[PC-RPG] Titan Quest [Deel 3] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.092 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Ik weet niet precies of iemand het al had gehad (de search doet weer eens raar).. Ik zit nu bij de Athens Docks en kan wel met die vrouw praten, maar met de captain niet, ik kan dus het schip niet op.. Hij staat wel op het kaartje aangegeven, maar heeft niet een uitroepteken of wat dan ook boven zijn hoofd.. Wel shit zeg maar, iemand een idee?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:51
inXs schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 14:17:
Ik weet niet precies of iemand het al had gehad (de search doet weer eens raar).. Ik zit nu bij de Athens Docks en kan wel met die vrouw praten, maar met de captain niet, ik kan dus het schip niet op.. Hij staat wel op het kaartje aangegeven, maar heeft niet een uitroepteken of wat dan ook boven zijn hoofd.. Wel shit zeg maar, iemand een idee?
oplossing staat in dit topic, pagina of 2 terug :)

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:18

mokumouse

LOLstoel User

Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 00:12:
[...]

oh... Ik had anders een Theban shield die geeft batter en was een defender kon batter gewoon 2x gebruiken achterelkaar (zonder cooldowntime)
stond ook in mij lijst batter(item skill) en gewoon batter

PS: ik vond net een hoplite helmet +1 all defense skills en +1 all warfare skills iemand intresse?
http://www.gamebanshee.co...Items&_cgifunction=search
daar hebt ik niet eens op gelet of ik die warwind 2x kon selecteren, ik had er toch geen skillpoints inzitten zoals gezegd, dus ik kon ook lastig zien of ik hem 2x in me quick bar kon zetten ;) , maar klinkt opzich best logisch (en handig af en toe 8) Stel je voor 2x pet summonen oid.)

//edit:

misschien handig om in de startpost iets op te nemen over terugzetten van savegames etc. ivm vastloper/NPC's die niet reageren en dergelijke?? komt vrij vaak langs dunkt me

[ Voor 10% gewijzigd door mokumouse op 29-07-2006 15:08 ]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Freelance schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 14:47:
[...]

oplossing staat in dit topic, pagina of 2 terug :)
Ja een paar files deleten, maar ik kom er niet precies achter hoe en wat zeg maar ;)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Laatst online: 12-09 15:18

mokumouse

LOLstoel User

inXs schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 16:38:
[...]

Ja een paar files deleten, maar ik kom er niet precies achter hoe en wat zeg maar ;)
Om mezelf ff te quoten (staat in deeltje 2)
Staat al wat vaker hier in het topic, maar als je savegame corrupt is is je beste kans de backup terug te zetten die TQ zelf bijhoud. My Documents\My Games\Titan Quest\Savedata\Main\<spelersnaam>\backup. Dan de folder die in voorgaande genoemde map zit ff een niveau omhoog kopieren.
Hiermee hebt ik al een paar keer problemen opgelost met kistjes die niet open gaan (locked by quest/boss....hij ligt toch echt dood daar), en npc's die niet willen reageren etc.

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:59

Thermometer

Whoop Whoop!

Ligt het aan mij, of heb ik uber veel geluk, ik draag nu een staff (green) een vest(blue) 2 blauwe ringen een blauwe ketting en 2 bags vol met green en 4 blues die ik niet kan gebruiken. Ik ben lvl 21 en zit in egypte bij memphis, heb ik nou zoveel geluk? of hoort het zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Nog wat gepruld met mijn boogschietmensje, hij doet een leuke 5650 DPS en heeft Greatest Damage Dealt (GDD) van 15675. Daar kom je al ergens mee :) Legendary Typhon in zowat 10 seconden neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Sander1991 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 20:17:
Ligt het aan mij, of heb ik uber veel geluk, ik draag nu een staff (green) een vest(blue) 2 blauwe ringen een blauwe ketting en 2 bags vol met green en 4 blues die ik niet kan gebruiken. Ik ben lvl 21 en zit in egypte bij memphis, heb ik nou zoveel geluk? of hoort het zo?
Neuh redelijk normaal. Ik heb alleen al die troep verkocht, wat moet je er mee als je het zelf niet kunt gebruiken. En voor anderen is het toch te low level zooi allemaal volgens mij.

Trouwens volgens mij voor het eerst zo'n double rare gezien (gele met 2x zoveel stats dan normaal). Was wel op een vendor..

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 29-07-2006 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Woah! Warfare roeleert zwaar! Ben nu level 32 en kan nu 5 undead soldaten oproepen die lekker voor je vechten en de experience points doorpassen; de drie gorgonen waren binnen 10 seconden allemaal gevloerd :9 (terwijl je vechtend bijna niets uit kan halen).

Rammen blijft gewoon heerlijk! (alleen mis ik nu wel een doel --> het gaat allemaal zo makkelijk en je ziet alles voor de 2e keer, plus dat epic items niet eens altijd beter zijn dan wat je al hebt :( )

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nap schreef op zondag 30 juli 2006 @ 13:49:
Woah! Warfare roeleert zwaar! Ben nu level 32 en kan nu 5 undead soldaten oproepen die lekker voor je vechten en de experience points doorpassen; de drie gorgonen waren binnen 10 seconden allemaal gevloerd :9 (terwijl je vechtend bijna niets uit kan halen).

Rammen blijft gewoon heerlijk! (alleen mis ik nu wel een doel --> het gaat allemaal zo makkelijk en je ziet alles voor de 2e keer, plus dat epic items niet eens altijd beter zijn dan wat je al hebt :( )
en hoe vaak ben je al dood gegaan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:13

Mach

[END]Avengers

Oeps, whatta mistaka to maka.....ben ik in delphi bij die gozer waar je je skillpoints kunt inruilen om eens te kijken waar ik het beste mijn points in kan stoppen (Elementalist), merk ik te laat op dat je je point, gestopt in je master-skill, niet meer kan reclaimen.....kut :/

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik had even een vraagje, ik zit nu in de city of Chang'an en ik moet naar de yellow palace, want anders kan ik niet verder, maar hoe kom ik daar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 16:53:
Hoi,

Ik had even een vraagje, ik zit nu in de city of Chang'an en ik moet naar de yellow palace, want anders kan ik niet verder, maar hoe kom ik daar???
Laat maar heb het al gevonden, thnx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 14:25:
[...]

en hoe vaak ben je al dood gegaan? :9
60x
Vind ik net m'n 2e Druid staff, 1 deel van de 4, terwijl ik 70 intelligentie heb 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Nap op 30-07-2006 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Ik ben nu lvl 20 warfare/earth en heb op mijn hoogtepunt zeg maar 140dmg per second.. Is dat een beetje normaal? Ik zit nu in Egypte btw, maar als ik hier soms screenshots voorbij zie komen dan schrik ik wel! Aangezien dat meer dan een 10voud van mij is :P en hoe wordt dat nu precies bepaald? Want soms dan heb ik items, die naar mijn gevoel toch echt wel beter zijn, maar mijn dmg p/s gaat dan echt niet omhoog, eerder omlaag zelfs nog.. (soz ik heb nooit diablo gespeeld ;) )

[ Voor 31% gewijzigd door inXs op 30-07-2006 21:20 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
hoe zit het eigenlijk met die stats.
Als ik bijvoorbeeld staff heb met als extra stat +10% cold damage, verhoogt deze dan alleen de damage van die staff? Of ook de cold damage van mijn frostshard(oid, ben druid)?
En waarom kun je alleen de dps zien based op je wapen, ik zou graag de dps zien van mijn spells :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
NiaX schreef op maandag 31 juli 2006 @ 08:53:
hoe zit het eigenlijk met die stats.
Als ik bijvoorbeeld staff heb met als extra stat +10% cold damage, verhoogt deze dan alleen de damage van die staff? Of ook de cold damage van mijn frostshard(oid, ben druid)?
En waarom kun je alleen de dps zien based op je wapen, ik zou graag de dps zien van mijn spells :(
+10% cold damage = +10% cold damage. Die verhoogt alles.

Daarom is dat de belangrijkste stat die je moet zien te krijgen, zoveel mogelijk + cold damage. Als je dan je volledige ice shards vol hebt (5+ shards, 60% doorpaas, extra cold damage, etc) veeg je met 1-2 ice shard spells een hele groep tegen de grond :P

Heart of frost is dus ook een aardige buff al snel te nemen (+52% cold damage oid). Daar hoef je niet de onderliggende skill voor te maximizen overigens, die kun je eventueel gewoon op 1 houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens wat ik heb gevonden: :)

TQVault 1.0 Released - Transfer items between your characters

De beste tool die ik tot nu toe heb gezien! :D

Er is ook al een kleine fix om ervoor te zorgen dat je epics en legendary's kan enchanten, die kan je hier vinden.

Beide zijn overigens compatibel met v1.11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:55:
Kijk eens wat ik heb gevonden: :)

TQVault 1.0 Released - Transfer items between your characters

De beste tool die ik tot nu toe heb gezien! :D

Er is ook al een kleine fix om ervoor te zorgen dat je epics en legendary's kan enchanten, die kan je hier vinden.

Beide zijn overigens compatibel met v1.11.
Item transfer vind ik wel ok, maar als je gaat cheaten door legendaries te kunnen enchanten kun je volgens mij net zo goed stoppen met spelen :P Of direct je char lvl 65 maken met de beste gear ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 31-07-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Bosmonster schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:01:
[...]

Item transfer vind ik wel ok, maar als je gaat cheaten door legendaries te kunnen enchanten kun je volgens mij net zo goed stoppen met spelen :P Of direct je char lvl 65 maken met de beste gear ofzo.
Mwah maakt niet uit, werkt toch niet in mp als de andere spelers die patch niet hebben..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Toch nog een klein vraagje, ik heb nog een beetje moeite om dat DPS te snappen en bepaalde stats van je items. Ik gebruik nu als necklace de frostmoon met als stats:

32% slowed movement retaliation\
+25% cold dmg
6~14 cold dmg
+32 energy

Met dit item heb ik een DPS van 129..

Ik heb nu ook een ander item, de robust charm, met als stats:
+14% strength
+7% health..

Hiermee heb ik een DPS van 111.. Waar zit het hem dan in, ik zou juist zelf zeggen dat het 2e item beter is, maar blijkbaar is dat niet zo.. Kan iemand mij een beetje verhelderen?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
inXs schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:11:
Toch nog een klein vraagje, ik heb nog een beetje moeite om dat DPS te snappen en bepaalde stats van je items. Ik gebruik nu als necklace de frostmoon met als stats:

32% slowed movement retaliation\
+25% cold dmg
6~14 cold dmg
+32 energy

Met dit item heb ik een DPS van 129..

Ik heb nu ook een ander item, de robust charm, met als stats:
+14% strength
+7% health..

Hiermee heb ik een DPS van 111.. Waar zit het hem dan in, ik zou juist zelf zeggen dat het 2e item beter is, maar blijkbaar is dat niet zo.. Kan iemand mij een beetje verhelderen?
tweede item regels alleen je strenght en health, en niet de extra damage die je krijgt door +25% cold dmg & 6~14 cold dmg

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Ja maar ik snap niet zo goed dat dat zoveel verschil uitmaakt zeg maar :P Want bij dat andere item krijg je in principe geen extra strength toch? Maar betekend dit dus dat mijn normale strength (volgens mij 260 ofzo).. Dat daar nog 25% cold damage bijkomt ofzo? Of dat bij mijn DPS nog eens 25% cold damage bij komt?

[ Voor 9% gewijzigd door inXs op 31-07-2006 19:32 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
inXs schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:31:
Ja maar ik snap niet zo goed dat dat zoveel verschil uitmaakt zeg maar :P Want bij dat andere item krijg je in principe geen extra strength toch? Maar betekend dit dus dat mijn normale strength (volgens mij 260 ofzo).. Dat daar nog 25% cold damage bijkomt ofzo? Of dat bij mijn DPS nog eens 25% cold damage bij komt?
Strenght is een andere eigenschap wat je verhoogt dan damage. Damage wordt zeg maar bij je spells en wapens opgeteld, terwijl strenght iets is wat je nodig hebt om bepaalde armor en wapens te kunnen dragen. Die twee dingen staan dus los van elkaar.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Freelance schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:51:
[...]

Strenght is een andere eigenschap wat je verhoogt dan damage. Damage wordt zeg maar bij je spells en wapens opgeteld, terwijl strenght iets is wat je nodig hebt om bepaalde armor en wapens te kunnen dragen. Die twee dingen staan dus los van elkaar.
Ahhhhhhh dat is het hem dus B) Thnx voor de uitleg iig!

edit nog ff een vraagje dan :P

Ik gebruik vooral dual wield, maar als ik maar 1 zwaard in mijn hand neem is mijn DPS hoger? Kan dat kloppen?

[ Voor 14% gewijzigd door inXs op 31-07-2006 19:59 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hmm ik weet niet of dit probleem al voorbij is gekomen, en ik weet niet of dit een topic waard is in Problemen en discussies.

(We hebben allemaal een orginele TQ gekocht)

Een vriend van mij start een game en 2 andere joinen zonder problemen... echter als ik join dan ben ik na 2 minuten disconnected. En een invite komt niet bij me aan.
Als ik alleen met hem speel gaat het goed, totdat ik in een portal ga, dan klap ik er uit en kom ik er ook niet meer in!

Als ik een spel host gaat alles goed (2 andere kunnen joinen, maar degene die normaal host, die heeft bij mij weer dezelfde problemen. Erg vreemd.

Ik heb zojuist mijn XP opnieuw geinstalleerd en nogsteeds hetzelfde. Ik vermoed me router, en ik heb al een nieuwe Linksys besteld. Ook de laatste firmware van mijn huidige (sitecom) router werkt niet.

Weet iemand toevallig wat dit kan zijn?

Nog een kleine note:
Als ik het spel join dan gaat me CPU naar 100% (G15 - tobo) en gaat ventrilo haperen met een lag van 11000+.
Als ik de prioriteit van ventrilo hoger zet in XP gaat het wel goed... maar ik blijf toch nooit lang in de game.
Toch erg jammer want hun hebben het nu inmiddels uitgespeeld en ik kan niks :'(

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Laatst online: 10:25

RKD

ReCreator schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:19:
Hmm ik weet niet of dit probleem al voorbij is gekomen, en ik weet niet of dit een topic waard is in Problemen en discussies.

(We hebben allemaal een orginele TQ gekocht)

Een vriend van mij start een game en 2 andere joinen zonder problemen... echter als ik join dan ben ik na 2 minuten disconnected. En een invite komt niet bij me aan.
Als ik alleen met hem speel gaat het goed, totdat ik in een portal ga, dan klap ik er uit en kom ik er ook niet meer in!

Als ik een spel host gaat alles goed (2 andere kunnen joinen, maar degene die normaal host, die heeft bij mij weer dezelfde problemen. Erg vreemd.

Ik heb zojuist mijn XP opnieuw geinstalleerd en nogsteeds hetzelfde. Ik vermoed me router, en ik heb al een nieuwe Linksys besteld. Ook de laatste firmware van mijn huidige (sitecom) router werkt niet.

Weet iemand toevallig wat dit kan zijn?

Nog een kleine note:
Als ik het spel join dan gaat me CPU naar 100% (G15 - tobo) en gaat ventrilo haperen met een lag van 11000+.
Als ik de prioriteit van ventrilo hoger zet in XP gaat het wel goed... maar ik blijf toch nooit lang in de game.
Toch erg jammer want hun hebben het nu inmiddels uitgespeeld en ik kan niks :'(
Was dat niet iets met HyperThreading of Titan Qeust.exe een lagere prio geven?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

RKD schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:50:
[...]

Was dat niet iets met HyperThreading of Titan Qeust.exe een lagere prio geven?
Ik heb een AMD3500+ Ik kan natuurlijk proberen TQ een lage prio te geven...

Wat nu vooral het probleem lijkt te zijn is porten in elkaars game... dan gaat het fout... en daarna connecten gaat niet meer...

Ik ben benieuwd of het met de nieuwe router lukt, maar als iemadn een oplossing heeft graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
ReCreator schreef op maandag 31 juli 2006 @ 23:04:

Wat nu vooral het probleem lijkt te zijn is porten in elkaars game... dan gaat het fout... en daarna connecten gaat niet meer...

Ik ben benieuwd of het met de nieuwe router lukt, maar als iemadn een oplossing heeft graag :)
Wat ik op het titanquest.net forum zie is dat je niet de enige bent met dit probleem. Schijnt wel vaak aan de router te liggen. In ieder geval één persoon had het probleem niet meer nadat hij z'n router verving door een Linksys router die het netwerkverkeer van TQ blijkbaar wel goed verwerkte.

Wat voor veel mensen met dit probleem ook een oplossing is, is het spelen van TQ via een virtueel LAN netwerk over Hamachi. Dan moeten jij en je vrienden allemaal Hamachi installeren, één persoon maakt een hamachi server aan waarop jullie inloggen, en dan zitten jullie op een virtueel LAN en kunnen jullie binnen TQ via de LAN optie samen spelen. Heb al van veel mensen gezien dat Hamachi hun disconnects-probleem oploste.

Wat je Ventrillo probleem betreft, dit geldt ook voor TeamSpeak en Skype tijdens TQ. Door het proces titanquest.exe in je Taskmanager op priority "low" te zetten ben je van dat probleem af. Werkt bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Freelance schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:51:
[...]

als ik int gebruik dan verhoog ik de dps van mijn staff wel.....
lijkt me dat dat ook voor strength geldt. Het is alleen niet zoveel (eigenlijk heel erg weinig).
en die cold damage die jij doet wordt wel gewoon opgeteld.
je doet extra 6 -14 + 25% = 7.5 - 17.5 extra damage en met die 7% str misschien 8 extra damage. Het wordt helemaal meer als je al colddamage gebruikt of nog meer x% colddamage doet.

of zit ik nu helemaal mis :P

ennuh die vault klinkt leuk maar twijfel wel. Zit toch met een btje "cheat" gevoel in mijn maag maar aan de andere kant is wat extra damage gewoon leuk... en anders vindt je al die enchantments voor niets....
heb die potionstack all en kan eigenlijk niet zonder (500 potions total)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Haay schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 08:39:
[...]

Wat ik op het titanquest.net forum zie is dat je niet de enige bent met dit probleem. Schijnt wel vaak aan de router te liggen. In ieder geval één persoon had het probleem niet meer nadat hij z'n router verving door een Linksys router die het netwerkverkeer van TQ blijkbaar wel goed verwerkte.

Wat voor veel mensen met dit probleem ook een oplossing is, is het spelen van TQ via een virtueel LAN netwerk over Hamachi. Dan moeten jij en je vrienden allemaal Hamachi installeren, één persoon maakt een hamachi server aan waarop jullie inloggen, en dan zitten jullie op een virtueel LAN en kunnen jullie binnen TQ via de LAN optie samen spelen. Heb al van veel mensen gezien dat Hamachi hun disconnects-probleem oploste.

Wat je Ventrillo probleem betreft, dit geldt ook voor TeamSpeak en Skype tijdens TQ. Door het proces titanquest.exe in je Taskmanager op priority "low" te zetten ben je van dat probleem af. Werkt bij mij ook.
Dank je voor je antwoord. Ik zag op de TQ forums inderdaad ook dat veel mensen er last van hebben , maar ik kon er niet veel wijzer uit worden. Ik hoop dat vandaag de nieuwe router binnen komt en wat er dan gebeurd.
Hamachi ziet er verder ook leuk uit om zo over lan te kunnen spelen. Ga ik misschien ook even testen.
En ik zet inderdaad Ventrilo op prioriteir hoog en TQ op laag.
Is hier mischien een programma voor die de prioriteiten onthoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
thewizard2006 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 08:51:
[...]

als ik int gebruik dan verhoog ik de dps van mijn staff wel.....
lijkt me dat dat ook voor strength geldt. Het is alleen niet zoveel (eigenlijk heel erg weinig).
en die cold damage die jij doet wordt wel gewoon opgeteld.
je doet extra 6 -14 + 25% = 7.5 - 17.5 extra damage en met die 7% str misschien 8 extra damage. Het wordt helemaal meer als je al colddamage gebruikt of nog meer x% colddamage doet.

of zit ik nu helemaal mis :P

ennuh die vault klinkt leuk maar twijfel wel. Zit toch met een btje "cheat" gevoel in mijn maag maar aan de andere kant is wat extra damage gewoon leuk... en anders vindt je al die enchantments voor niets....
heb die potionstack all en kan eigenlijk niet zonder (500 potions total)
In feite godmode dus ;) Ik ben voorzichtig met mn potions, omdat ik er maar zoveel bij me draag (probeer er 20 van ieder te hebben). Ik vind er veel meer, maar die verkoop ik als ik te veel over hou.

Als je daar niet meer hoeft op te letten kun je gebruiken aan potions wat je wilt.

Nee, voor mij geen cheats (en cheats zijn het, ook potion limit verhogen, want dat is er niet voor niets ;))

Verder vind ik het niet kunnen gebruiken van relics op epic/legendaries juist wel cool, omdat ik nu echt aan het kijken ben. Soms is een groene+relic gewoon beter dan een epic.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 01-08-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
T speelt echt voor geen meter op mijn
Amd64 3000+
ATI radeon 9600 PRO

Als ik texture op medium zet worden sommige textures wit , nog hoger en dan is er niks meer te zien of te lezen. Heb nu shadow op low, detail op high, texture op low @ 1024x768.
Weet iemand of ik shadows helemaal kan uitzetten, t ziet er echt niet uit die shadows op low, daarom wil ik het er helemaal uitrammen, kan je dit bij een ini file veranderen van low naar none ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Reconhell schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:48:
Amd64 3000+
ATI radeon 9600 PRO

Als ik texture op medium zet worden sommige textures wit , nog hoger en dan is er niks meer te zien of te lezen. Heb nu shadow op low, detail op high, texture op low @ 1024x768.
Weet iemand of ik shadows helemaal kan uitzetten, t ziet er echt niet uit die shadows op low, daarom wil ik het er helemaal uitrammen, kan je dit bij een ini file veranderen van low naar none ofzow?
het moet gewoon werken, ik had in het begin ook problemen met mijn radeon kaart. Nieuwste chipset-drivers en catalyst hebben bij mij het probleem opgelost.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 09:06

Tyf

@Reconhell

Legale versie? Want omdat mijn titan quest maar niet binnen kwam was ik begonnen met iets minder legale versie, en daar had ik (alles op low) zelfde problemen als ik tijdje speelde. Vooral bij warm weer, textures die weg gingen, schaduwen die raar deden, veel crashen, ... Rare is dat bij zelfde warm weer en legale versie het probleem zich niet meer voor doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Reconhell schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:48:
Amd64 3000+
ATI radeon 9600 PRO

Het probleem ligt NIET aan je shadows! De performance impact van shadows tussen low en medium, en tussen medium en high is 7% per stap. Met jouw systeem kun je shadows rustig op medium draaien.

Wat WEL een groot probleem is dat je detail op high hebt staan! De detail setting in TQ is de belangrijkste kwaliteits optie, maar helaas nogal grof ingesteld:

- Detail Level LOW: NO grass, NO bumpmaps, NO specular highlights, *shadow-casters limited to ONE*.

- Detail Level MEDIUM: Grass, NO bumpmaps, NO specular highlights, *UNLIMITED shadow-casters*.

- Detail Level HIGH: More Grass, bumpmaps (extra detail/per-pixel lighting), specular highlights (ie. gloss, reflections), *UNLIMITED shadow-casters* [+ 'Reflection Quality HIGH' working for water]

Unlimited shadowcasters betekent dat alle lichtbronnen schaduwen geven. Dat is overdag van de zon en van fakkels. 's Nachts is dat van de maan, van fakkels en kampvuren, en van je 'interne lichtbron' die je uitstraalt 's nachts.

Zoals je ziet is er tussen detail level medium en high verder een enorme sprong in het gebruik van DX9 features. Jouw Radeon 9600 Pro is simpelweg TE oud en TE traag om detail level high te draaien. Zelfs op mijn Radeon X800XL draai ik TQ op detail level medium omdat het op high gewoon te zwaar is en niet meer soepel speelt. Ook texture detail heb ik op medium bij mij, ondanks de 256 MB RAM op m'n X800XL. Shadows heb ik op high, en ik speel op 1024x768. Dan is het grotendeels redelijk 'smooth' voor mij.

Op de PC van mijn vrouw (Athlon 2000XP, Radeon 9600 Pro) draait TQ redelijk met detail level low, textures low, reflections low, shadows medium, op 800x600 resolutie.

[ Voor 6% gewijzigd door Haay op 01-08-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Nee detail niet het probleem, want hij loopt wel gewoon soepel dan, en en is geen verschil in witte of geen witte textures als je deze setting veranderd. Wel als je de resolutie en texture size veranderd, dat neemt namelijk veel meer videogeheugen in dan detail. Daarom laat hij witte textures zien omdat hij niet genoeg Videomemory heeft. Detail is meer een kwestie van een snelle gpu denk ik dan zo te zien. En heb reflections ook gewoon op high.

Oh ja en ik wil echt shadows weghalen die ku t crap! is dat mogelijk?

[ Voor 3% gewijzigd door Reconhell op 01-08-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Srry double

[ Voor 93% gewijzigd door Reconhell op 01-08-2006 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Heb zelf een lvl 28 Assassin (Rogue/Warfare) voor me lethal strike (rank 9) heb ik een mooie speer gevonden, gebruik lethal strike met de speer daarna switch ik direct weer terug naar dual wield. Max Crit daarmee is op het moment "2747" ^_^ hehe imba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
ziet er leuk uit tommie
aangezien ik een theurgist heb die 150dmg doet
zeker online een legandary weapon geruild

@bosmonster
zoveel potions heb ik niet nodig, kan het makkelijk met 5 af, en heb 3 zakken dus ruimte zat, ut was alleen storend en ik ga wel is dood als er in 1x superveel vijanden mij aanvallen of ik nu wel of niet de potions heb gestacked, dan ga ik toch echt dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Reconhell schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:20:
Oh ja en ik wil echt shadows weghalen die ku t crap! is dat mogelijk?
Nee, is vooralsnog niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Tyf schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:31:
@Reconhell

Legale versie? Want omdat mijn titan quest maar niet binnen kwam was ik begonnen met iets minder legale versie, en daar had ik (alles op low) zelfde problemen als ik tijdje speelde. Vooral bij warm weer, textures die weg gingen, schaduwen die raar deden, veel crashen, ... Rare is dat bij zelfde warm weer en legale versie het probleem zich niet meer voor doet.
Ik snap nog steeds niet waarom mensen dit denken. Een illegale versie is EXACT hetzelfde als een legale versie; je start hem alleen op met een illegaal iets (crack, etcetera). Denken jullie nou echt dat op de cd/dvd die je in de winkel koopt een ander soort versie staat? lijkt me stug.
Daarom: als mensen een probleem hebben zeg dan niet meteen "oooh, je hebt zeker illegale versie", want daar schiet diegene helemaal niets mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Nap schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:13:
[...]

Ik snap nog steeds niet waarom mensen dit denken. Een illegale versie is EXACT hetzelfde als een legale versie; je start hem alleen op met een illegaal iets (crack, etcetera). Denken jullie nou echt dat op de cd/dvd die je in de winkel koopt een ander soort versie staat? lijkt me stug.
Daarom: als mensen een probleem hebben zeg dan niet meteen "oooh, je hebt zeker illegale versie", want daar schiet diegene helemaal niets mee op.
Wel, aangezien je de legale versie kan updaten naar 1.11 en volgens mij kan dat met de illegale nog niet? En er zijn ook veel oude illegale in omloop en volgens mij zijn sommige niet exact hetzelfde als de legale.
TomSmit82 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:39:
Heb zelf een lvl 28 Assassin (Rogue/Warfare) voor me lethal strike (rank 9) heb ik een mooie speer gevonden, gebruik lethal strike met de speer daarna switch ik direct weer terug naar dual wield. Max Crit daarmee is op het moment "2747" ^_^ hehe imba
Dude ik doe iets verkeerd volgens mij, kan je misschien een screenshot van je character maken ofzo? Ben wel benieuwd.

[ Voor 24% gewijzigd door inXs op 01-08-2006 16:33 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Nap schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:13:
[...]

is in dit geval niet waar.
Als jij die zogenaamde "exacte" kopie hebt werkt het namelijk nog niet. Je zult een crack of een programma moet gebruiken die de securom beveiliging omzeilt. En laat dat nou net iets zijn waar titan quest op controleerd (zeggen de makers).

In mijn geval merk ik iig wel een duidelijk verschil tussen de illegale en het origineel. Bij de illegale kreeg ik regelmatig crashes. Nu totaal niet meer.
Maar 100% zeker weet ik natuurlijk niet of het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

inXs schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:18:

Wel, aangezien je de legale versie kan updaten naar 1.11 en volgens mij kan dat met de illegale nog niet? En er zijn ook veel oude illegale in omloop en volgens mij zijn sommige niet exact hetzelfde als de legale.
Illegaal kan je gewoon netzo updaten als legaal, echter moet je illi eerst de patch downloaden (kan niet ingame).
Is exact het zelfde, alleen illi start op zonder cd maar vanaf een image (waarvoor je nog *een ander* programmatje nodig hebt)

Draai nog steeds de illi versie, kan me de laatste crash niet meer herinneren (soieso maar 2 x crash gehad ofzo)

[ Voor 9% gewijzigd door AllSeeyinEye op 01-08-2006 17:07 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragfreak
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:11
Kan je veilig updaten naar de volgende patch, dus zonder dat je bang hoeft te zijn dat je je character kwijt kan raken of veranderd wordt? Ik speel nu nog steeds op 1.01 en heb dus nog niet geupdate, maar ben die crashes wel een beetje zat.

En worden in de patches naast bugs ook andere dingen aangepast, zoals te sterke of te zwakke skills?
Ik kon dit niet zo gauw vinden in de lijst met aanpassingen van 1.01 naar 1.11 en bovendien kon ik niet zien welke aanpassingen reeds gedaan zijn. Ik hoop dat jullie het weten.
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07-2022
Ik heb vandaag TQ gekocht op de gok, want ik was een huge Diablo/D2 fan.
10 minuten kunnen spelen en nu zit ik op mijn werk (aaarrrggg).
Ik had net een levelup gehad en kreeg de keus uit 8 main skills etc.

Nu zit ik hier in de startpost te kijken en begrijp ik nu goed dat de combo Rogue/Hunter niet bestaat?
Of is dat hetzelfde als Hunter/Rogue?

En nog een (domme) vraag: is het zo dat de skill die je als eerste kiest sterker is als je secondary skill?

Sorry dat ik het nu vraag maar ik kan me echt niet meer inhouden. Ik wil naar huuiiss! TQ spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Das hetzelfde, en nee, maakt niks uit welke je als eerste kiest. Je kan zelf kiezen op welke je de nadruk legt.

Ik ben nu lvl 45 met me warden (defence/hunter), en epic act3 is echt niet leuk meer. Meeste archers knallen 1/3 van me health eraf, bosses one shotten me en de drops zijn te triest voor woorden. Vandaag en gisteren samen zo'n 9 uur gespeelt, 5 blauwe en niet 1 legendary. Moet ik nu echt typhon farmen om maar 1 legendary te krijgen? Frustatie loopt lekker op zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goededag,

Ik ben een avanger lvl 30 (earth/hunter) en ben zojuist aan epic begonnen.
Wat zijn voor mij interresante dingen om te sparen? Ben vooral bezig met Earth uit te breiden, maar wat is goed om te doen bij hunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 16:56
Ben nu een level 26 Stormcaller, ben alleen opzoek naar een tweede profession. Iemand leuke ideeen?

Zit te twijfelen tussen Nature en Spirit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee beste TS, ik heb misschien nog iets handigs voor in de TS.
Die filmpjes die je aan het begin krijgt kun je heel makkelijk skippen, namelijk door naar de TQ/videos folder te gaan en daar een nieuwe folder te maken. Alle 4 de filetjes die in de TQ/videos folder staan in het nieuwe foldertje plaatsen en voila, TQ start 10x zo snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
inXs schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:18:[...]
Dude ik doe iets verkeerd volgens mij, kan je misschien een screenshot van je character maken ofzo? Ben wel benieuwd.
hehe, is goed maak wel een screeny wanneer ik thuis ben. Wat stats wat ik zo uit me hoofd weet. 300+ str, 100 int, 300+ dex. 520 offensive. Dual wield dps 255 (attack speed 180%), Spear dps 305.

M'n talent tree ziet er ongeveer zo uit http://www.titancalc.com/...3-0-0-1-0-0-0-0-0-0-0-0-0
Ik heb de epic outlaw sash, geeft +1 to all rogue skills

[ Voor 24% gewijzigd door TomSmit82 op 02-08-2006 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
cardinal808 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 22:21:
Ben nu een level 26 Stormcaller, ben alleen opzoek naar een tweede profession. Iemand leuke ideeen?

Zit te twijfelen tussen Nature en Spirit.
Ik heb zelf Nature (storm/spirit) en dat heeft wat leuke dingen. De wolven zijn erg goed natuurlijk, maar ook de heart of oak buff. Verdubbelt je health en die van je wolven en geeft je ook een grote kans dat je spells maar halve energy kosten. Wat met veel ice-shards rammen natuurlijk erg welkom is :)

Die health is vooral nuttig, want veel armor heb je niet. Ik zie soms screenshots van lvl 30+ mages met < 1000 hp en dan kan ik me inderdaad voorstellen dat je op epic ofzo wat moeite hebt :P Zit zelf nu zo rond de 2500, maar vind health dus belangrijker dan energy.

Tot nu toe blaas ik alles met een paar ice-shard volleys weg (heb alles hierin vol, en heart of ice)

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 02-08-2006 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

TomSmit82 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 07:48:
[...]

hehe, is goed maak wel een screeny wanneer ik thuis ben. Wat stats wat ik zo uit me hoofd weet. 300+ str, 100 int, 300+ dex. 520 offensive. Dual wield dps 255 (attack speed 180%), Spear dps 305.

M'n talent tree ziet er ongeveer zo uit http://www.titancalc.com/...3-0-0-1-0-0-0-0-0-0-0-0-0
Ik heb de epic outlaw sash, geeft +1 to all rogue skills
Ah ik zie het inderdaad, erg lekkere skills. Ik ben zelf battlemage (warfare/earth) en heb een dual wield DPS van 185 (120% meen ik). Maar ik ben dan lvl 21. Zelf heb ik wel goede spears gevonden, maar daar moet je allemaal een vrij hoge int voor hebben, die ik dus niet bepaald heb. Maar thnx voor de info, kan ik weer even aanklooien.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Dat was een goede tip die iemand me gisteren hier gaf, om bij het doden van de Spider Queen op de Olive Grove NIET de Sacred Olive Branch te pakken, zodat die Queen gefarmed kan worden!

Heb gisteren met m'n Spirit ventje een aantal farm-runs op die Spider Queen in Epic gedaan, en dat heeft me toch weer een paar mooie blauwe en groene items opgeleverd! :P O.a. Phulakterion (Epic shield) en Ether Blade (Epic sword). Toch leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
hoe werkt dat farmen dan???? en werkt dat bij meer "bazen" ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Farmen is simpel. Je killed de boss, slaat je spel op, terug naar het Main menu, en vervolgens weer gaan spelen. Je begint dan bij de laatste rebirth fountain, en dan kun je dat stukje dus weer opnieuw doen.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
thewizard2006 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:50:
hoe werkt dat farmen dan???? en werkt dat bij meer "bazen" ???
Ja en nee. De "drop-tabel" heeft de eerste keer dat je een "baas" afmaakt een veel hogere kans om speciale items te droppen (uit het monster zelf, of uit een bij het monster horende Majestic Chest) dan bij volgende keren. Bij de Spider Queen op Olive Grove is het wel of niet aanwezig zijn van de Majestic Chest daar blijkbaar rechtstreeks gekoppeld aan het oppakken van de Sacred Olive Branch. Zodra je die oppakt wordt je Questlog ge-update, en zijn er de volgende keer dat je die Spider Queen bezoekt alleen nog maar een paar kleine kistjes waar eigenlijk alleen witte en gele items met wat geld uit komt.

[ Voor 4% gewijzigd door Haay op 02-08-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu een stormcaller gemaakt en die is inmiddels level 28. Deze heb ik bijna geheel op frost/ice gericht en de damage is echt geweldig. Ik killde met level 24 al Typhon in zo'n 10 seconden op normal.

Nu ben ik alleen bang dat ik DPS problemen ga krijgen in Epic, (ik wil in dezelfde rate blijven killen, anders is mijn char gewoon dood door zijn lage hp) aangezien ik al mijn talents die +elemental en +frost damage geven in storm mastery al gevuld. Ik kan dus in principe alleen nog mijn char energy schild geven en lightning verder uitdiepen, of fire damage verder uitdiepen in earth mastery.

Hoe kan ik nu het beste mijn dps nog verbeteren? Attack speed items en +elemental damage items lijken mij de enige oplossing, maar dat kan nooit een grote bonus geven lijkt mij.

---

Wat betreft first kills, dat moet dan alleen bij quest kills zijn dan. Ik kan Typhon _nadat_ ik door de portal ben gegaan nog steeds killen voor epic items. Elke 3 runs wel een blauwe denk ik. Op mijn Assassin is dat trouwens maar 1 op de 5 of 6 runs lijkt het wel.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:11:Wat betreft first kills, dat moet dan alleen bij quest kills zijn dan. Ik kan Typhon _nadat_ ik door de portal ben gegaan nog steeds killen voor epic items. Elke 3 runs wel een blauwe denk ik. Op mijn Assassin is dat trouwens maar 1 op de 5 of 6 runs lijkt het wel.
of het toeval is of niet weet ik niet maar het leek erbij ons op de dat als je de statue(prospects dacht ik) eersts kapot maakt er betere items droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:11:
ik heb nu een stormcaller gemaakt en die is inmiddels level 28. Deze heb ik bijna geheel op frost/ice gericht en de damage is echt geweldig. Ik killde met level 24 al Typhon in zo'n 10 seconden op normal.

Nu ben ik alleen bang dat ik DPS problemen ga krijgen in Epic, (ik wil in dezelfde rate blijven killen, anders is mijn char gewoon dood door zijn lage hp) aangezien ik al mijn talents die +elemental en +frost damage geven in storm mastery al gevuld. Ik kan dus in principe alleen nog mijn char energy schild geven en lightning verder uitdiepen, of fire damage verder uitdiepen in earth mastery.

Hoe kan ik nu het beste mijn dps nog verbeteren? Attack speed items en +elemental damage items lijken mij de enige oplossing, maar dat kan nooit een grote bonus geven lijkt mij.
---

Je cold damage kan je best verhogen door de extra upgrade te kiezen van de whisp (eye of the storm) als je die al niet had. De 2e van storm nimbus line en een staff te kiezen met +% cold damage. En items met + % cold damage En boven alles natuurlijk je intelligence blijven verhogen. is belangrijker dan energy omdat er potions zijn.
als 2e mastery zou ik dan nature nemen: dubbele hitpoints, meer resistance, minder mana verbruik en pets om de aandacht af te leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

---

Wat betreft first kills, dat moet dan alleen bij quest kills zijn dan. Ik kan Typhon _nadat_ ik door de portal ben gegaan nog steeds killen voor epic items. Elke 3 runs wel een blauwe denk ik. Op mijn Assassin is dat trouwens maar 1 op de 5 of 6 runs lijkt het wel.
Ik weet niet of attack speed ook geld voor casting speed, maar ik vond laatst een groen helmpje met +45% casting speed en ik ben nu een soort shard-minigun. Ik heb het idee dat attackspeed alleen voor auto-attack geld (staff damage). Dat maakt casting speed een van je beste dps-verbeteraars.

Verder heb ik nature erbij. Het is wel lekker om wat pets te hebben die de klappen voor je incasseren en ook de vijanden bij elkaar drijven. Als ze bij elkaar staan kan ik er wat ice-shard volleys over rammen en is het hele groepje in 1x dood met minimale energy verbruik.

Verder health niet teveel negeren. Health is net zo belangrijk (zo niet belangrijker) dan energy. En nature's heart of oak kan daar goed in helpen.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 02-08-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah, ik heb al earth gekozen :( Er zit ook nog eens maar 1 punt in. Dat was dus misschien niet zo'n wijze zet dan. Ik kan zeker niet op de een of andere manier mijn mastery nog resetten?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Mijn elementalist is echt een glass cannon. Ik kan heel weinig hebben, maar wel veel uitdelen :P
Mijn Core Dweller zit aan de max, en heb ook wat punten in zijn 3 abilities boven in de tree gestopt. Nu stop ik punten in die talent rechtsboven (naam ff kwijt). De grond splijt dan open en de mobs worden verpletterd in vuurballen. Echt een 'dooddoener' in groepjes :)
Lightning Bolt en Chain Lightning zijn crap imho. Er zit namelijk een cooldown op. Gewoon shards spammen dus, gaat sneller en harder.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
wieho net normal uitgespeeld met mijn hunter/earth. Vond het tot nu toe vrij gemakkelijk, mijn core dweller gaat erbij staan, ik sta van een afstandje te schieten en als ze te dichtbij komen pak ik mijn speer en zijn ze ook zo dood. Hoop dat epic iets moeilijker wordt.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Haay schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:37:
[...]

Ja en nee. De "drop-tabel" heeft de eerste keer dat je een "baas" afmaakt een veel hogere kans om speciale items te droppen (uit het monster zelf, of uit een bij het monster horende Majestic Chest) dan bij volgende keren. Bij de Spider Queen op Olive Grove is het wel of niet aanwezig zijn van de Majestic Chest daar blijkbaar rechtstreeks gekoppeld aan het oppakken van de Sacred Olive Branch. Zodra je die oppakt wordt je Questlog ge-update, en zijn er de volgende keer dat je die Spider Queen bezoekt alleen nog maar een paar kleine kistjes waar eigenlijk alleen witte en gele items met wat geld uit komt.
nee hoor, ook de 2e en 3e keer was er bij mij gewoon een majestic chest :? (op normal)
de chest stond wel op een wat andere plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:40

Magic666

No one's neighbour!

Net de postbode met TQ aan de deur :)

Weet iemand hoe dat zit om mijn character, van de testversie (zal ik maar zeggen ;)), te importeren mbv het programma cheatengine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Magic666 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 17:37:
Net de postbode met TQ aan de deur :)

Weet iemand hoe dat zit om mijn character, van de testversie (zal ik maar zeggen ;)), te importeren mbv het programma cheatengine?
If you are one of those unfortunates that switched cd-key's for whatever reason and you can no longer load your character, follow these steps.

I highly recommend you BACKUP YOUR CHARACTER before following these steps:

1. Start the game using your OLD cd-key.
2. Load your savegame for the character you want to transfer.
3. Open Cheat Engine (google for it) or your favorite cheat tool
4. Attach Cheat Engine to the Titan Quest.exe process
5. Do a TEXT search and search for your cd-key. Include the dashes, type it exactly as it is in your registry key (should match your manual)
6. It will find 2 addresses.
7. Modify both addresses and put in your NEW cd-key
8. Ignore any wierd errors that come up. I got a few and I ignored them and it seemed ok
9. Inside Titan Quest, bring up the option menu and choose SAVE GAME.
10. Now quit everything and switch to your NEW cd-key in the registry.

Congratulations you have transferred your character!

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

thanks!

Blijft een geweldig spel! Nu weet ik ook weer waarom ik Diablo zo geweldig vond :)

stomme vraag misschien: hoe/wat moet ik precies backuppen?

[ Voor 25% gewijzigd door Magic666 op 02-08-2006 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Magic666 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 18:27:
thanks!

Blijft een geweldig spel! Nu weet ik ook weer waarom ik Diablo zo geweldig vond :)

stomme vraag misschien: hoe/wat moet ik precies backuppen?
Tis een stuk makkelijker met TQ Defiler

Afbeeldingslocatie: http://demortex.com/tq/Screenshot001.gif

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

aha! Ziet er wat beter uit ja.

Ik zal eens gaan kijken. bedankt voor de info!

volgens mij gelukt maar updaten naar 1.11 (via TQ zelf) wil niet lukken.... iemand een idee waarom niet?

[ Voor 40% gewijzigd door Magic666 op 02-08-2006 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 09:18

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

(jarig!)
Hmm.. blijkbaar toch de verkeerde keuze gemaakt. Ik ben nu een leven 32 sage (hunter + storm) waarbij ik nagenoeg alles in de hunter skills heb zitten (bow). Helaas begon ik met storm. Ben nu level 32 en had een minuut of drie nodig voor typhon op normal.
Items voor Assassin/Hunter vind ik ook erg weinig. Blauwe items zijn er al niet zo heel veel en als ik ze al vind dan zijn het nagenoeg altijd items met hoge strength of wisdom requirements :/

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
vond net 2 sabertooth, is leuk als je melee ben, helaas gebruik ik nu een staff. Bijna alles wat ik vind en wat goed is (blauw of groen) is voor melee---> x% str of zwaard,axe etc.
nog steeds geen staff met bijv 80 dmg + 30 extra dmg + 25% speed + 15%int ofzow....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Wat ik net pas merkte is, ik heb een amulet, uiteraard flink ge-enhached waardoor ik + 108% health regeneration heb. Dit zie ik dan ook netjes staan bij mijn character, echter dit zie ik alleen staan als ik mijn boog vast heb, zodra ik mijn dual wield neem, staat daar dus nul? Terwijl ik dat item nog steeds vast heb...

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik had gisteravond voor het eerst dat de bug met de Spirit skill: Summon Outsider optrad en dat hij niet na 30 seconden weer verdween! >:) Dat was erg kicken, om met een permanente Ether Lord, een aardig opgewerkte Liche King, en ook nog een Wisp, in Epic Greece rond te lopen. Lekker met m'n 475 DPS fire-staff schieten terwijl m'n Ether Lord de klappen opving en uitdeelde, en m'n Liche King ook lekker aan het schieten was. De catacombes onder de Acropolis, en de boss die daar onderaan zit, waren vervolgens een eitje! :)

Jammer dat ik na aankomst in Kreta moest afsluiten, en dat de volgende keer die Ether Lord weer op z'n 30 seconden timer zit... :'( Wist ik maar welke situatie precies die bug veroorzaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

inXs schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:04:
Wat ik net pas merkte is, ik heb een amulet, uiteraard flink ge-enhached waardoor ik + 108% health regeneration heb. Dit zie ik dan ook netjes staan bij mijn character, echter dit zie ik alleen staan als ik mijn boog vast heb, zodra ik mijn dual wield neem, staat daar dus nul? Terwijl ik dat item nog steeds vast heb...
Dit :P

En wat ik net merkte, ik heb net de telkine verslagen in egypte, die kerel maar rammen op mijn coredweller, maar die coredweller kan dus niet geraakt worden door die telkine? Dat was dus best simpel zo, hoefde alleen maar flink te maaien op dat ding.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik was heart of frost helemaal vergeten, dus ik heb wat punten uit m'n whisp nu in nimbus/heart of frost gestopt. :)

Toch wel lekker, 100% cold damage door de whisp en 50% cold damage door heart of frost er bij. Ik zit nog wel met een electriek-staf...., maar de shards zijn fijn.

[ Voor 5% gewijzigd door maratropa op 03-08-2006 12:12 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
thewizard2006 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 09:45:
vond net 2 sabertooth, is leuk als je melee ben, helaas gebruik ik nu een staff. Bijna alles wat ik vind en wat goed is (blauw of groen) is voor melee---> x% str of zwaard,axe etc.
nog steeds geen staff met bijv 80 dmg + 30 extra dmg + 25% speed + 15%int ofzow....
Je hebt meer aan staves met +xx% elemental damage (afhankelijk van je damage).

Heb er nu een frost staff met +23% cold damage en +11 cold damage. Dat werkt door op alles wat je doet. Zelfs met mn staff one-hit ik het meeste nog (tegen de 400 dps).

Zit nu op het einde van normal, vanavond ff uitspelen en verder op epic :)

Ik begin alleen wel te merken dat mn wolven al wat minder meekomen. Hoe schalen die mee op epic? Want ze blijven maar level 15-20 natuurlijk, terwijl de rest wel hoger wordt. Het gebeurt nu al regelmatig dat mn wolven in 2 a 3 hits dood zijn (zelfs met heart of oak)

Nog een vraagje, hoe is de nymph?

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 03-08-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Bosmonster schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:36:
Ik begin alleen wel te merken dat mn wolven al wat minder meekomen. Hoe schalen die mee op epic? Want ze blijven maar level 15-20 natuurlijk, terwijl de rest wel hoger wordt. Het gebeurt nu al regelmatig dat mn wolven in 2 a 3 hits dood zijn (zelfs met heart of oak)

Nog een vraagje, hoe is de nymph?
Er zit een bug in TQ voor wat betreft het meeschalen van de summons. Daar is Iron Lore zich van bewust, en in een patch (die nog in ontwikkeling is) zal dit wel aangepakt worden. Die bug houdt in dat de summons eenzelfde boost krijgen tussen Normal en Epic, en tussen Epic en Legendary, als de monsters. Terwijl er eigenlijk een aparte boost-tabel moet zijn voor de summons, waarbij de boost minder groot is.

Je summons worden dus in de huidige game STERKER bij het overgaan van Normal naar Epic, dan eigenlijk de bedoeling is.

Wat betreft de Nymph, ik vind haar wel leuk! Af en toe hoor je haar giegelen! :D En verder huppelt ze rond met haar boogje en schiet er lustig op los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:06

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Blerg, ben net bij de Yellow emperor gekomen maar krijg toch echt last met men Warfare (en beetje earth) ventje om alles stuk te slaan..
klote tijgers met hun battle standard!
baal er beetje van, tot nu toe eigenlijk nergens last mee gehad, hakte door ALLES zonder problemen heen...
hopen dat ik het nog naar typhon red, dan farm ik hem ff scheel voor drops.
zowiezo moet ik nog goeie chest hebben, die ik nu heb is echt bagger...

Heb trouwens nog wat set items en goeie greens in de aanbieding, 2 delen van de Jade set (boog en braces geloof ik), The frail (is 2 delige set, The fragile is andere deel) en nog wat meer spul.

Ik speel op versie 1.01 (heb de "demo")
als iemand het wil moettie maar ff keer Hamachi servertje bouwen, graag ruilen tegen een GOED lvl 30 chest armourtje voor een warfare dude.

Vind ik trouwens ook wel maf, ik ben dus lvl 31 nu, en ben net bij die emperor geweest, las net dat iemand op lvl 24 Typhon al stuk heeft! en ik heb moeite met de normale trash mobs...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
TepelStreeltje schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:19:
Blerg, ben net bij de Yellow emperor gekomen maar krijg toch echt last met men Warfare (en beetje earth) ventje om alles stuk te slaan..
klote tijgers met hun battle standard!
baal er beetje van, tot nu toe eigenlijk nergens last mee gehad, hakte door ALLES zonder problemen heen...
hopen dat ik het nog naar typhon red, dan farm ik hem ff scheel voor drops.
zowiezo moet ik nog goeie chest hebben, die ik nu heb is echt bagger...

Heb trouwens nog wat set items en goeie greens in de aanbieding, 2 delen van de Jade set (boog en braces geloof ik), The frail (is 2 delige set, The fragile is andere deel) en nog wat meer spul.

Ik speel op versie 1.01 (heb de "demo")
als iemand het wil moettie maar ff keer Hamachi servertje bouwen, graag ruilen tegen een GOED lvl 30 chest armourtje voor een warfare dude.

Vind ik trouwens ook wel maf, ik ben dus lvl 31 nu, en ben net bij die emperor geweest, las net dat iemand op lvl 24 Typhon al stuk heeft! en ik heb moeite met de normale trash mobs...
Die tijgers zijn ook het lastigste stuk als je het mij vraagt, samen met die dragons. Het einde van act 3 is ook in normal wat pittiger dan de rest van de game. Ik kwam er aardig doorheen, maar gebruik wat meer health pots.

Mijn Druid (storm/nature) is lvl 32 nu overigens en zit vlak voor het einde. Op lvl 24 had ik er toch ook wel meer moeite mee gehad, tenzij je uber gear hebt op dat level natuurlijk :) Ik heb een beetje pech met items. Heb nog nooit zelfs maar een setitem gevonden (wel wat losse epics, maar bijna altijd wapens...).

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 03-08-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Haay schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:14:
[...]

Er zit een bug in TQ voor wat betreft het meeschalen van de summons. Daar is Iron Lore zich van bewust, en in een patch (die nog in ontwikkeling is) zal dit wel aangepakt worden. Die bug houdt in dat de summons eenzelfde boost krijgen tussen Normal en Epic, en tussen Epic en Legendary, als de monsters. Terwijl er eigenlijk een aparte boost-tabel moet zijn voor de summons, waarbij de boost minder groot is.

Je summons worden dus in de huidige game STERKER bij het overgaan van Normal naar Epic, dan eigenlijk de bedoeling is.

Wat betreft de Nymph, ik vind haar wel leuk! Af en toe hoor je haar giegelen! :D En verder huppelt ze rond met haar boogje en schiet er lustig op los :)
Ah thanks, die patch maar ff niet installeren als die komt dan :+ Ik wist niet dat ze meeschaalden.

Ik twijfel nog tussen de nymph en de wisp. Beetje extra elemental damage is leuk, maar lijkt me wel lachen zo'n nymph. Uiteindelijk kan ik ze misschien wel beiden nemen.

De upgrades van de wolven heb ik niet genomen, alleen de 15 base points. Heeft het nut die skills wel te nemen? Ze zijn bij mij geen damage dealers, puur tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Bosmonster schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:45:
Ah thanks, die patch maar ff niet installeren als die komt dan :+ Ik wist niet dat ze meeschaalden.
Wanneer dit in een patch aangepast wordt dan worden ook de andere zaken aangepakt, zoals o.a. een nerf van Ternion Attack, en het beter opschalen van armour-defense voor Epic en Legendary. Dan zul je dat uiteraard wel in de release-notes van de patch kunnen lezen.
Ik twijfel nog tussen de nymph en de wisp. Beetje extra elemental damage is leuk, maar lijkt me wel lachen zo'n nymph. Uiteindelijk kan ik ze misschien wel beiden nemen.

De upgrades van de wolven heb ik niet genomen, alleen de 15 base points. Heeft het nut die skills wel te nemen? Ze zijn bij mij geen damage dealers, puur tanks.
Dan zou ik juist wel de upgrades (Survival Instinct en Strength of the Pack) nemen, zodat je wolfjes minder snel dood gaan!

Wat ik met zo'n Wisp vaak doe is op z'n "portret" klikken, en hem dan vooruit sturen, vlak naast een groepje monsters die mij nog niet hebben opgemerkt. Dan gaat die Wisp daar aanvallen, en de monsters vallen vervolgens die Wisp aan. Maar met 99% Dodge op Melee en Ranged doet eigenlijk alleen magic hem damage. Dus loop ik een halve cirkel om dat groepje heen, en ga de magic-casters eerst afmaken, en daarna de lui die op m'n Wisp hakken/schieten. Blijf ikzelf voornamelijk buiten schot. Helpt wel voor m'n 'survivability' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
net op normal uitgespeeld
ben vanaf die grot t/m typhoon vaker dood gegaan dan int hele spel :S lekkere balance dus.....
vooral die grote magic draakdingen...
typhoon ging ook vrij klote de eerste keren..... hij bleef maar 5000 life leech doen, had ik hem bijna dood.....
uiteindelijk had ik door hoe het moest en toen ging het wel makkelijk, hoefde die pilaren niet te doen.
d8 ik ga hem ook ff farmen en nadat ik hem 3x had doodgemaakt had ik 1 blauw (useless) item en de rest geel..... geen groene of niet nog een blauwe, behoorlijk jammer dus....

nu op epic begonnen en klopt het dat je de enchantments van epic niet op normal kan doen en dat je dus al je verzamelde enchantments van normal gewoon verkocht kunnen worden....

ps ben nu level 34 en doe 290dmg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
thewizard2006 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 17:42:
net op normal uitgespeeld
ben vanaf die grot t/m typhoon vaker dood gegaan dan int hele spel :S lekkere balance dus.....
vooral die grote magic draakdingen...
typhoon ging ook vrij klote de eerste keren..... hij bleef maar 5000 life leech doen, had ik hem bijna dood.....
uiteindelijk had ik door hoe het moest en toen ging het wel makkelijk, hoefde die pilaren niet te doen.
d8 ik ga hem ook ff farmen en nadat ik hem 3x had doodgemaakt had ik 1 blauw (useless) item en de rest geel..... geen groene of niet nog een blauwe, behoorlijk jammer dus....

nu op epic begonnen en klopt het dat je de enchantments van epic niet op normal kan doen en dat je dus al je verzamelde enchantments van normal gewoon verkocht kunnen worden....

ps ben nu level 34 en doe 290dmg...
Het is juist wel goeie balance dat ie aan het einde, als je bijna bij de laatste boss bent, ie wat moeilijker wordt.

Mn druid heeft op lvl 32 bijna 400 dps, misschien ff kijken naar wat betere wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=26241770,noline]thewizard2006 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @

Op epic vind je inderdaad betere relics die kan je niet combineren met normal relics, maar ik vond ook vaak nog (slechte)normal relics, hier heb je weinig aan want die epic relics zijn (sommige in iedergeval)2x zo goed.

Ik had ze daarom ook bijna allemaal verkocht behalfe een paar leuk.

wat wel grappig is naderhand starte ik soms verkeerde game(normal) zodat ik bij typhon was en die dan even gauw dood maakte dan kreeg ik vaak epic relics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Ik heb momenteel een lv 33 ranger (nature/hunter) op epic level.
Het gaat best aardig alleen houden de wolven de mobs nu niet echt bezig, ze komen meestal op mij af zodra ik schiet.
Momenteel is dit mijn build http://www.titancalc.com/...0-0-1-9-0-1-0-0-0-0-1-6-0
Heeft iemand hier nog wat op aan te merken?
Is het het waard om Marksmanship en scatter shot arrows te maxen, of is 1 puntje genoeg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
ik wil samen met mijn broertje gaan spelen via hamachi.
ik heb de legale versie nu op zijn pc gezet maar ik ben nog met de minder legale ivm die caractertranfer en eventueel dezelfde key.

nu hebben we beide hamachi, de nieuwste beta, ik heb geconnect met zijn netwerk, want hij is lager level. ik zie hem en hij ziet mij. Wat moeten we nu doen want zodra hij een game host waar hij dus de naam invult, het wachtwoord, 2 players en dat level 64 dan kan hij gelijk spelen maar ik zie bij lan geen game,terwijl hij wel een langame host.
hij heeft de niewste patch en ik heb 1.08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 09:18

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

(jarig!)
Bosmonster schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 18:02:
[...]

Het is juist wel goeie balance dat ie aan het einde, als je bijna bij de laatste boss bent, ie wat moeilijker wordt.

Mn druid heeft op lvl 32 bijna 400 dps, misschien ff kijken naar wat betere wapens?
* Creepy zit op 179dps met een level 32 hunter (inclusief o.a. een ring die +20% dmg doet). De bow waarmee ik rondloop heeft een paar dps meer dan de bow waarmee ik anderhalve act al mee rond liep (tendon ripper). De items die gedropt worden zijn voornamelijk items voor strengt of magic, maar voor dexternity is er maar weinig te vinden. Het armor dat ik tot het einde van act 3 droeg was de gorgon sash (van 1 van de drie gorgon bazen).
En de traders hebben ook geen betere items a.t.m.

[ Voor 3% gewijzigd door Creepy op 03-08-2006 21:34 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thewizard2006 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 20:12:
ik wil samen met mijn broertje gaan spelen via hamachi.
ik heb de legale versie nu op zijn pc gezet maar ik ben nog met de minder legale ivm die caractertranfer en eventueel dezelfde key.

nu hebben we beide hamachi, de nieuwste beta, ik heb geconnect met zijn netwerk, want hij is lager level. ik zie hem en hij ziet mij. Wat moeten we nu doen want zodra hij een game host waar hij dus de naam invult, het wachtwoord, 2 players en dat level 64 dan kan hij gelijk spelen maar ik zie bij lan geen game,terwijl hij wel een langame host.
hij heeft de niewste patch en ik heb 1.08
Je moet wel allebij dezelde versie hebben anders lukt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Creepy schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 20:41:
[...]

* Creepy zit op 179dps met een level 32 hunter (inclusief o.a. een ring die +20% dmg doet). De bow waarmee ik rondloop heeft een paar dps meer dan de bow waarmee ik anderhalve act al mee rond liep (tendon ripper). De items die gedropt worden zijn voornamelijk items voor strengt of magic, maar voor dexternity is er maar weinig te vinden. Het armor dat ik tot het einde van act 3 droeg was de gorgon sash (van 1 van de drie gorgon bazen).
Ik heb vrij veel +Cold %. Beide ringen, necklace, helmpje, staff. Totaal zo'n +120% cold damage. Allemaal groen/geel en gewoon gevonden zonder farmen.

Net normal uitgespeeld. Had iets meer van Typhon verwacht eerlijk gezegd :P Ren op hem af en na een paar seconde mn muisknop ingedrukt te hebben gehouden was die dood... (< seconde of 8 ofzo). Heb hem nog een paar keer daarna gefarmed, maar dropte alleen maar gele crap. Had nog sneller gekunt als ik mn +45% casting speed hoedje op had gedaan ipv mn +10% xp :P Dan was het waarschijnlijk 5 a 6 seconde geweest...

Epic valt tot nu toe ook wel erg mee. Wolven schalen inderdaad goed mee :) Hoop dat de bosses ook wat meer uitdaging zijn..

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 03-08-2006 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Creepy schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 20:41:
Daarom loop ik ook altijd in dit soort games (als in: in D2 en in Sacred) met meerdere soorten characters ongeveer parallel aan elkaar door de game. Je vindt toch vaak met een bv. magic user allemaal mooie bogen en zware harnassen, terwijl je met je ranger juist weer mooie stafjes of melee wapens vindt, en met je melee ventje vind je dan weer mooie mage-armour enzo.

Nadeel is wel dat je niet zo snel gaat. Mijn verste poppetje zit pas op Kreta in Epic, maar ik heb ook een leuke Defense/? rondlopen, en een leuke Nature/Hunter, en een Earth/? die allemaal mooi gebruik kunnen maken van de spullen die m'n Spirit in Epic vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

inXs schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:04:
Heb ik ook last van. Waarschijnlijk heb je dan een wapens met als extra "-1 health generation". In de meeste gevallen genereer je dus niet opnieuw health, dus haalt die 108% extra niets uit...
(gevalletje van 0x51233234= nog steeds nul)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een van mijn Sabertooths gisteren vervangen door Silence. En wat een zwaardje zeg :D

Gekocht van iemand voor het luttele bedrag van 15 miljoen. Niet dat geld moeilijk te krijgen is ofzo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 20:44:
[...]

Je moet wel allebij dezelde versie hebben anders lukt het niet
dus moet ik zorgen dat ik ook 1.11 krijg en dan kunnen we gewoon via die langame spelen en kan ik hem ook zien. Dit moet dan nadat je een server hebt opgezet met hamachi toch? en daar hoef je dan niets meer mee te doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

ReCreator schreef op maandag 31 juli 2006 @ 23:04:

Even mezelf quoten!

Gisteren mijn nieuwe linksys router binnen gekregen, en warempel, het spel werkt nu perfect. Geen vertraging van minuten door portals, geen disconnects meer.
Toch raar dat het aan een router lag. Maar ik ben blij dat het werkt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:49:
Een van mijn Sabertooths gisteren vervangen door Silence. En wat een zwaardje zeg :D

Gekocht van iemand voor het luttele bedrag van 15 miljoen. Niet dat geld moeilijk te krijgen is ofzo 8)
Doe mij toch maar mijn sabertooth met een leuke relic erop :)
Afbeeldingslocatie: http://www.fuxcaps.nl/junk/SabertoothFromLegendary.jpg

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Occy74 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 14:54:
[...]
Doe mij toch maar mijn sabertooth met een leuke relic erop :)
[afbeelding]
Ik vond er twee vlak na elkaar :D Jammer dat ik dual wield niet zo aantrekkelijk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Fly-guy schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 15:07:
[...]

Ik vond er twee vlak na elkaar :D Jammer dat ik dual wield niet zo aantrekkelijk vind.
Waarom jullie wel en ik niet :'(

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

inXs schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 17:57:
[...]

Waarom jullie wel en ik niet :'(
Sterker nog; ik had er in totaal vijf gevonden. Helaas had ik maar 2 handen ;(

Het valt me trouwens op dat in Epic sommige dingen makkelijker en sommige dingen moeilijker zijn geworden. Met normal had ik nogal wat moeite me de 1e telkine en waren die wurmen in egypte ook ontzettend irritant; nu op Epic erger ik me dood aan al die archers waar je echt voor op moet passen. Beetje vreemd?

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste