Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.808 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd Brainpower!
Keurige overwinning, helaas geen 3e GoT Cup titel voor mij... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 22:17:
Gefeliciteerd Brainpower!
Keurige overwinning, helaas geen 3e GoT Cup titel voor mij... :'(
Jammer Wub, en Brain gefeliciteerd natuurlijk!

Is er iemand die het logo van onze federatie die op hattrick.org staat aan kan passen? Zodat de nieuwe winnaar meteen onderaan toegevoegd kan worden?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-10 06:50
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 17:54:
[...]
@page hoezo 6? 2+3+3=8 x2 = 16 oftewel 16 spelers.
ik dacht 3 midfielders plus 3 aanvallers, ik wist niet dat wingers ook trainen krijgen. ik dacht idd of dit een idee was voor het tussen seizoen. en pHage of ph4ge is de nickname, hien ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 15:49
Ik snap die seizoens overgang nog steeds niet helemaal :x

Als je nu in het tussenseizoen over wilt stappen op een tijdelijke passen training, moet je dat dan al vanaf a.s. vrijdag in laten gaan, of pas de week erop?

* Ralphie is confused :)

[ Voor 0% gewijzigd door Ralphie op 03-08-2006 09:20 . Reden: Ruk toetsenbord :) ]

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ralphie schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 09:20:
Ik snap die seizoens overgang nog steeds niet helemaal :x

Als je nu in het tussenseizoen over wilt stappen op een tijdelijke passen training, moet je dat dan al vanaf a.s. vrijdag in laten gaan, of pas de week erop?

* Ralphie is confused :)
Training is tussen 2:00 en 2:30 in de nacht van donderdag op vrijdag. Als jij voor die tijd je training op passen zet dan krijgen de spelers die afgelopen woensdag en zondag op een trainingsplek hebben gestaan passentraining. Verander je het dus na 2:30 dan krijgen de spelers die komende woensdag (en eventueel zondag als je een p/d wedstrijd hebt) passing training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 21:38:
[...]

Op de site staat toch: Short passes - Passing - Midfielders and forwards ((Others))

Geen wingers... dus dat zijn er max 6.
Wingers en Inner Mids (deze defineren ze appart) vormen samen de groep Midfielders, dus het zijn er wel degelijk 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[...]

Op de site staat toch: Short passes - Passing - Midfielders and forwards ((Others))

kijk naar het verschil tusse positie spel en korte passes.
Korte passes Passen Middenvelders en aanvallers ((Anderen))
Positiespel Positiespel Centrale middenvelders (Vleugelspelers) ((Anderen))
daarnaast kan ik uit eigen ervaring gewoon vertellen dat vleugelspelers ook training krijgen bij deze training.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wybo schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 09:51:
[...]

kijk naar het verschil tusse positie spel en korte passes.

[...]

daarnaast kan ik uit eigen ervaring gewoon vertellen dat vleugelspelers ook training krijgen bij deze training.
Okee, dan is dat ook weer duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I386DX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 16:59
Omdat mijn huidige trainer gene al te straffen is, en hij toch ook al een dagje ouder wordt wil ik hem vervangen door één van mijn spelers. De speler in kwestie is op alle vlak beter, dus slecht kan dat nooit zijn lijkt mij.

ik klik dus op 'een van je spelers trainer maken', selecteer de speler. Ik krijg de melding dat het hij matig leiderschap heeft. Dan kies ik trainertype (aanvallend/verdedigend...).
Dan krijg ik deze melding:
Deze speler heeft niet de minimum vereiste ervaring om trainer te worden.

Huidige ervaring: slecht
De slechte ervaring is alleszins beter dan de waardeloze ervaring van mijn huidige trainer. Ik kan in de help ook niet direct iets terugvinden van minimum vereiste ervaring. Gans het speler -> trainer vind ik in de help nogal vaag trouwens. Hoe kan ik die speler nu trainer maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:36

odan

The dark side is within all!

zogauw hij meer ervaring heeft kan dat. weet het niet zeker maar zwak is volgens mij het minimum.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zou je aanraden om geen trainer onder redelij (liever nog goed) coachvaardigheid te nemen. Om dat intern te bewerkstelligen heeft hij minimaal hetzelfde aan ervaring nodig.

De coachvaardigheid is van belang voor de snelheid van de training en heeft ook veel invloed op de gemiddelde vorm van je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wybo schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:01:
Ik zou je aanraden om geen trainer onder redelij (liever nog goed) coachvaardigheid te nemen. Om dat intern te bewerkstelligen heeft hij minimaal hetzelfde aan ervaring nodig.

De coachvaardigheid is van belang voor de snelheid van de training en heeft ook veel invloed op de gemiddelde vorm van je team.
en de ervaring die bij een trainer staat maakt dan ook niets meer uit. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dat vergat ik nog te melden ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graag gedaan hoor }:O

De liefhebbers wijs ik op de Open HFR, het Willem Ruys voetbaltoernooi van de Hattrick Federatie van aanstaande zaterdag. Doen er nog mensen mee?

pssst uitverkoop bij el mas O-)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Even een leuke samenvatting, op de volgende vragen:

1. Wat vindt je van de website? (Overzichtelijk, ect)
2. Vindt je dat we het interne hattrick forum moeten gebruiken?
3. Zou de GoTTrick site ook een forum moeten hebben of een berichten topic zoals tweakers.net?
4. Wat vindt je van de GoTcup en doe jij mee?
5. Mis je iets bij deze fed of hebben wij het helemaal?

Kreeg ik een hoop antwoorden waarmee ik deze fed wil verbeteren of gewoon effe een nieuwe draai aan een aantal vaste items geven om het een beetje levend te houden.

De volgende antwoorden waren wel grappig :p

5. got is de bom!
5. ik mis waardering ;p
5. mis Yared

Voornamelijk op 5 dus :p Verders kreeg ik heel veel nuttige info waarmee ik echt wat kan :p
De volgende veranderingen had ik in mijn hoofd:

- De layout van de gottrick site word up gepimped. Iets minder speels maar wel een duidelijke got uitstraling.

- De GoT cup wil ik toch weer open gooien voor ook niet members. Maar hier zit een hele dikke maar aan, een niet member dient zich binnen de got cup wel te gedragen als de members. Dus op tijd een friendly regelen geen wo’s veroorzaken ect, ect. Daarnaast ben ik iemand die mensen altijd een tweede kans gunt dus er mag een keer een foutje worden gemaakt. Daarna is het op de blacklist en dan is het over en uit. Waarom meer mensen? Omdat ik persoonlijk vond dat het aantal mensen dat mee doet tegen valt. Ook denk ik dat andere het leuk vinden als er weer wat vers bloed in komt. De GoT cup is een heel leuk evenement en ik vind het persoonlijk het leukste vooral de onderlinge confontaties. Dit moet het wel blijven dus deze regel van externe mensen gaat nu wel in maar zou er ook weer in één seizoen kunnen uitliggen. Tevens is registreren op gottrick wel noodzakkelijk om deel te nemen aan de cup.

- Interne forum, hier ga ik nog wat voor verzinnen :p iets van vraagstellingen ofzo we zien wel :p er zijn wel veel mensen die hier gebruik van willen maken dus eigenlijk zoek ik een intern forum beheerder die ook af en toe de zaak aan de gang brengt :p

Verders blijft het bij wat het is en ik wil een ieder bedanken voor de reacties en ik hoop dat de veranderingen die worden gemaakt alleen maar positief worden bevonden :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ohja mensen ik wil ook weer beginnen met het maken van team logo's ;) Heb weer eens wat tijd vrij gemaakt :) Even per HT-mail melden en dan ook even erbij melden wat je leuk zou vinden e.d.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit net even op de fed-site te kijken en de site kent op het moment wel 6 actieve gebruikers (de laatste week nog ingelogd). Is een goede snoeipartij in de gebruikers ook niet een idee. Er zitten volgens mij gewoon ook nog teams bij die niet meer bestaan.

Wil het best wel uitzoeken, maar moet even kijken of ik er tijd voor vrij kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Sandyman538 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 22:49:
[...]
Is er iemand die het logo van onze federatie die op hattrick.org staat aan kan passen? Zodat de nieuwe winnaar meteen onderaan toegevoegd kan worden?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

oh ik dacht wingers ook...
hoe zit dit nou?

hattrix-files:
Training version 2006-07-06

Training takes time
the training time depends on trained skill, training intensity, coach plus assistant coaches.
for 17 year olds with 100% training intensity, a solid coach and 9 assistant coaches.
for each additional year of age or every step below solid coach you should roughly add one week to these values:
skill weeks trains whom / notes
Short Passes 6 trains inner-mids, wingers and forwards

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-10 15:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:51:
[...]

oh ik dacht wingers ook...
hoe zit dit nou?

hattrix-files:
Training version 2006-07-06

Training takes time
the training time depends on trained skill, training intensity, coach plus assistant coaches.
for 17 year olds with 100% training intensity, a solid coach and 9 assistant coaches.
for each additional year of age or every step below solid coach you should roughly add one week to these values:
skill weeks trains whom / notes
Short Passes 6 trains inner-mids, wingers and forwards
Op de hattrick site staat het niet duidelijk, daarom dacht ik dat de vleugelspelers geen training zouden krijgen, maar dat krijgen ze dus wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar het dus eigenlijk op neerkomt, is dat ik gewoon WEL gelijk heb...

ja dat wil ik altijd graag even horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ H3!N heeft gelijk _/-\o_

TU:

TSI: +6160/-940
Vorm: +5/-9
Conditie: +14
Ervaring: +2

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 09:15:
_/-\o_ H3!N heeft gelijk _/-\o_

TU:

TSI: +6160/-940
Vorm: +5/-9
Conditie: +14
Ervaring: +2
Is het niet een weekje te vroeg om conditie te trainen of is het een bewuste keuze??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat is bewust, want er zatten nog een aantal van mijn lichtig trainees op zwak conditie dus met het extra weekje hoop ik ze toch op minimaal redelijk te krijgen.

Tegenwoordig koop ik ze met conditie, maar om de oudere trainees rendabeler te maken leek het me toch handigere deze manier.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 17:19

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Mjah, een tu zoals wel verwacht

conditie +16 / -2
Vorm +2 / -8
TSI + 600

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 19-09 07:54
Deze week ook een lekkere training:

Vleugelspel +5
vorm -3
TSI +3470

Mijn aankoop van gisteren avond is direcht gestegen.
2 spelers naaar briljant vleugelspel.

Volgende week conditie en de week erna spelhervatten.
Ik ben wel klaar voor de VII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:51

Shabbaman

Got love?

Wat een belabberde vormupdate: +2/-10. En al die tien spelers hebben gewoon gespeeld deze week... en nee, ik train geen conditie. Lekker zo vlak voor een qualifier.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:07
Ik train nu vleugelspel.
Nu zijn er 2 spelers van slecht naar zwak gegaan.
Maar dat zijn spelers die ik nooit heb opgesteld. :?
113964666 en 118200729
Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Shabbaman schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:44:
Wat een belabberde vormupdate: +2/-10. En al die tien spelers hebben gewoon gespeeld deze week... en nee, ik train geen conditie. Lekker zo vlak voor een qualifier.
Ach joh, gewoon je trainingsintensiteit naar 30% zetten, zondag MOTS'en, en gewoon promoveren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vorm is ook behoorlijk gedaald en ik maak mij grote zorgen over mijn p/d wedstrijd. Nu wil ik eigenlijk ook wel zo'n supermots doen, maar hoe doe ik dat precies? Hoe laag moet ik mijn trainingsintensiteit zetten, en wanneer doe ik dat. Heb het nog nooit gedaan nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 16:04:
Mijn vorm is ook behoorlijk gedaald en ik maak mij grote zorgen over mijn p/d wedstrijd. Nu wil ik eigenlijk ook wel zo'n supermots doen, maar hoe doe ik dat precies? Hoe laag moet ik mijn trainingsintensiteit zetten, en wanneer doe ik dat. Heb het nog nooit gedaan nl.
Ik heb het ook nog nooit gedaan, omdat naar mijn idee de voordelen niet tegen de nadelen op de lange termijn opwegen. Heb wel eens het getal 30% horen vallen, dat dan je TS 1 stap omhoog gaat, en bij 60% verlaging 2 stappen etc. Maar dat durf ik niet met zekerheid te stellen. Wat je wel in ogenschouw moet nemen is het volgende.

* Ik heb gehoord dat als je je trainingsintensiteit verlaagt, je teamgeest verhoogd wordt. Is het slim als ik mijn trainingsintensiteit halveer voor een belangrijke match?

Een verlaging van de trainingsintensiteit heeft inderdaad als gevolg dat je teamgeest verhoogd wordt. Dat is dan ook gelijk het enige voordeel.

De nadelen:
- Er is een aanzienlijk grotere kans dat een aantal van je spelers in grote vormcrisis komen.
- Je spelers trainen maar voor 50% of iets dergelijks (x%, waarbij x de trainingsintensiteit is) waardoor je een gedeelte van je winst misloopt.
- Nadat je trainingsintensiteit zo laag staat en je teamgeest omhoog gaat, kruipt de teamgeest weer naar het neutrale punt. Als je daarna je trainingsintensiteit weer verhoogd, zakt je teamgeest naar ver beneden het neutrale punt.

Deze nadelen zijn dus allemaal op de middellange termijn. Misschien dat je op de korte termijn een licht voordeeltje hebt, maar dat weegt nooit* op tegen de grote problemen die je team daarna krijgt.

*Nou ja, ik kan me voorstellen dat het wel nuttig kan zijn bij een kampioenswedstrijd in de Eredivisie, of de finale van de beker. Maar de meerderheid van degenen die dit lezen, zullen dat voorlopig niet bereiken. :)

Bron: weetjewat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@died: iedereen traint ook al spelen ze niet of op een andere positie. het kan dus

@lameeuw: ik zou dat toch niet doen. dit kost je een hele hoop geld. als je volop traint toch wel minimaal een half miljoen. die conditie komt vanzelf wel. tenzij het spelers voor je a-team zijn, maarja die kan je ook beter kopen op uitstekend conditie. en trainees kopen met minimaal zwak of liefst matig conditie. zijn wel duurder, maar scheelt weer 1-2 weken conditie trainen.

TU:
Vorm +5/-1 die vorm blijft maar stijgen! heb ik nu ook weer heerlijk veel aan... zucht
TSI +5510/-600
TS +1 zomaar? kadootje :)

Teamwaarde is trouwens momenteel 23mio. Dat was het eind vorig seizoen ook. Lekker die deflatie...heb toch flink ingekocht dit seizoen. maarja ham geeft ook wel erg lage bedragen aan altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik had een leuke TU,

TSI: 3560 (+7030/-3470)
Verdedigen: 2 (+2/-)
Vorm: 5 (+7/-2)

Mijn 18 jarige held naar briljant. Volgend seizoen koop ik in het begin geen trainees denk ik. Ga waarschijnlijk als deze klaar zijn met de training overstappen. Dat duurt nog een seizoen of 4. Als ik niet overstap kan ik altijd volgend seizoen nog nieuwe trainees aantrekken.

[ Voor 186% gewijzigd door Pewwy op 04-08-2006 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Pewwy schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:09:
Ik had een leuke TU,

TSI: 3560 (+7030/-3470)
Verdedigen: 2 (+2/-)
Vorm: 5 (+7/-2)

Mijn 18 jarige held naar briljant. Volgend seizoen koop ik in het begin geen trainees denk ik. Ga waarschijnlijk als deze klaar zijn met de training overstappen. Dat duurt nog een seizoen of 4. Als ik niet overstap kan ik altijd volgend seizoen nog nieuwe trainees aantrekken.
En wat ben je dan van plan om te gaan trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 19:30:
@died: iedereen traint ook al spelen ze niet of op een andere positie. het kan dus

@lameeuw: ik zou dat toch niet doen. dit kost je een hele hoop geld. als je volop traint toch wel minimaal een half miljoen. die conditie komt vanzelf wel. tenzij het spelers voor je a-team zijn, maarja die kan je ook beter kopen op uitstekend conditie. en trainees kopen met minimaal zwak of liefst matig conditie. zijn wel duurder, maar scheelt weer 1-2 weken conditie trainen.

TU:
Vorm +5/-1 die vorm blijft maar stijgen! heb ik nu ook weer heerlijk veel aan... zucht
TSI +5510/-600
TS +1 zomaar? kadootje :)

Teamwaarde is trouwens momenteel 23mio. Dat was het eind vorig seizoen ook. Lekker die deflatie...heb toch flink ingekocht dit seizoen. maarja ham geeft ook wel erg lage bedragen aan altijd.
Mjah, ik ben rustig bezig me training te verneuken en geld te verspillen :9 vorige week vleugel getraind, deze en volgende week conditie en dan weer een weekje vleugels. Daarna terug op PM. Kost wat maar lever ook wat op natuurlijk, er is wel enigszins over nagedacht (korte termijn uiteraard in eerste instantie maar ook redelijk op de wat langere termijn) want ik heb straks 3 wingers met uitsteekbaar wing, goed PM en goed conditie. Op dit moment is dat voor mijn niet te betalen en op deze manier wel realiseerbaar. Daarnaast hebben zowel mijn trainees als de mids van het a-team matig of hoger conditie en dat wil ik uiteraard graag even ietwat hoger hebben. Mijn laatste aankopen (4 spelerts 17 jaar, goed PM, zwak pas en zwak/matig conditie) in combinatie met de 2 overgebleven 18 jaar formidabelbaar PM zwak en redelijk conditie zonder verdere bijstats zouden vooralsnog genoeg moeten zijn voor komend seizoen. De rest zit op minimaal goed hoofdstat. Dat ik nu centen weg zit te gooien.... nou jah, dat merk ik over een paar seizoenen wel denk ik. Voor het eerst in de 2,5 seizoen met dit team sta ik niet onder 0 financieel gezien en ik krijg nog iets van 60k voor het kampioenschap. Volgend seizoen moet ik me relatief makkelijk kunnen gaan bemoeien met de plaatsen 1-3 als alltidhattrick klopt. En een beetje meer conditie op het middenveld is wel nodig om dat vol te kunnen houden.

Zo, en nu weer terug naar belangrijker zaken, op naar een biertje :)

[ Voor 12% gewijzigd door lameeuw op 04-08-2006 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Vraagje:

hoe krijg je in een speler-advertentie een link naar het player ID van je speler, en hoe kan je bepaalde sterke eigenschappen bold maken? Ik heb ooit eens HTML geprobeerd en dat werkte niet, UBB tags ook niet. Daar had ik ooit eens een howto voor gezien, maar waar??????????

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sandyman538 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:22:
[...]

En wat ben je dan van plan om te gaan trainen?
Geen idee. Spitsen is een goede optie, zeker als ik met 4 defs een briljante counterrating haal. Ook spelhervatten lijkt me leuk, maar ik moet daar maar eens rustig over nadenken. Het wordt in ieder geval geen positiespel ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Pewwy op 05-08-2006 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Captain Pervert schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 01:30:
Vraagje:

hoe krijg je in een speler-advertentie een link naar het player ID van je speler, en hoe kan je bepaalde sterke eigenschappen bold maken? Ik heb ooit eens HTML geprobeerd en dat werkte niet, UBB tags ook niet. Daar had ik ooit eens een howto voor gezien, maar waar??????????
Wat ik altijd doe is eerst in een federatieforum een advertentie zetten (in een daarvoor bedoeld topic natuurlijk, sommige federaties willen geen adds) en die opmaak ook gebruiken voor een gewone advertentie. Bold en cursief en dergelijke zijn gewoon standaard bb-tags. [ b](zonder spatie)[/ b] enzo.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:17

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik kom er niet uit, en een aantal van mijn collega's die ook hattrick spelen kunnen mij geen duidelijkheid verschaffen.

Ik ben kampioen geworden van de IXe, en ik ben 529e geworden in het totaal van mijn divisie.

Volgend seizoen speelt alles tot aan de zesde plek van de VIIIste divisie beker, aangevuld met de 1300 (ong) beste nrs zeven. Daar hoor ik dan volgens mij bij. Op de ranglijst (totaal) sta ik 33454, maar zitten nog 4096 ploegen boven (de nrs 7 en 8 van de VIIIste), dus volgens mij zou ik dan 4096 plaatsen moeten stijgen, zodat ik iig bij die 32xxx ploegen zit die beker spelen.

De meeste mensen zeggen echter dat ik toch geen beker speel, maar een echt goed reden heb ik nog niet gehoord. Mijn vraag is dus: speel ik nou wel of geen beker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
het gaat om het einde van het seizoen. Jij zit niet in de VIII dus kom je ook niet in aanmerking voor de beker.
De plaatsingslijst is gebaseerd op de stand van het afgelopen seizoen. Dit betekent dat de plaatsingslijst gedurende het hele bekertoernooi hetzelfde blijft.
dus alle teams die nu een ranglijstnummer hebben van 32.768 of lager spelen mee, de rest niet

[ Voor 55% gewijzigd door ArthurMorgan op 05-08-2006 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Wybo schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 10:09:
het gaat om het einde van het seizoen. Jij zit niet in de VIII dus kom je ook niet in aanmerking voor de beker.

[...]

dus alle teams die een ranglijstnummer hebben van 32.768 of lager spelen mee, de rest niet
Dus ploegen die kansloos als achtste degraderen, spelen beker?

Of wordt de ranglijst na de p/d wedtrijden nog aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Iedereen tot en met de 6de plaats in de VIII en de beste 1368 nummers 7 uit VIII spelen in de beker volgend seizoen. De eindklassering van dit seizoen is daarvoor bepalend.
en de ranglijst wordt niet meer aangepast. Je eindigt na 14 wedstrijden gewoon op een bepaalde positie. promotie/degradatie is verder niet van belang hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Marzman schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 09:19:
[...]

Wat ik altijd doe is eerst in een federatieforum een advertentie zetten (in een daarvoor bedoeld topic natuurlijk, sommige federaties willen geen adds) en die opmaak ook gebruiken voor een gewone advertentie. Bold en cursief en dergelijke zijn gewoon standaard bb-tags. [ b](zonder spatie)\[/ b] enzo.
En een rechtstreekse link naar een speler dan?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
[playerid=getal bij je speler]
We hebben ook verscheidene speciale commando's, met het volgende format: [playerid=xxx], [teamid=xxx], [matchid=xxx], [leagueid=xxx], [allianceid=xxx] en [message=xxx.yy], waar je in plaats van de xxx (en de yy) het juiste nummer invult. Dit wordt in het bericht weergegeven als een link naar een specifiek(e) speler/team/wedstrijd/competitie/federatie/post. Een ander HT-ML-commando is [message=xxx.yy] om een link te maken naar andere berichten in de forums. xxx is het topicnummer, yy het nummer van het specifieke bericht. Ook maken we gebruik van de tag [link=xxx], waar xxx van dit formaat is: http://website-die-je-wilt-linken. Voorbeeld: [link=http://www.hattrick.org]. Een andere tag die je kunt gebruiken is [quote] en [/quote] of [q] en [/q]. Deze laten de tekst tussen de tags op een quote lijken.

[ Voor 95% gewijzigd door ArthurMorgan op 05-08-2006 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Bedankt! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Wybo schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 10:27:
[...]

en de ranglijst wordt niet meer aangepast. Je eindigt na 14 wedstrijden gewoon op een bepaalde positie. promotie/degradatie is verder niet van belang hiervoor.
Hmm, jammer. Nou ja, volgend seizoen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Captain Pervert schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 10:39:
[...]

En een rechtstreekse link naar een speler dan?
Dat zie je dus in die forums. Staan gewoon linkjes die deze tags aanmaken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Wybo schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 10:09:

[...]

dus alle teams die nu een ranglijstnummer hebben van 32.768 of lager spelen mee, de rest niet
Volgens hattrick is mijn positie 32364. Op alltidhattrick staat bij mijn broer wel tegen wie hij in de beker moet, maar bij mij niet. Heeft dit dan weer te maken met het feit dat ik in de IX zit nog ?? Dan klopt die hele ranglijst prut natuurlijk ook weer niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
lameeuw schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 12:45:
[...]

Volgens hattrick is mijn positie 32364. Op alltidhattrick staat bij mijn broer wel tegen wie hij in de beker moet, maar bij mij niet. Heeft dit dan weer te maken met het feit dat ik in de IX zit nog ?? Dan klopt die hele ranglijst prut natuurlijk ook weer niet :p
Zoals Wybo vlak hierboven al aangegeven heeft middels een quote, zal ik hem nog maar een keer plaatsen, voor de duidelijkheid...
Iedereen tot en met de 6de plaats in de VIII en de beste 1368 nummers 7 uit VIII spelen in de beker volgend seizoen. De eindklassering van dit seizoen is daarvoor bepalend.
Dus nee, jij speelt geen beker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Sandyman538 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 13:30:
[...]

Zoals Wybo vlak hierboven al aangegeven heeft middels een quote, zal ik hem nog maar een keer plaatsen, voor de duidelijkheid...

[...]

Dus nee, jij speelt geen beker. :)
hmmm, overheen gelezen..... was ook nog maar net me nest uit :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hmm ik zie al waar mijn redenatie fout gaat. Botteams worden uit de ranglijst gegooid.....Daardoor sta je wel op een getal onder de grens, helaas echter worden bot-teams niet uit het bekertoernooi geweerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
YP is weer helemaal niets, maar ik kan ook weinig van de naam maken.

Cavit Kınık (126123897) Lijken geen i's, waar komt zo'n naam vandaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Turkije

ongeveer 10% van de nederlandse YPs krijgt een buitenlandse naam.

[ Voor 83% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-08-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dan kan ik hem zonder problemen ontslaan :D Het is me nog nooit gebeurd of nog nooit opgevallen, maar dit vond ik een wat vage naam.

Niemand een p/d vanavond :? Normaal kan je die hier wel terugvinden...

[ Voor 72% gewijzigd door Pewwy op 06-08-2006 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die zijn woensdag pop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dan vraag ik me toch af wat m'n spelers nu op het veld doen ;)

Hoog boys - Naglfar FC (33 minute(s) played)

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s_de_hoog schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:33:
[...]

Dan vraag ik me toch af wat m'n spelers nu op het veld doen ;)

oh ik dacht dat ze altijd woensdag waren :) ik heb wel vaker van die vreemde hersenspinsels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ook van jou, wordt eens wakker ;) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ik sta ook al lekker met 4-1 achter :) (en ja dat wilde ik :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:46:
[...]

Ik ook van jou, wordt eens wakker ;) O+
Ben ik nog niet, gaat niet komen ook vandaag... zware sessie gehad gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Teamgeest: paradijs op aarde!
Zelfvertrouwen: slecht

:D

en de eerste rode kaart van dit seizoen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Hmmm, de promoties zijn er al doorgeramd ziet ik ?? ik heb centjes gekregen en ik zit in een VIII :) Verder nog niks bekend zo te zien, maar ik gaat me stadion maar eens wat uitbreiden :)

Ah, de jeugdopleiding ook nog naar matig, gaat leuk zo. Tot hoe ver komt je jeugdopleiding als je 10k investeert ?? dat is namelijk wat ik nu doe maar het houd ergens op natuurlijk.

[ Voor 33% gewijzigd door lameeuw op 06-08-2006 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Tot redelijk. (ik weet niet uit mijn hoofd of dat tot redelijk +5 a 6 is of tot redelijk precies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:09:
[...]

Ben ik nog niet, gaat niet komen ook vandaag... zware sessie gehad gister.
Ik het hele weekend al, hou je een gezellig straatfeest met vergunningen, wordt je nog lastig gevallen door de politie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Wybo schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:36:
Tot redelijk. (ik weet niet uit mijn hoofd of dat tot redelijk +5 a 6 is of tot redelijk precies)
Nee hoor, tot goed. (Tenzij ze dit verandert hebben) Maar ik weet 100% zeker dat mijn jeugdopleiding naar goed is gegaan toen ik (heel vroeger uiteraard) 10k investeerde in de jeugd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:52:
[...]

Nee hoor, tot goed. (Tenzij ze dit verandert hebben) Maar ik weet 100% zeker dat mijn jeugdopleiding naar goed is gegaan toen ik (heel vroeger uiteraard) 10k investeerde in de jeugd!
Volgens mij duurt het op die manier wel langer.

Het vorige seizoen vertelde iemand dat het korter dan 1 seizoen zou duren om van goed naar uitstekend te gaan met 20k. Bij mij is hij nog steeds niet gepopt naar uistekend en hij was voor dit seizoen al op goed. Dus 1 seizoen kan best kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Sandyman538 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:52:
[...]

Dat heb je dan echt fout onthouden :)

2 bronnen:
http://wiki.hattrick.org/Youth_Squad_Improvements
http://www.weetjewat.nl/weetjedat.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik zit ook in mijn nieuwe divisie. Ik ben de enige supporter (maar ja, dat boeit niet echt) en er zitten twee bot-teams in. Uit de regels zie ik dat die alleen in de hoogste twee divisies vervangen worden, dus degradatie wordt het sowieso niet.

Met een klein beetje geluk moet ik misschien wel mee kunnen doen om het kampioenschap, maar ik wil eigenlijk vooral geld verdienen, dit seizoen. We zien 't wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Mijn compo wordt wel weer gezellig komend seizoen, twee iets zwakkere ploegen dan de mijne erbij en een sterke Vde klasser (waarschijnlijk def trainer, of hij speelt voor de lol zo defensief), mijn doelstelling is toch weer het linker rijtje halen en eindelijk eens de derde ronde beker halen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Ik had voor vorig seizoen de hoop dat het nog wel zou lukken om ook de VI nog te halen. Helaas dit seizoen 5e geworden, en met de aanvullingen die erbij gekomen zijn, vrees ik voor komend seizoen eerder degradatie dan promotie.

In ieder geval heb ik in mijn competitie de grootste staat van dienst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 17:18:
Ohja mensen ik wil ook weer beginnen met het maken van team logo's ;) Heb weer eens wat tijd vrij gemaakt :) Even per HT-mail melden en dan ook even erbij melden wat je leuk zou vinden e.d.
hier ga ik zeker even op terug komen.
_/-\o_ Damien :+
Dit houdt dus niet in dat ik zelf logo's ga/kan ontwerpen. Had namelijk al een pm-tje te pakken.

quote:
s_de_hoog schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:33:
[...]

Dan vraag ik me toch af wat m'n spelers nu op het veld doen

Ah grappig ik ken Naglfar dan weer. Klein wereldje dat HT. Mooie overwinning voor je. Lijfsbehoud dus weer geregeld.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

test , excuus

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2006 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
vraagje voor de medecounteraars (de echte HT-kenners dus :9 ), of mensen die gewoon teveel kennis van HT hebben.

Ik ben van plan om in de toekomst vaak (zoniet altijd) 523 te spelen.
Nu was ik op zoek naar een spits met goddelijk SH.
Maar als je 523 speelt haal ik zo gemmideld tussen de 1 en 5% BB meestal, heeft het dan wel nut om een SH-er te halen? Kan je spelhervattingen krijgen zonder balbezit is dus eigenlijk de vraag.

En 2e vraag, mijn 2 vleugelspelers met 523 had ik met specialty: 'snel' willen halen, om zo voorzetten te geven op mijn koppende spitsen.
Maar is dat ook wel van toepassing als je geen balbezit hebt, heb je met counters iets aan vleugelspelers met specialty snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
sarinsarin schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:12:
vraagje voor de medecounteraars (de echte HT-kenners dus :9 ), of mensen die gewoon teveel kennis van HT hebben.

Ik ben van plan om in de toekomst vaak (zoniet altijd) 523 te spelen.
Nu was ik op zoek naar een spits met goddelijk SH.
Maar als je 523 speelt haal ik zo gemmideld tussen de 1 en 5% BB meestal, heeft het dan wel nut om een SH-er te halen? Kan je spelhervattingen krijgen zonder balbezit is dus eigenlijk de vraag.

En 2e vraag, mijn 2 vleugelspelers met 523 had ik met specialty: 'snel' willen halen, om zo voorzetten te geven op mijn koppende spitsen.
Maar is dat ook wel van toepassing als je geen balbezit hebt, heb je met counters iets aan vleugelspelers met specialty snel?
Er komen regelmatig sh's vanuit een counter. Mocht je zin en tijd hebben dan kan de de doelpunten van mijn keeper bekijken. Volgens mij scoort hij voor minstens de helft uit sh's die uit een counter ontstaan.

5-2-3 zonder echte mids lijkt me overigens niet echt handig, maar dat is jou ding.

[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 07-08-2006 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Pewwy schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:47:
[...]

Er komen regelmatig sh's vanuit een counter. Mocht je zin en tijd hebben dan kan de de doelpunten van mijn keeper bekijken. Volgens mij scoort hij voor minstens de helft uit sh's die uit een counter ontstaan.

5-2-3 zonder echte mids lijkt me overigens niet echt handig, maar dat is jou ding.
SH zijn anders wel gewone kansen. De kansverdeling is (ongeveer) 25-40-25-10 (linker vleugel, midden, rechter vleugel en SH). Dus normaal gezien is 1 op de 10 kansen een SH. Als jij 5% BBZ hebt dan kan je best langs wachten op je penalty/vrije schop ;). Corners vallen hier overigens niet onder geloof ik, maar dan moet je weer iemand hebben die ze af kan maken.
Wel heb je met een spits met hoog SH een kansje op het afstandschot SE, maar die zijn zo zeldzaam dat ik ze in 4 seizoenen met een spits met wonderbaarlijk SH nog nooit heb gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jop Petersen:
His goaltending skill declined from wretched to disastrous.
Jop Petersen:
After struggling to keep up in practice, his winger abilities deteriorated from poor to wretched.

Dat word tijd voor de Hall of fame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hahaha ik zit bij Tomilio in de competitie :p Wie kent hem niet, mijn partner van de enige echte You've GoT Mail :)

Echt een toeval niet te geloven!! hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Coca-Cola schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 13:12:
[...]

SH zijn anders wel gewone kansen. De kansverdeling is (ongeveer) 25-40-25-10 (linker vleugel, midden, rechter vleugel en SH). Dus normaal gezien is 1 op de 10 kansen een SH. Als jij 5% BBZ hebt dan kan je best langs wachten op je penalty/vrije schop ;). Corners vallen hier overigens niet onder geloof ik, maar dan moet je weer iemand hebben die ze af kan maken.
Wel heb je met een spits met hoog SH een kansje op het afstandschot SE, maar die zijn zo zeldzaam dat ik ze in 4 seizoenen met een spits met wonderbaarlijk SH nog nooit heb gezien ;)
Je krijgt redelijk vaak de melding dat een counter eindigt in een SH, het lijk me niet dat dat dan ineens een normale kans is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Nu online
Pewwy schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 15:21:
[...]

Je krijgt redelijk vaak de melding dat een counter eindigt in een SH, het lijk me niet dat dat dan ineens een normale kans is.
Dat is waar, maar een counter is dan ook geen kans van jou, maar eentje van je tegenstander die jij 'afpakt' overigens geldt hier dus net zo goed voor dat er 10% kans is dat een counter een SH wordt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Coca-Cola schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 15:29:

Dat is waar, maar een counter is dan ook geen kans van jou, maar eentje van je tegenstander die jij 'afpakt' overigens geldt hier dus net zo goed voor dat er 10% kans is dat een counter een SH wordt volgens mij.
is dit zo, iemand?
Dus van elke counter die ik krijg is 10% kans een SH.
gemiddeld 3 counterkansen in een wedstrijd, is elke 3 wedstrijden 1 SH, en dan zijn we nog positief.

Dan moet ik er nog maar eens goed over denken of het dan wel loont een goddelijk SHer aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Volgens mij is het juist zo dat de SH kansen niet door balbezit bepaald worden. Het zou in elk geval heel onlogisch zijn. Ik heb zo snel geen bron, en geen zin om het uit te zoeken. Maar persoonlijk ga ik ervan uit dat het dus niet op basis van het balbezit is.

ok, 1 bron die het alleen heeft over thuisspelen:

http://wiki.hattrick.org/Regular_chances

[ Voor 15% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-08-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

edit:
Volgens mij klopt er geen hout van wat ik schreef, laat maar ;)

[ Voor 85% gewijzigd door Marzman op 07-08-2006 18:58 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Nu online
Ik moet zeggen dat ik het niet zeker weet van die SH counter kansen, maar ik weet wel zeker dat de kansverdeling ongeveer 25-40-25-10 is. Dus 1 op de 10 kansen die je krijgt is een SH (penalty of vrije trap). Het zou kunnen zijn dat die verdeling ook voor counters geldt, ik weet wel dat counters over links/rechts door het midden kunnen gaan en Pewwy zei dat er ook wel eens SH's uit kwamen.. Iemand met tijd die zin heeft om dat uit te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net nog even een mooie nieuwe trainee gescoord. TSI 1610, 17j, red pm, goed passen en 720 salaris. Dat gaat weer een mooie dubbele pop worden.

where's everybody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 14:34:
Zo net nog even een mooie nieuwe trainee gescoord. TSI 1610, 17j, red pm, goed passen en 720 salaris. Dat gaat weer een mooie dubbele pop worden.

where's everybody?
Volgens mij is het voor heel veel mensen vakantie, maar niet voor de harde werkers natuurlijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 15:36:
[...]

Volgens mij is het voor heel veel mensen vakantie, maar niet voor de harde werkers natuurlijk! :)
Precies, maar die zijn dus weer hard aan het werk dus die hebben ook geen tijd om te posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op mijn nieuwe baan geen geen internet... dus het is over met het spammen en echt werken dus :)

ga sowieso even een beetje rustig aan doen met HT. Beetje mee gehad laatste tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
En tussenseizoen is ook saai ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:13:
Ik heb op mijn nieuwe baan geen geen internet... dus het is over met het spammen en echt werken dus :)

ga sowieso even een beetje rustig aan doen met HT. Beetje mee gehad laatste tijd...
Nieuwe baan :?
Ik heb lekker vakantie. Ga weinig doen, maar probeer ook weinig online te zijn. Dat is voor onder werktijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja nieuwe baan ja, hoewel ik er waarschijnlijk eind van de maand alweer weg ben. Betere aanbieding gekregen ;)

ik had de hele maand juli vrij. toen was ik heerlijk werkloos of 'in between jobs' zoals het heet. Geloof me je kan een slechtere maand hebben uitgekozen hoor om apatisch niks te doen dan afgelopen juli :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2006 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 16:14
Zag net de indeling van volgend seizoen, 3 bot teams er bij, in de competitie zat al 1 team dat gelijkwaardig aan me was, maar ben bang dat het team dat gedegradeert is uit divisie VIII toch net iets te sterk zal zijn, maar we zullen zien. Eerst maar eens zien dat ik die -50k weg werk & dan zien we wel waar het schip strand, al is het natuurlijk wel de bedoeling om bovenin mee te draaien. Maar dat hangt ook een beetje af van de jonge verdedigers die ik net aangeschaft heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Sandyman538 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 15:36:
[...]

Mjah, vakantie idd. Nog deze week en dan zitten mijn 14 vrije dagen van dit jaar er weer op :p

Ik heb eens een korte analyse gemaakt van mijn nieuwe compo en dat wordt lastiger dan ik dacht. De gedegradeerde VII-er kan ik nooit pakken, tenzij mijn mid echt zwaar verbeterd. De mee gekomen promovendus is appeltje eitje, 2 andere compo genoten kan ik ook hebben en het botje maak ik me niet zo druk over. Heb ik dus 5 van de 7 tegenstanders gehad. Die laatste 2.... daar gaat het hem in zitten, kan alles worden maar ook niks. Nu eerst maar eens de conditie omhoog en dan volgende week de 2 vleugelspelers naar goed PM / uitsteekbaar wing en dan gaan we wel zien waar het schip strand. Ik hoop top 3 maar ik hoop wel vaker wat...... afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
lameeuw schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 23:09:
[...]

Mjah, vakantie idd. Nog deze week en dan zitten mijn 14 vrije dagen van dit jaar er weer op :p
Ja, dat herken ik wel, nog 21 te gaan dit jaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit... heb kansloos mijn p/d wedstrijd verloren :'( Was te verwachten, maar toch wel zuur. Draai ik eindelijk eens een seizoen dat alles meezit, promoveer ik nog niet.

Gaat wel weer een aantal seizoenen duren voordat ik weer zo'n kans krijg. Ga me maar weer eens opmaken voor een seizoen in de middenmoot. Er is tot overmaat van ramp ook nog een zeer sterke promovendus uit VII bijgekomen.

Zit er aan te denken om rigoreuse maatregelen te gaan nemen. Laat dat idee nog maar even rondgaan in mijn hoofd de komende week. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:13:
zo makkelijk Hein. Als je gepromoveerd was had je een heel ander verhaal afgestoken. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wellicht, maar dat ben ik niet...
Ik ga nu al voor het 5e seizoen in deze VI spelen met 5 teams die zo mee kunnen draaien in de V qua sterkte. Oftewel het gaat waarschijnlijk nog eeuwen duren voor in deze compo uit ben en dat idee stimuleert niet echt... heb het gehad hier. inactieve managers ook enzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:58:
Ik ga nu al voor het 5e seizoen in deze VI spelen met 5 teams die zo mee kunnen draaien in de V qua sterkte. Oftewel het gaat waarschijnlijk nog eeuwen duren voor in deze compo uit ben en dat idee stimuleert niet echt... heb het gehad hier. inactieve managers ook enzo :(
Ik begrijp het wel. Je hoort het ook wel vaker dat men na verloop van tijd interesse verliest. Toch zijn er nog wel wat verschillende opties om het weer interessanter te maken:
  • Trainingswissel
  • Bewust degraderen en dan meteen weer promoveren, zodat je in een andere competitie komt
  • Nu wel eens promoveren
  • Een andere hobby zoeken
PS zit jij niet op je werk? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:58:
vrijwillige degradatie? Verdient misschien niet de schoonheidsprijs, maar als je direct weer promoveert uit de VII is de kans wel heeeel klein dat je weer in dezelfde compo terecht komt (dat zou wel een bak zijn trouwens).
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.