Gefeliciteerd Brainpower!
Keurige overwinning, helaas geen 3e GoT Cup titel voor mij...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Jammer Wub, en Brain gefeliciteerd natuurlijk!Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 22:17:
Gefeliciteerd Brainpower!
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
ik dacht 3 midfielders plus 3 aanvallers, ik wist niet dat wingers ook trainen krijgen. ik dacht idd of dit een idee was voor het tussen seizoen. en pHage of ph4ge is de nickname, hienVerwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 17:54:
[...]
@page hoezo 6? 2+3+3=8 x2 = 16 oftewel 16 spelers.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 0% gewijzigd door Ralphie op 03-08-2006 09:20 . Reden: Ruk toetsenbord :) ]
HODL
Verwijderd
Training is tussen 2:00 en 2:30 in de nacht van donderdag op vrijdag. Als jij voor die tijd je training op passen zet dan krijgen de spelers die afgelopen woensdag en zondag op een trainingsplek hebben gestaan passentraining. Verander je het dus na 2:30 dan krijgen de spelers die komende woensdag (en eventueel zondag als je een p/d wedstrijd hebt) passing training.Ralphie schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 09:20:
Ik snap die seizoens overgang nog steeds niet helemaal :x
Als je nu in het tussenseizoen over wilt stappen op een tijdelijke passen training, moet je dat dan al vanaf a.s. vrijdag in laten gaan, of pas de week erop?
* Ralphie is confused
Verwijderd
Wingers en Inner Mids (deze defineren ze appart) vormen samen de groep Midfielders, dus het zijn er wel degelijk 8.Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 21:38:
[...]
Op de site staat toch: Short passes - Passing - Midfielders and forwards ((Others))
Geen wingers... dus dat zijn er max 6.
kijk naar het verschil tusse positie spel en korte passes.Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 21:38:
[...]
Op de site staat toch: Short passes - Passing - Midfielders and forwards ((Others))
daarnaast kan ik uit eigen ervaring gewoon vertellen dat vleugelspelers ook training krijgen bij deze training.Korte passes Passen Middenvelders en aanvallers ((Anderen))
Positiespel Positiespel Centrale middenvelders (Vleugelspelers) ((Anderen))
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Okee, dan is dat ook weer duidelijkWybo schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 09:51:
[...]
kijk naar het verschil tusse positie spel en korte passes.
[...]
daarnaast kan ik uit eigen ervaring gewoon vertellen dat vleugelspelers ook training krijgen bij deze training.
De slechte ervaring is alleszins beter dan de waardeloze ervaring van mijn huidige trainer. Ik kan in de help ook niet direct iets terugvinden van minimum vereiste ervaring. Gans het speler -> trainer vind ik in de help nogal vaag trouwens. Hoe kan ik die speler nu trainer maken?Deze speler heeft niet de minimum vereiste ervaring om trainer te worden.
Huidige ervaring: slecht
Verwijderd
en de ervaring die bij een trainer staat maakt dan ook niets meer uit.Wybo schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:01:
Ik zou je aanraden om geen trainer onder redelij (liever nog goed) coachvaardigheid te nemen. Om dat intern te bewerkstelligen heeft hij minimaal hetzelfde aan ervaring nodig.
De coachvaardigheid is van belang voor de snelheid van de training en heeft ook veel invloed op de gemiddelde vorm van je team.
Verwijderd
graag gedaan hoor
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2006 16:02 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Iemand?Sandyman538 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 22:49:
[...]
Is er iemand die het logo van onze federatie die op hattrick.org staat aan kan passen? Zodat de nieuwe winnaar meteen onderaan toegevoegd kan worden?
Verwijderd
oh ik dacht wingers ook...Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 21:38:
[...]
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2006 19:54 ]
Verwijderd
Op de hattrick site staat het niet duidelijk, daarom dacht ik dat de vleugelspelers geen training zouden krijgen, maar dat krijgen ze dus welVerwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:51:
[...]
oh ik dacht wingers ook...
hoe zit dit nou?
hattrix-files:
Training version 2006-07-06
Training takes time
the training time depends on trained skill, training intensity, coach plus assistant coaches.
for 17 year olds with 100% training intensity, a solid coach and 9 assistant coaches.
for each additional year of age or every step below solid coach you should roughly add one week to these values:
skill weeks trains whom / notes
Short Passes 6 trains inner-mids, wingers and forwards
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 09:31 ]
Verwijderd
Is het niet een weekje te vroeg om conditie te trainen of is het een bewuste keuze??Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 09:15:
H3!N heeft gelijk
TU:
TSI: +6160/-940
Vorm: +5/-9
Conditie: +14
Ervaring: +2
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 10:45 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ach joh, gewoon je trainingsintensiteit naar 30% zetten, zondag MOTS'en, en gewoon promoveren!Shabbaman schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:44:
Wat een belabberde vormupdate: +2/-10. En al die tien spelers hebben gewoon gespeeld deze week... en nee, ik train geen conditie. Lekker zo vlak voor een qualifier.
Verwijderd
Ik heb het ook nog nooit gedaan, omdat naar mijn idee de voordelen niet tegen de nadelen op de lange termijn opwegen. Heb wel eens het getal 30% horen vallen, dat dan je TS 1 stap omhoog gaat, en bij 60% verlaging 2 stappen etc. Maar dat durf ik niet met zekerheid te stellen. Wat je wel in ogenschouw moet nemen is het volgende.Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 16:04:
Mijn vorm is ook behoorlijk gedaald en ik maak mij grote zorgen over mijn p/d wedstrijd. Nu wil ik eigenlijk ook wel zo'n supermots doen, maar hoe doe ik dat precies? Hoe laag moet ik mijn trainingsintensiteit zetten, en wanneer doe ik dat. Heb het nog nooit gedaan nl.
Verwijderd
[ Voor 186% gewijzigd door Pewwy op 04-08-2006 22:11 ]
En wat ben je dan van plan om te gaan trainen?Pewwy schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:09:
Ik had een leuke TU,
TSI: 3560 (+7030/-3470)
Verdedigen: 2 (+2/-)
Vorm: 5 (+7/-2)
Mijn 18 jarige held naar briljant. Volgend seizoen koop ik in het begin geen trainees denk ik. Ga waarschijnlijk als deze klaar zijn met de training overstappen. Dat duurt nog een seizoen of 4. Als ik niet overstap kan ik altijd volgend seizoen nog nieuwe trainees aantrekken.
Mjah, ik ben rustig bezig me training te verneuken en geld te verspillenVerwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 19:30:
@died: iedereen traint ook al spelen ze niet of op een andere positie. het kan dus
@lameeuw: ik zou dat toch niet doen. dit kost je een hele hoop geld. als je volop traint toch wel minimaal een half miljoen. die conditie komt vanzelf wel. tenzij het spelers voor je a-team zijn, maarja die kan je ook beter kopen op uitstekend conditie. en trainees kopen met minimaal zwak of liefst matig conditie. zijn wel duurder, maar scheelt weer 1-2 weken conditie trainen.
TU:
Vorm +5/-1 die vorm blijft maar stijgen! heb ik nu ook weer heerlijk veel aan... zucht
TSI +5510/-600
TS +1 zomaar? kadootje![]()
Teamwaarde is trouwens momenteel 23mio. Dat was het eind vorig seizoen ook. Lekker die deflatie...heb toch flink ingekocht dit seizoen. maarja ham geeft ook wel erg lage bedragen aan altijd.
[ Voor 12% gewijzigd door lameeuw op 04-08-2006 23:00 ]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Geen idee. Spitsen is een goede optie, zeker als ik met 4 defs een briljante counterrating haal. Ook spelhervatten lijkt me leuk, maar ik moet daar maar eens rustig over nadenken. Het wordt in ieder geval geen positiespelSandyman538 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:22:
[...]
En wat ben je dan van plan om te gaan trainen?
[ Voor 11% gewijzigd door Pewwy op 05-08-2006 09:14 ]
Wat ik altijd doe is eerst in een federatieforum een advertentie zetten (in een daarvoor bedoeld topic natuurlijk, sommige federaties willen geen adds) en die opmaak ook gebruiken voor een gewone advertentie. Bold en cursief en dergelijke zijn gewoon standaard bb-tags. [ b](zonder spatie)[/ b] enzo.Captain Pervert schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 01:30:
Vraagje:
hoe krijg je in een speler-advertentie een link naar het player ID van je speler, en hoe kan je bepaalde sterke eigenschappen bold maken? Ik heb ooit eens HTML geprobeerd en dat werkte niet, UBB tags ook niet. Daar had ik ooit eens een howto voor gezien, maar waar??????????
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
dus alle teams die nu een ranglijstnummer hebben van 32.768 of lager spelen mee, de rest nietDe plaatsingslijst is gebaseerd op de stand van het afgelopen seizoen. Dit betekent dat de plaatsingslijst gedurende het hele bekertoernooi hetzelfde blijft.
[ Voor 55% gewijzigd door ArthurMorgan op 05-08-2006 10:12 ]
Dus ploegen die kansloos als achtste degraderen, spelen beker?Wybo schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 10:09:
het gaat om het einde van het seizoen. Jij zit niet in de VIII dus kom je ook niet in aanmerking voor de beker.
[...]
dus alle teams die een ranglijstnummer hebben van 32.768 of lager spelen mee, de rest niet
en de ranglijst wordt niet meer aangepast. Je eindigt na 14 wedstrijden gewoon op een bepaalde positie. promotie/degradatie is verder niet van belang hiervoor.Iedereen tot en met de 6de plaats in de VIII en de beste 1368 nummers 7 uit VIII spelen in de beker volgend seizoen. De eindklassering van dit seizoen is daarvoor bepalend.
En een rechtstreekse link naar een speler dan?Marzman schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 09:19:
[...]
Wat ik altijd doe is eerst in een federatieforum een advertentie zetten (in een daarvoor bedoeld topic natuurlijk, sommige federaties willen geen adds) en die opmaak ook gebruiken voor een gewone advertentie. Bold en cursief en dergelijke zijn gewoon standaard bb-tags. [ b](zonder spatie)\[/ b] enzo.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
We hebben ook verscheidene speciale commando's, met het volgende format: [playerid=xxx], [teamid=xxx], [matchid=xxx], [leagueid=xxx], [allianceid=xxx] en [message=xxx.yy], waar je in plaats van de xxx (en de yy) het juiste nummer invult. Dit wordt in het bericht weergegeven als een link naar een specifiek(e) speler/team/wedstrijd/competitie/federatie/post. Een ander HT-ML-commando is [message=xxx.yy] om een link te maken naar andere berichten in de forums. xxx is het topicnummer, yy het nummer van het specifieke bericht. Ook maken we gebruik van de tag [link=xxx], waar xxx van dit formaat is: http://website-die-je-wilt-linken. Voorbeeld: [link=http://www.hattrick.org]. Een andere tag die je kunt gebruiken is [quote] en [/quote] of [q] en [/q]. Deze laten de tekst tussen de tags op een quote lijken.
[ Voor 95% gewijzigd door ArthurMorgan op 05-08-2006 10:49 ]
Hmm, jammer. Nou ja, volgend seizoen dan maar.Wybo schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 10:27:
[...]
en de ranglijst wordt niet meer aangepast. Je eindigt na 14 wedstrijden gewoon op een bepaalde positie. promotie/degradatie is verder niet van belang hiervoor.
Dat zie je dus in die forums. Staan gewoon linkjes die deze tags aanmaken.Captain Pervert schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 10:39:
[...]
En een rechtstreekse link naar een speler dan?
/▌
Volgens hattrick is mijn positie 32364. Op alltidhattrick staat bij mijn broer wel tegen wie hij in de beker moet, maar bij mij niet. Heeft dit dan weer te maken met het feit dat ik in de IX zit nog ?? Dan klopt die hele ranglijst prut natuurlijk ook weer nietWybo schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 10:09:
het gaat om het einde van het seizoen. Jij zit niet in de VIII dus kom je ook niet in aanmerking voor de beker.
[...]
dus alle teams die nu een ranglijstnummer hebben van 32.768 of lager spelen mee, de rest niet
Zoals Wybo vlak hierboven al aangegeven heeft middels een quote, zal ik hem nog maar een keer plaatsen, voor de duidelijkheid...lameeuw schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 12:45:
[...]
Volgens hattrick is mijn positie 32364. Op alltidhattrick staat bij mijn broer wel tegen wie hij in de beker moet, maar bij mij niet. Heeft dit dan weer te maken met het feit dat ik in de IX zit nog ?? Dan klopt die hele ranglijst prut natuurlijk ook weer niet
Dus nee, jij speelt geen beker.Iedereen tot en met de 6de plaats in de VIII en de beste 1368 nummers 7 uit VIII spelen in de beker volgend seizoen. De eindklassering van dit seizoen is daarvoor bepalend.
hmmm, overheen gelezen..... was ook nog maar net me nest uitSandyman538 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 13:30:
[...]
Zoals Wybo vlak hierboven al aangegeven heeft middels een quote, zal ik hem nog maar een keer plaatsen, voor de duidelijkheid...
[...]
Dus nee, jij speelt geen beker.
[ Voor 83% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-08-2006 11:48 ]
[ Voor 72% gewijzigd door Pewwy op 06-08-2006 19:00 ]
Dan vraag ik me toch af wat m'n spelers nu op het veld doenVerwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:28:
die zijn woensdag pop....
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Verwijderd
oh ik dacht dat ze altijd woensdag warens_de_hoog schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:33:
[...]
Dan vraag ik me toch af wat m'n spelers nu op het veld doen
Hoog boys - Naglfar FC (33 minute(s) played)
Ik ook van jou, wordt eens wakkerVerwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:28:
die zijn woensdag pop....
[ Voor 33% gewijzigd door lameeuw op 06-08-2006 22:29 ]
Ik het hele weekend al, hou je een gezellig straatfeest met vergunningen, wordt je nog lastig gevallen door de politieVerwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 21:09:
[...]
Ben ik nog niet, gaat niet komen ook vandaag... zware sessie gehad gister.
Nee hoor, tot goed. (Tenzij ze dit verandert hebben) Maar ik weet 100% zeker dat mijn jeugdopleiding naar goed is gegaan toen ik (heel vroeger uiteraard) 10k investeerde in de jeugd!Wybo schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:36:
Tot redelijk. (ik weet niet uit mijn hoofd of dat tot redelijk +5 a 6 is of tot redelijk precies)
Verwijderd
Volgens mij duurt het op die manier wel langer.Sandyman538 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:52:
[...]
Nee hoor, tot goed. (Tenzij ze dit verandert hebben) Maar ik weet 100% zeker dat mijn jeugdopleiding naar goed is gegaan toen ik (heel vroeger uiteraard) 10k investeerde in de jeugd!
Dat heb je dan echt fout onthoudenSandyman538 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:52:
[...]
Nee hoor, tot goed. (Tenzij ze dit verandert hebben) Maar ik weet 100% zeker dat mijn jeugdopleiding naar goed is gegaan toen ik (heel vroeger uiteraard) 10k investeerde in de jeugd!
Verwijderd
hier ga ik zeker even op terug komen.Damien2004 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 17:18:
Ohja mensen ik wil ook weer beginnen met het maken van team logo'sHeb weer eens wat tijd vrij gemaakt
Even per HT-mail melden en dan ook even erbij melden wat je leuk zou vinden e.d.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2006 11:48 ]
Er komen regelmatig sh's vanuit een counter. Mocht je zin en tijd hebben dan kan de de doelpunten van mijn keeper bekijken. Volgens mij scoort hij voor minstens de helft uit sh's die uit een counter ontstaan.sarinsarin schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:12:
vraagje voor de medecounteraars (de echte HT-kenners dus), of mensen die gewoon teveel kennis van HT hebben.
Ik ben van plan om in de toekomst vaak (zoniet altijd) 523 te spelen.
Nu was ik op zoek naar een spits met goddelijk SH.
Maar als je 523 speelt haal ik zo gemmideld tussen de 1 en 5% BB meestal, heeft het dan wel nut om een SH-er te halen? Kan je spelhervattingen krijgen zonder balbezit is dus eigenlijk de vraag.
En 2e vraag, mijn 2 vleugelspelers met 523 had ik met specialty: 'snel' willen halen, om zo voorzetten te geven op mijn koppende spitsen.
Maar is dat ook wel van toepassing als je geen balbezit hebt, heb je met counters iets aan vleugelspelers met specialty snel?
[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 07-08-2006 12:48 ]
SH zijn anders wel gewone kansen. De kansverdeling is (ongeveer) 25-40-25-10 (linker vleugel, midden, rechter vleugel en SH). Dus normaal gezien is 1 op de 10 kansen een SH. Als jij 5% BBZ hebt dan kan je best langs wachten op je penalty/vrije schopPewwy schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:47:
[...]
Er komen regelmatig sh's vanuit een counter. Mocht je zin en tijd hebben dan kan de de doelpunten van mijn keeper bekijken. Volgens mij scoort hij voor minstens de helft uit sh's die uit een counter ontstaan.
5-2-3 zonder echte mids lijkt me overigens niet echt handig, maar dat is jou ding.
Verwijderd
Je krijgt redelijk vaak de melding dat een counter eindigt in een SH, het lijk me niet dat dat dan ineens een normale kans is.Coca-Cola schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 13:12:
[...]
SH zijn anders wel gewone kansen. De kansverdeling is (ongeveer) 25-40-25-10 (linker vleugel, midden, rechter vleugel en SH). Dus normaal gezien is 1 op de 10 kansen een SH. Als jij 5% BBZ hebt dan kan je best langs wachten op je penalty/vrije schop. Corners vallen hier overigens niet onder geloof ik, maar dan moet je weer iemand hebben die ze af kan maken.
Wel heb je met een spits met hoog SH een kansje op het afstandschot SE, maar die zijn zo zeldzaam dat ik ze in 4 seizoenen met een spits met wonderbaarlijk SH nog nooit heb gezien
Dat is waar, maar een counter is dan ook geen kans van jou, maar eentje van je tegenstander die jij 'afpakt' overigens geldt hier dus net zo goed voor dat er 10% kans is dat een counter een SH wordt volgens mij.Pewwy schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 15:21:
[...]
Je krijgt redelijk vaak de melding dat een counter eindigt in een SH, het lijk me niet dat dat dan ineens een normale kans is.
is dit zo, iemand?Coca-Cola schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 15:29:
Dat is waar, maar een counter is dan ook geen kans van jou, maar eentje van je tegenstander die jij 'afpakt' overigens geldt hier dus net zo goed voor dat er 10% kans is dat een counter een SH wordt volgens mij.
[ Voor 15% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-08-2006 17:02 ]
[ Voor 85% gewijzigd door Marzman op 07-08-2006 18:58 ]
/▌
Verwijderd
Volgens mij is het voor heel veel mensen vakantie, maar niet voor de harde werkers natuurlijk!Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 14:34:
Zo net nog even een mooie nieuwe trainee gescoord. TSI 1610, 17j, red pm, goed passen en 720 salaris. Dat gaat weer een mooie dubbele pop worden.
where's everybody?
Verwijderd
Precies, maar die zijn dus weer hard aan het werk dus die hebben ook geen tijd om te postenSandyman538 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 15:36:
[...]
Volgens mij is het voor heel veel mensen vakantie, maar niet voor de harde werkers natuurlijk!
Verwijderd
Nieuwe baanVerwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:13:
Ik heb op mijn nieuwe baan geen geen internet... dus het is over met het spammen en echt werken dus
ga sowieso even een beetje rustig aan doen met HT. Beetje mee gehad laatste tijd...
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2006 21:09 ]
Mjah, vakantie idd. Nog deze week en dan zitten mijn 14 vrije dagen van dit jaar er weer opSandyman538 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 15:36:
[...]
Volgens mij is het voor heel veel mensen vakantie, maar niet voor de harde werkers natuurlijk!
Ja, dat herken ik wel, nog 21 te gaan dit jaarlameeuw schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 23:09:
[...]
Mjah, vakantie idd. Nog deze week en dan zitten mijn 14 vrije dagen van dit jaar er weer op
Verwijderd
Verwijderd
zo makkelijk Hein. Als je gepromoveerd was had je een heel ander verhaal afgestoken.Verwijderd schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:13:
ga sowieso even een beetje rustig aan doen met HT. Beetje mee gehad laatste tijd...
Verwijderd
Verwijderd
Ik begrijp het wel. Je hoort het ook wel vaker dat men na verloop van tijd interesse verliest. Toch zijn er nog wel wat verschillende opties om het weer interessanter te maken:Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:58:
wellicht, maar dat ben ik niet...
Ik ga nu al voor het 5e seizoen in deze VI spelen met 5 teams die zo mee kunnen draaien in de V qua sterkte. Oftewel het gaat waarschijnlijk nog eeuwen duren voor in deze compo uit ben en dat idee stimuleert niet echt... heb het gehad hier. inactieve managers ook enzo
vrijwillige degradatie? Verdient misschien niet de schoonheidsprijs, maar als je direct weer promoveert uit de VII is de kans wel heeeel klein dat je weer in dezelfde compo terecht komt (dat zou wel een bak zijn trouwens).Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:58:
wellicht, maar dat ben ik niet...
Ik ga nu al voor het 5e seizoen in deze VI spelen met 5 teams die zo mee kunnen draaien in de V qua sterkte. Oftewel het gaat waarschijnlijk nog eeuwen duren voor in deze compo uit ben en dat idee stimuleert niet echt... heb het gehad hier. inactieve managers ook enzo
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq