Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.788 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Och gut... twordt tijd om te stoppen met hattrick
1-0 Bouke Patijn (2)
1-1 Kjeld Eyrainer (40)
1-2 Yannick Eizema (84)
2-2 Ever Rodríguez (86)
3-2 Daymon Regeling (89)

Brüdi Wahls Bk
Middenveld: redelijk (heel laag)
Rechterverdediging: matig (hoog)
Centrale verdediging: matig (hoog)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: formidabel (heel laag)
Linkeraanval: zwak (heel laag)
HatStats 176
Verdediging 56
Middenveld 63
Aanval 57

FC Strijen
Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: goed (laag)
Centrale verdediging: goed (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: goed (heel laag)
Centrale aanval: matig (zeer hoog)
Linkeraanval: matig (hoog)
HatStats 199
Verdediging 81
Middenveld 54
Aanval 64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:52
hmm 0-7 voor en nog een half uur te gaan :)

Alleen jammer dat mijn verdediger die net terug kwam van een blessure, er meteen weer afgeschopt is... :(

Juist! En daar ging mijn 2e verdediger, kut tegenstanders, kennen alleen maar de spelers raken :)

[ Voor 26% gewijzigd door Ralphie op 30-07-2006 22:06 ]

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hmm, ik heb net met 2-3 verloren. Op zich wel jammer, maar nu kan ik wat meer trainen zodat ik het volgend seizoen alles ga winnen.
/me Outerspace for world domination >:) :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 21:46:
boehoe!! :( kutspel ratingtechnisch had ik zeker wel moeten winnen maarja..
best klote ja wij verdienen het allemaal wel dat jij eindelijk eens uit die klote VI.175 komt. ;)

edit: ok dan Joss ;) iedere VI is een beetje een flessenhals ;)

ik ben nu zo goed als kampioen :) volgend jaar op naar de VII kan ik over een paar seizoenen eens zien of ik de VI zelf ook aan kan.

[ Voor 28% gewijzigd door Wceend op 30-07-2006 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
VI.541 is na zes seizoenen anders ook geen pretje meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja het is geen gemakkelijke VI deze... pffff.... begin het goed beu te worden hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Ruk, me doelstelling niet gehaald, een saldo van +68 waar ik +70 wou :p

Nou jah, iig alles gewonnen

1. FC Railrunner 14 72 - 4 (+68) 42
2. Team GO AHEAD EAGLE 14 63 - 13 (+50) 33
3. VV Snoekduik 14 42 - 24 (+18) 25

lijkt me duidelijk zal ik maar zeggen :p Volgend seizoen hoop ik wat meer tegenstand te krijgen, dis niet echt een heel leuk seizoen geweest. Op naar de VIII, afwachten wat er dan volgt en vooral ook hopen op beker wedstrijden, ik sta op het randje aangaande de ranglijst dus wie weet :)

Ik denk redelijk klaar te zijn voor de VIII, ik heb afgelopen week 4 nieuwe jongens van 17 jaar met goed tot hoog goed PM gehaald, heb nu 2 spelerts met formi (+3 dacht ik) PM (18jr) en de rest is hoofdstat alles goed. Wingers zijn uitstekend wing met goed PM, centen voor verbetering heb ik nog niet maar dat komt wel. Naast het kampioenschap ook nog de topscorer binnen dus weer 10k extra :)

Zo, me "vakantie" is weer enigszins goed gemaakt :p

[ Voor 32% gewijzigd door lameeuw op 30-07-2006 22:16 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Doordat ik de laatste wedstrijd aan het verliezen ben doe ik niet promoveren :(

Nu ben ik 'maar' 2e...

EDIT:
Ok, dat ik verlies is niet zo erg, maar wordt wel onterecht ingemaakt met 0-4

Forza Oss
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: Wedstrijd van het seizoen
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (heel laag)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
HatStats 144
Verdediging 53
Middenveld 57
Aanval 34

jalala Gomes
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: matig (laag)
Rechterverdediging: slecht (hoog)
Centrale verdediging: slecht (zeer hoog)
Linkerverdediging: slecht (hoog)
Rechteraanval: redelijk (laag)
Centrale aanval: matig (zeer hoog)
Linkeraanval: slecht (zeer hoog)
HatStats 142
Verdediging 34
Middenveld 54
Aanval 54

[ Voor 84% gewijzigd door majoh op 30-07-2006 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
3e geïndigd na een 3-1 overwinning vandaag. De nummer 1 is direct gepromoveerd, ik ben benieuwd wat we ervoor terug krijgen komend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al een berg kansen gehad, en we zitten in de laatste 15 minuten. De nr. 2 is van een 1-0 voorsprong naar een 1-2 achterstand gegaan. Ik sta nog op 1-1, met de ene na de andere kans. Goal=VI klasse. Matchid: 78301614 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
mooi slot van het seizoen! 0-10 gewonnen.. Kampioen, topscoorder. Ga hier effe een pilsje op drinken. ;)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAAAAAAAAAA Kampioen na 12 seizoenen vi.24!! eindelijk!

tegenstander in de laatste wedstrijd stond heel dit seizoen al nummer 1 maar met 1 punt voor op mij, nu de laatste wedstrijd dus gewonnen met 3-2 en dus kampioen en directe promovatie! heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Nipt 2e geworden, maar volgend seizoen ga ik voor de 1e plaats!

Mn aanval was vandaag bovennatuurlijk (heel laag), een record!
Mn beste spits haalde maar liefst 10.5 sterren. Komt wel door een weather event, maar dan nog. Mooie afsluiter van het seizoen :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste wedstrijd is een saaie 0-0 geworden. Mijn maakte het niet uit. Wilde eens kijken hoeveel sterren ik kon halen. Toch weer een record de laatste wedstrijd. 40 sterren en 153 hatstats. Begint ergens op te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Nou, mijn supporters zijn wel erg boos over het verlies van kampioenschap...

Verlies de laatste wedstrijd na 11 wedstrijden ongeslagen te zijn, zijn ze gelijk woedend, ze waren gister nog dolgelukkig...

[ Voor 9% gewijzigd door majoh op 31-07-2006 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

1-0 verlies... Vanavond maar eens bezig met de Awards... Heb al paar kanshebbers gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
bah ik kom in de VII.672 terecht, dat betekent vrijwel zeker direct weer degraderen :( en voor de beker tegen een nr1 uit de VII, dat wordt ook een vrij kansloze opgave :(

waarom is het verschil tussen de VII en VIII zo groot ? :(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmeij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 08:30

dmeij

It's just my name

waar kan je zien waar je naar toe promoveerd. Ik ben al 2 weken kampioen maar ik zie nog niets???
(kijk er natuurlijk gewoon overheen 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuh... ik ben na 7 seizoenen in deze VI eindelijk kampioen geworden. Moet nog wel een p/d spelen. Kan iemand even kijken tegen wie ik moet? Kan niet op de site komen op mijn werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
ph4ge schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:38:
bah ik kom in de VII.672 terecht, dat betekent vrijwel zeker direct weer degraderen :( en voor de beker tegen een nr1 uit de VII, dat wordt ook een vrij kansloze opgave :(

waarom is het verschil tussen de VII en VIII zo groot ? :(
Het verschil tussen VII en VIII groot?? De eerste echte grote stap is VII -> VI. Ik ben met 2 vingers in mijn neus 4x achter elkaar gepromoveerd (net als de meeste teams die ik ken), maar ben dit jaar met moeite niet gedegradeerd...
Oftwel, niet mieten, gewoon kampioen worden ;:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
dmeij schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:45:
waar kan je zien waar je naar toe promoveerd. Ik ben al 2 weken kampioen maar ik zie nog niets???
(kijk er natuurlijk gewoon overheen 8)7 )
Alltidhattrick. Kijken bij je divisie en dan promotion/relegation table :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

na een teleurstellend seizoen ook nog de 2e plek uit handen gegeven. kansloos verloren met 4-0 van de kampioen terwijl onze ratings gelijk aan elkaar waren.

volgend seizoen moeten we de 3 nieuwe teams wel aan kunnen en word de enigste echte tegenstander de nummer 2 van dit seizoen. maar met een paar aankopen moet het kampioenschap volgend jaar te halen zijn.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Nieuwe teams in mijn divisie lijken me best ok. In ieder geval 2 van de drie. Het zal wel een zwaar seizoen gaan worden ben ik bang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Ik heb op de valreep handhaving weten te realiseren in de VII in de laatste wedstrijd. Ik stond 7e maar sta nu 5 :7

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:44:
[...]

Het verschil tussen VII en VIII groot?? De eerste echte grote stap is VII -> VI. Ik ben met 2 vingers in mijn neus 4x achter elkaar gepromoveerd (net als de meeste teams die ik ken), maar ben dit jaar met moeite niet gedegradeerd...
Ligt er echt volledig aan in welke VIIe je komt. Ik ben nu voor de 3e keer op rij kampioen geworden, maar mag nu toch echt aan de bak. Ik heb denk ik minimaal 2 seizoenen nodig om te promoveren:

Medepromovendus is zeker te doen. Zijn hoogste Lodar was 6.12.
Degradant 1 is lastig. Heeft een inner mid met TSI 89.400 en haalt minimaal 170 hatstats
Degradant 2 is een defense trainer die een degradatiestrategie had en er nu wel weer voor gaat. Niet te onderschatten dus.
De blijvers halen tussen de 140 en 160 hatstats. Ik maak me borst al nat. Zitten ook een aantal defense treners bij.

Heb er veel zin an. Eindelijk een poule waar het op meer dan sterretjes tellen aan gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Coca-Cola schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:44:
[...]

Het verschil tussen VII en VI was voor mij ook niet groot. Het verschil naar V is wel behoorlijk. Het ligt er een beetje aan uit welke divisie je komt en naar welke je gaat ;)

je moet ook niet vergeten dat de divisies sinds dit seizoen anders zijn ingedeeld waardoor het niveau stijgt in divisie VI en VII.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Ik ga in 2 seizoenen van de XI naar de VII, een VII zonder botteams en met allemaal teams die soms al 10x langer mee draaien dan ik. 5x op rij kampioen worden kan tegenwoordig gewoon niet meer denk ik, tenzij je dik handelt enzo. Bovendien kom ik in een zware competitie terecht met elk team boven de 150 hatstats. Het wordt spannend, maar het is niet onmogelijk. Misschien maar eens wat trainees verkopen en voor 4 miljoen inkopen doen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk wel dat het niveau in V constanter is. Maar het verschil in VI is ontzettend groot. Een maat van me is tweede gworden in een waardeloze VI. In die van mij was hij 100% zeker keihard gedegradeerd. Het helpt natuurlijk ook wel dat promoveren naar V alleen al veel moeilijker is omdat er maar 1 ploeg kan promoveren, die (zoals ik) ook nog soms p/d duels moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Met grote trots kan ik u allen melden dat SU volgend jaar in de VII actief zal zijn!! :)

Alles volgens plan hehe.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien zie ik het over het hoofd, maar is het nu nog niet mogelijk om van regio te veranderen?
Heb nu net mijn naam gewijzigt, en wil nu ook van regio veranderen, maar kan dat pas vanaf zondag ofzo? Kan het namelijk niet vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:23:
Misschien zie ik het over het hoofd, maar is het nu nog niet mogelijk om van regio te veranderen?
Heb nu net mijn naam gewijzigt, en wil nu ook van regio veranderen, maar kan dat pas vanaf zondag ofzo? Kan het namelijk niet vinden :/
Zondag volgens mij :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nulkelvin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-06-2021

nulkelvin

ehmm is er nog koffie?

Na vier kampioenschappen op rij ben ik dit jaar vrij makkelijk vierde geworden in de VI. Een eind aan een mooie traditie.
Ik moet nou eens echt iets gaan verbeteren aan mijn team.
Trouwens, dat makkelijk vierde worden was boven verwachting.
(zowel van de nummer 1 als 2 punten gesnoept :P)

ik wilde dat ik eens een coole sig. kon bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
Ik kom ook wel in een behoorlijk zware compo terecht (VII.65). Gasten halen daar gemiddeld 160 rating en 40* :)

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:03:
Met grote trots kan ik u allen melden dat SU volgend jaar in de VII actief zal zijn!! :)

Alles volgens plan hehe.
ik had het HEEL stil gehouden. ballen... broek... schamen... enz :)

[edit]

zo even 2 trainees van mij gesubmit bij frankrijk en zweden. kijken of ze het halen. ze voldoen ruim aan de eisen. zou wel vet zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wat ben je toch een rotzak Damien. Weet je wel dat je het spel nu voor minstens één persoon ver***kt die (als jij met je VI waardig team) niet expres was gedegradeerd?
Ik ga met pa mee: ballen... broek... schamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo VI waardig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom met mijn geweldig team de plek van SU in de VI innemen :), haal met moeite 36-37 sterren. Eens kijken hoe snel we weer degraderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Volgen Alltid kom ik in de VII.8, redelijk te doen alleen de 2 degradanten hebben een gelijkwaardig team met dan van mij. Ik zal toch wel flink moeten investeren in mijn aanvallers en mijn middenveld op moeten vijzelen. Een matig(laag) middenveld over het hele seizoen moet ik wel proberen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 18:17:
[...]

Ik kom met mijn geweldig team de plek van SU in de VI innemen :), haal met moeite 36-37 sterren. Eens kijken hoe snel we weer degraderen..
weet je nu al in welke compo je komt dan?

en trouwens sterren zeggen echt geen fuck... daar zou ik me niet teveel op vast pinnen. counterteams die verdedigen trainen hebben veel sneller een hoop sterren omdat defs nou eenmaal veel sneller een hoop sterren halen, trouwens spitsen ook. Dus sterren = boeit niet, ratings = boeit wel ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2006 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:25:
[...]

Natuurlijk Hein, altidhattrick is your friend!

En Hein... je wilde toch niet met zo'n team naar de V? ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Sandyman538 op 31-07-2006 20:18 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:25:
[...]

en trouwens sterren zeggen echt geen fuck... daar zou ik me niet teveel op vast pinnen. counterteams die verdedigen trainen hebben veel sneller een hoop sterren omdat defs nou eenmaal veel sneller een hoop sterren halen, trouwens spitsen ook. Dus sterren = boeit niet, ratings = boeit wel ;)
Via altid kun je dat zien: ik zou in de VI.637 komen. Met ratings maakt het ook niet zo veel uit: ikke rond de 120-140 (AH punten), de rest van de comp boven 150 :)

Het was eigenlijk niet mn bedoeling om gelijk naar de VI te promoveren, maar t'was een beetje een MM poule dus ja dan krijg dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

hoe gaan jullie om met reserves. Ik train pm, heb dus 6 midd trainees en 4 wingers. Voor woensdags heb ik dus nog eigenlijk 3 defs en 2 spitsen nodig. Heb 1 reservespits en een reservetrainee (mislukte koop). Vaak stel ik ook nog me coach en me pull op, en heb nu om de 11 compleet te maken een drama speler van 1000 gekocht.
Hoe doen jullie dit? lijkt me zonde om nog een echte reservespelers te kopen, scheelt toch weer loonkosten.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 20:13:
[...]

Natuurlijk Hein, altidhattrick is your friend!

En Hein... je wilde toch niet met zo'n team naar de V? ;)
zeker wel :) kan makkelijk... ik zeg niet dat ik kampioen wordt meteen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Flipm0de schreef op maandag 31 juli 2006 @ 20:30:
hoe gaan jullie om met reserves. Ik train pm, heb dus 6 midd trainees en 4 wingers. Voor woensdags heb ik dus nog eigenlijk 3 defs en 2 spitsen nodig. Heb 1 reservespits en een reservetrainee (mislukte koop). Vaak stel ik ook nog me coach en me pull op, en heb nu om de 11 compleet te maken een drama speler van 1000 gekocht.
Hoe doen jullie dit? lijkt me zonde om nog een echte reservespelers te kopen, scheelt toch weer loonkosten.
Ik ontsla of verkoop mijn gedegradeerde A-team spelers niet maar laat ze in mijn B-team spelen. Het kost me wel wat meer loon maar die opa's kosten meestal niet zoveel. En zodra ik dus opnieuw een speler uit mijn A-team degradeer dan ontsla ik die oude speler of verkoop hem als hij nog wat waard is. En als ik echt mensen mis dan laat ik mijn klaverjassers spelen om de vorm op pijl te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet mijn p/d wedstrijd tegen:

fc_rien (210496)

Wordt een spannende wedstrijd denk ik... Iemand nog tips?
Wil graag promoveren, heb al veel te lang in deze VI gezeten. Ben bang dat als ik niet promoveer, het nog wel weer een hele tijd gaat duren voordat ik weer een kans krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 21:43:
Moet mijn p/d wedstrijd tegen:

fc_rien (210496)

Wordt een spannende wedstrijd denk ik... Iemand nog tips?
Wil graag promoveren, heb al veel te lang in deze VI gezeten. Ben bang dat als ik niet promoveer, het nog wel weer een hele tijd gaat duren voordat ik weer een kans krijg...
Wordt een lastige klus volgens mij. Hij speelt thuis, en heeft minimaal 2 keer PIC gespeeld (denk ik). Hij haalt thuis met normal ongeveer een magisch (oud) middenveld. Verder heeft hij een goede verdediging, maar laat zijn aanval te wensen over. Jou middenveld kan lang niet op tegen zijn middenveld, ook omdat je uit speelt natuurlijk. Je aanval is wel een stuk beter, maar ik denk dat je een behoorlijke portie geluk nodig hebt om deze wedstrijd te kunnen winnen.

@Damien: is er nog iets leuks gekomen uit die halve enquete die je laatst via HT-mail had rondgestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn teamgeest is tevreden, moet ook een behoorlijk middenveld kunnen halen. Moet nog maar eens goed denken over een tactiek deze week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 21:48:
[...]

Wordt een lastige klus volgens mij. Hij speelt thuis, en heeft minimaal 2 keer PIC gespeeld (denk ik). Hij haalt thuis met normal ongeveer een magisch (oud) middenveld. Verder heeft hij een goede verdediging, maar laat zijn aanval te wensen over. Jou middenveld kan lang niet op tegen zijn middenveld, ook omdat je uit speelt natuurlijk. Je aanval is wel een stuk beter, maar ik denk dat je een behoorlijke portie geluk nodig hebt om deze wedstrijd te kunnen winnen.

@Damien: is er nog iets leuks gekomen uit die halve enquete die je laatst via HT-mail had rondgestuurd?
dat magische mid was eenmalig en zal dus wel een motsje geweest zijn. laatste wedstrijd was een pic. de teams zijn nagenoeg aan elkaar gelijk. dubbeltje op zijn kant dus. hij speelt wel thuis en gaat uiteraard motsen. ik zeg 60/40 voor fc rien. degraderen wilt ie niet uit zijn pb op te maken dus hij zal er wel alles aan doen om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
2006-08-01 08:25: Database problem
We have run into some database problems with our Archive-server where we store old results and such things. We are investigating the problems, which most likely are hardware-related.
We do not know how long the site will be down.

Natuurlijk altijd net als ik een nieuwe trainee wil halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Fijn, kunnen ze weer een backup van een week geleden terugzetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
van mij mogen ze, heb ik tenminste een kans om afgelopen zondag wel te winnen O-)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn weer in de lucht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, jullie stoppen ook nooit met posten :)

ff kleine update.
Ik ben geen lid meer van de federatie, omdat ik de jaarlijkse bijdrage (supporterschap) veel te hoog vond worden. Wat ik vooral mis is het bookmarken van spelers. Voor de rest went het wel.

Sinds ik weg ben is op Hattrick-gebied weinig gebeurd. Zondag mag ik mij opmaken voor een play-off wedstrijd om het 7e seizoen in de IV-59 veilig te stellen. :X

Ik heb voor de rest flink gesneden in de spelersgroep, omdat ik bijna over de kop ging door de salarissen. Met een vermogen van 10 mln gaat het inmiddels lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@zoldermus, er zijn idd leuke antwoorden en nuttige informatie uit gekomen :) Binnenkort post ik even wat leuke antwoorden :)

@degradatie: Bewust gedaan, de keuze voor deze actie is voornamelijk gebasseerd op het feit dat ik geen zin heb in een zelfde seizoen als dit seizoen. Dus wil gewoon ook weer eens een match winnen :) Denk dat de nummer laatst het ook een leuke actie vond hehe. Die dacht dat die gedegradeerd was wint hij in eens de laatste match met 0-8 hehe. Maarja soms moet je keuzes maken en niet altijd zijn dit de juiste keuzes. Mijn keuzes zijn voornamelijk altijd verkeerd ;) Althans als we HEIN moeten geloven hehe. Ohwell we zien wel!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:28:

ff kleine update.
Ik ben geen lid meer van de federatie, omdat ik de jaarlijkse bijdrage (supporterschap) veel te hoog vond worden. Wat ik vooral mis is het bookmarken van spelers. Voor de rest went het wel.

Sinds ik weg ben is op Hattrick-gebied weinig gebeurd. Zondag mag ik mij opmaken voor een play-off wedstrijd om het 7e seizoen in de IV-59 veilig te stellen. :X

Ik heb voor de rest flink gesneden in de spelersgroep, omdat ik bijna over de kop ging door de salarissen. Met een vermogen van 10 mln gaat het inmiddels lekker.
Hey!! :)

Nee wij zijn ook nog flink actief!! :) Je kan toch wel weer mee doen met de GoT cup als je vroeg ben uitgeschakeld in de KNVB beker? hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijkend naar de tegenstanders voor volgend seizoen volgens alltid moet ik volgend seizoen hoger kunnen eindigen dan de 5e plaats dit seizoen. De twee teams die uit de VIII overkomen is geen probleem en eigenlijk maar een van de twee VI teams die een probleem gaat vormen (de andere is een bot). Daarbij de nummers 3 en 4 van dit seizoen. Dus ik hoop om de titel mee te kunnen strijden volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:57:
[...]

Hey!! :)

Nee wij zijn ook nog flink actief!! :) Je kan toch wel weer mee doen met de GoT cup als je vroeg ben uitgeschakeld in de KNVB beker? hehe
Ik dacht dat er in het regelement ergens stond dat je supporter moest zijn en lid van de federatie, maar als Fedbaas kan je de regels natuurlijk aanpassen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
@MetalMeijer: Leuk dat je hier weer eens rond komt kijken! Succes met je p/d duel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:29:
[...]

Ik dacht dat er in het regelement ergens stond dat je supporter moest zijn en lid van de federatie, maar als Fedbaas kan je de regels natuurlijk aanpassen ;)
Misschien moeten we de regels aanpassen, zodat hoog-gewaardeerde-ex-leden-die-het-supporterschap-te-duur-vinden-worden ook gewoon mee kunnen doen. Ik moet zeggen dat ik de 25 euro ook wel aan de hoge kant vind worden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

Sandyman538 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:43:
[...]

Misschien moeten we de regels aanpassen, zodat hoog-gewaardeerde-ex-leden-die-het-supporterschap-te-duur-vinden-worden ook gewoon mee kunnen doen. Ik moet zeggen dat ik de 25 euro ook wel aan de hoge kant vind worden hoor.
het is 7 cent per dag dat vind ik toch niet echt super duur.

als je mensen toelaat die niet lid zijn van de fed moet je inprincipe ook iedereen toelaten en niet alleen een selecte groep.

als ik me niet vergis is de regel geen lid van de fed niet mee doen speciaal gekomen omdat er zoveel mensen zich inschreven en daarna steeds WO's veroorzaakten.

nu kun je weer terug gaan naar eerst leden van de fed, zijn er een X aantal dagen voor de start van de cup nog niet genoeg mensen dan mogen niet leden zich inschrijven.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:43:
[...]

Maak er dan een soort wildcard systeem van die de cupgiet dan uit kan reiken. Mocht een persoon dan alsnog een WO veroorzaken is de kans nihil dat hij in de toekomst een wildcard krijgt. Dan zou je eigenlijk een appart gedeelte op de website moeten maken voor teams die er voor in aanmerking willen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

odan schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:02:
[...]

als je mensen toelaat die niet lid zijn van de fed moet je inprincipe ook iedereen toelaten en niet alleen een selecte groep.

als ik me niet vergis is de regel geen lid van de fed niet mee doen speciaal gekomen omdat er zoveel mensen zich inschreven en daarna steeds WO's veroorzaakten.

nu kun je weer terug gaan naar eerst leden van de fed, zijn er een X aantal dagen voor de start van de cup nog niet genoeg mensen dan mogen niet leden zich inschrijven.
Wees niet bang. Ik zit tegenwoordig net te lang in de beker. Daarbij heb ik zulke slechte reserves inmiddels dat ik de eerste wedstrijd van de GoT-cup niet door zou komen.

Het team kwam in seizoen 17 tot Bekerronde 7.
26-10-2005 Het team kwam in seizoen 16 tot Bekerronde 7.
29-06-2005 Het team kwam in seizoen 15 tot Bekerronde 6.
09-03-2005 Het team kwam in seizoen 14 tot Bekerronde 6.
17-11-2004 Het team kwam in seizoen 13 tot Bekerronde 6.

Posten mag af en toe als oude-zeer-gewaardeerd-hooggeplaatst-zeikerd die alles te duur vindt worden-lid toch wel?

7 cent per dag. Tering. Een koopje!!!!! Ik kan de aanschaf van mijn nieuwe mp3-speler ook ineens een stuk beter verdedigen. "maar schat, hij kost maar 18 cent per dag" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
waar kan ik opzoek naar een speler met specifieke eigenschappen die niet op de TL staat? ik ben al weken opzoek naar een Nederlander met uitmuntend scoren+goddelijk sp(+matig passen)+koppen en het liefst ook hoog leiderschap en een beetje ervaring. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:29:
[...]

Fedbaas en komend Cupgeit! hehe Ik zeg totale anarchie!! Weg met de regels hehe.

Nee ik wil de inventatie tot de GoT Cup wat breder maken en uitzondering toe laten maar alleen als dit ten goede komt van de GoT cup :) Dus aan WO's hebben we niks, er zal dan iets van een proefje komen. Ik ga hier nog mee aan de slag en overigens ook met andere regeltjes ect ect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ach, het gaat om de betrouwbaarheid. En MetalMeijer is al zo lang lid geweest, daar lusten de honden geen brood van..Ouwe bowling kampioen ;)

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
odan schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:02:
[...]

Het was meer als grap bedoelt.

Maar ik denk dat er wel een heel verschil zit tussen een groep mensen die lang lid zijn geweest van de fed en hier al jaren komen (IRL), dan dat je gewoon 'iedereen' mee laat doen. Persoonlijk vind ik daar een behoorlijk verschil tussen zitten. De enige reden dat we het ingesteld hebben is dat er veel teams waren die niet fed lid waren WO's veroorzaakten.

En als je inderdaad alles per dag bekijkt, daar wordt het echt niet goedkoper van hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:27:
[...]

Wees niet bang. Ik zit tegenwoordig net te lang in de beker. Daarbij heb ik zulke slechte reserves inmiddels dat ik de eerste wedstrijd van de GoT-cup niet door zou komen.

Het team kwam in seizoen 17 tot Bekerronde 7.
26-10-2005 Het team kwam in seizoen 16 tot Bekerronde 7.
29-06-2005 Het team kwam in seizoen 15 tot Bekerronde 6.
09-03-2005 Het team kwam in seizoen 14 tot Bekerronde 6.
17-11-2004 Het team kwam in seizoen 13 tot Bekerronde 6.

Posten mag af en toe als oude-zeer-gewaardeerd-hooggeplaatst-zeikerd die alles te duur vindt worden-lid toch wel?

7 cent per dag. Tering. Een koopje!!!!! Ik kan de aanschaf van mijn nieuwe mp3-speler ook ineens een stuk beter verdedigen. "maar schat, hij kost maar 18 cent per dag" :)
Zo mag je niet rekenen MM :9 Je moet zijn levensduur in oogschouw nemen dus stel je koopt een MP3 speler van €65,- en daar doe je vervolgens 2 jaar mee, dan kost hij maar 9 cent per dag. Koopje toch, schat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:28:

ff kleine update.

die 4 euro extra OP JAARBASIS is inderdaad een flinke aanslag op je financiële situatie. ik heb al een 2e hypotheek afgsloten om het te bekostigen en mijn linker nier verkocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 19:22:
[...]
die 4 euro extra OP JAARBASIS is inderdaad een flinke aanslag op je financiële situatie. ik heb al een 2e hypotheek afgsloten om het te bekostigen en mijn linker nier verkocht....
Vreemde reactie H3!N, 24.80 is niet niks voor een internetspelletje.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Marzman schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 19:29:
[...]

Vreemde reactie H3!N, 24.80 is niet niks voor een internetspelletje.
Ho, ho. Bij mij kost het anders al 25 harde euro's :)

En ach, ik zal het waarschijnlijk wel blijven betalen, maar het wordt best wel duur toch, of niet? Ik kan het prima betalen hoor, en heb gelukkig al mijn nieren nog, maar het is natuurlijk maar een kleine verbetering, en zoals MM al zegt gebruik je bijna alleen maar de bookmarks die ik errug handig vind. Verder gebruik ik supporter eigenlijk niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duur? denk nou eens gewoon even 1 seconde na. je zal verstel staan...

25 euro voor 12 maanden. grofweg 2 euro per maand. tel voor de grap eens het aantal urwen per maand op dat je op HT zit. het zullen er minimaal 10 zijn per maand en ik denk het drievoudige...

reken het dan voor de grap nog eens uit. duur hé? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ... even op altid gekeken naar m'n nieuwe divisie genoten (VII.751) :(

Ik maak werkelijk geen schin van kans om te handhaven! Allemaal minimaal 150 hatstat teams. Zelfs 180 en meer zitten erbij.

Oh ja.. ok nog een gedegradeerd bot-team. Kom ik aan met m'n 120 hatstats. Nouja. Dan maar alles op de training gooien en het seizoen daarna hopelijk weer bovenin meedraaien in de VIII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:55:
[...]

Zo mag je niet rekenen MM :9 Je moet zijn levensduur in oogschouw nemen dus stel je koopt een MP3 speler van €65,- en daar doe je vervolgens 2 jaar mee, dan kost hij maar 9 cent per dag. Koopje toch, schat? ;)
jawel. Ik rekende 200 euro tegen 3 jaar afschrijving. Ik koop altijd dure dingen. B) Overigens wilde ik hier bij terugkomst niet direct een discussie uitlokken over de prijs van hattrick. Ik doe er tegenwoordig zeer weinig mee, vandaar dat het voor mij te duur werd. Als je er elke dag een uur mee bezig bent, is het goedkoop.

@hvp: ik werd toen glansrijk 2e staat mij bij. Van wie ik verloor weet ik niet eens meer... :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ok als je nog allerlei randprodukten koopt :)

ik heb even gekeken wat er in mijn compo bij komt. een hele slappe VII'er en 1 wel aardige maar heeft een matig middenveld, ja dan kan die aanval of def nog zo goed zijn :P

de nummer 1 gaat nooit winnen van het V team. dus klundert zal ook komend seizoen weer vrolijk meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
Zie nu pas dat hier ook een Hattrick forum is :D

Net me 1e seizoen achter de rug, toen ik begon was het een behoorlijke rotzooi & waren er halverwege de competitie maar weinig punten gehaald, maar aan het eind had ik het aardig op de rit & ben ik nog 4e geworden in competitie IX.397.

Volgend seizoen hoop ik natuurlijk om de prijzen mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hattrick is weer flink naar de klote...
transfers worden niet geupdate, supporterstatistieken van spelers zijn lang niet altijd in orde...

gaat weer lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 22:54:
hattrick is weer flink naar de klote...
transfers worden niet geupdate, supporterstatistieken van spelers zijn lang niet altijd in orde...

gaat weer lekker :)
Daar zit jouw 25 euro nou ook in, in dat stukje "klotezooi" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Phoolie schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 21:31:
Zie nu pas dat hier ook een Hattrick forum is :D
Gelukkig staat er ook niet een link op de federatie pagina van GoT op de hattrick site ;)

Ik zal voortaan proberen alle nieuwe leden even een berichtje te sturen dat er ook een extern forum is, waar de meeste mensen volledige dagen doorbrengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Sandyman538 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 23:59:
[...]

Gelukkig staat er ook niet een link op de federatie pagina van GoT op de hattrick site ;)

Ik zal voortaan proberen alle nieuwe leden even een berichtje te sturen dat er ook een extern forum is, waar de meeste mensen volledige dagen doorbrengen ;)
Oh ja, wie dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ontken hier volledige dagen door te brengen. O-) Moet ook nog eten, werken en slapen. :X

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil in het tussenseizoen passen trainen. Je hebt 2 verschillende vormen. Welke vinden jullie de beste en hoe benut je de meeste spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 12:31:
Ik wil in het tussenseizoen passen trainen. Je hebt 2 verschillende vormen. Welke vinden jullie de beste en hoe benut je de meeste spelers?
Ook hier geldt RTFM. Kijk even in de regels. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 12:31:
De een is twee weken sneller, maar benut je 2 posities minder. Dus het hangt er maar net vanaf wat jij belangrijker vind. De snelheid of het aantal posities. Er staan trouwens links in de OP waarmee je dit soort dingen heel snel kunt vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 13:29:
[...]

De een is twee weken sneller, maar benut je 2 posities minder. Dus het hangt er maar net vanaf wat jij belangrijker vind. De snelheid of het aantal posities. Er staan trouwens links in de OP waarmee je dit soort dingen heel snel kunt vinden.
Passen (korte pass) 5 weken; traint centrale middenvelders, vleugelspelers en aanvallers
Openingen maken 6* weken; traint centrale middenvelders, vleugelspelers en verdedigers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:04:
[...]

Passen (korte pass) 5 weken; traint centrale middenvelders, vleugelspelers en aanvallers
Openingen maken 6* weken; traint centrale middenvelders, vleugelspelers en verdedigers
wiki.hattrick.org

Short passes - Passing - Midfielders and forwards ((Others)) - 5.5 weeks - 16
Through passes - Passing - Defenders and midfielders ((Others)) - 7.5 weeks - 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dank je. Dus als je je verdedigers snel wilt laten stijgen, zul je ze op het middenveld moeten plaatsen als je short passes doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27

Shabbaman

Got love?

Geweldig! Ik heb zojuist de eerste speler met dezelfde achternaam als de mijne gekocht, voor slechts 1000 euro.
Nu heb ik een nogal weinig voorkomende achternaam, maar in een grijs verleden heb ik mijn naam eens toe laten voegen aan de grote database. Er zijn tegenwoordig een stuk meer virtuele familieleden dan echte.

Morgen loopt de deadline af voor een familielid met mythisch positiespel. Voor 4,5 miljoen een beetje aan de hoge kant, helaas. En zoveel heb ik niet in kas... Maar dat soort spelers worden vaak redelijk vlot weer doorverkocht, dus ik heb goede hoop dat ik 'm in de toekomst nog eens aan de club kan binden.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:26:
Ok dank je. Dus als je je verdedigers snel wilt laten stijgen, zul je ze op het middenveld moeten plaatsen als je short passes doet.
correct :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:42:
Geweldig! Ik heb zojuist de eerste speler met dezelfde achternaam als de mijne gekocht.
Kees Shabbaman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat verneukt wel mijn 5-4-1 en 5-3-2 opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Je hoeft geen 2-5-3 te spelen, het mag. Als je minder spelers wilt trainen kan dat ook gewoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:14:
[...]
Short passes - Passing - Midfielders and forwards ((Others)) - 5.5 weeks - 16
trainen ze alle 6 op volle snelheid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 00:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Als de nieuwe indeling die nu op alltidhattrick staat klopt dan ga ik een mooi seizoen tegemoet :) Geen gedoe met 4 bots en een wo-team meer. :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 23:59:
[...]

hoezo? wie dan?

@page hoezo 6? 2+3+3=8 x2 = 16 oftewel 16 spelers.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 17:54:
[...]

hoezo? wie dan?

Nou Hein toch, gun iemand ook zn typfoutje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 17:54:
[...]

hoezo? wie dan?

Hoe kom je nou aan die berekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
2 wingers, 3 inners, 3 aanvallers = 8, maal twee wedstrijden (niet relevant voor tussenseizoen) = 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 20:37:
2 wingers, 3 inners, 3 aanvallers = 8, maal twee wedstrijden (niet relevant voor tussenseizoen) = 16
Op de site staat toch: Short passes - Passing - Midfielders and forwards ((Others))

Geen wingers... dus dat zijn er max 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 21:38:
[...]

Op de site staat toch: Short passes - Passing - Midfielders and forwards ((Others))

Geen wingers... dus dat zijn er max 6.
Ja hallo, niet mij gaan beschuldigen :9 Ik verduidelijk alleen het rare hersenspinsel van H3!N :9
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.