wil je zo graag spam mail in je mailbox??
moet je anders damien ff vragen die helpt je daar graag mee
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Zo blij ben ik er niet mee, maar aangezien ik de OP verzorg, en niet alle goede ideeen voor mijn eigen rekening kan nemen is het handig als er even 150 mensen meedenken, meekijken en tips geven. Misschien vinden mensen een schitterende link, of een prachtig plaatje (ht gerelateerd uiteraardH2opoloër schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 15:26:
wil je zo graag spam mail in je mailbox??
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Als dat zo is, dan verkoop ik mijn 18 jarige ook als ze poppenVerwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:14:
woei ik zag net op de TL dat 18 jarige uitmuntende pm'ers met redelijk passen al snel richting de 3m gaan en meer. mijne popt over 2-3 weken als het goed is. ik verkoop hem dan maar denk ik want 2 seizoenen later is ie hetzelfde waard nog
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Hij is nog een week of 2 à 3 van uitstekent af dus helaas niet voor mij. Ik denk dat je er nog wel wat voor kan krijgen.Joss schreef op zondag 10 september 2006 @ 10:32:
Heel de zaterdag geen post? Het is slecht gesteld hieroKon het topic niet meer vinden
![]()
Nou goed, wie kan ik hier mee blij maken:
Laban Eikelenboom (131040894)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 490
Loon: 620 €/week
Vleugelspel: goed
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
dit is de eerste speler in mijn vele seizoenen hattrick die zo'n bagger slechte ervaring heeft. Hij heeft dan ook meteen een CV mogen plaatsen op monsterboard voor een betere JobTheodor Duim (131059358) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een slecht leider.
We've got that ring of confidence
niet-bestaand is dan ook pas ingevoerd als rating.Yukkie schreef op zondag 10 september 2006 @ 12:22:
[...]
dit is de eerste speler in mijn vele seizoenen hattrick die zo'n bagger slechte ervaring heeft. Hij heeft dan ook meteen een CV mogen plaatsen op monsterboard voor een betere Job
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq