Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Anoniem: 26445
Als jij daarvan wel verliest begrijp ik niet waarom ik al drie wedstrijden in verhoudingsgewijs dit soort wedstrijden met mijn team als onderliggende niet win.Joss schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:46:
En je hebt van die mensen die er alles aan doen om van één iemand te winnen, 4-2 verloren, terwijl ik overall beter was (natuurlijk, hoe kan het ook anders)
Joss wat doe je om verslagen te worden?
Of heb je zoals altijd doodgewoon pech.
Even over Hattrick Supporter:
Wat gebeurt er eigenlijk als je supporter veloopt en je zegge een week later weer supporter wordt.
1. Krijg je je ouwe volgekalkte gastenboek dan weer terug of een lege?
2. Blijft je logo in de tussentijd ook staan als je supporter verloopt? (zonder aanpasmogelijkheid natuulk)
@ match
Wederom verloren 0 punten uit 3 en een doelsaldo van 0 voor 12 tegen (-12) Lolz
Tjsa had ik die midjes niet moeten verkopen....
Het wordt nu iig een mooi tussenseizoen om het team te vernederlandsen.
[ Voor 38% gewijzigd door Quintus op 04-09-2006 01:22 ]
Unknown
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hoe zien jullie dat?
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
Het moet een keer ophouden lijkt me, nog even en het is niet meer rendabel om te trainen._AzN_GhOsT schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:36:
De prijzen van de transfers dalen nog steeds en dat gaat echt rap. Ik hou me $$$ nog maar op de bank. Een wonderbaarlijk verdediger voor 1.3 milj, die ik heb ik nog niet nodig, misschien volgend seizoen pas, maar die zou dan nog goedkoper zijn verwacht ik.
Hoe zien jullie dat?
een 17 jarige met positiespel goed hoog en redelijk passen is of was + - 1.3 milj, dat zou ik er nooit meer voor over hebben. Daar maak je geen goed rendement meer op.
Vooral niet als de prijzen nog dalen. Maar dalende prijzen is best slecht voor de markt, want iedereen stelt zijn inkopen uit, wat resulteert dat de prijzen nog lager worden om ze te kunnen verkopen.
Ik haal iig niks dit seizoen, behalve eind van het seizoen dan, want ik ga hoogst waarschijnelijk naar de 6e promoveren en dan zal ik heelaas moeten versterken wil ik in de 6e blijven denk ik.
[ Voor 3% gewijzigd door _AzN_GhOsT op 04-09-2006 13:43 ]
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Anoniem: 135680
daarom koop ik ook 19/20j formidabel/uitmuntend pm goed passen voor ong 1,5 milj en die dan te trainen_AzN_GhOsT schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:44:
een 17 jarige met positiespel goed hoog en redelijk passen is of was + - 1.3 milj, dat zou ik er nooit meer voor over hebben. Daar maak je geen goed rendement meer op.
dat verdiend goed
Anoniem: 129220
10 Verdedigers trainen is echt lastig door de 5-x-x opstelling. De 1ste pop gaat er 1 verdediger weg en ga ik weer 9 verdedigers trainen.
Je kunt die toch ook als reserve trainee houden?Anoniem: 129220 schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:49:
Bagger, weer net met 2-1 verloren.
10 Verdedigers trainen is echt lastig door de 5-x-x opstelling. De 1ste pop gaat er 1 verdediger weg en ga ik weer 9 verdedigers trainen.
Unknown
Ik had vorige week nog een 22 jarig Briljant pm met redelijk passen, kreeg hem nog nipt voor 1.4 milj eruit na meerdere malen op de transfer neer te zetten. En de prijzen dalen nog steeds.H2opoloër schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:09:
[...]
daarom koop ik ook 19/20j formidabel/uitmuntend pm goed passen voor ong 1,5 milj en die dan te trainen
dat verdiend goed
Ik heb geen idee wat een bovennatuurlijk natuurlijk kost, maar die zal ook wel in prijs dalen tot die tijd dat je trainees dat niveau heeft bereikt. Dus of het nog goed verdiend.... wie weet.
Nee, want ik verkoop mijn beste kale verdediger. Daar krijg ik rond de 1 miljoen voor. Dan heb ik anderhalf miljoen om mijn elftal beter te maken.Quintus schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:08:
[...]
Je kunt die toch ook als reserve trainee houden?
ik ben er zeker van dat het beter verdiend dan 17j!_AzN_GhOsT schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:48:
[...]
Ik had vorige week nog een 22 jarig Briljant pm met redelijk passen, kreeg hem nog nipt voor 1.4 milj eruit na meerdere malen op de transfer neer te zetten. En de prijzen dalen nog steeds.
Ik heb geen idee wat een bovennatuurlijk natuurlijk kost, maar die zal ook wel in prijs dalen tot die tijd dat je trainees dat niveau heeft bereikt. Dus of het nog goed verdiend.... wie weet.
Ja daar ben ik het ook met je overeens!H2opoloër schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:50:
[...]
ik ben er zeker van dat het beter verdiend dan 17j!
Heej niet doorvertellen dan worden die spelers weer duurder !!H2opoloër schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:09:
[...]
daarom koop ik ook 19/20j formidabel/uitmuntend pm goed passen voor ong 1,5 milj en die dan te trainen
dat verdiend goed
Unknown
Ik heb besloten mijn 17-jarigen pas aan het eind van het seizoen te kopen. Vorig seizoen ging formidabel def voor ongeveer 750.000 Euro weg, dat ben je nu kwijt aan hoog goed met passen._AzN_GhOsT schreef op maandag 04 september 2006 @ 12:44:
dure talentjes halen heeft iig geen zin meer lijkt me![]()
Vooral niet als de prijzen nog dalen. Maar dalende prijzen is best slecht voor de markt, want iedereen stelt zijn inkopen uit, wat resulteert dat de prijzen nog lager worden om ze te kunnen verkopen.
Ik haal iig niks dit seizoen, behalve eind van het seizoen dan, want ik ga hoogst waarschijnelijk naar de 6e promoveren en dan zal ik heelaas moeten versterken wil ik in de 6e blijven denk ik.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
En wat is de gedachte daar nou weer achter?

alsof er ik er oplet of een skill waardeloos of niet bestaand is....
[ Voor 72% gewijzigd door _AzN_GhOsT op 05-09-2006 17:29 ]
Anoniem: 80662
De NL mirror werkt nog gewoon en met 1.38 heb ik nergens last van. M'n coach heeft ineens 4 nullen op vaardigheden, voor de rest nergens problemen mee.Anoniem: 80662 schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:03:
Ik word niet echt vrolijk van die extra vaardigheid: HO kan er slecht tegen... Weet iemand wat de status van HO is? Ze waren met een nieuwe versie bezig, maar nu ligt de site eruit: http://www.hattrickorganizer.de/
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Eind van dit seizoen verdediger met wonderbaarlijk voor onder de 1 milj gok ik, goed voor mij
Ja de NL site werkt nog wel, maar de duits/engelse niet meer.lameeuw schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:34:
[...]De NL mirror werkt nog gewoon en met 1.38 heb ik nergens last van. M'n coach heeft ineens 4 nullen op vaardigheden, voor de rest nergens problemen mee.
Als de ervaring op 0 staat dan doet HO vreemd, dan werkt de berekening van de beste positie niet meer, staat nu op -9E17. Zo slecht zijn die spelers nou ook weer niet
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 80662 op 05-09-2006 21:44 ]
8 hulptrainers is een skill omhoog voor de hoofdtrainer (dus een 9e is niet echt nodig)
De trainingstijden van een speler is gebasseerd op iemand van 17 jaar en een coach met goed trainen. Betekent dit dat een coach met uitstekend trainen een week sneller traint ?
Ik heb nu geblesseerden, wat voor gasten moet ik aannemen om snel die blesures te verhelpen ? Vanmiddag nieuwe vleugelspeler gehaald, nu al 4 weken geblesseerd
Hoe zit het bij een speler die uitvalt ? heeft die dan wel getraind of niet ?
[ Voor 14% gewijzigd door Mich op 05-09-2006 22:29 ]
Als ze werkelijk onder de miljoen komen dan is de hele rendabiliteit eruit. Op dat moment zijn de totale aanschafprijs + salaris + trainers waarschijnlijk hoger dan de winst die je eventueel kan maken._AzN_GhOsT schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:29:
ff op de transfers markt gehangen. Het is echt triest......een kale verdediger wonderbaarlijk raak je niet eens meer kwijt voor 1.3 milj. en de meesten posten ze nog voor 1.5 milj of meer...
Eind van dit seizoen verdediger met wonderbaarlijk voor onder de 1 milj gok ik, goed voor mijslecht voor defense trainers!
Eehm ? Elke assistent heeft minder effect dan de eerdere, maar die 9e (en eventueel 10e) hebben wel degelijk effect.Mich schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 22:27:
Wie kan mij even bevestigen, of verbeteren.
8 hulptrainers is een skill omhoog voor de hoofdtrainer (dus een 9e is niet echt nodig)
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Anoniem: 161338
ja het is echt klote dit.. ik merkt het al de laatste 3/4 seizoenen, verdedigers leveren steeds minder op. Dit seizoen is het echt dramatisch.. misschien dan toch maar gaan overstappen?Pewwy schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 22:51:
[...]
Als ze werkelijk onder de miljoen komen dan is de hele rendabiliteit eruit. Op dat moment zijn de totale aanschafprijs + salaris + trainers waarschijnlijk hoger dan de winst die je eventueel kan maken.
Naar 1 van de andere trainingsvormen die ook allemaal achteruit zijn gegaan?Anoniem: 161338 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:25:
[...]
ja het is echt klote dit.. ik merkt het al de laatste 3/4 seizoenen, verdedigers leveren steeds minder op. Dit seizoen is het echt dramatisch.. misschien dan toch maar gaan overstappen?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Temeer natuurlijk ook omdat die vanavond tegen wit-rusland moetenAnoniem: 26445 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 15:53:
Op het moment uit in Luxemburg (altijd lastig) aan het spelen en sta op het momen met 2-4 voor. Zie ik het Nederlands elftal nog niet doen
Iedereen die nog in de beker zit, heel veel succes vanavond!
Boeit eigenlijk verder ook niet. Gewonnen, geen blesurres en iedereen kijgt training dus ik ben tevreden. Nou hopen dat Nederland vanvond beter speelt tegen Wit-Rusland dan afgelopen zaterdag tegen Luxemburg.
Check deAnoniem: 26445 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:08:
Nou het is 2-4 gebleven, maar naar zijn opstelling kijken vraag een ding af. Wat kan in vredes naam een rede zijn om in een vriendschappelijke wedstrijd pressievoetbal te gaan spelen.
Boeit eigenlijk verder ook niet. Gewonnen, geen blesurres en iedereen kijgt training dus ik ben tevreden. Nou hopen dat Nederland vanvond beter speelt tegen Wit-Rusland dan afgelopen zaterdag tegen Luxemburg.
1-0 achter, damn
het kan nog, het kan nog!
edit: 1-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Voor 16% gewijzigd door sarinsarin op 06-09-2006 17:28 ]
Zou een stunt zijn als je het zou redden! Ik zal voor je duimen!sarinsarin schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:25:
in mijn bekeravontuur nu tegen de III-e klasser, al een halve helft 0-0
HODL
Anoniem: 112223
Denk dat je er de 2e helft nog wel een stuk of 4 tegen krijgt, dus geniet er nog maar van zo lang het kansarinsarin schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:25:
in mijn bekeravontuur nu tegen de III-e klasser, al een halve helft 0-0
zelfs door een blessure 1 die ongeveer 2 wedstrijden per jaar speelt.
Dus het zou gewoon niet mogelijk mogen zijn dat ik niet verlies, maar ja.
edit: en dat blijkt, in 2 minuten 2 goals tegen en het staat 1-2 met de rust.
Naja, het was toch even leuk.
[ Voor 19% gewijzigd door sarinsarin op 06-09-2006 17:46 ]
Anoniem: 112223
Zuur, maar met 98% balbezit toch niet zo vreemdsarinsarin schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:38:
ja in het kader van ik heb toch geen kans, speel ik deze wedstrijd met mn b-trainees.
zelfs door een blessure 1 die ongeveer 2 wedstrijden per jaar speelt.
Dus het zou gewoon niet mogelijk mogen zijn dat ik niet verlies, maar ja.
edit: en dat blijkt, in 2 minuten 2 goals tegen en het staat 1-2 met de rust.
Naja, het was toch even leuk.
[edit]Ik sta 1-0 voor nu, nog 30 minuten met pressie dus heel veel doelpunten zullen er niet meer vallen
[ Voor 58% gewijzigd door Marzman op 06-09-2006 18:16 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Edit: 1-3, de doodsteek?
[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 06-09-2006 18:21 ]
Anoniem: 125165
Zo kreeg m'n verdediger (die op het middenveld bleek te staan ipv een reusachtige) al na 5 minuten rood, moest ik vanwege een blessure van een andere reusachtige met een redelijk/goed mf spelen, werd m'n keeper er afgetrapt en kwam een kneusje op doel...
Dit resulteerde in een ... matig MF en een verloren pot.
@GoT Cup
Het moest zo zijn...
Ik heb wederom een blessure, nummer 7 & 8 na een friendly..... nu een 30 jarige voor 5 weken eruit, die mag opzouten... die komt niet meer terug in mijn team... een vervangert heb ik al en wederom 1 met een pleistertje.... 8 "blessures" in 5 wedstrijden... ik begin er wel zat van te worden....
[ Voor 17% gewijzigd door lameeuw op 06-09-2006 22:35 ]
En dat precies na zijn 100e wedstrijd
[ Voor 17% gewijzigd door Pewwy op 06-09-2006 23:13 ]
Ter info! De eerste 2 van iedere poul (ook die met 3) gaan door naar de volgende ronden!
Beetje jammer dat het geld op is, anders had ik mijn opa kunnen vervangen door een nieuwe reserve spits
De andere trainingsvormen zijn ook achter uit aan het gaan, alleen iets minder snel kijkt het.Sandyman538 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:15:
[...]
Naar 1 van de andere trainingsvormen die ook allemaal achteruit zijn gegaan?
Maar wat zou een aanleiding zijn geweest vanwege deze harde prijsdalingen?
Voornamelijk verdedigers, pm en scoren?
Vleugelspelers en keepers hebben er volgens mij nog geen last van.
Vraag en aanbod bepaalt de prijs op de tranfermarkt.
De prijs daalt als het aanbod groter is dan de vraag.....iemand nog andere suggesties?
Andere redenen kan ik niet bedenken.
Ik denk dat het meer komt doordat iedereen nu wat langer speelt, langer traint en verder doortraint. Dit probleem zal wel steeds erger worden tot het moment dat het aantal spelers weer afneemt.Pewwy schreef op donderdag 07 september 2006 @ 07:09:
Waarschijnlijk zijn er veel meer mensen gaan trainen dan voorheen. Dit betekent hoger aanbod, terwijl de vraag gelijk blijft. Aangezien keepers en vleugelspelers trainen minder rendabel was/is, zullen er minder mensen zijn (relatief) die deze vorm gekozen hebben.
/▌
Anoniem: 167922
Ik denk ook dat dit de reden is.Pewwy schreef op donderdag 07 september 2006 @ 07:09:
Waarschijnlijk zijn er veel meer mensen gaan trainen dan voorheen. Dit betekent hoger aanbod, terwijl de vraag gelijk blijft. Aangezien keepers en vleugelspelers trainen minder rendabel was/is, zullen er minder mensen zijn (relatief) die deze vorm gekozen hebben.
Ik verkoop net m'n eerste verkoopbare YP (redelijk keeper 19 jr) voor bijna 60.000 euro.
Dus met keepers zit het inderdaad nog goed
ik ben met keepen trainen gestopt omdat het steeds minder opbracht, en ik zie dat het in de tussentijd nog minder is gaan opbrengen. ik train nu vleugelspel, maar ik zie dat ik meer krijg voor een 19 jarige uitmuntend dan een 20jarige wonderbaarlijk (zelfde bijstats), oftewel die markt is ook van slag._AzN_GhOsT schreef op donderdag 07 september 2006 @ 00:15:
Vleugelspelers en keepers hebben er volgens mij nog geen last van.
Doordat de vraag kleiner is geworden dan het aanbod, zijn de prijzen gaan dalen.
Mensen denk dat de prijzen nog meer dalen en houden geld nog in zak.
Mensen die spelers proberen te verkopen vinden geen koper voor de oude prijs, wat leidt dat de verkopers de prijzen omlaag moeten stellen. En dit proces loopt maar door, totdat die de actuele waarde van de speler heeft bereikt.
Wil dit nou zeggen dat de speler voorheen te veel waard waren? Zat er een bubbel in de spelersmarkt? Dat zou ook nog eens kunnen.
Gaan de prijzen nog ooit stijgen? Ik denk het niet. Tenminste niet op de huige opzet. Spelers zullen alleen in waarde stijgen als ze het trainen moeilijker/ trager maken. Maar dat maakt het spel weer minder leuk.
Zijn ze daar al niet mee bezig door bv de conditie daling? Hierdoor gaat het middenveld trainen langer duren..._AzN_GhOsT schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:22:
Gaan de prijzen nog ooit stijgen? Ik denk het niet. Tenminste niet op de huige opzet. Spelers zullen alleen in waarde stijgen als ze het trainen moeilijker/ trager maken. Maar dat maakt het spel weer minder leuk.
Niet echt natuurlijk, aangezien de conditie bij iedereen daalt, dus iedereen kan minder lang main skill trainen (als je in ieder geval een beetje je middenveld op peil wilt houden).Anoniem: 80662 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:37:
[...]
Zijn ze daar al niet mee bezig door bv de conditie daling? Hierdoor gaat het middenveld trainen langer duren...
-1 week of meer per seizoen conditietraining
-Geen conditietraining en je mids regelmatig verkopen
-Geen conditietraining en de dalende conditie voor lief nemen
Ik ga voor optie 3Pewwy schreef op donderdag 07 september 2006 @ 14:11:
Mijn beste mid is ook al gedaald. Iedereen heeft dus 3 opties:
-1 week of meer per seizoen conditietraining
-Geen conditietraining en je mids regelmatig verkopen
-Geen conditietraining en de dalende conditie voor lief nemen
Kan ik toch weer een week extra PM trainen.
Aangezien ik toch totaal kansloos ben in m'n competitie en 2 bots ervoor zorgen dat ik niet keihard degradeer
Lekker een heel seizoen counteren in 4-5-1 als PM trainer (misschien met PIC want m'n coach heeft toch waardeloos leiderschap)
Keeper - 5x def - 3 x spits als aanvallend mid en aanvallend vleugel, 2x spits. Iemand dit ooit al geprobeerd? Alle counters moeten er dan in kunnen lijkt me
[ Voor 64% gewijzigd door Pewwy op 07-09-2006 16:25 ]
Anoniem: 36141
Anoniem: 30965
Of je opent er gewoon even een conference-topic voor, net zo handig.Sandyman538 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 21:14:
Het liefst even via HT-mail (148839)
Vorm -3
TSI +180
geen pops.... kluiten spel, schiet niet op zo.
VORM: +5 / -2
SM: +1
Redelijke update. Alleen m'n keeper begin in een serieuze vormdip te raken. Hij is in een paar weken van uitstekend gezakt naar slecht
Begint het niet hebben van een keepertrainer nadelige gevolgen te hebben?
Nou ja, dan maar zondag een keeper pullen en hopen dat het een goede is. Kan ie gelijk debuteren in de basis.
TSI: +5420/-520
PM: +2 (2x 19 jaar naar uitstekend en formidabel)
Conditie: +0/-3 (geen ramp, 2 naar goed en 1 naar uitstekend gezakt)
Verder breken ze mijn trainer nog verder af. Keepen, Verdedigen, Passen, Vleugelspel en Scoren zaken naar niet bestaand.
Verdediging gaat fijn stijgen nu.
[ Voor 3% gewijzigd door Pewwy op 08-09-2006 10:39 ]
Anoniem: 7533
Vorm +10 / -4
TSI +11.520/ -4120
reusachtge mid gaat eruit. kan hem niet meer betalen. dus mensen die een mid zoeken ik heb een leuke: 6,5* in redelijke vorm

Conditie: -2/+0
Keepen: -2/+0
Passen: -1/+0
Vleugel: -1/+0
Scoren: -1/+0
Verdedigen: -1/+3 (mid naar zwak, 17j goed en 20j wonderbaarlijk)
Vorm: -4/+4
Mocht er iemand interesse hebben in een kale brilliant verdediger. Hij staat te koop.
trouwens ff beetje offtopic, zitten jullie wel eens op die interne forums van hattrick, en dan vooral die non-ht, ik vermaak me daar prima een beetje over god discussieren enzo
ik betaalde net een miljoen voor een wonderbaarlijk + zwak passen + krachtig (wel iets ouder), ik vind het maar een rare markt.Anoniem: 7533 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:14:
woei ik zag net op de TL dat 18 jarige uitmuntende pm'ers met redelijk passen al snel richting de 3m gaan en meer. mijne popt over 2-3 weken als het goed is. ik verkoop hem dan maar denk ik want 2 seizoenen later is ie hetzelfde waard nog
is het ook. komt omdat HT veel te groot aan het worden is. de markt kan het niet aan. je koopt trainees voor 1,5 miljoen en 2 seizoenen later is ie dat nog steeds waard... gaat nergens over. maargoed...ph4ge schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:49:
[...]
ik betaalde net een miljoen voor een wonderbaarlijk + zwak passen + krachtig (wel iets ouder), ik vind het maar een rare markt.
Als jij dat handiger vindt, dan kun je gewoon in het topic op ht reageren... Helemaal speciaal voor jou geopend. Is het niet schitterend. Dus als jij dat liever hebt, dan kan dat. Verder kan er natuurlijk ook nog steds via ht-mail gereageerd wordenAnoniem: 30965 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 01:03:
[...]
Of je opent er gewoon even een conference-topic voor, net zo handig.
moet je anders damien ff vragen die helpt je daar graag mee
Zo blij ben ik er niet mee, maar aangezien ik de OP verzorg, en niet alle goede ideeen voor mijn eigen rekening kan nemen is het handig als er even 150 mensen meedenken, meekijken en tips geven. Misschien vinden mensen een schitterende link, of een prachtig plaatje (ht gerelateerd uiteraardH2opoloër schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 15:26:
wil je zo graag spam mail in je mailbox??
moet je anders damien ff vragen die helpt je daar graag mee
En uiteraard geil ik op spam in mijn meelbox...

Als dat zo is, dan verkoop ik mijn 18 jarige ook als ze poppenAnoniem: 7533 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:14:
woei ik zag net op de TL dat 18 jarige uitmuntende pm'ers met redelijk passen al snel richting de 3m gaan en meer. mijne popt over 2-3 weken als het goed is. ik verkoop hem dan maar denk ik want 2 seizoenen later is ie hetzelfde waard nog
en koop er 19 jarige voor terug.
Hebben jullie dat wel eens gezien dat een keeper beter is in een andere skill dan in keepen?

Nou goed, wie kan ik hier mee blij maken:
Laban Eikelenboom (131040894)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 490
Loon: 620 €/week
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Hij is nog een week of 2 à 3 van uitstekent af dus helaas niet voor mij. Ik denk dat je er nog wel wat voor kan krijgen.Joss schreef op zondag 10 september 2006 @ 10:32:
Heel de zaterdag geen post? Het is slecht gesteld hieroKon het topic niet meer vinden
![]()
Nou goed, wie kan ik hier mee blij maken:
Laban Eikelenboom (131040894)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 490
Loon: 620 €/week
Vleugelspel: goed
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 500
Loon: 740 €/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
dit is de eerste speler in mijn vele seizoenen hattrick die zo'n bagger slechte ervaring heeft. Hij heeft dan ook meteen een CV mogen plaatsen op monsterboard voor een betere JobTheodor Duim (131059358) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een slecht leider.
We've got that ring of confidence
niet-bestaand is dan ook pas ingevoerd als rating.Yukkie schreef op zondag 10 september 2006 @ 12:22:
[...]
dit is de eerste speler in mijn vele seizoenen hattrick die zo'n bagger slechte ervaring heeft. Hij heeft dan ook meteen een CV mogen plaatsen op monsterboard voor een betere Job
/▌
moet toch wel iets zijn? helaas geen matig passen.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.