Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.787 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:02:
Nog één ding, er is een GoT senior edition op alltid, met daarin iets van 17 teams. Wie is daar de eigenaar van? Ik wil namelijk ook een stuk alltid opzetten voor de mensen die hier actief zijn. Is een stuk leuker om daarmee te vergelijken dan met de hele fed.
Dat is een ter ziele gegane federatie met alleen maar "old school" GoT'ers. Zou best kunnen zijn dat degene die dat beheerde inmiddels niet meer actief is. Je kunt toch ook gewoon een andere naam eraan geven? GoT Senior Edition klonk me nooit heel mooi in de oren. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2006 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat versta je dan onder de old school gotters? ik hang hier ook alweer ruim 6 jaar... nu eigenlijk alleen nog maar in het HT topic. al dat diehard computernerd gelul heb ik wel weer gehad :) het was vroegoâh nog wel leuk, maar je wordt ook een dagje ouder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:05
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 18:21:
wat versta je dan onder de old school gotters?
Euhm, hoedjevanpapier, maestrotim, frizza, yared, groovie, mezelf etc etc. Dat zijn mensen die al vanaf begin 2003 lid zijn/waren van de fed. Maar die old school federatie is inderdaad redelijk opgeheven :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:20

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Woei..... 0-2 voor maar wel een trainee er per brancard af.... hopen dat het niet te lang gaat duren anders maar een stand-in halen. En ik heb net 4 mids vervangen :/

Edit: ja, nee, duidelijk, nog een eraf op het mid, zelfde bericht maar nu een net aangetrokken spelert :( Lekker weer, stel je 2 op met een pleistert gaan er 2 anderen voor langere tijd af waarschijnlijk :(

[ Voor 39% gewijzigd door lameeuw op 26-07-2006 19:05 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 14:49
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 11:28:
[...]

mmmm een derde plek op loddar (in mijn ogen de belangrijkste stat), niet slecht dus. SCSL en Trappers Hardinxveld ken ik niet. Posten zij hier ook?

En ik zie dat mijn topscorer ook nog GoT topscorer kan worden. Go Franssie!
Ja Trappers Hardinxveld post hier zeker want dat ben ik namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 17:58:
[...]

Dat is een ter ziele gegane federatie met alleen maar "old school" GoT'ers. Zou best kunnen zijn dat degene die dat beheerde inmiddels niet meer actief is. Je kunt toch ook gewoon een andere naam eraan geven? GoT Senior Edition klonk me nooit heel mooi in de oren. ;)
Gaat me ook niet zozeer om die naam, maar als het daar nog actief was dan konden we erbij. Als er genoeg animo is hier dan wil ik het wel invoeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Woei, zit in de finale van de GoT Cup 8)

[ Voor 7% gewijzigd door NiMu83 op 26-07-2006 20:44 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 20:44:
Woei, zit in de finale van de GoT Cup 8)
Met je A-team gespeeld...? okey flauw :P. Nee gefeliciteerd en veel succes, en wel winnen he, ik heb daar namelijk nog een trauma aan over gehouden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 11:28:
[...]

mmmm een derde plek op loddar (in mijn ogen de belangrijkste stat), niet slecht dus. SCSL en Trappers Hardinxveld ken ik niet. Posten zij hier ook?

En ik zie dat mijn topscorer ook nog GoT topscorer kan worden. Go Franssie!
Goed om te zien dat ik ook nog aardig meedoe...weer net een plekkie onder River.
Dit jaar met kunst en vliegwerk 2e geworden in de competitie, maar helaas verwacht ik volgend jaar niet meer dan dat...kijk maar eens in mijn league naar Schwalbense Boys man o man die heeft echt ruzie gehad met de match engine. Die gaat de komende seizoenen in 1 ruk door naar de VIe denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
simsim schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 21:32:
[...]

Goed om te zien dat ik ook nog aardig meedoe...weer net een plekkie onder River.
Dit jaar met kunst en vliegwerk 2e geworden in de competitie, maar helaas verwacht ik volgend jaar niet meer dan dat...kijk maar eens in mijn league naar Schwalbense Boys man o man die heeft echt ruzie gehad met de match engine. Die gaat de komende seizoenen in 1 ruk door naar de VIe denk ik.
Wel zuur trouwens om te zien dat ik de enige in de top 8 ben die niet kampioen wordt .... zit ik toch duidelijk in een erg zware competitie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 21:22:
[...]

Met je A-team gespeeld...? okey flauw :P. Nee gefeliciteerd en veel succes, en wel winnen he, ik heb daar namelijk nog een trauma aan over gehouden ;).
Nee niet eens A-team...gewoon met al mn B spelers...Dus sja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mijn B-team haalt al brilliant counterskill. Gaat de goede kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, de finale van de GoT Cup tussen de twee 'founders' van de GoTtrick site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 22:38:
Zo mijn B-team haalt al brilliant counterskill. Gaat de goede kant op.
Zelfde verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 16:35:
Bij mij is hij ook al een paar keer gedaald omdat ik spelers aan het in/verkopen ben. Ik wil op het einde van het seizoen tegen de 50 spelers hebben en dan neem ik in week 1 een nieuwe coach met goed leiderschap.
aan en verkoop heeft alleen invloed op de TS niet op de vorm. Net als het leiderschap van je coach. Een goed coach heeft daarentegen wel invloed op de vormontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 18:33:
[...]

Ja Trappers Hardinxveld post hier zeker want dat ben ik namelijk ;)
wat een tiem heb jij dan, je bent nog beter dan ik _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 09:02:
[...]

aan en verkoop heeft alleen invloed op de TS niet op de vorm. Net als het leiderschap van je coach. Een goed coach heeft daarentegen wel invloed op de vormontwikkeling
Sorry, dacht dat het over de TS ging.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mijn B-team gaat nooit meer briljant halen, al is het maar omdat ik elk seizoen minstens 2 17-jarigen aantrek om te trainen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Pewwy op 27-07-2006 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 22:38:
Leuk, de finale van de GoT Cup tussen de twee 'founders' van de GoTtrick site!
He als je hem wint ben je de eerste die hem twee seizoenen op rij wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 09:15:
[...]

Mijn B-team gaat nooit meer briljant halen, al is het maar omdat ik elk seizoen minstens 2 17-jarigen aantrek om te trainen :)
het ging hier om de counterskill, niet om de verdedigingdsratings.
klein vraagje: staan een aantal spelers op scherp bij mij. geldt het rood ook voor een eventueel p/d duel of worden die dan kwijtgescholden? ik vrees het eerste eigenlijk...

btw nog bijna 100k gekregen voor mijn pull. eerste seizoen dat ik niet chronisch verlies maak volgens mij.... nu nog een keer die 17 jarige goed/goed 1e week :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2006 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:42:
.... nu nog een keer die 17 jarige goed/goed 1e week :)
ik zet in op 17j uitstekend pm, uitstekend passen en om niet te hebberig te klinken matig conditie })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GoT Cup

De halve finales zijn gespeeld! De top van de federatie was bijeengekomen om de halve finales door te werken.

De uitslagen:

FC-Utrèg waor - F.C. GoT (1-3)
BeerZ United - Wubmastert (1-4)

De finale:
F.C. GoT vs Wubmastert

De oprichters van onze federatie site GoTtrick strijden om de titel van de GoT Cup van dit seizoen.

De finale wordt op woensdag 2 augustus om 17.00 in het Amsterdamse Rinus Michels Stadion.

Moge de beste winnen!

Brainpower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:42:
[...]

het ging hier om de counterskill, niet om de verdedigingdsratings.
klein vraagje: staan een aantal spelers op scherp bij mij. geldt het rood ook voor een eventueel p/d duel of worden die dan kwijtgescholden? ik vrees het eerste eigenlijk...

btw nog bijna 100k gekregen voor mijn pull. eerste seizoen dat ik niet chronisch verlies maak volgens mij.... nu nog een keer die 17 jarige goed/goed 1e week :)
Die counterskill haal je ook niet met 2 17-jarige en 2 18-jarige defs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo niet? het gaat toch om de passingskills van al je defs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Passing en def skills, en aangezien een nieuwe 17-jarige def nooit hoge defskills heeft is briljant moeilijk te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Voor de counterende (def)trainiers heb ik nog wel een tweetal leuke spelers tekoop vanavond O-)
Salva Cardoso (114836332)
Matthew van Erp (112862983)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 11:45:
Voor de counterende (def)trainiers heb ik nog wel een tweetal leuke spelers tekoop vanavond O-)
Salva Cardoso (114836332)
Matthew van Erp (112862983)
spem spem spem :+

pffffffff wat verveel ik me vandaag. Geen dubbeltje om maar iets nuttigs aan te kopen...en hier word ik ook al matig vermaakt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik heb precies hetzelfde :( Helemaal niets te doen hier, de telefoon gaat niet eens bij mijn collega's op de helpdesk. En als zij als niets te doen hebben, dan heb ik helemaal niets te doen :) Zometeen lekker naar huis, ff Galaga spelen op de X-Box :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ik heb deze hele maand vrij gehad :) 'in between jobs' zoals het zo mooi heet. nou heb ik een leuke maand uitgekozen of niet? :P

kom net bij kpmg vandaan. wellicht een traineeship daar :D

lekker boeiend verder.... hopelijk morgen een beetje leuke vorm TU. het zou jammer zijn als ik de laatste wedstrijd zo verliezen hierdoor. ook hoop ik dat mijn 17 jarige trainee eruit gaat voor 2,9m. haal ik even een monster van een wingert. ik heb nog ruim 1m op de bank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:50:
[...]

spem spem spem :+

pffffffff wat verveel ik me vandaag. Geen dubbeltje om maar iets nuttigs aan te kopen...en hier word ik ook al matig vermaakt 8)7
Wees blij dat ik er niet alle stats bijgepost heb! :( :9 hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:04:
[...]

Wees blij dat ik er niet alle stats bijgepost heb! :( :9 hahah
graag, maakt mijn dag weer een stuk interessanter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Alleen omdat je erom vraagt dan he... anders zou ik het nooit doen:

Matthew van Erp (112862983) - 17 jaar, slecht in vorm, gezond

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Slechts 200k !! (moet je nagaan dat ik hem voor 300k gekocht heb met redelijk def en hem al 5 weken niet aan de straatstenen kwijtraak voor ook maar 250k! :/
En de klaperrrrr van de week, een koopje voor iedere passen-verzamelaar:

Salva Cardoso (114836332) - 17 jaar, matig in vorm, gezond

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak

Jij hoort trouwens allang in de 6e te zitten, met zo'n team :) Niet dat je daar kampioen zou worden, maar je kan in menig (lees mijn en H2OPoloer's) league meedoen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 27-07-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:22:

Jij hoort trouwens allang in de 6e te zitten, met zo'n team :) Niet dat je daar kampioen zou worden, maar je kan in menig (lees mijn en H2OPoloer's) league meedoen :)
beetje afhankelijk van wat de nieuwe indeling oplevert zal ik kijken wat de doelstelling wordt voor komend seizoen. Ik denk een seizoen skilltraden op 17/18j redelijk pm, redelijk passen en van de winst een paar mooie nieuwe spelers kopen: 2 wingers, 2 nieuwe spitsen en een keeper, maar daar heb ik wel anderhalf seizoent voor nodig. Maar is de poule goed te doen, dan zal het doorstoten naar de VIe worden en daar dan consolideren.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:41:
[...]

beetje afhankelijk van wat de nieuwe indeling oplevert zal ik kijken wat de doelstelling wordt voor komend seizoen. Ik denk een seizoen skilltraden op 17/18j redelijk pm, redelijk passen en van de winst een paar mooie nieuwe spelers kopen: 2 wingers, 2 nieuwe spitsen en een keeper, maar daar heb ik wel anderhalf seizoent voor nodig. Maar is de poule goed te doen, dan zal het doorstoten naar de VIe worden en daar dan consolideren.
mjah, ligt natuurlijk aan de systeemspelers-eisen maar als je gaat skilltraden op 17 / 18 jaar redelijk pm redelijk passen... ik vrees dat je dan überhaupt al een hele bak centen mee moet nemen om enigszins wat winst te kunnen maken. Conditie erbij wordt nog weer veel duurder dus of je dat binnen anderhalf seizoen gaat redden.... moet je veel geluk bij hebben lijkt mij.

Mijn team kan ik wel gaan hernoemen naar FC Hansaplast ofzow, heb inmiddels 5 "bepleisterde" spelers en nog 1 in de herstelwerkzaamheden voor 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff is 1.7 miljoen voor een (kale) wereldklasse spits nu ook al te veel? Of komt het door al die netwerk storingen...
We hebben het hier wel over de nummer 24 op de lijst van 20 jarige GoT spitsen van de laatste speelronde - kan je nagaan als 'ie straks over z'n matige vorm heen komt! :)

Ik zou hem graag weer voor jullie te koop zetten, maar er blijft maar staan dat het bieden beeindigd is...en dat was het 45 minuten geleden al..

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2006 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:06:

Ik zou hem graag weer voor jullie te koop zetten, maar er blijft maar staan dat het bieden beeindigd is...en dat was het 45 minuten geleden al..
we hebben net een downtime gehad dus de deadline is waarschijnlijk in die downtime gevallen of net ervoor. Denk dat het nog wel ff zal duren voor het weer goed staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Afbeeldingslocatie: http://www.efclan.nl.nu/forum/images/smiles/tjarkVerhoeven-cursing.gif tijdens t aflopen van mijn transfers waren er maar 8000 mensen op HT Afbeeldingslocatie: http://www.efclan.nl.nu/forum/images/smiles/tjarkVerhoeven-cursing.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

net een wonderbaarlijk/zwak spits gekocht voor 1,2milj. Niet slecht lijkt me. Passen stats boeien niet heel erg veel volgens HO

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 09:06:
[...]

wat een tiem heb jij dan, je bent nog beter dan ik _/-\o_
Ah kom op het valt best mee. Ik heb goed gelezen toen ik ben begonnen en heb veel tips gehad van anderen. Nu draait mijn team redelijk ik sta op het punt om echt geld te gaan verdienen met mijn trainees. Hopelijk promotie dit seizoen en dan verder in de VII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
TU is weer weinig:

TSI: 3470 (+5810/-2340)
Verdedigen: 2 (+2/-) (opa winger naar zwak :))
Vorm: -4 (+2/-6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

TU van likmevestje

vorm -1
tsi exact 0
geen pops ofzow

kluiten met een o dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
TU: Eindelijk weer een positieve vorm update
PM: Skilltrade naar goed pm en mijn eerste 17 jarige trainerd 3 weken vroeger dan verwacht naar uitstekend pm (redelijk passen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Vorm: -6/+2 jeej
Def: +0 jeej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Zo ik krijg klappen deze week:

TSI +3870/-1690
Vorm +5/-13
Vleugel +1
Positiespel -1

daar gaat mijn vorm vlak voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 18:55:
[...]

mjah, ligt natuurlijk aan de systeemspelers-eisen maar als je gaat skilltraden op 17 / 18 jaar redelijk pm redelijk passen... ik vrees dat je dan überhaupt al een hele bak centen mee moet nemen om enigszins wat winst te kunnen maken. Conditie erbij wordt nog weer veel duurder dus of je dat binnen anderhalf seizoen gaat redden.... moet je veel geluk bij hebben lijkt mij.
geluk is 1, maar ervaring is een goede 2e. Heb afgelopen 2 seizoenen wel veel geleerd, dus ik denk dat het mogelijk is

TU: +2 pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorm : +3 : -11
Tsi: +200
Verdedigen: +1 (17 jr goed verdedigen, goed passen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
SH: +24

Wat een lol dat spelhervattingen trainen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Sandyman538 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:37:
SH: +24

Wat een lol dat spelhervattingen trainen ;)
heb je er nog een te koop voor mij? de mijne heeft rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

+1 Def (17 Jaar, Uitstekend Def - Redelijk Pas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 12-09 13:52
Ahh ik sta erbij op Alltid. Tnx Pewwy!

Ik sta in ieder geval bij een subcategorie bovenaan!

Bij de blessures dan wel te verstaan :P

Oh ja TU was ruk, een spits van slecht naar zwak PM, voor de rest een flinke vorm dip ;(

[ Voor 24% gewijzigd door Ralphie op 28-07-2006 13:22 ]

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Wceend schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:56:
[...]

heb je er nog een te koop voor mij? de mijne heeft rood
Nog niet, eerste verkopen zullen ongeveer plaats gaan vinden in week 4 van volgend seizoen. Sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Sandyman538 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:28:
[...]

Nog niet, eerste verkopen zullen ongeveer plaats gaan vinden in week 4 van volgend seizoen. Sorry :)
geeft niet maar geef dan wel even een gil op het forum. Ik ben wel gecharmeerd van een zeer goede spelhervatter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:28:
[...]

dan ga ik denk ik even enorm bij jou shoppen. mijn SP'er is dan wel topscoorder nu, hij heeft slechts bov.nat SP en ik wil gewoon goddelijk. Geef even een gil tegen die tijd(het liefst een verdediger trouwens heb je die ook met fatsoenlijke stats?)

TU was niks boeiend. 2 mensen van mijn a-team omhoog in vorm en niemand gedaald :) moet wel goed komen zondag. nog steeds mijn 2 mids brak in vorm. die ene al het hele seizoen matig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:38:
[...]

dan ga ik denk ik even enorm bij jou shoppen. mijn SP'er is dan wel topscoorder nu, hij heeft slechts bov.nat SP en ik wil gewoon goddelijk. Geef even een gil tegen die tijd(het liefst een verdediger trouwens heb je die ook met fatsoenlijke stats?)

TU was niks boeiend. 2 mensen van mijn a-team omhoog in vorm en niemand gedaald :) moet wel goed komen zondag. nog steeds mijn 2 mids brak in vorm. die ene al het hele seizoen matig :(
waarom neem je niet een forward dan heb je ook kans op afstandschoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat mijn aanvallers niet aan vervanging toe zijn :) mijn SP'er wel. die heeft maar formidabel verdedigen. dat schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verdedigers maken toch niet uit voor je team H3!N? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 19:06:
Verdedigers met spelhervatting wel natuurlijk :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 19:06:
Doen ze ook niet, maar als ze er dan toch staan dan maar liever goeie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 22:49:
[...]

Doen ze ook niet, maar als ze er dan toch staan dan maar liever goeie :)
_/-\o_

@Sandy, hou je ook wat voor mij over? Kan wel een leuke winger met SH gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Wceend schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 14:26:
[...]

geeft niet maar geef dan wel even een gil op het forum. Ik ben wel gecharmeerd van een zeer goede spelhervatter.
wat voor spelhervatter zoek je?

dus hoofdstat en SH dat je wil hebben?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo lekkere TU, ben ff geswitch naar passen om mn middenvelders van matig naar redelijk te krijgen:

Vorm +5/-16
TSI: +1390/-1990
2 skillups van mn aanvallers :( (zwak)

Een trainingsswitch maakt toch niet uit voor de vorm? Die is wel heel erg gekelderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 10:13:
Zo lekkere TU, ben ff geswitch naar passen om mn middenvelders van matig naar redelijk te krijgen:

Vorm +5/-16
TSI: +1390/-1990
2 skillups van mn aanvallers :( (zwak)

Een trainingsswitch maakt toch niet uit voor de vorm? Die is wel heel erg gekelderd...
Het seizoen is afgelopen. Bij mij is de vorm ook al omlaag gegaan.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
-CKY2K- schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 08:40:
[...]

_/-\o_

@Sandy, hou je ook wat voor mij over? Kan wel een leuke winger met SH gebruiken ;)
Er is genoeg voor iedereen, ha ha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sandyman538 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 10:16:
[...]

Er is genoeg voor iedereen, ha ha :)
Wat voor hoofdstat koop jij in? Ik koop ze nu in met uitstekend als hoofdstat, maar ik twijfel of dat hoog genoeg is. Ik heb ook nog maar 3 mln voor nog 10 spelers.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ik haal vooral formi spelers, maar ik heb verder wel veel hoger basis materiaal rondlopen.

dus 30 formi echte trainees en dan nog 18 man van uitmuntend tot bovennatuurlijk. uitstekend lijkt mij te laag, uitmuntend lijkt me ideaal als je het kan betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 10:15:
[...]

Het seizoen is afgelopen. Bij mij is de vorm ook al omlaag gegaan.
Bij mij normaal ook ja, maar hij is nu uitzonderlijk hoog. 5x goed en 3x redelijk
Ik heb dan ook het godganze seizoen een bagger vorm gehad van je u tegen zegt... dus het mag ook wel. Zeker met een eventueel(/me klopt af) p/d duel vind ik dat niet zo vervelend. Ik ga denk ik niet eens MOTSen zondag. Hij staat nu op laag geïrriteerd na vorige week dus dat is nog wel te doen. Lager wordt het een lang verhaal. Speelt diegene uit de VI eigenlijk altijd thuis? Zou ook wel kunnen schelen.

Ik zit nu met een dillemma:
-of gewoon 3-5-2 zoals normaal met mots
-of 3-5-2 zonder mots en dan het risico lopen dat mijn mid ongeveer gelijk is aan de zijne en zou ik kunnen verliezen(met mots ook, maar dan wordt de kans wel stukken kleiner)
-of 4-4-2 met 1 wtm
-of 5-3-2 counter met pic voor een goeie TS voor het eventuele p/d duel, maarja dan loop je ook behoorlijke kans te verliezen. hoewel ik volgens ham wel utopische ratings haal achterin.

moeilijk moeilijk. iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Na 16 weken onverkoopbare pulls eindelijk weer "iets". Een 17j red(+4 ongeveer) def.

[ Voor 9% gewijzigd door Joss op 30-07-2006 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vet man zo een week voor einde seizoen. minimaal 2m! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ik bied 3m(untjes van 2 cent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 10:50:
vet man zo een week voor einde seizoen. minimaal 2m! :P
Ja he, ik ben er ook zo apetrots op dat dat uit mijn wel gerespecteerde jeugdopleiding voort mag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben er nog steeds niet voer uit of ik nou wel of niet moet motsen. hmmm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Teamgeest: geïrriteerd
Begin volgend seizoen toch maar mijn coach vervangen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een clown kopen???
Harm-Jan Vrolijk (90589001) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 19 220

Keepen: briljant

Is een jeugdpull van me die iemand heeft doorgetraind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 13:11:
ben er nog steeds niet voer uit of ik nou wel of niet moet motsen. hmmm....
Ik zou motsen, met de gok dat degene die degradeerd niet zo'n sterk team (meer) heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha dit is echt bijna gratis:

Moreno Pantani (90419850)
18 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 5 050

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: briljant Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

1.25m :P Leve de ingestortte markt en vooral eind seizoen ook :)

@mus: ja maar ik wil eigenlijk wel graag naar de V. ben die compo van mij beu... ik denk dat ik het ook wel aankan met mijn team nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Waar ga je hem op trainen? (nee ik kan echt niet onthouden wat iedereen nou ook al weer traint O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wybo schreef op zondag 30 juli 2006 @ 15:48:
Waar ga je hem op trainen? (nee ik kan echt niet onthouden wat iedereen nou ook al weer traint O-) )
Aangezien ik wel onthouden heb dat hij PM traint, ga ik voor PM op de vleugel ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik ga met je mee :P

[ Voor 84% gewijzigd door Joss op 30-07-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitverkoop bij mij en hulp gevraagd :P. Normaal ben ik niet zo van dit soort requestjes maar dan toch:
Ik heb 4 middenvelders op TL staan en er staat een kereltje die ik heel graag wil hebben op de lijst met nu zo de deadline. Probleem is dat ik nog 2m te kort kom voorlopig :D. Wie is er zo vriendelijk om vast te bieden op de heren?
Giuseppe Modafferi (77417731)
Jean-Paul Rigaudon (46758772)
Darren Denton (70942731)
U ziet maar, elke ton is meegenomen. Als je onder de 2m blijft zit je volgens mij wel veilig ;). Bvd!

Lijkt het trouwens maar zo of is de transfermarkt zich weer een beetje aan 't herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:12:
Uitverkoop bij mij en hulp gevraagd :P.
Ik heb je geholpen zover ik kan ik heb helaas ook niet zoveel poen. Maar iedere ton is toch meegenomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zo, de laatste wedstrijd. Voorspelling: ik verlies voor de 5e keer op rij onterecht punten en wordt zodoende geen kampioen waar ik voor die 5 keer met acht punten voor stond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:12:

Lijkt het trouwens maar zo of is de transfermarkt zich weer een beetje aan 't herstellen?
absoluut niet :P zie boven....

ik ben even leeg. sta 100k in de min helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:12:
[...]

absoluut niet :P zie boven....

ik ben even leeg. sta 100k in de min helaas
maar ga je winnen vanavond dat is toch veel boeiender.
Beetje sneu van het commentaar:
"United kreeg een aantal goede mogelijkheden om op voorsprong te komen"

welke united??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ben ik dus. hij heet fc bruil. zie je ook boven bij de opstelling :)

@joss voorlopig heb je gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:20:
dat ben ik dus. hij heet fc bruil. zie je ook boven bij de opstelling :)

@joss voorlopig heb je gelijk :)
sometimes I hate to be right :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 18:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik hoop dat ik deze wedstrijd win, dan ga ik voor de 2e keer omhoog naar een nieuwe divisie :) Gelijkspel mag ook, maar verliezen niet :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn kampioens wedstrijd is 5 min bezig en ik sta al 2-0, eindelijk weer eens de hattrick engine mee op belangrijke wedstrijden:). zoals het er nu uitziet behoud ik mijn 1e plaats en wordt ik kampioen :*)
voor de geinteresseerden, match id: 79730287

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Outerspace schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:22:
Ik hoop dat ik deze wedstrijd win, dan ga ik voor de 2e keer omhoog naar een nieuwe divisie :) Gelijkspel mag ook, maar verliezen niet :P
heb ik dus ook ik mag niet verliezen gelijkspel is gelukkig al voldoende. Hopelijk na vanavond het 3e kampioenschap en de 3e directe promotie op rij.

Edit: H3!N Je hebt iig zijn keeper flink geraakt jammer van die 1-0 achter tot nu toe.

en Joss misschien wordt het toch nog wat vanavond :)

[ Voor 16% gewijzigd door Wceend op 30-07-2006 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-0 achter met meer bb% kwam door foutje achterin :(
ik hoop dat het nog goed komt de 2e helft, de nummer 2 staat voor met 1-0 dus als het zo blijft wordt ik 2e...

wel zijn 5* keeper eraf dus dat geeft de burger moed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:47:
1-0 achter met meer bb% kwam door foutje achterin :(
ik hoop dat het nog goed komt de 2e helft, de nummer 2 staat voor met 1-0 dus als het zo blijft wordt ik 2e...

wel zijn 5* keeper eraf dus dat geeft de burger moed ;)
En ik dacht nog dat vorige week beslissend was ;).
Zelf speel ik voor de 2e plek. Sta 2 punten achter de nr. 2, maar die moet tegen de erg sterke nr. 1, kortom voldoende kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Ik sta nu met 1-0 voor nu hopen dat het zo blijft dan ben ik kampioen.

edit: 1-1 dat heb ik weer.

edit2: nu mis ik weer een penal dat krijg je met een spelhervatter die rood heeft. :(

edit3: nu wordt ik echt gek binnen een minuut sta ik achter. :( :(

[ Voor 66% gewijzigd door Wceend op 30-07-2006 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:53:
[...]

En ik dacht nog dat vorige week beslissend was ;).
was het maar waar. normaal gesproken moet ik dit team ook wel redelijk makkelijk kunnen hebben, maar de engine is rond... bij ons kunnen 1,2 en 3 kampioen worden.

[edit]

nr 2 maakt de 2-0 ik hoef dus niet meer op kadootjes te wachten. ik moet gewoon winnen om kampioen te worden...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

kutpull, kutdag, kutwedstrijd... nou jah, ik PIC dan ook voor de grap, weet niet zo goed wat ik met deze compo moet.....

ow jah, kutzooi want ik ben op vakantier (lees: "strafkamp") bij me schoonmoeder..... heb je ook 2 weken vrij in een jaar ben je verplicht 1 week op te offeren aan dat "mens" :(

en verder sta ik met 2-0 voor bij rust in een uitverkocht huis...... whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Hoera nu al 3 - 0 voor ! Winst is genoeg voor kampioensschap dus dat kan haast niet meer mis gaan !

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begin er een hard hoofd in te krijgen. ik creeer ook geen kans of niks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
lameeuw schreef op zondag 30 juli 2006 @ 21:11:
kutpull, kutdag, kutwedstrijd... nou jah, ik PIC dan ook voor de grap, weet niet zo goed wat ik met deze compo moet.....

ow jah, kutzooi want ik ben op vakantier (lees: "strafkamp") bij me schoonmoeder..... heb je ook 2 weken vrij in een jaar ben je verplicht 1 week op te offeren aan dat "mens" :(

en verder sta ik met 2-0 voor bij rust in een uitverkocht huis...... whatever
You must be one happy man :P Ik leef met je mee jong :/

[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 30-07-2006 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Joss schreef op zondag 30 juli 2006 @ 21:22:
[...]

You must be one happy man :P Ik leef met je mee jong :/
ach, ik ben allang blij dat mijn zwager niet thuis is, anders had ik nooit online gekund. Van hem mag alleen hij en verders niemand anders gebruik maken van zijn ADSL....... gelukkig heeft hij z´n inlogrommel open en bloot laten liggen :p Hijs pas na 23:00 terug, dan is mijn match allang afgelopen :p

vandaag de dakgoot motten leeghalen, me zwager (35 jaar woont thuis bij mammie met een dik betaalde baan) vreet geen kloten uit, dat mag ik dan dus eens per jaar doen. Morgen vast en zeker weer ramen lappen..... ik ga me maar eens verslapen ofzow :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

walburg startte in een strategische 3-5-2-opstelling
3-5-2 ??? :X Daar gaat een trainingsplek...En Bryan Drieman, die ik jaren en jaren getraind heb, van redelijk tot wereldklasse, die waagt het om voor 1.5mln weg te gaan! :'(
Alleen maar omdat geen pass van hem aankomt - nou en! hij moet ze alleen maar scoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boehoe!! :( kutspel ratingtechnisch had ik zeker wel moeten winnen maarja..
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.