Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.797 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sarinsarin schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 10:52:
[...]

vrijwillige degradatie? Verdient misschien niet de schoonheidsprijs, maar als je direct weer promoveert uit de VII is de kans wel heeeel klein dat je weer in dezelfde compo terecht komt (dat zou wel een bak zijn trouwens).
Zouden we hem inderdaad nooit mee pesten LOL O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ook wel een beetje te denken aan vrijwillig degradatie, maar dat wordt dan dus wel een heel saai seizoen.. Ga me in ieder geval maar eens op de beker storten denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 10:26:
[...]

Ik begrijp het wel. Je hoort het ook wel vaker dat men na verloop van tijd interesse verliest. Toch zijn er nog wel wat verschillende opties om het weer interessanter te maken:
  • Trainingswissel
  • Bewust degraderen en dan meteen weer promoveren, zodat je in een andere competitie komt
  • Nu wel eens promoveren
  • Een andere hobby zoeken
PS zit jij niet op je werk? :*)
Woensdag ben ik altijd vrij ivm studie, maar nu vakantie.

Trainingswissel: kan, maar dan verlies je zoveel aan sterkte dat degradatie, zeker in deze compo, bijna al direct een feit is. Dat wil ik niet. Dat beantwoordt dus ook meteen punt 2. Ik stop nog liever dan dat ik bewust degradeer.

Promoveren ben ik zeker voor :) maar door die #$^$^&%& engine is de nummer 1 van onze compo naar de V omdat ie WEER met alle geluk van de wereld heeft gewonnen. Het gevolg: WEER een ijzersterk team erbij. Kans op promotie is +/- 20%. Redelijk klein dus.

Nouja we zien wel. Ik heb waarschijnlijk vanaf 1 september toch nooit meer tijd ivm studie en werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:42

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:58:
wellicht, maar dat ben ik niet...
Ik ga nu al voor het 5e seizoen in deze VI spelen met 5 teams die zo mee kunnen draaien in de V qua sterkte. Oftewel het gaat waarschijnlijk nog eeuwen duren voor in deze compo uit ben en dat idee stimuleert niet echt... heb het gehad hier. inactieve managers ook enzo :(
Dat heb ik ook een paar seizoenen gehad, en toen werd ik vorig seizoen ineens kampioen met 42 punten.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 12:24:
[...]
Woensdag ben ik altijd vrij ivm studie, maar nu vakantie.

Trainingswissel: kan, maar dan verlies je zoveel aan sterkte dat degradatie, zeker in deze compo, bijna al direct een feit is. Dat wil ik niet. Dat beantwoordt dus ook meteen punt 2. Ik stop nog liever dan dat ik bewust degradeer.

Promoveren ben ik zeker voor :) maar door die #$^$^&%& engine is de nummer 1 van onze compo naar de V omdat ie WEER met alle geluk van de wereld heeft gewonnen. Het gevolg: WEER een ijzersterk team erbij. Kans op promotie is +/- 20%. Redelijk klein dus.

Nouja we zien wel. Ik heb waarschijnlijk vanaf 1 september toch nooit meer tijd ivm studie en werk :)
Als je echt denkt dat het zo moeilijk is in jouw competitie en dat je team helemaal klaar is voor V kun je natuurlijk ook zorgen dat je in een andere VI komt. Het kost je twee seizoenen en een hoop supporters, maar je zult niet de eerste zijn die zo'n stap neemt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik al zei dan stop ik liever. ik ga niet met opzet degraderen. dat is echt het laagste wat je kunt doen vind ik. tenzij je het echt niet aankan in de compo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 18:17:
zoals ik al zei dan stop ik liever. ik ga niet met opzet degraderen. dat is echt het laagste wat je kunt doen vind ik. tenzij je het echt niet aankan in de compo.
Dan moet je het niet doen. Er is toch ook niks mis mee om met 4 andere teams te moeten strijden om de titel? Heb je tenminste nog een beetje spanning in je competitie.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is ook zeker zo, maar na een tijd moet het wel beloond worden met promotie :)

net tegen pewwy 1-1 gespeeld en dat valt me nog mee met deze gare TS en mids niet echt in vorm.
sterren record ook van 52,5 met niet eens mijn sterkste opstelling en zoals gezegd niet iedereen in vorm :) dat biedt perspectief....

nu lekker piccen in de beker woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net met een 5-4-1 opstelling gespeeld. Al mijn verdedigers in de verdediging en middenveld geplaatst. 1 had er een blessure die wel training krijgt en de vervanging was mijn 10de verdediger.

Dus al mijn trainees hebben passing training gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je traint toch niet controlerend spelen hoop ik? doe dan gewoon passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 14:43
Hmm eerste ronde van de beker thuis tegen een botje... Misschien maar piccen :P

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JVZ D2 (210978)
Begonnen: 09-11-2003 om 11:38

en dan nog in de 8e zitten. mijn god zeg...lastig potje dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
* Joss heeft een bot-team geloot, jeej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 19:20:
dat is ook zeker zo, maar na een tijd moet het wel beloond worden met promotie :)

net tegen pewwy 1-1 gespeeld en dat valt me nog mee met deze gare TS en mids niet echt in vorm.
sterren record ook van 52,5 met niet eens mijn sterkste opstelling en zoals gezegd niet iedereen in vorm :) dat biedt perspectief....

nu lekker piccen in de beker woensdag.
Ik speelde niet met mijn beste defs om de trainingsweken een beetje gelijk te krijgen, maar dat boeit weinig. Mijn TS was ook niet ok overigens, maar mijn team verprutste gewoon alle counters :( Stelletje kneuzen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:21
Hmmz, ik speel tegen een degradant (!) uit de VIII die nu dus in de IX zit 8)7, gaat niet lastig worden dus denk ik eerste ronde ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:24
Mijn tegenstander wordt ook niet echt zwaar zo te zien! :P

@H3!N: Gaat dat gez**k over je compo nou weer beginnen? Zo vreselijk sterk is hij nu ook weer niet hoor, jouw compo staat op plek 192 volgens alltid en de mijne op 72. Ik heb zelfs een trainingswissel gedaan en wordt nog 4de! ;) Gewoon trainen die hap en promoveren, niet blijven z**ken ouwe! ;)

• Pewwy
Mijn tegenstander heeft al 2,5 week niet ingelogd. Moet niet al te moeilijk worden.

Verwijderd

Ik speel tegen een mede 7e klasser. Moet te doen zijn. Alleen die naam van hem/haar: billo's. Brrr zal dan maar eens gaan voor een flink pak billenkoek. |:(

Wel piccen en tegen de medepromovendus ook, zodat er daarna een volle mots tegen de 1e degradant tegen aan kan. Weet ik in week 2 of het aanklampen of voor promotie spelen wordt.

Verwijderd

Eerste ronde moet te doen zijn. Mijn tegenstander is net vanuit de VII gedegradeerd naar de VIII. In tegenstelling tot bij mij een aantal seizoenen geleden kan dit niet komen door een trainingswissel, want vriendschappelijke wedstrijden speelt hij bijna niet. Maar ga nog niet te vroeg juichen want met de ME kan deze wedstrijd zomaar de andere kant opgaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 20:36:
je traint toch niet controlerend spelen hoop ik? doe dan gewoon passen :)
through passes.

Verwijderd

vraagje:

Ik ben een verbouwing aan het doorvoeren op mijn stadion en zo net na het seizoen leek me de beste tijd. Op de 18e is het "waarschijnlijk" klaar maar nu zie ik ineens dat er de 16e een bekerwedstijd in mijn stadion gespeeld wordt.

Gaat mij dit inkomsten schelen ?
Ik bedoel zijn de overige plaatsen wel gewoon beschikbaar en heeft het geen negatief effect op de bezoekersaantallen ?

• Pewwy
Helemaal niets. Je stadion bestaat gewoon nog uit de oude plaatsen.

Verwijderd

Pewwy schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 15:45:
Helemaal niets. Je stadion bestaat gewoon nog uit de oude plaatsen.
en op de 18e komt de toverfee en uit haar knapzak tovert ze de nieuwe plaatsen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 16:30:
[...]

en op de 18e komt de toverfee en uit haar knapzak tovert ze de nieuwe plaatsen.
Kan je ook niet eens vragen of ze een goede YP voor mij tovert ;)

• Sandyman538
Natuurlijk! Je had het gewoon zo moeten plannen dat het 2 dagen eerder af was, zodat je bekerwedstrijd een vol huis was! :D

Van de hattrick site:
Als afsluiting voegen we de zoekoptie "Leiderschap" toe aan de transferlijst. Daarmee moet het eenvoudiger worden om je eigen droomcoach te vinden!
Amen.

Hier vroeg ik seizoenen geleden al om in de 8-bits. Ze worden dus wel gelezen door de HT-developers :)

[ Voor 35% gewijzigd door Sandyman538 op 10-08-2006 18:20 ]

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 08:06:
Mijn tegenstander wordt ook niet echt zwaar zo te zien! :P

@H3!N: Gaat dat gez**k over je compo nou weer beginnen? Zo vreselijk sterk is hij nu ook weer niet hoor, jouw compo staat op plek 192 volgens alltid en de mijne op 72. Ik heb zelfs een trainingswissel gedaan en wordt nog 4de! ;) Gewoon trainen die hap en promoveren, niet blijven z**ken ouwe! ;)
dat gezeik gaat zeker weer beginnen :)

en dat komt door 2 hele brakke teams die het omlaag halen. ik zou zo ruilen met je. graag zelfs. ik heb het gewoon gehad in mijn compo en dat moet ik even kwijt. saaie teams, saaie managers.... SAAI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conditie: +13/-1 (Nog nooit iemand zien dalen in conditie bij een training????)
TSI: +3210/-1720
Vorm: +2/-5

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 20:14:
[...]

dat gezeik gaat zeker weer beginnen :)

en dat komt door 2 hele brakke teams die het omlaag halen. ik zou zo ruilen met je. graag zelfs. ik heb het gewoon gehad in mijn compo en dat moet ik even kwijt. saaie teams, saaie managers.... SAAI
Saai is anders dan, oh jee arme ik ik kan hier niet uit promoveren, boehoe...ach je begrijpt me wel. Ik ben het trouwens helemaal met je eens dat express degraderen echt een doodzonde is en je direct met pek en veren uit de fed getrapt moet worden!!! :P ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:50:
Conditie: +13/-1 (Nog nooit iemand zien dalen in conditie bij een training????)
TSI: +3210/-1720
Vorm: +2/-5
Inderdaad vaker gezien (bij spelers van 28+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 17-09 14:43
Korte pass: +1
Vorm: +7/-9
TSI: +940/-680

Nu nog een weekkie conditie trainen..

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:06
Pannenkoekkie schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:59:
[...]

Spelers dalen alleen in skill op maandag, en dus niet op een training ;) Enige uitzondering is als je een speler hebt met conditie formidable. Die _kan_ bij een conditie training dalen naar uitstekend (ik heb er 1 en die is vandaag niet gedaald, maar je hoort heel vaak dat het wel gebeurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conditie: +12
Vorm: -11

Vraagje. In de nieuwe regels staat dat conditie per seizoen 1-2 niveau's zakt. Indien dit geleidelijk over het seizoen gebeurt, zal ik halverwege het seizoen nog een rondje conditie moeten doen. Heeft het dan nu veel zin om 2 weken conditie te trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:49

odan

The dark side is within all!

als je gewoon 1 week elk seizoen doet moet het voldoende zijn. er waren vroeger(vorige seizoenen :P ) veel mensen die nooit conditie draaiden, nu word je eigenlijk verplicht om het minimaal 1 week te doen om de conditie op peil te houden.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 16:47

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Coca-Cola schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:14:
[...]

Spelers dalen alleen in skill op maandag, en dus niet op een training ;) Enige uitzondering is als je een speler hebt met conditie formidable. Die _kan_ bij een conditie training dalen naar uitstekend (ik heb er 1 en die is vandaag niet gedaald, maar je hoort heel vaak dat het wel gebeurt)
jupzzz, ik had er daar vorige week 2 van. Het heeft niks met leeftijd te maken want deze spelers zijn 25 en 19 :p Magoei, ik een maffe bui gisteren vlak voor de training maar even de zooi omgezet naar vleugelspel om te zien wat dat doet met de vorm. Viel me niet echt tegen, hierdoor komt volgende week de laatste week conditie pas aan de beurt :p

TU results

Vorm: + 4 / - 3
Wing: + 1 (19 jaar uitsteekbaar wing / goed PM)
TSI: + 770 / - 550

Volgende week nog een rondje conditie. Daarna nog een rondje vleugel (ik wil m'n 17 jarige winger ook naar uitsteekbaar wing / goed PM hebben :p) en dan gaan we weer normaal doen...... voor zover ik dat kan natuurlijk :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Pff net begonnen met trainers kopen en verkopen voeren ze nu leiderschap search in :p Doe dan gelijk de hele meuk er in knallen :p Filteren op alles

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loot ook een Bot-team...

Overigens vind ik die 1.5 conditie daling per seizoen wel erg veel. Op die manier eindigen al mijn verdedidigers op rampzalig conditie. Met als gevolg vele SE's vermoeidheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:03:
Loot ook een Bot-team...

Overigens vind ik die 1.5 conditie daling per seizoen wel erg veel. Op die manier eindigen al mijn verdedidigers op rampzalig conditie. Met als gevolg vele SE's vermoeidheid.
die SE is wel heel erg zeldzaam, dus die gok kun je wel nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:58:
Pff net begonnen met trainers kopen en verkopen voeren ze nu leiderschap search in :p Doe dan gelijk de hele meuk er in knallen :p Filteren op alles
mmm filteren op salaris zou mij wel veel tijd besparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pannenkoekkie schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:59:
[...]

Mijn spits is maar 25 hij zakt van formidabel naar uitstekend. Dus echt een ramp is het niet, maar had het nog nooit eerder meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn team (4 in VIII) is uitgeloot tegen een 4e uit VI dus zit te twijfelen of ik maar even lekker een wedstrijdje PIF :)

Als ik namelijk naar mijn tegenstanders wedstrijden lijkt het erop dat hij altijd in een 3-5-2 opstelling speelt met altijd tactiek normaal. Vraag me af in hoeverre hij nog wel ooit inlogt. Kon je dat ook ergens zien ?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2006 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:26:
[...]

die SE is wel heel erg zeldzaam, dus die gok kun je wel nemen.
Een tegendoelpunt is bij mij ook erg zeldzaam, een doelpunt van m'n eigen team overigens ook :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:11

ZieMaar!

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:57:
Mijn team (4 in VIII) is uitgeloot tegen een 4e uit VI dus zit te twijfelen of ik maar even lekker een wedstrijdje PIF :)

Als ik namelijk naar mijn tegenstanders wedstrijden lijkt het erop dat hij altijd in een 3-5-2 opstelling speelt met altijd tactiek normaal. Vraag me af in hoeverre hij nog wel ooit inlogt. Kon je dat ook ergens zien ?
Yup, bij meer gegevens over de eigenaar komt het linkje laatste vijf logins te voorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Voor pm trainers wordt die conditiedaling dus wel k*t, omdat dus door die daling je midrating ook naar beneden gaat, wordt misschien toch midseason nog een weekje conditie draaien dan? Train je je trainees twee lvls conditie omhoog, dalen ze in de loop van het seizoen weer naar hetzelfde nivo! Lekker dan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:54:
[...]

Mijn spits is maar 25 hij zakt van formidabel naar uitstekend. Dus echt een ramp is het niet, maar had het nog nooit eerder meegemaakt.
En dat is dus wel algemeen bekend. Dat spelers (maakt niet uit hoe oud) vaak zakken van formidabel naar uitstekend als je weer conditie gaat trainen. Dit gebeurt dus alleen bij formidabel conditie. :)

TU: + veel SH ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:03:
Voor pm trainers wordt die conditiedaling dus wel k*t, omdat dus door die daling je midrating ook naar beneden gaat, wordt misschien toch midseason nog een weekje conditie draaien dan? Train je je trainees twee lvls conditie omhoog, dalen ze in de loop van het seizoen weer naar hetzelfde nivo! Lekker dan. :(
dat is dus het dilemma wat ik heb. Of nu 2 keer conditie trainen en dan halverwege het seizoen een daling te pakken krijgen of nu 1 keer en dan halverwege nog een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gewoon gedegradeerd uit IV. Met een verschil in ratings waar de honden geen brood van lusten 276 vs 205. Ik kwam zelfs met 1-4 achter. Uiteindelijk is het 3-4 geworden. Mijn leauguegenoten vonden mij altijd een zeikerd wat betreft de wispelturigheid van de match-engine, dus ik ben gedegradeerd in grote stijl.

Ik had juist 10 mln gespaard, dus die ben ik nu maar aan het uitgeven. Ik wil geen dag langer dan nodig in V rondhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Conditie: +14
Vorm: -10/+3
Leuk, die vorm :P Maargoed, zal conditie toch moeten trainen (ipv doortrainen zoals afgelope seizoenen)... Hopelijk ook eens wat minder conditie-events dan de vier van dit seizoen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:52:
Ik ben gewoon gedegradeerd uit IV. Met een verschil in ratings waar de honden geen brood van lusten 276 vs 205. Ik kwam zelfs met 1-4 achter. Uiteindelijk is het 3-4 geworden. Mijn leauguegenoten vonden mij altijd een zeikerd wat betreft de wispelturigheid van de match-engine, dus ik ben gedegradeerd in grote stijl.

Ik had juist 10 mln gespaard, dus die ben ik nu maar aan het uitgeven. Ik wil geen dag langer dan nodig in V rondhangen.
Ik denk dat je met 10M wel een heel eind komt om meteen terug te promoveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
-CKY2K- schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:03:
Nee daar hebben al die niet PM trainees geen last van zeker :X

De enigen die geen last hiervan hebben zijn de extreemcounteraars. Die gasten die counteren met alleen maar verdediging en aanval. Op hen na wordt iedereen even hard getroffen door deze nieuwe maatregel.

Iedereen die 'normaal' middenveld wil hebben en behouden zal 1 a 2 keer per seizoen een week conditie moeten trainen om de conditie op peil te houden. Wie vroeger geen conditie trainde moet dat nu wel gaan doen, wie vroeger wel conditie trainde moet dat nu meer gaan doen.

En met alleen trainen in het tussenseizoen maak je het jezelf waarschijnlijk erg lastig in het slot van de competitie. Ik zou dus aanrdaen om uit te zoeken in welke week (7-10) je de zwakste (of de sterkste ;) ) tegenstander hebt en de weke daravoor conditie te gaan trainen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kutzooi. trian ik conditie stijgt bijna iedereen.. BEHALVE juist...de trainee die het het hardst nodig had. mijn a-team trainee van 19.

ik word zo vreselijk moe van dit spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Wybo schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:22:
[...]

De enigen die geen last hiervan hebben zijn de extreemcounteraars. Die gasten die counteren met alleen maar verdediging en aanval. Op hen na wordt iedereen even hard getroffen door deze nieuwe maatregel.
Hehe, hele goede verandering dit
Ik ga nu een volledig seizoen 5-2-3-en zonder inner mids, dus deze regelwijziging komt mij niet zo heel verkeerd uit.
Alhoewel je verdedigers natuurlijk wel conditie-events kunnen krijgen waaruit tegengoals kunnen vallen, dus last ervan heeft iedereen wel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wybo schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:22:
[...]
Nee daar hebben al die niet PM trainees geen last van zeker :X

Iedereen die 'normaal' middenveld wil hebben en behouden zal 1 a 2 keer per seizoen een week conditie moeten trainen om de conditie op peil te houden. Wie vroeger geen conditie trainde moet dat nu wel gaan doen, wie vroeger wel conditie trainde moet dat nu meer gaan doen.

En met alleen trainen in het tussenseizoen maak je het jezelf waarschijnlijk erg lastig in het slot van de competitie. Ik zou dus aanrdaen om uit te zoeken in welke week (7-10) je de zwakste (of de sterkste ;) ) tegenstander hebt en de weke daravoor conditie te gaan trainen.
Middenveldtrainers moeten de daling compenseren naast het omhoog trainen van de conditie. Andere trainingsvormen trainden meestal geen conditie. Dus pm trainees die altijd in het tussenseizoen twee weken pm trainden moeten nu 3 weken pm trainen, kan dus niet meer volledig in het tussenseizoen. Gelukkig train ik geen pm meer :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ja en die andere trainingsvormen moet nu dus opeens wel conditie trainen en kunnen dus ook hun hoofdtraining niet meer zoveel trainen als eerst, of de door hen gewenste bijstat.

niemand kan alleen in het tussenseizoen conditie trainen, want dan heb je na 12-14 weken als het er echt om gaat een te lage conditie bij je spelers.

voorbeeldje:
eerst
PM trainer: 14 weken PM - 2 weken conditie
scoren/wing trainer: 14 weken scoren/wing 2 weken passen/SH

nu
PM trainer 12-13 weken PM 3 weken conditie
scoren/weing trainer 12-13 weken scoren/wing 1/2 weken conditie, 1/2 weken passen/SH

dus niemand heeft extra nadeel... iedereen moet opeens extra conditie trainen

[ Voor 34% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-08-2006 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
misschien is dit ingevoerd om de prijzen weer een tikkie omhoog te krijgen, of in ieder geval wat te stabiliseren?
Aangezien veel mensen zo 1 of 2 weken per seizoen conditie trainen, scheelt dit na 4 jaar trainen zo'n 8 weken training die ze anders in hoofdskill hadden, dat is toch al gauw 1 heel niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
En dat men wat minder op de automatiche piloot gaat trainen. iedereen traint nu gewoon 14 weken hoofdskill 2 weken wat anders. Dat gaat nu een stuk onverstandiger zijn denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga denk ik langzamerhand eens kijken hoe ik kan overstappen op passen trainen. ik heb nu redelijk wat voorin lopen, jong ook, die wel wat met passen kunnen. moet ik wel mijn verdedigende mid wegdoen, een extra spits kopen met passen en nog zo'n wingtrainee als ik laatst haalde(voor een schijntje echt koop:1.2 est:1.7m ham :) )

dit seizoen nog eve niet, maar ik ga eens een lijst maken met wie dan wegkan en mag blijven en ik nog moet halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 08:28:
ik ga denk ik langzamerhand eens kijken hoe ik kan overstappen op passen trainen. ik heb nu redelijk wat voorin lopen, jong ook, die wel wat met passen kunnen. moet ik wel mijn verdedigende mid wegdoen, een extra spits kopen met passen en nog zo'n wingtrainee als ik laatst haalde(voor een schijntje echt koop:1.2 est:1.7m ham :) )

dit seizoen nog eve niet, maar ik ga eens een lijst maken met wie dan wegkan en mag blijven en ik nog moet halen :)
Goede oplossing hein. Daarom denk ik ook dat de developers de conditie weer achteruit laten gaan omdat het anders (zoals hierboven ook al gemeld werd) zo'n standaard spel wordt. De afgelopen seizoenen trainde ik 16 weken per seizoen scoren, op een gegeven moment heb je dat wel gezien. Dus moet je het spel voor jezelf leuk houden en bijvoorbeeld wat anders gaan trainen, of eens een seizoen niet voor de competitie gaan maar voor de beker, etc. etc. Je moet het voor jezelf leuk houden. En tsja, dat je compo genoten saai zijn, daar kan zelfs jij niks aan doen Hein ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:27:
kutzooi. trian ik conditie stijgt bijna iedereen.. BEHALVE juist...de trainee die het het hardst nodig had. mijn a-team trainee van 19.

ik word zo vreselijk moe van dit spel :)
I feel your pain! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:42

Shabbaman

Got love?

Wybo schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:36:
dus niemand heeft extra nadeel... iedereen moet opeens extra conditie trainen
Het verschil is dat bij verdedigen en PM conditie een toegevoegde waarde is als je je trainees wilt verkopen. Dat is bij spitsen niet het geval. Eigenlijk moeten ze bij spitsen nu ook conditie een rol laten spelen. Misschien ook wel zo realistisch.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Denk je dat die spitsentrainers het ok vinden als de conditie van hun middenvelders wegzakt waardoor zij wedstrijden gaan verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Maar je zal aanvallers met een betere conditie niet voor meer kunnen verkopen... PM trainees wel.

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
het is geen training naar meer maar naar terug wat ze hadden.... IEDEREEN moet 1 tot 2 weken meer conditie trainen dan vroeger. NIEMAND (op de ene uitzondering die ik al eerder genoemd heb na) heeft voor of nadeel ten opzichte van de anderen die dit ook moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wybo schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 15:08:
het is geen training naar meer maar naar terug wat ze hadden.... IEDEREEN moet 1 tot 2 weken meer conditie trainen dan vroeger. NIEMAND (op de ene uitzondering die ik al eerder genoemd heb na) heeft voor of nadeel ten opzichte van de anderen die dit ook moeten doen.
Not true. De mensen die expres altijd conditie uitstekend hebben ingekocht voor "elke" speler worden wel benadeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
nee niet waar....

ga er maar eens mee aan het rekenen en pas alle verschillende variaties toe dan zul je zien dan iedereen die gaat voor een zo goed mogelijk middenveld (en dat is iedereen die niet voor de extreme variant van het counteren gaat) even vaak conditie zal moeten gaan trainen. Hoe je ook inkoopt, wat je ook traint is allemaal niet van belang. Degene met alle mids op uitstekend conditie zal wat langer kunnen wachten met de training, maar over een langere periode gezien is het verschil helemaal verdwenen. Reken het rustig na :)

als je allemaal middenvelders hebt met uitstekend conditie heb je na de eerste 10 weken waarschijnlijk nog de meeste spelers om goed conditie. Uit een eigen onderzoek waarbij ik hulp gevraagd heb van andere coaches die veel ervaring hebben is gebleken dat goed of uitstekend conditie weinig invloed heeft op het balbezit. (ik praat dan over 1-2% verschil tussen de eerste en tweede helft)
Dus die hoeven pas na een week of 10 een extra conditietraining in te lassen.

Heb je echter nu op dit moment middenvelders met een goedconditie zal je misschien na 3 weken al een of meer spelers met slechts redelijk conditie hebben. En moet je direct aan de conditietraining om dit op te lossen. Alleen kan je dan ws wel langer dan die 10 weken vooruit weer. Je loopt dus 1 training extra voor, maar het worden er niet meer. Of je moet zo 'dom' zijn om steeds weer van dit soort spelers te kopen....

[ Voor 45% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-08-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wybo schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:15:
nee niet waar....

ga er maar eens mee aan het rekenen en pas alle verschillende variaties toe dan zul je zien dan iedereen die gaat voor een zo goed mogelijk middenveld (en dat is iedereen die niet voor de extreme variant van het counteren gaat) even vaak conditie zal moeten gaan trainen. Hoe je ook inkoopt, wat je ook traint is allemaal niet van belang. Degene met alle mids op uitstekend conditie zal wat langer kunnen wachten met de training, maar over een langere periode gezien is het verschil helemaal verdwenen. Reken het rustig na :)

als je allemaal middenvelders hebt met uitstekend conditie heb je na de eerste 10 weken waarschijnlijk nog de meeste spelers om goed conditie. Uit een eigen onderzoek waarbij ik hulp gevraagd heb van andere coaches die veel ervaring hebben is gebleken dat goed of uitstekend conditie weinig invloed heeft op het balbezit. (ik praat dan over 1-2% verschil tussen de eerste en tweede helft)
Dus die hoeven pas na een week of 10 een extra conditietraining in te lassen.

Heb je echter nu op dit moment middenvelders met een goedconditie zal je misschien na 3 weken al een of meer spelers met slechts redelijk conditie hebben. En moet je direct aan de conditietraining om dit op te lossen. Alleen kan je dan ws wel langer dan die 10 weken vooruit weer. Je loopt dus 1 training extra voor, maar het worden er niet meer. Of je moet zo 'dom' zijn om steeds weer van dit soort spelers te kopen....
En dan zul je zien dat net de verkeerde spelers stijgen met je conditietraining :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb nog nooit meegemaakt dat spelers niet stegen in conditie :)

Dat ze niet zichtbaar een heel level stijgen klopt. Echter achter de komma stijgen ze altijd wel. Helaas is er geloof ik nog nooit een onderzoek geweest wat de variatie precies is. (ja een dergelijk onderzoek is wel mogelijk, maar geen zin om nu uit te leggen hoe je dat zou moeten doen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nee, wanneer je inkocht op uitstekend ging je er vanuit dat je nooit meer conditie hoefde te trainen. Hierdoor kan je deze weken conditietraining (die je nu verplicht bent te doen) vervangen door je hoofdstad training. Daarom worden er wel mensen benadeeld (namelijk de niet-middenvelders trainers die normaal (meestal) niet op conditie trainden in het tussenseizoen).
Lijkt me niet zo moeilijk te bevatten toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja maar de mensen die inkochten op lager moeten nu extra trainen om het hoger te krijgen. Ga nou eens uitrekenen voor bijvoorbeeld 4 seizoenen. Dan zul je echt zien dat die groep die jij bedoelt evenveel extra moet trainen als die andere groep.

De groep die jij bedoelt moet nu 1 a 2 weken per seizoen conditie trainen, anderen die eerder 2 weken conditie trainen moeten dan 3-4 weken conditie trainen. Je kan niet zeggen dat mensen die nu conditie trainen om het conditie te laten stijgen dat opeens na kunnen laten, want dan zakt dat conditie helemaal in als een pudding.
IEDEREEN moet het verval opvangen, wil je ook nog dat het conditie van bepaalde spelers stijgt dan moet je dat trainen bovenop de vervaltraining. Dus je verhaal klopt niet.

In plaats van mijn verhaal niet toe doende te verklaren kun je beter eens doen wat ik zeg in dat verhaal, namelijk even gaan rekenen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Laatst online: 13:13

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Afgezien van heel het verhaal omtrend wie nu meer of minder conditie moet gaan trainen vind ik eigenlijk wel dat ze het vormdaling element van conditietraining eruit moeten halen. Het lijkt me niet dat het de bedoeling is om het algemene vormpeil verder omlaag te helpen en bovendien merk ik sinds een aantal jaren terug toch al een sterke vormdaling van de basisspelers elk seizoen net na de tussenweken wat zo'n beetje standhoudt tot halverwege het seizoen.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wybo schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:31:
Ja maar de mensen die inkochten op lager moeten nu extra trainen om het hoger te krijgen. Ga nou eens uitrekenen voor bijvoorbeeld 4 seizoenen. Dan zul je echt zien dat die groep die jij bedoelt evenveel extra moet trainen als die andere groep.

De groep die jij bedoelt moet nu 1 a 2 weken per seizoen conditie trainen, anderen die eerder 2 weken conditie trainen moeten dan 3-4 weken conditie trainen. Je kan niet zeggen dat mensen die nu conditie trainen om het conditie te laten stijgen dat opeens na kunnen laten, want dan zakt dat conditie helemaal in als een pudding.
IEDEREEN moet het verval opvangen, wil je ook nog dat het conditie van bepaalde spelers stijgt dan moet je dat trainen bovenop de vervaltraining. Dus je verhaal klopt niet.

In plaats van mijn verhaal niet toe doende te verklaren kun je beter eens doen wat ik zeg in dat verhaal, namelijk even gaan rekenen....
Ik hoef niets uit te rekenen, want die mensen (zoals ik) hebben allang ingekocht op uitstekend en hebben daar extra voor moeten betalen tov op matig/redelijk inkopen. Maar eigenlijk doet deze discussie er überhaupt niet toe totdat we weten hoe groot het verval nou echt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het verval is geleidelijk, en ongeveer gemiddeld 1,5 level per seizoen. Dus ga maar voor het gemak uit van een daling van 0,0 - 0,2 per week (op maandag, dus eventueel kan je direct anticiperen door je training aan te passen)

En hoeveel managers kopen nu middenvelders met matig/redelijk conditie. Daarnaast moeten zij hen nu dus ook extra trainingen geven dan vroeger. Dus die hebben dat verlies net zo hard als jij.
Je doet nu wel alsof zij een voordeel hebben, maar waar hebben ze dan precies dat voordeel. Vroeger kostte ze het 4 weken om ze op te trainen vanaf matig naar uitstekend, nu 5 a 6... Wat is precies hun voordeel ten op zichte van jou? Zij moeten 2 weken extra conitie trainen en jij ook. Zij verliezen 2 weken hoofdstattraining en jij ook.

Ja je moet nu conditie trainen ja, daar heb je niet op gerekend, dat klopt, maar van je benadelingsverhaal klopt geen moer. Sorry dat ik het zeg.
Maar als je dat wilt blijven denken moet je dat natuurlijk zelf weten hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Als jij het zo wil zien, dan doe je dat maar hoor :)

Ben nu met mn verNederlandsing alweer een stukje verder opweg. Van nul (schaam schaam) nederlanders helft vorig seizoen zit ik nu op 6 in de basis. Elke aankoop (buiten trainees/klaverjassers/skilltrades om) worden vanaf nu zeker Nederlanders, gaat toch een hoop salaris schelen dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik moet dat inderdaad ook maar eens gaan oppaken ja, zeker vanaf wereldklasse hoofdstat af scheelt het best wel erg veel. Alleen vind ik het wel een nadeel dat je dan veel langer moet zoeken naar koopjes.
Misschien dat ik dus ook wel gewoon kijk naar hoeveel een speler onder de normale gemiddelde prijs zitten en dan dat verschil berekenen met de tijd dat iemand gemiddeld in mijn team zit (zo'n 20-30 weken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Zo, de eerste dip van het nieuwe seizoen komt weer fijn aan. Sponsorgeld met een kwart afgenomen naar 66.000 euro. Altijd fijn, die nieuwe seizoenen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Pewwy schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 09:15:
Zo, de eerste dip van het nieuwe seizoen komt weer fijn aan. Sponsorgeld met een kwart afgenomen naar 66.000 euro. Altijd fijn, die nieuwe seizoenen :D
das dan weer het nadeel van een hogere div :p Bij mij is er maarliefst 1399 1643 vanaf gegaan waardoor ik nu net onder de 32k zit :) Lagere divs hebben zo hun voodeel.

[ Voor 5% gewijzigd door lameeuw op 13-08-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

ik zit toch echt in de 8e en bij mij is het met 15.000 afgenomen. wat toch ook weer een kwart is van mijn max vorig seizoen.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

odan schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 11:31:
ik zit toch echt in de 8e en bij mij is het met 15.000 afgenomen. wat toch ook weer een kwart is van mijn max vorig seizoen.
Hmmm, ofwel ik zit erg laag met de sponsorinkomsten ?? Als er bij mij een kwart vanaf zou gaan kom ik op een daling van ongeveer 8000 en zou ik rond de 27k uitkomen. Ik zit nu op een daling van ongeveer 5 % (4,9 en nog een beetje achter de komma).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij mij van 97.753 naar 70.378 (in VI). Ik ben benieuwd of ik dit seizoen over de 100k kom :)
lameeuw schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 11:39:
[...]
Hmmm, ofwel ik zit erg laag met de sponsorinkomsten ?? Als er bij mij een kwart vanaf zou gaan kom ik op een daling van ongeveer 8000 en zou ik rond de 27k uitkomen. Ik zit nu op een daling van ongeveer 5 % (4,9 en nog een beetje achter de komma).
Als je minder hebt gaat er ook minder van af. Lijkt me niet zo vreemd :)

Ik zit een beetje te twijfelen met mijn coach. Ik heb een speler met goed leiderschap en goed ervaring die ik coach wilde maken, maar eigenlijk speelt die nog in mij a-team en wil ik die nog even als speler houden (hij is nu 30).

Een andere speler (35 jr) heeft formidabel ervaring en zwak leiderschap en ik zit te denken die maar eerst coach te maken voor een paar seizoenen (is ook goedkoper, want meer ervaring). Maar wat voor teamspirit kun je halen met een coach met zwak leiderschap en piccen? (mijn huidige coach heeft waardeloos leiderschap)

[ Voor 103% gewijzigd door Marzman op 13-08-2006 11:48 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Marzman schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 11:41:
Bij mij van 97.753 naar 70.378 (in VI). Ik ben benieuwd of ik dit seizoen over de 100k kom :)

[...]

Ik zit een beetje te twijfelen met mijn coach. Ik heb een speler met goed leiderschap en goed ervaring die ik coach wilde maken, maar eigenlijk speelt die nog in mij a-team en wil ik die nog even als speler houden (hij is nu 30).

Een andere speler (35 jr) heeft formidabel ervaring en zwak leiderschap en ik zit te denken die maar eerst coach te maken voor een paar seizoenen (is ook goedkoper, want meer ervaring). Maar wat voor teamspirit kun je halen met een coach met zwak leiderschap en piccen? (mijn huidige coach heeft waardeloos leiderschap)
Volgens mij is het niet rendabel om een speler met zwak leiderschap coach te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik van 94285 naar 69648. Komt wel goed na beker & eerste wedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 11:41:

[...]

Een andere speler (35 jr) heeft formidabel ervaring en zwak leiderschap en ik zit te denken die maar eerst coach te maken niet doen! zwak LS en een PAAR seizoeen coach? :P
nou en? je coach kan toch gewoon meespelen. ik zie het probleem niet?
van 90k naar 65k gezakt in sponsor geld... achja trekt na 2-3 weken altijd wel bij. paar keer winnen enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Pewwy schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 12:32:
[...]
Volgens mij is het niet rendabel om een speler met zwak leiderschap coach te maken.
Het scheelt weinig inderdaad. Die speler coach maken kost 592.100, extern aannemen kost 617.100. Maar als een coach met zwak leiderschap toch nog een behoorlijke teamspirit er in kan houden is het wel een optie.

Het is ook meer gevoelsmatig dat ik die andere speler met goed leiderschap zo lang mogelijk wil laten voetballen voor ik hem coach maak, want de volgende coach met goed leiderschap heeft over 2 seizoenen ook wel goed ervaring. De speler komt nog uit mijn startteam waarmee ik een paar seizoenen geleden begonnen ben. Hij heeft slechts redelijk vleugelspel, maar met goed pm, uitstekend conditie, redelijk korte pass en goed spelhervatten en zijn goed ervaring is het toch een speler die 4 sterren haalt op de vleugel.
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 12:55:
[...]
nou en? je coach kan toch gewoon meespelen. ik zie het probleem niet?
van 90k naar 65k gezakt in sponsor geld... achja trekt na 2-3 weken altijd wel bij. paar keer winnen enzo...
Feitelijk gezien heb je gelijk. Het is net zoiets als die vlaggetjes denk ik ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 13-08-2006 13:09 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Marzman schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 13:07:
[...]

Het scheelt weinig inderdaad. Die speler coach maken kost 592.100, extern aannemen kost 617.100. Maar als een coach met zwak leiderschap toch nog een behoorlijke teamspirit er in kan houden is het wel een optie.
Vergeet niet dat je een grote kans hebt dat hij na 1 vol seizoen al zakt naar slecht leiderschap. Dat is dus iets van 3 ton extra tov een extern goed coach met slecht leiderschap voor een seizoen zwak leiderschap, best veel dus IMHO.

[ Voor 5% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-08-2006 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 13:07:
[...]

Het is ook meer gevoelsmatig dat ik die andere speler met goed leiderschap zo lang mogelijk wil laten voetballen voor ik hem coach maak, want de volgende coach met goed leiderschap heeft over 2 seizoenen ook wel goed ervaring. De speler komt nog uit mijn startteam waarmee ik een paar seizoenen geleden begonnen ben. Hij heeft slechts redelijk vleugelspel, maar met goed pm, uitstekend conditie, redelijk korte pass en goed spelhervatten en zijn goed ervaring is het toch een speler die 4 sterren haalt op de vleugel.

[...]

Feitelijk gezien heb je gelijk. Het is net zoiets als die vlaggetjes denk ik ;)
mja heb ik ook. mijn coach haalt 4* en die heeft uitstekend cond, goed pm, redelijk wing en matig passen :P haha

ik moet mijn oude def van 34 ook laten spelen in de beker want hij is nog steeds niet naar goed exp gepopt... hij is wel al van goed naar redelijk def gedaald :) achja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

toch maar het clublogo eens aangepast, ik ben geen photoshop genie maar vind het resultaat aardig wat jullie?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/odan/phenixvogel.jpg

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

odan schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 16:43:
toch maar het clublogo eens aangepast, ik ben geen photoshop genie maar vind het resultaat aardig wat jullie?

[afbeelding]
persoonlijk zou ik alle rode tinten gelijk trekken, dit vloekt ietwat als je het mij vraagt :p

tis maar ff snel en om een idee te geven.....

Afbeeldingslocatie: http://huis.lameeuw.nl/phenixvogel2.jpg

of

Afbeeldingslocatie: http://huis.lameeuw.nl/phenixvogel3.jpg

bij de onderste heb ik de artifacts (waarschijnlijk een tekst geweest ??) uit de vogel geflikkerd.

[ Voor 24% gewijzigd door lameeuw op 13-08-2006 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

ik ben zo kleurenblind als de pest maar als ik het goed zie heb je nu de kleur rood van de vogel doorgetrokken in het logo?

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

odan schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 18:44:
ik ben zo kleurenblind als de pest maar als ik het goed zie heb je nu de kleur rood van de vogel doorgetrokken in het logo?
jupzzz, heb er een 2e bij gezet nu met de kleur van je logo in de vogel :p In de bovenste (kleur vogel doorgetrokken in het logo) zitten nog blauwgetinte pixels in de vogel, die heb ik er in de onderste uitgehaald zover dat ff snel ging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

bedankt :)

ik ga nr2 dus vogel nr3 ;) tijdelijk gebruiken tot ik zelf eens tijd heb om er wat extra tijd in te zetten.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Graag gedaan.

Ik ben zelf ook geen grote wat betreft photoshop, maar dit soort dingen lukt me nog wel :p En natuurlijk het voordeel dat er met mijn ogen niks mis is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

meestal heb ik er geen problemen mee. maar soms is het wel eens lastig ;(

ik zal bijvoorbeeld nooit door groen kunnen rijden bij een stoplicht :P aangezien dat groen wit is voor mij :P

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 16-09 09:54
Mijn eerste pull dit seizoen: :)

Justus Smaal (127371509)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 580
Loon: 680 €/week
Eigenaar: Trappers Hardinxveld
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk

ben benieuwd wat hij opleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

als de pull de rest van het seizoen gaat bepalen ben ik verloren.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij mij is het niks, 17 jaar (da's mooi) met als hoogste stat redelijk spelhervatten. Ik probeer hem wel te verkopen (verder zwak pm/matig conditie)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:06
1 jaar te oud voor de jackpot helaas :(

Mitchel Alter (127373568)
Een populair persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 750
Loon: 840 €/week
Eigenaar: Klik60

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak

Maar verder voor een vleugelspeltrainer natuurlijk niet verkeerd ;) Bovendien in ieder geval meer waard dan 1 jaar jeugdopleiding, dus dat is weer geregeld!

[ Voor 6% gewijzigd door Coca-Cola op 13-08-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Coca-Cola schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 20:04:
1 jaar te oud voor de jackpot helaas :(

Mitchel Alter (127373568)
Een populair persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 750
Loon: 840 €/week
Eigenaar: Klik60

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak

Maar verder voor een vleugelspeltrainer natuurlijk niet verkeerd ;)
Of een pm trainee.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Leuke pull vanavond:

Jon Grunberg (127374825) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Total Skill Index (TSI): 860
Loon: 640 €/week
Eigenaar: SC Capelle
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik had liever een andere stat op goed, maar toch leuk spul *O*
Speelt woensdag en staat op de lijst.

Felix Veerman (127374397)
17 years, passable form, healthy
A popular guy who is calm and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.

Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 200
Wage: 640 €/week
Owner: Hoog boys
Warnings: 0
Injuries: Healthy

Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: solid
Winger: poor Defending: passable
Scoring: wretched Set Pieces: poor

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Selwyn Breukink [playerid=127376477]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Total Skill Index (TSI): 20
Eigenaar: FC Railrunner

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

ast zo doorgaat ga ik de investeringen wel stopzetten, dis weer kluiten met een o :(

nou jah, hij heb iig oranje gehaald denk ik dan maar :p

Speler met ID 127376477 is voor het laatst gezien in oranje! Zijn overall stak fel af tegen de donkere vuilniswagen waar hij achterop stond. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.

[ Voor 19% gewijzigd door lameeuw op 13-08-2006 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

lameeuw schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 20:09:
ast zo doorgaat ga ik de investeringen wel stopzetten, dis weer kluiten met een o :(
Voor het geld hoef ik ook niet te trainen.

Alles met jeugdopleiding op uitstekend:
vorig seizoen: verlies 122.000
seizoen daarvoor: verlies 232.707
seizoen daarvoor winst 100.765

/▌

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.