Ja, klopt, maar goed, je kunt het ook zo zien: nieuwprijs was 45k en die bij Alfa Leo zal ook wel zoiets geweest zijn, dus eigenlijk ben je nu juist spekkoper t.o.v. de eerste kopers. En je ziet ze nog steeds bijna nooit dus je rijdt nog net zo exclusief als met een nieuwe een paar jaar geleden.
Verbruik is redelijk, bij normaal rijden tussen de 1:8 en 1:10. Een EVO is onzuiniger (en veel ook

), een M3 wat zuiniger, maar het ontloopt elkaar niet eens zo heel veel.
Vanuit een 1.6 gaat dit inderdaad een belevenis worden denk ik.

Een kennis heeft een Ferrari 308, reed voor het eerst in een GTA en schrok nog bijna van de acceleratie; ook als je bij bijv. 120km/u nog eens volgas geeft, eerste wat gebeurt is dat de neus een stuk omhoog komt, goh leuk, schakelen en binnen een seconde of 5 rij je 180 (da's pech, rijbewijs weg....

).
Blijft op veel gebieden een superauto, dingen als geluid, motorloop, stijfheid van de carrosserie etc. zit mijlenver boven bijv. een EVO, alleen kun je met een goed opgezetten EVO op een B-weggetje achter maakt niet uit wat blijven hangen en dat kan met een GTA nou weer net niet. En dat vind ik juist zo leuk aan zo'n EVO, vier zitplaatsen, kofferbak, suffe Jap-sedan uiterlijk, maar als het moet wel achter een Carrera GT blijven plakken (verschil was in EVO (het blad

) iets van 3 seconden over een volle ronde, m.a.w. Rieger onderstel + semi-slicks onder je EVO en de Porsche-rijder kan de Japanse achterlichten van een dubbeltje gaan bekijken.
Mail me anders even: peter@driving-fun.com
Dan kun je ook eens naar die van mij komen kijken, staat hemelsbreed iets van 20km van die bij Alfa Leo verwijderd.