Ja ik vind hem vrij stil. Zeker als ik niet aan het gamen ben hoor ik hem compleet niet en ik moet eerlijk zijn dat ik een erg goed gehoor heb.Dark0z schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:08:
[...]
Ss die A6T ook stil qua fan ? Want ik las deze topic beetje door, maar bij sommige laptops (geen A6T tot zover) waren nogal luidruchtig.
En hoe zit het met het beeld, spiegelt het zo erg dat je je haar ermee kan kammen, en kan je nog wat zien als de zon schijnt? Bij sommige laptops zie je continu jezelf in het scherm en dat is soms nogal vervelend.
Denk dat ik maar mooi naar eindhoven ga om hem op te halen, toch ov![]()
ik doe Interactive media & design. Als je ooit eens Industrial/hardcore mocht horen en je ziet een fijutie siemens(schoollaptop) en een asus ernaast zitten, dan ben ik het met een maat van me
Als je er goed voor zit valt er wel mee te werken buiten, maar als echt de zon erop schijnt reflecteerd het wel te veel, zeker in de zomer is dit dus een 'probleem' maar ik vind de nadelen van het reflecterende scherm niet opwegen tegen de voordelen van een niet-reflecterend scherm. Zeker voor zo'n studie is het super, omdat je dan de kleuren zo goed mogelijk moet hebben. Je ziet jezelf alleen in het scherm als het overdags is en je zit bij een raam ofzo.
Maare Eindhoven? Waar wil je hem kopen dan? Laptops4u zit op een of andere provinciale weg, en daar kom je echt niet makkelijk met het OV.
Mocht je iemand met een koptelefoon op zien lopen waar Ska/Folk/Punk uit komt, heb je grote kans dat ik het ben
@ hieronder; paar keer laten vallen, wedden dat je dan nog wat dode pixels hebt?