B-Buster schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:09:
Ik heb dus contact gehad over scheurtjes rond mn firewireport en soort van geregeld dat ik m eind april (na mn stage) opstuur. Wat ik me nu afvraag, wat gaat men precies vervangen en is dit een _blijvende_ oplossing, of krijg ik gewoon een exact dezelfde replacement van (een deel van) de behuizing en kan ik m over een jaar of wat wederom retourneren? In dat laatste heb ik absoluut geen zin, als dat zo is knal ik hem in de verkoop nadat ik m terug heb..
Je bottomcase zal vervangen worden voor een nieuwe. Je hoeft niet bang te zijn dat het probleem zich weer voordoet.
Dan nog de vraag over een cpu upgrade. Stel ik wil de winkel waar ik 'm gekocht heb de TL52 laten vervangen voor een TL60, wat gebeurd er met mijn garantie? Ze boden die upgrade aan toen ik hem kocht dus blijkbaar kunnen ze hem dan vervangen met behoud van garantie, hoe zit dat na een half jaar?
Als ze in de winkel zeggen dat ze dat onder de garantie kunnen vervangen dan moet je daar op vertrouwen. Voor ons geld gewoon als de garantie zegel verbroken is dat er betaald moet worden. Maar ik ga er vanuit dat die winkel ook wel weet hoe dat zit

Tenslotte: ik heb als een van de weinige personen WEL bluetooth in mn A6T.. stel dat er wat misgaat met mn mobo, ben ik dat dan kwijt als ik m RMA?
Nee, deze blijft gewoon in de laptop zitten. Het is een losse module die op het moederbord word geprikt. Dus als je mobo word vervangen word je BT ook over gezet.
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 21:56:
Hallo ik heb even een vraagje. Ik heb een asus A6Jc en wil graag mijn pc opnieuw installeren (Windows bedoel ik daar mee.) Nu bestaat mijn harddisk uit twee partities. Als ik nu mijn pc opnieuw ga installeren met de recovery disk kan ik dan kiezen om alleen mijn c: schijf te herinstalleren zodat ik alles op de d: disk kan bewaren (back ups etc.)
Je kan je notebook opnieuwe installeren met het behoud van de "D" schijf. Tijdens het opstarten druk je op F9, dan kom je in het recovery menu (mits de ASUS installatie erop staat). Dan kies je de 1e optie en blijft alles op je "D" schijf staan.
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 22:36:
Zelf heb ik ook een scheurtje bij me firewire poort, maar het grooste probleem is dat ik allemaal kleine stofjes achter me scherm heb en word steeds erger.
Moet ff kijken of ik morgen foto's kan maken, maar weten jullie wat het is en wat ik eraan kan doen?
Wat het is durf ik je niet te zeggen, maar als het echt opvallend is, dan zou je hem kunnen opsturen en laten vervangen. Stuur dan ook even een duidelijke foto mee.
Ga er maar van uit dat je hem ongeveer 3 weken kwijt bent. Het is momenteel mega druk bij asus dus die 10 dagen halen we zeker niet. Na 10 dagen kun je contact opnemen met asus en vragen na de status van de reparatie. Dan kun je ook aangeven dat je hem zsm weer nodig hebt en dan kunnen ze er een "urgent" van maken waardoor je hem dan vaak binnen een 3 á 4 dagen weer terug hebt.
BoyzNDaHood schreef op donderdag 23 november 2006 @ 00:32:
Wat bedoel je precies met dat stalen plaatje boven je hdd? Ik kon niet echt wat staals vinden oid op me A6j ;p. En hoord het echt een soort van speling in de batterij te zitten? Dat maakte de winkel me wijs, en dat ding zit wel vast.. maar als je indrukt dan verschuift het 1/2mm. En dat maakt van die onaangenaamde gekraak als ik leuk met me polsen op de laptop. (Naast de touchpad bvb). En mijn D:/ schijf was niet leeg.. met van die rare bestanden (talen mappen) en andere crappy bestanden waarvan de extensies amper wat te vinden valt. Kan dat weg? En ik had een bedrijfje gebelt die Asus vertegenwoordig (ofzo? beetje onduidelijk) voor de Vista Coupons. Ik heb op GoT wel wat websites gevonden, waar je overigens niet eens kan aanmelden. Maar hoe zit het daarmee? Ik heb er wel recht op maar die mensen mailen mij helemaal niet ofzo. Als je iets weet zou het handig zijn. Anders bel ik binnenkort weer ff op die telefoontje.
Waar de hdd zit zit een klepje overheen. Die moet van metaal zijn.
Speling in de battarij komt wel voor, maar het moet ook niet zo zijn dat de batterij er bijna uitvalt. Die 1á 2mm is wel normaal. Dat gekraak komt ook veel voor. Niet echt iets om je zorgen over te maken. Bij 9 van de 10 notebooks is dat zo. Die "D" schijf kun je gewoon formateren, dat maakt niet zoveel uit. En over die Vista coupons... tja.. daar durf ik niks over te zeggen. Gewoon even bellen en informeren.
Ghanso schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 21:53:
Ik heb al erg lang last van de scherm verlichting van mijn A6va. Links van het scherm is namelijk 1/3 donkerder dan de andere 2/3 deel. Bij effen achtergronden is dit behoorlijk zichtbaar en bij video is bij camera panning de verschuiving van het beeld naar donkerder en lichter vaak zichtbaar, je ziet dan de lijn. Ook links en rechts zijn duidelijke donkere plekken.
Dit word gewoon gerepareerd. Als je hem gaat opsturen stuur dan ook even de foto mee. Er zijn helaas nog wel eens mensen die het niet opvalt. En hetzelfde scherm komt er weer in. Dus als je nu een Cristal Shine hebt, dan komt die er ook gewoon weer in.
Probeer eens een recovery van Windows. Dat kan het rare gedrag van het vastlopen verhelpen. En als ik dit zo lees dan heb ik ook het vermoeden dat je toetsenbord kapot is.
Zo!!! dat was weer een lap tekst. Ben ik ook 1 weekendje op een lanparty, krijg je dit

. Sucses er allemaal mee, en als ik wat is, dan hoor ik dat graag