32 en 64-bit maakt niet uit bij Vista, je hebt een licentie voor een bepaalde versie (Home premium of Ultimate bijvoorbeeld) en afhankelijk van de mogelijkheden van je processor wordt de juiste versie geïnstalleerd heb ik begrepen. Dus niet zoals je XP Professional en XP Professional x64 had met aparte licenties.GremliN-Online schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:56:
Misschien dat ik mn factuur kan aanpassen(het mooie van online bestellen) en aangezien je toch geen coupon bij Asus krijgt meende ik. Maarja, via school zal het goedkoper zijn (ivm Home versie van XP), heb ik een betere versie ne 64-bit, dus mij kan zo'n coupon niet eens zoveel schelen.
Overigens zijn de aanbiedingen gezien de huidige dollarkoers (US$ 1,00 = € 0,76) goedkoper dan dat je hierboven noemde, 36 euro (49 dollar) voor Home Basic en 60 euro (79 dollar) voor Home Premium als je van XP Home upgrade. De dollarprijzen komen uit het PDF-bestand wat ik hierboven heb genoemd en de europrijzen komen van de website als je als computerfabrikant Lenovo invult. Maar met een beetje mazzel kan Surfspot Vista Ultimate leveren voor de prijs die je voor Home Premium via Asus zou betalen. Ach, heb ik meteen een goedkope licentie voor m'n desktop PC