[Ervaringen] Asus A6 serie deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:
  • 19.701 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
GremliN-Online schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:56:
Misschien dat ik mn factuur kan aanpassen :P (het mooie van online bestellen) en aangezien je toch geen coupon bij Asus krijgt meende ik. Maarja, via school zal het goedkoper zijn (ivm Home versie van XP), heb ik een betere versie ne 64-bit, dus mij kan zo'n coupon niet eens zoveel schelen.
32 en 64-bit maakt niet uit bij Vista, je hebt een licentie voor een bepaalde versie (Home premium of Ultimate bijvoorbeeld) en afhankelijk van de mogelijkheden van je processor wordt de juiste versie geïnstalleerd heb ik begrepen. Dus niet zoals je XP Professional en XP Professional x64 had met aparte licenties.

Overigens zijn de aanbiedingen gezien de huidige dollarkoers (US$ 1,00 = € 0,76) goedkoper dan dat je hierboven noemde, 36 euro (49 dollar) voor Home Basic en 60 euro (79 dollar) voor Home Premium als je van XP Home upgrade. De dollarprijzen komen uit het PDF-bestand wat ik hierboven heb genoemd en de europrijzen komen van de website als je als computerfabrikant Lenovo invult. Maar met een beetje mazzel kan Surfspot Vista Ultimate leveren voor de prijs die je voor Home Premium via Asus zou betalen. Ach, heb ik meteen een goedkope licentie voor m'n desktop PC :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 17:54

FongWan

The Stormrider ...

Topicstarter
ik zie dat we ruim de 1000 zijn gepasseerd dus deel 7 komt er zo aan.

edit:
hier verder aub
Het Asus A6 ervaringen topic - Deel 7

[ Voor 38% gewijzigd door FongWan op 29-11-2006 23:38 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

ik gebruik ook Windows Zero Configuration en de radio staat 100% aan :), maar ondanks dat wilt hij niet connecten. Hij geeft met windows altijd aan dat er beperkte netwerkmogelijkheden zijn. Met het tooltje van asus werkt het dan wel weer, maar dat vind ik niet lekker werken.

ZIjn er bepaalde settings waarik op moet letten?

ook zie ik dat ik twee Aegis protocollen heb aanstaan, wat betekent dit?

[ Voor 10% gewijzigd door AOC op 30-09-2008 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:45
En wie is vergeten deze op slot te gooien?
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Dit topic is gesloten.