[Ervaringen] Asus A6 serie deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste
Acties:
  • 19.865 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
B-Buster schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:15:
[...]

Ik zal het vanavond nog wel eens testen nadat ie een tijdje aan heeft gestaan. Maar voor zover ik weet heeft de mijne er gewoon geen last van.
Heb het net nog eens geprobeerd, en het klopt inderdaad. Bij brightness op nul knippert er rechts nog wat. Tot 3 niveau's daarboven is wel merkbaar dat rechts lichter is dan links, maar daarna niet meer.

Ik vind het niet storend en volgens mij kan het ook geen kwaad. Kan ook niet de bedoeling zijn om je scherm dmv de brightness 'uit' te zetten dus ik vind het ook niet echt vreemd. Want het is uiteindelijk een soort van afknijpen lijkt me.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik ben een beetje op zoek naar een laptop, aangezien ik een half jaar in het buitenland ga studeren. Nu lijkt de A6KT-Q006H me wel wat. Die is lekker goedkoop, bevat 1024 MB geheugen, 100GB HD, SD-kaartlezer, en als ik het goed begrijp een videokaart met eigen memory. Heeft iemand hier ervaring met deze laptop? Hoe is de batterijduur, en hoe bevalt 'ie verder?

En zou hiermee een spelletje Call of Duty 2 bijvoorbeeld mogelijk zijn? Ik zag overigens in de openings post staat dat er een ATI kaart in zit, maar als ik kijk naar de specificaties bij Salland Automatisering staat er dat er een nVidia GeForce Go 6200 TC 128MB in zit. Deze is dus weer wel shared, right? Iemand enig idee hoe dit zit?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook de A6T aangeschaft.Prachtig ding is het zeg..wow!

Alleen in de webcam zit een kleine dode groen/blauwe pixel denk ik. Maar in mijn normale scherm zit hij niet. Ligt aan de webcam dan denk ik ? Kan zon pixel nog groter worden ofzo?Want zover hij nu is heb ik er geen last van (alleen als ik fotos maak zie ik hem dus.valt mee)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:21
Captain N schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:01:
Ik ben een beetje op zoek naar een laptop, aangezien ik een half jaar in het buitenland ga studeren. Nu lijkt de A6KT-Q006H me wel wat. Die is lekker goedkoop, bevat 1024 MB geheugen, 100GB HD, SD-kaartlezer, en als ik het goed begrijp een videokaart met eigen memory. Heeft iemand hier ervaring met deze laptop? Hoe is de batterijduur, en hoe bevalt 'ie verder?

En zou hiermee een spelletje Call of Duty 2 bijvoorbeeld mogelijk zijn? Ik zag overigens in de openings post staat dat er een ATI kaart in zit, maar als ik kijk naar de specificaties bij Salland Automatisering staat er dat er een nVidia GeForce Go 6200 TC 128MB in zit. Deze is dus weer wel shared, right? Iemand enig idee hoe dit zit?
Wat is de prijs er dan van en wat is hetbudget. Een 6200TC is naar mijn mening waardeloos. Je zult er Call of Duty 2op kunnen spelen maar verwacht niet veel.. Als je budget het toestaat neem dan ook een A6T. Daar kun je pas mee gamen. TC (Turbocache) en HM (Hypermemory van ATI) staat ervoor dat het half gedeeld is en er een klein beetje geheugen op de kaart zit. Kijk [URL=V]hier[/URL] eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Volgens de pricewatch is 'ie 710 euro ongeveer. Mijn budget is een euro of 800, 900 maximaal. Hier en vrijwel overal, zie ik dat er een ATI X1600 in zit, alleen op Salland zit er een GeForce in. Vreemd. :) En de A6T is volgens mij een beetje buiten mijn budget.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Captain N schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:15:
Volgens de pricewatch is 'ie 710 euro ongeveer. Mijn budget is een euro of 800, 900 maximaal. Hier en vrijwel overal, zie ik dat er een ATI X1600 in zit, alleen op Salland zit er een GeForce in. Vreemd. :) En de A6T is volgens mij een beetje buiten mijn budget.
Nee was lui idd. 710 is ene leuke prijs (hij is dan denk ik inderdaad na introductie van de A6T snel gedaald, daarvoor zo'n 1000 euro dacht ik te hebben gelezen laatst). Mischien dat een Acer Aspire 502x serie wat is. Zal ook wel gekelderd zijn (als ie nog verkrijgbaar is). Verder zit daar een ATI Radeon X700 in. Voor gamen zou ik wel willen aanraden om minimaal een midrange model van de vorigeserie te nemen en alleen kaarten zonder TC/HM (behalve X1600HM). Lijstje met kaarten die voor gamen eigenlijk niet hoger dan low kunnen/te oud:

9000 series radeon en 5series geforce is verleden tijd
Intel integrated en Sis troep natuurlijk geen optie
Alle integrated ATI en GeForce spul: 6100/6150 (GF)/Xpress X200/X1100/X1150 (ATI)
low end: GF: 6200/7300/7400 en ATI: X300/X1300/X1400.

Low end kaarten kunnen mischien nog wel redelijk gamebaar zijn, maar als je iets beters kunt vinden dan is dat wel aan te raden voor gamen.

EDIT:Even gezocht en idd die A6KT-Q006H heeft bij de meeste winkels een X1600. Dat zou heel mooi zijn voor die prijs. Gewoon even goed vragen en mischien heeft het te maken met een ouder model waar nog een 6200 in zit?

[ Voor 7% gewijzigd door GENETX op 26-08-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

De X1600 is dus wel ok? Het hoeft ook allemaal niet op high settings te draaien of zo, want zoveel PC games speel ik ook weer niet. Maar af en toe een spelletje zou wel leuk zijn. En hoe beter de kaart hoe beter natuurlijk :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Captain N schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:00:
De X1600 is dus wel ok? Het hoeft ook allemaal niet op high settings te draaien of zo, want zoveel PC games speel ik ook weer niet. Maar af en toe een spelletje zou wel leuk zijn. En hoe beter de kaart hoe beter natuurlijk :P
Ik denk dat je wel snel mag zijn, want bij de meeste shops kost de laptop nog steeds meer dan 1000 euro... Ik denk dat die prijs van 710 euro eigenlijk een foutje is, want voor wat aangeboden wordt, is dat een spotprijsje voorzover ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:50

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik heb een beetje rond zitten neuzen op internet naar reviews en benchmarks, maar ik kan niet vinden hoe goed een x1400 zou presteren tegenover de x700 die nu in mijn A6VA zit. Ik kan namelijk een nieuwe laptop aanschaffen met een Core Duo en een snellere harde schijf etc... maar dan met een x1400 ipv de x700 die ik nu heb. Ik vraag me af hoeveel ik ga zitten huilen als ik een x1400, als ik al überhaupt ga zitten huilen. :)

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:29

Leedbek

Luuk Luchtloper

Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 23:15:
[...]

Laat je 't ons nog even weten als je 'm binnen hebt? Ben benieuwd of 'ie via Salland met bluetooth komt..... :9~. zag dat ze in ieder geval geen voorraden hebben van deze laptop, dus 't zou van een nieuwe partij moeten komen :9
Ik heb hem inmiddels binnen... sneller dan verwacht, de verwachte leverdatum was aanstaande maandag, en ik kreeg donderdag al een mailtje dat ie binnen was. Maar het verlossende woord: mijn A6T van Salland Automatisering heeft wél bluetooth.

Ik ben echt erg blij met deze laptop, hij bevalt echt prima. Photoshop, Illustrator en andere 'zwaardere' programma's draaien vlekkeloos.

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
gday schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:05:
Ik heb een beetje rond zitten neuzen op internet naar reviews en benchmarks, maar ik kan niet vinden hoe goed een x1400 zou presteren tegenover de x700 die nu in mijn A6VA zit. Ik kan namelijk een nieuwe laptop aanschaffen met een Core Duo en een snellere harde schijf etc... maar dan met een x1400 ipv de x700 die ik nu heb. Ik vraag me af hoeveel ik ga zitten huilen als ik een x1400, als ik al überhaupt ga zitten huilen. :)
De X1400 is minder. Ook door dat hele HM gebeuren ligt hij onder de X700 qua prestaties. Dit is algemeen bekend, verder geen benchmarks gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glink
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:48:
[...]

overigens is mijn tweede a6t ook retour gegaan en krijg ik binnenkort mijn geld terug gestort

volgens hun was het een chronische fout. Nou vind ik het wel erg vreemd dat maar 2 personen (incl mij) last hebben van dat backlight probleem.

Er is dus niemand die het probleem heeft dat als je na 10 minuten werken de laptop op de een of twee na laagste stand zet, de rechterkant feller belicht is dan de linkerkant?? (als je een programma als paint of word opstart zie je het het beste)

Ik weet het, ik val een beetje in herhaling, maar ik vind het zo vreemd dat ik twee verschillende a6t's heb gehad met exact hetzelfde probleem. En vooral dat daar voor de rest niemand last van heeft.
Mijn laptop heeft volgens mij ook last van dat probleem, maar is het zo erg dan? Ik bedoel zet je hem om de laatste stand, of de één na laatste stand? Voor mijn gevoel is er niets aan de hand, en ik ben voor de rest ook zeer erg te spreken over deze laptop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 21:50

gday

TENACIOUS D TIME!!!

GremliN-Online schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:06:
[...]

De X1400 is minder. Ook door dat hele HM gebeuren ligt hij onder de X700 qua prestaties. Dit is algemeen bekend, verder geen benchmarks gezocht.
Ja, maar dat weet ik ook. Ik weet dat de x1400 tussen de x600 en de x700 in zit qua prestaties. Maar dat zegt me verder niet zo heel veel. Kijk, als ik nou de x1400 had en ik zou misschien een x700 kunnen nemen, dan zou ik weten dat ik zeker geen problemen zou hebben met prestaties. Wat ik me dus afvraag is dus in hoeverre ik hinder zal ondervinden van de mindere prestaties van de x1400, en het is heel moeilijk om daar aan de hand van benchmarks iets over te concluderen.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het komt dat de ventilator van mijn A6T constant draait ondanks dat alle temperaturen ruim onder de 50 graden blijven? Het maakt niet uit of hij nou op high performance of quiet office staat of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Ik denk omdat 40 of 45 graden Celsius de ondergrens is waarop ie begint te draaien. Mijn A6Va staat ook nooit stil. Met Notebook Hardware Control kan ik er wel voor zorgen dat ie minder voltage nodig heeft, maar de fan zal nooit uit slaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

objectief2 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 17:48:
Ik denk omdat 40 of 45 graden Celsius de ondergrens is waarop ie begint te draaien. Mijn A6Va staat ook nooit stil. Met Notebook Hardware Control kan ik er wel voor zorgen dat ie minder voltage nodig heeft, maar de fan zal nooit uit slaan :'(
De ventilator sloeg eerst aan op regelmatige intervallen als de coretemp 60 graden was ofzo, en sloeg weer af bij grofweg 45, maar nu slaat hij dus niet meer af, ook al verricht de processor 0.0 arbeid en is de temperatuur iets van 38 graden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Notebook Hardware Control komt binnenkort met een nieuwe versie MET ACPI ondersteuning voor de A6Va, las ik op het officieele Asus forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:45
Weet iemand trouwens waar de Bluetoth hoort te zitten? Ik denk zelf op het WLAN kaartje maar zou dat niet cker weten. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk-Online schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:18:
[...]

Ik heb hem inmiddels binnen... sneller dan verwacht, de verwachte leverdatum was aanstaande maandag, en ik kreeg donderdag al een mailtje dat ie binnen was. Maar het verlossende woord: mijn A6T van Salland Automatisering heeft wél bluetooth.

Ik ben echt erg blij met deze laptop, hij bevalt echt prima. Photoshop, Illustrator en andere 'zwaardere' programma's draaien vlekkeloos.
Super! bedankt voor de update.. nu voldoet 'ie aan al m'n eisen :9~ ik ga 'm dan ook maar bestellen bij Salland. lijkt me nu zeker geen miskoop!

THANKS! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:29

Leedbek

Luuk Luchtloper

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:09:
[...]

Super! bedankt voor de update.. nu voldoet 'ie aan al m'n eisen :9~ ik ga 'm dan ook maar bestellen bij Salland. lijkt me nu zeker geen miskoop!

THANKS! _/-\o_
Graag gedaan :)

Ik heb even een vraagje over de screensaver. Die vind ik best wel vet (gaaf hoor, die webcambeelden erin), maar hij lijkt nogal eigenwijs... ik heb hem gisteren uitgezet, maar vandaag bij het opstarten stond ie gewoon weer geselecteerd als screensaver. Hebben meer mensen hier last van, en hoe kan ik die screensaver nou uitzetten?

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Ik heb ff wat drivers mee geëxperimenteert ( 86.02 | Xtreme-G 91.37 | Orginele 84.66 ) en ik kan zeggen dat de resultaten met de orginele het best zijn. De scores wordene praktisch gehalveerd door die andere drivers. Wel een pro van de Xtreme-G driver is dat hij in 3DMark niet van die vage zwarte streep artifacts heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk-Online schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:38:
[...]

Ik heb even een vraagje over de screensaver. Die vind ik best wel vet (gaaf hoor, die webcambeelden erin), maar hij lijkt nogal eigenwijs... ik heb hem gisteren uitgezet, maar vandaag bij het opstarten stond ie gewoon weer geselecteerd als screensaver. Hebben meer mensen hier last van, en hoe kan ik die screensaver nou uitzetten?
in het configuratiescherm voor software kiezen
daar staat de screensaver in de lijst, gewoon verwijderen en hop weg is ty :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Bleuh. Ik had een A6Kt bij Salland besteld, werd 'ie even later van de site gehaald. Hij is niet meer op voorraad kreeg ik te horen (toen ik zelf belde), terwijl er een levertijd van 1-5 werkdagen stond aangegeven toen ik 'm bestelde. Nu vond ik hem ook nog bij Aces Direct, waar 'ie op voorraad was. Nog 3, volgens degene die ik aan de telefoon kreeg, toen ik vroeg of ze wel ECHT op voorraad waren. Word ik even later terug gebeld dat het een miscommunicatie met de leverancier was, en 'ie toch niet op voorraad was. Om moe van te worden dit.

Op verscheidene andere sites kom ik hem nu nog tegen, maar dan voor fiks wat meer euro's. Iemand enig idee wat bijvoorbeeld de leverancier is van bijv. Centralpoint? Of hoe ik daar achter kom?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingelmonster
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Vandaag ontdekte ik een lichte grijs vlekje/waasje ongeveer in het midden van mijn scherm (Asus A6JC-Q026H). Wellicht heb ik er al langer last van maar vandaag viel het me gewoon op. Ik dacht eerst aan een vuiltje maar ik krijg het niet weg. Het is ongeveer 2x2cm groot, een kapotte pixel is het dus niet...
Is dit een voorteken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met mijn A6JC. In het begin maakte mijn laptop nauwlijks geluid. Maar sinds kort heb ik een piepje het zit een beetje recht's van het midden van het toetsenbord. Ik denk dat het de harde schijf is. Kan dat kloppen? Het is een soort hoge piep een vervelend geluid waar je je gauw aan irriteerd. Iemand die het herkent? Ik denk dat ik maar eens moet bellen met de klantenservice. Als iemand een tip heeft, laat het me dan even weten. Groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Nu online
Ik maak al een tijdje gebruik van de A6J serie drivers op mijn A6Va omdat die meer up to date gehouden worden. Ik gebruik de utilities + bluetooth/webcam/modem/cardreader/atk0100 / drivers. Dit werkt allemaal prima, behalve dat ik nu opeens de melding krijg dat mijn bluetooth stack geactiveerd moet worden (lijkt shareware?). Zou dat kunnen omdat ik het op een a6Va gebruik of hebben a6J gebruikers hier ook last van? Het gaat om de BTooth_XP_060706.zip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:36:
Ik heb een probleempje met mijn A6JC. In het begin maakte mijn laptop nauwlijks geluid. Maar sinds kort heb ik een piepje het zit een beetje recht's van het midden van het toetsenbord. Ik denk dat het de harde schijf is. Kan dat kloppen? Het is een soort hoge piep een vervelend geluid waar je je gauw aan irriteerd. Iemand die het herkent? Ik denk dat ik maar eens moet bellen met de klantenservice. Als iemand een tip heeft, laat het me dan even weten. Groeten.
rechts van het toetsenbord zit inderdaad je hardeschijf dus dat zou weleens foute boel kunnen zijn. Heb je S.M.A.R.T. status al gechecked? (is o.a. uit te lezen met Notebook hardware control dat zowiezo een aanrader is op je A6 lappie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:32
Hallo allen,

Ik heb vista geinstalleerd op mijn A6T alleen de volgende dingen worden in apparaatbeheer met een vraagteken weergegeven:

Base System Device
Coprocessor
Unknown Device
Unknown Device
USB2.0

En verder is me Geforce GO 7600 niet herkend als zijnde een Go 7600.

Iemand die mij bovenstaande drivers kan geven. Ik heb niet uit kunnen vinden waar deze drivers te krijgen. Echter op nvidia heb ik wel beta drivers voor vista gevonden, maar daar wilt niks mee lukken.

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damocles.NL schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 22:58:
Hallo allen,

Ik heb vista geinstalleerd op mijn A6T alleen de volgende dingen worden in apparaatbeheer met een vraagteken weergegeven:

Base System Device
Coprocessor
Unknown Device
Unknown Device
USB2.0

En verder is me Geforce GO 7600 niet herkend als zijnde een Go 7600.

Iemand die mij bovenstaande drivers kan geven. Ik heb niet uit kunnen vinden waar deze drivers te krijgen. Echter op nvidia heb ik wel beta drivers voor vista gevonden, maar daar wilt niks mee lukken.

Bedankt alvast
komt omdat die alleen voor de desktop kaarten zijn bedoeld. Je kan ze ook voor je notebook gebruiken (dacht ik) maar dan moet je het inf bestandje aanpassen. Tenminste dat moet je doen bij de normale xp drivers of het ook werkt voor vista dat weet ik niet.

Iig is vista op dit moment nog troep. Ik zou het daarom gewoon houden bij xp tot vista fatsoenlijk is afgewerkt. Bij mij werd mijn hele pc er een stuk trager door geen idee of jij daar ook last van hebt?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2006 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:32
Ahaa nee het loopt hier allemaal erg soepel al zeg ik het zelf. Bevalt gewoon erg goed en heb verder geen obstakels ontdekt. Ik draai ze allebei overigens. Zo kan ik altijd mocht er iets zijn op winxp terug vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 08:52
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 12:41:
Waar is de Asus A6Jm te koop, deze kan ik namelijk nergens vinden?
Ik heb ook al lopen zoeken maar ik heb de A6Jm ook nog nergens kunnen vinden,
het lijkt er op dat die niet geleverd wordt in europa.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:06:
[...]

komt omdat die alleen voor de desktop kaarten zijn bedoeld. Je kan ze ook voor je notebook gebruiken (dacht ik) maar dan moet je het inf bestandje aanpassen. Tenminste dat moet je doen bij de normale xp drivers of het ook werkt voor vista dat weet ik niet.

Iig is vista op dit moment nog troep. Ik zou het daarom gewoon houden bij xp tot vista fatsoenlijk is afgewerkt. Bij mij werd mijn hele pc er een stuk trager door geen idee of jij daar ook last van hebt?
Ik heb vista ook op mn A6T gehad en dit is de methode voior meeste drivers (op 3 na iig een maand geleden).

nVidia GeForcedrivers van www.loptopvideo2go.com, downloaden, uitpakken, inf file downloaden en in de map plakken, instaleren maar.
Via hardware eerst met update naar de drivers zoeken, dan de A6T CD er in duwen, de overgebleven drivers door vista van de CD laten zoeken (inclusief de LAN driver die bij mij in de 64 bit versie een fout had iig). Nu werkt bijna alles behalve co-prosessor, webcam en nog iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glink
  • Niet online
Misschien een stomme vraag hea, maar als jullie overgaan op netstroom, halen jullie dan de accu eruit? En gebruiken jullie powergear of is er een ander (beter) energiebeheerprogramma? Powergear geeft af en toe heel rare resultaten over de geschatte overige tijdsduur.. Is het ene moment nog 2,5 uur resterend, één seconde later zijn het nog maar 2 uurtjes die je hebt om te type..
(Mijn eerste vraag (dus accu erin laten zitten als je op netstroom werkt) heb ik al eens proberen op te zoeken, maar volgens mij zijn de meningen verdeeld..)

• XoReP
Met moderne accu's maakt het niet uit. Volgens mij is het gewoon het beste als je regelmatig je accu ff goed gebruikt. Ik laat hem er in iedergeval altijd erin zitten.

• GENETX
Het zal wel wat uitmaken, maarja aan zn eind komt hij toch. Heb voor de vakantie de accu er wel uitgehaald op 40% (schijnt het best te zijn), maar verder laat ik hem er in. Ik vind mn hele laptop btw ook iets slapper zonder accu aangezien deze van onderen bij het touchpad steun geeft.

• W00fer
  • Niet online
glink schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:44:
Misschien een stomme vraag hea, maar als jullie overgaan op netstroom, halen jullie dan de accu eruit? En gebruiken jullie powergear of is er een ander (beter) energiebeheerprogramma? Powergear geeft af en toe heel rare resultaten over de geschatte overige tijdsduur.. Is het ene moment nog 2,5 uur resterend, één seconde later zijn het nog maar 2 uurtjes die je hebt om te type..
(Mijn eerste vraag (dus accu erin laten zitten als je op netstroom werkt) heb ik al eens proberen op te zoeken, maar volgens mij zijn de meningen verdeeld..)
Ik gebruik Mobile Meter, tis wel een goed programmatje hiervoor, kan niet downclocken/undervolten, maar alleen meten. Het is gratis, zoek het eens op op google.

Ik haal nooit de accu eruit.

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 14:59
Kan iemand mij misschien een tip geven om die bisoncam nb pro aan de praat te krijgen.
Ik heb een z9200va oftewel een a6va, maar krijg hem al een tijdje niet aan de praat.

Eerst was het zodat windows het data execution prevention ging opstarten en vervolgens 'mijn computer' weer afsloot.
Ik probeerde dus de camera te openen in mijn computer, zodat je jezelf ziet.

Ook naar het in de boot.ini uitschakelen van de data execution prevention, werkt de camera nog niet.
Nu kom ik wel in het scherm waar ik mezelf zou moeten zien, met daaronder foto's die al zijn gemaakt, ik krijg alleen niks te zien.
Oftewel, het blijft zwart in het grote vierkant.

Op msn enzo werkt het wel, maar dit zou ook moeten werken toch?
Iemand dit probleem ook (opgelost)?

• glink
  • Niet online
Tnxs voor de tips en de snelle replies!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Ik heb nu sinds ong. 2 weken mijn Asus A6M met zon helder scherm! Ik krijg zo ie zo daar al veel reacties over, en hij is ook mooi! Standaard loopt dit ding trouwens echt snel 0_0 binnen no-time is ie opgestart, je ziet een logo van asus, windows en welkom echt ik sta versteld van dit ding...

zelf nog ff (q3a) rocket arena 3 op geprobeerd, en die draait mega soepel (Geforce Go6100!)!! :D
Als iemand twijfeld bij deze of een ander... deze nemen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:54
Voor mensen die het jammer vinden dat de A6T geen blauwetand heeft moeten eens een kijken
nemen na de A6Tc bijna het zelfde type mar dan met bluethooth.
heb dit model en het bevalt me prima wireless werkt perfect en bluethooth ook

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
lordgandalf schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:10:
Voor mensen die het jammer vinden dat de A6T geen blauwetand heeft moeten eens een kijken
nemen na de A6Tc bijna het zelfde type mar dan met bluethooth.
heb dit model en het bevalt me prima wireless werkt perfect en bluethooth ook
Jij hebt duidelijk een tijd het topic niet doorgelezen ;)
De nieuwere revisie van de A6T heeft ook bluetooth, die van mij ook en dus alle A6T laptops die nu geleverd worden hebben ook bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Zou er geen optie zijn om een RMA aan te vragen dat mijn BT het niet doet (die ik niet heb) terwijl er op hun site de hele tijd werd vermeld dat er wel BT opzat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSeb
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:57
Undervolten met de Turion X2 lukt nu ook onder de standaard limiet van 0,8V. Met RMClock utility heb ik deze voltages stabiel draaien op m'n A6T:

4x @ 0,725V (- 0,075V)
5x @ 0,762V
6x @ 0,800V
7x @ 0,850V
8x @ 0,900V (- 0,175V)

Op battery saving (4x) haal ik nu ongeveer 20 minuten extra accutijd :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johpie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 18:30
Vandaag m'n sleeve/2nd skin binnen gekregen van Case Logic voor me A6T. Hij past redelijk goed moet ik zeggen, kwa breedte en diepte zit ie als gegoten, alleen kwa dikte zit ie er wat losjes in, maar daar kan ik me niet aan storen.

De sleeve zelf is volgens de verpakking 36.3x28x4.6 (op internet zelf vind ik meerdere verschillende maten) (Type NCLE2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:00
semicon schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 01:55:
Ik heb nu sinds ong. 2 weken mijn Asus A6M met zon helder scherm! Ik krijg zo ie zo daar al veel reacties over, en hij is ook mooi! Standaard loopt dit ding trouwens echt snel 0_0 binnen no-time is ie opgestart, je ziet een logo van asus, windows en welkom echt ik sta versteld van dit ding...

zelf nog ff (q3a) rocket arena 3 op geprobeerd, en die draait mega soepel (Geforce Go6100!)!! :D
Als iemand twijfeld bij deze of een ander... deze nemen dus.
Sja, Quake 3. Dan trap je 'm ook niet echt op z'n staart hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Johpie schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 16:25:
Vandaag m'n sleeve/2nd skin binnen gekregen van Case Logic voor me A6T. Hij past redelijk goed moet ik zeggen, kwa breedte en diepte zit ie als gegoten, alleen kwa dikte zit ie er wat losjes in, maar daar kan ik me niet aan storen.

De sleeve zelf is volgens de verpakking 36.3x28x4.6 (op internet zelf vind ik meerdere verschillende maten) (Type NCLE2)
Hoe dik is het materiaal? Ik heb er gisteren ook een gepast bij MacStore, voor een 17" powerbook en die paste ook. Ik vond alleen het materiaal te dun dus besloot ik om nog wat verder te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johpie
sOid schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:38:
[...]

Hoe dik is het materiaal? Ik heb er gisteren ook een gepast bij MacStore, voor een 17" powerbook en die paste ook. Ik vond alleen het materiaal te dun dus besloot ik om nog wat verder te kijken.
Wat zal het zijn, 3 mm ofzo? het grote vlak is wat dikker als de zeikanten, dat is denk ik 4 mm ofzo en lijkt een beetje of er gel inzit ofzo (geen id of dat zo is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik heb die Z92j gekocht bij Mycom, en ik kan bevestigen dat het een A6Ja is. Zit alleen geen T2300 in zoals iemand hier beweerde, maar gewoon een 2050. Wel zit er een 256 MB X1600 kaart in, ipv de 128 MB die het volgens de Mycom website heeft. Hij doet het verder prima en draait als een trein. Aanrader wat mij betreft! :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaaan82
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 10:32
Captain N schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 20:02:
Ik heb die Z92j gekocht bij Mycom, en ik kan bevestigen dat het een A6Ja is. Zit alleen geen T2300 in zoals iemand hier beweerde, maar gewoon een 2050. Wel zit er een 256 MB X1600 kaart in, ipv de 128 MB die het volgens de Mycom website heeft. Hij doet het verder prima en draait als een trein. Aanrader wat mij betreft! :)
Zou je eens wat 3dMark en PCmark cijfers willen produceren. Ben wel benieuwd hoe deze laptop presteerd ten opzichte van A6T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engibenchi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 18:43
kan iemand die de A6M bezit daar 3DMark05 op draaien? Ik denk eraan om deze te kopen maar wil wel zeker weten dat de 3D performance van dat apparaat is wat ik wil.
Bij voorbaad dank.

EngiBenchi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:00
Captain N schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 20:02:
Die heeft toch maar een 4200rpm HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Johpie schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 18:57:
[...]

Wat zal het zijn, 3 mm ofzo? het grote vlak is wat dikker als de zeikanten, dat is denk ik 4 mm ofzo en lijkt een beetje of er gel inzit ofzo (geen id of dat zo is)
Hmm dan issie iets dikker dan die andere geloof ik. Zit trouwens geen gel in hoor, is soort wetsuit spul :)

Waar heb je hem trouwens gekocht en wat heb je er voor betaald?

[ Voor 7% gewijzigd door sOid op 01-09-2006 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
EngiBenchi schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 21:39:
kan iemand die de A6M bezit daar 3DMark05 op draaien? Ik denk eraan om deze te kopen maar wil wel zeker weten dat de 3D performance van dat apparaat is wat ik wil.
Bij voorbaad dank.
Mischien wel even op mijn A6T aangezien ik toch denk dat er een go 6150 in zit die werkt bij powermizer energie besparing zit, in dat geval is die zo goed als gelijk aan de A6M behalve het dubbele cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinusman
  • Laatst online: 15-11-2023
Help!... Groot probleem met NVidia-driver

Mijn Asus A6k is (omdat het geluid 'kraakte') ter reparatie bij Asus geweest. Er is een nieuw moederbord ingezet. De eerste keer dat ik 'm opstarte leek alles OK, maar al na een paar minuten werd het beeld af en toe zwart. Na een herstart werd het erger. Ik kreeg alleen nog maar een zwart of 'verknipt' beeld, Windows liep vast en hij ging automatisch herstarten.

Meerdere malen met Asus gebeld en op hun aanraden (in de veilige modus) eerst de NVidia-driver vervangen door versie 7.3.3.0 (=nieuwste versie; gedownload van hun site) en daarna de BIOS geupdate. Zelf ook nog de driver van de NVidia-site geprobeerd.
Dit alles zonder resultaat. Mijn A6k wil alleen nog maar opstarten in de veilige modus of zonder NVidia-driver, anders krijg ik hetzelfde probleem weer.

Heeft iemand misschien een idee wat ik nog meer zou kunnen proberen???
De laatste tip van de helpdesk van Asus: Recoveren, bevalt me niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een algemene vraag over laptops, maar omdat mijn voorkeur op dit moment uitgaat naar Asus stel ik de vraag maar hier. ;)

Mijn vrouw heeft een jaar oude Acer Aspire. Leuk ding maar hij bevalt niet super. Ik heb dus spijt dat ik toen niet gekozen heb voor een Asus... Nu vraag ik me wel af in hoeverre bepaalde zaken bepaald worden door de laptop zelf. Probleem dat we hebben is namelijk dat het erg lang duurt voordat de laptop online is. Opstarten gaat redelijk normaal, maar het duurt een paar minuten voordat de lap een verbinding heeft met het wireless netwerk. Heel irritant... Is zoiets puur een software systeem probleem of kan dat ook een hardwarematige oorzaak hebben? En dan is de volgende vraag hoe Asus het dan doet. Zou die het beter doen?

Los van dit alles zitten we er aan te denken een nieuwe lap te kopen omdat we die thuis (met alle kids erbij) wel kunnen gebruiken. En nu wil ik dus wel voor een Asus gaan. Maar (dat zal geen verrassing zijn) ik zie door de bomen het bos niet meer...! De lap zal voornamelijk gebruikt gaan worden door mijn vrouw voor standaard internetten (msn, mail, forum) en wat multimedia (voornamelijk mp3'tjes draaien). Hij moet dus snel online kunnen zijn. Maar ze speelt eigenlijk geen games op het ding, dus wat dat betreft hoeft 'ie niet al te luxe te zijn. Nogmaals, als hij maar snel online komt en snel online is. Ja, het is natuurlijk altijd leuk als de lap krachtig is voor games (wie weet krijg ik 'm over een jaar of zo ;)) maar het is geen noodzaak. Tenzij de kracht van de lap ook invloed heeft op het wel of niet vlotte internetten natuurlijk. ;)

Kort gezegd: wat is de beste Asus in dit geval...? Budget ligt tussen de 1000 en 1500 euro, maar als een goedkopere net zo goed is voor internet is dat natuurlijk mooi. ;)

EDIT:
O, handig, de computer was nog ingelogd op een account van m'n zoon... Bovenstaande is dus gepost door J van E. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Opzich kan je heel goed een Asus A6T kopen maar dat is een beetje overkill. Als je geen games speelt kan je net zo goed een laptop van minder dan 1000euro kopen want die kunnen ook alles wat jij/jullie er mee willen doen. Waar de verbindingssnelheid precies mee te maken heeft weet ik niet maar het zou ook aan je router kunnen liggen. Ik heb een A6T in combinatie met een Linksys WRT54GL router en hij heeft vrijwel direct verbinding met het internet bij het opstarten.

In ieder geval is de A6T een erg goede keuze, waar je ook nog eens _goed_ games op kan spelen.

Nog even over MP3's afspelen op laptops; verwacht daar imho niet te veel van, want ik moet nog een laptop vinden die een goede geluidskwaliteit heeft met de interne speakers. Dit vind ik dan ook het enige minpunt van mijn A6T; de interne speakers zijn gewoon slecht... Als ik een koptelefoon er op aansluit is het wel weer prima geluid dus als je er externe boxjes op aan sluit denk ik dat het ook wel een goede kwaliteit geeft.

Overigens is de A6T ongeveer 1200 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 10:28:
Ik heb een algemene vraag over laptops, maar omdat mijn voorkeur op dit moment uitgaat naar Asus stel ik de vraag maar hier. ;)

Mijn vrouw heeft een jaar oude Acer Aspire. Leuk ding maar hij bevalt niet super. Ik heb dus spijt dat ik toen niet gekozen heb voor een Asus... Nu vraag ik me wel af in hoeverre bepaalde zaken bepaald worden door de laptop zelf. Probleem dat we hebben is namelijk dat het erg lang duurt voordat de laptop online is. Opstarten gaat redelijk normaal, maar het duurt een paar minuten voordat de lap een verbinding heeft met het wireless netwerk. Heel irritant... Is zoiets puur een software systeem probleem of kan dat ook een hardwarematige oorzaak hebben? En dan is de volgende vraag hoe Asus het dan doet. Zou die het beter doen?
waarschijnlijk als jij de acer opnieuw installeert met je eigen windows etc, dat hij hem wel gelijk pakt. Dit lijkt me niet aan de hardware te liggen.

Als je voor asus kiest zou ik voor de a6t gaan. Die heeft de beste prijs/kwaliteit verhouding

Hier trouwens een lijstje met laptops en hun prestaties, je ziet dat de a6t bijna bovenaan staat.

http://www.campuspoint.de/shop/3dmark_tab.shtml

(deze link heb ik overigens aan gremline te danken :) )

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2006 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Voor 1000 euro heb je al een leuke laptop (A6M) deze GFX is integrated maar voor internet/muziek/films leuk zat. Voor wat meer 1150 heb je dus een A6T die een krachtige GFX heeft voor het geval je in de toekomst er nog wat mee wilt gaan doen. Beide zouden snel genoeg voor vista moeten zijn iig.

Mijn buurjongen heeft ook een acer aspire (nu ong. een half jaar) en zit met de grootste problemen. USB werkt niet altijd naar behoren (komt door de ATI chipset), een los toetsenbord (acer kon die schroefjes toch wel even aandraaien mag ik hopen..), Toetsenbord reageert daardoor soms niet goed, DVD speler pakt geen windows CD meer voor een format en wil niet branden en zoals gezegt dus lange tijd tot WLAN het doet... Verder schijnt de garantie ook bagger te zijn....

Mijn ervaringen op de Asus A6T tov een Acer Aspire 5023WLMi: WLAN geconnect in ong. 10 seconden na opstarten van windows (+ beter bereik), Toetsenbord veel steviger en drukt niet door in het midden, Nog geen problemen met DVD of USB. Standaard 2 jaar garantie dat al beter is dan 1 jaar bij acer (2 jaar is uberhaupt verplicht in de EU).

@ dikki dik: mijn buurjongen heeft hem al eens geformateerd en ligt waarschijnlijk aan trage software van acer. Weet niet of het ook hardwarematig is, maar WLAN staat dan al aan en is een ip adres aan het opvragen oid en dat duurt eeuwen...

[ Voor 9% gewijzigd door GENETX op 02-09-2006 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GremliN-Online schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 10:53:

@ dikki dik: mijn buurjongen heeft hem al eens geformateerd en ligt waarschijnlijk aan trage software van acer. Weet niet of het ook hardwarematig is, maar WLAN staat dan al aan en is een ip adres aan het opvragen oid en dat duurt eeuwen...
naar mijn weten hoef je geen gebruik te maken van de acer software, bij asus hoeft dit ook niet. Moet je alleen wel je eigen windows cd gebruiken en niet degene die erbij wordt geleverd. Deze bevat namelijk net zoals bij asus troep, die dan automatisch geinstalleerd wordt.

Als de drivers los geinstalleerd worden en het probleem er dan nog steeds is ligt het aan de hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:02:
[...]

naar mijn weten hoef je geen gebruik te maken van de acer software, bij asus hoeft dit ook niet. Moet je alleen wel je eigen windows cd gebruiken en niet degene die erbij wordt geleverd. Deze bevat namelijk net zoals bij asus troep, die dan automatisch geinstalleerd wordt.

Als de drivers los geinstalleerd worden en het probleem er dan nog steeds is ligt het aan de hardware.
Klopt, ik maak ook gewoon gebruik van de standaard Windows WLAN meuk, wel de drivers geinstalleerd maar niet die utilities zegmaar, wil zo min mogelijk meuk in m'n tray :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Het punt is dat die acer software nodig heeft voor het knopje want anders werkt WLAN helemaal niet (zoals in Vista dta we hadden geprobeert). Volgens mij zorgt deze software ervoor dat het zo traag gaat want naar mijn weten gebruikt mijn buurjongen ook gewoon windows WLAN manager.

Oja, lees ff de review: klikje

[ Voor 13% gewijzigd door GENETX op 02-09-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat je zou kunnen doen is driver cleaner downloaden

http://www.drivercleaner.net/

verwijderd echt alles van je oude drivers, wel ff de instructies volgen

dan download je nieuwe op www.laptopvideo2go.com incl een apart inf bestandje die je moet plaatsen in de nieuw gedownloade drivers. Als alles dan nog niet werkt, dan zit er maar 1 ding op en dat is recoveren. En als dat niet werkt heb je een defect moederbord terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

daaaan82 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 20:25:
Zou je eens wat 3dMark en PCmark cijfers willen produceren. Ben wel benieuwd hoe deze laptop presteerd ten opzichte van A6T.
Ja, best. Ik heb echter geen ervaring met die programma's, en las laatst dat er wat verschillen zitten tussen verschillende versies. Heb je een voorkeur? :) En nog speciale dingen die ik moet doen alvorens te testen? Op netspanning draaien? Andere programma's zoals MSN uit en zo?
MarcoC schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 22:05:
Volgens de spec op de Mycom site iig wel. Geen idee of het ook echt zo is, ik kan dat nergens softwarematig terugvinden. Enige idee waar ik dat kan vinden? Overigens neem ik die paar seconde extra opstarttijd wel voor lief. :+

Overigens net even Half Life 2 Episode One geprobeerd, en die draait netjes op 1280x800 met de meeste settings op high. Alleen AA stond recommended op uit, maar net eventjes geprobeer op 2x, en dat loopt ook best. Stuk beter dan m'n oude PC, waar ik alles zo laag mogelijk moest zetten :D

[ Voor 39% gewijzigd door Captain N op 02-09-2006 12:24 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Captain N schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 12:14:
[...]

Ja, best. Ik heb echter geen ervaring met die programma's, en las laatst dat er wat verschillen zitten tussen verschillende versies. Heb je een voorkeur? :) En nog speciale dingen die ik moet doen alvorens te testen? Op netspanning draaien? Andere programma's zoals MSN uit en zo?
2005 versie is de meest gebruikte. Wel op netspanning draaien en inderdaad dingen als MSN uitschakelen.

Verder gaat het allemaal automatisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ok, ik zal eens even kijken :) Update volgt weldra.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 22:05:
[...]

jup

Hitachi Travelstar 4K120 100gb Ata7 2.5in 4200rpm 8mb 0a26329 om precies te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johpie
sOid schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 22:19:
[...]

Hmm dan issie iets dikker dan die andere geloof ik. Zit trouwens geen gel in hoor, is soort wetsuit spul :)

Waar heb je hem trouwens gekocht en wat heb je er voor betaald?
Hier in de buurt kon ik hem niet vinden, heb hem op internet gekocht (met de gok of hij zou passen of niet) bij informatique voor 21,50 (dat is incl verzend kosten) kost 15 euri ofzo los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Johpie schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 13:11:
[...]

Hier in de buurt kon ik hem niet vinden, heb hem op internet gekocht (met de gok of hij zou passen of niet) bij informatique voor 21,50 (dat is incl verzend kosten) kost 15 euri ofzo los.
Das niet duur! De goedkoopste die ik had gezien was 35euro... Maar ik ga nog even verder kijken (ook even die van crumpler passen) want ik wil hier niet echt op besparen aangezien het wel om bescherming van m'n laptop gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johpie
sOid schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 13:14:
[...]

Das niet duur! De goedkoopste die ik had gezien was 35euro... Maar ik ga nog even verder kijken (ook even die van crumpler passen) want ik wil hier niet echt op besparen aangezien het wel om bescherming van m'n laptop gaat :P
uiteraard, voor mij gaat het alleen tegen krassen en dan voldoet deze wel :) Voor de rest weet ik dat fellowes ook nog een sleeve in hun assortiment heeft zitten, de Body Glove. Deze is eigenlijk bedoeld voor tablet pc's, maar een maat van me heeft z'n 15 inch Dell erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

sOid schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 12:17:
2005 versie is de meest gebruikte. Wel op netspanning draaien en inderdaad dingen als MSN uitschakelen.

Verder gaat het allemaal automatisch :)
Ik heb net even 3DMark05, build 1.2.0 gedraait. In m'n systray draaiden nog ZoneAlarm, Kaspersky, Bluetooth Manager, en die powersetting (die op "high performance" stond). Wireless verbinding had ik op off gezet, en MSN en dergelijken uit. Daarmee haalde ik een 3DMark score van 3617 met alle default instellingen van 3DMark05. Geen idee of dat een goede score is verder :) Als ik nog andere settings moet proberen oid, dan hoor ik het wel. :)

Ik heb overigens gewoon die recovery cd van Asus die er bij zat gedraaid, die ook alle drivers heeft geinstalled. Windows update gerunt, en dat was het wel zo'n beetje. Dus als iemand nog tips heeft om die score hoger te laten worden, dan hoor ik ze natuurlijk graag. :) Mits het geen andere nadelige effecten heeft zoals mindere accuduur oid.

[ Voor 5% gewijzigd door Captain N op 02-09-2006 16:34 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 16:33:
[...]

Ik heb net even 3DMark05, build 1.2.0 gedraait. In m'n systray draaiden nog ZoneAlarm, Kaspersky, Bluetooth Manager, en die powersetting (die op "high performance" stond). Wireless verbinding had ik op off gezet, en MSN en dergelijken uit. Daarmee haalde ik een 3DMark score van 3617 met alle default instellingen van 3DMark05. Geen idee of dat een goede score is verder :) Als ik nog andere settings moet proberen oid, dan hoor ik het wel. :)

Ik heb overigens gewoon die recovery cd van Asus die er bij zat gedraaid, die ook alle drivers heeft geinstalled. Windows update gerunt, en dat was het wel zo'n beetje. Dus als iemand nog tips heeft om die score hoger te laten worden, dan hoor ik ze natuurlijk graag. :) Mits het geen andere nadelige effecten heeft zoals mindere accuduur oid.
Zo das netjes, de A6T is toch mooi 200 euries duurder. Ik heb na lang twijfelen dus toch de A6T genomen, maar er zit volgens mij nauwelijks verschil tussen de A6J en A6T. Of zie ik nu iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 16:53:
[...]

Zo das netjes, de A6T is toch mooi 200 euries duurder. Ik heb na lang twijfelen dus toch de A6T genomen, maar er zit volgens mij nauwelijks verschil tussen de A6J en A6T. Of zie ik nu iets over het hoofd?
A6J heeft een iets betere processor, A6T heeft een iets betere videokaart.

Maar veel maakt het inderdaad niet uit, de A6T wordt wel iets minder warm schijnt.

Ik had trouwens een puntenaantal van 3709 op m'n A6T.

edit:
Het zal er dus een beetje aan liggen wat je er mee wilt doen. Als je wilt gamen zou ik de A6T nemen, als je meer bezig bent met videomonteren dan zou ik de A6J nemen.

[ Voor 13% gewijzigd door sOid op 02-09-2006 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOid schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:40:
[...]

A6J heeft een iets betere processor, A6T heeft een iets betere videokaart.

Maar veel maakt het inderdaad niet uit, de A6T wordt wel iets minder warm schijnt.

Ik had trouwens een puntenaantal van 3709 op m'n A6T.

edit:
Het zal er dus een beetje aan liggen wat je er mee wilt doen. Als je wilt gamen zou ik de A6T nemen, als je meer bezig bent met videomonteren dan zou ik de A6J nemen.
ik heb hier een asus a6ja (mycom versie met de t2050 proc) en een x1600 (256 MB) er in en die haalt 3808 punten

dus het maakt weinig uit,

voor lange accuduur is de centrino met core duo t2050 beter
voor 64 bit support moet je voor die turion tl-52 kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil103
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:48

Devil103

Coffee need more coffee

Ik heb hier een A6Ja (T2300, 4200rpm ;( HD (wordt vervangen), 2 GB 667 mHz RAM, X1600 265mb dedicated) waar ik ongeveer alles op kan draaien voor design.

Ik heb het dan over een 2de lcd scherm aangesloten en ondertussen Dreamweaver, Illustrator, Photoshop, e-mail, firefox en msn allemaal open staan en draaiende.

Nu zoals je wel kan raden kan die CPU redelijk warm lopen als hij in Illustrator wat berekingen moet uitvoeren terwijl ik in Photoshop wat aan het retoucheren ben maar dankzij de nieuwe versie van Notebook Hardware Control kan ik hem toch lekker koel houden hoor.

Het verschil is echt merkbaar, en de batterijduur is nu 3h30 met wifi (zonder BT aan) aan, als ik zonder wifi werk kan ik de batterijduur rekken tot 3u58 min wat ik absoluut niet slecht noem. :9~

De voltages die ik gebruiker voor m'n T2300 zijn:
Multipier 6,7,8 op 0,95V en Multiplier 9 & 10 op 1,00V en hij draait als een trein.
De notebook staat al een hele dag met vanalles open zonder problemen. Ook langdurige werkjes kan ie op deze voltages aan zonder problemen, ik spreek dan over een CPU usage dat springt tussen de 80% en 100%

Hopelijk heb je er iets aan

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 18:56:
ik heb hier een asus a6ja (mycom versie met de t2050 proc) en een x1600 (256 MB) er in en die haalt 3808 punten
Die heb ik dus ook. Enig idee waar het verschil in punten aan zou kunnen liggen? Heb je wat Windows settings veranderd, of andere drivers geinstalleerd?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 20:02:
[...]

Die heb ik dus ook. Enig idee waar het verschil in punten aan zou kunnen liggen? Heb je wat Windows settings veranderd, of andere drivers geinstalleerd?
ik heb de laptop sinds vrijdag, out of the box dus met ale enige verschil een update naar xp pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu al dik een jaar een trotse eigenaar van een A6ja, behalve de warmte werkt hij perfect!

Maar ik wil hem een prestatieboost geven, aangezien er al een T2300 en 2Gig geheugen inzit lijkt mij de 4200RPM harde schijf de zwakste schakel. Ik werk voornamelijk met VMWare (vandaar ook de 2Gig geheugen)!

Nu ben ik er al achtergekomen dat ik opzoek moet gaan naar een ATA-6 / ATA100 / Ultra DMA 100,
Ik dacht aan de volgende:
Samsung SpinPoint M60, 120GB (5400rpm, ATA100, 8MB) € 91,95
Seagate Momentus 5400.2, 100GB (5400rpm, ATA100, 8MB) € 97,50
Seagate Momentus 7200.1, 60GB (7200rpm, ATA100, 8MB) € 96,95
Hitachi Travelstar E7K100 60GB (7200rpm, ATA100, 8MB) € 88,-

Ervanuitgaande dat ik VMWare draai is de snelheid winst van 7200RPM t.o.v. 5400RPM merkbaar?
Welke harde schijf zouden jullie kiezen?

Damn 4:41 al, tijd om te slapen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Ik zou Hitachi Travelstar E7K100 60GB (7200rpm, ATA100, 8MB) € 88,- of een iets grotere variant hiervan nemen.

Ik heb een test gelezen waar in stond dat een 7200rpm schijf ongeveer 15% sneller is (merkbaar) dan een 5400rpm schijf, moet je nagaan tov een 4200rpm... Terwijl het maar een paar minuten accutijd inleverd.

En Hitachi maakt ook de snelste laptopschijven op het moment, Seagate zijn ook goed tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:52
sOid schreef op zondag 03 september 2006 @ 10:04:
Ik zou Hitachi Travelstar E7K100 60GB (7200rpm, ATA100, 8MB) € 88,- of een iets grotere variant hiervan nemen.

Ik heb een test gelezen waar in stond dat een 7200rpm schijf ongeveer 15% sneller is (merkbaar) dan een 5400rpm schijf, moet je nagaan tov een 4200rpm... Terwijl het maar een paar minuten accutijd inleverd.

En Hitachi maakt ook de snelste laptopschijven op het moment, Seagate zijn ook goed tho.
Volgens mij zijn de seagates vooral een stuk stiller. Dan zou ik voor een 7200rpm seagate gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
hellboy123 schreef op zondag 03 september 2006 @ 10:33:
[...]

Volgens mij zijn de seagates vooral een stuk stiller. Dan zou ik voor een 7200rpm seagate gaan
Mja ik vind persoonlijk dat dat met moderne harddisks bijna niet meer uitmaakt terwijl ik een erg goed gehoor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOid schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:46:
[...]

Mja ik vind persoonlijk dat dat met moderne harddisks bijna niet meer uitmaakt terwijl ik een erg goed gehoor heb.
mwa die maxtors blijven een hoop geluid produceren. Bij de andere merken valt het idd mee en zit er weinig verschil tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook de A6T-AP008B aanschaffen, in eerste instantie bij sallandautomatisering of bij laptops4u.nl maar ik zag nu net dat bij informatique.nl dezelfde staan maar met een hogere resolutie! (1680x1050 ipv. 1280x800) Ik weet niet of dat een typfout is.. weet iemand daar meer over?

Scherm type WSXGA TFT
Resolutie 1680x1050 px

Link: http://www.informatique.n...p.cgi?M=I&A=664321&FRS=ON

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2006 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Nu online
tja mijn nieuwe 7200 rpm hitachi is binnen een half jaar kaduk gegaan... Kan natuurlijk toeval zijn dus zou je er niet teveel door laten beinvloeden, maar denk meldt t even. Lawaai viel wel mee, maar accutijd werd wel een minuut of 10 korter tov n 4200rpm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinusman
  • Laatst online: 15-11-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:53:
[...]

wat je zou kunnen doen is driver cleaner downloaden

http://www.drivercleaner.net/

verwijderd echt alles van je oude drivers, wel ff de instructies volgen

dan download je nieuwe op www.laptopvideo2go.com incl een apart inf bestandje die je moet plaatsen in de nieuw gedownloade drivers. Als alles dan nog niet werkt, dan zit er maar 1 ding op en dat is recoveren. En als dat niet werkt heb je een defect moederbord terug gekregen.
Ok, duidelijk... ik ga ermee aan de slag, hartstikke bedankt!
Maar waarom een driver downloaden van www.laptopvideo2go.com. Bij Asus zeiden ze dat ik die van hun site moest gebruiken en zeker geen andere.
Als ik die van www.laptopvideo2go.com ga gebruiken, is het denk ik het verstandigst dat ik een WHQL goedgekeurde neem, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 04:41:
Ik ben nu al dik een jaar een trotse eigenaar van een A6ja, behalve de warmte werkt hij perfect!

Maar ik wil hem een prestatieboost geven, aangezien er al een T2300 en 2Gig geheugen inzit lijkt mij de 4200RPM harde schijf de zwakste schakel. Ik werk voornamelijk met VMWare (vandaar ook de 2Gig geheugen)!

Nu ben ik er al achtergekomen dat ik opzoek moet gaan naar een ATA-6 / ATA100 / Ultra DMA 100,
Ik dacht aan de volgende:
Samsung SpinPoint M60, 120GB (5400rpm, ATA100, 8MB) € 91,95
Seagate Momentus 5400.2, 100GB (5400rpm, ATA100, 8MB) € 97,50
Seagate Momentus 7200.1, 60GB (7200rpm, ATA100, 8MB) € 96,95
Hitachi Travelstar E7K100 60GB (7200rpm, ATA100, 8MB) € 88,-

Ervanuitgaande dat ik VMWare draai is de snelheid winst van 7200RPM t.o.v. 5400RPM merkbaar?
Welke harde schijf zouden jullie kiezen?

Damn 4:41 al, tijd om te slapen :z
ik heb de Hitachi Travelstar E7K100 60GB (7200rpm, ATA100, 8MB) besteld bij 4launch (wel iets duurder namelijk 95.00€ ) binnekort mag ik hem gaan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Laatst online: 03-07 10:52
Ik zou absoluut een Hitachi 7K100 (hiervoor de 7K60) kopen. Heb er in december al 2 jaar 1 in verschillende laptops zitten en bevalt perfect. Zelfs destijds gekocht voor +/-140 euro, dus 88 euro is een koopje qua prijs/kwaliteit ;)

[ Voor 4% gewijzigd door objectief2 op 03-09-2006 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
In mijn vorige laptop had ik een 80gb Seagate Momentus 7200.1 en daar was ik ook erg tevreden over. Superstil en werd niet superheet.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 14:59
nickpma schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:23:
Kan iemand mij misschien een tip geven om die bisoncam nb pro aan de praat te krijgen.
Ik heb een z9200va oftewel een a6va, maar krijg hem al een tijdje niet aan de praat.

Eerst was het zodat windows het data execution prevention ging opstarten en vervolgens 'mijn computer' weer afsloot.
Ik probeerde dus de camera te openen in mijn computer, zodat je jezelf ziet.

Ook naar het in de boot.ini uitschakelen van de data execution prevention, werkt de camera nog niet.
Nu kom ik wel in het scherm waar ik mezelf zou moeten zien, met daaronder foto's die al zijn gemaakt, ik krijg alleen niks te zien.
Oftewel, het blijft zwart in het grote vierkant.

Op msn enzo werkt het wel, maar dit zou ook moeten werken toch?
Iemand dit probleem ook (opgelost)?
Iemand toch nog een idee?
Kom er echt niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rinusman schreef op zondag 03 september 2006 @ 12:42:
[...]

Ok, duidelijk... ik ga ermee aan de slag, hartstikke bedankt!
Maar waarom een driver downloaden van www.laptopvideo2go.com. Bij Asus zeiden ze dat ik die van hun site moest gebruiken en zeker geen andere.
Als ik die van www.laptopvideo2go.com ga gebruiken, is het denk ik het verstandigst dat ik een WHQL goedgekeurde neem, of niet?
met die van asus behaal je slechtere prestaties, bovendien zijn ze verouderd. Dus aan jou de keus wil je snellere/betere drivers kies je voor laptopvideo2go, wil je de verouderde dan kies je voor die van asus
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 12:19:
Ik wil ook de A6T-AP008B aanschaffen, in eerste instantie bij sallandautomatisering of bij laptops4u.nl maar ik zag nu net dat bij informatique.nl dezelfde staan maar met een hogere resolutie! (1680x1050 ipv. 1280x800) Ik weet niet of dat een typfout is.. weet iemand daar meer over?

Scherm type WSXGA TFT
Resolutie 1680x1050 px

ik zou eerst even navragen of dat geen typfout is, aan het serienr te zien is het de standaard a6t. Maar t zou natuurlijk kunnen dat het een nieuwe revisie is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devil103 schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 19:31:

Ik heb het dan over een 2de lcd scherm aangesloten en ondertussen Dreamweaver, Illustrator, Photoshop, e-mail, firefox en msn allemaal open staan en draaiende.
Waarop heb jij je 2de scherm aangesloten ?? (DVI of AVI)
ik heb mijn Samsung SyncMarster 930bf op mijn DVI uitgang aangesloten, het mijn extern en intern scherm flikkeren (om de 2-3 min 1 "flits"). Deze flikkeringen komen niet op allebei de schermen tegelijk en niet met vaste tussenpozen.
Als ik geen scherm aan sluit op mijn DVI heeft het intern scherm hier geen last van, mijn SyncMarster 930bf heeft al een lang tijd aan een andere pc gehangen en werkt daar ook perfect op DVI.
Als ik een scherm (LCD tv) op mijn AVI uitgang hang heb ik er geen last van :?

heb jij hier ook last van ??
tijdens het typen van dit bericht heb ik 2 "flikkeringen" gehad op mijn SyncMarster, intern scherm valt nu niet op omdat ik er niet op bezig ben (wmp speelt daar nu gewoon fullscreen muziek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:42
sOid schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:14:
[...]

Jij hebt duidelijk een tijd het topic niet doorgelezen ;)
De nieuwere revisie van de A6T heeft ook bluetooth, die van mij ook en dus alle A6T laptops die nu geleverd worden hebben ook bluetooth.
Hmm toch staan op een paar sites dat er geen BT inzit (bv Salland), heb afgelopen vrijdag met PC Megastore en die zeiden mij ook dat er geen BT in zat.

Zit er sterk over na te denken om de A6T te kopen, BT of niet zal me niet veel uit maken maar als ik voor dezelfde prijs het er wel bij kan hebben dan liever wel natuurlijk :). Enige jammere vind ik de HD die erin zit. Voor de rest goeie specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil103
  • Laatst online: 14:48

Devil103

Coffee need more coffee

Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:39:
[...]

Waarop heb jij je 2de scherm aangesloten ?? (DVI of AVI)
ik heb mijn Samsung SyncMarster 930bf op mijn DVI uitgang aangesloten, het mijn extern en intern scherm flikkeren (om de 2-3 min 1 "flits"). Deze flikkeringen komen niet op allebei de schermen tegelijk en niet met vaste tussenpozen.
Als ik geen scherm aan sluit op mijn DVI heeft het intern scherm hier geen last van, mijn SyncMarster 930bf heeft al een lang tijd aan een andere pc gehangen en werkt daar ook perfect op DVI.
Als ik een scherm (LCD tv) op mijn AVI uitgang hang heb ik er geen last van :?

heb jij hier ook last van ??
tijdens het typen van dit bericht heb ik 2 "flikkeringen" gehad op mijn SyncMarster, intern scherm valt nu niet op omdat ik er niet op bezig ben (wmp speelt daar nu gewoon fullscreen muziek)
Mijn lcd is aangesloten op de DVI uitgang en ik heb geen last van flikkeringen, ik gebruik wel de laatste nieuwe Omega Drivers voor de X1600 in combinatie met Ultramon (een tooltje voor beter beheer van meerdere schermen, wat wel handig is (je krijgt bv. een tweede windows taskbar op je 2de scherm)

Ik heb niet echt een idee wat het zou kunnen zijn. Sorry.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 17:27:
[...]

met die van asus behaal je slechtere prestaties, bovendien zijn ze verouderd. Dus aan jou de keus wil je snellere/betere drivers kies je voor laptopvideo2go, wil je de verouderde dan kies je voor die van asus
De drivers die ik tot nu toe heb uitgeporbeerd waren alleem de helft zo goed als die van Asus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaaan82
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 10:32
Verwijderd schreef op zondag 03 september 2006 @ 12:19:

Scherm type WSXGA TFT
Resolutie 1680x1050 px

Stond er onderaan de pagina ook niet dat je kon reageren op fouten in de specificatie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Plint schreef op zondag 03 september 2006 @ 20:02:
[...]

Hmm toch staan op een paar sites dat er geen BT inzit (bv Salland), heb afgelopen vrijdag met PC Megastore en die zeiden mij ook dat er geen BT in zat.

Zit er sterk over na te denken om de A6T te kopen, BT of niet zal me niet veel uit maken maar als ik voor dezelfde prijs het er wel bij kan hebben dan liever wel natuurlijk :). Enige jammere vind ik de HD die erin zit. Voor de rest goeie specs.
Ja klopt die hebben hun websites gewoon nog niet geupdate.
Maar het zit er wel standaard op nu.

Overigens heb je voor 90euro extra een 7200rpm harddisk, maar ik moet zeggen dat de standaard me compleet niet teleur stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terran
  • Laatst online: 23:46
Morgen wordt mijn A6T-AP008B opgestuurd en hoop hem dinsdag binnen te krijgen. Zal wel even posten of er bt op zit. Ik ga er wel van uit aangezien op de site waar ik vanaf besteld naar asus door linkt voor uitgebreide spec's en daar heeft ie het :). Verder vind ik 1 ding wel onduidelijk bijna alle webshops zeggen verschillende dingen over de geheugen banken 1 of 2 in gebruiken en gibit lan wel en niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Hoi mensen,

Ik heb een vraagje over de Asus A6 serie. Zelf heb ik de Asus A6Va-Q016H, mid december vorig jaar gekocht. Nu heb ik probleem, de koptelefoon aansluiting is bagger geworden.

Situatie:

Zonder koptelefoon, geluid is prima uit de boxen
Koptelefoon erin, geen geluid.
Koptelefoon half erin, wel geluid (beetje krakend)

Heeft iemand hier weleens eerder zoiets meegemaakt? Ik heb nu contact opgenomen met de verkoper, kijken wat zij ervan zeggen. Ik neem aan dat het gewoon onder garantie valt.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 17-09 18:50
anders kun je direct contact opnemen met asus :)
Iemand ervaring met de laptop audio uitgang optisch aansluiten op een versterker (met optische ingang)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
Terran888 schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:33:
Morgen wordt mijn A6T-AP008B opgestuurd en hoop hem dinsdag binnen te krijgen. Zal wel even posten of er bt op zit. Ik ga er wel van uit aangezien op de site waar ik vanaf besteld naar asus door linkt voor uitgebreide spec's en daar heeft ie het :). Verder vind ik 1 ding wel onduidelijk bijna alle webshops zeggen verschillende dingen over de geheugen banken 1 of 2 in gebruiken en gibit lan wel en niet.
Gigabit lan zit er in, Verder 1 dimm DDR2-667MHz 1024MB (tenminste bij mijn versie zonder BT). De Duitse versie had dacht ik 2 dimms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Laatst online: 15:26
Kan iemand me verzekeren dat de A6T-AP008-B in de Benelux gegarandeerd 256Mb videogeheugen heeft? Ik kan via een locale webshop hem redelijk goedkoop verkrijgen, maar daar vertellen ze me ook dat die 7600 go maar 128 Mb videogeheugen heeft. Ik heb echter nog geen A6T met een 7600 go 128 Mb tegengekomen dus vraag ik het hier ook maar.
Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.