Dat wist ik ja
Ik zou zeggen: Probeer het eens.........En laat het ons weten....Axeman schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 08:58:
Inmiddels heb ik m'n 2007 een kleine week in gebruik. Nu zie ik ineens exact in het midden een knal rode pixel. Dit is met name bij donkere beelden goed te zien. Ik heb begrepen dat Dell een redelijk goede pixel garantie heeft, heeft het zin om dit aan te melden bij Dell ? Naast deze pixel heb ik geen andere pixel defecten.
offtopic:
* MasterMaceMichu vraagt zich af hoe sommige mensen leefden toen ze nog geen internet aansluiting hadden.....
* MasterMaceMichu vraagt zich af hoe sommige mensen leefden toen ze nog geen internet aansluiting hadden.....
[ Voor 8% gewijzigd door MasterMaceMichu op 26-07-2006 17:52 ]
Yes, 2007WFP is binnen. Maandag geld overgemaakt, vandaag binnen.
Tot nu toe 0 dode (sub)pixels, en geen krassen of andere dingen
Het is een A02 gemaakt in "Czech Republic"
Tot nu toe 0 dode (sub)pixels, en geen krassen of andere dingen
Het is een A02 gemaakt in "Czech Republic"
Weet iemand wat Dell doet met je eerste scherm (DOA) als je een tweede krijgt ? Nemen ze dan je eerste defecte scherm terug mee als ze je tweede scherm komen leveren of komen ze hiervoor later nogeens langs ?
De persoon op de support desk die ik aan de lijn heb gehad wist niet echt een duidelijk antwoord te geven. Volgens hem mag je de kabels en voet van het scherm zowieso houden, lijkt me eigenlijk wat vreemd
De persoon op de support desk die ik aan de lijn heb gehad wist niet echt een duidelijk antwoord te geven. Volgens hem mag je de kabels en voet van het scherm zowieso houden, lijkt me eigenlijk wat vreemd
Anoniem: 51473
Het scherm word gewoon opgeruild.. En dan ook ALLEEN het scherm word opgeruild, vandaar mag je je kabels etc. houden..jos707 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 19:58:
Weet iemand wat Dell doet met je eerste scherm (DOA) als je een tweede krijgt ? Nemen ze dan je eerste defecte scherm terug mee als ze je tweede scherm komen leveren of komen ze hiervoor later nogeens langs ?
Ter kompensatie van het 2 weken langer wachten op een goed werkend scherm neem ik aan.Anoniem: 51473 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 20:46:
[...]
Het scherm word gewoon opgeruild.. En dan ook ALLEEN het scherm word opgeruild, vandaar mag je je kabels etc. houden..
Mja, behalve dan dat er een ander paneel in zit. Niet alleen groter, maar ook een andere technologie. De 2007FPW heeft een LG-Philips S-IPS en de 2407FPW een Samsung PVA. Het beeld is dus eigenlijk niet vergelijkbaar.Anoniem: 179886 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 10:32:
Dat wist ik jaMaar 24" is naar mijn idee te groot, kan het scherm niet kwijt en is mij net wat te duur
Maar ik denk dat er verder best veel overeenkomsten zitten tussen de 20" en 24".
Hear me now and don't forget - I'm not the man my actions would suggest
Voor de mensen die de logistiek proberen te volgen van Dell (zie eerdere posts in deze thread).
Pas 27 uur na verzending door Dell is hij opgedoken bij UPS. Volgens wat er staat is hij echter in een keer onderweg naar mijn woonplaats, zonder vermelding van andere plaatsen, laat staan Brussel enzo.
Nu ja, we zien wel...
Pas 27 uur na verzending door Dell is hij opgedoken bij UPS. Volgens wat er staat is hij echter in een keer onderweg naar mijn woonplaats, zonder vermelding van andere plaatsen, laat staan Brussel enzo.
Nu ja, we zien wel...
Hear me now and don't forget - I'm not the man my actions would suggest
Wat een pech weer!
Mijn tweede scherm is zojuist binnen. Snel even aangesloten en...ja scherm is weer defect
Ik ga weer aan de telefoon met Dell...
Mijn tweede scherm is zojuist binnen. Snel even aangesloten en...ja scherm is weer defect
Ik ga weer aan de telefoon met Dell...
Heb mijn scherm ook net binnen (zaterdag besteld en betaald).
Eerste indruk was uiteraard niet zo fraai omdat ik de native resolutie nog niet kon kiezen, dus de laatste ATi drivers gedownload en geinstalleerd (ik heb een 9800 Pro), even herstart en instellingen voor beide schermen (ik draai nu de 2007WFP op de DVI-D aansluiting op 1680x1050 en 1280x1024 op mijn Dell 19" TFT UltraScharp via de VGA) goed gezet.
Na enige inspectie (1680x1050 wit plaatje in PhotoShop fullscreen gezet) blijkt dat er 1 dode pixel zit, 2 cm van links, 9 cm van boven... niet echt een ramp. Ik ga hem in ieder geval niet laten omruilen, want ik heb geen zin om moeite te doen voor zoiets. Helemaal niet als je niet zeker weet dat je nieuwe scherm niet weer zoiets heeft, of misschien een ander probleem.
En ik moet zeggen: het is wel even wennen qua grootte in de breedte, want ik heb nu dus bijna een meter scherm naast elkaar en ik krijg het gevoel dat mijn nekspieren wel wat training zullen krijgen. Niet dat het erg is, maar het is wel een stuk anders dan 17" + 19".
All in all een fraai scherm, en voor 393 euro (inclusief BTW!) een deal die ongekend is.
Eerste indruk was uiteraard niet zo fraai omdat ik de native resolutie nog niet kon kiezen, dus de laatste ATi drivers gedownload en geinstalleerd (ik heb een 9800 Pro), even herstart en instellingen voor beide schermen (ik draai nu de 2007WFP op de DVI-D aansluiting op 1680x1050 en 1280x1024 op mijn Dell 19" TFT UltraScharp via de VGA) goed gezet.
Na enige inspectie (1680x1050 wit plaatje in PhotoShop fullscreen gezet) blijkt dat er 1 dode pixel zit, 2 cm van links, 9 cm van boven... niet echt een ramp. Ik ga hem in ieder geval niet laten omruilen, want ik heb geen zin om moeite te doen voor zoiets. Helemaal niet als je niet zeker weet dat je nieuwe scherm niet weer zoiets heeft, of misschien een ander probleem.
En ik moet zeggen: het is wel even wennen qua grootte in de breedte, want ik heb nu dus bijna een meter scherm naast elkaar en ik krijg het gevoel dat mijn nekspieren wel wat training zullen krijgen. Niet dat het erg is, maar het is wel een stuk anders dan 17" + 19".
All in all een fraai scherm, en voor 393 euro (inclusief BTW!) een deal die ongekend is.
the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.
als ik nu wil bestellen kom ik op
€ 476,89
iemand die weet hoe dat komt??
€ 476,89
1337
De 10% zomerkorting was geldig tot afgelopen dinsdag geloof ik.
| Specs | Opteron 165@2.9GHz | DFI SLI-D | 2x1GB OCZ Performance | Asus 8800 GTS 640MB | Corsair 620W | X-Fi XtremeMusic | Dell 2007WFP |
Anoniem: 179886
Die 10% zomerkorting was maar geldig tot 25 juli, de kortingsbon is geldig tot de 28e en de 25% korting tot 1 augustus...ZandBak schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:28:
als ik nu wil bestellen kom ik op
€ 476,89
Heb ik nog een andere vraag, ik heb net mijn orderbevestiging gekregen "verwachte leverdatum 8 augustus" Nou komt dat voor mij in principe perfect uit...( verhuizing

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 179886 op 27-07-2006 16:04 . Reden: Vraag erbij getypt ]
ik kan die kortings coupon ook nergens vinden....
1337
Anoniem: 179886
Op pagina 3 van dit topic staat een quote met daarin:ZandBak schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:05:
ik kan die kortings coupon ook nergens vinden....
Kortingscode: W8JTBGX$337XWJ
Die code invullen op de pagina waar om een waardebon wordt gevraagd.
Bij mij zeiden ze ook 8 augustus (zaterdag besteld), maar hij kwam dus vandaag. Reken op 4-5 werkdagen na je betaling.Anoniem: 179886 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:01:
[...]
Die 10% zomerkorting was maar geldig tot 25 juli, de kortingsbon is geldig tot de 28e en de 25% korting tot 1 augustus...
Heb ik nog een andere vraag, ik heb net mijn orderbevestiging gekregen "verwachte leverdatum 8 augustus" Nou komt dat voor mij in principe perfect uit...( verhuizing) maar klopt dit ook een beetje omdat ik veel lees dat mensen de monitor 2 a 3 dagen na betalen hebben ontvangen. Ik heb overigens per bankopdracht betaald...
the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.
Ik kreeg ook als verwachte leverdatum iets ergens in augustus maar ik heb vandaag mijn 2007WFP in ontvangst mogen nemen. Ik zit nog steeds mijn kwijl van mijn keyboard te poetsen. Ik heb geen enkele dode pixel, wat mij nog nooit eerder is overkomen met het eerste exemplaar van een tft. Toppie dell!
Ik vind het scherm eigenlijk een beetje tegenvallen. Ik vind zijn voorganger eigenlijk mooiere kleuren weergeven (deze heb ik ook). Ik vind de kleuren wat grauwig en weinig sprankelend ook na het spelen met de settings. Met gamen vind ik de weergave erg donker.
Wat ik vreemd vond, of dit moet normaal zijn, is dat er een stickertje achter mijn scherm zit met versie A03 maar dat op de rest van de onderdelen die bijgeleverd werden A02 stond. De doos was zo te zien al geopend geweest (dubbele tape).
Wat ik vreemd vond, of dit moet normaal zijn, is dat er een stickertje achter mijn scherm zit met versie A03 maar dat op de rest van de onderdelen die bijgeleverd werden A02 stond. De doos was zo te zien al geopend geweest (dubbele tape).
Het lukt mij niet om mijn 2407 in hoogte te verstellen...
Wat is het verschil tussen:
knop 10: Lock down / release button
knop 13: Monitor Lock / Release Button
Wat is het verschil tussen:
knop 10: Lock down / release button
knop 13: Monitor Lock / Release Button
Anoniem: 183515
Ik ben aan het twijfelen tussen de 2007WFP en de 205WB van Samsung... Behalve een response tijd kan ik niet echt duidelijk opmaken wat het verschil nou is tussen beeld kwaliteit van de beide.
Samsung SyncMaster 205BW (20", 6ms g>g, D-Sub/DVI-D, Zilver)
Scheelt toch 100 euriers en hij lijkt veel sneller. Kan iemand dit verhelderen? Welke moet ik nemen!
Scheelt toch 100 euriers en hij lijkt veel sneller. Kan iemand dit verhelderen? Welke moet ik nemen!
Ik heb sindskort ook een 2407WFP, mooi scherm
Alleen over één ding heb ik mijn twijfels. Het scherm hangt ietsjes scheef (de rechterkant hangt iets lager). Nu las ik op internet dat dit normaal was, omdat de voeding aan die kant zit. Maar ook las ik dat dit te verhelpen is door de voet om te wisselen bij Dell.
Nu vroeg ik me af of het omwisselen van die voet zin heeft. Wat is jullie ervaring met dit probleem?
Nu vroeg ik me af of het omwisselen van die voet zin heeft. Wat is jullie ervaring met dit probleem?
205BW heeft een TN paneelAnoniem: 183515 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 23:08:
Ik ben aan het twijfelen tussen de 2007WFP en de 205WB van Samsung... Behalve een response tijd kan ik niet echt duidelijk opmaken wat het verschil nou is tussen beeld kwaliteit van de beide.
2007WFP heeft een S-IPS paneel
laatstgenoemde moet je nemen omdat ik er ook een heb, en alles wat ik koop is goed.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
De 2007 is even snel, tenminste de gtg is ook 6 ms. Daarnaast heeft een (S)IPS paneel zeer veel voordelen t.o.v. een TN panelen. De voet van de Dell is daarnaast ook erg fijn!Anoniem: 183515 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 23:08:
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 183515
Wat is het verschil tussen het TN / SIPS paneel dan precies? Ik hoorde dat de nieuwe Samsungs ook een SIPS hebben? Dank u voor de informatie overigens!
20 inch net besteld 18 augustus heb ik hem binnen staat erin.....
als ik het goed begrijp zit er een Vga en Dvi kabel bij toch??
(vga - > DVD Speler)
(dvi-d - > PC)
(Composiet - > Playstation 2 )
(vga - > DVD Speler)
(dvi-d - > PC)
1337
Erm.. Als je er een PC op aansluit, waarom zou je dan nog een aparte DVD speler via VGA aangesloten willen hebben ?ZandBak schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:53:
(vga - > DVD Speler)
(dvi-d - > PC)
Anoniem: 90809
Bij de 24" versie zit een vga en een dvi kabel, dus ik neem aan bij de 20" versie ook. Verder staat dit ook vast wel vermeld op de site van Dell.ZandBak schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:53:
(vga - > DVD Speler)
(dvi-d - > PC)
Anoniem: 111114
Heb de mijne nu al een kleine week en er zat een VGA en DVI kabel bij. Geen probleem dusZandBak schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:53:
http://cgi.ebay.nl/DELL-2...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Een nieuwe aanbieding van 819 euro !
[ Voor 37% gewijzigd door Le_Freak ! op 01-08-2006 09:40 ]
Hier stond een vraag over pixelgarantie die al beantwoord is.
edit: lees net de review op Tweakers. Herin staat de prijs van 409 op dit moment voor de 20". Als ik hem echter via Dell bestel kom ik uit op 448 incl. kortingscoupon. Zie ik wat over het hoofd of zijn er acties afgelopen? Haast is geboden (gezien de deadline van vandaag voor de zomerkorting).
edit: lees net de review op Tweakers. Herin staat de prijs van 409 op dit moment voor de 20". Als ik hem echter via Dell bestel kom ik uit op 448 incl. kortingscoupon. Zie ik wat over het hoofd of zijn er acties afgelopen? Haast is geboden (gezien de deadline van vandaag voor de zomerkorting).
[ Voor 66% gewijzigd door Shiver23 op 01-08-2006 10:17 ]
PSN: Shiver23
10% zomerkorting was maar geldig tot 25 juliShiver23 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:06:
Hier stond een vraag over pixelgarantie die al beantwoord is.
25% korting tot 1 augustus
5% kortingsbon is geldig tot de 28 juli
Ik had totaal 40% korting en voor € 393 een 2007WFP thuis geleverd
BenQ FP241W
http://www.techshout.com/...orlds-first-hdmi-monitor/
en
http://www.reghardware.co...benq_fp241w_hdmi_monitor/
met als link naar HDMI GraKa's http://www.reghardware.co...aunches_hdmi_x1600_board/
Verwachte prijs omgerekend:
Live mid-market rates as of: Tuesday, August 01, 2006 - 6:02:20 AM EST
680 GBP = 995.6805 EUR
1 GBP = 1.4642 EUR 1 EUR = 0.6829 GBP
En anders bestel ik m gewoon in engeland
Wat een lelijk design segWebbah schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:55:
hij komt eraan!!
BenQ FP241W
http://www.techshout.com/...orlds-first-hdmi-monitor/
en
http://www.reghardware.co...benq_fp241w_hdmi_monitor/
met als link naar HDMI GraKa's http://www.reghardware.co...aunches_hdmi_x1600_board/
Verwachte prijs omgerekend:
Live mid-market rates as of: Tuesday, August 01, 2006 - 6:02:20 AM EST
680 GBP = 995.6805 EUR
1 GBP = 1.4642 EUR 1 EUR = 0.6829 GBP
En anders bestel ik m gewoon in engeland
De Composiet en Component op mijn 2407WFP zijn werkelijk waar waardeloos (met name Composiet). Ik heb mn digicam en 360 eventjes aangesloten gehad, maar het is werkelijkwaar om te huilen. Het beeld word zeer, maar dan ook zeer matig verwerkt en schopt je gelijk terug naar het niveau van een TV uit 88.
Ik weet zeker dat het niet aan mn cam ligt voor Composiet, op mijn plasma heb ik zeer strak beeld, en op een normale CRT TV ook. Ale uitgangen zijn dus leuke features, maar absoluut niet kwalitatief volwassen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het scherm niet gekocht hebt voor deze features en ze verder ook niet zal gebruiken.
Overigens vind ik DVD's niet mooi op mijn scherm en HDTV daarintegen wel. Speel ik dezelfde DVD af via mijn PC op een 42" plasma, dan is vanaf dezelfde afstand de plasma al mooier dan de 24" Dell.
Ik weet zeker dat het niet aan mn cam ligt voor Composiet, op mijn plasma heb ik zeer strak beeld, en op een normale CRT TV ook. Ale uitgangen zijn dus leuke features, maar absoluut niet kwalitatief volwassen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het scherm niet gekocht hebt voor deze features en ze verder ook niet zal gebruiken.
Overigens vind ik DVD's niet mooi op mijn scherm en HDTV daarintegen wel. Speel ik dezelfde DVD af via mijn PC op een 42" plasma, dan is vanaf dezelfde afstand de plasma al mooier dan de 24" Dell.
Staat al 7 dagen online en loopt dus over een paar uur afLe_Freak ! schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:39:
http://cgi.ebay.nl/DELL-2...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Morgen zal hij een nieuwe veiling plaatsen met volgens mijn prijzen onder 800EU
Hier nog een zeer tevreden eigenaar van een 388 euro kostende 2007WFP. Die 40% zomerkorting kwam echt precies op het goeie moment..!
T.net in volle glorie:

Ik heb met een Colorvision Spyder2 mijn kleuren gekalibreerd en het beeld is niet minder dan fantastisch te noemen. Oh en Call of Duty 2 heb ik ook nog maar eens geïnstalleerd, in een woord: kwijl. Aanradertje!
T.net in volle glorie:

Ik heb met een Colorvision Spyder2 mijn kleuren gekalibreerd en het beeld is niet minder dan fantastisch te noemen. Oh en Call of Duty 2 heb ik ook nog maar eens geïnstalleerd, in een woord: kwijl. Aanradertje!
To question is to grow.
Ik zie dat zijn nieuwe veiling loopt tot 11 augustus, maar nog steeds voor 819,-kokorico schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:35:
[...]
Staat al 7 dagen online en loopt dus over een paar uur af
Morgen zal hij een nieuwe veiling plaatsen met volgens mijn prijzen onder 800EU
Tegelijkertijd zie ik op de site van Dell dat de 2407WPF met 25% korting
wordt aangeboden, maar als je op bestellen klikt, dat er dan ineens 30% korting
verschijnt en je dus op 807,- uitkomt.
De vraag is wat Dell rekent voor verzending, want dat kan ik niet terugvinden.
Voor mij is het echter al te laat want ik heb hem gisteren al via Supradictus besteld.
(hopelijk donderdag al in huis
[quote]Keerzijde schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 08:36:
[...]
quote]
4,76 euro per scherm :
Totaal excl. BTW BTW-tarief Totaal incl. BTW
Subtotaal € 678,30 19,00 % € 807,18
Totale leveringskosten € 4,00 19,00 % € 4,76
Totaalprijs € 682,30 19,00 % € 811,94
[...]
quote]
4,76 euro per scherm :
[ Voor 42% gewijzigd door Him_ op 02-08-2006 09:45 ]
Ja, daar kwam ik ook op uit, maar rekende Dell niet iets van 70 euroHim_ schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 09:37:
4,76 euro per scherm :
extra aan bestel/bezorg kosten?
Of doen ze dat al niet meer?
Maar goed, ws heb ik dus een paar tientjes teveel betaald.
844,- inclusief verzending en Zero-defect garantie.
Oh well...

Als je de kortingscode invoert die hierboven staat (W8JTBGX$337XWJ) krijg je nog weer de 5% extra korting, zodat de totaalprijs € 771,57 zou worden...!!!
De 2407WFP is voor mij (bijna overnight) een zeer interessant alternatief geworden. Nog maar eens goed over nadenken, dan...
De 2407WFP is voor mij (bijna overnight) een zeer interessant alternatief geworden. Nog maar eens goed over nadenken, dan...
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." (Albert Einstein)
Deze code geldt alleen voor Nederland vermoed ik? Wordt niet toegepast bij verrekening aan Belgische kassa...D-Ray schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:33:
Als je de kortingscode invoert die hierboven staat (W8JTBGX$337XWJ) krijg je nog weer de 5% extra korting, zodat de totaalprijs € 771,57 zou worden...!!!
Just because I rock, doesn't mean im made of stone
Heb gisteren mijn 2007wfp ontvangen . Made in china en heeft rev 02. Heb hem gelijk met dead pixel tester dat ik vond op zdnet getest en hij is vrij van dode of luie pixels.
Ik ben erg blij dat ik door dit forum over de streep ben getrokken , het is echt een geweldig scherm
.
Ik heb ook ff naar de instellingen gekeken en bij mij stond er 5 uur en 23 minuten op de teller , dit heb ik gereset , verder heb ik nog geen andere dingen kunnen ontdekken.
misschien dat jullie nog suggestie's hebben , zo'n expert op flat-panels ben ik niet want dit is mijn eerste
.
Mijn 19 inch iijama vision master pro 452 gaat de deur uit , ik ben na 48 uur al zo gewent aan deze dell dat ik op dit moment niks anders meer wil.
Ook las ik op dit forum iets over colorvision spider2 gelezen??? kan iemand er misschien meer over vertellen
Ik ben erg blij dat ik door dit forum over de streep ben getrokken , het is echt een geweldig scherm
Ik heb ook ff naar de instellingen gekeken en bij mij stond er 5 uur en 23 minuten op de teller , dit heb ik gereset , verder heb ik nog geen andere dingen kunnen ontdekken.
misschien dat jullie nog suggestie's hebben , zo'n expert op flat-panels ben ik niet want dit is mijn eerste
Mijn 19 inch iijama vision master pro 452 gaat de deur uit , ik ben na 48 uur al zo gewent aan deze dell dat ik op dit moment niks anders meer wil.
Ook las ik op dit forum iets over colorvision spider2 gelezen??? kan iemand er misschien meer over vertellen
Apple , Apple , DS1512+, DSM 4.2, LG 760S, Playon HD
Is nu op de Dell site opeens weer 25% korting en kom je nu uit op 864,83 euro,Keerzijde schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 10:41:
[...]
Ja, daar kwam ik ook op uit, maar rekende Dell niet iets van 70 euro
extra aan bestel/bezorg kosten?
Of doen ze dat al niet meer?
Maar goed, ws heb ik dus een paar tientjes teveel betaald.![]()
844,- inclusief verzending en Zero-defect garantie.
Oh well...
met extra 5 % op 821,59 euro
Denk dat vooral de zero dead pixel garantie verschil maakt aangezien je met terug sturen bij Dell aardig wat kosten maakt.
Ik heb eerder in dit topic een post gelezen van iemand uit België die hetzelfde probleem heeft, dus de kans is groot dat 'ie niet geldig is in België...flanger schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 12:46:
[...]
Deze code geldt alleen voor Nederland vermoed ik? Wordt niet toegepast bij verrekening aan Belgische kassa...
edit:
die extra 5% korting wordt nu ineens niet meer meegerekend...
[ Voor 25% gewijzigd door D-Ray op 02-08-2006 14:09 ]
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." (Albert Einstein)
Zie je wel dat supradictus hem goedkoper heeft nu met de nieuwe veilingKeerzijde schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 08:36:
[...]
Ik zie dat zijn nieuwe veiling loopt tot 11 augustus, maar nog steeds voor 819,-
Voor mij is het echter al te laat want ik heb hem gisteren al via Supradictus besteld.
(hopelijk donderdag al in huis)
De 2407 staat nu voor 789 EU
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa..._VIC_ReBay_Pr4_PcY_BIN_IT
F*ck, ik zie dat je gelijk hebt.kokorico schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:59:
Zie je wel dat supradictus hem goedkoper heeft nu met de nieuwe veiling
De 2407 staat nu voor 789 EU
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa..._VIC_ReBay_Pr4_PcY_BIN_IT
Vanochtend was er echter nog niets van te zien.
Ik heb Supradictus trouwens wel gemaild dat ik het jammer vind
dat hij daar gisteravond niks van gezegd heeft....
Maar euh... 8 dagen recht op teruggave (wet koop op afstand)
Neh
Anoniem: 109061
Scroll eens naar boven!binky_nl schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 13:42:
Anoniem: 183946
Ik had mij ook een 2007WFP scherm besteld. Natuurlijk werkte het niet, maar Dell heeft me een nieuw exemplaar opgestuurd. Nu heb ik nog een vraagje, misschien is het al beantwoord, excuses daarvoor ;-) Wat is het verschil tussen de desktop/multimedia/gaming mode en bestaat er een snelle manier om over te schakelen naar een andere mode ipv telkens door het menu te lopen? thx
Gisteren een 2007WFP besteld. Gisteravond wilde ik de betaling doen, kon ik nergens meer het exacte orderbedrag vinden. Toen heb ik logischerwijs het bedrag dat ik zou moeten betalen teruggerekend vanaf de huidige prijs. Iemand enig idee of je bij Dell op de website dit bedrag nog wel ergens terug kunt vinden? Blijkbaar kun je alleen ordergegevens opvragen van orders die reeds betaald zijn.
Momenteel is de korting namelijk vervallen en staat 'mijn' prijs er niet meer op.
Momenteel is de korting namelijk vervallen en staat 'mijn' prijs er niet meer op.
beste shiver23,
Als alles goed gaat heb je vandaag of morgen en een mail binnen met de factuur gegevens en ook de mogelijkheid om met ideal te betalen, wat sneller is dan een bankoverschrijving.
Als alles goed gaat heb je vandaag of morgen en een mail binnen met de factuur gegevens en ook de mogelijkheid om met ideal te betalen, wat sneller is dan een bankoverschrijving.
Aha, daar zijn ze dan lekker duidelijk in bij Dell....binky_nl schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 17:45:
beste shiver23,
Heb namelijk het (berekende) bedrag overgemaakt. Ik zal er niet meer dan € 0,50 naast zitten, maar erg handig is het niet. Sorry voor de topicvervuiling, maar heb nog nooit wat bij Dell besteld.
Kleuren worden hier natuurgetrouw van. Het lijk inderdaad nogal zonde om zo'n bedrag uit te geven voor iets dat je heel af en toe gebruikt. Misschien kun je hem van iemand lenen/huren?binky_nl schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 17:52:
[...]
Heb ik gedaan , maar 85 euro (ex btw & verzendkosten ) uitgeven vindt ik toch erg veel . Wordt de kleur daar nou echt veel beter van dan? Ik heb hier totaal geen idee van namelijk.
Het uitvoeren van een dergelijke calibratie door een expert is overigens ongeveer even duur, dus de prijs van dit kastje is (gezien de concurrentie) zeker niet hoog.
[ Voor 37% gewijzigd door Shiver23 op 02-08-2006 17:56 ]
[quote]
Shiver23 schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 17:54:
Aha, daar zijn ze dan lekker duidelijk in bij Dell....
Heb namelijk het (berekende) bedrag overgemaakt. Ik zal er niet meer dan € 0,50 naast zitten, maar erg handig is het niet. Sorry voor de topicvervuiling, maar heb nog nooit wat bij Dell besteld.
Oeps dan kan het alsnog fout gaan omdat factuurnummer en factuur-bedrag moeten overeenstemmen .
Misschien dat je ff kan bellen met dell !
Oeps dan kan het alsnog fout gaan omdat factuurnummer en factuur-bedrag moeten overeenstemmen .
[ Voor 5% gewijzigd door binky_nl op 02-08-2006 18:09 ]
Van half 9 tot 5 had ik kunnen bellen, blijkbaar. Op de site geven ze andere tijden aan, maar dat zal wel weer een handigheidje van Dell zijn.binky_nl schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 18:01:
[quote]
Voor mooie wallpapers op hoge resolutie (1680*1050) heb ik nog een leuke link voor jullie.
http://interfacelift.com/...ort=ratings&w=1680&h=1050
kan je alvast gaan downloaden Shiver23 ziet je scherm er straks nog mooie uit!
Trouwens ook voor de mensen met de echt grote beeldschermen 24 inch en groter staan hier hoge resolutie wallpapers!!
http://interfacelift.com/...ort=ratings&w=1680&h=1050
kan je alvast gaan downloaden Shiver23 ziet je scherm er straks nog mooie uit!
Trouwens ook voor de mensen met de echt grote beeldschermen 24 inch en groter staan hier hoge resolutie wallpapers!!
[ Voor 20% gewijzigd door binky_nl op 02-08-2006 18:33 ]
Ik heb ook nog een lijstje voor widescreen wallpapers;
http://browse.deviantart.com/wallpaper/widescreen/
http://www.mandolux.com/
http://wallpapers.jurko.net/widescreen
http://interfacelift.com/...dex.php?w=0&h=0&sort=date
http://images.google.com/...&hl=en&btnG=Search+Images
http://www.plasmadesign.co.uk/
http://www.digitalblasphemy.com/
http://www.skins.be/index.php
http://www.bfarber.com/
http://www.carwalls.com/
http://exoteric.roach.org/bg/index.html
http://www.seriouswheels.com/
http://hea-www.harvard.edu/~fine/Tech/desktop-images.html
http://wp.madcowdisease.org/gp (only a few here)
http://www.vladstudio.com/home/
http://www.veer.com/ideas/wallpaper/
http://www.macdesktops.com/
http://www.gamewallpapers.com
http://browse.deviantart.com/wallpaper/widescreen/
http://www.mandolux.com/
http://wallpapers.jurko.net/widescreen
http://interfacelift.com/...dex.php?w=0&h=0&sort=date
http://images.google.com/...&hl=en&btnG=Search+Images
http://www.plasmadesign.co.uk/
http://www.digitalblasphemy.com/
http://www.bfarber.com/
http://www.carwalls.com/
http://exoteric.roach.org/bg/index.html
http://www.seriouswheels.com/
http://hea-www.harvard.edu/~fine/Tech/desktop-images.html
http://wp.madcowdisease.org/gp (only a few here)
http://www.vladstudio.com/home/
http://www.veer.com/ideas/wallpaper/
http://www.macdesktops.com/
http://www.gamewallpapers.com
57696520646974206c65657374206973206e657264
Blijkbaar zijn zelfs die prijzen niet meer correct, maar gestegen naar € 880 (€ 860 voor Nederland). Wat is daar gaandeD-Ray schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 13:57:
[...]
edit:
die extra 5% korting wordt nu ineens niet meer meegerekend...De waardebon wordt wel gewoon geaccepteerd, maar de €43,24 wordt niet meer van de prijs afgetrokken... Is 'ie dus toch gewoon €826,35. Ook lang niet slecht, natuurlijk...
Just because I rock, doesn't mean im made of stone
Ze hebben de prijzen aangepast...erg vaag...flanger schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 19:46:
[...]
Blijkbaar zijn zelfs die prijzen niet meer correct, maar gestegen naar € 880 (€ 860 voor Nederland). Wat is daar gaande
Nu is de 5% korting weer wel geldig. Het totaalbedrag (25% korting + 5% korting) blijft €826,35. Kennelijk hadden ze daar even niet meer aan de extra 5% korting gedacht toen de actie begon...

Heeft iemand ervaring met het bestellen van de Dell TFT's via die kerel op ebay. Ziet er wel erg aantrekkelijk uit!
Zie mijn verhaal op de vorige pagina.Beun_de_Haas schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 08:43:
Heeft iemand ervaring met het bestellen van de Dell TFT's via die kerel op ebay. Ziet er wel erg aantrekkelijk uit!
Ik heb er momenteel 1 in bestelling die heel waarschijnlijk vandaag wordt geleverd.
(krijg net een telefoontje van thuis: Hij IS geleverd. Nu moet ik verdorie nog een
hele dag op mijn werk zitten voordat ik kan gaan testen)
ps: mocht je geinteresseerd zijn:
Snel bestellen voordat ook hij zijn prijzen weer aanpast.
Ik gok dat die prijs ook weer omhoog gaat, nu Dell de prijs weer heeft verhoogd.
[ Voor 31% gewijzigd door Keerzijde op 03-08-2006 09:25 ]
Anoniem: 82299
Ik denk persoonlijk dat de prijzen niet meer omhoog gaan. (misschien wel even op de dell site). Bovendien zometeen komen ook andere bedrijven met 24" schermen en dat zal ook de prijs drukken.Keerzijde schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 08:49:
[...]
ps: mocht je geinteresseerd zijn:
Snel bestellen voordat ook hij zijn prijzen weer aanpast.
Ik gok dat die prijs ook weer omhoog gaat, nu Dell de prijs weer heeft verhoogd.
Vandaag dan m'n Dell 2407 ontvangen. Krijg alleen allemaal groene en paarse strepen in spellen en bij foto's.
Heb al andere dvi kabel geprobeert maar geeft zelfde resultaat. Het gekke is als ik geen afbeelding als achtergrond zet dan heb ik er geen last van
Het lijken dan ook geen dode pixels.
Heb al andere dvi kabel geprobeert maar geeft zelfde resultaat. Het gekke is als ik geen afbeelding als achtergrond zet dan heb ik er geen last van
[ Voor 25% gewijzigd door Kanter op 03-08-2006 10:59 ]
Ik zit - mede door de Supradictus prijs - enorm te dubben. Ik wilde eerst 2 x 19" (Samsung) schermen halen, maar 1 x 24" (Dell) lijkt me ook wel handig/mooi.
Ik speel weinig spellen, doe meer aan muziek/audio bewerking, surfen, filmpje kijken, soms een remote desktop sessie, etc.
Een 2e scherm naast je 1e scherm leek me in eerste instantie handig, maar 1 groot oppervlak (24") zou ook wel erg fraai zijn, al ben je misschien langer bezig om alle vensters goed te positioneren.
Hmm, lastig.
Ik speel weinig spellen, doe meer aan muziek/audio bewerking, surfen, filmpje kijken, soms een remote desktop sessie, etc.
Een 2e scherm naast je 1e scherm leek me in eerste instantie handig, maar 1 groot oppervlak (24") zou ook wel erg fraai zijn, al ben je misschien langer bezig om alle vensters goed te positioneren.
Hmm, lastig.
Anoniem: 124943
Net voor 826 euri bij Dell de 2407 besteld
Met dank aan dit topic, super jongens(/en meiden). Geweldig dat zulke topic bestaan 
30% korting FTW!
30% korting FTW!
Euhmm, ik zie het niet ? Wat moet er niet goed zijn dan ?Kanter schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:12:
Vandaag dan m'n Dell 2407 ontvangen. Sluit em via DVI aan en krijg vervolgens dit beeld.
[afbeelding]
Heb al andere dvi kabel geprobeert maar geeft zelfde resultaat. Het gekke is als ik geen afbeelding als achtergrond zet dan heb ik er geen last vanHet lijken dan ook geen dode pixels.
Waarom niet voor 789 euro bij die leverancier op ebay gekocht?Anoniem: 124943 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:22:
Net voor 826 euri bij Dell de 2407 besteldMet dank aan dit topic, super jongens(/en meiden). Geweldig dat zulke topic bestaan
30% korting FTW!
Euh... ik zie er niks verkeerds aan.Kanter schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:12:
Vandaag dan m'n Dell 2407 ontvangen. Sluit em via DVI aan en krijg vervolgens dit beeld.
Heb al andere dvi kabel geprobeert maar geeft zelfde resultaat. Het gekke is als ik geen afbeelding als achtergrond zet dan heb ik er geen last vanHet lijken dan ook geen dode pixels.
Misschien omdat jouw monitor iets vreemds doet en dit plaatje op mijn monitor er
gewoon goed uitziet?
Screenshot maken heeft dan geen zin lijkt me.
Aan een digitale foto heb je dan iets meer
Zie reactie van Trenzer!Anoniem: 124943 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:22:
Net voor 826 euri bij Dell de 2407 besteldMet dank aan dit topic, super jongens(/en meiden). Geweldig dat zulke topic bestaan
30% korting FTW!
Dezelfde 3 jaar garantie van Dell namelijk.
Bovendien kun je bij hem voor een luttele 10 euro Zero-pixeldefect garantie kopen
EN heb je hem de volgende dag al in huis.

Zelfs dat hoeft niet...er staat immers:Keerzijde schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:33:
[...]
Bovendien kun je bij hem voor een luttele 10 euro Zero-pixeldefect garantie kopen
INCLUSIVE 100% error free (sub-)pixel guarantee!!
Anoniem: 16225
Ik heb ook een 2407 bij supradictus besteld, alleen kan hij die pas 18 Augustus naar mij opsturen omdat ik vandaag op vakantie ga (Hij moet hem overigens in England aftlevern), ik hou jullie op de hoogte.
Kan niet wacthen totdat ik hem heb..
Kan niet wacthen totdat ik hem heb..
Nou, mail hem maar, dan blijkt dat het wel degelijk 10,- extra kostD-Ray schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:50:
[...]
Zelfs dat hoeft niet...er staat immers:
INCLUSIVE 100% error free (sub-)pixel guarantee!!
OF hij heeft dat bij de nieuwe prijs meteen meeveranderd.
Dan ben ik nog meer genaaid, want dan heb ik 40,- teveel betaald
Oh well...
[ Voor 20% gewijzigd door Keerzijde op 03-08-2006 11:12 ]
Boeit ook al niet meer...
De objectaanbieding is afgelopen
Afwachten maar wat de volgende veilig ons gaat brengen...
De objectaanbieding is afgelopen
Afwachten maar wat de volgende veilig ons gaat brengen...
Edit: sorry, hij staat er dus echt niet meer.
Maar ik heb even gemaild, pixelgarantie is INBEGREPEN bij de prijs
[ Voor 34% gewijzigd door Ivo NL op 03-08-2006 12:52 ]
Android fanboy
Zo nog even wat tests gedaan. Als ik het scherm via DVI aansluit krijg ik alleen maar artifacts en glitches. Via DSUB doet alles het gewoon goed. Zou dus aan m'n videokaart moeten liggen. Zou het kunnen zijn dat het DVI signaal niet sterk genoeg is of iets dergelijks
Ik heb een x800pro dus zo oud is die niet.
Kanter, bij mij werkt het goed met DVI op een 9800Pro, dus jou X800pro zou het dan toch ook moeten trekken

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Ik doe niet zo aan Ebay dingetjes. En voor die 40 euri meer heb ik toch meer piece of mind. Zeker als je al een keer enorm bent gelicht door een "power-seller" op eBay. Vertrouw ik Dell toch iets meer.Keerzijde schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:33:
[...]
Zie reactie van Trenzer!
Dezelfde 3 jaar garantie van Dell namelijk.
EN heb je hem de volgende dag al in huis.
Edit: Ik had Dell gebeld hoe lang het zou duren, hij is al verzonden, half 11 besteld, hij is volgens die kerel morgen in huis.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 124943 op 03-08-2006 13:51 ]
Supradictus lijkt me super betrouwbaar. Heb gecorrespondeerd met hem, hij reageert volwassen, ontzettend snel (binnen een uur) en ontzettend vriendelijk. Er werd mij zelfs aangeboden om het scherm in Rotterdam op te halen in plaats van Amersfoort, hij zou dan de mobile pinautomaat meenemen. Perfect toch? Dan heb je zelfs de mogelijkheid om 't scherm eerst nog te zien!
Ikzelf heb overigens alleen nog maar goede ervaringen met Ebay,
Ikzelf heb overigens alleen nog maar goede ervaringen met Ebay,
[ Voor 8% gewijzigd door Ivo NL op 03-08-2006 13:55 ]
Android fanboy
ALs het scherm niet voldoet heb ik altijd nog 1 week afkoel periode, bestel ik hem alsnog bij die pipo.Ivo NL schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:53:
Supradictus lijkt me super betrouwbaar. Heb gecorrespondeerd met hem, hij reageert volwassen, ontzettend snel (binnen een uur) en ontzettend vriendelijk. Er werd mij zelfs aangeboden om het scherm in Rotterdam op te halen in plaats van Amersfoort, hij zou dan de mobile pinautomaat meenemen. Perfect toch? Dan heb je zelfs de mogelijkheid om 't scherm eerst nog te zien!
Tja, als je al een keer opgelicht bent, zou ik ook voorzichtiger zijn.Anoniem: 124943 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:38:
Ik doe niet zo aan Ebay dingetjes. En voor die 40 euri meer heb ik toch meer piece of mind. Zeker als je al een keer enorm bent gelicht door een "power-seller" op eBay. Vertrouw ik Dell toch iets meer.
Edit: Ik had Dell gebeld hoe lang het zou duren, hij is al verzonden, half 11 besteld, hij is volgens die kerel morgen in huis.
Maar Supradictus krijgt erg goede reacties, dus vandaar dat ik bij wijze van zeer
grote uitzondering vooruit betaald heb.
Oh, en via Dell ook al volgende dag in huis? dan heb ik niks gezegd
Zeker, alleen heb je dan (dacht ik gehoord te hebben dus graag feedback als dit niet klopt) +/- 80 euro kosten om het scherm terug te sturen naar DellAnoniem: 124943 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:54:
[...]
ALs het scherm niet voldoet heb ik altijd nog 1 week afkoel periode, bestel ik hem alsnog bij die pipo.
[edit]
Volgende op de Dell site gevonden :
Tarieven bij retourzending bij 'Bedenktijd' voor Consumenten
Uw kosten bij het retourneren zijn:
Verzendkosten van Dell naar uw adres (zoals op uw factuur aangegeven)
+
Transportkosten van uw adres naar Dell
+
10 euro administratiekosten (standaard, voor alle producten)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
= Totaal door u te betalen kosten
[ Voor 37% gewijzigd door Him_ op 03-08-2006 21:57 ]
Geachte medetweakers,
ik ben mezelf aan het orienteren op n nieuw schermpje en ben tijdens mijn zoektocht onder andere hier uitgekomen bij de Dell 24".
Maar nu zit ik met 2 brandende vragen.
1- Ik speel redelijk regelmatig spelletjes; maar hoe up to date moet mijn videokaart zijn om in de native resolutie te kunnen draaien? Uiteraard wil ik het liefst zoveel mogelijk toeters en bellen aan hebben. Qua spellen speel ik echter niet de meest zware beestjes; shooters zijn niet aan mij besteed. WoW is wat ik 80 % van de tijd aan heb staan.
(qua indicatie: moet ik elk half jaar n nieuwe kaart gaan kopen uit de 400 euro range, of kan ik er vanaf komen met n ~250,- kaartje dat n jaartje mee kan?)
2- grote kans dat ik mn PC pas na oktober update (aangezien ik in oktober n maandje weg ga en de ontwikkelingen op PC gebied erg stormachtig zijn op dit moment); is het verstandig om dan ook tot die tijd met mn beeldscherm te wachten? (aka zitten er nog erg interessante ontwikkelingen in het vat die er snel aankomen?)
Alvast bedankt voor de feedback,
Jeroen
ik ben mezelf aan het orienteren op n nieuw schermpje en ben tijdens mijn zoektocht onder andere hier uitgekomen bij de Dell 24".
Maar nu zit ik met 2 brandende vragen.
1- Ik speel redelijk regelmatig spelletjes; maar hoe up to date moet mijn videokaart zijn om in de native resolutie te kunnen draaien? Uiteraard wil ik het liefst zoveel mogelijk toeters en bellen aan hebben. Qua spellen speel ik echter niet de meest zware beestjes; shooters zijn niet aan mij besteed. WoW is wat ik 80 % van de tijd aan heb staan.
(qua indicatie: moet ik elk half jaar n nieuwe kaart gaan kopen uit de 400 euro range, of kan ik er vanaf komen met n ~250,- kaartje dat n jaartje mee kan?)
2- grote kans dat ik mn PC pas na oktober update (aangezien ik in oktober n maandje weg ga en de ontwikkelingen op PC gebied erg stormachtig zijn op dit moment); is het verstandig om dan ook tot die tijd met mn beeldscherm te wachten? (aka zitten er nog erg interessante ontwikkelingen in het vat die er snel aankomen?)
Alvast bedankt voor de feedback,
Jeroen
Hij staat er wél (link) maar is nu 10 euro duurder. Kennelijk is dat om de 10 euro pixelgarantie die 'Keerzijde' moest betalen er nu standaard bij op te tellen ofzo?Ivo NL schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:49:
Edit: sorry, hij staat er dus echt niet meer.
Om HD resolutie voor je 360 te laten verschijnen, zul je een VGA kabel moeten kopen voor je 360 en die aansluiten op de monitor
Android fanboy
Heb net een 2407WFP besteld bij supradictus op Ebay. Kost me 814EU inclusief pixelgarantie + verzending naar België. Heb de betaling overgemaakt via online betalen.
hmm wat heb je dan aan die component in als het niet werkt??Ivo NL schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:41:
Om HD resolutie voor je 360 te laten verschijnen, zul je een VGA kabel moeten kopen voor je 360 en die aansluiten op de monitor
heb nu dus een 2005fwp via vga op mijn xbox360 aangesloten, maar wil eigenlijk af van dat vga gedoe omdat ik daar mijn notebook aan wil hangen
ok hij heeft dus geen component in zie ik net, maar waarom er dan op de dell site ergens in een manual wordt beweerd van wel
jammer dat ie geen component in heeft want waarom zou ik 2x zoveel uitgeven voor een 2407 als ik voor tzelfde geld twee 2007's kan kopen? is meer oppervlak en hogere resolutie
[ Voor 27% gewijzigd door Phusebox op 04-08-2006 08:28 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Je hebt het zelf over composiet in je eerste post. Dat is wel even een verschil. Component zit er inderdaad niet op. VGA-switchbox eraan hangen misschien?Phusebox schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 08:24:
[...]
hmm wat heb je dan aan die component in als het niet werkt??
heb nu dus een 2005fwp via vga op mijn xbox360 aangesloten, maar wil eigenlijk af van dat vga gedoe omdat ik daar mijn notebook aan wil hangen
ok hij heeft dus geen component in zie ik net, maar waarom er dan op de dell site ergens in een manual wordt beweerd van wel't zal wel aan mij liggen
jammer dat ie geen component in heeft want waarom zou ik 2x zoveel uitgeven voor een 2407 als ik voor tzelfde geld twee 2007's kan kopen? is meer oppervlak en hogere resolutie
je hebt gelijk, domme typoShiver23 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 08:37:
[...]
Je hebt het zelf over composiet in je eerste post. Dat is wel even een verschil. Component zit er inderdaad niet op. VGA-switchbox eraan hangen misschien?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 82299
Maar dekt hij nou ook subpixels? Kan het haast niet geloven.Trenzer schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:23:
[...]
Hij staat er wél (link) maar is nu 10 euro duurder. Kennelijk is dat om de 10 euro pixelgarantie die 'Keerzijde' moest betalen er nu standaard bij op te tellen ofzo?
Maar toch is het zo; ZERO pixel-defect garantie!Anoniem: 82299 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 11:51:
Maar dekt hij nou ook subpixels? Kan het haast niet geloven.
Pixel != subpixel en de kans is groot dat Dell ook zo redeneerd
Hier komt iets hips te staan
Ik heb gisteren een een scherm besteld bij hem. Ik vraag me af waar ik dan terecht kan bij mankementen. Moet ik deze dan bij Dell melden of bij supradictus?Keerzijde schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:13:
[...]
Maar toch is het zo; ZERO pixel-defect garantie!
Tja ,volgens mij is het Dell bellen dat er een defect is. Vervolgens komt er iemand langs die de monitor omruild voor een andere. Het defect controleren doen ze bij mijn weten niet/nauwelijks.HyperMan schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:16:
Pixel != subpixel en de kans is groot dat Dell ook zo redeneerd
Had al een tijdje terug gevraagd aan Supradictus: garantie verloopt via hemzelf. Mocht hij op een gegeven moment 'weg' zijn, dan zal Dell de taak op zich nemen. Dat heeft hij zo geregeld
Android fanboy
Ik kan op de Dell site trouwens nergens info vinden over die zero-dead pixel garantie. Ik overweeg serieus om via de dell-site een 2407WFP te kopen, maar dan wil ik toch wel graag die zero-dead pixel garantie voor 10 euro.
Heeft iemand verder nog relevante kortingen? W8JTBGX$337XWJ heb ik al ingevuld, en samen met de 25% standaard korting kom ik dan op 821 euro uit.
Heeft iemand verder nog relevante kortingen? W8JTBGX$337XWJ heb ik al ingevuld, en samen met de 25% standaard korting kom ik dan op 821 euro uit.
De Zero-Dead pixel garantie gaat 'om' Supradictus he, niet Dell.
Android fanboy
Oh ik moet beter lezen 
Hoe is het bij dell met de pixel-garantie gesteld dan? Want daar kon ik niks over vinden dus. Ik weet dat je binnen 7 dagen na aankoop je product terug kan sturen, maar wat als je erna een dooie pixel krijgt? Gewoon bellen en maar hopen?
Hoe is het bij dell met de pixel-garantie gesteld dan? Want daar kon ik niks over vinden dus. Ik weet dat je binnen 7 dagen na aankoop je product terug kan sturen, maar wat als je erna een dooie pixel krijgt? Gewoon bellen en maar hopen?
Erna een dode pixel krijgen? Dat komt bij normaal gebruik bijna niet voor. Ik zou inderdaad bellen en maar hopen.HyperMan schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 14:24:
Oh ik moet beter lezen
Ik heb een hele kleine dode (sub?)pixel, helaas na die 7dagen pas gespot (bijna niet zichtbaar nl), maar er wordt pas geruild bij 4 dodepixels of meer.Shiver23 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 14:25:
[...]
Erna een dode pixel krijgen? Dat komt bij normaal gebruik bijna niet voor. Ik zou inderdaad bellen en maar hopen.
Ik kan ermee leven, ding is zo klein, en niet vaak zichtbaar.

Ohja: mijn advies; niet doelgericht gaan zoeken naar dodepixels door middel van eentonige plaatjes of door proggies; maar gewoon te gaan werken met je PC en als je dan niets opvalt blij zijn. Als je echt doelgericht gaan zoeken en je vind er bijvoorbeeld eentje op 2mm van de onderrand, helemaal linksonderin (ik zeg maar wat) dat bijna nooit zichtbaar is, blijft dat toch wel in je achterhoofd spelen en ga je er va(a)k(er) naar kijken
[ Voor 27% gewijzigd door Yellowneck op 04-08-2006 14:51 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Dit topic is gesloten.