Vanavond mijn 2407 thuis afgeleverd gekregen via Supradictus. Aardige man kwam het scherm persoonlijk aan de deur brengen. Ik heb het meteen aangesloten op mijn oude PC met nVidia Riva TNT2 Pro kaart.

Heel oud dus, op VGA, maar mijn kaart trekt het nog best aardig in native resolutie. Binnenkort ga ik hem hangen aan mijn nieuwe PC met E6600 Core2Duo en 7900GTX, maar wacht nog op mijn overklok geheugen. Zodra ik die opstelling werkend heb, krijgen jullie een review, maar dat gaat dus nog wel even duren.
Eerste indruk van het scherm is iig goed. Lekker groot, maar alleen in de breedte. Met behuizing is die 5cm hoger dan mijn ouwe trouwe NEC MultiSync 17 inch FE750. Dus wel lekker groot, maar niet overdreven.
Geen dode pixels! Supradictus test dat wel eerst voor je, vandaar zijn garantie. Toen ik het scherm uit de doos haalde, hing er nog een VGA kabel aan die hij blijkbaar gebruikt om dat te testen.
De beeldkwaliteit, zo uit de box met default instellingen en zelfs zonder monitor driver, is al prima te noemen, maar je ziet wel dat het geen topkwaliteit is wat je met de huidige grakas op DVI-D kunt krijgen.
Oh ja, het betreft een A02 revisie Made in China.
Zoals gezegd, volgt binnenkort meer!