Toon posts:

Dell UltraSharp 2007WFP (20,1") & 2407WFP (24") - Deel 2. Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:
  • 8.791 views sinds 30-01-2008

• RambOe
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:02
Ik heb mijn Dell 2407WFP binnen, maar als ik die aansluit op DVI of Analoog dan zegt die "Entering powersaving". Kan mijn videokaart de monitor niet aan? Heb een 6800Ultra.

Nevermind, doet het nu wel

[Voor 11% gewijzigd door RambOe op 11-08-2006 12:06]

• Keerzijde
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-03 00:47
HTT-Thalan schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:47:
...ben benieuwd hoe NFSMW speelt op zo'n scherm :P
Ik zal het vanavond even voor je uitproberen ...
(met een FF racestuurtje 8) )

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Keerzijde schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:04:
[...]

Ik zal het vanavond even voor je uitproberen ...
(met een FF racestuurtje 8) )
Met pedalen en pook? Ferrari logo en rubberen grip? 7.1 Met flinke subwoofer en alle gordijnen dicht/licht uit? :P

• sf2
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-03 15:38
effe een vraagje over de E-BAY bestelling.

krijgt je een echte factuur van dell of van hun zelf.
zit er ook btw omschrijving in de factuur?

dit ivm zakelijk of particulier inkoop. >:)

vul wat leeg is, leeg wat vol is en krap waar jeukt.

• Keerzijde
HTT-Thalan schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:38:
Met pedalen en pook? Ferrari logo en rubberen grip? 7.1 Met flinke subwoofer en alle gordijnen dicht/licht uit? :P
Hehe, euh... ja eigenlijk klopt alles, behalve 7.1 -> 4.1 en met het licht gedimd ;)

• Keerzijde
dennisnewbie schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:12:
effe een vraagje over de E-BAY bestelling.

krijgt je een echte factuur van dell of van hun zelf.
zit er ook btw omschrijving in de factuur?

dit ivm zakelijk of particulier inkoop. >:)
Ik heb Supradictus daar vorige week al over gemaild:
Je krijgt een factuur van hem en de garantie loopt ook via hem.
1x per week verstuurt hij alle facturen als PDF via email.
Daarin staat blijkbaar ook de BTW vermeld (voor de zakelijke klanten)

Maar ik moet mijn factuur nog steeds ontvangen.... :/

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-02-2021
dan heb ik de 7.1 :). op een marantz receiver :) en kan je vertellen tis niet mooi leuk ofzo maar het is gewoon UBER GEIL....... 1137.

1337

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

ZandBak schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:44:
dan heb ik de 7.1 :). op een marantz receiver :) en kan je vertellen tis niet mooi leuk ofzo maar het is gewoon UBER GEIL....... 1137.
1337? :')

• sf2
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-03 15:38
bedankt keerzijde.

misschien offtopic maar ik heb alle goedkoopste 20" gezien.
http://powerline.nl/s/iinfo.php?art_code=MO154103
benq FP 202W = 269,- 8)7

vul wat leeg is, leeg wat vol is en krap waar jeukt.

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

dennisnewbie schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:03:
bedankt keerzijde.

misschien offtopic maar ik heb alle goedkoopste 20" gezien.
http://powerline.nl/s/iinfo.php?art_code=MO154103
benq FP 202W = 269,- 8)7
Ik ben een antwoord aan het zoeken op de prijs/kwaliteitsstelling van Dell, en ben nu een Acer ws2423 tegengekomen, welke ik wellicht nog met korting kan kopen. Dan ben ik voor iets minder dan 700 euro klaar voor een 24 inch widescreen panel met 6ms g2g.

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-03 20:51
HTT-Thalan schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:09:
[...]

Ik ben een antwoord aan het zoeken op de prijs/kwaliteitsstelling van Dell, en ben nu een Acer ws2423 tegengekomen, welke ik wellicht nog met korting kan kopen. Dan ben ik voor iets minder dan 700 euro klaar voor een 24 inch widescreen panel met 6ms g2g.
Het is een afweging, voor 100e meer heb je een Dell 24", welke ietje mooier is, meer ingangen heeft, volledige pixelgarantie(via bijv Supradictus) en Pivot. Persoonlijk was dit voor mij de afweging om toch voor die Dell te gaan(verschil was toen ook 100e). Die dell is overiegns ook 6ms g2g, misschien zelfs het zelfde paneel?

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Carel schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:49:
[...]

Het is een afweging, voor 100e meer heb je een Dell 24", welke ietje mooier is, meer ingangen heeft, volledige pixelgarantie(via bijv Supradictus) en Pivot. Persoonlijk was dit voor mij de afweging om toch voor die Dell te gaan(verschil was toen ook 100e). Die dell is overiegns ook 6ms g2g, misschien zelfs het zelfde paneel?
Well, Pixelgarantie is bij mij geen issue, omdat ik zelf dealer ben van onder andere Acer. Als ik ooit een pixelprobleem mocht hebben, ruilen zij die toch wel direct om voor me. Dat het hetzelfde paneel is lijkt me niet, daar Acer zijn TFT's zelf maakt.

Toegegeven, de Dell is wel mooier en heeft meer mogelijkheden, daarom twijfel ik nog een beetje.

• jacobvdm
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-10-2021
HTT-Thalan schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:57:
[...]

Well, Pixelgarantie is bij mij geen issue, omdat ik zelf dealer ben van onder andere Acer. Als ik ooit een pixelprobleem mocht hebben, ruilen zij die toch wel direct om voor me. Dat het hetzelfde paneel is lijkt me niet, daar Acer zijn TFT's zelf maakt.

Toegegeven, de Dell is wel mooier en heeft meer mogelijkheden, daarom twijfel ik nog een beetje.
Acer is geen producent van tft panelen (zoals de meeste merken). Veel grote (24") panelen komen van Samsung (2407WFP), andere van AU Optronics, LG Philips, Fujitsu, IBM, CPT, CMO etc. etc.

Toevallig heb je gelijk dat de 2423WS niet hetzelfde paneel is als de 2407WFP, alhoewel zijn directe voorganger (de 2416W) precies hetzelfde paneel heeft als de Dell (zij het dat de Dell de LTM240M2 gebruikt en de Acer de LTM240M1).

Maargoed, iig snap je nu wat Carel bedoelde met paneel (niet scherm). Hier een overzicht van alle schermen met bijbehorende info over de gebruikte panelen.

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Zit nu met open mond m'n 2407 te bewonderen. Wat een oppervlak en wat een kleuren!! _/-\o_

Gelukkig 0 dode pixels (had em direct bij Dell besteld, afgelopen maandag)

* HyperMan HyperMan is als een kind zo blij

Hier komt iets hips te staan

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:13
Heeft er sowieso *iemand* al een BTW-faktuur ontvangen van Supradictus? Ik zit ook te denken een 2407 aan te schaffen (zakelijk) maar zonder faktuur is het geen feest. Een gemailde pdf vind ik ook niet echt fijn, op die manier kan iedereen wel gewoon een faktuurtje printen. Had eigenlijk verwacht dat bij het ophalen dan wel bezorgen een officiele faktuur te mogen ontvangen. Is dat niet zo betaal ik wel een paar tientjes meer via Dell zelf...

Nickname does not reflect reality

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
PDF uitprinten en voor de belasting is alles inorde hoor ;) Staat op die PDF wel btw vermeld met BTW nr ed erbij dan is alles echt in orde.

Wil zelf komende week bestellen bij supradictus...

• RambOe
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:02
Hebben jullie ook dat de beeld aan de rechterkant donkerder is dan de linkerkant?
Gaat om de 2407

Of is het beter om die terug te sturen.

• buck_rogers
  • Laatst online: 12-03 13:17
Bravebart schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 22:01:
[...]

Heb je de timer dan al eens gereset dan ? Bij mij staat hij op 27 h 35 m terwijl ik hem gistermiddag heb gekregen :)
Ik heb mijn 2407 pas 2 dagen en de timer geeft 39 uur aan....
Dus ik schat dat de mijne vanaf het begin ook zo rond de 27h had staan. Vreemd..
Hebben meerdere mensen de timer check gedaan?

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

hij zal standaard 27 uur getest worden ofzo..

iig vanmorgen was de mail er dat ie verzonden is.. hij zal komende week ergens aankomen..

one more thing...

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-02 16:31
buck_rogers schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:00:
[...]

Dus ik schat dat de mijne vanaf het begin ook zo rond de 27h had staan. Vreemd..
Viel me gister ook op. Timer stond op 45u terwijl het scherm hoogstens 10uur heeft aangestaan ...

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-03 20:51
Brad Pitt schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:35:
Heeft er sowieso *iemand* al een BTW-faktuur ontvangen van Supradictus? Ik zit ook te denken een 2407 aan te schaffen (zakelijk) maar zonder faktuur is het geen feest. Een gemailde pdf vind ik ook niet echt fijn, op die manier kan iedereen wel gewoon een faktuurtje printen. Had eigenlijk verwacht dat bij het ophalen dan wel bezorgen een officiele faktuur te mogen ontvangen. Is dat niet zo betaal ik wel een paar tientjes meer via Dell zelf...
Je krijgt gewoon een factur bij hem.
Ramy14 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:32:
Hebben jullie ook dat de beeld aan de rechterkant donkerder is dan de linkerkant?
Gaat om de 2407
Of is het beter om die terug te sturen.
Lees mijn bijv. review op tweakers p-survey, Het viel mij ietsje op, maar ik volgens mij niet zo erg als dat jij het nu omschrijft (niet hinderlijk).

@Algemeen
Hoe krijg ik overigens die "timer" in beeld :)?

[Voor 24% gewijzigd door Carel op 12-08-2006 22:48]

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Carel schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 22:46:
[...]

Je krijgt gewoon een factur bij hem.

[...]

Lees mijn bijv. review op tweakers p-survey, Het viel mij ietsje op, maar ik volgens mij niet zo erg als dat jij het nu omschrijft (niet hinderlijk).

@Algemeen
Hoe krijg ik overigens die "timer" in beeld :)?
Monitor uitdoen
+ en Menu en Aan knop alledrie tegelijk indrukken, loslaten en monitor gaat aan
en op - drukken
buck_rogers schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:00:
[...]

Waar besteld?
kokorico schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:22:
[...]

Viel me gister ook op. Timer stond op 45u terwijl het scherm hoogstens 10uur heeft aangestaan ...
Waar besteld?

[Voor 38% gewijzigd door Yellowneck op 12-08-2006 22:54]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• kokorico
Ik heb de mijne van supradictus op ebay :)

• buck_rogers
YellowNeck schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 22:49:
[...]
Monitor uitdoen
+ en Menu en Aan knop alledrie tegelijk indrukken, loslaten en monitor gaat aan
en op - drukken

[...]

Waar besteld?

[...]

Waar besteld?
Ik heb 'm rechtstreeks van Dell

Anoniem: 123550

Ik heb em nu besteld bij samenkopen.net en ga em daar aan het einde van de maand definitief betalen en bestellen. Daar is het scherm 815 Euro plus 16 euro verzekerd verzenden. Komt totaal dus op 831 euro en dit vind ik wel een mooie prijs, alleen hopen op geen dode pixels. En bij SK krijg je ook gewoon een factuur thuisgestuurd.

Of iemand moet mij over weten te halen om bij Supradictus (van Ebay) te kopen...

• Anoniem: 125904
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Anoniem: 123550 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 13:43:
Ik heb em nu besteld bij samenkopen.net en ga em daar aan het einde van de maand definitief betalen en bestellen. Daar is het scherm 815 Euro plus 16 euro verzekerd verzenden. Komt totaal dus op 831 euro en dit vind ik wel een mooie prijs, alleen hopen op geen dode pixels. En bij SK krijg je ook gewoon een factuur thuisgestuurd.

Of iemand moet mij over weten te halen om bij Supradictus (van Ebay) te kopen...
Ik heb hem ook bij Supradictus besteld, niet alleen omdat ie het goedkoopst is, maar als ik eenmaal besloten heb zo'n scherm te kopen dat ik hem dan ook het liefst diezelfde dag nog op mn buro heb staan.
Dit was dus mogelijk via supdradictus. Gezien ik al geen zin had op op dell te wachten, is zo'n IA voor mij helemaal niks.

Persoonlijk zie ik geen nadelen aan Supdradictus -> Goedkoopst, snelst, incl. factuur. Lijkt mij genoeg ;D

• D-Ray
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-03 14:04
Persoonlijk zie ik geen nadelen aan Supdradictus -> Goedkoopst, snelst, incl. factuur. Lijkt mij genoeg ;D
Ik zie maar één nadeel aan Supradictus...en dat is dat z'n 2407 veilig onderhand is afgelopen. Ik kom net terug van m'n werk...en ik vind meteen een e-mailtje van Ebay in m'n box. Stom dat ik daar niet op gelet heb... |:( Nu maar afwachten of 'ie de 2407 weer aan gaat bieden en welke prijs hij er dan voor wil hebben...

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." (Albert Einstein)

• YmX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08-2022
Anoniem: 123550 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 13:43:

Heb em daar ook besteld ... maar je kunt er niet aant eind van de maand betalen...

16-08: Uiterste betaaldatum.

Nog een weekje of anderhalf en dan zal die wel binnen zijn ... Morgen worden ze iig besteld ..

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Weet iemand wat je kan doen aan het feit dat je elke dat je monitor uit en aan doet, zo'n melding krijgt dat je devices unsafe hebt unplugged (win2000, ws is het de cardreader)

Ik krijg trouwens die timer ook niet op mn scherm (2407, DVI). gewoon uit doen, dan menu & + & uit/aan ingedrukt houden en loslaten, en moet ie dan vanzelf aangaan?

[Voor 34% gewijzigd door HyperMan op 13-08-2006 15:55]

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

HyperMan schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:53:
Weet iemand wat je kan doen aan het feit dat je elke dat je monitor uit en aan doet, zo'n melding krijgt dat je devices unsafe hebt unplugged (win2000, ws is het de cardreader)

Ik krijg trouwens die timer ook niet op mn scherm (2407, DVI). gewoon uit doen, dan menu & + & uit/aan ingedrukt houden en loslaten, en moet ie dan vanzelf aangaan?
Nee, aan die melding is niets aan te doen, aangezien jij jouw cardreader aan de monitor hebt aangesloten, en wanneer jij je monitor uitzet, gaan vanzelfsprekend ook de USBpoorten op je monitor in 'uit-modus'

Doe eerst je monitor uit; Druk (en blijven inhouden) achtereenvolgens op MENU, + en de Aan/uitknop.
Die AAN/UITknop druk je dus als laatste in, en wanneer je dit doet zie je de lampjes op je monitor al aangaan, maar de monitor zélf nog niet. Dan laat je alles los, en gaat de monitor aan. Druk dan ten slotte op -

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

YmX schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:48:
[...]

Heb em daar ook besteld ... maar je kunt er niet aant eind van de maand betalen...

16-08: Uiterste betaaldatum.

Nog een weekje of anderhalf en dan zal die wel binnen zijn ... Morgen worden ze iig besteld ..
Ja, eerst was er sprake van een verlenging van de actie, maar er is net besloten dat de actie niet verlengd wordt dus moet inderdaad vandaag of morgen even betalen :)

• buck_rogers
Na het zorgvoldig bekijken van de (2407) monitor kwam ik erachter dat de zilveren bovenkant aan de linkerzijde bij de ronding niet helemaal goed zit (van boven af gekeken) qua afwerking. De rechterkant zit wel 100%.
Hebben meerdere mensen deze cosmetische afwijking kunnen ontdekken?
Voor het gemak heb ik een pic toegevoegd, de foto laat het niet goed zien, maar het is iig duidelijk waar het om gaat ;)

• kokorico
buck_rogers schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 22:13:
Na het zorgvoldig bekijken van de (2407) monitor kwam ik erachter dat de zilveren bovenkant aan de linkerzijde bij de ronding niet helemaal goed zit (van boven af gekeken) qua afwerking. De rechterkant zit wel 100%.
Voor het gemak heb ik een pic toegevoegd, de foto laat het niet goed zien, maar het is iig duidelijk waar het om gaat ;) [afbeelding]
k heb er in geen geval last van :)

• Ad-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-03 14:40
Hoe hoog is de 2407 MET voet in de laagste stand ?

Want ik wil 'm op mijn bureau, nog ónder een (moelijk te verplaatsen) boekenplank kunnen plaatsen.

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

• rim13
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-04-2018
Ad- schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 09:38:

Want ik wil 'm op mijn bureau, nog ónder een (moelijk te verplaatsen) boekenplank kunnen plaatsen.
Op de laagste stand is het scherm net geen 40cm hoog.
buck_rogers schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 22:13:
Voor het gemak heb ik een pic toegevoegd, de foto laat het niet goed zien, maar het is iig duidelijk waar het om gaat ;) [afbeelding]
Bij mij precies hetzelfde op de linkerbovenhoek, maar je hebt haast een vergrootglas nodig om het goed te kunnen zien, niet storend bij mij dus.

• Keerzijde
Ad- schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 09:38:
Ik zit er nu niet achter, dus precies kan ik het je niet vertellen.

Maar ik schat dat hij in de laagste stand een cm of 40 hoog is.
Hij kan vrij laag namelijk.

Maar bedenk wel, dat wanneer je de pivot-functie wilt gebruiken, dat je dan de monitor
in de hoogste stand moet zetten EN achterover kantelen. Pas dan kun je draaien.
(Maar waarschijnlijk gebruik je dat toch nooit als je hem strak onder een plank zet...)

• Him_
  • Laatst online: 07-03 23:58
D-Ray schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:20:
[...]

Ik zie maar één nadeel aan Supradictus...en dat is dat z'n 2407 veilig onderhand is afgelopen. Ik kom net terug van m'n werk...en ik vind meteen een e-mailtje van Ebay in m'n box. Stom dat ik daar niet op gelet heb... |:( Nu maar afwachten of 'ie de 2407 weer aan gaat bieden en welke prijs hij er dan voor wil hebben...
Er is weer een nieuwe veiling opgestart, zelfde prijs als de vorige dus 799 euro inclusief pixel garantie en exclusief verzendkosten.

• kokorico
Him_ schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:10:
[...]

Er is weer een nieuwe veiling opgestart, zelfde prijs als de vorige dus 799 euro inclusief pixel garantie en exclusief verzendkosten.
Linkje van het object op ebay. 2407 voor 799 EU: http://cgi.benl.ebay.be/D...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Heb de mijne ook van supradictus, is echt een aanrader :D

[Voor 6% gewijzigd door kokorico op 14-08-2006 12:12]

• Ad-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-03 14:40
kokorico schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:12:
[...]

Linkje van het object op ebay. 2407 voor 799 EU: http://cgi.benl.ebay.be/D...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Heb de mijne ook van supradictus, is echt een aanrader :D
Goede timing... was juist bezig eentje (elders) te bestellen. Dank _/-\o_

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

HTT-Thalan schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:09:
[...]

Ik kreeg een just-in-time tip van een collega over dit scherm: Het is een office-line scherm... dus mat. Ik wil Glare, want dat heeft mijn Dell Laptop ook en dat vind ik superfijn bij het gamen en films kijken.

Heeft het 2407 scherm een Glare coating, of is hij mat?

• kokorico
HTT-Thalan schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:54:
[...]

Ik kreeg een just-in-time tip van een collega over dit scherm: Het is een office-line scherm... dus mat. Ik wil Glare, want dat heeft mijn Dell Laptop ook en dat vind ik superfijn bij het gamen en films kijken.

Heeft het 2407 scherm een Glare coating, of is hij mat?
Wat is Glare? Bedoel je daarmee de cristalbrite techology als bij acer? Dit heeft de dell 2407 gelukkig niet :)

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

kokorico schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:57:
[...]

Wat is Glare? Bedoel je daarmee de cristalbrite techology als bij acer? Dit heeft de dell 2407 gelukkig niet :)
Gelukkig niet? Ik vind het juist superfijn :) Ik heb op mijn laptop (Dell Inspiron 9300) ook zo'n glanzend scherm... diep zwart en felle kleuren, vind ik mooi om te zien. Daarom wil ik ook een dergelijk scherm op mijn bureau hebben. Op kantoor heb ik ook Mat hoor, maar voor recreatief is glare veel mooier vind ik.

Nu vind ik voldoende 20" alternatieven die perfect aan mijn wensen voldoen... maar ik ben bang dat ik 20" te klein ga vinden. Zit nu op 17" widescreen.

Iemand ervaringen te delen? Ik speel veel WoW, NFSMW, en een aantal shooters. Als je aanbevelingen hebt, hoor ik het ook graag :P

Anoniem: 107502

Tot mijn verbazing zie ik hier al een flink aantal reviews in dit topic, maar was ik net de eerste die een review poste in de T.net product survey? Jammer dat jullie de product survey niet gebruiken, het is daarmee veel eenvoudiger om reviews te vinden dan in dit forum. Mijn review van de 2007WFP is hier te lezen in de product survey, voor het gemak wou ik het ook even hier neerzetten maar het forum vond mijn post anders te groot.

• kokorico
OK het is wel mooi zo een glanzend scherm en de kleuren zijn idd mooi. Maar ik vind het niet fijn om werken wanneer er bvb veel lichtinval is in de ruimte. Dan wordt zo een scherm een spiegel.

De Dell heeft echt heel mooie kleuren die zeker niet moeten onderdoen voor zo een cristalbrite scherm.
Ben momenteel een weekje in bezit van mijn 2407 en nog steeds uiterst te vreden :)
Ik kan op de dell kleuren waarnemen die ik vroeger met mijn 17" tft van philips niet zag. Echt een hele vooruitgang.

Ik speel af en toe NFSMW en moet zeggen dat dit erg prettig is om te gamen. Nochtans is mijn videokaart niet meer van de nieuwste :)

Als je het geld hebt zou ik zeker voor de 2407 gaan. Voor 814EU is hij van u ;)

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Hmm, m'n scherm wordt al aardig vies :P Gisteren per ongeluk een vliegje erop doodgedrukt :>
Ben nu even aan het kijken naar allerlei spraybussen en shit, maar ik denk dat ik het gewoon bij brillendoekjes ga houden. Lekker simpel en effectief. (weet iemand teovallig waar je deze redelijk goedkoop kan krijgen?)

• ChAoS Overlord
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-02 16:46
Ik heb ook zo'n 2407 WFP en ben hier uitgesproken tevreden over. Eén ding gaat me wel tegen en dat is dat het zwart niet "diep" genoeg is bij het kijken naar een film. Voor gaming en bureauwerk vind ik het netjes, maar zwart is nogal grijzig als ik een dvd'tje kijk. Mijn scherm hangt aan DVI en ik heb mijn brightness al verlaagd naar 40, verder verlagen heeft negatieve effecten op mijn helderheid van kleur. Hoe calibreer ik dit scherm het best?

Ik ben in het bezit van een GeForce 6800.

• ZandBak
  • Laatst online: 01-02-2021
mijn brightness staat op 25 op mijn 2007wfp meer dan genoeg

1337

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb mijn tweede 2007WFP binnen van Dell. De eerste komen ze volgende week weer ophalen. Lijkt in eerste instantie wel beter. Mijn eerste had namelijk erg last van bleeding in de linker bovenhoek. Ook had ik last van twee defecte pixels. Nu nog maar eentje.....(helemaal rechts aan de rand)
Is het dan niet mogelijk om een pixelperfect schermpje bij me af te leveren? 4 TFT's in een paar weken en ALLEMAAL met minimaal een dode pixel.

Wat me opvalt is dat de vorige uit China kwam en deze uit Tsjechie. Ik weet niet wat het zegt, maar wel iets, toch? :D

Nou, probleem waarvoor die omgeruild is lijkt opgelost. Vanavond als het helemaal donker is nog maar eens kritisch kijken.

Brightness op 25?? U bent het grijze type? :D Wit ziet er dan echt niet wit meer uit hier.

[Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 14-08-2006 18:07]

PSN: Shiver23

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Shiver23 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 18:03:
Ik heb mijn tweede 2007WFP binnen van Dell. De eerste komen ze volgende week weer ophalen. Lijkt in eerste instantie wel beter. Mijn eerste had namelijk erg last van bleeding in de linker bovenhoek. Ook had ik last van twee defecte pixels. Nu nog maar eentje.....(helemaal rechts aan de rand)
Is het dan niet mogelijk om een pixelperfect schermpje bij me af te leveren? 4 TFT's in een paar weken en ALLEMAAL met minimaal een dode pixel.

Wat me opvalt is dat de vorige uit China kwam en deze uit Tsjechie. Ik weet niet wat het zegt, maar wel iets, toch? :D

Nou, probleem waarvoor die omgeruild is lijkt opgelost. Vanavond als het helemaal donker is nog maar eens kritisch kijken.

Brightness op 25?? U bent het grijze type? :D Wit ziet er dan echt niet wit meer uit hier.
Tsjechie? Hmm, Rev02? Kan je ff tsjecken wat voor een paneel erin zit? (+, Menu, AAN/UITknop --> - knop)

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

V1B11 LPL WSXGA LM201W01. Staat hetzelfde als die uit China.
Of bedoel je iets anders?

Lijkt me (uiteraard) 02, want zie geen banding (ziet er hetzelfde uit als de vorige, wat dat betreft).

[Voor 10% gewijzigd door Shiver23 op 14-08-2006 18:26]

PSN: Shiver23

YellowNeck schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:15:
Hmm, m'n scherm wordt al aardig vies :P Gisteren per ongeluk een vliegje erop doodgedrukt :>
Ben nu even aan het kijken naar allerlei spraybussen en shit, maar ik denk dat ik het gewoon bij brillendoekjes ga houden. Lekker simpel en effectief. (weet iemand teovallig waar je deze redelijk goedkoop kan krijgen?)
Op onderstaande site heb je 100 doekjes voor 5 euro, en dit werkt perfect naar mijn mening.

Site
http://www.informatique.nl

Deeplink
http://www.informatique.n...n/iqshop.cgi?M=I&A=460506

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 123550 op 14-08-2006 18:44]

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

ChAoS Overlord schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:42:
Ik heb ook zo'n 2407 WFP en ben hier uitgesproken tevreden over. Eén ding gaat me wel tegen en dat is dat het zwart niet "diep" genoeg is bij het kijken naar een film. Voor gaming en bureauwerk vind ik het netjes, maar zwart is nogal grijzig als ik een dvd'tje kijk. Mijn scherm hangt aan DVI en ik heb mijn brightness al verlaagd naar 40, verder verlagen heeft negatieve effecten op mijn helderheid van kleur. Hoe calibreer ik dit scherm het best?

Ik ben in het bezit van een GeForce 6800.
En dit is dus precies waarom ik graag Crystalbrite / Trubrite gebruik ;)

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik kan echt helemaal niemand vinden die ervaringen heeft met het AL2423WS scherm van Acer. Ik heb echter wél een review gelezen van ZDnet die over de Dell 2407 helemaal niet zo positief zijn:

http://reviews-zdnet.com....geID=2081756&cval=2081756

Tot overmaat van ramp, kwam acer als antwoord op mijn mail dat ik graag een 2423scherm met Crystalbrite zou willen, dat ze dat niet hebben, maar wel een hele mooie 2051ws, met 8ms b2b en crystalbrite, maar dan wel maar 20 inch en 1680*1050, wat dus niet native is.

Dan moet ik straks elke keer wanneer ik mijn externe scherm wil gebruiken de windows resolutie gaan zitten aanpassen voor dat ik op de knop druk om van intern naar extern te schakelen :{

Ik weet nu helemaal niet meer wat ik moet doen ;(

[Voor 3% gewijzigd door HTT-Thalan op 15-08-2006 10:42]

• D-Ray
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-03 14:04
De 2407WFP is voor mij een serieuze optie, maar ik vraag nog één ding af. Wat is (volgens jullie) de ideale afstand om van het scherm te zitten? Ik weet namelijk niet helemaal zeker of mijn bureau wel diep genoeg is voor zo'n groot scherm... :/

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." (Albert Einstein)

• FBtje
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-02 22:26
nou, hij is vrij plat hoor ;)

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-03 13:43
Ik ben erover aan het nadenken om de 24" aan te schaffen maar omdat het voor mij een grote investering is wil ik het scherm toch eerst een keer zien. Is het mogelijk om dit scherm ergens in een winkel te zien of gaat dat sowieso niet met Dell producten?

• Anoniem: 157155
  • Niet online
TAG_ScorpioN schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:12:
Ik ben erover aan het nadenken om de 24" aan te schaffen maar omdat het voor mij een grote investering is wil ik het scherm toch eerst een keer zien. Is het mogelijk om dit scherm ergens in een winkel te zien of gaat dat sowieso niet met Dell producten?
Dit is niet mogelijk in winkels. Sommige MKB bedrijven hebben ze soms op voorraad liggen voor klanten. Echter de kans is minimaal dat je een bedrijf vind die er een op voorraad heeft liggen. Dmv reviews en veel te lezen kan je zien waar ze mee vergeleken worden. Voor de prijs van de Dell 24 inch is dit een goede deal. Het beeld is mooi. Als je echter gaat kijken naar 23 ACD van Apple is het zeer mooi design, goed beeld. Alleen echter bijna 2x zo duur. Vandaar dat Dell een alternatief is.

Ik zou mijn keuze wel weten !!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-03 14:56

Gutteguttegut

CEO of TFD

TAG_ScorpioN schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:12:
In Amsterdam zit Dell (met een showroom).
Misschien daar even proberen?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• dreamwalker
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:19
Ja, ja alweer iemand die de 24 inch van dell wil hebben!
Ik lees hier al een tijdje over die supradictus en ik moet zeggen klinkt aantrekkelijk.
Alleen nu heb ik een mailtje gestuurd naar m via die service van ebay 2 dagen geleden. Ik heb nog niks gehoord. Leest ie zijn mail wel of moet je met m bellen?

• FBtje
ik heb 'm ook gemaild gisteravond en heb antwoord gehad inmiddels.. hij leest dus z'n e-mail

• LeechGuy
  • Laatst online: 12-03 14:24
Ik heb Supradictus vanmiddag nog een mailtje gestuurden en antwoord gehad, daarna heb ik hem besteld en het is de bedoeling dat ik hem vanavond nog ga halen :*)

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ik heb besloten, na de verschillende reviews van zowel de Dell als het Samsung scherm, dat het niet de dell moet worden. De samsung 244T schijnt een veel betere weergave van kleuren te hebben, en het minste last te hebben van zijn matte finish, aangaande de zwartweergave.

Sorry maar helaas, ik ga ondanks mijn initiele laptopkeuze niet voor een 2e keer bij het Dell-kamp winkelen :P

Toch bedankt voor jullie input!

• grun93
  • Laatst online: 22:20
D-Ray schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:45:
De 2407WFP is voor mij een serieuze optie, maar ik vraag nog één ding af. Wat is (volgens jullie) de ideale afstand om van het scherm te zitten? Ik weet namelijk niet helemaal zeker of mijn bureau wel diep genoeg is voor zo'n groot scherm... :/
Ik heb de voorloper, de 2405 dus, gewoon op dezelfde afstand als iedere andere monitor staan. Het voordeel van zo'n groot scherm voor mij was niet dat alles groter is, maar dat ik dan meerdere applicaties tegelijkertijd op het scherm kwijt kan.

• kokorico
Normaal antwoord supradictus zijn mails zeer snel. Altijd binnen 24uur. Echt een aanrader! Heb een 2407 van hem.

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
LeechGuy schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:55:
Ik heb Supradictus vanmiddag nog een mailtje gestuurden en antwoord gehad, daarna heb ik hem besteld en het is de bedoeling dat ik hem vanavond nog ga halen :*)
in welke stad moet je hem ophalen?
want ik wil ook bij hem bestellen en als het te doen is met de auto dan haal ik hem ook liever op.

• sl1200
  • Laatst online: 26-10-2022

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Ik woon in R'dam en hij kwam mijn 2407 zelfs persoonlijk brengen. Hij nam zijn mobiele PIN apparaat mee. Reuze handig en snel. De man is te vertrouwen en nee...hij heeft mij geen geld gegeven om dit hier op te schrijven. :)

Specs: GamePC HTPC Server

• kokorico
sl1200 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:44:
... Hij nam zijn mobiele PIN apparaat mee. Reuze handig en snel. ...
Wat kunnen Nederlanders soms slim zijn :D 8)7

• sl1200

sl1200

kokorico schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:53:
[...]

Wat kunnen Nederlanders soms slim zijn :D 8)7
Tsja, dat ding heeft een aanschaf-/huurprijs en maandelijkse kosten, maar het gemak dient de mens en vooral zijn klanten. ;) Je krijgt dus in dat geval ook een uitdraai van een PIN-betalingsbewijsje en een factuur mee met BTW apart erop.

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:04

Specht

Il Cuore Sportivo

Heb vandaag ook de 24" Dell besteld bij 4launch, mocht ook wel een keertje na ongeveer 8 jaar lang tegen dezelfde 17" crt monitor te hebben aangekeken. :o
Vriend van mij heeft ook een 24" van Dell, maar dan het oudere model nog, en die ziet er zo bruut uit dat ik deze maar min of meer "blind" gekocht heb. :P

Heb er overigens ook gelijk een nieuwe pc bij gekocht om optimaal gebruik te gaan maken van het nieuwe beeldscherm. :9 :9~

Anoniem: 107502

YellowNeck schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 18:15:
[...]

Tsjechie? Hmm, Rev02? Kan je ff tsjecken wat voor een paneel erin zit? (+, Menu, AAN/UITknop --> - knop)
Ik wil ook graag even controleren wat ik voor paneel heb, maar ik snap deze uitleg niet. Moet ik nou al deze knoppen tegelijk indrukken of een voor een?

Anoniem: 123686

weebl schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:03:

[afbeelding]

Mochten jullie nog meer willen weten, post het hier, of stuur me een mail. Ik geef je graag antwoord :)
Die achtergrond, waar heb je die vandaan??
Hoe is die glare laag trouwens, net zo spiegelend als die van de Acer AL2051As?

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:24

Yucko

One clown to rule them all !

Het is niet precies dezelfde, maar damn ... it's close :P :

http://www.jajoah.nl/images/tweakers/stormy_thumb.jpg
klik op de thumb voor 1600x1200 versie

[Voor 18% gewijzigd door Yucko op 16-08-2006 14:32. Reden: foutje :X]

. iPhone X Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 16:34
Anoniem: 107502 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:38:
[...]

Ik wil ook graag even controleren wat ik voor paneel heb, maar ik snap deze uitleg niet. Moet ik nou al deze knoppen tegelijk indrukken of een voor een?
www.tftcentral.co.uk/arti...ll_2xx7wfp_2.htm#firmware

• LeechGuy
GUZA schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:11:
[...]

in welke stad moet je hem ophalen?
want ik wil ook bij hem bestellen en als het te doen is met de auto dan haal ik hem ook liever op.
Helaas is het niet gelukt (hij was te laat thuis), vanmiddag had wel gekunt maar dat gaat niet omdat ik moet werken en vanavond kan hij niet. Nu komt hij met de post, als het goed is komt hij vrijdag binnen. Ik denk dat ik hem in Amersfoort op had moeten halen.

Anoniem: 159213

Kreeg vandaag een nieuwsbrief van Dell. 2 stuks.

In de ene nieuwsbrief stond de Dell 2407 WPF voor 727 euro.
De andere die ik paar uur later kreeg, stond 865 euro.

Hoe weird 8)7

• LeechGuy
727 ex. BTW, 865 incl. BTW?

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Het scherm van mn 2407 is helaas niet 100% horizontaal, de linkerkant van het scherm is net een paar mm hoger van m'n buro verwijderd dan de rechterkant, maw hij wil niet helemaal goed uit de pivotstand komen. Ik geloof dat iemand dit ook had, hoe had die gene dat opgelost?

• grun93
  • Laatst online: 22:20
HyperMan schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 16:57:
Het scherm van mn 2407 is helaas niet 100% horizontaal, de linkerkant van het scherm is net een paar mm hoger van m'n buro verwijderd dan de rechterkant, maw hij wil niet helemaal goed uit de pivotstand komen. Ik geloof dat iemand dit ook had, hoe had die gene dat opgelost?
Dat komt omdat aan de rechterkant de (relatief zware) voeding zit. Ik stoor me er niet aan.

• sl1200

sl1200

Als je het scherm 90 graden kantelt, hoort het beeld dan automagisch mee te kantelen of moet je dat handmatig instellen menu op het display? Bij mij doet het iig niet automatisch. Scherm: 2407

[Voor 3% gewijzigd door sl1200 op 16-08-2006 17:26]

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

scherm binnen..

vet ofzo? :D

one more thing...

• Yucko

Yucko

HyperMan schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 16:57:
Dat was ik in deze post. En hier staat hetvolgende:
JaJoah schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:37:
[...]

Dat (scheef hangen) ligt aan 't scharnierpunt in de voet. Gewoon bellen of ze je een andere voet willen opsturen :) Heb ik ook gedaan, stonden weer met een complete doos voor de deur. Toch maar gekozen voor alleen de voet, want van het scherm dat ik reeds in mijn bezit had wist ik nl. dat ik geen dode (sub)pixels had, en bij dat nieuwe scherm moest dat nog maar blijken.

[Voor 5% gewijzigd door Yucko op 16-08-2006 21:59]

. iPhone X Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB

• FBtje
LeechGuy schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 15:21:
[...]

Helaas is het niet gelukt (hij was te laat thuis), vanmiddag had wel gekunt maar dat gaat niet omdat ik moet werken en vanavond kan hij niet. Nu komt hij met de post, als het goed is komt hij vrijdag binnen. Ik denk dat ik hem in Amersfoort op had moeten halen.
ik heb 'm dinsdag besteld, woensdag het geld overgemaakt en vanavond stond hij persoonlijk bij me aan de voordeur.. "ik was toch in de buurt" :o

die monitor is echt super!!

• Yucko

Yucko

Mên, zo wat ik hier aan postings hier lees is die Supradictus echt goed bezig.

Snelle reply op de mail, mogelijkheid tot pinnen aan je eigen deur, mogelijkheid tot afhalen of bezorging (desnoods doet ie 't zelf)

_O_

[Voor 0% gewijzigd door Yucko op 16-08-2006 22:24. Reden: domme typ0]

• FBtje
zeker..

ik heb 'm nu ingesteld op 1920x1200 en alles is gewoon perfect leesbaar :)

• Brad Pitt
  • Laatst online: 22:13
Iemand onderussen al een faktuur gehad van Supradictus? Vind dat nogal belangrijk, als dat moeizaam gaat besteed ik liever een paar tientjes meer bij Dell zelf namelijk...

<wil zooooo graag een 24" hebben, ik baal dat je nergens een dell, acer en samsung naast elkaar kan zien o.i.d.! :'( >

Nickname does not reflect reality

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit deel is al ver over de 500 heen, tijd voor een opvolger :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee