Oke, ik heb dus vanmorgen een
vervangend scherm gekregen. Echter kunnen ze blijkbaar geen 2405FPW meer leveren, dus men stond hier vanmorgen met een 2407WFP rev. A02
Geen dode pixels kunnen ontdekken tot op heden. De
Gradient test ziet er goed uit, alleen wanneer je dus idd Multimedia of Gaming selecteert dan zie je de cirkels een beetje, maar dan ook maar net (overigens aangesloten met D-SUB daar de computer hier op 't werk geen DVI heeft

)
Alleen ... ik ben niet tevreden over de voet die erbij geleverd is geworden. Bij mijn 2405 kom je rustig het scherm naar rechts draaien, en dat ging dan middels het scharnier in de voet. Bij de 2407 draait het scherm + voet in zijn geheel. De voet is niet stroef genoeg aan de onderkant.
En dan is er nog het probleem van de voet dat het scherm links hoger hangt dan rechts. Nu ben ik zojuist eens gaan meten, maar links heb ik onderaan een ruimte van 12,2 en rechts 11,1 cm. Oftewel dit scherm hangt uit het lood. En laat dit nu niet te corrigeren zijn dmv het scherm te draaien, want je kunt alleen met de klok meedraaien, dat het verschil nog groter zou maken
Ik ga maar weer eens bellen met Dell
Edit:
Nou, de helpdesk van Dell was enigsinds verbaast dat ik een 2407WFP gekregen had ipv de besproken 2405FPW. Ze sturen me een nieuwe voet op welke als het goed is morgen hier is. To be continued
[
Voor 9% gewijzigd door
Yucko op 20-07-2006 13:21
]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay