Nou, mijn 2007WFPb is ook binnen.. Made in China, Rev A02. Bloedmooi schermpje
Is echt heerlijk om tegen aan te kijken, maar goed, we willen de nadelen horen:
Er zit 'iets' in.. een stukje vlieg ofzo, ik weet 't niet helemaal zeker, want voor een dode pixel is 't nogal een wazig vlekje. Iets verderop zit een blauwe subpixel vast.
Banding: In Desktop mode via DVI. Eigenlijk alleen wanneer je een Zwart->Wit gradient horizontaal beeldvullend hebt, zie je, zeg om de 10px een kleurverloopje. Nou vraag ik me wel af of dat echt banding is. Echt lelijk wordt 't als je aan gamma, helderheid of contrast via je OS gaat sleutelen. Dan is 't echt onacceptabel.
Het vreemde is, dat ik die 10px lijnen ook zie als het beeld op zwart staat. Dat is blijkbaar normaal bij LCD? Het is niet storend, maar in een Zwart-Wit gradient valt het wel op.
Backlight Bleeding: Linksonder en rechtsboven duidelijk op een zwart scherm. Het wordt geloof ik al wel minder en het is erg warm vandaag, dus dat kan ook een oorzaak zijn.
Verder had ik bij de eerste keer opstarten totaal geen beeld via DVI-D, via VGA wel. Ik zal kijken of dat de volgende keer opstarten wel werkt. Ook de handleiding klopt niet, die is voor een E176FP, maar goed, daar staat ook werkelijk niets in.
Als dat zwarte vlekje (foto's maak ik nog wel) weg is, dan ben ik een zeer tevreden persoon!
Owja, dit keer was er een andere chauffeur van UPS die gewoon netjes kwam aanbellen. Hij zei dat over de chauffeur van gisteren héél véél klachten binnen waren gekomen. Hij schijnt nergens iets afgeleverd te hebben, maar hij heeft wel overal briefjes afgegeven.
--
Hmwz, dat vlekje is echt iets van een dood vliegje ofzo, zelfs op een zwart scherm zie je 't namelijk...
[
Voor 16% gewijzigd door
IceEyz op 19-07-2006 12:44
]