Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:55

kraats

Ik rol

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 17:19:
Nou ik heb het door gelezen, maar er staat niks in over het verwijderen van quickoffice en adobe. Kun je het me gewoon niet vertellen :). Dat scheelt iig een hoop onnodige tijd

Extra informatie: Quickoffice en Adobe heb ik er zelf niet opgezet. Dat staat er std al op
Bij 'ons' kun je ook die voorgeïnstalleerde software op precies dezelfde manier verwijderen als andere software. Vandaar de tips die je eerder hebt gekregen. Waarom het bij jou met deze pakketten niet lukt heb ik geen idee van. Heb je andere software wel gewoon kunnen verwijderen?

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke andere software bedoel je ? Ik kan idd wel dat F-Secure verwijderen en nog zo iets. Maar de rest lukt gewoon niet. Een maat van mij heeft ook de N73 en die kan het ook niet.

Vind het btw ook beetje raar dat het niet zo makkelijk eraf kan. Nou ben je verplicht om dat quickoffice en adobe enzo erop te hebben. Terwijl de meeste mensen dat nog niet eens gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt iid je kan het niet verwijderen, ik heb het ook geprobeerd op de N73 en N95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 16:44:
Onder welke steen heb jij de afgelopen tijd gelegen :9
Ik ben kennelijk 1 van de weinigen die hier een heel topic doorneemt alvorens te posten. Zouden meer mensen moeten doen ;)
Gaan we weer :O
Maar goed, laatste reactie:

Ten eerste:
Wat die persoon bedoelde is mij duidelijk genoeg, vandaar mijn reactie.
Ik ben het echter alleen niet eens met zijn standpunt, maar dat is mijn en zijn goed recht, we leven tenslotte in een vrij land :?
Nee, wij leven niet in een vrij land, dat kan ook helemaal niet. Je zult rekening met elkaar moeten houden en dat betekent dat je een stukje vrijheid zult moeten inleveren. Je kunt niet altijd zeggen wat je denkt wat dan vindt een ander je een aso of je krijgt een mep voor je kop van die ene knappe meid. Denken dat je in een democratisch en vrij land leeft is de naïviteit ten top. Dat is hier ook totaal niet interessant dus waarom je dat naar boven haalt en erop moet blijven hameren...

Uit jouw reactie kan ik echter opmaken dat je zeker niet snapt wat die persoon bedoeld. Had je dat wel gedaan dan was je niet zo aanvallend geweest en had je ingezien dat het hier helemaal geen IK-reactie betreft maar pure praktijkkennis die jij kennelijk ontbeert. Buiten dat is het helemaal nergens voor nodig om zo op de man te spelen.
Dus wat algemeen bekend is, is helemaal niet interessant.
Probeer jij zelf nou eerst maar eens om goed begrijpend te leren lezen, zeker voor je ergens op reageert, want dit pleit niet echt voor je intelligentie ;)
Dat mag jij eerst eens gaan doen, dan snap je de ander misschien ook eens en sla je niet zo'n flater als nu. Leuk dat je op de man speelt maar doe dat dan ook alleen als je ook daadwerkelijk gelijk hebt en dat heb je nu beslist niet ;)

Dat wat algemeen bekend is, is in dit geval zeker wel interessant. Jij vindt het alleen niet interessant en dat is een heel ander verhaal. Iedereen kent het risico van warez wel en accepteert dat risico ook. Dan kun je 2 kanten op: of je vindt dat een ander dan maar op de blaren moet gaan zitten als het mis gaat (waarvan jij overduidelijk geen voorstander bent) of je gaat met je vingertje staan wijzen als een kleuter naar een ander/je gaat opzoek naar een oplossing om jouw fouten op te lossen (en daar ben jij dus overduidelijk wel voorstander van).
Ten tweede:
En natuurlijk, wie zich doelbewust met warez bezighoudt en zijn kont misschien brandt moet op de blaren zitten, daar is principe niks mis mee ;)
Maar deze personen weten dat zelf ook wel!, risico van het vak, zullen we maar zeggen O-)
Dus om deze personen gaat het dan ook helemaal niet!
Vindt jij ja maar daar ben ik het niet mee eens. Vandaag de dag weet iedereen dat wel dus ook de mensen waar het volgens jou dan wel om gaat. Misschien ook wel handig om even te vermelden over wie het dan wel gaat.
Want ga er nu niet vanuit dat een virus/spyware/spam en evetuele andere troep alleen in warez kunnen voorkomen (over verder kijken dan je neus lang is geproken) ;)
Over verder kijken dan je neus lang is gesproken...als je op iemand reageert zou het je goed doen om de reactie van die persoon eens te gaan lezen ipv maar domweg op de quote knop te raggen wat je nu overduidelijk hebt gedaan. Had je mijn reactie daadwerkelijk gelezen dan had je het volgende gezien:
In dat geval is het weer de gebruiker die zijn verstand moet gebruiken en dat is soms lastig. Niet iedere gebruiker weet of een programma van een vertrouwelijke site af komt of niet (je krijgt er 1 van je beste maat bijv. of je computerkennis is vrijwel 0,0).
Lees dat nu eens en je eigen reply daarop...toch maar eens verder kijken dan je neus lang is?
Als je een freeware progje (msn-toepassing bijv.) download, dat toch iets extra's bezit en pas na zeg bijv. 10x opstarten opeens wat anders gaat doen, bijv tijdens het inloggen eerst even je mailaccount & password doorgeeft, voor hij echt gaat inloggen..., ben je dan doelbewust met warez bezig, nee toch zeker.
Dan ben je mijn inziens gewoon een onschuldig & onwetend slachtoffer... ook al heb je tenslotte zelf toestemming gegeven om het te installeren of wat dan ook!
Idem voor dit, lees eerst eens mijn reactie en druk pas daarna op reply mocht je je geroepen voelen om er op te antwoorden.
Het programma wat ik bekend maakte wat uiteindelijk de aanleiding van de discussie was had naast anti-virus overigens ook anti-spam/firewall aan boord.
Ik wil soms graag weten wat een bepaald progje uitvoert en zeker waar hij verbinding mee maakt, maar ja wie ben ik ;)
Tja, dat kan maar dan is gezond verstand misschien toch een beter startpunt. Eerst zelf je shit oplossen/voorkomen en pas dan een ander (of dat nou een persoon of een stuk software is). Niet dat zo'n stuk software zin heeft (het vult alleen de portemonnee van de fabrikant, wat dat betreft zijn die lui netzo erg als de virusmakers zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 18:08:
klopt iid je kan het niet verwijderen, ik heb het ook geprobeerd op de N73 en N95
Geldt helaas ook voor E65... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 18:50:
Iemand hier toevallig ervaring met o.a. Python programmeren voor S60 v3 & discrete wiskundige toepassingen (foutcorrigerende code / Hamming-code) ?
Niemand hier ?

Zal wat meer uitleg geven, misschien dat er dan iemand wakker wordt :)

Betreft een hardware&software haalbaarheids-project (Elektronica/ICT/Wiskunde):

De telefoon moet via bepaalde hardware/software via UMTS/WiFi een Siemens PLC (SL7) uitlezen/aanpassingen doorvoeren enz.
Hiervoor wordt gebruik gemaakt v/e aangepaste Nokia N80.

Het elektronische-hardware-ontwerp is momenteel in simulatie en zo goed als af.
Maar het softwaregedeelte is nog volop in ontwikkeling.
Daar ik zelf het elektronische & ICT gedeelte voor mijn rekening neem en helaas mijn wiskundige kennis een klein beetje is afgezwakt op bepaalde punten :'( , zoek ik aanvullende hulp op dit gebied!
Ik zal er op den duur wel uit komen maar heb geen tijd om twee keer het wiel opnieuw uit te vinden.

Ik heb zelf elektronica & informatietechnologie gestudeerd in Delft, dus ben
op zoek naar een wiskundige (wo) met meer kennis/inzicht v/d discrete wiskunde en met wat programmeerervaring in (Symbian) C++ EN Phyton.
Je hoeft zelf niet echt te programmeren, dat doe ik zelf wel, als je maar je wiskundige-gedachtengoed redelijk kunt uitwerken met het hele Symbian-gebeuren in je achterhoofd ;)

Uiterlijk reageren voor 13 juli (deadline), want na die tijd heb ik het (na wat slapeloze nachten) hoogstwaarschijnlijk zelf al opgelost.

Probleem opgelost (dank TU / Eindhoven)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2007 16:08 . Reden: Probleem opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

JBNL1000 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 11:30:
[...]

@PPL
Laten we wijs zijn en stoppen met deze forum-vervuiling O-)

PS:
Op sommige puntjes heb je gelijk, maar je haalt wel de contekst helemaal uit z'n verband en gebruikt standpunten/oude veronderstellingen door elkaar heen.
:?
Goed idee.

Jullie hebben beide jullie zegje gedaan. En dan nu weer ontopic :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kacee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-08 19:37
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:34:
[...]

Niemand hier ?

Uiterlijk reageren voor 13 juli (deadline), want na die tijd heb ik het (na wat slapeloze nachten) hoogstwaarschijnlijk zelf al opgelost.

Probleem opgelost (dank TU / Eindhoven)
Wellicht interessant om je oplossing te posten / uit te leggen zodat anderen er wat aan kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kacee schreef op maandag 09 juli 2007 @ 18:01:
[...]

Wellicht interessant om je oplossing te posten / uit te leggen zodat anderen er wat aan kunnen hebben.
Kort gezegd, het betrof een puur technisch/wiskundig probleem qua programmeren maar heeft in principe meer met wiskunde te maken dan met de algemene stof die hier op het Symbian forum wordt besproken. Het is niet zomaar even uit te leggen.
Tevens is het lastig om wiskundige symbolen weer te geven en dat ook nog eens in een leesbaar verhaal te gieten.

Dus of het nu allemaal zo interessant is voor de gemiddelde forum-lezer betwijfel ik.
Mede gezien het feit dat ik op dit forum geen reactie heb vernomen.

Ik zie de opmerkingen betreffende forum-vervuiling al weer in de lucht hangen, begrijp je ;)

Zou misschien meer thuishoren in een apart forum voor wiskunde/programmeren/elektro, maar die combinatie heb ik helaas nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk freeware progje, extract de plaatjes uit bestaande (themes) SIS bestanden, zodat je deze kunt verwerken in je eigen theme ;)

SISXplorer

Carbide Theme Editor v3.1.1
Om je eigen themes te ontwerpen.

Voor registratie:
Eerst HIER een accountje aanmaken.

Vervolgens Carbide opstarten en bij registreren kiezen (voor geen serienummer) en inloggen met inlognaam welke je zo net hebt aangemaakt!

Je krijgt dan gewoon een serienummer per mail toegestuurd, zodat je de registratie kunt afmaken.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Nieuws op symbian signed:
Web site maintenance and Developer Certificates

Please be aware that the Symbian Signed web site is undergoing a hardware upgrade to resolve the performance issues that are present on the site currently, this will be complete early next week. The issues that we have had have forced us to disable Developer Certificates for users. This is to reduce the load that there currently is on the hardware. We understand that users will require Developer Certificates before the hardware installation is completed next week and this is done by the following process:
If you require Developer Certificates for testing an application you are developing please send an email with the following information to symbiansigned@symbian.com
Subject: Developer Certificate enable request:
User name
First Name Last Name
Application Name
Application Version
Company Name
Company Address
Please only send this request if you urgently need Developer Certificates and cannot wait until next week when ALL accounts will have this functionality enabled. If you are a Platinum Partner of Symbian please contact your partner manager.
Alle geregistreerde accounts zullen weer worden aangezet en dat maakt het weer mogelijk *.cer bestanden te maken. Het is nog niet duidelijk hoe het zit met nieuwe accounts, maar diegenen die al een account hebben kunnen binnenkort naar hartelust certificeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nieuw hier, enkele x zoek gaf nul resultaten dus vraag ik het maar:
Ik wil een applicatie installeren, gaat om freeware en staat hier http://www.souluna.com/20...ames-supertorch-v210.html
Nu is mijn vraag: hoe krijg ik dit voor elkaar: ''Notes! 3rd edition phone users extract the attached .sis file then send the .swf to your phone via bluetooth''.
Er staan 3 files: 1x de applicatie.rar en 2x een versie van Flashlite2.1.rar (heeft dat er dan mee te maken?).
Na wat zelf klooien.......pfffffff...... wie helpt me op weg???..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 01:01:
Ik wil een applicatie installeren, gaat om freeware en staat hier http://www.souluna.com/20...ames-supertorch-v210.html
Nu is mijn vraag: hoe krijg ik dit voor elkaar: ''Notes! 3rd edition phone users extract the attached .sis file then send the .swf to your phone via bluetooth''.
Er staan 3 files: 1x de applicatie.rar en 2x een versie van Flashlite2.1.rar (heeft dat er dan mee te maken?).
http://www.souluna.com/contact/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 01:01:
Precies doen wat er staat, het klopt wel zoals ze zeggen, maar...
Het is misschien voor sommige verwarrend, zal het proberen uit te leggen:

In het kort...
Het is gewoon een Flash bestandje welke je dus moet afspelen met een Flash Player, zie hier voor download!
Zit deze nog niet niet op je toestel dan deze even installeren!

Het is een simpel progje welke alleen maar wat animaties over je schermpje laat lopen, in mijn ogen totaal onzinnig, maar goed dat is mijn mening ;)

Wat betreft de installatie:
Het is géén Symbian S60 3th Edition software, vandaar ook dat je hem niet kunt installeren! Daarom zegt men op de site ook dat je het *.sis bestandje moet extracten!
Had leuk geweest als ze meteen hadden vermeld met wat en hoe, maar goed ;)

Het gaat tenslotte alleen maar om het superTORCH.v2.1.swf bestandje (dat is tenslotte het flash-bestandje) welke je uit het *.sis bestand moet halen.

Download dus ergens bijvoorbeeld het programma SISWare, hiermee kan je het *.sis bestandje uitpakken en komen de uitgepakte files tot je beschikking.

Daarna gewoon het superTORCH.v2.1.swf bestandje naar je telefoontje kopiëren met een filemanager of via bluetooth, moet je zelf weten.
Daarna kan je via je telefoon via bestandsbeheer het progje opstarten en kan je het wonder :? aanschouwen.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download dus ergens bijvoorbeeld het programma SISWare, hiermee kan je het *.sis bestandje uitpakken en komen de uitgepakte files tot je beschikking.
Perfect!! Met die SISWare lukte het gemakkelijk. En nog freeware ook. Bedankt!!

PS: het mag dan een simpel swf-je zijn maar het is een progje naar mijn hart: zeer simpel en erg orgineel bedacht en werkt gewoon.
Ik vind vooral dat orginele leuk, het ontdekken van nieuwe mogelijkheden die de gadgets van vandaag bieden, terwijl ze om andere redenen gekocht werden.

Bijvoorbeeld: Bluetooth meeting point: je haalt een klant van Shiphol, je kent hem alleen van mailen enzo. Je mailt vooraf even een bepaalde BT frequentie en terwijl je door de grote hal loopt beginnen jullie allebij zacht te zoemen als je elkaar nadert.

En dan deze swf hier: lichtsgnalen geven met je gsm schermpje. En ook zelf in te tikken teksten van veraf leesbaar scrollend, of voor als je elkaar niet kan horen maar wel zien............
Of sos puls zenden in de bergen naar .............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 00:57:
[...]

Bijvoorbeeld: Bluetooth meeting point: je haalt een klant van Shiphol, je kent hem alleen van mailen enzo. Je mailt vooraf even een bepaalde BT frequentie en terwijl je door de grote hal loopt beginnen jullie allebij zacht te zoemen als je elkaar nadert.
Ach... leuk voor kinderen om mee te spelen, maar voor de rest toch onzinnig :'(

Wel eens van een telefoon gehoord?, mijn klanten hebben ook mijn telefoonnummer ;) dus ik weet niet wat voor klanten jij hebt, maar... :?

Bovendien bluetooth reikt niet verder dan je neus lang is, of ben jij pinokkio :? aan die paar meter heb je toch niks 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers, hieronder nog wat handige progjes om te:
Signen / UnSignen / Extracten / Icoontjes enz.

Zoals o.a.:

-SiSWare v4.7 build 1722607 released 23-06-2007;
-Penrillian Packager v1.0;
-SignSIS GUI v1.1;
-Resource Editor v2.2;
-SISVue v3.0;
-MBM Converter v1.2;
-SIS Explorer v1.0.

Zijn HIER te vinden en niet schrikken, progjes zijn gewoon Engelstalig ;)

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 12:20:
Voor de liefhebbers, hieronder nog wat handige progjes om te:
Signen / UnSignen / Extracten / Icoontjes enz.

Zoals o.a.:

-SiSWare v4.7 build 1722607 released 23-06-2007;
-Penrillian Packager v1.0;
-SignSIS GUI v1.1;
-Resource Editor v2.2;
-SISVue v3.0;
-MBM Converter v1.2;
-SIS Explorer v1.0.

Zijn HIER te vinden en niet schrikken, progjes zijn gewoon Engelstalig ;)

Succes.
Die sisware is zeker interessant: http://www.pdatotaal.info/forum/printthread.php?t=15274

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik gebruik het al langere tijd, deze versie is weer beter geworden... echt handig voor sommige dingetjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers...

ActiveFile v1.21 (Signed!) HIER te downloaden ;)

Afbeeldingslocatie: http://widget.slide.com/rdr/1/1/3/W/9000000012358d5/1/73/BjKTdtyh7j8GBTvDckeVr5arSoO3bi7A.jpg

ActiveFile for Symbian OS is FREE program to browse all folders and files in your Symbian 9 mobile phones.
are some key features of ActiveFile(File Explorer for S60 3rd Edition):

* File management with 2 panels(File manager similar to Total Commander). so, you can view one folder in the first tab and browse to another folder in the second tab
* File sorting by name, extention, uid, size, date, and ascending, descending
* Full file management with copy, move, rename, delete, make directory, make file, file properties, and set attributes
* Compress and decompress file using gzip format
* Modify the attributes of files and directories
* Quick check of available storage on your drives
* Allow multiple instances. So, you can launch ActiveFile more than 1 instance.
* Searching thru the directories
* View running processes, tasks, kernel objects, and display system information(phone info and network info)
* SMS creator tool to create SMS(fake SMS) and save it to a destination folder(Inbox, Drafts, Outbox, Sent folder) without used your sim card credit
* Capture screenshot and save it to a file in JPEG, GIF, BMP, PNG, and MBM format
* Memory monitor tool
* Have an option to access inbox files
* Add shortcut

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2007 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben voor mijn Nokia N95 opzoek naar een progje die een tril signaaltje/kort piepje kan geven wanneer hij een wlan accesspoint vindt. Als ik dan wlan scan op 'aan' heb staan en de foon in mijn broekzak, lijkt het me handig om een signaaltje te krijgen wanneer hij een accesspoint heeft gevonden. Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:17:
Ik ben voor mijn Nokia N95 opzoek naar een progje die een tril signaaltje/kort piepje kan geven wanneer hij een wlan accesspoint vindt. Als ik dan wlan scan op 'aan' heb staan en de foon in mijn broekzak, lijkt het me handig om een signaaltje te krijgen wanneer hij een accesspoint heeft gevonden. Is dit mogelijk?
Ja is mogelijk, maar welke progje dit trillen/geluidje ondersteund, zou het zo ook niet weten.
Welke progjes heb je zelf al geprobeerd ;), Hotspot Finder :?

PS:
Als je de hele dag rondloopt met de WLAN Scan [AAN] dan doe je niet lang lang met je accu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:49:
[...]

Ja is mogelijk, maar welke progje dit trillen/geluidje ondersteund, zou het zo ook niet weten.
Welke progjes heb je zelf al geprobeerd ;), Hotspot Finder :?

PS:
Als je de hele dag rondloopt met de WLAN Scan [AAN] dan doe je niet lang lang met je accu ;)
Dat slurpt idd de accu leeg, maarja die gaat sowieso niet al te lang mee. Ik laad hem iedere nacht bij, dus geen probleem verder. Heb zelf nog geen progjes geprobeerd, dacht dat Hotspot finder alleen voor PPC was, maar dus ook voor Symbian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:32:
[...]

Dat slurpt idd de accu leeg, maarja die gaat sowieso niet al te lang mee. Ik laad hem iedere nacht bij, dus geen probleem verder. Heb zelf nog geen progjes geprobeerd, dacht dat Hotspot finder alleen voor PPC was, maar dus ook voor Symbian?
Ja, even googlen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx, gaan we doen. Zal mijn bevindingen nog ff hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:51:
Leuk freeware progje, extract de plaatjes uit bestaande (themes) SIS bestanden, zodat je deze kunt verwerken in je eigen theme ;)

SISXplorer

Carbide Theme Editor v3.1.1
Om je eigen themes te ontwerpen.

Voor registratie:
Eerst HIER een accountje aanmaken.

Vervolgens Carbide opstarten en bij registreren kiezen (voor geen serienummer) en inloggen met inlognaam welke je zo net hebt aangemaakt!

Je krijgt dan gewoon een serienummer per mail toegestuurd, zodat je de registratie kunt afmaken.

Succes.
heb jij ook nog ergens een site gevonden waar je extra's voor theme's kan downloaden
zoals icoontjes enzo

groet zubenubie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 17:41:
[...]

heb jij ook nog ergens een site gevonden waar je extra's voor theme's kan downloaden
zoals icoontjes enzo

groet zubenubie
Even zelf Googlen... en/of daarna converteren in je gewenste formaat.
Of een Windows Icon Editor ergens downloaden en dan de icoontjes extracten/aanpassen/converteren uit de bestanden zelf!

Eventjes zelf creatief worden dus ;)

Maar ben de beroerste niet, hiermee kan je voorlopig wel vooruit:
Vista Icons Pack 3 for Developpers ;)

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Is er al nieuws over een applicatie voor de netwerken van bijv de HES en de HVA? Om door de authenticatie te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 18:34:
[...]

Even zelf Googlen... en/of daarna converteren in je gewenste formaat.
Of een Windows Icon Editor ergens downloaden en dan de icoontjes extracten/aanpassen/converteren uit de bestanden zelf!

Eventjes zelf creatief worden dus ;)

Maar ben de beroerste niet, hiermee kan je voorlopig wel vooruit:
Vista Icons Pack 3 for Developpers ;)

Succes.
Ik begrijp dus dat je bezig met icoontjes en thema's. Maak jij ook gebruik van *.svg's en zo ja welke editor gebruik je? Als je dat neit doet, hoe zien jouw icoontjes eruit na installatie, png's bijvoorbeeld zijn heel rafelig, iets wat svg's niet hebben, maar dat kan aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bthefirst
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 14:09
Goededag, ik heb al enige zoekwerk verricht (waarschijnlijk volgens enkele van jullie niet...).

Maar ik ben op zoek naar een fatsoenlijk programma waarmee ik bepaalde mappen kan beveiligen met een wachtwoord, zodat niet iedereen alle bestanden zomaar kan zien...

Iemand een idee?

BVD Bjorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bthefirst schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:12:
Goededag, ik heb al enige zoekwerk verricht (waarschijnlijk volgens enkele van jullie niet...).

Maar ik ben op zoek naar een fatsoenlijk programma waarmee ik bepaalde mappen kan beveiligen met een wachtwoord, zodat niet iedereen alle bestanden zomaar kan zien...

Iemand een idee?

BVD Bjorn
Misschien heb je hier wat aan:

Om al je bestandjes te beveiligen: Best Crypto

En deze om je toestel zelf te beveiligen: Phone Guardian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

is de os van e65 en n73 niet gelijk aan elkaar??? de imagebrowser bij de nokia n73 is 10x mooier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
SYQ schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:44:
is de os van e65 en n73 niet gelijk aan elkaar??? de imagebrowser bij de nokia n73 is 10x mooier :(
Beide draaien ze op series 60 maar dat betekend niet dat de meegeleverde software gelijk is. Met meegeleverde software bedoel ik de music player, gallery e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 22:00:
[...]

Ik begrijp dus dat je bezig met icoontjes en thema's. Maak jij ook gebruik van *.svg's en zo ja welke editor gebruik je? Als je dat neit doet, hoe zien jouw icoontjes eruit na installatie, png's bijvoorbeeld zijn heel rafelig, iets wat svg's niet hebben, maar dat kan aan mij liggen.
Ja af en toe, maar niet specifiek themes ;), maar ik begrijp je probleem het blijft helaas een beetje uitproberen!
Soms werkt het éne progje net iets beter dan het andere (minder rasterproblemen/transparantie enz.) Maar dit alles is natuurlijk afhankelijk van je progje/plaatje/converteer opties/implementatie carbide enz., soms zijn ze gewoon te complex en moet je ze simpeler maken enz.

Er is eigenlijk geen echt betrouwbare manier om een bitmap 100% perfect naar een vector-formaat te converteren :'(
Bovendien implementeerd elk progje SVG(t) weer op zijn eigen manier.
Zorg dat je de *.svg's ook even kopieert, sommige passen ze aan en dan is er opeens geen weg meer terug ;)

Zie hieronder (ook Carbide Theme Editor houdt er ook een eigen SVG-implementatie op na, dus als je pech hebt wordt het plaatje niet juist weergegeven :'( ):
Vector Graphics Optimization
Introduction to SVG-T Graphics

Hieronder even een overzichtje v/d progjes die ik zoal gebruik (met linkjes) voor het grafische gebeuren van Nokia, misschien heb je er wat aan...

[SOUND]
*AudaCity
*Switch Sound Converter

[GRAPHICS]
*CorelGraphics Suite X3 - CorelDRAW (vector) / CorelPHOTO-PAINT (Bitmap)
*Adobe Creative Suite 3 Design Premium (heel af en toe!)
*IconCool Editor
*Graphics Convertor Pro for Vector
*Graphics Converter Pro (voor Bitmap's)
*IconCool Studio
*IconCool Mixer
*IconUtils
*Inkscape (vector)
*SnagIT
*SVG Factory
*SVG2SVGT (onderdeel v/d S60 3th Ed. SDK!)
*Convert JPEG tot SVG
*Media Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:00:
[...]

Ja af en toe, maar niet specifiek themes ;), maar ik begrijp je probleem het blijft helaas een beetje uitproberen!
Soms werkt het éne progje net iets beter dan het andere (minder rasterproblemen/transparantie enz.) Maar dit alles is natuurlijk afhankelijk van je progje/plaatje/converteer opties/implementatie carbide enz., soms zijn ze gewoon te complex en moet je ze simpeler maken enz.

Er is eigenlijk geen echt betrouwbare manier om een bitmap 100% perfect naar een vector-formaat te converteren :'(
Bovendien implementeerd elk progje SVG(t) weer op zijn eigen manier.
Zorg dat je de *.svg's ook even kopieert, sommige passen ze aan en dan is er opeens geen weg meer terug ;)

Zie hieronder (ook Carbide Theme Editor houdt er ook een eigen SVG-implementatie op na, dus als je pech hebt wordt het plaatje niet juist weergegeven :'( ):
Vector Graphics Optimization
Introduction to SVG-T Graphics

Hieronder even een overzichtje v/d progjes die ik zoal gebruik (met linkjes) voor het grafische gebeuren van Nokia, misschien heb je er wat aan...

[SOUND]
*AudaCity
*Switch Sound Converter

[GRAPHICS]
*CorelGraphics Suite X3 - CorelDRAW (vector) / CorelPHOTO-PAINT (Bitmap)
*Adobe Creative Suite 3 Design Premium (heel af en toe!)
*IconCool Editor
*Graphics Convertor Pro for Vector
*Graphics Converter Pro (voor Bitmap's)
*IconCool Studio
*IconCool Mixer
*IconUtils
*Inkscape (vector)
*SnagIT
*SVG Factory
*SVG2SVGT (onderdeel v/d S60 3th Ed. SDK!)
*Convert JPEG tot SVG
*Media Converter
Dat is een flinke lijst. Het probleem bij mij is inderdaad de transparantie en andere rare weergevingen van een icoon. Het is zo jammer dat men zich niet houdt aan de standaard. Om die reden kan ik icoontjes niet fatsoenlijk importeren en exporteren.

het backuppen is inderdaad handig, ik download zelf icoontjes die ik vervolgens(hoop ik dan ;) ) goed opsla voor carbide en dan sleep ik hem naar carbide. Vervolgens slaat carbide het icoontje zelf op waardoor mijn opgeslagen iconen niet verandert worden. Hierbij zou ik alle vrijheid moeten hebben, maar omdat men zich niet aan de standaard houdt...

Converteren naar svg doe ik niet, dat helpt niet. Het mooie aan een standaard svg is dat het bestaat uit lagen en dat je kan aanpassen naar wat je zelf wil. Als men zich, en ik kan het niet vaak genoeg zeggen, aan de standaard houdt. Maar dat lijkt moeilijk te zijn met opmaak talen als html, xml en dus ook svg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 14:02:
[...]

Dat is een flinke lijst. Het probleem bij mij is inderdaad de transparantie en andere rare weergevingen van een icoon. Het is zo jammer dat men zich niet houdt aan de standaard. Om die reden kan ik icoontjes niet fatsoenlijk importeren en exporteren.

het backuppen is inderdaad handig, ik download zelf icoontjes die ik vervolgens(hoop ik dan ;) ) goed opsla voor carbide en dan sleep ik hem naar carbide. Vervolgens slaat carbide het icoontje zelf op waardoor mijn opgeslagen iconen niet verandert worden. Hierbij zou ik alle vrijheid moeten hebben, maar omdat men zich niet aan de standaard houdt...

Converteren naar svg doe ik niet, dat helpt niet. Het mooie aan een standaard svg is dat het bestaat uit lagen en dat je kan aanpassen naar wat je zelf wil. Als men zich, en ik kan het niet vaak genoeg zeggen, aan de standaard houdt. Maar dat lijkt moeilijk te zijn met opmaak talen als html, xml en dus ook svg.
Ja inderdaad...
In theorie is een standaard leuk en aardig, maar de praktijk wijkt (soms) te veel af ;)

Tevens vind ik het hele Theme gebeuren en/of het programmeren van Symbian, gigantisch veel rompslomp met zich meebrengen ;(

Je moet soms echt een tovenaar zijn om zelfs de simpelste dingen gedaan te krijgen :'( gewoon te belachelijk voor woorden, lijkt wel of alles daar Top Secret is ;)
Dat ontmoedig je als developper wel gigantisch :'(

Ben zeker geen Windows-fan, maar onder Windows Mobile gaat het hele developpen toch allemaal een heel stuk gemakkelijker ;)

Maar helaas het is niet anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 17:51:
[...]

Ja inderdaad...
In theorie is een standaard leuk en aardig, maar de praktijk wijkt (soms) te veel af ;)

Tevens vind ik het hele Theme gebeuren en/of het programmeren van Symbian, gigantisch veel rompslomp met zich meebrengen ;(

Je moet soms echt een tovenaar zijn om zelfs de simpelste dingen gedaan te krijgen :'( gewoon te belachelijk voor woorden, lijkt wel of alles daar Top Secret is ;)
Dat ontmoedig je als developper wel gigantisch :'(

Ben zeker geen Windows-fan, maar onder Windows Mobile gaat het hele developpen toch allemaal een heel stuk gemakkelijker ;)

Maar helaas het is niet anders...
Ik heb begrepen dat dat niet alleen voor thema's geldt maar ook voor software. Als je programmeur bent moet je ook in flinke bochten wringen wil je het goed gedaan krijgen. Aan de andere kant is symbian één van de, al dan niet dè, veiligste besturingssystemen. Vanuit dat oogpunt ben ik er wel enorm blij mee.

Even een ander onderwerp:
Powerboot als je graag applicaties gestart ziet die niet automagisch starten.

[ Voor 6% gewijzigd door EnsconcE op 20-07-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UN-INSTALL OP EEN s60 v3??
Weet iemand of er ook een ''uninstall'' op de Nokia N73 zit?
(dat is een ymbian s60 v3 toestel)

In Windows-XP zou ik via configuraitescherm -> software -> verwijderen gaan.
Maar als ik op de N73 onder toepassingen naar de snelkoppeling van het progje ga en via opties -> verwijderen kies dan zie ik wel dat het programma verwijderd, maar wat precies? Want via bestandsbeheer zie je de orginele bestanden nog gewoon staan waar je ze van PC naar gsm gezet had. Moet je die dan zelf nog deleten? (zal wel ja zijn, net als in Win-XP).

En belangrijker en los daarvan:
Dit lijkt verdacht veel op de Windows-95 manier en daar bleef bakken met troep achter in het register enzo....
Dus zoals ik nu werk de-installeer ik het progje via toepassingen ->opties ->verwijderen + zelf handmatig de .jar en .jad en .sis er af gooien. Is dit de manier??
Loopt het register of werkgeheugen zo niet vol met achtergebleven deeltjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAAROM BRANDED FIRMWARE?

Nog even over wel - niet branded firmware:
Ik heb zelf een Nokia N73 van Tele2 ''branded'' en de meest recente firmware is v3.0704.1.0.1 en ik belde met de helpdesk en kreeg uiteindelijk een ervaren man aan de lijn.
Die zei dat mijn n73 gewoon rechtstreeks bij Nokia besteld was, zoals al hun abbo toestellen en aangezien er dan nooit simlock op gezet wordt bij Tele2 was er ook geen reden voor andere speciale instellingen zoals branded firmware.
Volgens hem was het gewoon een standaard n73 van de grote stapel in de fabriek.

Wie weet hier het fijne van? Want ik kan echt niet de recente firmare v4 er op krijgen!
Ter info: er staat geen reclame van Tele2 op of andere ongein. Wellicht enkele instellingen maar dan wel verborgen voor mij.

En wie weet waar je ergens kan checken via je imei of codenr of firmwarenr, wat de naam van de ''eigenaar'' van je firmware is? Dus bv ''Tele2 - Nederland - datum xx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 19:26:
WAAROM BRANDED FIRMWARE?

Nog even over wel - niet branded firmware:
Ik heb zelf een Nokia N73 van Tele2 ''branded'' en de meest recente firmware is v3.0704.1.0.1 en ik belde met de helpdesk en kreeg uiteindelijk een ervaren man aan de lijn.
Die zei dat mijn n73 gewoon rechtstreeks bij Nokia besteld was, zoals al hun abbo toestellen en aangezien er dan nooit simlock op gezet wordt bij Tele2 was er ook geen reden voor andere speciale instellingen zoals branded firmware.
Volgens hem was het gewoon een standaard n73 van de grote stapel in de fabriek.

Wie weet hier het fijne van? Want ik kan echt niet de recente firmare v4 er op krijgen!
Ter info: er staat geen reclame van Tele2 op of andere ongein. Wellicht enkele instellingen maar dan wel verborgen voor mij.

En wie weet waar je ergens kan checken via je imei of codenr of firmwarenr, wat de naam van de ''eigenaar'' van je firmware is? Dus bv ''Tele2 - Nederland - datum xx"
Modbreak:Als we hinten toestaan, dan kan je net zo goed gewoon het posten toestaan... En aangezien we dat niet toestaan, gaan we hinten ook niet toestaan.

[ Voor 25% gewijzigd door Ginz op 23-07-2007 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je toch de recenste firmware er op wilt krijgen...

Kijk dan HIER eens op dit forum (telecom vergelijker).

Dus ga zoek naar het programma: NSS (Nemesis Security Suite)
en verander hiermee in drie seconden je bestaande productcode in deze: 0539239.
Na deze wijziging kan je moeiteloos updaten m.b.v. de Nokia Updater naar de nieuwste firmware ;)

Voor N73 Music Edition (NL)
Productcode veranderen in: 0539239 = EURO 2, dus met o.a. Nederlandse taal!

Hoe je dit verder moet doen, google en gij zult vinden!
Kan hier niet besproken worden omdat dit in strijd is met de forum-regels :?

Succes.
Dit was niet wat ik vroeg, maar wel interessant voor als ik later problemen krijg of te lang moet wachten op updates (de meest recente van Tele2 is 19jan07).
Dus even een vraagje:
Je noemt 2 keer dezelfde productcode 539239, ook bij het verandenen naar een N73-ME. Maar ik heb geen ME ik heb een gewone N73 en ik wil geen ME.
Betekent dit dat ik NIET de door jou genoemde productcode moet nemen maar een andere?
Zou ik met 539239 een N73-ME krijgen?
En noem eens een code van een gewone N73 indien mogelijk. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 33 MB vrij geheugen (zegt ''eigenschappen geheugen'') maar een .pdf file van 3 MB draait niet. Deze geeft ''onvoldoende geheugen!'' foutmelding.
ps: Er draait verder niks op de achtergrond & op de miniSD heb ik tevens 800 MB vrij en en pdf van 0,6 MB opent wel prima.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2007 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 11:11:
Ik heb 33 MB vrij geheugen (zegt ''eigenschappen geheugen'') maar een .pdf file van 3 MB draait niet. Deze geeft ''onvoldoende geheugen!'' foutmelding.
ps: Er draait verder niks op de achtergrond & op de miniSD heb ik tevens 800 MB vrij en en pdf van 0,6 MB opent wel prima.
Hier op tweakers wordt gebruik gemaakt van een hele mooie edit knop: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif. Wat ik jou daarnaast ook nog vaak zie doen is ook niet toegestaan:
Onnodig aandacht trekken naar (een deel van) je post door bijvoorbeeld EXCEPTIONEEL HOOFDLETTERGEBRUIK of kleurgebruik.
Kijk hier. Maak je niet druk, er wordt wel gereageerd op je vragen.

Ontopic:
Je nokia maakt alleen gebruik van die 33mb, en daarnaast is een een pdf uitgepakt(dus in de pdf reader) geen 3mb meer. Is er niet wat mis met die pdf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 10:27:
[...]

Dit was niet wat ik vroeg maar wel interessant voor als ik later problemen krijg of te lang moet wachten op updates (de meest recente van Tele2 is 19jan07).
Dus even een vraagje:

Je noemt 2 keer dezelfde productcode 539239, ook bij het verandenen naar een N73-ME. Maar ik
heb geen ME ik heb een gewone N73 en ik wil geen ME.
Betekent dit dat ik NIET de door jou genoemde productcode moet nemen maar een andere?
Zou ik met 539239 een N73-ME krijgen?
En noem eens een code van een gewone N73 indien mogelijk. :9
Lijkt mij verstandiger dat je deze specifieke informatie bespreekt op het [url="url=\"http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1228819/23\""]juiste forum[/url] (voor jouw N73), want deze vragen zijn hier helemaal niet interessant ;)

Bovendien... het was niet wat je vroeg, maar het is weer wel je doelstelling :?, want jij zei toch:
Want ik kan echt niet de recente firmare v4 er op krijgen!

Maar om je op weg te helpen, denk zelf even na en gebruik google of zoiets ;)

[Normale N73:]
0527009 Euro 1
0529568 France
0529569 Alps
0529602 Euro 2
0529603 Turkey
0529604 South Africa
0529605 Scandanavia
0529606 Baltains
0529607 Russia
0529608 Ukraine
0529609 Bulgaria
0529780 Hungary
0529781 Balkans
0529782 Greece/Cypurs
0529784 Lebanon
0529785 Gulf
0529786 Israel
0529790 Euro 1
0529792 Euro 2
0529793 Turkey
0529794 Balkans
0529795 Ukraine
0529796 Greece/Cypurs
0529797 Bulgaria
0529799 Hungary
0529801 Romania
0529803 Gulf
0529804 Baltains
0529805 France
0529806 Alps
0529807 South Africa
0529809 Scandanavia
0529810 Lebanon
0529811 Russia
0537287 Belarus
0537288 Belarus
0540567 Euro 1
0540575 Gulf

[N73 Music Edition]
0537289 Euro 1
0539193 France
0539207 Alps
0539239 Euro 2
0539256 Turkey
0539265 South Africa
0539269 Scandanavia
0539278 Baltains
0539279 Russia
0539284 Ukraine
0539285 Bulgaria
0539289 Hungary
0539291 Balkans
0539293 Greece/Cypurs
0539294 Lebanon
0539295 Gulf
0539298 Israel
0539299 Romania
0539341 Belarus

Succes.

PS:
Als je er geen verstand van hebt, laat het dan rusten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 11:11:
Installeer daarom eens een goed taskmanager (Best TaskManager & Handy TaskMan & ActiveFile) en kijk nou eens precies wat je echt vrij hebt aan RAM en/of wat je precies hebt draaien op de achtergrond. Er draaien altijd meer processen dan je denkt ;)

En die Adobe PDF Reader(Lite) is in de praktijk niet echt zinvol!
Deze leest klaarblijkelijk het gehele PDF bestand in één keer in (probeert hij dan), dus meestal de foutmelding v/h geheugengebrek.
Zou dus opgelost zijn als dit progje intern steeds slechts een gedeelte inleest v/h bestand zodat het in de praktijk zinvoller is te gebruiken (gewoon de juiste manier van goed programmeren).

Door het geringe geheugen van de meeste toestellen is deze toepassing (op deze manier) in de praktijk dus weinig zinvol, of je moet wel hele kleine PDFjes hebben, in iedergeval geen boekwerken ;) da's duidelijk.

Het is niet anders... probeer eens een andere PDF reader zou ik zeggen of wacht tot Adobe met een betere versie komt die wat beter is geprogrammeerd. Of hak zelf de PDF-file in wel leesbare stukjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/5043/pinsampleimgyh4.jpg

Devicescape maakt wifi op mobiele telefoon eenvoudig
Veel mobiele telefoons werken tegenwoordig ook via wifi. Het instellen van de software om via een basisstation online te gaan, valt vaak echter niet mee.
Eentje gaat nog wel, maar wie 'even' bij vrienden of een klant online wil, is nog wel even bezig. Devicescape wil hier een oplossing voor bieden.

Hier kan je er meer over lezen...

PS:
De tekst heb ik even geleend ;) bron

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2007 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShotCodes One Shot Downloader, download HIER
Zie hier: demo als filmpje

Afbeeldingslocatie: http://img230.imageshack.us/img230/5940/scrtu7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
waarom zie ik geen productcode bij m'n nokia n73. versie 3.07... nokia N73 (02). ? wat houdt dat 02 in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D!ablo schreef op zondag 22 juli 2007 @ 21:18:
waarom zie ik geen productcode bij m'n nokia n73. versie 3.07... nokia N73 (02). ? wat houdt dat 02 in?
Even dit:
In het N73 Topic is er al genoeg gezeik geweest (of lees je dat ook al niet ;) )... met het uitwisselen/praten over productcodes/aanpassen daarvan.
Het schijnt verboden te zijn op dit forum (zijn niet mijn regels) O-)

Bovendien heeft je vraag alleen betrekking op de N73 dus ga je vragen stellen in het JUISTE forum ;)

Ben de beroerste niet, dus...
Als je je accu verwijdert dan staat daar je productcode op een stickertje!
Niet voor niks natuurlijk, ter controle en voor het updaten (als je schermpje niks meer doet) ;)

Zeker moeilijk om even te kijken op de Nokia site :?
Lees punt 2/2 eventjes door, zie HIER
Of zie HIER (Achter Code vind je de productcode).

En bijvoorbeeld (74.02) (57.02) (02), kan je WEL/NIET zelf updaten via de Nokia site zoek zelf maar uit hoe en wat ;)
Dus Google gebruiken en vééééééél lezen!

Succes.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2007 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
ok tnx voor de info ;)

Voor mensne die een woordenboek nodig hebben is dit de ideale: SlovoED van epocware. www.epocware.com

Afbeeldingslocatie: http://www.epocware.com/screenshots/slovoed_E60/d_EnEn.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.epocware.com/screenshots/slovoed_E60/d_enge.gif

[ Voor 5% gewijzigd door D!ablo op 23-07-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Als we hinten toestaan, dan kan je net zo goed gewoon het posten toestaan... En aangezien we dat niet toestaan, gaan we hinten ook niet toestaan.

[ Voor 91% gewijzigd door Ginz op 23-07-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 17:08:
[...]

Werkt perfect! Ik heb van mn T-mobile N73 een unbranded N73 ME gemaakt met de laatste 3 serie firmware erop. Wat een verschil in snelheid zeg!
Ja ik zag ook m'n typefout, had het ook aangepast maar kreeg ook crash waarschijnlijk de wijzigingen niet doorgevoerd!
Beetje googlen houdt een mens scherp zullen we maar zeggen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Ginz op 23-07-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 08:24:
Zojuist een ander gratis programma ontdekt: Smartroaming.
Dit programma kiest het beste internetsignaal (WLAN/GPRS/UTMS) zodat je continu een verbinding hebt. http://www.smartroaming.com/
Je wilt me toch niet vertellen dat ik net een week de gelegenheid misloop geen licentie meer te kunnen kopen?

Progsel was overigens niet gratis maar een trail en koste na de trail een tientje.

Iemand die weet hoe aan een licentie te komen of is die tegenwoordig echt gratis of zo?
Of een alternatief iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 14:31:
[afbeelding]

Devicescape maakt wifi op mobiele telefoon eenvoudig
Veel mobiele telefoons werken tegenwoordig ook via wifi. Het instellen van de software om via een basisstation online te gaan, valt vaak echter niet mee.
Eentje gaat nog wel, maar wie 'even' bij vrienden of een klant online wil, is nog wel even bezig. Devicescape wil hier een oplossing voor bieden.

Hier kan je er meer over lezen...

PS:
De tekst heb ik even geleend ;) bron
Whahaha, Windows Mobile op een N70?? :o . Wel heel apart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SChief schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:48:
[...]

Whahaha, Windows Mobile op een N70?? :o . Wel heel apart ;)
Leg eens uit :?
S60 v3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een leuk progje aangeschafd...

Advanced Device Locks for Nokia S60 3rd Edition 1.04

Afbeeldingslocatie: http://smartsym.nl/images/screenshots/screenshot.32903.gif

Advanced Device Locks verhoogt de veiligheid van uw gegevens op Nokia S60 3rd Edition.
Met Advanced Device Locks (ADL) kunt u de toegang tot uw persoonlijke gegevens op de smartphone blokkeren voor onbevoegden. Dit is bijvoorbeeld handig wanneer u uw telefoon overhoopt verliest op straat. Let op: Advanced Device Locks verschijnt niet als apart programma op uw telefoon, maar nestelt zich in het systeem zelf.

De software wordt geactiveerd door:

Het inschakelen van de telefoon
Bij wissel van de SIM-kaart
Automatisch na een bepaalde tijd
Na het starten van bepaalde applicaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:45

IkWilbert

Het is mij!

is er ook iets van een tool om de "shutter sound" bij het maken van een foto uit te zetten? Ik heb een 6120 classic en het is volgens mij niet mogelijk om dit handmatig uit te zetten...

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Die van mij doet het niet(N80) omdat de waarschuwingstonen uitstaan. Wanneer ik deze aanzet heb ik een shutter geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Kun je hiermee ook je inbox blokkeren? :)

[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 28-07-2007 19:37 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

IkWilbert schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 19:24:
is er ook iets van een tool om de "shutter sound" bij het maken van een foto uit te zetten? Ik heb een 6120 classic en het is volgens mij niet mogelijk om dit handmatig uit te zetten...
Volgens mij hoort hij er wettelijk gezien ook op, maar weet niet zeker.

Op de N80 staat ie altijd uit, met of zonder waarschuwingstonen. Alleen bij instellingen van camera kun je er voor kiezen om een geluid af te spelen/...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
urnie538 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 19:38:
[...]

Op de N80 staat ie altijd uit, met of zonder waarschuwingstonen. Alleen bij instellingen van camera kun je er voor kiezen om een geluid af te spelen/...
Ik heb hier versie 5.0719.0.2 en als ik de waarschuwingstonen aanzet dan hoor ik toch echt een shutter.

Volgens mij ligt het aan het land waar het wettelijk verplicht is, en dan doel ik op de landen waar veel "misbruik" is gemaakt van de mobiele fotocamera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 19:37:
[...]

Kun je hiermee ook je inbox blokkeren? :)
Ja dat kan...

Om je Inbox te blokkeren, doe het volgende:

1. Ga naar menu [LOCKS] ga naar [Protect Applications] en zet deze op [ON]
2. Onder [OPTIES] ga naar [Protect Applications] en kies daar welke progjes je wilt beveiligen met een code. In jouw geval het POSTVAK IN dus kies voor BERICHTEN).

Je kan dus alle externe progjes beveiligen maar ook de interne progjes van de telefoon zelf zoals:
camera/postvak in(berichten)/voicemailbox/Contacten/ enz.

Maar download de trial, dan kan je er zelf een paar dagen mee spelen...

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 19:38:

EnskonsE bedoelde waarschijnlijk de toestenbordtonen i.p.v. waarschuwingstonen ;)

Dus:
Camara-geluid (shuttersound) aan -> [Toestsenbordtonen: Niveau 1/2/3]
Camara-geluid (shuttersound) uit ---> [Toestsenbordtonen: UIT]

En inderdaad voor een NL/EUR2 toestel is het verplicht om een shuttersoundje te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Ik heb nu het "EchoZulu"-theme (linkje) op mijn E65 en het bevalt me erg goed! Goed leesbaar, strak, mooi, etc. :)
Nog geen bugs in gevonden... Ik vind dat Nokia zelf maar redelijk achterblijft met strakke themes. Gelukkig zijn er wel wat sites hier en daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Helsie schreef op zondag 29 juli 2007 @ 17:37:
Ik heb nu het "EchoZulu"-theme (linkje) op mijn E65 en het bevalt me erg goed! Goed leesbaar, strak, mooi, etc. :)
Nog geen bugs in gevonden... Ik vind dat Nokia zelf maar redelijk achterblijft met strakke themes. Gelukkig zijn er wel wat sites hier en daar :)
Persoonlijk ben ik van de ivanov theme's en dan speciaal de pearl en de saku:
Pearl: http://img64.imageshack.u...ge=previewpearlsz0wa5.png (helaas een slecht leesbaar thema, maar ik heb het er voor over)
Saku: http://img209.imageshack.us/img209/417/sakubyivanovok4.png

[ Voor 3% gewijzigd door EnsconcE op 29-07-2007 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 15:46
Ik hoop dat ze Agile Messenger nog aan gaan passen voor de E90; ziet er kut uit en werkt niet lekker :(
Zelfde voor de Gmail applicatie die Google aanbied.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op zondag 29 juli 2007 @ 22:35:
Ik hoop dat ze Agile Messenger nog aan gaan passen voor de E90; ziet er kut uit en werkt niet lekker :(
Zelfde voor de Gmail applicatie die Google aanbied.
Tijd om over te stappen ;)

Probeer eens: Shape IM+ All-in-One Mobile Messenger
MSN®/Windows Live Messenger®, AIM®/iChat, Yahoo!® Google™ Talk, ICQ® and Jabber®

En voor al mijn mailaccountjes (o.a. ook GMail) gebruik ik altijd:
ProfiMail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

EnsconcE schreef op zondag 29 juli 2007 @ 21:06:
[...]

Persoonlijk ben ik van de ivanov theme's en dan speciaal de pearl en de saku:
Pearl: http://img64.imageshack.u...ge=previewpearlsz0wa5.png (helaas een slecht leesbaar thema, maar ik heb het er voor over)
Saku: http://img209.imageshack.us/img209/417/sakubyivanovok4.png
Laat ik dan ook maar even mijn thema adverteren hier :9

Een tijdje geleden ben ik aan de slag gegaan met Illustrator, had hiervoor nog nooit een thema oid gemaakt. Het heeft wel flink wat tijd gekost om bijvoorbeeld die 300+ icoontjes te maken, waarnaast Carbide.ui zelf sowieso al geen geweldig programma is. Maar goed, uiteindelijk ben ik toch een heel eind gekomen. Alles bestaat enkel uit vectoren, geen bitmaps of snelheidsverlies dus:

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Eggy schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:56:
[...]

Laat ik dan ook maar even mijn thema adverteren hier :9
Knap gemaakt! Qua looks niet helemaal mijn smaak (wel voor op de PC zo op het scherm, maar op mijn gsm vond ik hem niet helder genoeg (qua contrast maar ook qua "intuïtiviteit van de look", maw te abstract :P )

Neemt niet weg dat ik het bijzonder vind als iemand iets zo netjes af kan werken enzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Deviantart heeft sowieso wel mooie shit, helaas worden er maar weinig S60 thema's gemaakt. Ook heb ik moeite sites het vinden met kwalitatieve thema's, over het algemeen moet ik flink zoeken naar een fraai thema die verscholen staat tussen de troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Helsie schreef op maandag 30 juli 2007 @ 19:17:
[...]

Knap gemaakt! Qua looks niet helemaal mijn smaak (wel voor op de PC zo op het scherm, maar op mijn gsm vond ik hem niet helder genoeg (qua contrast maar ook qua "intuïtiviteit van de look", maw te abstract :P )

Neemt niet weg dat ik het bijzonder vind als iemand iets zo netjes af kan werken enzo. :)
Hehe, thanks...

Tja, het was ook de bedoeling om een abstract thema te maken. Ik ben wel van plan een tweede thema te maken voor een 'grotere doelgroep'. Deze wordt meer op functionaliteit gericht en als kleur zal ik als basis grijs gebruiken waar veel mensen wel mee overweg kunnen, niet te licht en niet te donker. Hiernaast voeg ik dan bepaalde kleur-elementen toe waardoor ik het thema bijvoorbeeld makkelijk in diverse kleuren kan uitbrengen. Een (Photoshop) mock-up van wat ik in gedachten had:

Afbeeldingslocatie: http://fc02.deviantart.com/fs17/f/2007/196/c/8/Mockup_by_eggy.png

In het geval van mijn Ayofe theme heb ik ook geprobeerd me op functionaliteit te richten. Ayofe is echter in eerste instantie gebaseerd op een bepaald idee wat zeer lastig te realiseren was in Carbide. Voor veel mensen het sowieso te abstract of licht.
EnsconcE schreef op maandag 30 juli 2007 @ 21:45:
Deviantart heeft sowieso wel mooie shit, helaas worden er maar weinig S60 thema's gemaakt. Ook heb ik moeite sites het vinden met kwalitatieve thema's, over het algemeen moet ik flink zoeken naar een fraai thema die verscholen staat tussen de troep.
Vandaar ook de reden dat ik zelf aan de slag ben gegaan. Geloof mij maar, na het gebruiken van Carbide.ui snap je wel waarom er zo weinig goede thema's zijn. Je hebt zoveel te doen en dan zijn er ook nog veel meer dan 300 icoontjes... om gek van te worden :p

[ Voor 4% gewijzigd door Eggy op 30-07-2007 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Eggy schreef op maandag 30 juli 2007 @ 23:06:
[...]

Hehe, thanks...

Tja, het was ook de bedoeling om een abstract thema te maken. Ik ben wel van plan een tweede thema te maken voor een 'grotere doelgroep'. Deze wordt meer op functionaliteit gericht en als kleur zal ik als basis grijs gebruiken waar veel mensen wel mee overweg kunnen, niet te licht en niet te donker. Hiernaast voeg ik dan bepaalde kleur-elementen toe waardoor ik het thema bijvoorbeeld makkelijk in diverse kleuren kan uitbrengen. Een (Photoshop) mock-up van wat ik in gedachten had:

In het geval van mijn Ayofe theme heb ik ook geprobeerd me op functionaliteit te richten. Ayofe is echter in eerste instantie gebaseerd op een bepaald idee wat zeer lastig te realiseren was in Carbide. Voor veel mensen het sowieso te abstract of licht.

[...]

Vandaar ook de reden dat ik zelf aan de slag ben gegaan. Geloof mij maar, na het gebruiken van Carbide.ui snap je wel waarom er zo weinig goede thema's zijn. Je hebt zoveel te doen en dan zijn er ook nog veel meer dan 300 icoontjes... om gek van te worden :p
Ok, koel. Ik wist nog niet dat jij hem had gemaakt. Knap werk!

Ik heb carbide geinstalleerd en bovenin dit topic heb ik al het één en ander aangekaart. Het maken van een achtergrond e.d. is nog niet zo moeilijk. Maar die icoontjes inderdaad. Ik heb wat geprobeerd met *.svg's maar ik kwam er niet uit. Ondertussen staat het op een laag pitje(de gasvoorraad lijkt overigens leeg ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

EnsconcE schreef op maandag 30 juli 2007 @ 23:22:
[...]

Ok, koel. Ik wist nog niet dat jij hem had gemaakt. Knap werk!

Ik heb carbide geinstalleerd en bovenin dit topic heb ik al het één en ander aangekaart. Het maken van een achtergrond e.d. is nog niet zo moeilijk. Maar die icoontjes inderdaad. Ik heb wat geprobeerd met *.svg's maar ik kwam er niet uit. Ondertussen staat het op een laag pitje(de gasvoorraad lijkt overigens leeg ;) )
Tja, ik heb alles geheel van scratch gemaakt in Illustrator. Geen bitmaps oid te hoeven omzetten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webservertje op je mobieltje ;)

Mobile Web Server

Afbeeldingslocatie: https://mymobilesite.net/images/screenshots/Screenshot0002.png

Contacts - look up phone numbers
SMS sending
Blog - tell stories on your journeys
Calendar - colleagues see your availability
Gallery - browse pictures taken with camera phone
Messaging - send instant messages
Camera - share instant pictures
Phone log - view missed calls
Guestbook - visitors can leave their comments
Guest and friend user accounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Call Cheater (Flash Lite version)

Kan je HIER downloaden...
Kan je net doen of je ergens anders bent ;) d.m.v. een ander achtergrond/omgevings geluid

Afbeeldingslocatie: http://aycu15.webshots.com/image/25214/2000665834832384353_rs.jpg

Omega Mobile Pocket Bye-Bye gives mobile users the perfect polite escape from annoying calls. Everyone has experienced a caller they just simply must get rid of, but didn't know how to do it without simply being rude and hanging up. Pocket Bye Bye makes it fast, easy and fun to sign off on those occasional awkward telephone calls. It's easy to use. The subscriber simply selects an icon during the call and a sound will play providing the perfect lead to a plausible excuse to bail from the call.

For example, select the traffic icon, let the traffic sound play, tell your caller that you're in the middle of some very hectic traffic, and hang up.

Pocket Bye Bye sounds include:
Traffic
A Crowd
Doorbell
Pager
Telephone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Symmy VOIP over GPRS 3G and WIFI

• Call any member of your community for free
• Send instant messages, emails and chat for free
• Share files (music, video, picture)
• Make video calls (soon!)
• Have high level security with data encryption.
• Symmy itself is a completely free service.

Symmy-Free 3G/GRPS VOIP Voice/Video calls, Emails & IM chat software for Nokia S60 mobiles
Symmy is a new Skype like freeware application for Nokia Symbian S60 2nd and 3rd Edition (NSeries and ESeries) mobile devices like N80,N93,N95 that allows you to make VOIP voice calls from your mobile via WLAN/3G/GPRS internet connection to other Symmy mobile users. Soon they will introduce the capability to make Video calls and share files (music, video, picture) from your mobile device over 3G/GPRS.
You can also send instant messages, emails and chat for free. The software features high level security with data encryption.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Talking Mobile Phrase Book (English => French/German/Greek/Italian/Portuguese/Spanish)

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpicks.co.uk/latest/wp-content/uploads/2007/07/talkingphrases.jpg

De Sprekende Woordenboeken kan je HIER downloaden

Too busy to learn a language, download this coolgorilla software directly to your mobile and let your phone do the talking for you.

-French
-German
-Greek
-Italian
-Portuguese
-Spanish

Each of the lastminute.com mobile phone phrasebooks has hundreds of sound files that can be accessed through these easy to use applications. Simply decide which language you want on your phone, follow the steps and you could have the translator of your choice within minutes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Foutje in startpost: AgileMessenger is geen freeware 8)7

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartgrefte schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:37:
Foutje in startpost: AgileMessenger is geen freeware 8)7
Ja da's meestal met startpost (veelal ook oude troep wat nagenoeg nooit meer wordt bijgewerkt) dus ook een dood linkje hier en daar ;)

Neem gewoon een andere messenger er zijn er zat en beter !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

heb d'r al een gevonden die ook nog es gratis is, -> http://mobile.live.com , deze msn werkt uitstekend op m'n N93 :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Weet iemand hier of er een proggie bestaat waarmee je via de voice memo functie op je gsm, een ingesproken herinnering als notitie bij een bepaalde tijd/datum kan zetten zodat je op dat tijdstip een alarm krijgt, je voice memo afluistert en hetgene kan doen waar je aan herinnert wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nasty Nate schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:01:
Weet iemand hier of er een proggie bestaat waarmee je via de voice memo functie op je gsm, een ingesproken herinnering als notitie bij een bepaalde tijd/datum kan zetten zodat je op dat tijdstip een alarm krijgt, je voice memo afluistert en hetgene kan doen waar je aan herinnert wordt?
Een alles in één progje wat alles automatisch doet ben ook ik nog niet tegengekomen ;)

Maar kan je niet het onderstaande doen dan... want het blijft tenslotte uit twee delen bestaan (geluid opnemen & alarm weergeven)

Neem je Memo's op met een goed progje bijvoorbeeld Vito Audio Notes, want het standaard progje van mijn Nokia is 3x niks en schrijft bovendien ook alleen maar in het *.amr formaat weg!

Vervolgens op zoek gaan naar een alarm-progje waar je voor ieder alarm een ander geluidsbestandje (jouw memo dus!) kan kiezen...

Dat moet niet zo moeilijk zijn denk ik, kijk eens naar onderstaande deze alarmprogjes en dan gewoon een trial-versie downloaden en even kijken of je voor ieder alarm een ander geluidje kan selecteren.

-Multi Alarm
-Handy Clock

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Bedankt voor je reply JBNL, ik zal er eens naar kijken.
Denk wel dat het toch iets te omslachtig wordt om het ene progje te openen om de herinnering op te nemen, vervolgens het agenda progje te openen en de herinnering in te stellen om vervolgens bij settings ook de alarm toon nog te moeten veranderen...vooral als je veel herinneringen zet voor jezelf en dat doe ik dus, er gaan er elke dag wel een paar af.

Daarom hoopte ik op een progje dat ik achter een sneltoets zou kunnen zetten zodat ik direct iets kon inspreken en vervolgens dat op kon slaan om af te spelen op een bepaalde datum/tijdstip.

Vroeger kon het gewoon op mijn Nokia! (6110?)

Hopenlijk gaan meer mensen inzien hoe makkelijk dit zou zijn en gaat er vervolgens iemand een programma voor schrijven! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nasty Nate schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:10:
Bedankt voor je reply JBNL, ik zal er eens naar kijken.
Denk wel dat het toch iets te omslachtig wordt om het ene progje te openen om de herinnering op te nemen, vervolgens het agenda progje te openen en de herinnering in te stellen om vervolgens bij settings ook de alarm toon nog te moeten veranderen...vooral als je veel herinneringen zet voor jezelf en dat doe ik dus, er gaan er elke dag wel een paar af.

Daarom hoopte ik op een progje dat ik achter een sneltoets zou kunnen zetten zodat ik direct iets kon inspreken en vervolgens dat op kon slaan om af te spelen op een bepaalde datum/tijdstip.

Vroeger kon het gewoon op mijn Nokia! (6110?)

Hopenlijk gaan meer mensen inzien hoe makkelijk dit zou zijn en gaat er vervolgens iemand een programma voor schrijven! :P
Ja laten we het hopen, ik ben er ook naar op zoek... Nu is het allemaal zo omslachtig gedoe :'(

Als ik wat gevonden heb dan meld ik het hier wel (jij ook hoop ik ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Ik heb het nu dus een paar keer geprobeerd met de standaard dictafoon in de N76, die zet het fragment direct in de map waar ik dan met Handy Alarm in uitkom.

Zo kan ik op zich best snel een geluidsfragment als alarm zettten die dan netjes afgaat op de ingestelde tijd, alleen gooit hij dan dus direct het geluidsfragment aan en herhaalt het 7 keer alvorens te snoozen en dit later weer te doen. (terwijl je op je display niet kan zien dat je een alarm hebt gemist......)

Ik zoek dus iets waarbij er een standaard alarm tingeltje afgaat en er dan een knop "afspelen" verschijnt zoals bij oudere Nokia's het geval was!

Nu zit ik bij een vriendin op de bank gezellig te doen en horen we ineens keihard in mijn stem "Onderbroeken in de was gooien!!" netjes zeven maal herhaald..

Niet echt bevorderlijk kan ik u melden.

Als ik wat vind dan post ik het zeker ff hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nasty Nate schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:39:
Ik heb het nu dus een paar keer geprobeerd met de standaard dictafoon in de N76, die zet het fragment direct in de map waar ik dan met Handy Alarm in uitkom.

Zo kan ik op zich best snel een geluidsfragment als alarm zettten die dan netjes afgaat op de ingestelde tijd, alleen gooit hij dan dus direct het geluidsfragment aan en herhaalt het 7 keer alvorens te snoozen en dit later weer te doen. (terwijl je op je display niet kan zien dat je een alarm hebt gemist......)

Ik zoek dus iets waarbij er een standaard alarm tingeltje afgaat en er dan een knop "afspelen" verschijnt zoals bij oudere Nokia's het geval was!

Nu zit ik bij een vriendin op de bank gezellig te doen en horen we ineens keihard in mijn stem "Onderbroeken in de was gooien!!" netjes zeven maal herhaald..

Ja
Niet echt bevorderlijk kan ik u melden.

Als ik wat vind dan post ik het zeker ff hier.
Ok bedankt.

Maar ik begrijp je probleem :) :) :)
Zal je regelmatig wel veel bekijks hebben met die alarmmeldingen van jou!
Ook grappig in een volle bus/metro/trein, vooral als je niet snel je geluid kan dimmen in de stress ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat anders...

Heb HIER de trail versie van PDF+ gedownload.

Ook nog eventjes gegoogeld op PDF Plus v1.67 ;)
Je moet af en toe wel even je Chinees een beetje bijspijkeren (8>
En tijdens installatie even de Chinese taalmodules uitvinken en hij is gewoon in het Nederlands te gebruiken ;)

Echt een Super Progje, zeker als je een Nokia N80 hebt met die waardeloze Adobe Lite PDF Reader :'(
Nu kan je eindelijk wel goed je PDF bestanden lezen en dus ook de grotere boekwerken.

Dat flut-progje van Adobe zelf heb je geen zak aan, kan niet eens overweg met grote bestanden, wat zeg ik, kleine bestanden zijn 9 v/d 10 keer ook al te veel gevraagd 8)7
Vreemd dat men bij Adobe zo'n onbruikbaar flutprogramma afleverd :?

Heb het net even getest met een AutoCad boekwerk van 18 MB - 900 pagina's, géén enkel probleem d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 09:00:

Talking Mobile Phrase Book (English => French/German/Greek/Italian/Portuguese/Spanish)
De Sprekende Woordenboeken kan je HIER downloaden.
Net zoiets, maar dan met verschillende cityguides erbij en ook in het Thais en Chinees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 09:06:
Weet iemand hier wat de oorzaak is van het feit, dat al mijn opgehaalde G-mailtjes worden verwijderd nadat mijn E70 zijn mailbox bij een volgende ophaal-sessie refreshed? Als je een oplossing weet is die ook zeer welkom!

Enige manier om opgehaalde emailtjes te bewaren is door ze op te slaan in een andere map, bijvoorbeeld de sms Inbox...maar dat lijkt me niet de bedoeling toch?
Sorry geen zin om het hele toppic door te spitten maar ik heb dit zelfde probleem op mijn N95.
Is hier al een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IMadeLove2MyN95 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:13:
[...]

Net zoiets, maar dan met verschillende cityguides erbij en ook in het Thais en Chinees.
Yep, inderdaad handige software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk nu sinds april met S60 (N95), en 't bevalt me prima... Heb 'm gekocht om o.a. mijn iPAQ te vervangen, uiteraard is S60 niet hetzelfde als Windows Mobile: ik mis in de agenda bijvoorbeeld de functies om te zoeken naar items/plaatsen/personen etc. in je telefoon, of om een afspraak te kopieren naar een andere datum...

Dit lukt uiteraard wel achter m'n PC, en dan alles te syncen, maar heeft iemand misschien een betere oplossing? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Deze pagina is echt een tip: Heel veel Symbian Apps.

Enjoy :)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voegt niks toe :O, beetje samengeraapt spul, de meeste linken zijn hier ook al lang geleden voorbij gekomen...
Beetje googlen en/of emule levert je veel meer op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:40:
Ik werk nu sinds april met S60 (N95), en 't bevalt me prima... Heb 'm gekocht om o.a. mijn iPAQ te vervangen, uiteraard is S60 niet hetzelfde als Windows Mobile: ik mis in de agenda bijvoorbeeld de functies om te zoeken naar items/plaatsen/personen etc. in je telefoon, of om een afspraak te kopieren naar een andere datum...

Dit lukt uiteraard wel achter m'n PC, en dan alles te syncen, maar heeft iemand misschien een betere oplossing? :?
Ik vind ook die ingebouwde agenda (N80&N95) drie keer niks, heb hiervoor ook altijd WM PDA's gehad ;)

Met onderstaand progje kan je een flink stuk meer doen dan de standaard agenda, download de trial versie en kijk of hij bevalt en daarna even googlen natuurlijk (tipje zoek op v5.50 ;) )

AquaCalendar voor S60 v3 5.20

Afbeeldingslocatie: http://smartsym.nl/images/screenshots/screenshot.33145.gif

AquaCalendar voor Series 60 3rd Edition is een uitgebreide agenda voor SymbianOS: taken, berichten (SMS/MMS), e-mail, contacten beheren, verjaardagen, alles is aanwezig. Adressen uit het telefoonboek kunnen worden gekoppeld aan afspraken.
Het programma vervangt de reeds aanwezige agenda volledig en maakt het mogelijk om ook met de PC te synchroniseren.

Gebruikersinterface in Nederlands, Engels, Duits, Italiaans, Zweeds, Chinees, Russisch en andere talen.
Nieuwe gebruikersinterface:
10 verschillende dag-, week- en maandoverzichten
Adressen, taken en berichten in een oogopslag
Kleuren en iconen per categorie
Tijdstip steeds zichtbaar
Volledige schermweergave
Sneltoetsen en sjablonen
Kleurenschema en iconensets kunnen door de gebruiker worden gedefinieerd
Verschillende lettertypen
Ingebouwde taakmanager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:49:
[...]

Ik vind ook die ingebouwde agenda (N80&N95) drie keer niks, heb hiervoor ook altijd WM PDA's gehad ;)

Met onderstaand progje kan je een flink stuk meer doen dan de standaard agenda, download de trial versie en kijk of hij bevalt en daarna even googlen natuurlijk (tipje zoek op v5.50 ;) )

AquaCalendar voor S60 v3 5.20
Helemaal goed! Lijkt me een mooi alternatief voor de S60 agenda, heb de trial al draaien! Is het mogelijk om deze ook in de active-standby te zien?

Dank je _/-\o_

PS als ik zoek naar v5.50 kom ik niet echt verder... :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:05:
[...]

Helemaal goed! Lijkt me een mooi alternatief voor de S60 agenda, heb de trial al draaien! Is het mogelijk om deze ook in de active-standby te zien?

Dank je _/-\o_

PS als ik zoek naar v5.50 kom ik niet echt verder... :?
Hoezo niet :? , heb jij dan een andere google dan ik ;(
Beetje googlen is toch niet zo moeilijk ;)

Ik google zomaar spontaan even op: PocketTorch + AquaCalendar + v5.20
En daarna heb ik toevallig voor de 2e link gekozen en zie 1924.
Maar je kan toch ook wel even zelf nadenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:51:
Hoezo niet :? , heb jij dan een andere google dan ik ;(
Beetje googlen is toch niet zo moeilijk ;)

Ik google zomaar spontaan even op: PocketTorch + AquaCalendar + v5.20
En daarna heb ik toevallig voor de 2e link gekozen en zie 1924.
Maar je kan toch ook wel even zelf nadenken ;)
Denken gaat me prima af, dank je ;)
Je gaf me de tip om te zoeken naar v5.50, en dat levert bij mijn google inderdaad minder relevante resultaten op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:09:
[...]

Denken gaat me prima af, dank je ;)
Je gaf me de tip om te zoeken naar v5.50, en dat levert bij mijn google inderdaad minder relevante resultaten op...
Ach is maar net wat je relevant vindt..., maar die v5.50 werkt overigens ok!
Wat google betreft, Google met www.google.nl (aangevinkt: Het Internet of Pagina's uit NL, dus NIET pagina's in het Nederlands) en dan de 2e link van boven ;)

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je, ik ben i.i.g. erg blij met je tip! Zal het eens een week of 2 proberen...
Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:55
Gebruik nu de standaard agenda van mijn Nokia E65 om met Outlook 2003 te syncen. Als ik nu AquaCalendar installeer komen de afspraken dan ook hierin als ik met PC Suite sync?
Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste