Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
Ik raad je aan om de hele zooi te verkopen, behalve de SetItems en de goede blauwe items. Al die troep met +12% str etc zijn goed, maar als je een paar uur verder gaat krijg je al +32%.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 11:53 ]
Want het is makkelijk om van te voren +skills te berekenen.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Verwijderd
Vanwege de extra kans die je heb (maxed 10%) om een Dual Wield skill uit te voeren.Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:31:
Ik ben een dual wield warrior aan 't bouwen .... ik zie in de top tier dat er 1 skill is waarbij je kans hebt 2 vijanden tegelijertijd te meppen, en 1tje met 3. Waarom zou ik in godesnaam punten verspillen aan die met 2?
Je krijgt dan 22+10+10+10 52% kans om Dual Wield skill uit te voeren ander maar 42%
Tis maar wat je wilt natuurlijk
Weet niet of +4 skills bestaan... als dit antwoord is op mijn post (ik heb in totaal +4 to all skills).Derr_Hans schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:55:
die +4 skills zijn die zeldzaam of komen ze redelijk vaak voor.
Want het is makkelijk om van te voren +skills te berekenen.
Ik heb wel bracer met +3 to all skills.. die is rare
ja elke dualwield skill heeft zn eigen "chance to"Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:31:
Ik ben een dual wield warrior aan 't bouwen .... ik zie in de top tier dat er 1 skill is waarbij je kans hebt 2 vijanden tegelijertijd te meppen, en 1tje met 3. Waarom zou ik in godesnaam punten verspillen aan die met 2?
zo had ik vaak: dual, hew,hew,crosscut,hew,dual,arc,hew,hew,normale slag,crosscut,arc,hew etc.
en trouwens wie heeft het over punten verspillen? ja kan ze altijd terug kopen by mr.mystic.
en dualwield is leuk maar in epic moet je toch echt aan een schildje geloven, en dan heb je lekker 20 punten over voor iets anders
onzin shield is echt niet nodigWSaeNoTSoCK schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:41:
[...]
ja elke dualwield skill heeft zn eigen "chance to"
zo had ik vaak: dual, hew,hew,crosscut,hew,dual,arc,hew,hew,normale slag,crosscut,arc,hew etc.
en trouwens wie heeft het over punten verspillen? ja kan ze altijd terug kopen by mr.mystic.
en dualwield is leuk maar in epic moet je toch echt aan een schildje geloven, en dan heb je lekker 20 punten over voor iets anders
Aaaah kijk, bij diablo hield ik altijd al rekening met (hangt van char af) 3-5 skills.Jaii schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:41:
[...]
Weet niet of +4 skills bestaan... als dit antwoord is op mijn post (ik heb in totaal +4 to all skills).
Ik heb wel bracer met +3 to all skills.. die is rare+2 is al rare laat staan +3.
Sorceress heb ik momenteel +12
Maar met TQ is het nog ondervinden of +skills makkelijk te krijgen zijn, blijk baar niet dus
+2 skill moet er wel in zitten.
Dan max ik alles tot zo'n 2 punten er onder
Scheel zo vrij snel weer +10 punten
[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 19-07-2006 13:01 ]
Verwijderd
ben nu van plan om helemaal opnieuw te beginnen en had iemand leuke classes in gedachte? tuurlijk kan ik ze zelf ook allemaal uittesten maar wil gewoon spelen. en opzich zijn ze allemaal wel leuk, gaat mij meer om de reacties van mensen die al wat verder in het spel zijn
Verwijderd
Ik wil jouw Obsidian Greaves wel hebben, ik geef je er Oracle's Winding armbanden voor terug.Yagermeister schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:20:
[...lange lijst met items...]
Verwijderd
10% verschil dus, maar ik raak dan toch liever 3 vijanden, dan 2Derr_Hans schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:36:
[...]
Vanwege de extra kans die je heb (maxed 10%) om een Dual Wield skill uit te voeren.
Je krijgt dan 22+10+10+10 52% kans om Dual Wield skill uit te voeren ander maar 42%
Tis maar wat je wilt natuurlijk
Ik wilde die andere skill punten mikken of in dodge change, of die snelheidsverhogende skill. Ik neem aan dat die laatste hetzelfde werkt als die uit Diablo II? Ik hou meer van snelheid, dan slow high damage
Verwijderd
Storm en spirit is enorm sterk, en ik vind dat dus zelfs op een gegeven moment niet meer leuk. Verder is dat zover ik weet de enige overpowerde build. Alles is wel leuk en handig. Gewoon doen wat je leuk vind en het komt goed.Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:08:
nou vandaag toch uiteindelijk maar het spel legaal gekocht, ook al had ik eht al een paar weekjes op een andere maniertoen kwam ik uitiendelijk op een lvl 20 warfare +defense dude , net in de 2e stad van egypte.
ben nu van plan om helemaal opnieuw te beginnen en had iemand leuke classes in gedachte? tuurlijk kan ik ze zelf ook allemaal uittesten maar wil gewoon spelen. en opzich zijn ze allemaal wel leuk, gaat mij meer om de reacties van mensen die al wat verder in het spel zijn
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 13:18 ]
Hoop posion bleed piercing damage
Of je haal in de dual wield overal 1 skill uit, +1skill item is wel te vindenVerwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:11:
[...]
10% verschil dus, maar ik raak dan toch liever 3 vijanden, dan 2.
Ik wilde die andere skill punten mikken of in dodge change, of die snelheidsverhogende skill. Ik neem aan dat die laatste hetzelfde werkt als die uit Diablo II? Ik hou meer van snelheid, dan slow high damage.
stop de 3 punten in die laaste DW skill voeg daar 2 extra bij zodat je met +1skills item op de 52% zit. zo heb je nog 3 voor dodge/of die andere
[ Voor 56% gewijzigd door Derr_Hans op 19-07-2006 13:25 ]
Verwijderd
+ skill is wel makkelijk te krijgen.. epic typh en legendary typh droppen zowat alle goede items. Zoals een mage armor met +2 to all skills en ook melee met +2 to all, ook nog zat andere armors met +1 to all skills. Die dingen zijn totaal niet zeldzaam, alleen +3 is zeldzaam.Derr_Hans schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:00:
[...]
Aaaah kijk, bij diablo hield ik altijd al rekening met (hangt van char af) 3-5 skills.
Sorceress heb ik momenteel +12vandaar dat ik zeg hangt af van de char.
Maar met TQ is het nog ondervinden of +skills makkelijk te krijgen zijn, blijk baar niet dus
+2 skill moet er wel in zitten.
Dan max ik alles tot zo'n 2 punten er onderheb al +1
nu nog 1tje erbij
Scheel zo vrij snel weer +10 punten
ennuh ook een vraag over die items ja, heb je die allemaal bij andere characters?? maak je gewoon een aantal aan om daar items te storen??\
en ik denk dat ik voor dit ga klik
[ Voor 36% gewijzigd door thewizard2006 op 19-07-2006 14:54 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
http://vnboards.ign.com/t...ard/b23058/97906579/p1/?9
onderandere infinite potion stacks en epics/legendaries kunnen nu ook ge-relic'ed worden...
ff kijken of het wat is...
summoner is ook redelijk overpowerd. Ben nu lvl 35 en zit in epic act 2. Alle mobs gaan dood als je eruption cast en er een fireball op gooit, denk dat ze nog wel een stuk sneller doodgaan dan die ternion atack ofzo van spirit. Het ziet er wel allemaal zeer spectulair uit moet ik zeggen, een grote vuurwerk showVerwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:17:
hmm ik denk dat ik maar voor de Summoner ga , aangezien me vorige char geheel , close combat was zonder veel magieen tjah dat soort reacties wou ik juist. tuurlijk een overpowerde build is leuk. maar op een gegeven moment lijkt me ook dat je het helemaal zat word
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
een mod waarmee relics in epic en legends kan stoppen. Het zal bets wel mogelijk zijn maar is het iets officieels? of een soort van hack/cheat??Fly-guy schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:55:
Weet niet of 'ie al voorbij is gekomen:
http://vnboards.ign.com/t...ard/b23058/97906579/p1/?9
onderandere infinite potion stacks en epics/legendaries kunnen nu ook ge-relic'ed worden...
ff kijken of het wat is...
Ja dus is het ook lame ;o.Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:05:
[...]
een mod waarmee relics in epic en legends kan stoppen. Het zal bets wel mogelijk zijn maar is het iets officieels? of een soort van hack/cheat??
Verwijderd
Verwijderd
want bij wow heb je wel mods die toegestaan zijn maar deze lijkt mij niet echt officieel/toegestaan die THQ.
Verwijderd
Hello Thank you for placing your order with us here at CD WOW! We are writing to you regarding your order for:Titan Quest (DVD-ROM) Windows The arrival of stock from our supplier has been further delayed. The advised shipping date for this title is now the 24/07/2006 As soon as we are able to ship this item to you we will send you an e-mail confirming dispatch. From the date of dispatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK. Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us. We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title. We hope you will accept our apologies for any inconvenience that this delay has caused. Thank you for shopping with CD-WOW! Kind regards CD WOW! Customer Service http://www.cd-wow.com/myorders.php
en die patch zou wel beter zijn. Ik vind dat soort dingen geen cheaten. Het maakt de game gewoon ff wat leuker en als je halve inventory uit potions bestaat is dat best irritant
wat heeft wow (mmorpg) met een tq (hack&slash) te maken?Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:27:
Wat heeft iedereen met WOW? Ik heb het 5 maanden gespeeld, maar om nou te zeggen dan het zo'n goed spel is, niet echt. Ragnarok Online met de gfx van een NES game vind ik beter dan wow. WOW heeft gewoon een groot budget, maar had zoveel beter kunnen/moeten zijn.
En wow is geweldig voor wat het doet, zeer verslavende rustige gameplay. Terwijl tq juist zeer sneller op actie gerichte gameplay heeft.
of is deze post in het verkeerde topic?
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
ik begon over wow puur om dat hele mob gebeuren meer niet. Ik heb het ook een tijd gespeelt maar die hele community is zo f*cked up bah. maar dat terzijdenVerwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:27:
Wat heeft iedereen met WOW? Ik heb het 5 maanden gespeeld, maar om nou te zeggen dan het zo'n goed spel is, niet echt. Ragnarok Online met de gfx van een NES game vind ik beter dan wow. WOW heeft gewoon een groot budget, maar had zoveel beter kunnen/moeten zijn.
PS: nog opzoek naar Raptor en Monk's Spade (beide epic spears)
Verwijderd
Ja het was ook niet persoonlijk bedoeld, maar heel vaak als iemand denkt aan een RPG/MMORPG dan wordt het gelijk WOW, dat snap ik niet echt. WOW heeft weinig nieuws gebracht en is ook niet van zeer hoge kwaliteit. Als ik een hack and slash vergelijk dan is het met diablo en als het geen hack and slash is, wordt het final fantasy. MMORPG zijn er niet zoveel goede maar ik vond zelf RO en lineage2 en everquest beter dan wow. Maar dit is wel weer genoeg over andere games denk ik.Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:43:
[...]
ik begon over wow puur om dat hele mob gebeuren meer niet. Ik heb het ook een tijd gespeelt maar die hele community is zo f*cked up bah. maar dat terzijden
PS: nog opzoek naar Raptor en Monk's Spade (beide epic spears)

Verwijderd
Zeg... ga hiermee ff naar een anti WOW topic, of naar de WOW topic zelf... niet in dit topic...Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:27:
Verwijderd
Zeik nietVerwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 16:14:
[...]
Zeg... ga hiermee ff naar een anti WOW topic, of naar de WOW topic zelf... niet in dit topic...
elk spel is een eigen spel dan wel namaak van een soortgelijk. je gaat toch ook niet elke strategie game vergelijken met C&C?
ontopic maar weer.
Verwijderd
Ik speel trouwens offline he, dus ik ga het eerst gewoon uitspelen. Ik speel ook nog WoW erbij, en ik denk dat ik dit spel alleen offline hou.[b]Derr_Hans schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:19
Of je haal in de dual wield overal 1 skill uit, +1skill item is wel te vinden
stop de 3 punten in die laaste DW skill voeg daar 2 extra bij zodat je met +1skills item op de 52% zit. zo heb je nog 3 voor dodge/of die anderemet de ene Extra van de je item =4
Maar ik heb 'm door. Het zijn natuurlijk 2 losse skills, dus als je allebei de skills volpropt, heb je bij een klap uitdelen dus en:
1) kans op een normale DW
2) kans op een DW met 2 tegenstanders raken
3) kans op een DW met 3 tegenstanders raken
4) kans op die special knockdown skill (heb de namen nog niet zo in mijn hoofd als met Diablo II
M.a.w., zo heb je meer kans om per tik die je doet zowieso 1 van de special skills in werking te zetten, dat begrijp ik goed toch?
Hah, dat is wel awesome, even mijn huidige skill list posten. Level 37, btw, dus hij zit er 2 levels naast.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
http://www.titancalc.com/...0-1-0-0-0-12-0-0-0-1-12-0
Die Core Dweller ramt iedereen plat, en Eruption al helemaal
[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 19-07-2006 16:59 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Heh, ik heb ook een summoner maar ben de andere kant opgegaanAngeloonie schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 16:58:
Dit is mijn summoner nu
Die Core Dweller ramt iedereen plat, en Eruption al helemaalMet die 2 ringen van Gaia die ik van Melk had gekregen (Toch?) gaat Eruption nog eens 4 lvls omhoog
En dan heb ik nog een staff met +1 Earth/Nature en Gloves met +1 Skills
http://www.titancalc.com/...0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0
Zou het het nog waard zijn om op mijn Earth kant te focussen, voor Eruption en boosts voor Core Dweller? Ik melee nu meestal.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
zou best kunnenAngeloonie schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 16:58:
Dit is mijn summoner nu
Die Core Dweller ramt iedereen plat, en Eruption al helemaalMet die 2 ringen van Gaia die ik van Melk had gekregen (Toch?) gaat Eruption nog eens 4 lvls omhoog
En dan heb ik nog een staff met +1 Earth/Nature en Gloves met +1 Skills
Over het algemeen niet, maar bij een groep tijgers met meer dan één witte en een zwarte wel.coptician schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 17:22:
Ik denk persoonlijk dat de Dweller van die tweede heel blij wordt, en die derde ook heel leuk vindt. Maar het zijn wel veel punten die je daarmee weghaalt, dus is het een lastige keuze. Heb je moeite om je Dweller in stand te houden?
Ik heb nu 6 punten die ik nog kan besteden, dus ik zie wel even
De nieuwe zijn:
Yin
Mantis helm
druids vestment (draag ik zelf op dit moment)
Als iemand wil ruilen dan hoor ik hier wel. Zelf ben ik aan het zoeken naar het druid spul of dingen waarmee ik meer dmg kan doen. Ik ben Earth/Nature op lvl 31
Dit zijn mijn skills:
http://www.titancalc.com/...1-4-1-1-0-2-0-1-3-5-1-0-0
Iemand suggesties misschien?
[ Voor 21% gewijzigd door Yagermeister op 19-07-2006 20:15 ]
-Te huur

Ik zit me rot te zoeken naar het huis van de Hermit Mage (voor de gelijknamige quest).
Hij moet in de buurt van de teleport "Jade Palace" zijn, maar ik kan hem nergens vinden, dit terwijl ik hem met m'n andere char wel gedaan heb

Weet iemand waar het huisje is?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
netzo als de enchantments bijvoorbeel storm nimbus heeft +% to ice en lightning dammage, word dan elke lightning skill/attack procentueel dikker?
ik vind het een beetje nalatig dat je de active skill dammage niet kan zien.
Zover ik weet wordt elke att van dat element dan sterker. De att van de active skill kun je wel, welke dmg bedoel jij dan? Ik heb zelf bij earth enchantment gewoon een hogere dps als ik die actief maak.WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 21:55:
Hoe zit het met +x% to damage. bijvoorbeeld ik heb +24% to fire damage in een stafje, maar word dan je skill dammage ook meer of alleen van het stafje.
netzo als de enchantments bijvoorbeel storm nimbus heeft +% to ice en lightning dammage, word dan elke lightning skill/attack procentueel dikker?
ik vind het een beetje nalatig dat je de active skill dammage niet kan zien.
-Te huur
ik bedoel als je bijvoorbeeld lightningstrike doet met de upgrade (chainlightning) dan kun je niet de actueele dammage zien van die skill plus alle bonus van +% lightning dammage en +% elemental dammage etc.Yagermeister schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 22:17:
[...]
Zover ik weet wordt elke att van dat element dan sterker. De att van de active skill kun je wel, welke dmg bedoel jij dan? Ik heb zelf bij earth enchantment gewoon een hogere dps als ik die actief maak.
1 regeltje extra onder DPS was al voldoende geweest die zich aanpast aan welke skill je onder secundairy attack hebt staan.
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Verwijderd
kans dat ik een server vind die ik uberhaupt kan joinen is klein en als ik erin zit kans is groot dat ik binnen 1 min eruit wordt gegooit met error lost connection.
als ik eigens een server opzet de helft van de mensen die joinen krijgen zelf ook het gezeik met lost connection. en worden er vaak ook meteen eruit gegooit.
het gebruik met portals lost connection error.
ik dacht eerst dat dit een probleem is waar veel mensen last van hebben maar dat begint steeds minder te worden.
misschien firewall problemen ofzo? probeer es zonder firewall te spelenVerwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 23:19:
zijn er meerdere mensen met de volgende problemen:
kans dat ik een server vind die ik uberhaupt kan joinen is klein en als ik erin zit kans is groot dat ik binnen 1 min eruit wordt gegooit met error lost connection.
als ik eigens een server opzet de helft van de mensen die joinen krijgen zelf ook het gezeik met lost connection. en worden er vaak ook meteen eruit gegooit.
ik dacht eerst dat dit een probleem is waar veel mensen last van hebben maar dat begint steeds minder te worden.
Is dit bij een Internet game of bij een Hamachi virtueel LAN game ? Ik heb op een ander forum wel ergens gelezen dat iemand dit soort problemen had en dat het aan z'n router bleek te liggen. Toen hij z'n oude router (een D-Link geloof ik, maar kan me vergissen) verving voor een Linksys router waren de problemen ineens als sneeuw voor de zon verdwenen...Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 23:19:
zijn er meerdere mensen met de volgende problemen:
Jep zo gaat dat in werking.Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 16:41:
[...]
Ik speel trouwens offline he, dus ik ga het eerst gewoon uitspelen. Ik speel ook nog WoW erbij, en ik denk dat ik dit spel alleen offline hou.
Maar ik heb 'm door. Het zijn natuurlijk 2 losse skills, dus als je allebei de skills volpropt, heb je bij een klap uitdelen dus en:
1) kans op een normale DW
2) kans op een DW met 2 tegenstanders raken
3) kans op een DW met 3 tegenstanders raken
4) kans op die special knockdown skill (heb de namen nog niet zo in mijn hoofd als met Diablo II).
M.a.w., zo heb je meer kans om per tik die je doet zowieso 1 van de special skills in werking te zetten, dat begrijp ik goed toch?
Dus maxed heb je 52% kans om 1 van die 4 moves uit te voeren.
Weet alleen niet of dit ook in combinatie gaat met onslaught ?
Vast wel
Zelfde geld voor VOLLEY (hunter) werkt dat ook als je als normal attack marksmanship neemt ?
Verwijderd
Nu ik bij allerlei bosses en undead gespuis kom kan ik niets meer.. m'n 150+ damage over 3s met poison en bleed is weg, stun werkt niet... ja dan moet je rennen als je bossen niet krijgt gestunned, en dan krijg je het... je dps stopt
Ik heb hiervoer een ranged char gespeeld, en ik denk dat ik daarmee maar opnieuw begin.. want dit werkt voor geen meter.
IMO is een ranged char VEEEEEL beter om bosses neer te krijgen, wat minder in dik door bakken met mobs rossen, maar dat is wel redelijk te doen in tegenstelling tot als Assasin (Warfare/Rogue) een boss omleggen.
Kijk naar de rest :
een Ranger heeft Snare en nog spammable ook(Snare, laat je combo rustig gaan, Snare... gewoon omdat het zo lang duurt)
Spirit/Earth/Storm ALLEEN maar ranged + leuke summons die de klappen voor je opvangen
Nu heb ik tot Athene kunnen spelen.. want daar kom ik een undead tegen die EN uit mijn stun breekt binnen 0.75s , wat 10% van de stun is ofzo, EN de undead kan tegen bleed en poison, want ook weer 20dps wegneemt... enig idee hoe ik het nu moet overleven?
Verwijderd
Verder vind je zelden of nooit 3 van dezelfde relics en kun je dus nooit de bonus behalen van een completed relic charm (buiten het feit dat ze natuurlijk niet eens op epic of hogere items te gebruiken zijn maar goed)...
Slechte balans daarin.... het begint nu ook echt vervelend te worden. Zeker aangezien je een enorme berg experience verliest als je geslacht wordt. Dus voordat je eens een level up bereikt ben je onderhand een act verder (nu level 39).
[ Voor 23% gewijzigd door Darth Malak op 20-07-2006 10:53 ]
je hebt als thurgist met ternion attack heel veel aan een enchantment bijvoorbeeld stormnimbus van storm als je lightning stafjes gebruikt, of earth enchantment als je fire stafjes gebruikt. hierdoor zijn je attacks 2x zo dik.Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:19:
Ik vraag me af. Is het net zo sterk om 1 mastery te maxen als dat je een aantal dingen kiest van 2 masteries? Het begint voor mij (lvl 37 theurgist) toch wel lastig te worden soms, vooral somige dikke melee beesten is auwa. Zou het makkelijker zijn met 2 verdeelde masteries als 1 maxed out masterie?
Verwijderd
Dus het komt er eigenlijk op neer dat je alleen hoeft te zorgen dat je main dmg source en DPS fatsoendelijk is ?WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:04:
[...] je hebt als thurgist met ternion attack heel veel aan een enchantment bijvoorbeeld stormnimbus van storm als je lightning stafjes gebruikt, of earth enchantment als je fire stafjes gebruikt. hierdoor zijn je attacks 2x zo dik.
Verwijderd

Als iemand nog relics zoekt... geef me een seintje
hmm.... aangezien ik slechts een aantal zaken bijna gemaxed heb in storm en slechts enkele punten te verdelen heb in nature valt er niet teveel te herverdelen. Storm mastery is op zich niks mis mee (shards gemaxed, wisp bijna, verder lightning strike wat punten, nature, heart of oak wat and that's it....Nyarlathotep schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:00:
Misschien je skill points eens herverdelen? En met die relics heb ik nooit problemen, heb al veel series compleet. Maar eigenlijk gebruik ik die dingen nooit, ik vind de bonussen vaak tegenvallen. Epic items zijn vaak vele malen beter.
Er worden gewoon te weinig skill points gegeven.....
ja dat gedeelte snap ik eigenlijk ook niet helemaal want je kunt nergens je daadwerkelijke skill dammage zien. maar ik heb wel ontdekt als ik met ternion attack zonder earth enchantment schiet (fire staff) dat ze minder snel dood gaan dan met de enchantment aan. en ik neem aan dat alle overige fire skills ook dikker worden door de enchantment. maar helaas kun je dat niet aflezen.Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:10:
[...]
Dus het komt er eigenlijk op neer dat je alleen hoeft te zorgen dat je main dmg source en DPS fatsoendelijk is ?
hoe kun je eigenlijk een suggestion sturen naar die gasten misschien wel handig voor een patch.
want om je actueele skill dammage te kunne zien met alle bonussen en enchantments is wel een must imho
[ Voor 14% gewijzigd door Bulls op 20-07-2006 11:47 ]
Verwijderd
Ik denk dat die enchtanment alle fire dmg verhoogd. Kan je nl testen door eerst een fireburst spell (die lvl 1) te casten zonder earth ench. En dan met.WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:46:
[...] ja dat gedeelte snap ik eigenlijk ook niet helemaal want je kunt nergens je daadwerkelijke skill dammage zien. maar ik heb wel ontdekt als ik met ternion attack zonder earth enchantment schiet (fire staff) dat ze minder snel dood gaan dan met de enchantment aan. en ik neem aan dat alle overige fire skills ook dikker worden door de enchantment. maar helaas kun je dat niet aflezen.
hoe kun je eigenlijk een suggestion sturen naar die gasten misschien wel handig voor een patch.
want om je actueele skill dammage te kunne zien met alle bonussen en enchantments is wel een must imho
ennuh ik heb een earth/nature die ik veel als melee gebruik + pets maar warfare dat is idd alleen maar hack & slash als ik mij niet vergis. Met de dualwield kan je dus ook 2 wapens dragen
Verwijderd
Spirit en nature zijn ook fijn ... leech en heart of the oak en dergelijke
daarom vraag ik hier aan jullie wat jullie de beste keuze vinden
Ik heb Phorkos Trident al sinds halverwege epic mode en tis nog steeds mijn beste melee wapen, oftewel helaas voor jou doe ik m niet weg.. sorry..Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:02:
heeft iemand phorkos trident en/of Pendant of Immortal Rage?
[ Voor 3% gewijzigd door Occy74 op 20-07-2006 15:11 ]
Verwijderd
Is die legend trident bij jou gedropped in epic? bij die crocs?Occy74 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:11:
[...]
Ik heb Phorkos Trident al sinds halverwege epic mode en tis nog steeds mijn beste melee wapen, oftewel helaas voor jou doe ik m niet weg.. sorry..
Die gaat dus nooit iemand dragen. De helft van je health kwijt, een flinke health degeneration, en dat alleen maar om een XP bonus te krijgen! Maar de monsters waarbij je verhoogde XP wilt doen over het algemeen zoveel pijn dat je het juist full health en health regeneration wilt hebben!VyperX schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:39:
Grappig ringetje! Maar wel een beetje duur... 14M...
Geen flauw idee meer waar ie gedropt is helaas, meen dat het ergens na de crocs was..Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:16:
[...]
Is die legend trident bij jou gedropped in epic? bij die crocs?
standaard?Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:13:
tandaart =standaart
(en je kunt ook editen trouwens)
[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 20-07-2006 15:29 ]
Verwijderd
Mij kan je daar HEEL erg blij mee maken. Ik heb diverse blauwe en paarse voor je...Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:33:
Wie o wie kan ik blij maken met een Necromancer's Robe?
Voeg me maar toe op msn ofzo : Kratilim_Valqui@hotmail.com
Kunnen we dan alles regellen. Xfire : kratilim
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 15:43 ]
Verwijderd
Ik heb je toegevoegd op XfireVerwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 15:41:
[...]
Mij kan je daar HEEL erg blij mee maken. Ik heb diverse blauwe en paarse voor je...
Voeg me maar toe op msn ofzo : Kratilim_Valqui@hotmail.com
Kunnen we dan alles regellen. Xfire : kratilim
Verder heb ik ook nog een zeer mooi schildje voor wellicht een defender:

Lijkt me toch vrij aantrekkelijk voor een defender

Mocht iemand het shield + 1 essence willen, voeg me toe (maximized) op Xfire en we regelen wat
Verwijderd
Zo te zien heb ik nogal wat items die jij kan gebruiken... Komt wel goed (kben lvl 37)Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:09:
[...]
Ik heb je toegevoegd op Xfire
[afbeelding]
Lijkt me toch vrij aantrekkelijk voor een defenderIs nog niet ge-enchant, heb evt nog 2 essences van Archimedes' Mirror erbij:
[afbeelding] en [afbeelding]
Mocht iemand het shield + 1 essence willen, voeg me toe (maximized) op Xfire en we regelen wat
Verwijderd
Als je dan even op Xfire komt kunnen we het via Hamachi oid regelenVerwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:11:
[...]
Zo te zien heb ik nogal wat items die jij kan gebruiken... Komt wel goed (kben lvl 37)
-Te huur
Verwijderd
Via hamachi kun je heel makkelijk een lan game opzetten.Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 17:13:
Ik heb nog wel een pyromancer circlet, maar ik heb geen idee hoe ik je dat moet geven ik ben niet zo op de hoogte van joinen en zo. Ik speel altijd single.
TitanquestGOT6/got is 1 van de netwerken waar ik inzit. Laat ff weten als kan en wat je ervoor terug wilt
-Te huur
Dit shield wil ik wel voor mijn guardian, ik heb epics/legendarys in trade, roep maar welke je wel zou willen, kans is aanwezig dat ik ze heb.Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:09:
[...]
[afbeelding]
Lijkt me toch vrij aantrekkelijk voor een defenderIs nog niet ge-enchant, heb evt nog 2 essences van Archimedes' Mirror erbij:
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 17:31:
Ik heb hamachi erop gezet en nu weet ik niet wat ik moet doen. Ik heb dit soort dingen nog nooit gedaan. Sorry misschien dom van mij. Maar ik weet als moeder nog niet zoveel van dit soort dingen af. ben al blij dat ik kan spelen. Kan iemand mij het misschien uitleggen dat zou ik heel er waarderen. Alvast bedankt
alleen dan andere gegevensINSTRUCTIES:
* Download en installeer Hamachi. http://www.hamachi.cc
* Open het programma.
* Klik op het icoontje met 'Aanmelden bij bestaand netwerk'
* Voer in: Bij netwerk naam = titanquestGOT, bij password = got
* Hij gaat nu connecten en als het goed is zie je een lijst met users. Laat het programma open.
* Als je nu Titan Quest opstart en bij LAN kijkt, zie je de servers van Tweakers
* Join een server en have fun
-Te huur
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 18:00 ]
Verwijderd
Ik zoek nog Obsidian set items, allemaal nog behalve suit en greavesJaii schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 17:28:
[...]
Dit shield wil ik wel voor mijn guardian, ik heb epics/legendarys in trade, roep maar welke je wel zou willen, kans is aanwezig dat ik ze heb.
Sorry maar mijn pc begon raar te doen. Ik heb een game aangemaakt die Yager titan quest heet. als goed is zou je moeten kunnen joinen via lan nu. Ik sta in eerste stadje bij portal omdat ik daar ook mijn mule heb.Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 17:46:
Hij geeft bij mij aan dat het netwerk niet bestaat. Ik heb al verschillende namen met titanquest geprobeerd maar geen 1 bestaat. Wat gaat er fout? Ik heb nu wel een lijst maar als ik titan quest op start is er bij lan niks te zijn. Terwijl er volgens de lijst mensen online zijn.
Ik heb eventueel nog de bracers ervan als je iets liefs voor mij ook hebtVerwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 18:21:
[...]
Ik zoek nog Obsidian set items, allemaal nog behalve suit en greaves
-Te huur
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 19:41 ]
Verwijderd
Classes die overpowered zijn: (PvE)
Earth + Spirit. Super offensief, zal toch problemen hebben op Legendary. Main attacks zijn Volcanic Orb & Ternion attack.
Defense + Nature. Super Defensive. Het spel is snel uit gespeeld, niet erg uitdagend. Main skills. Battle Awareness, Rally, Quick Recovery, Colosseum Form, Adrenaline, Heartoak, Recharge. Je moet er moeite voor doen om dood te gaan.
Overpowered classe: PvP
Defense + Nature. (+4 to all skills) wint tegen 5 magic spellcasters, tegelijkertijd. Alles wie 20% minder HP heeft dan een Defense + Nature. Damage reflection 80% werkt zowel als close combat, range en magic
En alles cobinaties met Defense (of classes die damage reflection hebben)
Verdeling van stats:
Fighter (STR) als main attribuut:
Niet meer als 500 in strength (400 als je een class met Defense combinatie heb)
De rest in dexterity. Offense en defense ability is erg belangrijk.
Als je Defense class hebt gekozen, kun je ook punten in HP stoppen.
Fighter (DEX) als main attribuut:
Niet meer als 400 in strength
De rest in DEX. Offense en defense ability is erg belangrijk.
Mage (INT) als main attribuut:
Niet meer als 300 in DEX.
De rest in INT.
Speel je support class in multiplayer (Zoveel mogelijk in INT)
Powerlevelen van een low level character in multiplayer
Speel een spel met je vrienden die al in Legendary zijn.
Skip Normal door elke keer de baas te vermoorden in een party met je hoge level vrienden.
Zo skip je alles tot je aan Legendary zit.
Levelen gaat een stuk sneller en meer players ingame betekend betere drops.
Rune tips:
Isis (150% health regeneration wanneer deze compleet is) Legendary
Bowstring (25% attackspeed voor bows wanneer deze compleet is) Legendary
Pre/suffix tips
Defense (+1 to defense skills)
Tracker (+1 to hunter skills)
Divine (+1 to all skills)
Hale (str % bonus, hp % bonus)
Sacrifice (-% hp, -hp regeneration, +% exp)
Set item tips:
Alexandria (Defense + Hunter)
Conqueror (Warfare + Defense)
Battlemage (?)
// Je kunt veel better geen set items dragen, maar zelf items creeeren
Item shop tip:
Als je goede items zoekt. Teleporteer tussen de 3 hoogste steden die jij bezocht heb en ga de merchants langs.
Ik hou niet van cheaten maar je kunt items, dupliceren in een multiplayer game.
Money tips:
Alles wat geel/groen/blauw/paars/oranje oprapen en terug gaan wanneer je vol zit. (Ja dan moet je elke 10 minuten terug) Geld zul je later erg hard nodig hebben.
Quest tips:
Loop de hele kaart rond. Doe alle quest waarvan je HP, Attribute points en skill points krijgt. Alle andere side quests zijn niet zo belangrijk.
Verwijderd
Als je via hamachi een multiplayer start, dan wordt deze via de local Lan mulitplayer gestart. Dit heeft niets te maken met of je wel of niet een legale versie hebt.Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 19:10:
Ik heb een groot probleem ik wil iets geven aan een ander maar die heeft een niet zo´n legale versie op dit moment. En ik kan niet joinen, nou ik kan er wel ik komen maar dan is het een leeg spel zonder town volk bedoel ik en ik lig er gelijk uit lost conection. en hij kan niet joinen bij mij te hoge ping of zoiets. Is er iemand die ons daar bij kan helpen op hamachi?
Dus je maakt een spel aan via Lan, kan hij of zij deze niet joinen dan zul diegene toch moeten kijken of zijn Internet Firewal het niet blokkeert.
Dit is eigenlijk best wel standaard spulVerwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 16:09:
[...]
[afbeelding]

Zo'n cyclopean buckler ben ik al tig keer tegen gekomen en direct verkocht.
En die relics zijn ook niet echt zeldzaam. Heb van iedere "essence" relic wel haast 2 complete. Deze heb ik uiteindelijk ook maar allemaal verkocht, nam alleen maar plaats in.
Dus niet voor iedere scheet/item een screenshot maken en online zetten... bespaart je een hoop webspace
Rare's (goede), Epics en Legendaries zijn wel de moeite waard.
Ik heb echt geen schijn van kans.
Kheb het idee dat ik mijn char een beetje verkloot heb
Gelukkig heb je in TQ, in tegenstelling tot D2, de mogelijkheid je skills binnen je gekozen Mastery te herverdelen.NiaX schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 08:36:
damn, met mijn lvl30 warfare/earth wordt ik gewoon KEI-hard ingemaakt door Typhon.
Kheb het idee dat ik mijn char een beetje verkloot heb. Verkeerde skills verkeerde atributes
Hebben jullie wel dezelfde versie? Dus allebei versie 1.08 ? En hebben jullie allebei breedband Internet of is er ook sprake van dial-up verbinding?Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 19:10:
Ik heb een groot probleem ik wil iets geven aan een ander maar die heeft een niet zo´n legale versie op dit moment. En ik kan niet joinen, nou ik kan er wel ik komen maar dan is het een leeg spel zonder town volk bedoel ik en ik lig er gelijk uit lost conection. en hij kan niet joinen bij mij te hoge ping of zoiets. Is er iemand die ons daar bij kan helpen op hamachi?
NiaX schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 08:36:
damn, met mijn lvl30 warfare/earth wordt ik gewoon KEI-hard ingemaakt door Typhon.
Kheb het idee dat ik mijn char een beetje verkloot heb. Verkeerde skills verkeerde atributes
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
JohnnyV27 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:14:
[...]
spoiler:Ik heb nu samen met mijn vriendin normal uitgespeeld en typhon was vrij makkelijk. Tactiek was dat ik als champion (Warfare + Nature) typhon afleidde door rond te rennen waardoor zij die stenen kapot kon maken met haar spirit / storm vrouwtje... daarna samen op typhon beuken en toedeledoki... zonder ook maar een health potion te nemen
Heb gisteren ook Typhon omgelegd in Normal mode. Ik ging 1x dood, omdat mijn pc soms lagged. Kreeg een lading stenen op mijn kop en was direct dood
Wellicht de instellingen eens omlaag schroeven.
Maar hij was vrij makkelijk, met mijn Storm / Earth manneke. Gewoon voor 'm staan terwijl mijn Core Dweller op 'm inbeukt, en Ice Shards schieten (zijn bij mij maxed). Moest alleen ff rondrennen toen Dwellie stuk was (was al vrij snel), om een tweetal potions in te nemen.
Nu maar eens op epic gaan spelen. Heb al een stukje gedaan en het ging mij goed af eigenlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Nyarlathotep op 21-07-2006 10:32 ]
Verwijderd
Ik krijg die boss in Athene echt niet neer met m'n Warfare/Rogue ... hij resist al me poison en bleed, en voordat ik bij hem ben heb ik al weer een potion achter me kiezen.. hij breekt door stun, en ben in 10sec neer
Echt, moet ik die bosses overleven? de Gorgons waren ook al extreem moeilijk, ik kon geen dmg doen wat ik heb constant die boog vast...
daswaarHaay schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 08:51:
[...]
Gelukkig heb je in TQ, in tegenstelling tot D2, de mogelijkheid je skills binnen je gekozen Mastery te herverdelen.Kost je alleen wat geld, maar ach, daar is ook wel weer aan te komen...
maar ik weet ook nog niet precies wat de juiste manier is
ik heb nu veel punten zitten in dual wield, fire shield, fire enchantment en de eerste 15 punten van die core dweller
maarja, als ik dual wield ben ik met 1 slag dood. Met schild kan ik tenministe nog 2 keer geraakt worden :-p
Wel grappig trouwens dat ik pas nadat ik Typhon neer had gehaald al die shrines zag staan. Als ik de Mastery Shrine nou even had aangetikt
De loot viell wel tegen trouwens... 1 Blue en een hoop magic items. En die blue was de moeite niet eens waard