Timmen00... jij had nog een leuke storm item voor 464 int right?
Ik heb nu 483 int dus dat moet wel goed gaan dan
. Kan ik je bereiken via hamachi (if so, nick please
).
PSN: Norfirin
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
PSN: Norfirin
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 17:34 ]
Nee, dat gaat mij niet lukken, maar ik denk ook dat ik een van de moeilijkere builds heb uit het spel. Trouwens, ik had al aangegeven dat ik het met je eens was over het "overpowered"-zijn van je comboVerwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:39:
[...]
Ja dat is een Battle Shrine aan ja. Ik wilde zo hoog mogelijke dmg. Maar zo kun jij het ook? Kun je 10.000 dps krijgen dan. Ik heb zonder enige shrine/buff al 5000 dps btw.
Waarom heb je dan twee battle shrines nodig voor 9,6k dps?Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:39:
[...]
Ja dat is een Battle Shrine aan ja. Ik wilde zo hoog mogelijke dmg. Maar zo kun jij het ook? Kun je 10.000 dps krijgen dan. Ik heb zonder enige shrine/buff al 5000 dps btw.
Verwijderd
ik heb wel wat zooi voor jeTripp schreef op maandag 17 juli 2006 @ 19:13:
Iemand nog wat epic/rare spul voor een level 17 warfare knakkertje? Ik had leuk spul maar een crash zorgde voor een chardelete. (zoals al lang eerder vermeld
).
Verwijderd
Mooi, waar, hoe, en wanneer
ok thnx, ik heb er even ingezeten, maar ik zag geen servers in titan quest. Kan dat zijn omdat ik nog op normal speel en de servers op epic of legendary of iets dergelijks?Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 21:12:
server:titanquestGOT1
Password: got
Deze zit nog niet vol. Maar er wordt amper gespeeld, er worden gewoon geen games gemaakt:p
Komt mede dankzij het limiet van 15, geloof ik, personen.
Verwijderd
Nee dat komt omdat niemand games maakt. Maar als je een keer hulp nodig hebt dan kun je dat dus vragen op hamachi en dan wordt er een game gemaakt en wordt je geholpen. Nick is Zanthar op hamachi btw.Finch85 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 21:58:
[...]
ok thnx, ik heb er even ingezeten, maar ik zag geen servers in titan quest. Kan dat zijn omdat ik nog op normal speel en de servers op epic of legendary of iets dergelijks?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 22:03 ]
Verwijderd
Hij heeft het hier over DXtweaker, maar je kan dit ook aan zetten bij de beeldscherm eigenschappen, scheelt weer downloaden en het installeren van programma's die we niet willen.ok, I did some reading around the place regarding the problems folks have in regard to stuttering with VSYNC enabled and tearing (but smooth framerates) without it.
I'm going to explain how you can have your cake and eat it to.
I was experiencing stuttering and jerky play in most of the orient and olympus. I no longer do (still experimenting on high transparency load areas).
The issue, which I raised as a question in the Dev area is to do with the buffering of frames. TQ does not appear to support Triple buffering, only double. How this affects framerate with VSYNC you can read about in the links below... I won't redo it all here.
Basically if you enable Triple Buffering in TQ you don't get the large framerate drop to a fixed fraction of your refresh rate (before anyone says LCD's dont have refresh be aware that your OS and GPU still treat them as if they do).
eg: Refresh of 60HZ; vsync on...... FPS drops to 59... VSYNC will lock the FPS at 30. FPS being higher than your refresh does not guaranteee it will always sit at 60FPS either.
A few points before I go on:
1. your mileage may vary depending on video memory size and your video card. I run a 7900GT 512mb. Resolution and AA etc will increase the required VRAM so tinkering with these will allow you to find a happy medium I hope. Links below should help.
2. Enabling "triple Buffering" in your video card settings only works for open-GL games, not D3D so just leave it off.
3.Some other settings such as "max frames rendered ahead" seem to impact the "crispness" of the game for me. I'm exploring the effect of this more and will provide additional feedback later.
4. I did experience some really blurry texturing when I first used this. hasn't happened before. I hads some other settings I messed with at the time so let me know if you have this issue please. I have not had it since.
5. I did not write any of the software or links. I'm just passing on other peoples good work having discovered it is helpful for us TQ players.
So how do oyu do it? Use DXTweaker. A free program that you can use as a control applet to force DX to operate with triple buffering in D3D games that do not support it.
DXTweaker is not 'installed' or going to alter anything on your system. you just stick it in a directory, run it and use it as a loader for your game(s).
A useful, general tweakguide that recommends this program:
http://www.tweakguides.com/NVFORCE_10.html
Instructions for using it:
http://www.ocworkbench.com/2006/articles/DXtweaker/
The original download site:
http://www.nonatainment.de/web/Direc...8/Default.aspx
make sure you have .net framework installed to use this. grab it from the download site or better still through windows update.
I'm looking for feedback from people with different system specs on this. Particularly in regard to any percieved change in visual quality/bluriness etc.
It may be that this is a good idea to push on the developers.
edit: feedback from ATI users would be nice too
tip: koop de legale versieRpol schreef op maandag 17 juli 2006 @ 22:27:
bout spel.. crashed om de haverklap...
[ Voor 31% gewijzigd door Infinchible op 17-07-2006 22:46 ]
Verwijderd
Verwijderd
Als je echt 100% offensief gaat moet je constant kunnen one-shotten, in epic lukt dit nog wel maar in legendary denk ik nietBosmonster schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:22:
[...]
Is warfare earth een beetje te doen op epic/legendary denk je?
Verwijderd
Nou.. nature is mijn primary masteryVerwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:38:
[...]
Ligt eraan waaar je voorkeur ligt, welke is je primairy mastery? wil je meer melee of wat wil je precies. wel z\o handig om te weten.:P
Heb alleen de epic versie, totaal +50 str.Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 22:58:
Ik zoek Completed incarnation of herakles might met +str bonus. Moet iemand toch wel hebben..? Kan er wel wat voor teruggeven.
Verwijderd
Alleen door de mensen die IN de hamachi server zitten waarin jij zitFinch85 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 22:38:
[...]
edit:
En nog een vraagje, als ik Hamachi aan heb staan en dan een LAN game host, is die dan automatisch te zien door de anderen op Hamachi?
Ik heb Epic ook uitgespeeld op m'n eentje, begin nu aan Legendary, dat wordt pas een ander paar mouwen alleen. Iron Lore liet weten dat dit niet alleen kon gedaan worden...wel...het is een uitdagingVerwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 23:58:
[...]
[afbeelding]
Na die draak leaved me maat, en ben dus in mee eentje verder gegaan, 1x dood gegaan onderweg naar de 3de telkine, en de rest was simpel... zelfs typhon is easy -.-
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 07:28 ]
Verwijderd
Er zijn een paar overpowered builds, waarmee TQ makkelijker is dan het zou moeten zijn. In de komende patch gaan er naast het fixen van CTD's ook wat game-balancing tweaks komen. Hopelijk worden die overpowered builds dan wat generfed.Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 07:28:
Ik heb legendary helemaal alleen gedaan, en het was vrij simpel. Het is gewoon niet echt een moeilijk spel, ook al zeggen de makers dat titan quest zo moeilijk is, op legendary dan. Ze lullen gewoon, ze zeiden ook dat je lvl 65 was na legendary, maar iedereen killed typh al gemakkelijk bij lvl 55 ofzo. Maar het ligt ook wel aan je build/masteries natuurlijk.
Zojuist van de lead developer gehoord dat ze bezig zijn met een patch waar ook een fix voor dit probleem inzit!!Darth Malak schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:08:
Hoe doe je dat? Alleen de gele of hogere items laten zien?
Zit nu vast op epic in de catacombs act 1 na het verslaan van de boss als ik met die oude man moet praten... alleen, er valt niets te praten..geen uitroepteken, niks... iemand een idee?
Trouwens level 36 hier...
[...]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 09:41 ]
Wat is jouw build als ik vragen mag?Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 07:28:
Ik heb legendary helemaal alleen gedaan, en het was vrij simpel. Het is gewoon niet echt een moeilijk spel, ook al zeggen de makers dat titan quest zo moeilijk is, op legendary dan. Ze lullen gewoon, ze zeiden ook dat je lvl 65 was na legendary, maar iedereen killed typh al gemakkelijk bij lvl 55 ofzo. Maar het ligt ook wel aan je build/masteries natuurlijk.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 09:50 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Darth Malak op 18-07-2006 10:05 ]
Verwijderd
Ik was 34 toen ik aan epic begon geloof ik, dat betekent niet dat je 65 haalt he. Ik ben nu 55 en van 55 naar 65 is niet even wat beesten paar keer opnieuw doen, dat is eerder normal/epic en legendary nog een keer helemaal doen, en dan nog geen lvl 65 denk ik.Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 08:15:
Ik begin nu net aan epic, ik ben nu lvl 33. Dus lvl 65 haal ik wel. gewoon expres stukken met dikke beesten een paar keer opnieuw doen. Epic lijkt lastig, maar met de goede items komt het goed.
Als iemand nog Necromancer set items heeft.... Gimmig.... ik heb 3 epics van een set. De jade bow, imperial armor en druid's vestment. Dus als iemand een necromancer item heeft... graag
Verwijderd
Ik speel ook niet echt een overpowered build, ik heb een melee earth/nature char, niet echt standaard:pHaay schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 08:22:
[...]
Er zijn een paar overpowered builds, waarmee TQ makkelijker is dan het zou moeten zijn. In de komende patch gaan er naast het fixen van CTD's ook wat game-balancing tweaks komen. Hopelijk worden die overpowered builds dan wat generfed.![]()
Tja, en als je TQ te makkelijk vindt ben je natuurlijk geheel vrij om een moeilijkere build te kiezen om het voor jezelf meer uitdaging te geven. Je HOEFT tenslotte niet met de meest overpowered build te spelen...
Verwijderd
Hier 3 screens van mijn char/build zonder enige buffs actief.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 10:40 ]
[ Voor 45% gewijzigd door thewizard2006 op 18-07-2006 10:50 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Verwijderd
Om nog even hierop te reageren. Ik ben wel redelijk vaak dood gegaan, en had wel veel moeite met bijvoorbeeld de liche dragon, maar dat betekent niet dat het ineens een moeilijk spel is.Haay schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 08:22:
[...]
Er zijn een paar overpowered builds, waarmee TQ makkelijker is dan het zou moeten zijn. In de komende patch gaan er naast het fixen van CTD's ook wat game-balancing tweaks komen. Hopelijk worden die overpowered builds dan wat generfed.![]()
Tja, en als je TQ te makkelijk vindt ben je natuurlijk geheel vrij om een moeilijkere build te kiezen om het voor jezelf meer uitdaging te geven. Je HOEFT tenslotte niet met de meest overpowered build te spelen...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 10:55 ]
Verwijderd
Welke skills heb je? Heb je core dweller en volcanic orb misschien? Dat zijn wel de beste skills in earth geloof ik. Ik ben zelf melee summoner, dus weet niet precies hoe goed volcanic orb is, maar schijnt wel heel sterk te zijn.HaseMike schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:46:
Eerst vond ik het spel niet veel aan, totdat ik een char heb aangemaakt met earth/nature zoals hier werd aangeraden. Tot nu toe een leuk klikfestijn, helaas zit ik vast in de minoan labyrinth. De boss die aan het einde van dat doolhof zit krijg ik met mijn lvl17 char niet kapot.
Zelfs met continue drinken van health en power, en wolf erbij en zoveel mogelijk uitrusting ben ik binnen een paar seconden het haasje. Is mijn level te laag om die boss aan te pakken of zie ik een strategie over het hoofd.
Blijven proberen zorgt er alleen maar voor dat mijn XP omlaag gaat bij elke keer dat hij me om zeep helpt. Wegrennen lukt ook niet want die mooie deur bij de kamer van die Boss gaat op slot op het moment dat je naarbinnen gaat.
Verwijderd
Als je van plan bent echt melee summoner te worden en dus geen cast skills pakt, dan moet je iig geen intellect pakken:p Ik zou strenght een bepaald aantal pakken zodat je met je equip op 486 komt in totaal, en je dus alle str equipment kunt dragen. De rest zou ik in dex doen omdat dit toch beter is dan strenght vind ik.thewizard2006 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:48:
ziet er netjes uit
ik heb ook een earth/nature en ben level 26
nu net in babylon maar doe maar 160 damage
heb wel 2 wolven, coredweller en nymph op volle sterkte (zonder de extra upgrades dan)
wat raad je aan om erbij te nemen van extra skills enzo....
ik gebruik mijn mannetje ook voornamelijk om zelf te vechten, stort mezelf in de groep en doe een aantal potions gebruiken. meeste trekt toch naar mijn coredweller toe
ps: krijg je ook exp als je beestjes voor jou killen... ik neem aan van wel?
tip: 12- Volcanic Orb, 1 -Conflagration, 12- Fragmentation.thewizard2006 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 10:48:
ziet er netjes uit
ik heb ook een earth/nature en ben level 26
nu net in babylon maar doe maar 160 damage
heb wel 2 wolven, coredweller en nymph op volle sterkte (zonder de extra upgrades dan)
wat raad je aan om erbij te nemen van extra skills enzo....
ik gebruik mijn mannetje ook voornamelijk om zelf te vechten, stort mezelf in de groep en doe een aantal potions gebruiken. meeste trekt toch naar mijn coredweller toe
ps: krijg je ook exp als je beestjes voor jou killen... ik neem aan van wel?
http://www.twitch.tv/jannustitannus
heb je toevallig met meerdere mensen uitgespeelt?Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 07:28:
Verwijderd
Nee, heb alles alleen gedaan zoals ik al zei.evilpin0 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:10:
[...]
heb je toevallig met meerdere mensen uitgespeelt?
Ik ben gestopt met coop want er is echt geen reet aan totaal geen uitdaging op legendary, alleen solo is nog intressant.
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Verwijderd
Earth enchantment en die skill helemaal links boven.fragfreak schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:28:
Ik heb nu earth als primary master en heb de punten allemaal in core dweller, vulcanic orb en eruption gestopt. Nu wil ik een 2e mastery gaan kiezen, maar zit erg tussen spirit en nature te twijfelen. Met name omdat ik nog graag een sterke 2e pet zou willen. Maar welke is nu sterker, de nymph van nature of de liche king van spirit. Volgens http://www.titancalc.com/ deelt de liche king meer damage uit en is die ook sterker, dus zou ik voor spirit moeten gaan. Mijn speelstijl is vooral de pets laten aanvallen en zelf op afstand casten en met een staff damage doen.
Zijn er echter nog andere spells die erg gunstig zijn met mijn char die ik over het hoofd zie?
Hoop dat jullie wat gunstige tips hebben.
Ik zie ECHT het verschil niet tussen het "die zooi doorklikken op een hoger niveau" in TQ of in D2 ! Kan aan mij liggen hoor, maar wat is het verschil tussen met je poppetje in D2 naar Nightmare gaan en de hele game weer doorhakken, of in TQ naar Epic niveau gaan?DLP schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:15:
En herspeelbaarheid ? weer een keer die zooi doorklikken op een hoger niveau ? nee dat is a waste of time.
laten we met ze alle het d2 topic vol spammen over hoevel beter tq wel niet iscbxmelk schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:53:
Mensen moeten imo hier niet gaan huilen dat ze diablo 2 leuker/beter vinden. Voor zover ik het weet doen de TQ mensen dat ook niet in het diablo 2 topic.
Verwijderd
draak legend is simpel...Blackminister schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 02:00:
[...]
Ik heb Epic ook uitgespeeld op m'n eentje, begin nu aan Legendary, dat wordt pas een ander paar mouwen alleen. Iron Lore liet weten dat dit niet alleen kon gedaan worden...wel...het is een uitdaging![]()
En die draak, daar ben ik nog niet opnieuw naar toe geweest...ik durf nietTyphon is peace of cake idd
Verwijderd
Ze moeten zeker niet huilen. Vergelijk TQ niet met D2. D2 is ook de 2de game in zijn reeks, TQ maar de eerste. Als er ooit een TQ 2 komt. verlijk die dan met D2.cbxmelk schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:53:
Mensen moeten imo hier niet gaan huilen dat ze diablo 2 leuker/beter vinden. Voor zover ik het weet doen de TQ mensen dat ook niet in het diablo 2 topic.
Als de game toch iets moeilijker was geweest (dus op normal nivo) dan had ik het een stuk leuker gevonden, het word idd een beetje saai, 1 hit dood next monster please.DLP schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:15:
Gisteren singleplayer uitgespeeld met mijn warrior / ranger die uiteindelijk lvl 34 is geworden.
Vond het niet echt een boeiend spel en na 10 uur speeltijd werd het echt saai en hoopte ik op het einde. Toch jammer, daar het een zeer uitgebreid spel is, echter niet de verslavings drang opwekte zoals diablo, never winter nights en andere goed concurrenten.
De bugs in het begin waren ook echt zwaar ..... heb twee chars hierdoor verspeeld
En herspeelbaarheid ? weer een keer die zooi doorklikken op een hoger niveau ? nee dat is a waste of time.
[ Voor 14% gewijzigd door Derr_Hans op 18-07-2006 12:35 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Of wacht minimaal een expansion en een jaar aan patches af, dan is het qua development cycle een beetje op hetzelfde niveau.Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 12:28:
[...]
Ze moeten zeker niet huilen. Vergelijk TQ niet met D2. D2 is ook de 2de game in zijn reeks, TQ maar de eerste. Als er ooit een TQ 2 komt. verlijk die dan met D2.
zit wel na te denken over de landurigheid en hoevaak je het kan herspelen. ik ben nu wel al onderhand met een 4e char bezig.cbxmelk schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:53:
Verwijderd
voor die draak liche king wil je denk ik wel btje moeite om hem te zien...DLP schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:15:
Gisteren singleplayer uitgespeeld met mijn warrior / ranger die uiteindelijk lvl 34 is geworden.
Vond het niet echt een boeiend spel en na 10 uur speeltijd werd het echt saai en hoopte ik op het einde. Toch jammer, daar het een zeer uitgebreid spel is, echter niet de verslavings drang opwekte zoals diablo, never winter nights en andere goed concurrenten.
De bugs in het begin waren ook echt zwaar ..... heb twee chars hierdoor verspeeld
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door coptician op 18-07-2006 13:24 ]
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Ik denk niet dat mensen zo lang met TQ zullen doen. maar daar kan verandering in komen ivb met patches etc. Iedereen vind het een leuker dan het andere. je mag van mij best hier kritiek komen geven op TQ. Maar veel mensen komen hier binnen en beginnen te zeiken dat TQ zo veel slechter is dan D2. Mag je best doen. maar het gaat hier vaak te verWSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 12:30:
[...]
zit wel na te denken over de landurigheid en hoevaak je het kan herspelen. ik ben nu wel al onderhand met een 4e char bezig.
maar zou TQ het ook 5 jaar kunnen doen?
misschien was het de simpelheid van diablo wat hem leuk hield (op de trade scammers na dan)
eh,k sp is moeilijker dan 2 player coopWSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 13:31:
in iedergeval moet de ballance 'dammage en enemy toughness' wel wat opgeschroevd worden.
ik heb alleen nog maar 2 player coop gedaan, en ik denk dat single player helemaal een eitje is
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 13:43 ]
te·le·gram·stijl (de ~ (m.))cbxmelk schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 13:24:
[...]
Ik denk niet dat mensen zo lang met TQ zullen doen. maar daar kan verandering in komen ivb met patches etc. Iedereen vind het een leuker dan het andere. je mag van mij best hier kritiek komen geven op TQ. Maar veel mensen komen hier binnen en beginnen te zeiken dat TQ zo veel slechter is dan D2. Mag je best doen. maar het gaat hier vaak te ver
Verwijderd
http://www.ownage.nl/article/672/thewizard2006 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 14:35:
heb hem ook besteld op cd wow
had tot nu toe met de minder legale versie alleen maar problemen met vastlopen etc. heb ook niet zown super pc P4 2.4, 1GB intern, radeon 9200, en moet dus helaas op lage settings spelen. Ga een nieuwe halen in oktober dus maybe laat ik de legale wel tot dan int doosje zitten en ga ik hem dan spelen incl alle patches en weet ik veel wat
heb er nu al zin in
--> ik speel dit soort spellen meestal niet en zeker niet online. Kan iemand ff heel snel int kort uitleggen wat ik mij hiervan moet voorstellen. Is het zown wereld als WoW of is het gewoon single player alleen dan met meer personen of wat anders??
Het is co-op, dat houd in dat je gewoon een RPG speelt (dus singeplayer bv morrowind, oblivion?) maar dan kun je samen met je vrienden. Dus max 6, maar meestal speel je met 1,2 of met 3 mensen, dat is wel leuk, als je een vriend hebt die ook speelt of je leert hier iemand kennen die ong zelfde level is, kun je samen builds uitproberen en samen titan quest uitspelen. WoW is meer gericht op het massale, online gebeuren, hier is dat niet zo..thewizard2006 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 14:35:
heb hem ook besteld op cd wow
had tot nu toe met de minder legale versie alleen maar problemen met vastlopen etc. heb ook niet zown super pc P4 2.4, 1GB intern, radeon 9200, en moet dus helaas op lage settings spelen. Ga een nieuwe halen in oktober dus maybe laat ik de legale wel tot dan int doosje zitten en ga ik hem dan spelen incl alle patches en weet ik veel wat
heb er nu al zin in
--> ik speel dit soort spellen meestal niet en zeker niet online. Kan iemand ff heel snel int kort uitleggen wat ik mij hiervan moet voorstellen. Is het zown wereld als WoW of is het gewoon single player alleen dan met meer personen of wat anders??
Verwijderd
Ja zeker nastyGem schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 16:40:
Deze incarnation kunnen bakken :
[afbeelding]
Leuk voor op een legendary Sabretooth?
Edit : Mijn excuses , ik begreep het verkeerdOccy74 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 16:49:
Alleen zo jammer dat je legendaries en epics niet kan enchanten met items he?
[ Voor 17% gewijzigd door Gem op 18-07-2006 17:09 ]
lichtgrijs - kapot/gebruiktthewizard2006 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 17:11:(ik haal echt al die kleuren door elkaar, geen idee meer wat epic, legendary of weet ik veel wat is)
[ Voor 24% gewijzigd door Occy74 op 18-07-2006 17:18 ]
Verwijderd
Nee, helaas niet. Nou ja, ik ga wel gewoon helemaal overnieuw beginnen. Meteen even een andere build proberen. Ik was conqueror (warfare en defense) maar dat schijnt dus in epic/legendary heel moeilijk te worden. Maar even earth en nog iets proberenVerwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 20:01:
Je kunt easy cheaten in het spel, maar denk niet dat je em 'legaal' kunt terugkrijgen aangezien er continue gesaved wordt. Je hebt zeker geen backup gemaakt?:p
[ Voor 16% gewijzigd door Freelance op 18-07-2006 20:33 ]
(...)
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 20:37 ]
Ben je dualwield? Sabretooth geeft heel veel attack speed, maar je moet oppassen dat je niet over je attack speed cap heen gaat, dan verspil je dps. Daarom zijn naar horen langzame wapens op de hoogste lvls meer efficient, die doen meer damage en die attack speed cap haal je toch (bijna) wel.Gem schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 16:40:
Deze incarnation kunnen bakken :
[afbeelding]
Leuk voor op een legendary Sabretooth?
cap is 300% aspeed, max display = 191 oid, maar het is dus 300%... tested en door developers gezegd. Dus aspeed haal je echt niet zó makkelijk...DeepSeven schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 20:48:
[...]
Ben je dualwield? Sabretooth geeft heel veel attack speed, maar je moet oppassen dat je niet over je attack speed cap heen gaat, dan verspil je dps. Daarom zijn naar horen langzame wapens op de hoogste lvls meer efficient, die doen meer damage en die attack speed cap haal je toch (bijna) wel.
[ Voor 13% gewijzigd door Melk op 18-07-2006 21:16 ]
Voor dual wield is het 171% en die heb je zo. Waarom is er dan een max display, daar zie ik ff geen logica in. Omdat je poppetje niet sneller kan animeren ofzo?Jaii schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 21:03:
[...]
cap is 300% aspeed, max display = 191 oid, maar het is dus 300%... tested en door developers gezegd. Dus aspeed haal je echt niet zó makkelijk...
[ Voor 42% gewijzigd door Yagermeister op 18-07-2006 23:02 . Reden: opgelost ]
-Te huur
Verwijderd
dps gaat dus niet omhoog daardoorVerwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 21:36:
190% atk speed is display iig max voor single weapons, maar of dit echt alleen display is weet ik niet zo zeker. Je kunt t gemakkelijk testen door 190% te halen en dan zon amulet met +% total speed aan te doen, en te kijken of je dps omhoog gaat.
People! I'm proud to be able to tell you that I succeeded in creating the ultimative short skirt! "The Onslaught Revolution!"
[ Voor 14% gewijzigd door Occy74 op 18-07-2006 23:18 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Melk op 19-07-2006 00:17 ]
Verwijderd
Oh dus je atk speed klopt niet en je dps klopt niet, das wel een zeer grote bug man. Eerste keer dat ik zoiets meemaak eigenlijk.Jaii schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 21:58:
[...]
dps gaat dus niet omhoog daardoorwant hij berekent gewoon met de waarden die staan bij aspeed en avg dmg. Ja je dps gaat wel omhoog, maar je ziet het niet.. is bug.
Uit knowledge thread (echt handig staan alle feiten in, en confirmed door developers van TQ):
"Speed Caps
Player minimum speed is capped at 60%. Attack speed is capped at 300%, run speed is capped at 166% (at least, according to the database, I've capped it at 162% on the character display, not sure why)
Monster minimum speed is capped at 20%, boss monster minimum speed is capped at 50%"
Probeer het maar eens uit, je moet niet kijken naar de stats maar naar hoeveel je swingtAls je 160% aspeed hebt omdat je denkt dat dat toch bijna max is, zul je eens moeten proberen om alles aspeed te doen.. je zult het verschil zien (bijna 2x zo snel)
[ Voor 5% gewijzigd door Melk op 19-07-2006 01:31 ]
Bedankt voor de spullencbxmelk schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 00:52:
Iemand interesse in iets van dit spul: ik gooi het anders weg. Ik zou het wel op prijs stellen als iemand een mooie staff voor me zou hebben met +cold/elemental dmgof met +skills storm/nature
[afbeelding]
Opzoeken kan natuurlijk op:
http://www.gamebanshee.com/titanquest/searchequipment.php
[ Voor 15% gewijzigd door Gem op 19-07-2006 01:34 ]
Verwijderd
Yup idd. Kheb zelf nog niet zo'n items gezien maar ik ben ook pas bij griekenland (epic)thewizard2006 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 08:35:
ik zie regelmatig dat mensen helemaal enthousiast zijn over items waar bijv op staat +2 to all skills. Houd dit in dat wanneer je bijv level 15 wolven hebt en een level 15 coredweller dat deze dan allebei level 17 worden ( en je overige spells etc ook + 2 krijgen?)
Dat kan idd. Je komt dan boven de max van die skill uit. Paar pagina's terug staan screenshots van iemand die er met 4 punten overheen zit. Je krijgt echter alleen extra punten in de skills waar je zelf al punten in hebt zitten.Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 08:59:
[...]
Yup idd. Kheb zelf nog niet zo'n items gezien maar ik ben ook pas bij griekenland (epic)
Ik doe altijd, als ik een shrine of mastery tegen kom even opnieuw je pets summonen waardoor ik een level 20 nymph krijg. Die gaat aardig lang meeNyarlathotep schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 09:21:
[...]
Dat kan idd. Je komt dan boven de max van die skill uit. Paar pagina's terug staan screenshots van iemand die er met 4 punten overheen zit. Je krijgt echter alleen extra punten in de skills waar je zelf al punten in hebt zitten.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
-Te huur
Ik heb +6 to warfare skills (4 to all en 2 to warfare)Nyarlathotep schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 09:21:
[...]
Dat kan idd. Je komt dan boven de max van die skill uit. Paar pagina's terug staan screenshots van iemand die er met 4 punten overheen zit. Je krijgt echter alleen extra punten in de skills waar je zelf al punten in hebt zitten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq