De meeste items die gedropped worden, waar dan ook zijn de moeite niet waard. Alleen om je $ saldo te spekken. Ik ben een magic character en het is erg leuk om alleen maar heavy armor en schilden/zwaarden te vinden (epic) maar ik kan er geen ruk mee... Volgens mij is het droppen volledig random en wordt er zwaar de overhand gegeven aan melee karakters.Nyarlathotep schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:59:
Ik krijg het idee dat het spel voor melee characters veel moeilijker is dan voor casters?? Als caster heb ik vaak alles al dood voordat ze mij kunnen raken...
Wel grappig trouwens dat ik pas nadat ik Typhon neer had gehaald al die shrines zag staan. Als ik de Mastery Shrine nou even had aangetikt![]()
De loot viell wel tegen trouwens... 1 Blue en een hoop magic items. En die blue was de moeite niet eens waard
Sinds dat ik in act 2 epic zat is mijn $ saldo opgelopen van 3 miljoen naar nu ongeveer 8 miljoen. Leuk om zo zeer af en toe iets groens te vinden (ben trouwens level 42) maar als het zo of en toe bruikbaar zou zijn zou fijn zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Darth Malak op 21-07-2006 11:11 ]