[PC][RPG] TitanQuest [deel 2] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Nyarlathotep schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 10:59:
Ik krijg het idee dat het spel voor melee characters veel moeilijker is dan voor casters?? Als caster heb ik vaak alles al dood voordat ze mij kunnen raken...

Wel grappig trouwens dat ik pas nadat ik Typhon neer had gehaald al die shrines zag staan. Als ik de Mastery Shrine nou even had aangetikt >:)
De loot viell wel tegen trouwens... 1 Blue en een hoop magic items. En die blue was de moeite niet eens waard :/
De meeste items die gedropped worden, waar dan ook zijn de moeite niet waard. Alleen om je $ saldo te spekken. Ik ben een magic character en het is erg leuk om alleen maar heavy armor en schilden/zwaarden te vinden (epic) maar ik kan er geen ruk mee... Volgens mij is het droppen volledig random en wordt er zwaar de overhand gegeven aan melee karakters.

Sinds dat ik in act 2 epic zat is mijn $ saldo opgelopen van 3 miljoen naar nu ongeveer 8 miljoen. Leuk om zo zeer af en toe iets groens te vinden (ben trouwens level 42) maar als het zo of en toe bruikbaar zou zijn zou fijn zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Darth Malak op 21-07-2006 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

VyperX schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:39:
[afbeelding]
Grappig ringetje! Maar wel een beetje duur... 14M...
LOL... ja, die sacrificial items zijn wel grappig. Heb er gisteren ook 1 gevonden, een claw..... een aantal belangrijke stats - en een 1 +....

Maar ja, volgens mij compleet onbruikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
De 4 stenen goden-pilaren rondom Typhon, schijnen hem zn verschillende powers te geven.
Als je deze dus alle4 stuk maakt zal hij vrij weinig bijzonders meer kunnen en zal die makkelijker te killen zijn. Ware het niet dat het best stevige pilaren zijn om kapot te maken met een 10 meter hoge demoon die in je rug staat te blazen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Nergunsman schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:51:
[...]
De 4 stenen goden-pilaren rondom Typhon, schijnen hem zn verschillende powers te geven.
Als je deze dus alle4 stuk maakt zal hij vrij weinig bijzonders meer kunnen en zal die makkelijker te killen zijn. Ware het niet dat het best stevige pilaren zijn om kapot te maken met een 10 meter hoge demoon die in je rug staat te blazen :)
10 meter? Ik weet niet wat voor scherm jij hebt maar bij mij is ie niet groter dan een centimeter of 20-30 hoor? 8)7

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Nyarlathotep

Crawling Chaos

[...]

Nou moet ik zeggen dat ik Typhon effectief (dus zonder die ene keer dood te zijn gegaan) binnen 10-12 seconden neer had... Ik zag hem alleen vuur blazen tegen mijn Core Dweller aan, en die is er natuurlijk immuun voor :P
Uiteindelijk sloeg ie 'm maar dood.

Maar wellicht een tip voor iedereen: tik eerst ff een shrine aan. Ik denk dat de mastery shrine wel het handigst is, want die verhoogt gewoon je damage output. (Ik probeerde er wel 1 aan te tikken, maar door de lag klikte ik er steeds naast, en liep dus rondjes om die pilaar met Typhie in mijn rug :O )

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 21:49
[...]
Hmmm de eerste keer dat we naar Typhon toe gingen begonnen we meteen op hem te beuken. Ging vrij snel tot ongeveer 5% van zijn health... daarna ging het bijna niet omlaag dus dachten we dat we die stenen eerst even moesten neerhalen. Dat werkte ook maar mss had het ook gelukt als we door waren blijven beuken op tyffie. Ik ren me rot en lok hem uit de tent, mijn vriendin heeft 1 zo'n steen in 5 a 10 seconden kapot en als ze alle vier kapot zijn is het 20 seconden werk op typhon. Nu op epic begonnen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
[...]

dat zien julie verkeerd, die statues staan daar om de shrines weer op te laden, want als je goed kijkt dan zijn die statues de zelfde kleur als de shrine die erachter staat. en typhon maakt soms zelf ook een statue kapot.

niet dat hij met battlemarker lang overleeft maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:09

Angeloonie

Cheeseburger Addict

WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:13:
[...]

dat zien julie verkeerd, die statues staan daar om de shrines weer op te laden, want als je goed kijkt dan zijn die statues de zelfde kleur als de shrine die erachter staat. en typhon maakt soms zelf ook een statue kapot.

niet dat hij met battlemarker lang overleeft maargoed.
Dat zij jij toch echt verkeerd ;)

De Rode shrine geeft hem een Life Leech attack
De Groene shrine een Thorns Defense
De Blauwe een Lightning Attack
De Gele een Stone/Meteor Attack.

Shrines laden niet meer op.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Angeloonie schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:21:
[...]

ok maar dan wel vreemd dat net de mana shrine achter de lightning statue staat, de life shrine achter de leech statue staat, de thorns shrine achter de thorns statue en de battlemarker shrine achter de meteor statue.

maar volgende keer eerst ff de leech statue mollen dus. de rest maakt niet zoveel uit. ja die burning spuw die is ook erg, kun je die niet uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 22:44
Angeloonie schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:21:
[...]

Jup true.. Ik doe altijd de linker twee shrines aantikken (thorns + battlemarker), typhoon valt mijn liche king aan, tegen de tijd dat hij bij liche king aankomt heb ik de rode pilaar kapot (want life leech is enige vervelende attack.. hij krijgt dan echt best veel hp dr bij), en dan mep ik typhoon kapot. Dit alles in 10 seconden (legendary, lvl 54 spellbreaker warfare+spirit)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier mijn 26 rogue tot nu toe lekker uitgebalanceerd

Afbeeldingslocatie: http://home.caiway.nl/~gerritv/stats.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 19:23
Heh, ik neem, als ik het al besluit te doen, altijd Frostbite + Battlemarker. Daar wordt die gozer wat langzamer van. Nou is dat op normal, op Epic moet ik nog langs China en de derde Telkine voordat ik Typhon weer ga farmen. Geen probleem als Earth/Spirit, ik ben overpowered als de %^^^&. Alleen sommige bosses houden me lang bezig, of ik ga (voor de 100-en-zoveelste keer) dood omdat ik niet oplet. Hah :P

Trouwens, wat is nou écht leuke gear voor mijn Conjurer?

Edit: Boven mij, wat heb jij een belachelijk hoge DPS? Ik dat normaal voor een Rogue?

Edit 2: En onder me, die heb ik ook heel vaak, Mastery Shrine geeft me ook altijd level 20 liche. En een level 17-19 Core Dweller, altijd leuk.

[ Voor 22% gewijzigd door coptician op 21-07-2006 13:57 ]

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Ik heb nu met al mn gear +5 op alle skills oftewel mijn volledig gepimpte Lich King is nu lvl 20 _/-\o_

[ Voor 51% gewijzigd door Occy74 op 21-07-2006 13:41 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Occy74 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:40:
Ik heb nu met al mn gear +5 op alle skills oftewel mijn volledig gepimpte Lich King is nu lvl 20 _/-\o_
Hoeveel is de max van +skills op een maxed skill ?
+4 of +5 hoor steeds wat verschillends.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Occy74 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:53:
[...]
10 meter? Ik weet niet wat voor scherm jij hebt maar bij mij is ie niet groter dan een centimeter of 20-30 hoor? 8)7
Jongen maak je niet druk, met 20-30 cm kom je er ook wel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
Heeft iemand misschien conquerer's boots & helm :) ik wil ze hebben voor mn alt char. als je ze hebt. contact me via hamachi/xfire :) ik weet bijna zeker dat we er uit kunnen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet hoe het zit met dualwield als je dus 2 single handed weapons draagt die ieder +40% attack speed geeft. geven ze dan 80% of worden uberhaupt de stats van het tweede wapen niet toegekent?

edit: Need 2 Ring of the Shang

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:35:
wie weet hoe het zit met dualwield als je dus 2 single handed weapons draagt die ieder +40% attack speed geeft. geven ze dan 80% of worden uberhaupt de stats van het tweede wapen niet toegekent?
Jwel dit is dus het voordeel van dual wield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
ik ben nu level 30 en doe 160 dps
en nu zie ik iemand die is level 26 en doet bijna 1000 dps
wat doe ik fout :P
heb wel 2 wolven, nymph + coredweller allemaal vol

dit is al de 4e mail van uitstelling :S. eerst 19, toen 24, toen 26 en nu 27 :S
Hello Thank you for placing your order with us here at CD WOW! We are writing to you regarding your order for:Titan Quest (DVD-ROM) Windows The arrival of stock from our supplier has been further delayed. The advised shipping date for this title is now the 27/07/2006 As soon as we are able to ship this item to you we will send you an e-mail confirming dispatch. From the date of dispatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK. Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us. We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title. We hope you will accept our apologies for any inconvenience that this delay has caused. Thank you for shopping with CD-WOW! Kind regards CD WOW! Customer Service

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaii schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:40:
[...]

Jwel dit is dus het voordeel van dual wield.
dan is dat heeeeel erg relax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
thewizard2006 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:48:
Die wolven+nymph+coredweller worden niet in je dps gerekend. Als het goed is word in je dps alleen je eigen buffs gereken en stats op items enz. die je ge-equiped hebt en de dps telt alleen als je standaard aanvalt met gewoon linkse muisknop. dus ice shard of ternion of iets dergelijks telt niet in je dps "score"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Occy74 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:53:
[...]
hij heeft het vast over de verhouding tussen het poppetje waar je mee speelt en de typhon :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:29:

[afbeelding]
Dan heb je wel alle EQ die hebt niet zelf gevonden maar overal weggehaald via Multiplayer, anders haal je die stats ook nooit. Ik speel al een beetje vals door bepaalde items van iemand anders te krijgen die epic speelt. Ik ben ook level 26(warfare) en doe iets van 350 DPS(met onslaught en ardor loopt dat dan wel op tot 500) met meer dan fatsoenlijkewapens. En met armor haal ik net de 300.

Laat je EQ maar eens zien dan :).

[ Voor 3% gewijzigd door Tripp op 21-07-2006 18:20 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds wanneer mag je geen eq ruilen om er beter van te worden? En ja ik heb een aantal legendaries aan.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene85
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik speel dit spel ook sinds een paar dagen en moet zeggen dat het best aardig is. De verslaving ala D2 is nog niet toegeslagen, maar kan misschien nog komen. Ik heb een lvl 19 Storm/Nature gastje en heb de Ice Shard tree gemaxed. Aardige ownage heb je daarmee.

Nou mijn vraag: Ik heb een ring gevonden die doet +15% cold dmg, geldt dit alleen voor basic weapon attack of gaat de cold dmg van mijn ice shards ook 15% omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mijn vraag: Ik heb een ring gevonden die doet +15% cold dmg, geldt dit alleen voor basic weapon attack of gaat de cold dmg van mijn ice shards ook 15% omhoog?
al je cold damage attacks gaan 15% omhoog.

Need: 2 Ring of the Shang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Laatst online: 11-09 08:18

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

cbxmelk schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:27:
Heeft iemand misschien conquerer's boots & helm :) ik wil ze hebben voor mn alt char. als je ze hebt. contact me via hamachi/xfire :) ik weet bijna zeker dat we er uit kunnen komen :)
Ik heb volgens mij die helm, dat is toch die grote uitvoering van }:O .

edit:
Ik denk dat ik de verkeerde heb, want mijne is labyrinth set, terwijl jij het conquerers set bedoelt. Mijn excuus.
thewizard2006 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:48:

blaat
Ik ben nu lvl 34 en toevallig ook earth/nature. Gister op lvl 31 deed ik rond 300dps, na paar keer typhoon run deed ik rond 500. Vandaag kreeg ik ineens 575 en nu net kreeg ik een dikke staff (fire dmg) samen met een epic relic (ook fire burn) die voor 25% attack speed gaf, daarmee haal ik nu net geen 1kdps. Als ik het item set van pyromancer compleet kan krijgen zou ik geloof ik rond 1500dps moeten halen.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:29:

[afbeelding]
Die equips wil ik ook wel eens zien :9~

Als iemand btw nog Pyromancer's Bracelet of Pyromancer's Circlet graag melden. Samen met die 2 krijg ik ongeveer 80% extra fire dmg wat zou kunnen betekenen dat ik misschien de 2k ga halen :9~ :9~. Andere equips waarmee ik meer fire dmg kan doen zijn ook altijd welkom :P Ik heb nog wel wat set items te ruil.

edit:
Shard of the Elements klinkt wel als een geil amuletje :9~

[ Voor 14% gewijzigd door Yagermeister op 21-07-2006 20:10 . Reden: Foutje bedankt ]

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Yagermeister: Ik heb Pyromancers circlet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
cbxmelk schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:27:
Ik heb de helm wel voor je, de boots draag ik zelf maar als ik een 2e paar tegenkom bewaar ik ze wel..
Heb alleen geen Hamachi geinstalleerd, ff kijken hoe dat in zn werk gaat, mag niet al te moeilijk zijn lijkt me..
WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 18:09:
[...]hij heeft het vast over de verhouding tussen het poppetje waar je mee speelt en de typhon :/
Goh, zou je denken? ik maakte natuurlijk maar een grapje :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Occy74 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 00:24:

[...]
Goh, zou je denken? ik maakte natuurlijk maar een grapje :)
ja dan moet je er ook smilies bij zetten he? anders denkt gelijk iedereen dat je bloed serieus bent :+

[ Voor 29% gewijzigd door Bulls op 22-07-2006 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 01:21:
[...]

ja dan moet je er ook smilies bij zetten he? anders denkt gelijk iedereen dat je bloed serieus bent :+
Heb ik ook gedaan.. (waarschijnlijk de verkeerde)

[ Voor 9% gewijzigd door Occy74 op 22-07-2006 02:00 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Occy74 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 02:00:
[...]
Heb ik ook gedaan.. (waarschijnlijk de verkeerde)
ja de 8)7 lijkt meer op OMG dan op LOL daar moet je :Y) , :P , 8) , :D , :7 of :z voor gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Occy74 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 00:24:
[...]

Ik heb de helm wel voor je, de boots draag ik zelf maar als ik een 2e paar tegenkom bewaar ik ze wel..
Heb alleen geen Hamachi geinstalleerd, ff kijken hoe dat in zn werk gaat, mag niet al te moeilijk zijn lijkt me..
Kan natuurlijk ook via internet keer game createn of iets dergelijks :D bvd _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
cbxmelk schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 03:02:
[...]
Kan natuurlijk ook via internet keer game createn of iets dergelijks :D bvd _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Maakt mij niet uit, mail me maar.. gegevens staan in mn profiel (kan zelfs nu wel, mn vakantie van 3 weken is vandaag ingegaan) :P
Derr_Hans schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 14:09:
[...]Hoeveel is de max van +skills op een maxed skill ?
+4 of +5 hoor steeds wat verschillends.
+5 is de max kan ik nu beamen, kreeg net tijdens een Typhon run Aphrodite's Favor welke +2 geeft op alle skills maar met die erbij kwam mn Liche King niet op +7 maar bleef op +5 staan.. (mn vorige ketting had geen +1 oid op de skills)

[ Voor 70% gewijzigd door Occy74 op 22-07-2006 04:22 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Occy74 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 03:37:
[...]
Maakt mij niet uit, mail me maar.. gegevens staan in mn profiel (kan zelfs nu wel, mn vakantie van 3 weken is vandaag ingegaan) :P

[...]
+5 is de max kan ik nu beamen, kreeg net tijdens een Typhon run Aphrodite's Favor welke +2 geeft op alle skills maar met die erbij kwam mn Liche King niet op +7 maar bleef op +5 staan.. (mn vorige ketting had geen +1 oid op de skills)
en wat nou als een je een mastery shrine neemt, en de lich summoned is hij dan nog steeds even hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog een Venomhusk Shield, Ring of the Shang in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
cbxmelk schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:07:
[...]

Die wolven+nymph+coredweller worden niet in je dps gerekend. Als het goed is word in je dps alleen je eigen buffs gereken en stats op items enz. die je ge-equiped hebt en de dps telt alleen als je standaard aanvalt met gewoon linkse muisknop. dus ice shard of ternion of iets dergelijks telt niet in je dps "score"
ja dat snap ik, maar hoe doet iemand anders dan zoveel damage. Heeft hij een zoveel beter wapens en armor etc (ik heb alles blauw behalve me wapen) of zijn dat skills die continue aanstaan en je stats boosten of is het wat anders

en wat is die typhon run?? kan dit alleen op multiplayer??? of ook in single player en moet ik daar nog heen? want ik hoor iedereen dat ze een paar keer dat stuk hebben gedaan en dan kan toch niet op singleplayer?

[ Voor 15% gewijzigd door thewizard2006 op 22-07-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

thewizard2006 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 10:18:
[...]
en wat is die typhon run?? kan dit alleen op multiplayer??? of ook in single player en moet ik daar nog heen? want ik hoor iedereen dat ze een paar keer dat stuk hebben gedaan en dan kan toch niet op singleplayer?
Ik heb dat spook in het het kasteel in Cha'ang 2 keer gedaan (per ongeluk), als je saved en opnieuw laad dan respawnt hij gewoon. Waarschijnlijk is dat ook zo bij Typhon.

Wat ik wel erg vervelend vond was die stier in de bergen, ik had hem tot een milimeter van zijn levensbalk teruggebracht toen ik dood ging. Dus ik loop terug, wat minder goed voorbereid dan vorige keer (magicbalk niet vol vanwege summonen, etc) is 'ie weer compleet gehealed! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Whut?! schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 10:45:
[...]

Ik heb dat spook in het het kasteel in Cha'ang 2 keer gedaan (per ongeluk), als je saved en opnieuw laad dan respawnt hij gewoon. Waarschijnlijk is dat ook zo bij Typhon.

Wat ik wel erg vervelend vond was die stier in de bergen, ik had hem tot een milimeter van zijn levensbalk teruggebracht toen ik dood ging. Dus ik loop terug, wat minder goed voorbereid dan vorige keer (magicbalk niet vol vanwege summonen, etc) is 'ie weer compleet gehealed! |:(
in multiplayer samen met een kammeraad sprak ik al af hoeveel seconden ik hem zou geven toen we er bijna waren :P ik zei 10 tot 7 en mn kammeraad 3, hij was in 5 seconden gone. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 04:25:
[...]

en wat nou als een je een mastery shrine neemt, en de lich summoned is hij dan nog steeds even hoog?
Uhm wat wel kan.. je doet de skill niet maxen maar bijv. 5 van de 8 Skillpoints in stoppen
Dan: 5/8
Je krijgt dan +7 to skills.. krijg je 12/8
Zo kun je meer skills hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een skill moet je in meeste gevallen gewoon MAXEN want bij iedere mastery is 40 to 50% van de skills crap dus waarom zou je die paar punten besparen om meer crap te bebruiken ipv huidige skills zo sterk mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:34:
een skill moet je in meeste gevallen gewoon MAXEN want bij iedere mastery is 40 to 50% van de skills crap dus waarom zou je die paar punten besparen om meer crap te bebruiken ipv huidige skills zo sterk mogelijk te maken.
oneens , ik kom op +6 to all skills uit, dan heb ik alle skills 6/8 ipv 8/8 .. scheelt al snel veel sp.. aangezien 1 sp in een skill op 7/x al gelijk uitkomt.. geloof me dat tikt aan.. :D Er zullen als je geen +to skills hebt altijd skills zijn die je ook best zou willen hebben ;):D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
http://www.titanquest.net.../5753-my-items-trade.html
Kijk er eens rond. Als je er item van nodig hebt. en je hebt niks terug. gewoon vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaii schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:43:
[...]

oneens , ik kom op +6 to all skills uit, dan heb ik alle skills 6/8 ipv 8/8 .. scheelt al snel veel sp.. aangezien 1 sp in een skill op 7/x al gelijk uitkomt.. geloof me dat tikt aan.. :D Er zullen als je geen +to skills hebt altijd skills zijn die je ook best zou willen hebben ;):D
een skill 11/6 is toch sterker dan een 6/6.
Er zullen als je geen +to skills hebt altijd skills zijn die je ook best zou willen hebben ;):D
je gaat toch niet via jou systeem werken om dan maar 1 punt ergens in te steken om zo punten te bewaren en die te steken in skills die je best wel zou willen hebben maar eigenlijk niet zo handig tov als je DE BESTE skills pakt en die gewoon maximaal doet benutten dus waardoor je overal gewoon sterker bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 16:44:
[...]

een skill 11/6 is toch sterker dan een 6/6.

[...]

je gaat toch niet via jou systeem werken om dan maar 1 punt ergens in te steken om zo punten te bewaren en die te steken in skills die je best wel zou willen hebben maar eigenlijk niet zo handig tov als je DE BESTE skills pakt en die gewoon maximaal doet benutten dus waardoor je overal gewoon sterker bent.
Je snapt het niet. Je kunt niet hoger dan 12/8 of 20/15. Ik heb +6 to all, dan kan ik wel 8/8 doen, maar net zo goed 6/8, maakt niets uit. Dus ik heb beste skills maxed + eventuele skills die ook handig zijn maar die je anders nie tzou nemen. Als je het op jou manier doet kan dit niet, en dus zonder van de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay als er een maximum aan zit dan moet je uitrekenen wat er max in moet stoppen om geen sp weg te gooien daar heb je gelijk in. wist niet dat er een maximum is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben er misschien mensen zin om een nieuwe char te gaan spelen?

de bedoeling:

allemaal eerst lvlen tot lvl 8 en dan gedropt worden in de laaste wp van act 1!

het nut?

-weinig monster kills behalen en sneller xp
-6 man party ( 3 man met dwellers?) en de overige mogen ze zelf bekijken
-0 deaths halen
-teamwerk

collect hier alvast stuff voor low-mensen goede spul enzo

interesse iemand? laat het maar horen wat je voor een char wilt builden
tijd en datum spreken we wel af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

kweet niet of dit een bekende is, maar het topic is zo ellendig lang dat dit moeilijk zoeken is.

ben nu lv 19 en heb bijna uitsluitend blauwe en groene items.

mn pc deed een mooie reset (waarschijnlijk door de warmte) onder het spelen, na opnieuw opstarten ben ik helemaal terug bij het begin waar ik dat paard moet redden en alle quests zijn weg, maar ben nog wel lv 19 en heb alle uber armor en wapens nog.

is hier een truukje voor om weer in het verhaal te komen? mischien iets met savegames verwijderen..

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MUSTIS schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 21:39:
kweet niet of dit een bekende is, maar het topic is zo ellendig lang dat dit moeilijk zoeken is.

ben nu lv 19 en heb bijna uitsluitend blauwe en groene items.

mn pc deed een mooie reset (waarschijnlijk door de warmte) onder het spelen, na opnieuw opstarten ben ik helemaal terug bij het begin waar ik dat paard moet redden en alle quests zijn weg, maar ben nog wel lv 19 en heb alle uber armor en wapens nog.

is hier een truukje voor om weer in het verhaal te komen? mischien iets met savegames verwijderen..
leuke bug -.-

anders overnieuw beginnen? zoals ik hierboven noemde? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 21:40:
[...]
leuke bug -.-

anders overnieuw beginnen? zoals ik hierboven noemde? B)
Er is nog hoop...

Ga naar --- Deze Computer --> Documenten van ...... --> My games --> Titan Quest --> Save Data ---> Main --> Dan de map zoals je character heet en dan zie je hier een map die "Backup" heet.

Je ziet hier een map genaamd: "Levels_World_World01.map". Als je die kopieert naar 1 niveau hoger dan heb je kans dat ie nog goed is. Zo heb ik hier ook een gebugte quest kunnen recht breien!!

suc6

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Ik ging net met mn lvl65 even voor het eerst een internet game in om wat items weg te geven, kom ik erin ben ik ineens lvl1 en zijn al mn items weg..
Gelukkig had ik een backup gemaakt..

Het zou kunnen dat het 1 of andere cheat protection is omdat ik met mn health en strength had gekloot met CheatEngine (daarom ga ik ook niet online met deze char ivm oneerlijkheid etc)

Maar het zal je maar gebeuren als je alles fair and square speelt en er ettelijke weken in hebt zitten, zit je dan met al je legendarys, XP, items etc. weg..

[ Voor 3% gewijzigd door Occy74 op 22-07-2006 22:26 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:06
zo zou idd kut zijn hehe.
ik heb net 1e moeilijkheidsgraad uitgespeeld. Moest zeggen dat ik heel wat keren dood ben gegaan op die muur naar de eindbaas toe. Bij de eindbaas zelf 2 keer dood gegaan. Heb iets van 20 health potions en 15 mana potions moeten gebruiken bij die boss.
morgen verder spelen :D
nu level 28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
technoaddict schreef op zondag 23 juli 2006 @ 00:17:
zo zou idd kut zijn hehe.
ik heb net 1e moeilijkheidsgraad uitgespeeld. Moest zeggen dat ik heel wat keren dood ben gegaan op die muur naar de eindbaas toe. Bij de eindbaas zelf 2 keer dood gegaan. Heb iets van 20 health potions en 15 mana potions moeten gebruiken bij die boss.
morgen verder spelen :D
nu level 28
Bij die muur naar Typhon toe moet je gewoon doorrennen en niet op al die vijanden letten, je rent ze zo voorbij.. Het enige waar ik in mijn geval voor moest oppassen is dat ik niet teveel undead archers tegenkom in het 1e stukje.. zoja dan even mijn pet eropaf voor afleiding en dan die archers afmaken.. de rest ren je zo voorbij..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

JohnnyV27 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 22:10:
[...]

Er is nog hoop...

Ga naar --- Deze Computer --> Documenten van ...... --> My games --> Titan Quest --> Save Data ---> Main --> Dan de map zoals je character heet en dan zie je hier een map die "Backup" heet.

Je ziet hier een map genaamd: "Levels_World_World01.map". Als je die kopieert naar 1 niveau hoger dan heb je kans dat ie nog goed is. Zo heb ik hier ook een gebugte quest kunnen recht breien!!

suc6
ben gewoon weer iedereen aan et ondervragen geweest en pakte zo weer de main quests en side quests op.
alle andere quests ben ik kwijt .
maakt weinig uit, heb toch de beloningen gehad.

heb vanavond ramsus scepter gevonden met oa 150% dmg tegen undead. handig met die egypte quests.

maar mischien begin ik idd toch gewoon overnieuw, ik wil wat meer grote groepen in 1x pakken.
met mn zwaardvechtertje moet ik elk beestje aanklikken.
in diablo had je zon necromancer die et halve scherm in lichterlaaie kon zetten, zit er zoiets ook in dit spel?

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MUSTIS schreef op zondag 23 juli 2006 @ 01:40:
[...]

ben gewoon weer iedereen aan et ondervragen geweest en pakte zo weer de main quests en side quests op.
alle andere quests ben ik kwijt .
maakt weinig uit, heb toch de beloningen gehad.

heb vanavond ramsus scepter gevonden met oa 150% dmg tegen undead. handig met die egypte quests.

maar mischien begin ik idd toch gewoon overnieuw, ik wil wat meer grote groepen in 1x pakken.
met mn zwaardvechtertje moet ik elk beestje aanklikken.
in diablo had je zon necromancer die et halve scherm in lichterlaaie kon zetten, zit er zoiets ook in dit spel?
zullen wij met 4 anderen een nieuwe char beginnen en 0 deaths houden? 8)
moeten we wel effe een tijd afspreken dan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm kan iemand mij helpen? :) zit nu in city of chan'gan . en heb die mausuleum gecleared. maar wat nu verder? ik kan maar 2 deuren vinden die allebij gelocked zijn door middel van een quest.. wat o wat zie ik over het hoofd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 02:39:
hmm kan iemand mij helpen? :) zit nu in city of chan'gan . en heb die mausuleum gecleared. maar wat nu verder? ik kan maar 2 deuren vinden die allebij gelocked zijn door middel van een quest.. wat o wat zie ik over het hoofd? :)
;) Is al eens in dit topic gepasseerd....er is een opening in de wall rechtsonder.... Dus loop zo veel mogelijk naar onder in de map...via deze weg ga je dan naar volgende castle...

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Is het ook niet zo dat je eerst alle terracotta soldiers in het dorp moet vernietigen voordat je verder mag? Er staat zo'n guard bij een deur en eerst zegt ie dat het niet veilig is om die deur open te maken maar als je alles gecleared heb dan mag je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
nope dat hoeft niet dat is gewoon een quest die in chang'an zit.
Je kan gewoon verder en de quests in chang'an later doen als je wilt

btw heeft iemand pyromancer bracers?
xfire: psychoclown8 maar kan ook op hamachi komen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 23-07-2006 10:11 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Gisteren heb ik wat geexperimenteerd met een hunter/spirit build in custom. Alle punten gestopt in passive bow skills en Call Of The Hunt. In de Spirit skill tree ben ik volledig gegaan voor Liche King, evenals heb ik de fout gemaakt ook Life Drain te kiezen, dit werkt in combinatie met een snelle bow user niet zo goed, dus ik ga die punten nog terugvorderen. Uiteindelijk haalde ik met een lvl65 char met goede items dit:

3095 Average Damage
5105 DPS (Damage Per Second)
Greatest Damage Dealt is 7724

Items:

+550% Piercing Damage (boog, ringen, Tracker set bonus, Tracker helm)
+95% Attack Speed (amulet, armor, Tracker gloves)
+100% Projectile Speed (ringen)

Skills:

+208% Bleeding Damage (Exploit Weakness, Puncture Shot Arrow)
+193% Piercing Damage (Exploit Weakness, Puncture Shot Arrow)
+52% Attack Speed (Call Of The Hunt, Wood Lore)
+140% Projectile Speed (Marksmanship)

Dus dat brengt de totaalsom op dit:
+208% Bleeding Damage
+758% Piercing Damage
+147% Attack Speed
+240% Projectile Speed

Ik heb alleen nog goede boots nodig met ofwel +40 of meer DEX, ofwel Attack Speed, ofwel Piercing Damage. En dan nog wat skills herschikken. Normal Typhon gaat neer binnen de 4 seconden nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Hmm heb het een beetje gehad met TQ nu.. met mijn main heb ik zowat de beste items ingame die zijn te krijgen, en al 3 keer de drie verschillende acts uitgespeeld (normal, epic, legendary). Heb wat alts gemaakt maar tis gewoon hetzelfde, totaal niet meer uitdagend voor mij. Denk dat ik er mee stop, het was leuk maar voor even, ik ben er echt snel op uitgekeken. Heb nog een 24 pyromancer en een 18 guardian naast mijn 54 spellbreaker, maar ik heb het nu wel gezien.
Bedankt voor de leuke tijd.

PS. Items houd ik voor het geval dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaii schreef op zondag 23 juli 2006 @ 11:48:
Hmm heb het een beetje gehad met TQ nu.. met mijn main heb ik zowat de beste items ingame die zijn te krijgen, en al 3 keer de drie verschillende acts uitgespeeld (normal, epic, legendary). Heb wat alts gemaakt maar tis gewoon hetzelfde, totaal niet meer uitdagend voor mij. Denk dat ik er mee stop, het was leuk maar voor even, ik ben er echt snel op uitgekeken. Heb nog een 24 pyromancer en een 18 guardian naast mijn 54 spellbreaker, maar ik heb het nu wel gezien.

sluit ik me eigelijk ook bij aan ja ;)

Ze moeten igg de maps kunnen veranderen qua caves, qua monsters, meer bazen erin, meer shrines, alles is al zo simpel, zelfs in t begin hak je makkelijk erdoor, zelfs de item drops moeten ze aanpassen -.-, legend drop in 1x in de 50 keer dat je typhon molt ofso

zoals op de volgende screenshot:

op lvl 8 die baas verslagen http://www.badongo.net/pic/242847 en hij dropped die wapen erna
toen werd alles erg simpel. 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2006 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Phuncz schreef op zondag 23 juli 2006 @ 11:47:
Ik heb alleen nog goede boots nodig met ofwel +40 of meer DEX, ofwel Attack Speed, ofwel Piercing Damage. En dan nog wat skills herschikken. Normal Typhon gaat neer binnen de 4 seconden nu :)
Geen boots gevonden die beter zijn... Het hoogste dat ik kon vinden was +40 DEX en ik kreeg een betere bonus van de Tracker Set 3-item setbonus.

Ik heb punten gestoken in Art Of The Hunt en Observe Prey (correct ?), de eerste geeft me nog eens +75% Pierce Damage, de tweede geeft een enemy -70% Pierce Resistance en -75% Damage Resistance. Zo krijg ik de volgende cijfers:

5500 DPS (Damage Per Second)
Greatest Damage Dealt is meer dan 9600 !

Epic Typhon gaat neer in ongeveer 5 seconden.

Afbeeldingslocatie: http://users.edpnet.be/phunc/tq_hunter.jpg
Screenshot is zonder skill bonusses.

Ik kan nog meer damage verkrijgen als ik 100 punten van STR in DEX zou zetten.

[ Voor 23% gewijzigd door Phuncz op 23-07-2006 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Jaii schreef op zondag 23 juli 2006 @ 11:48:

En dat in 3 weken? Volgens mij heeft er iemand TE veel vrije tijd.
ik ben summoner en het ging allemaal vrij makkelijk tot ik een soort van grote dinosauriers tegenkwam en zwarte en witte magictijgers, gaat een stuk zwaarder ondanks 4 pets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
thewizard2006 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 13:23:
[...]

En dat in 3 weken? Volgens mij heeft er iemand TE veel vrije tijd.
ik ben summoner en het ging allemaal vrij makkelijk tot ik een soort van grote dinosauriers tegenkwam en zwarte en witte magictijgers, gaat een stuk zwaarder ondanks 4 pets :(
2 :Y)
heb ong 100 uur gespeeld in totaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Jaii schreef op zondag 23 juli 2006 @ 13:27:
[...]

2 :Y)
heb ong 100 uur gespeeld in totaal..
jai meer afk dan iets anders 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
tja ik heb nu 1e moeilijkheidsgraad uitgespeeld en heb er aardig wat uurtjes op zitten. Ik speel niet elke dag, maar aangezien ik Epic en Legendary nog wil doen is dit een spel waar ik voor mijn doen heel veel uren aan besteed. Heb in tijden geen game gespeeld waarmee ik in single player zo lang kan spelen.
Vind het dan ook heel slim gedaan om heel veel items te ontwerpen en andere items juist in epic en legend te laten verschijnen, zo blijft het spel 3 moeilijkheidsgraden lang leuk!

Wat ik een hele handige skill vind is die bliksem van storm. Bij eindbazen loop ik gewoon rondjes er om heen en schiet elke keer bliksem op z'n donder.

Nu ik net in epic ben begonnen moet ik zeggen dat al int begin leuke dingen worden gedropt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Het wordt gewoon wachten tot de leuke mods komen denk ik. Heb nu alle acts ook wel 6x ofzo gedaan met verschillende chars en het wordt idd wat saai. Zodra de mod community op gang komt speel je alleen nog maar unieke content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceQb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:59
Hmm ik probeer dus ff die demo zit ik echt met een vet rare bug.. weet iemand hier iets meer van?

Afbeeldingslocatie: http://img103.imageshack.us/img103/5900/titanquestbugvg8.png

edit: link aangepast

[ Voor 15% gewijzigd door IceQb op 23-07-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
IceQb schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:51:
Hmm ik probeer dus ff die demo zit ik echt met een vet rare bug.. weet iemand hier iets meer van?

[Plaatje]

edit: link aangepast
Andere video drivers proberen, of je videokaart wordt net iets te warm met dit weer, wat ik me ook goed voor kan stellen :P

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb/had zulke bug zelf ook wel is

volgens mij lag dat oa aan triple buffering ofzo

kijk hier:
http://gathering.tweakers...ta%5Bboolean%5D=AND%20NOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Occy74 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 22:24:
Ik ging net met mn lvl65 even voor het eerst een internet game in om wat items weg te geven, kom ik erin ben ik ineens lvl1 en zijn al mn items weg..
Gelukkig had ik een backup gemaakt..

Het zou kunnen dat het 1 of andere cheat protection is omdat ik met mn health en strength had gekloot met CheatEngine (daarom ga ik ook niet online met deze char ivm oneerlijkheid etc)

Maar het zal je maar gebeuren als je alles fair and square speelt en er ettelijke weken in hebt zitten, zit je dan met al je legendarys, XP, items etc. weg..
Heb je toevallig een niet zo heel erg legale cdkey ?
Had last van hetzelfde probleem toen ik probeerde in te loggen met de warez versie, weg char :(
Geen backup, want dat was nog voor de patch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou nu ook net normal mode uitgespeelt, en moet zeggen leuk om je weekend op te vullen maar voor de rest.. weet niet of ik nu zin heb om exact hetzelfde nog 2x te gaan lopen doen alleen om legendairy items te krijgen.. Of zijn er nog meer veranderingen in de epic/legend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 17:56:
nou nu ook net normal mode uitgespeelt, en moet zeggen leuk om je weekend op te vullen maar voor de rest.. weet niet of ik nu zin heb om exact hetzelfde nog 2x te gaan lopen doen alleen om legendairy items te krijgen.. Of zijn er nog meer veranderingen in de epic/legend ?
Meer uitdaging, en natuurlijk de hogere skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004

Angeloonie

Cheeseburger Addict

DeepSeven schreef op zondag 23 juli 2006 @ 19:36:
[...]

Meer uitdaging, en natuurlijk de hogere skills.
Wat bedoel je met hogere skills? :?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

dat je nog niet alle skills op niveau kunt hebben in Normal, meesten zijn lvl 25-35 max in normal. Er zijn tevens ook enkele nieuwe bosses te vinden in Epic en Legendary, die je in Normal niet tegenkomt.

[ Voor 35% gewijzigd door Phuncz op 23-07-2006 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Leuke game dit..maar zit wel met 1 probleepje..

Wil hem samen met mn broertje spelen maar bij hem is het onspeelbaar.. Alle tekst is namelijk ontzettend vaag..gewoon niet meer leesbaar.. Dus alle (item)stats maar ook de tekst van de npc's..en zelfs het hoofdmenu is bijna niet meer leesbaar. De rest ziet er gewoon goed uit, helemaal scherp..

We hebben alle videofuncties al geprobeerd..zijn specs zijn beter als de mijne dus moet ook geen probleem zijn, alles is geupdate, nieuwste en oudere drivers geprobeerd, warmte gechecked etc
Met andere games geen enkel probleem..

Iemand enig id waardoor dit kan komen?? heb al topic gemaakt op officiele forums maar die gasten daar hebben 6 dagen in de week weekend volgens mij..

ps:misschien al voorbij gekomen maar beetje teveel pages om even doorheen te scrollen..

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
kijk hier even: http://www.titanquest.net/
zal vast wel iets op staan en behulpzamere mensen :) ik heb er nog niet van gehoord iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-02-2024
Ik heb het spel net en ben atm lvl10, maar heb wat skills verkeerd gezet in het begin is het mogelijk om skills te resetten of te veranderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Soul_ schreef op maandag 24 juli 2006 @ 00:11:
Ik heb het spel net en ben atm lvl10, maar heb wat skills verkeerd gezet in het begin is het mogelijk om skills te resetten of te veranderen ?
Ja, bij een kerel met een blauwe bol boven zijn kop. Kom je tegen in act 1 in de eerste grote stad geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Soul_ schreef op maandag 24 juli 2006 @ 00:11:
Kan pas als je in delphi komt. Ik dacht dat dat 4e stad was. maar zou ook best 5e kunnen zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 17:30:
[...]

Heb je toevallig een niet zo heel erg legale cdkey ?
Had last van hetzelfde probleem toen ik probeerde in te loggen met de warez versie, weg char :(
Geen backup, want dat was nog voor de patch :(
Nee legale versie van cd-wow vandaan..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Nu online
Gisteren dan ook eindelijk TQ op Normal uitgespeeld met m'n Spirit (only) character.

spoiler:
De eindstrijd met Typhon was voor m'n level 32 wel een flinke uitdaging, en m'n death-teller die op 11 stond toen ik de portal naar Mount Olympus nam stond op 15 toen ik Typhon eindelijk dood had. De weg omhoog naar de summit was prima te doen met m'n Liche King, en hier had ik door ff niet opletten één death te betreuren. Maar Typhon was andere koek! Twee keer instant death door een meteor-shower op m'n dak, en één keer death door een fire-breath attack (m'n fire resistance was slechts 7%). Plus dat hij ook een keer life-leech deed toen ik hem bijna dood had, en hij ineens weer full health had en ik m'n huid alleen kon redden door hard weg te rennen en healing pots te slikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Haay schreef op maandag 24 juli 2006 @ 09:20:
Gisteren dan ook eindelijk TQ op Normal uitgespeeld met m'n Spirit (only) character.

spoiler:
De eindstrijd met Typhon was voor m'n level 32 wel een flinke uitdaging, en m'n death-teller die op 11 stond toen ik de portal naar Mount Olympus nam stond op 15 toen ik Typhon eindelijk dood had. De weg omhoog naar de summit was prima te doen met m'n Liche King, en hier had ik door ff niet opletten één death te betreuren. Maar Typhon was andere koek! Twee keer instant death door een meteor-shower op m'n dak, en één keer death door een fire-breath attack (m'n fire resistance was slechts 7%). Plus dat hij ook een keer life-leech deed toen ik hem bijna dood had, en hij ineens weer full health had en ik m'n huid alleen kon redden door hard weg te rennen en healing pots te slikken.
heb je die stenen niet eerst kapot proberen te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

JohnnyV27 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 09:48:
[...]

huh???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Nu online
JohnnyV27 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 09:48:
Die standbeelden van de Olympische Goden bedoel je, die voor de shrines staan?
Uhm..... Met m'n ice-bolt staff die met boosts zo'n 300 DPS heeft doe ik er minstens 30 seconden over (als het niet meer is) om één zo'n standbeeld kapot te maken. Terwijl Typhon in m'n nek staat te hijgen met z'n fire-breath, z'n stun aanval, z'n life-drain attack en z'n melee gebeuk? Dat gaat dus niet lukken! Dat overleeft m'n Spirit ventje nog geen 3 seconden!

[ Voor 11% gewijzigd door Haay op 24-07-2006 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Nu online
Gericht aan Margootje
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 12:01:
zoals op de volgende screenshot:

op lvl 8 die baas verslagen http://www.badongo.net/pic/242847 en hij dropped die wapen erna
toen werd alles erg simpel. 8)7
Als ik kijk naar die screenshot van jou, dan zie ik dat je geen licht-effecten hebt. Dit komt zeer waarschijnlijk door een verouderde grafische driver. Ik heb het bij anderen ook gezien, waarbij ze na een update van de grafische driver ineens wel de dag-schemering-nacht-ochtendgloren cyclus konden zien, en de verlichting van vlammende toortsen enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Haay schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:39:
[...]

Uhm..... Met m'n ice-bolt staff die met boosts zo'n 300 DPS heeft doe ik er minstens 30 seconden over (als het niet meer is) om één zo'n standbeeld kapot te maken. Terwijl Typhon in m'n nek staat te hijgen met z'n fire-breath, z'n stun aanval, z'n life-drain attack en z'n melee gebeuk? Dat gaat dus niet lukken! Dat overleeft m'n Spirit ventje nog geen 3 seconden!
Kun je niet typhon op je pet laten focussen terwijl jij de stenen 1 voor 1 kapot maakt? Mijn vriendin is een oracle (spirit + storm) en die heeft een steen echt binnen no time kapot. Elke steen minder is een special attack minder van typhon. Wellicht is het nodig af en toe wat rond te rennen en als je wat shrines aanraakt die op dat plateu staan dan doe je nog meer damage en zullen die stenen makkelijker gaan. Maak anders vlak voor typhon een portal zodat je kunt vluchten als het te benauwd wordt... dan healing potions en alles in slaan en weer terug op naar de volgende steen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Haay schreef op maandag 24 juli 2006 @ 10:39:
[...]

Gebruik wat spells ipv alleen auto-attack?

Zorg voor een goeie Fire resistance set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:03

Mach

[END]Avengers

intuliegend schreef op zondag 23 juli 2006 @ 20:26:
Leuke game dit..maar zit wel met 1 probleepje..

Wil hem samen met mn broertje spelen maar bij hem is het onspeelbaar.. Alle tekst is namelijk ontzettend vaag..gewoon niet meer leesbaar.. Dus alle (item)stats maar ook de tekst van de npc's..en zelfs het hoofdmenu is bijna niet meer leesbaar. De rest ziet er gewoon goed uit, helemaal scherp..

We hebben alle videofuncties al geprobeerd..zijn specs zijn beter als de mijne dus moet ook geen probleem zijn, alles is geupdate, nieuwste en oudere drivers geprobeerd, warmte gechecked etc
Met andere games geen enkel probleem..

Iemand enig id waardoor dit kan komen?? heb al topic gemaakt op officiele forums maar die gasten daar hebben 6 dagen in de week weekend volgens mij..

ps:misschien al voorbij gekomen maar beetje teveel pages om even doorheen te scrollen..
Heeft hij toevallig een 9800 pro als videokaart ?

Ik had/heb namelijk dezelfde problemenm met een 9800pro. Het is een bekend probleem en zal met de komende patch worden meegenomen (mogelijk eind deze week).

Overigens hielp het bij mij om de volgende dingen te doen:

spelen op 800x600 in window
textures op low, shadows op low, details op medium
comptabiliteitsmodus NT inschakelen.

Nadat ik dat heb gedaan, heb ik er eigenlijk nauwelijks meer last van, succes!

Ow, en uiteraard wel een legale versie spelen.

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Mach schreef op maandag 24 juli 2006 @ 13:02:
[...]

Heeft hij toevallig een 9800 pro als videokaart ?

Ik had/heb namelijk dezelfde problemenm met een 9800pro. Het is een bekend probleem en zal met de komende patch worden meegenomen (mogelijk eind deze week).

Overigens hielp het bij mij om de volgende dingen te doen:

spelen op 800x600 in window
textures op low, shadows op low, details op medium
comptabiliteitsmodus NT inschakelen.

Nadat ik dat heb gedaan, heb ik er eigenlijk nauwelijks meer last van, succes!

Ow, en uiteraard wel een legale versie spelen.
Nee hij heeft net een 7600GT, dus beide een nvidia kaart en een AMD cpu, en zelfde os en updates... En natuurlijk legaal, sommige games (zijn er helaas niet zoveel meer) verdienen het om gekocht te worden _/-\o_ ((alleen was beetje langer testen misschien niet weg geweest...))

Ik ga jouw manier iig proberen, hopelijk werkt het!

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

leuk spul, vind net 2 bijlen, 1 bij vendor en 1 drop.
Beide groen, door beide nu zon 56% meer dmg en 25% sneller rammen, eentje heeft ook nog 9%str erbij.
Dan nog 2 anubis wrath enchants erop (dus 12% dmg converted to health) en set bonus van 15% dmg en 8% attack speed :D

Ben 120 dps omhoog gegaan door deze 2 wapens.

Tot nog toe gaat het me erg goed af Warfare, had al zoveel punten in warfare gestopt dat er niet echt veel meer over bleef om te verbeteren. Misschien wat dodge en dmg reduction, maar ik kreeg alles zonder problemen stuk.

Heb ik goeie keuze gemaakt met Earth mastery erbij? of had ik beter wat anders kunnen kiezen?

spoiler:
waar kan ik die imba grote yeti vinden in act 3? heb het gevoel dat ik er al lang voorbij gelopen ben...

[ Voor 28% gewijzigd door TepelStreeltje op 24-07-2006 15:31 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nog iemand Set items van die Necromancer set? ik heb de robe en de been beschermers al.

Op Epic is de ganme toch behoorlijk moeilijk. Kben nu volledig spirit. En somige nieuwe bosses zijn toch aardig pittig. Kben nu toch maar een extra mastery aan het kiezen. Helpt weer met de DPS ed.

@TepelStreeltje : Die kom je vanzelf tegen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 15:54:
Heeft er nog iemand Set items van die Necromancer set? ik heb de robe en de been beschermers al.

Op Epic is de ganme toch behoorlijk moeilijk. Kben nu volledig spirit. En somige nieuwe bosses zijn toch aardig pittig. Kben nu toch maar een extra mastery aan het kiezen. Helpt weer met de DPS ed.
Ikzelf heb ook een Spirit only character, maar ik denk dat Spirit als 2e Mastery toch beter werkt dan als 1e Mastery. Als ik naar de andere Masteries kijk welke een goede aanvulling op een primaire Spirit zou kunnen zijn, dan blijft eigenlijk alleen Storm over. Bij andere Masteries zou Spirit wel een goede 2e zijn, maar omgekeerd hebben die Masteries vrij weinig relevante aanvulling voor Spirit...

Spririt heeft als direct damage aanval alleen Life Drain met Cascade als aanvulling. En Life Drain schaalt niet mee met de moeilijkheid, zodat op hogere moeilijkheidsniveaus de schade die je met Life Drain doet verwaarloosbaar klein wordt, vooral bij boss-monsters. Dat merkte ik al tegen Typhon op Normal. Een volledige gemaximaliseerde Life Drain met maximale Cascade had zo goed als geen effect tegen Typhon.
Dan blijft over Ternion Attack, maar die doet zelf geen schade, maar splitst alleen je staff-aanval in 3'en, waarbij elk van de 3 'shards' ook nog eens minder damage doet. Pas als je Ternion hebt gemaxed zitten ze per shard weer boven de 100% van de originele damage zonder Ternion.

Heb nu eigenlijk meer zin om een Defender te gaan bouwen, dan met die Spirit naar Epic te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:44:
Gericht aan Margootje

[...]

Als ik kijk naar die screenshot van jou, dan zie ik dat je geen licht-effecten hebt. Dit komt zeer waarschijnlijk door een verouderde grafische driver. Ik heb het bij anderen ook gezien, waarbij ze na een update van de grafische driver ineens wel de dag-schemering-nacht-ochtendgloren cyclus konden zien, en de verlichting van vlammende toortsen enzo...
dat klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Haay schreef op maandag 24 juli 2006 @ 16:11:
[...]
.....
quote]

Mijn char is nu lvl 41 met 45 deaths. Echt enorm vaak dood gegaan. Melee dmg is dan ook de voornaamste reden. momenteel lukt het wel maar moeilijk is het toch om melee te weren. Tis wel duidelijk dat een extra mastery mooi megenomen zou zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Flexe_Toki
  • Laatst online: 06-07 21:18

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Ik had vanmiddag een spontane reset van m'n pc (met dank aan het weer), net op het moment dat ik die ene scepter in een steen heb geplaats om de portal naar Babylon te openen. Nu blijkt dat mijn hele questlog leeg, de scepter nergens te vinden, en de portal gesloten is. Weet iemand een manier om je savegame te repareren of iets dergelijks? Heb weinig zin om opnieuw te beginnen...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:53

mokumouse

LOLstoel User

TepelStreeltje schreef op maandag 24 juli 2006 @ 15:04:
leuk spul, vind net 2 bijlen, 1 bij vendor en 1 drop.
Beide groen, door beide nu zon 56% meer dmg en 25% sneller rammen, eentje heeft ook nog 9%str erbij.
Dan nog 2 anubis wrath enchants erop (dus 12% dmg converted to health) en set bonus van 15% dmg en 8% attack speed :D

Ben 120 dps omhoog gegaan door deze 2 wapens.

Tot nog toe gaat het me erg goed af Warfare, had al zoveel punten in warfare gestopt dat er niet echt veel meer over bleef om te verbeteren. Misschien wat dodge en dmg reduction, maar ik kreeg alles zonder problemen stuk.

Heb ik goeie keuze gemaakt met Earth mastery erbij? of had ik beter wat anders kunnen kiezen?

spoiler:
waar kan ik die imba grote yeti vinden in act 3? heb het gevoel dat ik er al lang voorbij gelopen ben...
ik heb die combo ook en ik vind hem erg lekker spelen. Hebt normal en epic ermee uitgespeeld

spoiler:
Dat gevoel had ik de eerste keer ook, maar zover ik me kan herinneren (ben nu op epic in act 1) Kom je hem vanzelf tegen. tijdens een van de bergpassen moet je op een gegeven moment een grot in (anders ken je niet verder. Daar ben ik hem steeds tegengekomen. (en jah ik ben ook al een hele keer gebacktracked omdat ik hem dacht gemist te hebben ;) )
Ik had vanmiddag een spontane reset van m'n pc (met dank aan het weer), net op het moment dat ik die ene scepter in een steen heb geplaats om de portal naar Babylon te openen. Nu blijkt dat mijn hele questlog leeg, de scepter nergens te vinden, en de portal gesloten is. Weet iemand een manier om je savegame te repareren of iets dergelijks? Heb weinig zin om opnieuw te beginnen...
Staat al wat vaker hier in het topic, maar als je savegame corrupt is is je best kans de backup terug te zetten die TQ zelf bijhoud. My Documents\My Games\Titan Quest\Savedata\Main\<spelersnaam>\backup. Dan de folder die in voorgaande genoemde map zit ff een niveau omhoog kopieren.

[ Voor 33% gewijzigd door mokumouse op 24-07-2006 18:34 ]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Flexe_Toki
  • Laatst online: 06-07 21:18

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Dat had ik natuurlijk even moeten melden, maar die truc werkt helaas niet.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
die stenen beelden van de eindbaas zijn zo kapot te krijgen. Ik had dan de bliksem, maar die attacks van de eindbaas kan je makkelijk ontlopen. Ik had zelfs bij 1 beeld dat ik aan de ene kant stond en het monster aan de andere kant van het beeld, en dat monster raakte mij niet maar het beeld, hoppa weer 1 kapot. Die laatste 2 beelden waren al half kapot toen ik eraan begon om te kapot te maken, dat komt doordat dat monster die beelden ook raakt, zelfs zonder dat je het weet.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste