Dark Blue schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:14:
[...]
Whohoo! Jij hebt gevoel voor anatomie en perspectief, doorgaan!
Je zou nog eens naar wat oude foto's van metalbands kunnen kijken, tenminste de bands die goed kunnen posen... die staan vaak ook met hun heupen naar voren gedraaid, lijken gespierd

je moet alleen de pandaschmink wegdenken (denk aan Kiss enzo)
Thnx, momenteel zit ik nog steeds een beetje met misvormtheid te knoeien. Ik heb dan zeg maar ideeen die ik op papier wil zetten maar ze komen niet op de juiste manier op papier. Je zou het kunnen vergelijken met een halfgare GPU die de vertexen niet helemaal juist plaatst waardoor vormen bij het draaien van perspectief er niet op de juiste plek komen. Als ik teken dan gok ik ook altijd van dit moet hier en dan ongeveer zo en dat daar en ongeveer zo. Uiteindelijk klopt het wel enigsinds maar ik hoop nog steeds dat ik de komende jaren wat perfecter kan tekenen.
Ik teken trouwens al van kleins af aan

Ik blijf het echt een ontzettend leuke hobby vinden. Het is ook iets waar ik het eerst aan denk op tijden waar ik me een beetje verveel. Ik heb trouwens ook wat animaties getekend. Van hele mooie anime like dingen tot schets animaties. Jammer genoeg zit er heel erg veel werk in animaties en al helemaal in die ingekleurde 'anime like' animaties die ik gemaakt had

Jammer genoeg zijn die verloren gegaan bij een format van mijn HDD die niet lekker verliep

Dag dag werkjes
Hier trouwens nog wat animaties van ongeveer een jaar geleden:
En hier 1tje waar ik laatst aan was begonnen:
Nog meer animaties:
Een animatie van mij op youtube
Meisje en jongen wachten op de bus.
En nog 1
Spiderman droom (niet afgemaakt)
Een super oude animatie van mij die ik gemaakt heb in mspaint
Big Guy VS Nerd (ook niet af... maar er zat al zoveel werk in. 480 plaatjes met paint voor 48 sec!!)
Animatie met een grote Spiderman pop
De verloren animaties:
(allemaal in kleur en plaatje voor plaatje in photoshop getekend zoals gebruikelijk)
Volkswagen Kever die door een tunnel rijd
In deze animatie die uit maar enkele frames bestond zag je een schuine kijk op de kever die door een tunnel reed. Je zag dan de lampen van de tunnel mooi mee weerspiegelen op de auto. Deze korte animatie was helemaal in kleur en zag er erg tof uit. Hij heeft ook mee gedaan aan een photoshop contest waarmee ik had gewonnen
Anime Project 1ste poging
Ik had een anime bedacht en die was ik gaan tekenen. Deze animatie had ik in 2004 geloof ik gemaakt maar ben er niet lang mee verder gegaan. Het was (te) veel werk maar het resultaat wat ik tot zover had gemaakt was wel erg tof.
Omschrijving:
Je zag eerst de camera in de ruimte bewegen van de sterren richting de aarde waar je een grote ring omheen zag. Vervolgens kwam die ring groot in beeld en zag je een kanon actief worden die zich van positie op de ring ging veranderen. Het kanon reed op hoge snelheid over de ring naar een andere loktie waar hij tot een stilstand kwam. Hier begon hij een ion beam te chargen en deze aftevuren.
Toen was ik ermee gestopt...
Anime Project 2de poging
Hier had ik mijn vorige anime verhaal wat gewijzigd en ben opnieuw gaan tekenen. Er is echter niet veel gemaakt.
Omschrijving:
De camera begon weer van de ruimte naar de aarde te gaan. Vervolgens zag je een sky shot waar je heel egypte zag (netzoals een landkaart) waar de camera met een draai op inzoomde en gevolgt werd door een beeld van de sahara. En toen was het weer einde verhaal...
Anime Project 3rde poging
Weer dezelfde anime met weer veel wijzigingen. Deze anime was echt gruwlijk mooi en weer redelijk veel secondes aan animatie gemaakt
Omschrijving:
Het begon weer zoals gebruikelijk met een shot van de sterren naar de aarde waar je vervolgens een grote geheime leger basis zag met een lange opstijg baan die aan het einde in een boog omhoog ging. De camera verplaatste zich in een hanger waar je een soort ruimte schip / straaljager achtig iets zag aanspringen. Dikke vlammen uit de achterkant en vervolgens zag je een lange tunnel waar het voertuig op hoge snelheid door heen vloog zo langs de camera. Deze anime zat vol prachtige effecten en dat stukje met die tunnel is gemaakt met wat hulp van een 3D model als voorbeeld waar ik dan mijn eigen versie van heb nagetekend. Ik zou een moord doen om deze anime van mij terug te kunnen krijgen zodat ik hem kan showen
[
Voor 33% gewijzigd door
Sir_Hendro op 07-08-2007 00:07
]