[PC] Battlefield 2 - Deel XXXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.947 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:36

hbsJR

All rounder

Ik speel vrij vaak voor fun.. en ik heb dagen dat ik geen hol raak als gunner voor een heli. Eerst had ik zo van: boeie... maar de afgelopen dagen heb ik allemaal van die schijt gunners in mijn heli en plots realiseer ik me hoe irritant gunners zijn die geen hol raken.

God, ik besef wel dat ik heel wat mensen pissig heb gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 20:14

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Naja, ga ik wel een tijdje de medic uithangen :)
Komt niet eens zo gek uit, ik baalde er van dat ik veel tijd kwijt was met zeuren om een medic omdat een sniper me me steeds weer naar 5% health schoot.

Ook dat mijn squad mates droppen als flies is wel redelijk irri, nu kan ik ze een tweede ronde gunnen, net als m'n schoenen ;)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

aMUSEd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 23:06:
Ik hoorde dat er een vrij goede mod was gereleasd sinds kort.. (Naam?)
was dat project reality mini mod?

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

1) Wie speelt de 1.4 beta?
2) Hoe bevalt deze?

Elke informatie is handig, nu kan er nog wat aan gedaan worden voordat 1.4 final uitkomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorixz schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 19:08:
[...]Tja, waarschijnlijk om snipers op daken nog wat bescherming te geven, dat lijkt mij iig de enige realistische mogenlijkheid..
Wat doet een sniper überhaupt op een dak?... O ja, Sitting duck spelen.. ;)
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:03:
Bla bla bla... en die heb ik ondanks dat ik een negatieve puntentotaal kreeg de hele rit achterna gezeten met teamkills totdat hij de game verliet.
En stiekum geeft dat best een lekker gevoel... >:)
Tijgert schreef op zondag 09 juli 2006 @ 20:28:heb ik nu de G36 voor de medic! damnit!
Mis ik nou veel aan die Scar-L? :'(
nee hoor, Je had de G36C toch al voor de Spec Ops? De Sacr-L is net zo goed als de G36C met als enig nadeel dat je geen kloten om je heen ziet als je aan het scopen bent. De G36E van de medic, zul je ontdekken is net zo fijn als zijn kleine broertje bij de Spec Ops. ;) Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
het valt mij de laatste tijd op hoe weinig servers er eigelijk zijn....
ten 1e je kunt niet eens op Wereld deel sorteren, dus ik krijg altijd 75 % servers met ping 100-500 (en geloof me dat is NIET speelbaar, ping 150 is al veel te veel)
als ik bijv intyp Servernaam: Daqing of Gulf; krijg k gewoon vaak 0 servers....:S (waar spelers aanwezig zijn dan)
die hele interface mogen ze van mij wel aanpassen, nu krijg je gewoon allemaal amerikaanse servers met veel te hoge ping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:57:
[...]

Het aanmaken van een nieuwe BF2 account kan erg lang duren. Gisteren heeft een vriend van mij dat ook gedaan en dat duurde zeker 10 minuten. Ik kan van mezelf nog herinneren dat dat ook niet echt snel ging. Dus gewoon geduld hebben.
Meestal geeft je antivirus het bericht "WIl je BF2.exe doorlaten" en moet je op "Ja, altijd" klikken voordat hij dus mag verbinden.
In 1.4 is zoveel veranderd dat mijn antivirus dit opniew vroeg, en ook toen ik terugging naar 1.3.
Dus even naar bureablad, maar dat kan niet als je al op connect to account hebt geklikt.
DUs eerst even offline account, waarbij hij vreemd genoeg toch even het internet op probeert te komen, maar je er wel gewoon dorrheen komt, en toch die melding krijgt, en als je er bij offline in bent kan je wel naar bureablad.

EA en DICE he.
Trouwens, nog steeds "Connection Problems"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 08:08:
[...]

Meestal geeft je antivirus het bericht "WIl je BF2.exe doorlaten" en moet je op "Ja, altijd" klikken voordat hij dus mag verbinden.
In 1.4 is zoveel veranderd dat mijn antivirus dit opniew vroeg, en ook toen ik terugging naar 1.3.
Dus even naar bureablad, maar dat kan niet als je al op connect to account hebt geklikt.
DUs eerst even offline account, waarbij hij vreemd genoeg toch even het internet op probeert te komen, maar je er wel gewoon dorrheen komt, en toch die melding krijgt, en als je er bij offline in bent kan je wel naar bureablad.

EA en DICE he.
Ik heb dat altijd met mijn Firewall ZoneAlarm. Heel irritant want soms zit je PC dan helemaal vast.
Tegenwoordig pas ik na installatie van BF2 eerst de permissies van BF2 in Zonealarm aan. Works like a Charm. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 15:34:
[...]

Soms kun je niet voten omdat er dan geen mutiny button zichtbaar is bij de commandant.
Weet iemand hoe dat komt of hoe dat is te omzeilen?
Als de commander hoger in rang is dan jij, kan jij geen mutiny beginnen. Iemand anders die wel hoger in rang is kan dat dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloudje schreef op maandag 10 juli 2006 @ 08:40:
[...]

Als de commander hoger in rang is dan jij, kan jij geen mutiny beginnen. Iemand anders die wel hoger in rang is kan dat dan wel.
Nee, want ik kan ook geen Mutiny beginnen tegen Commanders met lagere rangen, en ik ben Major (vaak ben ik de hoogste rang op de server, ook op 64 servers)
Het is gewoon in de serversettings geregeld, en zeer fout van EA en DICE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Veteran Aviator gehaald, heb nu alles Veteran of Expert en ben dus klaar voor de Generaal rangen.
Heb sinds kort een joystick en daarmee own je zo verschrikkelijk hard.
Heb gisteren in alle jets die erin zitten gevlogen, en met
J10+Killa4live+Joystick = your worst nightmare.
EN niet op Rape Island euh Wake Island, maar op Dalian Plant ect.
Ook op OMAN stonden een stel sukkels met 2 apcs en 2 tanks letterlijk tegen elkaar op onze basis te vuren, onnodig om te zeggen dat ze het gepantserd-metaalgehalte op 50 meter hoogte behoorlijk is gestegen.

Ook werd ik op een begeven moment in het nauw gedrukt door een rapenden MIG-29.
Vervolgens de joystick beetgepakt, volle concentratie en hem keer na keer neergehaald met machineguns van F35-B. En toen als slotstuk even een bom op hun basis (15 kills in een, zie je vehicle campen loont niet) en toen begon de hypocriet te zeuren over baserapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 08:54:
Gisteren Veteran Aviator gehaald, heb nu alles Veteran of Expert en ben dus klaar voor de Generaal rangen.
Heb gisteren in alle jets die erin zitten gevlogen, en met
J10+Killa4live+Joystick = your worst nightmare.
EN niet op Rape Island euh Wake Island, maar op Dalian Plant ect.
Ook op OMAN stonden een stel sukkels met 2 apcs en 2 tanks letterlijk tegen elkaar op onze basis te vuren, onnodig om te zeggen dat ze het gepantserd-metaalgehalte op 50 meter hoogte behoorlijk is gestegen.

Ook werd ik op een begeven moment in het nauw gedrukt door een rapenden MIG-29.
Vervolgens de joystick beetgepakt, volle concentratie en hem keer na keer neergehaald met machineguns van F35-B. En toen als slotstuk even een bom op hun basis (15 kills in een, zie je vehicle campen loont niet) en toen begon de hypocriet te zeuren over baserapen.
Lal, J10 is zowiezo al imbalanced tegenover alle andere planes, dus ownen ermee is niet zo moeilijk :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 08:08:
[...]

EA en DICE he.
Dat is weer iets heel anders, dat krijg je inderdaad als je gepatcht hebt. Maar waar hij en ik het over hebben is het aanmaken van een nieuwe BF2 account bij GameSpy. Dat zijn 2 verschillende dingen dus.

Dit is namelijk het oorspronkelijke bericht.
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:05:
Ik kan niet multiplayer spelen,
als ik een account wil creeeren wil em nie verder gaan :(

hoe zou dat komen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EyeWitness schreef op maandag 10 juli 2006 @ 09:21:
[...]

Lal, J10 is zowiezo al imbalanced tegenover alle andere planes, dus ownen ermee is niet zo moeilijk :X.
Bovenop de normale J10 nightmare bedoel ik dus.

EN misschien was ik niet duidelijk maar ik zei: 1.4 nog steeds "Connection Problems!!"

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRASH_LORD
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-08 10:45
nero355 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:57:
[...]

Mja niet helemaal waar : Als je nickname wijzigt @ GameSpy dan verandert die wel in je BFHQ menu maar niet tijdens het spelen 8)7

* nero355 getest heeft enzo :)

Over die "Cartillery" => Gewoon repairen en je nergens zorgen over maken : Jij doet gewoon "je werk" en dat die commander aan de andere kant zo triest is tja ... lekker boeiend ;)

Trouwens in dat eene 1.4 filmpje stond er dat er geen auto's meer op een dak gedropt kunnen worden : Hoezo dat dan ?? Is best handig @ Mashtuur als extra AA/Defense tegen infantry en Black Hawk enzo !!
Je nick moet je op Gamespy veranderen en in het volgende textbestand: Profile.con, wat in je profile map staat.
Ik heb het zelf gedaan en het werkt. Misschien iets voor de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Komt er eigenlijk ook nog ns een aanpassing in het aantal punten dat je nodig hebt om je unlocks te krijgen :?

Vindt 50.000 een beetje veel voor de laatste unlock. :'(

Kan binnenkort twee kiezen uit:
MP7
Scar-L
MG36
P90

Welke van deze hebben een scope ?

[ Voor 24% gewijzigd door Help!!!! op 10-07-2006 10:16 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:14:
Komt er eigenlijk ook nog ns een aanpassing in het aantal punten dat je nodig hebt om je unlocks te krijgen :?

MP7
Scar-L
MG36
P90

Ik heb nu 116,500 (Major)

Heel vroeger (July 2005) had ik 2,000 punten, en never nooit dat ik binnen een maand de 3,000 zou halen.
Op een begeven moment had ik 25,000 en toendertijd nog Sergeant.
Ik dacht, oke ik ga absoluut niet een hogere rang halen, 25,000 lukt me nooit.
Ik ben geen medicwhore/statpadder/jetwhore/armorwhore.
Maar hoe meer punten je hebt en des te meer ervaring des te makkelijker gaat het.
Opeens duizend per dag, 10 000 per week soms zelfs, en zo gaat het door.
Ik ben zelfs nog een paar maanden gestopt, en toch heb ik nu 116,500 en ben dus op weg naar Leuitenent Colonel.
Gewoon doorblijven knallen.

Over je keuzes : ga voor MG36 en SCARL-L.
de andere unlocks zijn slechter dan de respectievelijk Mk3A1 en DAO-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:50
Waar ik last van heb, echt nog nooit eerder gehad. Kwam na mijn frisse windows. Als ik klaar ben met bf2 en ik druk netjes op afsluiten knop. exit. Dan kom ik op mijn bureaublad. ( music bug gaat nog even door -> altijd al gehad maar verder geen probleem) Maar nu kom ik op mijn desktop en kan ik niks meer! Ik zie alles gewoon en mijn muis kan ik bewegen maar kan niks meer aanklikken. Enige mogelijkheid is reset... iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023

MP7
Scar-L
MG36
P90

Grappig eigenlijk, ik zou de MP7 en de P90 adviseren, in tegenstelling tot de andere reactie op je post.
Het is maar net hoe, en hoevaak je bepaalde kits gebruikt.
De Scar-L vind ik niet echt een verbetering tegenover de G36C. (de scope is wel wat relaxeder)
Zelfde met de PKM tov MG36,.. met de PKM own je echt nog wel behoorlijk wanneer je er goed mee overweg kan.

Ik ben redelijk vaak engineer, deze heeft alleen maar shotguns,.. de MP7 is een fijne aanvulling op de kit, en zeker geen slechte gun. Nu kun je als engineer tenminste nog iets schieten op een afstandje. Hetzelfde gaat op voor de P90 eigenlijk, de DOA is wel fijn op karkand, maar verder redelijk usless op open velden,..
het kunnen beschieten van vijanden op een afstandje met 2 kits vind ik wat meer een voordeel dan een aanvulling van al bestaande soortgelijke wapens.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:54:
Waar ik last van heb, echt nog nooit eerder gehad. Kwam na mijn frisse windows. Als ik klaar ben met bf2 en ik druk netjes op afsluiten knop. exit. Dan kom ik op mijn bureaublad. ( music bug gaat nog even door -> altijd al gehad maar verder geen probleem) Maar nu kom ik op mijn desktop en kan ik niks meer! Ik zie alles gewoon en mijn muis kan ik bewegen maar kan niks meer aanklikken. Enige mogelijkheid is reset... iemand?
Topicwaarschuwing staat er niet voor de sier om wat meer kleur aan het topic te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:25:
[...]

Ik heb nu 116,500 (Major)

Heel vroeger (July 2005) had ik 2,000 punten, en never nooit dat ik binnen een maand de 3,000 zou halen.
Op een begeven moment had ik 25,000 en toendertijd nog Sergeant.
Ik dacht, oke ik ga absoluut niet een hogere rang halen, 25,000 lukt me nooit.
Ik ben geen medicwhore/statpadder/jetwhore/armorwhore.
Maar hoe meer punten je hebt en des te meer ervaring des te makkelijker gaat het.
Opeens duizend per dag, 10 000 per week soms zelfs, en zo gaat het door.
Ik ben zelfs nog een paar maanden gestopt, en toch heb ik nu 116,500 en ben dus op weg naar Leuitenent Colonel.
Gewoon doorblijven knallen.

Over je keuzes : ga voor MG36 en SCARL-L.
de andere unlocks zijn slechter dan de respectievelijk Mk3A1 en DAO-12
Tja ik speel ook al sinds het begin maar mijn speelstijl is een tikkie ineffectief waardoor ik niet heel veel punten haal en misschien heb ik er verder ook wel geen talent voor. :P Had misschien in het begin meer BH moeten whoren. 8)
Als je in een jaar 20k haalt dan denk ik niet dat ik op korte termijn de 50k haal met Quakewars etc. voor de deur. :P

De andere Unlocks (heb ook SF) heb ik allemaal al. Dit zijn de 4 die overblijven om bij volgende promotie uit te kiezen. :P

Ik zat zelf ook te denken aan de MP7 en de P90 omdat je soms als Engineer of AT wil spawnen maar behoeft hebt aan een wapen wat effectiever is op middel(lange) afstand. Of zijn het echt proppeschieters net als de standaard AT machinegun.

Maar de MG36 lijkt me ook wel wat. De Scar-L van de spec-ops, tja ik weet niet wat die nou voor heeft op de G36C. Bovendien gebruik ik de laatste tijd ook weer vaak het standaardwapen van de Specops. Die vindt ik toch ook wel erg lekker met die dot-scope.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
Help!!!! schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:07:
[...]

........................eet niet wat die nou voor heeft op de G36C. Bovendien gebruik ik de laatste tijd ook weer vaak het standaardwapen van de Specops. Die vindt ik toch ook wel erg lekker met die dot-scope.
De Scar-L heeft ook een dot-scope. Is idd wat fijner dan zo'n "Iron-sight"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 08:54:
:) zo...speel je al lang dat je al zover bent? Ik heb altijd bewondering gehad voor spelers
die heel erg goed in jets zijn want zelf benik er nog niet zo heel erg goed in en leer graag
altijd bij. Alleen ik heb geen joysticks dus benik aangewezen op het bekende toetsenbord.

Dus zo een joystick is echt een wereld van verschil ipv dat toetsenbord?
En wat is je nick op BF2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:47:

Ja, een joystick is stukken beter.

Ennuhh, vertel eerst jou ingame nick maar eens :z .

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalized schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:57:
[...]

Ja, een joystick is stukken beter.

Ennuhh, vertel eerst jou ingame nick maar eens :z .
Deze is het waarschijnlijk niet ... http://bf2s.com/player/48583563/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Thrills33ka schreef op maandag 10 juli 2006 @ 05:29:
het valt mij de laatste tijd op hoe weinig servers er eigelijk zijn....
ten 1e je kunt niet eens op Wereld deel sorteren, dus ik krijg altijd 75 % servers met ping 100-500 (en geloof me dat is NIET speelbaar, ping 150 is al veel te veel)
als ik bijv intyp Servernaam: Daqing of Gulf; krijg k gewoon vaak 0 servers....:S (waar spelers aanwezig zijn dan)
die hele interface mogen ze van mij wel aanpassen, nu krijg je gewoon allemaal amerikaanse servers met veel te hoge ping
dan stel je toch een ping filter van 80 in. Krijg je alleen servers van over de hele wereld met een ping lager dan 80. Best makkelijk.

@mm2005, een joystick is zeker makkelijk. Vliegen is gewoon 10x makkelijker dan met muis en toetsenbord. Je kan ook makkelijker je snelheid regelen met de gasschuif. Ook loopings ed gaan heel makkelijk. Als ik nu vlieg haal ik vaak 50/1 ratio's :P

Ik moet wel zeggen dat ik nu ook in f35's vlieg omdat een j10 gewoon neer te halen is. Sinds 1.3 raken de rakketen weer. Dat is wel fijn :) Vroeger moest je machinegunnen, dat is best lastig tegen een jet die kortere bochten kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:47:
[...]

:) zo...speel je al lang dat je al zover bent? Ik heb altijd bewondering gehad voor spelers
die heel erg goed in jets zijn want zelf benik er nog niet zo heel erg goed in en leer graag
altijd bij. Alleen ik heb geen joysticks dus benik aangewezen op het bekende toetsenbord.

[...]

Killa4live
Ik heb sinds 22 juni 2006 een joystick en dat maakt zo'n verschil. Zelfs J10's kunnen me niet pakken.
Je moet heel even wennen, maar meteen de eerste dag ging ik al ondersteboven door de onderste pijp in Kubra Dam. Ik kan nu oneindige loopings maken met heli en vliegtuig zonder ook maar hoogte te verliezen bij elke looping.
Ik kan nu loopings maken meteen bij opstijgen, normaal was dat een te scherp om met een muis te doen(moet je ioptillen en daarmee verlies je al je momentum)
Ik speel nu vandaag precies 1 jaar (10 juli 2005 - 10 juli 2006) en dit is mijn eerste schietspel op SOF2 na. Met een joystick kan ik nu bv ook met gemak door hangars vliegen, big deal denk je, maar probeer de Chinese Hangar op Dalian Plant maar eens, daar staan binnen 5 meter een hek en boimen, dus enorme wendbaarheid nodig om dat te doen.
Met die actie schep ik indien er geen lege J10 (alsof die ooit leeg is) staat, altijd de vehicle campende Chinesen, echt zo grappig als je meteen 5 keer "WTF" ziet staan, en dat een paar keer, waarna je voor hacker wordt uitgemaakt.

Conclusie: Koop joystick ipv muis met daarnaast je toetsenbord (geen Throttlehendel, zodat je snel tussen infantry en plane/heli kan switchen , en keyboard heb je dan ook nog rudders (a en d) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

TRASH_LORD schreef op maandag 10 juli 2006 @ 09:55:
Je nick moet je op Gamespy veranderen en in het volgende textbestand: Profile.con, wat in je profile map staat.
Ik heb het zelf gedaan en het werkt. Misschien iets voor de startpost?
:| Zelfs een nieuw profiel hielp bij mij niet :?

* nero355 binnenkort nog een keer proberen gaat enzo ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
....
De P90 en de SCAR-L hebben beide een red-dot scope.
Help!!!! schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:07:
[...]
Ik zat zelf ook te denken aan de MP7 en de P90 omdat je soms als Engineer of AT wil spawnen maar behoeft hebt aan een wapen wat effectiever is op middel(lange) afstand. Of zijn het echt proppeschieters net als de standaard AT machinegun.
De MP7 en P90 doen relatief weinig damage. Dit wordt echter gecompenseerd door de hogere firingrate die beide wapens hebben. Het zijn iig prima wapens voor de langere afstand, met weinig recoil als je ingezoomd schiet.
Ik zou dus de P90, MP7 of SCAR-L kiezen.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:07:

Killa4live
Ik heb sinds 22 juni 2006 een joystick en dat maakt zo'n verschil. Zelfs J10's kunnen me niet pakken.
Je moet heel even wennen, maar meteen de eerste dag ging ik al ondersteboven door de onderste pijp in Kubra Dam. Ik kan nu oneindige loopings maken met heli en vliegtuig zonder ook maar hoogte te verliezen bij elke looping.
Ik kan nu loopings maken meteen bij opstijgen, normaal was dat een te scherp om met een muis te doen(moet je ioptillen en daarmee verlies je al je momentum)
Ik speel nu vandaag precies 1 jaar (10 juli 2005 - 10 juli 2006) en dit is mijn eerste schietspel op SOF2 na. Met een joystick kan ik nu bv ook met gemak door hangars vliegen, big deal denk je, maar probeer de Chinese Hangar op Dalian Plant maar eens, daar staan binnen 5 meter een hek en boimen, dus enorme wendbaarheid nodig om dat te doen.
Met die actie schep ik indien er geen lege J10 (alsof die ooit leeg is) staat, altijd de vehicle campende Chinesen, echt zo grappig als je meteen 5 keer "WTF" ziet staan, en dat een paar keer, waarna je voor hacker wordt uitgemaakt.

Conclusie: Koop joystick ipv muis met daarnaast je toetsenbord (geen Throttlehendel, zodat je snel tussen infantry en plane/heli kan switchen , en keyboard heb je dan ook nog rudders (a en d) )
Dank voor de uitleg, ik zal eens gaan rondkijken tzt voor een joystick zodat ik later ook mijn
jet kwaliteiten kan opvijzelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

@jachertje, tegen een j10 met een goede piloot ben je nog steeds kansloos in een f35. Dat blijft een feit. Alleen als jij achter een j10 komt voordat ze je zien heb je ze mooi wel dood :P Als ik US ben steel ik altijd een j10. Heeft het andere team een jet minder en heb ik een goede jet erbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:07:
Ik moest drie keer lezen, maar nu begrijp ik hem... denk ik... :+ Ik ben nog een beetje aan het twijfelen of ik nu volledig de stick gebruik (met rudder) of toch maar weer voor de combo ga, waarmee je zoals jij zegt A en D gebruikt voor je rudder.

De heli bestuur ik nu weer met de muis, na een tijdje stick geprobeerd te hebben. Loopings gingen beter met de stick, maar die leuke manouvres helpen toch niets tegen een goede tegenpartij... Wel de bekende barrelrol waarbij je zijdelings naar beneden valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als op bf2s.com "MM2005" zoekt kom je hier uit. :)

Dus dat zal dan wel niet z'n ingame nick zijn. Maar wat dan wel? 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:02
Dit is vast heel noobish maar ik kom er maar niet achter:
Als ik in een auto/tank zit, hoe kan ik dan van wapen wisselen? Ik heb het veel mensen zien doen en heb al op me hele toetsenboard geramt maar het lukt mar niet :X

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:05:
[...]
Dus dat zal dan wel niet z'n ingame nick zijn. Maar wat dan wel? 8)7
Ik geloof dat er in de laatste maand wel 4x is gevraagd wat de ingame nick is van MM2005.
Het zal wel voor altijd een raadsel blijven..... :z

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd
  • Laatst online: 13-07 13:12

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

Is een gamepad ook handig om mee te vliegen?
Ik ben namelijk een gamepad gewend van mijn console games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:57:
@jachertje, tegen een j10 met een goede piloot ben je nog steeds kansloos in een f35. Dat blijft een feit. Alleen als jij achter een j10 komt voordat ze je zien heb je ze mooi wel dood :P Als ik US ben steel ik altijd een j10. Heeft het andere team een jet minder en heb ik een goede jet erbij. :)
Jep, maar ik heb het over middelmatige J10 piloot, elke beetje goede piloot hoeft ze inderdaad maar in je richting te vuren en je ebnt dood. Stelen heeft weinig zin, want dat voertuig is zo gewild dat daar altijd 32 chinezen staan, en dan ben je ook nog eens je F35B kwijt.
Wil echt dat EA dat fixt, maar nee hoor, ze brengen beta 1.4 met nog steeds dezelfde bugs en waarbij zoals eerder gezegd de lightning om te kotsen is, en ook nog eens AA automatisch wortd uitgezet, ook al zet ik het telkens weer netjes op 2x, het werkt bij 1.3 wel, zo zie je, het wortd echt bij leke patch erger)

7600GT
1GB DDR2\533 RAM
Dual Core Intel Presler Pentium 4 2x 3,0 GHZ met 2x 2MB Cache
300 WATT (*werkt ondanks alle berichten op dit forum toch perfect, zeker een hele efficiente)

PS je : Waar kan ik zien hoeveel watt van mijn voeding wordt gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:58:
[...]

Topicwaarschuwing staat er niet voor de sier om wat meer kleur aan het topic te geven.
Ik dacht aan 4) Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV! meer in de trant van, hoe gaat dit systeem bf2 draaien, waarom heb ik lage fps en daarbij hele systeem. Dit kan toch ook patch gehalte hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:58:
[...]

Ik moest drie keer lezen, maar nu begrijp ik hem... denk ik... :+ Ik ben nog een beetje aan het twijfelen of ik nu volledig de stick gebruik (met rudder) of toch maar weer voor de combo ga, waarmee je zoals jij zegt A en D gebruikt voor je rudder.

De heli bestuur ik nu weer met de muis, na een tijdje stick geprobeerd te hebben. Loopings gingen beter met de stick, maar die leuke manouvres helpen toch niets tegen een goede tegenpartij... Wel de bekende barrelrol waarbij je zijdelings naar beneden valt...
Dus Toetsenbord laten zoals het is, en wat je er nu mee doet, en je muis vervangen door Joystick, en gewoon snel wisselen (muis opzij en joy pakken)
Ik heb voor €25 de Logitech Attack 3, en hij werkt echt perfect, ik heb nogal zware handen, maar toch laat hij nooit los, dus hij is net zwaar genoeg, maar niet zo zwaar dat je hem moeilijk kan optillen.

Anders Houd ik een keer een training in een lege server (niet van mij, maar er zijn toch altijd wel een hoop lege server), met iedereen die wil meedoen.
Dan zeg ik hier een IP (heb DualCore dus kan makkelijk beide tegelijk doen) en komen jullie, en gaan we telkens een cursus houden.

Dus:
5 minuten No FIGHTING
10 minuten Fighting
5 minuten kritiek/dingen die je kan verbeteren ect.
10 minuten vliegen.

Graag iemand die met mij de andere J10 wil besturen en die kan vliegen om de andere te helpen verbeteren.

TIP: zet sensitivity van plane op
10
10
10
aMUSEd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:23:
Is een gamepad ook handig om mee te vliegen?
Ik ben namelijk een gamepad gewend van mijn console games.
Joystick is toch wel wat beter.
LED-Maniak schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:20:
Dit is vast heel noobish maar ik kom er maar niet achter:
Als ik in een auto/tank zit, hoe kan ik dan van wapen wisselen? Ik heb het veel mensen zien doen en heb al op me hele toetsenboard geramt maar het lukt mar niet :X
Positie kun je wisselen met de F1 tot en met F8 (Driver, gunner ect....)
Wapen kun je in tank niet wisselen, je kan wel twee wapens gebruiken als bestuurder = linkermuis = kanon, rechtermuis = machinegun.
In vliegtuig wissel je tussen wapens met "F" of scrollbal.
In helikopter ook weer als gunner = links = raketten, rechts = TV GUIDED

PS: Mijn stats : zoek op "Killa4live" (zonder die ")

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Indy91 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:20:
[...]

Ik geloof dat er in de laatste maand wel 4x is gevraagd wat de ingame nick is van MM2005.
Het zal wel voor altijd een raadsel blijven..... :z
http://bf2stats.formitron.com/stats.aspx?pid=60607128

http://bf2s.com/player/60607128/

;)

[ Voor 18% gewijzigd door Help!!!! op 10-07-2006 13:45 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

ik zie een killstreak van 200

dat doet mij denken aan knife-revive-knife-revive??? Beetje vreemd he, in geen een server haal je een KS van 200

ook je victims en enemy;s (en die daarvan) hebben vreemd hoge KS. Volgens mij geef je wel erg om punten dan?

[ Voor 28% gewijzigd door R-O-Y op 10-07-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:56:
ik zie een killstreak van 200

dat doet mij denken aan knife-revive-knife-revive??? Beetje vreemd he, in geen een server haal je een KS van 200
Bij wie???
Ik heb in een ronde max 207 gehaald, punten dus, niet killstreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:58:
[...]

Bij wie???
Ik heb in een ronde max 207 gehaald, punten dus, niet killstreak.
Die account die hierboven gepost is, is gewoon pure statpadding :z Gewoon triest dat mensen zoveel om punten geven

een ronde van 207 is wel te doen, gunnen @ sharqi :P ;) Maar een KS van 200 zit er dan zelfs niet in

edit: Rubberducky was een server met hoge rangen, zegt niks dus eigenlijk want dat is bij elkaar ge-cheat :P 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door R-O-Y op 10-07-2006 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:00:
[...]

Die account die hierboven gepost is, is gewoon pure statpadding :z Gewoon triest dat mensen zoveel om punten geven
o die ok, niet die van mij dus.
Ja statpadding is triest, snap ook niet hoe zulke mensen zo ver doordraaien dat je in een spelletje ene paar uur plezierloos dit gaat doen. Even zonder dollen, dat duidt op psychische klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

ik zie de lol er niet van om iemand 200x te kniven en te reviven. Dat is tijdverspilling. Ik speel een spel voor m'n lol. Niet voor stats :? Daarom ben ik blij dat POE geen unlock/medal systeem heeft. Blijven de statpadders hoop ik weg :)

kan je zeggen je hebt er geen last van toch? Nouja, totdat jij slachtoffer wordt die de hele tijd gerevived wordt. Dat is spel verzieken :( Je kan die gasten wel leuk terugpakken met Fraps en een fil;mpje naar EA sturen. Dag stats :>

[ Voor 35% gewijzigd door R-O-Y op 10-07-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:06:
ik zie de lol er niet van om iemand 200x te kniven en te reviven. Dat is tijdverspilling. Ik speel een spel voor m'n lol. Niet voor stats :? Daarom ben ik blij dat POE geen unlock/medal systeem heeft. Blijven de statpadders hoop ik weg :)

kan je zeggen je hebt er geen last van toch? Nouja, totdat jij slachtoffer wordt die de hele tijd gerevived wordt. Dat is spel verzieken :( Je kan die gasten wel leuk terugpakken met Fraps en een fil;mpje naar EA sturen. Dag stats :>
Daarom wacht ik met smart op Enemy Territory:Quake Wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

ik vind het jammer dat dat met robots ed is. Daar hou ik niet zo van. Maar waarschijnlijk dat ik het wel koop omdat het toch wel een mooi spel is. Het is wel het soort spel dat ik leuk vindt. Alleen de mods voor bf2 lijken me ook erg leuk. Is er al een demo voor ET:QW ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:41:
Anders Houd ik een keer een training in een lege server (niet van mij, maar er zijn toch altijd wel een hoop lege server), met iedereen die wil meedoen.
Dan zeg ik hier een IP (heb DualCore dus kan makkelijk beide tegelijk doen) en komen jullie, en gaan we telkens een cursus houden.

Dus:
5 minuten No FIGHTING
10 minuten Fighting
5 minuten kritiek/dingen die je kan verbeteren ect.
10 minuten vliegen.

Graag iemand die met mij de andere J10 wil besturen en die kan vliegen om de andere te helpen verbeteren.

Positie kun je wisselen met de F1 tot en met F8 (Driver, gunner ect....)
Wapen kun je in tank niet wisselen, je kan wel twee wapens gebruiken als bestuurder = linkermuis = kanon, rechtermuis = machinegun.
In vliegtuig wissel je tussen wapens met "F" of scrollbal.
In helikopter ook weer als gunner = links = raketten, rechts = TV GUIDED

PS: Mijn stats : zoek op "Killa4live" (zonder die ")
Dankje, de meeste wist ik behalve die van F1 tm F8.

een cursus lijkt me zéér nice _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door LED-Maniak op 10-07-2006 14:26 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:18:
ik vind het jammer dat dat met robots ed is. Daar hou ik niet zo van. Maar waarschijnlijk dat ik het wel koop omdat het toch wel een mooi spel is. Het is wel het soort spel dat ik leuk vindt. Alleen de mods voor bf2 lijken me ook erg leuk. Is er al een demo voor ET:QW ?
Aliens, het is de mensen tegen de ALiens.
Hierdoor krijg je totaal verschillende legers, en niet zoals in BF2 een middeloosten leger dat het machtige Amerika kan verslaan op gebied van goede wapens.
Hierdoor krijg je realistische battles, ook al zitten hier dan wel aliens in.

Er is nog geen demo, en de releasedate is Herfst 2006, dus geen vaste datum, want ze willen zeker dat alles goed is (niet zoals bugfield 2 dus).
Ik denk dat ik van het weekend wel even op een lege server ga, en dan de cursus.
Wat ik nodig heb =

1x goede piloot(ik doe de andere jet)
1x Goede tankspeler
1x goede helipiloot.

Hierdoor kunnen we even kort alle facetten laten zien , aan iedereen die het wil zien.
Wel zorgen dat we een unranked server hebben op Oman 64 size, dus als je die toevallig ziet, zeg het IP hier even, en anders zoeken we er wel een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

als je wilt leren gunnen/vliegen wil ik ook wel helpen. Het is beter om tegen mensen dan tegen bots te oefenen. Een iemand gaat in een heli lokaas spelen zonder terug te schieten. Dan leer je wel gunnen ed. Zo hebben m'n broertje en ik iemand leren tv-guiden. Die schiet nou ook zonder moeite choppers uit de lucht :P

edit, een oman server kan ik ook draaien. Ook de spawntijden aanpassen dat je niet zo lang hoeft te wachten. Zelf een server hosten is toch ook te doen. Hoef je alleen je eigen IP te geven. Ik host zelf ook altijd teamspeak erbij. Als je een lege server op internet pakt loopt die toch vol. Ook als is het maar 1 iemand die de boel verpest.

Ik ben wel op vakantie morgen, dus een server draaien voor je gaat niet lukken :P Af en toe draait er wel een server op mijn pc als m'n broertje die aanzet. Ik kan anders wel vragen of hij dat wil doen. Als je wilt kan ik vanavond wel een server draaien?

het ip is als de server draait: 145.99.204.107 Zowel voor TS als voor BF2. Bij beide gebruik ik standaard poorten. Als je dus interesse hebt zeg het dan, dan draai ik vanavond een server. (evt met paswoord)

[ Voor 61% gewijzigd door R-O-Y op 10-07-2006 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Ik wil wel meedoen.
Twee maten van mij kunnen ook wel een heli-cursus gebruiken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:35:
als je wilt leren gunnen/vliegen wil ik ook wel helpen. Het is beter om tegen mensen dan tegen bots te oefenen. Een iemand gaat in een heli lokaas spelen zonder terug te schieten. Dan leer je wel gunnen ed. Zo hebben m'n broertje en ik iemand leren tv-guiden. Die schiet nou ook zonder moeite choppers uit de lucht :P
Ja, maar ik ben ook juist de leraar.
En inderdaad TV guided ownt.
Hert vetste vindt ik op die grote gladde achterkant van een MEC apc te raken. Op Iron GAtor waar ik het vaak doe, betekend dat 5 kills per keer.
Ook ESSEX afmaken zonder dat je hem ziet en HIND neerhalen zijn mijn favoriete bezigheden.
Maar zo'n APC , precies op zijn achterkant, het is zo vet om bv op Oman dat te doen als ze op het strand staan. zo'n vet gevoel. eerste wat ik deed toen ik 2 weken geleden mijn eerste PC kreeg (zie specs een paar posts terug)

145.99.204.107 en welke port? dan gaan we morgen aan de slag (ben dan de hele dag vrij, ook s'avonds) Hoop dat hij niet "There is a problem with your connection" geeft, zoals hij sinds 1.3 8 van de 10 keer doet. Om de een of andere reden heb ik dat nog meer dan andere, terwijl mijn verbinding toch echt goed is (6MB) en ik nooit problemen heb gehad met wat dan ook, ook niet met BF2 tot 1.3.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

ik heb m'n post ge-edit. Als je ff wilt spelen moet je het zeggen. Dan zet ik hem aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Laatst online: 22-06 12:59
Ik wil opzich wel meedoen, zal ik TS ook ff installeren. Maar ik moet dan eerst nog wel de nieuwste update installeren, want volgens mij heb ik 1.3 nog niet.. lang niet meer gespeeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Ik zal om 19.00-19.30 wel een server starten. De mappen die ik in gedachte had:
-dalian
-gulf
-kubra
-dragon

Dus voor mensen die willen oefen met de jets/heli's (m'n broertje kan instellen dat er 64 spawnen in totaal, per voertuig). Als hij nog thuiskomt vandaag vraag ik of hij dat wilt doen. Anders zijn het de standaard mappen. Mocht je het leuk vinden kan je joinen. Ik kan evt ook battlerecorder aanzetten voor de liefhebber en dat mailen na afloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:57:
-dalian
-gulf
-kubra
-dragon

Dus voor mensen die willen oefen met de jets/heli's (m'n broertje kan instellen dat er 64 spawnen in totaal, per voertuig). Als hij nog thuiskomt vandaag vraag ik of hij dat wilt doen. Anders zijn het de standaard mappen. Mocht je het leuk vinden kan je joinen. Ik kan evt ook battlerecorder aanzetten voor de liefhebber en dat mailen na afloop.
Moeten we wel het ip weten. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
Staat 6 posts boven je :>
145.99.204.107

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:57:
-dalian
-gulf
-kubra
-dragon

Oke goed idee, ik zal helaas niet kunnen om die tijd, maar er zijn genoeg mensen die leraar/doelwit kunnen zijn.
ALs ik toch kan komen (bv morgen) dan doe ik het volgende mits unranked (dont want to fock up my k:d ratio)

-Doelwit zijn
-Tips geven aan mensen die oefenen.

DOe ook wat bomber want daarmee kan je passagiers vervoeren, en met joystick is dat ding zo wendbaar als wanneer je een J10 met muis en keyboard zou besturen. Dus daarmee kunnen we een passagier alles goed laten zien, alsof we in een attack jet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

morgenavond kan ik ook hosten. Vanavond zal ik m tot 12-1 uur aanlaten denk ik :P Er waren al een aantal geinterreseerden. Als die echt op komen dagen dan wil ik wel wat uitleggen. (of lokaas spelen :9 )

Dus 145.99.204.107 voor TS en BF2 standaard poort!!

[ Voor 13% gewijzigd door R-O-Y op 10-07-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Ik doe niet mee dus haal dat niet door elkaar.
Misschien een idee voor die selectie mensen dat er iemand een map maakt die gewoon helemaal kaal is. met 2 vliegvelden en weet ik hoeveel jets. Is denk toch betrekkelijk simpel? zonder bots gewoon 64 man. Ik DENK dat dat niet zo heel veel moeite is. Iedereen downt die map en klaar?
Idee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

wat heb je eraan? in gewone mappen kan je prima oefenen :)

edit: de servers draaien ivm geen geduld :P Je kan er dus op spelen

[ Voor 39% gewijzigd door R-O-Y op 10-07-2006 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:05:
Ik doe niet mee dus haal dat niet door elkaar.
Misschien een idee voor die selectie mensen dat er iemand een map maakt die gewoon helemaal kaal is. met 2 vliegvelden en weet ik hoeveel jets. Is denk toch betrekkelijk simpel? zonder bots gewoon 64 man. Ik DENK dat dat niet zo heel veel moeite is. Iedereen downt die map en klaar?
Idee :D
Hoezo aircrash investigation gaat overuren draaien met 64 vliegtuigen op 300m²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Tsja was maar idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

het is mogelijk, alleen doe ik zelf altijd 4 choppers/jets max per team. Dat is meer dan genoeg. Zelf een map maken is knetterveel werk. Alleen de texture aanbrengen (dom tde muis bewegen) is een/twee uur werk. Heb ik geen zin in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mits het unranked is, kom ik (anders k:d ratio beetje scheef).
ZOu wel vet zijn om een luchtshow te filmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Als we dan een precieze tijd kunnen afspreken doe ik opzekers ook mee _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-09 12:59
Yups, ik doe er ook aan mee! kan wel wat luchttraining gebruiken! :) (sinds twee weken aan het spelen met BF2 deluxe, erg mooi! Maar het instappen in zo'n ervaren deelnemersveld is wel zwaar!)

[ Voor 48% gewijzigd door goudvisblub op 10-07-2006 15:52 ]

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goudvisblub schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:51:
Yups, ik doe er ook aan mee! kan wel wat luchttraining gebruiken! :) (sinds twee weken aan het spelen met BF2 deluxe, erg mooi! Maar het instappen in zo'n ervaren deelnemersveld is wel zwaar!)
Beginners kunnen niks verliezen, en doen het onbedoeld in zulke gevallen juist ineens goed.
Oke wat is nou het volledige ip adres (dus ip met port) en welke tijd zullen we een luchtshowvideo maken? Ik weet niks van dat soort dingen, dus ik kan alleen het vlieggedeelte doen.
Misschien even een poll maken?
R-O-Y schreef op maandag 10 juli 2006 @ 14:35:
Als je een lege server op internet pakt loopt die toch vol. Ook als is het maar 1 iemand die de boel verpest.
Dan krijgt diegene toch lekker een L96A1 kogel vanaf 300 meter door zijn kop? greatings from Killa4live.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duidelijk een statspadder. Maar wie zegt er dat dit MM2005 is, hoe kom je daar bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:36:
[...]

Duidelijk een statspadder. Maar wie zegt er dat dit MM2005 is, hoe kom je daar bij?
Kijk hier bij signature

Tenzij MM2005 daar express een fake heeft ingevuld maar dat lijkt me ook zowat... :?

[ Voor 15% gewijzigd door Help!!!! op 10-07-2006 16:46 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:39:
[...]

Kijk hier bij signature

Tenzij MM2005 daar express een fake heeft ingevuld maar dat lijkt me ook zowat...:?
Ah, ik zie het ja. Tja, dan valt meneer MM2005 wel erg door de mand zeg. Best round van 711 / favorite victom: 152 / more victoms: 253 / worst enemy: 143

Mag ik even :r

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Ehm jongens, waar maken wij met zn allen zo druk om? niemand weet het zeker en boeit het wat?
Hij komt er echt zelf wel mee.
Nu weer ontopic :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
zelden zulke buggy software meegemaakt,,, eerst toen game uit kwam blablabla en nou ben ik dus rustig aan het spelen, alle servers blijven maar crashen!! zeldzaam,,, en dan heb ik het nog niet over dat inlog menu... !!! crimineel hier meer dan 100 gulden voor te vragen

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:53:
Ehm jongens, waar maken wij met zn allen zo druk om? niemand weet het zeker en boeit het wat?
Hij komt er echt zelf wel mee.
Nu weer ontopic :/
Gaat over BF2, lijkt me dus aardig ontopic. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
autodidact schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:15:
zelden zulke buggy software meegemaakt,,, eerst toen game uit kwam blablabla en nou ben ik dus rustig aan het spelen, alle servers blijven maar crashen!! zeldzaam,,, en dan heb ik het nog niet over dat inlog menu... !!! crimineel hier meer dan 100 gulden voor te vragen
:), ja lache he...

In princiepe 100 euro;

50 vanilla
30 Special Forces
10 European Forces
10 Armored Fury
-------------------------------------------
100

Maar komt voornamelijk door de laatste patch naar 1.3
Heb zelf nauwelijks nog CrashToDesktops eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:05
Allemachtig man...

Vlieg net leuk in een black hawk op IKS 1 bij die map met al dat water en die mist, songhua nogwat ofzo, vliegt er een volle black hawk tegen mij aan :S. KRIJG IK 5 teamkills + ban. Leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 08:46:
[...]

Nee, want ik kan ook geen Mutiny beginnen tegen Commanders met lagere rangen, en ik ben Major (vaak ben ik de hoogste rang op de server, ook op 64 servers)
Het is gewoon in de serversettings geregeld, en zeer fout van EA en DICE.
Vaak kan je uberhaupt geen vote doen...ook geen votekick....ik denk dat voting dan gewoon uit staat op de server.

@Jachertje....je bent volgens jezelf wel uber goed...k zoek je wel een keer op via bf2s ofzo...ben wel benieuwd hoe goed je dan echt bent.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

LED-Maniak schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:42:
Als we dan een precieze tijd kunnen afspreken doe ik opzekers ook mee _/-\o_
was wel lache toch, eventjes wat aankloten in een server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
R-O-Y schreef op maandag 10 juli 2006 @ 18:56:
was wel lache toch, eventjes wat aankloten in een server :P
Is de server aan? Kben benieuwd hoeveel mensen gaan joinen :)

/Edit:
Ik zit nu trouwens op je teamspeak server en ben zo vrij geweest ook maar ff een BF2 channel aan te maken :P.

offtopic:
Hoe kan ik een hotkey voor praten voormekaar krijgen in options?? Jullie vinden het vast wel prettig als ik niet steeds standaard tegen jullie zit te vloeken als ik weer es crash ofzo :+

/Edit2:
Ik zie geen Push to talk staan bij options.
Ik klik dus op Settings>Options en kijk dan bij alle tabbladen, maar kan die push to talk niet vinden :(

/Edit3:
Hmm, hij zat dus blijkbaar onder Settings>sound input/output. Maar nu moet ik hem dus nog binden, wat me dus niet echt lukt... Ik zie nu wel waar ik die keys moet toevoegen, alleen ik kan de hotkey functie niet vinden :/

nvrmind..kben blind

[ Voor 77% gewijzigd door PetersNL op 10-07-2006 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
flappie27 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 18:59:
[...]

/Edit:
Ik zit nu trouwens op je teamspeak server en ben zo vrij geweest ook maar ff een BF2 channel aan te maken :P.

offtopic:
Hoe kan ik een hotkey voor praten voormekaar krijgen in options?? Jullie vinden het vast wel prettig als ik niet steeds standaard tegen jullie zit te vloeken als ik weer es crash ofzo :+
Options > Push to talk aanvinken ipv Voice Activation. Dan ff een key binden en klaar.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

[...]

/Edit:

offtopic:
ik join zo zelf weer. Net waren we met z'n 3en. Was wel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
[...]
/Edit2:
offtopic:
Ik zie geen Push to talk staan bij options.
Ik klik dus op Settings>Options en kijk dan bij alle tabbladen, maar kan die push to talk niet vinden :(
Mja, ik was ook een beetje onprecies ;).

Settings > Sound Input/Output Settings > Push to talk aanvinken ipv Voice activation > Key binden.

Zo duidelijker? :).

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe mee als het zover is om noobs of mensen die gewoon beter willen leren spelen
wat bij te leren. Heb er geen probleem mee. Wie gaat het structureren zodat we op 1 bepaalt
tijdstip er allemaal zijn en het oefenen kan beginnen?
Wel kortsluiten wie wat doen en wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

volgende pagina.

[ Voor 97% gewijzigd door Movinghead op 11-07-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 13:28
nou,.... geloof me... ik ga nooit meer die server in..... word je gekicked omdat je in een chopper zit als gunner en krijg je als argument "nou joh!! ik wou als solo gunner oefenen"

slecht hoor :(

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Crypter schreef op maandag 10 juli 2006 @ 23:11:
nou,.... geloof me... ik ga nooit meer die server in..... word je gekicked omdat je in een chopper zit als gunner en krijg je als argument "nou joh!! ik wou als solo gunner oefenen"

slecht hoor :(
eerst vraag ik ben je een tweaker? krijg geen antwoord. Dan vraag ik 5x of je de chopper wil verlaten. Nja daarna een kick van 1minuut, big deal. Er waren ook al gasten gewoon via de serverlijst gekomen en die waren ook al vervelend. Sorry dus dat ik in dit geval de verkeerde gekickt heb. Een beetje uitleg van jouw kant had misschien ook wel geholpen. Of op z'n minst een antwoord?

Ik hoop dat je mijn excuses aanvaard, ik dacht dat je ook gewoon een random iemand van internet was. Daar zijn namelijk genoeg servers voor. Maar je zei helemaal niks, je tikte niks terug. Tja dan krijg je een 1minute kick, simpel as that ;)

Ik vind het geen stijl om als iemand even op stoel 2 gaat zitten weg te vliegen met z'n heli. Daar hoef je niet mee aan te komen :)

[ Voor 27% gewijzigd door R-O-Y op 10-07-2006 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op maandag 10 juli 2006 @ 23:24:
[...]

eerst vraag ik ben je een tweaker? krijg geen antwoord. Dan vraag ik 5x of je de chopper wil verlaten. Nja daarna een kick van 1minuut, big deal. Er waren ook al gasten gewoon via de serverlijst gekomen en die waren ook al vervelend. Sorry dus dat ik in dit geval de verkeerde gekickt heb. Een beetje uitleg van jouw kant had misschien ook wel geholpen. Of op z'n minst een antwoord?

Ik hoop dat je mijn excuses aanvaard, ik dacht dat je ook gewoon een random iemand van internet was. Daar zijn namelijk genoeg servers voor. Maar je zei helemaal niks, je tikte niks terug. Tja dan krijg je een 1minute kick, simpel as that ;)

Ik vind het geen stijl om als iemand even op stoel 2 gaat zitten weg te vliegen met z'n heli. Daar hoef je niet mee aan te komen :)
Ik wil niet moeilijk of lullig doen maar je gaat toch niet iemand kicken omdat JIJ Zonodig God in je heli'tje wil spelen? pfff... dat noem ik nou zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

ik was met iemand aan het oefenen met gunnen, DAAR hoste ik voornamelijk de server voor. Geen antwoord geven of enig teken van leven helpt ook aardig om een kick te krijgen. Als ze dan reconnecten kunnen ze wel praten :) Dat is altijd zo gek :P Verder was het niet de 1e keer dat de heli gejat werd. Maar als de server gehost wordt om te oefenen met de heli lijkt het me vrij nutteloos om bots te gaan spawnrapen :? of niet dan :+

Als degene die ik gekickt heb gewoon had gezegd ik kom van Tweakers en wil ook gunnen -> no prolemo. Daarvoor was de server. Voor gewoon coop niet, daar zijn toch ook genoeg servers voor?

[ Voor 31% gewijzigd door R-O-Y op 10-07-2006 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkey
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10-2023
Net Battle Field 2: Deluxe Edition gehaald (iets voor de openings post?), leuk wat anders te spelen dan CS: Source :9

Er is trouwens nu ook een versie waar nog een film bij zit (ook voor de openingspost), ben even de naam van het pakket en de film kwijt, film is eigenlijk meer in de trent van BF 1942 :X Saving Private Ryan o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Sarin_787

Volgens mij was deze server beschikbaar gesteld voor oefenpraktijken en dan begrijp ik
de reactie van R-O-Y heel goed. Je kan als op zijn minst ff iets terug zeggen als er
iets gevraagd wordt. Heel normaal en als je dan weigert fatsoenlijk te antwoorden en
dan een kick krijgt dan moet je niet zeuren dat dat asociaal is. Ik had het ook gedaan.

Erger me ook vaak aan gasten die niks terugzeggen,typen en dingen doen die van invloed
zijn op het spel. Denk aan wegrijden in armor als er een hele groep op vervoer staat te wachten
of wegvliegen in een heli en dan zelfs op oproepen doen alsof hun neus bloed.
Ik waarschuw ze ook en als het weer gebeurt en als het dan zover is,dan is het kick en ban en wegblijven.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Bannen is ook wel weer overdreven vind ik :P Dat is meestal permanent. Een kick is gewoon een signaal aan iemand. Het is dan ook maar voor 1 minuutje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat wanneer ik het spel kan gaan spelen het al weer bijna gedateerd is :(. Als ik kijk naar de screenshots raakt mn grafischekaart al bijna overstuur :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ROY en MM,

Ja, in geval van asociaal gedrag kan ik me voorstellen dat je iemand kickt. totally agree on that one. Ik vindt het echter niet gepast als je iemand kickt omdat je zelf wil vliegen. en dan geen gunner mee wil hebben, ook al verlaat diegene de gunner seat niet. Dan speel je een rondje met hem en als ie niet bevalt maak je hem dat duidelijk. Als diegene daar nog niet op reageert kun je er altijd nog een TK tegen aangooien voordat je hem kickt. dan komt de boodschap ook wel over. Ik vind kicken zo laim... Echt een teken dat mensen niet tegen hun verlies kunnen. tenzij een kick natuurlijk terecht is zoals hierboven beschreven.

*offtopic
Ik werd laatst gekickt omdat ik de nmy commander lag te snipen, en die droplul ging elke keer weer op dat plekje liggen... Ik werd gekickt wegens spawnrapen... Hij probéérde zich niet eens te verdedigen. Als ik word gesnipet, spawn ik net zo lang totdat ik weet waar hij ligt en ik hem kan killen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

teamkillen vind ik lomper dan kicken voor 1 minuut. Je bereikt je doel er ook niet mee. Je krijgt nog meer gezeik en degene die je teamkillt is al gespawn voordat de heli er weer is. Niet echt handig. Ik vond een kick gewoon de netste oplossing. Zeker na het gewoon VAAK te hebben gevraagd.

Het gaat er ook niet om of een gunner bevalt of niet. Gunnen ging prima, maar dat was de intentie van de server niet. Ik wil niemand kwaad maken hier en ik wil ook niet dat er mensen zich oneerlijk behandeld voelen. Het berust dus eigenlijk gewoon op een fout, ik bied mijn excuses aan aan degene die ik gekickt heb omdat hij dus toch van tweakers komt (al kon ik dat niet ruiken ;) )

Degene met wie ik gegund heb (geoefend) kan het nu een stuk beter, dus het is zeker nuttig geweest.

@ ik werd een keer gekickt omdat ik een commander (tevens admin) bombe toen hij in een uncap in een tank zat. Hij was gewoon aan het commanden, ik maak die gozer dood en wordt gekickt (24u) voor baserapen. IMO echt triest, hij wil tijd in z'n tank hebben en misbruikt z'n admin power. Beste remedie is daar nooit meer komen en zorgen dat iedereen daar wegblijft. Dan betaalt hij voor jan lul voor z'n server :P

[ Voor 21% gewijzigd door R-O-Y op 11-07-2006 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
Ik vond het maar niets vanmiddag, werd de hele tijd geownt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 20:14

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

eerst vraag ik ben je een tweaker? krijg geen antwoord. Dan vraag ik 5x of je de chopper wil verlaten. Nja daarna een kick van 1minuut, big deal.
Ja, vind ik wel, big power-abusing deal.
Een beetje uitleg van jouw kant had misschien ook wel geholpen. Of op z'n minst een antwoord?
Lees jij alles wat er in je scherm komt? Ik ook niet.
Maar je zei helemaal niks, je tikte niks terug. Tja dan krijg je een 1minute kick, simpel as that
Power abuse is :r
Ik vind het geen stijl om als iemand even op stoel 2 gaat zitten weg te vliegen met z'n heli. Daar hoef je niet mee aan te komen
Onzin argument. Ik heb regelmatig iemand die of alleen wil vliegen of alleen wil gunnen, dan gaat hij wachten in positie 2 op een vlieger... mij dus. SOP.
ik was met iemand aan het oefenen met gunnen, DAAR hoste ik voornamelijk de server voor
Dan zet je er een wachtwoord op.
Als degene die ik gekickt heb gewoon had gezegd ik kom van Tweakers en wil ook gunnen -> no prolemo. Daarvoor was de server
Tsss net zeg je nog dat de server was zodat jij met je maatje kon oefenen. Inconsistent... (niet te verwarren met je plas niet kunnen ophouden ;) )

Er zitten blijkbaar een aantal frusto's met God-complex hier die door past-experiences zich laten leiden en iedereen over 1 kam scheert. Admin onwaardig.

Maar je excuses maken alles weer goed :>

p.s. als men klaagt over een server, zeg dan welke.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep gelijk heb je, ik kijk ook niet altijd wat er allemaal getypt word zeker niet als ik vlieg.
Niet dat ik zovaak vlieg ik eh haal ze meestal neer.
Als ik een chopper zie met 1 peep erin die achter de gun zit dan neem ik aan dat hij niet kan vliegen en stap ik er dus bij en vlieg ik een kant heen.
Als je graag wil typen met tweakers start dan een IRC server geen BF2.
Lekkere belangrijke vraag "ben jij tweaker" lol, stel je voor dat het een italiaan is die ken geen Nederlands, word ie gekicked omdat ie nix terug tikt :P

En ja buitenlanders hebben soms rare naamen ben al een "broodjekaas" "domtoren" en "boertje" tegen gekoomen enne geen van allen waren Nederlanders.

Zo heb je al die vaage TV2 servers in noorwegen.

ik tik
"come on get off your asses and capure some points"
-- You have been kicked by ADMIN for using the word "ASS" --
ik ga kapot tik naar mijn squad members,
"Shit i forgot to reload my rocket luncher"
-- You have been kicked by ADMIN for using the word "SHIT" --
En je wil nie weeten hoeveel keer ik gekicked ben voor het woordje noob :PP

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

als je een paar pagina's terug kijkt zie je dat de server gehost werd voor mensen (van hier) die wilde oefenen met vliegen. Ja van tweakers dus! Als er gasten komen van buiten tweakers die per se de heli willen hoeft dat van mij niet. Daar werd geen server voor gehost. Verder zeggen bots niet zoveel dus berichten blijven redelijk lang staan. Ze vallen ook op omdat ze groen zijn (squad). Mij kan je niet vertellen dat als iemand 6x iets tikt dat je het niet gelezen hebt ;) Ik zat trouwens niet op stoel 2 op de helipad :+ Ik was ff wat bots aan het afknallen met de machinegun naast een vlag;) Het moge duidelijk zijn dat als ik niet weet wie iemand is en zich laat horen dat hij dan gekickt wordt voor het bezet houden van de heli! Volgende keer om problemen te voorkomen komt er een wachtwoord op. Gewoon tweaker oid , dan weet ik dat als er iemand inzit het bijna zeker iemand van hier is :) Hopelijk scheelt dat problemen.

@marwonger, geen gekke vraag aangezien hier afgesproken is om te oefenen (met mensen van hier dus). Dan vind ik het een redelijk normale vraag of iemand van tweakers komt als er een nieuwe speler bij komt. Als een of andere italiaan de heli bezet houdt wordt ie ook gekickt. Dat is namelijk niet de bedoeling van de server. :P ;)

[ Voor 16% gewijzigd door R-O-Y op 11-07-2006 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
Frenzy_LS schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:20:
[...]

....

Maar komt voornamelijk door de laatste patch naar 1.3
Heb zelf nauwelijks nog CrashToDesktops eigenlijk..
ik bedoel dat servers om de vaaaak crashen en dan dus steeds dezelfde mapcycle afwerken, sommige mappen zijn echt rare geworden, en die peninsula bla en karkand kan ik nie meer zien,,,, stomme maps }:O

http://specs.tweak.to/12504

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1) Problemen op een server? Neem contact op met de admin of de hoster van de server.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.
4) Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!