Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:58:
[...]
Ik moest drie keer lezen, maar nu begrijp ik hem... denk ik...

Ik ben nog een beetje aan het twijfelen of ik nu volledig de stick gebruik (met rudder) of toch maar weer voor de combo ga, waarmee je zoals jij zegt A en D gebruikt voor je rudder.
De heli bestuur ik nu weer met de muis, na een tijdje stick geprobeerd te hebben. Loopings gingen beter met de stick, maar die leuke manouvres helpen toch niets tegen een goede tegenpartij... Wel de bekende barrelrol waarbij je zijdelings naar beneden valt...
Dus Toetsenbord laten zoals het is, en wat je er nu mee doet, en je muis vervangen door Joystick, en gewoon snel wisselen (muis opzij en joy pakken)
Ik heb voor €25 de Logitech Attack 3, en hij werkt echt perfect, ik heb nogal zware handen, maar toch laat hij nooit los, dus hij is net zwaar genoeg, maar niet zo zwaar dat je hem moeilijk kan optillen.
Anders Houd ik een keer een training in een lege server (niet van mij, maar er zijn toch altijd wel een hoop lege server), met iedereen die wil meedoen.
Dan zeg ik hier een IP (heb DualCore dus kan makkelijk beide tegelijk doen) en komen jullie, en gaan we telkens een cursus houden.
Dus:
5 minuten No FIGHTING
10 minuten Fighting
5 minuten kritiek/dingen die je kan verbeteren ect.
10 minuten vliegen.
Graag iemand die met mij de andere J10 wil besturen en die kan vliegen om de andere te helpen verbeteren.
TIP: zet sensitivity van plane op
10
10
10
Joystick is toch wel wat beter.
LED-Maniak schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:20:
Dit is vast heel noobish maar ik kom er maar niet achter:
Als ik in een auto/tank zit, hoe kan ik dan van wapen wisselen? Ik heb het veel mensen zien doen en heb al op me hele toetsenboard geramt maar het lukt mar niet

Positie kun je wisselen met de F1 tot en met F8 (Driver, gunner ect....)
Wapen kun je in tank niet wisselen, je kan wel twee wapens gebruiken als bestuurder = linkermuis = kanon, rechtermuis = machinegun.
In vliegtuig wissel je tussen wapens met "F" of scrollbal.
In helikopter ook weer als gunner = links = raketten, rechts = TV GUIDED
PS: Mijn stats : zoek op "Killa4live" (zonder die ")
[
Voor 26% gewijzigd door
Verwijderd op 10-07-2006 13:48
]