Als ik BF2 opnieuw wil installeren, wat moet ik backuppen, en waarom? Hij bewaard mijn stats toch online? Binnenkort komt mijn SF, en dan wilde ik maar eens clean beginnen...
Anoniem: 68393
Uit je Profiesl folder in Mijn Documenten is het verstandig om de Video.con, Audio.con, General.con en Controls.con te bewaren van je huidige profiel (0001?). Dan hoef je alleen even retrieve account te doen en kan je daarna die con-files met de oude overschrijven. Dat is alles.jopie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:48:
Als ik BF2 opnieuw wil installeren, wat moet ik backuppen, en waarom? Hij bewaard mijn stats toch online? Binnenkort komt mijn SF, en dan wilde ik maar eens clean beginnen...
Anoniem: 38536
Soms wordt ik beetje verdrietig als ik dit spel speel.
Zit ik op een leuke server waar friendly fire aanstaat, en speel -als MEC op Karkand aan het begin van een nieuwe ronde- Engineertje. Leg wat mijnen bij de vlag linksboven (naam?) íets over het heuveltje zodat de amerikanen ze niet zien liggen. Pakt een teamgenoot de vodnik en rost over een mijn heen, teamkill voor Qube... En een directe punish erachteraan.
Ik mopper wat in een teamberichtje en krijg een excuus.
Zo'n teamkill kan gebeuren ('t is net poep), zo'n punish is sneu en het excuus is een pleister(TJE).
Inmiddels heb ik de mijnen wat gefatsoeneerd, ik klim weer naar de mounted MG, installeer mezelf en zie diezelfde gast met de gerespawnde vodnik weer over m'n aangeharkte veldje jassen alsof het DUDS zijn!!
Boem!
Teamkill dus...
En direct een punish...
Dit keer geen excuus na mijn teamberichtje (toegegeven, die was niet áárdig...)
Zo jammer.
Zit ik op een leuke server waar friendly fire aanstaat, en speel -als MEC op Karkand aan het begin van een nieuwe ronde- Engineertje. Leg wat mijnen bij de vlag linksboven (naam?) íets over het heuveltje zodat de amerikanen ze niet zien liggen. Pakt een teamgenoot de vodnik en rost over een mijn heen, teamkill voor Qube... En een directe punish erachteraan.
Ik mopper wat in een teamberichtje en krijg een excuus.
Zo'n teamkill kan gebeuren ('t is net poep), zo'n punish is sneu en het excuus is een pleister(TJE).
Inmiddels heb ik de mijnen wat gefatsoeneerd, ik klim weer naar de mounted MG, installeer mezelf en zie diezelfde gast met de gerespawnde vodnik weer over m'n aangeharkte veldje jassen alsof het DUDS zijn!!
Boem!
Teamkill dus...
En direct een punish...
Dit keer geen excuus na mijn teamberichtje (toegegeven, die was niet áárdig...)
Zo jammer.
Anoniem: 153621
avond....net klaar met spelen.
Zo goed en geweldig het gisteren ging zo goed waardeloos was het vandaag. 6 Reboots gehad
Werd er kotsmisselijk van maar niet zo erg dat ik mijn hele PC richting de vuilnisbak wilde gooien met muis en toetsenbord er achteraan.
En als het een keer lukte dan werd ik van een server gegooid omdat:
- No artillery on the enemy's base
- Make room for an administrator
- You've been kicked for excessive teamkilling
Het leek of vandaag dus echt alles tegenzat.
Vervelende is echter dat ik idd op de enemy-base artillery gooide maar dat was
alleen maar omdat we verder alle vlaggen hadden. Dus totale onzin die kick.
Ruimte maken voor een administrator..tja shit happens
Excessive teamkilling gebeurde helemaal niet omdat ik nog op niemand had kunnen schieten omdat we net begonnen waren. Dus..:?

Hopelijk gaat het morgen beter...
pleuris spel/patch

Het leek of vandaag dus echt alles tegenzat.
Ruimte maken voor een administrator..tja shit happens

Excessive teamkilling gebeurde helemaal niet omdat ik nog op niemand had kunnen schieten omdat we net begonnen waren. Dus..:?
Hopelijk gaat het morgen beter...
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 06-07-2006 22:17 ]
Anoniem: 178361
Ik wil niet lullig doen maar volgens mij kan EA/dice hier geen kloten aan doen. En ja, soms heb je je avond gewoon niet. Dan kun je beter gewoon Hart van Nederland gaan kijken ofzo... Heb je tenminste het gevoel nog íets te doen... En maar lekker mee schreeuwen 'Oet Moan!" (ofzo)
Uhhmm, 2 dingen.Anoniem: 153621 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 22:15:
avond....net klaar met spelen.Zo goed en geweldig het gisteren ging zo goed waardeloos was het vandaag. 6 Reboots gehad
![]()
![]()
Werd er kotsmisselijk van maar niet zo erg dat ik mijn hele PC richting de vuilnisbak wilde gooien met muis en toetsenbord er achteraan.
Het leek of vandaag dus echt alles tegenzat.![]()
![]()
![]()
Ruimte maken voor een administrator..tja shit happens![]()
Excessive teamkilling gebeurde helemaal niet omdat ik nog op niemand had kunnen schieten omdat we net begonnen waren. Dus..:?![]()
Hopelijk gaat het morgen beter...pleuris spel/patch
A. Die reboots komen _niet_ door BF2. Dat is waarschijnlijk een hardware/software probleem.
B. In de ROE van EA zelf staat dat je niet mag baserapen (NME base aanvallen -> arty erop gooien.) Op onze server (en waarschijnlijk iedere andere) zou je daar dus ook gekicked voor worden (na een warning dan).
Just for the record
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Ik heb vandaag de special edition gehaald, maar heb ik dan andere voertuigen dan de rest? Heb ik dan ook andere levels? Hoe werkt zoiets?
Heeft iemand verder nog tips hoe ik het spel een beetje begin door te krijgen, vind het nu nogal chaotisch en ben echt snel dood. Weet vaak ook niet van wie de kogels komen.
Verder heb ik een 20inch scherm van BenQ, de FP202W. Nu kan ik de resolutie maar tot 1280 instellen, weet iemand hoe ik minimaal 1600/1680 kan instellen? Moet ik in de user.ini werken?
Heb dit gelezen http://www.widescreengami...orum/viewtopic.php?t=1030 maar snap niet echt waar ik het nu moet aanpassen.
Heeft iemand verder nog tips hoe ik het spel een beetje begin door te krijgen, vind het nu nogal chaotisch en ben echt snel dood. Weet vaak ook niet van wie de kogels komen.
Verder heb ik een 20inch scherm van BenQ, de FP202W. Nu kan ik de resolutie maar tot 1280 instellen, weet iemand hoe ik minimaal 1600/1680 kan instellen? Moet ik in de user.ini werken?
Heb dit gelezen http://www.widescreengami...orum/viewtopic.php?t=1030 maar snap niet echt waar ik het nu moet aanpassen.
[ Voor 36% gewijzigd door Wackmack op 06-07-2006 23:38 ]
Hier kun je al een hoop informatie vinden,dus
lees het eens aandachtig door.
Verder:
Ga eerst een beetje tegen de computer spelen dus niet online en speel
op easy zodat je spelenderwijs ervaring opdoet en het gevoel in de vingers/muis krijgt.
Wanneer je online gaat spelen kies dan een server waar bijvoorbeeld 20?30?40?50?/64 staat.
Voordeel is dat er heel veel spelers rondlopen en je rustig met je weinige ervaring
achter de betere spelers kunt meehobbelen en desgewensd je kills kunt behalen.
Zo leer je niet alleen spelenderwijs het spel nog beter te ontdekken maar leer je ook in te
spelen op de verschillende situaties die je ongetwijfeld nog zult tegenkomen.
Belangrijkste is dat je open ruimtes e.d vermijdt en heel veel gebruik maakt van
muren,gebouwen e.d. als infanterist.Kies ook een wapen waarmee je vertrouwt bent en varieer.
Belangrijkste regel bij BF2 is anders te denken dan de meesten.
Dus als iedereen op 1 punt elkaar bevecht blijf niet daar hangen en probeer in je eentje
als het kan ergens anders een vlag te pakken zodat je zo verschillende punten hebt waarvan
je straks kunt spawnen en de vijand van meerdere kanten kunt aanvallen.
Je wint tenslotte door slimmer te zijn dan je tegenstander.
Als special forces bijvoorbeeld heb je naast je normale wapen ook C4's en granaten.
C4 om de radar vd vijand op te blazen of als een passerende armor vd vijand langskomt met 2
C4's te beplakken en dan *BOEM*. Granaten om van afstand de vijand te bekogelen als die op
een balkon/dak ofzo vertoeft. Idem engineer: Leg mijnen neer bij overgangen waar je weet dat veel
armor langskomt. Leg het zo neer dat ze het niet kunnen zien op de donkere plekken op het
asfalt,overgangen,of bij een dode hoek zoals een bocht of een heuvel waar ze net vanaf komen rijden. Ben je medic of supplier dan heb je tijdens infanterie-gevechten waar heel veel manschappen samenkomen een werelddag kwa punten. Enige wat je hoeft te doen is een beetje achter je mannen aanlopen en pakketjes neergooien zodat ze er overheen lopen en jouw punten
opleveren. En zo heeft elke infanterist zijn voordelen alleen weet ermee om te gaan.
Oh..en ga niet als infanterist op armor lopen schieten. Staat een beetje erg dom en je bent zo dood.Als je weet dat je het niet kan winnen dan houd je je stil of schuifel je heel stiekum achter een boom en wacht je moment af. Onthoud een tank is traag met draaien dus daar kun je je
voordeel mee doen. Heb je een bazooka dan is het elke keer van plaats veranderen en met 3 schoten is de tank kapot.
Een veel gebruikt truukje die wij als wat ervarender spelers toepassen is met 2 man een tank te lokken die bijvoorbeeld een vlag verdedigd. Eentje lokt hemmet vuur oid en de ander beplakt hem van achteren snel met C4's(2) of legt snel een mijn achter hem wanneer hij weer achteruit rijdt of nog beter als de ander een bazooka heeft richting mijn bazooka vriend.
Succes verzekert.
Wil je een vlag verdedigen tegen heli's? Gebruik de humvee's of Vodniks. Hun mitrailleurs kunnen veel meer schade aanrichten dan je denkt. In ieder geval meer dan jouw proppenschieter.
Ook als je denkt bijvoorbeeld die ene sniper die je leven al de hele tijd zuur maakt te kunnen pakken. Voordat je die trap of weg wilt bewandelen waar hij evt ligt. Kijk uit voor claymores die
hij als boobytrap ongetwijfeld zal hebben neergelegd bij die trap/deurpost oid.
Totslot:
Als je geen TS(teamspeak oid) hebt gebruik dan de toetsen J of K om iets op het
scherm te typen.
J intoetsen en je krijgt een regel: Say all waarna je de tekts die je wilt vertellen kunt intypen
en dan afsluiten met enter. Onthoudt say all betekend dus dat de vijand ook dit kan lezen!
K intoetsen en je krijgt de regel: Say Team Hiermee kun je een bericht aan al je collega
spelers in jouw team zenden
Eigenlijk is het heel simpel: Heel veel spelen en engelen geduld hebben. Zo leer je het beste BF2.
En veel doodgaan? Dat hebben we allemaal toen we voor het eerst speelden meegemaakt.
lees het eens aandachtig door.
Verder:
Ga eerst een beetje tegen de computer spelen dus niet online en speel
op easy zodat je spelenderwijs ervaring opdoet en het gevoel in de vingers/muis krijgt.
Wanneer je online gaat spelen kies dan een server waar bijvoorbeeld 20?30?40?50?/64 staat.
Voordeel is dat er heel veel spelers rondlopen en je rustig met je weinige ervaring
achter de betere spelers kunt meehobbelen en desgewensd je kills kunt behalen.
Zo leer je niet alleen spelenderwijs het spel nog beter te ontdekken maar leer je ook in te
spelen op de verschillende situaties die je ongetwijfeld nog zult tegenkomen.
Belangrijkste is dat je open ruimtes e.d vermijdt en heel veel gebruik maakt van
muren,gebouwen e.d. als infanterist.Kies ook een wapen waarmee je vertrouwt bent en varieer.
Belangrijkste regel bij BF2 is anders te denken dan de meesten.
Dus als iedereen op 1 punt elkaar bevecht blijf niet daar hangen en probeer in je eentje
als het kan ergens anders een vlag te pakken zodat je zo verschillende punten hebt waarvan
je straks kunt spawnen en de vijand van meerdere kanten kunt aanvallen.
Je wint tenslotte door slimmer te zijn dan je tegenstander.
Als special forces bijvoorbeeld heb je naast je normale wapen ook C4's en granaten.
C4 om de radar vd vijand op te blazen of als een passerende armor vd vijand langskomt met 2
C4's te beplakken en dan *BOEM*. Granaten om van afstand de vijand te bekogelen als die op
een balkon/dak ofzo vertoeft. Idem engineer: Leg mijnen neer bij overgangen waar je weet dat veel
armor langskomt. Leg het zo neer dat ze het niet kunnen zien op de donkere plekken op het
asfalt,overgangen,of bij een dode hoek zoals een bocht of een heuvel waar ze net vanaf komen rijden. Ben je medic of supplier dan heb je tijdens infanterie-gevechten waar heel veel manschappen samenkomen een werelddag kwa punten. Enige wat je hoeft te doen is een beetje achter je mannen aanlopen en pakketjes neergooien zodat ze er overheen lopen en jouw punten
opleveren. En zo heeft elke infanterist zijn voordelen alleen weet ermee om te gaan.
Oh..en ga niet als infanterist op armor lopen schieten. Staat een beetje erg dom en je bent zo dood.Als je weet dat je het niet kan winnen dan houd je je stil of schuifel je heel stiekum achter een boom en wacht je moment af. Onthoud een tank is traag met draaien dus daar kun je je
voordeel mee doen. Heb je een bazooka dan is het elke keer van plaats veranderen en met 3 schoten is de tank kapot.
Een veel gebruikt truukje die wij als wat ervarender spelers toepassen is met 2 man een tank te lokken die bijvoorbeeld een vlag verdedigd. Eentje lokt hemmet vuur oid en de ander beplakt hem van achteren snel met C4's(2) of legt snel een mijn achter hem wanneer hij weer achteruit rijdt of nog beter als de ander een bazooka heeft richting mijn bazooka vriend.
Succes verzekert.
Wil je een vlag verdedigen tegen heli's? Gebruik de humvee's of Vodniks. Hun mitrailleurs kunnen veel meer schade aanrichten dan je denkt. In ieder geval meer dan jouw proppenschieter.
Ook als je denkt bijvoorbeeld die ene sniper die je leven al de hele tijd zuur maakt te kunnen pakken. Voordat je die trap of weg wilt bewandelen waar hij evt ligt. Kijk uit voor claymores die
hij als boobytrap ongetwijfeld zal hebben neergelegd bij die trap/deurpost oid.
Totslot:
Als je geen TS(teamspeak oid) hebt gebruik dan de toetsen J of K om iets op het
scherm te typen.
J intoetsen en je krijgt een regel: Say all waarna je de tekts die je wilt vertellen kunt intypen
en dan afsluiten met enter. Onthoudt say all betekend dus dat de vijand ook dit kan lezen!
K intoetsen en je krijgt de regel: Say Team Hiermee kun je een bericht aan al je collega
spelers in jouw team zenden
Eigenlijk is het heel simpel: Heel veel spelen en engelen geduld hebben. Zo leer je het beste BF2.
En veel doodgaan? Dat hebben we allemaal toen we voor het eerst speelden meegemaakt.
[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 07-07-2006 15:04 ]
Anoniem: 127429
Het is natuurlijk een feit dat het moeilijker instromen is in een spel dat al een jaar lang in the running is. Het gros van de mensen die nu nog op servers rondhangen zijn
a) al serieus gedreven (want ze spelen het nog steeds)
b) serieus vertrouwd met het spel en diens gameplay
Petje af voor de beginner !
a) al serieus gedreven (want ze spelen het nog steeds)
b) serieus vertrouwd met het spel en diens gameplay
Petje af voor de beginner !
Bedankt, het gaat al iets beter. Al aardige wat kills, mag niet klagen. Ren niet meer als een gek rond en vermijd open ruimtes, Bedankt.
Dankzij de hulp van een collega soldaat heb ik er wat unlocks bij en heb nu een luxe probleem.
Het komt een ieder vast bekend voor: je hebt 1 unlock over en weet niet wat je moet doen.
Ik zit in dubio tussen de F2000 en de Scar-L... what to do?
Wat zijn de aanbevelingen van de mensen hier? (beide kits speel ik even vaak)
Het komt een ieder vast bekend voor: je hebt 1 unlock over en weet niet wat je moet doen.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Lees eens een keer > http://www.tweakguides.com/BF2_1.html door. Daar staat ook in hoe je de resolutie kan instellenVersteegrob schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 23:30:
Ik heb vandaag de special edition gehaald, maar heb ik dan andere voertuigen dan de rest? Heb ik dan ook andere levels? Hoe werkt zoiets?
(tip; je moet wat extra parameters meegeven)
[ Voor 70% gewijzigd door aramdin op 07-07-2006 00:15 ]
Hoe krijg je een unlock? Heb net wel 2 sterren gekregen, vond ik wel coolTijgert schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 00:08:
Dankzij de hulp van een collega soldaat heb ik er wat unlocks bij en heb nu een luxe probleem.
Command Line
There are a range of commands - mainly designed for servers running BF2 - which can be activated via the BF2 command line. You can use these commands by going to your main Battlefield 2 shortcut you use to launch the game, right-click on it and select Properties. Then in the Target box, after the "C:\Program Files\EA Games\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 text, insert another space, then use any of the commands below. Each command must have a single space between it and the next command.
For example, one of the most commonly requested commands is to run BF2 in 1680x1050 resolution (or another custom resolution) - particularly for LCD displays which display the best image at their native resolution. To do this, change your command line to look like this:
"C:\Program Files\EA Games\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1680 +szy 1050
Maar waar moet ik dit nou invoeren?
[ Voor 48% gewijzigd door Wackmack op 07-07-2006 01:14 ]
F2000, heb je verder helemaal niks te unlocken? Zoals bvb een dao12 of de g36e?Tijgert schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 00:08:
de scar-l is in ieder geval minder goed dan de g36c, heb je niks aan om te kiezen.
Dan doe je iets verkeerd : SCAR-L is gewoon een compacte bijna niet te horen auto-sniperR-O-Y schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 02:55:
F2000, heb je verder helemaal niks te unlocken? Zoals bvb een dao12 of de g36e?
de scar-l is in ieder geval minder goed dan de g36c, heb je niks aan om te kiezen.
Ik zou dan ook niet voor de F2000 gaan sinds de G3 imho veel beter is.
Als ik nu overnieuw zou moeten beginnen zou ik dan ook alles behalve de F2000 en de MG36 bij mijn ranks t/m de 20.000 unlocken
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Anoniem: 115939
Die F2000 heb ik helaas ook unlocked. Waarom? Ik ben een aantal keer zo geowned met dat wapen dat ik dacht dat hij wel goed zou moeten zijn, en heb het ding dus unlocked... Maar dat valt toch tegen. De G3 is inderdaad een heerlijk wapen waar ik al aardig wat kills mee heb gemaakt. Ook ventjes op redelijke afstand zijn goed te doen.nero355 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 08:49:
[...]
Dan doe je iets verkeerd : SCAR-L is gewoon een compacte bijna niet te horen auto-sniper
Ik zou dan ook niet voor de F2000 gaan sinds de G3 imho veel beter is.
Als ik nu overnieuw zou moeten beginnen zou ik dan ook alles behalve de F2000 en de MG36 bij mijn ranks t/m de 20.000 unlocken
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 115939 op 07-07-2006 09:04 ]
Zie je dat bf2 icoontje op je bureaublad? Daar moet je de eigenschappen van opvragen, in het tabblad Shortcut (voor engelse windows) moet je de aanpassing doorvoeren.Versteegrob schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 01:03:
[...]
For example, one of the most commonly requested commands is to run BF2 in 1680x1050 resolution (or another custom resolution) - particularly for LCD displays which display the best image at their native resolution. To do this, change your command line to look like this:
"C:\Program Files\EA Games\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1680 +szy 1050
Maar waar moet ik dit nou invoeren?
Lees de volgende page door: http://ubar.bf2s.com/
Hier staat alles in wat je nodig hebt qua unlocken en behalen van medailles & ribbons!
Ehm, het is maar hoe vaak je ermee schiet echt waar. Die Scar-L is nja ongeveer het fijnste wapen dat ik nu in mijn handen kan hebben ( en ik heb al 9 unlocks) dus hoe meer je ermee schiet echt hoe meer kills je daarmee maakt. Het is ook zo dat je dan ook spec-ops bent, je hebt nog C4. met assault heb je alleen je gun. Daarom ius de G36E ook zo fijn. 1. het is een goed wapen en 2 je kan medic spelen. Same als spec ops.R-O-Y schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 02:55:
[...]
F2000, heb je verder helemaal niks te unlocken? Zoals bvb een dao12 of de g36e?
Mijn idee: scar-L
hee, dat heb ik ook met m'n mp5, das handig he?Tomino schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 10:52:
[...]
...dus hoe meer je ermee schiet echt hoe meer kills je daarmee maakt...
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Ik heb alle unlocks en mijn ervaring is dat de g36c gewoon beter is. Iemand op afstand kan je afknallen op Automatic. Dan blijft het wapen precies. Ik zou zelf ook de F2000 en de MG36 als laatst kiezen. Ik speel eigenlijk niet met assault tenzij ik die kit per ongeluk krijg (staat ie standaard opTomino schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 10:52:
[...]
Ehm, het is maar hoe vaak je ermee schiet echt waar. Die Scar-L is nja ongeveer het fijnste wapen dat ik nu in mijn handen kan hebben ( en ik heb al 9 unlocks) dus hoe meer je ermee schiet echt hoe meer kills je daarmee maakt. Het is ook zo dat je dan ook spec-ops bent, je hebt nog C4. met assault heb je alleen je gun. Daarom ius de G36E ook zo fijn. 1. het is een goed wapen en 2 je kan medic spelen. Same als spec ops.
Mijn idee: scar-L

Medic blijft een leuke kit om mensen mee te shocken
- you killed ........
Ik speel zelf altijd medic in jets, dan kan je buiten het level en als je weer terug komt wordt je automatisch geheald
[ Voor 9% gewijzigd door R-O-Y op 07-07-2006 16:00 ]
Hier een fout filmpje van een gast die aan het rondklooien is in Single Player met 1.4 beta:
http://www.youtube.com/watch?v=mIcZJ8Rb6jw
http://www.youtube.com/watch?v=mIcZJ8Rb6jw
je kan die map ook kopieren naar je 1.3 versie en dan spelen. Heb je geen gezeik met patch 1.4
Bij mij loopt ie halverwege vast met laden
Dus je bedoelt eigenlijk te zeggen dat het niet kan?R-O-Y schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:10:
je kan die map ook kopieren naar je 1.3 versie en dan spelen. Heb je geen gezeik met patch 1.4Bij mij loopt ie halverwege vast met laden
Anoniem: 158070
Kan iemand die nu 1.4 speelt me vertellen of het ook is gefixed dat je nu geen cars meer op artillary kan droppen? Ik zat namelijk net op een server waar een commander de ene na de andere wagens erop pleurde.
Had je net ene weer gerepareerd met je moersleutel kon je kon je weer naar de volgende
Wees blij! Da's pas makkelijke manier om puntjes te sprokkelenAnoniem: 158070 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:42:
Kan iemand die nu 1.4 speelt me vertellen of het ook is gefixed dat je nu geen cars meer op artillary kan droppen? Ik zat namelijk net op een server waar een commander de ene na de andere wagens erop pleurde.Had je net ene weer gerepareerd met je moersleutel kon je kon je weer naar de volgende
wel goed voor de reapirpoints!Anoniem: 158070 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:42:
Kan iemand die nu 1.4 speelt me vertellen of het ook is gefixed dat je nu geen cars meer op artillary kan droppen? Ik zat namelijk net op een server waar een commander de ene na de andere wagens erop pleurde.Had je net ene weer gerepareerd met je moersleutel kon je kon je weer naar de volgende
Anoniem: 181444
kan je ook op andere manieren unlocks krijgen?
ik snap er niet zo veel van. natuurlijk op de standaard manier met een nieuwe rang, maar een vriend van me kreeg gewoon opeens uit het niets 3 unlocks. Hij had ook special forces en toen hij dat nog speelde kreeg hij opeens ook 2 unlocks. En met patch 1.03 ofzo (1 van de eersten) kreeg je ook nieuwe wapens bij de patch.
ik snap er niet zo veel van. natuurlijk op de standaard manier met een nieuwe rang, maar een vriend van me kreeg gewoon opeens uit het niets 3 unlocks. Hij had ook special forces en toen hij dat nog speelde kreeg hij opeens ook 2 unlocks. En met patch 1.03 ofzo (1 van de eersten) kreeg je ook nieuwe wapens bij de patch.
Ah... ik begrijp dat een flink aantal mensen de F2000 niet de moeite vindt.
Okido, neem ik de Scar-L.
Een andere keuze was de G36 variant voor de medic, maar de L85A1 vind ik zo gek nog niet.
De MP5 en de P90 zijn te zwak om daar een unlock aan te wijden.
Jammer is alleen dat de G36C ook al aardig ruleerde...
p.s. ik vergeleek net even de PKM met de MG36 en die PKM is in alles zo'n beetje even goed of beter.
Waarom zouden mensen dan een MG36 willen hebben als die net zo onvuiver is???
Okido, neem ik de Scar-L.
Een andere keuze was de G36 variant voor de medic, maar de L85A1 vind ik zo gek nog niet.
De MP5 en de P90 zijn te zwak om daar een unlock aan te wijden.
p.s. ik vergeleek net even de PKM met de MG36 en die PKM is in alles zo'n beetje even goed of beter.
[ Voor 23% gewijzigd door Tijgert op 07-07-2006 19:29 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
@ Blacksnak en Oemfoefoe: Duh.... dat snap ik ook wel, maar ik speel het spel voor mijn plezier, niet voor de punten. Je krijgt er inderdaad veel punten door, maar ga een een half uur lang van de ene artillary naar de andere lopen, gaan liggen en de muisknop ingedrukt houden. Denk niet dat jullie dat leuk zullen vinden!
Nee, vind ik persoonlijk ook niet zo leuk. Maar er zijn er altijd die dat wel vinden ehAnoniem: 158070 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:58:
@ Blacksnak en Oemfoefoe: Duh.... dat snap ik ook wel, maar ik speel het spel voor mijn plezier, niet voor de punten. Je krijgt er inderdaad veel punten door, maar ga een een half uur lang van de ene artillary naar de andere lopen, gaan liggen en de muisknop ingedrukt houden. Denk niet dat jullie dat leuk zullen vinden!
Anoniem: 102880
Ik snap ook de lol van statpadden niet....goh leuk laten we eens 3 uur lang iemand knifen en reviven om maar even wat te noemen...LEUK!Blacksnak schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 21:00:
[...]
Nee, vind ik persoonlijk ook niet zo leuk. Maar er zijn er altijd die dat wel vinden eh
als ik patch 1.4 laad loopt het spel halverwege vast!! Ik heb de map naar 1.3 gekopieerd en dan werkt het wel. Ik speel jalalabad wel gewoon in 1.3sig69 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 16:26:
[...]
Dus je bedoelt eigenlijk te zeggen dat het niet kan?
Wat een serieuze reacties op een loze uitspraak zeg.
En ik heb nog wel een smiley gebruikt!
En ik heb nog wel een smiley gebruikt!
Zolang je maar in beweging blijft, dan komt het wel goed. m.a.w. Stilstaan = doodgaan.Versteegrob schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 00:08:
Bedankt, het gaat al iets beter. Al aardige wat kills, mag niet klagen. Ren niet meer als een gek rond en vermijd open ruimtes, Bedankt.
Ik ben echt totally fan van de G36 serie. Dus ook van de MG36. De PKM vindt ik echt een ruk wapen, veel te veel spray ook als je single shot doet. De MG36 daarentegen is fijn om close range mensen lekker neer te maaien. -Je pompt ze letterlijk gewoon vol met lood-Tijgert schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:09:
Daar komt nog bij dat in mijn beleving de MG36 op full auto beter te controleren is dan de PKM. Ik denk dat dat komt omdat het wapen lichter is, waardoor je hem dus ook makkelijker kunt pointen. Op papier lijken ze gelijk, in de praktijk zit er nog een behoorlijk verschil in.
Edit
@michel16. Hoe gaat het vliegen in de chopper nu?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 178361 op 08-07-2006 00:59 ]
ik heb zelf alleen de pkm gebruikt in de patch dat EA er een sniperrifle van gemaakt had. Toen was de pkm wel leuk omdat dat ding vrijwel schoot als een SVD
In 1.3 vind ik de mg36 ook fijner
In 1.3 vind ik de mg36 ook fijner
avond. Net klaar met een paar ronden BF2. Ivg met gisteren was het vandaag weer
op 3 reboots na redelijk spelen ware het niet dat er ook weer 2 connection lost
momenten waren op 2 verschillende servers waarop ik speelde.
Ben toen maar gekapt maar blijf dit geklier uiterst vervelend vinden. De Update 1.3
is wel de oorzaak van de vele reboots e.d. zelfs de NL importeurs bevestigen het
Benieuwd of de update 1.4 dit verhelpt. Ook even een vreemd wapen van
iemand overgenomen die ik tegenkwam. Bleek het om de F 2000 te gaan. Mwah...lekkere schietpropper.
Meer mensen die andere wapens tijdens hun vele veldslagen tegenkwamen die niet
standaard in het BF2 pakket zitten?
op 3 reboots na redelijk spelen ware het niet dat er ook weer 2 connection lost
momenten waren op 2 verschillende servers waarop ik speelde.
Ben toen maar gekapt maar blijf dit geklier uiterst vervelend vinden. De Update 1.3
is wel de oorzaak van de vele reboots e.d. zelfs de NL importeurs bevestigen het
Benieuwd of de update 1.4 dit verhelpt. Ook even een vreemd wapen van
iemand overgenomen die ik tegenkwam. Bleek het om de F 2000 te gaan. Mwah...lekkere schietpropper.
Meer mensen die andere wapens tijdens hun vele veldslagen tegenkwamen die niet
standaard in het BF2 pakket zitten?
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 08-07-2006 02:09 ]
Geen idee, ik heb ze allemaal al
Verder draaide ik vanmiddag een dedicated server . Ik connect ernaar toe, speel een half uurtje. Raad is wat? "there is a problem with your connection". Op m'n eigen computer! Of gaat die data nog via EA ofzo?
@MM2005 ik weet niet of ik het gemist heb maar wat is je ingame naam nou?
Verder draaide ik vanmiddag een dedicated server . Ik connect ernaar toe, speel een half uurtje. Raad is wat? "there is a problem with your connection". Op m'n eigen computer! Of gaat die data nog via EA ofzo?
@MM2005 ik weet niet of ik het gemist heb maar wat is je ingame naam nou?
[ Voor 25% gewijzigd door R-O-Y op 08-07-2006 01:39 ]
I stand corrected. Bij BF2Stats lijken de wapens vrijwel hetzelfde, maar in real life combat (in BF2 dus) is die MG36 idd een flink stuk nauwkeuriger. Met die PKM raakte ik geen ruk, met die MG36 maai ik echt aardig wat mensen neer.. lekker hoor... goede unlock als je support fijn vindt.Ik ben echt totally fan van de G36 serie. Dus ook van de MG36. De PKM vindt ik echt een ruk wapen, veel te veel spray ook als je single shot doet. De MG36 daarentegen is fijn om close range mensen lekker neer te maaien. -Je pompt ze letterlijk gewoon vol met lood- En op grotere afstand is hij in prawn redelijk precies. lang niet zo precies als zijn kleinere broertjes (G36C & G36E) maar toch redelijk precies te noemen. Mocht je Support dus een leuke kit vinden om te spelen heb zou ik de MG36 verkiezen boven de PKM.
Support unlock is erg goed. Het is alsof je zo'n gun hebt die ook op humvee's te vinden is
@MM2005, als je op een avond 6 of 2 reboots hebt, moet je toch echt even verder gaan kijken dan 'ik hoop dat patch 1.4 snel komt'! Rebooten is vaak iets anders, als BF2 je pc laat rebooten zou ik toch even naar andere dingen kijken aangezien rebooten toch redelijk radicaal is! Connection problems en CTD's all the way, maar reboots heb ík nog niet meegemaakt. 
En wat is nou je ingame nick, verdorie!
En wat is nou je ingame nick, verdorie!
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Anoniem: 153621 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 01:07:
Ook even een vreemd wapen van
Wapen overgenomen???.. kan dat?
Gewoon de kit oppakken wanneer je iemand killed toch?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
@ Sarin: Vliegen in de chopper gaat al heel goed. In de lege maps én in de singleplayer tegen de bots sloop ik alles. Maar als ik daarentegen online ga, dan kijken die eikels naar je rang, die bij mij nog niet zo hoog is
, en dan laten ze je niet in de chopper. Dus dat is wel jammer
Maar je tips waren heel bruikbaar, nogmaals bedankt daarvoor
I 2nd that!Equalized schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 08:47:
@MM2005, als je op een avond 6 of 2 reboots hebt, moet je toch echt even verder gaan kijken dan 'ik hoop dat patch 1.4 snel komt'! Rebooten is vaak iets anders, als BF2 je pc laat rebooten zou ik toch even naar andere dingen kijken aangezien rebooten toch redelijk radicaal is! Connection problems en CTD's all the way, maar reboots heb ík nog niet meegemaakt.
Heb het zelf 1 keer aan de hand gehad. Die reboot is echter nooit verder gekomen dan de POST... HD had de geest gegeven onder al dat BF2 geweld
@ aMUSed & co:
Voor diegenen die het niet weten: Als je iemand van de tegenpartij gedood hebt dan ff
met je muis op zijn kit richten en G indrukken en je hebt dus zijn kit.
Altijd handig als je toevallig net een bazooka ofzo nodig hebt omdat er veel armor
om je heen hangt.
@ Equalized:
Met reboots bedoel ik gewoon als het spel laadt,na je server keuze te hebben
gemaakt, en op het moment van joinen je dus een geluid hoort van een losgeslagen
dvd/cd die zwengelt en je scherm zwart wordt en je even later weer terug bent op je desktop.
Ik had net vorige week weer sedert lange tijd een nieuwe image erop gezet waardoor alles
weer prima liep, en nu is het weer hommeles.
enne kijk eens
voor...
@ Michel16:
Bekend probleem maar als jij op de plek gaat staan waar de heli moet komen, en op het
platform gewoon de E toets ingedrukt houdt heb je bijna altijd de heli te pakken.
En als pietje.... op dat moment schreeuwt dat je eruit moet met get out
gewoon negeren en blijven zitten zodat hij gedwongen wordt met je te vliegen.
Sommige spelers die parkeren dan de heli ergens en vliegen verder niet meer in de hoop
je eruit te pesten.Gewoon blijven zitten.
En als ze de bekende truuk toepassen door jou als gunner in het rode vlak te hangen
waardoor je doodgaat gewoon melden bij de Admin of anders de volgende keer gewoon,
zelfs als dat je een - punt oplevert, die speler opzoeken en terugpakken met
of het zelfde geintje of met C4 op de heli.
Hoe dan ook, niet over je kant laten
gaan want ieder moet gewoon de kans krijgen de heli te gebruiken tenzij! je een waardeloze
speler bent die echt alleen maar crasht of helemaal niets raakt tijdens de vlucht en alleen
maar rondkijkt. Dan begrijp ik zo een speler wel die dan voor het gevecht gewoon een
behoorlijke medespeler wil hebben.
Voor diegenen die het niet weten: Als je iemand van de tegenpartij gedood hebt dan ff
met je muis op zijn kit richten en G indrukken en je hebt dus zijn kit.
Altijd handig als je toevallig net een bazooka ofzo nodig hebt omdat er veel armor
om je heen hangt.
@ Equalized:
Met reboots bedoel ik gewoon als het spel laadt,na je server keuze te hebben
gemaakt, en op het moment van joinen je dus een geluid hoort van een losgeslagen
dvd/cd die zwengelt en je scherm zwart wordt en je even later weer terug bent op je desktop.
Ik had net vorige week weer sedert lange tijd een nieuwe image erop gezet waardoor alles
weer prima liep, en nu is het weer hommeles.
@ Michel16:
Bekend probleem maar als jij op de plek gaat staan waar de heli moet komen, en op het
platform gewoon de E toets ingedrukt houdt heb je bijna altijd de heli te pakken.
Sommige spelers die parkeren dan de heli ergens en vliegen verder niet meer in de hoop
En als ze de bekende truuk toepassen door jou als gunner in het rode vlak te hangen
waardoor je doodgaat gewoon melden bij de Admin of anders de volgende keer gewoon,
of het zelfde geintje of met C4 op de heli.

gaan want ieder moet gewoon de kans krijgen de heli te gebruiken tenzij! je een waardeloze
speler bent die echt alleen maar crasht of helemaal niets raakt tijdens de vlucht en alleen
maar rondkijkt. Dan begrijp ik zo een speler wel die dan voor het gevecht gewoon een
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 10-07-2006 14:03 ]
Ik mag zeggen dat ik geen noobie meer ben en er al aardig wat mensen onder mij staan.
Ik maak het vaak mee met een chopper dat je met zn 2e staat te wachten op de chopper, komt er een private oid aanlopen en vind perse dat hij in de chopper moet.Conclusie, JIJ krijgt c4 erop geplakt of hij sniped jouw eruit. Als je nog klein beetje noob bent ok, maar wacht ZEKER wel op je beurt!!!
Ik maak het vaak mee met een chopper dat je met zn 2e staat te wachten op de chopper, komt er een private oid aanlopen en vind perse dat hij in de chopper moet.Conclusie, JIJ krijgt c4 erop geplakt of hij sniped jouw eruit. Als je nog klein beetje noob bent ok, maar wacht ZEKER wel op je beurt!!!
even een vraagje,
ik heb nu 3 unlocks van de normale BF2, maar ik vindt de wapens van BF2 SF beter. kan ik me unlocks nog ongedaan maken ? of heb ik nu 3 points wasted ?
ik heb nu 3 unlocks van de normale BF2, maar ik vindt de wapens van BF2 SF beter. kan ik me unlocks nog ongedaan maken ? of heb ik nu 3 points wasted ?
Haha, Was dat maar waar!... WASTED!pt0x schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:09:
even een vraagje,

maarja, ik ben EA niet
beetje krom niet?
Ow ik speel dan nu lekker 2 maanden met dat wapen, en morgen lever ik hem weer in. Nee zo werkt het niet:)
Meer spelen dan komen de unlokcs vanzelf!
Ow ik speel dan nu lekker 2 maanden met dat wapen, en morgen lever ik hem weer in. Nee zo werkt het niet:)
ja ok, maar die unlocks blijven zoals ik begrijp toch niet doorgaan ? dan moet je gaan kiezen in welke class je 2 unlocks wilt, dat is pas kromTomino schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:21:
beetje krom niet?
aangezien je maar 7 unlocks krijgt enzo.. of zit ik er nu naast
Yup je zit er naast. Je krijgt genoeg unlocks om ze allemaal te unlocken zeg maar.pt0x schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:23:
[...]
ja ok, maar die unlocks blijven zoals ik begrijp toch niet doorgaan ? dan moet je gaan kiezen in welke class je 2 unlocks wilt, dat is pas krom
voorbeeldje: http://bf2s.com/player/43596155/
Anoniem: 127429
Je zit er dus naast ... gebruik ff de zoekfunctie hier en op een kwartiertje tijd zul je erop zittenpt0x schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:23:
[...]
ja ok, maar die unlocks blijven zoals ik begrijp toch niet doorgaan ? dan moet je gaan kiezen in welke class je 2 unlocks wilt, dat is pas krom
k, ik maak me dus druk om niks 
verder gamen dan
gister me eerste medals gehaald, 2 goude 2 x zilver, en een paarse
verder gamen dan
Dat had ik dus ook al bedacht, gisteren dan ook uitgevoerd, krijg ik gvd een lading C4 van mijn squadleader over me heen. Ben helaas zijn naam vergeten, maar dat gebeurt me de volgende keer niet meer!Anoniem: 153621 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 11:57:
@ Michel16:
of het zelfde geintje of met C4 op de heli.Hoe dan ook, niet over je kant laten
Die paarse zou ik niet zo blij mee zijn als ik jou was.pt0x schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:48:
verder gamen dangister me eerste medals gehaald, 2 goude 2 x zilver, en een paarse
@michel16, tja soms heb je onsportieve spelers maar daar moet je je niet teveel van aantrekken. Kost jou alleen maar TK punten en je verliest je lol in het spelletje. Zoek een andere squad op of join de tegenpartij... en als dat niet werkt, Servers genoeg toch?

Anoniem: 175397
Die paarse he daar moet je niet zo trots op zijn want volgens mijn krijg je die als je 20 keer dood bent gegaan en maar 1 kil dacht ikpt0x schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:48:
verder gamen dangister me eerste medals gehaald, 2 goude 2 x zilver, en een paarse
EDIT oh hier bove staat net ook al wat
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 175397 op 08-07-2006 14:08 ]
Kill tot death ratio van 1:4 met een minimum van 5 kills en 20 deaths >>>> purple hart (paarse medaille) 
Ik heb er ook al ene, maar dat is meer omdat ik toen er nog helemaal niets van kon, nu beginnen mijn stats al wat beter te worden, maar je draagt die slechte reeks natuurlijk altijd met je mee
Ik heb er ook al ene, maar dat is meer omdat ik toen er nog helemaal niets van kon, nu beginnen mijn stats al wat beter te worden, maar je draagt die slechte reeks natuurlijk altijd met je mee
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 158070 op 08-07-2006 14:54 ]
Ik ben sinds 3 weken ook aan het BF2 geweld mee gaan doen. Viel in het begin niet mee moet ik zeggen, je hebt nog geen leuke unlocks en je tegenstanders bijna allemaal wel waardoor je toch veel vaker doodgaat in het begin.
Nu wat leuke unlocks (l85a1, g36c, dao-12, PKM(beetje lastig om goed onder controle te houden)) waardoor het punten scoren eindelijk een beetje lekker gaat lopen en m'n K/D ratio steeds wat beter wordt(van negatief naar inmiddels positief).
Enige jammere is dat je op een wat grotere(64map) eigenlijk nooit meer de kans hebt om commander te worden want er is altijd wel een persoon met een hogere rank die deze plaats inneemt.
Als ik BF-SF koop dan wil ik nog graag de l96a1 de mp7 en de g3(die nu al kan maar nog geen punten voor heb) unlocken en dan denk ik dat ik een leuke set unlocks heb die op dit moment het beste werken.
Een vraag over de basic commander badge trouwens. Je moet 40 pt. halen voordat die 2x score aan het eind telt? Dus ingame en niet wat je krijgt aan het eind als je wint?
@mm2005
Ghehe zijn er echt mensen die zo flauw zijn om je met de chopper net buiten het speelveld hangen? Mensen zijn soms ook echt triest zeg.
Die paarse moet je een K/D ratio hebben van 1/4 en een minimum van 5 kills en 20 Deaths geloof ik.
Nu wat leuke unlocks (l85a1, g36c, dao-12, PKM(beetje lastig om goed onder controle te houden)) waardoor het punten scoren eindelijk een beetje lekker gaat lopen en m'n K/D ratio steeds wat beter wordt(van negatief naar inmiddels positief).
Enige jammere is dat je op een wat grotere(64map) eigenlijk nooit meer de kans hebt om commander te worden want er is altijd wel een persoon met een hogere rank die deze plaats inneemt.
Als ik BF-SF koop dan wil ik nog graag de l96a1 de mp7 en de g3(die nu al kan maar nog geen punten voor heb) unlocken en dan denk ik dat ik een leuke set unlocks heb die op dit moment het beste werken.
Een vraag over de basic commander badge trouwens. Je moet 40 pt. halen voordat die 2x score aan het eind telt? Dus ingame en niet wat je krijgt aan het eind als je wint?
@mm2005
Ghehe zijn er echt mensen die zo flauw zijn om je met de chopper net buiten het speelveld hangen? Mensen zijn soms ook echt triest zeg.
Die paarse moet je een K/D ratio hebben van 1/4 en een minimum van 5 kills en 20 Deaths geloof ik.
Geloof me, het gebeurt vrij regelmatig, gister had deze gozer het nog bij mij geflikt, omdat hij naar eigen zeggen vond dat ik niet kon gunnen, terwijl hij me niet in actie heeft gezien oid, vrij triest inderdaad.@mm2005
hehe ik vindt het al om al een leuk systeem met die ranks en medals enzo.. ondanks dat ik dacht dat die paarse een kill/death ration van 4:1 was vindt ik het nogsteeds leuk om te hebben, speel pas 2 weekjes en bij BF1 was ik nu verveeld. maar dit soort dingen maken het toch veel leuker om door te spelen.
BS. Met unlocks wordt je echt niet beter ofzo. Het ligt waarschijnlijk aan het feit dat je nog geen ervaring had/hebtHendal. schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 14:54:
Ik ben sinds 3 weken ook aan het BF2 geweld mee gaan doen. Viel in het begin niet mee moet ik zeggen, je hebt nog geen leuke unlocks en je tegenstanders bijna allemaal wel waardoor je toch veel vaker doodgaat in het begin.
Sommige unlocks maken echt wel uit hoor. Vooral die van de anti-tank en engineer zijn een flink stuk beter.
@Hielko
de standaard wapens zijn sterk genoeg, neem nou de M24 of de PVD die zijn beter dan de M95. of de SAW welke een stuk beter onder controle te houden is dan de PKM. En niet te vergeten de AK-101, need I to say more?
de standaard wapens zijn sterk genoeg, neem nou de M24 of de PVD die zijn beter dan de M95. of de SAW welke een stuk beter onder controle te houden is dan de PKM. En niet te vergeten de AK-101, need I to say more?
Zojuist voor het eerst in mijn nog priele BF2 ervaringen, heb ik boven de 100 punten in een ronde gehaald
Nee kan niet, je kan alleen je prefix wijzigen. Wil je een complete nieuwe naam, dan moet je met een nieuwe account beginnen.
Mja niet helemaal waar : Als je nickname wijzigt @ GameSpy dan verandert die wel in je BFHQ menu maar niet tijdens het spelenAnoniem: 158070 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:44:
Nee kan niet, je kan alleen je prefix wijzigen. Wil je een complete nieuwe naam, dan moet je met een nieuwe account beginnen.

* nero355 getest heeft enzo
Over die "Cartillery" => Gewoon repairen en je nergens zorgen over maken : Jij doet gewoon "je werk" en dat die commander aan de andere kant zo triest is tja ... lekker boeiend
Trouwens in dat eene 1.4 filmpje stond er dat er geen auto's meer op een dak gedropt kunnen worden : Hoezo dat dan ?? Is best handig @ Mashtuur als extra AA/Defense tegen infantry en Black Hawk enzo !!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Tja, waarschijnlijk om snipers op daken nog wat bescherming te geven, dat lijkt mij iig de enige realistische mogenlijkheid..Hoezo dat dan ?? Is best handig @ Mashtuur als extra AA/Defense tegen infantry en Black Hawk enzo !!
als ik een klote gunner heb doe ik het ook. Als je 2x een tv guided mist (edit: tegen een tank) ben je eruit. Dan doe ik het liever zelfYorixz schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:03:
[...]
Geloof me, het gebeurt vrij regelmatig, gister had deze gozer het nog bij mij geflikt, omdat hij naar eigen zeggen vond dat ik niet kon gunnen, terwijl hij me niet in actie heeft gezien oid, vrij triest inderdaad.
[ Voor 3% gewijzigd door R-O-Y op 08-07-2006 20:37 ]
Ik vind het niet kunnen. Dat je een gunner hebt die dan niet zo goed is ala maar zit dan met hem
de rit uit tot er weer een nieuwe kans is om opnieuw als piloot de chopper te pakken en zorg dan dat hij niet als gunner meegaat.Maar ga hem niet omdat hij tot twee keer toe een kans mist straffen met zo een truuk want dat is gewoon asociaal. Ik had zo een goser ook ooit aan boord en die heb ik ondanks dat ik een negatieve puntentotaal kreeg de hele rit achterna gezeten met teamkills totdat hij de game verliet.
de rit uit tot er weer een nieuwe kans is om opnieuw als piloot de chopper te pakken en zorg dan dat hij niet als gunner meegaat.Maar ga hem niet omdat hij tot twee keer toe een kans mist straffen met zo een truuk want dat is gewoon asociaal. Ik had zo een goser ook ooit aan boord en die heb ik ondanks dat ik een negatieve puntentotaal kreeg de hele rit achterna gezeten met teamkills totdat hij de game verliet.
want? als je niet kan schieten moet je maar op bots gaan oefenen. Dat werkt gewoon goed. Verder spawnt zo'n gast tegelijk met je als je doodgaat. Grote kans dat hij dan weer in de heli zit. Met de MEC heli hoef ik helemaal geen gunner. Die gun van de gunner is zo relaxt dat je zelf gewoon erachter kan gaan zitten en knallen. Als je half raakt is iemand al doodAnoniem: 153621 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:03:
Ik vind het niet kunnen. Dat je een gunner hebt die dan niet zo goed is ala maar zit dan met hem

Ik heb trouwens een relaxte gast als piloot gevonden. We begonnen door elkaar 6 keer te teamkillen en daarna maar met elkaar vliegen omdat dit niet werkte. Waren we allebei tevreden mee. Heeft dus niet altijd slechte afloop
Benik met je eens want ik vind ook dat je best een bepaalde basis kwa spelervaring mag
hebben als je online gaat spelen. Alleen ik vind wel dat je iemand niet zo zwaar hoeft te straffen
voor het missen van 2 kansen. Ook al mist hij de gehele ronde kans op kans. Zit dan ff de rit met
hem uit tot er weer een nieuwe kans is. Je kan natuurlijk ook een ander voertuig nemen ipv de heli.
M.b.t commanders die laks zijn,geen enkele sjoege geven aan hun manschappen als die om
hulp verlegen zitten of zelfs artillery tot 2 maal toe op eigen troepen gooien kan ik je niet anders
dan gelijk geven.Om over het bezet houden van een APC/Tank e.d. maar te zwijgen.
Ik erger me ook er ook ontzettend aan zeker als ik merk dat wij de spelers de game voor hem aan
het winnen zijn en hij niks van zich laat horen. Vaak roep ik die commander dan op met TS of via
tekst op het scherm met kapitalen maar als hij na 5 keer oproep niets van zich laat horen rijd ik
terug naar de plaats waar hij uithangt en schiet ik hem neer. Die teamkill neem ik dan voor lief.
Vreemd is wel dat ze dan wel kunnen reageren als op ze wordt geschoten. Dus zo doof zijn ze
dus blijkbaar niet.
hebben als je online gaat spelen. Alleen ik vind wel dat je iemand niet zo zwaar hoeft te straffen
voor het missen van 2 kansen. Ook al mist hij de gehele ronde kans op kans. Zit dan ff de rit met
hem uit tot er weer een nieuwe kans is. Je kan natuurlijk ook een ander voertuig nemen ipv de heli.
M.b.t commanders die laks zijn,geen enkele sjoege geven aan hun manschappen als die om
hulp verlegen zitten of zelfs artillery tot 2 maal toe op eigen troepen gooien kan ik je niet anders
dan gelijk geven.Om over het bezet houden van een APC/Tank e.d. maar te zwijgen.
Ik erger me ook er ook ontzettend aan zeker als ik merk dat wij de spelers de game voor hem aan
het winnen zijn en hij niks van zich laat horen. Vaak roep ik die commander dan op met TS of via
tekst op het scherm met kapitalen maar als hij na 5 keer oproep niets van zich laat horen rijd ik
terug naar de plaats waar hij uithangt en schiet ik hem neer. Die teamkill neem ik dan voor lief.
Vreemd is wel dat ze dan wel kunnen reageren als op ze wordt geschoten. Dus zo doof zijn ze
dus blijkbaar niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 09-07-2006 12:25 ]
ander voertuig dan de heli?
Alleen in levels waar geen heli is inderdaad. Anders heb ik gewoon een heli
Die dingen zijn te relaxt. Verder vlieg ik wel met gunners die knudde zijn. Dat is wel op een aantal voorwaarde. Het andere team moet n00b zijn zodat ik niet de hele tijd dood ga
Verder moet ik gewoon nonstop schieten met de machinegun. Dan vindt ik het nog leuk ook. Andere remedie als je een slechte gunner hebt is bvb in sharqi gewoon tv station blijven aanvallen. Met de gewone machinegun kan iedereen daar wel raken
De concurentie kan dan niet opstijgen. Alleen ben ik daar zelf geen fan van (baserapen, ook al is het geen uncap). Maar af en toe vind ik het wel leuk om een private een score van 200+ te bezorgen
Het enige dat ik niet snap is dat mensen maar blijven spawnen op de plek waar een heli hangt. Dat is toch wel het stomste wat je kan doen
(ik merk trouwens dat veel mensen niet weten dat ze een tv-guided kunnen bijsturen als ze m afgeschoten hebben, ook wel jammer)
(ik merk trouwens dat veel mensen niet weten dat ze een tv-guided kunnen bijsturen als ze m afgeschoten hebben, ook wel jammer)
oefen maar op bots, ga er maar uit, laat een echte gunner erin als je er 2 mist.
Ooit is van lag gehoord? De poes loopt over je toetsenbord. Op dat moment DAT er een tv geschoten moet worden denk ook even aan die persoon. weet ik veel 5 sec lag? je wordt gebeld met skype?
Na 3 keer missen is het voor mij over en uit maar jullie missen er toch ook wel is 1?
Ooit is van lag gehoord? De poes loopt over je toetsenbord. Op dat moment DAT er een tv geschoten moet worden denk ook even aan die persoon. weet ik veel 5 sec lag? je wordt gebeld met skype?
Na 3 keer missen is het voor mij over en uit maar jullie missen er toch ook wel is 1?
Helemaal mee eens. Ik kan inmiddels best aardig met TV guideds overweg, ook tegen moving targets, maar vooral als ik er net inzit moet ik even loskomen. En ja, de piloot moet mij ook wel de gelegenheid geven om te aimen en niet als een idiot over de map heenvliegen. Ook is inderdaad lag een probleem waardoor je enorm wordt afgeleid.Tomino schreef op zondag 09 juli 2006 @ 10:09:
oefen maar op bots, ga er maar uit, laat een echte gunner erin als je er 2 mist.
Ik probeer nog wel eens te spawnen als AT en de heli te slopen met een missile, maar dat lukt niet altijd...R-O-Y schreef op zondag 09 juli 2006 @ 02:24:
Het enige dat ik niet snap is dat mensen maar blijven spawnen op de plek waar een heli hangt. Dat is toch wel het stomste wat je kan doen
In het begin wist ik dat ook niet, maar inmiddels wel. Ik zet wel mijn mouse sensitivity (op mijn G5) wat lager, dan is het eenvoudiger richten.(ik merk trouwens dat veel mensen niet weten dat ze een tv-guided kunnen bijsturen als ze m afgeschoten hebben, ook wel jammer)
Ik heb gisteren de patch geinstalleerd en die nieuwe map (road to Jalalabad) gespeeld. Toffe map maar ik had tijdens het spelen van die map wel last van een lage FPS. was wel op een 64 player maar dan toch een vele lagere FPS als met 1.3 Iemand anders dit ook gemerkt?
@ R-O-Y:
je hoeft toch geen heli elke keer te nemen? Je kan ook eens voor de gein de tank nemen of een humvee/vodnik en gewoon als infanterist rondrennen. Ik heb ook het liefst elke keer mijn favoriete wapen maar als die er niet is switch ik gewoon naar iets anders en probeer ik daar mijn voordeel mee
te doen. Zo heb ik een tijdje heerlijk achter onze linies als engineer mijntjes liggen leggen bij overgangen waarvan ik wist dat de vijand zou langs komen. Nou...kreeg mijn puntjes wel hoor.
@ Tomino :
Lag,kat over je toetsenbord etc etc... Allemaal leuk en wel maar dat gebeurt niet 5 a 6 keer
achter elkaar waardoor je mist. Zorg je maar dat je een betere verbinding hebt of die kat
gewoon niet in de kamer is. Andere spelers hoeven tenslotte geen rekening te houden waarom
jij iets niet kunt. Als je online komt spelen dan is het minste wat iedereen van elkaar verwacht
dat je een goede verbinding hebt, het spel een beetje beheerst ( de basis-kwaliteiten hebt)
en natuurlijk goeie wil en inzet. Die enkele keer in een ronde dat je iets mist of een keer crasht en dan zelfs na terugkeer op het veld ff uitleg geeft waarom iets gebeurde zal niemand je kwalijk nemen, tenminste zo deed ik het altijd als ik een keer crashte in de heli.
@ TheJerk:
Ja...ik ken dat " inkomen " en het is waar dat het ook vaak afhangt van je mede-piloot of je
wel iets raakt want sommigen die hebben of de neus te hoog zodat je als gunner niets ziet,of vliegen te laag zodat je ook niets ziet of vliegen elke keer als een gek maar heen en weer zonder oog te hebben voor wat er onder hun afspeelt op het slagveld.
je hoeft toch geen heli elke keer te nemen? Je kan ook eens voor de gein de tank nemen of een humvee/vodnik en gewoon als infanterist rondrennen. Ik heb ook het liefst elke keer mijn favoriete wapen maar als die er niet is switch ik gewoon naar iets anders en probeer ik daar mijn voordeel mee
te doen. Zo heb ik een tijdje heerlijk achter onze linies als engineer mijntjes liggen leggen bij overgangen waarvan ik wist dat de vijand zou langs komen. Nou...kreeg mijn puntjes wel hoor.
@ Tomino :
Lag,kat over je toetsenbord etc etc... Allemaal leuk en wel maar dat gebeurt niet 5 a 6 keer
achter elkaar waardoor je mist. Zorg je maar dat je een betere verbinding hebt of die kat
gewoon niet in de kamer is. Andere spelers hoeven tenslotte geen rekening te houden waarom
jij iets niet kunt. Als je online komt spelen dan is het minste wat iedereen van elkaar verwacht
dat je een goede verbinding hebt, het spel een beetje beheerst ( de basis-kwaliteiten hebt)
en natuurlijk goeie wil en inzet. Die enkele keer in een ronde dat je iets mist of een keer crasht en dan zelfs na terugkeer op het veld ff uitleg geeft waarom iets gebeurde zal niemand je kwalijk nemen, tenminste zo deed ik het altijd als ik een keer crashte in de heli.
@ TheJerk:
Ja...ik ken dat " inkomen " en het is waar dat het ook vaak afhangt van je mede-piloot of je
wel iets raakt want sommigen die hebben of de neus te hoog zodat je als gunner niets ziet,of vliegen te laag zodat je ook niets ziet of vliegen elke keer als een gek maar heen en weer zonder oog te hebben voor wat er onder hun afspeelt op het slagveld.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 09-07-2006 16:41 ]
@MM2
Je hebt gelijk, ik zeg ook niet dat ik katten heb! 5-6 keer vind ik ook genoeg. Dan mag je voor mij ook uitstappen. Ehter na 1 of 2 keer zoals eerder gesuggereerd werd kan ik nog mee leven. Wat jij zegt over 5-6 ben ik het WEL met je eens.
Je hebt gelijk, ik zeg ook niet dat ik katten heb! 5-6 keer vind ik ook genoeg. Dan mag je voor mij ook uitstappen. Ehter na 1 of 2 keer zoals eerder gesuggereerd werd kan ik nog mee leven. Wat jij zegt over 5-6 ben ik het WEL met je eens.
Bf2 is niet echt afhankelijk van pings.Anoniem: 153621 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 12:36:
een goede verbinding hebt
Je kan bijvoorbeeld prima zonder lag met 500ms spelen. (en nog wel meer)
Dit ligt allemaal aan je pc.
--
Eigenlijk vind ik een 56k modempje geen goede verbinding, maar het lijkt me ook sterk dat iemand daarmee nu nog gaat zitten gamen. Pings + kosten + dat het niet eens werkt, bf2 zuipt 128k van je verbinding.
Dus heeft iedereen hier een goede verbinding laten we maar zeggen
Ik heb trouwens af en toe last van dat ik ineens op mijn scherm zie: Er is een probleem met je verbinding!
Dit vind ik raar, want dan speel ik samen met een vriend in die server en dan zitten we samen op Teamspeak, en we krijgen het allebei tegelijk. Dus het is gewoon een server bug. Hoe kan het dan dat de anderen het niet krijgen?
[ Voor 62% gewijzigd door MensionXL op 09-07-2006 14:00 ]
Mijn nieuwe hobby is dan ook naast de TV guided in mijn eentje gebruiken ook de gun voorinR-O-Y schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:28:
Met de MEC heli hoef ik helemaal geen gunner. Die gun van de gunner is zo relaxt dat je zelf gewoon erachter kan gaan zitten en knallen. Als je half raakt is iemand al dood
Ik zit meestal om een admin te schreeuwen een half uur en als dat niet werkt dan probeer ik mijn team over te halen om tegen de commander te gaan schreeuwen / mutiny te doen wat soms nog werkt ookIk erger me ook kapot aan commanders die een tank bezet houden om vanuit te commanden. Dan teamkill ik zo'n gast ook gewoon. Die dingen moeten gebruikt worden.
Ik heb trouwens een relaxte gast als piloot gevonden. We begonnen door elkaar 6 keer te teamkillen en daarna maar met elkaar vliegen omdat dit niet werkte. Waren we allebei tevreden mee. Heeft dus niet altijd slechte afloop
Als je op de server van een clan gaat zitten is het veel makkelijker :
1. Jat de heli voor jezelf.
2. Hang hoog en vraag een de desbetreffende clan wie het beste kan gunnen/vliegen.
3. Toen kwam er iemand aanscheuren om je te helpen
* nero355 vier rondes lang heel het veld schoon heeft geveegd samen met Insane.Clown van DG
Sorry maar met een ping van 80 vind ik het al eng worden omdat je toch een kleine vertraging ziet als je iemand neerknalt bijvoorbeeld !!MensionXL schreef op zondag 09 juli 2006 @ 13:55:
Bf2 is niet echt afhankelijk van pings.
Je kan bijvoorbeeld prima zonder lag met 500ms spelen. (en nog wel meer)
Dit ligt allemaal aan je pc.
--
Eigenlijk vind ik een 56k modempje geen goede verbinding, maar het lijkt me ook sterk dat iemand daarmee nu nog gaat zitten gamen. Pings + kosten + dat het niet eens werkt, bf2 zuipt 128k van je verbinding.
Dus heeft iedereen hier een goede verbinding laten we maar zeggen
Leuk is dat he op de cruciale momentenAnoniem: 102880 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 14:16:
Gister nog ff op Karkand...schoot een AT raket door 2! tanks heen...ze stonden namelijk naast elkaar...

[ Voor 28% gewijzigd door nero355 op 09-07-2006 14:33 ]
Anoniem: 102880
Ik vind het allemaal een beetje kletskoek...want je zeurt wel over je gunner dat ie mis schiet maar vlieg je dan zelf goed?.....zorg jij dat hij goed kan mikken en op het juiste moment kan schieten? Want ik vlieg ook meestal en als ik dan een keer gunner ben merk ik dat veel mensen je idd geen kans geven om fatsoenlijk te mikken. Ik bedoel...weet jij waar je ongeveer je target in beeld moet hebben zodat je gunner m ook perfect in beeld heeft? Hang je heel even je chopper stil of vlieg je lang genoeg in een rechte lijn tot je gunner heeft kunnen schieten? Plus het feit dat bij mij heel vaak de tv guided niet meer wil sturen als ik m heb afgeschoten...dan kan ik klikken wat ik wil maar hij gaat mooi de hoek niet om!
Of hij gaat dwars door je target heen....
Gister nog ff op Karkand...schoot een AT raket door 2! tanks heen...ze stonden namelijk naast elkaar...
Of hij gaat dwars door je target heen....

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 09-07-2006 14:19 ]
En of het uitmaakt, zelfs als ik nu het standaard wapen uitkies ipv. een unlock die ik heb zijn mijn scores minder goed.Anoniem: 178361 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:35:
[...]
BS. Met unlocks wordt je echt niet beter ofzo. Het ligt waarschijnlijk aan het feit dat je nog geen ervaring had/hebt
Soms kun je niet voten omdat er dan geen mutiny button zichtbaar is bij de commandant.nero355 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 14:00:
Ik zit meestal om een admin te schreeuwen een half uur en als dat niet werkt dan probeer ik mijn team over te halen om tegen de commander te gaan schreeuwen / mutiny te doen wat soms nog werkt ook
Weet iemand hoe dat komt of hoe dat is te omzeilen?
En als de commandant toevallig een apc of tank gebruik om van daaruit te commanden en
tevens mee te doen in het gevecht dan zou ik het nog billijken.
Je kan namelijk best commanden en tevens deelnemen aan het gevecht, gewoon kwestie
van snel reageren,kijken en handelen.
Ik zelf was al een paar keer dat ik commander was,en niemand luisterde, vooruit gegaan
langs de vijandelijke eenheden om vanaf een vijandelijke basis ze te laten zien dat je
er best doorheen kon komen.
Vaak blijven de meesten maar op 1 plek hangen en hoopt het alleen maar op.
Hoe vaak zie je niet dat een APC staat te vuren bijvoorbeeld bij de ingang naar het
MEC Hotel op Karkand en de tank gewoon ook lekker daar blijft staan ipv
dat ze doorrijden of nog beter via de heuvels een omtrekkende beweging maken.
En zelfs als je ze erop attendeert om via de flanken te gaan blijven ze als mongoalen
gewoon staan,worden gekilled en zijn dan weer terug bij de US basis om armor op te pikken.
Je kan op je vingers tellen dat 15 sec.later ze weer op de basis zijn na de zoveelste kill.

Of dat ze met de tank doodleuk in de steegjes van Karkand gaan vechten ipv de MEC basis
in te nemen zodat MEC geen armor meer heeft. Nee hoor, de oelewappers blijven rustig knallen
in de straten,zien niet of ze met C4 door de infanterie beplakken worden of nog beter plotseling
een MEC tank in hun staart hebben die heerlijk ze van achteren kan beschieten.

En dan vinden ze het gek dat ze er niet doorkomen of de ronde verliezen.
Wat is zo moeilijk om met armor gewoon door te drukken naar de MEC basis, die in te nemen, radar onschadelijk te maken,afzetten met mines/squad als bescherming tegen een
herverovering alle overgangen/bochten te minen zodat je gedekt bent in de rug om vervolgens
met een overmacht aan eigen en veroverde armor via een tang beweging de laatste restjes infanterie op te ruimen. Simpel en succes altijd verzekert!

Ik weet dat ik goed genoeg vlieg omdat ik samen met m'n broertje wel alles raak. Dus hij heeft alles wel in beeld. Lijkt me sterk dat iemand anders dat dan niet heeft.Anoniem: 102880 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 14:16:
Ik vind het allemaal een beetje kletskoek...want je zeurt wel over je gunner dat ie mis schiet maar vlieg je dan zelf goed?.....zorg jij dat hij goed kan mikken en op het juiste moment kan schieten? Want ik vlieg ook meestal en als ik dan een keer gunner ben merk ik dat veel mensen je idd geen kans geven om fatsoenlijk te mikken. Ik bedoel...weet jij waar je ongeveer je target in beeld moet hebben zodat je gunner m ook perfect in beeld heeft? Hang je heel even je chopper stil of vlieg je lang genoeg in een rechte lijn tot je gunner heeft kunnen schieten? Plus het feit dat bij mij heel vaak de tv guided niet meer wil sturen als ik m heb afgeschoten...dan kan ik klikken wat ik wil maar hij gaat mooi de hoek niet om!
Of hij gaat dwars door je target heen....![]()
@nero355, met andere heli's doe ik het ook maar met de MEC heli is succes verzekerd bij elk shot. Alleen jammer dat ie wat minder wendbaar is. Maar die gun is echt te sterk.
@mm2005, ik speel juist mappen met jets en heli's omdat ik zo'n ding wil. Een tank hoef ik niet omdat je dan toch een tv-guided cadeau krijgt van de vijand. Als ik een tank wil speel ik mashtuur of karkand. (is ook de helft van mijn gespeelde tijd, die mappen). Verder maken puntjes in een ronde mij niks uit. Als ik -30 heb voordat ik in de heli zit vind ik niet erg. Vind het gewoon leuk om mensen te tv-guiden

@karkand zijn de apc's en tank er toch voor om te spawnkillen? of heb ik dat altijd verkeerd begrepen
(iig dat doet iedereen ermee

[ Voor 5% gewijzigd door R-O-Y op 09-07-2006 16:10 ]
Ehm als meerdere dit niet weten maar ik vond het heel frapant,
Je kan met je moersleutel mijnen weghalen!!
Das echt vernieuwend
wist ik echt niet lol, meer?
Das echt vernieuwend

Niet vernieuwend, vanaf BF1942 kon dit al...Tomino schreef op zondag 09 juli 2006 @ 16:50:
Ehm als meerdere dit niet weten maar ik vond het heel frapant,
Das echt vernieuwend![]()
wist ik echt niet lol, meer?
Maar idd wel erg makkelijk!
*flauwmodus aan Als je met een autotje erover heen rijd, gaan ze ook weg !!
*flauwmodus uit
Kwa gameplay prefereer ik nog steeds BF1942+DC mod, maar goed, hoop dat er nog eens een massaal gespeelde goede bf2 mod komen gaat...
Kwa gameplay prefereer ik nog steeds BF1942+DC mod, maar goed, hoop dat er nog eens een massaal gespeelde goede bf2 mod komen gaat...
"Mekker, blaat"
Got im himmel!! Verkeerde unlock genomen!
Aargh!! Ik had na lang beraad mijn zinnen gezet op de Scar-l en ik wist *zeker* dat ik deze ook koos, heb ik nu de G36 voor de medic! damnit!
Mis ik nou veel aan die Scar-L?
Aargh!! Ik had na lang beraad mijn zinnen gezet op de Scar-l en ik wist *zeker* dat ik deze ook koos, heb ik nu de G36 voor de medic! damnit!
Noo dunno worry. G36 is ook erg fijn wapen. Misschien net zo goed als de scarl-L.
Veel spelen en dan binnenkort weer unlock!
Veel spelen en dan binnenkort weer unlock!
Die g36 is zo chill
Ik ga altijd in een hijskraan zitten en iedereen daarmee neers-headshotten, das zo easy met dat ding.
Ik ga altijd in een hijskraan zitten en iedereen daarmee neers-headshotten, das zo easy met dat ding.
Wat mij betreft niet, de G36C, die je nu al hebt is ook een fijn wapen. De SCAR-L is op zich wel een sniper achtig ding, maar moet zeggen dat ik hem zelf niet zo vaak meer gebruik.Tijgert schreef op zondag 09 juli 2006 @ 20:28:
Got im himmel!! Verkeerde unlock genomen!
Whoa, Special forces is cool, vooral die 2 unlocks die je mag kiezen. Omdat ik mijn password had verloren van me account, moet ik opnieuw beginnen. Hoewel ik baal is het wel relaxed een frisse start en een beetje gamen
www.pointofexistence.comdjidee schreef op zondag 09 juli 2006 @ 17:16:
*flauwmodus aan Als je met een autotje erover heen rijd, gaan ze ook weg !!*flauwmodus uit
![]()
dit wordt een erg goede mod. Ik hoop dat VEEL mensen deze gaan spelen.
Ik hoorde dat er een vrij goede mod was gereleasd sinds kort.. (Naam?)
US intervention mod?aMUSEd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 23:06:
Ik hoorde dat er een vrij goede mod was gereleasd sinds kort.. (Naam?)
Dit topic is gesloten.
Let op:
1) Problemen op een server? Neem contact op met de admin of de hoster van de server.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.
4) Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!
1) Problemen op een server? Neem contact op met de admin of de hoster van de server.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.
4) Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!