Jongens, jongens. Dit slaat natuurlijk nergens op. Als ik MM2005 mag geloven, is hij dolbij Sarin te hebben gevonden, omdat dat duidelijk een speler is die het spelletje wél begrijpt. Maaruhh, ik denk dat iedereen hier het spelletje wel begrijpt, ik denk dat iedereen hier wel skilled is en iedereen ergert zich aan TK-ers, lamers enz!!
Geen uitzondering dus lijkt mij! Iedereen heeft ook zijn eigen manier van spelen, de één doet dat door middel van rambo stijl, de ander sniped vanaf afstand, de ander werkt weer graag samen in een squad. Dat hoeft nog niet te betekenen dat de rambo de teamplay tegen houdt, integendeel, als je een rambo op karkand neer zet, en je stuurt die op Hotel af, kan dat heel handig zijn hoor
. Nee, maar zonder dollen, een andere speelstijl hoeft nog niet te betekenen dat het de teamplay tegenhoud. Want je moet er ook niet vanuit gaan dat je met 64 man zuivere teamplay hebt, er zitten altijd lamers tussen.
Je moet ook gewoon toegeven dat die BH guns zwak zijn, IRL zijn die ook veel sterker, met een zwaarder kaliber dus meer damage (wat hij tegenwoordig niet meer heeft in BF2).
Trouwens, AA lijkt dan wel zwak te zijn, maar vergeet niet als die BH eenmaal zijn flares kwijt is, hij wel degelijk hard geraakt kan worden! Doordat die BH ook zo langzaam vliegt, heb je met die AA gewoon kans, omdat hij nog ruim in je bereik zit als hij zijn flares gedropt heeft. Ik ben even vergeten waar die AA's in Mashtuur zitten (lang niet meer gespeeld enzo
), maar in Mashtuur vlieg je toch meestal wel boven de skyline (
), dus heeft AA wel degelijk kans. Ook door die Vodniks/HMMV's is het niet echt moeilijk om een BH uit de lucht te krijgen. Sarin, je zei ook dat die karretjes onderschat worden, maar dat is zeker niet waar, ik denk dat #1 manier chopper neerhalen wel met die wagentjes is. (Na planes dan) Ook ik rij meestal wel gewoon rond in zo'n ding, boor ik me in en NME base, switch naar de turretgun en knallen maar
.
MM2005, had jij nou een dubbelpost (2x hetzelfde) of ligt dat aan mij?
.
Edit: Tanks zijn trouwens ook heel effectief tegen choppers (zelfs tegen F-15's
)
Geen uitzondering dus lijkt mij! Iedereen heeft ook zijn eigen manier van spelen, de één doet dat door middel van rambo stijl, de ander sniped vanaf afstand, de ander werkt weer graag samen in een squad. Dat hoeft nog niet te betekenen dat de rambo de teamplay tegen houdt, integendeel, als je een rambo op karkand neer zet, en je stuurt die op Hotel af, kan dat heel handig zijn hoor
Je moet ook gewoon toegeven dat die BH guns zwak zijn, IRL zijn die ook veel sterker, met een zwaarder kaliber dus meer damage (wat hij tegenwoordig niet meer heeft in BF2).
Trouwens, AA lijkt dan wel zwak te zijn, maar vergeet niet als die BH eenmaal zijn flares kwijt is, hij wel degelijk hard geraakt kan worden! Doordat die BH ook zo langzaam vliegt, heb je met die AA gewoon kans, omdat hij nog ruim in je bereik zit als hij zijn flares gedropt heeft. Ik ben even vergeten waar die AA's in Mashtuur zitten (lang niet meer gespeeld enzo

MM2005, had jij nou een dubbelpost (2x hetzelfde) of ligt dat aan mij?
Edit: Tanks zijn trouwens ook heel effectief tegen choppers (zelfs tegen F-15's

[ Voor 3% gewijzigd door Equalized op 04-07-2006 13:10 ]
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot