[PC] Battlefield 2 - Deel XXXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.792 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Jongens, jongens. Dit slaat natuurlijk nergens op. Als ik MM2005 mag geloven, is hij dolbij Sarin te hebben gevonden, omdat dat duidelijk een speler is die het spelletje wél begrijpt. Maaruhh, ik denk dat iedereen hier het spelletje wel begrijpt, ik denk dat iedereen hier wel skilled is en iedereen ergert zich aan TK-ers, lamers enz!!

Geen uitzondering dus lijkt mij! Iedereen heeft ook zijn eigen manier van spelen, de één doet dat door middel van rambo stijl, de ander sniped vanaf afstand, de ander werkt weer graag samen in een squad. Dat hoeft nog niet te betekenen dat de rambo de teamplay tegen houdt, integendeel, als je een rambo op karkand neer zet, en je stuurt die op Hotel af, kan dat heel handig zijn hoor :P. Nee, maar zonder dollen, een andere speelstijl hoeft nog niet te betekenen dat het de teamplay tegenhoud. Want je moet er ook niet vanuit gaan dat je met 64 man zuivere teamplay hebt, er zitten altijd lamers tussen.

Je moet ook gewoon toegeven dat die BH guns zwak zijn, IRL zijn die ook veel sterker, met een zwaarder kaliber dus meer damage (wat hij tegenwoordig niet meer heeft in BF2).

Trouwens, AA lijkt dan wel zwak te zijn, maar vergeet niet als die BH eenmaal zijn flares kwijt is, hij wel degelijk hard geraakt kan worden! Doordat die BH ook zo langzaam vliegt, heb je met die AA gewoon kans, omdat hij nog ruim in je bereik zit als hij zijn flares gedropt heeft. Ik ben even vergeten waar die AA's in Mashtuur zitten (lang niet meer gespeeld enzo O-) ), maar in Mashtuur vlieg je toch meestal wel boven de skyline ( :+ ), dus heeft AA wel degelijk kans. Ook door die Vodniks/HMMV's is het niet echt moeilijk om een BH uit de lucht te krijgen. Sarin, je zei ook dat die karretjes onderschat worden, maar dat is zeker niet waar, ik denk dat #1 manier chopper neerhalen wel met die wagentjes is. (Na planes dan) Ook ik rij meestal wel gewoon rond in zo'n ding, boor ik me in en NME base, switch naar de turretgun en knallen maar :7 .

MM2005, had jij nou een dubbelpost (2x hetzelfde) of ligt dat aan mij? ;) .

Edit: Tanks zijn trouwens ook heel effectief tegen choppers (zelfs tegen F-15's O-) )

[ Voor 3% gewijzigd door Equalized op 04-07-2006 13:10 ]

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:17
juist dat is precies wat ik leuk vind: zag laatst een heli stilhangen boven een vlag... ik snel in m'n (lege) karretje switchen naar 2 (gunners seat) en stuk voor stuk gastjes neergemaaid uit die heli: uiteindelijk was er nog maar 1 gunner en 1 piloot over die wegvluchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178361

@Equalized, qua spelmanieren ben ik het volledig met je eens. Een ieder speelt anders en niet bepaald slecht of goed.

Ik ben het met je eens dat ik liever ook sterkere guns in de BH had, maar ze zitten er niet in, wat niet wegneemt dat de BH nog steeds een heel handige en mits goed gebruikt een gevaarlijke tool kan zijn. Voor surpressing fire zijn de mounted guns van de BH ideaal. Je hebt dan altijd mensen die nog wel hun kop om de hoek steken maar de meesten laten het wel uit hun hoofd.

Wat betreft de AA, Ik drop alleen de flares wanneer ik een sure lock heb. Dus als de AA "shoot" in beeld krijgt. (de lock toon schiet een paar octaven omhoog en wordt nóg irritanter) Voor die tijd vlieg ik met half gas of minder omdat de AA dan veel moeilijker een lock op je BH kan krijgen. (er komt minder warme lucht uit de uitlaat dus de hitte lock is moeilijker te maken) En natuurlijk wanneer ik mijn flares kwijt ben en nog steeds binnen range van de AA zit... Tja, dan houdt het gauw op. Een BH heeft nou eenmaal weinig hitpoints dus áls je geraakt wordt ben je vrij snel de sjaak. Let wel het gebeurt mij ook vaak zat dat ik door een Jet, AA of nog erger een AT´er uit de lucht wordt gevist. Tja, shit happens en dat hoort nu eenmaal bij het spelletje.

Edit
Edit: Tanks zijn trouwens ook heel effectief tegen choppers (zelfs tegen F-15's )
Geef toe, dat is meer geluk dan wijsheid. Als een chopper op hoogte zit heb je in princiepe geen schijn van kans met een tank.(Of jij moet net zo met een tank kunnen schieten als ik met mijn lieve L96A1 :p ) Om van een F15 op hoogte maar te zwijgen. Wanneer een chopper hoogte verliest en jij bent met je tank in de buurt, Ja, dan wrijf ik ook keer in mijn handen voordat ik een tankgranaat afschiet. Met een beetje geluk schiet je hem dan naar binnen waarmee je vervolgens alle inzittenden molt >:)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 178361 op 04-07-2006 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

BH's waren in den beginne kippen met gouden eieren voor tanks. Ze zaten tjokvol mensen en hooverden zo'n 2 meter boven de vlag die ze aan het cappen waren => 5kills + flag defend :D Dat telde lekker op :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Anoniem: 178361 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:12:
Geef toe, dat is meer geluk dan wijsheid. Als een chopper op hoogte zit heb je in princiepe geen schijn van kans met een tank.(Of jij moet net zo met een tank kunnen schieten als ik met mijn lieve L96A1 :p ) Om van een F15 op hoogte maar te zwijgen. Wanneer een chopper hoogte verliest en jij bent met je tank in de buurt, Ja, dan wrijf ik ook keer in mijn handen voordat ik een tankgranaat afschiet. Met een beetje geluk schiet je hem dan naar binnen waarmee je vervolgens alle inzittenden molt >:)
Klopt ook wel, maar ik had het meer in de trant van BH @ Mashtuur, daar maak je met een tank wel degelijk veel kans. (Vooral omdat een BH relatief groot is.)

Tank vs. F-15, is ook te doen, maar daar moet je echt Roodkapje voor heten :+

;)

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wousj ... net in één rondje drie expert-badges binnen :9 Support klasse hebben we hiermee ook gehad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Equalized schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:44:
[...] Klopt ook wel, maar ik had het meer in de trant van BH @ Mashtuur, daar maak je met een tank wel degelijk veel kans. (Vooral omdat een BH relatief groot is.)

Tank vs. F-15, is ook te doen, maar daar moet je echt Roodkapje voor heten :+

;)
@Mashtuur, ja daar moet ik je gelijk in geven maar in princiepe telt dat voor iedere map, zodra een chopper laag gaat hooveren is hij niets anders dan een sitting duck met een enorme schieschijf op z´n kont... Tja een F15 zal mij niet gauw lukken, ik ben nogal een n00b in een tank. (blijf gewoon stil staan terwijl mijn tank aan het reloaden is enzo...) Maar langzamerhand begin ik het te leren. Hoewel ik nog regelmatig door een APC aan gort word geblazen :X

Edit
aMUSEd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:30:
Heb gemerkt dat met burst-fire een stuk beter gaat..het ragwerk is zinloos.

Ja stilhangen is er nu niet meer bij met de verbeterde anti-air-missles en nu dat je als antitank/tank vrij gemakkelijk een langzame heli kan raken.
Hopelijk gaan ze binnenkort ook de jets aanpakken.. vaak vreselijk irritant, onrealistisch (is ie weer) en haalt een spel vaak helemaal uit balans (wanneer 1 kant een goede pilot heeft).
Ben ik niet met je eens. Jets zijn in RL ook practisch niet neer te halen vanaf de grond. Ik zat gisteren op Wake met als enige point over Northeren Village. Daar zaten we dus met z´n allen proberen de brug over te komen. USMC had alle vliegtuigen in hun handen en vlogen continue rondjes Carrier -> Northern Village -> Airfield -> Northern Village ... enz. Dus wanneer we even geen bommen op ons dak kregen kregen we wel een Arty op ons dak. Het stomme is dan dat je een hoop mensen het ziet opgeven en niet meer spawnen. Gelukkig waren er ook een paar mensen die het niet wouden opgeven dus in no time lag northern village vol met medics, support class, AT´ers en een paar lui waren zo slim om de AA te bemannen. (EDIT: wel grappig: dan hoor je "enemy Air assets" en vervolgens zie een stuk of vijf AT raketten richting zo´n jet gaan.. >:) )

Uiteindelijk kregen we het toch voor elkaar North Base te veroveren... Toen waren de tickets op. We zijn DIK ingemaakt ik meen 147-0 ofzo maar ik had toch echt het gevoel dat deze game er toch wel een was om in te lijsten... :)

Moraal van dit verhaal: Geef het nou niet zo snel op, verwacht niet dat BF2 een arcade shooter a la Wolfenstein is. Met teamplay kun jij het die kerels in die Jets echt wel het leven zuur maken...

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 178361 op 04-07-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edit
Double post

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 178361 op 04-07-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587

Anoniem: 178361 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:15:
[...]

@Mashtuur, ja daar moet ik je gelijk in geven maar in princiepe telt dat voor iedere map, zodra een chopper laag gaat hooveren is hij niets anders dan een sitting duck met een enorme schieschijf op z´n kont... Tja een F15 zal mij niet gauw lukken, ik ben nogal een n00b in een tank. (blijf gewoon stil staan terwijl mijn tank aan het reloaden is enzo...) Maar langzamerhand begin ik het te leren. Hoewel ik nog regelmatig door een APC aan gort word geblazen :X

Edit

[...]

Ben ik niet met je eens. Jets zijn in RL ook practisch niet neer te halen vanaf de grond. Ik zat gisteren op Wake met als enige point over Northeren Village. Daar zaten we dus met z´n allen proberen de brug over te komen. USMC had alle vliegtuigen in hun handen en vlogen continue rondjes Carrier -> Northern Village -> Airfield -> Northern Village ... enz. Dus wanneer we even geen bommen op ons dak kregen kregen we wel een Arty op ons dak. Het stomme is dan dat je een hoop mensen het ziet opgeven en niet meer spawnen. Gelukkig waren er ook een paar mensen die het niet wouden opgeven dus in no time lag northern village vol met medics, support class, AT´ers en een paar lui waren zo slim om de AA te bemannen. (EDIT: wel grappig: dan hoor je "enemy Air assets" en vervolgens zie een stuk of vijf AT raketten richting zo´n jet gaan.. >:) )

Uiteindelijk kregen we het toch voor elkaar North Base te veroveren... Toen waren de tickets op. We zijn DIK ingemaakt ik meen 147-0 ofzo maar ik had toch echt het gevoel dat deze game er toch wel een was om in te lijsten... :)

Moraal van dit verhaal: Geef het nou niet zo snel op, verwacht niet dat BF2 een arcade shooter a la Wolfenstein is. Met teamplay kun jij het die kerels in die Jets echt wel het leven zuur maken...
Met teamwork kan je alles en iedereen compleet afmaken, indien de vijand geen teamwork gebruikt.
Teamwork in Bf2 betekend vaak 3 vs 1 en snel naar de volgenden, omdat zij zich niet groeperen. Oftwel complete ownage.
Hoewel ik soms in mijn eentje met mijn lieve G3 een halve squad in een keer kan omleggen als ze dicht bij elkaar lopen (gewoon pompen in de richting, dan raak je ze altijd beide redlijk veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
[...]
Ja dat vind ik nou ook. Ik speel het spel nog niet zo lang (maandje ofzo) maar ik blijf ook gewoon spawnen op een cappoint die zwaar bestookt wordt. Hoe vaker ik dood ga hoe meer ik erop gebrand ben om dat punt te behouden.
Even wat anders, ik moet zeggen dat ik 't best nog wel lastig vind om de badges te halen. Klinkt misschien erg n00b maar ik heb echt serieus moeite om met een bepaalde class 10 kills te maken in een ronde :P
Vaak duurt de map gewoon net ff te kort en kom ik 2 of 3 kills tekort. En dan maak ik de meeste kills ook nog es met een .50 van een Humvee. Is echt mijn favo wapen samen met de AT. Lekker choppers neerhalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou zeggen: Blijven oefenen, die badges komen vanzelf en 10 kills... over een paar maanden draai jij je muis daar niet meer voor om.

Gratis Tip: Probeer ook eens een aantal ronden achter elkaar andere kits uit. Dan pas krijg je een goed beeld wat een kit wel en niet kan. ;) Rare zin, ik bedoel te zeggen probeer 2 a 3 ronden een kit uit en probeer dan de volgende.

Edit
@everyone die mij quote, ik heb wel vaker een lange post, ik zou het fijn vinden als je de alinea quote waar je op reageert. Dat komt de duidelijkheid ten goede en scheelt denk ik ook een stukje ergernis bij de mede-forummers. _/-\o_

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 178361 op 04-07-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Edit

[...]

Zo? }) }) }) }) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-08-2024

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

[...]
En jouw punt om jets niet aan te pakken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621

nero355 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:09 :

Was jij niet degene die iemand voor cheater beschuldigde wegens zijn unlocks, maar de persoon in kwestie gewoon SF had ?! ;)
eeeh iets nauwkeuriger want ik uitte mijn verbazing zoals je hier kunt zien.
Tis heel wat anders dan beschuldigen....
Ik had je wel iets hoger ingeschat dan deze below the belt opmerking :*) :o

@Equalized:

Ik begrijp wat je wilt zeggen maar je bent toch met mij eens dat in je eentje ala Rambo
verhoudingsgewijs de minst goede oplossing is om snel de overwinning te behalen?
Bedoel daar gaat het in de basis om. Zo vlug mogelijk alle vijandelijke tikken verminderen.
Als team en als het kan redelijk op elkaar ingespeeld danwel samenwerkend bereik
je gewoon dat het snelst en niet zoals sommigen doen in hun eentje.
Staat los verder van hoe ik vind dat iemand moet spelen. Alleen zeg ik er wel wat van als ik
merk tijdens het spel dat mischien een veldslag continue verloren gaat omdat enkelen er anders
in opereren dan de meesten. Kijk als jij gaat snipen lekker hoog ergens prima, niks mis mee maar ga niet snipen als je toch niks raakt en het voor de sier doet. Idem met andere wapens.
BF2 is een spel waar je aan meedoet om te winnen. Dat is het uitgangspunt van het spel zeker
als je online speelt. Meesten mensen die online spelen willen winnen van elkaar anders waren ze
wel tegen de computer blijven spelen.

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 04-07-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anoniem: 178361 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:27:
[...]Gratis Tip: Probeer ook eens een aantal ronden achter elkaar andere kits uit. Dan pas krijg je een goed beeld wat een kit wel en niet kan. ;) Rare zin, ik bedoel te zeggen probeer 2 a 3 ronden een kit uit en probeer dan de volgende.
Ja ik wissel regelmatig van kit inderdaad.
Tot nu toe bevalt Medic mij het beste. Puur omdat 't een erg veel voldaan gevoel geeft om je teammates te healen / reviven. Lekker met medipacks strooien enzo. Ben ook vaak soort van ambulance. Dan pak ik een humvee en rij de gewonden/overledenen af. Ondertussen pak ik nog wat kills mee met de .50 :)
Na medic speel ik graag Anti Tank en Support.
Maar ik denk dat ik de badges even uit m'n hoofd moet zetten en gewoon relaxed spelen. Betrap me er nu vaak op dat ik te gefcussed ben op de kills en de eigenlijke functie van de kit vergeet.
De badges komen idd vanzelf. De eerste badge die ik kreeg kwam ook erg onverwachts. Dat zijn denk ik ook de leukste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt... Karkland is zo een map waar je zeker als het een 64/64 is als medic/supplier
heel snel je punten krijgt door alleen maar te reviven/healen of amo te geven. 1 groot feest zonder
dat jezelf ook maar 1 schot lost. Bevoorraad iedereen op tijd of gooi de boel op de grond en het ratelt lekker punten voor je binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158070

.Sachiel schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:19:
[...]

Ja ik wissel regelmatig van kit inderdaad.
Tot nu toe bevalt Medic mij het beste. Puur omdat 't een erg veel voldaan gevoel geeft om je teammates te healen / reviven. Lekker met medipacks strooien enzo. Ben ook vaak soort van ambulance. Dan pak ik een humvee en rij de gewonden/overledenen af. Ondertussen pak ik nog wat kills mee met de .50 :)
Na medic speel ik graag Anti Tank en Support.
Maar ik denk dat ik de badges even uit m'n hoofd moet zetten en gewoon relaxed spelen. Betrap me er nu vaak op dat ik te gefcussed ben op de kills en de eigenlijke functie van de kit vergeet.
De badges komen idd vanzelf. De eerste badge die ik kreeg kwam ook erg onverwachts. Dat zijn denk ik ook de leukste :)
Overwacht is ie idd het leukste. Ik heb het spel ook pas een week of 3, en ik heb ook een superslechte kill/death ratio. Maar ik merk wel dat het wat beter gaat. En nu sinds een paar dagen komen bij mij ook een aantal badges binnen. gewoon oefenen. Om een indruk te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zijn die heal-points moeilijk te verdienen zeg ... iemand met waardevolle tips ? Algemeen merk ik dat men maar gemiddeld 10 punten per rondje healt, dus hoe doen die expert-jongens dat dan ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aMUSEd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:51:
[...] En jouw punt om jets niet aan te pakken is?
Niet nodig. Jets zijn gewonen nmy's die je uit de lucht moet vissen. Je moet er alleen iets meer moeite voor doen. that's all. Verwacht nou niet dat jij in je eentje een jet uit de lucht krijgt. Maar met een beetje teamwork moet dat toch te regelen zijn lijkt mij.
.Sachiel schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:19:
[...]... De badges komen idd vanzelf. De eerste badge die ik kreeg kwam ook erg onverwachts. Dat zijn denk ik ook de leukste :)
Idd zijn de bagdes die zo hier en daar bij elkaar sprokkelt het leukste. Mocht je er echt moeite mee hebben dan is hier nog een leuke site voor je. Hier staan veel tips en hints. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Anoniem: 153621 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 10:47:
Om het even voor het een wellus niettus spelletje wordt.

De BH heb je niet met 1 schot vd tank uit de lucht. Anders meld ik me vrijwillig aan even op een lege server met zijn tweetjes dat uit te testen en dan laten we de screenrecorder lopen.
Ook je bewering dat je met een BH niks kan doen wil ik dan bij deze gelijk ff onderhanden nemen
want ook dat is niet waar. Het is afhankelijk wie het bestuurt en wie schiet. Elke speler die gewoon richt en schiet raakt wat. Dat zomaar in het wilde weg schieten (sprayen) en dan komen klagen " Het lukt niet..wat een xxx wapen " is erg kort door de bocht.
M.b.t de anti-air is het gewoon na 3 hits! over en sluiten. Niet na 1 of 2 hits want dan heb je de Bh hooguit zwaar beschadigd.

Wedden dat hetgeen je beweert wordt tegengesproken met de test?
Ik zeg ook niet met 1 schot uit de lucht maar dan issie zeker wel in t rood...en dan ff met je gun er overheen en weg issie hoor! Nou ik daag je uit om bijvoorbeeld op wake met je BH van de carrier naar t eiland te vliegen...zien of je daar aankomt als ik in die J-10 zit...en dan niet laf bailen voordat je boven land bent.

Je raakt gerust wel wat met die guns van de BH maar erg veel damage doen ze niet...k had m laatst nog misschien wel 2 sec op een poppetje staan mét hitindicator en hij liep nog weg.....maar dat ligt vast aan mij... :/

Maar ja...alles is afhankelijk van de spelers en hoe optimaal je diverse middelen gebruikt want als er 2 FAV's op de punten van wake staan is je BH ook zo stuk..en als er niemand in de stinger/essex zit is het ook allemaal een stuk makkelijker....dus waar hebben we t over?
aMUSEd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:51:
[...]
En jouw punt om jets niet aan te pakken is?
Zelfde om tanks of wat dan ook niet aan te pakken. Iedereen heeft zo zijn bepaalde specialiteit. Denk maar niet dat het wat uit gaat maken. Toen de AA ineens veel beter was heeft dat me misschien 3 rondjes gekost om te adapten en daarna was het weer als vanouds...ik vind dat gejank zo onzin...dan moet je lekker een spel gaan spelen zonder vliegtuigen of maps zonder vliegtuigen.
Ik bedoel...ik vind tanks en APC's ook niets als ik op de grond loopt...en arty vind ik al helemaal laf...moet dat er ook maar meteen uit dan? Het zit er nou eenmaal in....leer dan goed vliegen en doe er wat aan! Vind ik ook van "baserapen". Tuurlijk is het vervelend maar deal with it...daar komt teamwork bij kijken en dat heb je 9 van de 10 keer alleen als je met clans speelt. Dat heb je gewoon bijna niet op pubs.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 04-07-2006 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

Anoniem: 102880 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 18:22:
[...]
Zelfde om tanks of wat dan ook niet aan te pakken. Iedereen heeft zo zijn bepaalde specialiteit. Denk maar niet dat het wat uit gaat maken. Toen de AA ineens veel beter was heeft dat me misschien 3 rondjes gekost om te adapten en daarna was het weer als vanouds...ik vind dat gejank zo onzin...dan moet je lekker een spel gaan spelen zonder vliegtuigen of maps zonder vliegtuigen.
Ik bedoel...ik vind tanks en APC's ook niets als ik op de grond loopt...en arty vind ik al helemaal laf...moet dat er ook maar meteen uit dan? Het zit er nou eenmaal in....leer dan goed vliegen en doe er wat aan! Vind ik ook van "baserapen". Tuurlijk is het vervelend maar deal with it...daar komt teamwork bij kijken en dat heb je 9 van de 10 keer alleen als je met clans speelt. Dat heb je gewoon bijna niet op pubs.
Ik geloof niet dat wij op dit onderwerp op dezelfde frequentie zitten.. geeft niet, meningsverschillen zijn prima. Overigens reageer je op een bericht die niet aan jou gericht was.. is ook prima hoor :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ach Phoenix is als de dood dat het voor hem moeilijker gemaakt wordt om zijn puntjes makkelijk mee te pakken. :+

Feit is gewoon dat als slechts 1 team een goede piloot heeft deze een enorm veel groter verschil uitmaakt dan als 1 team bijvoorbeeld een goede tanker heeft.

Je kunt er in zo'n situatie ook bijna niks tegen doen waardoor het spelplezier toch redelijk verziekt wordt voor een hele grote groep mensen.

Het verzet tegen een goede tanker is trouwens veel makkelijker te organiseren dan tegen 1 goede piloot. Dat laatste is bijna niet te doen zonder een andere goed piloot.
Als die al de lucht nog in komt. Veel goede piloten timen het spawnen vd enemy jet en komen precies op spawnmoment het ding even kapotschieten.

Verder is de AA "iets" beter geworden en niet "veel" beter. Lees: Het was eerst compleet volkomen ruk en nu raak je zo af en toe wat.

[ Voor 12% gewijzigd door Help!!!! op 04-07-2006 20:49 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:58:
Wat zijn die heal-points moeilijk te verdienen zeg ... iemand met waardevolle tips ? Algemeen merk ik dat men maar gemiddeld 10 punten per rondje healt, dus hoe doen die expert-jongens dat dan ? :?
Volgens mij heb ik je hier het antwoordt al gegeven op je vraag. :*)
Dus typ in het veld rechtsboven Strike.. en je krijgt alle mappen met "Strike at Karkland
en kies de meest volle uit zo een met 40/64 of 32/40 etc... en loop als medic achter je troepen ( waar de grootste concentratie manschappen is aan en werp van die pakketjes voor hun voeten en het feest kan beginnen.

Wil je gelijk voor je knife/pistol badge gaan typ dan linksboven in het veld "knife" en je krijgt alle
knife & pistol servers. Kies dan standaard je assault en daarvan weer je mes of je pistool en begin maar te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:04

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Anoniem: 153621 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:12:
[...]
Wil je gelijk voor je knife/pistol badge gaan typ dan linksboven in het veld "knife" en je krijgt alle
knife & pistol servers. Kies dan standaard je assault en daarvan weer je mes of je pistool en begin maar te killen.
Met als gevolg een account-reset?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Anoniem: 153621 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:12:
[...]

Volgens mij heb ik je hier het antwoordt al gegeven op je vraag. :*)
Dus typ in het veld rechtsboven Strike.. en je krijgt alle mappen met "Strike at Karkland
en kies de meest volle uit zo een met 40/64 of 32/40 etc... en loop als medic achter je troepen ( waar de grootste concentratie manschappen is aan en werp van die pakketjes voor hun voeten en het feest kan beginnen.

Idd, dit wordt door EA niet op prijs gesteld en de sanctie daarop is dan ook een reset van al je puntjes. Beetje jammer als je niet weet dat het niet mag (als je het doet terwijl je weet dat het verboden is, mogen ze je gerust resetten imho :P ). :)

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

@MM2005, je zegt dat als je unranked speelt je voor noppes speelt? Ik vind dat totaal niet zo. Ik vind zowiezo dat iedereen teveel om z''n punten en medailles geeft. Ik speel een spel omdat ik het leuk vindt. Niet omdat ik dan kan zeggen dat ik al major ofzo ben. Dat maakt me namelijk niks uit. Ik draai vaak zelf een server waar ik met vrienden en bekenden van bf2 op speel. Dat is vele malen leuker dan ranked spelen.

Verder is een blackhawk in daqing en dalian echt te kansloos. Ze gaan veel te traag die dingen. 1 tv-guided is genoeg om welk voertuig dan ook te doden. Daarom vind ik ze zo leuk :P Als je een tv-guided ontwijkt met de BH met bvb een barrel-roll. Als je daar klaar mee bent heeft de andere heli alweer een raket klaar om te schieten. Ik zit zelf ook nooit in een blackhawk (behalve @ mashtuur) omdat je gewoon te makkelijk neergehaald wordt. Een tv guided heeft altijd nog 300-400 meter range. Maakt niet uit waar je vliegt want de raket haalt je toch wel in ;)

edit: BH bommen met de f15 of de su30 is ook goed te doen. Dan hoor je geen lock maar ben je wel dood :+

[ Voor 19% gewijzigd door R-O-Y op 04-07-2006 22:05 ]

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel ook BF2 omdat ik het leuk vind maar ook omdat ik tegelijkertijd het leuk vindt
om voor mijn inspanningen een beloning te krijgen in de vorm van een rank/medaille etc..

Met noppes bedoel ik dus dat je het spel niet serieuzer neemt dan iemand die echt continue
wil winnen en als het even kan dat met punten/medailles beloond wilt zien.
Als je voor je lol alleen speelt dan ben je vaak laks met bepaalde handelingen gewoon omdat
je het toch als een *grappig* iets ziet en niet die gedrevenheid hebt ivg met de fanatiekelingen.
Vaak willen deze spelers gewoon lekker rondlopen, af en toe wat killen als het op hun weg komt
en vinden het verder best en al dat taktiekgebeuren en squad joinen is maar onzin...

Ik ben ook geen major ofzo maar probeer me wel elke keer te verbeteren gewoon omdat ik
die gedrevenheid heb.Ik kies ook daarom of de eigen server of server waarvan ik weet dat daar
ook gelijken rondlopen die er ook voor gaan.Het leukste van dat soort servers vind ik dat je snel bijleert en je zelf verbetert t.a.v. BF2. Immers je leert van betere spelers hoe vaak je
ook gekilled wordt.

M.b.t. de BH kan ik kort zijn na alles wat erover is gezegd:

Ik word zelden neergehaald met de BH waarschijnlijk omdat ik me wel redelijk kan redden
in benarde situaties. En dat voor iemand die eigenlijk een armorwhore is :D
Een BH is een toegevoegde waarde als je ermee weet om te gaan.
Tuurlijk ben je in een 1 op 1 situatie meestal kansloos tegen attack-choppers of jets, alleen
wie zegt dat je de confrontatie moet aangaan? Niemand!
Idem met AA. Zeker gehoord tijdens vluchten maar als je een beetje goed kan vliegen dan zijn
die ook snel te verwaarlozen en heb je er geen last van.
Dus als je zo vliegt dat je open en bloot ontdekt wordt dan vraag je erom en is het logisch dat je dan zegt dat de BH niks voorstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

%$^#^^ :(
Log net aan bij een spel.. op het moment dat ik kan joinen kapt BF ermee en wordt ik naar m'n desktop gegooid. Dan nog maar een keer proberen.. gebeurd hetzelfde.. nog eens..hetzelfde.. ;(
For the love of god... help me, please.. the humanity.. sob 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

@MM2005,

ik speel vaak de attack heli en m'n broertje commander. Met teamspeak of VOIP kan je dan precies vertellen waar een heli heengaat. Dan zoek jij de confrontatie nie top maar ik wel. Simpelweg omdat je met de blackhawk alleen kan rammen of bailen :P Wapens heeft dat ding niet. :( (vind ik wel jammer)

Verder speel ik heel fanatiek met teamwork ed. Maar dan liever wel met mensen die het ook doen. Soms sta ik op een ranked server m'n tank te repareren en dan jat een "vriend" 'm. Dus je moet op je vrienden en vijanden letten :X Daarom liever op een eigen server waar je lastpakken gewoon kan bannen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 12:45
aMUSEd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 22:29:
%$^#^^ :(
Log net aan bij een spel.. op het moment dat ik kan joinen kapt BF ermee en wordt ik naar m'n desktop gegooid. Dan nog maar een keer proberen.. gebeurd hetzelfde.. nog eens..hetzelfde.. ;(
For the love of god... help me, please.. the humanity.. sob 8)7
Probeer dit eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

Dank!!!.. zal het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Anoniem: 153621 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 22:29:
M.b.t. de BH kan ik kort zijn na alles wat erover is gezegd:

Ik word zelden neergehaald met de BH waarschijnlijk omdat ik me wel redelijk kan redden
in benarde situaties. En dat voor iemand die eigenlijk een armorwhore is :D
Een BH is een toegevoegde waarde als je ermee weet om te gaan.
Tuurlijk ben je in een 1 op 1 situatie meestal kansloos tegen attack-choppers of jets, alleen
wie zegt dat je de confrontatie moet aangaan? Niemand!
Idem met AA. Zeker gehoord tijdens vluchten maar als je een beetje goed kan vliegen dan zijn
die ook snel te verwaarlozen en heb je er geen last van.
Dus als je zo vliegt dat je open en bloot ontdekt wordt dan vraag je erom en is het logisch dat je dan zegt dat de BH niks voorstelt.
http://media.putfile.com/B-Hiskansloos

bootjes en de BH zijn kansloos, al ga je 2-3 zo hoog zie je ze alsnog vliegen (= dood). Wat jij impliceert is dat als je de BH slecht vind je niet kan vliegen. Ik vind de BH slecht omdat ik hem zelf gewoon vaak uit de lucht schiet. Als je erin zit kan je je ook niet verdedigen, daar hou ik niet zo van.

[ Voor 11% gewijzigd door R-O-Y op 04-07-2006 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Filmpjes zeggen mij niks en bewijzen niks.Die discussie hebben we al eerder gevoerd met bijbehorende redenen dus dat ga ik niet meer voeren.

Als jij 100% zeker bent dat je BH altijd uit de lucht schiet dan bij deze uitgenodigd om
morgenmiddag vanaf 15:00 uur op Rubberducky langs te komen.
Ik in een BH,en jij 3 kansen in 3 aanvlieg-routes om je klasse te bewijzen.
Battlerecorder laten we meelopen zodat er kan worden getoond wie nu gelijk heeft.
Lukt je het niet na 3 keer aanvliegen om mij er 3 keer af te schieten dan heb je verloren.
Lukt het je wel heb jij gelijk. Tot morgen :O

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 05-07-2006 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

kan niet, ik heb een x550 in m'n comp zitten :( Kan ff geen BF2 spelen, ik heb een nieuwe kaart besteld die deze week binnen moet komen. Dan kan ik weer spelen :D (x550 is knudde, moet alles op low :( )Maar heb je een ingame naam? Dan zoek ik je gewoon een keer op via bf2s, daar zie je wie waar speelt. Ik ben MartinAir als ik bf2 speel. Alleen ben de komende tijd niet online. Daarna weer heel veel ivm vakantie enzo :P

edit, morgen installeer ik msn wel. Dan voeg ik je toe. Kan je ff de servernaam enzo geven. Ik kon namelijk niets vinden met rubberducky :)

[ Voor 17% gewijzigd door R-O-Y op 05-07-2006 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26642

Strike at Karkland

KARKAND.

wordt daar een beetje moe van 8)7 , dat 't nog steeds verkeerd wordt geschreven en de rest van de tekst wel een goede inhoud heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 26642 op 05-07-2006 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Tis maar waar je je druk om maakt : :o

Wordt nog leuk straks met Road To Jalalalalalabad :9

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 05-07-2006 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Anoniem: 153621 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 23:53:
Filmpjes zeggen mij niks en bewijzen niks.Die discussie hebben we al eerder gevoerd met bijbehorende redenen dus dat ga ik niet meer voeren.

Als jij 100% zeker bent dat je BH altijd uit de lucht schiet dan bij deze uitgenodigd om
morgenmiddag vanaf 15:00 uur op Rubberducky langs te komen.
Ik in een BH,en jij 3 kansen in 3 aanvlieg-routes om je klasse te bewijzen.
Battlerecorder laten we meelopen zodat er kan worden getoond wie nu gelijk heeft.
Lukt je het niet na 3 keer aanvliegen om mij er 3 keer af te schieten dan heb je verloren.
Lukt het je wel heb jij gelijk. Tot morgen :O
jeetje rubberducky is echt niet zo great... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Anoniem: 26642 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 00:07:
wordt daar een beetje moe van 8)7 , dat 't nog steeds verkeerd wordt geschreven en de rest van de tekst wel een goede inhoud heeft.
Tja, de 'balck hawk' en andere 'me server'/'me muis' en 'ik vindt' komen niet echt ingentillent over, en behalve lichte verwondering en lichte vermoeidheid leg ik me daar meestal maar bij neer :P

[ Voor 7% gewijzigd door tweaktubbie op 05-07-2006 09:35 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tweaktubbie schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:35:
[...]

Tja, de 'balck hawk' en andere 'me server'/'me muis' en 'ik vindt' komen niet echt ingentillent over, en behalve lichte verwondering en lichte vermoeidheid leg ik me daar meestal maar bij neer :P
DOEN HET WILLEN MAKEN , HET DE PC.
})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:49
Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/comics/20060705.jpg

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik geloof niet dat we op het forum van van Dale zitten of wel?

Er zijn mensen die er niets aan kunnen doen dat ze beroerd Nederlands/Engels kunnen schrijven, Er zijn mensen die het niet beter weten en er zijn mensen die het geen fluit interesseerd. Ik kan me voorstellen dat je je ergert aan taal misbruik maar om er nou zo´n issue van te maken vind ik dan weer een beetje over the top.

Mijn excuses voor de barbarismen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Eensch is Sarin, maar dit is toch een redelijk forum van niveau (ik zal geen vergelijkingen met andere fora maken :P ), maar een beetje correct nederlands is toch wel gewenst en ook niet zo moeilijk toch! Leest voor de anderen vaak veel prettiger en komt minder slordig over.

@R-O-Y, die filmpjes, tsja, als ik met mijn vast gunner in een chopper zit gebeurt dat ook elke minuut, dus zo geweldig is het nou ook weer niet. Tuurlijk zijn BH´s een easy target voor de tv/guided, maar er is ook niet altijd een Z-10 of AH-1Z in de buurt. En dan hebben ze wel degelijk zin (gewoon als vervoersmiddel, niks bijzonders, je neemt niet eens de moeite te landen, je springt er gewoon halverwege uit 8)7 :P ).

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178361 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:20:
Ik geloof niet dat we op het forum van van Dale zitten of wel?

Er zijn mensen die er niets aan kunnen doen dat ze beroerd Nederlands/Engels kunnen schrijven, Er zijn mensen die het niet beter weten en er zijn mensen die het geen fluit interesseerd. Ik kan me voorstellen dat je je ergert aan taal misbruik maar om er nou zo´n issue van te maken vind ik dan weer een beetje over the top.

Mijn excuses voor de barbarismen. :+
Ja, excuses aanvaard, zulke uitspattingen van jouw kant kunnen echt niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Equalized, Ik vind het niveau waarmee hier Nederlands wordt gesproken, voldoende te noemen. Type-fouten als KarkLand zijn significant niet belangrijk. Woorden als ff, en dergelijke afkortingen vind ik nog door de beugel kunnen daar het nog begrijpbaar is voor een ieder die het leest.

Met tech-talk en dergelijke wordt het voor veel mensen al minder te volgen, ware het niet dat in principe dit forum voor iedereen toegankelijk is en naar mijn bescheiden mening ook zo moet blijven. Om over de "hack" taal nog maar niet te spreken. Gelukkig wordt deze taal niet vaak gebruikt.

Goed, on-topic nu.

Volgens mij kun je heel lang discussieren over het nut en de kwetsbaarheid van de BH. De een vind de BH goed voor de sloop, de ander ziet het nut van de chopper en probeert dat zo goed mogelijk uit te buiten. Gelukkig maar, anders zat iedereen continue in de Jets en zou er niemand op de helipad staan.

Mijn ervaring met de BH is dat ik ook regelmatig uit de lucht wordt gevist. Vooral wanneer een goede Jet piloot je op de korrel heeft, de eerste aanval valt nog wel te pareren. de tweede wordt meestal lastig en de derde is bijna altijd einde verhaal. Er zijn ook jet piloten die het na 5 pogingen nog niet voor elkaar kregen om mij kapot te krijgen, Er zijn echter ook genoeg jet piloten die aan 1 keer genoeg hadden. Tja, shit happens :|

Ik vind de BH een nuttig voertuig en zal hem ook zeker blijven gebruiken. Gelukkig zullen er altijd mensen zijn die in jets of Attack Choppers gaan zitten om mij dan weer uit de lucht te halen... Het houdt de spanning erin zullen we maar zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Equalized schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:53:
Eensch is Sarin, maar dit is toch een redelijk forum van niveau (ik zal geen vergelijkingen met andere fora maken :P ), maar een beetje correct nederlands is toch wel gewenst en ook niet zo moeilijk toch! Leest voor de anderen vaak veel prettiger en komt minder slordig over.

@R-O-Y, die filmpjes, tsja, als ik met mijn vast gunner in een chopper zit gebeurt dat ook elke minuut, dus zo geweldig is het nou ook weer niet. Tuurlijk zijn BH´s een easy target voor de tv/guided, maar er is ook niet altijd een Z-10 of AH-1Z in de buurt. En dan hebben ze wel degelijk zin (gewoon als vervoersmiddel, niks bijzonders, je neemt niet eens de moeite te landen, je springt er gewoon halverwege uit 8)7 :P ).
met een BH haal je het land niet eens :P springen is niet nodig ;) In mashtuur is het idd een handig ding. Daar gebruik ik hem ook altijd. Maar in levels met jets en attack heli's niet. In dalian heb je 2 heli's en 2 jets. Dat is meer dan genoeg om een BH uit te schakelen. Zeker als de jets samenwerken hebben ze hem in 1keer dood. Ik heb nog wel het hele fimpje, alleen is dat 60mb en dat is vervelend met uploaden. Tv-guide je verder ook nog in je eentje? Ik vind dat vele malen fijner dan met een of andere n00b piloot/gunner. Ik vlieg of zelf of met m'n broertje. Dan kan ik overleggen wat we gaan doen. Met VOIP/Teamspeak/naar boven schreeuwen :P

Weet iemand trouwens of er een datum is waarop de nieuwe patch uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 12:15
effe een vraagje,

ik ben nu soldaat en had daarnet 153 punten en men balkje was volledig wit om naar de volgende rang te gaan, ik krijg 164 punten en die is nog steeds soldaat.
hoe komt dat ?

ook wachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

ja gewoon wachten, je krijgt alles vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

G$%#$%@#$@#$

Zit ik lekker op een server te raggen, haal ik mooi 2 ribbons, crasht de server

ben ik die nu kwijt :( :( :( ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aMUSEd

aMUSEd

huup-huup barrrbatruuk

Whats next?.. Boten? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

als de server crasht moet je ze waarschijnlijk opnieuw halen. Lijkt me niet zo'n ramp omdat alle ribbons erg makkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Movinghead schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:22:
G$%#$%@#$@#$

Zit ik lekker op een server te raggen, haal ik mooi 2 ribbons, crasht de server

ben ik die nu kwijt :( :( :( ?????
Ja.
EN over diegene over Noob gunner. Hoe weet je dat nou van tevoren? ik kan toch ook die server joinen, en in die heli stappen, net zoals vele andere Majors en hoger.

Niuwe patch komt uit als het niet meer boeit (zomervakantie is verpest, ETQW is uit en iedereen gaat hopelijk niet naar teamwork gebruiken in ETQW, alhoewel je wel een noob zal zien die probeert punten te halen daar omdat hij denkt dat er rangen zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

met een n00b gunner bedoel ik dat ik met ze gevlogen heb maar ze niks raken. Dan schiet ik ze de volgende keer af met een m95 of ik hang half buiten het level. Als je wilt leren vliegen of tv-guiden doe je dat toch op een lege server of singleplayer. Als ik iemand erbij heb zitten die goed kan schieten en vliegen vind ik het prima. Zeker als diegene een mic heeft ;)

en rang maakt mij niks uit, als je niks raakt dan schiet ik je eruit :P Vind iedereen waarschijnlijk fout maar het is nou eenmaal zo. Je kan prima oefenen op singleplayer met heli vliegen.

[ Voor 21% gewijzigd door R-O-Y op 05-07-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Anoniem: 153621 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:07:
[...]
Alleen zeg ik er wel wat van als ik merk tijdens het spel dat mischien een veldslag continue verloren gaat omdat enkelen er anders opereren dan de meesten.
Dat is natuurlijk afhankelijk van de situatie. Ik kan mijzelf legio matches voor de geest halen dat ons team nog slechts 1 spawnpunt heeft en dat mijn teamgenoten met zijn allen op een kluitje op een spawnpunt blijft concentreren/verdedigen. Of dat mijn teamgenoten keer op keer de kortste route blijft nemen naar de naastliggende spawnpunt(en) en om vervolgens door de tegenpartij te worden opgewacht en afgeslacht .

Het kan in zo’n situatie’s dan heel erg nuttig zijn als enkelen zich proberen te onttrekken van het strijdgewoel om een paar spawnpunten verder een vlag te overmeesteren, zodat mijn teamgenoten uit de benarde positie kunnen worden ontzet en daardoor de tegenpartij eventueel in de rug te kunnen aanvallen. Soms kan je op deze wijze het verloop van de match in positieve wijze ombuigen.
Jammer genoeg heb ik dan meer dan eens het nadeel dat niemand dan met mij mee wil denken en ik, net voordat ik vlag heb overmeesterd, alsnog wordt gekilled door een oplettende commander of chopper piloot.
BF2 is een spel waar je aan meedoet om te winnen. Dat is het uitgangspunt van het spel zeker
als je online speelt. Meesten mensen die online spelen willen winnen van elkaar anders waren ze
wel tegen de computer blijven spelen.
BF2 speel ik (en ik denk vele met mij) op de eerste plaats voor mijn plezier. Als daarbij ook nog aan teamplay wordt gedaan, vind ik het al helemaal schitterend. Gameplay komt voor mij boven het behalen van de winst.
Ik denk dat de meeste mensen die online gaming doen, puur online gamen omdat men niet tegen “suffe bots” wil spelen, maar tegen “menselijke” tegenstanders met ieder hun eigen specifieke en onberekenbare (menselijke) eigenschappen. Het is altijd maar afwachten hoe de tegenstander zal reageren op bepaalde situaties. Als ik persé wil winnen ga ik wel een potje CoD offline gamen.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:50

Stewie!

Keen must die!

Beta patch 1.4 is uit + downloadmirror
Let op: maak een kopie van je bf2 directory voordat je deze patch installeert!

---
Today EA released the 1.4 beta patch. Patch 1.4 includes the new map 'Road to Jalalabad' and a new infrantry only serversetting.

The 1.4 beta patch can only be played on unranked servers and a select number of EA Trusted Partners is allowed to host these servers. The client patch is available as full (530 mb size) and incremental (140 mb size) version and is not backwards compatible. Because there won't be many 1.4 beta servers online, it is not wise to upgrade to this beta version unless you are willing to contribute in the bugfind proces.
The readme of beta patch 1.4 describes how to be able to play both 1.3 and 1.4
Feedback of any kind of bugs is welcome, please contact your EA Trusted Partner and include as much details as possible. In The Netherlands your are welcome to contact i3d.nl (info@i3d.nl) for feedback on beta patch 1.4

The clientpatch is downloadable on our special 1000 mbit mirror website:

http://files.i3d.nl (European 1000 mbit mirror)
Beta Disclaimer

Greetings!
By taking part in this BETA you are accepting the risks related to the use of non-final code. EA & DICE are not responsible for any harm caused by the use of these files. EA will not provide customer support for any issues related to the use of any BETA related files. Any issues experienced during the use of these files should be reported to the EA Battlefield2 forums.

[ Voor 81% gewijzigd door Stewie! op 05-07-2006 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181246

Ik kan niet multiplayer spelen,
als ik een account wil creeeren wil em nie verder gaan :(

hoe zou dat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181246 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:05:

hoe zou dat komen?
Beetje meer info zou welkom zijn... Kun je niet inloggen heb je de juiste patch? Heb je het überhaupt wel over Battlefield 2?

_o_ @DaMorpheus ... Ik kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156862

Voor zover ik weet moet je een unieke naam verzinnen, eentje die nog niet in gebruik of geregistreerd is dus. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Wat raad jij aan DaMorpheus? Denk je dat het erg buggy is, of is het de moeite waard het te gaan spelen (ook voor fun en niet alleen om als 'bugfinder' mee te helpen)?

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160435

Anoniem: 181246 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:05:

hoe zou dat komen?
Het aanmaken van een nieuwe BF2 account kan erg lang duren. Gisteren heeft een vriend van mij dat ook gedaan en dat duurde zeker 10 minuten. Ik kan van mezelf nog herinneren dat dat ook niet echt snel ging. Dus gewoon geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Laatst online: 05:37
Ik heb de patch al gedownload en geinstalleerd :Y)

Ik draaide 1.12 omdat ik niet zo blij was met EA :P

Road To Jalalabad is idd de nieuwe Strike At Karkand 8)
Ik vind de map zelf erg gaaf :)

Ik heb al wel een ouwe bug gevonden: de medic bug: Als je switched tussen je Shock Paddles en iets anders en dan blijft reviven krijg je dat Clear! Clear! Clear! gedoe weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 06:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wanneer staat de officiele patch eigenlijk gepland (voorzover EA/Dice ivm eerdere patch-perikelen nog aan datums doet)??

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

1.4 staat nergens gepland, deze komt uit als de patch af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 23:43

WhiteDog

met zwarte hond

Iemand die wat screenshots wil posten van Road To Jalalabad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P!m
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 00:11

P!m

Een nieuwe patch, altijd leuk.

Heb nu de patch geinstaleerd maar zie maar 1 server. Kan iemand hier het ip van een 1.4 server plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Nee, die komen pas online zodra dat mag van EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol ik kreeg vanavond weer promotie! Eentje waar ik erg blij mee ben!

Afbeeldingslocatie: http://i75.photobucket.com/albums/i288/Sarin_01/private1stclasspromotion.jpg

\o/ Finally! 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:40
R-O-Y schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:05:
met een n00b gunner bedoel ik dat ik met ze gevlogen heb maar ze niks raken. Dan schiet ik ze de volgende keer af met een m95 of ik hang half buiten het level.
Even een gratis tip van mij..... ga geen admin buiten het level hangen... de kans op een ban is dan vrij groot te noemen 8)7

... en ja ik spreek uit ervaring.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Laatst online: 05:37
Iemand die de Beta 1.4 patch heeft moet even Karkand singleplayer gaan spelen :o

- Het is de 64 man uitvoering met voor allebei een Blackhawk of MEC heli

- De spawnpoints zijn bijna allemaal neutraal

En nog wel wat andere dingetjes :P

Je kan duidelijk zien dat het een Beta is hahaha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat wordt bedoeld met 'not backwards compatible' ??? Verse install nodig eens de definitieve 1.4 uitkomt ? :? 8)7 Indien ja, dan pas ik hier toch ff :7

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 127429 op 06-07-2006 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dubbelpost

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 127429 op 06-07-2006 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:23

Shabbaman

Got love?

Heb je in die 64 player versie ook 63 bots dan?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Vind Jalalaba meer op Mashtur City dan op Karkand lijken eigenlijk.

Een tip voor city combat,.. gebruik de anti-tank zonder te locken.
Tanks/APC/Jeeps verwachten dan niks, en zijn een stuk makkelijker uit te schakelen omdat ze geen waarschuwing vooraf hebben (lock-tone). Bijkomend voordeel is omdat ze niks verwachten ook geen rook "puffen" of als een idioot heen en weer karren, en dus weer makkelijker te raken zijn. :)
(weet ff niet meer zeker of Humvee's en Vodniks nu ook een lock tone krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167410

Frenzy_LS schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 09:54:
Vind Jalalaba meer op Mashtur City dan op Karkand lijken eigenlijk.

Een tip voor city combat,.. gebruik de anti-tank zonder te locken.
Tanks/APC/Jeeps verwachten dan niks, en zijn een stuk makkelijker uit te schakelen omdat ze geen waarschuwing vooraf hebben (lock-tone). Bijkomend voordeel is omdat ze niks verwachten ook geen rook "puffen" of als een idioot heen en weer karren, en dus weer makkelijker te raken zijn. :)
(weet ff niet meer zeker of Humvee's en Vodniks nu ook een lock tone krijgen)
locken met een anti tank wapen? is dat nieuw? :9~
* Anoniem: 167410 moet maar wat vaker battlefield2 gaan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Anoniem: 167410 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:01:
[...]

Amored voertuigen horen als er een AT raket op ze richt. Maar hoe je nou niet kan locken is mij ook een raadsel. Geen scope gebruiken ofzo?

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Equalized schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:12:
[...]
Maar hoe je nou niet kan locken is mij ook een raadsel. Geen scope gebruiken ofzo?
Yup, zonder scope schieten. Bijkomend voordeel, de (her)laadtijden van de SRAW/ERYX zijn een stuk sneller.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Equalized schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:12:
[...]

Amored voertuigen horen als er een AT raket op ze richt. Maar hoe je nou niet kan locken is mij ook een raadsel. Geen scope gebruiken ofzo?
Als je wat handiger bent of wordt met AT dan kun je ook boven of naast je doelwit mikken en schieten en op het laatste moment bijsturen, dan hoort jouw doelwit de lock toon en wordt bijna meteen geraakt, dan kunnen ze niet eens meer reageren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Anoniem: 167410 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:01:
[...]

ehh,, naja "locken" in de zin van je vizier gebruiken (scope), en dat je vijand een "lock-tone" te horen krijgt,.. sorry enigzins verwarrend nu :)

Er boven mikken kan ook, maar iets lastiger voor city combat / Close range omdat je eigenlijk gelijk weer naar beneden moet bijsturen.
Afgezien van het feit dat ik het wel leuk vind de "tanker" te fukken dat ie geen waarschuwingen hoort. Omgekeerd (wanneer ik zelf in een tank zit) heb ik er echt een bloedhekel aan namelijk,.. wehehe :D

[ Voor 35% gewijzigd door Frenzy_LS op 06-07-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:51:
Wat wordt bedoeld met 'not backwards compatible' ??? Verse install nodig eens de definitieve 1.4 uitkomt ? :? 8)7 Indien ja, dan pas ik hier toch ff :7
Daarmee wordt bedoeld dat je niet direct van 1.4 naar 1.3 terug kan switchen om te gaan ranken.

Maar niet getreurd, in de READ ME van de patch staat op een heel kinderachtige manier uitgelegd hoe je het wel kan doen >>>>

Installation steps to protect your original BF2 install:
Beta Installation

1. Go to “C:\Program Files\EA GAMES”
2. Right click the “Battlefield 2” folder and choose “Copy”
3. Right click anywhere away from this folder and choose “Paste”
4. Once the copy has completed, you will have two folders named “Battlefield 2” and “Copy of Battlefield 2”
5. Install the patch 1.4 beta, then start the game as normal

When you wish to switch back to the release version of BF2, use the following steps:

1. Go to “C:\Program Files\EA GAMES”
2. Right click the “Battlefield 2” folder and choose “Rename”
3. Rename the folder to something like “Battlefield 2 Beta”
4. Right click the “Copy of Battlefield 2” folder
5. Rename the folder the “Battlefield 2”
6. Start the game as normal.

The shortcut will run BF2.exe from whichever folder is named “Battlefield 2” and both installations share the same registry entries.

Using the above steps will negate the need to completely uninstall and re-install whenever you wish to switch from the retail version to the beta version and vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoooo zijn we weer. Gisterenmiddag tot vanochtend in de vroege uurtjes weer vreselijk vermaakt
en gelachen om sommige spelers. ja....dat was een hele ruk spelen maar wel eentje waar ik
die awards haalde die ik al een tijdje wilde hebben maar steeds niet aan toe kwam.

Daar was er een goser die continue bij Karkand " enemy boat :o :o spotted " riep.
Zoiets breekt in het heetst van de strijd wel ff de spanning en deed me behoorlijk :D
Daar waren weer de bekende noobs die zonder te kijken weer in de bekende boobytraps
liepen zoals doorrijden richting de MEC basis en op de brug die mijnen die vlak onder het hellinkje lagen of precies aan de bovenrand wanneer je via het water probeert over te steken niet zagen.En ipv dat je denkt, nu begrijpen ze het wel en nemen ze een andere richting voor een oversteek,nee hoor... gewoon weer dezelfde route en weer *boem* en puntjes binnen.( voorbeeld 1)
Schijnbaar hebben ze niet door dat APC's via het water aan de zijkanten er langs kunnen om zo
de mijnen te vermijden.Gelukkig had mijn team ook die andere 2 overgangen met mijnen geboobytrapped zodat geen enkele armor naar onze MEC basis kon.

Op Zatar Wetlands was het heel snel over en uit voor MEC want volgens afspraak werd eerst via
een omweg de BH vol met manschappen richting hun basis gestuurd waardoor deze heel snel in onze handen viel en gelijk afgegrendeld dmv mijnen etc.. waardoor MEC in 1 keer hun belangrijkste armor te samen met hun luchtmacht kwijt was. Onnodig om te zeggen dat radar e.d. ook werd opgeblazen.
Intussen hadden de armor -units het andere heli-platform in handen gekregen en bewaakt
waardoor wij in de lucht kompleet overwicht hadden en het toen eigenlijk alleen maar aftellen was.

Ook lachen op Songhua Stalemate waar onze chinese tegenstanders dachten slim te zijn met hun para-landing op onze basis. Een squad moest nog vertrekken en zag dus de Chinese heli aankomen waardoor het een eitje was om ze uit te schakelen.Ook de weg naar onze basis was geboobytrapped dus armor kon er ook niet komen via de bekende wegen. Felste verzet vond wel plaats rondom de heli-basis van China zodat het behoorlijk lang duurde eer we die in handen hadden. Ook het veroveren van
de Chinese hoofdbasis was een hele klus omdat de tegenstander echt heel goed speelde en een paar fantastische spelers bij zich hadden die ons elke keer terugworpen als we dachten een doorbraak te hebben. Daarom moesten we op een bepaalt moment continue met de 2 BH's van bovenaf blijven schieten om onze eigen troepen wat lucht te geven en te ondersteunen.
Het was in ieder geval een hele boeiende veldslag en we verloren dan ook de eerste 2 rondes
om daarna de volgende 3 te winnen. Alle mappen waren trouwens 64/64 dus lekker grootschalig.

Was een avondje wel :z

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 14-07-2006 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Onder welke ingame nick speel jij nou MM2005? :)

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Euhm ... ik lijk de map 'C:\Program Files\EA GAMES' niet te hebben. Ook met de zoekfunctie vind ik nergens iets wat erop lijkt ... wat nu ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

die map heb je wel, gewoon in windows verkenner eerst C: openen. Dan program files en dan zie je hem wel staan.

Of je hebt bf2 zelf in een andere mpa geinstalleerd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Anoniem: 127429 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:27:
Euhm ... ik lijk de map 'C:\Program Files\EA GAMES' niet te hebben. Ook met de zoekfunctie vind ik nergens iets wat erop lijkt ... wat nu ? :?
Gewoon je Battlefield2-map opzoeken. Je hebt tijdens de installatie waarschijnlijk voor een andere path gekozen dan c:\EA Games\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R-O-Y schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:25:
die map heb je wel, gewoon in windows verkenner eerst C: openen. Dan program files en dan zie je hem wel staan.

Of je hebt bf2 zelf in een andere mpa geinstalleerd??
Yup ... staat op mijn E schijf ... (e:/Games/Battlefield 2) Maar die map is wel 3.5 GB groot ... het kan toch niet de bedoeling zijn dat we daar een copy van moeten nemen ???? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 23:43

WhiteDog

met zwarte hond

Anoniem: 127429 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:33:
[...]

Yup ... staat op mijn E schijf ... (e:/Games/Battlefield 2) Maar die map is wel 3.5 GB groot ... het kan toch niet de bedoeling zijn dat we daar een copy van moeten nemen ???? 8)7
En waarom niet? Als je een patch installeert dan gaat hij al die files aanpassen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon doen als je de schijfruimte hebt, anders wachten totdat de volledige (hopelijk goede) patch komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Anoniem: 127429 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:33:
[...]

Lol, waarom denk je dat het spel op een DVD is geperst ;) Omdat hij ook op een CD past? Denk het niet he :p

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aramdin schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 14:41:
[...]

Lol, waarom denk je dat het spel op een DVD is geperst ;) Omdat hij ook op een CD past? Denk het niet he :p
't Zal wel de warmte zijn die me parten speelt ... Let the copying begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737

Nou ik wacht wel af.
Speel nog wel even ranked 1.3

Ben een luie gamer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

vandaag is Bf2 deluxe binnengekomen.
Ik heb hem zonet geinstalleerd en opgestart ...

nu is het hele spel zowat nederlands ...

weet iemand of je het ook veranderen naar engels?

(ik heb gezocht in oude topic, maar ik kon niks vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe, me to

Ik wacht het liefste ook eventjes af. Laat het wel over aan de pro's ;)

Maar ook omdat ik het spel pas heb en zo nog niet alles weet, dus laat staan dat ik nu al kleine bugs kan gaan opsporen :P
Anoniem: 40554 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:47:

Staat wel in het topic hiervoor dacht ik. Maar het was iets van back-up maken van je profile, en dan deinstalleren, weer installeren (in het engels dus) en dan de map weer terug pleuren. Maar weet het niet helemaal zeker meer. Moet ff iemand bevestigen

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 158070 op 06-07-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:19
Anoniem: 40554 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:47:

Ehm, bij de installer echt aan het begin, staat een schuifbalkje met de vraag, die normaal alleen de installer betreft, maar ook het hele spel in die taal installeerd. Had ik de 1e keer ook, ah handig de installer op nederlands, conlusie-> heel spel in nederlands.
In het begin voor engels kiezen en je zit goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

oke dat wordt opnieuw installeren :(
en ik ben nog niet online geweest ... dus ik hoef nerges een backup van te maken

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 06-07-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Okay ... 1.4 ligt er alweer af ... Deed het eigenlijk enkel voor de nieuwe map, maar daar werd ik na 2 minuten reeds misselijk van. Die lijkt toch nergens op ? Net alsof er iets serieus scheef zit met de lightning of zo, kotslelijk ...

Waar zijn ze nou mee bezig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:19
Waar ze mee bezig zijn?
Een beta, verwacht er dan ook niet te veel van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe werkt het trouwens dat je van een server wordt gekicked vanwege een teamkill of zo, dat je dan voor een minuut wordt gekicked, dat je dan na die minuut weer die server kan joinen? Ik zie nergens zo'n knop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04:20
Anoniem: 158070 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 17:46:
Hoe werkt het trouwens dat je van een server wordt gekicked vanwege een teamkill of zo, dat je dan voor een minuut wordt gekicked, dat je dan na die minuut weer die server kan joinen? Ik zie nergens zo'n knop zitten.
Daar is ook geen knop voor. Kijk op je horloge en join na een minuut de server weer?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169084

Laat maar, foutje :Y)

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 169084 op 06-07-2006 19:41 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1) Problemen op een server? Neem contact op met de admin of de hoster van de server.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.
4) Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!