[PC] Battlefield 2 - Deel XXXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.781 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-06 19:51
LED-Maniak schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 22:31:
[...]

Denken: ik moet nu droppen, en het dan net een sec eerder doen.

Lukt mij aardig :Y)
Wat een heeerlijke redenatie. Prachtig, Snel eens proberen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-06 19:51
Ik zie niet dubbel, ik post zelfs dubbel :Z

[ Voor 84% gewijzigd door Tomino op 27-07-2006 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Als niemand anders het wil doen wil het wel doen. Maar zal morgenvroeg worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100077

Myreact vind ik ... voorkeuren niet ... wat een oudbollig forum ook :r Er was toch een shortcut-toetsencombo om er te raken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
pfffff blijkbaar gaat 1.4 niet meer in juli komen? dat was anders duidelijk wel de richtlijn volgens EA, heb t toen zelf gelezen.
ik begin er onderhand wel een beetje moe van te worden, heb mn hele pc gister weer opnieuw geinstalleerd speciaal voor BF2, omdat ie telkens frozen screen vertoonde, door een crash in combinatie met winamp :S hoezo vaag. en dus telkens erna (ook zonder Winamp) bleef scherm bevriezen na 3 sec ingame ofzo.

ik vraag me ook werkelijk af of 1.4 wel zo geweldig zal zijn...als ik zo sommige ervaringen op het EA forum lees, krijg ik een slecht voorgevoel...het zijn niet alleen die crashes, ook ingame zijn er gewoon nog een hoop dingen die je echt binnen enkele minuten spelen al opvallen die niet kloppen, dat ze er nou ff ook eens een keer wat aan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587

Anoniem: 169084 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 20:06:
Ik heb er nu toch echt even genoeg van, en ik weet dat ik voor meedere forum bezoekers spreek:
Waarom zie ik toch boven alle vreemde/nutteloze/patserige posts de namen Ace Lightning of Jachertje staan?

Kunnen jullie alsjeblieft eens ophouden met die verschrikkelijk irritante posts? Want de lol van dit forum begint er af te gaan als je voor de 30ste keer een post van Ace Lightning leest die een KDR van 2.0 heeft, of Jachertje die zo ontzettend hard owned in z'n J10.
Ongesteld? je weet dat iedereen al een week klaar is hierover te zeuren he, je loopt achter.
En als het je niet bevalt zou ik je adviseren vooral niet op andere BF2 forums te komen, want dan krijg je een hoge bloeddruk met je fobie.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 28-07-2006 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 00:10:
Nou...ik heb vanwege andere bezigheden een paar daagjes geen BF2 aangeraakt dus ik heb er eigenlijk dit weekend wel weer even zin in. Wie doet ermee om die irritante :o Ace Lightning of Jachertje even wat tegenstand te bieden? Kunnen de verhalen na afloop weer de ijskast in en de excuses waarom het toevallig deze keer niet lukte van stal worden gehaald. :D Ik ben maar een simpele noob die graag af en toe tegenstand geeft. O-)
PhoeniXProjects jij lijkt me wel iemand die graag meedoet met zoiets. Trommel jij ff die 2 geweldenaren op,regel een server, Mysteri0uZ kom er ook bij zodat je na afloop kunt pronken hoe jij Ace Lightning of Jachertje hebt geowned >:) en dan is de rust weer wederkeert. :*)
Bring it on bitch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

hoewel own in deze contect nog wel enigszins past, denk ik dat je on bedoeld ;)

* AllSeeyinEye stopt weer met miereneuken
lekker he Oemf, die kleine beestjes...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 08:17:
[...]

Laat die mieren met rust, NU!~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P

PS: ik weet ook wel dat Phoenix beter is in de lucht, maar ik own de mensen ook daar, dus dan zal hij het dan ook wel doen. PS: ik speel nooit op NL servers, dus ga je nou niet aangevallen voelen, want de kans is klein dat ik dan heb gevochten tegen jullie.

PS: ownen =
-bombs die het halve enemy team uitschakelen op 64 player server.
-mensen die in J10 alles proberen maar toch door mij in F35B worden neergehaald,
-mensen die jou baserapen, dan op een moment niet opletten waardoor je in de lucht komt, en ze vervolgens 32 keer achter elkaar neerhaalt (waarom staat hij trouwens niet in mijn fav vitcims lijst, want mijn minst fav victim is 4, dus waarom staat hij er in vreedesnaam niet bij?), met als gevolg dat ze scheldend de server verlaten

Ownen in J10 is dus eigenlijk een beetje misplaatst want dat is normaal.

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 28-07-2006 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Anoniem: 149587 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 08:18:
waarom staat hij trouwens niet in mijn fav vitcims lijst, want mijn minst fav victim is 4, dus waarom staat hij er in vreedesnaam niet bij
Dan heb je tussendoor nog andere kills gemaakt. Ook die lijst is een streak (zo ving ik een paar pagina's eerder op)

Ach, ik zuig grote tijd in eender welk vliegtuig, ben allang blij dat ik de laatste tijd eindelijk een beetje kan chopperen...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:08
LED-Maniak schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 22:31:
[...]

Denken: ik moet nu droppen, en het dan net een sec eerder doen.

Lukt mij aardig :Y)
Heb jij een tijdmachine dan? Op het moment dat je het denkt, een seconde daarvoor droppen :??

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Gewoon hoog vliegen>Duik maken>Je doel op de helft van de bovenste helft van dat gek verticaal lijntje houden en droppen maar :)

Oefenen paar keer en het moet lukken !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119829

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 08:17:
[...]

Mag ik ook een klein beetje muggenziften... het is context niet contect

@Tomino

No offence, maar ik heb niet echt behoefte om 1 op 1 met jou te gaan. Als je een topic post kunnen andere mensen ook genieten van de eventuele oplossingen. Daar is Tweakers zo groot mee geworden.

@Phoenix
Dat van die ruis zuigt, moet zeggen dat ik mijn geluid genoodzaakt zag om op medium te zetten, wel hardware aan. Zie dat je de X-Fi kaart hebt, maakt dat nou zo'n verschil qua prestaties in BF2?

Geloof dat daar onlangs een driverupdate voor is gekomen. Mogelijk dat dat het probleem verhelpt/veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737

Mogen we deze thread nog wel gebruiken of is het helemaal uit den boze :|

Zijn er vanavond wat GOTters op Bierhalle te bewonderen.
Misschien leuk om een GOT-squadje te maken aldaar :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Nee.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1) Problemen op een server? Neem contact op met de admin of de hoster van de server.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.
4) Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!