Of zie gewoon mijn homepage, wat eigenlijk gewoon de statspage van BF2.com is.
Maar ik zeg het wel.
Killa4live , ik zit niet in een clan ofzo, sinds ik een joytsick heb en mijn eigen PC alles op High kan zetten ben ik addicted too flying, dus vandaar dat ik niet meer zo snel in puntenstijg als tijdens mijn infantrywhore dagen (toen soms wel 1500 per dag).
Denk dat ik als ik infantrywhore was gebleven ik nu Brigadier-generaal zou zijn, maar heb liever veel plezier.
Gisteren in plane de hele tijd "Thank you mate" gehoord over VOIP en via menu van team, omdat ik telkens armor molde met mijn plane, want die armor's waren teleksn op weg een kamp van ons binnen te rijden vol met infantry (oftewel ownage prevention).
De truuk om een goed eluchtmacht te hebben =
Ga in squad met VOIP waarvan de mensen op de grond lopen. Degene op de grond spotten en zeggen via VOIP en jij bomt, en andersom ook, als ik zie dat een armor richting een infantry bevolkte plek ga(zie je op je bombing HUD ), waarschuw ik, en het werkte subliem gisteren.
Zat op SpecialForces server (dus niet de Expansion, maar de clan).
Indien mensen mij in d elucht niet actief aanvallen ben ik niet te houden, anders is het gedaan.
Dit is denk ik voor de meeste zo, niemand is graag de prooi, dus als je gewoon vrij de jager kan zijn, ben je op zijn dodelijkst.
[
Voor 63% gewijzigd door
Anoniem: 149587 op 26-07-2006 15:34
]