welke teampunten dan?nero355 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:33:
[...]
HuhBF1942 had echt wel teamwork punten voor zover ik weet ?!
Ik heb de demo ervan gespeeld heel kort (daarvan ken ik ook Wake toevallig) en het is precies hetzelfde alleen heb je geen squads dacht ik ??
Anoniem: 109640
ik kom er gewoon door, of je geloof het of niet.Anoniem: 149587 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:32:
[...]
Als er een tank met de loop vol op het spawnpiont staat, kan je er niet aan ontkomen, tenzij de tanker fouten maakt.
maar ik spawn gewoon al de tanker zijn main connon heeft geschoten en bunnyhop ik weg van zijn second gun..
gewoon logisch nadenken.
Anoniem: 109640 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:48:
ik kom er gewoon door, of je geloof het of niet.
maar ik spawn gewoon al de tanker zijn main connon heeft geschoten en bunnyhop ik weg van zijn second gun..

Jij geloof het dus niet, messchien maar is proberen dan.
want als ik gespawnraped wordt, dan ga ik niet om elke 15 seconden spawn en wacht ik het goeie moment af. aan geluid en minimap en de kill messages
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 26-07-2006 14:02 ]
Een goede FPS-gamer haalt idd veel informatie wat er allemaal in de virtuele ruimte gebeurt aan de hand van de kill messages.
Vergeet niet dat een tank maar een beperkt zichtsveld heeft en al helemaal niet naast zich en achter zich kan kijken zonder zijn crosshair op zijn mogelijke target te verliezen.
Het is misschien moeilijk maar niet onmogelijk om aan een spawnraper te ontkomen.
Vergeet niet dat een tank maar een beperkt zichtsveld heeft en al helemaal niet naast zich en achter zich kan kijken zonder zijn crosshair op zijn mogelijke target te verliezen.
Het is misschien moeilijk maar niet onmogelijk om aan een spawnraper te ontkomen.
indd................+ dat van wapen wisselen (ander kit dus) vaak ook wel zorgt dat je op een andere plek spawnt...........dus als spec-op of als AT spawnen en de raper naar de eeuwige 15tellenjachtenvelden helpenEpitome schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 14:29:
Een goede FPS-gamer haalt idd veel informatie wat er allemaal in de virtuele ruimte gebeurt aan de hand van de kill messages.
Anoniem: 26235
Mja daar zeg je iets. BF1942 was dat betreft veel gemakkelijker om daarop te spelen. Daar speelde ik heel veel op de killmessages want je kon zien in de tab window wat de vijand voor wapen had. Vehicle kills waren ook niet te moeilijk, als piloot standaard rekening houden waar die voertuigen spawnen en ff checken bijv. ook lege vehicles onthouden etc. etc.Epitome schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 14:29:
Wat BF2 het moeilijker heeft gemaakt is dat je de kleuren van de chatmessages niet kunt veranderen en ook het aantal regels aan chattext is niet aan te passen (althans ik zou bij beide niet weten hoe, ben het niet tegengekomen). Ook het onderscheid tussen CHATtext en KILLtext is niet mogelijk voor zover ik weet, maakt het bijna onmogelijk om er dan gebruik van te kunnen maken als er flink wat gechat wordt.
En de belangrijkste nadeel is dat je niet altijd meer kunt zien wat voor handwapen de vijand heeft in de tab window, ook is de tab window enorm chaotisch en leent zich niet voor een fractie van een seconde indrukken om een indruk te krijgen wat de status is van beide teams en squads, de kleurstelling is o.a. gewoon niet goed/duidelijk.
Anoniem: 149587
Speel jij een andere BF2 dan ik ofzo?Anoniem: 26235 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 14:39:
[...]
Mja daar zeg je iets. BF1942 was dat betreft veel gemakkelijker om daarop te spelen. Daar speelde ik heel veel op de killmessages want je kon zien in de tab window wat de vijand voor wapen had. Vehicle kills waren ook niet te moeilijk, als piloot standaard rekening houden waar die voertuigen spawnen en ff checken bijv. ook lege vehicles onthouden etc. etc.
Wat BF2 het moeilijker heeft gemaakt is dat je de kleuren van de chatmessages niet kunt veranderen en ook het aantal regels aan chattext is niet aan te passen (althans ik zou bij beide niet weten hoe, ben het niet tegengekomen). Ook het onderscheid tussen CHATtext en KILLtext is niet mogelijk voor zover ik weet, maakt het bijna onmogelijk om er dan gebruik van te kunnen maken als er flink wat gechat wordt.
En de belangrijkste nadeel is dat je niet altijd meer kunt zien wat voor handwapen de vijand heeft in de tab window, ook is de tab window enorm chaotisch en leent zich niet voor een fractie van een seconde indrukken om een indruk te krijgen wat de status is van beide teams en squads, de kleurstelling is o.a. gewoon niet goed/duidelijk.
Anoniem: 168737
Tut tutnero355 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:33:
[...]
Over dat monitor gedoe trouwens : Koop een CRT zoals echte man... euh gamers doen
Kom als een echte man eens uit je chopper
Hoezo blaas je de tank niet meteen op met je super sonische kwakzalver laser?Anoniem: 109640 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:48:
[...]
ik kom er gewoon door, of je geloof het of niet.
gewoon logisch nadenken.
Bunnyhop kan niet eens in bf2 je kan alleen springen "jumpen"
[ Voor 8% gewijzigd door evilpin0 op 26-07-2006 15:01 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
ehh er zit 2,5/3 seconden er tussen voor hij het volgende shot kan lossen.evilpin0 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 14:59:
[...]
Hoezo blaas je de tank niet meteen op met je super sonische kwakzalver laser?
Bunnyhop kan niet eens in bf2 je kan alleen springen "jumpen"
en je kan rustig de eerste 4x bunnyhoppen.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 26-07-2006 15:09 ]
Echte mannen gaan juist in de chopperAnoniem: 168737 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 14:55:
[...]
Tut tut![]()
Kom als een echte man eens uit je chopper
Ja, en dat gebeurt alleen als hij niet zit op te letten, bv als er een hele groep van jou team staat, die hij de voorkeur geeft om af te maken.Anoniem: 109640 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:04:
[...]
ehh er zit 2,5 seconden er tussen voor hij het volgende shot kan lossen.
In de 900 uur (en de rang Major met 120 000 punten) die ik heb gespeeld heb ik ervaren dat het zeer lastig om aan de tankgun te ontkomen, en ja ik heb weldegelijk skills. (alle k:d ratio's 1.3 of hoger, vechile 2.0 of zelfs 5.4 in tank)
Om even verder te gaan over iets anders =
Wat is jullie visie op het vliegtuig.
Ik zelf vind vliegtuigen echt zo vet om in te vliegen, de macht om met een snelheid van 1000 boven het slagveld te vliegen en dood en verderf te zaaien is echt geweldig.
Goede tweede is de heli, TV is echt zo leuk om iets te raken, geeft je op het moment net voor inslaan als je hem vol dichtbij in beeld hebt, zo'n kick.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 26-07-2006 15:13 ]
Nee ik spreek de waarheid, als er een tank in de buurt van de spawns staan meestal wacht ik als hij zijn schot heeft gelost en ik druk op enter en shift key en spacebarAnoniem: 149587 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:11:
[...]
Ja, en dat gebeurt alleen als hij niet zit op te letten, bv als er een hele groep van jou team staat, die hij de voorkeur geeft om af te maken.
In de 900 uur (en de rang Major met 120 000 punten) die ik heb gespeeld heb ik ervaren dat het zeer lastig om aan de tankgun te ontkomen, en ja ik heb weldegelijk skills. (alle k:d ratio's 1.3 of hoger, vechile 2.0 of zelfs 5.4 in tank)
wat uw ingame naam eigenlijk.
--------------------------------------------
By the way wie heeft er zin om een infrantry rankend server rankend op te zoeken patch 1.4 beta2?
wie maait er nou infrantry met de main gun neer? maarja jij hebt je eigen spelbeleving laat ook maar zittenAnoniem: 109640 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:04:
[...]
ehh er zit 2,5/3 seconden er tussen voor hij het volgende shot kan lossen.
Gebruik deze informatie:Anoniem: 109640 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:15:
wat uw ingame naam eigenlijk.
En kijk op deze pagina's:Anoniem: 149587 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:11:
http://bf2s.com/rankings/score/nl/2
http://bf2s.com/rankings/score/nl/3
Of zie gewoon mijn homepage, wat eigenlijk gewoon de statspage van BF2.com is.Mr. Bondt schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:26:
[...]
Gebruik deze informatie:
[...]
En kijk op deze pagina's:
http://bf2s.com/rankings/score/nl/2
http://bf2s.com/rankings/score/nl/3
Maar ik zeg het wel.
Killa4live , ik zit niet in een clan ofzo, sinds ik een joytsick heb en mijn eigen PC alles op High kan zetten ben ik addicted too flying, dus vandaar dat ik niet meer zo snel in puntenstijg als tijdens mijn infantrywhore dagen (toen soms wel 1500 per dag).
Denk dat ik als ik infantrywhore was gebleven ik nu Brigadier-generaal zou zijn, maar heb liever veel plezier.
Gisteren in plane de hele tijd "Thank you mate" gehoord over VOIP en via menu van team, omdat ik telkens armor molde met mijn plane, want die armor's waren teleksn op weg een kamp van ons binnen te rijden vol met infantry (oftewel ownage prevention).
De truuk om een goed eluchtmacht te hebben =
Ga in squad met VOIP waarvan de mensen op de grond lopen. Degene op de grond spotten en zeggen via VOIP en jij bomt, en andersom ook, als ik zie dat een armor richting een infantry bevolkte plek ga(zie je op je bombing HUD ), waarschuw ik, en het werkte subliem gisteren.
Zat op SpecialForces server (dus niet de Expansion, maar de clan).
Indien mensen mij in d elucht niet actief aanvallen ben ik niet te houden, anders is het gedaan.
Dit is denk ik voor de meeste zo, niemand is graag de prooi, dus als je gewoon vrij de jager kan zijn, ben je op zijn dodelijkst.
[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 26-07-2006 15:34 ]
hee spawnrapers messchien?(main gun is het makkelijkste om iedereen bij de spawn neer te knallen)evilpin0 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:22:
[...]
wie maait er nou infrantry met de main gun neer? maarja jij hebt je eigen spelbeleving laat ook maar zitten
second gun kan je stuk makkelijker ontwijken omdat het geen splash damage heeft.
http://bf2s.com/player/Killa4liveAnoniem: 149587 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:28:
[...]
Of zie gewoon mijn homepage, wat eigenlijk gewoon de statspage van BF2.com is.
404 - Not Found
* Mr. Bondt is mierenneuker
Over rapen gesproken
:
Gister nog op Karkand "geraped" door een inschattingsfout van ons team (we waren aan het klooien totdat de server vol genoeg was, en waren niet helemaal "klaar voor de strijd") We waren MEC, de US tank en apc reden straal voorbij en pakten zo flink wat vlaggen achter ons. Tja stom kan gebeuren, en het ging van kwaad naar erger. Tenslotte hadden we alleen marketplace,... sorry hoor maar dan is het ook gewoon over,... 2 Tanks en apc's op je flikker de Vijandelijke UAV en Arti, en overal mannetjes,.. knap als je zo nog "uit kan breken"... fat chance.
Moraal van het verhaal, 1 maal in de "tang" door een enigzins capabele tegenstander ben je gewoon de sjaak (zeker op Karkand).
Gister nog op Karkand "geraped" door een inschattingsfout van ons team (we waren aan het klooien totdat de server vol genoeg was, en waren niet helemaal "klaar voor de strijd") We waren MEC, de US tank en apc reden straal voorbij en pakten zo flink wat vlaggen achter ons. Tja stom kan gebeuren, en het ging van kwaad naar erger. Tenslotte hadden we alleen marketplace,... sorry hoor maar dan is het ook gewoon over,... 2 Tanks en apc's op je flikker de Vijandelijke UAV en Arti, en overal mannetjes,.. knap als je zo nog "uit kan breken"... fat chance.
Moraal van het verhaal, 1 maal in de "tang" door een enigzins capabele tegenstander ben je gewoon de sjaak (zeker op Karkand).
nou ik begin me werkelijk af te vragen waarom mijn bf2 nu constant 'bevriest', als ik net enkele seconden in de server ben...een processor van 50 graden moet toch kunnen? kvind t nogal vreemd dat ie constant na enkele seconden vastloopt, het moet dus wel aan de software liggen, ik heb de processor nog eens wat lager geclockt, hielp niet eens
spawnrapen met een tank vind ik juist wel cool. als je zelf in die tank zit krijg je lekker makkelijk punten, en als je in het team zit die gespawnraped wordt is het ook goed want dan leren al die n00bs in je team tenminste samen te werken en die tank te killen... imo is tank-spawnkillen meestal alleen mogelijk als er mensen gekilled worden door de tank (niet eens tijdens het spawnen) om vervolgens te respawnen als sniper oid..ze doen er niks aan om die tank kappot te krijgen, en geven hem de kans om dichtbij de base te komen.
team werk is ook een goede verhouding van de verschillende soorten soldaten zoals engineer, specials ops etc.
maar als iedereen medic en sniper is, dan zal die tank lekker zn gang kunnen gaan natuurlijk.
team werk is ook een goede verhouding van de verschillende soorten soldaten zoals engineer, specials ops etc.
maar als iedereen medic en sniper is, dan zal die tank lekker zn gang kunnen gaan natuurlijk.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
http://bf2s.com/player/45728563/Mr. Bondt schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:33:
[...]
http://bf2s.com/player/Killa4live
404 - Not Found
* Mr. Bondt is mierenneuker
* Oemfoefoe vind miertjes lieve diertjes!
Geeftie nog de goede link ookOemfoefoe schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 17:26:
[...]
http://bf2s.com/player/45728563/
* Oemfoefoe vind miertjes lieve diertjes!
* Mr. Bondt is "mierenneuker"
Zo beter?
[ Voor 9% gewijzigd door Mr. Bondt op 26-07-2006 17:44 ]
Tsja...sinds +/- 2 maanden vindt BF2s PID# toch lekkerder dan de nickname.
Met een / erachter had hij het ook gedaanOemfoefoe schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 18:59:
Tsja...sinds +/- 2 maanden vindt BF2s PID# toch lekkerder dan de nickname.
http://bf2s.com/player/Killa4live/
Je moet dan wel nog op Go drukken, maar toch
* Mr. Bondt loves BF2S.com
[ Voor 19% gewijzigd door Mr. Bondt op 26-07-2006 19:06 ]
Anoniem: 169084
Ik heb er nu toch echt even genoeg van, en ik weet dat ik voor meedere forum bezoekers spreek:
Waarom zie ik toch boven alle vreemde/nutteloze/patserige posts de namen Ace Lightning of Jachertje staan?
Kunnen jullie alsjeblieft eens ophouden met die verschrikkelijk irritante posts? Want de lol van dit forum begint er af te gaan als je voor de 30ste keer een post van Ace Lightning leest die een KDR van 2.0 heeft, of Jachertje die zo ontzettend hard owned in z'n J10.
Waarom zie ik toch boven alle vreemde/nutteloze/patserige posts de namen Ace Lightning of Jachertje staan?
Kunnen jullie alsjeblieft eens ophouden met die verschrikkelijk irritante posts? Want de lol van dit forum begint er af te gaan als je voor de 30ste keer een post van Ace Lightning leest die een KDR van 2.0 heeft, of Jachertje die zo ontzettend hard owned in z'n J10.
Anoniem: 158554
Bij mij al hetzelfde sinds 2 dagen na in logen bevriest het beeld na 2 sec en verbinding met server verbroken meestal 4 5 keer achter elkaar daarna doet die het wel weer heb ook niks verandert aan instellingen.de nieuwe patch zal de wel mee te maken hebben denk .heb ook veel de laatste tijd dat die de punten van het eerste potje dat ik speel niet update ook niet een dag later vreemd allemaal.Thrills33ka schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 16:48:
nou ik begin me werkelijk af te vragen waarom mijn bf2 nu constant 'bevriest', als ik net enkele seconden in de server ben...een processor van 50 graden moet toch kunnen? kvind t nogal vreemd dat ie constant na enkele seconden vastloopt, het moet dus wel aan de software liggen, ik heb de processor nog eens wat lager geclockt, hielp niet eens
Anoniem: 153621
Of of of... je kunt gewoon als machinegunner blijven zitten en de commander was zo slim om je naderend doel met een UAV te bedekken en jij hebt je machinegeweer zo gericht dat je de achterkant van de tank hebt gedekt.evilpin0 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 10:51:
1 op de 5000 keer is wel een goede schattingIk ben al heel blij als ik in een tank zit en de persoon die boven op de machine gun bestuurt eruit springt als ik bij een vijandige basis kom aan rijden om de anti tankers van achter neer te schieten. Maar dat gebeurt al 1 op de 500 keer... kwaliteit van spelers is echt zeer zwaar onder maat. Bf2 speelt gewoon zo lekker en simpel dat het gewoon teveel noobs trekt.
ach man deze gasten zijn niet helemaal goed bij hun hoofd. Daarom zitten ze ook op FOK! je weet wel randmongoalen Ik kan me nog een situatie herrinneren waar ze voor de zoveelste keer liepen te blaten dat ze zo geweldig waren als Clan en of de tegenstander kwam niet opdagen omdat ze die gasten niet serieus namen, of ze bleven zelf weg met een of andere smoes of nog beter...ze kregen die keren dat ze als Clan even orde op zaken zouden stellen dik lik op stuk door Clans die niet eens zo goed waren. Moet je hun verhalen daarna op FOK! horen waar het allemaal aan lag. Gasten moet je gewoon links laten ligen want 3/4 zijn fantasten en hun server is ook niet je-van-het.
De meeste server admins zijn trouwens ook zwaar onder maat. Paar dagen geleden op de bof server gespeelt, bof allemaal in een team (wat je trouwens bijna altijd op clan servers ziet) en lekker ownen met ze alle want in het andere team blijven alleen nog maar dikke noobs over. Dat vind tik persoonlijk nog wel het ergste van die clans die allemaal in een team moeten om op hun public de noobs te ownen. Verdeel de teams dan lekker, zonder tegenstand is er al helemaal geen hol aan. Dan kicken ze ook nog eens iedereen die baseraped, maar als in team2 geen enkele boffer ziet boeit het ze geen reet of team2 geraped wordt, maar kill je hun 1x ben je instant banned...retardo's .Maarja zal wel met stats te maken hebben.
Anoniem: 162527
Wie kan mij helpen ik heb een probleem met bf2 online telkens krijg ik als ik de server in kom krijg ik na 1 minuut een blue screen met kernel stack inpage error. Geen enkele game die ik draai op hoge settings of laag doet dit.
Ik heb alles geprobeerd lage settings hoge settings bepaalde processen uitgezet hd geformateerd schone windows register geleegd maakt niet uit het probleem blijft. Ik had gelezen dat meerdere mensen er last van hadden maar ik word er een beetje depressief van zonde van me geld als het niet werkt.
am2 3800+ 1gb kinston 4200 hd sata2 80 gb maxtor 2e hd 200gb pata,asus 7600 GS 512 mb.
Ik heb alles geprobeerd lage settings hoge settings bepaalde processen uitgezet hd geformateerd schone windows register geleegd maakt niet uit het probleem blijft. Ik had gelezen dat meerdere mensen er last van hadden maar ik word er een beetje depressief van zonde van me geld als het niet werkt.
am2 3800+ 1gb kinston 4200 hd sata2 80 gb maxtor 2e hd 200gb pata,asus 7600 GS 512 mb.
he, hoe anders zouden we zo ver komen in Deel XXXVIIIAnoniem: 158554 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 20:46:
[...]
Bij mij al hetzelfde sinds 2 dagen na in logen bevriest het beeld na 2 sec en verbinding met server verbroken meestal 4 5 keer achter elkaar daarna doet die het wel weer heb ook niks verandert aan instellingen.de nieuwe patch zal de wel mee te maken hebben denk .heb ook veel de laatste tijd dat die de punten van het eerste potje dat ik speel niet update ook niet een dag later vreemd allemaal.
--------------------------------------------------------------------------------
Ik zit het wel in me sig
Anoniem: 102880
Zolang hij geen tegenstand heeftAnoniem: 169084 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 20:06:
Ik heb er nu toch echt even genoeg van, en ik weet dat ik voor meedere forum bezoekers spreek:
Nou...ik heb vanwege andere bezigheden een paar daagjes geen BF2 aangeraakt dus ik heb er eigenlijk dit weekend wel weer even zin in. Wie doet ermee om die irritante
Ace Lightning of Jachertje even wat tegenstand te bieden? Kunnen de verhalen na afloop weer de ijskast in en de excuses waarom het toevallig deze keer niet lukte van stal worden gehaald.
Ik ben maar een simpele noob die graag af en toe tegenstand geeft.
PhoeniXProjects jij lijkt me wel iemand die graag meedoet met zoiets. Trommel jij ff die 2 geweldenaren op,regel een server, Mysteri0uZ kom er ook bij zodat je na afloop kunt pronken hoe jij Ace Lightning of Jachertje hebt geowned
en dan is de rust weer wederkeert.

PhoeniXProjects jij lijkt me wel iemand die graag meedoet met zoiets. Trommel jij ff die 2 geweldenaren op,regel een server, Mysteri0uZ kom er ook bij zodat je na afloop kunt pronken hoe jij Ace Lightning of Jachertje hebt geowned
Anoniem: 100077
Ik giet een zak ijsblokjes in mijn pc en kijk of ik dan ook iets kan doenAnoniem: 153621 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 00:10:
Nou...ik heb vanwege andere bezigheden een paar daagjes geen BF2 aangeraakt dus ik heb er eigenlijk dit weekend wel weer even zin in. Wie doet ermee om die irritanteAce Lightning of Jachertje even wat tegenstand te bieden? Kunnen de verhalen na afloop weer de ijskast in en de excuses waarom het toevallig deze keer niet lukte van stal worden gehaald.
![]()
PhoeniXProjects jij lijkt me wel iemand die graag meedoet met zoiets. Trommel jij ff die 2 geweldenaren op,regel een server, Mysteri0uZ kom er ook bij zodat je na afloop kunt pronken hoe jij Ace Lightning of Jachertje hebt geowneden dan is de rust weer wederkeert.
Anoniem: 169084 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 20:06:
@zworpy: tsja. Het klinkt als de problemen die ik had met de eerste twee versies van bf2. Doet het het in single player wel? Het kan echt van alles zijn, dus nu komt de wellicht overbodige vraag: heb je de nieuwste patch wel geinstalleerd? Overigens levert patch 1.3 ook bij veel mensen problemen op... probeer het eens met de voorgaande (1.22?). Er zijn ook nog wel servers die dat draaien. Je kan ook nog proberen je virtuele geheugen op te schroeven naar een gigabyte ofzo, dat schijnt ook wel eens te werken. En memtest draaien. Niet dat bf2 dan ineens werkt, maar misschien vind je zo wel de oorzaak.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Zullen we het maar niet via het Got fourm uit praten of anders krijgen we de admin op onze dak, makkelijker is: Xfire:KrysissAnoniem: 153621 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 00:10:
Nou...ik heb vanwege andere bezigheden een paar daagjes geen BF2 aangeraakt dus ik heb er eigenlijk dit weekend wel weer even zin in. Wie doet ermee om die irritanteAce Lightning of Jachertje even wat tegenstand te bieden? Kunnen de verhalen na afloop weer de ijskast in en de excuses waarom het toevallig deze keer niet lukte van stal worden gehaald.
![]()
PhoeniXProjects jij lijkt me wel iemand die graag meedoet met zoiets. Trommel jij ff die 2 geweldenaren op,regel een server, Mysteri0uZ kom er ook bij zodat je na afloop kunt pronken hoe jij Ace Lightning of Jachertje hebt geowneden dan is de rust weer wederkeert.
of profiel voor me msn
Anoniem: 162527
Ja het is een onwijs vervelend probleem het is de deluxe edition van bf2 en die heeft standaard 1.3 er al op zitten kweet niet of ik dan terug kan gaan. Ik ben zelfs al met ea aan het mailen en die vertelde mij over de registers maar die zijn nu schoon en dus zou het weer kunnen werken maar nee het probleem blijft het virtuele geheugen staat ook al op 1,5 gb. Als dat terug patchen niet zou werken zou ik eigenlijk even een oude versie moeten regelen en me eigen cd key moeten gebruiken kan natuurlijk van alles mis mee zijn met die deluxe edition. Ea vroeg ook of ik me pc vaker zwaar belast en dan ook die blue screen kreeg nou ik heb hem vaker belast en er gebeurd dan niks gaat helemaal prima. Memtest geeft geen errors.
Word er een beetje deperate van
*lol*
hebben jullie dit filmpje al eens gezien?!?
crazy 10 year old playing bf2 ..geluid aan! mourning wood!
http://www.youtube.com/watch?v=4qvP9GrjdKw
mijn favoriete quote:
"I dont want candy, i want bitches!".
mijn favoriete quote:
haha geweldigdjerror schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:00:
*lol*
mijn favoriete quote:
R.E.S.P.E.C.T
Ik merk dat gasten die de .50 bemannen geen reet tot zeer weinig rakenAnoniem: 153621 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 21:52:
[...]
Of of of... je kunt gewoon als machinegunner blijven zitten en de commander was zo slim om je naderend doel met een UAV te bedekken en jij hebt je machinegeweer zo gericht dat je de achterkant van de tank hebt gedekt.
[...]
ach man deze gasten zijn niet helemaal goed bij hun hoofd. Daarom zitten ze ook op FOK! je weet wel randmongoalen Ik kan me nog een situatie herrinneren waar ze voor de zoveelste keer liepen te blaten dat ze zo geweldig waren als Clan en of de tegenstander kwam niet opdagen omdat ze die gasten niet serieus namen, of ze bleven zelf weg met een of andere smoes of nog beter...ze kregen die keren dat ze als Clan even orde op zaken zouden stellen dik lik op stuk door Clans die niet eens zo goed waren. Moet je hun verhalen daarna op FOK! horen waar het allemaal aan lag. Gasten moet je gewoon links laten ligen want 3/4 zijn fantasten en hun server is ook niet je-van-het.[/quote]
Haha, vindt het zo grappig altijd dat de boffers ook dit forum lezen. Staat er weer een hele discussie over je post op fok
Ik speelde daarvoornamelijk omdat ik gewoon 1 a 2 vaste servers wil met goede spellers met een voorkeur voor nederlands natuurlijk. Helaas ben ik tot heden echt geen enkele goede Nederlandse server tegengekomen
Nooit meer nooit meer. ADEM, Wat een pret omgdjerror schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:00:
*lol*
mijn favoriete quote:
[ Voor 3% gewijzigd door Tomino op 27-07-2006 12:31 . Reden: Adum met een u lol ]
Anoniem: 119829
Heb je ook de 1.4 beta 2 patch geprobeerd.Anoniem: 162527 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:45:
Ja het is een onwijs vervelend probleem het is de deluxe edition van bf2 en die heeft standaard 1.3 er al op zitten kweet niet of ik dan terug kan gaan. Ik ben zelfs al met ea aan het mailen en die vertelde mij over de registers maar die zijn nu schoon en dus zou het weer kunnen werken maar nee het probleem blijft het virtuele geheugen staat ook al op 1,5 gb. Als dat terug patchen niet zou werken zou ik eigenlijk even een oude versie moeten regelen en me eigen cd key moeten gebruiken kan natuurlijk van alles mis mee zijn met die deluxe edition. Ea vroeg ook of ik me pc vaker zwaar belast en dan ook die blue screen kreeg nou ik heb hem vaker belast en er gebeurd dan niks gaat helemaal prima. Memtest geeft geen errors.
Ik had dit probleem ook in het begin. Bij was de oplossing om alle overclocks uit te zetten.
Daarna nooit meer het probleem gehad.
Dus jij heb ook last van spontane blue screens met geen bericht?Anoniem: 119829 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:59:
[...]
Heb je ook de 1.4 beta 2 patch geprobeerd.
Ik had dit probleem ook in het begin. Bij was de oplossing om alle overclocks uit te zetten.
Daarna nooit meer het probleem gehad.
DaMorpheus schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:21:
[...]
copy/paste hem dan effe helemaal (http://www.battlefield2142.nl/index.php?id=313):
# BattleField 2 Server Name IP GRank
1 gamert.nl #1 Powered by i3d.nl -=Ranked=- 84.244.131.160 73
2 i3d.nl-IKS-bf2.nl-Server 1 84.244.131.130 142
3 24/7 Karkand only by [WRC] 85.17.14.167 172
4 Papat Finland 64 Ranked 85.17.14.164 190
5 24/7 Karkand *NwA* Ranked 01 - i3d.nl 84.244.131.28 234
6 GameVillage.nl - Wake Only BF2 RANKED #2 62.212.73.129 256
7 i3d.nl Warhead BF2 64 Player # Ranked # 84.244.162.199 269
8 i3d.nl - Citymaps oecher | Freudenhaus.BF2 Ran.. 84.244.131.26 285
9 Bierhalle bei Bier & SMC - i3d.nl 84.244.162.32 286
10 24/7Warlord @ battlefield-nation.de - i3d.nl 84.244.162.193 289
Volgens mij spelen er ook best veel Nederlanders in die Bierhalle server, niet? Altijd gezellig daar

Hieronder de JUISTE IP's
1 gamert.nl #1 Powered by i3d.nl -=Ranked=- 84.244.131.160.
2 i3d.nl-IKS-bf2.nl-Server 1 84.244.131.130.
3 24/7 Karkand only by [WRC] 85.17.14.167. poort 17567
4 Papat Finland 64 Ranked 85.17.14.164.
5 24/7 Karkand *NwA* Ranked 01 - i3d.nl 84.244.131.28.
6 GameVillage.nl - Wake Only BF2 RANKED #2 62.212.73.129.
7 i3d.nl Warhead BF2 64 Player # Ranked # 84.244.162.199.
8 i3d.nl - Citymaps oecher | Freudenhaus.BF2 Ran.. 84.244.131.28.
9 Bierhalle bei Bier & SMC - i3d.nl 84.244.162.32.
10 24/7Warlord @ battlefield-nation.de - i3d.nl 84.244.162.193.
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 27-07-2006 14:14 ]
Zag deze lijst op bf2tracker
http://bf2tracker.com/bf2_usertoplist.php?country=NL
Zie daar best wat GOTters langs komen
Is dit nou gebaseerd op het aantal punten of ergsn anders op dat snapte ik niet helemaal
Zie daar best wat GOTters langs komen
Is dit nou gebaseerd op het aantal punten of ergsn anders op dat snapte ik niet helemaal

Je link is een members only link zo te zienAnoniem: 168737 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:01:
Zag deze lijst op bf2tracker
Zie daar best wat GOTters langs komen![]()
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
nero355 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:09:
[...]
Je link is een members only link zo te zien

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 168737 op 27-07-2006 14:20 ]
Ik had last van spontane blauwe schermen met geen bericht. Meestal ook gepaard met een irritante pieptoon.Anoniem: 109640 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:12:
[...]
Dus jij heb ook last van spontane blue screens met geen bericht?
waar ik de laatste tijd wel veel last van heb is spontane ruis tussendoor....als ik aant spelen ben hoor je ineens een seconde ruis...zeg maar wat je ook hoort als je op je tv sneeuw/ruis hebt. Heel irritant.
Ip's die jij noemt zijn gelijk aan die in het bericht wat je quoteAnoniem: 153621 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:59:
[...]
ik zit nu ff de servers uit te proberen en ik krijg elke keer invalid IP omdat men gewoon hele verkeerde IP's doorgeeft
![]()
Hieronder de JUISTE IP's
1 gamert.nl #1 Powered by i3d.nl -=Ranked=- 84.244.131.160.
2 i3d.nl-IKS-bf2.nl-Server 1 84.244.131.130.
3 24/7 Karkand only by [WRC] 85.17.14.167. poort 17567
4 Papat Finland 64 Ranked 85.17.14.164.
5 24/7 Karkand *NwA* Ranked 01 - i3d.nl 84.244.131.28.
6 GameVillage.nl - Wake Only BF2 RANKED #2 62.212.73.129.
7 i3d.nl Warhead BF2 64 Player # Ranked # 84.244.162.199.
8 i3d.nl - Citymaps oecher | Freudenhaus.BF2 Ran.. 84.244.131.28.
9 Bierhalle bei Bier & SMC - i3d.nl 84.244.162.32.
10 24/7Warlord @ battlefield-nation.de - i3d.nl 84.244.162.193.
@Phoenix
Lijkt mij meer aan je boxen/headset liggen dat aan BF2.
Of ze hebben een een "jammer" verstopt in BF waar niemand van af weet
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 119829 op 27-07-2006 14:48 ]
Waarschijnlijk was hij zo slim om 't nummer wat er achter staat ook mee te kopierenSicko schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:46:
[...]
Ip's die jij noemt zijn gelijk aan die in het bericht wat je quote

Daarvoor hebben ze een eigen forum.
[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-07-2006 18:31 ]
Ten eerste. dat vraag je hier niet.
Ten tweede i3d verhuurt ze alleen maar dus je zal bij gamert, IKs oid moeten zijn en DAAR om een unban smeekgebedje vragen. Doe dat op het juiste forum?
[ Voor 18% gewijzigd door Crash op 27-07-2006 20:46 ]
Sorry dat ik je hie rmoet benaderen maar het is niet anders want je profiel is erg mager.Anoniem: 119829 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:27:
[...]
Ik had last van spontane blauwe schermen met geen bericht. Meestal ook gepaard met een irritante pieptoon.
Zou je me even toe willen voegen? of mail. Over dat probleem?
Email staat in profiel nee de hotmail of gmail variant aub.
Ten eerste: dat doe ik dus lekkâh wel.Tomino schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:25:
[...]
Ten eerste. dat vraag je hier niet.
Ten tweede i3d verhuurt ze alleen maar dus je zal bij gamert, IKs oid moeten zijn en DAAR om een unban smeekgebedje vragen. Doe dat op het juiste forum?
Ten tweede: unbanned worden kan me niet al te veel boeien, zou wel weten waarom ik gebanned ben tho.
Als je meer kills maakt dan dat je dood gaat wordt je vanzelf een keer gebanned op i3dblix schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:56:
Zit hier toevallig een i3d admin? zou wel graag willen weten waarom ik van al die servers ben gebanned
Aan jouw manier van typen, denk ik dat ze jou hebben geband om je arrogantie.
En er staat toch echt een opvallende Waarschuwing boven je bericht invoer venster.
[ Voor 14% gewijzigd door Mr. Bondt op 27-07-2006 17:05 ]
Mijn profiel is mager voor een reden.Tomino schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:27:
[...]
Sorry dat ik je hie rmoet benaderen maar het is niet anders want je profiel is erg mager.
Zou je me even toe willen voegen? of mail. Over dat probleem?
Email staat in profiel nee de hotmail of gmail variant aub.
Stel je vraag in de "Spielerij - Problemen & Vragen" sectie, dan kan iedereen meegenieten van het antwoord.
Lijkt me wel vervelend als je nog steeds last hebt van dat blauwe scherm btw.
Oh en post ook je PC specs mee in het topic.
Wil er niet op ingaan vanwege offtopic. Ik wil JOUW graag even spreken en wil helemaal geen topic openen..Anoniem: 119829 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:09:
[...]
Mijn profiel is mager voor een reden.
Stel je vraag in de "Spielerij - Problemen & Vragen" sectie, dan kan iedereen meegenieten van het antwoord.
Lijkt me wel vervelend als je nog steeds last hebt van dat blauwe scherm btw.
Oh en post ook je PC specs mee in het topic.

[ Voor 3% gewijzigd door Tomino op 27-07-2006 16:19 ]
idd, sjonge jonge, de info die die kreeg was toch best terecht, en dan reageer je zoMr. Bondt schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:53:
[...]
Aan jouw manier van typen, denk ik dat ze jou hebben geband om je arrogantie.
En er staat toch echt een opvallende Waarschuwing boven je bericht invoer venster.

Headset (Sennheiser PC-150) is nog geen maand oud en ik heb er meer mensen over gehoord. Dus het lijkt me wel degelijk aan BF2 liggen...of mn drivers moeten somehow ineens gescrambled zijn...Anoniem: 119829 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:48:
@Phoenix
idd had er ook last van. Ik heb toen ff geluid naar medium gezet en weer terug naar high. Soms heb ik er nog last van en dan is het ineens weer weg, heel vaag allemaalAnoniem: 102880 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:53:
[...]
Headset (Sennheiser PC-150) is nog geen maand oud en ik heb er meer mensen over gehoord. Dus het lijkt me wel degelijk aan BF2 liggen...of mn drivers moeten somehow ineens gescrambled zijn...

Niet meer van toepassing
[ Voor 94% gewijzigd door Frenzy_LS op 27-07-2006 18:21 ]
^ Wat hij zegt

[ Voor 190% gewijzigd door Mr. Bondt op 27-07-2006 18:24 ]
lol,
Hier meer van dat 10 jarig kereltje
http://www.youtube.com/wa...LS7E&mode=related&search=
Heb'm aan m'n bf2s leaderboard toegevoegd, hopelijk kan ik een keer met hem "samenspelen"
Heb'm aan m'n bf2s leaderboard toegevoegd, hopelijk kan ik een keer met hem "samenspelen"
Weet iemand trouwens hoe het zit met die ziplinebadge in SF....is het het aantal keer dat je ze schiet of moet je ook daadwerkelijk er af glijden? Of telt het bijvoorbeeld als je er een schiet en daar een aantal keer vanaf gaat? Ben gewoon benieuwd...bij die haak hoef je m namelijk alleen maar te gooien.
Als je hem schiet is een "usage" , maar ook als je ervanaf glijdt.Anoniem: 102880 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 18:19:
Weet iemand trouwens hoe het zit met die ziplinebadge in SF....is het het aantal keer dat je ze schiet of moet je ook daadwerkelijk er af glijden? Of telt het bijvoorbeeld als je er een schiet en daar een aantal keer vanaf gaat? Ben gewoon benieuwd...bij die haak hoef je m namelijk alleen maar te gooien.
Dat schijnt ook zo te zijn bij de grappling hook.
Heb ik ooit eens gelezen op het BF2s Forum.
Ik heb net BF2 incl SF geinstalleerd en ook een nieuw account aangemaakt, hoor je dan meteen unlocks te krijgen (nadat je een ronde SF hebt gedaan op een ranked server) of pas als je een aantal punten hebt gehaald? Ik mag dus 0,0 unlocken...
Anoniem: 160435
Hmm, dat laatste heb ik dus ook. Gisteravond de eerste twee rondjes 52 en 71 puntjes gehaald, nu nog niet er bij maar alles wat ik daarna haalde wel erbij gehad. Vorige week op een avond het eerste rondje 110 punten als gunner in een chopper gehaald, ook niet erbij gekregen. Ook mijn piloot van dat rondje heeft zijn punten niet gekregen.Anoniem: 158554 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 20:46:
[...]
Bij mij al hetzelfde sinds 2 dagen na in logen bevriest het beeld na 2 sec en verbinding met server verbroken meestal 4 5 keer achter elkaar daarna doet die het wel weer heb ook niks verandert aan instellingen.de nieuwe patch zal de wel mee te maken hebben denk .heb ook veel de laatste tijd dat die de punten van het eerste potje dat ik speel niet update ook niet een dag later vreemd allemaal.
Is dit 'mFrenzy_LS schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 18:18:
lol,
Op zich niet slecht, 5500pt in 14 dagen. Wel wat veel knifekills though....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
36 keer gekickt, dat is ook erg veel veel voor een acount dat 14 dagen oud is.Help!!!! schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:50:
[...]
Is dit 'mhttp://bf2s.com/player/74100049/
Op zich niet slecht, 5500pt in 14 dagen. Wel wat veel knifekills though....
Het idee van die unlockable wapens is dat je ze pas krijgt als je een rank hoger bent geworden; dat wordt dus nog even spelen. Als je nu promoveert krijg je in BF2 2 unlocks en in SF krijg je alleen de éérste unlock van die kit (zie ook je stats en dan onderaan je wapens bij www.bf2s.comobsidian schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 18:34:
Ik heb net BF2 incl SF geinstalleerd en ook een nieuw account aangemaakt, hoor je dan meteen unlocks te krijgen (nadat je een ronde SF hebt gedaan op een ranked server) of pas als je een aantal punten hebt gehaald? Ik mag dus 0,0 unlocken...
Dit is hoe je een mijn moet gooien!
alleen het begin is errug goed!
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Het is altijd mooi hoe je word gebanned als je hun main zit te rape met hun eigen apc en tank. Wel jammer trouwens, daarmee beleef je toch de meeste pretevilpin0 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:48:
[...]
Als je meer kills maakt dan dat je dood gaat wordt je vanzelf een keer gebanned op i3d
Ah, de Razzamatazz compilation.AllSeeyinEye schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:18:
Dit is hoe je een mijn moet gooien!
Die had ik een paar maanden terug ergens gepost
EDIT: ow wacht, dit is de kortere versie.
Die was ingekort voor de BF2tracker.com wedstrijd
Het einde is trouwens ook erg cool

[ Voor 19% gewijzigd door Mr. Bondt op 27-07-2006 21:51 ]
http://www.youtube.com/wa...DJsc&mode=related&search=
Bij de 1.12 minuut van het filmpje hoor je een liedje met de woorden 'every time u drop the bomb' erin. Kan iemand bij alsjeblieft de naam van dit nummer geven?
Sorry dat het een beetje off-topic is
Bij de 1.12 minuut van het filmpje hoor je een liedje met de woorden 'every time u drop the bomb' erin. Kan iemand bij alsjeblieft de naam van dit nummer geven?
*klik*Deruxian schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 21:51:
http://www.youtube.com/wa...DJsc&mode=related&search=
Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
Dat is System of a Down.
edit:...........refreshen voor ik post
edit:...........refreshen voor ik post

[ Voor 50% gewijzigd door mach2 op 27-07-2006 22:00 ]
Hallo
Wie start een nieuw topic ?
+ OT : hoe kom ik op het instellingen-scherm van dit forum ?
Lighteye.
MYREACT > Voorkeuren.Anoniem: 100077 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 22:05:
Zou mijn Expert Knife is ook binnen eindelijk.
Morgen maar eens oefenen om op het juiste moment de bommen te droppen, en niet telkens over het doel. (iemand tips
)
En maar eens voor mijn expert zip line gaan kijken.
Morgen maar eens oefenen om op het juiste moment de bommen te droppen, en niet telkens over het doel. (iemand tips
Denken: ik moet nu droppen, en het dan net een sec eerder doen.Movinghead schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 22:29:
Zou mijn Expert Knife is ook binnen eindelijk.
Morgen maar eens oefenen om op het juiste moment de bommen te droppen, en niet telkens over het doel. (iemand tips)
Lukt mij aardig
Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
Wat een heeerlijke redenatie. Prachtig, Snel eens proberenLED-Maniak schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 22:31:
[...]
Denken: ik moet nu droppen, en het dan net een sec eerder doen.
Lukt mij aardig
Ik zie niet dubbel, ik post zelfs dubbel

[ Voor 84% gewijzigd door Tomino op 27-07-2006 22:39 ]
Myreact vind ik ... voorkeuren niet ... wat een oudbollig forum ookMr. Bondt schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 22:10:
MYREACT > Voorkeuren.

pfffff blijkbaar gaat 1.4 niet meer in juli komen? dat was anders duidelijk wel de richtlijn volgens EA, heb t toen zelf gelezen.
ik begin er onderhand wel een beetje moe van te worden, heb mn hele pc gister weer opnieuw geinstalleerd speciaal voor BF2, omdat ie telkens frozen screen vertoonde, door een crash in combinatie met winamp
hoezo vaag. en dus telkens erna (ook zonder Winamp) bleef scherm bevriezen na 3 sec ingame ofzo.
ik vraag me ook werkelijk af of 1.4 wel zo geweldig zal zijn...als ik zo sommige ervaringen op het EA forum lees, krijg ik een slecht voorgevoel...het zijn niet alleen die crashes, ook ingame zijn er gewoon nog een hoop dingen die je echt binnen enkele minuten spelen al opvallen die niet kloppen, dat ze er nou ff ook eens een keer wat aan doen....
ik begin er onderhand wel een beetje moe van te worden, heb mn hele pc gister weer opnieuw geinstalleerd speciaal voor BF2, omdat ie telkens frozen screen vertoonde, door een crash in combinatie met winamp
ik vraag me ook werkelijk af of 1.4 wel zo geweldig zal zijn...als ik zo sommige ervaringen op het EA forum lees, krijg ik een slecht voorgevoel...het zijn niet alleen die crashes, ook ingame zijn er gewoon nog een hoop dingen die je echt binnen enkele minuten spelen al opvallen die niet kloppen, dat ze er nou ff ook eens een keer wat aan doen....
Ongesteld? je weet dat iedereen al een week klaar is hierover te zeuren he, je loopt achter.Anoniem: 169084 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 20:06:
En als het je niet bevalt zou ik je adviseren vooral niet op andere BF2 forums te komen, want dan krijg je een hoge bloeddruk met je fobie.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 28-07-2006 08:11 ]
Bring it on bitchAnoniem: 153621 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 00:10:
![]()
hoewel own in deze contect nog wel enigszins past, denk ik dat je on bedoeld
* AllSeeyinEye stopt weer met miereneuken
lekker he Oemf, die kleine beestjes...
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Laat die mieren met rust, NU!~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AllSeeyinEye schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 08:17:
[...]
hoewel own in deze contect nog wel enigszins past, denk ik dat je on bedoeld![]()
PS: ik weet ook wel dat Phoenix beter is in de lucht, maar ik own de mensen ook daar, dus dan zal hij het dan ook wel doen. PS: ik speel nooit op NL servers, dus ga je nou niet aangevallen voelen, want de kans is klein dat ik dan heb gevochten tegen jullie.
PS: ownen =
-bombs die het halve enemy team uitschakelen op 64 player server.
-mensen die in J10 alles proberen maar toch door mij in F35B worden neergehaald,
-mensen die jou baserapen, dan op een moment niet opletten waardoor je in de lucht komt, en ze vervolgens 32 keer achter elkaar neerhaalt (waarom staat hij trouwens niet in mijn fav vitcims lijst, want mijn minst fav victim is 4, dus waarom staat hij er in vreedesnaam niet bij?), met als gevolg dat ze scheldend de server verlaten
Ownen in J10 is dus eigenlijk een beetje misplaatst want dat is normaal.
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 28-07-2006 08:25 ]
Dan heb je tussendoor nog andere kills gemaakt. Ook die lijst is een streak (zo ving ik een paar pagina's eerder op)Anoniem: 149587 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 08:18:
waarom staat hij trouwens niet in mijn fav vitcims lijst, want mijn minst fav victim is 4, dus waarom staat hij er in vreedesnaam niet bij
Ach, ik zuig grote tijd in eender welk vliegtuig, ben allang blij dat ik de laatste tijd eindelijk een beetje kan chopperen...
Heb jij een tijdmachine dan? Op het moment dat je het denkt, een seconde daarvoor droppenLED-Maniak schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 22:31:
[...]
Denken: ik moet nu droppen, en het dan net een sec eerder doen.
Lukt mij aardig
Gewoon hoog vliegen>Duik maken>Je doel op de helft van de bovenste helft van dat gek verticaal lijntje houden en droppen maar 
Oefenen paar keer en het moet lukken !!
Oefenen paar keer en het moet lukken !!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Mag ik ook een klein beetje muggenziften... het is context niet contectAllSeeyinEye schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 08:17:
[...]
hoewel own in deze contect nog wel enigszins past, denk ik dat je on bedoeld![]()
@Tomino
No offence, maar ik heb niet echt behoefte om 1 op 1 met jou te gaan. Als je een topic post kunnen andere mensen ook genieten van de eventuele oplossingen. Daar is Tweakers zo groot mee geworden.
@Phoenix
Dat van die ruis zuigt, moet zeggen dat ik mijn geluid genoodzaakt zag om op medium te zetten, wel hardware aan. Zie dat je de X-Fi kaart hebt, maakt dat nou zo'n verschil qua prestaties in BF2?
Geloof dat daar onlangs een driverupdate voor is gekomen. Mogelijk dat dat het probleem verhelpt/veroorzaakt.
Mogen we deze thread nog wel gebruiken of is het helemaal uit den boze
Zijn er vanavond wat GOTters op Bierhalle te bewonderen.
Misschien leuk om een GOT-squadje te maken aldaar
Zijn er vanavond wat GOTters op Bierhalle te bewonderen.
Misschien leuk om een GOT-squadje te maken aldaar
Dit topic is gesloten.
Let op:
1) Problemen op een server? Neem contact op met de admin of de hoster van de server.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.
4) Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!
1) Problemen op een server? Neem contact op met de admin of de hoster van de server.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.
4) Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!