[PC] Battlefield 2 - Deel XXXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.793 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Woot, nog 1 kill en ik ben Lieutenant Colonel ... die spaar ik voor morgen ;)
Wel weer balen dat er een kloofje van 25K naar de volgende rang ligt te gapen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621

Gefeliciteerd met je promotie straks enne welke map moet je trouwens helemaal beheersen om deze badge te krijgen? ik heb 'm dus nog niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160435

Anoniem: 153621 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 22:31:
[...]

Ik was vandaag even op zo een server.. Ik vond er helemaal niets aan. Niveau vind ik erbarmelijk,eigenlijk zijn de verhalen hier kijk's hoe geweldig ik ben sterker dan het speltaktich inzicht daar.Maar goed, ik had niet anders verwacht want ik heb intussen al aardig wat servers
bezocht in de afgelopen maanden en daar was het ook meer lullen en weinig vullen.

Ik wil een ieder ook aanraden die wat serieuzer wil leren spelen,om eens meer naar buitenlandse servers tegaan waar niet alleen het niveau iets beter is dan de Nederlandse,minder leve de vrijheid blijheid maar waar je ook je niveau tussen betere spelers kunt opkrikken. Die enkelen die wel behoorlijk spelen op een Nederlandse server zijn op 2 handen te tellen. Ik heb er iig sneller geleerd om beter te leren spelen
Nou ik weet niet waar je ben geweest maar niet op de HuT server in ieder geval. Was de hele dag leeg door div. oorzaken. (warme weer, 1.3 gerelateerde servercrashes, enz.) Dus niet zeggen dat het niveau er niet goed zou zijn hè. Kom maar eens spelen als er 20 of 30 HuTTers (lees GoTTers) op zitten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

Anoniem: 153621 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 00:58:
Gefeliciteerd met je promotie straks enne welke map moet je trouwens helemaal beheersen om deze badge te krijgen? ik heb 'm dus nog niet :|
Dan moet je 25 uur AF maps gespeeld hebben. De 3 maps totaal moet dus 25 uur zijn dan krijg je die ribbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Anoniem: 153621 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 22:31:
[...]

Ik was vandaag even op zo een server.. Ik vond er helemaal niets aan. Niveau vind ik erbarmelijk,eigenlijk zijn de verhalen hier kijk's hoe geweldig ik ben sterker dan het speltaktich inzicht daar.Maar goed, ik had niet anders verwacht want ik heb intussen al aardig wat servers
bezocht in de afgelopen maanden en daar was het ook meer lullen en weinig vullen.

Ik wil een ieder ook aanraden die wat serieuzer wil leren spelen,om eens meer naar buitenlandse servers tegaan waar niet alleen het niveau iets beter is dan de Nederlandse,minder leve de vrijheid blijheid maar waar je ook je niveau tussen betere spelers kunt opkrikken. Die enkelen die wel behoorlijk spelen op een Nederlandse server zijn op 2 handen te tellen. Ik heb er iig sneller geleerd om beter te leren spelen
ik weet niet op welke server je was, maar volgens mij is het nivo gemiddeld echt wel overal gelijk, dus ook in NL servers....als ik op een Gamert server speel, merk ik dat het nivo vaak stuk hoger ligt dan andere servers (Gamert members zijn vrij goed sommigen). en wat versta jij onder behoorlijk spelen? goed zijn in wars is bijv iets heel anders dan goed zijn in een public; en wat dan nog als het nivo lager is, dan heb je een lekkere training en je stats gaan meer omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160435 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 02:39:

Nou ik weet niet waar je ben geweest maar niet op de HuT server in ieder geval. Was de hele dag leeg door div. oorzaken. (warme weer, 1.3 gerelateerde servercrashes, enz.) Dus niet zeggen dat het niveau er niet goed zou zijn hè. Kom maar eens spelen als er 20 of 30 HuTTers (lees GoTTers) op zitten. ;)
Als ik zeg dat ik er geweest ben wie ben jij dan om te zeggen dat het niet zo zou zijn.. :/
Het was idd niet vol,dat klopt, maar alleen maar leeg is niet waar en ik heb niks van een
crash gemerkt. Toen ik er een even was waren er +/- 10 man. Ik ga niet speciaal zitten wachten tot er 20 of 30 man komen als die eens zin hebben,zo werkt het niet alsof je alleen dan pas kunt meten wat de kwaliteit van een server is. Ik heb het eens bezocht, gewoon om eens te kijken n.a.v. alle verhalen erover en dat was het dan. Inprincipe bezoek ik weinig tot geen NL servers gewoon omdat ik over het algemeen wel weet hoe het gemiddelde speelniveau is.Die uitzonderingen daargelaten.Dat heet door schade en schande wijs worden. :O

@ Thrills33ka:

Ik ben niet onder de indruk van Gamert.Niet beter dan wat ik op buitenlandse servers tegenkom.
Ik heb in een andere post al uitgelegd waarom,dus scroll maar even terug als je wilt weten waarom.
Die enkelen die echt goed spelen staan niet in verhouding tot hetgeen op buitenlandse servers speelt. Als je op de Nederlandse servers van de 50 man er 10 hebt die echt goed kunnen
spelen, dan heb je op een buitenlandse server er minstens 30 om maar wat te noemen.
Voor mij lopen er teveel leve de lol figuren op Nederlandse servers waardoor die enkele
goeie spelers op 1 hand zijn te tellen. Op buitenlandse servers veel minder.

Onder goed spelen versta ik taktisch spelen,samenspel en winnen als team. Als ik online speel
kom ik niet om voor de lol te spelen,ik wil winnen en nog eens winnen.Van verliezen leer ik
om het later beter te kunnen doen.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 23-07-2006 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 00:07

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

ey niet te bijdehand hè, ik ga natuurlijk niet zomaar iets roepen en wie heeft je ook alweer aan je SF unlocks geholpen....
Sorry sir ;)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Mag ik dan ook even mijn gal spuwen over voornamelijk duitse en franse servers. Ik ben de afgelopen dagen al uit ik weet niet hoeveel servers gekicked of gebanned. Allemaal zonder een normale reden. Dan was het weer een voertuig stelen of een high ping wat zware bs is want ik speel niet op hoge ping servers. De reden is gewoon dat ze niet kunnen hebben dat ik ze steeds kill met een jet.

Gister werd ik nog uit een server gekicked omdat iemand zei dat ik aan het campen was...ik was gewoon aan het vliegen. Ik had diegene wel al meerdere keren te pakken gehad en dat kon hij waarschijnlijk niet hebben ofzo. Hij voelde zich namelijk te goed voor iedereen. Maar ik werd dus zonder pardon of verificatie gekicked...dus ik ging gelijk weer terug om verhaal te halen. Werd ik meteen gebannend. :( :( En het mooie was nog..ik zat al een paar uur op die server zonder enige problemen en 1 iemand maakt een opmerking en ik word gebanned. Dan vraag ik je toch.

Ik word echt doodziek van al die noob admins overal..Word je niet gekicked/gebanned om een of andere bs reden dan zijn het wel je teammaten die je de halve ronde proberen te teamkillen omdat je niet neer gaat met de heli of het vliegtuig. En dan heb ik het niet eens over al die gasten die denken dat ze geweldig zijn en dan de hele tijd maar abusive language gebruiken omdat jij ze toevallig wel te pakken krijgt.

Zo had ik er gister weer een op AF die zat te janken dat hij alleen in de heli zat en daarom steeds dood ging door mij en mn teammaat (met alle abusive language die je maar kan bedenken). Daarna probeerde hij ons de hele tijd uit de lucht te halen met de A-10 met als gevolg dat hij een stuk of 8 keer is neergehaald met de TV missile. De keren dat hij ons had was omdat we de vlag aan het overnemen waren en hij met de cobra op 400ft hing om te tv guiden.

Het lijkt haast wel of er nergens meer een normale gezellig server te vinden is waar mensen je eventueel een waarschuwing geven. Zo werd ik gister nog meteen gekicked op wake omdat ik een J-10 neer haalde die op ging stijgen. Was het begin van de ronde...ik US...vlieg naar airfield en haal de J-10 neer...word ik gekicked omdat ik de regels niet volg! Ik was net 10 sec in die server!!

BAH BAH BAH

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 23-07-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welcome to the virtual world of BF2 zou ik zeggen. Ik ken dat allemaal en mischien helpt het om als je de buitenlandse servers kiest vnl of de Amerikaanse,Scandinavische,Russische of zelfs Aziatische servers te kiezen. Tenminste op de .../64 mappen die goed gevuld zijn is het vaak daar relaxed toeven en wordt er niet zo gevit op je door allerlei Admin's of collega spelers mocht je eruit springen kwa spelbeheersing. Die keren dat ik op een Franse of Duitse server was, was netzo veel als dat ik op een Nederlandse server was. Vooral dat irritante Frans wat ze blijven kakelen via de mic of op het scherm links van je is erg vervelend. En als je vraagt of ze mischien internationaal kunnen lullen omdat dat toch de algemene voertaal is,dan krijgen ze weer van die arrogante Parijse trekjes die ik al jaren haat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Anoniem: 102880 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:17:
Mag ik dan ook even mijn gal spuwen over voornamelijk duitse en franse servers. Ik ben de afgelopen dagen al uit ik weet niet hoeveel servers gekicked of gebanned. Allemaal zonder een normale reden. Dan was het weer een voertuig stelen of een high ping wat zware bs is want ik speel niet op hoge ping servers. De reden is gewoon dat ze niet kunnen hebben dat ik ze steeds kill met een jet.
Zoek gewoon even uit wat de beste clans zijn.
en geef een beozekje aan die servers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Anoniem: 153621 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:27:
Welcome to the virtual world of BF2 zou ik zeggen. Ik ken dat allemaal en mischien helpt het om als je de buitenlandse servers kiest vnl of de Amerikaanse,Scandinavische,Russische of zelfs Aziatische servers te kiezen. Tenminste op de .../64 mappen die goed gevuld zijn is het vaak daar relaxed toeven en wordt er niet zo gevit op je door allerlei Admin's of collega spelers mocht je eruit springen kwa spelbeheersing. Die keren dat ik op een Franse of Duitse server was, was netzo veel als dat ik op een Nederlandse server was. Vooral dat irritante Frans wat ze blijven kakelen via de mic of op het scherm links van je is erg vervelend. En als je vraagt of ze mischien internationaal kunnen lullen omdat dat toch de algemene voertaal is,dan krijgen ze weer van die arrogante Parijse trekjes die ik al jaren haat.
:D Grapjas !! Weet je wel hoe gruwelijk irritant een ping van over de 80 ongeveer is ?? Dan zit je een half uur te wachten nadat je iemand neerknalt todat die neervalt 8)7 Nee dank je ... ik hou het bij EU servers :)

Gisteravond trouwens een GoTert tegengekomen @ BIERHALLE maar hij zei niet wie die was ?! Hij herkende mij namelijk ...

Thrillseeka kreeg ook een lading tks voor zijn broek doordat er mensen gezellig voor zijn jet gingen staan :/ Wist niet eens dat het een GoT member was zie het nu pas :X

Al met al wel een aardige server zodra de admins ingrijpen, maar echt heel geweldig was het niet.
Wel grappig trouwens dat al die Duitsers bij i3d.nl zitten (zie je aan de IP range) :+
Anoniem: 109640 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:46:
Zoek gewoon even uit wat de beste clans zijn.
en geef een beozekje aan die servers ;)
DG zeker :/ Die knal ik allemaal af met een pistol ... en nadat ik Zippie tig keer 2 rondes lang uit zijn jetje schoot heeft die me maar gekickt ... zogenaamd voertuigen jatten verboden enzo wat helemaal nergens stond en met de F-35B schoot ik hem ook af erna :P

Allemaal een reden om er NOG vaker te komen >:)

Ow ja : Insane.Clown is wel tof als gunner in een heli dus toch nog een pluspuntje !!

[ Voor 17% gewijzigd door nero355 op 23-07-2006 14:56 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moet je maar zorgen dat je een snelle/goeie verbinding hebt. Ik speel nu al een hele tijd
en ik heb zelden last van lags e.d. Maar goed,kan voor een ieder verschillen.
RD is voor mij de meeste relaxte server om rond te hangen en wat ook wel een aardige is
als je toch binnen Europa wilt blijven, is deze. Stabiel,klein,vaak 2 of zelfs 3 servers open die heel snel
vollopen en nooit CDT's hebben.
Je herkent ze vaak aan de kapitale letters in de serverreeks met TV2.no.../32/64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anoniem: 153621 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:09:
Moet je maar zorgen dat je een snelle/goeie verbinding hebt. Ik speel nu al een hele tijd
en ik heb zelden last van lags e.d. Maar goed,kan voor een ieder verschillen.
RD is voor mij de meeste relaxte server om rond te hangen en wat ook wel een aardige is
als je toch binnen Europa wilt blijven, is deze. Stabiel,klein,vaak 2 of zelfs 3 servers open die heel snel
vollopen en nooit CDT's hebben.
Je herkent ze vaak aan de kapitale letters in de serverreeks met TV2.no.../32/64
Gozer al heb je een huurlijn a 10 Mbps synchroon die ping tijden blijven hetzelfde hoor ;)

TV2 servers heb ik een paar keer op gezeten, maar nee bedankt.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
nero355 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:52:
[...]

:D Grapjas !! Weet je wel hoe gruwelijk irritant een ping van over de 80 ongeveer is ?? Dan zit je een half uur te wachten nadat je iemand neerknalt todat die neervalt 8)7 Nee dank je ... ik hou het bij EU servers :)

Gisteravond trouwens een GoTert tegengekomen @ BIERHALLE maar hij zei niet wie die was ?! Hij herkende mij namelijk ...

Thrillseeka kreeg ook een lading tks voor zijn broek doordat er mensen gezellig voor zijn jet gingen staan :/ Wist niet eens dat het een GoT member was zie het nu pas :X

Al met al wel een aardige server zodra de admins ingrijpen, maar echt heel geweldig was het niet.
Wel grappig trouwens dat al die Duitsers bij i3d.nl zitten (zie je aan de IP range) :+

[...]

DG zeker :/ Die knal ik allemaal af met een pistol ... en nadat ik Zippie tig keer 2 rondes lang uit zijn jetje schoot heeft die me maar gekickt ... zogenaamd voertuigen jatten verboden enzo wat helemaal nergens stond en met de F-35B schoot ik hem ook af erna :P

Allemaal een reden om er NOG vaker te komen >:)

Ow ja : Insane.Clown is wel tof als gunner in een heli dus toch nog een pluspuntje !!
nero er zijn meerdere thrillseeka's :+
k ben zelf ook al eens een andere tegengekomen die heette gewoon [...]Thrillseeka, mijn nick is "Thr1lls33k4'" in game. maar Bierhalle? ik weet niet of ik daar geweest ben, ik speel wel vaker op Gamert en Arena51.be servers.en dat van tk's die ik voor mn broek kreeg, dat gebeurt mij altijd |:( , vooral op die Arena51 servers waar Wake Only wordt gedraaid. soms gaan ze gewoon met 5 man voor je staan

[ Voor 7% gewijzigd door SuX DeLuXe op 23-07-2006 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178361

Anoniem: 153621 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:09:bla bla bla...Je herkent ze vaak aan de kapitale letters in de serverreeks met TV2.no.../32/64
TV2 Servers waren onder 1.22 erg stabiel, ik heb helaas meerdere keren mee gemaakt dat ze onder 1.3 continue crashten... Om nog maar niet te spreken over dat vage Noorse gebrabel via de VOIP... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:19
jongens jongens, wat een chat.
Ik weet niet, maar mij kan het niet heel veel boeien als ik van personen weten dat ze op die en die server ge-tk'ed worden en etc. Kan dat achterwege gelaten worden?
Alleen maar gez**k

[ Voor 7% gewijzigd door Tomino op 23-07-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Tomino schreef op zondag 23 juli 2006 @ 19:00:
jongens jongens, wat een chat.
Ik weet niet, maar mij kan het niet heel veel boeien als ik van personen weten dat ze op die en die server ge-tk'ed worden en etc. Kan dat achterwege gelaten worden?
Alleen maar gez**k
jouw post is wel nuttig? er wordt hier anders niet vaak nuttige dingen gepost dus achja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Het gebeurt niet vaak dat ik het met tomino kan vinden maar nu wel. Dat gemiep over server zus en server zo ben ik nou ook wel zat

1) Problemen op een server? Neem contact op met de admin of de hoster van de server.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.
4) Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Net voor het eerst Road To Jalalabad gespeeld en het is een geweldadig goede close combat map! :Y)

Ik haalde meteen een 100+ score, maar het was dan ook een 64-player map met 20 spelers dus dan gaan de tickets ook niet zo snel... ;)

In dezelfde ronde ook nog Armor Combat Medal gekregen voor 25 kills in een tank. >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.cling.gu.se/~cl3polof/bf2stats/img/award_2190318_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 93986 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 19:07:
Het gebeurt niet vaak dat ik het met tomino kan vinden maar nu wel. Dat gemiep over server zus en server zo ben ik nou ook wel zat

1) Problemen op een server? Neem contact op met de admin of de hoster van de server.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.
heb ik iets gemist ofzo? ik reageer gewoon op een post van iemand die denkt dat ie me gezien heeft...mag k gerust daarop een reply geven, en voor de rest zitten we gewoon te praten over zaken die 100% met battlefield te maken hebben, dus ik zie het probleem niet? er zijn geen problemen, en als die er al waren, die krijg je echt never opgelost bij een hoster of server beheerder want dat levert altijd toch maar gezeik op. wtf is er op tegen om te praten over servers? daar gaat het hele spel toch om? ik krijg meer de schijt van dat gezeur altijd van mensen die je wijzen op dat dat achterwege gelaten moet worden, want die posts op zichzelf zijn ook weer VOLLEDIG offtopic dus wat jij nu doet is nog veel erger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160435

Anoniem: 153621 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 13:05:
[...]

Als ik zeg dat ik er geweest ben wie ben jij dan om te zeggen dat het niet zo zou zijn.. :/
Het was idd niet vol,dat klopt, maar alleen maar leeg is niet waar en ik heb niks van een
crash gemerkt.
Wie ik ben? Een admin van die server en ik heb toevallig de server logfile van zaterdag bekeken en je ben er niet geweest. De server was de hele dag leeg. Moet ik soms even die logfile hier posten?
Moet je maar zorgen dat je een snelle/goeie verbinding hebt.
12 Mbit genoeg? En toch rijzen de pings op die Amerikaanse servers de pan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 05:19
Thrills33ka schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:42:
[...]

heb ik iets gemist ofzo? ik reageer gewoon op een post van iemand die denkt dat ie me gezien heeft...mag k gerust daarop een reply geven, en voor de rest zitten we gewoon te praten over zaken die 100% met bla blaVOLLEDIG offtopic dus wat jij nu doet is nog veel erger
Mannetje, dit is mijn laatse bericht in offtopic bf2 hier,
ik doel niet op jouw en het feit dat je je aangevallen voelt zegt voor mij genoeg,
Ik doet in het algemeen, ik richt me niet op een persoon.
Vriendjes? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:15
Ik heb een vraagje want ik kon het niet vinden in het searchen van deze topic. Er staat namelijk dat ik genoeg punten heb voor mn volgende rank. Maar hij wil maar niet ranken :) ik zou niet weten of hier normaal delay of iets dergelijks in zit. Maar zou iemand dat eventjes kunnen vertellen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Melk op 23-07-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 12:45
cbxmelk schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:24:
Ik heb een vraagje want ik kon het niet vinden in de search topic. Er staat namelijk dat ik genoeg punten heb voor mn volgende rank. Maar hij wil maar niet ranken :) ik zou niet weten of hier normaal delay of iets dergelijks in zit. Maar zou iemand dat eventjes kunnen vertellen :)
Hmm, ik ben de tel kwijtgeraakt, maar het is wel degelijk gevraagd.
Toch een subtiele hint:
Weekend + vakantie = drukte. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151481

Ik haat dat !!!!!!!!!!!!!
Kl**tza**en zijn het die n00b's die voor of onder je vliegtuig springen net als je wilt opstijgen.
-2 voor teamdamage.
-4 voor teamkill.

EA moet daar iets aan doen in de nieuwe patch.
Ik word er echt zwaar geïrriteerd door :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thrills33ka schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:42:
[...]

heb ik iets gemist ofzo? ik reageer gewoon op een post van iemand die denkt dat ie me gezien heeft...mag k gerust daarop een reply geven, en voor de rest zitten we gewoon te praten over zaken die 100% met battlefield te maken hebben, dus ik zie het probleem niet? er zijn geen problemen, en als die er al waren, die krijg je echt never opgelost bij een hoster of server beheerder want dat levert altijd toch maar gezeik op. wtf is er op tegen om te praten over servers? daar gaat het hele spel toch om? ik krijg meer de schijt van dat gezeur altijd van mensen die je wijzen op dat dat achterwege gelaten moet worden, want die posts op zichzelf zijn ook weer VOLLEDIG offtopic dus wat jij nu doet is nog veel erger
idd...waar moet je t anders nog over hebben na dik een jaar BF2....je ervaringen of niet soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Tomino schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:48:
[...]

Mannetje, dit is mijn laatse bericht in offtopic bf2 hier,
ik doel niet op jouw en het feit dat je je aangevallen voelt zegt voor mij genoeg,
Ik doet in het algemeen, ik richt me niet op een persoon.
Vriendjes? O+
ok O+
maarre ik voelde me niet aangevallen hoor...maar je had t wel o.a. over mij
en dat voor jets springen tja doen ze altijd, ik doe het ook gewoon terug bij diegenen die het bij mij proberen lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Als we het toch over ervaringen hebben, ivm de warmte al weer zo'n 2 a 3 weken niet BF2 gespeeld.
Van het weekend toch weer eens voor gaan zitten, eerste server waar ik kom map van diens tGulf of Oman, zie dat er maar 1 jet in de lucht is dus spawn op de carrier, wordt daar meteen afgekanld door een MiG, weer spawnen zie ik weer die MiG aankomen, dekking gezocht en overleefd, tik een berichtje; No baseraping please (stond ook in de serverrules) geen reactie. Duik in de AA en knal die MiG uit de lucht, daarna in gespawde F35, toen dacht ik zal hem krijgen ook, vloog richting Airfield en toen hij was opgestegen zat ik er meteen achter en knalde hem uit de lucht op weg naar weer de carrier, daarna drop ik mijn bommetjes op de spawnplek van de MiG kreeg ik een waarschuwing en een kick binnen 10 seconden van elkaar. Rejoin de server vraag om uitleg, krijg ik terug je was gewaarschuwd?? 8)7 Kan nogal reageren als ik meteen gekicked wordt, maar ja, we spelen verder volgende ronde is Dalian Plant zit bij China dus spring in een APC en scheur naar Warehouse en na die vlag gepakt te hebben rijd ik verder door naar die landpunt om die vlag ook te pakken wordt ik gebanned omdat ik aan het baserapen zou zijn op Dalian, toch knap zonder een schot te lossen een ban aan me borek voor baserape! :? Weet ik meteen weer waarom ik tegenwoordig meestal op de eigen clan server speel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Thrills33ka schreef op zondag 23 juli 2006 @ 17:00:
nero er zijn meerdere thrillseeka's :+
k ben zelf ook al eens een andere tegengekomen die heette gewoon [...]Thrillseeka, mijn nick is "Thr1lls33k4'" in game. maar Bierhalle? ik weet niet of ik daar geweest ben, ik speel wel vaker op Gamert en Arena51.be servers.en dat van tk's die ik voor mn broek kreeg, dat gebeurt mij altijd |:( , vooral op die Arena51 servers waar Wake Only wordt gedraaid. soms gaan ze gewoon met 5 man voor je staan
Aha dan was het @ Wake op Arena51.be :)

Dat joystick gedoe wordt steeds leuker :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Lol heb hier een filmpje vet raar, is dat een cheat ofzo?

hier: http://media.putfile.com/Rediculous-Anit-Air-BF2-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Nou, over slechte admins gesproken;

Gister joinde ik een "infantry only" server, ik was Amerikaan en aan het vechten op de MEC basis, Rara wie er continu in Tanks en APC's rond reden, juist de clan-members van de server. Ik was eigenlijk al straal vergeten dat het "infantry only" was. Na de hele tijd als anti-tank rond gehobbelt te hebben, zie ik een kans schoon een vijandelijke tank de kapen, omdat de chauffer vroegtijdig was uitgestapt, en m'n DOA in z'n gezicht geschoven kreeg. Iig ik rij echt 50 meter met de tank en vraag om repairs (team members waren in de buurt en nog geen schot gelost), word ik prompt "gekickt" for "use of vehicle". Een vriend van me die ook gejoined was en ongeveer hetzelfde had alleen dan was hij mec werd ook gelijk gekickt... hier zakte m'n broek ff vanaf, wat een eikels !!!!

Een infantry only server hebben, en zelf wel in de voertuigen rijden, en zodra iemand anders het doet kicken 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:13
TwyLight schreef op maandag 24 juli 2006 @ 09:54:
Lol heb hier een filmpje vet raar, is dat een cheat ofzo?

hier: http://media.putfile.com/Rediculous-Anit-Air-BF2-12
Lijkt me meer een gevalletje van " lag "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 30-05 19:54
Anoniem: 102880 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:17:
.............
Huur dan je eigen server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 15:23

Vuurvoske

Nunquam cede!

vaag filmpje....
gideon82 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:00:
[...]

nog beter: kom op de HuT server spelen :D

[ Voor 86% gewijzigd door Vuurvoske op 24-07-2006 11:02 ]

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:53

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Of natuurlijk op één van de twee GameVillage servers!
#1 Karkand only,
#2 Wake only (staat 6e in de NL top 10).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 08:28:
Als we het toch over ervaringen hebben, ivm de warmte al weer zo'n 2 a 3 weken niet BF2 gespeeld.
Van het weekend toch weer eens voor gaan zitten, eerste server waar ik kom map van diens tGulf of Oman, zie dat er maar 1 jet in de lucht is dus spawn op de carrier, wordt daar meteen afgekanld door een MiG, weer spawnen zie ik weer die MiG aankomen, dekking gezocht en overleefd, tik een berichtje; No baseraping please (stond ook in de serverrules) geen reactie. Duik in de AA en knal die MiG uit de lucht, daarna in gespawde F35, toen dacht ik zal hem krijgen ook, vloog richting Airfield en toen hij was opgestegen zat ik er meteen achter en knalde hem uit de lucht op weg naar weer de carrier, daarna drop ik mijn bommetjes op de spawnplek van de MiG kreeg ik een waarschuwing en een kick binnen 10 seconden van elkaar. Rejoin de server vraag om uitleg, krijg ik terug je was gewaarschuwd?? 8)7 Kan nogal reageren als ik meteen gekicked wordt, maar ja, we spelen verder volgende ronde is Dalian Plant zit bij China dus spring in een APC en scheur naar Warehouse en na die vlag gepakt te hebben rijd ik verder door naar die landpunt om die vlag ook te pakken wordt ik gebanned omdat ik aan het baserapen zou zijn op Dalian, toch knap zonder een schot te lossen een ban aan me borek voor baserape! :? Weet ik meteen weer waarom ik tegenwoordig meestal op de eigen clan server speel!
Is gewoon ook gewoon een van de reden dat ik op wat betere non rule servers speel.
geen regels alles mag behalve tkén want daar staat wel de doodstraf op(ban)

iedereen pas zich aan als ze worden gespawnraped of baseraped, en als dat niet lukt
komen ze meestal de volgende ronde terug met kei goeie teamwork.

ja want wie wilt er nou geraped worden door Krysiss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:50

Stewie!

Keen must die!

gyedema schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:55:
Of natuurlijk op één van de twee GameVillage servers!
#1 Karkand only,
#2 Wake only (staat 6e in de NL top 10).
copy/paste hem dan effe helemaal (http://www.battlefield2142.nl/index.php?id=313):

# BattleField 2 Server Name IP GRank
1 gamert.nl #1 Powered by i3d.nl -=Ranked=- 84.244.131.160 73
2 i3d.nl-IKS-bf2.nl-Server 1 84.244.131.130 142
3 24/7 Karkand only by [WRC] 85.17.14.167 172
4 Papat Finland 64 Ranked 85.17.14.164 190
5 24/7 Karkand *NwA* Ranked 01 - i3d.nl 84.244.131.28 234
6 GameVillage.nl - Wake Only BF2 RANKED #2 62.212.73.129 256
7 i3d.nl Warhead BF2 64 Player # Ranked # 84.244.162.199 269
8 i3d.nl - Citymaps oecher | Freudenhaus.BF2 Ran.. 84.244.131.26 285
9 Bierhalle bei Bier & SMC - i3d.nl 84.244.162.32 286
10 24/7Warlord @ battlefield-nation.de - i3d.nl 84.244.162.193 289

Volgens mij spelen er ook best veel Nederlanders in die Bierhalle server, niet? Altijd gezellig daar :)

[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 24-07-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 11:31
Ik zit vrijwel altijd op TV2.no MASHTUUR only :) 64 players, toffe map :) Nog nooit gekicked daar...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
FireFoz schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:35:
Ik zit vrijwel altijd op TV2.no MASHTUUR only :) 64 players, toffe map :) Nog nooit gekicked daar...
Jammer dat die zoveel crasht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737

nero355 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:52:
[...]

_/-\o_ Hoi Roodkapje :*)

Dat was ik dus en zei ook mijn naam, maar dat kan wel eens snel voorbij schieten in de chat. En verder kwamen wel elkaar niet veel tegen, want jij bent duidelijk een vliegenier en ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anoniem: 168737 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 13:28:
_/-\o_ Hoi Roodkapje :*)

Dat was ik dus en zei ook mijn naam, maar dat kan wel eens snel voorbij schieten in de chat. En verder kwamen wel elkaar niet veel tegen, want jij bent duidelijk een vliegenier en ik niet ;)
w0e1 \o/

Eerlijk gezegd ben ik een Chopper slûuuut, maar omdat het jet whoren steeds beter ging heb ik maar een joystick gekocht voor de lol dus nu jat ik elke jet die ik maar te pakken krijg en anders jat ik hem wel van de vijand :+

Maar meestal ben ik met een bepaald lang iemand in een chopper te vinden ;)
OsiriS.nl schreef op maandag 24 juli 2006 @ 13:42:
Even een klein vraagje tussen door.

Ik ben van plan een joystick te kopen voor bf2, maar is force-feedback in bf2 ondersteund?

danku ^^
Hmm... good question, maar de vraag is : Wil je dat wel :?

[ Voor 20% gewijzigd door nero355 op 24-07-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OsiriS.nl
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 13:44
Even een klein vraagje tussen door.

Ik ben van plan een joystick te kopen voor bf2, maar is force-feedback in bf2 ondersteund?

danku ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:21:
[...]

Volgens mij spelen er ook best veel Nederlanders in die Bierhalle server, niet? Altijd gezellig daar :)
Vind dat een hele relaxe server met goede admins. Probeer altijd daar te spelen, maar is ook vaak vol /o\
Alleen kun je het wel gelijk merken als er een keer geen admin is, maar ja dat zal overal zo zijn.

Voorbeeld van goed admin-werk(vind ik): Afgelopen zaterdag op Bierhalle, map Kubra en snel hebben we het team vastgezet voor die brug zodat ze niet goed door die kloof kunnen komen. Dit mag is geen baserapen, maar na een tijdje gingen er natuurlijk een paar de base zelf aanvallen. De admins zetten de server op pauze en vragen netjes of men daar mee op wil houden.
Game gaat weer door. Iedereen bedankt de admins voor de goede aktie.

Is voor mij een voorbeeld van hoe het hoort.
Was jij er toen ook nog Nero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

DaMorpheus schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:21:
[...]

copy/paste hem dan effe helemaal (http://www.battlefield2142.nl/index.php?id=313):

# BattleField 2 Server Name IP GRank
1 gamert.nl #1 Powered by i3d.nl -=Ranked=- 84.244.131.160 73
2 i3d.nl-IKS-bf2.nl-Server 1 84.244.131.130 142
3 24/7 Karkand only by [WRC] 85.17.14.167 172
4 Papat Finland 64 Ranked 85.17.14.164 190
5 24/7 Karkand *NwA* Ranked 01 - i3d.nl 84.244.131.28 234
6 GameVillage.nl - Wake Only BF2 RANKED #2 62.212.73.129 256
7 i3d.nl Warhead BF2 64 Player # Ranked # 84.244.162.199 269
8 i3d.nl - Citymaps oecher | Freudenhaus.BF2 Ran.. 84.244.131.26 285
9 Bierhalle bei Bier & SMC - i3d.nl 84.244.162.32 286
10 24/7Warlord @ battlefield-nation.de - i3d.nl 84.244.162.193 289

Graag natuurlijk, maar had het idee dat dat wat als spammerdespam werd beschouwd. Bierhalle is inderdaad vrij vol met hollanders. En zo is GameVillage doorgaans vrij vol met duitsers, je snapt er geen hout van. Laatste tijd ook veel serviers/kroaten en scandinaviers.
GameVillage1 is overigens hard op weg; global van 1600 nu onder de 900. GV2 is global iets van 266 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Presto
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Epitome schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:01:
Net voor het eerst Road To Jalalabad gespeeld en het is een geweldadig goede close combat map! :Y)

Ik haalde meteen een 100+ score, maar het was dan ook een 64-player map met 20 spelers dus dan gaan de tickets ook niet zo snel... ;)

In dezelfde ronde ook nog Armor Combat Medal gekregen voor 25 kills in een tank. >:)

[afbeelding]
Ik dacht dat Jalalalalalbada allen in 1.4 beta zat? Dat zou toch ook niet ranked zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Jep. 1.4 is beta en dus NIET ranked. Lijkt me dan ook sterk dat je dan een award krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

gyedema schreef op maandag 24 juli 2006 @ 14:39:
Jep. 1.4 is beta en dus NIET ranked. Lijkt me dan ook sterk dat je dan een award krijgt.
Er zijn ranked test servers hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wrong zelfs infrantry is rankend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Kijk eens wat rond voordat je iemand onterecht ongelijk geeft? :>
Er zijn Ranked Beta servers van MPUK beschikbaar gesteld.

Dit weekend kon je zelfs een X1800 XT of $ 100,- winnen als je meehielp betatesten:
Woensdag weet * Epitome of hij iets gewonnen heeft! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Nou maak er niet gelijk zo'n punt van; ik wist niet beter dan dat de beta unranked was. Onze hoster had aangeboden de servers naar 1.4 te upgraden maar gaf aan dat dat dan nog wel unranked was.

Dus bij deze mijn excuses; overigens probeer ik niemand ergens van te beschuldigen of zo; het leek me gewoon sterk op basis van de info die ik had. En die blijkt niet te kloppen.

* vraagt zich af of de servers nu wél rap naar 1.4 overgezet kunnen worden ivm het meer dan irritante gecrash..*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gideon82 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:00:
[...]

Als je nog een paar geldboompjes voor me hebt...vind ± 80 eur per maand voor een servertje niet echt grappig...maar reken maar dat ik het zou doen als ik het geld er voor had!

Ik vind ook gewoon dat alles behalve TK, cheaten en padden moet kunnen. En niet voordringen bij voertuigen. Verder ligt het gewoon aan je eigen team of je wel of niet geraped wordt.

Laatst ook...speel ik oman als MEC...USMC begint met 4 vlaggen (/64). Op een gegeven moment krijgen ze meer vlaggen te pakken maar uiteindelijk weten we alle vlaggen terug te krijgen incl die langs het strand. Tja dan blijft er weinig over voor de USMC dan te proberen aan land te komen...en dan maar janken dat ze t land niet halen.
Tja...moet je maar je vlaggen verdedigen...en als je op een gegeven moment op winst staat dat ook zien te behouden. Als je dan al je vlaggen terug laat pakken verdien het je gewoon om "geraped" te worden.

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 24-07-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anoniem: 168737 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 13:49:
Vind dat een hele relaxe server met goede admins. Probeer altijd daar te spelen, maar is ook vaak vol /o\
Alleen kun je het wel gelijk merken als er een keer geen admin is, maar ja dat zal overal zo zijn.

Voorbeeld van goed admin-werk(vind ik): Afgelopen zaterdag op Bierhalle, map Kubra en snel hebben we het team vastgezet voor die brug zodat ze niet goed door die kloof kunnen komen. Dit mag is geen baserapen, maar na een tijdje gingen er natuurlijk een paar de base zelf aanvallen. De admins zetten de server op pauze en vragen netjes of men daar mee op wil houden.
Game gaat weer door. Iedereen bedankt de admins voor de goede aktie.

Is voor mij een voorbeeld van hoe het hoort.
Was jij er toen ook nog Nero?
Nee maar ik heb het meerdere keren op TsF Special Forces server meegemaakt dat het gewoon een beetje gaat van Server op pauze > Flink messages spammen in CAPS bovenaan via Bf2CC > Game weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Even een stomme vraag tussendoor :

Hoe bestuur ik die tv guided raketten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rechtermuis om naar je TV scherm te gaan (je moet wel in de gunners seat zitten (F2))...en dan maar klikken. De raket gaat naar de plek waar je het laatst hebt geklikt met de crosshair...als je bij moet sturen klik je met de crosshair gewoon nog een keer op de plek waar je wilt dat de raket heen moet.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 24-07-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Anoniem: 102880 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 16:49:
Rechtermuis om naar je TV scherm te gaan (je moet wel in de gunners seat zitten (F2))...en dan maar klikken. De raket gaat naar de plek waar je het laatst hebt geklikt met de crosshair...als je bij moet sturen klik je met de crosshair gewoon nog een keer op de plek waar je wilt dat de raket heen moet.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

Wat is dat wennen een stick.

een jet vliegen gaat goed, maar met chopper lig ik ben 30 seconden op de grond of in het water. dat wordt nog veel oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115939

Movinghead schreef op maandag 24 juli 2006 @ 19:57:
Wat is dat wennen een stick.

een jet vliegen gaat goed, maar met chopper lig ik ben 30 seconden op de grond of in het water. dat wordt nog veel oefenen.
Och, ik vlieg ook nog steeds met de combi, muis voor chopperen, een stick voor jets, gaat best goed. En idd met een stick is het even wennen, maar absoluut niet onmogelijk om ook goed te vliegen met de heli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587

Anoniem: 115939 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 20:05:
[...]
Och, ik vlieg ook nog steeds met de combi, muis voor chopperen, een stick voor jets, gaat best goed. En idd met een stick is het even wennen, maar absoluut niet onmogelijk om ook goed te vliegen met de heli.
Voordeel van stcik bij heli is dat je langer bewegingen kan vasthouden zonder je muis te hoeven op te tillen (bv duikaanval , naar links of naar rechts overhellen en daardoro cirkelen ect.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33599

Hebben jullie dat probleem ook wel eens dat de serverlist onder FAVORITES verdwijnt??? Als ik een refresh doe op mn favorites lijstje verdwijnt alles. ik moet echt opnieuw het spel starten om ze terug te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anoniem: 33599 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 08:45:
Hebben jullie dat probleem ook wel eens dat de serverlist onder FAVORITES verdwijnt??? Als ik een refresh doe op mn favorites lijstje verdwijnt alles. ik moet echt opnieuw het spel starten om ze terug te krijgen
Helemaal, half, alleen je groene favorites, ligt eraan waar BF2 zin in heeft en dan kiest die wat je niet mag zien blijkbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wiii over tijdje kan ik ook BF2 eindelijk spelen :) met me nieuwe pc kan niet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
Wouser schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 10:39:
Wiii over tijdje kan ik ook BF2 eindelijk spelen :) met me nieuwe pc kan niet wachten :P
woohoo "cannon fodder" })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sadist! Maar wel goed voor je stats... }) (sorry kan het niet laten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:23

Shabbaman

Got love?

nero355 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 08:56:
[...]

Helemaal, half, alleen je groene favorites, ligt eraan waar BF2 zin in heeft en dan kiest die wat je niet mag zien blijkbaar :+
EDIT: hm, ik mag niets typen van m'n toetsenbord blijkbaar.

Maar goed. Die lijst favorieten doet ook wat hij wil. Volgens die lijst heb ik 113 potjes op Bierhalle gespeeld, maar gezien het totaal aantal potjes dat ik volgens EA heb gespeeld, lijkt me dat nogal onmogelijk.

[ Voor 37% gewijzigd door Shabbaman op 25-07-2006 12:01 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben even een bookmark kwijt en heb dus deze vraag:

Wat is de url weer waar je kan zien waar momenteel welke speler zich online
bevindt en op welke server/map?
Ik had'm ooit ergens staan maar ben het intussen kwijtgeraakt tijdens het opschonen
van al mijn bookmarks domme ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
Anoniem: 153621 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 13:10:

Ik had'm ooit ergens staan maar ben het intussen kwijtgeraakt tijdens het opschonen
Ik gebruik "my leaderboard" van www.Bf2S.com

http://bf2s.com/my-leaderboard.php

Maar je moet wel zelf de PID nummer opzoeken van je vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Ik heb laatst weer coo-op zitten spelen met een vriend, en dit keer alles opgenomen :Y)
Klik hier voor downloadversie.
Klik hier voor Google Video versie. (Lage kwaliteit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anoniem: 115939 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 11:33:
Sadist! Maar wel goed voor je stats... }) (sorry kan het niet laten)
Tegen jou spelen ook en ik kan het weten :+
Shabbaman schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 11:59:
Maar goed. Die lijst favorieten doet ook wat hij wil. Volgens die lijst heb ik 113 potjes op Bierhalle gespeeld, maar gezien het totaal aantal potjes dat ik volgens EA heb gespeeld, lijkt me dat nogal onmogelijk.
Dat is toch de algemene rang van die server ofzo dus hoeveel potjes daarop gespeeld zijn algemeen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
nero355 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 14:06:
[...]

Dat is toch de algemene rang van die server ofzo dus hoeveel potjes daarop gespeeld zijn algemeen :?
De tijd dat je op die server hebt gezeten, in minuten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 14:06:
[...]

Tegen jou spelen ook en ik kan het weten :+
Pssst, niet aan iedereen vertellen joh! Word ik nog harder geowned... Enne, als ik later groot ben dan... >:)
Epitome schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 14:26:
[...]

Dan moet je het vooral in je sig zetten! ;)
Aangepast...

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 115939 op 25-07-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Anoniem: 115939 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 14:21:
[...]
Pssst, niet aan iedereen vertellen joh! Word ik nog harder geowned... Enne, als ik later groot ben dan... >:)
Dan moet je het vooral in je sig zetten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BF2-vrinden,

Zoals jullie in de aanhef zien heb ik wat van jullie nodig :Y)
Beetje off-topic maar stel hem toch stiekem.
Ik wil een nieuw scherm aanschaffen, maar daar heb ik de ballen verstand van.
BF2 moet er gewoon goed op uitzien(heey toch een beetje on-topic :D ).

Zag ik hier staan voor een leuk prijsje. Wil er namelijk niet teveel aan uitgeven
Acer AL1916Ws (19", 8ms, D-sub, Zilver)

Uhm tsja

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 168737 op 25-07-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 14:33:
BF2-vrinden,

Zag ik hier staan voor een leuk prijsje. Wil er namelijk niet teveel aan uitgeven

Uhm tsja
Nee, ga voor IIYAMA Prolite met DVI, 8 MS, zeer goede beeldscheremn. nu voor €199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 14:39:
[...]

Nee, ga voor IIYAMA Prolite met DVI, 8 MS, zeer goede beeldscheremn. nu voor €199
Maar dat is 17", ik wilde eigenlijk wel 19".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
BF2-vrinden,

Uhm tsja
Ik heb zelf de 19inch acer 1951cs, en wow wat een scherm :) de kleuren zijn echt ongekend en het is super helder. Scherm kost alleen bijna 2x zoveel als je wilt uitgeven dus geen optie maar acer staat bekend om zijn mooie kleuren. Vooral open maps met veel kleur zijn er echt schitterend uit. (ik draai wel alles voluit met 4xaa, 1280x1024)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Laatst online: 02-06 10:21
Anoniem: 153621 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 13:10:

Denk dat je BF2 tracker bedoeld. Je vrinden ff toevoegen in buddylist en klaar is Klara.
BF2-vrinden,

Uhm tsja
Heb net de Samsung 940BW (19" widescreen) aangeschaft voor € 299,-- en tot nog toe bevalt dat prima. Zie net dat dat wat boven de Acer ligt. Kijk hier maar ff voor user review op widescreenforum.com (ook ervaringen met BF2)
Staan verder ook andere nuttige dingen in aangaande breedbeeld gamen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 06:26

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Shabbaman schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 11:59:
Volgens die lijst heb ik pas 2 spellen gespeeld op 'Alleen lekkere mappen', terwijl ik daar nagenoeg altijd speel...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

Ik heb een paar maanden geleden Euro Force gekocht. Toen heb ik het ook een paar keer gespeeld. Dus het werkte gewoon. Maar nu heb laatst ook de laatste patch gedraaid, en nu zie ik die levels niet meer. Hebben meer mensen hier last van of doe ik wat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-02 11:29

bartaa

Battlefield

fryskmantsje schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 17:20:
[...]

Denk dat je BF2 tracker bedoeld. Je vrinden ff toevoegen in buddylist en klaar is Klara.
persoonlijk vind ik www.bf2player.com wel aardig !
werkt op dezelfde manier

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wegens ongekende reden vandaag een format moeten doen :r

Dus de juiste volgorde van installeren is :
- BF2
- BF2 SF
- BF2 EF
- BF2 AF
- Patch 1.3 full

of niet ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Laatst online: 02-06 10:21
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 17:24:
[...]

Volgens die lijst heb ik pas 2 spellen gespeeld op 'Alleen lekkere mappen', terwijl ik daar nagenoeg altijd speel...
Onder zelfde naam als hier? Ben er zelf ook steeds meer te vinden.(Als ik uberhaubt tyd heb om te spelen) Ben zelf [GoT]fryskmantsje2
bartaa schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 19:56:
[...]

persoonlijk vind ik www.bf2player.com wel aardig !
werkt op dezelfde manier
Voor zover ik kan zien is er geen buddylist hier of ik zie iets over het hoofd.
Vind het juist gemakkelijk met BF2tracker dat je mensen waarmee je vaak speelt in 1 overzicht ziet waar iedereen op dat moment speelt.
Vind voor de rest bf2player niet zo geloof ik maar meer van hetzelfde.(Formitron, BF2Tracker of BF2S.com)
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik maar even op BF2player ben wezen kijken.

[ Voor 25% gewijzigd door Fryskmantsje op 25-07-2006 20:26 . Reden: Toevoeging ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-06 21:09
Anoniem: 127429 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 20:07:

- BF2
- BF2 SF
- BF2 EF
- BF2 AF
- Patch 1.3 full

Yup. :)

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Anoniem: 127429 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 20:07:

- BF2
- BF2 SF
- BF2 EF
- BF2 AF
- Patch 1.3 full

EF heeft 1.2 nodig en AF heeft 1.3 nodig.
Dit is het beste:
-BF2
-SF
-1.3
-EF + AF

En nee, je hoeft na EF en AF geen 1.3 meer te doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Mr. Bondt op 25-07-2006 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

hmms, vandaag 2x gekickt onder motto van slot voor admin maar heb nooit de punten gehad die ik die rondes heb gehaald. heb dit nog nooit mee gemaakt. ga ik op een andere server spelen krijg ik wel de kudo's maar van die 2 kicks kan ik de 150 puntjes wel vergeten.
is dat nieuw sinds 1.4 beta dat je punten dan ook weg zijn bij een kick? lijkt me een bug O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:42
Ik kan tegenwoordig niet meer inloggen op de account server van bf2, daar blijft het spel gewoon op hangen totdat ik hem kill. Heeft iemand hier ervaring mee?
Firewall staat uit.

[ Voor 7% gewijzigd door GrooV op 25-07-2006 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik heb nogal wat problemen met Winamp vs. Battlefield2. heel jammer, want dit vind ik soms wel eens relaxed, alleen ik merk dat ie gewoon nog 10 keer meer crashed met winamp open. ook bevriest het beeld vaak volledig, waardoor je alleen kunt resetten.

en hoe zit het met 1.4 vraag ik me af :O
ik d8 toch echt dat ze zeiden dat ie in juli ging komen, en ook niet later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100077

Deze ochtend tijdens vliegen op fushe liep mijn pc keihard vast, bij rebooten vond ie geen opstart record (zelfs een fix mbr mocht niet baten) => volledige format en herinstall. Ben ik net weer ff bezig voel ik 'm weer vastlopen => onmiddellijke reset en nu weliswaar niks erg. Ik vermoed dat mijn spullen nu echt wel te warm krijgen. (bovenin mijn kast is het tijdens het spelen zo'n 53 graden) :| Deze soldaat gaat op zomerverlof :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

Mr. Bondt schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 20:23:
[...]

EF heeft 1.2 nodig en AF heeft 1.3 nodig.
Dit is het beste:
-BF2
-SF
-1.3
-EF + AF

En nee, je hoeft na EF en AF geen 1.3 meer te doen.
En kan ik dan alleen alles netjes verwijderen of moet ik me hele schijf formateren? Als dat zo is wacht ik nog een paar dagen tot dat het hier een beetje afgekoeld is en het weer een beetje uit te houden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu met kast open en kamerfan erop nog steeds een keiharde vastloper ... grrr ... lijkt me hardware, maar alles is netjes geinstalleerd :? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ja bij mij worden de temps ook tegen de 50/55 graden stressed.
maar dat moet een amd toch makkelijk kunnen hebben?

tis wel erg vreemd dat ie bij mij opeens raar begint te doen sinds ik Winamp aan had staan in BF2....ben maar weer de hele zooi opnieuw aant installen zucht... ik had nu constant dat het scherm bevriest, echt verschrikkelijk irritant, al die moeite van het connecten en dan kun je weer helemaal opnieuw beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevels
  • Laatst online: 21:48
Ik vind dit nogal raar.
Hoort het zo dat ik bij sommige klasses in special forces dezelfde wapens heb als bij de gewone bf2?

Edit://
Blijkbaar wel bij sommige klasses , dat is wel jammer.

[ Voor 63% gewijzigd door Nevels op 26-07-2006 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ja dit hoort zo, ik vond dat eerst ook nogal vreemd.
Ieder leger heeft z'n eigen wapens: dus Spetznaz, Opstandelingen, SAS enz. allemaal hun eigen wapen arsenaal, met de gewone unlocks wel erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij wortd de GPU 63 graden, en heb geen problemen.
Heb er gisteren nog eens 1 GB RAM in laten zetten, en nu kan ik ineesn alles maximaal draaien, echt zo'n groot verschil maakt dat RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106484

Ik zit nu met een groot probleem. Als ik een map in battlefield 2 laad loopt hij wanneer ik gespawned heb na 3 tot 6 seconden vast. Heeft iemand een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 106484 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 09:34:
Ik zit nu met een groot probleem. Als ik een map in battlefield 2 laad loopt hij wanneer ik gespawned heb na 3 tot 6 seconden vast. Heeft iemand een oplossing??
ja precies, ik heb het ook ineens....net niet altijd, maar wel heel vaak en ook in het begin, als k t in het begin niet heb dan kan k meestal wel een ronde of 2/3 spelen daarna krijg ik een andere error
ik d8 dat het de hitte kon zijn, maar ik betwijfel het eigelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106484 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 09:34:
Probeer te reinstallen, dus echt alels eraf, prullenabk leeg, map weg, echt alles van BF2 weg, ook patches die je op je PC hebt opgeslagen enz. vervolgens opnieuw opstarten en dan helemaal opnieuw installeren, volg deze stappen.

ALLES ERAF WAT BETREFT Battlefield
BF2
1.3 Full
SF
1.3 Full
EF
1.3 Full
AF
1.3 Full
Vervolgens alle instellingen er weer in, opnieuw opstarten, en dan kijken of alles werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:Y) Ace hoeft nog maar 0.02 kdr met aussalt guns en heeft een kdr beter dan 2 :)
ja het zou een stuk makkelijker zijn als ik niet op 64 man server zou spelen ipv 32 met me clan.

op naar de 3 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 09:55:
:Y) Ace hoeft nog maar 0.02 kdr met aussalt guns en heeft een kdr beter dan 2 :)
ja het zou een stuk makkelijker zijn als ik niet op 64 man server zou spelen ipv 32 met me clan.

op naar de 3 :7
Sst, we mogen niet blij zijn op dit forumgedeelte, en goede prestaties neerzetten (terwijl die mensen zelf niet anders doen) is natuurlijk al helemaal verboden, ga dus maar snel je mond spoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149587 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 10:04:
[...]

Sst, we mogen niet blij zijn op dit forumgedeelte, en goede prestaties neerzetten (terwijl die mensen zelf niet anders doen) is natuurlijk al helemaal verboden, ga dus maar snel je mond spoelen.
ohh bijna vergeten :X maar het is best moeilijk om een kdr boven de 2 te krijgen als servers als PTG waar veel goeie lui komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 10:12:
[...]

ohh bijna vergeten :X maar het is best moeilijk om een kdr boven de 2 te krijgen als servers als PTG waar veel goeie lui komen.
Weet ik.
Maar om die mensen nou goed te noemen? nee, het zijn een stel ego's.

Waar ik van kan genieten is als je met het hele leger, in squads over de VOIP zit, en realistisch aanvalt, dus eerst bombs, dan Heli, dan infantry, die elkaar dekt, en de stad straat voor straat "cleared". Jammer dat we om dat vaker dan 1 in de 5000 keer te zien, moeten wachten op ETQW en Crysis, want iedereen moet zonodig virtueel punten halen, of is nog steeds aan het spelen alsof ze een traditionele shooter spelen (bunnyhopen, springen ect, niet dekken,schijt aan iedereen).

Dat soort mensen kunnen van mij echt zo de tering krijgen. Serieus als ze punten zouden krijgen voor TK zouden ze het doen, echt te sneu hoe groot nadeel van het puntensysteem dit is, waardoor het slagveld een quake arena wordt.
Gelukkig alleen maar awards en geen punten bij ETQW en Crysis, en zelfs daarvoor moet je gedwongen teamwork doen.

Dan vindt ik rapen eigenlijk nog niet zo erg, want dat is het onder druk houden van een vijand wat in het echt ook gebeurd, hoewel het natuurlijk keiirritant is. Spawnrapen daarentegen is wel walgelijk, omdat je in het echt niet mensen ziet teleporteren, en dan een tank daar blijft wachten.

-ZO dat lucht op.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 26-07-2006 10:26 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
2) Geen slow-chat hier!