Anoniem: 160435 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 02:39:
Nou ik weet niet waar je ben geweest maar niet op de HuT server in ieder geval. Was de hele dag leeg door div. oorzaken. (warme weer, 1.3 gerelateerde servercrashes, enz.) Dus niet zeggen dat het niveau er niet goed zou zijn hè. Kom maar eens spelen als er 20 of 30 HuTTers (lees GoTTers) op zitten. 
Als ik zeg dat ik er geweest ben wie ben jij dan om te zeggen dat het niet zo zou zijn..
Het was idd niet vol,dat klopt, maar alleen maar leeg is niet waar en ik heb niks van een
crash gemerkt. Toen ik er een even was waren er +/- 10 man. Ik ga niet speciaal zitten wachten tot er 20 of 30 man komen als die eens zin hebben,zo werkt het niet alsof je alleen dan pas kunt meten wat de kwaliteit van een server is. Ik heb het eens bezocht, gewoon om eens te kijken n.a.v. alle verhalen erover en dat was het dan. Inprincipe bezoek ik weinig tot geen NL servers gewoon omdat ik over het algemeen wel weet hoe het gemiddelde speelniveau is.Die uitzonderingen daargelaten.Dat heet door schade en schande wijs worden.
@ Thrills33ka:
Ik ben niet onder de indruk van Gamert.Niet beter dan wat ik op buitenlandse servers tegenkom.
Ik heb in een andere post al uitgelegd waarom,dus scroll maar even terug als je wilt weten waarom.
Die enkelen die echt goed spelen staan niet in verhouding tot hetgeen op buitenlandse servers speelt. Als je op de Nederlandse servers van de 50 man er 10 hebt die echt goed kunnen
spelen, dan heb je op een buitenlandse server er minstens 30 om maar wat te noemen.
Voor mij lopen er teveel
leve de lol figuren op Nederlandse servers waardoor die enkele
goeie spelers op 1 hand zijn te tellen. Op buitenlandse servers veel minder.
Onder goed spelen versta ik taktisch spelen,samenspel en winnen als team. Als ik online speel
kom ik niet om voor de lol te spelen,ik wil winnen en nog eens winnen.Van verliezen leer ik
om het later beter te kunnen doen.
[
Voor 38% gewijzigd door
Anoniem: 153621 op 23-07-2006 13:20
]