[PC] Battlefield 2 - Deel XXXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.945 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 01:40:
Misschien wel ff leuk om te zien...heb ik ooit eens ff snel in elkaar gezet....zit geen geluid bij maar het zijn gewoon een paar fragmenten van wat leuke vliegmomenten...oa kill in of aan het einde van de tunnel in kubra dam...ondersteboven er doorheen...

Gewoon voor de lol dus echt niet om op te scheppen...want zo perfect gaat t ook niet allemaal in het filmpje...

Filmpje

Jeetje...doet YouTube m nog eens comprimeren ofzo? Op mn pc issie veel scherper
Ik vind dit duidelijk geen opscheppen maar gewoon schitterend om te zien. _/-\o_
Ik mag graag spelers die bepaalde onderdelen van het spel uitstekend beheersen graag
aan het werk zien en als ze dat een keer ondersteunen met beeld des te leuker. :)
Mijn geweldige vliegervaringen in jets beperken zich voorlopig alleen maar tot het dik ownen van da bodem :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

mischien is dit een erg vaak gestelde vraag but here goes...

Waarom kunnen we nie top LAN met bots spelen ? We zitten hier in afrika waar internet onbetaalbaar is (20 USD per GB!!) enwillen daarom ff op lan elkaar kapotraggen.
Bij Desertcombat maakte je gewoon een CO-OPje aan en de bots kwamen vanzelf, echter lukt dit niet bij BF2. Kunnen jullie mij vertellen hoe ? indien het uberhaupt wel mogleijk is.

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
m0n0 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 11:54:
mischien is dit een erg vaak gestelde vraag but here goes...

Waarom kunnen we nie top LAN met bots spelen ? We zitten hier in afrika waar internet onbetaalbaar is (20 USD per GB!!) enwillen daarom ff op lan elkaar kapotraggen.
Bij Desertcombat maakte je gewoon een CO-OPje aan en de bots kwamen vanzelf, echter lukt dit niet bij BF2. Kunnen jullie mij vertellen hoe ? indien het uberhaupt wel mogleijk is.
Kijk eens hier naar: http://battlefieldsinglep...x.php?showtopic=4647&st=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:14

Tjark

DON'T PANIC

FWIW: deze kende ik ook nog niet: http://video.google.nl/vi...00866646599&q=battlefield
A mockumentary of Battlefield 2 and the life the soldiers live through. This was made in 2005, but wasn't completed until 2006. All the voice acting was done by myself alone. This isn't a work of art in my eyes, but was something I just wanted to do. Some may think it is funny, others may not. Oh well, I hope you enjoy this crackpot piece of work. Visit www.thepwnedlife.com for the AVI, and check out File Planet or File Front in the future, considering they will soon be the main download source. :)

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die is super man...al die stemmetjes...hehe...erg goed gedaan...met dat AT kindje... I WANT MY MOMMY!!...en die engi die steeds word getk'ed....echt HUMOR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

dankjewel voor de link, maar is er geen eenvoudiger manier ? want dit is wel heel erg omslachtig! Het kon in de eerste deel dus je zou toch echt verwachten dat het in de 2e deel kan!

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin239
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:39
Sinds een paar dagen heb ik de SF expansion gekocht en geinstalleerd. Patch 1.3 weer opnieuw gedaan e.d. Vervolgens aangelogd en dan krijg je ineens een aantal nieuwe unlocks. Fantastisch natuurlijk, maar nu wil ik ze ook gaan gebruiken. Ik had de L96A1 geselecteerd maar nu zie ik die bij het spawnen niet terug. Ik dacht wellicht duurt het even voordat ik ze kan gebruiken maar het is inmiddels een paar dagen geleden dat ik hem unlocked heb maar nog geen L96A1.......

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Anakin239, Heb je daar last van op alle servers of op 1 specifieke die alle unlocks geblocked heeft? Heb je verder nog unlocks gedaan die je wel kunt gebruiken? Heb je SF al wel gespeeld? en probeer je de unlocks te gebruiken in SF of in BF2 vanilla? Want in SF kun je de unlocks sowieso niet gebruiken. (hangt namelijk af van het team waarin je speelt) Ik heb alle snipers unlocked maar als Spetsnatz (ofzo) kon ik alleen de PVK en M95 selecteren.

Edit
SVD bedoel ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Presto
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Briljant, echt genieten :)
Ik hoop dat ze die niet op een ranked server hebben gemaakt... 8)7 Kost je redelijk wat minpunten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 01:40:
Misschien wel ff leuk om te zien...heb ik ooit eens ff snel in elkaar gezet....zit geen geluid bij maar het zijn gewoon een paar fragmenten van wat leuke vliegmomenten...oa kill in of aan het einde van de tunnel in kubra dam...ondersteboven er doorheen...

Gewoon voor de lol dus echt niet om op te scheppen...want zo perfect gaat t ook niet allemaal in het filmpje...

Filmpje

Jeetje...doet YouTube m nog eens comprimeren ofzo? Op mn pc issie veel scherper
Prachtig _/-\o_ Respect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 14:34:....Want in SF kun je de unlocks sowieso niet gebruiken. (hangt namelijk af van het team waarin je speelt) Ik heb alle snipers unlocked maar als Spetsnatz (ofzo) kon ik alleen de PVK en M95 selecteren.
De beschibare sniper wapens in SF zijn (afhankelijk van het leger): de M24, de Druganov SVD en M95 (mits unlocked)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het speel ook gezocht ... en ik best wel wat problemen.
Als ik dubbelklik op BF2 dan gebeurd er niks .. klik ik daarna dubbel dan start het spel wel op.

En inloggen op een account duurt bij mij wel 5min .. is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Presto
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 17:07:
Ik heb het speel ook gezocht ... en ik best wel wat problemen.
Als ik dubbelklik op BF2 dan gebeurd er niks .. klik ik daarna dubbel dan start het spel wel op.

En inloggen op een account duurt bij mij wel 5min .. is dat normaal?
Het kan lang duren, gewoon geduld hebben. |:( Wat helpt is je 'favourite server' lijst onder multiplayer leeg maken, dan gaat het al een stuk sneller!

Suc6

Edit: Zo lang je maar een paar in je favourites laat staan gaat het prima, als je hele lijst vol zit duurt het lang!

[ Voor 16% gewijzigd door Joe Presto op 18-07-2006 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joe Presto schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 17:34:
[...]

Het kan lang duren, gewoon geduld hebben. |:( Wat helpt is je 'favourite server' lijst onder multiplayer leeg maken, dan gaat het al een stuk sneller!

Suc6

Edit: Zo lang je maar een paar in je favourites laat staan gaat het prima, als je hele lijst vol zit duurt het lang!
Helemaal geen |:( het duurt gewoon lang, zeker als je het vergelijkt met andere online games. Het kan dus wel veel sneller... alleen al het feit dat het hele menu 'lagged' met je muis en een soort vertraging geeft als je ergens op klikt (milliseconden werk misschien maar again, als je het vergelijkt met andere games is dit behoorlijk irritant dat het zo 'lang' moet duren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Ik heb onlangs een format op mijn computer gedaan, en ik ben nu binnen 15 seconden ingelogd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin239
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:39
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 14:34:
@Anakin239, Heb je daar last van op alle servers of op 1 specifieke die alle unlocks geblocked heeft? Heb je verder nog unlocks gedaan die je wel kunt gebruiken? Heb je SF al wel gespeeld? en probeer je de unlocks te gebruiken in SF of in BF2 vanilla? Want in SF kun je de unlocks sowieso niet gebruiken. (hangt namelijk af van het team waarin je speelt) Ik heb alle snipers unlocked maar als Spetsnatz (ofzo) kon ik alleen de PVK en M95 selecteren.

Edit
SVD bedoel ik.
De servers staan unlocked wapens toe, want ik mag wel de M95 selecteren. Dus misschien is het wat je zegt over de teams dat zal ik nog eens gaan proberen. thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:14

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Nou, lekker potje weer. Op peninsula wordt ik eerst in het rood gehangen en later door de andere partij ge-cartilleried... kutspel... :)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 18:43:
Ik heb onlangs een format op mijn computer gedaan, en ik ben nu binnen 15 seconden ingelogd hoor.
:X :+ :o O-)

Laat ik je iets vertellen

het inloggen duurt zolang omdat hij telkens je favorrieten probeert updaten :+
dus een zinloose format

als ik all me favorieten zou verwijderen ben ik 8 seconden ingelogd ipv 20/24 sec

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dit al een tijdje terug gelezen en ik heb toen op een stuk of 4 na mn favorites en laatst gespeelde servers uit dat General (dacht ik) bestandje in je profielmap gehaald en na 2x knipperen met je ogen ben je ingelogd. Het werkt dus echt!

Heeft er iemand al de Allied Intent mod gespeeld? Ik heb m gister even geinstalleerd en ik moet zeggen dat ik m erg lachen vind. De heli's vliegen echt geweldig...super wendbaar. De Blackhawks hebben gewoon raketten en een mega gun aan de voorkant. Je kan de blackhawk qua vliegprestaties een beetje vergelijken met hoe een cobra nu vliegt in BF2...ook veel wendbaarder! Dan is het nog eens leuk om met zo'n apparaat te vliegen. De F-16 die er in zit is ook geweldig!! Daar kan de J-10 niet eens aan tippen. Rakketten krijgen heel moeilijk een lock en vinden het ook moeilijk die te behouden nadat je ze hebt afgeschoten. Daarentegen zijn de guns van de vliegtuigen abnormaal sterk...als je je gun 1 a 2 sec op een vliegtuig of heli weet te krijgen zijn ze weg.

Deze mod ga ik zeker nog vaker spelen...zeker de moeite waard om eens te proberen

Geen mensen vandaag die op hun werk een beetje op GoT zitten zoals ik? :'(
Zo saai zo.... :Z

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 10:22:
Ik had dit al een tijdje terug gelezen en ik heb toen op een stuk of 4 na mn favorites en laatst gespeelde servers uit dat General (dacht ik) bestandje in je profielmap gehaald en na 2x knipperen met je ogen ben je ingelogd. Het werkt dus echt!

Heeft er iemand al de Allied Intent mod gespeeld? Ik heb m gister even geinstalleerd en ik moet zeggen dat ik m erg lachen vind. De heli's vliegen echt geweldig...super wendbaar. De Blackhawks hebben gewoon raketten en een mega gun aan de voorkant. Je kan de blackhawk qua vliegprestaties een beetje vergelijken met hoe een cobra nu vliegt in BF2...ook veel wendbaarder! Dan is het nog eens leuk om met zo'n apparaat te vliegen. De F-16 die er in zit is ook geweldig!! Daar kan de J-10 niet eens aan tippen. Rakketten krijgen heel moeilijk een lock en vinden het ook moeilijk die te behouden nadat je ze hebt afgeschoten. Daarentegen zijn de guns van de vliegtuigen abnormaal sterk...als je je gun 1 a 2 sec op een vliegtuig of heli weet te krijgen zijn ze weg.

Deze mod ga ik zeker nog vaker spelen...zeker de moeite waard om eens te proberen

ik zit zo wat elke dag op het strand O+
---------------------------------------------------------
:Y) Maar die mod ljke me wel cool, messchien vanavond even proberen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik heb deze mod ook gedownload. De eerste keer dat ik hem speelde deed ik een coop. De luchtmacht is idd heel mooi. Maar ik vind het wel zwaar over-powered. De toevoegingen voor infrantry vind ik daarentegen wel zeer geslaagd. Maar ik vind dat infantry eigenlijk stingers zou moeten hebben (of zijn die er ook?).
De mod US intervention vind ik wat beter. (A10 thunderbolt _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee hallo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het tochmaar een beetje on-topic te houden :)

Speelde gisteren voor het eerst op Rubberducky, waar wasje trouwesn MM?, en het viel me een beetje tegen. Misschien was dat toevallig gister, maar er werd voortdurend op elkaar gekankerd. Geen tot weinig teamwork. Klotuh-commander.

Had ik gewoon pech gister of is het daar wel vaker zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap uberhaupt niet waarom mensen op servers willen spelen waar je een hoge ping hebt. Ik heb eventjes 21CW mod gespeeld en daar werden toernooien op USA servers gehouden maar ik vond het toch erg lastig om normaal te kunnen spelen met een ping van 110 oid. Soms zie ik mensen in een server met een ping van 200/300+. En dan heb ik het niet over uitschieters. Je zult mij om die reden nooit op een server zien die in mijn lijst een ping van over de ±60 heeft. Ik vind BF2 al laggy genoeg zoals het nu is (zelfs met een ping van 12).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Die co-op is trouwens wel erg lachen als je een vriend hebt met VoIP.
Vooral als dan de FF uit staat, is het helemaal leuk:
Mijn vriend legt wat C4 onder mij neer, en komt er zelf bijstaan.
Hij drukt op de knop en wij vliegen de lucht in, logisch.
We hadden allebei full health, maar worden allebei door een bot in fractie van een seconde uit de lucht geknald :+

[ Voor 43% gewijzigd door Mr. Bondt op 19-07-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Of je, ook in het klein, niet hier wilt flamen...... thnx voor je edit! O-)

[ Voor 48% gewijzigd door AllSeeyinEye op 19-07-2006 16:21 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:55:
Speelde gisteren voor het eerst op Rubberducky, waar wasje trouwesn MM?, en het viel me een beetje tegen. Misschien was dat toevallig gister, maar er werd voortdurend op elkaar gekankerd. Geen tot weinig teamwork. Klotuh-commander.

Had ik gewoon pech gister of is het daar wel vaker zo?
Ik zat gisteren lekker te genieten van het mooie weer en dat zal de komende dagen wel vaker voorkomen.Het valt me op dat er zoveel gekankerd wordt want normaal is dat niet het geval. kijk ff wat posts terug van ervaringen die andere bezoekers van GoT hadden en aansloten op
hetgeen ik erover vertelde
Idem voor teamwork. Daar wordt juist zeer goed gecommand of teamwork gebruikt gewoon omdat het onderdeel van die server is door het standaard 'huis' team.
Je had volgens mij gewoon pech en ik denk dat je dit de komende zomermaanden wel vaker zal
tegenkomen ..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, was hier zo'n 39 graden vandaag (in huis). Mijn pc'tje smeekte gewoon om NIET aangezet te worden :z Net mijn G15 aangesloten, en nu vroeg ik me af hoe andere g15 bezitters dit toetsenbord naar hun hand zetten in BF2. Hopelijk wordt dit nog als OT (on topic) beschouwd B)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Laatst online: 14-04-2014
:P maar je bent major, je pc zal er maar aan moeten wennen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

waarom kan ik de unlock2 wapens niet unlocken :S ik heb de deluxe edition en dus ook SF (en geinstalleerd), nu heb ik per ongeluk een G3 genomen. (niet slecht maar ik wilde wat anders)

:(

http://bf2s.com/player/42342987/

[ Voor 9% gewijzigd door pt0x op 19-07-2006 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
pt0x schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 22:24:
waarom kan ik de unlock2 wapens niet unlocken :S ik heb de deluxe edition en dus ook SF (en geinstalleerd), nu heb ik per ongeluk een G3 genomen. (niet slecht maar ik wilde wat anders)
Uit je stats blijkt dat je nog géén SF hebt gespeeld. Speel een ronde SF helemaal uit. De volgende keer dat je inlogt in BF2 zul je zien dat je nog 4 wapens kunt unlocken (inclusief de 2e unlocks, met dien verstande dat je de 2e unlock echter pas unlocken als je de bijhorende 1e unlock reeds in je bezit hebt)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oktopus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 21:19
Kunnen jullie ook gebruik maken van die 'bug' nadat je dood bent dat je af en toe gebruik kan maken van een vrij beweegbare cam-view?
Erg handig om te zien door wie je neergeschoten bent en waar hij zich naar toe begeeft. :D

Object reference not set to an instance of an object

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Oktopus schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:16:
Kunnen jullie ook gebruik maken van die 'bug' nadat je dood bent dat je af en toe gebruik kan maken van een vrij beweegbare cam-view?
Erg handig om te zien door wie je neergeschoten bent en waar hij zich naar toe begeeft. :D
volgens mij is dit gewoon een server setting. net als bij de meeste fps spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

pt0x schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:57:
[...]

volgens mij is dit gewoon een server setting. net als bij de meeste fps spellen
Soort van kill-cam bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Hebben jullie ook dat gehannes met filters? Je typt bv 'Bierhalle' in bij de naam van server en hij vindt niks. Wil je het daarna weghalen dan blijft het eerst nog 10 x staan, dan vindt de browser Bierhalle ineens en daarna is het veld weer leeg 8)7 Mijn god, ik hoop toch echt dat EA de user interface toch eens een keer goed krijgt meer dan een jaar ná de release.

Gisteren wel iets leuks meegemaakt. Zit op een infantery only, wel leuk zo zonder armour.

Wordt ook gedoogd door EA ipv non armour optie in 1.4?.

Zitten er een aantal dudes van een of ander clan te porren om alleen pistolen en messen te spelen en beginnen de server te terrorriseren. Er worden een aantal kickvotes gestart tegen mensen die niet mee willen doen (waaronder ikzelf). Gelukkig logt er (net op tijd) een admin aan et viola, de gehele clan wordt gekicked en gebanned. Heerlijk gevoel is dat _/-\o_ --> Bla bla has been disconnected from the server!

Ik 'haat' van die servers waar men nl. wel regels heeft maar dat er niemand is die erop toeziet.

[ Voor 6% gewijzigd door Dispenzer op 20-07-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dispenzer schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:29:
Gisteren wel iets leuks meegemaakt. Zit op een infantery only, wel leuk zo zonder armour.

Ik 'haat' van die servers waar men nl. wel regels heeft maar dat er niemand is die erop toeziet.
Waarom speel je dan op een Infantry Only Server? Is net zo illegaal als een Knife/Pistol Server volgens de BFROE. Als ze je erop vinden of een sceenschot krijgen heb je een grote kans gereset te worden.

EDIT:
Er word wel overwogen de IO mode van 1.4 legaal te maken voor Ranked, maar dan moet de BFROE ook worden aangepast.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:33:
[...]

Waarom speel je dan op een Infantry Only Server? Is net zo illegaal als een Knife/Pistol Server volgens de BFROE. Als ze je erop vinden of een sceenschot krijgen heb je een grote kans gereset te worden.

EDIT:
Er word wel overwogen de IO mode van 1.4 legaal te maken voor Ranked, maar dan moet de BFROE ook worden aangepast.
Ok, dat wist ik niet, ik meen gelezen/ gehoord te hebben dat het gedoogd wordt in tegenstelling tot P&K. Maarre bedankt ik vermijd ze voortaan wel. Het ging me echter om het principe dat sommige spelers hun zin doordrijven en het is dan goed te zien dat ze verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 14:21

Blauw

De Schreeuw

Ik ben een hele tijd geleden bezig geweest met Battlefield 2 op LAN's enzo, maar nu wil ik eigenlijk wel weer eens een potje online doen, nu zag ik op play.com de Battlefield 2 deluxe editie voor een wel schappelijk prijsje. Mijn vraag is eigenlijk: hoe lang heb ik hier nog plezier voor voordat alles & iedereen weer een ander spel speelt, en bovendien: welke uitbreidinge heb ik nog meer nodig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blauw schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:54:
Ik ben een hele tijd geleden bezig geweest met Battlefield 2 op LAN's enzo, maar nu wil ik eigenlijk wel weer eens een potje online doen, nu zag ik op play.com de Battlefield 2 deluxe editie voor een wel schappelijk prijsje. Mijn vraag is eigenlijk: hoe lang heb ik hier nog plezier voor voordat alles & iedereen weer een ander spel speelt, en bovendien: welke uitbreidinge heb ik nog meer nodig? :)
Verassend lang vermoed ik. Voorlopig nog wel een half jaar vanilla. Maar daarna zullen de mods het wel gaan overnemen. Ik denk dat het zeker nog van 1,5 jaar druk word gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je aan BF2 zelf voorlopig wel genoeg hebt. Ik merk aan mezelf al dat ik (ondanks dat ik zowel beide boosters en de SF expansion heb) bijna alleen maar BF2 vanilla speel. Af en toe AF en SF. Maar wat al gezegd is...zoals de patches nu uitgebracht worden, waar imho de gameplay steeds minder leuk wordt, zal ik binnenkort steeds meer mods gaan verkennen.
Ik wacht eigenlijk met smart op Desert Conflict.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:21
Oktopus schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:16:
Druk voor de gein eens op C als je dood bent, soms kun je dan 'gewoon' rondzweven maar meestal verspringt je beeld dan naar dat van 'n medespeler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Yorixz schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:59:
[...]

Druk voor de gein eens op C als je dood bent, soms kun je dan 'gewoon' rondzweven maar meestal verspringt je beeld dan naar dat van 'n medespeler ;)
Rag op spatie en je kan vrij rondkijken met de muis.
Druk op CTRL om naar beneden te gaan, druk op Z om omhoog te gaan.
Gebruik W, A, S, D om te bewegen.
De optie om dit in te schakelen was, geloof ik, sv.allowFreeCam 1.

In Battlerecorder is het hetzelfde.
Alleen kan je dan ook nog met 1 t/m 9 de afspeelsnelheid kiezen.
1 is pauze, 2 is langzaam en 9 is snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 12:13:
Verassend lang vermoed ik. Voorlopig nog wel een half jaar vanilla. Maar daarna zullen de mods het wel gaan overnemen. Ik denk dat het zeker nog van 1,5 jaar druk word gespeeld.
Ik denk dat ook met het uitkomen van BF2142 (zoiets?) BF2 nog genoeg gespeeld zal worden. Ikzelf voel bijv meer voor de ietwat realistischer shooters (Q4, HL2 en D3 alleen de singleplayer gespeeld), en dat zal ongetwijfeld nog voor veel anderen ook zo zijn. Daarnaast zou ik er aanzienljik voor moeten upgraden met m'n hardware (BF2 draait al op lagere settings...)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij draait 2142 gewoon op de BF2 engine...het zijn dus alleen andere skins en effecten...dus ik vraag me af of je nou zoveel zou moeten upgraden. Ik twijfel nog heel erg of ik m wel of niet zal kopen. Aan de ene kant ziet het er wel gaaf uit maar aan de andere kant vind ik het toch te veel sci-fi. En dat is dan al buiten beschouwing gelaten dat het door dezelfde geldkloppers word uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:58:
Volgens mij draait 2142 gewoon op de BF2 engine...het zijn dus alleen andere skins en effecten...dus ik vraag me af of je nou zoveel zou moeten upgraden. Ik twijfel nog heel erg of ik m wel of niet zal kopen. Aan de ene kant ziet het er wel gaaf uit maar aan de andere kant vind ik het toch te veel sci-fi. En dat is dan al buiten beschouwing gelaten dat het door dezelfde geldkloppers word uitgegeven.
Is dus gewoon een hele dure mod... ach ja, past dan wel weer in de huidige trend (EF, AF, Oblivion enz enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Blauw schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:54: Mijn vraag is eigenlijk: hoe lang heb ik hier nog plezier voor voordat alles & iedereen weer een ander spel speelt.....
Ik vermoed dat je zeker nog een jaartje plezier aan BF2 (en SF) zult beleven, omdat er voorlopig nog zat BF2 spelers/servers zijn.
....en bovendien: welke uitbreidinge heb ik nog meer nodig?
  • Voorlopig heb je aan BF2 en SF genoeg.
  • AF is een geinige uitbreiding met leuke mapjes. De AF mapjes worden op dit moment nog door een paar honderd servers gedraaid.
  • EF wordt daarentegen nauwelijks nog gedraaid (100-tal servers). Op dit moment zou ik EF zeker niet meer aanschaffen. Alleen als je van massive tankbattles houdt is de aanschaf van EF het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:14:
[...]

Ikzelf voel bijv meer voor de ietwat realistischer shooters (Q4, HL2 en D3 alleen de singleplayer gespeeld), en dat zal ongetwijfeld nog voor veel anderen ook zo zijn.
Idem, ben ik helemaal mee eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Some Serious tank hopping...

wat voor leuke dingen je met C4 al niet kunt doen ;)

Stunts of Oman

Ik weet niet of deze al eerder gepost is maar ik had hem nog nooit eerder gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 09:09:
Heb je daar een IP van want dat klinkt zeker goed...

Ik had gister voor de zoveelste keer achter elkaar een klote avond...maar uiteindelijk, het laatste rondje dat ik speelde, heb ik toch nog mn 3e good conduct medal en mn helicopter combat medal gehaald. Wat een frustratie zeg...normaal vlieg ik altijd en maken mn gunners de ene kill na de andere....maar dan moet ik een keer 30 kills maken en vliegt mn piloot crappy...maar goed...ik heb m gehaald op dragon valley...zowaar een aantal keer achter elkaar de nme chopper getv'ed...en je kan je crosshair niet eens zien daar....
Dan heb je contrast te hoog staan, ik heb het inmiddels ook al aangepast.
Op mijn TFT staat contrast nu op 60% en Brightness op 85%.
Dan nog is Dragon met die lucht nog altijd moeilijk, vanwege het feit dat het een lichtgevende lucht is, zo licht is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga ik daar nog ff naar kijken. Maar ik hoor van iedereen dat ze de crosshair niet kunnen zien. Of misschien is dat wel een TFT kwaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:08:
Dan ga ik daar nog ff naar kijken. Maar ik hoor van iedereen dat ze de crosshair niet kunnen zien. Of misschien is dat wel een TFT kwaal
Nope ... denk dat het vooral te maken heeft met de graad van AF. Als je van het chinese vliegveld richting us carrier vliegt heb je zo'n enorm 'blooming' effect en zie je de corsair nauwelijks (als ie standaard groen staat tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:08:
nou nee, CRT of TFT, je hebt gewoon je contrast te hoog staan, net zoals ik had.
Daarbij komt nog eens dat die map irritant licht is, en dan zie je inderdaad je crosshair niet.
Met de settings anders, ziet het er in Karkand ook beter uit, mooiere diepere schaduwen, zonder dat je verduisterde plekken hebt.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:28:
[...]

Nope ... denk dat het vooral te maken heeft met de graad van AF. Als je van het chinese vliegveld richting us carrier vliegt heb je zo'n enorm 'blooming' effect en zie je de corsair nauwelijks (als ie standaard groen staat tenminste)
Je kan de crosshair kleur van voertuigen niet veranderen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach de truuk op Dragon is gewoon hoger vliegen dan je vijand zodat je iets van de grond op de achtergrond hebt...dan kan je wel goed sturen...of je moet op gevoel klikken en proberen de heli in het midden van je scherm te houden. Het is mij toen erg vaak gelukt om de heli zo uit de lucht te krijgen. En normaal ben ik helemaal niet zo´n TV held...niet eens op een "normale" map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:40:
Ach de truuk op Dragon is gewoon hoger vliegen dan je vijand zodat je iets van de grond op de achtergrond hebt...dan kan je wel goed sturen...of je moet op gevoel klikken en proberen de heli in het midden van je scherm te houden. Het is mij toen erg vaak gelukt om de heli zo uit de lucht te krijgen. En normaal ben ik helemaal niet zo´n TV held...niet eens op een "normale" map.
Dat geldt voor alle FPS games imho : Nooit door je crosshair kijken altijd naar je vijand en dan je crosshair "ernaartoe schuiven" :)

Ik raak in ieder geval veel meer op die manier ...

Ik heb trouwens een joystick gekocht \o/ gaat helemaal ruk enzo, maar het wordt steeds beter.
Als ik in een chopper zit ga ik hem niet gebruiken trouwens : Verlies van skills : 200 % :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:50:
[...]

Dat geldt voor alle FPS games imho : Nooit door je crosshair kijken altijd naar je vijand en dan je crosshair "ernaartoe schuiven" :)

Ik heb trouwens een joystick gekocht \o/ gaat helemaal ruk enzo, maar het wordt steeds beter.
Als ik in een chopper zit ga ik hem niet gebruiken trouwens : Verlies van skills : 200 % :+
je moet gewoon even wennen, vooral met heli moet je hele hand oog cordinatie worden aangepast, maar als je eenmaal gewnd ben own je nog harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer het zo nu en dan nog wel eens met een muis maar ik kan daar dus weer niet mee overweg...en toch denk ik dat je met een muis sneller met een heli kan draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x

pt0x

Why are we here..

Ik heb een beetje lopen zoeken naar in bepaalde filmpjes gebruikte "mods"
kan ze alleen nergens vinden, ik weet ook geen benamingen vinden.

je krijgt een soort splashscreen in je scherm als je een punt hebt gemaakt met de puntentelling erbij etc.
ik zou dit ook wel eens willen proberen want de normale interface (en het server window) zijn nou juist de dingen waar ik een onvoldoende voor geef. (hoewel score en officer juist weer super zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Laatst online: 08-09 11:05
Dispenzer schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:29:
Ach, het is nogal een onmogelijke taak om 24/7 een admin 'on watch' te hebben op de server. En om nou alle regels te laten varen omdat je niet 24/7 toezicht kan hebben is imho ook geen optie.

Waar ik nou echt een hekel aan heb is admins die je kicken omdat je net voor hun bij de chopper bent en hun er dus niet inkunnen. Krijg je ineens een high ping kick, ping was op dat moment zo'n 15.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja of wat dacht je gewoon van "KICKED FOR STEALING VEHICLES FROM TEAMMATES"...Hoe vaak ik dat niet heb gehad...en dan was t echt niet zo. Of mensen die expres voor je vliegtuig of heli springen als ze m niet hebben en dan punishen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:09:
Ja of wat dacht je gewoon van "KICKED FOR STEALING VEHICLES FROM TEAMMATES"...Hoe vaak ik dat niet heb gehad...en dan was t echt niet zo. Of mensen die expres voor je vliegtuig of heli springen als ze m niet hebben en dan punishen.
Helaas. Hopelijk zullen we dit soort fratsen niet of minder zien bij ETQW.
Hopelijk zien we daar echte militaire acties.
Dus uberhaupt teamwork.
-Dag en nacht wisselen in ETQW en de lucht is veranderlijk. Oftewel met je team s'nachts aanvallen of juist niet als je bv een grote overmacht hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Kom de laatste tijd trouwens weer een oude 'bug' tegen: vlieg in chopper, op laatste rode streepje springt de gunner eruit, ik blijf zitten (dood ga je toch...) en chopper doet boem. Neemt gunner mee in z'n tocht naar de grond en ik krijg de tk (veelal gevolgd door de punish van de non-thinking gunner)...
Dacht dat ze dat probleem van crashende heli's / planes bij 1.03 al gefixd zouden hebben? Of is dat in 1.3 nu weer terug (netzo als de brakke browser die in 1.22 ook iets beter was...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 12:36:
Kom de laatste tijd trouwens weer een oude 'bug' tegen: vlieg in chopper, op laatste rode streepje springt de gunner eruit, ik blijf zitten (dood ga je toch...) en chopper doet boem. Neemt gunner mee in z'n tocht naar de grond en ik krijg de tk (veelal gevolgd door de punish van de non-thinking gunner)...
Dacht dat ze dat probleem van crashende heli's / planes bij 1.03 al gefixd zouden hebben? Of is dat in 1.3 nu weer terug (netzo als de brakke browser die in 1.22 ook iets beter was...)?
Iets beter? 1.22 was da bomb. Alles werkte zo goed als perfect, en omdat ze perse hun Booster pakketje wilde verkopen gingen ze naar 1.3, de walgelijke kwallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Laatst online: 08-09 11:05
Gister nog op een server gezien dat ze mensen kickten omdat ze voertuigen als taxi gebruikten. Ik heb toch echt nooit een taximeter in zo'n fav zien zitten.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

TallManNL schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:13:
Gister nog op een server gezien dat ze mensen kickten omdat ze voertuigen als taxi gebruikten. Ik heb toch echt nooit een taximeter in zo'n fav zien zitten.
Wat moet je dan doen met een hummer/buggy/busje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:52:
je moet gewoon even wennen, vooral met heli moet je hele hand oog cordinatie worden aangepast, maar als je eenmaal gewnd ben own je nog harder.
Voorlopig no way dat ik het doe : Heb geen zin om aan 2 dingen tegelijk te wennen ... het moet wel leuk blijven :P

Ik kan in ieder geval eindelijk fatsoenlijk loopings maken en ook ondersteboven zonder dat het gekke ding (meestal die klote F35B :/ ) super veel snelheid verliest :Y)

Moet wel zeggen dat ik eerst gewoon een uur ofzo die Wake Air Show ofzo custom map heb mishandeld en dat nog heel veel ga doen lekker op mijn lokale LAN zodat niemand last van me heeft :+

Hopelijk dit weekend veel "air time" ...
TallManNL schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:13:
Of omdat je de op dat moment aanwezige admins in een jet afknalt die je van ze hebt gejat wat gewoon mag en nergens in de regels verboden wordt, maar je er toch voor wordt gekickt :| Daarna uit wraak teruggekomen en alsnog met die logge bak van de USMC alle MiG'jes kapot geschoten waarvan 1 geramd zonder dat ik ook maar 1 schrammetje had 8)7
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:19:
Wat moet je dan doen met een hummer/buggy/busje?
Helicopters neerknallen en daarna uit vreugde lekker "powersliden" :?

[ Voor 9% gewijzigd door nero355 op 21-07-2006 13:22 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja ik kan me voorstellen dat mensen het vervelend vinden dat iemand een jeepje pakt om naar een vliegtuig oid te racen terwijl die ander dan moet lopen naar de volgende vlag ofzo....
Meestal sloop ik meteen het voertuig als ik er mee naar een vliegtuig of heli rij. Ook omdat hij dan niet op als target verschijnt voor vijandelijke/friendly vliegtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:24:
Nou ja ik kan me voorstellen dat mensen het vervelend vinden dat iemand een jeepje pakt om naar een vliegtuig oid te racen terwijl die ander dan moet lopen naar de volgende vlag ofzo....
Meestal sloop ik meteen het voertuig als ik er mee naar een vliegtuig of heli rij. Ook omdat hij dan niet op als target verschijnt voor vijandelijke/friendly vliegtuigen.
Trouwens over dat gesproken, als je een gedropte vechile op de carrier gebruikt lijkt het wel ene F1 met versleten banden, jezus wat ga je alle kanten op, lijkt wel aquaplanning in het midden van de brandende Oman zon.

ZO en zo moet je transport slopen als je het achterlaat, want het valt op als er ineens vanuit het niets een voertuig leeg staat op de radar, op een plek waar zulke dingen niet spawnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 13:46:
ZO en zo moet je transport slopen als je het achterlaat, want het valt op als er ineens vanuit het niets een voertuig leeg staat op de radar, op een plek waar zulke dingen niet spawnen.
Of je rijdt naar de nmy flag, parkeert je wagentje lekker in het zicht en gaat verdekt opgesteld klaar liggen wachten op de nmy die jou bij de flag verwacht.... na die eerste kill aan de andere kant van de flag liggen, wachten tot hij weer gespawnd is en je opnieuw gaat zoeken en weer kill, daarna flag cappen want de meesten spawnen dan bij een andere flag. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:49
aaargh... heb sinds kort een nieuwe muis, een razer copperhead maar ik krijg de instellingen maar niet naar wens voor BF2. Is ie redelijk ingesteld voor infantry en vehicles als ik dan achter een machine gun (op hummer bijv.) ga zitten of met de TV missile probeer te schieten dan beweegt ie veel en veel te snel. Ook in het server menu is ie normaal maar als ik dan een kit moet selecteren dan is ie weer veel te gevoelig. Ik weet dat er meer copphead gebruikers zijn hier... kan iemand eens vertellen hoe zijn/haar settings zijn?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
JohnnyV27 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:05:
aaargh... heb sinds kort een nieuwe muis, een razer copperhead maar ik krijg de instellingen maar niet naar wens voor BF2. Is ie redelijk ingesteld voor infantry en vehicles als ik dan achter een machine gun (op hummer bijv.) ga zitten of met de TV missile probeer te schieten dan beweegt ie veel en veel te snel. Ook in het server menu is ie normaal maar als ik dan een kit moet selecteren dan is ie weer veel te gevoelig. Ik weet dat er meer copphead gebruikers zijn hier... kan iemand eens vertellen hoe zijn/haar settings zijn?
Niet de oplossing die je wil horen waarschijnlijk:
Ik heb mijn copperhead geruild voor een logitech MX-518 ;)

Maar dat lach eigenlijk meer dat ik'm niet zo lekker in de hand (vingers eigenlijk) vond voelen.
De "ring-vinger" knoppen aan de zijkand waren echt waardeloos, ik kon daar niet makkelijk bij zonder m'n muis anders vast te pakken. Kwa gevoeligheid had ik net erg veel problemen, kun je niet gewoon je in-game sensitivity knop gebruiken om minder gevoelig te worden ?! werkt altijd prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op de achterste rechter knop " sensitivity on the fly" iod staan. Als ik dan in een heli stap Draai ik even snel mn gevoeligheid terug naar 2,5 ofzo en dan gaat het TV guiden al een stuk beter. Hetzelfde kan je doen als je achter de gun van een hummer zit. Je kan ook een bepaalde lagere dpi setting onder een knop zetten maar dan ben je dus 2 knoppen kwijt...een voor je normale dpi setting en een voor je lagere dpi setting.

Als je namelijk de gevoeligheid in het spel lager zet issie bijvoorbeeld voor een hummer ed wel relaxed maar als je dan ik een TOW gaat zitten draait die weer veel te langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer86
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-07 08:50

Razer86

Hmm....

Ok ik heb hier in dit topic zitten zoeken maar ik ben er nog niet over uit, wat is vandaag de dag de patch die je moet hebben, ik heb het spel net na 1,5 jaar weer geinstalleerd en heb hierbij patch 1.3 gedownload(nog niet geinstalleerd) installen die hap of toch een andere versie van de patch??

SystemSpecs - D2 LOD *Razernl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:37:
Ik heb op de achterste rechter knop " sensitivity on the fly" iod staan. Als ik dan in een heli stap Draai ik even snel mn gevoeligheid terug naar 2,5 ofzo en dan gaat het TV guiden al een stuk beter. Hetzelfde kan je doen als je achter de gun van een hummer zit.
Zo werk ik dus ook...als de situatie erom vraagt, the sensitivity-on-the-fly aanpassen.
- Bij Tanks/APC's: maximale sens. (10/10)
- Bij infantry: gemiddels sens. (6/10)

[ Voor 10% gewijzigd door Indy91 op 21-07-2006 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenesmia
  • Laatst online: 04-07 20:57

Tenesmia

First Sergeant

JohnnyV27 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 16:05:
Ik heb hem zo staan dat ik tussen de 2000 en 800 dpi kan switchen met die knopjes bij m'n rechterduim ( de voorste = 2000 dpi, de achterste 800 ), en dat werkt voor mij prima ( m'n muis dan,
m'n systeem is zo achterlijk dat ik in 800 x 600 20 fps haal :P, maar daar komt volgende maand verandering in met de conroe ... )

de 2000 gebruik ik dan voor vliegen en lopen, de 800 als ik gunner ben, en in AA en FAV enzo .... werkt perfect voor mij ( sensiticity in BF2 wel laag houden, rond de 3 ofzo ! )

Ad Astra Per Aspera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik heb mijn sensitivity ingame al enorm laag... voor infantry staat ie op 0.30!!! en dan nog gaat het eigenlijk een beetje te snel. Die rechterknoppen kun je inderdaad niet normaal bedienen tenzij je je handen laat opereren en je vingers laat verplaatsen. Ik heb in een eerder topic gelezen dat iemand 2 weken moest wennen voor desktop gebruiken en een maand met gamen maar dat het daarna een super muis is.... er is dus nog hoop. Mss maar alles op 800 zetten en als ik over een tijdje wat meer aan de muis gewend ben kan ik evt. de dpi omhoog gooien.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer86 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 17:42:
Ok ik heb hier in dit topic zitten zoeken maar ik ben er nog niet over uit, wat is vandaag de dag de patch die je moet hebben, ik heb het spel net na 1,5 jaar weer geinstalleerd en heb hierbij patch 1.3 gedownload(nog niet geinstalleerd) installen die hap of toch een andere versie van de patch??
het spel is pas 13 maanden uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer86
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-07 08:50

Razer86

Hmm....

Uhhm ja da weet ik ook allemaal niet, waar het mij om gaat is of patch 1.3 goed werkt, maar heb het zelf al ondervonden, ut werkt vlekkeloos.

SystemSpecs - D2 LOD *Razernl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo..vandaag op Oman in een
USA jet gezeten en hoe gek het ook klinkt als jet-noob mijn eerste echte air-kills
gemaakt. B)

Eerst met geluk vanachter de heuvels komend met een duikvlucht op de MEC basis een
net opstijgende jet weggeschoten,draai naar links op weg naar het vliegkampschip en zie nog
een MEC helicopter stilhangen terwijl deze onze troepen onder vuur neemt, en vuur gelijk nog
een stinger af waarmee ik dus als noob 2 vliegen in 1 klap tref om 5 minuten later ouderwets
tegen da bodam te storten omdat ik een loeping probeerde en dat net iets teveel van het
goede was... :o

Maarrrr....ik maak vorderingen.. nu nog die joystick

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 23:20:
zo..vandaag op Oman in een
en vuur gelijk nog een stinger af waarmee ik dus als noob 2 vliegen in 1 klap tref om 5 minuten later ouderwets Maarrrr....ik maak vorderingen.. nu nog die joystick
Ik neem aan dat je geen stinger afvuurde omdat dat een surface to air missile is ;)
Zal wss een sidewinder o.i.d. zijn (voor de freaks die het precies weten, plz correct me) omdat dat wel een air to air missile is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:53

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 23:20:
...net opstijgende jet weggeschoten...
Met alle respect hoor....maar hiervoor heb je nou niet echt skills voor nodig.
Sterker nog, op onze server valt dat onder baserape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Heeft iemand de changelist voor 1.4 gespot? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 05:18
Was dat niet:

+ nieuwe map
+ wat crash bugs gefixt

oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
welke servers spelen de gotters nu zoal? DJmantri server is nergens meer te bekennen.
en heeft iemand 1.4 beta al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:50:
[...]Dat geldt voor alle FPS games imho : Nooit door je crosshair kijken altijd naar je vijand en dan je crosshair "ernaartoe schuiven" :)

Je bedoelt dus dat ik door de HUD naar mijn nmy moet kijken en dan mijn crosshair ernaartoe brengen of??? Wat bedoel je eigenlijk ik snap het niet helemaal.

lol ik heb ook een Joystick gekocht en het vliegen in een jet begin ik te leren, Maar in de chopper kom ik niet eens fatsoenlijk de lucht in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Epitome schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 01:10:
Heeft iemand de changelist voor 1.4 gespot? :?
GAMEPLAY TWEAKS

- The vehicle drop has been modified to help prevent exploits such as blocking
enemy vehicles, destroying vehicles and commander assets, or as an alternative
to artillery.
- C4 tossing distance has been reduced.
- A prone->crouch delay has been added.

BUG FIXES

- Fixed the Linux server hangs when trying to load a Special Forces Co-Op map.
- Another attempt at fixing the Red/Blue nametag bug.
- Fixed the missing server info on the map briefing screen.
- Fixed the server browser issues with updating info.
- Fixed the filter by maps size option in the server browser.
- Fixed a low reproducibility crash bug related to the vehicle drop.
- Fixed a crash in Co-op after a player is revived without a kit.
- Fixed a server crash on Linux 32 when trying to rotate maps in Coop Mode.
- Fixed the occasionnal red distance marker appearing on the ground.
- Fixed the bug that caused the player's arms to become invisible when switching
weapons.
- Co-Op bot console commands now function on local servers.
- Fixed the excessive damage taken by the Muscle Car.
- Adjusted the minimum number of players to start the round
on ranked servers.
- Re-enabled unlocks on unranked servers.
- Commander options are no longer available whilst commander is dead.
- Fixed bug where a spawn point is shown as selected when it is not if player has
spawned in during the preview round.
- Co-Op (Local Server) - Fixed the issue where no other players may join the server
if the server host is kicked and banned.
- Ranked Servers now force unlocks.
- Added support for multiple gamemodes in single maplist for mods

Vooral deze is geweldig: - Another attempt at fixing the Red/Blue nametag bug.
Tsja.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 02:09:
welke servers spelen de gotters nu zoal? DJmantri server is nergens meer te bekennen.
offtopic:
Nou weet ik het, jouw nickname is een WinSock error!!! Gisteren nog een vervelend probleempje mee gehad, en inderdaad... Vage errors...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 02:09:
Aangezien er een heleboel GoTters een clan zijn gestart en nu een eigen server hebben is server van DJMantri beetje leeggelopen. (Correct me if wrong/ Of vul aan.)

Zitten nu vaak op server van HuT. Verder zie ik vaak HuTters en mensen van GoT op andere i3d servers.

HuT site hier.

Pfff.... wat een hitte hier zeg. Gisteravond met BF2 gutste zweet langs me kop. Maar toch 2x zilver.
Gister weer ff lekker gevlogen maar mis toch zo langzamerhand tegenstanders als Oemf of Maxoss. Alhoewel de hele ronde lang kontschop krijgen ook niet altyd even leuk is. :Y)

Zal overdag wel rustig zijn op de servers met dit weer.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie veel goters op de gof / bwr server zit ik ook veel op. 1.4 beta is een beta dus ( bijna ) geen servers online ff getest geen grote verschillen met 1.3 alleen 2 grote hard locks ( blauwe schermen ) toen toch maar weer 1.3. Gewoon w8ten op 1.4 of zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 10:16:

Ik zie veel goters op de gof / bwr server zit ik ook veel op. 1.4 beta is een beta dus ( bijna ) geen servers online ff getest geen grote verschillen met 1.3 alleen 2 grote hard locks ( blauwe schermen ) toen toch maar weer 1.3. Gewoon w8ten op 1.4 of zou ik zeggen.
We zitten allen op [HuT]/]HuT[/!HuT! (Admin/Member/Trainee ofzo ) laatste tijd über rustig dus komt allen langs als je tenminste een beetje lief naar de admins luistert en je gewoon aan de regels houdt :P
JohnnyV27 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 19:59:
Ik heb mijn sensitivity ingame al enorm laag... voor infantry staat ie op 0.30!!! en dan nog gaat het eigenlijk een beetje te snel.
Ik ook !! Alleen ik wil iets van 0.25 ofzo hebben, maar ja kan je niet instellen :/
Die rechterknoppen kun je inderdaad niet normaal bedienen tenzij je je handen laat opereren en je vingers laat verplaatsen. Ik heb in een eerder topic gelezen dat iemand 2 weken moest wennen voor desktop gebruiken en een maand met gamen maar dat het daarna een super muis is.... er is dus nog hoop. Mss maar alles op 800 zetten en als ik over een tijdje wat meer aan de muis gewend ben kan ik evt. de dpi omhoog gooien.
Yup dat was ik :) Maar ik heb ook nog een hele grote zeik post gemaakt over DPI en Sensitivity dus zoek die effe op !!

** TIP : Click op de topic titel en knal dan achter de URL in je browser /?limit=999 dan zie je heel het topic in 1 keer !! Het "doorzoek topic" icoontje is er niet meer sinds de paarse lay-out weg is :|
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 02:36:
Je bedoelt dus dat ik door de HUD naar mijn nmy moet kijken en dan mijn crosshair ernaartoe brengen of??? Wat bedoel je eigenlijk ik snap het niet helemaal.
Euh tja ... het is net als met een bal gooien : hij gaat uiteindelijk naar de plek waar jij heen kijkt :)

Ik heb het mezelf aangeleerd toen ik nog CS 1.6 speelde en sindsdien raak ik veel meer.
Wat ook iemand anders zei : "Als ik @ Dragon Valley de TV guided bestuur probeer ik de enemy chopper altijd in het midden van mijn beelde te houden" <= Het is net zoiets !!
lol ik heb ook een Joystick gekocht en het vliegen in een jet begin ik te leren, Maar in de chopper kom ik niet eens fatsoenlijk de lucht in...
Succes met het jet gedeelte ... het lukt wel steeds beter maar het is nog lang niet zoals ik het wil.

Chopperen gewoon nog lekker met muis : Gisteravond heerlijk met Tallman alles schoongeveegd op een of andere vage server })

Ow ja : Hij had een MiG te pakken @ Gulf of Oman met TV guided 8) _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 10:00:
[...]

offtopic:
Nou weet ik het, jouw nickname is een WinSock error!!! Gisteren nog een vervelend probleempje mee gehad, en inderdaad... Vage errors...
offtopic:
ja lol dat had ik vaak gehad tijdens HL1 in de console stond dan altijd, wsaenotsock error reason no error :p verder gaf het geen problemen, alleen heb het onthouden omdat het zo vaag was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Waar staan de favoriete servers van je BF2 opgeslagen? In de folder in je My Documents?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Tijgert schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 22:09:
Waar staan de favoriete servers van je BF2 opgeslagen? In de folder in je My Documents?
Kijk es bij favourites in je browser menu.... (ingame) daar gewoon een zootje weghalen et voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 12:35:

We zitten allen op [HuT]/]HuT[/!HuT! (Admin/Member/Trainee ofzo ) laatste tijd über rustig dus komt allen langs als je tenminste een beetje lief naar de admins luistert en je gewoon aan de regels houdt :P
Ik was vandaag even op zo een server.. Ik vond er helemaal niets aan. Niveau vind ik erbarmelijk,eigenlijk zijn de verhalen hier kijk's hoe geweldig ik ben sterker dan het speltaktich inzicht daar.Maar goed, ik had niet anders verwacht want ik heb intussen al aardig wat servers
bezocht in de afgelopen maanden en daar was het ook meer lullen en weinig vullen.

Ik wil een ieder ook aanraden die wat serieuzer wil leren spelen,om eens meer naar buitenlandse servers tegaan waar niet alleen het niveau iets beter is dan de Nederlandse,minder leve de vrijheid blijheid maar waar je ook je niveau tussen betere spelers kunt opkrikken. Die enkelen die wel behoorlijk spelen op een Nederlandse server zijn op 2 handen te tellen. Ik heb er iig sneller geleerd om beter te leren spelen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2006 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ehm... verkeerd conclusie.
Ik wil mijn favorieten juist kopieren naar een verse install en de rest van de vuiligheid daarmee achter laten.
Dus... waar staan ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tijgert schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 22:41:
Ehm... verkeerd conclusie.
Ik wil mijn favorieten juist kopieren naar een verse install en de rest van de vuiligheid daarmee achter laten.
Dus... waar staan ze?
c:\Documents and Settings\jouw winxp naam\My Documents\Battlefield 2\Profiles\0001\general.con
Ik kopieer trouwens gewoon de hele map "profiles" en plaats deze terug na verse install. Dan hoef je tenminste niks meer opnieuw in te stellen.. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Help!!!! op 22-07-2006 22:59 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ehm.. volgens mij wordt ik niet goed begrepen hier.
Ik wil de favorieten kopieren, dat betekent mijn favoriete servers, van die dingen met IP adres en een naam. i3d of Gamert of weetikveelwat.

Profiles is iets totaal anders, dat weet ik zelf ook nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:24

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Tijgert schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 23:05:
Ik wil de favorieten kopieren, dat betekent mijn favoriete servers, van die dingen met IP adres en een naam. i3d of Gamert of weetikveelwat.

Profiles iets totaal anders? als je nou eerst is zelf een kijkje gaat nemen in General.con .....

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ah wacht... ik zie het al, ik heb er namelijk 2 en de eerste is een SP account. Als ik in 2 kijk staan er opeens ook nummertjes is.... koel... thanks fellas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tijgert schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 23:05:

ey niet te bijdehand hè, ik ga natuurlijk niet zomaar iets roepen en wie heeft je ook alweer aan je SF unlocks geholpen.... ;)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1) Problemen op een server? Neem contact op met de admin of de hoster van de server.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.
4) Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!