|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Leg is wat beter uit ?,.. ben wel benieuwd, ken het truukje verder niet.nero355 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:56:
[...]
Veel plezier met het halen van je "Ik kan fatsoenlijk Nederlands typen Badge"
Ik zit al een tijdje met een probleem min of meer : Wie weet hoe je @ Karkand je tank echt heel hoog de lucht in krijgt als je als USMC aan komt ?! Bij die 3 buizen op de grond zeg maar.
Is me 3 keer gelukt !! per ongeluk![]()
Niet heel boeiend ofzo maar wel super grappig
Verwijderd
En dan wil jij over "normaal" nederlands spreken?
Wie weet hoe je @ Karkand je tank echt heel hoog de lucht in krijgt als je als USMC aan komt ?!
Bij die 3 buizen op de grond zeg maar."
Je vraag is netzo onduidelijk als de zinsopbouw

ik denk die pijpleidingen bij het MEC hotel op Karkand tijdens de ../64 map,
maar ik kan me vergissen
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2006 22:32 ]
Onze clanserver klapte er net weer uit, nadat we uren gewacht hadden totdat hij volliep, ik heb echt geen zin meer in dit gezeik
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Verwijderd
Excuseer ... maar volgens het ABB (algemeen beschaafd brugs) is daar geen speld tussen te krijgennero355 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:56:
[...]
Veel plezier met het halen van je "Ik kan fatsoenlijk Nederlands typen Badge"
Heel veel (bekende) servers klappen eruit, als het goed is komt dit door die friggin 1.3 patchEqualized schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:20:
Iemand nog een leuke server, liefst geen Karkand only?
Onze clanserver klapte er net weer uit, nadat we uren gewacht hadden totdat hij volliep, ik heb echt geen zin meer in dit gezeik.

Klopt, echt van om te kotsenaramdin schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 18:19:
[...]
Heel veel (bekende) servers klappen eruit, als het goed is komt dit door die friggin 1.3 patch

Daarom zocht ik even een alternatieve server, tegen de tijd dat onze clanserver weer volgelopen is, ben je zo weer een uur verder

Rubberducky en Bierhalle zijn wel oké, iemand nog andere? (lage ping, relaxte admins, leuke maps (niet alleen 24/7 Karkand).
sar·cas·me (het ~)
Dus niet iedereen hier gelijk hier proberen te joinen
85.236.101.45" 16765 - [PTG] - City Maps Only
217.146.91.130" 29900 - Karkand 24/7 SuperServer.co.uk (sry 24/7 karkand
[ Voor 12% gewijzigd door Help!!!! op 14-07-2006 18:34 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Verwijderd
Full (521.64 MB)
ftp://159.153.197.99/pub/...BETA/BF2_Beta_Full_v2.zip
Incremental (137.50 MB)
ftp://159.153.197.99/pub/...BETA/BF2_Beta_Incr_v2.zip
Changelog : dito beta 1
Install : dito beta 1
je bent er snel bijVerwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 18:52:
Download Beta 2 :
Full (521.64 MB)
ftp://159.153.197.99/pub/...BETA/BF2_Beta_Full_v2.zip
Incremental (137.50 MB)
ftp://159.153.197.99/pub/...BETA/BF2_Beta_Incr_v2.zip
Changelog : dito beta 1
Install : dito beta 1
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
-i3d - HuT serverEqualized schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 18:27:
[...]
Rubberducky en Bierhalle zijn wel oké, iemand nog andere? (lage ping, relaxte admins, leuke maps (niet alleen 24/7 Karkand).
-i3d - Alleen lekkere mappen (lotusjungs)
[ Voor 12% gewijzigd door Indy91 op 14-07-2006 21:11 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Ja, de HuT server was er juist uitgeknald, en Alleen lekkere mappen was weer eens leegIndy91 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 21:08:
[...]
-i3d - HuT server
-i3d - Alleen lekkere mappen (lotusjungs)
sar·cas·me (het ~)
Ja en jullie waren aan het sjeaten op IKS en moesten eruit....Equalized schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 21:25:
[...]
Ja, de HuT server was er juist uitgeknald, en Alleen lekkere mappen was weer eens leeg.

De meeste HuT ers die ik ken zijn volgensmij geen sjeaters dus waar ging dat over
Verder heb ik vanavond megaveel CTD's m.n. op 64players. Zoveel nog nooit gehad.

PC Specs
EA....DOE ER WAT AAN!!!
Dit is niet meer tof zo. Ik ga wat anders doen. Heb geen zin meer om weer BF2 te starten en te wachten tot de volgende ctd.

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Het grote 'kleine' mededelingen topic deel 91max schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 23:21:
Verdorie stomme 1.3 patch. Net 2x achter elkaar een ctd gehad. Op 2 verschillende servers. Eerst op oecher en daarna op een of andere Franse server.
EA....DOE ER WAT AAN!!!
Dit is niet meer tof zo. Ik ga wat anders doen. Heb geen zin meer om weer BF2 te starten en te wachten tot de volgende ctd.![]()
Wat mij zo her en der opvalt is dat het voornamelijk mensen treft die relatief weinig RAM hebben (heb ik het over 1-1.5 GB en lager) die last hebben van CTD's.
Maar ja om nou extra RAM erbij te kopen terwijl het geen gegarandeerde oplossing is is ook weer zoiets. Sowieso al was het wel gegarandeert dan nog

Maar goed, wat je nog kunt proberen is kijken of je voldoende virtual geheugen hebt ingestelt (default automatisch beheert door Windows dacht ik, maar misschien is het handmatig instellen wel een mogelijke oplossing, misschien crasht BF2 wel als Windows automatisch de pagefile vergroot
Maar goed regel 4 in de topicwaarschuwing is nog steeds van kracht dunkt me zo.
Was ook onzin, die admin was weer erg kinderachtig bezig. We waren niet aan het cheaten, dat wist hij zelf ook wel denk ik.Help!!!! schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 22:18:
[...]
Ja en jullie waren aan het sjeaten op IKS en moesten eruit....![]()
![]()
![]()
De meeste HuT ers die ik ken zijn volgensmij geen sjeaters dus waar ging dat over![]()
Verder heb ik vanavond megaveel CTD's m.n. op 64players. Zoveel nog nooit gehad.![]()

Verder wel lekker gespeeld op HuT
sar·cas·me (het ~)
Ik draai op 2GB ram, maar ik heb ongeveer bij 2 op de 3x een CTD als de game net klaar is met laden...Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 00:28:
[...]
Het grote 'kleine' mededelingen topic deel 91
Wat mij zo her en der opvalt is dat het voornamelijk mensen treft die relatief weinig RAM hebben (heb ik het over 1-1.5 GB en lager) die last hebben van CTD's.
Maar ja om nou extra RAM erbij te kopen terwijl het geen gegarandeerde oplossing is is ook weer zoiets. Sowieso al was het wel gegarandeert dan nog
Maar goed, wat je nog kunt proberen is kijken of je voldoende virtual geheugen hebt ingestelt (default automatisch beheert door Windows dacht ik, maar misschien is het handmatig instellen wel een mogelijke oplossing, misschien crasht BF2 wel als Windows automatisch de pagefile vergroot). En memtest doen en de harde schijf controleren op fouten (liefst hele hd, sowieso waar de pagefile en BF2 geinstalt staat).
Verwijderd
Raar ik zie dat juist niet..Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 00:28:

computers hebben en die er allemaal last van hebben.
Laten we gewoon alle randopmerkingen nu eens voor altijd er niet meer bij betrekken
anders blijven we bezig excuses bij de klagers zelf neer te leggen ipv het spel.
De CTD's alias reboots zodat je weer op je desktop terug komt liggen gewoon aan de update
van 1.3. Dat wijzen niet alleen de honderd duizenden klachten van spelers wereldwijd uit maar
ook een bevestiging van de Europese distributeurs van het spel.
Dus enkelen die nergens last van hebben, prima maar dat is niet de uitgangsbasis m.b.t het constante probleem van CDT's wereldwijd.
Doe eens niet zo raar met je regel 4. Dit zijn geen techvragen maar gewoon een opmerking over het spel opzich en de bijbehorende irritaties

van de moderator gaan zitten m.b.t. wat wel en niet mag,maar gewoon afwachten als het niet
conform de huisregels is en dan de bekende mod-break zien.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2006 01:17 ]
En opeens... out of the blue... om de haverklap CTD's!!
Geen idee wat er aan het systeem nou anders zou zijn wat het zou kunnen veroorzaken.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
Kan het misschien liggen aan de vga kaarten die we gebruiken? hij heeft ATI en ik Nvida.
[ Voor 6% gewijzigd door Realtec op 15-07-2006 07:04 ]
Verwijderd
Dat moet ik tegen spreken. Met 1GB had ik wel 3-4 crashed per week, op deze nieuwe PC met 2GB heb ik er pas 1 gehad in deze week. Dus dat kan het probleem niet zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 00:28:
Verwijderd
DICE is pleased to announce that we will be rewarding our loyal BF2 community by giving them exclusive benefits for enlisting with Battlefield 2142 when it comes out this October.
Full details will be available in the coming weeks about this program, so stay tuned to battlefield.ea.com for more information."
bron : EA official battlefield newsletter
Verwijderd
Is inderdaad een beetje stom van mij geweest dat te zeggen, stel je voor dat wij users moeite zouden moeten doen het draadje een beetje ontopic te houden dat is inderdaad iets voor de moderators daar hebben wij, simpele users, niets mee te maken.Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 01:03:
Laten we geen van allen op de stoel
van de moderator gaan zitten m.b.t. wat wel en niet mag,maar gewoon afwachten als het niet
conform de huisregels is en dan de bekende mod-break zien.
ow btw, er stond nergens dat ik doelde op max zijn post kwa techvraag maar meer op MIJN post die hier eigenlijk niet hoort.
Dit snap ik niet, wat spreek je nu tegen, dat je minder crashes hebt gehad sinds je meer geheugen erin hebt gedaanVerwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 08:40:
[...]
Dat moet ik tegen spreken. Met 1GB had ik wel 3-4 crashed per week, op deze nieuwe PC met 2GB heb ik er pas 1 gehad in deze week. Dus dat kan het probleem niet zijn.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Verwijderd
Nee dankje, die willen het spel alleen nerfen tot dat zelf een kind van 3 iemand neer kan knallenSp!tF!re schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 10:40:
Tuurlijk, ze moeten wel zorgen dat wij trouwe spelers het spel weer aanschaffen, ondanks de vele bugs
Verwijderd
Als ik met mijn gewone gun rondloop pomp ik hem eerst vol lood en vervolgens denk ik; Oh ja, ik wou hem knifen...Equalized schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:59:
[...]En dat mag niet van EA -> Statreset. Wil je ook niet lijkt me?.
Uhm, mijn belangrijkste tip is: niet met je knife rondlopen. Loop met je gewone gun rond, en als je een kansje ziet (iemand die jou niet ziet, een sniper, iemand die ligt) grijp je je mes. Werkt veel beter naar mijn idee, en je K/D ratio krijgt niet zo'n grote klap.
Ik heb geen trek in een reset dus een K&P server wordt hem sowieso niet, Ik zie dat nog steeds als cheaten. En mijn K/D Ratio zuigt toch al dus daar maak ik me niet zo druk om.
Spelen alsof het Sinterklaas avond is en jij zwarte-medic-piet bent...Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:39:
ik ga voor mijn first-aid badge ... hints of tips voor 20 heals in een ronde ?
max schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 23:21:
Verdorie stomme 1.3 patch. Net 2x achter elkaar een ctd gehad. Op 2 verschillende servers. Eerst op oecher en daarna op een of andere Franse server.
Help!!!! schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 22:18:
[...]Verder heb ik vanavond megaveel CTD's m.n. op 64players. Zoveel nog nooit gehad.![]()
Ik had tot voor kort ook ontzettend veel last van CTD's, totdat ik de volgende procedure had doorlopen:DeepFreeze.NL schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 00:37:
[...]Ik draai op 2GB ram, maar ik heb ongeveer bij 2 op de 3x een CTD als de game net klaar is met laden...
(reeds eerder geplaatst in dit topic)
1.) delete je video.com file
2.) delete alles in je dmp folder
3.) delete alles in je LogoCache folder
4.) delete alles in je cache folder
5.) herinstaleer de v1.3 >>>FULL<<< patch
En de CTD's zijn haast op een magische wijze verdwenen.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Heb ik al ns gedaan en t helpt niet .....Indy91 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:35:
[...]
[...]
[...]
Ik had tot voor kort ook ontzettend veel last van CTD's, totdat ik de volgende procedure had doorlopen:
(reeds eerder geplaatst in dit topic)
1.) delete je video.com file
2.) delete alles in je dmp folder
3.) delete alles in je LogoCache folder
4.) delete alles in je cache folder
5.) herinstaleer de v1.3 >>>FULL<<< patch
En de CTD's zijn haast op een magische wijze verdwenen.
De CTD's en andere errors treden random op bij mij maar m.n. op de 64player servers.
PC Specs
Hello everyone! Based on player feedback and bug reporting we are moving forward with our second 1.4 Beta version. This version has additional bug fixes and the following changes to the “Road to Jalalabad” map and the “No Vehicles” server option.
Road to Jalalabad
- Tickets adjustements
- Removal of 1 US tank to help address balance issues.
No Vehicles Option
- Added a new Server Browser Filter option for No Vehicles
- Return Health to default BF2 level
- Return Medic pack and Revive values to Default BF2
- Default spawn times to Default BF2 setting.
- No Vehicles is now a ranked server option!
We kept:
- Keep the current sprint bar setting (I.e. 2x sprint)
- Keep the current Vehicle exclusion list (i.e. we are not introducing light jeeps etc, just keeping the boats on Carrier levels).
We will be working with the Battlefield server providers to have Phase 2 servers hosted. Client files will be hosted in the same locations as the first 1.4 Beta. Please note that once you download the new 1.4 Beta you must:
- Delete your previous 1.4 Beta folders
- Follow these steps to back up your 1.3 install
> Go to “C:\Program Files\EA GAMES”
> Right click the “Battlefield 2” folder and choose “Copy”
> Right click anywhere away from this folder and choose “Paste”
> Once the copy has completed, you will have two folders named “Battlefield 2” and “Copy of Battlefield 2”
> Install the patch 1.4 beta, then start the game as normal
When you wish to switch back to the release version of BF2, use the following steps:
- Go to “C:\Program Files\EA GAMES”
- Right click the “Battlefield 2” folder and choose “Rename”
- Rename the folder to something like “Battlefield 2 Beta”
- Right click the “Copy of Battlefield 2” folder
- Rename the folder the “Battlefield 2”
- Start the game as normal.
Please make sure to take the proper steps to safeguard your 1.3 BF2 install and join us in making this the best patch possible.
-The Battlefield Team.
[ Voor 94% gewijzigd door bartaa op 15-07-2006 12:38 ]
Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ
Tip staat hier.
Zag over het hoofd dat het patch 1.4 betreft maar voor hetzelfde werkt het voor 1.3.
Niet geschoten is altyd mis, of niet?
[ Voor 15% gewijzigd door Fryskmantsje op 15-07-2006 14:26 ]
Verwijderd
http://www.marktplaats.nl...3522fcda49c7ee95804502d7e
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2006 18:32 ]
Alle gekheid op een stokje....ik sta hier wel van te kijken hoor.
Je maatje zal je vast missen. Ik heb op Marktplaats nog niet een vacature voor een gunner gezien.
Verwijderd
Hehe nee. Heb door toekomstplannen e.d geen tijd meer voor Battlefield en games in het algemeen. 404s is inmiddels een andere gast aan het trainen.. maar die bakt er niets van heb ik gehoordOemfoefoe schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:56:
Klein beetje onder de gordel....maarre geen servers meer over waarop je niet bent gebanned?
Alle gekheid op een stokje....ik sta hier wel van te kijken hoor.
Je maatje zal je vast missen. Ik heb op Marktplaats nog niet een vacature voor een gunner gezien.
Anyway....in ieder geval veel succes met je toekomstplannen.
Ik zal nog eens aan je denken als weer ik word geteamkilled.
* Oemfoefoe kon het weer niet laten...sry bout that!
[ Voor 14% gewijzigd door Oemfoefoe op 16-07-2006 13:06 . Reden: typo ]

Hoger is mogelijk
Nou nog iemand die me duidelijk maakt hoe ik dat al 4 keer heb gedaan ...
Om je effe te pesten :Oemfoefoe schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 20:34:
Maar stoppen met BF2? Is er leven naast BF2 dan?Je moet niet vergeten om ook tijd te steken in ontspanning!
Anyway....in ieder geval veel succes met je toekomstplannen.
Ik zal nog eens aan je denken als weer geteamkilled word.
* Oemfoefoe kon het weer niet laten...sry bout that!

Kwam het tegen toen ik bovenstaande screenie zocht.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Ik vind het trouwens jammer dat de blackhawk zo zwak is geworden. Nu ze sowiezo kwetsbaarder zijn hadden ze nog wel die sterke guns mogen houden.
Grmbl %^&*# !!!nero355 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 21:37:
Om je effe te pesten :
[afbeelding]
Mooiste manier om die award te halen
Kwam het tegen toen ik bovenstaande screenie zocht.
Nee hoor ik ben blij dat ik je van dienst kon zijn!

Verwijderd
nero355 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 21:37:
Effe mijn "tank jumping" verhaal verhelderen :
[afbeelding]
Hoger is mogelijk

Hebben potentiele wanabee's veel meer aan volgens mij.
Vergeet niet dat jullie friendly fire uitstaat...
Nou nog iemand die me duidelijk maakt hoe ik dat al 4 keer heb gedaan ...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2006 22:35 ]
Volgens mij vraagt hij al een paar keer hoe hij dit voor elkaar krijgt omdat hij het zelf ook niet snapt.Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 12:56:
[...]
Noem mij een zeur maar ik zie de grap er helemaal niet van in.
[sub] ik vind dat soort " rara hoe heb ik dit gedaan " vragen altijd
. Vertel liever gewoon hoe je het gedaan
hebt. Hebben potentiele wanabeel volgers veel meer aan lijkt me.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik heb laatst BF2:SF gekocht. Gister geinstalleerd en bij het opstarten de rare melding dat lightning.fx niet in de mods folder stond.
Ach ja, op i-net zegt men dat je het beste opnieuw kan installeren.
Hoe doe ik dat?
1. Eerst BF2 vanilla en dan direct SF erachteraan installeren en dan de 1.3 patch eroverheen?
2. Eerst BF2 vanilla en dan de 1.3 patch en dan Sf installeren?
3. Eerst BF2 vanilla en dan inloggen, account retrieven, en dan SF installeren en dan de 1.3 patch?
4. anders nl, ...
Ik heb nu BF2 geinstalleerd maar nog niet ingelogd en dan staat die mods map waar die lightning.fx in moet staan er nog niet.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Verwijderd
Om het even hoor en dan laat ik het voor wat het is maar als jij 4 keer iets doetShabbaman schreef op zondag 16 juli 2006 @ 13:08:
Volgens mij vraagt hij al een paar keer hoe hij dit voor elkaar krijgt omdat hij het zelf ook niet snapt.
wat lukt dan weet je intussen wel hoe het tot stand komt. Anders lukt het je geen 4 keer.
Tis eerder een beetje aandachttrekkerij.
Verwijderd
Ik zei het toch al ... gewoon wat friendly c4 op de weg, met de tank eroverheen en boom ... een kind kan de was doenVerwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 12:56:

Verwijderd
Tuurlijk moet je een hele goeie piloot zijn of een joystick hebben om dit te kunnen maar de vraag
blijft toch waar haal je die koelbloeidigheid vandaan en is het ook alleen maar gas terugnemen en
niet teveel met je afterburner spelen?
De laatste tijd duik ik dus regelmatig een server in, zie ik alles opeens in full detail (!), helaas gaat dat gepaard met frames onder de 10, dus helemaal niet speelbaar...
Is dat een server optie? Anderen ook wel eens opgemerkt?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik heb ook nog een leuke anekdote hierover.Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 23:44:
Mischien is het de normaalste zaak van de wereld bij de cracks in de jets maar vandaag tijdens een battle op Kubra Dam diverse keren tijdens een dogfight beide toestellen in de tunnels zien duiken en er weer uit zien komen....![]()
1 woord... o-n-g-e-l-o-f-e-l-i-j-k-
![]()
Tuurlijk moet je een hele goeie piloot zijn of een joystick hebben om dit te kunnen maar de vraag
blijft toch waar haal je die koelbloeidigheid vandaan en is het ook alleen maar gas terugnemen en
Ik had inderdaad een keer een bogey-on-my-tail, die ik maar niet van me af kon schudden. Ik vloog op een gegeven moment richting US-airfield en dook net voorbij de Blackhawk-spawnplaats de 'goot' in en moest direct een 180 graden draai maken om zo onder de brug door, linksaf door de heipalen, tussen de bouwkranen door....de tunnel in te duiken. En dit terwijl hij mijn constant probeerde te locken.
Echter er was nog één verrassing; er hing nml. een enemy chopper de vlag te cappen IN de tunnelbuis. Op de één of andere manier heb ik hem kunnen ontwijken....maar een seconde later stond er in het rood linksboven:
Blabla [teamkilled] mister X
Blabla [teamkilled] mister Y
Blabla is no more
Nou, ik kan je vertellen dat dit één van mijn onvergetelijke momenten is.
Als je ligt is ie vrij precies. Ideaal als je basis ligt te verdedigen. Ga toch wat vaker support spelen geloof ik. Het valt mij op dat er op heel veel servers nooit iemand als support speelt en dat is best jammer. Sta je maar te schreeuwen om Ammo en is er niemand, of ze reageren domweg niet.
Ben binnekort aan volgende 2 unlocks toe en weet nog niet wat ik moet kiezen. Ga iig voor de L96A1 en zit te dubben tussen Mp7 en de SCAR-L.
Ach ik heb nog 2000 puntjes om erover na te denken.
Verwijderd
Yep dit helpt bij mij ook al een tijd. Geen CTD's meer, wel zelden nog wat conn. problems, maar niet dramatisch.fryskmantsje schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 14:19:
Kwam op een ander forum de tip tegen om auto ready uit te schakelen naast de Join knop. Dit schijnt het fenomeen CTD tegen te gaan. Weet niet of dit al voorbij was gekomen. Heb het zelf ook gedaan en heb nergens last van. Weet alleen niet of dat hier aan ligt of niet, heb het al een tyd uitgeschakelt
Tip staat hier.
Zag over het hoofd dat het patch 1.4 betreft maar voor hetzelfde werkt het voor 1.3.
Niet geschoten is altyd mis, of niet?
Edit: gewoon met 1.3 nog.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 01:37 ]
Verwijderd
worst enemie:
- is dit het aantal keer dat je een persoon 'na elkaar' hebt gedood
- is dit het aantal keer dat je een persoon IAR hebt gedood
- is dit het aantal keer dat je een persoon 'global' (dus over verschillende rondjes) hebt gedood
- ...
Hoe werkt dit ?
Verwijderd
Nee hoor...vol gas gaat ook goed...ondersteboven is ook geen prbleem.....soms lukt het nog wel eens om door de lower dam vlag te vliegen...waar de vlag en de APC staat enzo. Volgens mij heb ik nog een fraps filmpje waar ik iemand neerhaal in de tunnel. Die dacht zo te kunnen ontsnappen maar in de tunnel kan je geen kant op...ook je flares nietVerwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 23:44:
Mischien is het de normaalste zaak van de wereld bij de cracks in de jets maar vandaag tijdens een battle op Kubra Dam diverse keren tijdens een dogfight beide toestellen in de tunnels zien duiken en er weer uit zien komen....![]()
![]()
Laatst kwam ik van de US kant aanvliegen en zag net de lower dam wit worden...ik ben toen aangedoken...bommen op de vlag (als je laag genoeg zit krijg je ze gewoon naar binnen) en ik kon mn vliegtuig nog net door die kier krijgen waar de heli spawned...was ook wel grappig....
offtopic: waarom is het weekend zo kort....
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 09:00 ]
Maar zo lag ik bij Bloemendaal aan Zee te chillen, vliegen er zo 3 lynx'en over,... kreeg gelijk Wake-island flashbacks wehehehe
Post Traumatic Stress,.. god wat heb ik een hekel aan helicopters gekregen

Worst enemy is de speler die jou het vaakst achter elkaar gedood heeft in 1 ronde en de favourite victim is de speler die jij het vaakst achter elkaar heeft kunnen doden.Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 07:28:
Ik kijk net op 'bf2.com' en merk 'worst enemie' en 'favorite victim' op ... hoe werken deze precies ?
worst enemie:
- is dit het aantal keer dat je een persoon 'na elkaar' hebt gedood
- is dit het aantal keer dat je een persoon IAR hebt gedood
- is dit het aantal keer dat je een persoon 'global' (dus over verschillende rondjes) hebt gedood
- ...
Hoe werkt dit ?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
Ik had een tijd geleden op het Bf2S forum gelezen dat die lijst ook niet klopt. Waarom niet en hoe te verhelpen weet ik niet, ik constateer zelf ook dat ie niet klopt, ik krijg er geen victims meer bij terwijl ik op een 16 spelers karkand veld toch echt vaak bepaalde dude's omzeep heb geholpen.Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 09:20:
Maar volgens mij zit er nog meer achter...je moet eens weten hoe vaak ik heb gehad dat ik iemand wel 20x heb gekilled en dat ie toch niet in mn favorite victims staat....maar er staan ook mensen bij die ik bijvoorbeeld maar 2x te grazen heb genomen...ik snap m ook niet helemaal
In een desperate poging om niet meer dan 30 euro uit te geven, heb ik voor de grap een 3com ethernet kaartje gekocht,in me pc geprikt en aangesloten op mijn switch.
En wat schertst mijn verbazing... je raad het al. Heb het gehele weekend zonder problemen kunnen spelen. Voor de zekerheid vanmorgen even de oude onboard ethernet kaart gebruikt : na 5 minuten weer een disconnect.
Dus : Heb je een onboard ethernet kaart, ( van Nvidia Nforce ) en je hebt disconnect problemen : probeer een los ethernet kaartje ! Dat doet de truuk!
O, wat appart. Ik heb een Asus met Nforce4 met onboard ethernet. Ik had ook een tijdje last vanQoriox schreef op maandag 17 juli 2006 @ 09:45:
Nforce verhaal
"connection problems" maar dat is verholpen (voor mij iig) in versie 1.3 (toch nog iets positief).
Zijn er geen nieuwere drivers voor je onboard ethernet ?
Die heb ik allemaal al geprobeerd. Helaas zijn er voor Nforce 3 mobos niet zoveel drivers beschikbaarFrenzy_LS schreef op maandag 17 juli 2006 @ 09:56:
[...]
O, wat appart. Ik heb een Asus met Nforce4 met onboard ethernet. Ik had ook een tijdje last van
"connection problems" maar dat is verholpen (voor mij iig) in versie 1.3 (toch nog iets positief).
Zijn er geen nieuwere drivers voor je onboard ethernet ?
Joystick kopen en oefenen. Na een tijdje kun je tegelijkertijd door de tunnel vliegen, een heli in de tunnel neerschieten, een vijandelijke tank bomben en je neus snuiten!Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 23:44:
![]()
20x is dat echt of is dat een gevoel? Alsnog kan het zijn dat er iemand anders is die hem bijv. 21x of meer heeft gekilled (achter elkaar he!!! dus als iemand anders hem in een rondje killed terwijl jij hem bijvoorbeeld net 10x op rij hebt gekilled dan stopt je reeks.Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 09:20:
Maar volgens mij zit er nog meer achter...je moet eens weten hoe vaak ik heb gehad dat ik iemand wel 20x heb gekilled en dat ie toch niet in mn favorite victims staat....maar er staan ook mensen bij die ik bijvoorbeeld maar 2x te grazen heb genomen...ik snap m ook niet helemaal
Als je iemand 2x achter elkaar hebt gekilled en hij is een favourite victim dan betekent het dat niemand anders hem meer dan 2x op rij heeft gekilled. Dit zal eerder bij vrij nieuwe spelers gebeuren trouwens.
hope this makes sense
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Verwijderd
Das wel praktisch
Maar k heb na een tijdje ook weer BF2 opgepakt, en het blijft leuk. Heb nu ook een engelse clan met server gevonden waar het leuk op spelen is, met Teamspeak erbij. Gelijk heel veel engelse scheldwoorden leren
Shabbaman schreef op zondag 16 juli 2006 @ 13:08:
Volgens mij vraagt hij al een paar keer hoe hij dit voor elkaar krijgt omdat hij het zelf ook niet snapt.
Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 12:56:
Noem mij een zeur maar ik zie de grap er helemaal niet van in.
ik vind dat soort " rara hoe heb ik dit gedaan " vragen altijd
.Vertel liever gewoon hoe je het hebt gedaan.
Hebben potentiele wanabee's veel meer aan volgens mij.
Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 15:16:
Om het even hoor en dan laat ik het voor wat het is maar als jij 4 keer iets doet
wat lukt dan weet je intussen wel hoe het tot stand komt. Anders lukt het je geen 4 keer.
Tis eerder een beetje aandachttrekkerij.
Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 16:39:
Ik zei het toch al ... gewoon wat friendly c4 op de weg, met de tank eroverheen en boom ... een kind kan de was doen

Enige dingen die ik weet zijn : Je moet die 3 buizen daar dus rammen en het moet onder een bepaalde hoek op een bepaalde manier.
Als iemand me kan helpen dan zou ik dat erg tof vinden sinds je dan net zo hoog kan jumpen als dat gebouw @ square
Verwijderd
ok 20x is misschien een tikkeltje overdreven maar het is vaak genoeg voorgekomen dat ik mensen zeker wel een keer of 10 heb gesloopt. Dan valt het je ook op als je iedere keer dezelfde naam voorbij ziet komen, vandaar....vaak zitten dezelfde mensen ook in dezelfde voertuigen ofzo...dus als je steeds de jet uit de lucht schiet met dezelfde persoon erin of steeds de AA tank plat gooit dan heb je grote kans dat je weer diezelfde persoon pakt...maar wat jij zegt is dat niemand anders hem in de tussentijd mag killen anders is je "streak" weg?JohnnyV27 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:39:
[...]
20x is dat echt of is dat een gevoel? Alsnog kan het zijn dat er iemand anders is die hem bijv. 21x of meer heeft gekilled (achter elkaar he!!! dus als iemand anders hem in een rondje killed terwijl jij hem bijvoorbeeld net 10x op rij hebt gekilled dan stopt je reeks.
Als je iemand 2x achter elkaar hebt gekilled en hij is een favourite victim dan betekent het dat niemand anders hem meer dan 2x op rij heeft gekilled. Dit zal eerder bij vrij nieuwe spelers gebeuren trouwens.
hope this makes sense
Dit heb ik al meerdere malen met succes voor elkaar gekregen, is echt heerlijk om ze zo op te fokken
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
Haha dat is erg leuk inderdaad, c4 wil ook nog wel eens helpenFireFoz schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:24:
Als je zo'n n00b tegenkomt, moet als je hem tegenkoment meteen vlak naast hem schieten en springen, net alsof je hem probeert te raken...hij zal dan reageren door jou dood te schieten, wat hem een -4 oplevertDit doe je 2-3 keer en hij wordt gekicked:P Soms gaan ze dan nog schreeuwen dat je een team killer bent, terwijl je hem nog geen een keer geraakt hebt:P
Dit heb ik al meerdere malen met succes voor elkaar gekregen, is echt heerlijk om ze zo op te fokken
Verwijderd
Als reactie op wat...?FireFoz schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:24:
Als je zo'n n00b tegenkomt, moet als je hem tegenkoment meteen vlak naast hem schieten en springen, net alsof je hem probeert te raken...hij zal dan reageren door jou dood te schieten, wat hem een -4 oplevertDit doe je 2-3 keer en hij wordt gekicked:P Soms gaan ze dan nog schreeuwen dat je een team killer bent, terwijl je hem nog geen een keer geraakt hebt:P
Werkt ook niet altijd....van de week werd ik en mn clanmaat beide getk´ed voor de jets in Zatar...en dan heb je aan mij net de verkeerde....daarna hadden we beide toch de jet te pakken en toen begon het tk feest. Die 2 pipo´s die dachten dat ze er wel mee weg konden komen waren toen de rest van de ronde de sjaak. Het was ook maar 6 vs 6 ofzo...zaterdagnacht om 3:30 oid....ik stond aan het eind van de ronde op -70 ofzo en toch echt geen kick....die gasten zaten nog te janken dat ze beste maatjes waren met de admin...maar goed...die was er niet. Op een gegeven moment werd er in de chat gelachen over het tk feestje wat we hadden (de nme had het ook door namelijk). Dus ik had uitgelegd waarom en toen kwamen ze helpen...dat was echt humor....4 jets die continu die gasten plat gooide....
K weet t....heel flauw maar t was al laat...en ik was al chago...
is een app voor...moet je ff kijken op een van de g15 forums. Ik ben niet thuis anders had ik je een linkje kunnen geven.Qoriox schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:47:
g15 vraagje tussendoor : Weet iemand hoe je stats van BF:2 op je G15 toetsenbord LCD scherm kan krijgen ?
Edit: Gevonden!!
Nog een leuk forum voor je G15
http://www.g15mods.com/forum/
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 13:56 ]
Verwijderd
Op Oman had ik ooit een gast die zich " King of Jets " noemden in de jet en dat
erg vaak herhaalden op het scherm totdat ik zei: " Okee..gigant...probeer maar het vliegdekschip
te benaderen en mij te killen in het afweergeschut ". Nou de geweldenaar kwam van alle kanten, met de zon op de achtergrond, van bovenaf, en elke keer was het * boem..dag jet *. Na 4 keer heb ik hem niet meer het vliegkampschip zien benaderen.

Verwijderd
deze stamt nog uit bf1942 maar zou ook wel kunnen gebeuren in bf2 (misschien nog wel gemakkelijker omdat de kleuren van de teamnamen niet veranderen).
Ik was axis op coral sea, nadat ik dood was gegaan was ik autoteamswitched naar de allies, had ik helemaal niet door en toen ik op de alliescarrier was dacht ik van oe vijanden, dus overal c4 planten en kaboom

Jij bent mijn held!Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:48:
[
is een app voor...moet je ff kijken op een van de g15 forums. Ik ben niet thuis anders had ik je een linkje kunnen geven.
Edit: Gevonden!!
Nog een leuk forum voor je G15
http://www.g15mods.com/forum/
Ja dat soort dingen heb ik, al hoewel niet zo extreem (-28), ook al heel vaak gehad. Dat je autoswitch dus niet doorhebt.....Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:06:
War stories altijd leuk
deze stamt nog uit bf1942 maar zou ook wel kunnen gebeuren in bf2 (misschien nog wel gemakkelijker omdat de kleuren van de teamnamen niet veranderen).
Ik was axis op coral sea, nadat ik dood was gegaan was ik autoteamswitched naar de allies, had ik helemaal niet door en toen ik op de alliescarrier was dacht ik van oe vijanden, dus overal c4 planten en kaboomhad een score van -28 dacht ik, werd ook vrij snel gekickt daarna
(ik had eerst zoiets van wtf, maar begon het zo langzamerhand te begrijpen dat het al vreemd was dat er niemand op mij schoot terwijl ik de c4 legde
)
PC Specs
Verwijderd
K heb t ook wel eens dat ik bij een vlag ga liggen schelden waarom hij niet omlaag gaat en dan blijkt dat het onze vlag is...haha...
Verwijderd
@Allseeyin, Ik ben zelf ook in het gelukkige bezit van een 6600GT 128mb ondersteund door 1,5gig geheugen, Ik kan op 1024*768 alles op High (alleen dyn.lighting &Dyn.Shadow op med.) spelen, 2xAA en dan nog een FPS van rond de 40 te hebben. Misschien moet je er nog een reepje Kingston bij halen. Want ik kan me niet voorstellen dat als je alles op Low zet dat dat lekker speelt... Wat betreft die Full detail heb ik dus geen last en is me ook nooit eerder opgevallen.AllSeeyinEye schreef op maandag 17 juli 2006 @ 00:13:
Wat mij de laatste tijd met enige regelmaat overkomt: vanwege een inmiddels verouderde videokaart (6600GT) speel ik met alles op low (behalve geometry, textures en line of sight), om zo toch vloeiend (50+fps) op 1280*1024 te kunnen spelen.
De laatste tijd duik ik dus regelmatig een server in, zie ik alles opeens in full detail (!), helaas gaat dat gepaard met frames onder de 10, dus helemaal niet speelbaar...
Is dat een server optie? Anderen ook wel eens opgemerkt?
Edit
Op hoeveel Hertz speel je die 1280*1024 trouwens?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 15:46 ]
LOL dat heb ik ook wel ns gehad ja...Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:13:
......
K heb t ook wel eens dat ik bij een vlag ga liggen schelden waarom hij niet omlaag gaat en dan blijkt dat het onze vlag is...haha...
PC Specs
Verwijderd
K speel eigenlijk altijd in een squad, danwel als member danwel als leader. Zo vallen de kills wat meer op (in t groen)Help!!!! schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:32:
[...]
LOL dat heb ik ook wel ns gehad ja...Maar meestal join ik tegenwoordig wel een squad dus dan heb je er gelukkig geen last van.
Klopt.... anders had ik ook wel een veel hoger aantal kills gehad bij mijn favo victim. Soms wel eens van die "late night" potjes met weinig mensen op een server met veel tickets. Dan zou je verschillende mensen echt 20x gekilled kunnen hebben... maar het gaat dus inderdaad om de streak.Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:13:
[...]
ok 20x is misschien een tikkeltje overdreven maar het is vaak genoeg voorgekomen dat ik mensen zeker wel een keer of 10 heb gesloopt. Dan valt het je ook op als je iedere keer dezelfde naam voorbij ziet komen, vandaar....vaak zitten dezelfde mensen ook in dezelfde voertuigen ofzo...dus als je steeds de jet uit de lucht schiet met dezelfde persoon erin of steeds de AA tank plat gooit dan heb je grote kans dat je weer diezelfde persoon pakt...maar wat jij zegt is dat niemand anders hem in de tussentijd mag killen anders is je "streak" weg?
Verwijderd

Heel bizar ook ... heb ik plots in een rondje een connection prob => ik vlieg van de server of verlaat die zelf => de volgende server die ik wil joinen krijg ik garantie een CTD ????
Verwijderd
Heuhm oemf, die staat nog niet op het HuT forum. Meesterlijk overgens!Oemfoefoe schreef op maandag 17 juli 2006 @ 00:39:
[...]
Ik heb ook nog een leuke anekdote hierover.
Ik had inderdaad een keer een bogey-on-my-tail, die ik maar niet van me af kon schudden. Ik vloog op een gegeven moment richting US-airfield en dook net voorbij de Blackhawk-spawnplaats de 'goot' in en moest direct een 180 graden draai maken om zo onder de brug door, linksaf door de heipalen, tussen de bouwkranen door....de tunnel in te duiken. En dit terwijl hij mijn constant probeerde te locken.
Echter er was nog één verrassing; er hing nml. een enemy chopper de vlag te cappen IN de tunnelbuis. Op de één of andere manier heb ik hem kunnen ontwijken....maar een seconde later stond er in het rood linksboven:
Blabla [teamkilled] mister X
Blabla [teamkilled] mister Y
Blabla is no more
Nou, ik kan je vertellen dat dit één van mijn onvergetelijke momenten is.
Oh, dat lukt mij na even oefenen inmiddels ook (door de tunnel dan, zonder helis in de buis)Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 23:44:
![]()
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 22:38 ]
Dat zal dan aan dat extra reepje van je liggen, heb jouw instellingen nl ook al eens geprobeerd. helaas zonder succes...Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:32:
@Allseeyin, Ik ben zelf ook in het gelukkige bezit van een 6600GT 128mb ondersteund door 1,5gig geheugen, Ik kan op 1024*768 alles op High (alleen dyn.lighting &Dyn.Shadow op med.) spelen, 2xAA en dan nog een FPS van rond de 40 te hebben. Misschien moet je er nog een reepje Kingston bij halen. Want ik kan me niet voorstellen dat als je alles op Low zet dat dat lekker speelt... Wat betreft die Full detail heb ik dus geen last en is me ook nooit eerder opgevallen.
Edit
Op hoeveel Hertz speel je die 1280*1024 trouwens?
Maar er komt zeker nog een reepje van een gig bij
edit: speel op 60Hz (maakt dat uit dan? Tft monitor)
[ Voor 4% gewijzigd door AllSeeyinEye op 18-07-2006 09:51 . Reden: reactie op Sarin's edit ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
" I feel ur pain " zoals iemand ooit zei.Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 22:27:
Deze avond 5 CTD's en ongeveer 7 Connection-lost-situaties waarbij ie de server verliestZo raak je het gauw beu natuurlijk. Zit ik hier dik twee uur te proberen, zie ik dat ik in totaal deze avond 12 minuten (aangerekend) gespeeld heb. Zo hoeft het voor mij niet meer
![]()
Heel bizar ook ... heb ik plots in een rondje een connection prob => ik vlieg van de server of verlaat die zelf => de volgende server die ik wil joinen krijg ik garantie een CTD ????
Hopelijk leer je van mijn informatie.
ontopic:
Afgelopen weekend dus op RD gespeeld en me 6 uur lang prima vermaakt.
Hoopte nog bekenden van GoT tegen te komen die hun skills zouden tonen gezien de vele strijdvaardige verhalen van " Ik own jou..Ik ben onverslaanbaar... ". Maar neehoor,
niemand met de bekende GoT nicks die me even "hallo MM are you there' intypte of
opriep.

© Wake Island
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 00:14 ]
Onee? Dan had ik het al gepost toen het nog AoG was.Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 22:31:
[...]
Heuhm oemf, die staat nog niet op het HuT forum. Meesterlijk overgens!
Het zal me in ieder geval lang heugen!
Verwijderd
Is het de server? De website, Het forum? De spelers?
Of meer dat de meeste GoT daar gewoon rondhangen en vertoeven....
Bijzonders? Ik denk niet meer dan andere clans waar jij je thuis voelt. De reden dat het hier redelijk vaak wordt genoemd is dat DJ Mantri vroeger een gameserver had draaien speciaal voor GoTters. Op een gegeven moment kwamen er meerdere redenen, waardoor HuT is ontstaan.Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 00:19:
Kan iemand me uitleggen wat zo byzonder is aan HuT?
Is het de server? De website, Het forum? De spelers?
Of meer dat de meeste GoT daar gewoon rondhangen en vertoeven....
- DJ Mantri wilde gaan stoppen met de gameserver;
- Een aantal admins waren het niet eens over het adminbeleid van anderen;
- GoT is een community...en de vraag naar een 'serieuzere' clan werd groter (hierdoor is AoG ontstaan en later HuT)
- HuT is nu een groepje vrienden geworden die ook nog op GoT posten en het merendeel de 'oud-GoTters' huisvesten.
Dus als ik je vraag nog een keer lees....is het voor mij persoonlijk gewoon de combinatie van de spelers en organisatie. De server heeft helaas veel last van de 1.3 patch.
Verwijderd
Gewoon voor de lol dus echt niet om op te scheppen...want zo perfect gaat t ook niet allemaal in het filmpje...
Filmpje Edit: Op google video, ziet er iets beter uit
Jeetje...doet YouTube m nog eens comprimeren ofzo? Op mn pc issie veel scherper
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2006 18:14 ]
Het is geen 'of' situatie hoorVerwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 23:44:
![]()
Vandaag ook zo'n connection lost gehad, hele server eruit, duurt weer eeuwn
Best goed teamwork, geen gelame, geen baseraping. (in de afgelopen 4 dagen)
[/reclamepraatje]
disclaimer: ik ken niemand daarvan persoonlijk
Verwijderd
Ik had gister voor de zoveelste keer achter elkaar een klote avond...maar uiteindelijk, het laatste rondje dat ik speelde, heb ik toch nog mn 3e good conduct medal en mn helicopter combat medal gehaald. Wat een frustratie zeg...normaal vlieg ik altijd en maken mn gunners de ene kill na de andere....maar dan moet ik een keer 30 kills maken en vliegt mn piloot crappy...maar goed...ik heb m gehaald op dragon valley...zowaar een aantal keer achter elkaar de nme chopper getv'ed...en je kan je crosshair niet eens zien daar....
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 09:34 ]
Verwijderd
Gisteravond geen enkel probleem gehad met geen enkele server... Zat je allemaal op 64 servers met een hoge ping? ofzo? Heb je automatisch Joinen uistaan? Wacht je wel even een seconde of 10 voordat je meedoet aan de game? Vraag je misschien het uiterste van je computer (alles op High enzo?) Gooi je Favorites eens leeg. Ik heb namelijk het idee Dat de crashes voor 50% Client side liggen. of in elk geval aan de instellingen/vermogen van de client. Zodra ik merk dat ik een paar keer lag heb op een server leave ik gelijk want dan kun je er donder op zeggen dat er een server cash aan zit te komen.Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 22:27:
Deze avond 5 CTD's en ongeveer 7 Connection-lost-situaties waarbij ie de server verliestZo raak je het gauw beu natuurlijk. Zit ik hier dik twee uur te proberen, zie ik dat ik in totaal deze avond 12 minuten (aangerekend) gespeeld heb. Zo hoeft het voor mij niet meer
![]()
Verwijderd
Heb ik waarschijnlijk met mijn (grote) neus eroverheen gekeken.Oemfoefoe schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 00:12:
[...]
Onee? Dan had ik het al gepost toen het nog AoG was.
Het zal me in ieder geval lang heugen!
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 09:39 ]
Volgens mij mag het officieel niet, maar wordt 't in het licht van 1.4 wel gedoogd. Daar zit 'vehicles off' namelijk als server optie ingideon82 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 00:02:
Nu kwam ik een aantal 'Infantry Only' servers tegen. Zijn die sinds 1.3 toegestaan, of mag het nog steeds niet?
Verwijderd
Natuurlijk maken de Hz uit. Je video kaart moet ik jouw geval 60x per seconde een frame van 1280*1024 pixels opbouwen. Ik denk dat je vloeiender kunt spelen met een wat lager pixel aantal en een hogere refreshrate, dat komt je FPS en dus de playability alleen maar ten goede. En met 2 gig moet je computer het zeker makkelijk kunnen trekken. Sinds ik mijn 1,5 gig heb ook minder last van CTD´s en dat soort shit. Hoewel naar mijn idee de CTD´s overall minder voorkomen. Het is natuurlijk ook een stuk rustiger (ik denk dat er een hoop spelers zijn gaan wandelen, en gelijk hebben ze!!!)AllSeeyinEye schreef op maandag 17 juli 2006 @ 23:58:
[...]Dat zal dan aan dat extra reepje van je liggen, heb jouw instellingen nl ook al eens geprobeerd. helaas zonder succes...
Maar er komt zeker nog een reepje van een gig bij
edit: speel op 60Hz (maakt dat uit dan? Tft monitor)
Nog even over de imagesize, 800*600 is te laag om te snipen maar 1024*768 heb je genoeg pixels om je crosshair precies op iemand zijn hoofd te zetten. Het verschil naar 1280*1024 is met snipen dan dusdanig klein dat ik het voordeel eigenlijk niet zie. Voor de andere kits maken die pixels praktisch niets uit omdat preciesie dan niet zo belangrijk is als met snipen... En zeg nou zelf, het oog wil ook wat toch? Anders kun je net zo goed weer Wolfenstein 3D gaan spelen... (omdat naar mijn idee alles op Low net zo´n grafische kwaliteit heeft als Wolf3D had)
Verwijderd
Ik wil mijn joystick terug ...
Ja, klopt, echt heel erg.Jeetje...doet YouTube m nog eens comprimeren ofzo? Op mn pc issie veel scherper
http://video.google.nl
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
1) Problemen op een server? Neem contact op met de admin of de hoster van de server.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.
4) Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!