[PC] Battlefield 2 - Deel XXXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.950 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedere view heeft zn eigen Functie toets....je kan ook C indrukken maar dan ga je ze allemaal af. Ik heb dus een aantal F-toetsen op mn hatswitch van mn joystick gebind.

@Jachertje
@ Phoenix, ja we gaan wel eens een keer tegen elkaar vliegen, en ja ik denk dat ik jou eruit vlieg tenzij jij een J10 hebt vs mijn F35-B.

LEZEN! ik zeg dat ze meer ervaring hebben, ze hoeven niet per definitie beter te zijn.
Voordat je de feiten gaat verdraaien om beter te lijken, zou ik eens even naar jezelf kijken.
"Ik ben nummer 7xx van de aviator" (nou als mijn opmerkingen pcohen zijn, dan is dat ook opscheppen)
Wat bedoel je dan? Je zegt toch hier dat je me eruit vliegt, of niet?
En je hoeft niet meteen te gaan schelden hoor met je planewhore...als er een vliegtuig is neem ik m...maar ik ga er echt niet voor teamkillen of wat ook...gebeurt ook vaak genoeg dat mensen m express laten staan voor mij als ze zien hoe ik m gebruik. _/-\o_

Ik ben me juist meer op infanterie aan het richten nu...

Iemand zei dat ik ook hoog in de ranking stond qua aviator...dus dat had ik even opgezocht (was namelijk ook benieuwd hoeveel ik was gezakt). Ik hoef niet op te scheppen of mezelf beter te doen voorkomen. Ik weet wat ik kan en niet kan...ben jij beter, ook goed! Verlies ik geen minuut slaap over hoor :Z
Ik vergaap me ook helemaal niet aan mijn stats anders was ik niet een nieuwe account begonnen...
Verder nog iets?

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+ Okee genoeg van dat ik own jouw,jij owned my, wij owned jullie allemaal "
Zonde deze discussie ( 1 keer dat je iemand uitdaagt om je standpunt duidelijk
te maken is niet erg
) en levert uiteindelijk niets op.
Ook dat gedoe met de op en aanmerkingen over stats door sommigen dat zus en zo niet
kan of niet goed is, is.. :r Ik had dit al verwacht aangezien sommigen
een soort waas voor hun ogen krijgen als iemand schijnbaar beter is dan hun of iets meer
heeft kwa punten of zaken beter weet te verwoorden.Daarom mijd ik ook de reacties m.b.t.
" wat heb jij ? " omdat het uiteindelijk altijd vervolgvragen oplevert die vaak een richting
opgaan die een wellus,nietus verhaal worden.
Ik post ook mijn stats niet heb nu al spijt dat ik het heel even deed en zeg altijd:
" Wil je tegen me spelen? Prima... stuur een mailtje en we spreken af op een server waar
ik me dan meld en dan zal ik laten zien hoe 'slecht' ik ben op het slagveld als noob "
:*)

@ PhoeniXProjects:

Waarom ga je door te reageren op gasten die zeggen dat ze zus en zo ownen. Laat ze!
Mischien hadden ze hun dag wel of ownen ze idd dik tussen noobs etc. of mischien
zijn ze idd wel zo goed ;)

Wees de wijste en vraag of ze het leuk vinden om op een server met jou te komen spelen.
Heel normaal en maakt verdere stoere verhalen totaal overbodig want het gaat om de praktijk.

M.b.t. commanders in voertuigen kan ik kort zijn. Opzich is er niets mis mee als hij maar
actief meedoet met het gevecht en Ja! dat kan best commanden en vechten tegelijk
Op sommige maps als ik commander ben rijd ik ook rond en command ik het gevecht en
doe ik mee. maar dan alleen als ik merk dat je eigen troepen als een krant spelen,orders/aanwijzingen e.d. niet opvolgen: m.a.w. zo maar wat doen en je het spel op belangrijke punten verliest Wat ik dan vaak doe is voorop gaan en proberen de andere kant vd vijandelijk
linies te bereiken middels een cap van een vlag. Zeg maar een beetje de generaal Patton taktiek.

Hoe dan?

UAV is niet elke seconde. Artillery idem,supply drop hetzelfde etc etc.
Gewoon je armor/heli ff ergens parkeren als alle command opties beschikbaar zijn,snel
het spel overzien, die command opties activeren waar nodig en alle vijandelijke stippen
spotten en je bent klaar voor even je kunt weer doorvliegen/rijden.
Zo krijgt de vijand zijn deel, jouw troepen hun porties en je kunt in die tussentijd
ff battlen waar nodig. B)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, aan dit forum is vanaf nu helemaal niets plezierigs meer aan. Al een stuk of 8 pagina;s gaat het over wie beter is. Kan een moderator niet een beetje ingrijpen? Kunnen we tenminste weer normaal hier over het spel gaan praten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57
Met c kan je het ook doen, echter als je snel moet zijn dan druk je weer is te snel op c en kan je wéér al die vieuws af.. F9 is voor mij te ver weg. In een tank kan het nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Met de 'c' toets scroll je als het ware door de verschillende camera posities, dus dat is ook een mogelijkheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:41
ja van F9 tot F12 kan het ook |:(

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben klaar hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:05:
[...]

Misschien domme vraag, maar is er een makkelijker manier om achter je te kijken dan die camera standen door te klikken?
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:14:
Iedere view heeft zn eigen Functie toets....je kan ook C indrukken maar dan ga je ze allemaal af. Ik heb dus een aantal F-toetsen op mn hatswitch van mn joystick gebind.
Daar is je antwoord ;)

Dus een aantal camviews op je joystick binden. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Frenzy_LS schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 08:52:
[...]

Totaal niet mee eens, de commander moet gewoon doen wat die behoort te doen, en dat is commanden. Dat kan die niet in een voertuig en al helemaal niet in een vliegtuig.
Wat heb ik een hekel aan commanders die alleen maar vechten, de enkele opzettelijke teamkills die ik maak zijn dus ook dit soort commanders.

Zo was er op Sharqi een commander die telkens in de chopper zat (usa). Bij een nieuwe ronde gelijk C4 erop geplakt, en weg gelopen. Toen ik'm dus ff later in de chopper zag vliegen, heb ik'm een aantal keren gewaarschuwd dat hij er uit moest,.... zonder succes. Dan blaas ik'm op ook (tot een paar keer toe),.. hierna ging die wel normaal commanderen gelukkig.
Zelfde situatie ook een aantal keer met een commander in een tank gehad. Opzich zou ik niet veel moeite mee hebben als ze verder hun taak als commander uitvoeren, maar dat gebeurt dus niet.
ja dat snap ik natuurlijk ook wel, ik vind dat zelf ook dat je als commander beter niet kunt vliegen...
maar je kunt iemand in principe niet gaan dwingen om ergens te blijven liggen ipv mee te vechten, want het spel is zo gemaakt; anders ging de commander wel op de een of andere manier verdwijnen uit het slagveld. dus wat jij doet kun je eigelijk niet maken, want er staat nergens dat het verplicht is dat een commander ergens in een hoekje moet gaan liggen, maar het is natuurlijk het beste als je een beetje op nivo wilt commanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net mijn logitech freedom cordless JS binnen. ter vervanging van me ms stok die het begeven heeft.
ben benieuwd hoe het nu eindelijk eens zonder draadje gaat spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:52:
[...]

ja dat snap ik natuurlijk ook wel, ik vind dat zelf ook dat je als commander beter niet kunt vliegen...
maar je kunt iemand in principe niet gaan dwingen om ergens te blijven liggen ipv mee te vechten, want het spel is zo gemaakt; anders ging de commander wel op de een of andere manier verdwijnen uit het slagveld. dus wat jij doet kun je eigelijk niet maken, want er staat nergens dat het verplicht is dat een commander ergens in een hoekje moet gaan liggen, maar het is natuurlijk het beste als je een beetje op nivo wilt commanden
Ik vind eigenlijk dat ze het zo hadden moeten maken...commanderen is gewoon uit het slagveld weg. Tis het een of het ander...en als je dan perse toch aan het gevecht wilt deelnemen moet je lekker je commander positie resignen. Tenzij de server het toe laat qua bezetting enzo. Maar over het algemeen begin ik ook een mutiny tegen de commander als ik zie dat hij zich in het gevecht gaat mengen of er in een voertuig vandoor gaat. Of juist een voertuig/wapen bezet houdt die veel beter gebruikt kan worden. Laatst op wake werden we geraped op de carrier en 3x raden waar de commander in zat...juist, de essex! En lekker helemaal niet reageren ofzo. Ik bedoel...ga dan lekker in de achterste zitten als je perse in dat ding wilt zitten. Die aan de vliegtuigen kant kan gewoon beter benut worden op zo´n moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:30:
te maken is niet erg
Ook dat gedoe met de op en aanmerkingen over stats door sommigen dat zus en zo niet
een soort waas voor hun ogen krijgen als iemand schijnbaar beter is dan hun of iets meer
heeft kwa punten of zaken beter weet te verwoorden.Daarom mijd ik ook de reacties m.b.t.
" wat heb jij ? " omdat het uiteindelijk altijd vervolgvragen oplevert die vaak een richting
Ik post ook mijn stats niet heb nu al spijt dat ik het heel even deed en zeg altijd:
" Wil je tegen me spelen? Prima... stuur een mailtje en we spreken af op een server waar ik me
dan meld en dan zal ik laten zien hoe 'slecht' ik ben op het slagveld als noob "

@ PhoeniXProjects:

Waarom ga je door te reageren op gasten die zeggen dat ze zus en zo ownen. Laat ze!
Mischien hadden ze hun dag wel of ownen ze idd dik tussen noobs etc.
Wees de wijste en vraag of ze het leuk vinden om op een server met jou te komen spelen.
Heel normaal en maakt verdere stoere verhalen totaal overbodig want het gaat om de praktijk.

M.b.t. commanders in voertuigen kan ik kort zijn. Opzich is er niets mis mee als hij maar
actief meedoet met het gevecht en Ja! dat kan best commanden en vechten tegelijk
Op sommige maps als ik commander ben rijd ik ook rond en command ik het gevecht en
doe ik mee.

Hoe dan?

UAV is niet elke seconde. Artillery idem,suplly drop hetzelfde etc etc.
Gewoon je armor/heli ff ergens parkeren als alle command opties beschikbaar zijn,snel
het spel overzien, die command opties activeren waar nodig en alle vijandelijke stippen
Zo krijgt de vijand zijn deel, jouw troepen hun porties en je kunt in die tussentijd
Ja, maar wat als iemand anders die tank wil? die wel punten kan halen en wel fulltime zijn tijd eraan kan besteden.
Het is of Commander of vechten.
Indien je beide probeert krijg je idd een TK van mij , indien hij me punished ga ik hem ook even flashbangen, want daarmee wordt zijn hele commanderscherm ook wit (niet dat hij die gebruikt ofzo)
Idem voor commander die hun kop niet kunnen houden met Infantry spotted, waardoor je voetstappen en tanks niet meer kan horen aankomen.

En de reden wat deze reacties teweeg brengt is omdat ik het woordje "Major" liet vallen. Omdat iedereen hier graag de god wil uithangen, en als iemand met Major komt aanzetten voelen ze zich meteen minder, en moeten ze zich verdedigen als ik even mij ei kwijt wil.

De reactie over ik vlieg jou eruit, was inderdaad voorbarig gezien het feit dat je blijkbaar veel vliegt en 7xx in de Aviator ranking staat, dus idd, het zal moeijlijk worden, bij deze de bijstelling.

PS: Ik heb een niet langer dan een week geleden al op Dalian een luchtgevecht gehad met iemand die Phoenix heette, was jij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:55:
heb net mijn logitech freedom cordless JS binnen. ter vervanging van me ms stok die het begeven heeft.
ben benieuwd hoe het nu eindelijk eens zonder draadje gaat spelen. :)
Bij HuT hebben we ook 2 members die deze stick heeft....en op het moment dat ze in een jet stappen hoor ik weleens over teamspeak is:"#$%^8&, weer vergeten de joystick te activeren".
Dit gaat meestal gepaard met de melding links bovenin: ]HuT[ Blabla is no more :+

Moraal van het verhaal? Eventjes op de schietknop drukken voordat je gaat vliegen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:59:
En de reden wat deze reacties teweeg brengt is omdat ik het woordje "Major" liet vallen. Omdat iedereen hier graag de god wil uithangen, en als iemand met Major komt aanzetten voelen ze zich meteen minder, en moeten ze zich verdedigen als ik even mij ei kwijt wil.

De reactie over ik vlieg jou eruit, was inderdaad voorbarig gezien het feit dat je blijkbaar veel vliegt en 7xx in de Aviator ranking staat, dus idd, het zal moeijlijk worden, bij deze de bijstelling.

PS: Ik heb een niet langer dan een week geleden al op Dalian een luchtgevecht gehad met iemand die Phoenix heette, was jij dat?
Ehm ik denk dat niemand onder de indruk is van een Major hoor en zich zeker niet minder voelt.
Het lijt me niet dat ik dat was want ik heb die account al bijna 2 maanden niet gebruikt. Als het <|GPI>PhoeniX*** was dan wel...maar het lijkt me stug.

K heb misschien met |NDC|Phoenix gespeelt of met Ub3r-l337-Pilot (en dat is met een knipoog want zo voel ik me niet)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Jachertje:

Kijk in principe is armor zoals tank/heli/apc e.d. voor de troepen. Dat is de basis. Maar als ik
in een vorige battle heb gezien hoe we verloren vanwege het amateuristisch optreden van
de eigen troepen, ik heb het dan over om de 12 sec. gedood worden,aanwijzingen negeren
etc etc
m.a.w. armor aan de eigen troepen zonde van de tijd is want ze weten er niet mee
om te gaan,dan neem ik zaken zelf ter hand in de hoop zo een doorbraak te forceren. Dat noemen
ze ook wel leiding nemen. En dat bereik je niet door achter een boom te blijven schuilen
en de schuld bij de eigen troepen te blijven leggen en er zelf niks aan te doen.

Als jij als tankdriver gewoon je best doet en opzich gewoon de je puntjes behaalt en ja dat kun je als commander op de map zien dan is er niks aan de hand maar als jij elke keer een armor pakt en 12 sec later weer terug bent op het spawn-point dan is het duidelijk dat je er niets van kunt. Ga dan lekker eerst een maandje ofzo oefenen tegen bots op de computer.

Ik ben bereid om je mijn praktijkervaringen te laten zien op command gebied en dan zul je zien
dan vechten en commanden wel degelijk kan.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empheron
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-03 14:26
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:59:
[...]
Idem voor commander die hun kop niet kunnen houden met Infantry spotted, waardoor je voetstappen en tanks niet meer kan horen aankomen...
Van de andere kant zijn veel spelers mij behoorlijk dankbaar als ik de kaart goed in de gaten houd terwijl ze aan het cappen zijn. Ik spot voor hen de enemies die aankomen rennen bij de vlag (niet via scan, maar gewoon ingezoomd de kaart in de gaten houden), zodat ze niet verrast worden.

Zelfde doe ik op het moment dat er een enemy op het punt staat een vlag van ons de cappen terwijl er mensen in de buurt zijn (indien ze niet in squad zitten, dan geef ik ze natuurlijk gewoon een order).

Ik denk dat dat een essentieel onderdeel is van commander zijn, niet alleen maar je assets droppen (UAV, supply etc), maar actief je teammates beschermen, ook als je UAV of SCAN even aan het laden is. Ik denk niet dat je dat moet belonen met een flashbang of een tk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Oemfoefoe schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:01:
[...]

Bij HuT hebben we ook 2 members die deze stick heeft....en op het moment dat ze in een jet stappen hoor ik weleens over teamspeak is:"#$%^8&, weer vergeten de joystick te activeren".
Dit gaat meestal gepaard met de melding links bovenin: ]HuT[ Blabla is no more :+

Moraal van het verhaal? Eventjes op de schietknop drukken voordat je gaat vliegen. ;)
Die stick heb ik ook.
Nu al voor de tweede keer teruggebracht :/
Eerste keer omdat hij bij elke uitslag die je deed, hij 120% naar voren waarnam.
En nu weer omdat hij volkomen willekeurig niets meer doet voor ongeveer 5-20 seconden.
En dat terwijl het lampje op de ontvanger gewoon brandt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Mr. Bondt schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:15:
[...]

Die stick heb ik ook.
Nu al voor de tweede keer teruggebracht :/
Eerste keer omdat hij bij elke uitslag die je deed, hij 120% naar voren waarnam.
En nu weer omdat hij volkomen willekeurig niets meer doet voor ongeveer 5-20 seconden.
En dat terwijl het lampje op de ontvanger gewoon brandt :?
Ojee, jij ook al problemen? Ik wilde XennOX niet ongerust maken, maar toevallig is 'FaUsT' eergister bij mij geweest om zijn Freedom op mijn pc te testen en dit resulteerde dat de fout in zijn joysick lag. Het probleem is namelijk dat de stick alleen maar 'rudder 100% rechts' ziet. Of het nou specifiek een Freedom-foutje is wil ik niet zeggen.
Eén van onze andere members gebruikt hem niet eens meer, hij heeft ook maar een Extreme 3D Pro gekocht.

Anyway...XennOX ik hoop dat jij wel tevreden bent (en blijft!) over je stickie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Way2Smart schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:10:
[...]

Van de andere kant zijn veel spelers mij behoorlijk dankbaar als ik de kaart goed in de gaten houd terwijl ze aan het cappen zijn. Ik spot voor hen de enemies die aankomen rennen bij de vlag (niet via scan, maar gewoon ingezoomd de kaart in de gaten houden), zodat ze niet verrast worden.

Zelfde doe ik op het moment dat er een enemy op het punt staat een vlag van ons de cappen terwijl er mensen in de buurt zijn (indien ze niet in squad zitten, dan geef ik ze natuurlijk gewoon een order).

Ik denk dat dat een essentieel onderdeel is van commander zijn, niet alleen maar je assets droppen (UAV, supply etc), maar actief je teammates beschermen, ook als je UAV of SCAN even aan het laden is. Ik denk niet dat je dat moet belonen met een flashbang of een tk.
Enig idee hoe irritant het is als je 30 m inuten lang "Enemy infantry spotted" Hoort? als die commander gewoon zijn kop houdt, hoor ik hem zelf aankomen door middel van voetstappen,, want daar let je tijdens gevechten wel op, en niet op je kaart, oftewel het is een negatief iets. Daarnaast wordt je er helemaal gestoord van, oftewel ZEER IRRITANT
Oemfoefoe schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:23:
[...]

Ojee, jij ook al problemen? Ik wilde XennOX niet ongerust maken, maar toevallig is 'FaUsT' eergister bij mij geweest om zijn Freedom op mijn pc te testen en dit resulteerde dat de fout in zijn joysick lag. Het probleem is namelijk dat de stick alleen maar 'rudder 100% rechts' ziet. Of het nou specifiek een Freedom-foutje is wil ik niet zeggen.
Eén van onze andere members gebruikt hem niet eens meer, hij heeft ook maar een Extreme 3D Pro gekocht.

Anyway...XennOX ik hoop dat jij wel tevreden bent (en blijft!) over je stickie.
Draadloos heeft zo en zo al een slechte reputatie, daarom heb ik die G7 niet genomen, ook al is dat natuurlijk een hele dure, vanwege de reputatie. Ik ben niet zo in to PC's dus geruchten en reputaties hebben veel invloed.

Oftwel EA en DICE kunnen het wel vergeten met de walgelijke reputatie die ze hebben opgebouwd.

* Dan nog een triest bericht =

Enemy Territory : Quake Wars is uitgesteld tot 2007, oftewel we moeten nog een half jaar uithouden met Buglefield 2.

DX10 komt, maar of dat nou zo boeiend is? heb wat screens (dus dik bewerkt) van Crysis gezien en was allesbehalve onder de indruk, zelfs vergeleken met echte BF2 footage.

Denk dat ik in 2009 overstap naar Vista en DX10 kaart, hoe denken jullie daarover? (beetje offtopic natuurlijk maar toch)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Zoals je zelf zegt ben je nogal beïnvloedbaar, nou vraag ik me af waar jij gehoord hebt dat die screens bewerkt zijn? Kijk maar eens naar wat in-game filmpjes van Crysis. Dan zul je zien dat die precies overeenkomen met de screens! Niet mauwen dus dat het allemaal nep is bla-bla, want dat is het dus echt niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:24:

[...]

Draadloos heeft zo en zo al een slechte reputatie, daarom heb ik die G7 niet genomen, ook al is dat natuurlijk een hele dure, vanwege de reputatie. Ik ben niet zo in to PC's dus geruchten en reputaties hebben veel invloed.
Daarentegen heb ik TOTAAL geen problemen met de G7.

Ik heb wel veel problemen gehad met de MX5000, maar na een andere firmware van het usb-stickie is dit ook opgelost.
Maar je hebt wel gelijk hoor, qua reputatie. Ik de MX5000 maar doogeschoven naar de andere pc en aan mijn gamepc een G15 gehangen.
En door positieve gebruikerservaringen in mijn naaste omgeving, heb ik toch maar weer de stap gewaagd. Het schijnt nml. dat de G7 een andere techniek gebruikt. Vraag me niet wat, want daar ben ik te n00b voor. Het is iig een feit dat ik de G7 géén verbinding hoeft te laten zoeken (en deze ook nooit kwijt is). Ik gebruik hem nu een half jaar. (Intensief volgens mijn meissie :P)

Hmmzz...beetje offtopic geworden?

[ Voor 2% gewijzigd door Oemfoefoe op 12-07-2006 15:07 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jachertje:

Onzin....een commander is er om te spotten en dus moet je het herhalen maar voor lief nemen.
Mijn taak
als commander is te zorgen dat jullie altijd en overal de vijand zien en als ik
dan 100 keer enemy spotted moet roepen dan doe ik dat.

Ik had ooit ook zo iemand die zich eraan stoorde en via mic erover begon te zeiken m.a.w mij
wilde gaan vertellen hoe te leiden. Ik heb hem snel uitgelegd dat hij geen enkele reden had om mij
te vertellen hoe te leiden we stonden dik voor met +/- 75 punten en zich beter op zijn eigen vechtprestaties kon richten ipv te bemoeien met de leiding. Toen hij nog 3 keer doorging
heb ik hem eraf geflikkerd als admin. met een tijdelijke kick.
Daarnaast hoef ik als commander geen rekening te houden hoe jij iets wilt horen. :7
En teamkill je mij oid dan zoek ik je dan de hele ronde op of ik kick je van de server voor spelbederf. Al met al benik een redelijk iemand tijdens spelen maar kom niet met pietluttige dingen
bij me aan tijdens het gevecht. Als ik er nou een potje van maak tijdens commanden en we staan 100 punten of zo achter dan heb je alle recht mij eraf te voten/jagen/tk'n etc.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XNightmare schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:32:
Zoals je zelf zegt ben je nogal beïnvloedbaar, nou vraag ik me af waar jij gehoord hebt dat die screens bewerkt zijn? Kijk maar eens naar wat in-game filmpjes van Crysis. Dan zul je zien dat die precies overeenkomen met de screens! Niet mauwen dus dat het allemaal nep is bla-bla, want dat is het dus echt niet!!
Fanboy?
Screens zijn altijd bewerkt, kijk maar eens naar de eerste screens van BF2.
En filmpjes zullen ook wel op het nieuwste van het nieuwste draaien en kun je dus moeilijk vergelijken met screens uit 2004 van BF2.
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:36:
@Jachertje:

Onzin....een commander is er om te spotten en dus moet je het herhalen maar voor lief nemen.
Mijn taak als commander is te zorgen dat jullie altijd en overal de vijand zien en als ik
dan 100 keer enemy spotted moet roepen dan doe ik dat.

Ik had ooit ook zo iemand die zich eraan stoorde en via mic erover begon te zeiken m.a.w mij
wilde gaan vertellen hoe te leiden. Ik heb hem snel uitgelegd dat hij geen enkele reden had om mij
te vertellen hoe te leiden we stonden dik voor met +/- 75 punten en zich beter op zijn eigen vechtprestaties kon richten ipv te bemoeien met de leiding. Toen hij nog 3 keer doorging
heb ik hem eraf geflikkerd als admin. met een tijdelijke kick.
Daarnaast hoef ik als commander niet rekening te houden hoe jij iets wilt horen
En teamkill je mij dan OF ik zoek je dan de hele ronde op OF ik kick je van de server voor spelbederf. Al met al benik een redelijk iemand tijdens spelen maar kom niet met pietluttige dingen
bij me aan tijdens het gevecht. Als ik er nou een potje van maak tijdens commanden en we staan 100 punten of zo achter dan heb je alle recht mij eraf te voten/jagen/tk'n etc.
Nou zo denkt het grootste deel erover, als de commander dat begint te doen is het "STFU" en "FUck off noob" niet zeldzaam.

Daarnaast is het gewoon irritant dat zowel bij medic, support en commander, alles wat ze zeggen in de chat moet komen, total nutteloos, waardoor de echte chat wordt weggespamd.
Niemand kijkt daarnaar, want je staat dichtbij genoeg om het te horen, zo niet dan is het ook niet van belang + zoals gezegd, niemand kijkt daarna. Hoop dat je dat met me eens ben.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het op dit forum mogelijk om de posts van bepaalde individuen te verbergen ? (cfr killfilter in newsreader). Ik wordt winderig door alle lucht die verkocht wordt door sommige individuen hier :+

Hierbij is voor mij ook meteen alles gezegd en ga ik nog eentje knallen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:39:
Is het op dit forum mogelijk om de posts van bepaalde individuen te verbergen ? (cfr killfilter in newsreader). Ik wordt winderig door alle lucht die verkocht wordt door sommige individuen hier :+

Hierbij is voor mij ook meteen alles gezegd en ga ik nog eentje knallen :9
Scrollball gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:08

JohnD

Bernd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:24:

Ik gebruik al jaren een (logitech) draadloze muis. nooit problemen mee gehad.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb heel lang een MX700 gehad maar ik merk toch wel verschil met mn Razor Copperhead. Draadloos heeft toch een klein beetje vertraging..en in geval van die joystick schakelt ie naar stby ofzo om batterijen te sparen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 23:24
BF2 is dat te spelen op een breedt beeld TFT? of heb je dan zwarte randen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightForce schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:13:
Volgens mij wordt breedbeeld niet officiel ondersteund, dus je kan problemen tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:30:
te maken is niet erg
" Wil je tegen me spelen? Prima... stuur een mailtje en we spreken af op een server waar
ik me dan meld en dan zal ik laten zien hoe 'slecht' ik ben op het slagveld als noob "

@ PhoeniXProjects:

Mischien hadden ze hun dag wel of ownen ze idd dik tussen noobs etc. of mischien
zijn ze idd wel zo goed ;)

doe ik mee. maar dan alleen als ik merk dat je eigen troepen als een krant spelen,orders/aanwijzingen e.d. niet opvolgen: m.a.w. zo maar wat doen en je het spel op belangrijke punten verliest Wat ik dan vaak doe is voorop gaan en proberen de andere kant vd vijandelijk
linies te bereiken middels een cap van een vlag. Zeg maar een beetje de generaal Patton taktiek.

Hoe dan?

UAV is niet elke seconde. Artillery idem,supply drop hetzelfde etc etc.
Onzin! een goede commander kan NIET spelen en commadneren tegelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:54

Tubby

or not to be

NightForce schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:13:
Bij breedbeeld wordt je beeld gestretched, ziet er lelijk uit imho, maar er spelen er genoeg mee hoor.
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:50:
[...]

Niet janken, kan wel, heb je nooit 8vs8 wedstrijden gespeeld? Laatste vlag verdedigen, meestal met jeep, soms met gejatte apc's/tanks die terug naar eigen linie gehaald worden.

Of met jeep meeraggen op nmi heli's...

[ Voor 50% gewijzigd door Tubby op 12-07-2006 16:01 ]

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:56:
[...]

Niet janken, kan wel, heb je nooit 8vs8 wedstrijden gespeeld?
Dat is heel wat anders...en daar zit iedereen op ts dus hoef je al minder te spotten want daar kan je zo doorgeven waar iemand zit of als je iets nodig hebt. Kan je natuurlijk niet echt vergelijken met publics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:54

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:00:
[...]

Dat is heel wat anders...en daar zit iedereen op ts dus hoef je al minder te spotten want daar kan je zo doorgeven waar iemand zit of als je iets nodig hebt. Kan je natuurlijk niet echt vergelijken met publics.
Je moest eens weten hoeveel ik me af-spot ondanks dat iedereen op teamspeak zit. Spotten is namelijk de ideale vervanging van de scan functie, veel sneller en preciezer.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empheron
[...]

Op 8v8 servers of 16v16 servers die niet vol zijn, kan het zinnig zijn dat de commander wel wat werk mee verricht. Simpele zaken moet je dan als commander echt zelf oplossen, omdat je anders te veel gevechtskracht kwijt raakt (min. 12.5% van je team op een volle 8v8). Gaat een van je assets kapot dan moet je die toch echt repareren. De basis waar je jezelf schuil houdt moet je toch echt verdedigen etc.

Op volle servers met meer spelers functioneert een commander vaak niet optimaal als hij actief aan het meespelen is (unieke uitzonderingen daar gelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zijn er nog mensen die van hun Special Forces afwillen? Ik wil hem graag kopen maar heb de winkelprijs er niet voor over na de vele teleurstellende berichten die ik heb gehoord.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL volgens mij gaat het niet bepaald om scoren boy.
Volgens mij gaat het spel voor teamplay en de map winnen.
Als je voor de score gaat moet je FEAR of Quake4 DM speelen :P

Je zecht zelf dat je een uber vlieger bent dus :P
En nemesis zie ik net als de meeste zonder tank apc of vliegtuig normale scores halen.
Mare is na mijn inzien wel de beeste alround speeler die ik gezien heb.
Ik heb 4 uur in een plane ofzo nix an da vliegen aleen mooi om hige scores te halen.

En hopper heeft gelijk als commander ken je nix doen.
Daar heb je helemaal geen tijd voor.
Op kleine 16 player maps denk wel maar op 64 niet heb zelfs bijna geen tijd om een shaggie te draaien :(

Oh nog een leuke wil je leuke scores halen moet je 24/7 karkland map spelen.
Spawn campen in een tank/apc op USA kant.
Da's wat de top 5 speelers doen de hele dag :P

Bor :

Ik heb zelf special forces aleen voor de unlocks die je er me krijg.
Had SF al in pre order voordat ie kwam en heb totaal nu eh 24 uur ermee gespeeld.
Wel gebruik ik nu bijna 90% van de tijd mijn SF weapon unlocks :P

AF is wel leuk geen nacht mappen maar vroeg in de morgen beetje donker.
EF heb ik ook mare nog nooit gespeeld ken geen server vinden :)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Bor de Wollef schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:06:
Zijn er nog mensen die van hun Special Forces afwillen? Ik wil hem graag kopen maar heb de winkelprijs er niet voor over na de vele teleurstellende berichten die ik heb gehoord.
Da's natuurlijk subjectief.....Ikzelf vind dat SF (evenals AF) wel genoeg waar voor zijn geld biedt. Mooie (city)maps, aardige "goodies" en gratis 2e unlocks. Vooral voor diegene die graag infantry based spelen is SF een aanrader.
hbsJR schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:09:
[...]
Ik heb special forces gehaald en ik kan best een kleine review over schrijven. \
.......
SAS en Navy-seals hebben de coole boy toys en de rebellen moeten het maar doen met een RGPtje. De verhouding hiertussen vind ik wel erg goedkoop.
.......
Over het algemeen heb ik geen spijt van special forces, het is uiteindelijk wel een beetje waard en ik denk dat ik het een 6.5/10 geef...
Verhouding is niet goedkoop, maar realistisch.....in RL is de USMC en SAS hardware nou eenmaal veel geavanceerder dan de (vaak verouderde Oost-blok) hardware die de Relels/Insurgents/MECSF en de Spetsnaz (vooral na het verval van het "rode leger") gebruiken.

SF krijgt van mij een waardering van: 8/10

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik snap nou niet dat mensen Special Forces alleen aanschaffen voor de unlocks....
kbedoel je krijgt 8 nieuwe mappen, en na 1243 keer wake island te en Karkand te hebben gespeeld ben je wel eens toe aan vernieuwing....maar t valt me nu ook op dat er helemaal niet zo veel Special Forces wordt gespeeld (zelfs de gewone BF2 niet meer), zal ook wel deels aan de patch liggen. maar als ik nu een potje Leviathan of Devil's Perch wil spelen, kan k gewoon geen een server vinden, dat valt me wel wat tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Tubby schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 15:56:
[...]
Niet janken, kan wel, heb je nooit 8vs8 wedstrijden gespeeld? Laatste vlag verdedigen, meestal met jeep, soms met gejatte apc's/tanks die terug naar eigen linie gehaald worden.

Of met jeep meeraggen op nmi heli's...
Vind ik een beetje naief Tubby. Vooral met 20vs20 of 16vs16 vind ik dat een commander zich echt constant met het 'Caps Lock scherm' moet bezighouden. Misschien af en toe een verdwaalde assets-destroyer doden, of wat arty repareren, maar meer ook niet. Het spotten is (imho) echt heel belangrijk. Laatst hadden we een war en daarbij was onze commander zo heftig veel aan het spotten, volgens mij kreeg hij er spontaan RSI van (Sui ;)) :+. Voor de grondtroepen is dat zo waardevol, als je weet waar de manschappen zitten, dan kan je gewoon als beginnen met schieten als je de hoek omloopt.

8vs8 heb ik geen ervaringen mee, daar heb jij verstand van, maar ik denk wel dat de commander dan wel meer tijd heeft om dingen te doen (beetje meevechten). Alleen is het ook wel fijn als je precies weet waar de 8 NME's zijn, bespaart je een hoop zoekwerk.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die RPG juist super relaxed...point, shoot and forget. Die eryx/sraw blijft sturen tenzij je weer extra handelingen verricht.
De nieuwe patch is mede een reden dat ik veeeel minder BF2 speel. En een nieuwe baan scheelt ook wel een beetje. Heb minder tijd aan BF2 te besteden nu...maar toch vooral de patch...wat een berg ellende weer...AF is ook amper te spelen met die freezes de hele tijd...wel jammer wat AF vind ik echt een super booster!!

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:47:
Ik vind die RPG juist super relaxed...point, shoot and forget. Die eryx/sraw blijft sturen tenzij je weer extra handelingen verricht.
Alleen heeft de RPG veel last van bulletdrop, vooral op de langere afstand.
Thrills33ka schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:33:
......
maar als ik nu een potje Leviathan of Devil's Perch wil spelen, kan k gewoon geen een server vinden, dat valt me wel wat tegen
Het aantal servers (met lage ping) die SF draaien zijn idd een stuk minder geworden. Maar er blijven nog genoeg servers over die de minder populaire night maps in de map cycle hebben opgenomen.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onzin! een goede commander kan NIET spelen en commanderen tegelijk..
Roep je nu zomaar wat zoals de meesten of heb je nog een uitgebreid ondersteunend
verhaal om je mening meer vorm te geven... :/

Ik vind het altijd zo mooi dat er altijd spelers zijn die uitgaan van hun eigen denkwijze
ipv dat ze eens leren een mening wat neutraler te zien en dus eerst te onderbouwen voordat
ze iets neerpennen. Dus leg eens uit waarom het niet zo kan zijn als ik het al sedert jaar en dag
doe en met succes op het slagveld. Ik heb het dan over ../64 mappen! :O Ik heb hier uitgebreid uitgelegd waarom het wel kan en het te maken heeft met de instelling van de speler en natuurlijk ook zijn opgedane ervaring. niet iedereen is gelijk aan elkaar natuurlijk

nawoord:

Wie mij eindelijk wil zien spelen: a.s.zaterdag op zondagnacht tussen 00:00 en 06:00 uur
benik op RD 6 uur lang aan de gang en ik zal dan commander zijn(MEC/USA) en je kan me oproepen via TS of tekst op het scherm. Ik zal zeker antwoorden. >:)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens, ik speel en commander ook tegelijk. Zelfs als het moet doe ik het tijdens het vliegen in een Jet. Afterburner aan en recht omhoog levert je genoeg tijd op om je commander stuff te regelen.

@MM welke server? Ga ik je mutiny uitvoeren }) mits mun rang dat toe laat uiteraard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D Iznogoud B) Click

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het in de gaten houden ;) Zou graag wel is een keer met teamplay willen spelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 06:41
Oemfoefoe schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:07:
[...]

Hehehe...die Spuug...

Omdat je zo blijft aandringen, zal ik je dan nu toch proberen om wat tips te geven

Zoals ik al eerder vertelde....ik vlieg puur op gevoel. Het is gewoon onmogelijk om te vertellen op welke hoogte en welke snelheid en met welke hoek en wanneer het moment is dat ik de bommen loslaat....want iedere situatie is gewoon anders.

De enige tip die ik kan geven is -zoals Phoenix al aangeeft- veel achter je kijken. Pas daar je 'release-moment' op aan.
En met dogfights hetzelfde; bij een (beginnend) locktone reageer ik gelijk en blijf ik dus niet op één lijn vliegen plus ik kijk standaard gelijk achter me.
En wanneer jij een bogey volgt, probeer hem te lokaliseren dmv zijn vapour-trails (mooi woord Phoenix, thx). Aan rondjes vliegen doe ik niet aan, ik zoek direct een andere lijn op om zo achter hem te komen.
Dit is eigenlijk nog leuker dan, dan hem daadwerkelijk killen

Hmmmzz....ik bedenk me ook het volgende; laatst was ik op een lan van HuT en het viel me op dat iedereen vliegt zonder cockpit (dus zonder de neus in beeld). Ik vlieg dus mét cockpit. Op de één of andere manier vind ik dit makkelijker. Misschien heb ik dan meer referentie als ik bommen moet gaan droppen. Ik weet niet of dit een goede tip is, maar doe er je voordeel mee ;)

Tot zover een kijkje achter de schermen bij ome Oemf. :+
Hmm niet veel verschil met de mijne :) Ik vlieg ook redelijk op gevoel.. Ik heb vandaag voor het eerst sinds een maand weer écht gevlogen en dat ging op zich niet eens zo slecht.. Ik kijk trouwens al heeel lang achter mij, dit komt door mijn eigen naaistreken als ik in een vliegtuig zit ;)

Mogelijk nog een tip voor echte beginnelingen: Als je achter een J10 zit, en je hebt een F35B, breek de jacht dan af als je hem niet te pakken kan krijgen.. Sommige J10 vliegers stoppen niet met rondjes! :/

PS: Ik vlieg zelf zo min mogelijk rondjes, maar wat doen jullie als HIJ rondjes begint te vliegen? ;) Dat is, lijkt mij, lastig pakken als hij in een J10 zit en jij in een F35B...

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:57:
[...]

Alleen heeft de RPG veel last van bulletdrop, vooral op de langere afstand.
GL ook...whats your point ;) Je moet er mee leren schieten...tja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:37:

Nou zo denkt het grootste deel erover, als de commander dat begint te doen is het "STFU" en "FUck off noob" niet zeldzaam.
sorry dat ik het zeg maar het grootste deel wat op servers rondloopt weet niet taktisch te spelen laat staan er zin in te hebben om in squads te opereren.
Dus kreten als stats-f'cker of F'ck off noob zijn alleen maar kreten om de eigen onkunde
te verbloemen en de zin niet te krijgen. Gelukkig benik op servers waar ik vaak gelijken vind die het spelletje wel enigzins begrijpen en ook navenant spelen. Ik wil wel opmerken dat ik vind dat iedereen een kans moet krijgen om ervaring op te doen. Maar dat betekend imo niet dat je dan keer op keer dezelfde fout moet maken waarmee je je team benadeelt. Toen ik ooit begon hobbelde ik als simpele ziel gewoon achter de troepen aan en probeerde ik zo mijn puntjes bij elkaar te sprokkelen. Verder heel veel om mij heen kijken en oefenen op kleine servers danwel tegen bots. Pas daarna heb ik me op grotere mappen laten zien om de basis die ik had verder op te vijzelen. Zo bereik je 2 dingen: Je wordt minder snel als noob gezien en... je wordt zo gelukkig minder frequent gekilled gewoon omdat je al een bepaalde basis heb.

Tegenwoordig lijkt het net alsof iedereen die het spel net gekocht heeft denkt datie John Rambo is en ff zomaar online kan meedoen niet wetend dat er ook zoiets is als online-spelregels voor BF2 om tot het doel te komen nl: Winnen. d.m.v. teamplay

Daarnaast is het gewoon irritant dat zowel bij medic, support en commander, alles wat ze zeggen in de chat moet komen, total nutteloos, waardoor de echte chat wordt weggespamd.
Niemand kijkt daarnaar, want je staat dichtbij genoeg om het te horen, zo niet dan is het ook niet van belang + zoals gezegd, niemand kijkt daarna. Hoop dat je dat met me eens ben.
Tja...die tekst op je scherm links is er niet voor niets. Mensen die geen TS hebben kunnen dat gebruiken om te communiceren. BF2 is niet standaard meegeleverd met TS dus ervan uitgaan dat het logischer is om met TS te werken gaat in deze niet op. De basis is dus dat je wel de tekst op je scherm leest om te weten wat er om je heen gebeurt. Doe je dat dus niet,om wat voor reden ook ,dan is het niet fideel om achteraf te gaan klagen als je of van de server wordt gegooid, of een warning voor wat dan ook krijgt. De optie dat je van het scherm leest is er,en er wordt verwacht dat je op zijn minst daar iets mee doet.

Ik vind daarnaast vaak dat mits dat goed is geregeld er via TS teveel onzinnig gekletst wordt door spelers over zaken die helemaal niets te maken hebben met hetgeen op het slagveld afspeelt. Vaak roept iedereen van alles door elkaar waardoor je zoveel informatie krijgt dat jezelf
er geen wijs uit wordt.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Sp!tF!re schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:57:

PS: Ik vlieg zelf zo min mogelijk rondjes, maar wat doen jullie als HIJ rondjes begint te vliegen? ;) Dat is, lijkt mij, lastig pakken als hij in een J10 zit en jij in een F35B...
Ik vlieg ook weer sinds een halfjaar niet geBF2't te hebben, maar de oude tactiek van uit het gevecht breken, omhoog gaan, omdraaien en hopelijk draait ie nog rondjes werkte vanmiddag op n server nog steeds goed. Ik kan trouwens wel weer steeds beter omgaan met die nieuwe AA, het is een beetje kut met dat ontwijken, ik kijk echt vaak achter me om te ontwijken wanneer die raket komt, maar dan vlieg ik em de grond in ofzo. Ik vind het iig wel beter dat air to air ook 10x beter is geworden, locken, schieten en vergeten, 9 op de 10x is ie dood.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Net BF2 + BF2: Special forces weer geinstalleerd na ook een hele tijd niet gespeeld te hebben.
heb ook gelijk euro force en armored fury via EA download gedownload :)

ben het spel wel een beetje verleerd, maarja. dat komt wel weer..
alleen een beetje stom dat elke keer als ik bf2 opstart nog zon schermpje komt van buy armored fury now. terwijl ik die dus al heb gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 18:32:
[...]
GL ook...whats your point ;) Je moet er mee leren schieten...tja :)
True....maar je moet dan voor de langere afstand wel de verwachte baan incalculeren, en daarbij mag het doel dan vooral niet bewegen ;)
Voor de korte afstand is de RPG een heerlijk wapen. Vooral als ik vanaf de daken (panzer)voertuigen bestook, krijg ik echt een "Clear and Present Danger" deja-vu gevoel. Voor de langere afstand (>100mtr) of bewegende doelen vind ik de SRAW/Eryx toch wat effectiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik vind het wel grappig dat ik sommige BASIC badges nog steeds niet heb terwijl ik bijna 50.000 punten heb gescoord.
vanmiddag tijdens het ontbijt d8 ik laat ik eens wat 10 minuten nutteloos in een auto ergens gaan staan (Basic Transport Badge), ik dus ergens gaan staan, ik kom terug; was ik dood. daarna nog een keer gedaan, toen leek t wel of ik ergens een half uur heb gestaan toen was dr mapchange, en toen had ik mn badge nog niet?! 8)7

vinden jullie dat niet ook zo nutteloos? een badge waarvoor je 10 minuten in een auto en in ground defense moet zitten; en door die onzin zit ik nog steeds 2 rangen lager dan waar ik eigelijk had moeten zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Thrills33ka schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 22:10:
ik vind het wel grappig dat ik sommige BASIC badges nog steeds niet heb terwijl ik bijna 50.000 punten heb gescoord.
vanmiddag tijdens het ontbijt d8 ik laat ik eens wat 10 minuten nutteloos in een auto ergens gaan staan (Basic Transport Badge), ik dus ergens gaan staan, ik kom terug; was ik dood. daarna nog een keer gedaan, toen leek t wel of ik ergens een half uur heb gestaan toen was dr mapchange, en toen had ik mn badge nog niet?! 8)7
Kies een grote map uit, zoals Fushe Pass, en rijd van vlag naar vlag. Binnen 10-15 minuten heb je je fel begeerde basic tranport badge binnen (evenals de flag capture points)
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 08:07:
[...]
euhm jawel hoorhou je muis maar eens over de medaille op zo'n beetje elke statssite.
Nee...bij Gameslave en Formitron iig niet en ik heb toch echt wel 3x een medal of shame gehaald het afgelopen jaar. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinden jullie dat niet ook zo nutteloos? een badge waarvoor je 10 minuten in een auto en in ground defense moet zitten; en door die onzin zit ik nog steeds 2 rangen lager dan waar ik eigelijk had moeten zitten
Waarom zet je je er dan niet toe om ervoor te gaan? Ik speel/speelde ook weleens
ronde op ronde met 1 bepaalt wapen gewoon om de basic-badge te behalen omdat het niet
wilde lukken..
Trouwens je hoeft niet perse in een auto(humvee/vodnik) te zitten. Als je een map hebt
met boten kun je volgens mij ook gerust 10 minuten in een bootje gaat zitten ,krijg je um ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 22:46:
[...]

Waarom zet je je er dan niet toe om ervoor te gaan? Ik speel/speelde ook weleens
ronde op ronde met 1 bepaalt wapen gewoon om de basic-badge te behalen omdat het niet
wilde lukken..
Trouwens je hoeft niet perse in een auto(humvee/vodnik) te zitten. Als je een map hebt
met boten kun je volgens mij ook gerust 10 minuten in een bootje gaat zitten ,krijg je um ook. :)
ja want het is een vehicle badge en vehicle is voertuig, ook een boot dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenzy_LS schreef op maandag 10 juli 2006 @ 11:42:[...]De Scar-L heeft ook een dot-scope. Is idd wat fijner dan zo'n "Iron-sight"
Nadeel van de Dot-Scope vind ik dat je niet meer ziet wat er om je heen gebeurt, Wat ik in een drukke shoot out toch wel lekker vind ;)
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:07:Conclusie: Koop joystick ipv muis met daarnaast je toetsenbord (geen Throttlehendel, zodat je snel tussen infantry en plane/heli kan switchen , en keyboard heb je dan ook nog rudders (a en d) )
Wou je zeggen dat jij infantery ook met joystick speelt? En gewoon een joystick á €15 is goed genoeg? Of moet het perse een USB joystick zijn ofzo?
Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 13:34:
[...]ze brengen beta 1.4 met nog steeds dezelfde bugs en waarbij zoals eerder gezegd de lightning om te kotsen is, en ook nog eens AA automatisch wortd uitgezet, ook al zet ik het telkens weer netjes op 2x, het werkt bij 1.3 wel, zo zie je, het wortd echt bij leke patch erger)
je zegt het zelf al het is een BETA, waarschijnlijk is het niet anders dan een aangepaste 1.3 en doen ze hun best om de bugs van 1.3 eruit te halen :P

Edit
AAARGGGHH!!! Ik ben nu al 3 avonden bezig mijn basic knife badge te halen maar het lukt me gewoon NIET! :'( Iemand tips?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2006 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:43
Verkeerde topic :X

[ Voor 104% gewijzigd door Z-Dragon op 13-07-2006 01:10 ]

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Sarin_787:

Ik heb t.a.v.het behalen van je basic knive badge hier een handreiking aangeboden.( scroll naar beneden)

Andere opties is bijvoorbeeld het kiezen van de map Gulf of Oman waar je met gemak achter de zandzakken kunt schuilenals je MEC benttotdat de Amerikaanse troepen aan land komen en proberen de eerste vlaggen te cappen. Meestal kruipen ze ook gelijk achter de AA's en dan is het helemaal een eitje om je eerste kill te maken.
Ook Karkand heeft leuke steegjes en plekjes waar je je knife kills kunt maken. Zorg vooral dat je een plek kiest vanwaar je hun ziet en ze door nauwe ruimtes moeten lopen en je dus snel van achteren kunt toeslaan.
Kiest trouwens ook een .../64 map zodat je lekker de tijd hebt om ff je eerste kills te maken.

Belangrijkste is: Silent en deadly
zijn. Wacht je moment af en druk op Z zodat je diep verborgen zit en niet gezien kan worden totdat je toeslaat. O-)

succes.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2006 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet je ook daadwerkelijk iemand transporteren/bij je in de auto hebben wil je die badge krijgen. Dus je moet nog een "nutteloos" zieltje erbij winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat hoeft niet.
Je moet gewoon in je uppie in een Transport Vehicle( idd, ook een boot) zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Er is ook zo'n badge die je krijg als je 10 seconden in een parashute zit, maar ik zat er wel meer dan 20 sec. in en heb geen badge...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:06
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 01:19:
[...]
Volgens mij moet je ook daadwerkelijk iemand transporteren/bij je in de auto hebben wil je die badge krijgen. Dus je moet nog een "nutteloos" zieltje erbij winnen ;)
Nee dat hoeft niet. Ga gewoon een rondje op wake als commander aan de usmc kant in een boot zitten. Beschut tegen arty, en boten liggen er toch zat.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb ik ook die transport badge gehaald.
Als commander de vodnik gepakt op Sharqi en ergsen achteraf gaan staan om te commanden.
Die ene Vodnik wordt toch niet gemist en jij haalt op je gemakkie die badge. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwyLight schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 08:09:
Er is ook zo'n badge die je krijg als je 10 seconden in een parashute zit, maar ik zat er wel meer dan 20 sec. in en heb geen badge...
Je moet er niet gaan inzitten, je moet er gaan aanhangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empheron
Voor de mensen die er na afgelopen weekeinde ook last van hadden... Mocht je ook zomaar opeens een rare audio bug hebben gekregen in het weekeinde (allerlei rare static geluiden en je hoort je wapen niet meer schieten)... In een update van Punkbuster zit een foutje waardoor je sounddrivers over de flos gaan.

Op http://www.punksbusted.com/forums/index.php?showtopic=24645 staat een draadje met een linkje naar een nieuwe pbcl.dll (http://web1.evenbalance.com/downloads/bf2/pbcl.dll) deze lost het probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 23:16:
[...]

Edit
AAARGGGHH!!! Ik ben nu al 3 avonden bezig mijn basic knife badge te halen maar het lukt me gewoon NIET! :'( Iemand tips?
Als het echt niet gaat kan je ook nog eens een server zoeken waar je alleen knife en pistol mag gebruiken zoek ff bij strike at ankarant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:33:
[...]

Als het echt niet gaat kan je ook nog eens een server zoeken waar je alleen knife en pistol mag gebruiken zoek ff bij strike at ankarant ;)
Ik dacht dat het Strike at Karkand was? B)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Way2Smart schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:31:
Voor de mensen die er na afgelopen weekeinde ook last van hadden... Mocht je ook zomaar opeens een rare audio bug hebben gekregen in het weekeinde (allerlei rare static geluiden en je hoort je wapen niet meer schieten)... In een update van Punkbuster zit een foutje waardoor je sounddrivers over de flos gaan.

Op http://www.punksbusted.com/forums/index.php?showtopic=24645 staat een draadje met een linkje naar een nieuwe pbcl.dll (http://web1.evenbalance.com/downloads/bf2/pbcl.dll) deze lost het probleem op.
Hopelijk is DAT mijn probleem. Ik heb ook zoiets dergeleijks en heel mijn pc hangt dan. Ff proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:33:
[...]

En dat mag niet van EA -> Statreset. Wil je ook niet lijkt me? :).

Uhm, mijn belangrijkste tip is: niet met je knife rondlopen. Loop met je gewone gun rond, en als je een kansje ziet (iemand die jou niet ziet, een sniper, iemand die ligt) grijp je je mes. Werkt veel beter naar mijn idee, en je K/D ratio krijgt niet zo'n grote klap.

Succes ermee! :)

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom maakt iedereen zich hier toch zo druk om zijn K/D ratio?? Speel toch gewoon. Als je maar lol hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:10:
Waarom maakt iedereen zich hier toch zo druk om zijn K/D ratio?? Speel toch gewoon. Als je maar lol hebt!
Waarheid als een }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:10:
Mja, maar ik vind een goede K/D toch wel leuk hoor. Ik weet ook dat het niet zo belangrijk is, want iemand die veel vliegt/gunt/APC't heeft ook een veel hogere K/D dan een infanterist (als het goed is). Maar het blijft wel wat over je skills zeggen en dat vind ik ook het leuke aan die stats. Net zoals je die badges hebt, die je soms zo graag wil hebben, is een redelijke K/D ratio (ik vlieg niet zovaak, en als ik vlieg is dat in een chopper, dus maak ik niet zoveel kills). toch wel een doel voor mij. Dat betekent dat ik het met grondgevechten (waar ik op mijn best ben) goed moet maken, en dat vind ík een leuk idee. :)

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalized schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:25:
[...]

Mja, maar ik vind een goede K/D toch wel leuk hoor. Ik weet ook dat het niet zo belangrijk is, want iemand die veel vliegt/gunt/APC't heeft ook een veel hogere K/D dan een infanterist (als het goed is). Maar het blijft wel wat over je skills zeggen en dat vind ik ook het leuke aan die stats. Net zoals je die badges hebt, die je soms zo graag wil hebben, is een redelijke K/D ratio (ik vlieg niet zovaak, en als ik vlieg is dat in een chopper, dus maak ik niet zoveel kills). toch wel een doel voor mij. Dat betekent dat ik het met grondgevechten (waar ik op mijn best ben) goed moet maken, en dat vind ík een leuk idee. :)
Ja, ok, maar het zijn eigenlijk gewoon maar wat cijfertjes, die je zoals je zegt kunt ''bewerken'' door alleen maar te gaan vliegen. Dan hoef je zelfs in een ronde niet één keer dood, als je een beetje goed bent. Maar als infanterist is dat bijna onmogelijk. Je komt altijd wel een sniper tegen. Zelfs als commander sterf je wel eens, omdat de commander van de andere partij het nodig vind om speciaal voor jou een hele arty-strike op te zetten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empheron
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:33:
[...]Zelfs als commander sterf je wel eens, omdat de commander van de andere partij het nodig vind om speciaal voor jou een hele arty-strike op te zetten :X
Daar heb je toch cartillery voor ? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Way2Smart schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:50:
[...]

Daar heb je toch cartillery voor ? })
Misschien te lastig om te mikken dan voor die gast. Denkt zeker dat ie beter een paar keer wat kan laten neerkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
vanmiddag tijdens het ontbijt d8 ik laat ik eens wat 10 minuten nutteloos in een auto ergens gaan staan (Basic Transport Badge), ik dus ergens gaan staan, ik kom terug; was ik dood.
offtopic:
Beetje in de war? haha

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
aramdin schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:08:
[...]

offtopic:
Beetje in de war? haha
Ik heb vaakgenoeg ontbijt in de middag :)

Ontopic:

Iemand een tip om m'n veteran explosive badge te halen? Moet 20 kills met C4 etc in 1 ronde... is nogal wat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronde met weinig spelers, veel tickets, en veel kamikaze-acties maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Frenzy_LS schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:33:
[...]

Ik heb vaakgenoeg ontbijt in de middag :)

Ontopic:

Iemand een tip om m'n veteran explosive badge te halen? Moet 20 kills met C4 etc in 1 ronde... is nogal wat :?
Het gaat redelijk snel hoor, apc met 5 man, auto of tank met 2a 3 man.
sluip basis binnen, ariplanes + bh+ cobra vol plakken., Ga liggen en wacht tot alles in de lucht is.
hopaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Tomino schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:55:
[...]

Het gaat redelijk snel hoor, apc met 5 man, auto of tank met 2a 3 man.
sluip basis binnen, ariplanes + bh+ cobra vol plakken., Ga liggen en wacht tot alles in de lucht is.
hopaaa
Met een ook maar enigzins capabele commander is het verstoppen in de vijandelijke basis onmogelijk. Om maar te zwijgen over mensen die al staan te wachten op de voertuigen :) "Vroeger" probeerde ik het nog wel is,..... vaak met niet zulke goede gevolgen.

Idd, maar een wat kleinere server dan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Presto
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Equalized schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:59:
[...]

En dat mag niet van EA -> Statreset. Wil je ook niet lijkt me? :).

Uhm, mijn belangrijkste tip is: niet met je knife rondlopen. Loop met je gewone gun rond, en als je een kansje ziet (iemand die jou niet ziet, een sniper, iemand die ligt) grijp je je mes. Werkt veel beter naar mijn idee, en je K/D ratio krijgt niet zo'n grote klap.

Succes ermee! :)
Nog een tip, zorg dat je een key bind hebt voor je mes, zodat je die in een keer kan trekken. Niet dat je eerst moet scrollen en zoeken, of de verkeerde wapen te pakken krijgt. Vaak heb je maar een korte tijd om je kill te maken, dus elke seconde telt!! Ik heb zelf meerdere malen op 1 kill na de badge gehaald, elke keer omdat ik net niet snel genoeg was met het trekken van mijn mes; ik heb uiteindelijk maar mijn midden-muisknop mijn mes-knop gemaakt, opeens had ik veteran. Zelfde dag nog midden-muisknop mijn pistol-knop gemaakt, en ook meteen veteran pistol badge gehaald 8)

Edit: @ Mr. Bondt
Tuurlijk, maar dan moet ik mijn vingers van WSAD halen, die ik dan gebruik om op mijn vijand af te lopen. :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door Joe Presto op 13-07-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Joe Presto schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:12:
[...]

Nog een tip, zorg dat je een key bind hebt voor je mes, zodat je die in een keer kan trekken. Niet dat je eerst moet scrollen en zoeken, of de verkeerde wapen te pakken krijgt. Vaak heb je maar een korte tijd om je kill te maken, dus elke seconde telt!! Ik heb zelf meerdere malen op 1 kill na de badge gehaald, elke keer omdat ik net niet snel genoeg was met het trekken van mijn mes; ik heb uiteindelijk maar mijn midden-muisknop mijn mes-knop gemaakt, opeens had ik veteran. Zelfde dag nog midden-muisknop mijn pistol-knop gemaakt, en ook meteen veteran pistol badge gehaald 8)
Psst, ook eens de '1' en '2' geprobeerd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Die vind ik te ver weg zitten, ik heb knife zelf op "C" gebind, op "V" mn Main weapon en op mn duimmuisknop (Mouse 3) mn trustworthy pistool :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga voor mijn first-aid badge ... hints of tips voor 20 heals in een ronde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:27:
Die vind ik te ver weg zitten, ik heb knife zelf op "C" gebind, op "V" mn Main weapon en op mn duimmuisknop (Mouse 3) mn trustworthy pistool :)
Volgens mij kan je makkelijker bij 1 en 2 dan bij C en V...kan aan mij liggen hoor...k heb reload om mn middelste knop en een van mn 4 duimknoppen is mn main wapen..kan ik ook makkelijk switchten tussen burst/auto/single shot.
Tis ergens wel makkelijk om bepaalde wapens/kits op een knop te binden...t gebeurd nog wel eens dat je in het heetst van de strijd een medic pack wilt pakken en dat je dan een frag op de grond gooit of een soortgelijk situatie dat je bijvoorbeeld voor de shockpaddles gaat en dan met een med pack in je hand staat... :o

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:39:
Strike at Karkand :) Kan niet missen, Sharqi Peninsula is ook een goede map om dat te behalen.

@PhoeniXProjects
Hahaha meesterlijk! Ik heb ook reload op mn middelste knop. Als ik 1 of 2 wil indrukken moet ik of mn een vinger afhalen van WSAD & dat kan cruciaal zijn. Met V & C hoef ik mn duim alleen te bewegen, dat ik geen springen kan indrukken is meestal niet zon probleem, sinds je in de lucht niet van wapen kan switchen ;)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:21:
[...]

Volgens mij kan je makkelijker bij 1 en 2 dan bij C en V...kan aan mij liggen hoor...k heb reload om mn middelste knop en een van mn 4 duimknoppen is mn main wapen..kan ik ook makkelijk switchten tussen burst/auto/single shot.
Tis ergens wel makkelijk om bepaalde wapens/kits op een knop te binden...t gebeurd nog wel eens dat je in het heetst van de strijd een medic pack wilt pakken en dat je dan een frag op de grond gooit of een soortgelijk situatie dat je bijvoorbeeld voor de shockpaddles gaat en dan met een med pack in je hand staat... :o
Muis:
1e duimknop : first aid / resuply / c4
2e duimknop : shockpaddles
middelste muisknop klikken : main weapon (meermaals klikken is single/burst/auto)

Werkt super als medic !!!
Net mijn Expert first aid badge behaald :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 16:41:
[...]

Muis:
1e duimknop : first aid / resuply / c4
2e duimknop : shockpaddles
middelste muisknop klikken : main weapon (meermaals klikken is single/burst/auto)

Werkt super als medic !!!
Net mijn Expert first aid badge behaald :9
Ik heb op mijn Razer Copperhead de meeste linkse duimknop (vanaf de zijkant gezien) nades zitten.
Op de rechter zit mijn parachute, en mijn scrollbutton is main weapon (of single/auto dus).

Werkt ook erg lekker, want ik heb mijn shockpaddels onder F (moersleutel voor engi). C4 kan ik blind met mijn scrollwiel pakken, ook erg lekker, gewoon 2 naar beneden en klik.

Eerst had ik crouch altijd op mijn duimknop, alleen ik vind die knoppen van de Razer daar een beetje te klein voor. Beetje jammer want ik moest best een redelijke config omgooien, heb nu weer crouch op CTRL. (Ik vind het raar genoeg bij CS:S veel lekkerder dan bij BF2, maar dat zal tussen mijn oren zitten :P ).

Ik raad wel aan om eens goed voor een config te gaan zitten, en hem daarna niet meer te veranderen. Het is best vervelend om andere knoppen aan te leren als je het al lang gewend bent.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een keer toen ging het zo lkkr met me mesje ik had iets van 15 kills in de eerste 5 min
was echt lol zoon hele squad uitgemoord en weer verder.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Equalized schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 17:06:
[...]
Ik heb op mijn Razer Copperhead de meeste linkse duimknop (vanaf de zijkant gezien) nades zitten.
Op de rechter zit mijn parachute, en mijn scrollbutton is main weapon (of single/auto dus).

Werkt ook erg lekker, want ik heb mijn shockpaddels onder F (moersleutel voor engi). C4 kan ik blind met mijn scrollwiel pakken, ook erg lekker, gewoon 2 naar beneden en klik.
Ik heb m'n Razer DB als volgt geconfigureerd:
- Scoll knop: pistol
- 1e duimknop: parachute
- 2e duimknop: prone
- 1e ringvingerknop: single/burst/auto
- 2e ringvingerknop: on-the-fly sensitivity (wel zo handig als je switch tussen tank/apc en infantry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Klopt het dat als je nog maar een Private First Class bent dat je kogels dan minder schade aanrichten?
want ik heb een beetje het idee dat als ik helemaal volle health heb ik iemand veel vaker moet raken om hem dood te krijgen terwijl sommige mij met 1 of 2 schoten dood hebben ook als ik 100% health heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TwyLight schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 20:10:
Klopt het dat als je nog maar een Private First Class bent dat je kogels dan minder schade aanrichten?
want ik heb een beetje het idee dat als ik helemaal volle health heb ik iemand veel vaker moet raken om hem dood te krijgen terwijl sommige mij met 1 of 2 schoten dood hebben ook als ik 100% health heb :(
Ja dit klopt ... gedeeltelijk dan ... je kogels doen minder schade omdat je nog niet zo goed getraind bent om op het hoofd van je tegenstander te mikken ... dit komt wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:39:
:? :? en je bent Major...
je zal wel zitten geinen ofzo .. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 20:42:
[...]

:? :? en je bent Major...
je zal wel zitten geinen ofzo .. :/
Leg even uit ? :+

OT : Vergeef me MM2005, maar als ik naar je 'nieuwe' BF2 account kijk zie ik er eentje met een KD ratio van 0.17, heb je soms twee pc's staan thuis en is dit dan je contra-padding accountje ? Gewoon een heel sterk vermoeden :P :+

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2006 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind je vraag vreemdt omdat je de expertbadge van medic al hebt.
M.a.w je zal wel weten hoe je 20 heals in een ronde behaalt omdat je het al eens
hebt behaalt voor je expertbadges... Dat bedoelde ik ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 21:10:
Ik vind je vraag vreemdt omdat je de expertbadge van medic al hebt.
M.a.w je zal wel weten hoe je 20 heals in een ronde behaalt omdat je het al eens
hebt behaalt voor je expertbadges... Dat bedoelde ik ermee.
Nope ... haalde de expert first aid vandaag na een paar uurtjes zweten ... ik haat medic spelen en vind die heal-punten maar heel traag binnenstromen.

Btw : er komt nog een beta 2 ? => http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=84628 :r

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2006 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Beta 3 komt ook hoor ;)
Gewoon een vermoeden

[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Bondt op 13-07-2006 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

1.4 beta 2 komt er serverside sowieso ja, en snel ook, beta 3 hopelijk niet (staat iig niet op de planning) :P

Is toch positief? Als er iets duidelijk is geworden is dat de 1.4 beta servers nog net zo hard crashen, een nieuwe beta is dan wel erg fijn voordat er weer een slechte echte patch wordt uitgebracht

[ Voor 53% gewijzigd door Stewie! op 13-07-2006 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Webwiper:

:? begrijp er nou helemaal niks meer van. Je hebt de rank van majoor met daarbij alle gouden badges,tenminste dat maakte ik op toen ik je stats ff bekeek. Vervolgens vraag jij om een tip
terwijl je het al hebt.. :/ Of ik keek net nadat je die badge al behaalt hebt of je had 'm al en je
vraag is dan een beetje vreemd. :/ Ik denk als ik naar de datum kijk dat je
'm net had behaalt toen ik de opmerking plaatste.. :O

ontopic

rara wie ik vandaag tegen het lijf liep op Karkand: hallo :7 Ik had nog niet eerder met
hem gespeeld en ik moet zeggen ik was getuige van een echte 'John Rambo' actie.
Hoe die goser in zijn eentje de linkerheuvel van USA ( hij was bij MEC=mijn team)
schoonveegde als infanterist.. _/-\o_ _/-\o_ was werkelijk en ik gebruik zoiets niet vaak van w-e-r-e-l-d-klasse! Echt wereldklasse! Het is dat USA toen met humvee's en apc hem neerschoten want de infanteristen kregen hem amper te pakken. Hij heeft zeker 8 man achter elkaar neergemaaid als het niet meer waren.( kon het via het commander-scherm volgen) Goser wist perfect te spelen en stimuleerde ook de rest van de teams want een paar kregen door dat het DE {TA}FireStorm was en opereerden toen veel beter als squads.
Heerlijk 4 uur achter elkaar tegen en met hem gespeeld en het was elke keer kiele kiele.
Nee,zeer geslaagde avondgame.

nawoord:

Wil je je medic-punten behalen dan is Strike at Karkand met..../64
de beste map en zorg dat je achter de grootste troepen-concentratie van infanterie aanloopt
zodat je snel kan reviven en pakketjes neergooien en je puntjes stromen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ... zat ik vanavond op een server waar de vehicle-drop-bug aan de gang was ... de map stond binnen de korste keren vol humvees en busjes zonder dat de commanders er iets aan konden doen ... griezelig zicht en onmogelijk om doorheen te komen ... bepaald moment lag het gevecht stil en stonden we allemaal naar boven te zien. super moment :P

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/gek1_klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/gek2_klein.jpg
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1) Problemen op een server? Neem contact op met de admin of de hoster van de server.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.
4) Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!