Iedere view heeft zn eigen Functie toets....je kan ook C indrukken maar dan ga je ze allemaal af. Ik heb dus een aantal F-toetsen op mn hatswitch van mn joystick gebind.
@Jachertje
En je hoeft niet meteen te gaan schelden hoor met je planewhore...als er een vliegtuig is neem ik m...maar ik ga er echt niet voor teamkillen of wat ook...gebeurt ook vaak genoeg dat mensen m express laten staan voor mij als ze zien hoe ik m gebruik.
Ik ben me juist meer op infanterie aan het richten nu...
Iemand zei dat ik ook hoog in de ranking stond qua aviator...dus dat had ik even opgezocht (was namelijk ook benieuwd hoeveel ik was gezakt). Ik hoef niet op te scheppen of mezelf beter te doen voorkomen. Ik weet wat ik kan en niet kan...ben jij beter, ook goed! Verlies ik geen minuut slaap over hoor
Ik vergaap me ook helemaal niet aan mijn stats anders was ik niet een nieuwe account begonnen...
Verder nog iets?
@Jachertje
Wat bedoel je dan? Je zegt toch hier dat je me eruit vliegt, of niet?@ Phoenix, ja we gaan wel eens een keer tegen elkaar vliegen, en ja ik denk dat ik jou eruit vlieg tenzij jij een J10 hebt vs mijn F35-B.
LEZEN! ik zeg dat ze meer ervaring hebben, ze hoeven niet per definitie beter te zijn.
Voordat je de feiten gaat verdraaien om beter te lijken, zou ik eens even naar jezelf kijken.
"Ik ben nummer 7xx van de aviator" (nou als mijn opmerkingen pcohen zijn, dan is dat ook opscheppen)
En je hoeft niet meteen te gaan schelden hoor met je planewhore...als er een vliegtuig is neem ik m...maar ik ga er echt niet voor teamkillen of wat ook...gebeurt ook vaak genoeg dat mensen m express laten staan voor mij als ze zien hoe ik m gebruik.
Ik ben me juist meer op infanterie aan het richten nu...
Iemand zei dat ik ook hoog in de ranking stond qua aviator...dus dat had ik even opgezocht (was namelijk ook benieuwd hoeveel ik was gezakt). Ik hoef niet op te scheppen of mezelf beter te doen voorkomen. Ik weet wat ik kan en niet kan...ben jij beter, ook goed! Verlies ik geen minuut slaap over hoor

Ik vergaap me ook helemaal niet aan mijn stats anders was ik niet een nieuwe account begonnen...
Verder nog iets?
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 12:33 ]