[PC] Battlefield 2 - Deel XXXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.949 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijgert schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 01:45:
Ja, vind ik wel, big power-abusing deal.
heeft toch niks te maken met power-abusingdeal 8)7

Lees jij alles wat er in je scherm komt? Ik ook niet.
Dan is dat jouw probleem want het is goed gebruik dat je dat wel doet.
Niet iedereen heeft een TS oid en dus kun je ook iets op je scherm typen.
Tis bijna hetzelfde als je elke keer aan de commander om orders vraagt ipv
dat je weigert op je radar rechtsboven te kijken. Niet voor niets heb je de opties
om TS of tekst te typen bij BF2.
Als je speelt verdeel je je aandacht tussen het spel en wat erop je scherm verschijnt.

Power abuse is :r
Ik noem het luiheid en niet willen luisteren ..

Onzin argument. Ik heb regelmatig iemand die of alleen wil vliegen of alleen wil gunnen,
dan gaat hij wachten in positie 2 op een vlieger... mij dus. SOP.
Als er een heli vrij staat en het gevecht is aan de gang dan is het heel jammer maar dan wordt
de heli gewoon ingenomen door diegenen die het er dichtst bijstaan ongeacht of het je voorkeur
is.
Niks procedureel gedoe met " ik wil...omdat..." Ga je maar lekker tegen de computer
spelen.

Dan zet je er een wachtwoord op.
Ja makkelijkste kort door de bocht opmerking maar die keuze heb je nog altijd zelf zeker
als bekend was dat die server speciaal gehost wordt voor lessen. Dat is duidelijk gemaakt.
En elke server waarop je wilt spelen die niet van jou is ben je als gast. En als gast gedraag je
je niet alsof het jouw huis is waar je nergens je wat van aan hoeft te trekken maar kijk je om je
heen wat er gebeurt en wat er desnoods gevraagd wordt. Kom je binnen van " ik doe lekker
wat ik goed vind en trek me verder weinig van de omgeving aan "
dan is het snel wieberen
op de server voor jou. Tenminste dat had ik gedaan.

Er zitten blijkbaar een aantal frusto's met God-complex hier die door past-experiences zich laten leiden en iedereen over 1 kam scheert. Admin onwaardig.
Admin onwaardig is als je mensen die zich aan de normale virtuele fatsoensregels van het spel houden zomaar gekicked worden of de worden toegang ontzegt.
Admin onwaardig is niet als jij redelijkerwijs op jouw server iets vraagt en betreffende speler
geen sjoege geeft en doet alsof zij neus bloed om vervolgens als jij dan hem er even afgooid
gaat janken terwijl hij had kunnen weten dat een kick van 1 minuut een reden kan hebben en dus
het eerste zou zijn bij terugkomst: " Hey...waarom kick je mij nou? " :/

Maar je excuses maken alles weer goed :>
Zijn excuses waren niet omdat het moest of logisch was.
Het was eerder om de lieve vrede te bewaren. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hert is hier al eerder langs gekomen. Problemen met servers en admins horen hier niet thuis! Als we weer een Modbreak willen moeten jullie vooral door blijven bekvechten om niets. Problemen gerelateerd aan servers bespreek je maar ergens anders.

Waarschuwing:

1) Problemen op een server? Neem contact op met de admin of de hoster van de server.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.
4) Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!

Dit staat nota bene boven in het scherm van post reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
autodidact schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 04:07:
[...]

ik bedoel dat servers om de vaaaak crashen en dan dus steeds dezelfde mapcycle afwerken, sommige mappen zijn echt rare geworden, en die peninsula bla en karkand kan ik nie meer zien,,,, stomme maps }:O
o, dat de server's zelf crashen... Was dat niet door mensen die de incemental 1.3 hadden en zo de server lieten crashen (per ongeluk, bij het inloggen). Heb het een aantal keren meegemaakt op de Gamert server (idd, erg :r ). Maar verder niet echt...

Hopelijk is road to Jalalaba wel een leuke map voor je dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

nogmaals maar eens plaatsen door dat gebekvecht is het toch lastig te vinden

Ik twijfel nog om een joystick te nemen, en misschien een andere muis,

Dit omdat ik BF2 speel puur ter ontspanning, maar met de komst van de "space" editie van bf2 komt er denk ik steeds meer vliegen bij en met die pijltjes toetsen is het niet fijn om te vliegen.

ik gebruik nu als muis een logitech trackball,

welke joystick gebruiken jullie? Omdat men hier zegt geen throttle?? Ik zat aan 1 van de 2 te denken. Kwa muis ben ik er nog niet uit.

http://www.logitech.com/i...,CRID=2221,CONTENTID=6953

of

http://www.logitech.com/i...,CRID=2221,CONTENTID=6954

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Movinghead schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 10:45:
welke joystick gebruiken jullie? Omdat men hier zegt geen throttle?? Ik zat aan 1 van de 2 te denken. Kwa muis ben ik er nog niet uit.

of

Ik gebruik al een jaartje de tweede en ben er uitermate tevreden over ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom niet meer in het programma.. iedere keer als ik me probeer aan te melden lukt dat voor 1 sec en dan gaat hij weer offline.. liggen alle gameservers eruit of zo? dit is dus al voordat je een server moet kiezen..

even voor de duidelijkheid dit heeft dus niets met regel 1 te maken: 1) Problemen op een server? Neem contact op met de admin of de hoster van de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-09 12:59
Welnu, ik vond het gisteravond in ieder geval een relaxte en interessante sessie. Ik denk dat ik helikoptervliegen toch het leukste vind van de vliegacties, die jets gaan allemaal zo snel over het landschap heen dat je constant bochtjes moet trekken. Dat messengevecht was ook interessant trouwens, ik snapte er aanvankelijk geen zak van maar later kwam dat gevoel he, je moet eerst een paar strotten hebben doorgesneden voor je weet hoe het werkt :D

Ik heb er iets van geleerd iig!

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

mooi :)

Ik vlieg zelf met deze joystick: Afbeeldingslocatie: http://empc.nl/ProductPlaatjes/Logitech/WingMan%20Force%203D.gif

ik vind het erg fijn vliegen en de knoppen zitten allemaal op een goede plaats. Dit is de Logitech WingMan Force 3D en kost nu net iets meer dan 40 euro (sommige winkels 60 = te duur)

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is trouwens wel heeeeeel opvallend dat MM2005 reageert op alles wat gevraagd en gezegd wordt behalve als het over zijn profiel gaat }:O
Hij weet alles beter en is zo goed, maar hij is dus gewoon een enorme stat-padder :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
@R-O-Y > komen er nog van die oefensessies? Ben ook wel geïnteresseerd om eens langs te komen. Al die trainingen in de single met bots zijn ook niet alles. Die ellendige bots vliegen zo enorm klote met die choppers en gebruiken nooit hun tv-guided...

En in de online servers is het gewoon lucky shot als je in chopper wil geraken. Heb geen zin om in het lijntje te gaan aanschuiven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Om Ciris nog even aan te vullen, mij lijkt het prima om hier te spuien dat je dan en dan je server aanzet, en dat iedereen welkom is, maar echt tot in detail afspraken maken kan je beter niet hier doen. Als je dat gewoon via een instant messenger, of IRC ofzo doet, bespaar je weer een zooi nieuwe modbreaks! :).

(Misschien hop ik binnenkort ook nog wel eens langs hoor ;))
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 11:06:
Het is trouwens wel heeeeeel opvallend dat MM2005 reageert op alles wat gevraagd en gezegd wordt behalve als het over zijn profiel gaat }:O
Hij weet alles beter en is zo goed, maar hij is dus gewoon een enorme stat-padder :r
I second that :/ .

[ Voor 33% gewijzigd door Equalized op 11-07-2006 11:39 ]

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik al zei....ik wil wel eens een keer zien hoe goed hij is dan...of hoe goed ik dan ben...ik wil best wel een target zijn in een jet...als je me tenminste te pakken krijgt.

Ik vind het altijd zo lame als je gekicked wordt omdat mensen geen antwoord hebben op je skills. Van de week werd ik tot 4 keer toe gekicked omdat ik volgens de admin een voertuig had gestolen van hem. Hij vond dat hij langer op het vliegtuig had gewacht denk ik...dus ik join een minuut later weer en toen ze door hadden dat ik weer in de server zat werd ik weer gekicked voor dezelfde (oude) reden. Een ronde later wéér 2x gekicked om dezelfde flauwe reden van het potje ervoor. Goh...al zou ik je vliegtuig hebben gejat...dan is 1x kicken wel genoeg om de boodschap over te brengen toch? Dan hoef je me toch niet te blijven kicken, tot zelfs in de volgende ronde. En uiteindelijk werd ik gebanned omdat ik terug bleef komen. Maar ik denk dat ze me hebben gekicked omdat ik gewoon te overheersend was in de jet. En ik was óók niet aant baserapen oid. Dát noem ik pas admin abuse!!

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

Hoe stel je eigenlijk bots in?

Als je single player doet heb je maar een map van 16 dus geen bots.

pak je een local multiplayer server kan je de bots niet aangeven. hoe wil je dan oefenen ermee>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:51
Movinghead schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:33:

pak je een local multiplayer server kan je de bots niet aangeven. hoe wil je dan oefenen ermee>
Je hebt toch COOP als mode sinds patch 1.3? Er zijn ook workarounds voor 64p maps met meer bots op singleplayer - de bots worden d'r over 't algemeen wel dommer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:24:
Wat ik al zei....ik wil wel eens een keer zien hoe goed hij is dan...of hoe goed ik dan ben...ik wil best wel een target zijn in een jet...als je me tenminste te pakken krijgt.

Ik vind het altijd zo lame als je gekicked wordt omdat mensen geen antwoord hebben op je skills. Van de week werd ik tot 4 keer toe gekicked omdat ik volgens de admin een voertuig had gestolen van hem. Hij vond dat hij langer op het vliegtuig had gewacht denk ik...dus ik join een minuut later weer en toen ze door hadden dat ik weer in de server zat werd ik weer gekicked voor dezelfde (oude) reden. Een ronde later wéér 2x gekicked om dezelfde flauwe reden van het potje ervoor. Goh...al zou ik je vliegtuig hebben gejat...dan is 1x kicken wel genoeg om de boodschap over te brengen toch? Dan hoef je me toch niet te blijven kicken, tot zelfs in de volgende ronde. En uiteindelijk werd ik gebanned omdat ik terug bleef komen. Maar ik denk dat ze me hebben gekicked omdat ik gewoon te overheersend was in de jet. En ik was óók niet aant baserapen oid. Dát noem ik pas admin abuse!!
Ik had gisteren net hetzelfde voor in een apc op Karkand ... wordt ik gekickt voor 'Armor-whoring' ... ik join terug en vraag uitleg (was zelf niet aan het spawnrapen, reed wel constant rond wegens veel AT) en werd weer gekickt. 10/9 dat de enige reden was dat ik halfverwege het potje aan een dubbele score zat van de eerste opvolger :P Zielig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:24:
....

Niet om te pochen hoor, maar ik kan me 100% inleven in jouw situatie. Dit weekend 6 kicks en een ban gewoon omdat ik mijn ding deed in een jet. Geen baserape e.d., alleen puur kills gemaakt.
Okay die kicks zijn niet nieuw, wel heel irritant maar het gebeurt vaker....maar een ban zonder reden en zonder vooraankondiging... :r
...en het meest irritante is dat ik mijn killstreak wil verhogen, maar dat lukt niet echt op zo'n manier. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:08
Vraagje voor de Battlefield community : Vele zoektochten hier en op de rest van het wereldwijde web hebben helaas voor mij nog geen oplossing kunnen bieden.

Ik heb zoals meerderen enorme problemen met BF2. Na een x aantal minuten raak ik de verbinding met de server kwijt. Nu heb ik al bijna alles geprobeerd, maar heb toch nog een laatste optie : een nieuw moederbord aanschaffen. ( momenteel : asus Nforce 3, Athlon 3200+ 64bit)

Nu is dat misschien wat drastisch voor een spelletje, maar ben een echte it-er, het moet gewoon werken :-)

Dan mijn vraag : zou het BF2 disconnect probleem hardwarematig kunnen zijn ? Of moet ik het toch echt zoeken in de BF2 software ? Wat denken jullie, als die-hards dat verstandig is ? Wachten op updates? Of nieuwe hardware kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

R-O-Y schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 11:03:
mooi :)

Ik vlieg zelf met deze joystick: [afbeelding]

ik vind het erg fijn vliegen en de knoppen zitten allemaal op een goede plaats. Dit is de Logitech WingMan Force 3D en kost nu net iets meer dan 40 euro (sommige winkels 60 = te duur)
Ik heb deze onder de merknaam trust.
Komt van de zelfde band rollen als de logitech en kost maar 24,95 euro bij dixons.
instellen van deze stick is totaal geen probleem en je kan er prima mee vliegen

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 07:25

bartaa

Battlefield

Qoriox schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:35:
Vraagje voor de Battlefield community : Vele zoektochten hier en op de rest van het wereldwijde web hebben helaas voor mij nog geen oplossing kunnen bieden.

Ik heb zoals meerderen enorme problemen met BF2. Na een x aantal minuten raak ik de verbinding met de server kwijt. Nu heb ik al bijna alles geprobeerd, maar heb toch nog een laatste optie : een nieuw moederbord aanschaffen. ( momenteel : asus Nforce 3, Athlon 3200+ 64bit)

Nu is dat misschien wat drastisch voor een spelletje, maar ben een echte it-er, het moet gewoon werken :-)

Dan mijn vraag : zou het BF2 disconnect probleem hardwarematig kunnen zijn ? Of moet ik het toch echt zoeken in de BF2 software ? Wat denken jullie, als die-hards dat verstandig is ? Wachten op updates? Of nieuwe hardware kopen ?
heb je al geprobeerd om punkbuster te updaten ?

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Dit omdat ik BF2 speel puur ter ontspanning, maar met de komst van de "space" editie van bf2 komt er denk ik steeds meer vliegen bij en met die pijltjes toetsen is het niet fijn om te vliegen.

of

Die extreme 3d pro heb ik nu zo'n 1,5 - 2 jaar en bevalt nog steeds uitstekend. Precies, goed in de (rechter!) hand liggend en mooi design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Movinghead schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:33:

In singleplayer heb je op die 16-player maps toch _altijd_ bots?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
bartaa schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:05:
[...]

heb je al geprobeerd om punkbuster te updaten ?
Jup. Drivers geupdate, amd drivers geinstalled, nieuwe router, nieuw modem, nieuwe vid, alle mogelijk videoinstellingen.... name it and i have done it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 11:06:
Ik reageer ontopic in deze thread en kijk vaak op de laatste pagina of er iets zinvols staat.
Helemaal terug scrollen doe ik zelden omdat je zo wel bezig kan blijven zoeken of reageren
op allerlei zaken.
Mij hoor je inprincipe geen persoonlijke op en aanmerkingen maken over iemand's score of
hoe hij wat behaalt. Hooguit een enkele keer een verbazing maar niet meer dan dat.
Daarbij is het mijn taak niet om hoe iemand zijn score behaalt ter discussie
te stellen. Doe ik dat wel dat speel ik op de man aangezien er vaak dan een wellus,nietus
discussie ontstaat waar niemand iets aan heeft.
Dus nog een keer zo een leuke opmerking en je bent aangemeld aangezien dat tegen
de huisregels is. En ik weet van mezelf dat ik geen stat-padder bent.
Einde discussie dus begin er niet weer over.
PhoeniXProjects zei:

:? Had jij dat tegen mij of tegen iemand anders? Als je het tegen mij had vraag ik me af wat de reden daarvan is want het feit dat ik mijn mening over bepaalde zaken geef op grond van eigen ervaringen,en dat losstaat van hoe goed/slecht iemand wel is, wil niet zeggen dat als iemand pak'm beet korporaal is hij geen verstand van zaken zou hebben. Zoals ik ergens al zei: Inprincipe zeggen stats en filmpjes waar iemand allerlei heldendaden zou plegen helemaal niets! Je kent de omstandigheden waar dit plaatsvindt niet en alle veldslagen staan opzich.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben een grote fan van Wake Island 2007, maar wat heb ik toch een hekel aan die lui die de hele tijd dat vliegdekschip zitten te rapen met hun vliegtuigen.

misschien dat het eens tijd wordt voor een map ala wake island, iig groot open veld met alleen maar infanterie / panserinfanterie :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
[b][message=26114846,noline]Dan mijn vraag : zou het BF2 disconnect probleem hardwarematig kunnen zijn ? Of moet ik het toch echt zoeken in de BF2 software ? Wat denken jullie, als die-hards dat verstandig is ? Wachten op updates? Of nieuwe hardware kopen ?
Heb je toevallig internetplusbellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:32

Cramthabam

Leef en laat leven

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:24:
ik ben een grote fan van Wake Island 2007, maar wat heb ik toch een hekel aan die lui die de hele tijd dat vliegdekschip zitten te rapen met hun vliegtuigen.

misschien dat het eens tijd wordt voor een map ala wake island, iig groot open veld met alleen maar infanterie / panserinfanterie :7
Dan doe je toch ergens wat fout. Je hebt 2 kannontjes op het schip staan. Als je deze niet gebruikt dan moet je het zelf weten. Als ik als umsc begin spring ik meestal meteen in een kanon. Na drie pogingen wagen ze het niet meer om in de buurt van het vliegdekschip te komen.
Qoriox schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:35:
Mijn ervaring is dat het aan de server ligt. Bij wil die er ook wel eens uitvliegen met de 1.3 patch en daarvoor nooit problemen gehad.
Sommige servers kan ik doorspelen totdat ik geen zin meer heb. Andere server heb ik connection problemen mee. Als ik dan disconnect is deze server ook nergens weer terug te vinden.
Bij het inloggen op sommige servers staat zelfs vermeld dat deze crashen met de 1.3 patch.
Ik zou zeggen veel geluk met het zoeken naar een goede server.

[ Voor 38% gewijzigd door Cramthabam op 11-07-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rapen op wake hangt gewoon van de server en mn bui af...in principe doe ik het niet maar soms heb je gewoon zo´n bui...en dan rape ik ook niet op een normale manier maar probeer ik bijvoorbeeld mensen van het dek te schrapen of alleen met je guns ofzo. Dat het toch nog wel enige skill oid vergt en een hoop lol als je er weer 2 van het dek af schraapt. Want klakkeloos bommen op het dek droppen vind ik dan ook weer zoiets. En die guns heb ik meestal zo kapot....en anders duik ik ze recht van boven aan. Kunnen ze me ook niet raken. Ook leuk als je op wake word geraped en de commander zit doodleuk in die essex te nixen. Ga dan lekker in de achterste essex zitten, ja toch?

Laatst werd ik dus ook gekicked op Karkand voor vehicle whoring terwijl ik echt serieus net 20 sec in een apc zat. Ik was medic samen met 2 vrienden dus veel revives en weinig deaths. Ik had dus best een leuke score. We hadden de achterste spawn van de Mec overgenomen waar de tank en apc´s spawnen (64 player). In de tijd dat ik van die spawn naar de volgende spawn was gereden had ik een paar man gemold en daarna werd ik meteen gekicked voor vehicle whoring :X
Maar de rest van mn clanmaatjes werden ook gekicked om die reden...beetje lame weer dus...typisch weer een geval van frustratie/onmacht denk ik. En zo goed ben ik niet als infanterie :X

Afbeeldingslocatie: http://img138.imageshack.us/img138/8838/bf220060709032607029vh.th.jpg
Vandaar dat ik ook erg trots op dit rondje ben....geen voertuig oid gebruikt :*)
(btw...mijn naam is natuurlijk met een knipoog)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Cramthabam schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:35:
[...]

Dan doe je toch ergens wat fout. Je hebt 2 kannontjes op het schip staan. Als je deze niet gebruikt dan moet je het zelf weten. Als ik als umsc begin spring ik meestal meteen in een kanon. Na drie pogingen wagen ze het niet meer om in de buurt van het vliegdekschip te komen.
idd mensen die daarover klagen staan doorgaans alleen maar open en bloot te wachten omdat ze per se een jet of chopper willen ipv bijv in de AA te gaan zitten of ergens verdekt met een PKM te zitten om aanvliegende jets af te weren

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wist je dat Wake Island een van mijn minst favoriete mappen is? Ik weet niet wat het is maar ik heb altijd daar een vervelende tijd kwa spel en om een of andere reden wil het kwa spel ook zelden
echt goed lukken. Meer mensen met deze ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Zo zie je maar: teamplay conquers!

Gister ook weer meesterlijke pot als Engineer Class gespeeld. Lekker zo naast een APC/Tank lopen + repairen als hij een gevecht ingaat :)

Daarnaast ook aardig lang in een tank gezeten, samen met een andere dude die engineer was in een APC. Simpele strat, maar heel effectief op publics :)

[edit]
@MM2005
Daar hangt het echt af van teamwork, vooral voor de USA. Zonder teamwork kom je nergens daar. Bootjes die aan de lopende band aan gort worden geschoten, een commander die zomaar arty dropt. Mensen die heel de tijd elkaars planes lopen te stelen etc.

Als 1 punt is overgenomen, moet je juist de keuze maken om dan een CP uit te kiezen die het minst bevolkt is. Denk aan bv de CP links van de airfield.

Voor China geld: divide & conquer als eenmaal 1 CP is overgenomen. Wat je ziet is dat iedereen wat puntjes wil scoren en dan met een heel leger op 1 CP afgaat. Klassieke fout :)

[ Voor 51% gewijzigd door aramdin op 11-07-2006 14:50 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rac-on schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:40:
[...]

idd mensen die daarover klagen staan doorgaans alleen maar open en bloot te wachten omdat ze per se een jet of chopper willen ipv bijv in de AA te gaan zitten of ergens verdekt met een PKM te zitten om aanvliegende jets af te weren
nee ze moeten gewoon niet zo rapen daar! super irritant! vaak dan respawn ik net en hoppa weer een bombardement.. opstijgen lukt vaak ook niet omdat ze je dan lekker makkelijk kunnen neerschieten..

het ergste vind ik nog als een commander gaat rapen op het vliegdekschip dat kan echt niet hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Marc3l schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:34:
[...]

Heb je toevallig internetplusbellen?
Nope. Verder heb ik overigens geen enkel probleem met online games. Ik ben een vervent speler van wow, kan uren achter elkaar spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ik heb me gister maar eens Special Forces aangeschaft; 29 euro is wel vrij duur, maar ik heb een paar mooie mappen gezien en de unlocks zijn natuurlijk ook leuk. kan iemand mij alleen uitleggen waarom ik die unlocks nog nauwelijks heb gehad?:S ik heb ze wel al allemaal kunnen selecteren, maar als ik dan een server join, kan k ze helemaal niet kiezen, zal wel weer een of andere bug zijn denk ik maargoed. en die mappen zoals Leviathan en die andere donkere mappen hebben bij mij een fps van 15-30 :S

oja en nogmaals over de rape-discussie: rapen hoort er gewoon bij....en in principe is een commander allowed om een jet te pakken en daarmee om de 10 seconden bommen te droppen op het vliegdekschip, je kunt zeggen wat je wilt, maar zo is het spel gemaakt en het is dus part of the game...als de USA dan niet reageert en die vliegtuigen uit de lucht probeert te halen met hun eigen vliegtuigen, of met de US essex, dan is dat hun eigen schuld

[ Voor 31% gewijzigd door SuX DeLuXe op 11-07-2006 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:40:
Wist je dat Wake Island een van mijn minst favoriete mappen is? Ik weet niet wat het is maar ik heb altijd daar een vervelende tijd kwa spel en om een of andere reden wil het kwa spel ook zelden
echt goed lukken. Meer mensen met deze ervaringen?
Ja ! ik ga er altijd ontzettend vaak dood op die map. Als ik UMSC ben.. er fatsoenlijk op het eiland ben aangekomen ben ik meestal al 5x gekilled. :/ maar goed, ik speel het niet zovaak en heb ook geen uber skills. Ik heb hetzelfde bij een andere map (naam weet ik niet). En dan gaat de loler snel vanaf... maar daarna speelje gewoon een andere map en is het weer rete gaaf :9

Zondag voor het eerst op de map gespeeld met die DAM. Wat is dat ding huge :o ik dacht echt dat hij minimaal 3x zo klein zou zijn... overal trappetjes naar bene e.d. erg leuk :) !!

Edit @ hieronder: Ja die bedoel ik :p

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 11-07-2006 17:16 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Aap schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:48:
[...]
Ja ! ik ga er altijd ontzettend vaak dood op die map. Als ik UMSC ben.. er fatsoenlijk op het eiland ben aangekomen ben ik meestal al 5x gekilled. :/ maar goed, ik speel het niet zovaak en heb ook geen uber skills. Ik heb hetzelfde bij een andere map (naam weet ik niet)
Je bedoelt dan waarschijnlijk als USMC-er het eiland veroveren in de map "Operation Clean Sweep".
Thrills33ka schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:16:kan iemand mij alleen uitleggen waarom ik die unlocks nog nauwelijks heb gehad?:S ik heb ze wel al allemaal kunnen selecteren, maar als ik dan een server join, kan k ze helemaal niet kiezen, zal wel weer een of andere bug zijn denk ik maargoed. en die mappen zoals Leviathan en die andere donkere mappen hebben bij mij een fps van 15-30 :S
In SF kun je enkel de unlocks gebruiken van BF Vanilla. Of je kunt de standaard wapens van de betreffende SF legers gebruiken. Zoals bijvoorbeeld:
-Navy Seals: SCAR-H en SCAR-L
-SAS: F2000, MG36, G36E
-Spetznas en overige midden-oosten legers: standaard BF Vanilla wapens zoals AK47 en AK101

De SF mappen in het algemeen en de nightmaps in het bijzonder, zijn zwaarder dan de BF Vanilla maps, wat zich weer vertaalt in lagere fps.

[ Voor 49% gewijzigd door Indy91 op 11-07-2006 16:41 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:36

hbsJR

All rounder

of

Hey movinghead,

Vliegen met een joystick of toetsenbord is puur persoonlijk. Ik ken een vriend die vind het heerlijk om met de toetsenbord vliegen en hij is er ook goed in. Soms zelfs nog beter als het vergelijk met mij. Ik heb zelf de bovenste joystick.

Ben er uitermate tevreden over. Het is een stevige joystick en hij speelt lekker weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:16:
ik heb me gister maar eens Special Forces aangeschaft; 29 euro is wel vrij duur, maar ik heb een paar mooie mappen gezien en de unlocks zijn natuurlijk ook leuk. kan iemand mij alleen uitleggen waarom ik die unlocks nog nauwelijks heb gehad?:S ik heb ze wel al allemaal kunnen selecteren, maar als ik dan een server join, kan k ze helemaal niet kiezen, zal wel weer een of andere bug zijn denk ik maargoed. en die mappen zoals Leviathan en die andere donkere mappen hebben bij mij een fps van 15-30 :S

oja en nogmaals over de rape-discussie: rapen hoort er gewoon bij....en in principe is een commander allowed om een jet te pakken en daarmee om de 10 seconden bommen te droppen op het vliegdekschip, je kunt zeggen wat je wilt, maar zo is het spel gemaakt en het is dus part of the game...als de USA dan niet reageert en die vliegtuigen uit de lucht probeert te halen met hun eigen vliegtuigen, of met de US essex, dan is dat hun eigen schuld
Gek genoeg kan je inderdaad alleen de unlocks uit BF2 gebruiken in SF. En als je dan toevallig Navy Seals bent heb je dus alle "2e" unlocks in BF2 vanilla als standaard wapen dacht ik. Dus het is geen bug.

Ik speelde laatst inderdaad met iemand die alleen met zn toetsenbord vloog en die was echt abnormaal goed gewoon...zn naam was iets met G15_.... (waarschijnlijk zn toetsenbord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 18:17:
[...]

Vaak kan je uberhaupt geen vote doen...ook geen votekick....ik denk dat voting dan gewoon uit staat op de server.

@Jachertje....je bent volgens jezelf wel uber goed...k zoek je wel een keer op via bf2s ofzo...ben wel benieuwd hoe goed je dan echt bent.
Wat? ik heb toch de rang van AMjor? en ben inderdaad vaak de hoogste rang, net zoals andere Majors of hoger dat vaak hebben op servers.
En ja, met joystick own ik hard vergeleken bij muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het niet over je rang...dat interesseerd me nix want dat zegt alleen maar veel over de tijd die je erin gestopt hebt....maar ik wil best een keer tegen je vliegen hoor...dan zul je zien dat je ook door een corporal met een joystick geowned kan worden... :+

K vind een K/D van 2.3 nou niet zo spectaculair qua aviator....voor al die praatjes die je hebt. B)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of

Die eertse heb ik, own je zo hard mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:23:
Ik heb het niet over je rang...dat interesseerd me nix want dat zegt alleen maar veel over de tijd die je erin gestopt hebt....maar ik wil best een keer tegen je vliegen hoor...dan zul je zien dat je ook door een corporal met een joystick geowned kan worden... :+

K vind een K/D van 2.3 nou niet zo spectaculair qua aviator....voor al die praatjes die je hebt. B)
Ja, zal best kunnen, maar niet door iemand zonder joystick en dat is het hele punt.
Punt 2 = hogere rang betekent meer ervaring = minder fouten, je weet alle weggetjes, je kan net die looping maken tussen een dalletje in de berg, waarbij de andere je achternagaat maar crasht omdat hij 3 meter vederop erover probeert te komen , je weet wat je kan verwachten (bv arty op sommige plekken in sommige situaties 100% gegarandeerd) ect.
Daarnaast ken je alle wapens door en door.
Maar natuurlijk kan je verslagen worden.
Maar ik vind elf dat ik behoorlijk constant speel en weinig fouten maak, en de keren dat ik de klos ben zijn daarom incidenten ipv gewoonte.
Zojuist weer een nieuwe plek op Ghost Town gevonden waarmee je de snipers in de toren kan raken maar zij jouw niet, tenzij ze echt de preciese plek weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee waarom af en toe vijandelijke units, die bijvoorbeeld door de commander worden gespot, niet op mijn minimap of onder 'm' verschijnen?

Dat is vooral irri als ik in een bomber of fighter bomber zit en wanneer ik dan 'xxx spotted' hoor, kan ik de units niet terugvinden op de map. In het begin dacht ik dat de unit al kapot was gegaan, maar het komt toch regelmatig voor en ik kijk meestal ook gelijk op de map dan.

Ik had eventueel de theorie dat de units die de commander handmatig in het commanderscreen spot (dus rechtsklikken op de unit en dan spotted), dat die niet goed worden doorgegeven wanneer je in een plane zit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:23:

Ik kijk toch altijd een beetje op als ik op de server een speler zie als 2 star general
Om het even maar ik vind het wel wat hebben zoiets. :*)
enne.... PhoeniXProjects laat hem toch...Hij spreekt met plezier zijn ervaringen uit dat hij
mensen owned met een joystick.Nou...kan me er wel wat bij voorstellen want voorlopig is de
enige klasse die ik in een jet als ik die uberhaupt eens vlieg ten toon spreid de grond. :D

@ aeon20:

Ik denk dat de commander dan iets tekort heeft aangegeven want als het goed is moet het ook
op je radar rechtsboven verschijnen. Als ik commander ben dan herhaal ik vaak tot het irritante toe waar een bepaalde speler(s) zit(ten) zeker als het een gecapte basis betreft
van de vijand. Je kent dat wel: " infantery spotted.. infantery spotted... infantery spotted... infantery spotted.." Vaak dan wel als mijn UAV al ergens anders bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:17:
[...]
Gek genoeg kan je inderdaad alleen de unlocks uit BF2 gebruiken in SF. En als je dan toevallig Navy Seals bent heb je dus alle "2e" unlocks in BF2 vanilla als standaard wapen dacht ik.
Niet echt...
De standaard wapens van de Navy Seals zijn:
Assault--> SCAR-H
Spec-Ops--> SCAR-L
Overige kits--> Standaard BF2 wapens

De standaard wapens van SAS zijn:
Assault-->F2000
Engi-->MP7
Medic-->G36E
Spec Ops-->G36K
Support-->MG36
Sniper en AT--> Standaard BF2 wapen

De standaard wapens van Spetznas, MECSF, Rebels & Insurgents zijn hetzelfde als in BF2 m.u.v. AT klasse van MECSF, Rebels en Insurgents --> RPG (rocketlauncher)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Even n vraagje, ik heb sinds n tijdje de F2000, en nu valt het me op dat als inzoom, de scope texture erg blokkerig is, dus dat het is alsof een plaatje van 100x100 met de aimsight op een scope van 1280x1024 is geplakt.

Ik game met alle settings op low, AA op 2x, maar welke videosetting moet ik verhogen zodat de scope van mijn F2000 gewoon mooi vloeiend is?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 21:25

Type-R

One Minute Shakin

Weet iemand waar ik Special Forces goedkoper dan €26 kan krijgen dan >hierrr<?

€26 voor een paar wapens vind ik best veel :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-09 12:59
Ja:
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1744
25,50 + verzenden 2 eu, overmorgen bezorgd

En hier:
http://www8.cd-wow.nl/pc_cat.php
20,99 verzenden gratis, volgende week bezorgd

have fun!

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR

hbsJR

All rounder

wat ik mij zo afvroeg... spelen jullie wel eens een muziekje terwijl je druk bezig bent met het slagveld? ik verveelde me en ik gooide maar een prince album aan. Had wel de grootste lol;
"enemy medic springt heen en weer"
prince zingt: sexy dancceeerrr do that sexy dance.....

"ik schiet wat ventjes af"
prince zingt: Babbyy cannt you understand

Denk dat ik het vaker ga doen, heb de grootste lol ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR

hbsJR

All rounder

Ammie schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 20:25:

Ik heb special forces gehaald en ik kan best een kleine review over schrijven. \

Battlefield special forces geeft de indruk dat je "behind the scenes" komt van battlefield, terwijl ik hiervan bar weinig merk. Je heb een tal van mappen, surge.. warlord en nog een aantal die allemaal in wat opzichten op elkaar lijken.

Het is een geinig spelletje, vooral als je van close up and personal houd. Want veel van de mappen zijn gericht op infa gevechten en weinig tanken. Je heb geen vlieg mappen, op 1 map na waarbij je wel lekker kan vliegen met een heli.

De unlocks van special forces zijn in vele opzichten stukken sterker als de "vanilla" battlefield. Dat op het gebied van range en sterkte. Opzich word ik nog vaak geowned door normale kits, dus inweze domineren ze niet de gehele slachtveld. Het zijn coole wapens en je heb er vrij veel lol mee.

Naast dat vind ik het wat jammer allemaal en soms een beetje goedkoop. Ik bedoel.. SAS en Navy-seals hebben de coole boy toys en de rebellen moeten het maar doen met een RGPtje. De verhouding hiertussen vind ik wel erg goedkoop. Mede kwam dit gevoel van het lekker maken, waar EA zo rete goed in is.

Over het algemeen heb ik geen spijt van special forces, het is uiteindelijk wel een beetje waard en ik denk dat ik het een 6.5/10 geef...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
Vanmiddag bijna de twijfelachtige eer gehad om Purple heart te krijgen.(4kills/ 12 death)
Had volgens mij schietschijf op rug ;( .

Zijn er mensen die BF2 op een breedbeeld monitor spelen, en zo ja hoe bevalt dat ten opzichte van gewone 17" tft ?
Ben van plan nieuwe grotere te kopen en zit te denken aan een 19" breedbeeld met max. resolutie 1440x900.
Ondersteund BF2 dit uberhaubt? Zit op moment achter laptop dus kan het zelf zo niet controleren.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fryskmantsje schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:13:
Vanmiddag bijna de twijfelachtige eer gehad om Purple heart te krijgen.(4kills/ 12 death)

Zijn er mensen die BF2 op een breedbeeld monitor spelen, en zo ja hoe bevalt dat ten opzichte van gewone 17" tft ?
Ben van plan nieuwe grotere te kopen en zit te denken aan een 19" breedbeeld met max. resolutie 1440x900.
Ondersteund BF2 dit uberhaubt? Zit op moment achter laptop dus kan het zelf zo niet controleren.
Het wordt maar half ondersteund. Door wat config files te editten kun je de single player mode in breedbeeld spelen (ik ben even vergeten of de FOV ook aangepast wordt zodat je echt breedbeeld zicht krijgt), maar als je online gaat spelen krijg je gewoon weer een 4:3 resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 21:25

Type-R

One Minute Shakin

goudvisblub schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 20:48:
Ja:
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1744
25,50 + verzenden 2 eu, overmorgen bezorgd

En hier:
http://www8.cd-wow.nl/pc_cat.php
20,99 verzenden gratis, volgende week bezorgd

have fun!
die cgshop wordt dan samen 27.50, en gameconcurrent heeft geen verzendkosten

en ja, cd-wow, daar heb ik me BF2 gehaald, idd goedkoop maar een week na me bestelling kreeg ik een maitlje dat et niet op voorraard was :{ lekker dan.

@hbsJR, thx ik houd het in gedachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omtrent rang en ervaring ... gaat voor een deel op maar verre van helemaal ...

Gisteren Firestorm tegengekomen in Karkand, was er domweg commander en stak geen poot uit (dit tot daartoe). Liep gans ons team te smeken om supplies, moet je niet denken dat hij er ook maar eentje lostte, ook de UAV kwam met tussenpozen van 3 minuten. Toen ik net dacht dat ik het wel had gehad en de rest hem bijna begon te teamkillen, loopt ie tot tweemaal toe knal onder mijn apc op de weg tussen de USMC tankstation en het centrum ... Wat een zieke beurt maakte hij daar, en dat is dan collonel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR

hbsJR

All rounder

was het wel een echte firestorm.. en niet gewoon een faker. Kan niet echt geloven dat een firestormer zo lame doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:32:
[...]

Het wordt maar half ondersteund. Door wat config files te editten kun je de single player mode in breedbeeld spelen (ik ben even vergeten of de FOV ook aangepast wordt zodat je echt breedbeeld zicht krijgt), maar als je online gaat spelen krijg je gewoon weer een 4:3 resolutie.
Niet helemaal waar wat je hier zegt. Je kan via de command line instellen met welke resolutie je BF2 speelt. Ik heb een Dell 20" Widescreen TFT, daarmee kan ik dus instellen om op 1680x1050 te spelen als ik dat zou willen.

"C:\Program Files\EA Games\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1680 +szy 1050

Let erop dat je beeld wel wat uitgerekt wordt, maar dit vind ik zelf niet zo storend. Je kan er ook voor kiezen om op bv 1280x1024 te spelen & dan gebruik te maken van de optie die in je monitor zit, monitor scaling.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fryskmantsje schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:13:
Whaha Frysk, ik heb al zóóó vaak een paars hart gehad (medal of shame) dat ik de tel ben kwijtgeraakt. Gelukkig overkomt het ook jou nu... }) Gelukkig wordt in je stats niet bijgehouden hoeveel van deze paarse jongens je al hebt gehad. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Laatst online: 10-09 20:37
]:
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:32:
[...]

Kwam dit tegen toen ik zocht op widescreen BF2 via google.
C:\Program Files\EA Games\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +widescreen 1 +szx 1280 +szy 720
en je moet de field of view van 1.0 naar 1.1 gooien voor widescreens, staat ergens in de bf2 folder.(Bron; Forum FoK)
Weet niet of het wat uitmaakt en uberhaubt werkt. Is misschien de moeite waard. Ga ervanuit dat het iig niet storend is als het beeld iets is uitgerekt.
TheJerk schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:20
[...]
Whaha Frysk, ik heb al zóóó vaak een paars hart gehad (medal of shame) dat ik de tel ben kwijtgeraakt. Gelukkig overkomt het ook jou nu... }) Gelukkig wordt in je stats niet bijgehouden hoeveel van deze paarse jongens je al hebt gehad. :P
Oh nee. Kijk maar eens op Formitron
[sarcasme modus on/]Bedankt voor het medeleven btw. :r [sarcasme modus off]

[ Voor 6% gewijzigd door Fryskmantsje op 11-07-2006 23:34 . Reden: Toevoeging ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even gekeken (ook nette site trouwens), maar er staat dat ik slechts één purple heart heb gehaald... nou... nee niet echt... Niet alle medals worden geteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heeft rang nu weer met ervaring te maken ?
Volgens mij nix.
Jij bent majoor poe boeien ik heb 1300 uur op mijn naan hoeveel heb jij ?
Sjah ik vlieg niet 99% vliegtuigjes als de meeste high rank boy's.
Leuker om een beetje teamwork te speelen en zorgen dat je de map wind.
Meestal verlies je en de geene met de meeste punten zit in jou team in een vliegtuig..
B0r!ng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Yorixz schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:04:
[...]

Je hebt toch COOP als mode sinds patch 1.3? Er zijn ook workarounds voor 64p maps met meer bots op singleplayer - de bots worden d'r over 't algemeen wel dommer van.
de bots hebben paden die geprogrammeerd zijn. Als je een 64 player map draait kunnen de bots er niks mee (of je moet de AI voor de hele map opnieuw doen :) ) Ze blijven dus stilstaan ed, is niet meer leuk spelen. 40 spelers op een 16 player map is wel erg leuk. Ik moet wel zeggen dat mijn spel er niet beter op wordt als m'n computer een 40 bots coop server draait, is erg zwaar :(

Maar als ik er weer terug van vakantie ben is al het spul voor m'n server binnen.(ok van m'n broertje, maar ik mag m ook gebruiken _/-\o_ :P ) Dan wordt er continue een server gedraait. Zodra point of existence uit is ga ik daar een server voor hosten :)
Blacksnak schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 11:27:
@R-O-Y > komen er nog van die oefensessies? Ben ook wel geïnteresseerd om eens langs te komen. Al die trainingen in de single met bots zijn ook niet alles. Die ellendige bots vliegen zo enorm klote met die choppers en gebruiken nooit hun tv-guided...

En in de online servers is het gewoon lucky shot als je in chopper wil geraken. Heb geen zin om in het lijntje te gaan aanschuiven!
ja, over 3,5 week week weer :P Dan ben ik terug van vakantie en host ik weer m'n server. (wss een echte) Het aantal bots is in te stellen. Dus ze kunnen allemaal in het andere team. Of 30 bots in het andere team en 10 in je eigen team. Zo heb je meer om tegen te oefenen. (al zijn 30 domme eikels die allemaal 1 kogel raken ook best dodelijk :P :+ ) Oefenen met de tv guided tegen vliegende bots is ook leuk. Je leert er wel wat van ook al is het voorspelbaar hoe ze vliegen.

Ik net in infantry only gespeeld (patch 1.3 :P ) en dat is toch wel het leukste wat er is vind ik. Komt puur op skill aan. Ik ging met m'n 2e (noob :D ) account spelen. Met de mp7 van engineer, dat is toch wel een erg relaxt ding! Ik vind het jammer dat ik die op m'n andere account pas bij 50000 kon kiezen. Als iemand nog wapens moet kiezen --> mp7 FTW :*)

[ Voor 16% gewijzigd door R-O-Y op 12-07-2006 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:07
3 weken is wel érg lang :/

:+

Krijg donderdag een joystick binnen om eens goed te kunnen vliegen en wat skills te krijgen :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hbsJR schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 22:36:
was het wel een echte firestorm.. en niet gewoon een faker. Kan niet echt geloven dat een firestormer zo lame doet
100% => dit was 'm => http://bf2s.com/player/45719422/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

ik heb wel is met firestorm op voip gepraat, ik vond het wel een relaxte gast die gewoon goed z'n commander ding deed.

@ led maniak, oefenen en blijven oefenen met die joystick. Dan zul je zien dat het beter werkt dan de muis :P Bijkomend voordeel is dat je iedereen kapot schiet in elke server waar je in komt :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook, niet onaardige speler die die zeldzame keren dat ik'm weleens op een server
tegenkwam gewoon meedeed en als commander zijn taak volbracht.
Maar raar dat jij die ervaring had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:41
R-O-Y schreef op maandag 10 juli 2006 @ 23:24:
[...]

eerst vraag ik ben je een tweaker? krijg geen antwoord. Dan vraag ik 5x of je de chopper wil verlaten. Nja daarna een kick van 1minuut, big deal. Er waren ook al gasten gewoon via de serverlijst gekomen en die waren ook al vervelend. Sorry dus dat ik in dit geval de verkeerde gekickt heb. Een beetje uitleg van jouw kant had misschien ook wel geholpen. Of op z'n minst een antwoord?

Ik hoop dat je mijn excuses aanvaard, ik dacht dat je ook gewoon een random iemand van internet was. Daar zijn namelijk genoeg servers voor. Maar je zei helemaal niks, je tikte niks terug. Tja dan krijg je een 1minute kick, simpel as that ;)

Ik vind het geen stijl om als iemand even op stoel 2 gaat zitten weg te vliegen met z'n heli. Daar hoef je niet mee aan te komen :)
Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik zei wel degelijk iets terug... wel vaker zelfs.

is "BF2 is voor teamplay" geen goeie reactie voor je? moet je daarom mensen kicken?
of was het gewoon omdat je zegt dat je 'met' iemand aan het oefenen was? terwijl er niemand anders om je heen liep?

je moet wel eerlijk zeggen wat er gebeurde, en niet van "ik zei 20 keer wat en hij reageerde niet" of "ik was met iemand aan het oefenen" want dat was je niet, omdat je zelf zei dat je SOLO aan het oefenen was.

of werd ik gekicked omdat ik "noob" tegen je zei?

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR

hbsJR

All rounder

damn.. hoe kan je zulke scores halen als ik naar die firestorm gasten kijk. Maar.. ik blijf trots op mijn account :D ( dopieeye, voor de mensen die het graag willen weten.. hbjr is de account waar ik mijn pw niet meer weet);

Tja, ik weet niet of ik ooit high skilled mensen ben tgen gekomen. ik geloof dat nemesis_madmax vaak op gamert komt. ik hang daar altijd een beetje rond. En naast dat op pathfinder en IKS server. GOT server zit toch ook op i3d?

[ Voor 7% gewijzigd door hbsJR op 12-07-2006 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Crypter schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 00:36:
[...]

Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik zei wel degelijk iets terug... wel vaker zelfs.

is "BF2 is voor teamplay" geen goeie reactie voor je? moet je daarom mensen kicken?
of was het gewoon omdat je zegt dat je 'met' iemand aan het oefenen was? terwijl er niemand anders om je heen liep?

je moet wel eerlijk zeggen wat er gebeurde, en niet van "ik zei 20 keer wat en hij reageerde niet" of "ik was met iemand aan het oefenen" want dat was je niet, omdat je zelf zei dat je SOLO aan het oefenen was.

of werd ik gekicked omdat ik "noob" tegen je zei?
als je wilt praten msn -> er is vaak genoeg aangegeven dat dit niet gewenst is op het forum. Ik heb mijn excuses aangeboden want ik dacht dat je iemand was die via de serverlijst de server gejoind had. Verder praatte je idd, nadat je terug was van een kick ;) Of je tikte toen ik het commando aan het opzoeken was om een player te kicken :P :+ iig ik hoop dat je het kan vergeten en gewoon een keer weer komt mee spelen.
hbsJR schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 00:36:
damn.. hoe kan je zulke scores halen als ik naar die firestorm gasten kijk.
1500 uur overhebben? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door R-O-Y op 12-07-2006 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
R-O-Y schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 00:23:
@ led maniak, oefenen en blijven oefenen met die joystick. Dan zul je zien dat het beter werkt dan de muis :P Bijkomend voordeel is dat je iedereen kapot schiet in elke server waar je in komt :+ ;)
Zekers, nadat ik gezien heb wat jij(of wie het was, iig martinair) deed werd ik gek, dus heb meteen een logitech freedom 2,4 overgenomen B) .

Vandaag als commander 5 potjes achter elkaar gewonnen met mijn team, was wel ff lekker ownd _/-\o_

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 18:36:
[...]

Ja, zal best kunnen, maar niet door iemand zonder joystick en dat is het hele punt.
Punt 2 = hogere rang betekent meer ervaring = minder fouten, je weet alle weggetjes, je kan net die looping maken tussen een dalletje in de berg, waarbij de andere je achternagaat maar crasht omdat hij 3 meter vederop erover probeert te komen , je weet wat je kan verwachten (bv arty op sommige plekken in sommige situaties 100% gegarandeerd) ect.
Daarnaast ken je alle wapens door en door.
Maar natuurlijk kan je verslagen worden.
Maar ik vind elf dat ik behoorlijk constant speel en weinig fouten maak, en de keren dat ik de klos ben zijn daarom incidenten ipv gewoonte.
Zojuist weer een nieuwe plek op Ghost Town gevonden waarmee je de snipers in de toren kan raken maar zij jouw niet, tenzij ze echt de preciese plek weten.
Klinkklare kletskoek...iemand die er 50u op heeft zitten kent de wapens waarschijnlijk net zo goed als jij...er zijn ook mensen die na 500 uur spelen nog nix kunnen raken...dus wat ik al zei....het gaat gewoon nergens over (het hele rangensysteem niet, kunnen ze er beter een bepaalde accuracy ofzo aan hangen). Kijk naar mij...ik heb net weer een nieuwe account aangemaakt voor de fun en zit net in de 2000 punten....denk je dan dat je mij er uit gaat vliegen als Major? En denk je nou echt dat dat het verschil maakt tussen wel of niet crashen op 3m? BF2 is zo random als het maar kan wat dat betreft....je moest eens weten waar ik al allemaal doorheen ben gevlogen of vanaf geketst (solid objects) zonder schade of waar ik niét tegenaan ben gevlogen maar wél door ben gecrashed. Of stingers die je nog raken 2 sec nadat je ze al gesloopt hebt ofzo. En dat gebeurt net zo goed na 1000 uur BF2 als na 10 uur hoor.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

LED-Maniak schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 01:10:
[...]

Zekers, nadat ik gezien heb wat jij(of wie het was, iig martinair) deed werd ik gek, dus heb meteen een logitech freedom 2,4 overgenomen B) .

Vandaag als commander 5 potjes achter elkaar gewonnen met mijn team, was wel ff lekker ownd _/-\o_
tikt wel aan he die bonus :P Krijg je weer sneller unlocks :)

Ik ben idd martinair, over dat vliegen, tv guiden doe ik niet met de joystick. Dit omdat ik de missle toch met de muis moet sturen :) Kan je net zo goed met de muis vliegen toch? Alleen de gewone rakketten raken lukt me niet echt met de muis. Daarvoor ben ik wel blij met m'n joystick, zeker omdat omhoog optrekken fijner gaat dan met de muis (overpakken op net dat ene slechte moment :+ ) Maar met de heli en de jet is het hetzelfde verhaal als met het hele spel. Hoe meer je er mee speelt hoe beter het gaat. Mijn eerste doel met de heli was hem onder in de carrier parkeren. Daar heb ik toch wel aardig wat middagjes op geoefend 8)7 (met muis)
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 01:14:
[...]

Of stingers die je nog raken 2 sec nadat je ze al gesloopt hebt ofzo.
dat heb jij dus ook, ik heb dat ook heel vaak. Schiet ik een AA kapot met m'n machine gun en dan komt daarna nog rustig de raket van die gozer richting mijn vliegtuig. (vaak ook raak). Erg irritant is het vind ik.

EDIT: statpadders account :+ http://bf2s.com/player/68462928/ :P en nog een http://bf2s.com/player/45974157/ :P iemand enig idee of dit account van EA/DICE zijn?

[ Voor 24% gewijzigd door R-O-Y op 12-07-2006 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
R-O-Y schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 01:24:
[...]

tikt wel aan he die bonus :P Krijg je weer sneller unlocks :)

Ik ben idd martinair, over dat vliegen, tv guiden doe ik niet met de joystick. Dit omdat ik de missle toch met de muis moet sturen :) Kan je net zo goed met de muis vliegen toch? Alleen de gewone rakketten raken lukt me niet echt met de muis. Daarvoor ben ik wel blij met m'n joystick, zeker omdat omhoog optrekken fijner gaat dan met de muis (overpakken op net dat ene slechte moment :+ ) Maar met de heli en de jet is het hetzelfde verhaal als met het hele spel. Hoe meer je er mee speelt hoe beter het gaat. Mijn eerste doel met de heli was hem onder in de carrier parkeren. Daar heb ik toch wel aardig wat middagjes op geoefend 8)7 (met muis)
Als inzittende of op land gewoon de muis erbij inderdaad. Maar puur voor het vliegen zelf met een heli of vliegtuig de joystick gebruiken. Krijg hem donderdag dus dat wordt leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ammie schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 20:25:

Wapens zijn juist niet zo boeiend, de maps daarentegen wel.
Zeker de €26 waard.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:20:
[...]
euhm jawel hoorhou je muis maar eens over de medaille op zo'n beetje elke statssite.
hbsJR schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 22:36:
De echte Firestorm en Blazin.Uk zijn och ook gestopt?
En zo en zo, omdat een paar hoge rangen zich als kneuzen om hun puntjes in een virtuele wereld begeven, betekent dat niet dat dat de regel is.
Nome toch ook niet iedereen die geen officiersrnag is een noob.
Heb vaak genoeg gezien dat lage rangen onder je voertuig lopen, achterwaarts en dat keer na keer, en ook nog punishen.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*/fout

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*/fout

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:44:
Wat heeft rang nu weer met ervaring te maken ?
Volgens mij nix.
Jij bent majoor poe boeien ik heb 1300 uur op mijn naan hoeveel heb jij ?
Sjah ik vlieg niet 99% vliegtuigjes als de meeste high rank boy's.
Leuker om een beetje teamwork te speelen en zorgen dat je de map wind.
Meestal verlies je en de geene met de meeste punten zit in jou team in een vliegtuig..
B0r!ng.
Hey nou moet je eens luisteren, ga eens eerst mijn stats bekijken, voordat je insinueert dat ik een planewhore ben.
Aviator en Heli had ik juist nog niet Veteran, rest wel allemaal Veteraan of hoger.
ALs jij in 1300 uur veel minder punten hebt, ben je gewoon minder goed in scoren, niet meteen flippen jullie.
Sjonge kan je er niet tegen dat iemand hoger dan jou is? moet nemesis helemaal uitkijken hier met zijn 3 sterren.

@ Phoenix, ja we gaan wel eens een keer tegen elkaar vliegen, en ja ik denk dat ik jou eruit vlieg tenzij jij een J10 hebt vs mijn F35-B.
Maar denk dat het in een 1 vs 1 op server, puur de hele tijd rondjes vliegen wordt en niemand elkaar ook maar 1 keer zal raken.

En ik bedoel helmaal niets arrogant hier, en als ik het eens doorlees hier, mogen mensen lager dan Major wel zeggen dat ze flink geowned hebben en zulke goede rondes hebben, maar zodra een hoge rang dat zegt, zijn het altijd weer dezelfde hatelijke reacties:
"Statpadder"
"Plane/armor/heli whore"
"Hacker"
"Rang maakt niets uit" (totdat ze zelf een hoge rang hebben, ja dan maakt het wel ineens uit, merk ik op vele forums)
"Nerd"
"Noob" (ja vreemd genoeg)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Thrills33ka schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:16:
i......................................

Totaal niet mee eens, de commander moet gewoon doen wat die behoort te doen, en dat is commanden. Dat kan die niet in een voertuig en al helemaal niet in een vliegtuig.
Wat heb ik een hekel aan commanders die alleen maar vechten, de enkele opzettelijke teamkills die ik maak zijn dus ook dit soort commanders.

Zo was er op Sharqi een commander die telkens in de chopper zat (usa). Bij een nieuwe ronde gelijk C4 erop geplakt, en weg gelopen. Toen ik'm dus ff later in de chopper zag vliegen, heb ik'm een aantal keren gewaarschuwd dat hij er uit moest,.... zonder succes. Dan blaas ik'm op ook (tot een paar keer toe),.. hierna ging die wel normaal commanderen gelukkig.
Zelfde situatie ook een aantal keer met een commander in een tank gehad. Opzich zou ik niet veel moeite mee hebben als ze verder hun taak als commander uitvoeren, maar dat gebeurt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenzy_LS schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 08:52:
[...]

Totaal niet mee eens, de commander moet gewoon doen wat die behoort te doen, en dat is commanden. Dat kan die niet in een voertuig en al helemaal niet in een vliegtuig.
Wat heb ik een hekel aan commanders die alleen maar vechten, de enkele opzettelijke teamkills die ik maak zijn dus ook dit soort commanders.

Zo was er op Sharqi een commander die telkens in de chopper zat (usa). Bij een nieuwe ronde gelijk C4 erop geplakt, en weg gelopen. Toen ik'm dus ff later in de chopper zag vliegen, heb ik'm een aantal keren gewaarschuwd dat hij er uit moest,.... zonder succes. Dan blaas ik'm op ook (tot een paar keer toe),.. hierna ging die wel normaal commanderen gelukkig.
Zelfde situatie ook een aantal keer met een commander in een tank gehad. Opzich zou ik niet veel moeite mee hebben als ze verder hun taak als commander uitvoeren, maar dat gebeurt dus niet.
Ze hebben ook echt niet door dat dan iemand van zijn team dan met dat ding niet enorm veel punten kan score (hoger gemiddelde, en dus meer commanderpionts) en hij kan er geen punten mee halen. Echt te noob zijn die mensen, want ze halen juist een lagere score.
Daarom heb ik in mijn J10 commander maar even uit de andere J10 gegund. En natuurlijk ook nog punishen ook, die vuile randnicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel sinds een dag ook Battlefield 2 en heb nu wapens "unlocked", maar hoe kan ik instellen dat ik deze ingame kan gebruiken? Ik snap niet hoe ik mn kit moet aanpassen in BFHQ scherm.

bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenzy_LS schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 08:52:
[...]

Sluit ik me ook bij aan, ik heb ook wel eens een tijdje commander gespeeld, knappe jongen die én het commander scherm in de gaten kan houden en requests beantwoorden én ook nog meevechten. Lukt mij in ieder geval niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 09:06:
Ik speel sinds een dag ook Battlefield 2 en heb nu wapens "unlocked", maar hoe kan ik instellen dat ik deze ingame kan gebruiken? Ik snap niet hoe ik mn kit moet aanpassen in BFHQ scherm.

bvd.
Naast je wapens staan knipperende pijltjes, klik deze aan (voor de wapens waarbij dat kan) en spelen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 08:17:
[...]
@ Phoenix, ja we gaan wel eens een keer tegen elkaar vliegen, en ja ik denk dat ik jou eruit vlieg tenzij jij een J10 hebt vs mijn F35-B.
Maar denk dat het in een 1 vs 1 op server, puur de hele tijd rondjes vliegen wordt en niemand elkaar ook maar 1 keer zal raken.
Ik zou zeggen..BRING IT ON!

Kan niet wachten.... :>
En er zijn gerust wel manieren om uit dat rondjes draaien te komen. Maar ik ben erg benieuwd....je kan natuurlijk ook op een map vliegen waar geen J-10 in zit he....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 09:10:
[...]

Ik zou zeggen..BRING IT ON!

Kan niet wachten.... :>
En er zijn gerust wel manieren om uit dat rondjes draaien te komen. Maar ik ben erg benieuwd....je kan natuurlijk ook op een map vliegen waar geen J-10 in zit he....
Phoenix, ik ben erg benieuwd naar jouw technieken, hoop dat er geen copyright opzit ;) . Als iemand steeds rondjes gaat draaien raak ik hem vaak kwijt. Probeer ik hetzelfde dan is het gewoon exit, ondanks schroef manoevres, afterburners, achter me kijken en wachten met droppen van flares, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 09:18:
[...]

Phoenix, ik ben erg benieuwd naar jouw technieken, hoop dat er geen copyright opzit ;) . Als iemand steeds rondjes gaat draaien raak ik hem vaak kwijt. Probeer ik hetzelfde dan is het gewoon exit, ondanks schroef manoevres, afterburners, achter me kijken en wachten met droppen van flares, etc.
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel de hele tijd rondjes draaien. Op een gegeven moment ben ik dat gewoon zat en nok ik daar gewoon mee....vlieg een andere kant op, omhoog, ruimere bocht of wat dan ook...en dan zoek ik m gewoon weer op...en veel om je heen blijven kijken en voor zover mogelijk de vapour trails volgen. Ik heb ook meerdere views aan mn joystick gekoppeld die ik veel gebruik (soms ook de reden dat ik crash, zit ik net achter me te kijken en dan knal ik weer ergens tegenaan..haha). Ik denk trouwens dat 3/4 van mn deaths in een vliegtuig komen omdat ik soms een beetje te roekeloos te werk ga. Ik ga ook eigenlijk altijd voor de kill en soms heb je dan net niet meer genoeg tijd om op te trekken oid.... :o

P.S. Wat betreft afterburners...dat gaat alleen op als je een scherpe bocht draait en/of plots van richting veranderd.....van de week schoot ik namelijk 2 raketten achter iemand aan die vol de AB erop gooide....hij bleef ze dus ook een tijd voor tót zn AB op was en toen was t alsnog BOEM! K zag t zo gebeuren..haha...hij vloog gewoon een veel te flauwe bocht

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 16:37

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Wat ik nou zo aardig vind, is dat iedereen met wat vliegervaring hier inmiddels "de mijne is groter dan de jouwe" loopt te doen. "ik own jou" "nee nietes ik own jou" en dat gaat maar ff lekker door. Terwijl je bijvoorbeeld een top aviator als Oemf (global nu iets meer dan 400 in de rankings.....) helemaal niet hoort..... vind ik toch ook wel wat zeggen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:41
Maar Oemf is volwassen ofzo :p (niet alleen qua leeftijd, I guess)

Maar hij wil zijn geheimpjes niet vertellen, niet eens aan clanleden :( (anders moet ie me doden }) )

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

gyedema schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:34:
Wat ik nou zo aardig vind, is dat iedereen met wat vliegervaring hier inmiddels "de mijne is groter dan de jouwe" loopt te doen. "ik own jou" "nee nietes ik own jou" en dat gaat maar ff lekker door. Terwijl je bijvoorbeeld een top aviator als Oemf (global nu iets meer dan 400 in de rankings.....) helemaal niet hoort..... vind ik toch ook wel wat zeggen... ;)
Bedankt voor de veertjes Gurby :P
* Oemfoefoe heeft nu mooie rooie blosjes op z'n wangen O+

[ Voor 120% gewijzigd door Oemfoefoe op 12-07-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oemfoefoe schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:46:
[...]

Bedankt voor de veertjes Gurby :P
* Oemfoefoe heeft nu mooie rooie blosjes op z'n wangen O+
Ach ja, waarom niet eens een keer een contest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gyedema schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:34:
Volgens mij staat Phoenix ook hoog in de ranking :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Laatst online: 15-08 09:43

Hendal.

Chocolate moose

R-O-Y schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 01:24:

dat heb jij dus ook, ik heb dat ook heel vaak. Schiet ik een AA kapot met m'n machine gun en dan komt daarna nog rustig de raket van die gozer richting mijn vliegtuig. (vaak ook raak). Erg irritant is het vind ik.

EDIT: statpadders account :+ http://bf2s.com/player/68462928/ :P en nog een http://bf2s.com/player/45974157/ :P iemand enig idee of dit account van EA/DICE zijn?
Alleen van dat laatste account weet ik dat hij gewoon een speler is, heb laatst nog tegen hem gespeeld op een karkand map.

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Sp!tF!re schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:40:
Maar Oemf is volwassen ofzo :p (niet alleen qua leeftijd, I guess)

Maar hij wil zijn geheimpjes niet vertellen, niet eens aan clanleden :( (anders moet ie me doden }) )
Hehehe...die Spuug...

Omdat je zo blijft aandringen, zal ik je dan nu toch proberen om wat tips te geven

Zoals ik al eerder vertelde....ik vlieg puur op gevoel. Het is gewoon onmogelijk om te vertellen op welke hoogte en welke snelheid en met welke hoek en wanneer het moment is dat ik de bommen loslaat....want iedere situatie is gewoon anders.

De enige tip die ik kan geven is -zoals Phoenix al aangeeft- veel achter je kijken. Pas daar je 'release-moment' op aan.
En met dogfights hetzelfde; bij een (beginnend) locktone reageer ik gelijk en blijf ik dus niet op één lijn vliegen plus ik kijk standaard gelijk achter me.
En wanneer jij een bogey volgt, probeer hem te lokaliseren dmv zijn vapour-trails (mooi woord Phoenix, thx). Aan rondjes vliegen doe ik niet aan, ik zoek direct een andere lijn op om zo achter hem te komen.
Dit is eigenlijk nog leuker dan, dan hem daadwerkelijk killen

Hmmmzz....ik bedenk me ook het volgende; laatst was ik op een lan van HuT en het viel me op dat iedereen vliegt zonder cockpit (dus zonder de neus in beeld). Ik vlieg dus mét cockpit. Op de één of andere manier vind ik dit makkelijker. Misschien heb ik dan meer referentie als ik bommen moet gaan droppen. Ik weet niet of dit een goede tip is, maar doe er je voordeel mee ;)

Tot zover een kijkje achter de schermen bij ome Oemf. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:54:
[...]

Volgens mij staat Phoenix ook hoog in de ranking :Y)
Ik denk dat ik ondertussen wel weer aardig gezakt ben want ik heb denk ik al 1,5 maand niet meer met die account gespeeld. Maar toendertijd stond ik nog boven Oemf...
Je hoort mij in principe ook nooit over mn vliegkunsten opscheppen...k krijg alleen een beetje een naar gevoel als mensen zo lopen op te scheppen dat ze zo geweldig zijn...en dat wil ik dan wel eens zien....k hou niet zo van opscheppers...vandaar...als ze het ook waar kunnen maken vind ik het al wat minder erg...

En wat Oemf zegt...ik vlieg ook puur op gevoel...dat kan je ook moeilijk uitleggen.

edit: volgens bf2tracker sta ik nu op 748 qua aviators.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Naja, ik moet sowieso zeggen dat ik soms een beetje iebelig ( :+ ) word van al die nutteloze discussie's hier wordt. Het is dan wel een discussieforum, alleen de laatste 5 pagina´s hoor ik alleen maar dingen als: 'Ik ben Major', 'In 1vs. 1 boek ik jou eruit' of 'Als wij samen vliegen win ik wel van jou hoor, zolang jij maar niet in een J-10 zit.

Ik wil niet de moderator uit gaan hangen, maar hou het een beetje leuk zeg. Ik hoef echt niet te weten dat als 'bla' tegen 'blabla' gaat vliegen, dat 'bla' dan wint. Ook al die stats waarmee rondgegooid wordt.

Sommige zijn ook erg goed in jets, sommige zijn op de grond beter. In de lucht verlies ik van Phoenix, maar ik denk dat ik in een infantry gevecht wel wat meer kans maak. Maar dat hoef ik dan niet hier rond te spuien. Als je een 1 vs. 1 gevecht wil kan je dat toch op IRC ofzo doen.

No offence verder, maar het neigt wel erg naar: 'Ik ben beter dan jij, terwijl jij 100 uur meer dan mij hebt gespeeld'.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalized schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:19:
Naja, ik moet sowieso zeggen dat ik soms een beetje iebelig ( :+ ) word van al die nutteloze discussie's hier wordt. Het is dan wel een discussieforum, alleen de laatste 5 pagina´s hoor ik alleen maar dingen als: 'Ik ben Major', 'In 1vs. 1 boek ik jou eruit' of 'Als wij samen vliegen win ik wel van jou hoor, zolang jij maar niet in een J-10 zit.
...
Sommige zijn ook erg goed in jets, sommige zijn op de grond beter. In de lucht verlies ik van Phoenix, maar ik denk dat ik in een infantry gevecht wel wat meer kans maak.
Dat zeg ik toch ook eigenlijk. Ik word daar ook een beetje iebelig? van. En een beetje piloot houdt het ook wel aardig uit tegen een J-10. En ik vind ook niet dat je per definitie een betere speler bent als Major. En dat verkondigd Jachertje juist. Hij zal iedereen wel ff ownen nu hij een joystick heeft...vandaar dat ik zeg: Bring it on...
Ik verbeeld me juist niets. Ik denk dat het grootste gedeelte mij op de grond wel ownd en dat weet ik ook van mezelf...en dat geeft ook niets, maar ja...ik ben dan ook iemand die 3/4 van mn tijd in de lucht heeft doorgebracht.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oemfoefoe schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:07:
[...]

Hehehe...die Spuug...

Omdat je zo blijft aandringen, zal ik je dan nu toch proberen om wat tips te geven

Zoals ik al eerder vertelde....ik vlieg puur op gevoel. Het is gewoon onmogelijk om te vertellen op welke hoogte en welke snelheid en met welke hoek en wanneer het moment is dat ik de bommen loslaat....want iedere situatie is gewoon anders.

De enige tip die ik kan geven is -zoals Phoenix al aangeeft- veel achter je kijken. Pas daar je 'release-moment' op aan.
En met dogfights hetzelfde; bij een (beginnend) locktone reageer ik gelijk en blijf ik dus niet op één lijn vliegen plus ik kijk standaard gelijk achter me.
En wanneer jij een bogey volgt, probeer hem te lokaliseren dmv zijn vapour-trails (mooi woord Phoenix, thx). Aan rondjes vliegen doe ik niet aan, ik zoek direct een andere lijn op om zo achter hem te komen.
Dit is eigenlijk nog leuker dan, dan hem daadwerkelijk killen

Hmmmzz....ik bedenk me ook het volgende; laatst was ik op een lan van HuT en het viel me op dat iedereen vliegt zonder cockpit (dus zonder de neus in beeld). Ik vlieg dus mét cockpit. Op de één of andere manier vind ik dit makkelijker. Misschien heb ik dan meer referentie als ik bommen moet gaan droppen. Ik weet niet of dit een goede tip is, maar doe er je voordeel mee ;)

Tot zover een kijkje achter de schermen bij ome Oemf. :+
Ik kijk eigenlijk nooit achter me, puur omdat ik daardoor of gas of joystick moet los laten, of andere bindings waardoor ik minder snel flares of afterburner kan gebruiken. Ik gebruik altijd de standaard view, dus met neus, omdat zoals ook F1 coureurs wel eens zeggen "je het beter in je kont voelt" nou zal ik het hier niet in mijn kont voelen, maar met heli en plane merk ik toch dat ik veel meer gevoel heb met normal view.

Over jullie reacties, ik zxal het voor eens en altijd uitleggen =

-Ik heb sinds kort ene joystick, van oudsher ben ik een infantryman, maar VERGELEKEN met voorheen own ik nu hard, en over het algemeen kan ik nu lekker goed de baas uithangen, tenzij de andere piloot echt vastberaden is, op mijn sterkst ben ik als ik iemand echt achtervolg en geen irritante AA of een slimme teamgenoot van de tegenstander achter mijn aankrijg, op mijn zwakst, dat mogen jullie zelf uitzoeken.

PS:
J10 met VOIP en teamwork is echt complete ownage, en dan bedoel ik niet voor mij , maar in algemeen.
J10 1 = ESSEX uitschakelen
J10 2 = full kill

EN ga zo maar door, backup wanneer je wordt achtervolgd, J10 raketten gaan veel minder achter friends aan (minder TK).

*Maar laten we realistisch wezen, die J10 moet echt geholpen worden, want dit kan echt niet, vandaag ging 1 raket van mij 90 graden de andere kant op en maakte hem af, echt gewoon niet grappig meer.
Equalized schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:19:

Ik wil niet de moderator uit gaan hangen, maar hou het een beetje leuk zeg. Ik hoef echt niet te weten dat als 'bla' tegen 'blabla' gaat vliegen, dat 'bla' dan wint. Ook al die stats waarmee rondgegooid wordt.

Sommige zijn ook erg goed in jets, sommige zijn op de grond beter. In de lucht verlies ik van Phoenix, maar ik denk dat ik in een infantry gevecht wel wat meer kans maak. Maar dat hoef ik dan niet hier rond te spuien. Als je een 1 vs. 1 gevecht wil kan je dat toch op IRC ofzo doen.

No offence verder, maar het neigt wel erg naar: 'Ik ben beter dan jij, terwijl jij 100 uur meer dan mij hebt gespeeld'.
Hele tijd? 1 keer gezegd.
Ten tweede, zit niet zo te zeiken, er zijn zoveel mensen die na een goede avond dit zeggen hier, maar omdat die dan Corporal ofzo zijn, is het ok.
Hoor je mij zeggen dat ik de beste piloot ben? De dingen die gebeuren en de emoties die draag ik hier over. DUs als ik na lang te worden geraped denk: BOEM owned, dan zeg ik het ook, terwijl het dus eigenlijk wel redelijk meevalt, maar vanwege het wraakgevoel.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Klopt ook wel, maar het is meer in het algemeen. Ook een aantal pagina's terug al, soms beginnen mensen (zo komt het dan over) lijkt wel te pochen met hun skills/ranks whatever. Ook al die uitdagingen van: 'Ik kan jou wel aan enzo' dat geloof ik ook allemaal wel.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:37:
[...]
Over jullie reacties, ik zxal het voor eens en altijd uitleggen =

-Ik heb sinds kort ene joystick, van oudsher ben ik een infantryman, maar VERGELEKEN met voorheen own ik nu hard, en over het algemeen kan ik nu lekker goed de baas uithangen, tenzij de andere piloot echt vastberaden is, op mijn sterkst ben ik als ik iemand echt achtervolg en geen irritante AA of een slimme teamgenoot van de tegenstander achter mijn aankrijg, op mijn zwakst, dat mogen jullie zelf uitzoeken.
Dus met andere woorden...zolang de rest van de mensen/piloten complete noobs zijn own je hard...Dat is heel wat anders als waar je mee begon...haha
Het is niet zo moeilijk om je oude posts terug te lezen hoor. Je zei wel degelijk dat je onwijs ownde en dat je bijvoorbeeld mij wel zou ownen 1 vs 1...dus je zet jezelf een beetje voor gek nu...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR

hbsJR

All rounder

Ik vroeg me trouwens af of jullie bewust waren van het feit dat je "carmagaddon" op jouw bilnaad kan vermijden. Zo heb ik gemerkt bij een aantal filmpjes en ingame dat als je prone gaat liggen terwijl een auto over je rijd je compleet mist.

Zo had ik eens een Vodnik die druk kwam aanracen, ik prone.. en ik lag onder die vodnik. Zag ik plots allemaal voetjes, snel in die voertuig gesprongen en weggereden. Hadden hun even pech :D

En who cares wie wat owned. Wat ik zo lees heeft alles te maken of je die dag jou wel of niet zal ownen. Wacht maar, ik zal je wel ownen.. vandaag niet omdat de schilderij beetje te scheef staat. Ik bedoel.. EA games zegt het ook.. Battlefield 2 is bedoelt voor fun en niet realistisch denken over ademhaling, stand (want je bent fucked als je met een PKM staand schiet)

Relaxed guys.. het spel is zo gemaakt dat geen voertuig overmacht heeft. Of een kit.. En tja.. vaak blijf ik tussen gebouwen en vermijd ik hoogtes wanneer er een goede pilot steeds langsvliegt.

[ Voor 41% gewijzigd door hbsJR op 12-07-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oemfoefoe schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:07:
[...]

Hehehe...die Spuug...

De enige tip die ik kan geven is -zoals Phoenix al aangeeft- veel achter je kijken. Pas daar je 'release-moment' op aan. ...........
Misschien domme vraag, maar is er een makkelijker manier om achter je te kijken dan die camera standen door te klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR

hbsJR

All rounder

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:05:
[...]

Misschien domme vraag, maar is er een makkelijker manier om achter je te kijken dan die camera standen door te klikken?
jawel, F9 tot F12 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:53:
[...]

Dus met andere woorden...zolang de rest van de mensen/piloten complete noobs zijn own je hard...Dat is heel wat anders als waar je mee begon...haha
Het is niet zo moeilijk om je oude posts terug te lezen hoor. Je zei wel degelijk dat je onwijs ownde en dat je bijvoorbeeld mij wel zou ownen 1 vs 1...dus je zet jezelf een beetje voor gek nu...
Ik zei helemaal niet dat ik je zou ownen, wel dat ik je aankan denk ik, lees nog maar eens door, want jij zit jezelf nu een beetje voorschut te zetten.
EN nee het hoeven geen noobs te zijn, maar ook weer geen die-hard planewhores zoals jij.
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:33:
[...]

Dat zeg ik toch ook eigenlijk. Ik word daar ook een beetje iebelig? van. En een beetje piloot houdt het ook wel aardig uit tegen een J-10. En ik vind ook niet dat je per definitie een betere speler bent als Major. En dat verkondigd Jachertje juist. Hij zal iedereen wel ff ownen nu hij een joystick heeft...vandaar dat ik zeg: Bring it on...
Ik verbeeld me juist niets. Ik denk dat het grootste gedeelte mij op de grond wel ownd en dat weet ik ook van mezelf...en dat geeft ook niets, maar ja...ik ben dan ook iemand die 3/4 van mn tijd in de lucht heeft doorgebracht.
LEZEN! ik zeg dat ze meer ervaring hebben, ze hoeven niet per definitie beter te zijn.
Voordat je de feiten gaat verdraaien om beter te lijken, zou ik eens even naar jezelf kijken.
"Ik ben nummer 7xx van de aviator" (nou als mijn opmerkingen pcohen zijn, dan is dat ook opscheppen)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 12:17 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
1) Problemen op een server? Neem contact op met de admin of de hoster van de server.
2) Geen slow-chat hier!
3) Game afspraakjes etc. kan je regelen via een IRC kanaal, of een instant messenger.
4) Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!