heeft toch niks te maken met power-abusingdealTijgert schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 01:45:
Ja, vind ik wel, big power-abusing deal.

Dan is dat jouw probleem want het is goed gebruik dat je dat wel doet.
Lees jij alles wat er in je scherm komt? Ik ook niet.
Niet iedereen heeft een TS oid en dus kun je ook iets op je scherm typen.
Tis bijna hetzelfde als je elke keer aan de commander om orders vraagt ipv
dat je weigert op je radar rechtsboven te kijken. Niet voor niets heb je de opties
om TS of tekst te typen bij BF2.
Als je speelt verdeel je je aandacht tussen het spel en wat erop je scherm verschijnt.
Ik noem het luiheid en niet willen luisteren ..
Power abuse is![]()
Als er een heli vrij staat en het gevecht is aan de gang dan is het heel jammer maar dan wordt
Onzin argument. Ik heb regelmatig iemand die of alleen wil vliegen of alleen wil gunnen,
dan gaat hij wachten in positie 2 op een vlieger... mij dus. SOP.
de heli gewoon ingenomen door diegenen die het er dichtst bijstaan ongeacht of het je voorkeur
is.
Niks procedureel gedoe met " ik wil...omdat..." Ga je maar lekker tegen de computer
spelen.
Ja makkelijkste kort door de bocht opmerking maar die keuze heb je nog altijd zelf zeker
Dan zet je er een wachtwoord op.
als bekend was dat die server speciaal gehost wordt voor lessen. Dat is duidelijk gemaakt.
En elke server waarop je wilt spelen die niet van jou is ben je als gast. En als gast gedraag je
je niet alsof het jouw huis is waar je nergens je wat van aan hoeft te trekken maar kijk je om je
heen wat er gebeurt en wat er desnoods gevraagd wordt. Kom je binnen van " ik doe lekker
wat ik goed vind en trek me verder weinig van de omgeving aan " dan is het snel wieberen
op de server voor jou. Tenminste dat had ik gedaan.
Admin onwaardig is als je mensen die zich aan de normale virtuele fatsoensregels van het spel houden zomaar gekicked worden of de worden toegang ontzegt.
Er zitten blijkbaar een aantal frusto's met God-complex hier die door past-experiences zich laten leiden en iedereen over 1 kam scheert. Admin onwaardig.
Admin onwaardig is niet als jij redelijkerwijs op jouw server iets vraagt en betreffende speler
geen sjoege geeft en doet alsof zij neus bloed om vervolgens als jij dan hem er even afgooid
gaat janken terwijl hij had kunnen weten dat een kick van 1 minuut een reden kan hebben en dus
het eerste zou zijn bij terugkomst: " Hey...waarom kick je mij nou? "

Zijn excuses waren niet omdat het moest of logisch was.
Maar je excuses maken alles weer goed![]()
Het was eerder om de lieve vrede te bewaren.