^ Wat hij zegt.
Of iedereen went eraanAnoniem: 107573 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 16:37:
Ik bedoelde dus dat de problemen met 1.3 minder erg lijken te zijn geworden, dan dat ze in het verleden waren
IIG: jullie vermoeden is juist, we zien minder crashes, MAAR, we zien ook minder spelers en minder volle servers. En gezien er een duidelijk verband is tussen een grote volle server en de hoeveelheid crashes kan de daling in spelers wel eens een grote oorzaak zijn.
Ik denk dat er zo'n 20% minder BF2 gespeeld wordt sinds de 1.3 patch, maar dat heeft ook deels te maken met de zomer(vakantie) en het WK voetbal (tijdens een wedstrijd 20% tot 50% minder spelers online)
Bij mijn Razer Copperhead kan het gewoon via de Drivers zeg maar. Ik gok dat je met de Logitech SetPoint die bij de G5 hoort hetzelfde kan doenHelp!!!! schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:07:
Goed verhaal dit.![]()
Alleen, pas jij ook nog de 125mhz van de USB bus aan? En hoe doe je dat?
Wel effe erna opnieuw aansluiten en dan gewoon in dezelfde USB poort anders werkt het niet !!
Met de Copperhead kan je met de laatste Firmware gewoon op een knopje onderaan je muis de muis zelf resetten en dan doet je muis het voor je
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
yup heresjaakhaar schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 18:12:
nu heb ik het wéér... het laadscherm voordat je in de server kan spelen -> laden is klaar -> je kan drukken op de knop ''nu spelen'' en hij heeft een CTD. En het is elke keer op dat moment. Iemand anders hetzelfde?
Ik ga testen of het helpt om 10 sec te wachten..
Shit, daaar gaat mn cobra.. iig beter als weer opnieuw opstarten toch?
Ik kwam erachter dat 't aan de nieuwste nvidia drivers lag, 91.28 (oid).
Terug naar 8* hielp bij mij
Zal vast ook wel een andere oorzaak hebben, maar ik heb geen zin om dat uit te pluizen
PS5 PSN: UnrealKazu
Dat is normaal. In SF is alleen de "eerste rij" unlocks beschikbaar.Anoniem: 25735 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 16:07:
Ik heb namelijk in BF2 normaal wel 2x 2 unlocks gehad, maar als ik SF weer ga spelen is mun 2e unlock wapen voor medic en sniper niet aanwezig. Is dit normaal of doe ik iets verkeerd?
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Toevallig ben ik net even gaan kloten met drivers gisteren. Zit nu weer op 83.91. Voorheen met de CTD bij join op 91. (nog wat) Ik zal even posten of ik er op dezelfde server, zelfde map nog last van heb. Zou wel een oplossing kunnen zijnKazu schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 19:50:
Ik had een maand geleden ook veel last van CTD's op het moment van Join game, eigenlijk altijd.
Ik kwam erachter dat 't aan de nieuwste nvidia drivers lag, 91.28 (oid).
Terug naar 8* hielp bij mij
Zal vast ook wel een andere oorzaak hebben, maar ik heb geen zin om dat uit te pluizen
clean sweep, match begint, ik als mec in een jet als tv guided
nog geen 5 min al in de 30 / 20 weetnie precies, ik helemaal blij die scores krijg ik namelijk zeeelden.
boem kicked.
Ongeveer op 59 % 3keer achter elkaar ctd? op verschillende servers?
nieuw?
edit: Geometries
dubbel edit. Helemaal zat!
Hop schone windows, format etc etc. Zometeen alles van mn andere hdd waar bf opstaat wegmikken en dan nog maar is kijken met de full.1.3
[ Voor 66% gewijzigd door Tomino op 02-07-2006 12:25 . Reden: extra info ]
Anoniem: 68393
Als ik Lighting op Low zet en Apply druk, dan gaat Dynamic Shadows ineens op Off. Ik kan Dynamic Shadows niet meer aanzetten behalve als Lighting op Medium of High staat.
AMD Athlon X2 4200+
2x 1GB DDR2 PC6400 Corsair
Sapphire Radeon X1900 XT
Iemand een idee? Ik heb de laatste drivers.
[rml][ PC] Battlefield 2 - Deel XXXVIII[/rml].
Anoniem: 167410
ik krijg telkens unknown error,
patch 1.3
Dit topic is gesloten.
Ook slow-chat, one-liners en andere nutteloze replies horen hier niet thuis!