Lees de topicwarning nog eens goed
[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 29-06-2006 18:49 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 156862
[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 29-06-2006 18:49 ]
Anoniem: 102880
Ik heb een koperhoofdje en de reden voor mij om die aan te schaffen boven die G5 was ten eerste de 4 duimknoppen tov die ene die de G5 heeft. En dan dat mooie blauwe licht wat mooi kleurt bij mijn G15 tobo.Anoniem: 178361 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:35:
Dus het veranderen van de DPI ingame heeft ook zijn keerzijde, of is dat gewoon een kwestie van gewenning?
Zijn er trouwens ook mensen die ervaringen hebben met de Razer Copperhead? (Laser 2000dpi) In tests komt hij er marginaal beter uit dan de G5. Ik wil vanavond mijn nieuwe muisje ophalen maar wil wel de juiste keuze maken.
Edit
[...]
Wordt geschut niet als een voertuig gezien? want je kunt voor normaal, voertuigen, en vliegend spul aparte muis instellingen doen.
2gig is sowieso wel relax voor bf2, maar op hoeveel intern geheugen staat windows ingesteld?
[ Voor 69% gewijzigd door Crash op 29-06-2006 18:49 ]
Virtueel geheugen is niet expliciet je interne geheugen, je kan je virtuele geheugen instellen inAnoniem: 156862 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:15:
Alleen hij zegt na het spelen altijd dat hij onvoldoende virtueel geheugen heeft. Dat wil dus gewoon zeggen dat ie snakt naar meer intern geheugen. Of ben ik beter af met een nieuwe graka (ik heb nog agp)
PS5 PSN: UnrealKazu
Anoniem: 109640
Ik ga mensen op die server maar even ownen danMarcoZ20 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:53:
[...]
speel laatste tijd regelmatig op amerikaanse servers en heb dan indd een ping van rond de 100. Kan er echter goed mee spelen, dus weet niet wat er niet fijn aan zou moeten zijn?
Anoniem: 156862
Dat snap ik maar ik heb niet echt trek in een swappende hd tijdens het gamen. Dus lijkt 2 gig intern de beste optie. Jammer genoeg is windows zo stupid om altijd ook het virtuele geheugen aan te spreken.Kazu schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:36:
[...]
Virtueel geheugen is niet expliciet je interne geheugen, je kan je virtuele geheugen instellen in
Configuratiescherm > Systeem > Geavanceerd > Prestaties > Geavanceerd > Virtueel geheugen.
Kijk daar 'ns rond zou ik zeggen
[ Voor 4% gewijzigd door Indy91 op 29-06-2006 16:51 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Anoniem: 178361
Aaargh... Ik heb echt nog een hoop te leren. lol Ik had er nooit bij stil gestaan dat je je muis kon configureren zoals je het lekker vindt... Ik speel nog gewoon met de standaard instellingen en ja ik scroll dus naar mijn volgende wapen. Ik wil mijn silenced gun pakken omdat mijn ammo van mijn main gun op is, Scroll een keer teveel en sta met een mes in m´n handen...MarcoZ20 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:27: links schieten, rechts inzoomen, middelste muisknop gebruik ik helemaal niet bedenk ik me net. Maar eens instellen als parachute of main weapon ofzo.
Wisselen tussen wapens doe ik gewoon via de 1,2,3,4 toetsen. Zit daardoor wel eens met het verkeerde wapen in m'n handen
Als jij je sensitivity on-the-fly aanpast, dan ben je je dpi aan het veranderen. Correct me if I am wrongIndy91 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:51:
Me is very confused know.....Als jullie G5-gebruikers de dpi aanpassen naar lagere dpi waarde zoals 400/800 dan missen jullie toch altijd precisie, omdat de muis dan minder bewegingen/inch kan registreren?
Ik heb zelf een razer db muis. Ik laat de dpi waarde altijd op 1600dpi staan om de maximale precisie te kunnen behouden. Indien de situatie een lagere (sniping) of hogere sensitivity (geschutskoepel) vraagt, pas ik on-the-fly de sensitivity aan.
[ Voor 11% gewijzigd door Joe Presto op 29-06-2006 18:17 ]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Anoniem: 127429
Zooooo herkenbaarAnoniem: 178361 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:53:
[...]
Ik speel nog gewoon met de standaard instellingen en ja ik scroll dus naar mijn volgende wapen. Ik wil mijn silenced gun pakken omdat mijn ammo van mijn main gun op is, Scroll een keer teveel en sta met een mes in m´n handen...
Als de yanks dat doen of misschien zelfs de PLA, dan ja... dat is niet echt eerlijk want het is hoogst onwaarschijnlijk dat dit ooit gebeurt.Grrr, wat heb ik een hekel aan mannetjes die met een c4 beplakt jeepje tegen je tank aan rijden
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Anoniem: 119627
Als je aa aan- of uitzet, moet je het spel eerst herstarten.Anoniem: 119627 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:35:
Weet er iemand waarom ik aa niet aankrijg ??
Ik heb bf2 v.1.3 draaiend op 1280*xxx op max settings met een intel pentium 3.2Ghz, 1024 mb ram, 7800 gt. Ik kan het spel vlot spelen maar als ik aa opzet, schakelt hij zijn eigen gewoon direct weer uit. Ook op lagere resoluties 1024*768 wil het niet werken ...
omdat je dan niet meer kan spawnkillen in karkand?Shabbaman schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:17:
Grrr, wat heb ik een hekel aan mannetjes die met een c4 beplakt jeepje tegen je tank aan rijden![]()
ZO, dat lucht op.
[ Voor 33% gewijzigd door R-O-Y op 29-06-2006 20:16 ]
Anoniem: 178361 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:41:
Ik heb net m'n G5 opgehaald en geïnstalleerd... ( Is trouwens ook een fijn muisje voor internet
)
Ik ga hem gelijk ff uitesten waar ik hem voor gekocht heb!
Anoniem: 119627
Ja dat zegt hij:Lostcuban schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:39:
[...]
Als je aa aan- of uitzet, moet je het spel eerst herstarten.
Anoniem: 180508
kijk ff je instellingen in windows zelf.Anoniem: 119627 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 21:20:
[...]
Ja dat zegt hij:
Gelieve battlefield 2 te herstarten blabla, ik klik op oke
AA is uitgeschakeld, ook achter herstarten is het nog uitgeschakelt ::S
Dat parachute verhaal klikt me bekend in de orenAnoniem: 127429 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:06:
[...]
Zooooo herkenbaarHeb nu ook mijn mes en pistol op de duimtoetsen gezet, parachute op de knop 'onder' het scrollwieltje. Vooral dat laatste is handig omdat ik geregeld de '9' wel eens miste en met mijn bakkes op de plaveien terechtkwam
Anoniem: 153621
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 30-06-2006 00:45 ]
Waarom moet je altijd ranks erbij halen?Anoniem: 153621 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 00:41:
Grappige was dat de laagste rang een master-sergeant was en de hoogste een 3 -star general ( aan beide zijden trouwens ) Heel veel majors,kapiteins,luitenanten,en sergeant-majors/first sergeants.
Wat een avond!
Ook een major kan UberNoob zijn.... Geen leven hebben en 8 uur per dag achter BF2 zitten wil nog niet zeggen dat je goed bent.Tomino schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:13:
Mensen met hoge ranks hebben er al wel meer uurtjes op zitten.. Ik heb liever een major oid in mn chopper dan een private hoor of lance corporal.. DAn kijk ik wel naar ranks.
[ Voor 10% gewijzigd door Eindhoven657 op 30-06-2006 09:22 ]
Tja vertel mij wat ik werd gisteravond compleet in de pan gehakt door een private...Eindhoven schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:21:
[...]
Ook een major kan UberNoob zijn.... Geen leven hebben en 8 uur per dag achter BF2 zitten wil nog niet zeggen dat je goed bent.
En daarbij zijn er genoeg die na een aantal maanden met een nieuw account beginnen...
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 178361 op 30-06-2006 10:19 ]
Weet je wat helpt als een Heli achter je zit. In 1 keer flink omhoog gaan. En dan een looping maken Dan word het opeens moeilijk volgen. Je hebt dan wel geen Lynx maar een Cobra of een Havoc (Mi-28) kan het ook wel in BF2 danAnoniem: 178361 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:15:
[...]
Tja vertel mij wat ik werd gisteravond compleet in de pan gehakt door een private...![]()
Allebei in de attackheli. Ik moet zeggen ik kan dat ding goed in de lucht houden, Groundtargets zijn kinderspel en flying targets, op jets na meestal ook geen Mega groot probleem. Deze kerel echter, bleef mij maar opzoeken en afmaken. We zaten op Dragon Valley en keer op keer kreeg hij het voor elkaar om achter me te komen en kwijt raken lukte me gewoon NIET... Mijn gunner was redelijk bedreven maar wij hebben hem 1 keer uit de lucht geschoten tegen een keer of 8 voor hem.
Hij kreeg vervolgens ook nog de Gold Star...
LoL zeg dat wel op die serverAnoniem: 153621 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 00:41:
Zo... had vandaag een hele leuke dag op het slagveld bij de 'duckies'.
Beide partijen waren aan elkaar gewaagd, beiden kanten hadden inzicht in oorlogstaktiek
en probeerden dit op elkaar uit zodat uiteindelijk het erop neerkwam wie individueel de meeste kills
maakte waardoor de tegenstander z'n aantal verminderde. Spel ging op en neer en iedereen postioneerde zich telkens weer anders als het gevecht erom vroeg. Commanders waren ook aan elkaar gewaagd. Alles kwam op tijd en de orders waren helder en elke SQL wist hoe te werken en de rest van de members deden ook erg goed mee en niemand! verzaakte.Ook de piloten /vliegeniers in de heli's en de jets waren echt goed en deden hun werk waardoor keer op keer leek alsof er een doorbraak kwam maar elke keer wist de verliezende partij terug te vechten zodat de net verloren basis weer in handen kwam. Zoals ik al zei: Spel golfde op en neer en uiteindelijk wonnen we van de 5 matches er 3. Kortom nipt maar wel heel erg leuk en grote pluim voor de tegenstander. Grappige was dat de laagste rang een master-sergeant was en de hoogste een 3 -star general ( aan beide zijden trouwens ) Heel veel majors,kapiteins,luitenanten,en sergeant-majors/first sergeants.
Wat een avond!
oke ik volg je nou niet helemaalTomino schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 08:45:
OFtewel, hier is battlefield voor gemaakt en het hoort eigenlijk niet bijzonder te zijn, is het helaas wel..
Onder welke naam speel jij?
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 30-06-2006 11:09 ]
Ik klom als een razende, daaide al dan niet via een looping maar hij ging hooveren keerde om en had mij al in zijn vizier. Ik had als enige voordeel dat ik een veel grotere snelheid had en van schuinboven hem kwam waardoor ik hem die ene keer heb neergehaald. Hij had blijkbaar niet verwacht dat ik hem wel in mijn vizier hield tijdens het loopen. (ik wist waar hij ongeveer was) Ik vlieg meestal met camera 2 Dus dat je het "dashboard" niet ziet. Je zicht wordt daar echt 10x beter van. Helemaal als je aan het gunnen bent.Twix schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:37:
[...]
Weet je wat helpt als een Heli achter je zit. In 1 keer flink omhoog gaan. En dan een looping maken Dan word het opeens moeilijk volgen. Je hebt dan wel geen Lynx maar een Cobra of een Havoc (Mi-28) kan het ook wel in BF2 dan.
Duik nooit naar beneden omdat je dan in de target range van de Hell-fire missle zit en dan ben je helemaal nat als die een bedreven co-pilot bij zich heeft.
Inprincipe gaat het ook niet om welke rank je hebt want idd een hoge rank is niet altijdMarcoZ20 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 08:53:
Waarom moet je altijd ranks erbij halen?![]()
Tis nou niet echt zo dat mensen met hoge ranking ook goed spelen.....
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 30-06-2006 11:39 ]
Soms loopt het indd wel lekker jah.Anoniem: 153621 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:08:
[...]
En of mensen dan no life hebben als ze veel spelen is natuurlij onzin want dat zal mij
of wie dan ook boeien. Die keuze maak je zelf en je hoeft aan niemand verantwoording
af te leggen hiervoor alleen het grote voordeel is wel dat je geen spelers hebt die het spel
'verzieken' met een beetje rondlopen/stilstaan en als noob alles opeisen terwijl ze eerder je
als team benadelen ipv helpen. Als ik BF2 speel dan wil ik als het kan altijd winnen en
er moeite voor doen/leren en professioneel zijn ook als het maar een spel isdoor
er mijn best voor te doen,collega spelers te helpen waar nodig en een squad joinen zodat je het gezamelijk! probeert te winnen. Daar is BF2 voor gemaakt...een teamspel!
Dat zegt echt HELEMAAL niets...mensen die al heel lang spelen maar nooit vliegen kunnen enorm zuigen in een heli...en andersom...ik heb net een nieuwe account en ben nog private....maar op mn andere account heb ik er al 400 uur vliegen op zitten...dus wat heb je dan liever??Tomino schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:13:
Mensen met hoge ranks hebben er al wel meer uurtjes op zitten.. Ik heb liever een major oid in mn chopper dan een private hoor of lance corporal.. DAn kijk ik wel naar ranks.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 30-06-2006 11:32 ]
ik zeg meestal:Anoniem: 102880 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:22:
[...]
Dus wat ik wil zeggen...rank zegt niets!
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 30-06-2006 11:26 ]
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Je speelde gewoon een spelletje door te doen alsof je een noob bent maar je bent het eigenlijkAnoniem: 102880 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:22:
Dat zegt echt HELEMAAL niets...mensen die al heel lang spelen maar nooit vliegen kunnen enorm zuigen in een heli...en andersom...ik heb net een nieuwe account en ben nog private....maar op mn andere account heb ik er al 400 uur vliegen op zitten...dus wat heb je dan liever??
Heel goed dat je er niet op in bent gegaan want als het echte kerels waren dan hadden ze je bombardementen gewoon ontweken of desnoods een plane gepakt ipv te janken.
Van de week nog zo om gelachen...zat ff in Oman...was een clan? genaamd [MEGA] en dat was een groepje van een man of 4 die alleen maar in tanks en APC´s vlaggen aant overnemen waren. En ik was ze natuurlijk continu aan het bombarderen. Op een gegeven moment zaten ze te zeiken dat ik maar op de grond moest komen want ik was een noob en dan zouden ze me wel ff pwnen. Dus ik zeg: Kom maar lekker de lucht in....
Toen gingen ze miauwen dat ik een planewhore en een noob was omdat ik nog private was en niet in een clan zat (K had mn prefix er niet voor staan ivm met een virgin account, k zit nota bene in 2 clans). Uiteindelijk was ik 2e geworden alleen met vliegen (kills) terwijl zij vlaggen aan t cappen waren in armour...
Nee hoor..ik deed niet eens alsof...ik had gewoon voor de lol een nieuwe account aangemaakt ( Ub3r-l337-pilotAnoniem: 153621 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:50:
[...]
Je speelde gewoon een spelletje door te doen alsof je een noob bent maar je bent het eigenlijk
niet. Je bent gewoon een planewhoreNiks mis mee met dit want je bent niet de enige
die dit doet. En idd zegt een rank niet echt hoe goed je bent maar geeft wel aan dat je over bepaalde skills bezit gedurende lange tijd.
Ja ze gingen ook niet in de AA zitten ofzo...ja 1 of 2x maar toen heb ik ze gelijk afgestraft. Ze hebben een paar keer geprobeerd te vliegen...maar dat waren meer kamikaze acties...verder maakte ze geen kans....alleen maar in voertuigen vlaggen cappen....en het liefst nog in armour...[...]
Heel goed dat je er niet op in bent gegaan want als het echte kerels waren dan hadden ze je bombardementen gewoon ontweken of desnoods een plane gepakt ipv te janken.
Dus hun reactie is eerder een teken van onmacht en desperaatheid.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 30-06-2006 12:05 ]
Tja, Als je weet dat er jets in de lucht zijn en die willen jou graag fryen, lijkt het mij heel simpel... Geen armor. Dan zie je mij ook niet op je HUD. Pas als je vlak overvliegt zie je wat mensjes lopen maar vaak ben je dan te laat om je bommen te droppen. Nadat je omgekeerd bent (want je komt zeker terug) Maak ik dat ik weg kom... En dan maar hopen dat je tijd genoeg hebt gehad om de vlag te cappen.Anoniem: 102880 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:03:
[...]
Ja ze gingen ook niet in de AA zitten ofzo...ja 1 of 2x maar toen heb ik ze gelijk afgestraft. Ze hebben een paar keer geprobeerd te vliegen...maar dat waren meer kamikaze acties...verder maakte ze geen kans....alleen maar in voertuigen vlaggen cappen....en het liefst nog in armour...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
AA is beter in patch 1.3. Gewoon goed flares gebruiken. Ook als je een lock hoort achter je kijken zodat je de raketten aan ziet komen en kan ontwijkenThe Widow Maker schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:33:
het enige waar ik nu toch nog niets van snap is die AA. Wat hebben ze ermee gedaan? vroeger kreeg je een lock, en was flares en een afterburner genoeg om de boel te ontwijken, maar ik ben afgelopen 5 rondes echt geen een keer ontsnapt aan de AA. hoe moet dat?
je BRS is 43, zo geownd zijn ze dus nietAnoniem: 102880 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:03:
[...]
Nee hoor..ik deed niet eens alsof...ik had gewoon voor de lol een nieuwe account aangemaakt ( Ub3r-l337-pilot) en daar was ik gewoon mee gaan spelen. Heb ik ook tegen ze gezegd toen ze me noob noemde om mn rank...en ik verbeeld me verder ook niets...ik ben een gemiddelde infanterist maar vliegen is gewoon mijn ding....dus hij zal me gerust wel pwnen op de grond...
[ Voor 39% gewijzigd door R-O-Y op 30-06-2006 15:40 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Laat ik het zo zeggen : Enige waar ik mijn DPI op de muis zelf @ 800 zet is voor de TV guided + Gunner positie in een heliIndy91 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:56:
@Nero355: Uitleg is erg duidelijk. Zat ik dus toch goed…..altijd de maximale dpi gebruiken en evt. de sensitivity on-the-fly aanpassen naar gelang de situatie.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
11x lol +1nero355 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:59:
Leuk spelletje : Tel het aantal keer dat ik sensitivity heb geschreven![]()
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 178361 op 30-06-2006 15:43 ]
Wat een gevoelige persoonlijkheid is het ook die nero
Duidelijk verhaal
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Kweet niet hoe het bij G5 gaat, maar bij de Razer DB kun je de sensitivity ingame aanpassen middels een combinatie van één van de zijknoppen en het scroll wiel.Anoniem: 178361 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:26:Hoe kan ik dan mijn sensitivity on-the-fly aanpassen?
Volgens mij is dat min of meer afhankelijk wat voor een type speler je bent: high sens (weinig cm/360°) of low sens (veel cm/360°). Bij mij varieert de sensitivity tussen 6/10 en 8/10.Equalized schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:35:
[...]En wat beveel jij aan om bij sensitivity in BF2 zelf te zetten? Dus 2000dpi op mijn muis, en in BF2 dus zo laag mogelijk?
nee dat is een fout van bf2. Soms laat je zonder unlocks. Ik speel zelf altijg gewoon verder omdat er genoeg goede wapens bij zittenpt0x schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:01:
ik heb wel eens het probleem dat mijn unlockte wapens niet te selecteren zijn. als ik dan 10 minuten later het spel start pakt hij ze wel
is hier een oplossing voor ?
Dat zeg ik dus de hele tijd : Je past niet je sensitivity aan, maar het aantal DPI !!!Anoniem: 178361 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:26:
@nero355
Hoe kan ik dan mijn sensitivity on-the-fly aanpassen? Want wat ik zo uit jouw verhaal haal makes sense, hoge dpi + low sensitivity,Maar wanneer ik lig te snipen wil ik de allerlaagste sensitivity mogelijk. Wanneer ik dan weer in een tank stap kan ik die lage sensitivity niet gebruiken.
Dus is het mogelijk om de sensitvity on-the-fly aan te passen? en hoe dan? Óf moet ik mijn muis standaard op ~2000 dpi zetten en dan de sensitivity naar bijv. 0.3 zetten (general settings) en vehicles op 0.8 sensitivity ofzo?
en hoe vaak heb ik sensitivity getypt?![]()
Dat is meer de delay op je USB "lijntje". 500 Hz is 2 ms en 1000 Hz is 1/0 ms zogenaamd echter bij 1000 Hz krijg ik soort vage vertraging dat veel te veel op het vreselijk enge "negative accerelatie" lijkt en daarom doe je juist "Enhance pointer precision" uit in WindowsEqualized schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:35:
Duidelijk verhaal. Maar hoe zit het nou met dat aantal Hz wat ik in mijn Razer Configurator kan instellen? Ik dacht dat dat 125, 500 en 1000 Hz was.
En wat beveel jij aan om bij sensitivity in BF2 zelf te zetten? Dus 2000dpi op mijn muis, en in BF2 dus zo laag mogelijk?
[ Voor 25% gewijzigd door nero355 op 30-06-2006 16:15 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 178361 op 30-06-2006 16:19 ]
Bij mijn Copperhead was het 2 weken wennen aan Desktop gebruik en 1 maand ofzo voor GamesAnoniem: 178361 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:15:
Ok Thx. Ik ga vanavond wel even een beetje met de settings kloten want gister had ik toch een vrij grote nachtmerrie van mijn nieuwe muisje... 1 avond spelen: Ahum 4 kills(1 chopper, 2x C4, 1x headshot -was meer geluk dan wijsheid, hij liep voor m´n loop langs)
Ik moet zeggen vliegen ging prima maar richten wou echt voor geen meter... Schoot van de ene kant van het beeld naar de andere kant, werd er bijna duizelig van...
Same hereAnoniem: 102880 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:23:
Ik heb hetzelfde probleem met sens. in BF2....je kan alleen maar met stappen van 0.1 en ik wil er ook iets tussenin hebben..het ene is net te langzaam en t andere net te snel
[ Voor 19% gewijzigd door nero355 op 30-06-2006 16:28 ]
1 maand??? Dat betekent dus gewoon 1 maand langnero355 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:28:
[...]
Bij mijn Copperhead was het 2 weken wennen aan Desktop gebruik en 1 maand ofzo voor Games
Maar daarna
Gelukkig kan ik mijn dpi dan nog weer aanpassen met stapjes van 50, dus als het nét iets te snel gaat kan ik hem altijd nog op 1950 dpi zetten.[...]
Same here
K:D van 1:1 ofzo heel de tijd of slechter.Anoniem: 178361 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:37:
1 maand??? Dat betekent dus gewoon 1 maand langscores?
[ Voor 112% gewijzigd door MensionXL op 30-06-2006 17:52 ]
Huh? Je was altijd rechts, maar bent nu opeens links?Kazu schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:26:
Daarbij kwam ook nog 'ns dat ik een maand daarvoor van linkshandig naar rechtshandig ben gegaan, FPS games waren echt één grote hel
Dat kan. Als je bijv. bij veelvuldig muisgebruik last krijgt van van pijnlijke pezen in je vingers, ben je wel haast verplicht van muis hand te wisselen. Het kost de eerste weken/maanden wel wat moeite, maar het is te doen.KreKkeR schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 19:10:
[...]
Huh? Je was altijd rechts, maar bent nu opeens links Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Hoe is dat zo gekomen?
Wehehe, neeKreKkeR schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 19:10:
[...]
Huh? Je was altijd rechts, maar bent nu opeens links?![]()
Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Hoe is dat zo gekomen?
Of begrijp ik het verkeerd?
[ Voor 37% gewijzigd door Equalized op 30-06-2006 20:14 ]
sar·cas·me (het ~)
Nee, de Logitech G5 Laser mouseAnoniem: 153621 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 20:03:
ff tussendoor:![]()
Wat bedoelen jullie nu met een G5? let eens ff op dat wat voor jullie logisch klinkt
als afkorting voor anderen abacadabra is en dus vervelend kan overkomen met al die
afkortingen..Bedoelen jullie dit ermee of iets anders en zo ja wat dan wel...
[ Voor 15% gewijzigd door Kazu op 30-06-2006 20:14 ]
[ Voor 123% gewijzigd door Equalized op 30-06-2006 20:14 . Reden: edit ]
sar·cas·me (het ~)
ja maar ik lees niet alle pagina's terug heb wel wat meer te doen en reageer meestal wat op de laatste pagina staat als het al interessant voor mij is.Kazu schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 20:11:
Nee, de Logitech G5 Laser mouse
Edit: Als vervolg op wat Equalized zegt: Idd, de G5 is aardig bekend en we hebben al een paar pagina's de term G5 icm muis gebruikt, dus 't was relatief makkelijk te achterhalen
sar·cas·me (het ~)
Goed verhaal dit.nero355 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:59:
* nero355 flipt helemaal na lezen G5 en Copperhead geneuzel i.c.m. tanks voor de zoveelste keer
Kijk lieve mensjes het zit zo =>
Laten we ten eerste eens is kijken naar zo'n gezellig 2000 dpi sensortje van die lieve AMnogwat mensjes die voor alle muizen fabrikanten zowat sensoren leveren :
Het aantal DPI is het aantal Dots Per Inch dat een sensor onderaan je muisje scant als je dus 254 mm. beweegt () !!
Des te meer DPI des te meer pixels je aflegt tijdens 1 beweging van 254 mm.
Dan hebben we nog je Sensitivity die je in een game kan instellen :
In principe bepaal je hiermee hoeveel pixels je crosshair beweegt tijdens een beweging.
Des te lagere sensitivity des te minder pixels je crosshair overslaat.
Des te hoger je sensitivity des te meer pixels je crosshair overslaat.
En dan hebben we dus nog de combinatie van DPI + Sensitivity :
Lage DPI + Lage sensitivity = Hele langzame beweging en een 360 graden beweging duurt eeuwen...
Lage DPI + Hoge sensitivity = Snelle beweging, maar je mist heel veel pixels waardoor dat ventje op een flinke afstand moeilijker te raken is.
Hoge DPI + Hoge Sensitivity = Leuk als je misselijk wil worden en met een shotgun rondloopt
Hoge DPI + Lage sensitivity = DE ideale combinatie omdat je dan =>
1. Weinig pixels overslaat met je crosshair.
2. Veel stipjes met 254 mm. scant met je muis en daardoor sneller beweegt over die hele lange weg met heel veel pixels door je lage sensitivity !!
Nou nog alle spellenmakers overtuigen om een mogelijkheid van 0.00 t/m 100 ofzo bij de sensitivity instellingen mogelijk te maken en verplicht zoals bij BF2 maar dan NOG uitgebreider de sensitivity instelbaar te maken
* nero355 hoopt dat we nu nooit meer van die lame "Ooh look at me and my fast turning tank turret with my 2000 dpi mouse" posts/opmerkingen krijgen
Leuk spelletje : Tel het aantal keer dat ik sensitivity heb geschreven![]()
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Kleine, maar toch grote correctie. Omdat EA (als groot commercieel bedrijf) het uitgeeft is het alleen maar geld verdienen, geld verdienen en nog eens geld verdienen. (Zei ik geld verdienen?fusion.fake schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:42:
ik heb het zelfde al een jaartje ofzo. het enige wat ik kan zeggen is
Electronic Arts = Gay. (de maker van het spel) uitgever van het spel
maar goed als het niet deert wat maakt het uit ?
(afgezien van de regurlar crashes en connection lost problemen natuurlijk .. soms heb ik zin die "patch" makers te wurgen ofzo)
sar·cas·me (het ~)
www.avpnews.com
Wat denk je dat er in het echt gebeurt als je met een .30 wapen door een dun muurtje schiet? die kogel gaat er gewoon doorheen hoorskullsplitter schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 23:22:
Ik werd me laatst toch een partij ziek van exploit users... Met hun tank in het gebouw draaien en dan door muren heen schieten, hetzelfde met de PKM bij een dun muurtje, echt, arg!
Optie voor BF3EyeWitness schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:28:
[...]
Wat denk je wat er in het echt gebeurd als je met een tank op een muur knalt? Juist, knalt uit elkaar ...
[ Voor 37% gewijzigd door Widow op 01-07-2006 10:32 ]
Wat denk je wat er in het echt gebeurd als je met een tank op een muur knalt? Juist, knalt uit elkaar ...The Widow Maker schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:26:
[...]
Wat denk je dat er in het echt gebeurt als je met een .30 wapen door een dun muurtje schiet? die kogel gaat er gewoon doorheen hoor
Netzoals in die game Black zeker, waar alles kapot kan?EyeWitness schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:28:
[...]
Wat denk je wat er in het echt gebeurd als je met een tank op een muur knalt? Juist, knalt uit elkaar ...
sar·cas·me (het ~)
Anoniem: 158070
Kan nog erger, mijn pc sluit niet eens meer normaal af na installatie van BF2. Krijg eerst een stuk of 5 foutmeldingen voordat ie uit gaatblubbers schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:23:
hoi,
ik heb pas battlefield 2 deluxe edition gekocht en na het spelen als ik afsluit krijg ik 2 keer het fout-toontje van windows te horen, maar krijg geen melding..
wat kan dit zijn ?
Anoniem: 52352
Nooit gezien, ik zou je pc maar eens flink laten nakijken.The Widow Maker schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:30:
godver welke mongool heeft dit spel ontworpen zeg, ik heb nu al 5x BF2 met SF en daarna die 1.3 patch geinstalleert, maar elke keer weer "in bf2.exe is n fout opgetreden en moet worden afgesloten"..
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 52352 op 01-07-2006 12:34 ]
^ Wat hij zegt.
And it goes BRAAAAAPP!
nu heb ik eerst bf2 naar 1.1 geupdate, daarna SF erop (die zegt dan niet meer van updating BF2 to 1.1), daarna 1.3 erop en dan werkt het eindelijk zoals ik wilAnoniem: 52352 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:33:
[...]
Nooit gezien, ik zou je pc maar eens flink laten nakijken.
Fouten met BF2 zijn meetal dat je terugknalt naar de desktop zonder wat voor melding dan ook of problemen met de verbinding.
En als je je pc eens opnieuw opgebouwd heb zal je zien dat het best een aardig ontworpen spelletje is, hulde aan de (klaarblijkelijk) Oost-Aziatische ontwerper dus.
Halverwege Juli staat een open beta voor 1.4 geplanned, dus ik schat dat EA nog een maandje heeft om dan alle gevonden bugs eruit te halen en dat dan in Augustus de final 1.4 uit komt.Z-Dragon schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 13:19:
Heeft iemand enig idee wanneer er nog eens een patch uitkomt? 1.3 was werkelijk de allerslechtste tot nu toe. Bestaande problemen zijn niet opgelost en er zijn er alleen maar verschrikkelijk irritante voor teruggekomen. BF2 is voor mij niet speelbaar meer als ik geen enkele squad kan joinen en maar "There's a problem with your connection" --> "Connection to server lost" blijf krijgen. (Ook niet na tig herinstallaties.)
[ Voor 55% gewijzigd door Z-Dragon op 01-07-2006 15:18 ]
^ Wat hij zegt.
Anoniem: 25735
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 25735 op 01-07-2006 16:07 ]
Anoniem: 158070
Ik heb idd al een paar dagen geen last meer ervan gehad, spel loopt eigenlijk geweldig!Anoniem: 178361 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 16:02:
Ik ben even benieuwd: Is het aantal CTD's van v1.3 de afgelopen tijd ook afgenomen? Ik lees weinig gewhine meer erover
Spel herstartenAnoniem: 25735 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 16:07:
Hoe kan ik zelf in het unlock menu komen?
Ik heb namelijk in BF2 normaal wel 2x 2 unlocks gehad, maar als ik SF weer ga spelen is mun 2e unlock wapen voor medic en sniper niet aanwezig. Is dit normaal of doe ik iets verkeerd?
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 158070 op 01-07-2006 16:28 ]
Anoniem: 107573
1.3 dus.Anoniem: 107573 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 16:31:
Same here. Geen CTD's meer laatste tijd, wel af en toe en in mindere mate connection problems.
Iig beter dan wat het geweest is. Hoe het komt? Geen flauw idee
^ Wat hij zegt.
Anoniem: 107573
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq