[PC] Battlefield 2 - Deel XXXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 4.681 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156862

Lees de topicwarning nog eens goed ;)

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 29-06-2006 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Anoniem: 178361 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:35:
Dus het veranderen van de DPI ingame heeft ook zijn keerzijde, of is dat gewoon een kwestie van gewenning?

Zijn er trouwens ook mensen die ervaringen hebben met de Razer Copperhead? (Laser 2000dpi) In tests komt hij er marginaal beter uit dan de G5. Ik wil vanavond mijn nieuwe muisje ophalen maar wil wel de juiste keuze maken. :)

Edit

[...]

Wordt geschut niet als een voertuig gezien? want je kunt voor normaal, voertuigen, en vliegend spul aparte muis instellingen doen.
Ik heb een koperhoofdje en de reden voor mij om die aan te schaffen boven die G5 was ten eerste de 4 duimknoppen tov die ene die de G5 heeft. En dan dat mooie blauwe licht wat mooi kleurt bij mijn G15 tobo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 21:36
2gig is sowieso wel relax voor bf2, maar op hoeveel intern geheugen staat windows ingesteld?

[ Voor 69% gewijzigd door Crash op 29-06-2006 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-04 13:21
Anoniem: 156862 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:15:
Alleen hij zegt na het spelen altijd dat hij onvoldoende virtueel geheugen heeft. Dat wil dus gewoon zeggen dat ie snakt naar meer intern geheugen. Of ben ik beter af met een nieuwe graka (ik heb nog agp)
Virtueel geheugen is niet expliciet je interne geheugen, je kan je virtuele geheugen instellen in
Configuratiescherm > Systeem > Geavanceerd > Prestaties > Geavanceerd > Virtueel geheugen.

Kijk daar 'ns rond zou ik zeggen :)

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

MarcoZ20 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:53:
[...]

speel laatste tijd regelmatig op amerikaanse servers en heb dan indd een ping van rond de 100. Kan er echter goed mee spelen, dus weet niet wat er niet fijn aan zou moeten zijn?
Ik ga mensen op die server maar even ownen dan (8> :P
----------------------------------------------------------------------------------
ja met ping van 100 spelen is nog wel te doen maar niet als het onstabiel is.
light eigenlijk aan wat voor server het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156862

Kazu schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:36:
[...]

Virtueel geheugen is niet expliciet je interne geheugen, je kan je virtuele geheugen instellen in
Configuratiescherm > Systeem > Geavanceerd > Prestaties > Geavanceerd > Virtueel geheugen.

Kijk daar 'ns rond zou ik zeggen :)
Dat snap ik maar ik heb niet echt trek in een swappende hd tijdens het gamen. Dus lijkt 2 gig intern de beste optie. Jammer genoeg is windows zo stupid om altijd ook het virtuele geheugen aan te spreken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Me is very confused know..... :? Als jullie G5-gebruikers de dpi aanpassen naar lagere dpi waarde zoals 400/800 dan missen jullie toch altijd precisie, omdat de muis dan minder bewegingen/inch kan registreren?
Ik heb zelf een razer db muis. Ik laat de dpi waarde altijd op 1600dpi staan om de maximale precisie te kunnen behouden. Indien de situatie een lagere (sniping) of hogere sensitivity (geschutskoepel) vraagt, pas ik on-the-fly de sensitivity aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Indy91 op 29-06-2006 16:51 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178361

MarcoZ20 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:27: links schieten, rechts inzoomen, middelste muisknop gebruik ik helemaal niet bedenk ik me net. Maar eens instellen als parachute of main weapon ofzo.

Wisselen tussen wapens doe ik gewoon via de 1,2,3,4 toetsen. Zit daardoor wel eens met het verkeerde wapen in m'n handen :X
Aaargh... Ik heb echt nog een hoop te leren. lol Ik had er nooit bij stil gestaan dat je je muis kon configureren zoals je het lekker vindt... Ik speel nog gewoon met de standaard instellingen en ja ik scroll dus naar mijn volgende wapen. Ik wil mijn silenced gun pakken omdat mijn ammo van mijn main gun op is, Scroll een keer teveel en sta met een mes in m´n handen... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Presto
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Indy91 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:51:
Me is very confused know..... :? Als jullie G5-gebruikers de dpi aanpassen naar lagere dpi waarde zoals 400/800 dan missen jullie toch altijd precisie, omdat de muis dan minder bewegingen/inch kan registreren?
Ik heb zelf een razer db muis. Ik laat de dpi waarde altijd op 1600dpi staan om de maximale precisie te kunnen behouden. Indien de situatie een lagere (sniping) of hogere sensitivity (geschutskoepel) vraagt, pas ik on-the-fly de sensitivity aan.
Als jij je sensitivity on-the-fly aanpast, dan ben je je dpi aan het veranderen. Correct me if I am wrong :P Check maar in je configuratie van je ratje, daar zie je waarschijnlijk dat de sensitivity in DPI uitgedrukt is.

EDIT: screenshot config menu razer copperhead bij de razer copperhead config staat idd sensitivity, niet DPI

[ Voor 11% gewijzigd door Joe Presto op 29-06-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:13

Shabbaman

Got love?

Grrr, wat heb ik een hekel aan mannetjes die met een c4 beplakt jeepje tegen je tank aan rijden :(

ZO, dat lucht op.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Anoniem: 178361 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:53:
[...]
Ik speel nog gewoon met de standaard instellingen en ja ik scroll dus naar mijn volgende wapen. Ik wil mijn silenced gun pakken omdat mijn ammo van mijn main gun op is, Scroll een keer teveel en sta met een mes in m´n handen... :|
Zooooo herkenbaar :D Heb nu ook mijn mes en pistol op de duimtoetsen gezet, parachute op de knop 'onder' het scrollwieltje. Vooral dat laatste is handig omdat ik geregeld de '9' wel eens miste en met mijn bakkes op de plaveien terechtkwam :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:20

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Grrr, wat heb ik een hekel aan mannetjes die met een c4 beplakt jeepje tegen je tank aan rijden
Als de yanks dat doen of misschien zelfs de PLA, dan ja... dat is niet echt eerlijk want het is hoogst onwaarschijnlijk dat dit ooit gebeurt.
Maar de MEC.. tja, het zijn in feite georganiseerde terrorristen... en wat doen die? Juist, zelfmoord aanslagen. Als ze het dan nog overleven, naja, dat gebeurt ook wel eens. Maar het is geloofwaardig.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119627

Weet er iemand waarom ik aa niet aankrijg ??
Ik heb bf2 v.1.3 draaiend op 1280*xxx op max settings met een intel pentium 3.2Ghz, 1024 mb ram, 7800 gt. Ik kan het spel vlot spelen maar als ik aa opzet, schakelt hij zijn eigen gewoon direct weer uit :s. Ook op lagere resoluties 1024*768 wil het niet werken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Anoniem: 119627 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:35:
Weet er iemand waarom ik aa niet aankrijg ??
Ik heb bf2 v.1.3 draaiend op 1280*xxx op max settings met een intel pentium 3.2Ghz, 1024 mb ram, 7800 gt. Ik kan het spel vlot spelen maar als ik aa opzet, schakelt hij zijn eigen gewoon direct weer uit :s. Ook op lagere resoluties 1024*768 wil het niet werken ...
Als je aa aan- of uitzet, moet je het spel eerst herstarten.

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-02 00:26

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Shabbaman schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:17:
Grrr, wat heb ik een hekel aan mannetjes die met een c4 beplakt jeepje tegen je tank aan rijden :(

ZO, dat lucht op.
omdat je dan niet meer kan spawnkillen in karkand? :+

ik bestuur die autootjes altijd :P

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-05 08:24
MWHAHA eindelijk gevonden hoe je kan spotten met joystick!!!!

Check DEZE site.

_/-\o_ :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

ik heb zelf joy to key daarvoor. Ik heb de fire knop op de muisknop gebind. Verder de Q ook op een knop. Als ik die indruk en dan "schiet"dan spot ik bvb een jet voor me. Weet ik waar die heen gaat. Met dat programma kan je ook automatisch rakketten schieten O-) (autoclicker in principe, zit ingebouwd :P )

ik kon de site niet lezen ivm met duits enzo :P

edit: voor de liefhebber
http://www.soep-R.nl/uploads/1151638592.rar

[ Voor 33% gewijzigd door R-O-Y op 29-06-2006 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:) Ik heb net m'n G5 opgehaald en geïnstalleerd... ( Is trouwens ook een fijn muisje voor internet ;) )

Ik ga hem gelijk ff uitesten waar ik hem voor gekocht heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Anoniem: 178361 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:41:
:) Ik heb net m'n G5 opgehaald en geïnstalleerd... ( Is trouwens ook een fijn muisje voor internet ;) )

Ik ga hem gelijk ff uitesten waar ik hem voor gekocht heb!
offtopic:
Online darten @ spelpunt.nl?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lostcuban schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:39:
[...]

Als je aa aan- of uitzet, moet je het spel eerst herstarten.
Ja dat zegt hij:

Gelieve battlefield 2 te herstarten blabla, ik klik op oke

AA is uitgeschakeld, ook achter herstarten is het nog uitgeschakelt ::S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180508

Ik heb hier duron 1800 op 2450mhz, een 9800pro 400/380 en gig geheugen van corsair cas 2,5. en een nf7-m. Kan bf2 draaien met alles op high behalve dynamic lightning en shadows, die staan op medium. Iemand enig idee wat ik moet aanschaffen om die laatste 2 en eventueel aa wat hoger te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-05 08:24
Anoniem: 119627 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 21:20:
[...]

Ja dat zegt hij:

Gelieve battlefield 2 te herstarten blabla, ik klik op oke

AA is uitgeschakeld, ook achter herstarten is het nog uitgeschakelt ::S
kijk ff je instellingen in windows zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke instellingen in windows ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aramdin schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:52:
[...]

offtopic:
Online darten @ spelpunt.nl?
lol, sorry. 8)7

Ben zo blij dat ik hem heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@MM2005
wat is jouw ingame nick in battlefield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Anoniem: 127429 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:06:
[...]

Zooooo herkenbaar :D Heb nu ook mijn mes en pistol op de duimtoetsen gezet, parachute op de knop 'onder' het scrollwieltje. Vooral dat laatste is handig omdat ik geregeld de '9' wel eens miste en met mijn bakkes op de plaveien terechtkwam :X
Dat parachute verhaal klikt me bekend in de oren :). ik heb hem ook nog op old school 9 en als ik niet zie waar ik druk ram ik gewoon alle toetsen in dan gaat die vanzelf wel open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621

Zo... had vandaag een hele leuke dag op het slagveld bij de 'duckies'.

Beide partijen waren aan elkaar gewaagd, beiden kanten hadden inzicht in oorlogstaktiek
en probeerden dit op elkaar uit zodat uiteindelijk het erop neerkwam wie individueel de meeste kills
maakte waardoor de tegenstander z'n aantal verminderde. Spel ging op en neer en iedereen postioneerde zich telkens weer anders als het gevecht erom vroeg. Commanders waren ook aan elkaar gewaagd. Alles kwam op tijd en de orders waren helder en elke SQL wist hoe te werken en de rest van de members deden ook erg goed mee en niemand! verzaakte.Ook de piloten /vliegeniers in de heli's en de jets waren echt goed en deden hun werk waardoor keer op keer leek alsof er een doorbraak kwam maar elke keer wist de verliezende partij terug te vechten zodat de net verloren basis weer in handen kwam. Zoals ik al zei: Spel golfde op en neer en uiteindelijk wonnen we van de 5 matches er 3. Kortom nipt maar wel heel erg leuk en grote pluim voor de tegenstander. Grappige was dat de laagste rang een master-sergeant was en de hoogste een 3 -star general ( aan beide zijden trouwens ) Heel veel majors,kapiteins,luitenanten,en sergeant-majors/first sergeants.

Wat een avond! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 30-06-2006 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 22:24
OFtewel, hier is battlefield voor gemaakt en het hoort eigenlijk niet bijzonder te zijn, is het helaas wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Anoniem: 153621 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 00:41:
Grappige was dat de laagste rang een master-sergeant was en de hoogste een 3 -star general ( aan beide zijden trouwens ) Heel veel majors,kapiteins,luitenanten,en sergeant-majors/first sergeants.

Wat een avond! _/-\o_
Waarom moet je altijd ranks erbij halen? 8)7
Tis nou niet echt zo dat mensen met hoge ranking ook goed spelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Mensen met hoge ranks hebben er al wel meer uurtjes op zitten.. Ik heb liever een major oid in mn chopper dan een private hoor of lance corporal.. DAn kijk ik wel naar ranks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-04 11:11
Tomino schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:13:
Mensen met hoge ranks hebben er al wel meer uurtjes op zitten.. Ik heb liever een major oid in mn chopper dan een private hoor of lance corporal.. DAn kijk ik wel naar ranks.
Ook een major kan UberNoob zijn.... Geen leven hebben en 8 uur per dag achter BF2 zitten wil nog niet zeggen dat je goed bent.
En daarbij zijn er genoeg die na een aantal maanden met een nieuw account beginnen...

[ Voor 10% gewijzigd door Eindhoven657 op 30-06-2006 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindhoven schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:21:
[...]

Ook een major kan UberNoob zijn.... Geen leven hebben en 8 uur per dag achter BF2 zitten wil nog niet zeggen dat je goed bent.
En daarbij zijn er genoeg die na een aantal maanden met een nieuw account beginnen...
Tja vertel mij wat ik werd gisteravond compleet in de pan gehakt door een private... :|

Allebei in de attackheli. Ik moet zeggen ik kan dat ding goed in de lucht houden, Groundtargets zijn kinderspel en flying targets, op jets na meestal ook geen Mega groot probleem. Deze kerel echter, bleef mij maar opzoeken en afmaken. We zaten op Dragon Valley en keer op keer kreeg hij het voor elkaar om achter me te komen en kwijt raken lukte me gewoon NIET... Mijn gunner was redelijk bedreven maar wij hebben hem 1 keer uit de lucht geschoten tegen een keer of 8 voor hem.

Hij kreeg vervolgens ook nog de Gold Star... :'(

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 178361 op 30-06-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Anoniem: 178361 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:15:
[...]

Tja vertel mij wat ik werd gisteravond compleet in de pan gehakt door een private... :|

Allebei in de attackheli. Ik moet zeggen ik kan dat ding goed in de lucht houden, Groundtargets zijn kinderspel en flying targets, op jets na meestal ook geen Mega groot probleem. Deze kerel echter, bleef mij maar opzoeken en afmaken. We zaten op Dragon Valley en keer op keer kreeg hij het voor elkaar om achter me te komen en kwijt raken lukte me gewoon NIET... Mijn gunner was redelijk bedreven maar wij hebben hem 1 keer uit de lucht geschoten tegen een keer of 8 voor hem.

Hij kreeg vervolgens ook nog de Gold Star... :'(
Weet je wat helpt als een Heli achter je zit. In 1 keer flink omhoog gaan. En dan een looping maken Dan word het opeens moeilijk volgen. Je hebt dan wel geen Lynx maar een Cobra of een Havoc (Mi-28) kan het ook wel in BF2 dan :).

Duik nooit naar beneden omdat je dan in de target range van de Hell-fire missle zit en dan ben je helemaal nat als die een bedreven co-pilot bij zich heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maxoss schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 21:30:
[...]

kijk ff je instellingen in windows zelf.
Welke instellingen in windows moet ik veranderen voor AA aan te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 00:41:
Zo... had vandaag een hele leuke dag op het slagveld bij de 'duckies'.

Beide partijen waren aan elkaar gewaagd, beiden kanten hadden inzicht in oorlogstaktiek
en probeerden dit op elkaar uit zodat uiteindelijk het erop neerkwam wie individueel de meeste kills
maakte waardoor de tegenstander z'n aantal verminderde. Spel ging op en neer en iedereen postioneerde zich telkens weer anders als het gevecht erom vroeg. Commanders waren ook aan elkaar gewaagd. Alles kwam op tijd en de orders waren helder en elke SQL wist hoe te werken en de rest van de members deden ook erg goed mee en niemand! verzaakte.Ook de piloten /vliegeniers in de heli's en de jets waren echt goed en deden hun werk waardoor keer op keer leek alsof er een doorbraak kwam maar elke keer wist de verliezende partij terug te vechten zodat de net verloren basis weer in handen kwam. Zoals ik al zei: Spel golfde op en neer en uiteindelijk wonnen we van de 5 matches er 3. Kortom nipt maar wel heel erg leuk en grote pluim voor de tegenstander. Grappige was dat de laagste rang een master-sergeant was en de hoogste een 3 -star general ( aan beide zijden trouwens ) Heel veel majors,kapiteins,luitenanten,en sergeant-majors/first sergeants.

Wat een avond! _/-\o_
LoL zeg dat wel op die server
Gelijk me ouwe record verbroken met guns
kan het even niet laten omdat ik me record heb verbroken met een ping van 120 gemmideld (8>
Afbeeldingslocatie: http://img78.imageshack.us/img78/3953/screen0892ra.th.jpg

406 punten als beste squad
Afbeeldingslocatie: http://img159.imageshack.us/img159/3290/squad0sr.th.jpg

Eerlijk gezegd had ik iets meer verwacht van die server, hij staat hoger gewadeerd dan PTG city maps only server.

Ieder geval is hij beter dan de standard public servers als Gamert waar het meestal toch gamert vs public noobs is. dat is echt niet leuk om te spelen met zo stuk ongeregeld zooitje mensen en dan tegen Gamert, het is wel weer te doen(en leuk) als je met je clan daar bezig ben, maar niet alleen.

Ook is het een voordeel dat je alles mag doen daar behalve tkén, je hoort geen gezeik en mensen passen zich aan door op een andere vlag te spawnen in plaats van te beginnen te zeuren spawnraper.

ja wat moet ik anders doen als ik blij een vlag sta :>
ook komt de noobtube dan best goed van pas want bij sommigen vlaggen heb je heel goed overzicht op de spawnpoints >:)
Tomino schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 08:45:
OFtewel, hier is battlefield voor gemaakt en het hoort eigenlijk niet bijzonder te zijn, is het helaas wel..
oke ik volg je nou niet helemaal }:O
Onder welke naam speel jij?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 30-06-2006 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twix schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:37:
[...]
Weet je wat helpt als een Heli achter je zit. In 1 keer flink omhoog gaan. En dan een looping maken Dan word het opeens moeilijk volgen. Je hebt dan wel geen Lynx maar een Cobra of een Havoc (Mi-28) kan het ook wel in BF2 dan :).

Duik nooit naar beneden omdat je dan in de target range van de Hell-fire missle zit en dan ben je helemaal nat als die een bedreven co-pilot bij zich heeft.
Ik klom als een razende, daaide al dan niet via een looping maar hij ging hooveren keerde om en had mij al in zijn vizier. Ik had als enige voordeel dat ik een veel grotere snelheid had en van schuinboven hem kwam waardoor ik hem die ene keer heb neergehaald. Hij had blijkbaar niet verwacht dat ik hem wel in mijn vizier hield tijdens het loopen. (ik wist waar hij ongeveer was) Ik vlieg meestal met camera 2 Dus dat je het "dashboard" niet ziet. Je zicht wordt daar echt 10x beter van. Helemaal als je aan het gunnen bent.

Maar gek genoeg liet hij het zich geen twee keer gebeuren, Ik porbeerde wel te loopen maar hij weet dat wanneer ik mijn snelheid kwijt ben na het stijgen dat ik vroeg of laat wel moet loopen. Barrelrolls straight down hadden een paar keer nut maar na een tijdje zat hij alweer achter me -weliswaar- met een afstandje. Grasmaaien en door het bos vliegen had ook geen nut (meeste beginende piloten raken dan meestal in paniek en zien altijd wel een boompje over het hoofd)

Zelfs toen ik dekking zocht achter een Friendly AA bleef hij zich in mij vastbijten. Dat heeft ie wel moeten bekopen maar dat was niet mijn kill... :|

Al met al was het best grappig maar vond het minder funny dat hij private was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MarcoZ20 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 08:53:

Waarom moet je altijd ranks erbij halen? 8)7
Tis nou niet echt zo dat mensen met hoge ranking ook goed spelen.....
Inprincipe gaat het ook niet om welke rank je hebt want idd een hoge rank is niet altijd
zaligmakend MAAR! het was wel opvallend dat er zoveel hoge ranks waren op deze
server gisteren en het spel zo op en neer golfde en je opvallend veel taktiek zag.
Elke truuk die er was werd zo een beetje van stal gehaald op elke map zodat
niemand er zijn voordeel mee kon doen omdat de vijand het doorzag en er gelijk op
anticipeerde waardoor je gedwongen werd weer iets anders te verzinnen.
Idem met de aanwijzingen van de commanders. Perfect,op tijd, kortom zoals het
hoort.
En het feit dat iedereen in een squad zat, ja iedereen!,en niemand dus zo maar rond
liep of stond stil te niksen en als team opereerde zegt ook heel veel netzo als
het feit dat als je per ongeluk een TK maakte iedereen elkaar vergaf,medic's
keurig achter hun eenheden bleven en alles en iedereen healde,netzo als supply-boys,
die ook keurig of supplyde of ondersteunde met hun machine-geweer en engineers die
in humvee's/MEC wagens achter de tanks/apc's bleven om te herstellen of als shooter/pilot
in een gevechtsheli zaten zodat hun heli telkens werd gerepareerd na een hit.

De piloten in de cobra's en andere gevechtsheli's waren dodelijk,doken vanuit het niets
op en lieten dan hun kanonnen spreken en de BH's bij de USA zaten elke keer vol en
vlogen heel taktisch via omwegen om zo vlaggen te cappen danwel hun manschappen
ergens af te droppen en een aanval op te zetten.
Om maar te zwijgen over de jets die werkelijk fabelachtige piloten hadden die bij elke vlucht
of de tegenstander in de lucht probeerde te verslaan middels dogfights, of met
precieze duikvluchten hun dodelijke lading neergooiden op de vijand en gewoon elke keer
raak hadden.
Je zag gewoon dat iedereen wist watie deed. En dan maakt het spel op zo een avond
heel erg leuk omdat je dan zien hoe spannend zo een spel kan zijn als iedereen het
spelletje perfect beheerst en je op je tenen/vingers moet lopen om er je voordeel mee te doen.

En of mensen dan no life hebben als ze veel spelen is natuurlijk onzin of door sommigen
een whore worden genoemd boeit niet want als je ergens erg goed in bent dan moet je daar
je voordeel mee doen Het gaat tenslotte om winnen en hoe je dat doet mits normaal spel
dus en dat houdt in geen basecampen ofzo want dat is makkelijk cheaten
boeit echt niet.
Dus of je nu elke dag speelt en zo een hoge score/rank haalt:Die keuze maak je gelukkig zelf
want je hoeft er aan niemand verantwoording voor af te leggen. Alleen het grote voordeel is wel
dat je geen spelers hebt die het spel'verzieken' met een beetje rondlopen/stilstaan en als noob alles opeisen terwijl ze eerder je als team benadelen ipv helpen. Ik heb liever als je als nieuweling mee wilt doen dat je gewoon meehobbelt in een squad en zo goed als kwaad ondersteunt/schiet etc dan dat je bijvoorbeeld 20 keer alleen ergens rondloopt en maar wat doet zoals 10 keer denkt te kunnen vliegen maar elke keer na de landing crasht en wij niet over dat voertuig kunnen beschikken en op en aanmerkingen via TS of tekst op je scherm negeert.
Als ik BF2 speel dan wil ik als het kan altijd winnen en er moeite voor doen/leren en
professioneel zijn ook als het maar een spel isdoor
er mijn best voor te doen,collega spelers te helpen waar nodig en een squad joinen zodat je
het gezamelijk! probeert te winnen. Dat is BF2! Een teamspel!

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 30-06-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Anoniem: 153621 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:08:
[...]

En of mensen dan no life hebben als ze veel spelen is natuurlij onzin want dat zal mij
of wie dan ook boeien. Die keuze maak je zelf en je hoeft aan niemand verantwoording
af te leggen hiervoor alleen het grote voordeel is wel dat je geen spelers hebt die het spel
'verzieken' met een beetje rondlopen/stilstaan en als noob alles opeisen terwijl ze eerder je
als team benadelen ipv helpen. Als ik BF2 speel dan wil ik als het kan altijd winnen en
er moeite voor doen/leren en professioneel zijn ook als het maar een spel isdoor
er mijn best voor te doen,collega spelers te helpen waar nodig en een squad joinen zodat je het gezamelijk! probeert te winnen. Daar is BF2 voor gemaakt...een teamspel!
Soms loopt het indd wel lekker jah.
Alleen beetje jammer dat de makers van BF2 besloten hebben dat squads joinen die ergens een vlag aan het cappen zijn (of onderweg zijn naar) terwijl je dood bent niet meer kan, omdat dat geen goede teamplay zou zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tomino schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:13:
Dat zegt echt HELEMAAL niets...mensen die al heel lang spelen maar nooit vliegen kunnen enorm zuigen in een heli...en andersom...ik heb net een nieuwe account en ben nog private....maar op mn andere account heb ik er al 400 uur vliegen op zitten...dus wat heb je dan liever??

Van de week nog zo om gelachen...zat ff in Oman...was een clan? genaamd [MEGA] en dat was een groepje van een man of 4 die alleen maar in tanks en APC´s vlaggen aant overnemen waren. En ik was ze natuurlijk continu aan het bombarderen. Op een gegeven moment zaten ze te zeiken dat ik maar op de grond moest komen want ik was een noob en dan zouden ze me wel ff pwnen. Dus ik zeg: Kom maar lekker de lucht in....
Toen gingen ze miauwen dat ik een planewhore en een noob was omdat ik nog private was en niet in een clan zat (K had mn prefix er niet voor staan ivm met een virgin account, k zit nota bene in 2 clans). Uiteindelijk was ik 2e geworden alleen met vliegen (kills) terwijl zij vlaggen aan t cappen waren in armour...

Dus wat ik wil zeggen...rank zegt niets!

PS Iemand wel eens van deze jongens gehoord? K heb even op bf2s gekeken maar ik vind geen namen die overeenkomen met die jongens die ik daar tegen kwam. K heb op [MEGA] gezocht. Kan ze ook niet op clanbase vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 30-06-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:22:
[...]

Dus wat ik wil zeggen...rank zegt niets!
ik zeg meestal:
noobs adept, instead whine for your own balls

en veder laat ik die mensen gewoon lullen

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 30-06-2006 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-04 15:36
het enige waar ik nu toch nog niets van snap is die AA. Wat hebben ze ermee gedaan? vroeger kreeg je een lock, en was flares en een afterburner genoeg om de boel te ontwijken, maar ik ben afgelopen 5 rondes echt geen een keer ontsnapt aan de AA. hoe moet dat?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:22:
Dat zegt echt HELEMAAL niets...mensen die al heel lang spelen maar nooit vliegen kunnen enorm zuigen in een heli...en andersom...ik heb net een nieuwe account en ben nog private....maar op mn andere account heb ik er al 400 uur vliegen op zitten...dus wat heb je dan liever??
Je speelde gewoon een spelletje door te doen alsof je een noob bent maar je bent het eigenlijk
niet. Je bent gewoon een planewhore :D Niks mis mee met dit want je bent niet de enige
die dit doet. En idd zegt een rank niet echt hoe goed je bent maar geeft wel aan dat je over bepaalde skills bezit gedurende lange tijd.

Van de week nog zo om gelachen...zat ff in Oman...was een clan? genaamd [MEGA] en dat was een groepje van een man of 4 die alleen maar in tanks en APC´s vlaggen aant overnemen waren. En ik was ze natuurlijk continu aan het bombarderen. Op een gegeven moment zaten ze te zeiken dat ik maar op de grond moest komen want ik was een noob en dan zouden ze me wel ff pwnen. Dus ik zeg: Kom maar lekker de lucht in....
Toen gingen ze miauwen dat ik een planewhore en een noob was omdat ik nog private was en niet in een clan zat (K had mn prefix er niet voor staan ivm met een virgin account, k zit nota bene in 2 clans). Uiteindelijk was ik 2e geworden alleen met vliegen (kills) terwijl zij vlaggen aan t cappen waren in armour...
Heel goed dat je er niet op in bent gegaan want als het echte kerels waren dan hadden ze je bombardementen gewoon ontweken of desnoods een plane gepakt ipv te janken.
Dus hun reactie is eerder een teken van onmacht en desperaatheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:50:
[...]
Je speelde gewoon een spelletje door te doen alsof je een noob bent maar je bent het eigenlijk
niet. Je bent gewoon een planewhore :D Niks mis mee met dit want je bent niet de enige
die dit doet. En idd zegt een rank niet echt hoe goed je bent maar geeft wel aan dat je over bepaalde skills bezit gedurende lange tijd.
Nee hoor..ik deed niet eens alsof...ik had gewoon voor de lol een nieuwe account aangemaakt ( Ub3r-l337-pilot ;) ) en daar was ik gewoon mee gaan spelen. Heb ik ook tegen ze gezegd toen ze me noob noemde om mn rank...en ik verbeeld me verder ook niets...ik ben een gemiddelde infanterist maar vliegen is gewoon mijn ding....dus hij zal me gerust wel pwnen op de grond...
[...]
Heel goed dat je er niet op in bent gegaan want als het echte kerels waren dan hadden ze je bombardementen gewoon ontweken of desnoods een plane gepakt ipv te janken.
Dus hun reactie is eerder een teken van onmacht en desperaatheid.
Ja ze gingen ook niet in de AA zitten ofzo...ja 1 of 2x maar toen heb ik ze gelijk afgestraft. Ze hebben een paar keer geprobeerd te vliegen...maar dat waren meer kamikaze acties...verder maakte ze geen kans....alleen maar in voertuigen vlaggen cappen....en het liefst nog in armour...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 30-06-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:03:
[...]
Ja ze gingen ook niet in de AA zitten ofzo...ja 1 of 2x maar toen heb ik ze gelijk afgestraft. Ze hebben een paar keer geprobeerd te vliegen...maar dat waren meer kamikaze acties...verder maakte ze geen kans....alleen maar in voertuigen vlaggen cappen....en het liefst nog in armour...
Tja, Als je weet dat er jets in de lucht zijn en die willen jou graag fryen, lijkt het mij heel simpel... Geen armor. Dan zie je mij ook niet op je HUD. Pas als je vlak overvliegt zie je wat mensjes lopen maar vaak ben je dan te laat om je bommen te droppen. Nadat je omgekeerd bent (want je komt zeker terug) Maak ik dat ik weg kom... En dan maar hopen dat je tijd genoeg hebt gehad om de vlag te cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het was ook maar 8 tegen 8 ofzo...dus ze hadden alle ruimte om te lopen...kom je niet zo snel iemand tegen op Oman 32 player...maar ja...ze waren zelfs zo stom om regelmatig met een vol jeepje stil te gaan staan....ok met zn alle in de transport heli van de MEC te gaan zitten....dikke kills gemaakt daar... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 flipt helemaal na lezen G5 en Copperhead geneuzel i.c.m. tanks voor de zoveelste keer :X

Kijk lieve mensjes het zit zo =>

Laten we ten eerste eens is kijken naar zo'n gezellig 2000 dpi sensortje van die lieve AMnogwat mensjes die voor alle muizen fabrikanten zowat sensoren leveren :

Het aantal DPI is het aantal Dots Per Inch dat een sensor onderaan je muisje scant als je dus 254 mm. beweegt ( :P ) !!

Des te meer DPI des te meer pixels je aflegt tijdens 1 beweging van 254 mm.

Dan hebben we nog je Sensitivity die je in een game kan instellen :

In principe bepaal je hiermee hoeveel pixels je crosshair beweegt tijdens een beweging.
Des te lagere sensitivity des te minder pixels je crosshair overslaat.
Des te hoger je sensitivity des te meer pixels je crosshair overslaat.

En dan hebben we dus nog de combinatie van DPI + Sensitivity :

Lage DPI + Lage sensitivity = Hele langzame beweging en een 360 graden beweging duurt eeuwen...
Lage DPI + Hoge sensitivity = Snelle beweging, maar je mist heel veel pixels waardoor dat ventje op een flinke afstand moeilijker te raken is.
Hoge DPI + Hoge Sensitivity = Leuk als je misselijk wil worden en met een shotgun rondloopt :+

Hoge DPI + Lage sensitivity = DE ideale combinatie omdat je dan =>

1. Weinig pixels overslaat met je crosshair.
2. Veel stipjes met 254 mm. scant met je muis en daardoor sneller beweegt over die hele lange weg met heel veel pixels door je lage sensitivity !!

Nou nog alle spellenmakers overtuigen om een mogelijkheid van 0.00 t/m 100 ofzo bij de sensitivity instellingen mogelijk te maken en verplicht zoals bij BF2 maar dan NOG uitgebreider de sensitivity instelbaar te maken :Y)

* nero355 hoopt dat we nu nooit meer van die lame "Ooh look at me and my fast turning tank turret with my 2000 dpi mouse" posts/opmerkingen krijgen |:(

Leuk spelletje : Tel het aantal keer dat ik sensitivity heb geschreven :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

The Widow Maker schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:33:
het enige waar ik nu toch nog niets van snap is die AA. Wat hebben ze ermee gedaan? vroeger kreeg je een lock, en was flares en een afterburner genoeg om de boel te ontwijken, maar ik ben afgelopen 5 rondes echt geen een keer ontsnapt aan de AA. hoe moet dat?
AA is beter in patch 1.3. Gewoon goed flares gebruiken. Ook als je een lock hoort achter je kijken zodat je de raketten aan ziet komen en kan ontwijken ;) Tegenwoordig is de makkelijkste manier om een jet kwijt te raken naar 700-800 meter hoogte te gaan en dan terug te vallen. (gewoon volgas)

Iemand trouwens enig idee waarom je "no valid cd-key" krijgt als je op een limited account speelt? ALs ik Admin ben kan ik prima spelen, zodra ik op een limited ga niet meer :(
Anoniem: 102880 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:03:
[...]

Nee hoor..ik deed niet eens alsof...ik had gewoon voor de lol een nieuwe account aangemaakt ( Ub3r-l337-pilot ;) ) en daar was ik gewoon mee gaan spelen. Heb ik ook tegen ze gezegd toen ze me noob noemde om mn rank...en ik verbeeld me verder ook niets...ik ben een gemiddelde infanterist maar vliegen is gewoon mijn ding....dus hij zal me gerust wel pwnen op de grond...
je BRS is 43, zo geownd zijn ze dus niet :P :+ ;)

[ Voor 39% gewijzigd door R-O-Y op 30-06-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
@Nero355: Uitleg is erg duidelijk. Zat ik dus toch goed…..altijd de maximale dpi gebruiken en evt. de sensitivity on-the-fly aanpassen naar gelang de situatie.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Indy91 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:56:
@Nero355: Uitleg is erg duidelijk. Zat ik dus toch goed…..altijd de maximale dpi gebruiken en evt. de sensitivity on-the-fly aanpassen naar gelang de situatie.
Laat ik het zo zeggen : Enige waar ik mijn DPI op de muis zelf @ 800 zet is voor de TV guided + Gunner positie in een heli ;)

Verder trouwens in Windows dat schuif dingetje in het midden laten altijd anders krijg je vage effecten en ook dat vinkje "Enhance pointer precision" uitvinken die geeft vage "trapeze" effecten !!

Wat ik me afvroeg : Weet iemand een leuke custom map waarop je Cobra/Mi-28/Z-8 vs. Apache en Hind-M35 kan houden ?? Altijd al willen weten welke de beste is van de 5 :9

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Moet er eigenlijk niet een nieuw topic geopend worden? Of is die nog niet klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:59:

11x lol +1

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 178361 op 30-06-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Laatst online: 20-03-2008
Wat een gevoelige persoonlijkheid is het ook die nero :P

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@nero355

Hoe kan ik dan mijn sensitivity on-the-fly aanpassen? Want wat ik zo uit jouw verhaal haal makes sense, hoge dpi + low sensitivity,Maar wanneer ik lig te snipen wil ik de allerlaagste sensitivity mogelijk. Wanneer ik dan weer in een tank stap kan ik die lage sensitivity niet gebruiken.

Dus is het mogelijk om de sensitvity on-the-fly aan te passen? en hoe dan? Óf moet ik mijn muis standaard op ~2000 dpi zetten en dan de sensitivity naar bijv. 0.3 zetten (general settings) en vehicles op 0.8 sensitivity ofzo?

en hoe vaak heb ik sensitivity getypt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Duidelijk verhaal :). Maar hoe zit het nou met dat aantal Hz wat ik in mijn Razer Configurator kan instellen? Ik dacht dat dat 125, 500 en 1000 Hz was.

En wat beveel jij aan om bij sensitivity in BF2 zelf te zetten? Dus 2000dpi op mijn muis, en in BF2 dus zo laag mogelijk?

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Anoniem: 178361 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:26:Hoe kan ik dan mijn sensitivity on-the-fly aanpassen?
Kweet niet hoe het bij G5 gaat, maar bij de Razer DB kun je de sensitivity ingame aanpassen middels een combinatie van één van de zijknoppen en het scroll wiel.
Equalized schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:35:
[...]En wat beveel jij aan om bij sensitivity in BF2 zelf te zetten? Dus 2000dpi op mijn muis, en in BF2 dus zo laag mogelijk?
Volgens mij is dat min of meer afhankelijk wat voor een type speler je bent: high sens (weinig cm/360°) of low sens (veel cm/360°). Bij mij varieert de sensitivity tussen 6/10 en 8/10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

ik heb wel eens het probleem dat mijn unlockte wapens niet te selecteren zijn. als ik dan 10 minuten later het spel start pakt hij ze wel :S

is hier een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

pt0x schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:01:
ik heb wel eens het probleem dat mijn unlockte wapens niet te selecteren zijn. als ik dan 10 minuten later het spel start pakt hij ze wel :S

is hier een oplossing voor ?
nee dat is een fout van bf2. Soms laat je zonder unlocks. Ik speel zelf altijg gewoon verder omdat er genoeg goede wapens bij zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anoniem: 178361 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:26:
@nero355

Hoe kan ik dan mijn sensitivity on-the-fly aanpassen? Want wat ik zo uit jouw verhaal haal makes sense, hoge dpi + low sensitivity,Maar wanneer ik lig te snipen wil ik de allerlaagste sensitivity mogelijk. Wanneer ik dan weer in een tank stap kan ik die lage sensitivity niet gebruiken.

Dus is het mogelijk om de sensitvity on-the-fly aan te passen? en hoe dan? Óf moet ik mijn muis standaard op ~2000 dpi zetten en dan de sensitivity naar bijv. 0.3 zetten (general settings) en vehicles op 0.8 sensitivity ofzo?

en hoe vaak heb ik sensitivity getypt? ;)
Dat zeg ik dus de hele tijd : Je past niet je sensitivity aan, maar het aantal DPI !!!

Bij infantry zit ik op 0.20 maar ik wil eigenlijk iets tussen 0.10 en 0.20 alleen dat wil BF2 niet :/
Chopper en Plane heb ik default gewoon dacht ik en Tank+Vehicle+Boot meuk enz. weet ik effe niet.
Als ik in een Tank stap maak ik in ieder geval redelijk precieze kills zonder ook maar 1 druk op een van mijn DPI knoppen :P

Stelletje grapjassen hier... mooi !!

En cm. per 360 graden wordt vaak in spellen zoals UT2K4 gebruikt ook best relax opzich :)
Equalized schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:35:
Duidelijk verhaal :). Maar hoe zit het nou met dat aantal Hz wat ik in mijn Razer Configurator kan instellen? Ik dacht dat dat 125, 500 en 1000 Hz was.

En wat beveel jij aan om bij sensitivity in BF2 zelf te zetten? Dus 2000dpi op mijn muis, en in BF2 dus zo laag mogelijk?
Dat is meer de delay op je USB "lijntje". 500 Hz is 2 ms en 1000 Hz is 1/0 ms zogenaamd echter bij 1000 Hz krijg ik soort vage vertraging dat veel te veel op het vreselijk enge "negative accerelatie" lijkt en daarom doe je juist "Enhance pointer precision" uit in Windows B)

125 Hz is ook eng :+ Dan wordt je USB zoveel afgeknepen dat er gewoon te weinig data wordt verstuurd en dan is je muis weer sloom ...

[ Voor 25% gewijzigd door nero355 op 30-06-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok Thx. Ik ga vanavond wel even een beetje met de settings kloten want gister had ik toch een vrij grote nachtmerrie van mijn nieuwe muisje... 1 avond spelen: Ahum 4 kills :X (1 chopper, 2x C4, 1x headshot -was meer geluk dan wijsheid, hij liep voor m´n loop langs)

Ik moet zeggen vliegen ging prima maar richten wou echt voor geen meter... Schoot van de ene kant van het beeld naar de andere kant, werd er bijna duizelig van...

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 178361 op 30-06-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Altijd leuk een nieuwe muis....is altijd weer wennen...ook na een schone installatie...dan moet je weer de juiste settings terugvinden als je die niet kan backuppen...met een razor kan je gewoon je profiel backuppen...dat is wel relaxed.

Ik heb hetzelfde probleem met sens. in BF2....je kan alleen maar met stappen van 0.1 en ik wil er ook iets tussenin hebben..het ene is net te langzaam en t andere net te snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anoniem: 178361 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:15:
Ok Thx. Ik ga vanavond wel even een beetje met de settings kloten want gister had ik toch een vrij grote nachtmerrie van mijn nieuwe muisje... 1 avond spelen: Ahum 4 kills :X (1 chopper, 2x C4, 1x headshot -was meer geluk dan wijsheid, hij liep voor m´n loop langs)

Ik moet zeggen vliegen ging prima maar richten wou echt voor geen meter... Schoot van de ene kant van het beeld naar de andere kant, werd er bijna duizelig van...
Bij mijn Copperhead was het 2 weken wennen aan Desktop gebruik en 1 maand ofzo voor Games :X
Maar daarna >:)
Anoniem: 102880 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:23:
Ik heb hetzelfde probleem met sens. in BF2....je kan alleen maar met stappen van 0.1 en ik wil er ook iets tussenin hebben..het ene is net te langzaam en t andere net te snel
Same here :'(

[ Voor 19% gewijzigd door nero355 op 30-06-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:28:
[...]

Bij mijn Copperhead was het 2 weken wennen aan Desktop gebruik en 1 maand ofzo voor Games :X
Maar daarna >:)
1 maand??? Dat betekent dus gewoon 1 maand lang :'( scores?
[...]

Same here :'(
Gelukkig kan ik mijn dpi dan nog weer aanpassen met stapjes van 50, dus als het nét iets te snel gaat kan ik hem altijd nog op 1950 dpi zetten. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anoniem: 178361 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 16:37:
1 maand??? Dat betekent dus gewoon 1 maand lang :'( scores?
K:D van 1:1 ofzo heel de tijd of slechter.
Maar meer als in 1 maand lang 2 uur doordeweeks of helemaal niet en veel te veel in het weekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ach...en sinds de komst van 1.3 heb ik bijna geen BF2 gespeeld. Ik erger me echt dood aan van alles en nog wat...en ik heb sinds een aantal weken weer werk dus ook veel minder tijd. Daarvoor speelde ik soms 8 uur BF2 of meer per dag. Het gaat nu daarom ook al een stuk minder...k moet gewoon weer wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Yep, ik moest ook een weekje of 2 wennen aan m'n G5 voordat ik goed kon schieten.
Daarbij kwam ook nog 'ns dat ik een maand daarvoor van linkshandig naar rechtshandig ben gegaan, FPS games waren echt één grote hel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

nvm B)

[ Voor 112% gewijzigd door MensionXL op 30-06-2006 17:52 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 17:46

KreKkeR241

11101001010

Kazu schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:26:
Daarbij kwam ook nog 'ns dat ik een maand daarvoor van linkshandig naar rechtshandig ben gegaan, FPS games waren echt één grote hel ;(
Huh? Je was altijd rechts, maar bent nu opeens links? :? :?

Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Hoe is dat zo gekomen?

Of begrijp ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
KreKkeR schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 19:10:
[...]
Huh? Je was altijd rechts, maar bent nu opeens links Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Hoe is dat zo gekomen?
Dat kan. Als je bijv. bij veelvuldig muisgebruik last krijgt van van pijnlijke pezen in je vingers, ben je wel haast verplicht van muis hand te wisselen. Het kost de eerste weken/maanden wel wat moeite, maar het is te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
KreKkeR schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 19:10:
[...]
Huh? Je was altijd rechts, maar bent nu opeens links? :? :?

Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Hoe is dat zo gekomen?

Of begrijp ik het verkeerd?
Wehehe, nee :P

Ik was altijd linksmuizig, maar omdat ik wist dat ik een G5 ging kopen móest ik wel rechtsmuizig worden. Vandaard dat ik maand ervoor gewisseld heb.

Maargoed, dit is wel erg offtopic :P

OT: Ik had vanmiddag weer een geweldig team in een duitse server, iedereen fungeerde als één en het andere team had geen schijn van kans 6 rondes achter elkaar. Wat is dat toch heerlijk spelen, als het nou altijd zo ging, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff tussendoor: :|

Wat bedoelen jullie nu met een G5? let eens ff op dat wat voor jullie logisch klinkt
als afkorting voor anderen abacadabra is en dus vervelend kan overkomen met al die
afkortingen.. :/
Bedoelen jullie dit ermee of iets anders en zo ja wat dan wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Wij bedoelen dat ermee ;). High-tec game muisje, netzoals de Razer Copperhead :).

Trouwens, de G5 is een hele bekende muis in de gamewereld, dus die term zal iedereen gebruiken, als je het niet snapt moet je het vragen, want ik ga mijn vocabulaire niet aan jou aanpassen :? :)

[ Voor 37% gewijzigd door Equalized op 30-06-2006 20:14 ]

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Anoniem: 153621 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 20:03:
ff tussendoor: :|

Wat bedoelen jullie nu met een G5? let eens ff op dat wat voor jullie logisch klinkt
als afkorting voor anderen abacadabra is en dus vervelend kan overkomen met al die
afkortingen.. :/
Bedoelen jullie dit ermee of iets anders en zo ja wat dan wel...
Nee, de Logitech G5 Laser mouse :P

Edit: Als vervolg op wat Equalized zegt: Idd, de G5 is aardig bekend en we hebben al een paar pagina's de term G5 icm muis gebruikt, dus 't was relatief makkelijk te achterhalen :P

[ Voor 15% gewijzigd door Kazu op 30-06-2006 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
-vage post-

[ Voor 123% gewijzigd door Equalized op 30-06-2006 20:14 . Reden: edit ]

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kazu schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 20:11:
Nee, de Logitech G5 Laser mouse :P

Edit: Als vervolg op wat Equalized zegt: Idd, de G5 is aardig bekend en we hebben al een paar pagina's de term G5 icm muis gebruikt, dus 't was relatief makkelijk te achterhalen :P
ja maar ik lees niet alle pagina's terug heb wel wat meer te doen en reageer meestal wat op de laatste pagina staat als het al interessant voor mij is.
En opzich is mijn vraag niet zo vreemd want als jij tegen mij G5 zegt dan denk ik gelijk aan de powermac. Ik heb ook als sig onder mijn nick tao of mac staan en als je mijn post verleden een beetje bekijkt dan begrijp je ook dat ik een Mac-adept ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Klopt, maar op de toon hoe jij het vroeg, kwam het iig op mij dat wij niet van die 'moeilijke' termen mogen gebruiken, omdat jij het anders niet zou snappen. Onzin natuurlijk, want dit is een techforum en je mag ook alles vragen :). Nofi uiteraard, en excuse me if I'm wrong :).

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

nero355 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:59:
* nero355 flipt helemaal na lezen G5 en Copperhead geneuzel i.c.m. tanks voor de zoveelste keer :X

Kijk lieve mensjes het zit zo =>

Laten we ten eerste eens is kijken naar zo'n gezellig 2000 dpi sensortje van die lieve AMnogwat mensjes die voor alle muizen fabrikanten zowat sensoren leveren :

Het aantal DPI is het aantal Dots Per Inch dat een sensor onderaan je muisje scant als je dus 254 mm. beweegt ( :P ) !!

Des te meer DPI des te meer pixels je aflegt tijdens 1 beweging van 254 mm.

Dan hebben we nog je Sensitivity die je in een game kan instellen :

In principe bepaal je hiermee hoeveel pixels je crosshair beweegt tijdens een beweging.
Des te lagere sensitivity des te minder pixels je crosshair overslaat.
Des te hoger je sensitivity des te meer pixels je crosshair overslaat.

En dan hebben we dus nog de combinatie van DPI + Sensitivity :

Lage DPI + Lage sensitivity = Hele langzame beweging en een 360 graden beweging duurt eeuwen...
Lage DPI + Hoge sensitivity = Snelle beweging, maar je mist heel veel pixels waardoor dat ventje op een flinke afstand moeilijker te raken is.
Hoge DPI + Hoge Sensitivity = Leuk als je misselijk wil worden en met een shotgun rondloopt :+

Hoge DPI + Lage sensitivity = DE ideale combinatie omdat je dan =>

1. Weinig pixels overslaat met je crosshair.
2. Veel stipjes met 254 mm. scant met je muis en daardoor sneller beweegt over die hele lange weg met heel veel pixels door je lage sensitivity !!

Nou nog alle spellenmakers overtuigen om een mogelijkheid van 0.00 t/m 100 ofzo bij de sensitivity instellingen mogelijk te maken en verplicht zoals bij BF2 maar dan NOG uitgebreider de sensitivity instelbaar te maken :Y)

* nero355 hoopt dat we nu nooit meer van die lame "Ooh look at me and my fast turning tank turret with my 2000 dpi mouse" posts/opmerkingen krijgen |:(

Goed verhaal dit. :)

Alleen, pas jij ook nog de 125mhz van de USB bus aan? En hoe doe je dat?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:13
hoi,

ik heb pas battlefield 2 deluxe edition gekocht en na het spelen als ik afsluit krijg ik 2 keer het fout-toontje van windows te horen, maar krijg geen melding..
wat kan dit zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
ik heb het zelfde al een jaartje ofzo. het enige wat ik kan zeggen is

Electronic Arts = Gay. (de maker van het spel)

maar goed als het niet deert wat maakt het uit ?

(afgezien van de regurlar crashes en connection lost problemen natuurlijk .. soms heb ik zin die "patch" makers te wurgen ofzo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
fusion.fake schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:42:
ik heb het zelfde al een jaartje ofzo. het enige wat ik kan zeggen is

Electronic Arts = Gay. (de maker van het spel) uitgever van het spel

maar goed als het niet deert wat maakt het uit ?

(afgezien van de regurlar crashes en connection lost problemen natuurlijk .. soms heb ik zin die "patch" makers te wurgen ofzo :P)
Kleine, maar toch grote correctie. Omdat EA (als groot commercieel bedrijf) het uitgeeft is het alleen maar geld verdienen, geld verdienen en nog eens geld verdienen. (Zei ik geld verdienen? :P ) Ik heb opzich wel vertrouwens in Dice, het spel is gewoon van goede kwaliteit. Maar omdat EA alleen maar wil uitgeven en ook zo snel mogelijk, omdat zij dan hun cash hebben, zit het zo vol met al die bugs. Ik denk dat er gewoon een idee van 'hoe eerder de deur uit, bugs of niet, hoe eerder wij ons geld krijgen' achter zit. Daarom vind ik het zo jammer dat juist EA, als groot commercieel bedrijf, BF2 uitgeeft.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Hmm, beter de ontwikkelaars van Ut2k7 laten moeten maken,
Het is af als het af is. Wat voor huge en goed spel had het dan geweest met nog steeds spelende versie 1.0 omdat er geen bugs inzitten..
We moeten er mee leven en hopen op beter, En tussendoor nog wat headshotjes maken toch? :D :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik werd me laatst toch een partij ziek van exploit users... Met hun tank in het gebouw draaien en dan door muren heen schieten, hetzelfde met de PKM bij een dun muurtje, echt, arg!

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
skullsplitter schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 23:22:
Ik werd me laatst toch een partij ziek van exploit users... Met hun tank in het gebouw draaien en dan door muren heen schieten, hetzelfde met de PKM bij een dun muurtje, echt, arg!
Wat denk je dat er in het echt gebeurt als je met een .30 wapen door een dun muurtje schiet? die kogel gaat er gewoon doorheen hoor ;)

overigens vind ik het wel zeer gay dat als je SF installeert nadat je BF2 had gepatcht naar 1.3, dat het hele spel niet meer werkt :( nou moet ik weer alles eropnieuw opzetten :/ ea games leert het ook nooit
EyeWitness schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:28:
[...]

Wat denk je wat er in het echt gebeurd als je met een tank op een muur knalt? Juist, knalt uit elkaar ...
Optie voor BF3 :D

[ Voor 37% gewijzigd door Widow op 01-07-2006 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05 20:33
The Widow Maker schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:26:
[...]

Wat denk je dat er in het echt gebeurt als je met een .30 wapen door een dun muurtje schiet? die kogel gaat er gewoon doorheen hoor ;)
Wat denk je wat er in het echt gebeurd als je met een tank op een muur knalt? Juist, knalt uit elkaar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
EyeWitness schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 10:28:
[...]

Netzoals in die game Black zeker, waar alles kapot kan? :P

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158070

blubbers schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:23:
hoi,

ik heb pas battlefield 2 deluxe edition gekocht en na het spelen als ik afsluit krijg ik 2 keer het fout-toontje van windows te horen, maar krijg geen melding..
wat kan dit zijn ?
Kan nog erger, mijn pc sluit niet eens meer normaal af na installatie van BF2. Krijg eerst een stuk of 5 foutmeldingen voordat ie uit gaat })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
godver welke mongool heeft dit spel ontworpen zeg, ik heb nu al 5x BF2 met SF en daarna die 1.3 patch geinstalleert, maar elke keer weer "in bf2.exe is n fout opgetreden en moet worden afgesloten".. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52352

The Widow Maker schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:30:
godver welke mongool heeft dit spel ontworpen zeg, ik heb nu al 5x BF2 met SF en daarna die 1.3 patch geinstalleert, maar elke keer weer "in bf2.exe is n fout opgetreden en moet worden afgesloten".. :/
Nooit gezien, ik zou je pc maar eens flink laten nakijken.
Fouten met BF2 zijn meetal dat je terugknalt naar de desktop zonder wat voor melding dan ook of problemen met de verbinding.
En als je je pc eens opnieuw opgebouwd heb zal je zien dat het best een aardig ontworpen spelletje is, hulde aan de (klaarblijkelijk) Oost-Aziatische ontwerper dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 52352 op 01-07-2006 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-05 10:10
Ik heb mijn afdrukbare versie van UBAR geupdate.
http://files.filefront.com/UBARpdf/;5208910;;/fileinfo.html

Have fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Laatst online: 08-05 03:43
Heeft iemand enig idee wanneer er nog eens een patch uitkomt? 1.3 was werkelijk de allerslechtste tot nu toe. Bestaande problemen zijn niet opgelost en er zijn er alleen maar verschrikkelijk irritante voor teruggekomen. BF2 is voor mij niet speelbaar meer als ik geen enkele squad kan joinen en maar "There's a problem with your connection" --> "Connection to server lost" blijf krijgen. (Ook niet na tig herinstallaties.)

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 21:33

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Ik zag her en der meldingen dat je niet met"LAN" instellingen moet verbinden maar anderen moet uitkiezen. Daarmaa zou het verbinden beter gaan en servercrashes voorkomen worden.

Geen idee of het werkt want ik heb nergens last van sinds 1.3

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-06-2024

Movinghead

ing.

eindelijk :D :D :D :D

Basic knife badge :D

nu heb ik alle badges minimaal basic zowel BF2 als SF :D

En combat infantry medal

op naar de 20.000 punten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Anoniem: 52352 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 12:33:
[...]

Nooit gezien, ik zou je pc maar eens flink laten nakijken.
Fouten met BF2 zijn meetal dat je terugknalt naar de desktop zonder wat voor melding dan ook of problemen met de verbinding.
En als je je pc eens opnieuw opgebouwd heb zal je zien dat het best een aardig ontworpen spelletje is, hulde aan de (klaarblijkelijk) Oost-Aziatische ontwerper dus.
nu heb ik eerst bf2 naar 1.1 geupdate, daarna SF erop (die zegt dan niet meer van updating BF2 to 1.1), daarna 1.3 erop en dan werkt het eindelijk zoals ik wil 8)7

De eerste ronde in SF ging wel uber zeg! meteen al 97 punten en een stapel badges :X die maps zijn echt gaaf. Ben even kwijt welke het was, maar je had een raket die je moest bewaken ofzo. Ook leuk dat de RPG7 en de BMP weer in het spel zit, geeft wat meer armor-keuze.

Na n paar spelrondes wel een disconnect, maar toen kreeg ik maar liefst 6 unlocks erbij. Alles behalve de engineer class nu dus volledig compleet met alle unlocks.

Toen even op een karkand server gejoint en met die L96 gespeelt, man dat ding maakt echt alle sniperdromen waar. Ik weet niet waarom maar als ik ermee inzoom en meteen schiet is het ook gewoon meteen een headshot in plaats van een misser met de SVD/M24/M95. En dat geluid! eerst denk je van wtf is dit voor pistoolgeluid, en dan komt die echo, damn wat mooi _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Z-Dragon schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 13:19:
Heeft iemand enig idee wanneer er nog eens een patch uitkomt? 1.3 was werkelijk de allerslechtste tot nu toe. Bestaande problemen zijn niet opgelost en er zijn er alleen maar verschrikkelijk irritante voor teruggekomen. BF2 is voor mij niet speelbaar meer als ik geen enkele squad kan joinen en maar "There's a problem with your connection" --> "Connection to server lost" blijf krijgen. (Ook niet na tig herinstallaties.)
Halverwege Juli staat een open beta voor 1.4 geplanned, dus ik schat dat EA nog een maandje heeft om dan alle gevonden bugs eruit te halen en dat dan in Augustus de final 1.4 uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
De zomervakantie zonder BF2 dus ... :O
Als 1.4 dan ook weer niks voorstelt doe ik m'n BF2 + SF maar in de verkoop denk ik... :/

[ Voor 55% gewijzigd door Z-Dragon op 01-07-2006 15:18 ]

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben even benieuwd: Is het aantal CTD's van v1.3 de afgelopen tijd ook afgenomen? Ik lees weinig gewhine meer erover :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25735

Hoe kan ik zelf in het unlock menu komen?

Ik heb namelijk in BF2 normaal wel 2x 2 unlocks gehad, maar als ik SF weer ga spelen is mun 2e unlock wapen voor medic en sniper niet aanwezig. Is dit normaal of doe ik iets verkeerd?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 25735 op 01-07-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158070

Anoniem: 178361 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 16:02:
Ik ben even benieuwd: Is het aantal CTD's van v1.3 de afgelopen tijd ook afgenomen? Ik lees weinig gewhine meer erover :?
Ik heb idd al een paar dagen geen last meer ervan gehad, spel loopt eigenlijk geweldig!

Waar ik zojuist wel last van had, was van een domme admin. Ik was lekker bezig, paar badges gevangen en had een tank nodig. Er stond er 1. Dus ik pak die, begint een admin kwaad te worden. Hij had die al tientallen keren gebruikt, en nog steeds geen punten behaald. Gaat ie me als een klein kind kicken, zodat ie weer zijn kamikaze acties kan gaan doen. Maar ik wel mooi mijn complete score kwijt.

Hoe zit dat trouwens met die admins? Kun je dat gewoon worden en sta je dan boven alle regels en kun je een beetje dictatortje gaan spelen?
Anoniem: 25735 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 16:07:
Hoe kan ik zelf in het unlock menu komen?

Ik heb namelijk in BF2 normaal wel 2x 2 unlocks gehad, maar als ik SF weer ga spelen is mun 2e unlock wapen voor medic en sniper niet aanwezig. Is dit normaal of doe ik iets verkeerd?
Spel herstarten

Edit. komt wel mooi uit, halverwege Juli, ben ik op vakantie dus kan ik daarna rustig de reacties lezen en beslissen of ik hem installeer :9

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 158070 op 01-07-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Same here. Geen CTD's meer laatste tijd, wel af en toe en in mindere mate connection problems.
Iig beter dan wat het geweest is. Hoe het komt? Geen flauw idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Anoniem: 107573 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 16:31:
Same here. Geen CTD's meer laatste tijd, wel af en toe en in mindere mate connection problems.
Iig beter dan wat het geweest is. Hoe het komt? Geen flauw idee :)
1.3 dus.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Ik bedoelde dus dat de problemen met 1.3 minder erg lijken te zijn geworden, dan dat ze in het verleden waren :)
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!
Ook slow-chat, one-liners en andere nutteloze replies horen hier niet thuis!