Die van mij is een meter lang.... Pfff het is weer pats-dag hoor.....R-O-Y schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:11:
[...]
Aan mij heb je dan een verkeerde. Ik tv guide op 200 meter hoogte ongeveer. Dan zien de jets je ook minder snel omdat die vaak lager vliegen. Ik heb iig nog nooit een blackhawk laten passerenWel gasten die uit jets bailen. Als ze echt slim zijn is die squadleader en spawt iedereen op hem.
Het enige wat ik doe als ik aan het tv guiden ben is boven airfield hangen en alles afschieten wat ik zie. Bootjes en heli's voornamelijk. Ook tanks als er een vlag gevangen (north of south). Ik wil iig airfield houden als ik een heli hebIk wil wel een servertje draaien. Jij blackhawk ik een attack heli.
Kijken of je airfield haalt
Je steelt de woorden uit mn mond vingerEindhoven schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:23:
Die van mij is een meter lang.... Pfff het is weer pats-dag hoor.....
Lekker suf als je dat zou afspreken, aangezien je dan weet dat hij die kant op komt en je alleen hoeft af te wachten...........R-O-Y schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:11:
[...]
Ik wil wel een servertje draaien. Jij blackhawk ik een attack heli.Kijken of je airfield haalt
sarin, wil ik je gaan quoten haal je je post weg
In welke server speel je vaak? Als je nog wat leuke (nederlandse) servers weet dan wil ik graag een keer met/tegen je spelen. Anders pb ik wel even omdat eindhoven het anders niet meer leuk vindt
Eh.. nou nee.. aangezien er verloop in de draaiing van het blad zit.. waardoor juist dat genereren van extra lift weer teniet wordt gedaan, om het door jou omschreven probleem weer op te vangen..Anoniem: 178361 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:27:
[...]
[sarcasm] Zeg dat wel... Ik kan ook wel gaan uitleggen dat de rotor tip sneller draait waardoor deze meer lift genereert, en zwaarder belast wordt zodat deze eigenlijk dikker zou moeten zijn maar door de middelpunt vliegende krachten dit geen optie omdat anders de heli uit elkaar getrokken wordt... maar doet dat ertoe? [/sarcasm]
Hehe... het is btw miereNneukmodus
Maar we zijn het wel met elkaar eens vwb de toepassing in BF2... !
Anoniem: 178361
Ik speel momenteel met 1.22 en dat blijf ik spelen tot patch 1.4 up & running is. Dus ik denk niet dat we op dezelfde servers spelen. Ik weet zo geen namen omdat het veel wisselt. Je kunt trouwens bij mijn Stats wel zien op welke server ik dan on ben. (momenteel @work - en nee, ik heb het niet druk)R-O-Y schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:38:
sarin, wil ik je gaan quoten haal je je post wegIn welke server speel je vaak? Als je nog wat leuke (nederlandse) servers weet dan wil ik graag een keer met/tegen je spelen. Anders pb ik wel even omdat eindhoven het anders niet meer leuk vindt
Hmm ben al een hele avond + dag rond aan het zoeken naar waarom ik lage FPS heb in BF2.
Config
-AMD X2 3800+ (AMD v1.3.1 proc driver geinstalleerd)
-Abit KN8 SLI (CnQ staat uit) (nVidia AMD 6.70 drivers, zonder de IDE drivers!)
-OCZ 2x 1GB EL Platinum PC3200 2-3-2-5-1T
-WD Raptor 1500ADFD (NCQ uit)
-Asus 7800GTX 256MB (OC naar 480/1300mHz)
-Creative Audigy 2 ZS
-Via UTP op Speedtouch Multi PC modem (xs4all basic adsl)
Feiten
-Het maakt haast niet uit of ik FSAA aan of uit heb staan, ik zit rond de 30fps gemiddeld
-Resolutie op 1680x1050, 1280x1024 of 1024x768 maakt ook haast niets uit
Wat heb ik geprobeerd?
-Met en zonder MS Dual Core Hotfix maakt niets uit
-Via imagecfg.exe bf2.exe op 1 core laten lopen, maakt ook niets uit
-Verschillende Forceware drivers geprobeerd (91.31WHQL & 84.xx WHQL)
-Verschillende Audigy drivers geprobeerd (meegeleverde en de nieuwste)
-BF2.exe gerenamed naar BF21.exe
-Proces prio van BFf21.exe op High Priority gezet
Ik heb hier en daar gelezen dat het aan een aftermarket soundcard kan liggen, maar dit is nog niet zeker. Heb ook nVidia forums er op na zitten spitten, maar heb nog geen 100% uitsluitsel waar het aan kan liggen argh!
Wat ga ik nog proberen?
-Audigy in een ander slot
-Forceware 84.20 installen
-Zonder AMD proc driver spelen
-Audigy 2 deinstalleren & uit mn pc laten
-Onboard sound disablen
-Op software matige audio rendering spelen
Wordt er een beetje moedeloos van, volgens mij moet mn systeem makkelijk gemiddeld rond de 75fps zitten, of heb ik het verkeerd?
Owja, BF2 patched naar v1.3.
@Terr
Veel voorkomende Battlefield 2 problemen
Er horen nog een flink aantal problemen in die lijst, zou deze weer bijgewerkt kunnen worden?
Config
-AMD X2 3800+ (AMD v1.3.1 proc driver geinstalleerd)
-Abit KN8 SLI (CnQ staat uit) (nVidia AMD 6.70 drivers, zonder de IDE drivers!)
-OCZ 2x 1GB EL Platinum PC3200 2-3-2-5-1T
-WD Raptor 1500ADFD (NCQ uit)
-Asus 7800GTX 256MB (OC naar 480/1300mHz)
-Creative Audigy 2 ZS
-Via UTP op Speedtouch Multi PC modem (xs4all basic adsl)
Feiten
-Het maakt haast niet uit of ik FSAA aan of uit heb staan, ik zit rond de 30fps gemiddeld
-Resolutie op 1680x1050, 1280x1024 of 1024x768 maakt ook haast niets uit
Wat heb ik geprobeerd?
-Met en zonder MS Dual Core Hotfix maakt niets uit
-Via imagecfg.exe bf2.exe op 1 core laten lopen, maakt ook niets uit
-Verschillende Forceware drivers geprobeerd (91.31WHQL & 84.xx WHQL)
-Verschillende Audigy drivers geprobeerd (meegeleverde en de nieuwste)
-BF2.exe gerenamed naar BF21.exe
-Proces prio van BFf21.exe op High Priority gezet
Ik heb hier en daar gelezen dat het aan een aftermarket soundcard kan liggen, maar dit is nog niet zeker. Heb ook nVidia forums er op na zitten spitten, maar heb nog geen 100% uitsluitsel waar het aan kan liggen argh!
Wat ga ik nog proberen?
-Audigy in een ander slot
-Forceware 84.20 installen
-Zonder AMD proc driver spelen
-Audigy 2 deinstalleren & uit mn pc laten
-Onboard sound disablen
-Op software matige audio rendering spelen
Wordt er een beetje moedeloos van, volgens mij moet mn systeem makkelijk gemiddeld rond de 75fps zitten, of heb ik het verkeerd?
Owja, BF2 patched naar v1.3.
@Terr
Veel voorkomende Battlefield 2 problemen
Er horen nog een flink aantal problemen in die lijst, zou deze weer bijgewerkt kunnen worden?
[ Voor 21% gewijzigd door aramdin op 28-06-2006 16:17 ]
Anoniem: 151407
rename je BF2.exe ff naar BF22.exe en probeer dan eens.
er zitten optimalisaties in nvidia drivers die de BF2.exe herkent en toepast aleen als je hem renamed scheelt het aan performane.
bij mij na renamen loopt de game een stuk beter!
onboard sound scheelt zowiezo een stamp fps. bij mij scheelde het 10 a 20 fps van overstap van onboard naar X-fi!
er zitten optimalisaties in nvidia drivers die de BF2.exe herkent en toepast aleen als je hem renamed scheelt het aan performane.
bij mij na renamen loopt de game een stuk beter!
onboard sound scheelt zowiezo een stamp fps. bij mij scheelde het 10 a 20 fps van overstap van onboard naar X-fi!
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 28-06-2006 15:59 ]
Ik vind het als USMC-er in map Wake, zwaar frustrerend als er arty op flightdecks wordt gedropt, evenals bombers die hun lading lossen op een flightdeck. Als USMC-er krijg je dan nauwelijks de kans om fatsoenlijk van het deck af te komen....laat staan een vlag cappen. Ik waardeer het dan ook heel erg dat er genoeg servers zijn die dit niet tolereren.Anoniem: 178361 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:02:
Heel flauw een paar weken geleden was ik op een server waar je Flightdeck niet mocht Aanvallen. Ik vond dat bullshit, want dan vind ik dat je Airfield ook niet mag aanvallen... We kregen op Airfield Arty op ons dak 8 kills ofzo.
Dus ik flikker Arty op Flightdeck, -welke ram en ram vol stond- Kreeg ik te horen
NO ARTY ON FLIGHTDECK, OR YOU WILL BE KICKED!
Ik hoop toch echt dat EA deze feature middels patch 1.4 eruit sloopt.Met Cartillery hun arty gesloopt en voor de rest weinig last meer gehad van arty de rest van de game.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
@Aramdin,
- Wat voor internet heb je?
- WIFI? Zo ja probeer eens rechtstreex in de modem.
- Hoe hoog is je ping?
- Wisselt je FPS erg als het een drukke schietscene is? En vliegt je ping dan ook omhoog?
Ik heb Xs4all basic (6mbit down, 768kbit up), zit gelijk (UTP) op de speedtouch multi pc modem. In BF2 heb ik mijn connex op Cable or Better gezet. De andere optie zorgde voor disconnects.Anoniem: 178361 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:03:
@Aramdin,
- Wat voor internet heb je?
- WIFI? Zo ja probeer eens rechtstreex in de modem.
- Hoe hoog is je ping?
- Wisselt je FPS erg als het een drukke schietscene is? En vliegt je ping dan ook omhoog?
Het is een probleem wat tussen de 7800GTX/nVidia chipset/AMD X2/Audigy 2 ZS zit...De Prey demo loopt bv vloeiend...
@Xennox
Had ik al geprobeerd, mn post bijgewerkt...
[edit]
Doordat dit een algemeen BF2 topic betreft heb ik een aparte thread geopend @ Battlefield 2: Lage FPS icm AMD X2 & Audigy 2 ZS
[ Voor 16% gewijzigd door aramdin op 28-06-2006 16:25 ]
Ik vind het ook frustrerend als ik als USMC Arty op mijn dak krijg op het flightdeck, maar dan vind ik ook dat er ook geen arty op Airfield gegooid mag worden. -Of ben ik dan onredelijk?-Indy91 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:02:
[...]
Ik vind het als USMC-er in map Wake, zwaar frustrerend als er arty op flightdecks wordt gedropt, evenals bombers die hun lading lossen op een flightdeck. Als USMC-er krijg je dan nauwelijks de kans om fatsoenlijk van het deck af te komen....laat staan een vlag cappen. Ik waardeer het dan ook heel erg dat er genoeg servers zijn die dit niet tolereren.
[...]
Ik hoop toch echt dat EA deze feature middels patch 1.3 eruit sloopt.
En ja, wat mij betreft mag er in de car drop een bepaalde random factor zitten waardoor een dropping altijd een random afwijking heeft (zeg maar wind) waardoor Cartillery in princiepe geen nut meer heeft.
Niet op het deck spawnen dan...............zie altijd iedereen maar daar spawnen, terwijl er 4bootjes onder het deck liggen waarmee je naar het eiland kan........Indy91 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:02:
[...]
Ik vind het als USMC-er in map Wake, zwaar frustrerend als er arty op flightdecks wordt gedropt, evenals bombers die hun lading lossen op een flightdeck. Als USMC-er krijg je dan nauwelijks de kans om fatsoenlijk van het deck af te komen....laat staan een vlag cappen. Ik waardeer het dan ook heel erg dat er genoeg servers zijn die dit niet tolereren.
.
Hehe, in het dagelijks leven ben ik verkeersvlieger op op een 767 en was ik vroeger gek op fighter sims.
F/A-18 interceptor op de Amiga pwnde ik grote tijd
dus je zou denken dat ik in bf2 wel een redelijk slachtveld zou maken.
Grappige is nu dat ik met die jets in BF2 helegaar niet overweg kan, vliegen lukt wel, maar iets raken ho maar en in no time ben ik weer neergehaald. Met de heli's kan ik wel heel aardig kont schoppen... wellicht verkeerde beroep
(en oh oh oh, wat erger ik me aan no-good gunners...)
F/A-18 interceptor op de Amiga pwnde ik grote tijd
Grappige is nu dat ik met die jets in BF2 helegaar niet overweg kan, vliegen lukt wel, maar iets raken ho maar en in no time ben ik weer neergehaald. Met de heli's kan ik wel heel aardig kont schoppen... wellicht verkeerde beroep
(en oh oh oh, wat erger ik me aan no-good gunners...)
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Even een tweede bericht omdat het een heel ander onderwerp is.
De BF2 ultrahigh graphics 'hack' werkte eerst prima. In de video config button stond ook in het rood 'ultrahigh'. Onlangs merkte ik op dat het er niet meer op stond.
Ligt dat aan 1.3 of hebben er mensen met 1.3 hier geen last van?
De BF2 ultrahigh graphics 'hack' werkte eerst prima. In de video config button stond ook in het rood 'ultrahigh'. Onlangs merkte ik op dat het er niet meer op stond.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
de luchtafweer op de carrier is makkelijk in staat om de jets van china weg te houden. Voorwaarde is wel simpel: 2 man continue in die dingen hebben zitten, constant bewegen om de lucht af te scannen en genoeg oefenen om met die dingen om te kunnen gaan. Helaas is de aa op de carrier bijna nooit in gebruik, en dan altijd alleen nog maar de achterste. En dan maar zeiken met z'n alle dat ze het deck niet af komen, alleen omdat iedereen in de chopper/jets wil en niemand in de AA want daarmee zijn niet de grote punten te behalen. Erg jammer....Anoniem: 178361 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:09:
[...]
Ik vind het ook frustrerend als ik als USMC Arty op mijn dak krijg op het flightdeck, maar dan vind ik ook dat er ook geen arty op Airfield gegooid mag worden. -Of ben ik dan onredelijk?-
En ja, wat mij betreft mag er in de car drop een bepaalde random factor zitten waardoor een dropping altijd een random afwijking heeft (zeg maar wind) waardoor Cartillery in princiepe geen nut meer heeft.
regelmatig gehad dat USMC helemaal in de pan wordt gehakt, nauwelijks kills maakt en ik in m'n aa toch nog een jet of 5 uit de lucht knal
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Anoniem: 158070
Zojuist eens de handleiding gevolgd van Sarin. Het werkt echt super!!!! Nogmaals bedankt daarvoor. Het manouvreren in kleine ruimtes is me nog iets te moeilijk, maar ik kan wel al vliegen en een paar doelen raken met mijn raketten zonder met mijn kistje neer te storten.
Dus over een paar dagen zien jullie me de servers wel onveilig maken
hehe
Dus over een paar dagen zien jullie me de servers wel onveilig maken
Zijn er twee AA's op carriers?
LOL yup.... nooit gezien? In het midden van het schip is net zo'n Goalkeeper als op de achtersteven (correct me if I'm wrong zeil freaks onder jullie)Tijgert schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:34:
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ja.Tijgert schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:34:
Ennuh jongens, spreek eens af op IRC ofzo, het is net slowchat hiero
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Zie! ik zei toch dat je na die tijd denkt "Is dit nou alles?"Anoniem: 158070 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:56:
Zojuist eens de handleiding gevolgd van Sarin. Het werkt echt super!!!! Nogmaals bedankt daarvoor. Het manouvreren in kleine ruimtes is me nog iets te moeilijk, maar ik kan wel al vliegen en een paar doelen raken met mijn raketten zonder met mijn kistje neer te storten.
Dus over een paar dagen zien jullie me de servers wel onveilig makenhehe
Je moet vooral veel oefenen! en bij oefenen hoort crashen dus niet wanhopig worden. Crashen is gewoon part of the game. Wanneer je straks voor het eggie gaat, laat je dan niet afschrikken door mensen die je lopen uitschelden voor N00b, bedenk dan dat ook zij het hebben moeten leren (áls ze het al kunnen) en dat ook zij wel een eens afgeladen Blackhawk in een boom gevlogen hebben.
Nu je da smaak te pakken hebt, niet opgeven, blijven oefenen! Oefening baart Kills zullen we maar zeggen. En vergeet niet in eerste instantie te vliegen en pas in tweede instantie rakketten af te vuren.
In kleine ruimtes vliegen is niet moeilijk meer zodra je het landen volledig onder controle hebt... m.a.w. Dat komt vanzelf
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel!
Al zeker een jaar, maar de meeste gebruiken alleen die bij de spawn. Maar dat is ook wel mooi, vijandelijke vliegtuigen dus ook. In die andere gaan zitten wachten tot ie zijn flares en bommen op de ander dropt en schieten maar.Tijgert schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:34:
Probleem is alleen een beetje van de 2e goalkeeper dat je niet echt een 360 graden view hebt vanwege stukken vliegdekschip die in de weg zitten. Staat wel weer tegenover dat je ook praktisch nooit door een jet wordt gesloopt als je daar zit.
Anoniem: 102880
Hahaha...ja voor de zondags/gelegenheids vliegers onder ons...ik sloop ze dus mooi echt wel...Hielko schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:18:
Probleem is alleen een beetje van de 2e goalkeeper dat je niet echt een 360 graden view hebt vanwege stukken vliegdekschip die in de weg zitten. Staat wel weer tegenover dat je ook praktisch nooit door een jet wordt gesloopt als je daar zit.
Ah... tja, ik kom daar meestal alleen als sniper... en dan nog van de andere partij ookIn het midden van het schip is net zo'n Goalkeeper als op de achtersteven
hmm, vraag me toch elke keer weer af,
als ik een in squad zit, en ze zitten noors te praten en wil naar een andere toe dan, ( overigens niet alleen op die ene server) dan kan ik geen andere squad meer joinen, Hoe vaak ik ook op join druk, niks werkt. Als ik een invite krijg dan wel weer wel.. is dit een bug
en? die aa's op het vligdekschil, repairen die zichzelf weer als ze kapot zijn?
als ik een in squad zit, en ze zitten noors te praten en wil naar een andere toe dan, ( overigens niet alleen op die ene server) dan kan ik geen andere squad meer joinen, Hoe vaak ik ook op join druk, niks werkt. Als ik een invite krijg dan wel weer wel.. is dit een bug
als je zo;n bootje gebruikt heb je minder kans dan een jet pakken en bij een vlag bailen. Tenminste de keren dat ik in een boot heb gezeten ben ik afgeknald. Met een j-10 is zo'n bootje met een paar schoten kapot. Ik moet wel zeggen dat wake leuker is geworden na patch 1.3 (zeker voor us) aangezien de j-10 makkelijker geraakt wordt door raketten. Vroeger was elke raket te ontwijken en dat is nu veel lastiger. Niet zo mooi als je PLA bentMarcoZ20 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:12:
[...]
Niet op het deck spawnen dan...............zie altijd iedereen maar daar spawnen, terwijl er 4bootjes onder het deck liggen waarmee je naar het eiland kan........
ik heb nu eindelijk alle unlocks, nou kan ik mooi patch 1.12 clanmatches gaan spelen
Verder nog mensen die Point of Existence mod gaan spelen? Moet je anders maar even intikken in google. Prachtig werk wat die gasten doen
[ Voor 15% gewijzigd door R-O-Y op 28-06-2006 23:58 ]
Dat is onderdeel van de squadhopping change die EA heeft gemaakt sinds 1.3.Tomino schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:26:
hmm, vraag me toch elke keer weer af,
Wil je nu een squad joinen, dan moet je eerst gewoon op de map spawnen, dáárna kan je pas een squad joinen. Dit is dus om te voorkomen dat je een squad joint en meteen bij de squadleader spawnt.
En de AA op vliegdekschip repairen zichzelf weer ja. Wel humor als je zo'n ding opeens weer fully operational ziet worden
PS5 PSN: UnrealKazu
Jongens, ik speelde BF2 altijd met een Radeon 9550 en 512MB geheugen. Alles op low dus en bij drukke situaties (rook, veel mensen in beeld enz) ook nog schokken en framedrops. Niet echt lekker spelen dus. Dus ik heb laatst mijn pc even ge-upgrade. Ik ging van:
-Asus K8V-X mobo (AGP)
-AMD 64 3000+
-Radeon 9550
-512MB geheugen
-120GB HDD
naar
-Asus K8N4-E (PCI-e)
-AMD 64 3000+
-Club3D 7600GT
-2x 1GB GeiL geheugen
-120GB HDD
Ik had wel verwacht dat ik met de nieuwe setup toch zeker wel alles High/medium te kunnen zetten (reso=1025*786@75Hz) en minstens alles op Medium en dan nog een dikke FPS. Wat mijn verbazing nou schetst tijdens een singleplayer potje met 16 man, dat het ik met alles op Medium in druk gebied (paar man aanwezig, explosies enz) gewoon een FPS van 30/40 heb. En als ik in de chopper de TV-guided bestuur, kan je ook niet echt zeggen dat het allemaal soepel draait. Toen heb ik het eens op Low gezet, toen had ik wel een fps van 70/80, maar volgens mij is dit toch echt teleurstellend voor mijn setup. Laat staan als ik in een 64 player server ga spelen. Heb gewoon de nieuwste drivers van alle onderdelen geinstalleerd, en op de achtergrond draait alleen teamspeak en Xfire. Iemand een idee, wat ik fout doe, of verwacht ik gewoon veel te veel van deze (misschien langzame) videokaart
. Spyware en dergelijke zit er niet op, ik heb Windows net geinstalleerd.
Alvast bedankt!
-Asus K8V-X mobo (AGP)
-AMD 64 3000+
-Radeon 9550
-512MB geheugen
-120GB HDD
naar
-Asus K8N4-E (PCI-e)
-AMD 64 3000+
-Club3D 7600GT
-2x 1GB GeiL geheugen
-120GB HDD
Ik had wel verwacht dat ik met de nieuwe setup toch zeker wel alles High/medium te kunnen zetten (reso=1025*786@75Hz) en minstens alles op Medium en dan nog een dikke FPS. Wat mijn verbazing nou schetst tijdens een singleplayer potje met 16 man, dat het ik met alles op Medium in druk gebied (paar man aanwezig, explosies enz) gewoon een FPS van 30/40 heb. En als ik in de chopper de TV-guided bestuur, kan je ook niet echt zeggen dat het allemaal soepel draait. Toen heb ik het eens op Low gezet, toen had ik wel een fps van 70/80, maar volgens mij is dit toch echt teleurstellend voor mijn setup. Laat staan als ik in een 64 player server ga spelen. Heb gewoon de nieuwste drivers van alle onderdelen geinstalleerd, en op de achtergrond draait alleen teamspeak en Xfire. Iemand een idee, wat ik fout doe, of verwacht ik gewoon veel te veel van deze (misschien langzame) videokaart
Alvast bedankt!
sar·cas·me (het ~)
Heb je je voeding ook geupgraded? Wat voor voeding heb je?
Oeps, vergeten te melden. Ik ben van een 300W merkloos naar een Coolermaster ExtremePower 430W gegaan, wat me dus ruim voldoende leek.Lostcuban schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:07:
[...]
Heb je je voeding ook geupgraded? Wat voor voeding heb je?
* Equalized betrapt zich op een eigenlijk best lange techpost, maar is bang dat hij in SPV weinig replies op zijn topic zal gaan krijgen en hoopt dat de modjes het toestaan
sar·cas·me (het ~)
Anoniem: 107573
Yep ik kan ook al een hele tijd geen Ultra High meer draaien door die video config aan te passen. Ik weet alleen niet meer of dat nou sinds 1.3 is of daarvoor al, na een fresh install van BF2.Tijgert schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:21:
Even een tweede bericht omdat het een heel ander onderwerp is.
Pretty weird

Gek. Ik heb een P4 3.2, 1GB en een 6600GT kaart. Alles op medium, 1280x1024 2x AA, viewdistance 100% en het draait soepel. Met joinen soms nog ff een hikje op 64 pl. en daarna ok. Er is dus iets anders aan de hand bij je. Als eens gedefragmenteerd? Gebruik je onboard sound?
Met 2gig zou het lekker moeten draaien lijkt me..
mwa, haal met zo'n bootje altijd wel het eiland hoor........R-O-Y schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:43:
[...]
als je zo;n bootje gebruikt heb je minder kans dan een jet pakken en bij een vlag bailen. Tenminste de keren dat ik in een boot heb gezeten ben ik afgeknald. Met een j-10 is zo'n bootje met een paar schoten kapot. Ik moet wel zeggen dat wake leuker is geworden na patch 1.3 (zeker voor us) aangezien de j-10 makkelijker geraakt wordt door raketten. Vroeger was elke raket te ontwijken en dat is nu veel lastiger. Niet zo mooi als je PLA bentmaar wel als je USMC bent
Anoniem: 156862
Goede drivers erop gepleurd? Zowel van je chipset als van videokaart etc?Equalized schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 00:04:
Jongens, ik speelde BF2 altijd met een Radeon 9550 en 512MB geheugen. Alles op low dus en bij drukke situaties (rook, veel mensen in beeld enz) ook nog schokken en framedrops. Niet echt lekker spelen dus. Dus ik heb laatst mijn pc even ge-upgrade. Ik ging van:
-Asus K8V-X mobo (AGP)
-AMD 64 3000+
-Radeon 9550
-512MB geheugen
-120GB HDD
naar
-Asus K8N4-E (PCI-e)
-AMD 64 3000+
-Club3D 7600GT
-2x 1GB GeiL geheugen
-120GB HDD
Ik had wel verwacht dat ik met de nieuwe setup toch zeker wel alles High/medium te kunnen zetten (reso=1025*786@75Hz) en minstens alles op Medium en dan nog een dikke FPS. Wat mijn verbazing nou schetst tijdens een singleplayer potje met 16 man, dat het ik met alles op Medium in druk gebied (paar man aanwezig, explosies enz) gewoon een FPS van 30/40 heb. En als ik in de chopper de TV-guided bestuur, kan je ook niet echt zeggen dat het allemaal soepel draait. Toen heb ik het eens op Low gezet, toen had ik wel een fps van 70/80, maar volgens mij is dit toch echt teleurstellend voor mijn setup. Laat staan als ik in een 64 player server ga spelen. Heb gewoon de nieuwste drivers van alle onderdelen geinstalleerd, en op de achtergrond draait alleen teamspeak en Xfire. Iemand een idee, wat ik fout doe, of verwacht ik gewoon veel te veel van deze (misschien langzame) videokaart. Spyware en dergelijke zit er niet op, ik heb Windows net geinstalleerd.
Alvast bedankt!
Lekkere bug @ wake island.. En op andere maps kan het ook hoor met het schip
.

wtf... ik kijk naar het plaatje en denk bij mezelf "even terugswitchen naar mijn gun" en druk dus op de 3.
ik zit op mijn werk
* JohnD heeft hulp nodig
ik zit op mijn werk

* JohnD heeft hulp nodig
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Het Arty eilandje zekerMarcoZ20 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 08:49:
[...]
mwa, haal met zo'n bootje altijd wel het eiland hoor........
Ik zie geen bugDersan schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:11:
Lekkere bug @ wake island.. En op andere maps kan het ook hoor met het schip.
[afbeelding]
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 29-06-2006 10:27 ]
Dit is tig topics geleden ook al langs gekomenDersan schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:11:
Lekkere bug @ wake island.. En op andere maps kan het ook hoor met het schip.
[afbeelding]
Ik heb er zelfs een filmpje van.
Hieronder:
Noem je dat een fix?
[ Voor 6% gewijzigd door Mr. Bondt op 29-06-2006 10:33 ]
Ik dacht dat squadhopping alleen inhield dat dat je wel een squad kon joinen maar niet meteen op de leader kon spawnen maar je moet dus helemaal( lekker krom) terugspawnen voordat je weer op join kon drukken..
Toch maar beter de fixes lezen bij de changelog
Toch maar beter de fixes lezen bij de changelog

Je bedoeld die vliegtuigen die daar onder staan? Dat doe ik ook altijd als ik me verveel en de map is nog niet begonnen...die kan je gewoon erin vliegen. Dan moet je net voordat ie de achterkant raakt gewoon eruit springen. Met de J-10 dan want die ander kan je zo erin hoveren.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 29-06-2006 10:33 ]
Je kan gewoon blijven zitten hoor.Anoniem: 102880 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:32:
Je bedoeld dat die vliegtuigen die daar onder staan? Dat doe ik ook altijd als ik me verveel en de map is nog niet begonnen...die kan je gewoon erin vliegen. Dan moet je net voordat ie de achterkant raakt gewoon eruit springen.
Ook bij de J-10.
[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Bondt op 29-06-2006 10:33 ]
Whahaha ik vlieg er echt met volle vaart in de hoek, dan gaat dat ding stuiteren maar ontploft niet en dan kan je er gewoon uitspringen en draait hij zichzelf om. Soms valt hij in het water maar dan ontploft hij ook niet...lol. Enne, als je dan weer in het vliegtuig springt dan gaat ie meteen full speed ¬¬.
Man.... soms rij ik door de bouwput die stad heet hier, en denk ik dat ik op Sharqi loop, met die gebouwen half in aanbouw en zo'n gele kraan erboven... en ik zweer je, dan zie ik nog iemand in een sniperpakje half over de rand liggen ook....!!SunStorms_sletje schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:16:
wtf... ik kijk naar het plaatje en denk bij mezelf "even terugswitchen naar mijn gun" en druk dus op de 3.
ik zit op mijn werk
* GurbY{nl} heeft hulp nodig
Dit vind ik ook gek,
Als je in een Cobra opstijgt voor de 1e keer. duur het echt ziek lang voordat je take off hebt.
maar als je er even uitspringt bij een spawn om gastje te doden en je gunner ook enje stapt weer in, dan ben je binnen no-time weg..
NIet erg ofzo maar wel beetje raar niet?
Als je in een Cobra opstijgt voor de 1e keer. duur het echt ziek lang voordat je take off hebt.
maar als je er even uitspringt bij een spawn om gastje te doden en je gunner ook enje stapt weer in, dan ben je binnen no-time weg..
NIet erg ofzo maar wel beetje raar niet?
http://files.filefront.co.../;5200266;;/fileinfo.htmlAnoniem: 102880 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:34:
Bij mij ontploft ie dan...leg eens uit...
Is van een tijdje terug, toen DJMantri nog elke dag vol zat met GoTters.
Toen was ik alleen op de server en heb het toen ontdekt.
Toen er meer mensen kwamen, heb ik dat verteld...
Echt altijd? Gebruik jij dan zo’n speciaal Stealth bootje....volgens mij is het bij Wake zo dat er af en toe wel eens een oplettende PLA chopper voor de carrier hangt om gewillige rubberbootjes te perforeren. Soms probeer ik wel eens een omtrekkende beweging te maken met het bootje, maar dan nog komt het méér dan eens voor dat ik wordt doorzeefd door oplettende jets/choppers of tanks/jeeps die langs de oever staan.MarcoZ20 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 08:49:
mwa, haal met zo'n bootje altijd wel het eiland hoor........
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Dat chopper-jet hoeren op airstrips terwijl er nog maar 1 basis overblijft vergalt echt HEEL het spel voor mij op servers waar het gebeurd...
www.avpnews.com
Ik weet dat het hier eigenlijk niet hoort maar toch wil ik graag even een vraag stellen:
Ik ben van plan om de Logitech G5 te kopen (laser mouse, 2000 dpi) Nou heb ik ergens gelezen dat BF2 geen hogere muis resoluties ondersteund dan 1200 dpi (maar kan het dus nergens terug vinden)
Ik weet dat ik het Dpi van de G5 kan instellen maar wat ik eigenlijk wil weten:
Ik ben van plan om de Logitech G5 te kopen (laser mouse, 2000 dpi) Nou heb ik ergens gelezen dat BF2 geen hogere muis resoluties ondersteund dan 1200 dpi (maar kan het dus nergens terug vinden)
- Wie speelt met de G5
- Hoe bevalt hij in BF2
- Op welke (muis) resolutie speel je?
Als je met zo'n bootje aan land wil geraken moet je meestal zo'n grote omtrekbeweging maken dat de helft van de tickets al opgebruikt zijn alvorens aan te komen.Indy91 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:55:
[...]
Echt altijd? Gebruik jij dan zo’n speciaal Stealth bootje....volgens mij is het bij Wake zo dat er af en toe wel eens een oplettende PLA chopper voor de carrier hangt om gewillige rubberbootjes te perforeren. Soms probeer ik wel eens een omtrekkende beweging te maken met het bootje, maar dan nog komt het méér dan eens voor dat ik wordt doorzeefd door oplettende jets/choppers of tanks/jeeps die langs de oever staan.
duikbootjeIndy91 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:55:
[...]
Echt altijd? Gebruik jij dan zo’n speciaal Stealth bootje....volgens mij is het bij Wake zo dat er af en toe wel eens een oplettende PLA chopper voor de carrier hangt om gewillige rubberbootjes te perforeren. Soms probeer ik wel eens een omtrekkende beweging te maken met het bootje, maar dan nog komt het méér dan eens voor dat ik wordt doorzeefd door oplettende jets/choppers of tanks/jeeps die langs de oever staan.
Gebeurd natuurlijk wel dat het bootje gespot wordt en kapot geschoten, maar zwemmen naar het eiland kan ook nog
En indd omtrekkende beweging maken.
Anoniem: 109640
moet je eigen team de schuld gevenskullsplitter schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:07:
Dat chopper-jet hoeren op airstrips terwijl er nog maar 1 basis overblijft vergalt echt HEEL het spel voor mij op servers waar het gebeurd...
Ik had de nieuwste drivers van Nvidia gedwonload (neem aan dat dit gewoon goede zijn). De chipsetdrivers heb ik gewoon vanaf mijn CD geinstalleerd, ik nam aan dat deze nog ruim up-to-date waren, maar ik zal eens de allernieuwste downloaden.Anoniem: 156862 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:30:
[...]
Goede drivers erop gepleurd? Zowel van je chipset als van videokaart etc?
Ik heb inderdaad onboard sound. Windows zit er net op, dus heb nog niet gedefragmenteerd, dat ga ik nu even doen.gyedema schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 07:50:
[...]
Gek. Ik heb een P4 3.2, 1GB en een 6600GT kaart. Alles op medium, 1280x1024 2x AA, viewdistance 100% en het draait soepel. Met joinen soms nog ff een hikje op 64 pl. en daarna ok. Er is dus iets anders aan de hand bij je. Als eens gedefragmenteerd? Gebruik je onboard sound?
Met 2gig zou het lekker moeten draaien lijkt me..
Iig bedankt, ik vind het jammer, want ik weet haast zeker dat ik er meer uit kan halen
[ Voor 37% gewijzigd door Equalized op 29-06-2006 12:37 ]
sar·cas·me (het ~)
Ik heb nu ongeveer een week een G5 ( en een G15Anoniem: 178361 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:25:
Ik weet dat het hier eigenlijk niet hoort maar toch wil ik graag even een vraag stellen:
- Wie speelt met de G5
- Hoe bevalt hij in BF2
- Op welke (muis) resolutie speel je?
Ik verbaase mij er altijd over hoe het toch kwam dat ik mensen zag in BF2 die tank-koepel zo snel konden draaien, nu weet ik dus waarom
Kortom, in vind de G5 een echte aanrader. Of die beter is als andere 2000dpi muizen kan ik natuurlijk niet over oordelen.
Je kan je gevoeligheid instellen in de Controls he?Anoniem: 107573 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:45:
[...]
Ik verbaase mij er altijd over hoe het toch kwam dat ik mensen zag in BF2 die tank-koepel zo snel konden draaien, nu weet ik dus waaromMet mijn vorige mx500 duurde het echt té lang gewoon om die koepel in de rondte te laten draaien, nu met een G5 een fracrie van een seconde.
Whaha fuck
Heb ik nooit aan gedacht lol. Feit is wel dat ik zonder met de controls te hebben gestoeid, die tank turret nu in 1 soepele beweging de rondte in zwiep, sinds ik met een G5 game.
Heb ik nooit aan gedacht lol. Feit is wel dat ik zonder met de controls te hebben gestoeid, die tank turret nu in 1 soepele beweging de rondte in zwiep, sinds ik met een G5 game.
G5 is een heerlijke muis voor BF2, als ik in een tank zit switch ik altijd van 1200 naar 1600 of 2000 dpi, kan je tenminste snel reageren
Anoniem: 153621
tussendoor:
Weet iemand of het zwembad bij de Gulf of Oman? vlakbij de MEC base
altijd gevuld was met water? Ik dacht altijd dat hij leeg was netzo als dat zwembad
bij die andere map met dat tv-station van USA
altijd gevuld was met water? Ik dacht altijd dat hij leeg was netzo als dat zwembad
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 29-06-2006 13:08 ]
Anoniem: 115939
Heb jij geen problemen met aimen als je gewoon als soldaat speelt? Ik dacht dat de sensitivity voor de tankkoepel hetzelfde was als die in de generic controls. Als ik mijn G5 op 2000DPI laat staan keer ik twee keer om mijn as als ik niet uitkijk...Ik heb nu ongeveer een week een G5 ( en een G15), en ik kan je zeggen dat het echt een heerlijk muisje is. Met de meegeleverde Setpoint software kan je 5 verschillende DPI niveau's instellen, al heb ik hem zelf gewoon altijd op 2000 dpi staan, ook in windows.
Ja, lachen he?Ik verbaase mij er altijd over hoe het toch kwam dat ik mensen zag in BF2 die tank-koepel zo snel konden draaien, nu weet ik dus waaromMet mijn vorige mx500 duurde het echt té lang gewoon om die koepel in de rondte te laten draaien, nu met een G5 een fracrie van een seconde.
Helemaal eens, ook voor normaal gebruik erg lekker. Als ik nu een gewone muis in handen heb volet die ineens erg klein aan, terwijl ik met de G5 het gevoel heb echt iets in handen te hebben en gewoon lekkerder kan muizen.Kortom, in vind de G5 een echte aanrader. Of die beter is als andere 2000dpi muizen kan ik natuurlijk niet over oordelen.
Ingame kun je de DPI gewoon aanpassen? Dat is relaxt! En dan gaat BF2 niet moeilijk doen?Kazu schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:50:
G5 is een heerlijke muis voor BF2, als ik in een tank zit switch ik altijd van 1200 naar 1600 of 2000 dpi, kan je tenminste snel reageren
Zwembad bij Hotel @ Gulf = VolAnoniem: 153621 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:07:
tussendoor:
Zwembad bij Hotel @ Sharqi = Leeg
sar·cas·me (het ~)
Snap ik even niet. wat heeft het aantal Dpi te maken met het koepel ronddraaien? Dat wordt toch alleen geregeld met de gevoeligheids instelling in BF2 zelf?Kazu schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:50:
Ik heb zelf een MX510 met 800 dpi, het enige waar ik last van heb is dat ik met de ingestelde gevoeligheid de koepel perfect snel kan draaien, maar het richten van de mitrailleur bovenop een stuk lastiger is...
Anoniem: 153621 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:07:
tussendoor:

Plaatje is van september 2005
Wat is ook alweer de code voor een verkleind plaatje, kan het in de FAQ niet vinden...
edit: gevonden
[ Voor 39% gewijzigd door bvk op 29-06-2006 20:32 ]
zwembad @ gulf is ook leeg hoor. vaak genoeg op de bodem gelegen om een vlag te cappenEqualized schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:10:
[...]
Zwembad bij Hotel @ Gulf = Vol
Zwembad bij Hotel @ Sharqi = Leeg
edit: of is dit veranderd met de patch?

[ Voor 8% gewijzigd door JohnD op 29-06-2006 13:14 ]
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Doordat je de dpi verhoogt verhoog je dus de gevoeligheid van je muis, waardoor hij dus bij een kleine beweging al een groot stuk beweegt in-game.bvk schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:10:
[...]
Snap ik even niet. wat heeft het aantal Dpi te maken met het koepel ronddraaien? Dat wordt toch alleen geregeld met de gevoeligheids instelling in BF2 zelf?
Ik heb zelf een MX510 met 800 dpi, het enige waar ik last van heb is dat ik met de ingestelde gevoeligheid de koepel perfect snel kan draaien, maar het richten van de mitrailleur bovenop een stuk lastiger is...
Dus je kan je voorstellen dat als je je DPI met 800 verhoogt, je koepel ineens supersnel kan omdraaien
Anoniem: 115939
Je kunt via twee knopjes (+ en -) de gevoeligheid opschroeven. Hoe hoger de gevoeligheid, hoe meer pulsen de muis uitzendt naar BF2 en dus neemt de snelheid toe. Werkt echt helemaal top. Lukt me echter niet altijd om in het heetst van de strijd tijdig mijn DPI terug te zetten. Resultaat? Ik zie een nmi, wil aimen, maar schiet er finaal langs omdat in twee keer om mijn as draai. Dit moet er voor de tegenstander wel raar uitzien denk ik...bvk schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:10:
[...]
Snap ik even niet. wat heeft het aantal Dpi te maken met het koepel ronddraaien? Dat wordt toch alleen geregeld met de gevoeligheids instelling in BF2 zelf?
EDIT: Kazu, je was me net voor...
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 115939 op 29-06-2006 13:19 . Reden: Typootjes ]
Ja klopt, heb ik ook heel vaak last vanAnoniem: 115939 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:18:
[...]
Je kunt via twee knopjes (+ en -) de gevoeligheid opschroeven. Hoe hoger de gevoeligheid, hoe meer pulsen de muis uitzendt naar BF2 en dus neemt de snelheid toe. Werkt echt helemaal top. Lukt me echter biet altijsd om in het heetst van de strijd tijdig mijn DPI terug te zetten. Resultaat? Ik zie een nmi, wil aimen, maar schiet er finaal langs omdat in twee keer om mijn as draai. Dit moet er voor de tegenstander wel raar uitzien denk ik...
EDIT: Kazu, je was me net voor...
Dan zit in een tank met dpi op 2000, wordt m'n tank bijna gemold en stap ik uit.
Vervolgens wordt ik neergeschoten omdat ik als een gek probeer te aimen
Wat ook wel irritant is, is dat SetPoint een soort lag heeft wanneer je de dpi veranderd sinds je een spel opstart. Dus de eerste keer in een BF game duurt het ff voordat hij de setting doorvoert.
Er zijn twee zwembaden bij Hotel op Gulf.SunStorms_sletje schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:12:
[...]
zwembad @ gulf is ook leeg hoor. vaak genoeg op de bodem gelegen om een vlag te cappen
Eentje bij de vlag die leeg is, en eentje bij dat hotel, die is vol.
Resizen met een fotoprogrammabvk schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:10:
[afbeelding]
Plaatje is van september 2005
Wat is ook alweer de code voor een verkleind plaatje, kan het in de FAQ niet vinden...
Of gewoon www.imageshack.us .
[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Bondt op 29-06-2006 13:24 ]
Dat kan ik dus ook bereiken door het schuifje in het spel zelf naar rechts te halen, daar heb ik geen 1600 dpi muis voor nodigKazu schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:18:
[...]
Doordat je de dpi verhoogt verhoog je dus de gevoeligheid van je muis, waardoor hij dus bij een kleine beweging al een groot stuk beweegt in-game.
Dus je kan je voorstellen dat als je je DPI met 800 verhoogt, je koepel ineens supersnel kan omdraaien
Ik zou wel wensen dat de gevoeligheid van geschut en mitrailleur apart te regelen was..
Dus het veranderen van de DPI ingame heeft ook zijn keerzijde, of is dat gewoon een kwestie van gewenning?
Zijn er trouwens ook mensen die ervaringen hebben met de Razer Copperhead? (Laser 2000dpi) In tests komt hij er marginaal beter uit dan de G5. Ik wil vanavond mijn nieuwe muisje ophalen maar wil wel de juiste keuze maken.
Edit
Zijn er trouwens ook mensen die ervaringen hebben met de Razer Copperhead? (Laser 2000dpi) In tests komt hij er marginaal beter uit dan de G5. Ik wil vanavond mijn nieuwe muisje ophalen maar wil wel de juiste keuze maken.
Edit
Wordt geschut niet als een voertuig gezien? want je kunt voor normaal, voertuigen, en vliegend spul aparte muis instellingen doen.bvk schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:34:
[...] Dat kan ik dus ook bereiken door het schuifje in het spel zelf naar rechts te halen, daar heb ik geen 1600 dpi muis voor nodigAlhoewel ik natuurlijk snap dat een G5 standaard wel een stuk preciezer en gevoeliger zal zijn dan mijn Mx510.
Ik zou wel wensen dat de gevoeligheid van geschut en mitrailleur apart te regelen was..
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 178361 op 29-06-2006 13:37 ]
je kan dan toch in bf2 zelf de settings voor voertuigen gewoon omhoog zetten. ALs je dan uitstapt hoef je niets te veranderen. Kan je de muis gewoon hetzelfde laten. Ik game zelf met de mx510 en heb geen probleem om de tank koepel te laten draaien. (en nee ik hoef de muis niet 4x opzij te bewegenKazu schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:20:
[...]
Ja klopt, heb ik ook heel vaak last van
Dan zit in een tank met dpi op 2000, wordt m'n tank bijna gemold en stap ik uit.
Vervolgens wordt ik neergeschoten omdat ik als een gek probeer te aimen![]()
Wat ook wel irritant is, is dat SetPoint een soort lag heeft wanneer je de dpi veranderd sinds je een spel opstart. Dus de eerste keer in een BF game duurt het ff voordat hij de setting doorvoert.
]@bvk
[img=600....blablabla[/img]
600 kan ook ieder ander vrijwillig getal zijn.
Edit
lol moet natuurlijk [img] zijn
[img=600....blablabla[/img]
600 kan ook ieder ander vrijwillig getal zijn.
Edit
lol moet natuurlijk [img] zijn

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 178361 op 29-06-2006 14:05 ]
In Gulf of Oman zijn 2 zwembaden, een bij de vlag (leeg) en een naast het hotel (half gevuld, of half leeg, 't is maar hoe je het bekijkt)...
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Anoniem: 153621
Yo...als er cracks zijn die hun kunsten willen uitproberen op het slagveld en daarna
hier willen komen pochen erover
kom ff naar de server RubberDucky vanaf 15:00 uur.
Let wel er spelen alleen minimaal sergeanten op en daarboven dus kom erheen als je
wilt battlen (oh tis 64 en alle mappen )
hier willen komen pochen erover
Let wel er spelen alleen minimaal sergeanten op en daarboven dus kom erheen als je

SunStorms_sletje schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:12:
[...]
zwembad @ gulf is ook leeg hoor. vaak genoeg op de bodem gelegen om een vlag te cappen

sar·cas·me (het ~)
Ja, als ik gewoon soldaat ben, dan gaat het voor mij ook té snel op 2000dpi, voor in een tank of apc is het uiteraard heerlijk. Daarom heb ik ik de muis instelling in BF iets aangepast, ietsje minder gevoelig dus. Ik ben nog steeds een beetje aan het kloten met de instellingen, om de ideale mix te vinden. Ik hou mijn muis wel altijd op 2000dpi though.Anoniem: 115939 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:08:
[...]
Heb jij geen problemen met aimen als je gewoon als soldaat speelt? Ik dacht dat de sensitivity voor de tankkoepel hetzelfde was als die in de generic controls. Als ik mijn G5 op 2000DPI laat staan keer ik twee keer om mijn as als ik niet uitkijk...![]()
[...]
Ja, lachen he?
[...]
Helemaal eens, ook voor normaal gebruik erg lekker. Als ik nu een gewone muis in handen heb volet die ineens erg klein aan, terwijl ik met de G5 het gevoel heb echt iets in handen te hebben en gewoon lekkerder kan muizen.
Je kan idd in het spel gewoon DPI aanpassen zonder dat BF2 gaat zeuren. Ik game altijd ubergevoelig, dus als ik hem in de hoogste stand zet en een zwiep geef aan die muis, lijkt me tank net een chopperAnoniem: 178361 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:08:
[...]
Ingame kun je de DPI gewoon aanpassen? Dat is relaxt! En dan gaat BF2 niet moeilijk doen?
ik ben trouwens weer n beetje in BF2 aan het gamen, vorig jaar december mee gestopt omdat het gameplay gedoe gewoon niet goed was, niemand luisterde ooit naar wat je zei, maar het is niet echt verbetert. Sta je in je tankie een vlag te pakken, roep je 10x om reinforcements, komt er niemand totdat er weer n lading AT gasten spawnen en je overhoop knallen.
Wat is er trouwens gebeurt met de blackhawk? ik raak niemand meer met die miniguns, ik was laatst in mashtuur en verbaasde me er al over dat niemand bij die BH spawnde dus ik een halfuur in me eentje gevlogen en switchen tussen piloot en miniguns, maar ik vind dat ding nu nogal verneukt
verder wel fijn dat je nu gewoon over vriendelijke mijnen kan rijden, alleen jammer dat je vijandelijke dan weer niet weg kan schieten.. dat kon toch in een vorige versie van BF2?
Hoe is die nieuwe sniper trouwens, die na de M95 komt? is dat een beetje n goed wapen?
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
rang zegt helemaal niks. Ik ken zat goede spelers die unranked spelen. Zelf vind ik unranked clanmatches ook het leukst. Speel je met mensen die iwllen teamworken en het spel snappen. Ik heb gister m'n laatste 2 unlocks gehaald. Ik ga nu ook unranked spelen (met unlocksAnoniem: 153621 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:10:
Yo...als er cracks zijn die hun kunsten willen uitproberen op het slagveld en daarna
hier willen komen pochen eroverkom ff naar de server RubberDucky vanaf 15:00 uur.
Die BH suckt nu indd, daarom laat iedereen hem ook staanThe Widow Maker schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:21:
[...]
Je kan idd in het spel gewoon DPI aanpassen zonder dat BF2 gaat zeuren. Ik game altijd ubergevoelig, dus als ik hem in de hoogste stand zet en een zwiep geef aan die muis, lijkt me tank net een chopper![]()
ik ben trouwens weer n beetje in BF2 aan het gamen, vorig jaar december mee gestopt omdat het gameplay gedoe gewoon niet goed was, niemand luisterde ooit naar wat je zei, maar het is niet echt verbetert. Sta je in je tankie een vlag te pakken, roep je 10x om reinforcements, komt er niemand totdat er weer n lading AT gasten spawnen en je overhoop knallen.
Wat is er trouwens gebeurt met de blackhawk? ik raak niemand meer met die miniguns, ik was laatst in mashtuur en verbaasde me er al over dat niemand bij die BH spawnde dus ik een halfuur in me eentje gevlogen en switchen tussen piloot en miniguns, maar ik vind dat ding nu nogal verneuktbeetje nutteloos voertuig geworden.
verder wel fijn dat je nu gewoon over vriendelijke mijnen kan rijden, alleen jammer dat je vijandelijke dan weer niet weg kan schieten.. dat kon toch in een vorige versie van BF2?
Hoe is die nieuwe sniper trouwens, die na de M95 komt? is dat een beetje n goed wapen?
Vijandige mijnen kan je als engineer zijnde wel weghalen.
Die nieuwe sniper is echt super relax vind ik.
sergeant ben je al vanaf 2500punten toch:?Anoniem: 153621 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:10:
hier willen komen pochen eroverkom ff naar de server RubberDucky vanaf 15:00 uur.
@The Widowmaker,
Lol als je nu patch 1.3 hebt geïnstalleerd staat je nog wat te wachten
Maar zoek ´s avonds eens naar clan servers. Mijn ervaring is dat er op clanservers stukken beter wordt samengewerkt dan op neutrale servers.
Lol als je nu patch 1.3 hebt geïnstalleerd staat je nog wat te wachten
Maar zoek ´s avonds eens naar clan servers. Mijn ervaring is dat er op clanservers stukken beter wordt samengewerkt dan op neutrale servers.
Heb ook zo'n G5 muisje gehaalt laatst, speel altijd op 800 of 1000 dpi bij normaal rondrennen, 2000 voor in de tanks ed en 600 of 400 als ik met een gun inzoom. Wat mij nou wel makkelijk leek dat waneer je in het spel dus in een tank ofzo stapt dat de dpi automatisch ingesteld word. Anders krijg je van die acties (zoals iemand hierboven ook al aan gaf) dat wanneer je uit een tank stapt dat de dpi nog op 2000 staat, werkt niet helemaal he ;-) Volgens mij is dit niet mogelijk... toch?
Wat ik wel grappig vind aan die muis, je kan zelf het gewicht bepalen, tenminste, je kan'em zwaarder maken, maar ik vind'em zonder gewichtjes al te zwaar... (en te breed) !!!
Wat ik wel grappig vind aan die muis, je kan zelf het gewicht bepalen, tenminste, je kan'em zwaarder maken, maar ik vind'em zonder gewichtjes al te zwaar... (en te breed) !!!
Waarom zou ik op die server moeten spelen..Anoniem: 153621 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:10:
die server zit helemaal aan de andere kant van de aarbol verwijderd.
dat is gewoon niet goed voor je ping
Ik heb voor het eerst weer is een kill gemaakt met de BH na zeer lange tijdMarcoZ20 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:24:
[...]
Die BH suckt nu indd, daarom laat iedereen hem ook staan
Vijandige mijnen kan je als engineer zijnde wel weghalen.
Die nieuwe sniper is echt super relax vind ik.

kheb laatst dus ff een rondje meegedaan op die server, maar de bevolking is niet veel beter/slechter dan op andere servers, en de pings lagen allemaal rond de 100-150 daardoor is het niet fijn te spelen.Anoniem: 109640 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:44:
[...]
Waarom zou ik op die server moeten spelen..
die server zit helemaal aan de andere kant van de aarbol verwijderd.
dat is gewoon niet goed voor je ping
speel laatste tijd regelmatig op amerikaanse servers en heb dan indd een ping van rond de 100. Kan er echter goed mee spelen, dus weet niet wat er niet fijn aan zou moeten zijn?cm_sicko schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:48:
[...]
kheb laatst dus ff een rondje meegedaan op die server, maar de bevolking is niet veel beter/slechter dan op andere servers, en de pings lagen allemaal rond de 100-150 daardoor is het niet fijn te spelen.
ik heb toch behoorlijk wat last van horten en stoten als m 'n ping schommelt tussen de 100 en 150, en als ik met een lagere ping op een andere server kan spelen met hetzelfde slag mensen dan weet ik het wel.MarcoZ20 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:53:
[...]
speel laatste tijd regelmatig op amerikaanse servers en heb dan indd een ping van rond de 100. Kan er echter goed mee spelen, dus weet niet wat er niet fijn aan zou moeten zijn?
Dat er alleen sergeanten en hoger op de rubberduck server spelen is voor mij geen garantie dat er goed werk neergezet wordt, en dat is ook gebleken in de tijd dat ik erop gezeten heb.
Heb ook een paar keer op RubberDucky gespeeld (ook in Rush Hour) en over de ping heb ik niets te klagen. De FPS lag ook goed en geen last van lag... Dus ik zie het probleem ook niet helemaal.MarcoZ20 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:53:
[...]
speel laatste tijd regelmatig op amerikaanse servers en heb dan indd een ping van rond de 100. Kan er echter goed mee spelen, dus weet niet wat er niet fijn aan zou moeten zijn?
Maar goed ben het eens dat wanneer een server dichterbij staat de kans bestaat dat je een super ping hebt.
Ik muis zelf met de mx518, waarbij ik ook de mogelijkheid heb om in-game de resolutie aan te passen. Ik heb het zo ingesteld dat ik 3 gebruik, 1600, 800 en 400. Ik heb de sensitivity voor tank/ chopper etc. aangepast in BF2 zodat alles perfect werkt op 1600.
Als ik bv ga snipen dan zet ik de DPI naar 400, of als ik gunner ben in tank/ chopper zet ik het ook lager. Nadeel van 518 tov G5 is dat je niet kan zien op welke DPI je zit, met de G5 heb je ledjes die aangeven waar je zit. Ik heb een geluidje toegepast, zodat je hoort wanneer je DPI veranderd. Voordeel van maar 3 DPI settings is dan dat je makkelijk bij kunt houden met welke setting je speelt.
Eerdere opmerking over dat je lag hebt... ik click tijdens het laden van een map een paar keer op de = en - om het 'aan de praat' te krijgen.
Ik vraag mij af hoe iedereen zijn knoppen heeft ingedeeld op zijn muis. Ik heb 2 duimknoppen voor prone en voor main gun. Voordeel van main gun knop is dat je makkelijk van single shot naar auto/ burst kan switchen. Verder is midden muisknop voor mijn mes, altijd handig. Gebruik de scroll eigenlijk nooit, gebruik liever 'next gun'wat bij mij toets 'f' is.
Edit: iets duidelijker gemaakt.
Als ik bv ga snipen dan zet ik de DPI naar 400, of als ik gunner ben in tank/ chopper zet ik het ook lager. Nadeel van 518 tov G5 is dat je niet kan zien op welke DPI je zit, met de G5 heb je ledjes die aangeven waar je zit. Ik heb een geluidje toegepast, zodat je hoort wanneer je DPI veranderd. Voordeel van maar 3 DPI settings is dan dat je makkelijk bij kunt houden met welke setting je speelt.
Eerdere opmerking over dat je lag hebt... ik click tijdens het laden van een map een paar keer op de = en - om het 'aan de praat' te krijgen.
Ik vraag mij af hoe iedereen zijn knoppen heeft ingedeeld op zijn muis. Ik heb 2 duimknoppen voor prone en voor main gun. Voordeel van main gun knop is dat je makkelijk van single shot naar auto/ burst kan switchen. Verder is midden muisknop voor mijn mes, altijd handig. Gebruik de scroll eigenlijk nooit, gebruik liever 'next gun'wat bij mij toets 'f' is.
[ Voor 25% gewijzigd door Joe Presto op 29-06-2006 15:16 ]
Je bedoelt de L96A1. JA dát is gewoon het schoolvoorbeeld van een sniper rifle. Ik kick alleen al op het geluid wat dat ding heeftThe Widow Maker schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:21:
[...] Hoe is die nieuwe sniper trouwens, die na de M95 komt? is dat een beetje n goed wapen?
En dan de precisie van het apparaat... Als een zwitsers uurwerk. Hij is veel zuiverder dan de M95, en het herladen duurt net zo lang (of eigenlijk kort) als de M95. En dat is ook gelijk het enige nadeel van dit rifle. Het is geen semi-automaat.
btw: je hebt Special Forces nodig om deze unlock te kunnen krijgen.
Edit: Repost
Edit:Anoniem: 178361 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:35: Zijn er trouwens ook mensen die ervaringen hebben met de Razer Copperhead? (Laser 2000dpi) In tests komt hij er marginaal beter uit dan de G5. Ik wil vanavond mijn nieuwe muisje ophalen maar wil wel de juiste keuze maken.
Misschien heb ik gewoon geluk gehad?cm_sicko schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:13: [...] dan weet ik zo ook niet waar het aan ligt, ik zat met 5 clangenoten op die server en allen hadden last van de hoge ping/lag, of jullie zijn het gewent met hoge ping spelen maar mij lukt het niet.
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 178361 op 29-06-2006 15:19 ]
dan weet ik zo ook niet waar het aan ligt, ik zat met 5 clangenoten op die server en allen hadden last van de hoge ping/lag, of jullie zijn het gewent met hoge ping spelen maar mij lukt het niet.Anoniem: 178361 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:01:
[...]
Heb ook een paar keer op RubberDucky gespeeld (ook in Rush Hour) en over de ping heb ik niets te klagen. De FPS lag ook goed en geen last van lag... Dus ik zie het probleem ook niet helemaal.
Maar goed ben het eens dat wanneer een server dichterbij staat de kans bestaat dat je een super ping hebt.
op servers die dichterbij staan speel ik met een ping van max 30cm_sicko schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:13:
[...]
dan weet ik zo ook niet waar het aan ligt, ik zat met 5 clangenoten op die server en allen hadden last van de hoge ping/lag, of jullie zijn het gewent met hoge ping spelen maar mij lukt het niet.
links schieten, rechts inzoomen, middelste muisknop gebruik ik helemaal niet bedenk ik me net. Maar eens instellen als parachute of main weapon ofzo.Joe Presto schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:10:
Wisselen tussen wapens doe ik gewoon via de 1,2,3,4 toetsen. Zit daardoor wel eens met het verkeerde wapen in m'n handen

[ Voor 51% gewijzigd door MarcoZ20 op 29-06-2006 15:29 ]
Die komt mij bekend voorMarcoZ20 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:27:
Wisselen tussen wapens doe ik gewoon via de 1,2,3,4 toetsen. Zit daardoor wel eens met het verkeerde wapen in m'n handen
lol ik speel nog op de ouderwetse quake toetscombi, linkermuis=schiet, rechtermuis=lopen, duimknop=alternate fire, scrollwheel=wapenwissel.
tegenwoordig speelt bijna iedereen met lopen op de W en alternate fire op rechtermuisknop.
tegenwoordig speelt bijna iedereen met lopen op de W en alternate fire op rechtermuisknop.
[ Voor 26% gewijzigd door Sicko op 29-06-2006 15:33 ]
K weet wel dat t kan...zo verbaasd ben ik ook weer niet..k heb t zelf ook meerdere malen gedaan...alleen niet terwijl ik er nog in zat...k heb er ook filmpjes van gemaakt....met 2 F35B´s onder het schip van die verhoging opstijgen...echt grappig als ze onder het dek vandaan komen schieten.Mr. Bondt schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:53:
[...]
http://files.filefront.co.../;5200266;;/fileinfo.html
Is van een tijdje terug, toen DJMantri nog elke dag vol zat met GoTters.
Toen was ik alleen op de server en heb het toen ontdekt.
Toen er meer mensen kwamen, heb ik dat verteld...
Ik heb met m'n G5 helaas maar 1 duimknop en die gebruiik ik om m'n chute te openen, een flinke verbetering tov helemaal naar de 9 toe 
Vroeger scrollde ik vaak met m'n wapens, maar vaak schoot ik dan bijv van main weapon naar shock paddles door, waardoor ik met m'n knife in m'n handen stond. Tegenwoordig switch ik daarom met toetsenbord
Edit: Ik bedacht me net ook dat ik geen optie onder m'n middelste knop heb zitten, dus daar zit nu weapon 6 (oftewel shock paddles/wrench etc.)
Ook erg handig
Vroeger scrollde ik vaak met m'n wapens, maar vaak schoot ik dan bijv van main weapon naar shock paddles door, waardoor ik met m'n knife in m'n handen stond. Tegenwoordig switch ik daarom met toetsenbord
Edit: Ik bedacht me net ook dat ik geen optie onder m'n middelste knop heb zitten, dus daar zit nu weapon 6 (oftewel shock paddles/wrench etc.)
Ook erg handig
[ Voor 30% gewijzigd door Kazu op 29-06-2006 16:10 ]
Firefox extensie
Ik zit nu op werk met IE, dus kan het niet testen, maar via bovenstaande link kun je een extensie krijgen voor FF. Wat doet het? ik weet het nog niet, volgens de site:
"BF2S.com Browser Menu
Adds Site navigation to menu on Firefox.
Support for My Stats(just enter your PID into config)
"
Ik zit nu op werk met IE, dus kan het niet testen, maar via bovenstaande link kun je een extensie krijgen voor FF. Wat doet het? ik weet het nog niet, volgens de site:
"BF2S.com Browser Menu
Adds Site navigation to menu on Firefox.
Support for My Stats(just enter your PID into config)
"
Scroll wheel (drukken dan) gebruik ik als prone. Werkt als een tiet. druk midden-druk links = liggen-schieten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!
Ook slow-chat, one-liners en andere nutteloze replies horen hier niet thuis!
Ook slow-chat, one-liners en andere nutteloze replies horen hier niet thuis!