[PC] Battlefield 2 - Deel XXXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.863 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoZ20 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:09:
[...]

Gister ook gelachen. Was ook spec-op en we speelden Sharqi. Meestal ga ik dood als ik C4 op een APC of tank wil plakken, maar gister ging het goed. Keer of 10 dezelfde gast in z'n tank opgeblazen terwijl hij een vlag stond te cappen :*) .
Ja, C4 plakken op een APC of tank heeft even wat oefening nodig maar op den duur krijg je de slinger aardig te pakken en inmiddels is het samen met de G36C mijn favo wapen. C4 is ook heel goed te gebruiken om infantery op te blazen. Vooral als ze achter een muurtje een vlag liggen te cappen. Langsrennen, C4 over het muurtje droppen en BOEM! met een beetje geluk liggen er 2 of 3 nmy´s achter het muurtje. Werkt over het algemeen veel beter dan een handgranaat. Op bepaalde maps weet je op den duur ook wel waar de tanks en voertuigen langsrijden. Door bijv. op Shraqi de omhooglopende toerit (bij de TV-Tower) vol te plakken met C4 (2 of 3 is genoeg) en even blijven opletten heb je meestal binnen 2 minuten een APC, Tank of Vodnik te pakken.

Een tijdje geleden had ik op en rond de belangrijkste "dekkingsplekken" rond de vlag van Southern village volgeplakt met C4. Ik was bezig met het verdedigen van de Airstrip toen ik hoorde "We lost control of an outpost" Het verbaasde mij toch enigszins dat C4 op zo´n afstand nog werkt. Resultaat: 2 kills. Het enige probleem is dat je maar moet hopen dat er geen friendly´s in de buurt van je bom lopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:34:
[...]

Ja, C4 plakken op een APC of tank heeft even wat oefening nodig maar op den duur krijg je de slinger aardig te pakken en inmiddels is het samen met de G36C mijn favo wapen. C4 is ook heel goed te gebruiken om infantery op te blazen. Vooral als ze achter een muurtje een vlag liggen te cappen. Langsrennen, C4 over het muurtje droppen en BOEM! met een beetje geluk liggen er 2 of 3 nmy´s achter het muurtje. Werkt over het algemeen veel beter dan een handgranaat. Op bepaalde maps weet je op den duur ook wel waar de tanks en voertuigen langsrijden. Door bijv. op Shraqi de omhooglopende toerit (bij de TV-Tower) vol te plakken met C4 (2 of 3 is genoeg) en even blijven opletten heb je meestal binnen 2 minuten een APC, Tank of Vodnik te pakken.

Een tijdje geleden had ik op en rond de belangrijkste "dekkingsplekken" rond de vlag van Southern village volgeplakt met C4. Ik was bezig met het verdedigen van de Airstrip toen ik hoorde "We lost control of an outpost" Het verbaasde mij toch enigszins dat C4 op zo´n afstand nog werkt. Resultaat: 2 kills. Het enige probleem is dat je maar moet hopen dat er geen friendly´s in de buurt van je bom lopen.
Sterkte frequentie waar die AB voor het C4 op werkt :P

Hoe drop je C4 over een muurtje:? Gooien en springen werkt niet meer toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoZ20 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:39:
[...]

Nee, ik zat in mijn gedachten aan Sharqi te denken (entry to City) een laag muurtje van zandzakken. C4 op schuttingen plakken werkt trouwens wel. (is wel eens handig op Karkand. Dat afgeschermde pleintje met dozen naast het hotel) Dat pleintje kun je trouwens heel goed gebruiken als Booby trap. Op elk doosje ter hoogte van de voeten C4 en op de schutting....Even wachten tot het wat drukker wordt en je hebt er geheid een paar te pakken. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:57:
[...]

Nee, ik zat in mijn gedachten aan Sharqi te denken (entry to City) een laag muurtje van zandzakken. C4 op schuttingen plakken werkt trouwens wel. (is wel eens handig op Karkand. Dat afgeschermde pleintje met dozen naast het hotel) Dat pleintje kun je trouwens heel goed gebruiken als Booby trap. Op elk doosje ter hoogte van de voeten C4 en op de schutting....Even wachten tot het wat drukker wordt en je hebt er geheid een paar te pakken. >:)
c4 gooien kan nog wel in 1.3 ;) je moet springen en linker muisknop precies tegelijk indrukken terwijl je naar voren loopt. Dan kan je gewoon nog met c4 gooien. Best leuk aangezien iedereen in 1.3 denkt dat het niet kan :P

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:57:
[...]

Dat pleintje met die schutting is indd mooi plekje voor C4. Van de week had ik die vlag bij hotel gepakt en zag op de UAV dat er mannetjes stonden bij die schutting...........C4 over het muurtje.........klik....BOEM!!! 3kills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
R-O-Y schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:06:
[...]

c4 gooien kan nog wel in 1.3 ;) je moet springen en linker muisknop precies tegelijk indrukken terwijl je naar voren loopt. Dan kan je gewoon nog met c4 gooien. Best leuk aangezien iedereen in 1.3 denkt dat het niet kan :P
hmmm, ff oefenen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

}) Hehehe.... Gisteren zat ik op Sharqi in tank, Ik dacht laat ik eens even wat nieuws uitproberen: Op de achterkant twee x C4 geplakt. Lekker rijden en knallen. Tot de tank ongeveer half beschadigd was. Het is een gokje maar voor mij pakte het goed uit: Ik stapte uit na een paar nmy´s op een meter of 20 te hebben gespot. (eerst even aandacht getrokken, zoals je dat met een tank behoort te doen :P ... Leverde me ook weer een puntje op) vervolgens uitgestapt, dekking gezocht in een paar bosjes. En ja hoor, als een mak lammetje liep hij zijn persoonlijke barbeque tegemoet... >:) Nog voordat hij de koepel in beweging kon zetten was het al voorbij... :+ Het mooie is dat de tank gewoon weer spawnt op onze thuis basis.. Klaar voor her-gebruik. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoZ20 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:39:
[...]

jawel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

script ervoor maken kan ook! 0-) Ben ik nog aan het uitzoeken omdat c4 gooien gewoon in het spel hoort. Tank-whores (@karkand) krijg je alleen dood met antitank. Met c4 is veel leuker, bvb van een gebouw afgooien ;) :P

in patch 1.12 moest je 14 meter van je c4 vandaan zijn zodat je zelf geen schade kreeg. Nu is dat nog maar 7 meter. Het gooien is wel iets minder mooi en ver dan in 1.12 maar even effectief _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door R-O-Y op 27-06-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
R-O-Y schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:54:
[...]

script ervoor maken kan ook! 0-) Ben ik nog aan het uitzoeken omdat c4 gooien gewoon in het spel hoort. Tank-whores (@karkand) krijg je alleen dood met antitank. Met c4 is veel leuker, bvb van een gebouw afgooien ;) :P
probleem is alleen dat je op veel gebouwen alleen kan komen als friendly fire uit staat.........en ik wil het zelf niet en niet via scripts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoZ20 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:55:
[...]

probleem is alleen dat je op veel gebouwen alleen kan komen als friendly fire uit staat.........en ik wil het zelf niet en niet via scripts
Nee, ik ben ook niet van de scripts, Scripting = Cheating. :r Hoewel het een vrij onschuldig botje is, is het hetzelfde als een aim-bot, die gebruik je ook niet. imo is scripting not done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:10:
[...]

Nee, ik ben ook niet van de scripts, Scripting = Cheating. :r Hoewel het een vrij onschuldig botje is, is het hetzelfde als een aim-bot, die gebruik je ook niet. imo is scripting not done!
IMO moet iedereen het gewoon gebruiken als het er is en dan hopen dat EA het terugplaats. C4 was echt te relaxt in patch 1.12. Op gebouwen om C4 te gooien hoeft niet met FF uit. Je kan ook met de ladder ;) Jezelf op gebouwen lanceren is ook cheaten :P

Verder is aimbot toch een stuk anders dan een c4 gooi tooltje :z Aimbot dan raak je alles. C4 goien moet je skill voor hebben :9

[ Voor 11% gewijzigd door R-O-Y op 27-06-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
R-O-Y schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:31:
[...]

IMO moet iedereen het gewoon gebruiken als het er is en dan hopen dat EA het terugplaats. C4 was echt te relaxt in patch 1.12. Op gebouwen om C4 te gooien hoeft niet met FF uit. Je kan ook met de ladder ;) Jezelf op gebouwen lanceren is ook cheaten :P

Verder is aimbot toch een stuk anders dan een c4 gooi tooltje :z Aimbot dan raak je alles. C4 goien moet je skill voor hebben :9
indd en dus zonder scriptje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

doe ik ook :P maar een script zou makkelijk zijn omdat dat het aantal % goed gegooide c4 omhoog gaat naar 100 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
R-O-Y schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:41:
doe ik ook :P maar een script zou makkelijk zijn omdat dat het aantal % goed gegooide c4 omhoog gaat naar 100 :+
Lol, gewoon zoals iemand eerder al zei (misschien was je het zelf) gewoon C4 op de route leggen die APC's en tanks rijden.
Kwam er trouwens achter dat 2xC4 (aan elke kant) in de inhammetjes op bruggen ook goed werkt om EN de brug op de blazen EN de passerende tank/apc op te blazen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
R-O-Y schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:41:
Maar toch mod je de game zonder bedoeling van EA, ik vind scripting ook cheaten :P

Ik zat gisteren ook in een duitse server op Mashtuur, en liep langs een teammate en hij gooide een nade. Alleen dat wat ie zei was heel anders dan dat wat standaard in BF zit.
Óf ik heb die sound nog nooit gehoord, óf de server was gemod ^^

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Kazu schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:51:
[...]

Maar toch mod je de game zonder bedoeling van EA, ik vind scripting ook cheaten :P

Ik zat gisteren ook in een duitse server op Mashtuur, en liep langs een teammate en hij gooide een nade. Alleen dat wat ie zei was heel anders dan dat wat standaard in BF zit.
Óf ik heb die sound nog nooit gehoord, óf de server was gemod ^^
Wat zei hij dan:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 21:18

Kleintje81

Blaat

Mijn C4 taktiek is als volgt:
1). Pak een (snel) auto'tje of HMMVV, plak 2 of al je pakketjes C4 op de motorkap.
2). Zorg ervoor dat je remote detonator het wapen is.
3). Zoek een Tank / APC / [insert hier iets anders] van de vijand.
4). Rijd er naar toe met volle snelheid, het is belangrijk dat de desbetreffende vijand je niet ziet, anders moet je vele ontwijkmaneuvres doen. >:)
5). Zorg dat je auto tegen het slachtoffer zit.
6). Stap uit en loop snel weg als dit kan
7). Druk op het knopje van je remote. :P

Het resultaat loopt uiteen, van scheldpartijen voor zogenaamde 'suicidekiller lamer' tot een grote victorie van je eigen team omdat de rest van je team de desbetreffende tank helemaal niet kapot kon krijgen. ;)

Overigens werkt dit ook goed op een transport heli (natuurlijk als er niemand anders bij je zit) en dan vervolgens naar een vijandelijke heli te vliegen. :)

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleintje81 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:53:
1). Pak een (snel) auto'tje of HMMVV, plak 2 of al je pakketjes C4 op de motorkap.
4). Rijd er naar toe met volle snelheid, het is belangrijk dat de desbetreffende vijand je niet ziet, anders moet je vele ontwijkmaneuvres doen. >:)

Het resultaat loopt uiteen, van scheldpartijen voor zogenaamde 'suicidekiller lamer' tot een grote victorie van je eigen team omdat de rest van je team de desbetreffende tank helemaal niet kapot kon krijgen. ;)

Overigens werkt dit ook goed op een transport heli (natuurlijk als er niemand anders bij je zit) en dan vervolgens naar een vijandelijke heli te vliegen. :)
Ja het is een bekende (en goed werkende) methode, je maakt je er idd niet echt poulair mee. Wat ook goed werkt is met een teammate als bestuurder van een Hummer, jij achter in. Zodra je door een druk gebied rijdt, 2,3 of 4 (4 is max omdat je niet meer dan 4 tegelijk kunt detonaten, de eerste verdwijnt |:( namelijk weer als je meer dan 4 dropt.) bommetjes droppen en nou ja, het resultaat laat zich raden. ;) (het is helemaal ideaal als je teammate support is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

dat doe ik ook altijd, vaak door zelf dood te gaan ook :P Vooral in karkand tegen die mensen die alleen in tanks zitten om veel punten te halen. (spawnkillen ed). Ze vinden het nooit leuk als je ze zo dood. Maarja, moeten ze maar beter opletten en je afknallen voordat je er bent :+ '

Suiciding met c4 wagentjes is eigenlijk teampunten voor combatpunten inruilen toch ? 8)

Nog een truc met FF uit. Je zoekt een bestuurder (broertje ofzo). Deze is support en bestuurt bvb een hummer. Jij bent spec ops en plakt c4 op de voorkant. Je gaat op stoel 3 zitten met de detonator. Zodra de bestuurder toetert (dan zit hij tegen een tank) laat je het klappen.

Resultaat is tank kapot en jijzelf leeft nog

[ Voor 32% gewijzigd door R-O-Y op 27-06-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Kleintje81 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:53:

efficient, maar vind het persoonlijk nix...........voldoening is groter als je lopend een tank te slim af bent en hem opblaast.
Van de week op Mashtuur nog een grappige. Zat bij de MEC en bij het begin van het potje waren we Powerplant aan het overnemen............toen kwam de BH van de US aan, die landde bij die schutting waar die plankjes voor de doorgang zitten. Ik gooide per ongeluk C4 weg (dacht een nade vast te hebben). C4 ging door de plankjes, op de BH............ff klikken..............BOEM!!!! 5kills........basic explosive badge O-). Potje was nog maar paar minuten oud en toen al die badge :P :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 21:18

Kleintje81

Blaat

MarcoZ20 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:03:
[...]
efficient, maar vind het persoonlijk nix...........voldoening is groter als je lopend een tank te slim af bent en hem opblaast.
Dat is zeker weten zo, echter zijn er van die momenten dat de tank of APC bestuurder zo goed is i.c.m. vele hulp van zijn commander middels bv UAV's, dat het haast onmogelijk is om er levend naar toe te rennen om deze op te blazen.

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Kleintje81 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:08:
[...]

Dat is zeker weten zo, echter zijn er van die momenten dat de tank of APC bestuurder zo goed is i.c.m. vele hulp van zijn commander middels bv UAV's, dat het haast onmogelijk is om er levend naar toe te rennen om deze op te blazen.
Das waar, maar dan komt timing weer om de hoek kijken ;)...........vlak na een schot rennen of alstie net de andere kant op draait :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Als we dan toch bezig zijn over soldier <=> tank / apc: ik heb me altijd het volgende afgevraagd:

Ik zit in tank/apc. Zie mijn op de grond liggen. Ga er netjes overheen, wielen/rupsen ruimschoots langs de mijn. Boem 15. 14. 13. 12. enz

Ik ren met c4 naar tank (of apc), tank dreigt me te spotten en ik duik de grond op en kruip onder de tank (jammer dat je niet op je rug kan gaan liggen om die c4 te plakken..).... kan rustig onder heel de tank door kruipen zonder geraakt te worden, zolang je de wielen/rupsen maar niet raakt.

Waarom dan wel dood door die mijn? 8)7

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleintje81 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:08:
[...]

Ben ik niet met je eens, Karkand, Sharqi en Mashtuur zijn perfecte mappen om ongezien naar een Tank of APC te sneaken en op te blazen.
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:27:
Als we dan toch bezig zijn over soldier <=> tank / apc: ik heb me altijd het volgende afgevraagd:

Ik zit in tank/apc. Zie mijn op de grond liggen. Ga er netjes overheen, wielen/rupsen ruimschoots langs de mijn. Boem 15. 14. 13. 12. enz

Ik ren met c4 naar tank (of apc), tank dreigt me te spotten en ik duik de grond op en kruip onder de tank (jammer dat je niet op je rug kan gaan liggen om die c4 te plakken..).... kan rustig onder heel de tank door kruipen zonder geraakt te worden, zolang je de wielen/rupsen maar niet raakt.

Een mijn, in tegenstelling tot een mens is magnetisch geladen. ;) m.a.w. het maakt geen donder uit of je er nu overheen of vlak langs rijdt, Boem gaat ie.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/edit: nutteloze post.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:27:

Je kan wel C4 plakken als je onder de tank ligt hoor ;). Gister nog gedaan, was wel grappig dat 2 teammates me aan stonden te moedigen terwijl ik langs onder de tank vandaan kroop, wegrende en dat ding opblies.
Teammates: _/-\o_ nice action
ik; :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:23:
Idd, meer dan 100 punten in een ronde

Vanmorgen alleen maar Ctd's bij mij en meldingen als: '' er is een probleem met je verbinding''
Ik wordt er echt niet goed meer van |:(
is dit niet 100x best medic oid worden?

(gaat over best round scores bij sommige medailles)

[ Voor 13% gewijzigd door JohnD op 27-06-2006 16:45 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:27:Ik zit in tank/apc. Zie mijn op de grond liggen. Ga er netjes overheen, wielen/rupsen ruimschoots langs de mijn. Boem 15. 14. 13. 12. enz
Valt wel mee...is een kwestie van vooral NIET (bij)sturen als je over de mijnen rijdt. Ik zie het geregeld gebeuren dat men lang de mijnen manoeuvreert. Doe ikzelf ook geregeld zo.
Vooral de laatste tijd maak ik er een hobby van om onder een tank of APC te kruipen, om vervolgens een mijntje voor of achter de wielen/rupsbanden te leggen, om vervolgens weg te spurten, aandacht trekken door bijv. een nade te werpen, tank/apc beweegt, boem.....heerlijk gewoon.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:44:
}) Hehehe.... Gisteren zat ik op Sharqi in tank, Ik dacht laat ik eens even wat nieuws uitproberen: Op de achterkant twee x C4 geplakt. Lekker rijden en knallen. Tot de tank ongeveer half beschadigd was. Het is een gokje maar voor mij pakte het goed uit: Ik stapte uit na een paar nmy´s op een meter of 20 te hebben gespot. (eerst even aandacht getrokken, zoals je dat met een tank behoort te doen :P ... Leverde me ook weer een puntje op) vervolgens uitgestapt, dekking gezocht in een paar bosjes. En ja hoor, als een mak lammetje liep hij zijn persoonlijke barbeque tegemoet... >:) Nog voordat hij de koepel in beweging kon zetten was het al voorbij... :+ Het mooie is dat de tank gewoon weer spawnt op onze thuis basis.. Klaar voor her-gebruik. O-)
ach heel bekend truukje. Wat ook een bekende is, is naar een vijandelijke basis rijden daar de aanwezige apc's/tanks boobytrappen met C4's, weglopen en wachte tot ze erin stappen ( het liefst zo vol mogelijk) en dan op de knop drukken.... >:) En zij maar afvragen hoe dat kwam.. :D Idem kun je doen met vliegtuigen. Leuke is als je een alerte commander hebt die je dan een supply geeft je het geintje elke keer kan herhalen na jezelf te hebben bevoorraad. Dit zelfde kun je ook doen als je engineer bent door mines voor en achter de armor te leggen.
Sommigen noemen dit in vaktermen ook wel baserapen. })
Wat ook een bekende truuk is, is de kamikaze stijl: Je wagen vol met C4 plakken en op de vijand inrijden en voortijdig eruit springen.. Succes verzekert.
Of...ff bij de pool vd vlag jumpen en al die pakketjes C4 aan de pool plakken zodat indien ze met een heli mee willen helpen cappen je lekker kunt scoren. De meesten gooien die dingen op de grond maar dat heeft minder effect is mijn ervaring EN.... te zichtbaar waardoor eenheden eerst naar jou opzoek gaan alvorens ze de vlag cappen aangezien ze weten dat als ze jou killen je C4's ook waardeloos zijn. tenzij je natuurlijk weer naar je eigen linies bent gevlucht

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:44:
Totdat ze jou net ff iets eerder hebben of er stiekum een in je rug staat die je niet had gezien..en dan mis je ineens een APC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand een mijn kapot te krijgen zonder er over te moeten rijden ?? want schieten lukt niet echt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 23:51:
Gaat nogal moeilijk als je med packjes neer gooit voor hun voeten maar ze rennen telkens weg :X
Moet je maar achter eenheden lopen die zwaar in gevecht zijn. Wedden dat ze dan heel erg graag over jouw pakketjes lopen? Je moet natuurlijk geen pakketjes gaan rondgooien als iedereen nog vol in health is. Beetje erg dom bezig dan.. :)

@ DarkForceBE :

Nee, dat kan niet meer. Enige optie is onder dekking van... een engineer ff het laten weghalen.
Onder dekking van is dat je wel de engineer dekt tegen snipers of andere gasten die weten dat hij als enige dat kan doen en dus alles zullen doen om hem te killen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SunStorms_sletje schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:44:
[...]

is dit niet 100x best medic oid worden?

(gaat over best round scores bij sommige medailles)
Nee, gewoon 100 punten totaal (de score die het meest links pal achter je ingame naam staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41
Weet ook nog een leuk C4 verhaal wat ik een poosje terug meegemaakt heb....

was op sharqi en ik schoot een enemy dood in man op man gevecht vlakbij de Surveillance Post flag. Had niet zo veel ammo meer dus pakte zijn kit. Dit bleek een Spec Ops kit te zijn. Liep nog even rond en wilde wat C4 op de weg gooien. Echter.... ik kreeg meteen de detonater in handen dus hij had kennelijk ergens wat neer gegooid. Ik ben altijd in voor een gokje dus drukte op de rode knop....hoorde een BOEM bij city entrance en ja hoor.... 2 kills. Typisch gniffel moment :D

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:00:
[...]

Moet je maar achter eenheden lopen die zwaar in gevecht zijn. Wedden dat ze dan heel erg graag over jouw pakketjes lopen? Je moet natuurlijk geen pakketjes gaan rondgooien als iedereen nog vol in health is. Beetje erg dom bezig dan.. :)
zigg je snap hem niet eh.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:47:
[...]Totdat ze jou net ff iets eerder hebben of er stiekum een in je rug staat die je niet had gezien..en dan mis je ineens een APC :P
Ach ja, shit happens. Zonder een gokje af en toe kom je nergens in dit spel. ;)
JohnnyV27 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:07:
Weet ook nog een leuk C4 verhaal wat ik een poosje terug meegemaakt heb...bla bla.. Ik ben altijd in voor een gokje dus drukte op de rode knop....hoorde een BOEM bij city entrance en ja hoor.... 2 kills. Typisch gniffel moment :D

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe wordt trouwens je Global Score berekend?

Het is iig niet je Combat, Team en Commander punten bij elkaar opgeteld.

Maar wat dan wel vraag ik me af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 10:39
Sinds vandaag heb ik ook BF2 deluxe leuk spel. Alleen ik heb bf2 in het Nederlands geinstalleerd. Damn die vertalingen zijn echt oer nep. Is er een manier om van Nederlands naar engels te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Tijs_a schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:59:
Sinds vandaag heb ik ook BF2 deluxe leuk spel. Alleen ik heb bf2 in het Nederlands geinstalleerd. Damn die vertalingen zijn echt oer nep. Is er een manier om van Nederlands naar engels te gaan?
Opnieuw installeren, als je veel custom hebt ingesteld, je profielen ed backuppen en weer terugzetten na de engelse installatie :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kazu schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:45:
De L85A1 heb ik een aardig lange tijd gehad tussen de standaard en de G36E, heb het nooit een echt fijn wapen gevonden... De scope was zo gigantisch dik dat ie vaak je enemy's overlapte, wat erg irritant was. Het ding was daarbij nogal scheef op korte afstand.

Sinds ik de G36E heb, heb ik de L85A1 nooit meer aangeraakt, ik hou van m'n G36E'tje O+
:D Ik heb de G36E vanavond ook ge-ünlockt en ik geef je groot gelijk. Hoewel hij heel erg aanvoelt als de G36C van de Spec Ops. nu kan ik vaker medic spelen wat ik ook een erg gave rol vindt! :)
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:00:
Nee, dat kan niet meer. Enige optie is onder dekking van... een engineer ff het laten weghalen.
Onder dekking van is dat je wel de engineer dekt tegen snipers of andere gasten die weten dat hij als enige dat kan doen en dus alles zullen doen om hem te killen.
Ja, jammer is dat eigenlijk het zou toch een stuk realistischer zijn als je met C4 ook dat ding kon opblazen. (hoewel realisme en BF2 nou direct hand in hand gaan ;) maar dat terzijde.)

Edit:

Afbeeldingslocatie: http://wiki.bf2s.com/_media/weapons/unlocks/sasrif_mg36.png?w=&h=&cache=cache

H&K MG 36

Kan iemand mij meer vertellen over dit wapen? De PKM vindt ik absoluut niet fijn. Ik ben meer een gedoseerde shooter en hou niet van spray. Is dit een wapen wat in de Burst mode goed te controleren is? Of is dit meer een Rambo wapen -en dus niets voor mij- O-)

lol, loop een beetje met die codes te kloten :p

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:04:
[...]
Nee, gewoon 100 punten totaal (de score die het meest links pal achter je ingame naam staat)
Hmm, de verklaring van SunStorms_sletje lijkt mij anders wel veel logischer. (kan ik ook beter verklaren aan de hand van m'n stats, kzou anders al meer dan 200 keer meer dan 100 punten gehaald hebben in 1 ronde... Lijkt me zeer sterk B) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is mijn bericht verwijderd?¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:27:
[...]

Ben ik niet met je eens, Karkand, Sharqi en Mashtuur zijn perfecte mappen om ongezien naar een Tank of APC te sneaken en op te blazen.
Truc die ik altijd gebruik is afleiding. Blijf afwachten, als dan plots een friendly over het scherm huppelt gaat de enemy tank achter die friendly aan, dan is het moment om toe te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:11:
[...]

:D Ik heb de G36E vanavond ook ge-ünlockt en ik geef je groot gelijk. Hoewel hij heel erg aanvoelt als de G36C van de Spec Ops. nu kan ik vaker medic spelen wat ik ook een erg gave rol vindt! :)

[...]

Ja, jammer is dat eigenlijk het zou toch een stuk realistischer zijn als je met C4 ook dat ding kon opblazen. (hoewel realisme en BF2 nou direct hand in hand gaan ;) maar dat terzijde.)

Edit:

H&K MG 36

Kan iemand mij meer vertellen over dit wapen? De PKM vindt ik absoluut niet fijn. Ik ben meer een gedoseerde shooter en hou niet van spray. Is dit een wapen wat in de Burst mode goed te controleren is? Of is dit meer een Rambo wapen -en dus niets voor mij- O-)

lol, loop een beetje met die codes te kloten :p
de mg36 heb je niet veel meer aan dan de pkm. Ik zou wat anders unlocken. Bvb de dao12 ofzo, of de mp7 van de engineer. Dat is ook een relaxt ding. Heb er spijt van dat ik de mg36 heb en niet de mp7 :(

mg36 en p90 als laatste unlocken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Jullie kunnen trots op me zijn, heb net ff huisgehouden op een van de gamert servers O-) , zie hier het resultaat!

[ Voor 20% gewijzigd door Lostcuban op 28-06-2006 00:53 ]

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lostcuban schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 00:46:
Jullie kunnen trots op me zijn, heb ff huisgehouden op de gamert # 1 server, zie hier t resultaat http://screenshot.xfire.c...9661d8ff50d33b1cd6968.png
Dat verdient een bloemetje ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst gefeliciteerd met je 1st plaats

Tweede, welke server is dat want eigenlijk betwijfel ik of je wel op de nr.1 ranked server zit
aangezien de members meestal een veel hogere eindscore hebben dan wat je hier laat zien.

Derde ... zo te zien heb je nog een lange weg te gaan en heb je wel heel veel unlocks voor iemand met nog geen 20.000 punten.. :/ ... leg eens uit als je wilt...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 03:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:25

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Is er iemand die SF heeft bij wie ik even kan inloggen in ruil voor wat lege DVD'tjes ofzo?
Wil ook die extra unlocks maar ga er geen 30 ballen voor geven daar is Sf toch niet speel.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 03:25:

Tweede, welke server is dat want eigenlijk betwijfel ik of je wel op de nr.1 ranked server zit
aangezien de members meestal een veel hogere eindscore hebben dan wat je hier laat zien.

Derde ... zo te zien heb je nog een lange weg te gaan en heb je wel heel veel unlocks voor iemand met nog geen 20.000 punten.. :/ ... leg eens uit als je wilt...
zijn aantal unlocks zijn normaal voor zijn rank.
hij krijgt 2 unlocks per keer vanwege SF dus ik zie niets afwijkends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

OMG

Was jij dat niet die er de vorige keer ook al over begon. En wat nou zeggen over nr. 1 server, dat wilt alleen zeggen hoe vol hij zit altijd en niet de skill van de mensen die er spelen :r .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Tijgert schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 04:13:
Is er iemand die SF heeft bij wie ik even kan inloggen in ruil voor wat lege DVD'tjes ofzo?
Wil ook die extra unlocks maar ga er geen 30 ballen voor geven daar is Sf toch niet speel.
ik woon in Delft. Je mag zo langskomen om ff 7 wapens te halen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 06:53:
[...]

OMG

Was jij dat niet die er de vorige keer ook al over begon. En wat nou zeggen over nr. 1 server, dat wilt alleen zeggen hoe vol hij zit altijd en niet de skill van de mensen die er spelen :r .
Zijn mensen die zelf geen SF hebben en er dan niks van snappen kennelijk, misschien toch wat beter opletten en meer lezen voordat je mensen vals beschuldigd MM2005!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
R-O-Y schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 00:05:.....of de mp7 van de engineer. Dat is ook een relaxt ding. Heb er spijt van dat ik de mg36 heb en niet de mp7.
mg36 en p90 als laatste unlocken :P
Die redenatie is natuurlijk krom.....je zegt dat je de mp7 relaxt vindt, maar de p90 zou je als laatste unlocken. Net zoals de je de DAO12 (AT) min of meer kunt vergelijken met de Jackhammer (engi) (beiden zijn superieur in close combat situaties), kun je de mp7 (engi) vergelijken met de p90 (AT).
De mp7 en de p90 hebben immers exact dezelfde eigenschappen op het gebied van vuursnelheid, terugslag en nauwkeurigheid. Daarnaast heeft de p90 heeft als voordeel boven de mp7: reddot scope en 2x50 ipv 2x40 (mp7) ammunitie.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

de jackhammer heb je niks aan omdat er 7 kogels ingaan. Met een dao12 kan ik 3-4 mensen afknallen achter elkaar. Met de jackhammer lukt dat niet. Verder is engineer een relaxte kit en dan is een mp7 fijner dan de shotgun. Elke keer als ik iemand met een p90 tegenkwam en ik had een da012 dan won ik. Gewoon omdat je in 1 sec 4 kogels naar hem schiet. Je hoeft niet eens goed raak te mikken want dood gaan ze toch wel.

Ik zie het dus zo:

mp7 is veel relaxter dan de jackhammer -> unlocken
p90 is niet fijner dan een dao12 -> niet unlocken

Verder zijn de standaard support wapens eigenlijk al prima. Zonde dus om er daar een van te unlocken. Verder heb je ook geen unlocks nodig als je een ak101 hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51

Waarom feliciteer je hem als je hem vervolgens gaat afzeiken? :/

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:05:
de jackhammer heb je niks aan omdat er 7 kogels ingaan. Met een dao12 kan ik 3-4 mensen afknallen achter elkaar. Met de jackhammer lukt dat niet. Verder is engineer een relaxte kit en dan is een mp7 fijner dan de shotgun. Elke keer als ik iemand met een p90 tegenkwam en ik had een da012 dan won ik. Gewoon omdat je in 1 sec 4 kogels naar hem schiet. Je hoeft niet eens goed raak te mikken want dood gaan ze toch wel.

Ik zie het dus zo:

mp7 is veel relaxter dan de jackhammer -> unlocken
p90 is niet fijner dan een dao12 -> niet unlocken

Verder zijn de standaard support wapens eigenlijk al prima. Zonde dus om er daar een van te unlocken. Verder heb je ook geen unlocks nodig als je een ak101 hebt :P
Dus de MG36 Sprayt net zo erg als de PKM of is deze toch iets stabieler omdat hij uit de G36 familie komt?

En de AK101 Waar kan ik die unlocken dan? :9~
Want de F2000 is toch de assualt rifle van SF? (hoe is die btw?)

Ik kan nog 2 unlocks doen en wil dus wel de juiste keuze maken. Het duurt namelijk nog even voordat ik rank en weer 2 wapens kan unlocken.

Ik ben trouwens een GROOT fan van de G36C en G36E (heerlijke precisie, toch lekkere vuurkracht) Hoe is de SCAR-L voor de Spec-Ops? Slechter dan, even goed als of beter dan de G36C?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 07:28:
[...]

ik woon in Delft. Je mag zo langskomen om ff 7 wapens te halen hoor ;)
Hmmm...illegale wapenhandel....;)

Klopt het trouwens dat je een UK account hebt? Dat was namelijk de enige MartinAir die ik kon vinden..anders was het een MartinAirA320 ofzo

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de wapens. Hier kun je de verschillen vinden, o.a. tussen de MG36 en de PKM:

http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=56385

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:17:
[...]

Hmmm...illegale wapenhandel....;)

@R-O-Y
Klopt het dan je een UK account hebt? Dat was namelijk de enige MartinAir die ik kon vinden..
ja dat kan wel, ik heb overal engels gekozen omdat ik BF2 echt niet in het nederlands wil hebben. Dat is geen gehoor.

Verder vind ik de scar-l geen verbetering ten opzichte van de g36c. Ik gebruik zelf liever de g36c.
De mg36 is net zo knudde als de pkm. Is echt iets voor de mensen die het liefst een clip leegpompen op iemand.

Ik zou zelf eerst sniper helemaal unlocken. Dan medic. Dan de dao12 en de g36c. F2000 zit ook bij zo'n kit waar je niks aan hebt. Je hebt geen ammo/medic bags, geen anti tank, c4 of mijnen. Heb je dus helemaal niks aan. De f2000 is wel leuk maar ik zou eerst andere wapens kiezen.

PS, de ak101 is het standaard MEC wapen van de medics en assault. Erg relaxt ding ;) Wie heeft er trouwens unlocks nodig als je de hele tijd in een jet/heli zit :+ :P

[ Voor 5% gewijzigd door R-O-Y op 28-06-2006 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:17:
Over de wapens. Hier kun je de verschillen vinden, o.a. tussen de MG36 en de PKM:

http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=56385
Thx. Die statistieken had ik ook al gevonden, het gaat me meer om het gebruik. En dan met name de precisie van het wapen, (het allerliefste heb ik gewoon een wapen op middlerange, one shot, one kill) Maar ja, in mijn ervaring maakt het geen kloten uit of je nou een headshot maakt of niet. je hebt altijd meerdere kogels nodig om iemand om te brengen. Ik mik namelijk altijd op het hoofd. In alle andere FPS die ik gespeeld heb is dat gewoon certain death.
R-O-Y schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:30:[...]ja dat kan wel, ik heb overal engels gekozen omdat ik BF2 echt niet in het nederlands wil hebben. Dat is geen gehoor.

Verder vind ik de scar-l geen verbetering ten opzichte van de g36c. Ik gebruik zelf liever de g36c.
De mg36 is net zo knudde als de pkm. Is echt iets voor de mensen die het liefst een clip leegpompen op iemand.

Ik zou zelf eerst sniper helemaal unlocken. Dan medic. Dan de dao12 en de g36c. F2000 zit ook bij zo'n kit waar je niks aan hebt. Je hebt geen ammo/medic bags, geen anti tank, c4 of mijnen. Heb je dus helemaal niks aan. De f2000 is wel leuk maar ik zou eerst andere wapens kiezen.

PS, de ak101 is het standaard MEC wapen van de medics en assault. Erg relaxt ding ;) Wie heeft er trouwens unlocks nodig als je de hele tijd in een jet/heli zit :+ :P
MEC standard Assault is toch gewoon de AK47? En in dat geval heb ik liever een single shot M16A2. Ik weet niet waarom maar de AK krijg ik nou niet direct een strakke p..... van.

Edit:

Dat bedoel ik nou, Op papier is de AK101 nog zwakker dan de AK47, je hebt 1 kogel meer nodig voor armored kill. Op papier kun je echt niet zien hoe een wapen schiet.

Je had btw wel gelijk. standard Assault van de MEC is de AK101, van China is de AK47. :o

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

bij de ak101 is headshot dood :P g3 en pkm ook. Zowiezo altijd op iemands hoofg mikken. Dan gaan ze sneller dood :+

volgens mij heeft de pla dan een ak47 voor de medic. MEC heeft iig ak101 voor assault en medic. Welke wapens kan je nu nog unlocken?

edit: deze gast speelt met de ak101, moet je maar even downloaden (660mb :+ ) Erg mooi filmpje

http://files.bf2s.com/files.php?cat=4
Download Duck & Cover Redux: Volume 1 (660MB) dit filmpje zoeken

[ Voor 35% gewijzigd door R-O-Y op 28-06-2006 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

R-O-Y schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:30:
[...]ja dat kan wel, ik heb overal engels gekozen omdat ik BF2 echt niet in het nederlands wil hebben. Dat is geen gehoor.
Nederlands gehoor? Ik hoor alleen maar de 'lekkerr werrkuh' >:)

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:50:
bij de ak101 is headshot dood :P g3 en pkm ook. Zowiezo altijd op iemands hoofg mikken. Dan gaan ze sneller dood :+

volgens mij heeft de pla dan een ak47 voor de medic. MEC heeft iig ak101 voor assault en medic. Welke wapens kan je nu nog unlocken?

edit: deze gast speelt met de ak101, moet je maar even downloaden (660mb :+ ) Erg mooi filmpje
http://files.bf2s.com/download.php?file=403
Nog te unlocken:
  • Spec Ops: Scar-L
  • Assault: G3 en F2000
  • Support: MG36
  • Medic: Geen.
  • Sniper: Geen.
  • AT: DAO-12 en P90
  • Engineer: MK3A1 en MP7
Hmm... :/ dat valt nog tegen als ik het zo bij elkaar optel.. lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

ik zou iig de dao12 nemen, daar krijg je 100% geen spijt van. Verder zou ik denk ik de g3 nemen. Maar je moet gewoon kijken met welke kit je het meest speelt en daarvoor kiezen. Ik speelde nooit met antitank totdat ik een dao had. Dat is een stuk beter dan de mp5 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tijgert schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 04:13:
Uiteraard kan en mag niemand je hiermee helpen maar misschien is er iemand die zo gek is om je te mailen. ;)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Help!!!! schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:56:
[...]
Uiteraard kan en mag niemand je hiermee helpen maar misschien is er iemand die zo gek is om je te mailen.
waarom mag dat niet? Ze hadden het anders wel aan je account gekoppeld net als bij de boosterpacks toch.

ik heb een filmpje gemaakt :P

http://www.filefactory.com/?073519

de link werkt nu wel, is een vlieg-flimpje

[ Voor 7% gewijzigd door R-O-Y op 28-06-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008

1. Dank je.

2. Het was niet de nummer 1 server qua spelers of qua serverrankings, het was gewoon een van de GAMERT servers (als in een server van de GAMERT community).

3. Ooit gehoord van SF?

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik jouw maar is even pesten.

Afbeeldingslocatie: http://img71.imageshack.us/img71/3210/naamloosweed18fo.th.jpg

Die gast had gewoon een mooie score gehaald. (eerst feliciteren en daarna afzeike, hmmmmn)

Deze shot kwam net gespeelde infrantry match tegen Res
en we hadden 647-0 gewonnen

ze beschuldigde ons van een radarhack O+ wat een compliment

Gaan we onze score invullen op clanbase, doen ze eerst een score 1-0 voor hun forfeit lose
en daarna 647 voor res en wij 0 :z

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:42:
ik zou iig de dao12 nemen, daar krijg je 100% geen spijt van. Verder zou ik denk ik de g3 nemen. Maar je moet gewoon kijken met welke kit je het meest speelt en daarvoor kiezen. Ik speelde nooit met antitank totdat ik een dao had. Dat is een stuk beter dan de mp5 :+
Tja, Die DAO... 12 kogels en 4 1/2 dag reload tijd. Tegen de tijd dat dat ding ge-reload is is de game voorbij... dat staat mij een beetje tegen. Ik heb hem een keertje uitgetest door de kit te cappen van mijn tegenstander (die het dus aflegde...) Ik was inderdaad wel onder de indruk van de firepower alleen kwam vrij snel in de problemen vanwege de ammo. Je moet niet meer dan 2 nmy´s achter elkaar tegen komen. En die MP5 tja... proppenschieter welke alleen nut heeft als je het zweet van je (blinde) nmy kan ruiken. Anders leg je het altijd af. :X

Ik denk dat ik eerst even ga oefenen op Support met de PKM. Ik heb gister eens goed nagedacht hoe de rol van SUPPORT in te moeten vullen en dat wil ik vanavond eens gaan toepassen. Ik heb alleen nog een samenwerkend team nodig. (en dat is makkelijker gezegd dan gevonden) :|

AT vind ik leuk om te spelen, alleen is het absoluut geen makkelijke rol. Ik vind het grootste probleem dat je een sitting duck met een zwaailicht op z´n kop bent zolang de rocket in de lucht is. (wat mij dus ook vaak fataal wordt)

Mijn favo kit is toch verreweg de Spec Ops, Ik vind niets leuker dan niets vermoedende nmy´s over gebouwen heen te blazen. >:)

Gek genoeg speel ik bijna nooit Assault, het enige voordeel -vind ik- wat de assault kit biedt is dat je body armor hebt. Verder vind ik de sprint te kort, de granaatwerper te langzaam, de standaard rifle niet lekker en precies genoeg Zeker die M16A2 in burst mode wordt ik stapel gek van. :r (kan nog geen nmy aan de overkant van de straat overhoop knallen... |:( ) In de single shot mode wordt het al een stuk fijner om mee te schieten alleen dan vind ik hem dus weer niet precies genoeg.

Edit
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:13:
[...] Deze shot kwam net gespeelde infrantry match tegen Res
en we hadden 647-0 gewonnen bla bla...
647??? Zijn jullie bij 1000 begonnen ofzo? Zal met zoveel spelers wel een mooi tijdje knallen zijn geweest. En in dat geval moet ik zeggen dat ik heel eerlijk gezegd niet echt onder de indruk ben van de behaalde punten door individuele spelers... (no offense)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Hij zit die 12000 punten van de incremental rang-promotie staan en trekt de verkeerde conclusie. Je bent 12000+ , dus je wapens kloppen.

Iemand moet gewoon beter zijn oogjes gebruiken ;)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:01:
[...]

waarom mag dat niet? Ze hadden het anders wel aan je account gekoppeld net als bij de boosterpacks toch.

ik heb een filmpje gemaakt :P
http://www.filefactory.com/073519
Link werkt niet bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:24:
[...]

Tja, Die DAO... 12 kogels en 4 1/2 dag reload tijd. Tegen de tijd dat dat ding ge-reload is is de game voorbij... dat staat mij een beetje tegen. Ik heb hem een keertje uitgetest door de kit te cappen van mijn tegenstander (die het dus aflegde...) Ik was inderdaad wel onder de indruk van de firepower alleen kwam vrij snel in de problemen vanwege de ammo. Je moet niet meer dan 2 nmy´s achter elkaar tegen komen. En die MP5 tja... proppenschieter welke alleen nut heeft als je het zweet van je (blinde) nmy kan ruiken. Anders leg je het altijd af. :X
ik knal met de dao12 4 mensen achter elkaar neer. 2 schoten per persoon is genoeg. Ondertussen een paar kogels erin stoppen. Dan naar mes switchen, stopt ie met laden. Terugswitchen en je hebt weer 6 kogels erin. Genoeg om weer 2 gasten af te knallen. Ik speel verder bijna altijd samen met m'n broertje. Dus we dekken ff als de ander aan het herladen is. Ik zal wel een filmpje maken met de dao12 vanavond met m'n broertje :P
nu wel als het goed is??

[ Voor 8% gewijzigd door R-O-Y op 28-06-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:47:

Thx. Die statistieken had ik ook al gevonden, het gaat me meer om het gebruik. En dan met name de precisie van het wapen, (het allerliefste heb ik gewoon een wapen op middlerange, one shot, one kill) Maar ja, in mijn ervaring maakt het geen kloten uit of je nou een headshot maakt of niet. je hebt altijd meerdere kogels nodig om iemand om te brengen. Ik mik namelijk altijd op het hoofd. In alle andere FPS die ik gespeeld heb is dat gewoon certain death.
Je kunt het uitrekekenen. Alle wapens met 34 damage per bullet killen in een shot als het een headshot is dan. 34% * 3 > 100%.

Voorbeelden zijn de PKM voor support (45 damage) en de L85A1 voor Medic (34 damage). De AK's kunnen het, maar zijn niet accuraat genoeg. Sniperrifles kunnen het allen en de G3 en F2000 doen het ook. Ik zou daarom als support de PKM kiezen, is gewoon een beest.

Voor Medic is de L85A1 wel leuk, maar het valt net tussen alles in. De G36E heeft een firerate van 900 ipv 600 en als je die burst beheerst dan wint die op bijna alle afstanden. De Ak's zijn meester in close combat, maar als je je afstanden goed bewaard kom je met een G36E als Medic het verst. Dat is dan mijn mening als diehard Medic whore :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

als je dat filmpje van 660 mb download zie dat de ak101 heer en meester is in bf2 :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:34:
[...] Je kunt het uitrekekenen. Alle wapens met 34 damage per bullet killen in een shot als het een headshot is dan. 34% * 3 > 100%.

Voorbeelden zijn de PKM voor support (45 damage) en de L85A1 voor Medic (34 damage). De AK's kunnen het, maar zijn niet accuraat genoeg. Sniperrifles kunnen het allen en de G3 en F2000 doen het ook. Ik zou daarom als support de PKM kiezen, is gewoon een beest.

Voor Medic is de L85A1 wel leuk, maar het valt net tussen alles in. De G36E heeft een firerate van 900 ipv 600 en als je die burst beheerst dan wint die op bijna alle afstanden. De Ak's zijn meester in close combat, maar als je je afstanden goed bewaard kom je met een G36E als Medic het verst. Dat is dan mijn mening als diehard Medic whore :) .
Ok, thx dat is inderdaad wel handig om te weten. Ik zweer namelijk bij headshots. Ik laat niet graag merken waar ik zit dus dan is een headshot een must. En elke kogel die je teveel afvuurt trekt alleen maar aandacht.

Tja, ik denk dat ik dan toch gewoon met de PKM moet leren schieten. Misschien dat korte bursts ( <5 bullets) de oplossing is. Ik heb hem al een hele tijd niet meer gespeeld dus zal wel even wennen worden.

Als medic kan ik voor geen meter overweg met de L85A1 (die heb ik dan ook alleen nog maar gebruikt op city maps, aangezien ik daar alleen maar medic speel) Heb geloof ik tot nog toe maar een stuk of 5 kills gemaakt met dat wapen. De G36E is samen met zijn kleinere broertje (welke ik nét iets liever heb) een geweldig wapen. En naar mijn idee kun je met de G36E ook prima op korte afstand mensen pwnen. >:)

Gisteren zat ik op Karkand op het eiland achter de TOW naar trainaccident te schieten... >:) je bent dan blind aan het schieten maar op den duur had ik door waar ik de raket heen moest schieten en wanneer af te buigen om de brug schoon te houden... Uiteindelijk was er een sniper die mij net iets eerder op de korrel had dan ik hem... Maar toch, wel een stuk of 5 kills kunnen maken in een minuutje of 2... m.a.w. Zeker de moeite waard om meer met dit ding te oefenen. Het mooie is dat je vrijwel volledig uit range zit van iedereen. Jij ziet hun niet, maar zij jou ook niet. Het is gewoon opletten waar je lichtpuntjes ziet (afgevuurde kogels) en daar vervolgens je raket met een boogje heen te sturen. Met een beetje oefening krijg je die raket zelfs nog achter de zandzakken van de rechter uitkijktoren halverwege de brug. (2 heerlijke kills in 1 shot :*) )

Edit
R-O-Y schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:45:
als je dat filmpje van 660 mb download zie dat de ak101 heer en meester is in bf2 :P ;)
Ja, ik ken het filmpje al, die gast pwnd indd wel een paar heel netjes. Het was dat filmpje wat mij tot de ontdekking deed komen dat je in je eentje in een attackheli ook tv´s kunt afschieten. (had ik nooit bij stilgestaan)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Roy, werkt nu wel ja

Edit: Mooi filmpje, heb geloof ik wel die ene death gemist 8)

Het spel lijkt me echt zooo ongeloofelijk simpel als je een beetje kan vliegen, maar ik kan het maar niet onder de knie krijgen :(

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:24:
[...]

Ik denk dat ik eerst even ga oefenen op Support met de PKM. Ik heb gister eens goed nagedacht hoe de rol van SUPPORT in te moeten vullen en dat wil ik vanavond eens gaan toepassen. Ik heb alleen nog een samenwerkend team nodig. (en dat is makkelijker gezegd dan gevonden) :|

AT vind ik leuk om te spelen, alleen is het absoluut geen makkelijke rol. Ik vind het grootste probleem dat je een sitting duck met een zwaailicht op z´n kop bent zolang de rocket in de lucht is. (wat mij dus ook vaak fataal wordt)

Mijn favo kit is toch verreweg de Spec Ops, Ik vind niets leuker dan niets vermoedende nmy´s over gebouwen heen te blazen. >:)

Gek genoeg speel ik bijna nooit Assault, het enige voordeel -vind ik- wat de assault kit biedt is dat je body armor hebt. Verder vind ik de sprint te kort, de granaatwerper te langzaam, de standaard rifle niet lekker en precies genoeg Zeker die M16A2 in burst mode wordt ik stapel gek van. :r (kan nog geen nmy aan de overkant van de straat overhoop knallen... |:( ) In de single shot mode wordt het al een stuk fijner om mee te schieten alleen dan vind ik hem dus weer niet precies genoeg.

Edit

[...]

647??? Zijn jullie bij 1000 begonnen ofzo? Zal met zoveel spelers wel een mooi tijdje knallen zijn geweest. En in dat geval moet ik zeggen dat ik heel eerlijk gezegd niet echt onder de indruk ben van de behaalde punten door individuele spelers... (no offense)
Nee ticket ratio staat gewoon op 200
en de tijd op 20 minuten.

Nee maar die screenshots was even tegen MM2005 bedoeld.
gun andere mensen ook hun pleziertjes, maar het moet ook weer niet uit de hand lopen, als in de vorige topics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:56:
@ Roy, werkt nu wel ja

Het spel lijkt me echt zooo ongeloofelijk simpel als je een beetje kan vliegen, maar ik kan het maar niet onder de knie krijgen :(
(Edit: *Zucht*: voor de mierenneukers: :p Dit is puur voor beginnende chopper pilots en ik leg puur de BASIS van het heli vliegen uit. Ik wil er wel dieper op in gaan maar dan zie je door de bomen het bos niet meer.)

Vliegen is helemaal niet moeilijk. Eigenlijk stelt het helemaal niets voor. Pak eerst zo´n grote heli, die vliegen in de basis het makkelijkst.

Allereerst: Onthoud 2 hele belangrijke dingen. Hou de grond ONDER je en raak NIET in paniek.
Met W geef je gas, dus ga je omhoog.
Met S daal je weer.
Met A stuur je de achter rotor naar Rechts, en ga jij dus naar links
Met D stuur je de achter rotor naar Links, en ga jij dus naar rechts.
Met de muis bestuur je het rollen van de gehele heli.

Het belangrijkste instrument in de heli is je horizon! je hebt een horizontale lijn, die altijd evenwijdig staat aan de echte horizon, Verder heb je aan beide kanten van die horizon een verticale balk met twee bolletjes. Die bolletjes geven de hoek aan van je staart ten opzichte van de neus. (staan ze gelijk met de horzon dan hangt je heli dus recht) Beide van deze hoeken mogen in princiepe niet groter zijn dan 45 graden!

Het rollen onder controle houden is eigenlijk het moeilijkste van heel het vliegen. Trek je de muis naar beneden komt de staart omhoog (nee het is niet de neus die omlaag gaat! -maakt dat uit?- Wel als je onder een brug of een hal binnen vliegt! :P ) Duw je de muis omhoog gaat de staart naar beneden. Links en rechts rol je over de lengte as van de heli. (EDIT: OMHOOG en OMLAAG rollen hangt af van de isntellingen van je muis)

Houd als vuistregel dat je in princiepe geen grotere hoeken gaat maken dan 45° (dit is namelijk een soort dood punt, kantelt de heli verder dan 45° is hij erg moeilijk te corrigeren, Later wanneer je meer ervaring hebt kun je altijd nog je limieten gaan testen ;) )

Met je muis houd je eigenlijk de heli volledig onder controle, de toetsen gebruik om je richting aan te geven. Maak met de muis rustige gecontroleerde bewegingen! Na het bewegen van de muis duurt het even voordat de heli ook werkelijk gaat rollen. Hou dus rekening met deze vertraging! Dit geldt ook voor het corrigeren van de rol. (het weer rechtop brengen van de heli) Als je een rondje hebt gevlogen komen we op het één na moeilijkste van het vliegen: het landen.

Kom niet te hoog aanvliegen. laten we zeggen een meter of 20 (boomtop hoogte) Zorg dat je snelheid kwijt raakt door te remmen. (heeft een heli een rem dan? -Ja, door de muis naar boven te bewegen, daalt de staart en werken je rotors als een ventilator die in tegengestelde richting blaast.) Wees hier voorzichtig mee, dit kan heel snel, heel fout gaan. Zorg dus dat je geleidelijk je snelheid kwijt raakt. (gas los, en rustig je muis kantelen tot een graad of 15 a 20)

Hierna druk je de S in en hou je de heli stabiel met de muis, Hier moet je niet teveel meer rollen omdat je erg dicht bij de grond zit en over het algemeen dicht bij gebouwen en masten. Stuur rustig met A en D totdat je de grond raakt. Daal je voor je gevoel te hard, druk dan een paar keer op de W totdat je de gewenste snelheid hebt.

Gaat het landen te wild of te snel? Niet in paniek raken, Richt de heli rechtop, en druk op W om vervolgens vol gas omhoog te schieten. Je kunt hierna afstand nemen, of een rondje vliegen en opnieuw te proberen.

De eerste paar keren crash je geheid... Maar geef het niet op, als je het eenmaal onder de knie hebt denk je ook: Was dit nou alles??? Heb geduld, vooral met landen en je moet niet te snel willen. Nadat je een paar keer op een lege server geoefend hebt en je denkt het enigszins onder de knie te hebben, probeer je het voor het eggie. En vooral: In Combat, DON´T PANIC

Mocht je nog vragen, weet je me te vinden.

Succes!

-Sorry dat ik het in zo´n N00b stijl heb geschreven, maar ik heb geen idee wat je al wel en niet van vliegen weet ;) -

O ja, Wanneer je in een attack heli in het heetst van de strijd zit, vergeet dan niet dat je in een heli zit. (daar bedoel ik dus mee dat je altijd je aandacht bij het vliegen moet houden, een gecrashte piloot kan immers geen rakketen afschieten ;) )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik vlieg met mn toetsen, maar ga toch weer proberen met de muis :) Erg handige handleiding! Two Thumbs up dude

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:56:
@ Roy, werkt nu wel ja

die death was toen m'n broertje m'n kamer binnenliep en ik schrok en omkeek. Toen crashte ik tegen de grond :( Ik heb m er ook maar niet bij gedaan :P

Verder gewoon ff oefenen tegen bots en een joystick kopen ;)
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:57:
[...]

Als je een rondje hebt gevlogen komen we op het één na moeilijkste van het vliegen: het landen.
geef 1 reden waarom je zou willen landen? :P ALs ik eenmaal opgestegen ben blijf ik meestal in de lucht. Hervullen ed is ook allemaal in de lucht.

[ Voor 27% gewijzigd door R-O-Y op 28-06-2006 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:05:
Ik vlieg met mn toetsen, maar ga toch weer proberen met de muis :) Erg handige handleiding! Two Thumbs up dude
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 08:48

GurbY{nl}

GurbY{nl}

[miereneukmodus]
Prima verhaal hierboven, alleen is de pitch van een chopper niet geregeld door het op- en neergaan van de staart of de neus. Dat is slechts het gevolg. De invalshoek van je rotorbladen worden aangepast; de bladen die aan de VOORkant van de chopper draaien krijgen een andere invalshoek ten opzichte van die aan de ACHTER kant. Of zijkanten, net welke kant je je cyclic op beweegt. Door het verschil in invalshoek veranderd de lift aan die kant en zal de chopper die kant meer of minder omhoog of omlaag bewegen. Met je collective (het woord zegt het al) verander je de invalshoek van ALLE bladen tegelijk zodat je stijgt of daalt.
[/miereneukmodus]
Verder tip: HEEL heel heel veel oefenen. Bij voorkeur standalone of in een lege server. Na een tijd maakt ook die 45 graden geen bal meer uit en maak je loopings, rolls/barrel rolls en split-s als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 16:10
gyedema schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:22:
[miereneukmodus]
Prima verhaal hierboven, alleen is de pitch van een chopper niet geregeld door het op- en neergaan van de staart of de neus. Dat is slechts het gevolg. De invalshoek van je rotorbladen worden aangepast; de bladen die aan de VOORkant van de chopper draaien krijgen een andere invalshoek ten opzichte van die aan de ACHTER kant. Of zijkanten, net welke kant je je cyclic op beweegt. Door het verschil in invalshoek veranderd de lift aan die kant en zal de chopper die kant meer of minder omhoog of omlaag bewegen. Met je collective (het woord zegt het al) verander je de invalshoek van ALLE bladen tegelijk zodat je stijgt of daalt.
[/miereneukmodus]
Verder tip: HEEL heel heel veel oefenen. Bij voorkeur standalone of in een lege server. Na een tijd maakt ook die 45 graden geen bal meer uit en maak je loopings, rolls/barrel rolls en split-s als je wilt.
immelman :9~

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:17:
[...] geef 1 reden waarom je zou willen landen? :P ALs ik eenmaal opgestegen ben blijf ik meestal in de lucht. Hervullen ed is ook allemaal in de lucht.
Er zijn ook heli´s die je voor transport kunt gebruiken en daarmee troepen vervoeren. Ik vind het altijd zo lastig weer instappen als de heli op 50m. hoogte blijft hangen. ;)

Edit:
gyedema schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:22:
[miereneukmodus]
[/miereneukmodus]
[sarcasm] Zeg dat wel... Ik kan ook wel gaan uitleggen dat de rotor tip sneller draait waardoor deze meer lift genereert, en zwaarder belast wordt zodat deze eigenlijk dikker zou moeten zijn maar door de middelpunt vliegende krachten dit geen optie omdat anders de heli uit elkaar getrokken wordt... maar doet dat ertoe? [/sarcasm]

Hehe... het is btw miereNneukmodus :p

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit
Nutteloze post

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:17

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:54:
[...]

Tja, ik denk dat ik dan toch gewoon met de PKM moet leren schieten. Misschien dat korte bursts ( <5 bullets) de oplossing is. Ik heb hem al een hele tijd niet meer gespeeld dus zal wel even wennen worden.
Maak daar maar twee kogels van.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:27:
[...]

Er zijn ook heli´s die je voor transport kunt gebruiken en daarmee troepen vervoeren. Ik vind het altijd zo lastig weer instappen als de heli op 50m. hoogte blijft hangen. ;)

Edit:

[...]

[sarcasm] Zeg dat wel... Ik kan ook wel gaan uitleggen dat de rotor tip sneller draait waardoor deze meer lift genereert, en zwaarder belast wordt zodat deze eigenlijk dikker zou moeten zijn maar door de middelpunt vliegende krachten dit geen optie omdat anders de heli uit elkaar getrokken wordt... maar doet dat ertoe? [/sarcasm]
zijn er mensen die transport heli's gebruiken? :+ Ze hoeven iig niet te landen, dan zijn ze al ge-tv-guide :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Sarin: Thanx a lot _/-\o_

Ik heb nog nooit gevolgen, maar je doet het goed uitleggen. Ik ga vanmiddag nog op een eigen server oefenen ( kan ik ook eerst gaan beginnen met schieten op voetuigen die nog stil staan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:37:[...]zijn er mensen die transport heli's gebruiken? :+ Ze hoeven iig niet te landen, dan zijn ze al ge-tv-guide :P ;)
Lol, ach ja, Shit happens! Maar ja tegen de tijd dat de TV guided inslaat is de flag van Airfield al wel gecapped. En op Wake betekend dat dat jij maar beter niet kan neerstorten want het is de laatste heli waar je in vliegt ;)

Edit:
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:38:
@ Sarin: Thanx a lot _/-\o_

Ik heb nog nooit gevolgen, maar je doet het goed uitleggen. Ik ga vanmiddag nog op een eigen server oefenen ( kan ik ook eerst gaan beginnen met schieten op voetuigen die nog stil staan ;) )
Leer eerst maar vliegen, schieten komt vanzelf ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:57:
(Edit: *Zucht*: voor de mierenneukers: :p Dit is puur voor beginnende chopper pilots en ik leg puur de BASIS van het heli vliegen uit. Ik wil er wel dieper op in gaan maar dan zie je door de bomen het bos niet meer.)

Vliegen is helemaal niet moeilijk. Eigenlijk stelt het helemaal niets voor. Pak eerst zo´n grote heli, die vliegen in de basis het makkelijkst.

Allereerst: Onthoud 2 hele belangrijke dingen. Hou de grond ONDER je en raak NIET in paniek.
Met W geef je gas, dus ga je omhoog.
Met S daal je weer.
Met A stuur je de achter rotor naar Rechts, en ga jij dus naar links
Met D stuur je de achter rotor naar Links, en ga jij dus naar rechts.
Met de muis bestuur je het rollen van de gehele heli.

Het belangrijkste instrument in de heli is je horizon! je hebt een horizontale lijn, die altijd evenwijdig staat aan de echte horizon, Verder heb je aan beide kanten van die horizon een verticale balk met twee bolletjes. Die bolletjes geven de hoek aan van je staart ten opzichte van de neus. (staan ze gelijk met de horzon dan hangt je heli dus recht) Beide van deze hoeken mogen in princiepe niet groter zijn dan 45 graden!

Het rollen onder controle houden is eigenlijk het moeilijkste van heel het vliegen. Trek je de muis naar beneden komt de staart omhoog (nee het is niet de neus die omlaag gaat! -maakt dat uit?- Wel als je onder een brug of een hal binnen vliegt! :P ) Duw je de muis omhoog gaat de staart naar beneden. Links en rechts rol je over de lengte as van de heli. (EDIT: OMHOOG en OMLAAG rollen hangt af van de isntellingen van je muis)

Houd als vuistregel dat je in princiepe geen grotere hoeken gaat maken dan 45° (dit is namelijk een soort dood punt, kantelt de heli verder dan 45° is hij erg moeilijk te corrigeren, Later wanneer je meer ervaring hebt kun je altijd nog je limieten gaan testen ;) )

Met je muis houd je eigenlijk de heli volledig onder controle, de toetsen gebruik om je richting aan te geven. Maak met de muis rustige gecontroleerde bewegingen! Na het bewegen van de muis duurt het even voordat de heli ook werkelijk gaat rollen. Hou dus rekening met deze vertraging! Dit geldt ook voor het corrigeren van de rol. (het weer rechtop brengen van de heli) Als je een rondje hebt gevlogen komen we op het één na moeilijkste van het vliegen: het landen.

Kom niet te hoog aanvliegen. laten we zeggen een meter of 20 (boomtop hoogte) Zorg dat je snelheid kwijt raakt door te remmen. (heeft een heli een rem dan? -Ja, door de muis naar boven te bewegen, daalt de staart en werken je rotors als een ventilator die in tegengestelde richting blaast.) Wees hier voorzichtig mee, dit kan heel snel, heel fout gaan. Zorg dus dat je geleidelijk je snelheid kwijt raakt. (gas los, en rustig je muis kantelen tot een graad of 15 a 20)

Hierna druk je de S in en hou je de heli stabiel met de muis, Hier moet je niet teveel meer rollen omdat je erg dicht bij de grond zit en over het algemeen dicht bij gebouwen en masten. Stuur rustig met A en D totdat je de grond raakt. Daal je voor je gevoel te hard, druk dan een paar keer op de W totdat je de gewenste snelheid hebt.

Gaat het landen te wild of te snel? Niet in paniek raken, Richt de heli rechtop, en druk op W om vervolgens vol gas omhoog te schieten. Je kunt hierna afstand nemen, of een rondje vliegen en opnieuw te proberen.

De eerste paar keren crash je geheid... Maar geef het niet op, als je het eenmaal onder de knie hebt denk je ook: Was dit nou alles??? Heb geduld, vooral met landen en je moet niet te snel willen. Nadat je een paar keer op een lege server geoefend hebt en je denkt het enigszins onder de knie te hebben, probeer je het voor het eggie. En vooral: In Combat, DON´T PANIC

Mocht je nog vragen, weet je me te vinden.

Succes!

-Sorry dat ik het in zo´n N00b stijl heb geschreven, maar ik heb geen idee wat je al wel en niet van vliegen weet ;) -

O ja, Wanneer je in een attack heli in het heetst van de strijd zit, vergeet dan niet dat je in een heli zit. (daar bedoel ik dus mee dat je altijd je aandacht bij het vliegen moet houden, een gecrashte piloot kan immers geen rakketen afschieten ;) )
:7 Mooie uitleg voor iedereen in begrijpbaar Nederlands. :)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:40:
[...]

Lol, ach ja, Shit happens! Maar ja tegen de tijd dat de TV guided inslaat is de flag van Airfield al wel gecapped. En op Wake betekend dat dat jij maar beter niet kan neerstorten want het is de laatste heli waar je in vliegt ;)
even tussendoor, hoe kom je met ene blackhawk bij airfield als er een attackheli aan het tv-guiden is :P Daar ging wat mis volgens mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:52:
[...]even tussendoor, hoe kom je met ene blackhawk bij airfield als er een attackheli aan het tv-guiden is :P Daar ging wat mis volgens mij :+
Geen enkel probleem, ik zorg dat ik bij het Flightdeck ship al op een hoogte van 150 zit, daarna stijg ik door tot ong. 220, Dan vlieg ik naar het airfield alwaar ik een Dive maak van een graadje of 70 om vervolgens keurig naast de vlag te landen... in flight zit ik vér boven jou (jij zit tussen de 30 en 100 foot) en je hebt het veel te druk met alle andere mensjes onder je. Tegen de tijd dat jij mij gespot hebt, mij gelocked hebt en werkelijk een TV in mijn BH drukt zijn we al weer een stuk verder.

Het gaat trouwens niet altijd goed maar, zeker 1 op de 4 keren hebben we binnen twee minuten na de start van het spel de airfield in handen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Dat zoveel mensen problemen hebben met de heli...
Ik ben al gunner/pilot sinds dag 1 dat ik BF2 speel en het is zo ontzettend makkelijk als je eenmaal de hang te pakken hebt.

Vroeger ging ik altijd heel moeilijk hoveren en helemaal shaken als ik probeerde te landen, wat meestal resulteerde in een crash. Dat moet je gewoon los laten, en als je dat eenmaal is gelukt kom je gewoon in volle vaart aanvliegen en land je 'm strak op de helipad. :)

Maar vliegen in een plane daarentegen... Is het mogelijk om bij de instellingen in te stellen dat je vliegtuig sneller en steiler moet optrekken? Want heel vaak kom ik in een hoek aanvliegen om dan m'n bommen te droppen, waarna ik m'n plane niet meer kan optrekken wat resulteert in een hoopje verwrongen staal om een boom heen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kazu schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:11:
Dat zoveel mensen problemen hebben met de heli...
Ik ben al gunner/pilot sinds dag 1 dat ik BF2 speel... bla bla ... :+
Ach ja, niet iedereen is een natuurtalent...

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier wat tips voor commanders in spe:

1:

Als je commander bent dan ben je verantwoordelijk voor al je troepen en dus moet je voorzichtig en zowiezo bekwaam zijn wil je je manschappen naar de overwinnig leiden.
Dus voordat je commander wordt zorg dat je op zijn minst de basic-badge van commander hebt behaalt op een vrij lege server waar je flink kunt oefenen voordat je je aanmeld op een server waar wat gelouterde spelers rondlopen want niets is zo irritant als die erachter komen dat door jouw onervarendheid ze een pot kunnen verliezen. Hoe dat kan gaan kom ik zo op.

Commander zijn is niet een beetje aanrommelen en lekker schuilen achter een of andere boom/gebouw en af en toe wat standaard commando's loslaten en verder niets doen.

Als commander moet je het hele strijdtoneel overzien waar jouw eenheden zijn en waar
de vijand zit en hoe je het beste daarop kan anticiperen.
Daarom is het advies ook: Wordt geen commander omdat het stoer is of omdat je wel
ff baasje wilt spelen want elke fout die jij maakt werkt door op je eigen manschappen aangezien
ze afhankelijk zijn van jouw adviezen!

2:

Heel vaak maak ik mee dat commanders artillery maar lukraak neergooien of UAV's ergens loslaten waar niemand is of nog.. erger supply's neerploffen bij vijandelijke eenheden.
Onthoudt: Jouw manschappen kunnen een strijd niet winnen zonder jouw hulp!
Dus zorg dat je altijd een goed zicht hebt van het strijdtoneel en zorg dat je hulpvaardig bent
en je manschappen dat kan geven wat ze nodig hebben en doet dat met precisie.
Dus drop je supplies/armor/artillery... ZOOM EERST MAXIMAAL IN en laat dan pas je drop los.
Heel vaak droppen slechte commandanten gewoon maar via de overall-map maar wat neer
en dan komt het niet aan waar het moet zijn. M.a.w weggegooide materie en de vijand profiteert
er eerder van.

3:

Verder is het goed om tijdens je scan proberen een battle te lezen:
Daarmee bedoel ik om goed te kijken hoe de vijand werkt.
Als je dat door hebt dan kun je al in een vroeg stadium artillery of andere zaken gebruiken waarmee je eigen manschappen voordeel mee hebben.

Bijvoorbeeld:

Gelouterde eenheden splitsen ze zich op in teams en vallen van verschillende kanten aan ipv zich alleen maar te concentreren op 1 plek zoals je zovaak ziet.(alles en iedereen klontert op 1 hoop ipv een omtrekkende beweging te maken oid) Zo weet een commandant niet goed waar hij artillery moet neergooien en moet hij zelf ook aanpassingen maken zodat zijn eigen troepen niet worden ingesloten.

Ook zie je soms een van je eenheden een run maken naar de basis van de vijand.
Slimme zet immers wie de basis heeft snijdt de toevoer af waardoor je al 50% van de battle hebt gewonnen omdat op lange termijn de vijand dan aanvoer te kort komt.
Geef zo een eenheid ALTIJD een UAV zodat hij kan zien wat er nog op de basis rondhangt alvorens hij deze capt en zorg dat ze de radar en artillery uitschakelen zodat de vijandelijke commander vleugelam en blind is. Bewaak ook altijd daarna de vijandelijke basis want de vijand
zal altijd proberen deze terug te pakken.

Let ook op eenheden die strategische punten hebben ingenomen vanwaar ze met weinig moeite de vijand kunnen bestoken. Geef deze eenheden altijd voldoende supplies want ook dat scheelt weer extra aanvalsmoeite.

Gelouterde commandanten aarzelen niet om ook af en toe te zorgen dat de luchtmacht van de vijand aan de grond blijft door met artillery hun basis te bombarderen. Immers, geen luchtmacht (choppers/planes) scheelt ook weer 30% extra voordeel voor de vijand.

4:

Gooi geen artillery als je eenheden in close-combat zijn met de vijand zelfs als ze erom vragen.
Immers je raakt eerder je eigen manschappen dan de vijand, dus schiet je er op termijn niets mee op.
Bewaar dan je artillery voor de luchtmacht/armor van de vijand door die aan de grond te houden. En mocht je toch artillery gooien bij je eigen troepen gooi het dan een paar meter voor hun ipv 1 meter zeker gezien het verloop van een strijd. Immers tegen die tijd dat jouw artillery neerkomt zijn ze die ene meter net opgeschoven waardoor je meer TK's maakt dan vijandelijke kills.
Waarschuw daarom eerst je manschappen voordat je artillery gaat gooien en je die button aanklikt. Artillery duurt +/- 12 seconden eer het valt. Gelouterde manschappen weten dan op tijd weg te duiken danwel in te houden en desnoods even terug te trekken.
Na artillery is het ook goed gelijk armor en supply's neer te gooien zodat je eenheden voldoende materiaal weer hebben om verder te vechten.

5:

Als commandant ben je ook voor de vijand een gewild iemand want wordt jij uitgeschakeld dan worden je eenheden niet meer voorzien van belangrijke informatie en zijn ze tot zekere hoogte lam.
Zorg dan ook dat je niet op de standaard plekken gaat liggen in je basis want die kent elke gelouterde speler intussen wel maar zorg dat je ergens bent waar ze je niet zo 1,2,3 kunnen vinden ZELFS niet met de scan van de vijandelijke commander. Ook wilt helpen als je mobiel bent en je je dus snel kan verplaatsen mocht men je op het oog hebben. En mocht je nu bij je basis liggen zorg dan wel dat je goed bent ingedekt met boobytraps. Vaak zijn degenen die commander zijn sniper en hebben ze om zich heen claymores neergezet zodat ze niet verrast kunnen worden door de vijand van achteren.

Totslot:

Zorg dat je altijd iemand (of een paar mensen) bij je hebt die je basis bewaken en wel voor de simpele reden dat je radar's en artillery je belangrijkste tools zijn om een goede leiderschap als commandant verder te onderstrepen en spot ALTIJD de vijand waardoor je eigen eenheden op hun radar rechtsboven de bekende rode-stip kunnen zien. Liever dat ze 100x door de headset horen enemy......spotted en er gek van worden dan dat ze blind blijven en niks horen/zien en verrast worden.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:17

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:29:
Gelouterde commandanten aarzelen niet om ook af en toe te zorgen dat de luchtmacht van de vijand aan de grond blijft door met artillery hun base te bombarderen. Immers, geen luchtmacht (choppers/planes) scheelt ook weer 30% extra voordeel voor de vijand.
Wel opletten, op sommige servers is dit verboden.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:39:
[...]

Wel opletten, op sommige servers is dit verboden.
Hehehe.. Heel flauw een paar weken geleden was ik op een server waar je Flightdeck niet mocht Aanvallen. Ik vond dat bullshit, want dan vind ik dat je Airfield ook niet mag aanvallen... We kregen op Airfield Arty op ons dak 8 kills ofzo.

Dus ik flikker Arty op Flightdeck, -welke ram en ram vol stond- Kreeg ik te horen

NO ARTY ON FLIGHTDECK, OR YOU WILL BE KICKED!

Ik had toen 12 kills te pakken >:)

Dus ik vond het wel goed. Met Cartillery hun arty gesloopt en voor de rest weinig last meer gehad van arty de rest van de game.

(Nu ik het zo opschrijf, klinkt het een stuk minder leuk dan het eigenlijk was...Heerlijk om te zien dat een BH nét genoeg snelheid heeft om op te stijgen als ie op dat moment ARTY op zijn dak krijgt... hehehe >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:18:
[...]
Ach ja, niet iedereen is een natuurtalent...
Zo bedoel ik het helemaal niet, maar ik vind het zo raar want de heli is toch wel een van de makkelijkere dingen om te besturen in het spel. Zolang je er maar genoeg aandacht aan besteed en veel oefent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:00:
[...]

Geen enkel probleem, ik zorg dat ik bij het Flightdeck ship al op een hoogte van 150 zit, daarna stijg ik door tot ong. 220, Dan vlieg ik naar het airfield alwaar ik een Dive maak van een graadje of 70 om vervolgens keurig naast de vlag te landen... in flight zit ik vér boven jou (jij zit tussen de 30 en 100 foot) en je hebt het veel te druk met alle andere mensjes onder je. Tegen de tijd dat jij mij gespot hebt, mij gelocked hebt en werkelijk een TV in mijn BH drukt zijn we al weer een stuk verder.

Het gaat trouwens niet altijd goed maar, zeker 1 op de 4 keren hebben we binnen twee minuten na de start van het spel de airfield in handen. ;)
Aan mij heb je dan een verkeerde. Ik tv guide op 200 meter hoogte ongeveer. Dan zien de jets je ook minder snel omdat die vaak lager vliegen. Ik heb iig nog nooit een blackhawk laten passeren ;) Wel gasten die uit jets bailen. Als ze echt slim zijn is die squadleader en spawt iedereen op hem.

Het enige wat ik doe als ik aan het tv guiden ben is boven airfield hangen en alles afschieten wat ik zie. Bootjes en heli's voornamelijk. Ook tanks als er een vlag gevangen (north of south). Ik wil iig airfield houden als ik een heli heb :+ Ik wil wel een servertje draaien. Jij blackhawk ik een attack heli. :9~ Kijken of je airfield haalt :P

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!
Ook slow-chat, one-liners en andere nutteloze replies horen hier niet thuis!