[PC] Battlefield 2 - Deel XXXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.864 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

gewoon geen vlaggen cappen en alleen schieten is ook een optie ;)

edit, een jet tv guiden:
http://media.putfile.com/Battlefield-25

[ Voor 35% gewijzigd door R-O-Y op 25-06-2006 14:46 ]

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:25

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Damn.. Nations At War is toch echt wel leuk!

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:21:
met antitank of met een tank zelf kan je prima jets en heli''s uitschakelen. Net als dat je met een heli jets kan tv guiden :9~ Als je dat bij iemand flikt vinden ze je opeens niet zo aardig meer ;)

Verder is in 1.3 de AA weer verbeterd. Dat maakt het wel weer een uitdaging. Verder heeft beide teams jets en heli's. Dus evenveel kansen. Met een TOW kan je vaak ook naar heli's schieten. Daar wordt ik zelf nog wel is door geraakt. 8)7. Ik ben samen met m'n broertje een filmpje aan het maken met stunts ed. Met heli's vliegtuigen uit de lucht knallen :*)

Ik zal zo een klein filmpje posten :)
Hoe kun je dan met een Anti Tank infantery een vliegtuig locken? Ik had begrepen dat dat niet kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

dat kan ook niet, gewoon goed mikken en schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:17

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 13:39:
ff tussendoor:

Waar gaat dit in hemelsnaam over? [/sub]
Als jij niet weet wat een POTD is raad ik je aan de startpost eens heeel goed te lezen. Grappig, je kan op de radar de spec. ops met z'n c4 zien aankomen...

Wat ik vandaag nou weer had: kom ik op een server terecht waar in de regels staat "no vehicules, no autoguns". Ik dacht dat het een infantry only server was ofzo, maar iedereen begon te roepen "ban shabbaman, ban shabbaman". Bleek het een p&k server te zijn 8)7

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 19:56
Dersan schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:29:
[...]

Kijk als je vlag aan het cappen bent en je hoort arty -> rennen. Werkt 9 van de 10 keer.
Doe ik zelf ook altijd, goed luisteren.
Alleen op 64-player maps zuigt dit hard, want soms zijn de arti assets buiten gehoor-bereik.
Surprise surprise is 't dan meestal...

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 13:39:
ff tussendoor:

Waar gaat dit in hemelsnaam over? is dit een een-tweetje waar de rest de ballen niet van
begrijpt. Zou wel aardig zijn als je dan minder in tech-taal spreekt zodat de rest ook kan
meegenieten,je bent hier tenslotte op ene forum met meerdere spelers, en plaats
ff snel die screencap zodat er weer minder losse tekst gepost kan worden.

Ik had vandaag iemand die in het blauw werd weergeven en zelfs een parachute-icoon boven zijn
poppetje had alsof hij paratrooper was.

A: Hoe kan kun je die kleur krijgen
B: Hoe krijg je zo een leuk icoon boven je poppetje op het slagveld OF
was het een hack?
Geen techtalk op een techforum? Je mag best dingen vragen hoor, maar dit gaat toch écht over Battlefield 2 :) .
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 10:37:
[...]

Zeg, jongetje, vergeet jij niet iemand:P
Ken ik jou :?

;)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:43:
gewoon geen vlaggen cappen en alleen schieten is ook een optie ;)

edit, een jet tv guiden:
http://media.putfile.com/Battlefield-25
Het is ook zeker wel te doen...maar tijdens een echt battle met een volle server gaat dat al een stuk minder makkelijk. Dit zag er een beetje afgesproken uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:12
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 16:46:
[...]

Het is ook zeker wel te doen...maar tijdens een echt battle met een volle server gaat dat al een stuk minder makkelijk. Dit zag er een beetje afgesproken uit....
Dat is ook afgesproken werk lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AA verbeterd ?
Pas als ik de rang van het kereltje in het vliegtuig ken zien krijg ik een lock.
Enne sjah meestal is dat al 4 min telaat.
OH en met een tank jets neerhalen kan ook :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik haalde een keer mysteriouz met een at missle down, lol! Terwijl hij in een j10 zat :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Dersan schreef op zondag 25 juni 2006 @ 18:36:
Ik haalde een keer mysteriouz met een at missle down, lol! Terwijl hij in een j10 zat :D.
offtopic:
e goos, nofi maar kun je je icon niet ns vervangen :? Wordt echt onpasselijk van die kop. Of ga anders wat minder posten.... B)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Help!!!! schreef op zondag 25 juni 2006 @ 18:52:
[...]

offtopic:
e goos, nofi maar kun je je icon niet ns vervangen :? Wordt echt onpasselijk van die kop. Of ga anders wat minder posten.... B)
offtopic:
Idd, wij hoeven echt niet te weten hoe zo'n stereotype GoT-nerd eruit ziet hoor :P )

En Roodkapje haalde mij met een tank neer toe in in een F-15 (full-speed) over hem heenvloog :Y)

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom geloof ik dit soort stoere praat allang niet meer. Lijken wel deze gasten die ook vooraf hele verhalen hadden tijdens hun onderlinge battles van hoe goed ze waren en wat ze allemaal aan punten verzamelden etc etc... en toen ze Clanwars moesten spelen gewoon dik werden ingemaakt.

Ik wil dit weer eens meemaken in de praktijk oh je kent best een vliegtuig met een tank uit de lucht schieten of zelfs met een heli en nodig je hierbij uit om naar de nr. 1 server te komen waar alle cracks spelen en waar je dus even je kunsten kan komen vertonen.

Zeg maar welke dag en welk tijdstip en dan spreken we af. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 19:13:
Waarom geloof ik dit soort stoere praat allang niet meer. Lijken wel deze gasten die ook vooraf hele verhalen hadden tijdens hun onderlinge battles van hoe goed ze waren en wat ze allemaal aan punten verzamelden etc etc... en toen ze Clanwars moesten spelen gewoon dik werden ingemaakt.

Ik wil dit weer eens meemaken in de praktijk oh je kent best een vliegtuig met een tank uit de lucht schieten of zelfs met een heli en nodig je hierbij uit om naar de nr. 1 server te komen waar alle cracks spelen en waar je dus even je kunsten kan komen vertonen.

Het heeft ook met geluk te maken ;).

En die server staat in de USA nou dankje hartelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Dersan op 25-06-2006 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Dersan schreef op zondag 25 juni 2006 @ 16:46:
[...]

Dat is ook afgesproken werk lol
Heel erg te merken, een gemiddelde jet had je al dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag met de tank vanalle luchtvervuiling uit de lucht geschoten ... aanvalsheli's, little-birds, zelfs een a-10 die me wou ver(r)assen 8) Midnight Sun is hier waarlijk een zalige map voor ! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* ook maar ff stoere praat * }:O

Ik heb vandaag gasten die generaal/majoor/kolonel waren allemaal geowned en gekilled en zelf
geen schrammetje gehad. :+
Ook jij Webwiper bent uitgenodigd om je geweldige kunsten op het BF2 slagveld te komen tonen en
wel op deze server waar alle echte cracks spelen die het spel echt beheersen. Je leert er een hoop zelfs als je zo goed zou zijn zoals je zelf pretendeert. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 21:09:

Ik heb vandaag gasten die generaal/majoor/kolonel waren allemaal geowned en gekilled en zelf
Ook jij Webwiper bent uitgenodigd om je geweldige kunsten op het BF2 slagveld te komen tonen en
wel op deze server waar alle echte cracks spelen die het spel echt beheersen. Je leert er een hoop zelfs als je zo goed zou zijn zoals je zelf pretendeert. :O
Ik kom zeker even langs :) Ik beweer ook niet dat ik 24/7 own, maar soms heb je toch van die momenten waarop alles gewoon lukt/meezit ? Mijn grootste handicap is echter dat ik voor geen ruk kan vliegen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Aubergine schreef op zondag 25 juni 2006 @ 19:45:
[...]

Heel erg te merken, een gemiddelde jet had je al dood.
tuurlijk is dat afgesproken :S Is op m'n eigen gehoste server gemaakt. (kijk is naar de tickets)

Als ik ranked speel heb ik fraps niet aan omdat dat teveel van m'n systeem vraagt. Elke keer als fraps wel draait dan vliegen de jets niet "goed" (of slecht ;) ) genoeg om te tv-guiden. Maar je kan zeker wel gewoon jets tv guiden. Als je wegrolt met een heli wordt je ook bijna nooit geraakt. Anders landen in de tunnel en ff fixen he ;)

Ik heb ook nog een filmpje van 140mb, alleen geen idee waar je zoiets kan hosten :(
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 16:46:
[...]

de enige momenten wanneer ik een jet tv guide is als ze extreem langzaam vliegen (tv missle achter ze aan schieten, haal je ze in :) ) of als je me gaan stalken. Dan komen ze vaak in een rechte lijn naar je toe vliegen. Verder maak ik me niet druk om jets zolang ze me niet lastig vallen. (behalve als ik zelf in een jet zit :+ ) Als je ze al meerdere keren geprobeerd hebben je te schieten moet het best lukken om een tv guided op ze te raken. Het liefst in je eentje vliegend zodat je alles onder controle hebt.

Draait die server alleen karkand of ook andere mappen?

[ Voor 67% gewijzigd door R-O-Y op 26-06-2006 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 00:18:
Deze morgen promotie naar Major :Y) Sta ik even later in de supermarkt, zegt de kassierster 'meneer' tegen me, ik wou haar bijna corrigeren :+ Ga ik nou teveel op in het spel of is dit herkenbaar ?
Lol, Ik ken het. Ik had laatst een avondje zitten BF-en bij een kameraad. Toen ik naar huis fietste zat ik automatisch op snipers te letten... }:O Soms vraag ik me af of het niet beter is om het spel af en toe even weg te leggen... Hoewel??? Neej, veel te leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op maandag 26 juni 2006 @ 01:18:
[...]
Anders landen in de tunnel en ff fixen he ;)

[...]
de enige momenten wanneer ik een jet tv guide is als ze extreem langzaam vliegen (tv missle achter ze aan schieten, haal je ze in :) ) of als je me gaan stalken. Dan komen ze vaak in een rechte lijn naar je toe vliegen.
In de tunnel ben je voor mij iig niet veilig. Ik heb al meerdere malen gewoon tanks of helis of whatever gebombardeerd daarbinnen...k had een tijdje terug ook nog iemand in een jet die aan me dacht te kunnen ontsnappen door de tunnel in te vliegen. Maar ik vloog gewoon achter m aan en had m gewoon nog te pakken...volgens mij heb ik dat zelfs nog op fraps staan })

Ik vlieg trouwens meestal heli´s van de zijkant aan zodat ik én een groter oppervlak heb om te raken én minder kans dat ze terug kunnen schieten. Plus dat ze t vaak niet door hebben dat ze geraakt worden

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Niks is irritanter als heli zijnde om de hele tijd geraped te worden door een plane :P
Met een beetje een goede piloot als enemy zijnde is het al te laat op het moment dat je het door hebt, en dat suckt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ouwe koeien uit de sloot halen, jullie waren gewoon beter, punt.

ik kom wel langs met mijn vaste piloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 21:09:

Kan je het niet hebben dan sommige mensen gewoon ownen (8> ?
meestal zeggen stats genoeg dus.
en de stats zeggen dat hij vooral een armor whore is :P

trouwens op die server spelen niet alle cracks dat is op de PTG city map server :7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 09:26:
[...]

In de tunnel ben je voor mij iig niet veilig. Ik heb al meerdere malen gewoon tanks of helis of whatever gebombardeerd daarbinnen...k had een tijdje terug ook nog iemand in een jet die aan me dacht te kunnen ontsnappen door de tunnel in te vliegen. Maar ik vloog gewoon achter m aan en had m gewoon nog te pakken...volgens mij heb ik dat zelfs nog op fraps staan })

Ik vlieg trouwens meestal heli´s van de zijkant aan zodat ik én een groter oppervlak heb om te raken én minder kans dat ze terug kunnen schieten. Plus dat ze t vaak niet door hebben dat ze geraakt worden
als ik in de tunnel zweef en m'n broertje repareert de heli kan je er niet doorheen vliegen. Dan crash je tegen m'n heli aan :+ Bommen zal dus ook niet echt gaan lukken :) Verder vliegen veel piloten gewoon op missle stand zodat ik een lock te horen krijg. Dat is ook handig. Verder hang ik nooit stil ivm jets en tv missles van andere heli's. Wat is jouw bf2 nickname dan, ik vind het altijd wel leuk om met nederlandse mensen te spelen die het spel snappen. (als ze in mijn team zitten ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Ace Lightning:

tis helemaal niet erg als iemand geowned wordt. Zelf vaak meegemaakt in het begin
en moet je gewoon zien als onderdeel van het BF2 groeiproces alleen wat wel gewoon
kinderachtig is als sommige gasten een beetje stoer gaan lopen doen vooraf,dat graag
frequent herhalen tot het irrititante toe,en tijdens het spel blijk geven er niks meer van kunnen
dan de gemiddelde korporaal.

Doe gewoon en hou dat stoere gelul in de ruimte voor je en laat je kunsten op het slagveld zien tussen gasten die er echt wat van kunnen.
Dan mag je een grote bek op zijn tijd hebben als je je daar tussen staande weet te houden.
Enne stats?... :X zeggen helemaal niks aangezien gebleken is dat die te manipuleren zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 22:17

Shabbaman

Got love?

En hoppa, dit topic is weer eens ontspoord in een "mijn stats zijn groter dan de jouwe - oh ja, kom maar even op deze server dan laat ik je zien hoe groot mijn geweer is" discussie...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:08:
[...]

Kan je het niet hebben dan sommige mensen gewoon ownen (8> ?
meestal zeggen stats genoeg dus.
en de stats zeggen dat hij vooral een armor whore is :P
Zeg ik toch, ik kan voor geen ruk vliegen, dus veel blijft er dan niet over :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:45:
@ Ace Lightning:

tis helemaal niet erg als iemand geowned wordt. Zelf vaak meegemaakt in het begin
en moet je gewoon zien als onderdeel van het BF2 groeiproces alleen wat wel gewoon
kinderachtig is als sommige gasten een beetje stoer gaan lopen doen vooraf,dat graag
frequent herhalen tot het irrititante toe,en tijdens het spel blijk geven er niks meer van kunnen
dan de gemiddelde korporaal.

Doe gewoon en hou dat stoere gelul in de ruimte voor je en laat je kunsten op het slagveld zien tussen gasten die er echt wat van kunnen.
Dan mag je een grote bek op zijn tijd hebben als je je daar tussen staande weet te houden.
Enne stats?... :X zeggen helemaal niks aangezien gebleken is dat die te manipuleren zijn.
lol hoe wil ik me gun stats manipuleren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Shabbaman schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:50:
En hoppa, dit topic is weer eens ontspoord in een "mijn stats zijn groter dan de jouwe - oh ja, kom maar even op deze server dan laat ik je zien hoe groot mijn geweer is" discussie...
Helaas wel ja

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

dat is nou het leuke aan stats. Mensen gaan er voor spelen. Daarom doen ze aan spawnkilling ed. Gewoon zodat je bij je stats beter lijkt. Daar doen we het voor toch? Ik vind 50000 wel relaxt. Dan heb je alle wapens. Alleen jammer dat ze blobal unlocks op eigen gehoste (niet-ranked) server uit gezet hebben.

Zijn er hier nog mensen die point of existence gaan spelen als die uit is? VLogens mij snappen die gasten wel hoe het spel leuk gemaakt wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Equalized schreef op zondag 25 juni 2006 @ 18:55:
offtopic:
Idd, wij hoeven echt niet te weten hoe zo'n stereotype GoT-nerd eruit ziet hoor :P )

En Roodkapje haalde mij met een tank neer toe in in een F-15 (full-speed) over hem heenvloog :Y)
Je vergeet de shitload aan geluk die ik had dat ik maar net op dat moment jouw kant op keek ;)
Net als die eene TV guided in je F-15 @ CleanSweep. (Dat met tank was ook @ CleanSweep of niet ??)

Ik heb dit weekend iets geheel nieuws meegemaakt : Een server die lijkt te gaan crashen maar het toch niet doet \o/ Had ik mooi net nog even de tijd om 10 extra kills te maken voor mijn Specialist Expert Egineer Combat :Y)

* nero355 loves t3h mighty wr3nch :P

Ow ja : 1000 maal dank aan RedFoxDDT die mij heel de tijd in een tank als MEC ventje zat te repairen @ Sharqi dit weekend _O_ Mijn tank ging niet 1 keer kapot 38 kills lang !!! Heerlijk als mensen het spelletje snappen :)

[ Voor 14% gewijzigd door nero355 op 26-06-2006 13:07 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:02
Die unlocks op je eigen gemaakte servers is met de 1.4 patch verholpen, dan zal het wel kunnen
binnenkort Open-beta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:06:
Die unlocks op je eigen gemaakte servers is met de 1.4 patch verholpen, dan zal het wel kunnen
binnenkort Open-beta!
ze hbben dolvin dive opnieuw generfd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
ea luistert egt teveel naar noobs.. het is een deel van het spell.. gebruik het dan .. ga er niet over whinen.. dolphin diven moet gewoon blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Dus je vindt ook dat het normaal is dat mannetjes gewoon lekker zieken door voor je vliegtuig te gaan staan, omdat dat toch "deel van het spel is"?

Het spel is gemaakt voor oorlogsvoering op de computer en ik heb nog nooit een soldaat gezien die springend mannetjes afknalde. Uitbannen die hap dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Nap op 26-06-2006 13:40 ]

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
warchaser schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:31:
ea luistert egt teveel naar noobs.. het is een deel van het spell.. gebruik het dan .. ga er niet over whinen.. dolphin diven moet gewoon blijven
Here we go again... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
Nap schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:40:
Dus je vindt ook dat het normaal is dat mannetjes gewoon lekker zieken door voor je vliegtuig te gaan staan, omdat dat toch "deel van het spel is"?

Het spel is gemaakt voor oorlogsvoering op de computer en ik heb nog nooit een soldaat gezien die springend mannetjes afknalde. Uitbannen die hap dus.
ik heb ook nog nooit IRL gezien dat iemand gerevived wordt nadattie door een tank beschoten is. Zie het probleem van springende mannetjes niet. Ze komen toch weer op de grond? Leren mikken.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

idd. zeker nu ze niet kunnen schieten als ze springen. Je moet wel erg scheel zijn wil je ze niet raken. Je kan namelijk voorspellen waar ze neerkomen en daar alvast mikken :)

Ik hoop ook dat de nieuwe patch beter is dan 1.3 Dat is toch wel de slechtste patch ooit. Ik speel zelf nu tijdelijk weer 1.12, C4 gooien is ook best leuk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk iedereen wilt graag zo goed mogelijk voor de dag komen op het slagveld maar er zijn imo toch wel een aantal onbesproken regeltjes..

A:
Je teamkilled geen eigen mensen tenzij die jou team lopen te benadelen door bijvoorbeeld
vliegtuigen/armor/heli's elke keer gebruiken voor eigen gewin terwijl je team als geheel
er nadeel van heeft of nog beter er niet over kan beschikken omdat jij denkt dat je in je eentje de hele wereld aankan en dus de heli maar ff gebruikt als vervoersmiddel om richting de vijand te vliegen en vervolgens er doodleuk uitspringt omdat je toch maar liever als infanterist wilt proberen te vechten. Ik heb het dan over bijvoorbeeld een volle of zelfs lege blackhawk. we kennen al die grapjurken die elke keer als eerste een lege BH pakken en doodleuk ermee wegvliegen,niet reageren op oproepen voor een pickup en hele eenheden zo achterlaten die dan geen mobiel vervoer door de lucht meer hebben.
Of nog beter in een volle BH als piloot boven een bepaalt gebied maar uitspringen zonder ook maar iets te zeggen tegen de rest van de medepassagiers. Om maar te zwijgen over die gasten die elke keer denken Top Gun piloot te zijn en doodleuk 10x crashen en dan weer als eerste de jet willen.

B:
Commanders die alleen maar lekker liggen te slapen ipv hun eenheden te helpen met supllies/UAV's of andere mogelijkheden. Zo van: " zal me reet roesten of ze winnen zolang ze maar voor me werken/winnen en ik de puntjes heb "

C:
Spelers die zo lekker hard schreeuwen om een medic of pickup en vervolgens doodleuk elke keer wegrennen of stil blijven staan zelfs als je voor hun neus staat met hetgeen ze willen en dan zelfs nog doodleuk zeggen: " No way man "

Je kent ze wel de bekende virtual irritaties.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op zondag 25 juni 2006 @ 18:36:
OMG, toen moest ik zo hard lachen:P
Ik was lekker aan he vliegen in mn J10, weer bommen halen. Vlieg ik over het airfield, opeens:
]HuT[ Dersan [Teamkills] ]HuT[ Mysteri0uZ
Wtf, was het een anti-tank raket die hij zomaar naar boven schoot:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:29:

C:

Spelers die zo lekker hard schreeuwen om een medic of pickup en vervolgens doodleuk elke keer wegrennen of stil blijven staan zelfs als je voor hun neus staat met hetgeen ze willen en dan zelfs nog doodleuk zeggen: " No way man "

Andersom is dit ook irritant............lig je dood op de grond, roep je een medic............zie je ze de andere kant op rennen :X. Speel dan geen medic (of supply dude in geval van ammo) als je geen mensen wilt helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

dat meen je niet dat is eens lucky (unlucky) shot

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

MarcoZ20 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:37:
[...]

Andersom is dit ook irritant............lig je dood op de grond, roep je een medic............zie je ze de andere kant op rennen :X. Speel dan geen medic (of supply dude in geval van ammo) als je geen mensen wilt helpen.
ik speel medic om mezelf te healen. Als je toevallig in de buurt bent kan je ook zo'n medic bag krijgen. Reviven vind ik ook best als ik er tijd voor heb. Maar ik speel iig geen medic om alleen maar teammaten te gaan helpen. Ik vind het fijn dat ik weer volle health kan hebben als ik beschoten ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
R-O-Y schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:14:
[...]

ik speel medic om mezelf te healen. Als je toevallig in de buurt bent kan je ook zo'n medic bag krijgen. Reviven vind ik ook best als ik er tijd voor heb. Maar ik speel iig geen medic om alleen maar teammaten te gaan helpen. Ik vind het fijn dat ik weer volle health kan hebben als ik beschoten ben.
Dan ben jij waarschijnlijk 1 vande medics die ik altijd uit zit te schelden. Medic hoor je niet te spelen om alleen maar jezelf te helpen, je hoort ook teammates te helpen door te reviven of medic bags geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bedoel ik dus met de vervelende ego's tijdens het spel.

Je bent medic niet voor jezelf maar voor je team. BF2 is een team spel en
geen Halo/DOOM xxx waar je lekker in je eentje kan gaan rondrennen en dan denken
te winnen.

Als jij nalaat als medic/resupply je maten te helpen in het heetst van de strijd en je houdt dat
nog 5 keer vol,dan benik wel zo sportief om jou mocht in mijn team zitten eruit te
kicken. Ga je maar lekker tegen de computer spelen ipv online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:29:
Kijk iedereen wilt graag zo goed mogelijk voor de dag komen op het slagveld maar er zijn imo toch wel een aantal onbesproken regeltjes..

A:...
B:...

C:

Ooh, wat is die laatste herkenbaar! Heb dat al meerdere malen gehad, ik rijd er speciaal voor terug om vervolgens "No way man" te horen te krijgen en als bonus gesloopt te worden door een tank, TOW of Eryx/SAW. Grrr, denk je sociaal te zijn... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:22:
Je bent medic niet voor jezelf maar voor je team. BF2 is een team spel
Ik heb 'alleen engelse stemmen' aanstaan om als chinees of arab te kunnen horen wie mij (als medic/support) nodig heeft.... ben namelijk niet zo goed in het koeterwaals....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
AllSeeyinEye schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:06:
[...]

Ik heb 'alleen engelse stemmen' aanstaan om als chinees of arab te kunnen horen wie mij (als medic/support) nodig heeft.... ben namelijk niet zo goed in het koeterwaals....
je ziet ook op je minimap als iemand ammo wilt of dood is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

MarcoZ20 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:11:
Ja, maar in die gevallen kijk ik er pas op als ik de noodroep hoor

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
AllSeeyinEye schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:12:
[...]

Ja, maar in die gevallen kijk ik er pas op als ik de noodroep hoor
ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
MarcoZ20 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:11:
[...]

Klopt, maar het is fijner iets te kunnen horen dan je minimap afspeuren :).

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Valt mij ook op dat ik een van de weinige medics ben die in het heetst van de strijd naar een dode teammate ren. Maar soms is het echt té 'hot' om te gaan reviven, en veel mensen vergeten dat.
Beter 1 ticket loss dan 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

ik ben ook altijd 1 van de weinige,ok ik ga zelf vaak dood maar daar staat tegenover dat ik wel een paar andere weet te helpen

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kazu schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:22:
Valt mij ook op dat ik een van de weinige medics ben die in het heetst van de strijd naar een dode teammate ren. Maar soms is het echt té 'hot' om te gaan reviven, en veel mensen vergeten dat.
Beter 1 ticket loss dan 2...
Ik ben dus zo'n medic die rent van links naar rechts om mensen te reviven. Tjah dat een tank mij toevallig spot, dan hoop ik maar dat andere teammates er voor zorgen dat die niet de kans krijgt om te schieten.

Je krijgt wel erg veel positief commentaar als je zulke acties doet. Helaas kun je soms het niet terug verwachten, maar jah dat is dan niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Equalized schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:13:
[...]

Klopt, maar het is fijner iets te kunnen horen dan je minimap afspeuren :).
1seconde ernaar kijken is al genoeg vaak ;)

Maar goed, als er maar gerevived en supplied wordt dan vind ik het goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet op een server zat iemand een commander cheat uit the voeren.

Hij kon continu de commander assets gebruiken, dus de hele map vol artillery and supply crates.

Hier een filmpje ervan, beetje rommelig, maar het laat het vooral aan het einde wel duidelijk zien.

http://sauronsplace.com/wawfiles/commhack.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warchaser schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:31:
wha we kunnen afwachten tot de Beta patch uit is. :z
Eigenlijk denkt ik dat het niet veel goeds wordt als de dolvin dive nerf niet goed uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
MarcoZ20 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:40:
[...]

1seconde ernaar kijken is al genoeg vaak ;)

Maar goed, als er maar gerevived en supplied wordt dan vind ik het goed :)
Nou, als ik die reacties hierboven ook lees enzo, je kan echt niet altijd reviven. Niets is vervelender om vlak voor een enemy APC of tank ofzo gerevived te worden. Dan heb ik al gauw iets van :'Stomme revivehoer :X ' ofzo, aangezien er echt mensen zijn die _alleen_ maar willen reviven, situatie maakt niet uit, als zij maar die puntjes krijgen. Ik vind het gewoon ontzettend irritant als ik gerevived wordt in een situatie waar ik me toch niet meer uit kan redden! Kan ik nog eens 15 sec wachten...

Nofi trouwens, ik vind het ook vaak fijn om gerevived te worden (ook al zit ik zit ik vaak vast in mijn spawnscreen wat weer resulteerd in een death O-) ), maar schat de situatie ook in. In het heetst van de strijd, oké, maar niet als ik vlak voor een APC lig! :)

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Laatst online: 10-09 20:37
[...]

....

Ik heb tegenwoordig als ik in een plane chopper of tank oid zit dat ik de kogelinslagen van een vliegtuig niet hoor. Zeer vaag als je ineens je armor minder ziet worden en ineens boem. Zie ik ineens staan van huppelepup[j10]fryskmantsje2.
Zijn er mensen die dit bekend voorkomt en zo ja een oplossing?
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:22:
Dat bedoel ik dus met de vervelende ego's tijdens het spel.

Je bent medic niet voor jezelf maar voor je team. BF2 is een team spel en
geen Halo/DOOM xxx waar je lekker in je eentje kan gaan rondrennen en dan denken
te winnen.

Als jij nalaat als medic/resupply je maten te helpen in het heetst van de strijd en je houdt dat
nog 5 keer vol,dan benik wel zo sportief om jou mocht in mijn team zitten eruit te
kicken. Ga je maar lekker tegen de computer spelen ipv online.
Wie ben jij om mij te vertellen hoe ik moet spelen. Begrijp me goed, als ik medic of supply speel help ik wanneer ik kan. Maar soms speel ik ook idd als medic om hoofdzakelijk mijzelf te healen aangezien er een heleboel servers zijn waar uberhaubt teamplay ver te zoeken is.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
fryskmantsje schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:54:
[...]
Ik heb tegenwoordig als ik in een plane chopper of tank oid zit dat ik de kogelinslagen van een vliegtuig niet hoor. Zeer vaag als je ineens je armor minder ziet worden en ineens boem. Zie ik ineens staan van huppelepup[j10]fryskmantsje2.
Zijn er mensen die dit bekend voorkomt en zo ja een oplossing?
Zelfde probleem hier.

Heb echter ook geen oplossing te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 16-09 21:26

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

[...]

Bij een blackhawk vliegen dan mijn missiles door de deuren van chopper. Ik haal hem de laatste tijd van achteren neer. Ik denk dat de BH daar dan ook het warmst is (turbine), dus in principe moeten de missiles het makkelijker hebben?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Oemfoefoe schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:32:
[...]

Bij een blackhawk vliegen dan mijn missiles door de deuren van chopper. Ik haal hem de laatste tijd van achteren neer. Ik denk dat de BH daar dan ook het warmst is (turbine), dus in principe moeten de missiles het makkelijker hebben?!
Ik denk niet dat EA het zo ver in de details heeft doorgevoerd!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

RedFox

Heb je een OV ofzo?

nero355 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:06:
[...]

Ow ja : 1000 maal dank aan RedFoxDDT die mij heel de tijd in een tank als MEC ventje zat te repairen @ Sharqi dit weekend _O_ Mijn tank ging niet 1 keer kapot 38 kills lang !!! Heerlijk als mensen het spelletje snappen :)
:Y)
Het 'mooie' is dat je met meerdere engineers in armor bij elkaar redelijk sterk bent tegen AT en andere armor. Kan je dus makkelijk veel kills halen als de tegenpartij niet die tactiek doorheeft.

Het is dan wel weer vervelend als je zelf als AT-er tegenover een tank+APC met engineers staat....

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 16-09 21:26

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

aramdin schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:38:
[...]

Ik denk niet dat EA het zo ver in de details heeft doorgevoerd!
Ik twijfel er zelf ook aan, maar een feit is dat ik ze wel makkelijker neerhaal als ik achter ze vlieg.

[peinsmodus]
Als EA de moeite neemt voor om ieder voertuig hitpoints te maken, dan lijkt het me opeens niet zo onwaarschijnlijk.
[/peinsmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

MarcoZ20 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:21:
[...]

Dan ben jij waarschijnlijk 1 vande medics die ik altijd uit zit te schelden. Medic hoor je niet te spelen om alleen maar jezelf te helpen, je hoort ook teammates te helpen door te reviven of medic bags geven.
ik help m'n team ook. Ik speel vooral medic als niemand anders medic is. (waarom ben jij zelf geen medic???). Maar ik ga niet rennen en vliegen voor iedereen als ik daar zelf dood door ga ;) Verder snapt 90% niet wat teamwork is. Ik ben als ik in de heli vlieg altijg engineer en mijn broertje support. Dit vooral om onszelf bij te vullen/repareren. Maar even boven een tank hangen doe ik ook nog wel hoor. Simpelweg omdat gewoon niemand engineer kit gebruikt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Sjonge jonge jonge zeg, wat een bak ellende...

Heb nu al 5x opnieuw proberen een game te joinen. Gisteren ging alles nog goed, nu klapt hij er al 5x uit... Het laden duurt op mijn pc zoiezo al vrij lang, dus elke keer is het weer flink vloeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Lexus! schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:20:
Sjonge jonge jonge zeg, wat een bak ellende...

Heb nu al 5x opnieuw proberen een game te joinen. Gisteren ging alles nog goed, nu klapt hij er al 5x uit... Het laden duurt op mijn pc zoiezo al vrij lang, dus elke keer is het weer flink vloeken :(
installeer patch 1.22 of 1.12 gewoon en speel dat totdat de nieuwe patch komt. 1.3 is gewoon niet te spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Ik weet toch ook niet hoe 't met het frontaal oppervlak van een blackhawk zit bij EA.
Laatst schoot ik een guided missle dwars door het breedste stuk van een staart van een BH heen.
Was geen serverlag aangezien de heli gewoon hoverde. Echt vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyharry
  • Laatst online: 17-03 12:31
Even een vraagje.

Is er iemand die via de launcher op de server van www.bf2.lv kan spelen?

Ik zie via X-fire dat er mensen op zijn maar ik kan er niet op.

Ook de site is down of gebruiken ze nu een andere?

Bvd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Oemfoefoe schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:46:
[...]

Ik twijfel er zelf ook aan, maar een feit is dat ik ze wel makkelijker neerhaal als ik achter ze vlieg.

[peinsmodus]
Als EA de moeite neemt voor om ieder voertuig hitpoints te maken, dan lijkt het me opeens niet zo onwaarschijnlijk.
[/peinsmodus]
Nu je het zegt..

Als ik de heli van de zijkant aanval dan gaan bijna altijd alle raketten mis....Maar als ik van achterkant ga dan kan ik zo hard vliegen als ik wil en 2 raketjes in hun boren....Denk tochwel dat EA er iets mee gedaan heeft maar weet dus niet precies wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilaNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 20:43
Ik krijg BF2 niet hoger dan 1280*960... En dat terwijl mijn optimale resolutie 1280*1024 is. Ik krijg dus gewoon een uitgerekt beeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
+szx 1280 +szy 1024 bij je startup regel bijvoegen, zo speel ik namelijk op 1680x1050 :)

In BF2 moet je btw al kunnen kiezen voor 1280x1024...

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Niet online
R-O-Y schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:23:
[...]

installeer patch 1.22 of 1.12 gewoon en speel dat totdat de nieuwe patch komt. 1.3 is gewoon niet te spelen :'(
Ja ik weet het, maar mijn eigenwijsheid heeft dat tot nu toe tegengehouden.. je koopt een duur spel, en het valt na een update niet te spelen... Eerste instantie had ik het maar af en toe, nu heb ik het zeker 5 van de 6 keer... Dat is niet tof... Stop er nu ook mee, na 3 rondes klapte hij er weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fryskmantsje schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:54:

Wie ben jij om mij te vertellen hoe ik moet spelen. Begrijp me goed, als ik medic of supply speel help ik wanneer ik kan. Maar soms speel ik ook idd als medic om hoofdzakelijk mijzelf te healen aangezien er een heleboel servers zijn waar uberhaubt teamplay ver te zoeken is.
Ik ben niemand om jou te vertellen hoe je moet spelen maar ik ben wel iemand die je erop wijst dat er een aantal ongeschreven regels zijn voor spellen zoals deze en dan vooral als je online speelt en waar de meesten zich wel aan houden zodat je gezamelijk probeert te winnen.

Als je medic bent is je eerste taak om te zorgen dat de mensen om je heen voldoende gesteund worden met healtpackages/revives. Idem resupply boys. Voornaamste taak: Zorgen voor de mensen in je squad en ondersteunen. Idem voor engineer met armor. Vechten doen de anderen voor je als je in een squad zit. En om te zorgen dat zij dat goed en lang kunnen vechten moet jij er zijn als de nood hoog is.
Pas daarna kun je zelf actief gaan deelnemen aan het gevecht. De meesten denken dat ze lekker mee moeten vechten en dan ondersteunen bijzaak is. Integendeel; Tis juist andersom netzo als in het echte leger.
Als ik medic ben en in het heetst vd strijd zie ik een kill en ik ben in de buurt dan gelijk healen zodat er weer een extra mannetje terug is van onze zijde. Zo win je o.a.de strijd :)
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:19:
Daarnet op een server zat iemand een commander cheat uit the voeren.

Hij kon continu de commander assets gebruiken, dus de hele map vol artillery and supply crates.

Hier een filmpje ervan, beetje rommelig, maar het laat het vooral aan het einde wel duidelijk zien.

http://sauronsplace.com/wawfiles/commhack.wmv
Heb je deze cheater al aangegeven via de bekende weg?
T.a.v het spel vind ik het maar ongeordend uitzien en weinig tactieks. Loopt allemaal maar wat rond,helemaal geen lijn en wel heel erg weinig spelers... :/
Op de servers waarop ik speel is het continue volle bak en zie je alleen maar als je commandant bent een zee van rode stippen( of blauwe) her en der tijdens de scans/radar-uav's. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er zo slecht aan v1.3 ??, ik die namelijk en heb geen problemen maar ik hoor veel dat het niet goed is.
(ik ben nog redelijk beginner in battlefield 2 kan er iemand mij wat servers aan raden voor op te spelen want een willekeurige server vind ik niet zou wijs uit de lijst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:25:
Wat is er zo slecht aan v1.3 ??, ik die namelijk en heb geen problemen maar ik hoor veel dat het niet goed is.
(ik ben nog redelijk beginner in battlefield 2 kan er iemand mij wat servers aan raden voor op te spelen want een willekeurige server vind ik niet zou wijs uit de lijst)
Iedereen klaagt over 1.3 omdat het vol met bugs zit die je BF2 doen crashen, wat erg vervelend kan zijn. (erg is nog zacht uitgedrukt)

Een goeie server vind je door overal op te letten, niet teveel spelers maar ook weer niet te weinig, niet teveel clangasten, kijk ook onderin of het team een beetje balanced is.
Zo doe ik het tenminste, en erg belangrijk, of de ping beetje laag is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:06:
[...]

Ik ben niemand om jou te vertellen hoe je moet spelen maar ik ben wel iemand die je erop wijst dat er een aantal ongeschreven regels zijn voor spellen zoals deze en dan vooral als je online speelt en waar de meesten zich wel aan houden zodat je gezamelijk probeert te winnen.

Als je medic bent is je eerste taak om te zorgen dat de mensen om je heen voldoende gesteund worden met healtpackages/revives. Idem resupply boys. Voornaamste taak: Zorgen voor de mensen in je squad en ondersteunen. Idem voor engineer met armor. Vechten doen de anderen voor je als je in een squad zit. En om te zorgen dat zij dat goed en lang kunnen vechten moet jij er zijn als de nood hoog is.
Pas daarna kun je zelf actief gaan deelnemen aan het gevecht. De meesten denken dat ze lekker mee moeten vechten en dan ondersteunen bijzaak is. Integendeel; Tis juist andersom netzo als in het echte leger.
Als ik medic ben en in het heetst vd strijd zie ik een kill en ik ben in de buurt dan gelijk healen zodat er weer een extra mannetje terug is van onze zijde. Zo win je o.a.de strijd :)
Gaat nogal moeilijk als je med packjes neer gooit voor hun voeten maar ze rennen telkens weg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:44:
[...]

als ik in de tunnel zweef en m'n broertje repareert de heli kan je er niet doorheen vliegen. Dan crash je tegen m'n heli aan :+ Bommen zal dus ook niet echt gaan lukken :) Verder vliegen veel piloten gewoon op missle stand zodat ik een lock te horen krijg. Dat is ook handig. Verder hang ik nooit stil ivm jets en tv missles van andere heli's. Wat is jouw bf2 nickname dan, ik vind het altijd wel leuk om met nederlandse mensen te spelen die het spel snappen. (als ze in mijn team zitten ;) )
Mijn hoofdaccount is <|GPI|>PhoeniX*** en ik heb net nog |NDC|Phoenix aangemaakt maar ik speel de laatste tijd ook wel met Nowhere2Run. Ik heb alle unlocks al en al veel metaal...dus ik ga weer een beetje lol maken met wat virgin accounts.
Oemfoefoe schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:32:
[...]

Het mooiste is als je van hoger komt....dan je van boven schiet...dat is bijna altijd raak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:06
Gisteren zat ik op een server waarbij iemand in Karkand het voor elkaar had gekregen om bij de eerste vlag (hotel) onder de vlag te komen (dat is gewoon een stuk huis...). En daar zat ie een beetje raketten te schieten die gewoon uit de muur kwamen.

Hoe doet ie dat en wat doe je er tegen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 23:55:
[...]

Mijn hoofdaccount is <|GPI|>PhoeniX*** en ik heb net nog |NDC|Phoenix aangemaakt maar ik speel de laatste tijd ook wel met Nowhere2Run. Ik heb alle unlocks al en al veel metaal...dus ik ga weer een beetje lol maken met wat virgin accounts.

[...]

Het mooiste is als je van hoger komt....dan je van boven schiet...dat is bijna altijd raak
2 accounts is ook wel handig idd, ik heb ook een extra account waar ik nu 4000 punten ofzo heb. Op deze account speel ik met de mp7 en oefen ik dingen :*)
ik zal je wel is opzoeken als je aan t spelen bent ;) Speel je ook veel in heli's en jets? Dat zijn namelijk de voornaamste (enige? :+ ) voertuigen die ik gebruik :9 Ik vind het altijd wel relaxt om een goede piloot of gunner te hebben. :)

Mijn nick is MartinAir, ik zal deze week waarschijnlijk weer gaan spelen als mijn videokaart er is. Verder kan je in patch 1.3 ook c4 gooien kwam ik achter. Gaat nog best goed eigenlijk, niemand verwacht het ook :P _/-\o_ Ik heb dus weer een nieuwe hobby gevonden ;)

edit: even je stats bekeken en volgens mij vind jij die vliegende dingen ook wel leuk :+

[ Voor 14% gewijzigd door R-O-Y op 27-06-2006 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 11:21
Hielko schreef op maandag 26 juni 2006 @ 23:58:
Gisteren zat ik op een server waarbij iemand in Karkand het voor elkaar had gekregen om bij de eerste vlag (hotel) onder de vlag te komen (dat is gewoon een stuk huis...). En daar zat ie een beetje raketten te schieten die gewoon uit de muur kwamen.

Hoe doet ie dat en wat doe je er tegen??
Die gozert maakt gebruik van de beroemde Karkand hotel exploit. Op google video zal je wel wat vinden als je zoekt op "karkand hotel exploit". Is niks aan te doen, behalve (1) er zelf ook in gaan, (2) admin roepen, (3) teamswitchen, squad joinen en teamkillen, terugswitchen, maar ik kies altijd voor (4) andere server zoeken, servers waar mensen de kans krijgen dit te doen zijn meestal de slechtere. (Heb nooit iemand de exploit zien doen op bijv. een gamert server.)

[ Voor 31% gewijzigd door phoenix op 27-06-2006 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Lexus! schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:29:
[...]

cacJa ik weet het, maar mijn eigenwijsheid heeft dat tot nu toe tegengehouden.. je koopt een duur spel, en het valt na een update niet te spelen... Eerste instantie had ik het maar af en toe, nu heb ik het zeker 5 van de 6 keer... Dat is niet tof... Stop er nu ook mee, na 3 rondes klapte hij er weer uit.
Had ik ook last van, maar nu gelukkig niet meer nadat ik het onderstaande gedaan heb...

1.) delete je video.com file
2.) delete alles in je dmp folder
3.) delete alles in je LogoCache folder
4.) delete alles in je cache folder
5.) herinstaleer de v1.3 >>>FULL<<< patch

Hierna nooit meer crashes of lag of crach-to-desktops gehad.... :*)

[ Voor 3% gewijzigd door digital8 op 27-06-2006 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

gewoon niet in de buurt van hotel komen en die gast daar lekker laten zitten? Maar je kan met de vehicle drop in het gebouw komen. Doordat de auto half het gebouw in valt en je dan uitstapt zit je erin. Je gaat wel dood op een bepaalde plek. Met een beetje mazzel lopen die gasten daar tegenaan.

Vaak zie je ook gasten met 60000+ punten spawnkilling of glitchen. Echt te kansloze mensen die teveel om hun stats geven.Gewoon lekker laten zitten of bannen die handel. Als je fraps hebt dan opnemen en reporten bij bf2rankedservers.com ;) Die mensen vinden het namelijk heel erg als ze gereset worden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Nu online

GurbY{nl}

GurbY{nl}

R-O-Y schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 00:12:
[...]
edit: even je stats bekeken en volgens mij vind jij die vliegende dingen ook wel leuk :+
Oemf die "vliegende dingen ook wel leuk vindt"....??? Da's ongeveer hetzelfde als "De Paus vind bidden ook best leuk.." lol

Heel wat anders: laatst op een server waar geen voertuigen werden gebruikt, maar daar liep ongelogen een gast rond (Cnobben of zo) die in één ronde >300 punten haalde, TWEE keer dood ging met .... shockpaddles!! Niet te geloven. Ik heb het een tijdje van een afstand gezien maar die gast was gewoon waanzinnig! Je ziet em niet, dan in één keer komt er zo'n figuur in drie sprongen op je af, plat op zijn buik en [Cnobben of zo] SHOCKPADDLES [GurbY{nl}]. En het mooiste was, dat kill #3 van mij kwam... Maar echt ongelovelijk, zoals die mafkees met die dingen rond rende... hij pakte ze echt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan jij ook als je ff 15 min vooraf een beetje oefend.

CTRL+W= rennen en dan Z indrukken zodat je plat gaat en gelijk kunt killen.
sommigen doen het zo ook met knives.
Van afstand lijkt het op rennen,plat,rennen,plat...
eitje en echt niets byzonders en je maakt veel kills zeker als je een tijdje dood
houdt op de grond en plotseling weer opveert (SPACE indrukken) en killed. :O

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Niet online
digital8 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 00:19:
[...]

Had ik ook last van, maar nu gelukkig niet meer nadat ik het onderstaande gedaan heb...

1.) delete je video.com file
2.) delete alles in je dmp folder
3.) delete alles in je LogoCache folder
4.) delete alles in je cache folder
5.) herinstaleer de v1.3 >>>FULL<<< patch

Hierna nooit meer crashes of lag of crach-to-desktops gehad.... :*)
Ik zit nu @ work
offtopic:
ja da tmoet ook gebeuren
, maar ik heb de post gebookmarked en zal het na mijn vakantie eens gaan proberen, daarvoor kom ik toch niet meer aan BF2 toe denk ik...

thanx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 00:22:
bla bla...

Vaak zie je ook gasten met 60000+ punten spawnkilling of glitchen. Echt te kansloze mensen die teveel om hun stats geven.Gewoon lekker laten zitten of bannen die handel. Als je fraps hebt dan opnemen en reporten bij bf2rankedservers.com ;) Die mensen vinden het namelijk heel erg als ze gereset worden. :9
Eeeh... Wat is Glitchen en wat zijn Fraps? (Is dat een filpmje ofzo en hoe maak je die dan?) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Equalized schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:46:
[...]

Nou, als ik die reacties hierboven ook lees enzo, je kan echt niet altijd reviven. Niets is vervelender om vlak voor een enemy APC of tank ofzo gerevived te worden. Dan heb ik al gauw iets van :'Stomme revivehoer :X ' ofzo, aangezien er echt mensen zijn die _alleen_ maar willen reviven, situatie maakt niet uit, als zij maar die puntjes krijgen. Ik vind het gewoon ontzettend irritant als ik gerevived wordt in een situatie waar ik me toch niet meer uit kan redden! Kan ik nog eens 15 sec wachten...

Nofi trouwens, ik vind het ook vaak fijn om gerevived te worden (ook al zit ik zit ik vaak vast in mijn spawnscreen wat weer resulteerd in een death O-) ), maar schat de situatie ook in. In het heetst van de strijd, oké, maar niet als ik vlak voor een APC lig! :)
Ja ok, heb ook een hekel aan medics die wel gaan reviven terwijl je onder vuur ligt. Maar vaak genoeg is er alle gelegenheid om te reviven, maar wordt het niet gedaan.
Eigenlijk zou je aan moeten kunnen geven of je wel of niet gerevived wilt worden. Soms wil je ergens anders spawnen omdat daar een vlag wordt overgenomen en wordt je net gerevived voordat de spawntijd om is :X
R-O-Y schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:58:
[...]

ik help m'n team ook. Ik speel vooral medic als niemand anders medic is. (waarom ben jij zelf geen medic???). Maar ik ga niet rennen en vliegen voor iedereen als ik daar zelf dood door ga ;) Verder snapt 90% niet wat teamwork is. Ik ben als ik in de heli vlieg altijg engineer en mijn broertje support. Dit vooral om onszelf bij te vullen/repareren. Maar even boven een tank hangen doe ik ook nog wel hoor. Simpelweg omdat gewoon niemand engineer kit gebruikt :(
Kan mezelf niet reviven als ik dood ben toch? :+
Wat je over teamwork zegt klopt wel ja. Meeste rennen maar beetje zinloos rond. Ook vaak genoeg gezien dat er helemaal geen medics ofzo zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:58:

Eeeh... Wat is Glitchen en wat zijn Fraps? (Is dat een filpmje ofzo en hoe maak je die dan?) :?
Glitchen is een vorm van cheaten waarbij je een bug in het spel gebruikt. Bijvoorbeeld jezelf in een dicht gebouw krijgen (bug in het spel). Fraps is een programma op filmpjes uit een game op te nemen.
MarcoZ20 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:07:
Ja ok, heb ook een hekel aan medics die wel gaan reviven terwijl je onder vuur ligt. Maar vaak genoeg is er alle gelegenheid om te reviven, maar wordt het niet gedaan.
Eigenlijk zou je aan moeten kunnen geven of je wel of niet gerevived wilt worden. Soms wil je ergens anders spawnen omdat daar een vlag wordt overgenomen en wordt je net gerevived voordat de spawntijd om is :X
Hou er wel rekening mee dat als je gerevived word er geen ticket af gaat, dus reviven is niet voor je eigen belang maar meer voor het teambelang. 10 revives is toch 10 tickets, dat kan zeker waardevol zijn. Al ben ik het wel met je eens dat soms gerevived worden helemaal niet zo leuk is, maar goed dat kan die Medic ook niet aanvoelen (althans meestal niet, als er een tank naast je staat wel uiteraard).

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren zat ik op Wake en wat kan die map zuigen als de US een paar goede piloten heeft :|
We kwamen maar niet van onze base af. Maar ja ik zuig zelf enorm in alles wat vliegt :Y)
Ben een echte infantry speler.

Och ja als zo'n map langs komt op je favo-server ga je hem toch maar spelen :+

Ja wat moet je met zo'n post....geen idee maar ik moest het ff kwijt lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 08:16:
Dat kan jij ook als je ff 15 min vooraf een beetje oefend.

CTR+W= rennen en dan Z indrukken zodat je plat gaat en gelijk kunt killen.
sommigen doen het zo ook met knives.
Van afstand lijkt het op rennen,plat,rennen,plat...
eitje en echt niets byzonders en je maakt veel kills zeker als je een tijdje dood
houdt op de grond en plotseling weer opveert en killed. :O
jij houd toch niet zo van die ownage verhaaltjesP
ben geownd met een spraw daar net op een server

:X _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img164.imageshack.us/img164/7411/screen0822pe.th.jpg
die gast heeft onze bommer neer gehaald :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:11:
[...]
Hou er wel rekening mee dat als je gerevived word er geen ticket af gaat, dus reviven is niet voor je eigen belang maar meer voor het teambelang. 10 revives is toch 10 tickets, dat kan zeker waardevol zijn. Al ben ik het wel met je eens dat soms gerevived worden helemaal niet zo leuk is, maar goed dat kan die Medic ook niet aanvoelen (althans meestal niet, als er een tank naast je staat wel uiteraard).
Dat is ook wel zo, maar als je wilt spawnen bij een vlag aan de andere kant van de map, die op het punt staat overgenomen te worden dan verdedig ik liever die vlag (wat ook tickets scheelt volgens mij) dan dat ik gerevived wordt. Anders kan je namelijk in de rug aangevallen worden bijvoorbeeld op Karkand, als die vlaggen op het eiland ingenomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:29

Tjark

DON'T PANIC

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:20:
Gisteren zat ik op Wake en wat kan die map zuigen als de US een paar goede piloten heeft :|
We kwamen maar niet van onze base af. Maar ja ik zuig zelf enorm in alles wat vliegt :Y)
dan moeten die US piloten ook continue 't chnisese vliegveld bestoken... Zodra er 1 J10 met een fatsoenlijke piloot de lucht in is, zijn die FB35's uit de lucht :)

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:20:

Och ja als zo'n map langs komt op je favo-server ga je hem toch maar spelen :+

Ja wat moet je met zo'n post....geen idee maar ik moest het ff kwijt lol
Vind het nog irritanter als je het Flight deck niet eens afkomt omdat de Heli, bootjes en jets continue gebombardeerd worden. Als China zijnde kun je meestal nog wel een uitweg vinden. Tegen de tijd dat je als US een Post hebt veroverd op het eiland staat de score op US 150 / China 220 ofzo. Erg irri. Maar ja, het geeft dan wél een kick als de eerste post die je veroverd met je afgeladen BH de Airstrip is. Hehe, En toen hadden ze opeens geen Jets, Heli´s, Arty, UAV en Supplies meer... Vaak geeft dat een dusdanig voordeel dat het op het einde toch nog spannend wordt.

Wat ik wel achterlijk vind dat de arty meestal wel wordt opgeblazen maar dat ze vergeten de commandpost en de radar mee te nemen... (nou ja, dat is dan weer 2 puntjes voor mij)

Ook wel lachen, laatst liep ik de commander van de tegenpartij te zieken. Hij had een supply crate veel te ver bij de arty weg gedropt. Dus ik had de arty opgeblazen. Nieuwe C4 opgehaald en gelijk onder elke arty 1 C4´tje gelegd. Zodra er een supply crate landde even wachten tot hij weer rechtopstond en... Boem! Weer netjes onder elke arty een C4 gelegd, Ging weer Ammo halen bij het supply crate komt er een kerel aan die vrolijk de arty ging repairen... >:) hehe, Heb even gewacht en kreeg toen een kill en gelijk een point for destucting an strategic object... Dat ging nog even door totdat het suplly crate op was en ik er zat van was. De rest van de game heeft de arty plat gelegen... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kazu schreef op maandag 26 juni 2006 @ 23:06:
[...]

Iedereen klaagt over 1.3 omdat het vol met bugs zit die je BF2 doen crashen, wat erg vervelend kan zijn. (erg is nog zacht uitgedrukt)

Een goeie server vind je door overal op te letten, niet teveel spelers maar ook weer niet te weinig, niet teveel clangasten, kijk ook onderin of het team een beetje balanced is.
Zo doe ik het tenminste, en erg belangrijk, of de ping beetje laag is :P
Connection probs en CTD's steken soms echt wel tegen ! Zo kun je een 45 minuten goed bezig zijn om vervolgens een conn. prob te krijgen, eruit te klappen en te kunnen zwaaien naar je goed verdiende kills, punten, enz ... Ik speel sinds 1.3 dan ook vooral kleinere mappen (waar ik vroeger uitsluitend 64 player maps speelde met langere speelduur).

Trouwens opvallend hoe dikwijls de wallhack in Karkand gebruikt wordt ! Probleem is dat je, vanuit standpunt van het tegenovergestelde team, de namen van die players niet kunt zien (screenies nemen) + dat het eigen team er niks over zegt aangezien het in hun voordeel speelt. Ik lap er dan sowieso hun commander bij aangezien die gezorgd heeft voor de vehicle drop op het dak naast hotel :/

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 09:11
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:43:
...
Ik lap er dan sowieso hun commander bij aangezien die gezorgd heeft voor de vehicle drop op het dak naast hotel :/
Euh, commander dropt vehicle op dak naast zichzelf, racet gebouw in, resignt. Een ander wordt cmdr en die wordt erbij genaaid. Kan gebeuren he.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 00:12:
[...]

2 accounts is ook wel handig idd, ik heb ook een extra account waar ik nu 4000 punten ofzo heb. Op deze account speel ik met de mp7 en oefen ik dingen :*)
ik zal je wel is opzoeken als je aan t spelen bent ;) Speel je ook veel in heli's en jets? Dat zijn namelijk de voornaamste (enige? :+ ) voertuigen die ik gebruik :9 Ik vind het altijd wel relaxt om een goede piloot of gunner te hebben. :)

Mijn nick is MartinAir, ik zal deze week waarschijnlijk weer gaan spelen als mijn videokaart er is. Verder kan je in patch 1.3 ook c4 gooien kwam ik achter. Gaat nog best goed eigenlijk, niemand verwacht het ook :P _/-\o_ Ik heb dus weer een nieuwe hobby gevonden ;)

Ik ben bijna alleen maar in vliegende gevallen te vinden. Tenzij het echt niet anders kan of als ik met een groepje speel. Maar meestal is het gewoon met een jet en daarna met zn 2en in een heli....
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:11:
[...]
Maar vaak uit dat zich in een revive en dan 2 kills...de gerevivede persoon én de medic....dus dan ben je 2 tickets kwijt ipv 1...dat is de een van de weinig redenen die ik me kan bedenken om iemand niet te reviven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:04:
[...]

Ook wel lachen, laatst liep ik de commander van de tegenpartij te zieken. Hij had een supply crate veel te ver bij de arty weg gedropt. Dus ik had de arty opgeblazen. Nieuwe C4 opgehaald en gelijk onder elke arty 1 C4´tje gelegd. Zodra er een supply crate landde even wachten tot hij weer rechtopstond en... Boem! Weer netjes onder elke arty een C4 gelegd, Ging weer Ammo halen bij het supply crate komt er een kerel aan die vrolijk de arty ging repairen... >:) hehe, Heb even gewacht en kreeg toen een kill en gelijk een point for destucting an strategic object... Dat ging nog even door totdat het suplly crate op was en ik er zat van was. De rest van de game heeft de arty plat gelegen... :*)
Gister ook gelachen. Was ook spec-op en we speelden Sharqi. Meestal ga ik dood als ik C4 op een APC of tank wil plakken, maar gister ging het goed. Keer of 10 dezelfde gast in z'n tank opgeblazen terwijl hij een vlag stond te cappen :*) .
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!
Ook slow-chat, one-liners en andere nutteloze replies horen hier niet thuis!