Kijk iedereen wilt graag zo goed mogelijk voor de dag komen op het slagveld maar er zijn imo toch wel een aantal onbesproken regeltjes..
A:
Je teamkilled geen eigen mensen tenzij die jou team lopen te benadelen door bijvoorbeeld
vliegtuigen/armor/heli's elke keer gebruiken voor eigen gewin terwijl je team als geheel
er nadeel van heeft of nog beter er niet over kan beschikken omdat jij denkt dat je in je eentje de hele wereld aankan en dus de heli maar ff gebruikt als vervoersmiddel om richting de vijand te vliegen en vervolgens er doodleuk uitspringt omdat je toch maar liever als infanterist wilt proberen te vechten. Ik heb het dan over bijvoorbeeld een volle of zelfs lege blackhawk.
we kennen al die grapjurken die elke keer als eerste een lege BH pakken en doodleuk ermee wegvliegen,niet reageren op oproepen voor een
pickup en hele eenheden zo achterlaten die dan geen mobiel vervoer door de lucht meer hebben.
Of nog beter in een volle BH als piloot boven een bepaalt gebied maar uitspringen zonder ook maar iets te zeggen tegen de rest van de medepassagiers. Om maar te zwijgen over die gasten die elke keer denken Top Gun piloot te zijn en doodleuk 10x crashen en dan weer als eerste de jet willen.
B:
Commanders die alleen maar lekker liggen te slapen ipv hun eenheden te helpen met supllies/UAV's of andere mogelijkheden. Zo van:
" zal me reet roesten of ze winnen zolang ze maar voor me werken/winnen en ik de puntjes heb "
C:
Spelers die zo lekker hard schreeuwen om een medic of pickup en vervolgens doodleuk elke keer wegrennen of stil blijven staan zelfs als je voor hun neus staat met hetgeen ze willen en dan zelfs nog doodleuk zeggen:
" No way man "
Je kent ze wel de bekende virtual irritaties.
[
Voor 25% gewijzigd door
Verwijderd op 26-06-2006 14:59
]