whehehe heeft die gozer z'n favoriete plekkies wel verraden zo
Verwijderd
Niet correct. Het is verboden om op eerdere versies te spelen en je stats worden er voor geresset als het wordt ontdekt. Dit is al eerder gebeurd in de 1.12 patch, omdat mensen toch de grenadelauncher wilden gebruiken. Het is een regel dat 1 of 2 weken na de patch je alleen nog de laatste patch RANKED mag spelen, UNRANKED maakt dat allemaal niet uit, maar RANKED moet echt de laatste versie zijn.Indy91 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 19:39:
Neen, je wordt niet gereset als je op servers met patch versie 1.22 speelt. Het is dus volkomen legaal om op deze servers te spelen.
Nou ik was zover om via click and buy die boosterpacks te kopen maar nadat ik mijn mobiele nummer in moet voeren krijg ik ineens een duitse tekst voor mijn neus dat er een sms is verzonden met een 'handy-pin'.
Is alleen al meer dan een half uur geleden en heb nog niks gehad
Doe mij maar een lekkere cd-rom in de winkel, wat een gedoe om te doen allemaal zo..
Is alleen al meer dan een half uur geleden en heb nog niks gehad

Doe mij maar een lekkere cd-rom in de winkel, wat een gedoe om te doen allemaal zo..
Dat bedoel ik juist, mensen gaan andere patches spelen, omdat er dingen disabled zijn die het spel minder leuk maakten (lees: noobtubeVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 19:45:
[...]
Niet correct. Het is verboden om op eerdere versies te spelen en je stats worden er voor geresset als het wordt ontdekt. Dit is al eerder gebeurd in de 1.12 patch, omdat mensen toch de grenadelauncher wilden gebruiken. Het is een regel dat 1 of 2 weken na de patch je alleen nog de laatste patch RANKED mag spelen, UNRANKED maakt dat allemaal niet uit, maar RANKED moet echt de laatste versie zijn.
Ik denk dat DaMorpheus hier even uitsluitsel over moet geven
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Verwijderd
Hoe en waar kan ik trouwens zien welke versie mijn Battlefield 2 Deluxe Edition heeft? Heb geen zin om daar straks ook mee te worden gepakt
(En ja ik weet het, domme vraag, maar ik ben nog een beetje een noob wat BF betreft
)
(En ja ik weet het, domme vraag, maar ik ben nog een beetje een noob wat BF betreft
Verwijderd
Indy91 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 19:39:
[...]
Neen, je wordt niet gereset als je op servers met patch versie 1.22 speelt. Het is dus volkomen legaal om op deze servers te spelen.
Aaarrrrggghhh.....Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 19:45:
[...]
Niet correct. Het is verboden om op eerdere versies te spelen en je stats worden er voor geresset als het wordt ontdekt. Dit is al eerder gebeurd in de 1.12 patch, omdat mensen toch de grenadelauncher wilden gebruiken. Het is een regel dat 1 of 2 weken na de patch je alleen nog de laatste patch RANKED mag spelen, UNRANKED maakt dat allemaal niet uit, maar RANKED moet echt de laatste versie zijn.

daar word ik niet vrolijk van. Het is EA/Dice die in gebreke blijft. waarom zou ik dan dupe moeten worden omdat zijn hun zaken niet voor elkaar hebben? Trouwens wat is er veranderd aan 1.3 dat ik nu (1.22) sneller kan ranken? IMHO helemaal niets. Het enige wat ik kan bedenken wat eventueel een voordeel van 1.22 zou zijn is Squad hoppen. Maar daar doe ik toch niet aan dus ik zie het probleem niet.
Na, je wordt niet gepakt ofzo, je kan sowieso niet spelen zonder de patch (op 50 servers na dan), je moet eerst even patchen naar 1.3.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:12:
Hoe en waar kan ik trouwens zien welke versie mijn Battlefield 2 Deluxe Edition heeft? Heb geen zin om daar straks ook mee te worden gepakt
(En ja ik weet het, domme vraag, maar ik ben nog een beetje een noob wat BF betreft)
@Sarin, weet je trouwens wel zeker dat die servers ranked zijn?
sar·cas·me (het ~)
Verwijderd
Dus volgens jou heb ik nog niet patch 1.3? Ik heb wel te maken met Cartillary, en dat was toch iets van 1.3 of vergis ik me daarin?Equalized schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:27:
[...]
Na, je wordt niet gepakt ofzo, je kan sowieso niet spelen zonder de patch (op 50 servers na dan), je moet eerst even patchen naar 1.3.
Verwijderd
Ja, Ik zie van alle speler hun rank naast hun naam staan en ik krijg zelf ook punten. Dus het lijkt mij dat het Ranked servers zijn.
@michel Cartillery is absoluut 1.3 (en de CTd's die erbij horen ook
)
@michel Cartillery is absoluut 1.3 (en de CTd's die erbij horen ook
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 20:32 ]
Nou er gaat bij mij duidelijk iets mis met mijn click and buy registratie, ik krijg maar geen sms met daarin die pin code die je nodig hebt om verder te gaan.
Zelfs met het e mailen naar hun treedt er een fout op, volgens mij is het niet de bedoeling dat ik die 2 boosterpacks ga spelen of zo
Zelfs met het e mailen naar hun treedt er een fout op, volgens mij is het niet de bedoeling dat ik die 2 boosterpacks ga spelen of zo

Verwijderd
@ Sarin, ok thanx, die CTD's heb ik alleen maar als ik het spel net heb opgestart, als ik een map voor de eerste keer laadt
Mja, nog een week of 3 en dan maar hopen dat het over is
Mja, nog een week of 3 en dan maar hopen dat het over is
Het is niet toegestaan om oudere serverversies te hosten, al wordt het oogluikend toegestaan. Zo worden alle hosters gedwongen om te upgraden naar de nieuwste patch, alleen staat hier geen tijdsplanning voor. Wat je dus rond elke patch release ziet zijn hosters die snel upgraden (wijzelf oa) en hosters die er iets langer over doen, zeg een week. Als laatste heb je nog de hosters die wat servers vergeten te upgraden waardoor er altijd oude servers blijven draaien en je hebt zelfs hosters die zo laks zijn dat EA ze niet kan bereiken en de nieuwe serverpatches kan sturen (helaas bestaat hier ook eentje van in Nederland). Je ziet dan ook van elke versie die tot nu toe is uitgebracht minimaal 1 ranked server nog online. Dit moet gewoon even getipt worden aan EA, zodra dat is gebeurd staat de ranking uit op die server, dat wilt zeggen dat je wel ranked kan spelen, maar de punten en beloningen die je vergaart NIET worden geaccepteerd. De gameserver stuurt ze naar Gamespy en Gamespy gooit die gegevens gewoon weg.Equalized schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:04:
[...]
Dat bedoel ik juist, mensen gaan andere patches spelen, omdat er dingen disabled zijn die het spel minder leuk maakten (lees: noobtube). En bugs/exploits zijn gefixt die je dan ook nog kan gebruiken.
Ik denk dat DaMorpheus hier even uitsluitsel over moet geven
Overigens is het met alle problemen rondom 1.3 toegestaan om 1.22 weer te gaan draaien maar dit wordt sterk afgeraden vanwege de incompatibaliteit (

Patch 1.4 wordt een open-beta, iedereen mag meedoen, minpunt: de servers draaien allemaal UNranked. Wij zullen die servers ook hosten als een klant daarom verzoekt, maarja, ondanks de crash problemen zie ik niet veel mensen een dure ranked server omruilen met een unranked beta server.
[ Voor 9% gewijzigd door Stewie! op 22-06-2006 20:45 ]
Verwijderd
DaMorpheus schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:44:
[...] Overigens is het met alle problemen rondom 1.3 toegestaan om 1.22 weer te gaan draaien maar dit wordt sterk afgeraden vanwege de incompatibaliteit () tussen elke patchrelease. [...]
betekend dit btw dat ik geen punten vergaar de komende 4 weken? aangezien het wel is toegestaan maar gamespy ze weg flikkert? of???
ik zal eerst 1.3 weer installeren alvorens 1.4 erover heen te knallen
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 20:57 ]
Misschien dat ik het niet begrepen heb maar het lijkt wel of het steeds zotter wordt met Battlefield.DaMorpheus schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:44:
[...]
Patch 1.4 wordt een open-beta, iedereen mag meedoen, minpunt: de servers draaien allemaal UNranked. Wij zullen die servers ook hosten als een klant daarom verzoekt, maarja, ondanks de crash problemen zie ik niet veel mensen een dure ranked server omruilen met een unranked beta server.
And it goes BRAAAAAPP!
Ik kom er niet meer uit, kan iemand bevestigen dat je ook daadwerlijk een smsje krijgt met een pin code als je je registreerd bij click and buy?
Voor AF heb ik al mijn bankgegevens in moeten vullen etc, alleen kwam ik dus niet verder dan een duits bericht dat ik een smsje zou krijgen met daarin een pin code om mijn registratie verder te doorlopen.
Dat heb ik nu al een paar keer geprobeerd maar ik krijg maar geen smsje terug
Ik zie nu echt ff geen mogelijkheid meer om die boosterpacks te pakken te krijgen
eindelijk binnen die sms..
Voor AF heb ik al mijn bankgegevens in moeten vullen etc, alleen kwam ik dus niet verder dan een duits bericht dat ik een smsje zou krijgen met daarin een pin code om mijn registratie verder te doorlopen.
Dat heb ik nu al een paar keer geprobeerd maar ik krijg maar geen smsje terug
Ik zie nu echt ff geen mogelijkheid meer om die boosterpacks te pakken te krijgen

eindelijk binnen die sms..
[ Voor 4% gewijzigd door Sipio op 22-06-2006 22:46 ]
Verwijderd
Paar rondjes commander gespeeld, werd ik het laatste rondje door dit personage lastiggevallen : http://bf2s.com/player/63221528/
- Me voortdurend flashbangs in het gezicht gooien (zie je niks meer van je kaart)
- Me voortdurend om ammy e.d. vragen
- Me rond heel de map 'voortduwen'
Op zich wel grappig tot ie met die flashbangs echt op mijn zenuwen begon te werken. In zo'n geval zijn vehicle drops een zegen. Je kan er ambetante ventjes mee doden zonder punten te verliezen
Na 6 keer was ie pleite
- Me voortdurend flashbangs in het gezicht gooien (zie je niks meer van je kaart)
- Me voortdurend om ammy e.d. vragen
- Me rond heel de map 'voortduwen'
Op zich wel grappig tot ie met die flashbangs echt op mijn zenuwen begon te werken. In zo'n geval zijn vehicle drops een zegen. Je kan er ambetante ventjes mee doden zonder punten te verliezen
Als ik zo naar z'n stats kijk verbaast me dat ook niks.
Karkand-only, zo snel mogelijk die badges halen, massive TK's en voor de rest bar slecht qua K/D en accuracy...
Dat soort gasten zouden ze meteen moeten bannen...
Karkand-only, zo snel mogelijk die badges halen, massive TK's en voor de rest bar slecht qua K/D en accuracy...
Dat soort gasten zouden ze meteen moeten bannen...
PS5 PSN: UnrealKazu
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik de laatse 2 avonden weer helemaal geen problemen heb met patch 1.3. Net 2 heerlijke uurtjes AF.
Er is imo dan ook echt geen touw aan vast te knopen die CTD's en connection problems. Volkomen willekeurig. Ene avond de ene na de andere, en dan weer avonden dat er niks aan de hand is
Er is imo dan ook echt geen touw aan vast te knopen die CTD's en connection problems. Volkomen willekeurig. Ene avond de ene na de andere, en dan weer avonden dat er niks aan de hand is

Verwijderd
Tot nu toe viel het bij mij ook redelijk mee, als je er rekening mee houd dat het kan gebeuren ben je minder telerugesteld als het ook echt gebeurd, maar gisteravond op 3 servers voor het einde van de ronde "Connection Problems" en server weg en 1 CTD aan het begin, nou daar heb ik dan best even de ziekte in!Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 02:40:
Ik moet zeggen dat ik de laatse 2 avonden weer helemaal geen problemen heb met patch 1.3. Net 2 heerlijke uurtjes AF.
@DaMorpheus
Kan jij mij het volgende verklaren? @BF2s is het ook mogelijk om naast je 'favorite victim' te zien wie je 'more victims' zijn. Ik heb een aantal 'more victims' meer gekilled dan mijn favorite en toch blijft deze mijn favorite.
Een goed voorbeeld is deze, wat imho niet echt zuivere koffie is maar dat terzijde.
Kan jij mij het volgende verklaren? @BF2s is het ook mogelijk om naast je 'favorite victim' te zien wie je 'more victims' zijn. Ik heb een aantal 'more victims' meer gekilled dan mijn favorite en toch blijft deze mijn favorite.
Een goed voorbeeld is deze, wat imho niet echt zuivere koffie is maar dat terzijde.
Wacht even... die gast speelt meest met support op de map Karkand, maar heeft als favo wapen de defribilators (116 kills) en air defense?Oemfoefoe schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:05:
Hoe krijg je dat nou voor mekaar?
Een killstreak van 124? 1,205 GL kills? Ik kan me niks bij zijn speelstijl voorstellen...

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Waarschijnlijk is hij al eens geresetTwhomp schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:12:
[...]
Wacht even... die gast speelt meest met support op de map Karkand, maar heeft als favo wapen de defribilators (116 kills) en air defense?
Een killstreak van 124? 1,205 GL kills? Ik kan me niks bij zijn speelstijl voorstellen...
Laat maar, idd, vreemde speelstijl.
[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Bondt op 23-06-2006 12:20 ]
Verwijderd
Misschien een account wat voor statspadding wordt gebruikt, als slachtoffer dan uiteraard als er dan een reset komt heeft hij zijn echte account nog, verder kan ik mij er niks bij voorstellen!Twhomp schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:12:
[...]
Wacht even... die gast speelt meest met support op de map Karkand, maar heeft als favo wapen de defribilators (116 kills) en air defense?
Cartillery nog nooit van gehoordVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:29:
[...]
Dus volgens jou heb ik nog niet patch 1.3? Ik heb wel te maken met Cartillary, en dat was toch iets van 1.3 of vergis ik me daarin?
sar·cas·me (het ~)
Verwijderd
Cartillary is dat transport wagens worden gedropt vanuit de lucht 
Maar ik heb een naar de onderscheidingen gekeken die je kunt verdienen. wat ik raar vind is hoe je in godsnaam een Combat Action Medal halen? Je moet daarvoor 33 minuten in een ronde spelen. Maar als ik een ronde speel dan duurt die meestal iets van 15-20 minuten en dan zijn de tickets op
Dus ik neem aan dat je dan op een server moet spelen waar je begint met meer tickets. Maar welke is dat bijvoorbeeld, want je ziet het niet tijdens het kiezen van de server? Tot nu toe ben ik meestal alleen maar tegengekomen die met tickets rond de 300 beginnen. dat is veel te weinig om een dik half uur te kunnen spelen.
Maar ik heb een naar de onderscheidingen gekeken die je kunt verdienen. wat ik raar vind is hoe je in godsnaam een Combat Action Medal halen? Je moet daarvoor 33 minuten in een ronde spelen. Maar als ik een ronde speel dan duurt die meestal iets van 15-20 minuten en dan zijn de tickets op
Dus ik neem aan dat je dan op een server moet spelen waar je begint met meer tickets. Maar welke is dat bijvoorbeeld, want je ziet het niet tijdens het kiezen van de server? Tot nu toe ben ik meestal alleen maar tegengekomen die met tickets rond de 300 beginnen. dat is veel te weinig om een dik half uur te kunnen spelen.
Oh, oke, duidelijk 
Is goed te doen, je moet gewoon een pot hebben die echt leuk is, en meestal duren leuke potjes lang. Als de teams gelijk zijn kan de strijd echt een half uur duren, en anders kan je naar een server met minder spelers gaan. Maar het is ook niet de bedoeling dat je die medailles en badges in 2 weken gehaald hebt, dan zou de lol eraf zijn
Is goed te doen, je moet gewoon een pot hebben die echt leuk is, en meestal duren leuke potjes lang. Als de teams gelijk zijn kan de strijd echt een half uur duren, en anders kan je naar een server met minder spelers gaan. Maar het is ook niet de bedoeling dat je die medailles en badges in 2 weken gehaald hebt, dan zou de lol eraf zijn
sar·cas·me (het ~)
Die time requirements zorgen daar wel voorEqualized schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:50:
Maar het is ook niet de bedoeling dat je die medailles en badges in 2 weken gehaald hebt, dan zou de lol eraf zijn

Volg dit topic toch aardig en als ik dan las over al die CTD's dacht ik wat heb ik eigenlijk mzzl..
Na een hoop gedoe wel eindelijk EF en AF geinstallerd en patch 1.3 eroverheen gegooid dus ik dacht eens ff kijken dan.
Bij elke poging die ik tot u heb geprobeerd in een server te komen zit ik naar mijn desktop te kijken..nu snap ik al die post wel
Na een hoop gedoe wel eindelijk EF en AF geinstallerd en patch 1.3 eroverheen gegooid dus ik dacht eens ff kijken dan.
Bij elke poging die ik tot u heb geprobeerd in een server te komen zit ik naar mijn desktop te kijken..nu snap ik al die post wel

Verwijderd
@ Equalized, dat snap ik ook wel, ik vroeg het me alleen af. Soms zie ik gasten die echt heel snel op 100 punten zitten en dan vraag ik me af hoe dat nou kan 
@ Sipio, wen er maar aan, je hebt er nog minimaal een paar weken last van
@ Sipio, wen er maar aan, je hebt er nog minimaal een paar weken last van
Valt reuze mee hoor, ik heb een keer een 2,5 uur durend potje Kubra Dam gehad, beide teams waren erg gedreven, en in Kubra haal je niet zomaar alle flags.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:45:
Het is goed te doen iig, als de teams een beetje balanced zijn tenminste
klopt geen reet van indd:?Twhomp schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:12:
[...]
Ok, snapt iemand iets van de POTD? Hoe je daar een APC krijgt. Pas al de vraag voorbij gekomen hoe mensen op een dak zonder ladder komen, zou dit ook zo'n server zijn met FF uit en zo er op geknald of wat? (Was met 1.3 patch...)
Ik denk dat ie via een wheelie tegen de muur aan is gereden en zo omhoog is gekomen.Ep0ss schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:54:
Ok, snapt iemand iets van de POTD? Hoe je daar een APC krijgt. Pas al de vraag voorbij gekomen hoe mensen op een dak zonder ladder komen, zou dit ook zo'n server zijn met FF uit en zo er op geknald of wat? (Was met 1.3 patch...)
Maarja, hij staat achterstevoren, dus dit lijkt me sterk.
Vreemd
Een manier om het te doen is door de config bestanden van de server aan te passen. Je kunt dan inplaats van Humvees bijvoorbeeld APC of Tanks droppen. Dan is het nog gewoon een kwestie van goed mikkenEp0ss schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 14:54:
Verwijderd
Wat heb ik ongeveer nodig om het spel op zijn hoogst te spelen? (en dan resolutie op 1280x1024)?
idd wat een bullsh*t
Mooiste vind ik dat het geluid uit America World Police kwam.
-
Volgens mij is die kerel die na ongeveer 3 minuten iets zegt een Nederlander, aan het niveau van Engels te horen
Helaas is het wel een heel slechte video >
BF2 is ontworpen en bedacht door terroristen door EA om zo sympathie te creëren voor terrorisme. Dat ik daar niet aan gedacht had!
Tx to: @internetofshit
een pcVerwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:07:
Wat heb ik ongeveer nodig om het spel op zijn hoogst te spelen? (en dan resolutie op 1280x1024)?
en veel geld
Of kwijlende oogjes om bij mij te komen kijken hoe ik bf2 speel
En moeten die ads nou???
Leuk. Google ads
[ Voor 8% gewijzigd door Stronkie op 23-06-2006 15:23 ]
Klopt, het filmpje is door een Nederlander gemaaktNap schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:19:
[...]
Volgens mij is die kerel die na ongeveer 3 minuten iets zegt een Nederlander, aan het niveau van Engels te horen.
Iets in de richting van een 3700+ met 7800GTX of 7900GT.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:25:
En aan wat voor specificaties moet ik dan denken;)
Maar dit had je ook gewoon op kunnen zoeken
<zucht mode>Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:25:
En aan wat voor specificaties moet ik dan denken;)
Ik zou zo zeggen :
- Goed moederbord
- Snelle processor
- Dikke videokaart
- slijtvaste ramplank
- Veel intern geheugen
- Snelle hardschijf
- Monitor die 1280x1024 ondersteund
- Muis met slijtvaste glijers
- Misschien nog een bureau om een en ander op te zetten
- Joystickje voor de experience
</zucht mode>
Even serieus, die vraag is al duizend keer gesteld en beantwoord, zoek eens rond op het forum zou ik zeggen
Die gast (maker van filmpje) spreekt echt te nederlands-engels. Maar wat een b*llsh*t van die gasten, het is gwoon een frapsfilmpje waar er nog 100en van zijn

Misschien is het wel een tweakerLostcuban schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:38:
[...]
Die gast (maker van filmpje) spreekt echt te nederlands-engels. Maar wat een b*llsh*t van die gasten, het is gwoon een frapsfilmpje waar er nog 100en van zijn
idd dat accent: "i noow tat thee ar loeking for trets:
[ Voor 9% gewijzigd door Technicality op 23-06-2006 17:33 ]
jongens check allemaal dit filmpje.
ik citeer:
ik citeer:
voor mij is 2142 toch zeer veel belovend na dit filmpje te hebben gezien.Op GZ.tv is een videostream te bekijken waarin Colin Clarke, community manager DICE, verteld en vragen beantwoord over Battlefield 2 en 2142. Zo wordt er gesproken over de open beta's, over de nieuwe map voor Battlefield 2 en nog veel meer.
Deze stream kun je bekijken door hier te klikken.
[ Voor 12% gewijzigd door maxoss op 23-06-2006 17:51 ]
Verwijderd
Wush ... vandaag zo'n 1250 puntjes verdiend (paar uurtjes doorgetrokken). Nog zo'n 750 puntjes voor mijn volgende rang. Alweer een 25K kloof overwonnen dan ...
Ben nog aan het kijken maar nadat ik het publiek zag had ik zoiets van OMFG, speel ik tegen dit soort mensenmaxoss schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:49:
jongens check allemaal dit filmpje.
ik citeer:
[...]
voor mij is 2142 toch zeer veel belovend na dit filmpje te hebben gezien.

En kan die gozer niet naar een cursus presenteren. Hoe vaak zegt ie wel niet "ehm" per minuut...
[ Voor 11% gewijzigd door Help!!!! op 23-06-2006 21:32 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Het geheugen is uitgebreid dus ik speel weer Battlefield 2... Maar ik heb nog steeds moeite om in de lucht te blijven met een straaljager en een helicopter
Hoe kan ik het beste sturen in zo'n luchtvaartuig?
Verwijderd

weet ik ook wel.
Crew Service Ribbon:
IAR: 1 Driver Special Ability Point
IAR: 13 Driver Kill Assists
IAR: 5 kills
Hoe haal je deze nou? Rondrijden in een wagen als een passagier en hopen dat die allerlei
kills maakt? Ik heb nu bijna alles gedaan en krijgen lukt maar niet.
Meritorious Unit Ribbon:
IAR: 26 minutes in a Squad
IAR: 40 team points
Ik heb meer dan 30 min. in een squad gezeten,zelf meer dan 60 punten behaalt
en als squad boven de 225 punten en ik heb hem nog niet terwijl het een ranked
server is.
Valorous Unit Ribbon:
IAR: 45 team points
25h squad member time
25h squad leader time
en allang meer dan 25 uur in een squad gezeten en als
squad leader gefungeerd (als je mijn stats als squad member/leader ziet)
Wat doe ik fout of moet ik nog doen of kan je nog doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 21:56 ]
Denk eraan dat teampoints de punten zijn die je haalt met caps/defends/assists/heals/revives/resupplies/repairs. Kills (a 2 punten) tellen NIET mee voor teampoints. En ja, dan is 40 teampoints in een ronde iets moeilijker.
geheelonthouder met geheugenverlies
Gewoon als een bezetene vlaggen gaan cappen op een 64player map met weinig spelers.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 21:39:
Meritorious Unit Ribbon:
Valorous Unit Ribbon:
25h squad member time
25h squad leader time
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Probeer als vlieger in een chopper te komen met een goede gunner (lees: Pepperana
). Dan heb je gegarandeerd +50 teampoints in een ronde
(TallMan als gunner werkt natuurlijk ook prima
)
(TallMan als gunner werkt natuurlijk ook prima
sar·cas·me (het ~)
Verwijderd
Wat ik nou zo jammer vind van sommige idoten is dat er 3 tot 5 man op 1 vliegtuig staan te wachten op een 32 player server. Dat is 1/3 van je team wat geen #$%& uitvoerd.
Heb ook heerlijk vermaakt om die lui af te schieten als teammember. Was het even zat
Heb ook heerlijk vermaakt om die lui af te schieten als teammember. Was het even zat

Verwijderd
Ey,
Gisteren SF opgehaald, Maar ik kan nergens vinden waar ik mijn wapens kan unlocken. Moet ik gewoon wachten tot mijn volgende rank dat ik dan opeens 5 wapens kan unlocken of krijg ik op den duur gewoon in een ingame msg?
Gisteren SF opgehaald, Maar ik kan nergens vinden waar ik mijn wapens kan unlocken. Moet ik gewoon wachten tot mijn volgende rank dat ik dan opeens 5 wapens kan unlocken of krijg ik op den duur gewoon in een ingame msg?
ik neem aan dat je Special Forces ook al een uurtje online hebt gespeeld? alleen installeren geeft je die unlocks niet hoorVerwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 11:21:
Ey,
duurt ff inderdaad, wanneer je vervolgens weer in je "main menu" komt krijg je nogmaals het aantal unlocks dat je nu hebt (best relaxedVerwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 11:21:
Ey,
speel is een ronde SF en ga dan naar vanilla bf2 toe.Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 11:21:
Ey,
tadaa~
Verwijderd
Ok thx everyone, ik moet dus gewoon even geduld hebben! Heb nu nog niet online kunnen spelen omdat er maar 3 ranked servers van SF online zijn maar daar zit niemand. ( ik speel weer met 1.22, was zat van de CTD's en shit) Maar goed eventually it'll pay off.
Kan niet wachten todat ik lekker kan gaan liggen snipen met L96A1
Kan niet wachten todat ik lekker kan gaan liggen snipen met L96A1
Verwijderd
Ik heb SF nu al 4? maanden hier liggen en ik heb de verzegeling nog niet eens
gebroken, laat staat uitgepakt, gewoon omdat ik nog teveel bezig ben met BF2.
Zit er zelfs over na te denken om SF gewoon te verkopen voor de prijs die ik ervoor
heb betaalt. Dus zijn er gegadigden dan hoor ik het wel wat ik vrees dat het nog 6 maanden
duurt eer ik SF ga spelen..
Zit er zelfs over na te denken om SF gewoon te verkopen voor de prijs die ik ervoor
heb betaalt. Dus zijn er gegadigden dan hoor ik het wel wat ik vrees dat het nog 6 maanden
SF zelf is wellicht niet zo interessant, maar de extra unlocks die je erdoor krijgt zijn wel bijzonder welkom in BF2 (2 ipv 1 unlock per 'unlockrank'), schiet toch redelijk op danVerwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:08:
Ik heb SF nu al 4? maanden hier liggen en ik heb de verzegeling nog niet eens
Jammer...SF heeft een aantal heerlijke mappen zoals Mass Destruction, Ghost Town en Warlord. Ik ben alleen niet echt kapot van Levathian en de nachtmappen.Ik heb SF nu al 4? maanden hier liggen en ik heb de verzegeling nog niet eens
ebroken, laat staat uitgepakt, gewoon omdat ik nog teveel bezig ben met BF2.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Kan iemand me effe in het kort en dudelijk uitleggen hoe het nu zit met die expansionpacks en de unlocks? Heb het nog nergens duidelijk gevonden.Yorixz schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 15:54:
[...]
SF zelf is wellicht niet zo interessant, maar de extra unlocks die je erdoor krijgt zijn wel bijzonder welkom in BF2 (2 ipv 1 unlock per 'unlockrank'), schiet toch redelijk op dan
Ik speel BF2, heb een stuk of 5 unlocks.
Als ik nu SF koop en installeer, heb ik dan ook meteen 5 unlocks van de SF wapens? Of moet ik in SF opnieuw vanaf 0 punten voor unlocks gaan spelen?
Kan je SF unlocks alleen in SF games gebruiken, of kan dat ook in BF2 (ik neem aan van wel)?
Bedankt alvast voor degene die het effe uit wil leggen.
ik begin nu ook te twijfelen..
ik heb sf & bf2 (delux pack) ben lance corporal en heb 2 unlocks gekregen ipv 1 normaal gesproken.
zou dit meer moeten zijn of is dit goed
ik heb sf & bf2 (delux pack) ben lance corporal en heb 2 unlocks gekregen ipv 1 normaal gesproken.
zou dit meer moeten zijn of is dit goed
Verwijderd
Dat met die onderscheidingen die je kunt halen klopt zowiezo niet. Ik heb namelijk bij de Middle East Service Ribbon al die mappen minimaal 1 seconde gespeeld (niet zo moeilijk lijkt me), dus overal staat een groene V erachter, maar ik heb de Ribbon nog altijd niet. Beetje raar dus

't Is heel simpelpelican schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:00:
[...]
Kan iemand me effe in het kort en dudelijk uitleggen hoe het nu zit met die expansionpacks en de unlocks? Heb het nog nergens duidelijk gevonden.
Ik speel BF2, heb een stuk of 5 unlocks.
Als ik nu SF koop en installeer, heb ik dan ook meteen 5 unlocks van de SF wapens? Of moet ik in SF opnieuw vanaf 0 punten voor unlocks gaan spelen?
Kan je SF unlocks alleen in SF games gebruiken, of kan dat ook in BF2 (ik neem aan van wel)?
Bedankt alvast voor degene die het effe uit wil leggen.
In vanilla haal je een bepaald aantal unlocks, let's say 3, dan koop je SF en log je in op je account die je ook in vanilla gebruikt. Je speelt er ff mee, en na verloop van tijd komt SF met de vraag of je je 3 SF unlocks wilt kiezen. Hiervoor hoef je niet overnieuw te beginnen, een vanilla account met unlocks is al genoeg.
En ja, de wapens die je in SF unlockt kan je ook in vanilla gebruiken, daarom is SF zo uber, ómdat je dat kan
Verwijderd
Daarom kan EA ook zo in hun handjes knijpen, dat mensen voor wat extra unlocks 30 uber euro's extra gaan betalen.Kazu schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:30:
[...]
En ja, de wapens die je in SF unlockt kan je ook in vanilla gebruiken, daarom is SF zo uber, ómdat je dat kan(imho)
(Ja ik vind dus dat je jezelf hebt opgelicht)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 16:46 ]
Altijd maar die unlocks, vergeet niet wat Indy ook zegt, je krijgt er een shitload aan infantry-based(!) maps, nieuwe leuke voertuigen en features bij. Ook zeer belangrijk naast de unlocks imho.
sar·cas·me (het ~)
Crew service ribbon moet je bvb piloot zijn van een heli en dat je gunner 13 mensen afknalt.Je moet zelf ook 5 mensen dood maken. (maakt niet uit hoe). Verder is het het makkelijkst als je gunner engineer is en je hovert bij kapotte artillerie of een kapotte tank. Dan krijg jij een special ability point.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 21:39:
Yo...ff een aantal vragen en graag een praktijk antwoordt want wat de vereisten zijn
weet ik ook wel.
Crew Service Ribbon:
IAR: 1 Driver Special Ability Point
IAR: 13 Driver Kill Assists
IAR: 5 kills
Hoe haal je deze nou? Rondrijden in een wagen als een passagier en hopen dat die allerlei
kills maakt? Ik heb nu bijna alles gedaan en krijgen lukt maar niet.
Meritorious Unit Ribbon:
en als squad boven de 225 punten en ik heb hem nog niet terwijl het een ranked
server is.
Valorous Unit Ribbon:
25h squad member time
25h squad leader time
en allang meer dan 25 uur in een squad gezeten en als
squad leader gefungeerd (als je mijn stats als squad member/leader ziet)
Wat doe ik fout of moet ik nog doen of kan je nog doen.
Gek word ik ervan!
Meritorious Unit Ribbon moet je 40 teampunten voor halen, dat is reviven, healen ammo geven en vlaggen vangen. Ook kill assists vallen hieronder. Het is dus niet je totale score maar alleen je teamscore die telt hier.
Als je verder die 25 uur allebei hebt dan zijn die dingen niet zo moeilijk te halen.
je moet 1 ronde SF spelen om de unlocks te krijgen. Mijn advies is als je alleen de unlocks wilt om bij iemand die SF heeft even 1 ronde af te maken. Dan heb je 7 extra wapens. Ik heb zelf SF gekocht maar heb het maar een half uur gespeeld. Gewoon bf2 is veel leuker met heli's en vliegtuigenKazu schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:30:
[...]
't Is heel simpel
In vanilla haal je een bepaald aantal unlocks, let's say 3, dan koop je SF en log je in op je account die je ook in vanilla gebruikt. Je speelt er ff mee, en na verloop van tijd komt SF met de vraag of je je 3 SF unlocks wilt kiezen. Hiervoor hoef je niet overnieuw te beginnen, een vanilla account met unlocks is al genoeg.
En ja, de wapens die je in SF unlockt kan je ook in vanilla gebruiken, daarom is SF zo uber, ómdat je dat kan(imho)
[ Voor 21% gewijzigd door R-O-Y op 24-06-2006 16:52 ]
Ofcourse, d'r zitten ook leuke mappen bij, helaas dat 't zo weinig gehost wordt.Equalized schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:48:
Altijd maar die unlocks, vergeet niet wat Indy ook zegt, je krijgt er een shitload aan infantry-based(!) maps, nieuwe leuke voertuigen en features bij. Ook zeer belangrijk naast de unlocks imho.
Verwijderd
Ik vraag me af waarom ze niet van de gelegenheid gebruik maakten om het ongenoegen
kenbaar te maken m.b.t. de vervelende patches/updates die zoveel irritatie geven.
kenbaar te maken m.b.t. de vervelende patches/updates die zoveel irritatie geven.

Verwijderd
Of het mocht niet of ze hebben het er uit geknipt aangezien het natuurlijk geen reclame voor EA en Dice is. Dat is mijn idee ervan. Die man van Dice had het er in ieder geval zelf wel over.Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 18:31:
Ik vraag me af waarom ze niet van de gelegenheid gebruik maakten om het ongenoegen
ik heb 2 bf guns unlocked net, dus als ik nu in sf ga heb ik 2 erbij ?

edit.. ik was lance corproal , dus ik krijg normaal 1 maar ik kreeg er 2 .. dus dat betekend dat ik een sf gun kon gebruiken maar dit niet wist.. oh well
snel ranken naar corporal nu
edit.. ik was lance corproal , dus ik krijg normaal 1 maar ik kreeg er 2 .. dus dat betekend dat ik een sf gun kon gebruiken maar dit niet wist.. oh well
[ Voor 56% gewijzigd door fusion.fake op 24-06-2006 18:57 ]
Ik weet niet of het hier al eerder gepost is maar wat vinden jullie van de techniek om AA, Filter, Geometry, Reslutie heel hoog te zetten en de Terrian, Lights etc. heel laag te zetten. Zo zie je meer en spot je vijanders ook sneller bv. bosjes zijn kaler, en je hebt geen last van donkere schaduw plekken etc.
Verwijderd
Het volgende heb ik in een veel ouder topic gevonden:
Intro filmpjes
De intro filmpjes staan in de map: x:\BattleField 2 Demo dir\mods\bf\movies\
Je kunt onderstaande genoemde bestanden verwijderen of verplaatsen naar een andere map:
demo_bf2legal.bik
demo_bf2release.bik
demo_demolegaltext.bik
demo_locknload.bik
dice.bik
EA.bik
Nvidia_logo.bik
Dit betekent hopelijk toch niet dat Punkbuster merkt dat mijn files zijn verwijderd/veranderd en dat mijn keys worden geblokkeerd? Dan ben ik natuurlijk flink de zak!
Graag een eerlijk antwoord (dit is mijn eerste echte online spel, dus...)
Intro filmpjes
Je kunt onderstaande genoemde bestanden verwijderen of verplaatsen naar een andere map:
demo_bf2legal.bik
demo_bf2release.bik
demo_demolegaltext.bik
demo_locknload.bik
dice.bik
EA.bik
Nvidia_logo.bik
Dit betekent hopelijk toch niet dat Punkbuster merkt dat mijn files zijn verwijderd/veranderd en dat mijn keys worden geblokkeerd? Dan ben ik natuurlijk flink de zak!
Punkbuster merkt hier niets vanVerwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 20:38:
Het volgende heb ik in een veel ouder topic gevonden:
Intro filmpjes
demo_bf2legal.bik
demo_bf2release.bik
demo_demolegaltext.bik
demo_locknload.bik
dice.bik
EA.bik
Nvidia_logo.bik
Verwijderd
Ok, thanx 
Het leek me ook wel heel ver gaan dat het hier in de startpost zou worden gezet om iedereen te etteren. Er had dan ook vast wel een waarschuwing bijgestaan neem ik aan.
Maar anyway, thanx, scheelt me weer een hoop tijd met herstarten als ik weer eens een CTD heb gehad
Edit, en ik neem ook aan dat dit ook geld voor de full-version, aangezien er Demo staat.
Edit 2. nevermind, het is al gelukt
Het leek me ook wel heel ver gaan dat het hier in de startpost zou worden gezet om iedereen te etteren. Er had dan ook vast wel een waarschuwing bijgestaan neem ik aan.
Maar anyway, thanx, scheelt me weer een hoop tijd met herstarten als ik weer eens een CTD heb gehad
Edit, en ik neem ook aan dat dit ook geld voor de full-version, aangezien er Demo staat.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 20:59 ]
Is er een tweakert in Amsterdam waar ik even wat unlocks bij kan halen dan?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
Deze morgen promotie naar Major
Sta ik even later in de supermarkt, zegt de kassierster 'meneer' tegen me, ik wou haar bijna corrigeren
Ga ik nou teveel op in het spel of is dit herkenbaar ?
Je kan ook bij elke Battlefield (1942, Vietnam, 2) icon op je bureaublad bij Eigenschappen => Doel achter aan de regeld +restart 1 intypen. Dan worden ook altijd de introfilmpjes geskipt.Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 20:50:
Ok, thanx
Idd makkelijk bij zo'n CTD!
Dus bijvoorbeeld:
"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +restart 1
Idd, zo heb ik het ook al een hele tijd. Scheelt een hoop!tiepeks schreef op zondag 25 juni 2006 @ 00:29:
[...]
Je kan ook bij elke Battlefield (1942, Vietnam, 2) icon op je bureaublad bij Eigenschappen => Doel achter aan de regeld +restart 1 intypen. Dan worden ook altijd de introfilmpjes geskipt.
Idd makkelijk bij zo'n CTD!
Dus bijvoorbeeld:
"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +restart 1
Trouwens, die 1 achter restart hoeft niet
@Webwiper: Ik denk dat dat nog de opwinding van het ranken is
Ik had laatst wel iets, ik was op een sportveld. De intercom stond niet helemaal uit, waardoor er over het hele veld een soort geratel uit de boxen kwam, maar dit geratel was sporadisch, dus 2 seconden, dan 5 seconden niet, en dan weer 4 seconden.
Het eerste wat door m'n hoofd schoot was: "Hm, zo voelt het dus als infantry om opgejaagd te worden door mij als gunner"
Ben ik nu verslaafd?
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 00:18:
Deze morgen promotie naar MajorSta ik even later in de supermarkt, zegt de kassierster 'meneer' tegen me, ik wou haar bijna corrigeren
Verwijderd
LOL, lijkt me lachen als het je er per ongeluk toch nog uit was gefloeptVerwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 00:18:
Deze morgen promotie naar MajorSta ik even later in de supermarkt, zegt de kassierster 'meneer' tegen me, ik wou haar bijna corrigeren
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 10:10 ]
http://files.bf2s.com/details.php?file=434
Een zeer mooi en goed gemaakt filmpje
Zeg maar een James Bond film in BF2
Een zeer mooi en goed gemaakt filmpje
Zeg maar een James Bond film in BF2
Verwijderd
Zeg, jongetje, vergeet jij niet iemand:PEqualized schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 21:59:
Probeer als vlieger in een chopper te komen met een goede gunner (lees: Pepperana). Dan heb je gegarandeerd +50 teampoints in een ronde
![]()
(TallMan als gunner werkt natuurlijk ook prima)
Heb ook even vraagje tussendoor:
Om bv. Navy Cross Medal te halen moet je 100 Best Rouds halen als USMC. Kan mij iemand eens vertellen wat ze hier juist mee bedoelen eigenlijk?
Om bv. Navy Cross Medal te halen moet je 100 Best Rouds halen als USMC. Kan mij iemand eens vertellen wat ze hier juist mee bedoelen eigenlijk?
Ik denk dat gewoon 100 keer jouw team moet winnen. (Dus dat de USMC's 100 keer de meeste tickets overhouden)
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Dat dacht ik eerst ook maar dat is het duidelijk niet vermits ik daar al op meer dan 200 sta, en m'n Best Rounds nog maar op 90.fsfikke schreef op zondag 25 juni 2006 @ 10:52:
Ik denk dat gewoon 100 keer jouw team moet winnen. (Dus dat de USMC's 100 keer de meeste tickets overhouden)
Verwijderd
In je beste ronde moet je meer dan 100 punten halen;)Blacksnak schreef op zondag 25 juni 2006 @ 10:49:
Heb ook even vraagje tussendoor:
Verwijderd
Idd, meer dan 100 punten in een ronde
Vanmorgen alleen maar Ctd's bij mij en meldingen als: '' er is een probleem met je verbinding''
Ik wordt er echt niet goed meer van
Vanmorgen alleen maar Ctd's bij mij en meldingen als: '' er is een probleem met je verbinding''
Ik wordt er echt niet goed meer van

Voor de mensen die de POTD van vandaag niet begrijpen:
Kijk naar het pak van die gast die bij de vlag ligt, en naar het vlaggetje onder de blauwe ticket-indicator...
Kijk naar het pak van die gast die bij de vlag ligt, en naar het vlaggetje onder de blauwe ticket-indicator...
Verwijderd
Misschien ligt er nog iemand van de USMC achter 
Battlefield doet er wel eens lang over om een rode tag boven iemands kop te plaatsen!
Battlefield doet er wel eens lang over om een rode tag boven iemands kop te plaatsen!
Nee, ik zag hem echt lopen met die blauwe naam.Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 13:19:
Misschien ligt er nog iemand van de USMC achter
Ik heb nog een screen van hem.
Als hij naar mij keek met die Eryx, kreeg ik een locktoon te horen
Verwijderd
ff tussendoor:
Waar gaat dit in hemelsnaam over? is dit een een-tweetje waar de rest de ballen niet van
begrijpt. Zou wel aardig zijn als je dan minder in tech-taal spreekt zodat de rest ook kan
meegenieten,je bent hier tenslotte op ene forum met meerdere spelers, en plaats
ff snel die screencap zodat er weer minder losse tekst gepost kan worden.
Ik had vandaag iemand die in het blauw werd weergeven en zelfs een parachute-icoon boven zijn
poppetje had alsof hij paratrooper was.
A: Hoe kan kun je die kleur krijgen
B: Hoe krijg je zo een leuk icoon boven je poppetje op het slagveld OF
was het een hack?
Waar gaat dit in hemelsnaam over? is dit een een-tweetje waar de rest de ballen niet van
begrijpt. Zou wel aardig zijn als je dan minder in tech-taal spreekt zodat de rest ook kan
meegenieten,je bent hier tenslotte op ene forum met meerdere spelers, en plaats
ff snel die screencap zodat er weer minder losse tekst gepost kan worden.
Ik had vandaag iemand die in het blauw werd weergeven en zelfs een parachute-icoon boven zijn
poppetje had alsof hij paratrooper was.
A: Hoe kan kun je die kleur krijgen
B: Hoe krijg je zo een leuk icoon boven je poppetje op het slagveld OF
was het een hack?
met een joystickPimorez schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 21:28:
Het geheugen is uitgebreid dus ik speel weer Battlefield 2... Maar ik heb nog steeds moeite om in de lucht te blijven met een straaljager en een helicopterHoe kan ik het beste sturen in zo'n luchtvaartuig?
Vliegen in een heli/jet is toch wel het leukst in bf2
Zal best maar ik vind het toch leuker om grondtroepen te spelen en gewoon infanterist.R-O-Y schreef op zondag 25 juni 2006 @ 13:47:
[...]
met een joysticken niet crashen
![]()
Vliegen in een heli/jet is toch wel het leukst in bf2
Ik vind daarom dat de balans van het spel een beetje te ver is doorgeslagen naar vliegen.
Als infanterist kan je nauwelijks iets uitrichten tegen vliegtuigen/heli, daarbij komt nog de artillerie waar ik echt helemaal gek van word. Je hebt 9 van de 10 keer nauwelijks tijd om dekking te zoeken en heb je wat gevonden wordt je als nog opgeblazen.
met antitank of met een tank zelf kan je prima jets en heli''s uitschakelen. Net als dat je met een heli jets kan tv guiden
Als je dat bij iemand flikt vinden ze je opeens niet zo aardig meer 
Verder is in 1.3 de AA weer verbeterd. Dat maakt het wel weer een uitdaging. Verder heeft beide teams jets en heli's. Dus evenveel kansen. Met een TOW kan je vaak ook naar heli's schieten. Daar wordt ik zelf nog wel is door geraakt.
. Ik ben samen met m'n broertje een filmpje aan het maken met stunts ed. Met heli's vliegtuigen uit de lucht knallen 
Ik zal zo een klein filmpje posten
Verder is in 1.3 de AA weer verbeterd. Dat maakt het wel weer een uitdaging. Verder heeft beide teams jets en heli's. Dus evenveel kansen. Met een TOW kan je vaak ook naar heli's schieten. Daar wordt ik zelf nog wel is door geraakt.

Ik zal zo een klein filmpje posten
Kijk als je vlag aan het cappen bent en je hoort arty -> rennen. Werkt 9 van de 10 keer.harrytasker schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:09:
[...]
Zal best maar ik vind het toch leuker om grondtroepen te spelen en gewoon infanterist.
Ik vind daarom dat de balans van het spel een beetje te ver is doorgeslagen naar vliegen.
Als infanterist kan je nauwelijks iets uitrichten tegen vliegtuigen/heli, daarbij komt nog de artillerie waar ik echt helemaal gek van word. Je hebt 9 van de 10 keer nauwelijks tijd om dekking te zoeken en heb je wat gevonden wordt je als nog opgeblazen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!
Ook slow-chat, one-liners en andere nutteloze replies horen hier niet thuis!
Ook slow-chat, one-liners en andere nutteloze replies horen hier niet thuis!