PS5 PSN: UnrealKazu
Ja, immers EF gooit je terug naar patch 1.22 ofzo.Is het nu verstandig om na de installatie van EF, de 1.3 patch er nog een keertje overheen te gooien?
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Verwijderd
lol, Eigenlijk is dat stiekem toch veel beter? Het zou wel handig zijn als een x aantal servers ook weer terug gingen naar 1.22, op die manier heeft het ook nut om 1.22 weer terug te zetten en zijn wij ook voor een groot gedeelte van de bugs af. En dan maar wachten op 1.4 ...Indy91 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 08:03:
[...]
Ja, immers EF gooit je terug naar patch 1.22 ofzo.
Verwijderd
<KNIP>
....een uurtje later werkt ie weer; IGNORE
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 10:54 ]
Op het moment niet (want zit op mijn werk) maar herken volledig wat je bedoelt. Komende zaterdag is mijn vrouw de hele dag weg. Let maar eens op: IK kan dan in ieder geval niet inloggen. Of mijn PC houdt er mee op. Of de hond heeft gekotst. Of poes moet jongen. Whatever.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:54:
Grrrr... Ben ik een keer een ochtendje thuis zonder iets te doen, kan ik niet inloggen. Zowel in BF2 als in SF krijg ik een 'database error' bij het inloggen. Nog meer mensen die dit hebben?!?
Gurby zegt (broer van Murphy): If you got the time to Battlefield, something weird will happen to prevent you playing.
Verwijderd
Haha, daar heb ik met ingang van deze week de komende twee maanden geen last meer vanYorixz schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:57:
Ik heb vaak 't omgekeerde, wil ik net aan m'n huiswerk gaan beginnen, doet Battlefield 't opeens
Verwijderd
m.a.w. De komende 2 maanden loopt jouw BF steeds vast...Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:04:
[...]
Haha, daar heb ik met ingang van deze week de komende twee maanden geen last meer van
Verwijderd
Of houdt zijn PC er spontaan mee op, heeft hij onverklaarbare lag, enz...Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:27:
[...]
m.a.w. De komende 2 maanden loopt jouw BF steeds vast...
Verwijderd
Maar het kan natuurlijk erger
Is mij ook eens overkomen en een kameraad va mij ook, de controls een keer op default zetten en het werkte allemaal weer.Gert-Jan_NB schreef op maandag 19 juni 2006 @ 20:02:
Nieuw probleem ...
Ik heb mijn KPN Experia box via Planet ontvnagen, alles netjes geinstalleerd en als ik nu BF2 opstart dan werkt alles, totdat ik in de server zit en mijn wapen mag kiezen. Dan weigeren mijn muis en keyboard dienst.
mischien het proberen waard..
Verwijderd

Verwijderd
Je kunt natuurlijk ook die temp.file verplaatsen en het downloaden opnieuw starten in de map waar je hem heen geplaatst hebt met een beetje geluk herkent hij de file dan en hoef je hem niet volledig opnieuw te downloaden. En plak die 1.3 dan ook gelijk op de schijf vanwaar je BF2 speelt. want ik neem aan dat je dat dan niet vanaf C: doet.
/edit: Quote gedelete,was nutteloos
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 15:57 ]
Verwijderd
Hij moet en zal em uitpakken op C:\Temp en heeft daar 3 GB voor nodig. Je zult dus toch ruimte moeten maken, bijvoorbeeld door schijfopruiming of het verplaatsen van je wisselbestand.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 17:46:
Ik heb de file gewoon op m'n K schijf staan, maar als ik die BF2_Full_13.exe run, gaat hij dus iets tijdelijk op C zetten, wat ik niet wil want daar heb ik te weinig ruimte voor.
Maar dit is echt al heel vaak naar voren gekomen hoor, met goed zoeken moet je in de voorgaande tig delen andere bruikbare tips kunnen vinden.
Leuk hoor, maar ik ga voortaan in nuchtere staat oefenen, dus kijk maar uitnero355 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 09:24:
[...]
Ik weet eindelijk waar hij het over heeft \o/
@ Dailan Plant (Na weer eens een geweldige server crash brought toy ou by EA) zat ik een beetje heel eenzaam in mijn eentje in de chopper constant hem en dersan af te knallen en als het effe niet lukte maakte Oemf het af
[ Voor 30% gewijzigd door bvk op 20-06-2006 18:07 ]
Verwijderd
Heb de afgelopen 3/4 maand niet gespeeld, maar heb er al weer zin in. 1gig extra geheugen, snellere HDD super
Verwijderd
Arme jongen, maar je hebt wel een mooi vooruitzicht nu heVerwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 18:07:
Zo, volgende week mn laatste tentamens, en dan weer battlefielden
Heb de afgelopen 3/4 maand niet gespeeld, maar heb er al weer zin in. 1gig extra geheugen, snellere HDD super
Verwijderd
Nee, hij is gezaktVerwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 19:52:
[...]
Arme jongen, maar je hebt wel een mooi vooruitzicht nu he
Verwijderd
Na ja heb hem er voor de zekerheid net maar overheen gegooid. Was denk ik eigenlijk niet nodig, want gisteravond kon ik gewoon op ranked servers spelen, en ik kreeg ook om de haverkap een jeep op me kop, dus dat moest wel patch 1.3 zijn heIndy91 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 08:03:
[...]
Ja, immers EF gooit je terug naar patch 1.22 ofzo.
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:27:
Sinds afgelopen woensdag heb ik last van CTD´s vanaf het moment dat ik een server wil joinen. Zodra ik de knop aanklik: Join Server Krijg ik een zwart scherm en een seconde later zit ik op mijn desktop. Dit gebeurd elke keer, computer opnieuw opstarten, andere account inloggen, 800*600 (low). niets helpt. Bla bla...
Inmiddels full patch 1.3 geinstalleerd, video.con uit alle mappen van profile gewist en ingame weer opnieuw ingesteld. Meeste servers uit favo's gegooid (las ergens dat het kón helpen) Maar weer: Op het moment dat ik Join Server aan klik wordt mijn beeld zwart en knalt ie 'm naar m'n Desktop toe...gyedema schreef op maandag 19 juni 2006 @ 13:03:
[...]
- weg met de incremental patch; installeer de full
- wis video.con uit profiles en stel opnieuw in
- wacht voortaan ALTIJD ca. 10 seconden voordat je op JOIN GAME drukt.
Klaar.
/Edit Never mind, 'k heb hem al
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 21:22 ]
Verwijderd
Ik kan me echt niet voorstellen wat ik had moeten spelen als dit spel er niet gekomen was...
Nog steeds ut2004? no way. Heb me zo vermaakt!
Nog 2 daag en iets minder!
Verwijderd
Vanavond alles eraf geflikkerd BF2 Vanilla gïnstalleerd V.122 erover heen en er staan nog 50 ranked servers open onder 1.22....
Sarin vindt het mooi geweest en wacht rustig af tot v 1.4 komt. Aaahhh... heerlijk de komende 4 weken geen vage CTD's... Geen disconnects... Geen Cartillery....
...
Hopelijk.
/edit: Oh wat voelt dat weer fijn en soepeltjes... Ik raad het iedereen aan!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 00:11 ]
Verwijderd
Daar zocht ik dus ook (C:\Temp) en ook had ik al gezocht op got maar niks gevonden. Maar ik heb het nu, hij gooit ze dus hier neer: C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Local Settings\Temp en dan 2 mapjes die geloof ik bye1 en bye2 heten.bvk schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 17:57:
[...]
Hij moet en zal em uitpakken op C:\Temp en heeft daar 3 GB voor nodig. Je zult dus toch ruimte moeten maken, bijvoorbeeld door schijfopruiming of het verplaatsen van je wisselbestand.
Maar dit is echt al heel vaak naar voren gekomen hoor, met goed zoeken moet je in de voorgaande tig delen andere bruikbare tips kunnen vinden.
[...]
Tja 1600 mb vrijmaken wordt echt lastig

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 00:34 . Reden: quote tags vern**kt ]
Verwijderd
Ik begin de moed ook echt op te geven hoor. Die k*t connection problemss. Aarghh. Vanavond niet langer dan een half uur aan 1 stuk op een server kunnen spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:36:
Sarin heeft zich in de afgelopen maanden ook zeker goed vermaakt maar hij is er nu zat van...
Vanavond alles eraf geflikkerd BF2 Vanilla gïnstalleerd V.122 erover heen en er staan nog 50 ranked servers open onder 1.22....
Sarin vindt het mooi geweest en wacht rustig af tot v 1.4 komt. Aaahhh... heerlijk de komende 4 weken geen vage CTD's... Geen disconnects... Geen Cartillery....![]()
...
Hopelijk.
/edit: Oh wat voelt dat weer fijn en soepeltjes... Ik raad het iedereen aan!
Hoe kunnen ze het in godsnaam zo verkloten zeg. Onbegrijpelijk
Verwijderd
Ik heb gisteravond nog een game of 4 mee kunnen pakken voordat ik ging pitten. Het weer terugzetten naar v1.22 is het beste wat ik met Battlefield heb gedaan sinds de installatie... Ik heb geen last gehad van CTD´s of wat dan ook gister. Op de laatste server wel last van lag maar had daar af en toe ook een ping van 130 (!) En het mooie is: bevalt het me toch niet kan ik altijd nog 1.3 erop gooien. Vooralsnog bevalt het me prima en wacht ik rustig af tot ze 1.4 launchen.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 09:06 ]
Effe inhakend op jou ruimtegebrek...Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 00:33:
[...]
Daar zocht ik dus ook (C:\Temp) en ook had ik al gezocht op got maar niks gevonden. Maar ik heb het nu, hij gooit ze dus hier neer: C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Local Settings\Temp en dan 2 mapjes die geloof ik bye1 en bye2 heten.
Tja 1600 mb vrijmaken wordt echt lastigMisschien als ik steeds de incremental patch doe ofzo..
het lijkt me zoiezo verstandig dat je meer ruimte vrij maakt op je C: met het oog op je Windows swap file en andere progamma's en games (en de installaties daarvan).
Persoonlijk heb ik meerdere gb-tjes vrij, mede om jou problemen te voorkomen.
Just my two cents, back ontopic now
pffrt, ik weet niet wat jullie doen met je pc, maar ik heb met de 1.3 nog nooit een CTD gehad, en dat was bij voorgaande versie op bepaalde servers wel anders.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 01:24:
[...]
Ik begin de moed ook echt op te geven hoor. Die k*t connection problemss. Aarghh. Vanavond niet langer dan een half uur aan 1 stuk op een server kunnen spelen.
Hoe kunnen ze het in godsnaam zo verkloten zeg. Onbegrijpelijk
Gisteren lekker de hele avond probleemloos zitten knallen
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
geheelonthouder met geheugenverlies

Wel connection lost from the server maar dat probleem is volgens mij lokaal, want die had ik al vóór 1.3.
TallManNL schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:37:
Ik heb dus sinds 1.3 een 3voud meer crashes in de afgelopen maand gehad dan in de 11 maanden ervoor bij elkaar. Lijkt me sterk dat het ineens aan mijn PC ligt. Misschien is Tubby's bak gewoon magisch
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Dat hoeft ook niet, dat was bij eerdere patches wel zo. Vanaf 1.21 o.i.d. hebben ze bij EA door dat het temp bestand niet per se op de c-schijf uitgepakt hoeft te worden, de slimmerikken. Het programma heeft wel wat ruimte nodig om gewoon te draaien, maar volgens mij is 600MB daar genoeg voor. Tenminste, ik heb met mijn 600MB op de c-schijf geen enkel probleem gehad met 1.3.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 00:33:
[...]
Daar zocht ik dus ook (C:\Temp) en ook had ik al gezocht op got maar niks gevonden. Maar ik heb het nu, hij gooit ze dus hier neer: C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Local Settings\Temp en dan 2 mapjes die geloof ik bye1 en bye2 heten.
Tja 1600 mb vrijmaken wordt echt lastigMisschien als ik steeds de incremental patch doe ofzo..
Je kan makkelijk vrije ruimte op de c-schijf maken door het virtueel geheugen naar een andere schijf te verplaatsen. Als je wilt weten hoe je bij vorige patches te weinig schijfruimte kon omzeilen moet je even spitten in het Spielerij problemen-subforum. Overigens, de oplossing was om in de windows registry de standaard "program files" locatie te verplaatsen van de c-schijf naar een schijf met veel ruimte (je leest het goed, de patcher keek dus niet naar de locatie van je temp-folder maar naar de locatie waar normaal gesproken je programma's worden geinstalleerd (tenzij je dat handmatig verandert uiteraard), ZO slim zijn ze dus bij EA).
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
Nu moet ik altijd bellen en vragen waar iemand zit. Voorheen kon je dan een IP geven maar dat is ook geen mogelijkheid meer. Om nu samen te kunnen spelen moet een vaan de twee de server handmatig opzoeken... Lekker handig.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 11:15 ]
Je hebt zeker nog niet van Xfire gehoord?Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:13:
Vind het trouwens jammer dat je geen online buddy´s kunt vinden. Is het niet mogelijk om een dergelijke functie bij een volgende patch in te bouwen of trekt dat teveel van je mem ofzo?
Nu moet ik altijd bellen en vragen waar iemand zit. Voorheen kon je dan een IP geven maar dat is ook geen mogelijkheid meer. Om nu samen te kunnen spelen moet een vaan de twee de server handmatig opzoeken... Lekker handig.
(soort messenger voor gamers met join functie)
Verwijderd
Eeehh... Nope.icefire1971 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:17:
[...]
Je hebt zeker nog niet van Xfire gehoord?
(soort messenger voor gamers met join functie)
Nou... connection lost is met 1.3 vaak een signaal dat de server (opnieuw) is gecrashed...Oemfoefoe schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 10:41:
Om heel eerlijk te zijn heb ik ook nog geen CTD gehad.![]()
Wel connection lost from the server maar dat probleem is volgens mij lokaal, want die had ik al vóór 1.3.
Anders www.bf2s.comVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:13:
Vind het trouwens jammer dat je geen online buddy´s kunt vinden. Is het niet mogelijk om een dergelijke functie bij een volgende patch in te bouwen of trekt dat teveel van je mem ofzo?
Werkt prima, buddy list heet nu "my leader board".
Ter reactie op de Xfire post,... is het mogelijk Xfire met meerdere personen tegelijk te chatten ?!
Edit @ hierboven: Meerdere personen kan wel (groepsgesprek dacht ik).
[ Voor 14% gewijzigd door Equalized op 21-06-2006 11:42 ]
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
volgens mij wel (heb t echter al een poos niet meer gebruikt).Frenzy_LS schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:34:
[...]
Anders www.bf2s.com
Ter reactie op de Xfire post,... is het mogelijk Xfire met meerdere personen tegelijk te chatten ?!
Verwijderd
BF2s.com ken ik, (zie stats) ik wist alleen niet dat je daar dan ook een server kon joinen waar een buddy op speelt. Moet je dan gewoon dubbelklikken op die zin onder het profile plaatje ofzo?Frenzy_LS schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:34:
[...]Anders www.bf2s.com
Ok. je kent het dus wel. Dus wanneer je een groen icoontje hebt, is je buddy online en kun je zien waar. Helaas werkt de "join now" optie niet (bij mij iig). Ik kijk ff of er nog plaats is en copy-paste gewoon het ip nummer. (Trouwens, Skype gebruiken werkt ook er goed)Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:45:
[...]
BF2s.com ken ik, (zie stats) ik wist alleen niet dat je daar dan ook een server kon joinen waar een buddy op speelt. Moet je dan gewoon dubbelklikken op die zin onder het profile plaatje ofzo?
Verwijderd
Te langzaamFrenzy_LS schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:34:
[...]
Anders www.bf2s.com
*My-leader-board van BF2S heeft idd een delay waneer mensen van server veranderen,... voor mij vooralsnog nog niet echt een probleem geweest.Tomino schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:59:
Of teamspeak. Skype heeft tsja, is wel ged voor 1 to 1 maar zodra je met meerdere met skype wil praten hoor je echt alles. Geen push to talk. Met Teamspeak kan je nja rooms maken etc en slurpt veel minder kracht van je pc!
* De kwaliteit van Teamspeak vind ik vaak wat te wensen overlaten. Vervelende delay, (dus dat je jezelf hoort praten tegen de andere net nadat je in "real life" de woorden gesproken hebt) Met meer dan 6 (op Teamspeak) vind ik irritant. Dan kun je niet met z'n allen in 1 squad. Met mensen verspreid over het veld die wat roepen werkt wat averechts. Skype is goed te doen met 2 tot 4 personen, vreet inderdaad wel wat meer recources, maar er is geen delay in geluid.
[ Voor 4% gewijzigd door Frenzy_LS op 21-06-2006 14:49 ]
Wel ondervinden we een vertraging van +/- een halve seconde.
Maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, want onze ts-server is tijdelijk offline en ts wordt nu gehost op een privélijn van een HuT-admin. En dan moet er wel rekening worden gehouden met het aantal mensen die een channel joinen.
De kwaliteit van TS is ruim voldoende. MAAR als gebruikers hun audio / microfoon / boxen / headset niet goed afstellen is het een ramp. Echo's vervormd geluid... Om ziek van te worden als je met een mannetje of 10 in 1 kanaal zit. Een goeie afstelling haalt hierbij een hoop frustraties weg. Verder zijn boxen eigenlijk uit den boze bij TS. Een goede headset levert toch nog het beste resultaat.Frenzy_LS schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:49:
[...]
*My-leader-board van BF2S heeft idd een delay waneer mensen van server veranderen,... voor mij vooralsnog nog niet echt een probleem geweest.
* De kwaliteit van Teamspeak vind ik vaak wat te wensen overlaten. Vervelende delay, (dus dat je jezelf hoort praten tegen de andere net nadat je in "real life" de woorden gesproken hebt) Met meer dan 6 (op Teamspeak) vind ik irritant. Dan kun je niet met z'n allen in 1 squad. Met mensen verspreid over het veld die wat roepen werkt wat averechts. Skype is goed te doen met 2 tot 4 personen, vreet inderdaad wel wat meer recources, maar er is geen delay in geluid.
Het is of lekker 5.1 geluid wat zo heerlijk klinkt. Of Heel zacht omdat ik Ts aan heb staan. Ik doe niet aan headsets heb net lekker geluid dus tsja. Dan maar flink wat zachtet..

Draai dan ook geen X-fire...JimmyWoo schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:16:
X-fire... Ben je net lekker aant spelen, stuurt er iemand een bericht naar je via X-fire en hoppakee Freeze/CTD
Doe ik ook niet meer, ik schakel hem uit voordat ik ga spelen
Wilde hem alleen even van te voren waarschuwen
[ Voor 11% gewijzigd door JimmyWoo op 21-06-2006 16:40 ]
Sowieso vind ik het met shooters irritant, want dan heb je eigenlijk nooit tijd om te reageren.
sar·cas·me (het ~)
Wat me wel mateloos irriteert is dat je geen fatsoenlijke Xfire conversatie kan hebben tijdens het laden van een map. De helft van de tijd neemt BF2 gewoon de controle over en is je PC alleen nog aan het laden. Dan hoor je wel de hele tijd dat iemand zit te praten, maar Scroll lock X ho maar...
Kan je uit zetten heJimmyWoo schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:47:
idd, plus dat ik me steeds helemaal de pleuris schrok van dat 'scheur' geluid als iemand een berichtje stuurde
[ Voor 22% gewijzigd door Kazu op 21-06-2006 16:50 ]
PS5 PSN: UnrealKazu
Maarja, ik vind xfire gewoon erg handig, vooral die join button enzo, en bij wars, of als je geen gezeik aan je kop wilt is er altijd nog de knop 'Afmelden
sar·cas·me (het ~)
Verwijderd
cpu: intel pentium 4- 3.0Ghz socket 478
graka: GeForce Fx 5900 XT 128MB
hdd: 200gig s-ata
ram: 2x256 matched ram
DVD writer 4x speed
Is het doenbaar om hiermee BF2 op minimum te spelen ?
Het is idd te doen ja, maar verw8 met alles op low geen hogere fps dan rond de 30Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:56:
Is het doenbaar om hiermee BF2 op minimum te spelen ?
Je hebt géén lag, alleen maar wat vertraging...Oemfoefoe schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:05:
Dat hangt toch sterk af op welke server ts draait hoor. Wij hebben totaal géén last van lag...ook niet met veel mensen in een channel. Alleen te veel mensen in een channel werkt gewoon niet omdat er dan mensen door elkaar heen praten.
Wel ondervinden we een vertraging van +/- een halve seconde.
Maar ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, want onze ts-server is tijdelijk offline en ts wordt nu gehost op een privélijn van een HuT-admin. En dan moet er wel rekening worden gehouden met het aantal mensen die een channel joinen.
Je kunt met dit systeem makkelijk 1024x768@Medium spelen met fps>40. Alleen het laden van een map duurt wat langer. Indien laadtijden je beginnen te irriteren, kun je alsnog de settings op low zetten.Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 17:56:Is het doenbaar om hiermee BF2 op minimum te spelen ?
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Hehehe, negativeIndy91 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:25:
[...]
Je kunt met dit systeem makkelijk 1024x768@Medium spelen met fps>40. Alleen het laden van een map duurt wat langer. Indien laadtijden je beginnen te irriteren, kun je alsnog de settings op low zetten.

Wat Lostcuban zegt komt meer in de buurt, in mijn vorige systeem zat ook 512MB (dit is dan wel dual channel) en een Radeon 9550 (die is dan nog beter dan die 5900XT dacht ik), en dat moest ook op 1024*786 en alles low om het nog een beetje speelbaar te houden. Medium kan je iig vergeten
sar·cas·me (het ~)
Nope.....Ik had een vergelijkbaar systeem als Webwiper aangaf, namelijk een P4 2.6c, 9800pro en 512MB (is inmiddels ge-upgrade 1,5 Gig). De 9800pro is te vergelijken met een FX 5900XT. De Radeon 9550 is eerder ter verglijken met een FX 5600. Het spelen op medium is dus makkelijk te doen. En als de laadtijden je beginnen te vervelen, klik je er 512MB erbij.Equalized schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:32:Wat Lostcuban zegt komt meer in de buurt, in mijn vorige systeem zat ook 512MB (dit is dan wel dual channel) en een Radeon 9550 (die is dan nog beter dan die 5900XT dacht ik), en dat moest ook op 1024*786 en alles low om het nog een beetje speelbaar te houden. Medium kan je iig vergeten
De Radeon 9550 was bij jou de bottleneck om op Medium settings te kunnen spelen.
Yup, zo ga ik ook te werk. Ik vind het gebruik van het leaderboard van bf2s.com ook handig omdat je hier een 50-tal PiD's kunt inbrengen/importeren van bijv. mede GoT-ters.Frenzy_LS schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 11:51:
Ok. je kent het dus wel. Dus wanneer je een groen icoontje hebt, is je buddy online en kun je zien waar. Ik kijk ff of er nog plaats is en copy-paste gewoon het ip nummer.
[ Voor 30% gewijzigd door Indy91 op 21-06-2006 18:56 ]
Indy91 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 18:41:
[...]
Nope.....Ik had een vergelijkbaar systeem als Webwiper aangaf, namelijk een P4 2.6c, 9800pro en 512MB (is inmiddels ge-upgrade 1,5 Gig). De 9800pro is te vergelijken met een FX 5900XT. De Radeon 9550 is eerder ter verglijken met een FX 5600. Het spelen op medium is dus makkelijk te doen. En als de laadtijden je beginnen te vervelen, klik je er 512MB erbij.
De Radeon 9550 was bij jou de bottleneck om op Medium settings te kunnen spelen.
[...]
Yup, zo ga ik ook te werk. Ik vind het gebruik van het leaderboard van bf2s.com ook handig omdat je hier een 50-tal PiD's kunt inbrengen/importeren van bijv. mede GoT-ters.

sar·cas·me (het ~)

Dus die 30 FPS @ Low/Off zou best weleens kunnen !!
Grapjas !! Speex Codec + TeamSpeak heeft minder delay dan SkypeFrenzy_LS schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:49:
Mocht je me niet geloven check dan http://www.voiperized.com is gemaakt door Olaf van der Spek en dat is ook nog eens een medetweakert
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Zou ik maar niet op rekenen bij een Nvidia-geoptimaliseerd-spel als BF2.nero355 schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 20:02:
Ik weet niet waar jullie je data vandaan hebben maar mijn oude 9600 Pro was sneller in DirectX 9.0c dan een Geforce FX 5950 Ultra
Dus die 30 FPS @ Low/Off zou best weleens kunnen !!
Verwijderd
ook zit er een geheugenlek er weer in dus...Equalized schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:57:
Jep, en het is algemeen bekend dat Battlefield 2 zo'n geheugenvreter is, dus tijdens maps praten is gewoon niet te doen. Ik heb sinds kort 2x 1GB geheugen, inplaats van 512 wat ik altijd had, en ik ga zo snel mogelijk weer eens BF2 testen, ik ben zó benieuwd hoe dat gaat lopen![]()
Maarja, ik vind xfire gewoon erg handig, vooral die join button enzo, en bij wars, of als je geen gezeik aan je kop wilt is er altijd nog de knop 'Afmelden'

Verwijderd
op sommige servers. Net uit boosheid na de 4de reboot de headset(oude gelukkig)
tegen de muur geflikkerd en ff weggelopen van de computer voor ik die het raam uitflikkerde.
Meer mensen die dit dagelijks meemaken en is het alleen te wijten aan die update 1.3.?
Verwijderd
yup zelfde verschijnselen hier, heeft mij gelukkig alleen maar een half pakje sigaretten gekost...Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 22:37:
![]()
word ik! Net 4 reboots gehad tijdens het spel BF2 na te willen inloggen
op sommige servers. Net uit boosheid na de 4de reboot de headset(oude gelukkig)
tegen de muur geflikkerd en ff weggelopen van de computer voor ik die het raam uitflikkerde.
Meer mensen die dit dagelijks meemaken en is het alleen te wijten aan die update 1.3.?
Ik heb gister heel BF2 eraf geflikkerd en opnieuw geïnstalleerd met 1.22. Loopt weer perfect. Er zijn nog ongeveer 50 ranked servers online, alleen is het niveau van de spelers niet echt om over naar huis te schrijven. Maar toch, Liever lekker knallen dan continue een ctd of whatever hebben.
Probeer het eens je kunt altijd nog weer 1.3 er over heen gooien...
/edit, en op die manier kun je het speler niveau ook weer wat opkrikken
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 23:12 ]
sar·cas·me (het ~)
Verwijderd
DaMorpheus: Kun jij hier misschien antwoord op geven?Equalized schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 23:18:
Mogen die dan nog ranked online zijn? Is dat niet een vorm van statpadden? Klinkt misschien overdreven, maar je kunt wel dingen doen die nu disabled zijn. Misschien ook bugabuse enzo
En ik hoop het niet want omdat zij (EA) een slecht product leveren, ga ik terug naar hun vorige goede product en zou ik worden gereset omdat ik graag lekker wil spelen?
Verwijderd
Ik heb dat ook bij bepaalde servers. Alles werkt alleen EF laadt niet in. Sommige servers werken wel.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 00:17:
Ik kan geen EF mappen meer spelen ... in de serverlijst heb ik 'same version' aangeklikt, en bij selecteren van een map laad ie wel, maar als ik op 'Join' klik krijg ik de melding dat ik 'modified content' heb en dat ik BF2 naar de laatste update moet herstellen. AF, SF en Vanille doen het gewoon goed ??
And it goes BRAAAAAPP!
Kon ze er wel afschieten trouwens door gewoon op die linkerberg te gaan liggen, maar tis wel irritant dat ze daar zaten.
Verwijderd
Friendly Fire staat dan uit en dan met C4 jezelf en eventueel een aantal vrienden omhoog knallen, niet je parachute vergeten eventueel voor de val damage!MarcoZ20 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:33:
Zat gister op een server te spelen waarbij er mensen op die hoge gebouwen bij Hotel en Plein lagen (op Karkand). Er zitten geen trappen op die gebouwen, dus hoe komen ze dan in hemelsnaam op die gebouwen:?
Kon ze er wel afschieten trouwens door gewoon op die linkerberg te gaan liggen, maar tis wel irritant dat ze daar zaten.
als je door het gangetje van hotel naar plein gaat rechts de trap op. Dan zie je een railing om het dak staan. Je moet dan over de railing rennen en dan kan je op het andere dak springen.MarcoZ20 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:33:
Zat gister op een server te spelen waarbij er mensen op die hoge gebouwen bij Hotel en Plein lagen (op Karkand). Er zitten geen trappen op die gebouwen, dus hoe komen ze dan in hemelsnaam op die gebouwen:?
http://www.youtube.com/wa...GjUXk&search=battlefield2
Niet dat gebouwmaxoss schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:25:
[...]
als je door het gangetje van hotel naar plein gaat rechts de trap op. Dan zie je een railing om het dak staan. Je moet dan over de railing rennen en dan kan je op het andere dak springen.
Maar friendly fire zal wel uitgestaan hebben indd dan. Wel triest dat dat uitstaat trouwens

[ Voor 62% gewijzigd door MarcoZ20 op 22-06-2006 10:52 ]
Verwijderd

dan klopt het gewoon niet. Zoveel unlocks en niet eens 15.000 punten? Hij is intussen aangemeld.

Friendly Fire uit??MarcoZ20 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:33:
En dan jezelf omhoog 'C4-en', squadleader joinen et voilá.
Hoe bedoel je ?!?, zie niks vreemds, ik heb vergelijkbare stats 13000 punten, (spm / kd ratio wel iets lager, maarja hij is ook "karkand hopper"Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:55:
[...]
en als je naar die Japanse speler zijn stats kijkt
dan klopt het gewoon niet. Zoveel unlocks en niet eens 15.000 punten? Hij is intussen aangemeld.
Waarvoor die nu is "aangemeld",.. ?
Verwijderd
Volgens mij klopt het aantal unlocks precies hoor, hij krijgt nog 2 unlocks bij First Sergeant (20.000) en daarna nog 2 bij 50.000 (Sergeant Major)Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:55:
[...]
en als je naar die Japanse speler zijn stats kijkt
Verwijderd
De full 1.3 patch opnieuw installeren en het is weg.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 00:17:
Ik kan geen EF mappen meer spelen ... in de serverlijst heb ik 'same version' aangeklikt, en bij selecteren van een map laad ie wel, maar als ik op 'Join' klik krijg ik de melding dat ik 'modified content' heb en dat ik BF2 naar de laatste update moet herstellen. AF, SF en Vanille doen het gewoon goed ??
Hij heeft iemand aangegeven bij bfroe, maar dat heeft hij onterecht gedaan, aangezien hij met die rank echt wel zoveel unlocks kan hebbenFrenzy_LS schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 13:10:
[...]
Hoe bedoel je ?!?, zie niks vreemds, ik heb vergelijkbare stats 13000 punten, (spm / kd ratio wel iets lager, maarja hij is ook "karkand hopper") Heb evenveel unlocks iig, hij heeft gewoon geen sniper unlocks, daarom lijkt het misschien wat meer.
Waarvoor die nu is "aangemeld",.. ?
sar·cas·me (het ~)
Totaal geen reden dus om deze persoon aan te geven

Tx to: @internetofshit
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
dat zal het geweest zijn jah.Oemfoefoe schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 12:57:
[...]
Friendly Fire uit??
En dan jezelf omhoog 'C4-en', squadleader joinen et voilá.
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 23:10:
Ik heb gister heel BF2 eraf geflikkerd en opnieuw geïnstalleerd met 1.22. Loopt weer perfect. Er zijn nog ongeveer 50 ranked servers online, ... bla bla
Is er iemand die hier antwoord op kan geven? ik wil namelijk niet riskeren gereset te wordenEqualized schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 23:18:
Mogen die dan nog ranked online zijn? Is dat niet een vorm van statpadden? Klinkt misschien overdreven, maar je kunt wel dingen doen die nu disabled zijn. Misschien ook bugabuse enzo

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 18:35 ]
Ik kom alleen bij de EA downloader niet verder dan : 'De gebruikersnaam en het wachtwoord die zijn ingevoerd, lijken ongeldig te zijn'
Ik weet toch echt zeker dat ik het goed invul want ik kan ook gewoon in BF2 inloggen
Er was iets met een gamespy account die je moest invullen? Via je EA downloader kon je dat dacht ik veranderen in je BF2 nick en Password. Dat zou het moeten doen dacht ik.Sipio schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:36:
Heb een weekje vrij en dacht laat ik nou toch die 2 boosterpacks eens proberen, nou was het alleen wel mijn bedoeling om gewoon met mijn BF2 account verder te spelen.
Ik kom alleen bij de EA downloader niet verder dan : 'De gebruikersnaam en het wachtwoord die zijn ingevoerd, lijken ongeldig te zijn'
Ik weet toch echt zeker dat ik het goed invul want ik kan ook gewoon in BF2 inloggen
And it goes BRAAAAAPP!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
1e keer dat je EA downlaoder gebruikt? Ik heb toen ik het voor het eerst gebruikte een nieuw account aangemaakt. en die is niet gelijk aan je BF2 account.
De nieuwe account niet maar ik he bhet toch echt veranderd naar mijn account die ik al had en toen werkte alles primaVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:43:
[...]
1e keer dat je EA downlaoder gebruikt? Ik heb toen ik het voor het eerst gebruikte een nieuw account aangemaakt. en die is niet gelijk aan je BF2 account.
And it goes BRAAAAAPP!
Je verkrijgt dan een EA account die je voor al je EA software gebruikt en waar de downloader de gegevens van wil hebben. En vervolgens wordt er in één van de volgende stappen je BF2 ofwel GameSpy account gevraagd = klaar.
Simpel
No-way

sar·cas·me (het ~)
Kan alleen Euro Force niet kopen op de een of andere manier, als ik die wil downloaden kom ik weer terug op de EA downloader pagina en kan ik verder niks.
Armored Fury wil dan weer wel..
Nou weet ik dat EA wel eens flipt maar dit snap ik ook niet
eh nee niet simpel. Ik had een oude Gamespy nick ergens slingeren en bij BF2 installen heb je niks nodig van Gamespy om het te spelen. Ik had die oude nick dan ook niet gebruikt maar moest hem weer wel invullen bij de EA downloader. Vervolgens blijkt dat EF voor mijn Gamespy nick was vrijgegeven en dat betekent /of een nieuwe BF2 account (doei medailles) of Gamespy account weer veranderen.bvk schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 19:03:
ervolgens wordt er in één van de volgende stappen je BF2 ofwel GameSpy account gevraagd = klaar.
Simpel
And it goes BRAAAAAPP!
Neen, je wordt niet gereset als je op servers met patch versie 1.22 speelt. Het is dus volkomen legaal om op deze servers te spelen.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:34:
Is er iemand die hier antwoord op kan geven? ik wil namelijk niet riskeren gereset te worden
Dit topic is gesloten.
Ook slow-chat, one-liners en andere nutteloze replies horen hier niet thuis!