Als je even nagaat hoeveel werk het in de echte wereld is om een chopper uberhaupt aan 't hoveren te krijgen en te houden, dan snap je waarom deze gaat tollen als je naar de gunnerseat overstapt in BF2.bvk schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 01:08:
[...]
Ik ben waarschijnlijk een makkelijke sitting duck geweest, waarbij je niet eens op de naam let:
[SDEM]bvk
On topic:
Ik neem aan dat de MEC en Chinese chopper dezelfde "draai maar rond" afwijking hebben, maar dat klopt toch niet? Als je in de pilot positie stil hangt tenminste, zou je verwachten dat de chopper in de gunner positie gewoon zo blijft hangen?
of er waren gewoon weer een paar noobs die gingen whinen erover,, en toen heeft EA het veranderd,,, of was dit al vanaf patch 1.0 zo
Ik snap niet echt wat het probleem hier is, het is toch logisch dat wanneer er geen piloot meer in een chopper zit, niemand de controls bedient en dat de chopper dan als een speeltje onder z'n eigen rotor hangt? 
Het is gewoon een kwestie van switchen en snel die TV guided afvuren, even oefenen en je hebt het zo door
Het is gewoon een kwestie van switchen en snel die TV guided afvuren, even oefenen en je hebt het zo door
PS5 PSN: UnrealKazu
WOW
ik heb onlangs nieuwe pc aangeschaft
amd x2 3800+
asus en7900gt 256
a8n-sli premium
sow alles op high, dat is wel es fftjes een verschil met m'n vorige systeempje
sow wat is die game mooi opeens
amd x2 3800+
asus en7900gt 256
a8n-sli premium
sow alles op high, dat is wel es fftjes een verschil met m'n vorige systeempje

Draait zonder schokken? En zo ja, wat heb je daarvoor moeten doen?warchaser schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 03:56:
WOW
amd x2 3800+
asus en7900gt 256
a8n-sli premium
sow alles op high, dat is wel es fftjes een verschil met m'n vorige systeempjesow wat is die game mooi opeens
www.avpnews.com
Kan ineens niet meer inloggen op Battlefield, hij blijft de hele tijd maar op verbinden met account server staan.
Zijn de Ea account servers soms down?
Zijn de Ea account servers soms down?
Verwijderd
Waarschijnlijk is dat (buiten een sterke videokaart en proc) een kwestie van voldoende geheugen plaatsen ( > 1gig ).skullsplitter schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 06:32:
[...]
Draait zonder schokken? En zo ja, wat heb je daarvoor moeten doen?
1 gigh geheugen en de rest standaard
[ Voor 3% gewijzigd door warchaser op 17-06-2006 12:11 ]
Battlefield 2 is echt een geheugen spel, ik heb een amd64 3000 + , deze draaide met 1 gig niet soepel @ high, met 2 gig. 80 fps average met een 7800gt
Verwijderd
kan me ook niet voorstellen dat het soepel zou lopen met 1 gig. Heb er zelf ook een gig bij gekocht om et soepel te krijgen op high
Natuurlijk is dat logisch, maar maak het spel dan ook zo dat je inderdaad alle moeite moet doen om em te laten hoveren. En niet zoals nu, dus op de plaats stil laten hangen zonder throttle of stick aan te raken.Kazu schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 01:45:
Ik snap niet echt wat het probleem hier is, het is toch logisch dat wanneer er geen piloot meer in een chopper zit, niemand de controls bedient en dat de chopper dan als een speeltje onder z'n eigen rotor hangt?
Maar ik zal er verder geen probleem van maken en het switchen lekker gaan oefenen
Ik heb dit ook 2 weken geleden gehad. Moest toen van EA een foto van mijn serial maken en opsturen per mail. Heb nu een nieuwe ontvangen die wel werkt! Heb nu alleen weer het probleem dat ik steeds weer naar mijn desktop klap bij het spelen van bf2Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 22:20:
ik heb even een vraagje,
nu ik patch 1.3 heb geinstaleerd heb ik het prebleem dat mijn code niet meer geldig is, weet iemand of dit op te lossen is?(heb gewoon in winkel gekocht)
MVG martijn
wat vinden jullie nou eigelijk van BF Armored Fury?
ik ben 'm nou al sinds ik m heb aant spelen, maar mij vallen een aantal dingen tegen
de map Road Rage en Midnight Sun zijn niet echt geweldig tactisch...Operation Harvest vind ik wel een mooie en goeie map....en die planes ook...ze zijn gewoon te langzaam je bent 100 % kansloos tegen linebackers, waarvan ze er nog eens meer dan voldoende in hebben gepleurd. voor de rest vind ik AF wel leuk, die ouwe mappen kan je zo onderhand dromen dus tijd voor wat nieuws is wel leuk. oja dan heb je nog dat nieuwe kleine helikoptertje met die gun erop, opzich is ie wel goed je kan er goed andere choppers en soldaten mee slopen, maar t ding stuurt wel enorm onhandig, als je even wat teveel naar rechts of links buicht maakt het ding meteen een koprol met als gevolg een dikke ontploffing, irritant is dat
ik ben 'm nou al sinds ik m heb aant spelen, maar mij vallen een aantal dingen tegen
de map Road Rage en Midnight Sun zijn niet echt geweldig tactisch...Operation Harvest vind ik wel een mooie en goeie map....en die planes ook...ze zijn gewoon te langzaam je bent 100 % kansloos tegen linebackers, waarvan ze er nog eens meer dan voldoende in hebben gepleurd. voor de rest vind ik AF wel leuk, die ouwe mappen kan je zo onderhand dromen dus tijd voor wat nieuws is wel leuk. oja dan heb je nog dat nieuwe kleine helikoptertje met die gun erop, opzich is ie wel goed je kan er goed andere choppers en soldaten mee slopen, maar t ding stuurt wel enorm onhandig, als je even wat teveel naar rechts of links buicht maakt het ding meteen een koprol met als gevolg een dikke ontploffing, irritant is dat
AMD64 X2 3800+, Asrock dual mobo, 2 GB DDR Ram in dual channel, GF6800GT @ agp...Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 10:42:
[...]
Waarschijnlijk is dat (buiten een sterke videokaart en proc) een kwestie van voldoende geheugen plaatsen ( > 1gig ).
www.avpnews.com
Waarschuwing:
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!
WACH IT, plz sancties zijn niet leuk mannen!
toch even voor ondermoderator spelen..
WACH IT, plz sancties zijn niet leuk mannen!
toch even voor ondermoderator spelen..

[ Voor 19% gewijzigd door Tomino op 17-06-2006 19:45 ]
AF vind ik wel geinig, lekker in konvooi met tanks op een punt afstormen dat door alleen mannetjes verdedigd wordt. Wel engineer zijn omdat je mekaar steeds moet repairen, heel team gericht.
Wel wat lastig als je ALLEEN maar tanks hebt en geen infanterie, dan kom je nooit bij de vlag want je kan daar in no time weggeblazen worden door C4 als je te dicht bij komt.
Wel wat lastig als je ALLEEN maar tanks hebt en geen infanterie, dan kom je nooit bij de vlag want je kan daar in no time weggeblazen worden door C4 als je te dicht bij komt.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ik heb geen spijt gehad van de aankoop van AF. De map Operation Harvest vind ik overigens schitterend. De andere mappen vind ik ook wel geinig. Ik vind dat AF zowiezo veel meer waar voor z'n geld bied dan EF.wat vinden jullie nou eigelijk van BF Armored Fury?
Een groot nadeel ondervind ik echter met AF wel: constant CTD's (3 à 4 keer per avond). Het vreemde is is dat ik deze CTD's niet heb als ik Vanilla of SF speel. (wellicht moet ik maar de BF meuk opnieuw installen met de full patch ipv incremental).
[ Voor 3% gewijzigd door Indy91 op 17-06-2006 20:33 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Ik heb juist dat AF crasht als je voor de 2e keer een server joint. Als de map klaar is met laden dan loopt bij mij Bf2 vast.Indy91 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 20:32:
[...]
Ik heb geen spijt gehad van de aankoop van AF. De map Operation Harvest vind ik overigens schitterend. De andere mappen vind ik ook wel geinig. Ik vind dat AF zowiezo veel meer waar voor z'n geld bied dan EF.
Een groot nadeel ondervind ik echter met AF wel: constant CTD's (3 à 4 keer per avond). Het vreemde is is dat ik deze CTD's niet heb als ik Vanilla of SF speel. (wellicht moet ik maar de BF meuk opnieuw installen met de full patch ipv incremental).
Anyway, Harvest is idd schitterend. Het is echt zo'n map waarin je je samen met je teammaatjes verstopt, vervolgens als een gek over een maisveld rent, en vervolgens weer verstopt in de buurt van een vijandelijke vlag.
Road Rage is een goede map voor tanks, A10's en snipers. Echt tactisch is't niet, het is een kwestie van wie de beste piloten heeft en wie het meest offensief aanvalt.
Midnight sun vind ik het minst leukste, maar wel een aardige map voor teamplay. Je kunt lekker verstoppertje spelen en vlaggetjes veroveren. Nadeel is wel dat je een goed team nodig hebt, wil de map leuk zijn om te spelen.
Hoort hier misschien niet thuis maar probeer het toch maar ff.skullsplitter schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 19:00:
[...]
AMD64 X2 3800+, Asrock dual mobo, 2 GB DDR Ram in dual channel, GF6800GT @ agp...
*knip*
Waarom doe je het dan toch
[ Voor 63% gewijzigd door Crash op 17-06-2006 23:52 ]
Ik heb gezondigt, ik heb Amored Fury gekocht
met name de style van de mappen lijkt me beter/leuker dan de huidige die beschikbaar zijn in BF2.
Het is maar 10 euro en de laatste kans die ik geef aan BF2 anders wacht ik wel weer op BF2142 in de hoop dat dit leuker zal worden
ik zal morgen overigens ff de potd fixen en de startpost updaten.
Het is maar 10 euro en de laatste kans die ik geef aan BF2 anders wacht ik wel weer op BF2142 in de hoop dat dit leuker zal worden
ik zal morgen overigens ff de potd fixen en de startpost updaten.
Het had imo toch wel het een en ander met BF2 te maken.fryskmantsje schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 22:28:
[...]
Hoort hier misschien niet thuis maar probeer het toch maar ff.
*knip*
Waarom doe je het dan toch
Sommige komen er met grotere offtopic sh*t af.

Verder no offense en terug naar BF2.
Net weer ff heerlijk potje Cleansweep gespeeld.
Wat ik vreemd vond en mij nog nooit eerder was opgevallen is dat ik op US side bij airfield steeds op zelfde plek spawnde.Ik vloog hele ronde in F18 dus als je dan elke keer naast 1e hangar spawnt en je moet naar 2e rennen is dat beetje vervelend. Aangezien MEC fighter elke keer eerder in de lucht was en mij daardoor elke keer als eerste op de korrel had.
Gelukkig na het eind van ronde toch als topaviator geeindigd.
[ Voor 2% gewijzigd door Fryskmantsje op 18-06-2006 10:05 . Reden: typo ]
Alles leuk en aardig, maar dit beleid jaagt alleen users weg... Ik weet dus niet of deze tip bruikbaar was en in hoeverre het van toepassing was op mijn samenstelling... Dankjewel.
www.avpnews.com
Mwah was niet echt tip dus daar hoef je niet rouwig om te zijn.skullsplitter schreef op zondag 18 juni 2006 @ 01:57:
[...]
Alles leuk en aardig, maar dit beleid jaagt alleen users weg... Ik weet dus niet of deze tip bruikbaar was en in hoeverre het van toepassing was op mijn samenstelling... Dankjewel.
Heb je al eens op Tweakguides gekeken? Daar staat het eea vrij uitgebreid uitgelegd.
[ Voor 6% gewijzigd door Fryskmantsje op 18-06-2006 10:23 ]
Verwijderd
Zo ff wat ervaringen delen na gisteren weer een ronde Battlefield 2:
1:
Gisteren als admin een paar gasten eraf geschopt die ondanks 3 waarschuwingen/verzoeken
alleen knife&pistol te gebruiken op de knife&pistols server doorgingen met het gebruiken van armor,c4,grenades of zelfs claymores.
Het lijkt wel of die gasten het erom doen en gewoon de tekst die op hun scherm links verschijnt
niet willen of zullen lezen. Bedoel als je zelfs hun nick noemt en ff met CAPSLOCK aangeeft dat ze moeten stoppen met dit valsspelen zie je ze gewoon eigenwijs dat ze zijn doorgaan en de volgende keer weer aankomen rijden in armor of c4 of zelfs claymores/grenades gebruiken.
Ook gasten er later afgedonderd toen we gewone mappen hadden die teamkills veroorzaakten door eigen manschappen neer te knallen zodat ze armor konden stelen zelfs als het hun beurt niet was.
Ik begrijp dat niet dat er nog steeds galbakken zijn die zich hieraan schuldig maken.
2:
Mijn ervaring is dat als ik ergens speel en geen armor ter beschikking heb en dus aangewezen ben op een gewone wagen,en ik engineer ben, vaak pal achter armor aan blijf rijden en als constante backup fungeer voor herstel tijdens een battle. Zo kan hij blijven vuren en ik herstellen.
3:
Ik had op een server een commandant die werkelijk alles fout deed wat maar fout kan gaan.
Artillery die op eigen troepen werd gegooid en niet 1 keer maar minstens 4 keer of artillery die ergens neerkwam waar h-e-l-e-m-a-a-l niemand kwam/was. Supplies/UAV's die never nooit aankwamen als erom gevraagd werd laat staan automatisch ergens opdoken zodat de eigen troepen tenminste iets van zicht hadden op de vijand. Zelfs als je via tekst op het scherm meerdere malen aan de commander vroeg om zich te laten gelden gebeurde er helemaal niets.
De munity votes kwamen elke keer tekort zodat die eikel maar bleef zitten en ik noodgedwongen en op eigen risico maar ge-teamkilled heb zodat we tenminste van die galbak verlost waren.
4:
Ik weet niet of sommigen dit hebben maar ik vraag me af waarom sommige commanders als ze zien dat er iemand van hun unit naar de MEC basis gaat (en er bijna is) ze die lone ranger niet ff een UAV geven zodat hij het geruisloos kan innemen. Bedoel het is toch belangrijker de basis eerst te hebben zodat de armor toevoer is afgesneden dan een UAV bij het Hotel zoals op de Karkland map? Bedoel je ziet toch wel voldoende wat daar allemaal zit vanwege het gebergte etc.
1:
Gisteren als admin een paar gasten eraf geschopt die ondanks 3 waarschuwingen/verzoeken
alleen knife&pistol te gebruiken op de knife&pistols server doorgingen met het gebruiken van armor,c4,grenades of zelfs claymores.
Het lijkt wel of die gasten het erom doen en gewoon de tekst die op hun scherm links verschijnt
niet willen of zullen lezen. Bedoel als je zelfs hun nick noemt en ff met CAPSLOCK aangeeft dat ze moeten stoppen met dit valsspelen zie je ze gewoon eigenwijs dat ze zijn doorgaan en de volgende keer weer aankomen rijden in armor of c4 of zelfs claymores/grenades gebruiken.
Ook gasten er later afgedonderd toen we gewone mappen hadden die teamkills veroorzaakten door eigen manschappen neer te knallen zodat ze armor konden stelen zelfs als het hun beurt niet was.
Ik begrijp dat niet dat er nog steeds galbakken zijn die zich hieraan schuldig maken.
2:
Mijn ervaring is dat als ik ergens speel en geen armor ter beschikking heb en dus aangewezen ben op een gewone wagen,en ik engineer ben, vaak pal achter armor aan blijf rijden en als constante backup fungeer voor herstel tijdens een battle. Zo kan hij blijven vuren en ik herstellen.
3:
Ik had op een server een commandant die werkelijk alles fout deed wat maar fout kan gaan.
Artillery die op eigen troepen werd gegooid en niet 1 keer maar minstens 4 keer of artillery die ergens neerkwam waar h-e-l-e-m-a-a-l niemand kwam/was. Supplies/UAV's die never nooit aankwamen als erom gevraagd werd laat staan automatisch ergens opdoken zodat de eigen troepen tenminste iets van zicht hadden op de vijand. Zelfs als je via tekst op het scherm meerdere malen aan de commander vroeg om zich te laten gelden gebeurde er helemaal niets.
De munity votes kwamen elke keer tekort zodat die eikel maar bleef zitten en ik noodgedwongen en op eigen risico maar ge-teamkilled heb zodat we tenminste van die galbak verlost waren.
4:
Ik weet niet of sommigen dit hebben maar ik vraag me af waarom sommige commanders als ze zien dat er iemand van hun unit naar de MEC basis gaat (en er bijna is) ze die lone ranger niet ff een UAV geven zodat hij het geruisloos kan innemen. Bedoel het is toch belangrijker de basis eerst te hebben zodat de armor toevoer is afgesneden dan een UAV bij het Hotel zoals op de Karkland map? Bedoel je ziet toch wel voldoende wat daar allemaal zit vanwege het gebergte etc.
Gister zat ik ook (met een andere accountVerwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 10:32:
Zo ff wat ervaringen delen na gisteren weer een ronde Battlefield 2:
1:
Gebeurd mij gelukkig niet zo vaak dat ik foute admins tegenkom maar wat irritant zijn die lui toch

Ik wil niet weer opnieuw die hele knife/pistol server discussie beginnen, maar ik heb dus een paar dagen geleden een nieuw accountje gemaakt waarmee ik voor de fun op dat soort servers speel. En het valt me op dat daar genoeg 1st Lieutenants Majors en Colonels rondlopen. Lijkt me zeer kut voor hun als ze gereset worden, maar gebeurd dat eigenlijk wel?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
Was het deze week niet dé grote resetweek ? Er is allesinds niet veel stof rond opgewaaidfsfikke schreef op zondag 18 juni 2006 @ 10:46:
[...]
Ik wil niet weer opnieuw die hele knife/pistol server discussie beginnen, maar ik heb dus een paar dagen geleden een nieuw accountje gemaakt waarmee ik voor de fun op dat soort servers speel. En het valt me op dat daar genoeg 1st Lieutenants Majors en Colonels rondlopen. Lijkt me zeer kut voor hun als ze gereset worden, maar gebeurd dat eigenlijk wel?
Verwijderd
Is het niet gewoon een idee om lekker K&P unranked te spelen!! Ook geen kans op een reset en iedereen zegt toch dat ie voor de lol op K&P servers speelt....dan hoeft die server toch niet ranked te zijn....allemaal kletspraatjes dus....
@MM2005:
Je kan het die gasten niet kwalijk nemen want je mag op ranked servers niet eens eisen dat ze alleen met knife en pistol spelen! Ik had het ook mooi niet gedaan en ik had je server ook mooi nog op www.bfroe.com gezet !
@MM2005:
Je kan het die gasten niet kwalijk nemen want je mag op ranked servers niet eens eisen dat ze alleen met knife en pistol spelen! Ik had het ook mooi niet gedaan en ik had je server ook mooi nog op www.bfroe.com gezet !
Denk je dat nou echt?Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:06:
Is het niet gewoon een idee om lekker K&P unranked te spelen!! Ook geen kans op een reset en iedereen zegt toch dat ie voor de lol op K&P servers speelt....dan hoeft die server toch niet ranked te zijn....allemaal kletspraatjes dus....
Men speelt daar voor hun pistol combat badge en defibrillator kills
En dát is wat er leuk is.
leuk, een badge in je bfhq waar je hooguit 1x naar kijkt. Ik heb de greed voor badges nooit begrepen...Mr. Bondt schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:10:
[...]
Denk je dat nou echt?
Men speelt daar voor hun pistol combat badge en defibrillator kills
En dát is wat er leuk is.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
De meeste K/P servers zijn gewoonweg ranked, daar heb je meer keuze, daar ga je eerder spelen.Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:06:
En over dat kletspraatjes, drie screens die ik nog heb kunnen vinden:

Precies, alle Knife and Pistol servers zijn EXPLICIET verboden door EA; admins kúnnen je niet vragen om alleen daarmee te spelen omdat je alles mag gebruiken. Het is ook niet voor niets dat je op www.bfroe.com K&P servers kan aangeven, die shit is gewoon verboden.
Daar komt bij dat je je stats riskeert.
En wat is de lol van deze servers? Zoals anderen hier zeggen; als je het voor de lol doet, ga dan unranked, want ik kan eigenlijk geen andere reden bedenken dat je voor badges gaat bij ranked K&P = statspadding. En zolang dat je niets kan schelen, ga niet raar opkijken als je punten ineens op nul staan.
http://www.bfroe.com/forum/showthread.php?t=171§1.8 Players may not use or exploit game mechanisms to artificially boost their score ("stats padding") and Server administrators may not knowingly allow or encourage this activity on their servers.
This would include but not limited to:
§ Knife-Pistol-Revive
§ Knife-Pistol only Servers
§ Knife only Servers
En wat is de lol van deze servers? Zoals anderen hier zeggen; als je het voor de lol doet, ga dan unranked, want ik kan eigenlijk geen andere reden bedenken dat je voor badges gaat bij ranked K&P = statspadding. En zolang dat je niets kan schelen, ga niet raar opkijken als je punten ineens op nul staan.
Tx to: @internetofshit
Btw, wat staat er onder die twee regels uit de ROE die je quote? DitNap schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:28:
Precies, alle Knife and Pistol servers zijn EXPLICIET verboden door EA; admins kúnnen je niet vragen om alleen daarmee te spelen omdat je alles mag gebruiken. Het is ook niet voor niets dat je op www.bfroe.com K&P servers kan aangeven, die shit is gewoon verboden.
[...]
http://www.bfroe.com/forum/showthread.php?t=171
§ High Points Servers
§ Infantry only Servers
Verwijderd
Ik heb het spel een paar dagen geleden gekocht.
Nu nog wachten op m`n nieuwe videokaart en ik kan spelen, andere is namelijk een beetje te oud.
Nu nog wachten op m`n nieuwe videokaart en ik kan spelen, andere is namelijk een beetje te oud.
Maar zo kan je nog wel door blijven gaan. Ik noem:fsfikke schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:31:
[...]
Btw, wat staat er onder die twee regels uit de ROE die je quote? Dit
[...]
En dit is wat een server zelf als regels in mag stellen (wat ik zelf belachelijk vind)§ Modification of Player Names which would alter their size or colors.
§ Kicking Players who use vehicles or aircraft
§ Limiting certain vehicles or aircraft for non clan members
§2.3 You may not deliberately hinder your own team or acting in such as way as to cause team mates unavoidable deaths or team losses.
Oftewel; BF2 spelen garandeert je op een chaotisch avontuur!§ Artillery fire or bombing runs on main (uncapturable) bases may be prohibited.![]()
§ Prolonged or sustained attacks on main (uncapturable) bases (i.e. spawncamping).![]()
§ Using the Transport Helicopters to take flags (Blackhawk whoring or flag hopping).![]()
§ Using C4 on jeeps, or other fast moving vehicles to take out other vehicles.
Daarom denk ik ook dat die optie bf2_infantryonly niet beschikbaar is voor Ranked serversfsfikke schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:31:
[...]
Btw, wat staat er onder die twee regels uit de ROE die je quote? Dit
[...]

Verwijderd
Luister als jij een eigen server hebt en onderhoudt en betaalt en expliciet bij het begin aangeeft (tijdens het laden van het spel) wat de regels zijn en sommige gasten die hebben er schijt aan danNap schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:28:
overtreedt je mijn huisregels en die gelden nog altijd boven die van EA.
Dus is de kick/ban gewoon terecht. Je komt op mijn server en dus houdt jij je aan mijn huisregels.
Ik maak er een P&K server van dus speel je alleen daarmee. Geen enkele BFroe weerhoudt mij daarvan.
Oh...het valt me idd op dat erveel colonels/majors e.d. rondlopen maar dat kan toch want ze zullen wel veel spelen toch?
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2006 12:49 ]
Als je 20 kills nodig hebt om je veteran medic badge te halen, kun je dan ook als commander in een medic pakje 20 kills maken met de artillery? Of telt dat niet? Ik weet wel dat Artillery kills meetellen voor je 'gewone kills'.
Gewoon een andere server gaan spelenVerwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 10:32:
3:
blablabla commander dit
4:
blablabla commander dat
Verwijderd
Ik heb gisteren Battlefield 2 Deluxe gekocht, maar ik nspa niet helemaal welke poorten ik nu open moet zetten
(ik weet dat het een hele domme vraag is en dat ie vst al duizenden keren gesteld is, maar ik zo het heel fijn vinden als iemand toch nog ff kon reageren)
Ik zie natuurlijk wel de poorten staan in het boekje, maar ik snap de kolom server/client niet. Ik ben niet van plan om een server op te starten, dus moet ik dan alleen alle client poorten open zetten????
alvast thanx
Ik zie natuurlijk wel de poorten staan in het boekje, maar ik snap de kolom server/client niet. Ik ben niet van plan om een server op te starten, dus moet ik dan alleen alle client poorten open zetten????
alvast thanx
Hulp met problemenVerwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 12:51:
Ik heb gisteren Battlefield 2 Deluxe gekocht, maar ik nspa niet helemaal welke poorten ik nu open moet zetten(ik weet dat het een hele domme vraag is en dat ie vst al duizenden keren gesteld is, maar ik zo het heel fijn vinden als iemand toch nog ff kon reageren)
alvast thanx
http://support.ea.com/
Ben overigens zo blij dat ik full bf2 heb gekocht, ik weet echt niet wat ik anders had moeten spelen nu, geen andere game trekt mij echt zo dan bf2 op dit moment,
Btw, veel vrienden van mij hebben niet zon dikke computer dus spelen enkel de demo, ik speel af en toe potje mee maar echt, admins zijn zo belangrijk, regels zijn er echt voor.
Het is alleen maar noobs, baseraping, kutten, etc etc. behalve voor de extra features en maps heb je toch echt veel meer duidelijkheid en regels met de full bf2.
ik ga maar SNEL weer even Full bf2 spelen zeg..
Btw, veel vrienden van mij hebben niet zon dikke computer dus spelen enkel de demo, ik speel af en toe potje mee maar echt, admins zijn zo belangrijk, regels zijn er echt voor.
Het is alleen maar noobs, baseraping, kutten, etc etc. behalve voor de extra features en maps heb je toch echt veel meer duidelijkheid en regels met de full bf2.
ik ga maar SNEL weer even Full bf2 spelen zeg..
Verwijderd
Bij deze net mijn eerste rus aangegeven bij BFROE ... Met name deze persoon ( http://bf2s.com/player/49478761/ ) die als MEC commander gebruik maakte van de karkand-wall-glitch en samen met zijn vriendje ( http://bf2s.com/player/42587062/ ) IN hotel zat. Screenies verzonden + server ( Raw! West Coast TIGERLAND 24/7 Karkand ) doorgestuurd, benieuwd wat er van komt
hahahah ze zijn zelfs NOG bezig!! zie hier:
spetsnas is playing Strike At Karkand on Raw! West Coast TIGERLAND 24/7 Karkand
Die site van BFROE leek me ook wel interesant, maar na dat forum een beetje doorgekeken te hebben moest ik sterk denken aan BREINVerwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 16:36:
Bij deze net mijn eerste rus aangegeven bij BFROE ... Met name deze persoon ( http://bf2s.com/player/49478761/ ) die als MEC commander gebruik maakte van de karkand-wall-glitch en samen met zijn vriendje ( http://bf2s.com/player/42587062/ ) IN hotel zat. Screenies verzonden + server ( Raw! West Coast TIGERLAND 24/7 Karkand ) doorgestuurd, benieuwd wat er van komt

Naja, misschien helpt het.
Verwijderd
Ik denk dat je tegen de verkeerde groep aan het preken bent als je zegt dat je schijt aan alles hebt en er gewoon K&P van maakt...omdat jij er toevallig voor betaald. Regels zijn regels...ik lach me dood als EA strax schijt aan jou heeft en je ranked status afneemt...Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 12:43:
[...]
Luister als jij een eigen server hebt en onderhoudt en betaalt en expliciet bij het begin aangeeft (tijdens het laden van het spel) wat de regels zijn en sommige gasten die hebben er schijt aan dan
overtreedt je mijn huisregels en die gelden nog altijd boven die van EA.
Dus is de kick/ban gewoon terecht. Je komt op mijn server en dus houdt jij je aan mijn huisregels.
Ik maak er een P&K server van dus speel je alleen daarmee. Geen enkele BFroe weerhoudt mij daarvan.
Oh...het valt me idd op dat erveel colonels/majors e.d. rondlopen maar dat kan toch want ze zullen wel veel spelen toch?
Hoe is het trouwens afgelopen met die resets DaMorpheus??
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2006 17:06 ]
hij doet ook aan stats padden -->Tomino schreef op zondag 18 juni 2006 @ 16:45:
hahahah ze zijn zelfs NOG bezig!! zie hier:
Favorite Victim
(Kills to, via EA) ConstantineRUS (41)
Verwijderd
Ik heb zelf geen bf2, maar als ik dit zo lees vraag ik me af, waarom hebben ze die stats geïmplementeerd want iedereen loopt er alleen maar over te janken?
Mis je iets als je die stats niet hebt? Of zijn het slechts icoontjes oid. In dat geval kan ik me niet voorstellen wat er erg is aan 'stat padding' of hoe dat heet. Ik zou dan gewoon unranked servers spelen...
En als je er wapens mee unlockt ofzo, zorg dan gewoon dat alles standaard unlocked is (of kan zijn) op unranked servers. Is wel een beetje de fun van het unlocked weg maargoed, ben je ook van het gezeik af
Nogmaals, ik heb zelf geen bf2, dus misschien is het allemaal troep wat ik nou zeg.
Mis je iets als je die stats niet hebt? Of zijn het slechts icoontjes oid. In dat geval kan ik me niet voorstellen wat er erg is aan 'stat padding' of hoe dat heet. Ik zou dan gewoon unranked servers spelen...
En als je er wapens mee unlockt ofzo, zorg dan gewoon dat alles standaard unlocked is (of kan zijn) op unranked servers. Is wel een beetje de fun van het unlocked weg maargoed, ben je ook van het gezeik af
Nogmaals, ik heb zelf geen bf2, dus misschien is het allemaal troep wat ik nou zeg.
Elke shooter heeft wel een vorm van een tracker.
Ikzelf vind het gewoon kewl om te zien hoe je het doet in BF en hoe je skills steeds beter worden omdat je overal je K/D ratio en accuracy omhoog ziet gaan.
Daarbij zijn de awards een leuke bijkomst, alleen wordt er in BF iets teveel naar geh**rd.
Ik heb er weinig last van, stadspadders zijn altijd leuke victims
Ikzelf vind het gewoon kewl om te zien hoe je het doet in BF en hoe je skills steeds beter worden omdat je overal je K/D ratio en accuracy omhoog ziet gaan.
Daarbij zijn de awards een leuke bijkomst, alleen wordt er in BF iets teveel naar geh**rd.
Ik heb er weinig last van, stadspadders zijn altijd leuke victims
Ik snap trouwens niet eens hoe je stats KAN padden?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
nou ik heb een mooie nieuwe vastloper.
Naast de 2 bestaande "There was an error reading from gamespy" en "crash to desktop", nu ook een 3e in de aanbieding; speciaal voor AF'ers: het bevriezen van het scherm kort nadat je in de server bent, waarbij je niet meer ctrl+alt+del kunt en ook geen alt+tab, wat rest dan: de powerknop. zo gaat er niet veel tijd in dit tijd verprutsen zitten, nee zo gaat hier heel veel tijd in zitten, maar achja wat doe je eraan...nog maar een kleine 4 weekjes tot de nieuwe patch
Naast de 2 bestaande "There was an error reading from gamespy" en "crash to desktop", nu ook een 3e in de aanbieding; speciaal voor AF'ers: het bevriezen van het scherm kort nadat je in de server bent, waarbij je niet meer ctrl+alt+del kunt en ook geen alt+tab, wat rest dan: de powerknop. zo gaat er niet veel tijd in dit tijd verprutsen zitten, nee zo gaat hier heel veel tijd in zitten, maar achja wat doe je eraan...nog maar een kleine 4 weekjes tot de nieuwe patch
Er zij een aantal makkelijke dingen die je kan doen om meer punten te krijgen, bijvoorbeeld samen met een vriendje die support is ergens staan en de hele tijd handgranaten gooien, vriendje resupplied je en hij krijgt een hoop punten daarvoor. Zeer kansloosTijgert schreef op zondag 18 juni 2006 @ 19:25:

Wat is kansloos? De mogelijkheid die in het spel zit om op deze manier punten te behalen? Als EA/DICE dit niet wil hebben moeten ze deze mogelijkheid uit het spel halen, simpeler kan de oplossing niet zijn. Om nou mensen dingen te gaan verbieden terwijl die wel mogelijk zijn in het spel zal nooit werken.
Mensen zijn resourcevol en ze zullen altijd wel weer een andere mogelijkheid vinden om misbruik te maken van exploits die de massa niet leuk vind. Zoals gezegt, uit het spel halen bij een volgende patch maar ja...
//edit: de stats in het algemeen hebben toch totaal géén betekenis. Om maar een voorbeeld te noemen, je neemt de sniperclass en gaat vrolijk de hele ronde in een tank lekker kills maken
Mensen zijn resourcevol en ze zullen altijd wel weer een andere mogelijkheid vinden om misbruik te maken van exploits die de massa niet leuk vind. Zoals gezegt, uit het spel halen bij een volgende patch maar ja...
//edit: de stats in het algemeen hebben toch totaal géén betekenis. Om maar een voorbeeld te noemen, je neemt de sniperclass en gaat vrolijk de hele ronde in een tank lekker kills maken

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2006 20:03 ]
Verwijderd
Goed gedaan want ik me een vorige week herrinneren hoe ik op een map ook zoiets had als commander op Karkland. Zaten nog 2 gasten van MEC in het Hotel hoorde ik en waren er met geen mogelijk uit te krijgen. Ik heb uiteindelijk omdat alle andere vlaggen waren veroverd veel arty erop gegooid en dat hielp wel.Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 16:36:
MAAR! kan iemand me uitleggen hoe die glitch dan werkt dat ze in het Hotel kunnen komen?
men neemt:Tijgert schreef op zondag 18 juni 2006 @ 19:25:
- 1 medic (team 1)
- 1 slachtoffer (team 1)
- 1 gast die het slachtoffer telkens ombrengt (team 2)
ga snel bf2 kopen dan weet je waar het over gaat
Ik ken um, zwaar beroerd en 100% BF2-AF bug. Irritante is namelijk dat de game wel vast zit maar je computer niet. Teamspeak gaat dan bij mij gewoon prima door namelijk.Thrills33ka schreef op zondag 18 juni 2006 @ 19:30:
nou ik heb een mooie nieuwe vastloper.
speciaal voor AF'ers: het bevriezen van het scherm kort nadat je in de server bent, waarbij je niet meer ctrl+alt+del kunt en ook geen alt+tab, wat rest dan: de powerknop.
Kortom hoerig. Ik vraag me ook steeds meer af hoe nieuwe patches en boosterpacks getest worden. Slecht imo. Echt super slecht. Wat dat betreft wellicht niet zo gek dat ze het publiek bij de volgende ronde laten testen ipv handjevol betatesters.
Je zal altijd wel gewone spelfuncties uit kunnen buiten maar om het daarom goed te keurenVerwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 20:00:
Wat is kansloos? De mogelijkheid die in het spel zit om op deze manier punten te behalen? Als EA/DICE dit niet wil hebben moeten ze deze mogelijkheid uit het spel halen, simpeler kan de oplossing niet zijn. Om nou mensen dingen te gaan verbieden terwijl die wel mogelijk zijn in het spel zal nooit werken.
Als ik me goed kan herinneren heeft EA in een van de eerste patches een aantal restricties toegevoegd waardoor je maar een x aantal support punten per tijdseenheid kon halen? Dat is denk ik een van de weinige dingen die de ontwikkelaar ertegen kan doen, voor de rest heb je fatsoenlijke spelers nodig.
Men jankt snel en roept vaak dingen statspadden.Tijgert schreef op zondag 18 juni 2006 @ 19:25:
wat wel padden is:
- "bugs" misbruiken, bijvoorbeeld repairen van busje in water
- samen met een bekende samenwerken (kill-revive bijvoorbeeld)
Armorwhoren, baserapen, ownen: allemaal geen statspadden, hoewel het wel mega lame kan zijn
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
Wat denk je dat we de afgelopen weken aan het doen zijn?OzBoz schreef op zondag 18 juni 2006 @ 20:21:
[...].
Kortom hoerig. Ik vraag me ook steeds meer af hoe nieuwe patches en boosterpacks getest worden. Slecht imo. Echt super slecht. Wat dat betreft wellicht niet zo gek dat ze het publiek bij de volgende ronde laten testen ipv handjevol betatesters.
En wij trappen er natuurlijk in.

Als men wil dat een spel niet gespeelt kan worden zoals het nu gebeurd dan moeten ze het veranderen ja, ze moeten die mogelijkheid niet aanbieden. En over je vergelijking: ja er zijn mensen die dit doen en bij jou voorbeeld is het niet zo gemakkelijk om d.m.v. wat nulletjes en eentjes een oplossing aan te bieden, met Battlefield kan dat wel.fsfikke schreef op zondag 18 juni 2006 @ 21:03:
[...]
Je zal altijd wel gewone spelfuncties uit kunnen buiten maar om het daarom goed te keuren('ja de de deur was niet op slot, dan mag ik toch naar binnen gaan en alles meenemen wat ik wil?')
Als ik me goed kan herinneren heeft EA in een van de eerste patches een aantal restricties toegevoegd waardoor je maar een x aantal support punten per tijdseenheid kon halen? Dat is denk ik een van de weinige dingen die de ontwikkelaar ertegen kan doen, voor de rest heb je fatsoenlijke spelers nodig.
Maar wees allemaal eens eerlijk: in hoeverre hebben die statistieken nu eigenlijk een functie. Behalve dat je voorrang kan krijgen bij het commanderen zijn er geen functies die jouw speelplezier om zeep kunnen helpen? Voorzover ik het allemaal lees op verschillende fora is het puur en alleen om de status waar je ingame weinig tot geen voordelen mee krijgt.
Maar goed eerlijk is eerlijk, persoonlijk denk ik big deal maar klaarblijkelijk zijn er een hele hoop mensen die wel om die cijfertjes geven. Zonde eigenlijk, men is meer bezig met deze cijfertjes dan daadwerkelijk van de game te kunnen genieten (en als je sommige admins eens bezig ziet met spelers controleren heb ik medelijden met hun, maar ach als zij dat leuk vinden wie ben ik eigenlijk om daar wat van te zeggen
//edit: de unlock wapens die je kan krijgen d.m.v. je stats is te verwaarlozen, alle wapens vereisen een eigen skill en kwa kracht/power/hoe je het noemen wilt lijken ze allemaal op elkaar dus dat zou geen argument moeten zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2006 21:36 ]
absoluut niet mee eens! Neem bijvoorbeeld de sniper klasse:
-standaard sniperwapen: niet slecht
-M95: slechter dan de standaard sniper IMHO maar heeft als enige voordeel dat ie door gepantserd glas kan schieten.
-L96A1: meest machtige sniperwapen waarmee je gewoon gastjes letterlijk ''maait''.
-M95: slechter dan de standaard sniper IMHO maar heeft als enige voordeel dat ie door gepantserd glas kan schieten.
-L96A1: meest machtige sniperwapen waarmee je gewoon gastjes letterlijk ''maait''.
[ Voor 5% gewijzigd door Jorn1986 op 18-06-2006 22:06 ]
Waarom is die L96 dan zo goed? je hebt nog steeds een headshot nodig voor 1 shot 1 kill.
Ja, maar het gaat ook om de afbuiging van de kogel over een grotere afstand.Tijgert schreef op zondag 18 juni 2006 @ 22:33:
Waarom is die L96 dan zo goed? je hebt nog steeds een headshot nodig voor 1 shot 1 kill.
Bij de M95 is dit echt verschrikkelijk, ding is nou niet bepaald accuraat. De L96A1 daarentegen heeft een afwijking van hoogstens een centimeter op 100 meter afstand, waarmee je dus veel makkelijker mensen een headshot kan geven
Zo, ook maar weer eens BF2 opgestart na ongeveer 3 maanden van niet spelen. Heb me erg vermaakt op de i3d NOD server, lekker in mashtuur liggen snipen, wat een gewillige targets weer
. Als iedereen van beide teams een beetje leuk meedoed is het gewoon een topspel
.
Wel jammer dat om de zoveel tijd teamswitches voorkomen, dat blijft irritant. Heb je net je plekje in een team gevonden (driver/piloot/sniper/assault menneke) krijg je een switch voor je kiezen
.
Wel jammer dat om de zoveel tijd teamswitches voorkomen, dat blijft irritant. Heb je net je plekje in een team gevonden (driver/piloot/sniper/assault menneke) krijg je een switch voor je kiezen

Verwijderd
Ja, teamswitches zijn irritant. Overkomt me niet zovaak meer gelukkig. De nieuwe trend lijkt te zijn het switchen naar het winnende team. Echt dat iedereen aan het begin van de nieuwe round switcht naar het team dat de vorige round gewonnen heeft.Technicality schreef op maandag 19 juni 2006 @ 00:11:
Zo, ook maar weer eens BF2 opgestart na ongeveer 3 maanden van niet spelen. Heb me erg vermaakt op de i3d NOD server, lekker in mashtuur liggen snipen, wat een gewillige targets weer. Als iedereen van beide teams een beetje leuk meedoed is het gewoon een topspel
.
Wel jammer dat om de zoveel tijd teamswitches voorkomen, dat blijft irritant. Heb je net je plekje in een team gevonden (driver/piloot/sniper/assault menneke) krijg je een switch voor je kiezen.
Dat is pas irritant. De betreffende round wordt dan vaak echt fukced up, aangezien de autobalance pas vaak in werking wordt gesteld als het enorme team praktisch alle flags al ingenomen heeft....
Verwijderd
Join een squad en je zal hiervan geen last meer hebbenTechnicality schreef op maandag 19 juni 2006 @ 00:11:
Zo, ook maar weer eens BF2 opgestart na ongeveer 3 maanden van niet spelen. Heb me erg vermaakt op de i3d NOD server, lekker in mashtuur liggen snipen, wat een gewillige targets weer. Als iedereen van beide teams een beetje leuk meedoed is het gewoon een topspel
.
Wel jammer dat om de zoveel tijd teamswitches voorkomen, dat blijft irritant. Heb je net je plekje in een team gevonden (driver/piloot/sniper/assault menneke) krijg je een switch voor je kiezen.
Heb ik vorige week ook vaker gehad met AF.....ik dacht al dat het van het warme weer kwam.speciaal voor AF'ers: het bevriezen van het scherm kort nadat je in de server bent, waarbij je niet meer ctrl+alt+del kunt en ook geen alt+tab
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Al ben je commander kan je zelfs geswitcht worden dus dat helpt geen eene fuck helaasVerwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 07:14:
Join een squad en je zal hiervan geen last meer hebben
L96A1 is gewoon een M24 met een betere zoom view imho. Moet wel zeggen dat zonder de L96A1 de sniper class 3 keer niks was als je geen USMC was/bentKazu schreef op zondag 18 juni 2006 @ 23:43:
Ja, maar het gaat ook om de afbuiging van de kogel over een grotere afstand.
Bij de M95 is dit echt verschrikkelijk, ding is nou niet bepaald accuraat. De L96A1 daarentegen heeft een afwijking van hoogstens een centimeter op 100 meter afstand, waarmee je dus veel makkelijker mensen een headshot kan geven

Trouwens over dat BFroe.com =>
Er is niks leukers dan een 32 of 40 man server met 64 maps !! Hoe kan je zoiets verbieden ?!?! Daarnaast zijn zonder zulke servers bepaalde eisen gewoon niet haalbaar zonder een shitload aan geluk§ High Points Servers
Ik weet eindelijk waar hij het over heeft \o/bvk schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 01:08:
Ik ben waarschijnlijk een makkelijke sitting duck geweest, waarbij je niet eens op de naam let:
[SDEM]bvk
@ Dailan Plant (Na weer eens een geweldige server crash brought toy ou by EA
As said : Dat is zo in het echt ookOn topic:
Ik neem aan dat de MEC en Chinese chopper dezelfde "draai maar rond" afwijking hebben, maar dat klopt toch niet? Als je in de pilot positie stil hangt tenminste, zou je verwachten dat de chopper in de gunner positie gewoon zo blijft hangen?
Verder een groot verzoek aan iedereen : Mocht je lekker in een APC/Tank/Mobile AA willen gaan knallen wees a.u.b. een Engineer !!!
* nero355 dit weekend constant Medics in die dingen zag rijden, leuk als je een Tank+APC tegenkomt die WEL samen werken
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Tegen high-point servers wordt niet opgetreden, het is dan ook nog steeds een punt van discussie.
Knife/pistol servers echter....
Knife/pistol servers echter....
Mwa, het fijne aan die M95 is dat kaliber. Door glas heen schieten is een leuke bijkomstigheid (en handig als je een het baserapen bentsjaakhaar schreef op zondag 18 juni 2006 @ 22:05:
absoluut niet mee eens! Neem bijvoorbeeld de sniper klasse:
Sowieso, voor mij:
L96A1 = afstandswapen!
Met dat ding hoor je gewoon op een kilometer afstand ergens verscholen te liggen, daar is hij ook voor gemaakt. Weinig bullitdrop (waar ik niet in wil geloven, want ik heb het al een paar keer geprobeerd (boven iemands hoofd mikken), maar bij mij werkt het echt niet
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Verwijderd
Ik vind niet dat je tegen High-points kan en mag optreden. Het is geen stats-padden. Je kunt hogere punten halen omdat de ronde langer duurt en je dus langer de tijd hebt om jouw share van die 250 (?) tickets te pakken. Er wordt niet valsgespeeld en over het algemeen vind ik dergelijke servers qua stabiliteit (lees: fps, ping, CTD´s) stukken beter dan een afgeladen 64-er. En daarmee ook lekkerder spelen. Daar komt bij dat je langer in een team zit wat weer de teamplay bevorderd. Dus eigenlijk moet het helemaal geen discussie zijn. EA krijgt gewoon zijn centjes voor 64-er terwijl er maar 32 gamers zijn. Dus eigenlijk zou EA dergelijke servers alleen maar moeten aanmoedigen want dit zijn goudmijntjes voor hunDaMorpheus schreef op maandag 19 juni 2006 @ 09:28:
Tegen high-point servers wordt niet opgetreden, het is dan ook nog steeds een punt van discussie.
Knife/pistol servers echter
Met minder mensen op een te grote map spelen is leuk. Dan krijg je echt het gevoel dat een map groot is, en dat er te veel te doen is. Het hangt wel een beetje van de map af. Warlord en Karkand zijn perfect, omdat daar helemaal geen vliegtuigen of heli's zijn.
Het zou wel jammer zijn als ze dat soort servers aanpakken. Ook retesuf eigenlijk, want als je met weinig mensen op een "gewone" server speelt is het effect eigenlijk hetzelfde. Overigens wist ik niet dat zoiets verboden was (net als k&p, tot ik dat hier las). Eerlijk gezegd ga ik er ook vanuit dat als iets ranked is, het te vertrouwen is.
Het zou wel jammer zijn als ze dat soort servers aanpakken. Ook retesuf eigenlijk, want als je met weinig mensen op een "gewone" server speelt is het effect eigenlijk hetzelfde. Overigens wist ik niet dat zoiets verboden was (net als k&p, tot ik dat hier las). Eerlijk gezegd ga ik er ook vanuit dat als iets ranked is, het te vertrouwen is.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
M95 hoort gewoon #1 te zijn, maar ja helaas...Equalized schreef op maandag 19 juni 2006 @ 10:14:
Mwa, het fijne aan die M95 is dat kaliber. Door glas heen schieten is een leuke bijkomstigheid (en handig als je een het baserapen bent), maar dat hij bodyarmor (Support, Assault, AT) negeert is vele malen fijner. Veel mensen vergeten dat, maar als jij met een M24 op de buik van een Support met full health schiet, heeft hij maar ongeveer 50% damage. En ik doe vaak aan rush snipen (lees: met je sniperrifle lekker naar het front gaan, en dan lekker knallen) dus dan is dat zware kaliber wel handig.
Jij moet gewoon effe wachten tot je nieuwe PC in elkaar zit eindelijk en dan lekker op 1600x1200 ofzo gaan gamen met alles voluit dan lukt het vast veel beterSowieso, voor mij:
L96A1 = afstandswapen!
Met dat ding hoor je gewoon op een kilometer afstand ergens verscholen te liggen, daar is hij ook voor gemaakt. Weinig bullitdrop (waar ik niet in wil geloven, want ik heb het al een paar keer geprobeerd (boven iemands hoofd mikken), maar bij mij werkt het echt niet![]()
)
Wel een kleine note => Soms gaat het bij mij ook helemaal 0,0 maar als het eenmaal lekker gaat dan zit je zo aan je Expert al heb je de uurtjes niet
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Sinds afgelopen woensdag heb ik last van CTD´s vanaf het moment dat ik een server wil joinen. Zodra ik de knop aanklik: Join Server Krijg ik een zwart scherm en een seconde later zit ik op mijn desktop. Dit gebeurd elke keer, computer opnieuw opstarten, andere account inloggen, 800*600 (low). niets helpt. Het gekke is dat ik niets aan BF2 heb veranderd het begon gewoon in een keer.
Voorheen had ik hier nooit last van, hooguit een CTD ná het laden van de map (99%) En dat gebeurde meestal maar 1 keer per dag. Daarna kon ik altijd gewoon spelen. Het gebeurde af en toe dat de server eruit knalde maar daar heeft iedereen last van.
Ik heb hem met de incremental patch geïnstalleerd maar daar had ik dus zoals beschreven weinig tot geen problemen mee. Zijn er meer mensen die hier last van hebben sinds woensdag of dit eerder hebben meegemaakt zonder iets gedaan te hebben met BF ?
Voorheen had ik hier nooit last van, hooguit een CTD ná het laden van de map (99%) En dat gebeurde meestal maar 1 keer per dag. Daarna kon ik altijd gewoon spelen. Het gebeurde af en toe dat de server eruit knalde maar daar heeft iedereen last van.
Ik heb hem met de incremental patch geïnstalleerd maar daar had ik dus zoals beschreven weinig tot geen problemen mee. Zijn er meer mensen die hier last van hebben sinds woensdag of dit eerder hebben meegemaakt zonder iets gedaan te hebben met BF ?
Ik vind dat lichtste sniper geweer best wel ok, je moet gewoon met de bullit drop rekening houden en dan heb je elke keer een headshot. Dat hij semi auto is is ook heel fijn, mis je een keer dan kan je meteen weer schieten.L96A1 is gewoon een M24 met een betere zoom view imho. Moet wel zeggen dat zonder de L96A1 de sniper class 3 keer niks was als je geen USMC was/bent
Verwijderd
Hi de vraag die wil stellen hier gaat er om heb hier breedbeeld lcd (tv) van samsung 66cm ik krijg de, beeld niet hoger als 1024/768 hoe kan dat.
Me pc is een AMD64 3500+ / 1024Mb intergeheugen me videokaart is 6800GT/128MB.
Heb van de week een schone instal gedaan alle update er op ook videokaart maar krijg hem niet hoger, als 1024/768.
In de video setup van spel bf2 komt er ook niet hoger als 1024/768 voor dat vindt ik ook al zo raar.
Heb van de week een schone instal gedaan alle update er op ook videokaart maar krijg hem niet hoger, als 1024/768.
In de video setup van spel bf2 komt er ook niet hoger als 1024/768 voor dat vindt ik ook al zo raar.
Vooral in de eerste paar delen is ongeveer elke vijfde posts er een met de vraag hoe je custom reso's kan instellen 
Tip: -help achter de snelkoppeling plakken
Tip: -help achter de snelkoppeling plakken
[ Voor 22% gewijzigd door fsfikke op 19-06-2006 13:01 ]
Het lijkt mij dat de resolutie van je lcd-tv niet hoger kan. Alleen de hele grote en dure modellen kunnen hoger.Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:52:
Hi de vraag die wil stellen hier gaat er om heb hier breedbeeld lcd (tv) van samsung 66cm ik krijg de, beeld niet hoger als 1024/768 hoe kan dat.
- weg met de incremental patch; installeer de fullVerwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:27:
Sinds afgelopen woensdag heb ik last van CTD´s vanaf het moment dat ik een server wil joinen. Zodra ik de knop aanklik: Join Server Krijg ik een zwart scherm en een seconde later zit ik op mijn desktop. Dit gebeurd elke keer, computer opnieuw opstarten, andere account inloggen, 800*600 (low). niets helpt. Het gekke is dat ik niets aan BF2 heb veranderd het begon gewoon in een keer.
- wis video.con uit profiles en stel opnieuw in
- wacht voortaan ALTIJD ca. 10 seconden voordat je op JOIN GAME drukt.
Klaar.
Verwijderd
-Kan ik die Full er gewoon overheen klappen of moet ik BF Vanilla, AF en 1.3 (full) weer opnieuw installen?gyedema schreef op maandag 19 juni 2006 @ 13:03:
[...]
- weg met de incremental patch; installeer de full
- wis video.con uit profiles en stel opnieuw in
- wacht voortaan ALTIJD ca. 10 seconden voordat je op JOIN GAME drukt.
Klaar.
-Videos.con zijn de intro filpmjes neem ik aan. Maar wat bedoel je met opnieuw instellen
- 10 sec -> Komt voor de (spreekwoordelijke) Bakker!
Thx !
/edit:
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2006 13:38 ]
Ik heb na de increm patch de volledige er gewoon overheen gezet, gaat nog altijd perfect 
Videos.con is een bestandje met alle videokaart instellingen, die even verwijderen en hij maakt een nieuwe aan. Soms verhelpt dit problemen.
Videos.con is een bestandje met alle videokaart instellingen, die even verwijderen en hij maakt een nieuwe aan. Soms verhelpt dit problemen.
[ Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 19-06-2006 13:21 ]
Verwijderd
Samsung breedbeeld lcd tv hd ready xbox360 zit er op die draaid ook gewoon op 720P me pc werk blad staat gewoon op 1360/768 dus hij kan wel hoger aan als 1024/768.SymenGT schreef op maandag 19 juni 2006 @ 13:02:
[...]
Het lijkt mij dat de resolutie van je lcd-tv niet hoger kan. Alleen de hele grote en dure modellen kunnen hoger.

Het probleem wat Sarin_787 had heb ik ook een paar dagen geleden gehad. Zomaar uit het niets, heel vreemd. Rare was ook dat zowel Hitman als BF2 na het laden crashten, dus heb ik de oude ForceWare drivers er weer op gezet en nu doet alles het weer
- Full kan er gewoon overheen; heeft tenminste bij mij geen problemen opgeleverdVerwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 13:14:
[...]
-Kan ik die Full er gewoon overheen klappen of moet ik BF Vanilla, AF en 1.3 (full) weer opnieuw installen?
-Videos.con zijn de intro filpmjes neem ik aan. Maar wat bedoel je met opnieuw instellen
- 10 sec -> Komt voor de (spreekwoordelijke) Bakker!
Thx !
/edit:Fsfikke
- video.con staat in mijn documenten/battlefield2/profiles en dan bij 0001 en default dacht ik zo uit mijn hoofd. Die even weggooien en dan moet je opnieuw bij options-video je instellingen opnieuw doen
vorig week bf2 delux gehaald ,
en begin mij geduld echt te verliezen. spontane crashes ? connection error ? 4 maal verscheidene srvers proberen te joinen en daarna spontaan een crash te krijgen ?
ik krijg er zowat een hartverzakking van.
en begin mij geduld echt te verliezen. spontane crashes ? connection error ? 4 maal verscheidene srvers proberen te joinen en daarna spontaan een crash te krijgen ?
Verwijderd
"Welcome to EA Bugfield 2" Ik zou zeggen: Get used to it.fusion.fake schreef op maandag 19 juni 2006 @ 15:29:
vorig week bf2 delux gehaald ,
(met een beetje geluk is het over een weekje of 4 opgelost met de patch 1.4
Alleen, wat moeten ze daarna weer oplossen :Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 15:37:
[...]
"Welcome to EA Bugfield 2" Ik zou zeggen: Get used to it.
(met een beetje geluk is het over een weekje of 4 opgelost met de patch 1.4)
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Je kan me ook gewoon vertellen waarom het erg is dat mensen hun stats op oneerlijke wijze opkrikken. Ik ga natuurlijk niet een spel kopen waarin iedereen alleen maar over stats loopt te zeuren (ik hou ook niet van mmorpgs e.d. om die reden
Meestal gaat dit als volgt:Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 19:51:
[...]
Je kan me ook gewoon vertellen waarom het erg is dat mensen hun stats op oneerlijke wijze opkrikken. Ik ga natuurlijk niet een spel kopen waarin iedereen alleen maar over stats loopt te zeuren (ik hou ook niet van mmorpgs e.d. om die reden).
"Woei, ik heb vandaag 15 knife kills gemaakt, 'ns kijken hoe hoog ik in de knife K/D ranking sta.."
"Hey, die op nummer 1 staat heeft 320530 knife kills en is pas Staff Sergeant, wel g^%$^"
Iets in die richting is het meestal, waardoor mensen zich aan statspeddlers ergeren
Nieuw probleem ...
Ik heb mijn KPN Experia box via Planet ontvnagen, alles netjes geinstalleerd en als ik nu BF2 opstart dan werkt alles, totdat ik in de server zit en mijn wapen mag kiezen. Dan weigeren mijn muis en keyboard dienst.
Dit was vlak ervoor met mijn Speedtouch nog okee, of is dit wel een heel toevallige toevalstreffer, ik baal in iedergeval echt mega vet, ik heb BF2, BF2 SF en EURO FORCES en ARMORED FURY netjes gekocht en nu kan ik helemaal geen ene f*ck meer spelen
Excuses voor die zin, maar het is wel de beste omschijrving voor wat ik nu voel ... Systeem is helemaal nisk gewijzigd en alles loopt perfect, maar dit is weer zo'n vage fout die er nooit meer uitkomt waarschijnlij. Heb al een hele verse installatie van alles gedaan inclusief Windows.
Ik ga nu nog proberen of patch 1.22 wel werkt want ik baal me gek nu
Ik heb mijn KPN Experia box via Planet ontvnagen, alles netjes geinstalleerd en als ik nu BF2 opstart dan werkt alles, totdat ik in de server zit en mijn wapen mag kiezen. Dan weigeren mijn muis en keyboard dienst.
Dit was vlak ervoor met mijn Speedtouch nog okee, of is dit wel een heel toevallige toevalstreffer, ik baal in iedergeval echt mega vet, ik heb BF2, BF2 SF en EURO FORCES en ARMORED FURY netjes gekocht en nu kan ik helemaal geen ene f*ck meer spelen
Excuses voor die zin, maar het is wel de beste omschijrving voor wat ik nu voel ... Systeem is helemaal nisk gewijzigd en alles loopt perfect, maar dit is weer zo'n vage fout die er nooit meer uitkomt waarschijnlij. Heb al een hele verse installatie van alles gedaan inclusief Windows.
Ik ga nu nog proberen of patch 1.22 wel werkt want ik baal me gek nu
goed nieuws!
Hoop dat na de volgende patch ik weer zorgeloos kan BF2-en en me niet meer druk hoef te maken over het wel of niet blijven op een server (connection lost enzo)... Hoewel dat vertrouwen wel weer even tijd nodig heeft om weer te herstellenCommunity Update - 6/16/06
Greetings,
The launch of Battlefield 2: Armored Fury has started off with great success, the maps have been great and the new scout choppers are introducing a whole new style of game play. Not surprisingly, there has been a lot of support and approval from the American community. Playing in Alaska, fields and Operation Road Rage make these maps a great change up in play. If not already, I suggest joining in the fun; it?s available for download at http://downloader.ea.com/products/en_US/bf2armor.
We recognize that this has been a very trying time for everyone who enjoys Battlefield 2 and are putting forth every effort to improve upon the issues that are causing some players frustration. The DICE team has been reviewing player feedback gathered from forums, email, and the ranker server providers in an effort to provide the best possible step forward from 1.3. While this work has been highly focused on bug fixing the team has also managed to put some work towards new content.
Some groups have noticed the testing of a new map ?Road to Jalalabad? being run on our test servers. This map will be included in our next patch release and is not part of a new booster pack. Some of the items on the change list for this next step are:
Reversion: Allowing unlocks on unranked servers
Fix/Reversion: We fixed the issue preventing mod teams from running multiple game modes in one map list.
Tuning: We have lowered the number of players needed to start a ranked game.
Tuning: We have made some modifications to the vehicle drop feature introduced in 1.3. These changes should reduce the overall impact of "cartillery" on game play.
Crash Fix: We have located and fixed a crash connected to 1.3.
These are only a small portion of the fixes being worked on for our next step. We would also like to announce that we will be holding an Open Beta in early July for this next patch. We will have public servers hosted, Beta files available on mirror sites, and specific threads for feedback during this Beta period hosted on the EA forums.
As always keep your eyes on this space for all the latest Battlefield News.
-The DICE Battlefield Team
[ Voor 6% gewijzigd door Jorn1986 op 19-06-2006 21:07 ]
Als je een beetje goed had opgelet was je deze drie dagen geleden als tegengekomen, maar
Toch leuk dat je dit nog even post om het overzichtelijk te houden!
Vraagje:
Ik beschik over 2 computers, en nu wil ik samen gaan oefenen met nog een andere jongen op een eigen lokale server met onderandere formatie vliegen. Kan dit gewoon op dezelfde code, aangezien ik battlefield maar één keer heb gekocht?
Want als ik met die twee computers online ga gamen, worden ze dan alletwee overal gebanned en is dan mn battefield code verpest? Dat wil ik namelijk niet riskeren!
Bedankt!
Ik beschik over 2 computers, en nu wil ik samen gaan oefenen met nog een andere jongen op een eigen lokale server met onderandere formatie vliegen. Kan dit gewoon op dezelfde code, aangezien ik battlefield maar één keer heb gekocht?
Want als ik met die twee computers online ga gamen, worden ze dan alletwee overal gebanned en is dan mn battefield code verpest? Dat wil ik namelijk niet riskeren!
Bedankt!
ow sorry ik kijk niet elke dag en wist dus niet of ie al voorbij was gekomen...Nap schreef op maandag 19 juni 2006 @ 21:29:
Als je een beetje goed had opgelet was je deze drie dagen geleden als tegengekomen, maar

Verwijderd
Tss, lees je niet eens alle nutteloze berichten helemaal doorsjaakhaar schreef op maandag 19 juni 2006 @ 21:38:
[...]
ow sorry ik kijk niet elke dag en wist dus niet of ie al voorbij was gekomen...

Op een lokale server kan het wel, maar op internet kom je er niet op. Je krijgt dan gelijk aan het begin al een melding dat je key al in gebruik is. Dat hebben mijn broer en ik ook, en we hebben het geprobeerd op internet. Niks geen ban ofso, alleen maar een klein meldingkje.Robbertz schreef op maandag 19 juni 2006 @ 21:32:
Vraagje:
Bedankt!
Veilig dus!
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2006 21:40 ]
Als het goed is kan je door een offline account aan te maken gewoon lannen, je key wordt dan niet gecontroleerd (als het goed is)Robbertz schreef op maandag 19 juni 2006 @ 21:32:
Vraagje:
Bedankt!
Prik me er niet op vast, want helemaal zeker weten doe ik het niet...
Edit: Te laat ^^
[ Voor 3% gewijzigd door Kazu op 19-06-2006 21:44 ]
Verwijderd
Ik ben nu Euro Forces weer even aan het downloaden ( al was het alleen maar om alle servers te kunnen joinen, dat rooie in mijn serverlijst kijkt niet zo prettig
). Ik heb nu staan BF2 vanilla> Amored Fury> 1.3 full patch.
Is het nu verstandig om na de installatie van EF, de 1.3 patch er nog een keertje overheen te gooien?
Of is het EF installeren en gaan?
Is het nu verstandig om na de installatie van EF, de 1.3 patch er nog een keertje overheen te gooien?
Of is het EF installeren en gaan?
Zo'n leuke reactie!!! Ik lach me rot hier (omdat ik het herken...Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 11:38:
Ligt eraan hoevaak je op die toets drukt. Het enige met e ingedrukt houden is dat je goed op moet letten wanneer je erin zit. Ik heb al wel s gehad dat k erin zat en er net zo hard weer uitging.

...en waarom?
Verwijderd
Mocht je alsnog geen last hebben van bugs kun je deze aanschaffen :Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 15:37:
[...]
"Welcome to EA Bugfield 2" Ik zou zeggen: Get used to it.
(met een beetje geluk is het over een weekje of 4 opgelost met de patch 1.4)
Bugster pack - Gold edition (all bugs included

Bron : http://www.totalbf2.com/f...79216&highlight=bug+cover
Verwijderd
Whahaha!! Die is sterk!Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 22:03:
[...]
Mocht je alsnog geen last hebben van bugs kun je deze aanschaffen :
Bugster pack - Gold edition (all bugs included)
[afbeelding]
Bron : http://www.totalbf2.com/f...79216&highlight=bug+cover
Dit topic is gesloten.
Let op:
Ook slow-chat, one-liners en andere nutteloze replies horen hier niet thuis!
Ook slow-chat, one-liners en andere nutteloze replies horen hier niet thuis!