[PC] Battlefield 2 - Deel XXXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.856 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Thrills33ka schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 21:19:
Modbreak:Dan doe je mij maar fijn e-mailen :Y)
nee want ik wil dit echt laten weten snap je het nu niet...
ik vraag me af of er meer mensen zijn die echt 90 ^% van de Armored Fury mappen een crash krijgt...
en wat is er op tegen om kritiek te hebben op EA...dit forum is toch om te discussieren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Thrills33ka schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 22:21:
[...]

ik vraag me af of er meer mensen zijn die echt 90 ^% van de Armored Fury mappen een crash krijgt...
en wat is er op tegen om kritiek te hebben op EA...dit forum is toch om te discussieren...
Wees nou verstandig en regel het gewoon met EA inplaats van hier je gal te spuien :/

Er zijn ook zat mensen die AF hebben gekocht, en die wél gewoon kunnen spelen. Je mag er wel over discussieren, maar zijken omdat EA een rukproduct heeft afgeleverd kan ik ook wel O-) .
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 19:09:
[...]

dus ze lopen me lekker te maken met die guns maar ik zal ze nooit kunnen unlocken tenzij ik SF koop? En die unlocks moet ik die dan alsnog verdienen of krijg ik die gelijk?
Vergeet trouwens niet dat je daar ook nog een paar leuke infantry based maps bij krijgt, en een hele shitload aan nieuwe features en voertuigen. (Lees: grijphaken, gasgranaten, quads) >:)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 11:27
Thrills33ka schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 22:21:
[...]

Klagen over modbreak = mailen.
Ongefundeerd bitchen over EA = niet in dit topic posten.
Zo moeilijk is het toch niet :?

Ervaringen delen op een nette en onderbouwde manier is geen probleem, maar hetgeen wat jij hiervoor 2 maal gepost hebt hoort hier _niet_ in dit topic thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:28
LOL..... net nog gebanned op een i3d server... die van "alleen goeie mappen".

Was mijn eigen schuld maar goed...

Ik was chopper pilot en wilde samen met mijn (tagged) maatje gaan vliegen. Zat er alleen eerder een ander nederlands kereltje bij me. Ik doe nog een paar keer "BAIL OUT" en vraag daar tussendoor "plz" want dat helpt nog wel es. Maar meneer zag niks anders dan dollartekens (lees: makkelijke kills als gunner) dus bleef stijf zitten. Na een paar rondje dramatisch gunneren (geen enkele TV missile was raak) vroeg ik opnieuw BAIL OUT terwijl mijn maatje er naast stond. Wederom was ie oost-indisch doof dus ik dacht even een bekende truuc uit de doos te toveren (gunner in het rood laten hangen zodat ie dood gaat en plek voor mijn maatje dus...)

Echter tot mijn grote ongeluk was deze held een admin. Hij begon te dreigen van "ik zou het niet doen want ik ben admin en dan ban ik je". Dus ik zeg "Boeie", ik vraag je om uit te stappen en dat doe je ook niet.

2 tellen later was ik idd gebanned.

Ik weet dat het mijn eigen schuld is maar als ie sportief was dan zou ie toch 2 clan members samen moeten laten spelen? Ik moet er wel om lachen..... boohoo mag ik niet meer op zijn server... mammieeeeee

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

JohnnyV27 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:05:

Ik was chopper pilot en wilde samen met mijn (tagged) maatje gaan vliegen. Zat er alleen eerder een ander nederlands kereltje bij me. Ik doe nog een paar keer "BAIL OUT" en vraag daar tussendoor "plz" want dat helpt nog wel es. Maar meneer zag niks anders dan dollartekens (lees: makkelijke kills als gunner) dus bleef stijf zitten. Na een paar rondje dramatisch gunneren (geen enkele TV missile was raak) vroeg ik opnieuw BAIL OUT terwijl mijn maatje er naast stond. Wederom was ie oost-indisch doof dus ik dacht even een bekende truuc uit de doos te toveren (gunner in het rood laten hangen zodat ie dood gaat en plek voor mijn maatje dus...)

Echter tot mijn grote ongeluk was deze held een admin. Hij begon te dreigen van "ik zou het niet doen want ik ben admin en dan ban ik je". Dus ik zeg "Boeie", ik vraag je om uit te stappen en dat doe je ook niet.

Ik weet dat het mijn eigen schuld is maar als ie sportief was dan zou ie toch 2 clan members samen moeten laten spelen? Ik moet er wel om lachen..... boohoo mag ik niet meer op zijn server... mammieeeeee
Beetje rare post van je.

De enige die niet sportief was ben je zelf. :O

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
nee, maar het is natuurlijk ook niet leuk als je 'n gunner hebt die geen zak raakschiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Iemand trouwens opgevallen dat sinds de 1.3 patch de AI vernaggeld is? Bots werken nog wel, maar lopen sneller 'stuk' op niet genavmeshde terrain. Jammer genoeg een side effect van de 1.3 patch. :'(

Anyway, vandaag de AF vehicles werkend gekregen met bots. Lekker met die guns van die kleine heli allemaal botjes neernaaien. Heerlijk oefenen :)

Let op dat deze modificatie niet heel simpel is, maar mochten mensen interesse hebben dan plaats ik wel een mini-tutorial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

nee, maar het is natuurlijk ook niet leuk als je 'n gunner hebt die geen zak raakschiet
Tja, we moeten het allemaal leren.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:46
Help!!!! schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:19:
[...]

Beetje rare post van je.

De enige die niet sportief was ben je zelf. :O
Dude, dat geeft hij ook zelf toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021

Ik begrijp je, een schele gunner is zooooo super irritant. Dat die noob nog admin is ook bij i3d, wat heeft die gedaan? Even een paar beheerders daar ****** ofzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:47

Stewie!

Keen must die!

Robbertz schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:55:
[...]

Ik begrijp je, een schele gunner is zooooo super irritant. Dat die noob nog admin is ook bij i3d, wat heeft die gedaan? Even een paar beheerders daar ****** ofzo :9
Die "noob" zal een gameserver huren en die zal het niet leuk vinden als er een gek hem ging teamkillen omdat die gek met een vriendje samen wilt spelen op de server waarvoor hij betaald.
Mooi toch dat die gek direct een kick kreeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? Wat bedoel je hiermee want ik begrijp het niet echt. Botste je met de heli ergens tegenaan? :/

Joh jij hebt helemaal gelijk en het verbaast me dat je niet gewoon bent gaan vliegen en plotseling gecrashed bent en dan snel *sorry* zei met Q om ff je 'onschuldige' crash te verbloemen. O-)
Super irritant als sommige gasten gewoon niet luisteren naar wat gevraagd wordt en voor eigen glorie gaan zelfs als blijkt dat ze binnen 3 sec alweer dood zijn omdat ze gewoon niet kunnen of willen leren spelen.

Hoe vaak maak je niet mee dat sommige noobs voertuigen kapen terwijl er een hele grote groep naar het slagveld wilt en om een ride schreeuwen. Of nog erger; Elke goeie beschikbare armor pakken,wegrijden om vervolgens ergens te gaan parkeren en wel zo dat ze gewoon een stilstaande schietschijf zijn voor de tegenstander. Om over de landmines maar te zwijgen die ze vaak niet zien liggen om vervolgens binnen 12 sec na hun eerste start weer terug te zijn op hun eerste spawnpoint. En dan laat ik die achterlijk denkwijze van een heli-kapen nog achterwege( Blackhawk) omdatze er doodleuk uit springen (zelfs als die vol zit met manschappen) omdat eikeltje rozenwater toevallig ff boven een bepaalt gebied wilde vechten en ff maar een heli voor wilde gebruiken om er snel te komen ipv gewoon met iemand mee te liften. Allemaal voorbeelden van situaties die jouw speelplezier vergallen omdat die eikels elke goeie kans die je krijgt om het spel te winnen gewoon door eigenwijs gedrag om zeep helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 21:25

Type-R

One Minute Shakin

Weet er iemand nog een (paar) goede Armored Fury servers?

pings van 130 schiet niet echt op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, mocht er iets fout gaan met dien voeding, dan kan ik er dus voor ongeveer 40 euro een goede sterke inzetten(eentje die bij Paradigit te koop is, want dan bouwen ze hem in)
Daarnaast = mocht het fout gaan, loopt mijn pc dan geen beschadigingen op door een te zwakke voeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 06:41:
Oke, mocht er iets fout gaan met dien voeding, dan kan ik er dus voor ongeveer 40 euro een goede sterke inzetten(eentje die bij Paradigit te koop is, want dan bouwen ze hem in)
Daarnaast = mocht het fout gaan, loopt mijn pc dan geen beschadigingen op door een te zwakke voeding?
I3d heeft een AF server, echter zitten daar niet echt veel mensen op

Filter eens op 'tv' servers. TV servers zitten meestal wel vol, zitten goed geskilde mensen op en heeft wel een aardige ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OCTheEagle schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 07:28:
[...]

I3d heeft een AF server, echter zitten daar niet echt veel mensen op

Filter eens op 'tv' servers. TV servers zitten meestal wel vol, zitten goed geskilde mensen op en heeft wel een aardige ping.
Volgens mij quote je de verkeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 06:41:
Alleen al voor die videokaart zou ik een sterkere voeding nemen, ik heb een 6800GT en heb er een 450Watt Realpower voeding inzitten, mijn zwager had een reeds bestaande PC ge-upgrade door er een 6600 in te zetten maar zijn standaard 300W voeding trok dit niet en heeft toen ook een sterkere voeding moeten kopen om de 6600 kaart tot zijn recht te laten komen!
Eagle quote de verkeerde post volgens mij! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Laatst online: 08-09 11:05

Trucje hoef je bij ons overigens ook niet uit te voeren, ongeacht op wie je hem toepast. :/

Het kan dan irritant zijn dat je gunner niets raak schiet. Ik heb ook van die rondes waarin al mijn TV guided misgaan, is dat genoeg reden om mij te TK (zelfs nog zonder de minpunten) zodat je een andere gunner hebt ?

Als JIJ nou sportief was geweest waren jij en je clanmate op een andere manier gaan spelen (HMMVV oid) ipv zelf statsgeil te zijn omdat je verwacht meer kill damage assists te krijgen.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
DaMorpheus schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 00:07:
[...]
Die "noob" zal een gameserver huren en die zal het niet leuk vinden als er een gek hem ging teamkillen omdat die gek met een vriendje samen wilt spelen op de server waarvoor hij betaald.
Mooi toch dat die gek direct een kick kreeg :)
Toch wel grappig om te zien dat de meningen telkens verdeeld en inconsequent zijn hier op het forum. Een tijdje terug poste ik dat ik als sniper in een tank zat en iemand vond dat hij als engineer recht had op de tank zodat ie samen met zijn maatje (met de APC) in het team belang kon spelen. Ik was toen aso dat ik de tank niet afstond.

Nu wil ik juist doen wat het beste is voor het team en ben ik ineens een gek die samen met een "vriendje" wilt spelen. Och met zulke beroerde gunners en doof-blinde admins is het voor mij een zegen dat ik op zijn server gebanned ben. Op zulke servers wil ik al niet eens spelen. Als hij er een harde plasser van krijgt om admin powers te hebben moet ie het vooral doen.

edit:
lees de post hierboven van tallman..... ik vind het leuk om met de chopper te vliegen... statsgeile mensen zijn hen die als eerste bij de chopper zijn en wanneer ze iemand aan zien komen rennen snel op de gunner seat gaan zitten. Ik vind juist het vliegen leuk en zorgen dat je je gunner een goeie positie geeft om tanks / APC's en enemy choppers uit te schakelen. assist punten schiet juist helemaal niet op. Als ik voor punten zou gaan zou ik wel samen met mijn "vriendje" in een tank en APC gaan zitten (map was Fushe btw.) en vlaggen overnemen.

[ Voor 22% gewijzigd door JohnnyV76 op 16-06-2006 08:21 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 11:30
...

missile was raak) vroeg ik opnieuw BAIL OUT terwijl mijn maatje er naast stond. Wederom was ie oost-indisch doof dus ik dacht even een bekende truuc uit de doos te toveren (gunner in het rood laten hangen zodat ie dood gaat en plek voor mijn maatje dus...)

....
met opzet teamkillen...daarvoor wordt je volgens mij op de meeste servers toch echt gebanned. Zeker als het enige doel ervoor is om toegang te krijgen tot een voertuig. Iin jouw geval de de gunnerseat van de helikopter voor je clanmate.

En dat je eerder een keer wordt uitgemaakt voor aso, omdat je de tank niet afstaat. Dat is toch wat anders dan teamkillen!

Zou toch te gek voor woorden zijn dat je je voertuig (plaats in een voertuig) moet afstaan, omdat een medegebruiker jouw plaats opeist voor een teammate...

[ Voor 10% gewijzigd door chrisO op 16-06-2006 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

JohnnyV27 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 08:16:
[...]

Toch wel grappig om te zien dat de meningen telkens verdeeld en inconsequent zijn hier op het forum. Een tijdje terug poste ik dat ik als sniper in een tank zat en iemand vond dat hij als engineer recht had op de tank zodat ie samen met zijn maatje (met de APC) in het team belang kon spelen. Ik was toen aso dat ik de tank niet afstond.

Nu wil ik juist doen wat het beste is voor het team en ben ik ineens een gek die samen met een "vriendje" wilt spelen. Och met zulke beroerde gunners en doof-blinde admins is het voor mij een zegen dat ik op zijn server gebanned ben. Op zulke servers wil ik al niet eens spelen. Als hij er een harde plasser van krijgt om admin powers te hebben moet ie het vooral doen.
Tja, zoveel mensen, zoveel meningen.Jij hebt nu hetzelfde gedaan wat je vorige keer niet voor een ander wilde doen (ookal waren het toen twee verschillende voertuigen). Volgens mij ben jij degene die inconsequent is ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 07:49:
[...]

Alleen al voor die videokaart zou ik een sterkere voeding nemen, ik heb een 6800GT en heb er een 450Watt Realpower voeding inzitten, mijn zwager had een reeds bestaande PC ge-upgrade door er een 6600 in te zetten maar zijn standaard 300W voeding trok dit niet en heeft toen ook een sterkere voeding moeten kopen om de 6600 kaart tot zijn recht te laten komen!
Eagle quote de verkeerde post volgens mij! >:)
Oke, ik kijk het aan, als er dus iets mis is koop ik voor 40 euro een sterkere voeding(of moet ik ook weer echt ATAX 2.0 = 60 euro voor 400 Watt)
Maar nu weet ik dus nog steeds niet, dat wanneer het te weinig blijkt, of er dingen kapot kunnen gaan, want daar ben ik eigenlijk bang voor.Dit is de voeding die er dus nu inkomt, en die ik dus misschien moet veravngen door sterkere. http://www.paradigit.nl/pdf/10009125v.htm

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 21:13:
[...]

Hoezo lopen ze je lekker te maken dan? Waar staat dat je die wapens kan krijgen dan. Dat zijn de wapens die in SF zitten...dat je ze ook kan gebruiken in BF2 vanilla is alleen maar mooi meegenomen.

Als je SF koopt krijg je een gelijk aantal unlocks als dat je met vanilla hebt verdiend.
Ik zie in mijn Vanilla menu bij BHFQ scherm altijd drie soorten wapens per kit.bijv. Sniper
1) M24
2) M95
3) L96A1

Ik ging ervan uit dat ik eerst alle kits een wapen moest unlocken voordat ik zeg maar de "2e level" wapens mocht unlocken... Vandaar dat ik zo baal want de wapens die ik zag staan zien er erg lekker uit en ik had er gewoon zin om ze te unlocken. Nu moet ik daar 30 euro voor neer pleuren en dan koop ik ze dus. Dat vind ik jammer. :|

Ik denk trouwens wel dat ik het doe ook vanwege de maps waar ik veel goeds over gehoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 08:55:
[...]

Ik zie in mijn Vanilla menu bij BHFQ scherm altijd drie soorten wapens per kit.bijv. Sniper
1) M24
2) M95
3) L96A1

Ik ging ervan uit dat ik eerst alle kits een wapen moest unlocken voordat ik zeg maar de "2e level" wapens mocht unlocken... Vandaar dat ik zo baal want de wapens die ik zag staan zien er erg lekker uit en ik had er gewoon zin om ze te unlocken. Nu moet ik daar 30 euro voor neer pleuren en dan koop ik ze dus. Dat vind ik jammer. :|

Ik denk trouwens wel dat ik het doe ook vanwege de maps waar ik veel goeds over gehoord heb.
L96A1 owned hard, maar Maps ownen nog harder, echt niet normaal, vanwege het efit dat je nu overal kan komen door Grapple hook en Zipline, dus bv op een balkon en dan onder vuur nemen vanaf daar(bv als iedereen North Bridge aanvalt, zit ik sneaky in een balkon daarop gericht, op 3 hoog, dat is zo enorm vet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was mijn eigen schuld maar goed... Bla bla 2 tellen later was ik idd gebanned.
Gelijk heeft ie, Als je zulke geintjes op een server flikte die ik zou beheren zou je van mij ook ban krijgen. Je kunt in BF2 niet altijd je zin krijgen, ´t is niet dieper, learn to life with it. En als je je dan zo onsportief gaat opstellen vraag je er zelf om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Alleen is het een EF wapen oorspronkelijk en kan je het niet in SF gebruiken alleen in Vanilla omdat je SF hebt : Makes sense 8)7
maar Maps ownen nog harder, echt niet normaal, vanwege het efit dat je nu overal kan komen door Grapple hook en Zipline, dus bv op een balkon en dan onder vuur nemen vanaf daar(bv als iedereen North Bridge aanvalt, zit ik sneaky in een balkon daarop gericht, op 3 hoog, dat is zo enorm vet.)
* nero355 kleine Grapple Hook verslaving opgelopen heeft O-)
Alleen Zipline vind ik zo kansloos :

- Snipen met een SVD of M95 zuigt keihard, alleen als je SAS bent met M24 is het leuk omdat je dan iets raakt tenminste :P
- Spec-Op zie ik nou niet echt als een aap door de stad slingeren ...

Conclusie : Ze moeten eens is heel snel de L96A1 in SF gooien !! [/sub]Of de M95 echt zo goed maken zoals die is, maar dat gaat ook nooit gebeuren... [/sub]
Equalized schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 17:49:
Klopt, daarom vind ik de DAO niet echt voor n00bs (hé nero355 ;) ). Maarja, als je iemand in een steegje met de DAO tegenkomt, kan je er donder op zeggen dat je de lul bent :). Trouwens, je gebruikt op afstand bursts met je G36E, zet hem eens op single shot en je zult merken dat je op afstand véél meer raakt.
:D
Om het nog maar eens te bevestigen : Ja dat ding is voor n00bs !! Ik heb zelf in SF een beetje de n00b zitten uithangen en dat ding maakt waay too easy kills :/
In Vanilla loop ik dan ook met een P90 rond tenzij ik MEC ben => Dat ding van hun ownz !!
TallManNL schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:36:
US medic normaal heeft een M16A2, deze is burst echter is geen variant op de M4, heeft ook al niet de dot scope van de m4.
Sorry maar het is toch echt een M4 hoor alleen helaas met burst dus :|

Ow ja dat gunner in het rood vliegen is gewoon je skills showen :+

[ Voor 3% gewijzigd door nero355 op 16-06-2006 09:31 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 08:43:
[...]

Oke, ik kijk het aan, als er dus iets mis is koop ik voor 40 euro een sterkere voeding(of moet ik ook weer echt ATAX 2.0 = 60 euro voor 400 Watt)
Maar nu weet ik dus nog steeds niet, dat wanneer het te weinig blijkt, of er dingen kapot kunnen gaan, want daar ben ik eigenlijk bang voor.Dit is de voeding die er dus nu inkomt, en die ik dus misschien moet veravngen door sterkere. http://www.paradigit.nl/pdf/10009125v.htm
Er zal niks kapot gaan maar vermoedelijk wel minder goed presteren dan het zou kunnen!

Als AT'er gebruik ik tegenwoordig als US en MEC het standaard wapen (MP5 en PP19) alleen die van PLA/China zuigt zo zwaar dat ik dan nog wel de DAO12 of P90 wil gebruiken!

@Nero355: Standaard medic wapen van de US is toch echt een M16A2, check de Wiki de M16A2 is ook een Assault Rifle en de M4 een Carbine!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is M16 inderdaad, en het is de grote sterke broer van de M4. WIj hebben de M16A2, oftwel de 2e revisie (verbeteringen), zo hebben we in EF de L85A2, en in BF2 de L85A1, oftwel die van EF is de verbeterde versie (in het echt was de L85A1 zeer gevoelig voor vuil)

Ik ben en blijf een G3 man, daar kan ik echt zo verschrikkelijk veel pijn mee doen.
Versla regelmatig tankwhores die spawnrapen in de "Best Combat Score" lijst die je na elke ronde kan zien.

Over mijn voeding, gelukkig gat er dus dan niks kapot, als er toch een sterker nodig is koop ik die,(advies, moet ik dan ATA 2.0 400 Watt?)

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
nero355 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:30:

Sorry maar het is toch echt een M4 hoor alleen helaas met burst dus :|
Dude, ga jij eens HEEL SNEL US medic spelen, een kill maken en kijken wat er in beeld verschijnt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:37:
Als AT'er gebruik ik tegenwoordig als US en MEC het standaard wapen (MP5 en PP19) alleen die van PLA/China zuigt zo zwaar dat ik dan nog wel de DAO12 of P90 wil gebruiken!
PLA standaard van AT is echt een proppeschieter inderdaad :X
@Nero355: Standaard medic wapen van de US is toch echt een M16A2, check de Wiki de M16A2 is ook een Assault Rifle en de M4 een Carbine!
:| Ik zou toch zweren ... wie laat er dan ook een M16 als een M4 uit CS eruitzien :+
TallManNL schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:57:
Dude, ga jij eens HEEL SNEL US medic spelen, een kill maken en kijken wat er in beeld verschijnt. :/
Sorry :> Ik zal maar niet meer in discussie gaan met de Übermedic als het om Medic wapens gaat :+
* nero355 dit serieus testen gaat dit weekend ...

[ Voor 23% gewijzigd door nero355 op 16-06-2006 10:00 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:28:
[...]
Gelijk heeft ie, Als je zulke geintjes op een server flikte die ik zou beheren zou je van mij ook ban krijgen. Je kunt in BF2 niet altijd je zin krijgen, ´t is niet dieper, learn to life with it. En als je je dan zo onsportief gaat opstellen vraag je er zelf om.
Heh leuke discussie....
leuk om te zien dat iedereen hier ineens een heilig boontje is dat zich altijd keurig netjes gedraagt en nooit eens iets uithaalt in een potje.... Net alsof ik de hele tijd elke gunner maar in het rood hang die in de chopper gaat zitten... sjonge jonge het hoort toch bij het spelletje.... wat zijn mensen toch opgefokt.... en ik had toch al in de eerste post gezegd dat het mijn eigen schuld was en toen ie ging dreigen voreg ik er idd zelf om en ik ben ook helemaal niet boos op die gast, ik moet er alleen om lachen... net als om de reacties hier. Ik weet zeker dat mensen anders spelen "in the field" dan zoals ze hier op het forum zeggen dat ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:58:
[...]

:| Ik zou toch zweren ... wie laat er dan ook een M16 als een M4 uit CS eruitzien :+
* nero355 dit serieus testen gaat dit weekend ...
Ze lijken ook erg op elkaar de M4 is een ingekorte versie van de M16 dacht ik!
succes met testen dan dit weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV27 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:01:
[...]Heh leuke discussie....
leuk om te zien dat iedereen hier ineens een heilig boontje is dat zich altijd keurig netjes gedraagt en nooit eens iets uithaalt in een potje.... Net alsof ik de hele tijd elke gunner maar in het rood hang die in de chopper gaat zitten... sjonge jonge het hoort toch bij het spelletje.... wat zijn mensen toch opgefokt.... en ik had toch al in de eerste post gezegd dat het mijn eigen schuld was en toen ie ging dreigen voreg ik er idd zelf om en ik ben ook helemaal niet boos op die gast, ik moet er alleen om lachen... net als om de reacties hier. Ik weet zeker dat mensen anders spelen "in the field" dan zoals ze hier op het forum zeggen dat ze doen.
Ik ben alles behalve een heilig boontje maar ingame houd ik wel rekening met eikels. Dat jij zulke grappen als normaal beschouwd en dat onder het tapijt veegt als "hoort bij het spelletje" kan ik niets aan doen. En nee, dit hoort niet bij het spelletje. Expres een TK maken is gewoon fout. Maakt niet uit wat voor reden. Dat je nog de schuld op jezelf neemt vind ik ook niet meer dan terecht. Maar goed waar maken we ons druk om? je "wilt" niet eens meer op die server spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
mee eens :)

iemand nog iets leuks meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV27 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:01:
[...]

Heh leuke discussie....
OKE NU ZEGGEN = wat is in rood hangen!?
En ps: als je wilt tken ga dat even lekker in Single Player doen, irriteer je alleen de Processor mee, en niet ons.
Of doe je het in MP zodat mensen boos worden? zoja, zeer sneu.
Tken is namelijk zo irritant en noob. We zitten te hopen op realisme en wat gaat vervolgens iedereen doen = Tken(ja moet je vooral veel doen in Irak), Bunnyhoppen(ja, zie je elke dag in Irak). Echt mensen die dat dopen moeten echt niet zeiken dat het realistisch is.
En het zijn zo enorm veel mensen die het doen (kan weer sinds screwup 1.3)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001

Tubby

or not to be

Mosterd na de maaltijd :P

In het rood hangen is je heli tot aan de rand van het veld vliegen en zorgen dat je copilot net buiten het veld hangt en jij (piloot) binnen het veld. Dan gaat ie vanzelf dood, technisch gezien geen tk :)

[ Voor 81% gewijzigd door Tubby op 16-06-2006 10:35 ]

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV27 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:25:
mee eens :)

iemand nog iets leuks meegemaakt?
Fijn. :)

Neuh, Rode vlaggetjes week. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liever dat dan erbij.
Mijn to own lijst:
1. Indien voeding problemen gaat geven, Paradigit verkoper
2. Bunnyhopers
3. Tkers
4. Noobs die wegrijden in hun eentje met een dikke apc (Armored Personel Carrier) of Humvee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:37:
[...]
4. Noobs die wegrijden in hun eentje met een dikke apc (Armored Personel Carrier) of Humvee
Ik rij ook altijd weg hoor, tenzij er mensen nog bij kunnen springen. Anders sta je namelijk tot sint juttemus te wachten op n00bs die aan het twijfelen zijn.

Veel erger vind ik n00bs die bij mij in de Jeep gaan zitten, ik gebruik dat ding als combo om te schieten en te rijden. En zo'n n00b gaat of in de gun zitten en ziet nix/schiet nix raak, of gaat in de driverseat zitten en rijd die jeep naar de godverdommenis

En bunny hoppen heeft geen zin meer, en ik zie het ook bijna nooit meer gebeuren.

[ Voor 33% gewijzigd door Tubby op 16-06-2006 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen ze niet een anti bunny hop regeling doen

Ik zit gewoon maar effe te denken hoor, Bijv: Na drie keer springen binnen 5 seconden krijg je hetzelfde Blurry-Vision als wanneer er een granaat vlakbij explodeerd.

Of wat meer random maar misschien ook leuker, Hoe meer je hopt binnen een bepaalde tijd Hoe groter de kans dat je wapen "jammed" Dat kan na twee kogels zijn (pang, pang, klik,klik,klik,klik - You have been killed by [playernick]), een half magazijn of gewoon direct. Dat betekent voor de hoppers dus dat ze hun eigen kansen aan het "verhoppen" zijn. Omdat de kans dat ze aan het einde van de game nog een werkend wapen hebben erg gering is. :p

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:30:
[...]

Tken is namelijk zo irritant en noob. We zitten te hopen op realisme en wat gaat vervolgens iedereen doen = Tken(ja moet je vooral veel doen in Irak), Bunnyhoppen(ja, zie je elke dag in Irak). Echt mensen die dat dopen moeten echt niet zeiken dat het realistisch is.
En het zijn zo enorm veel mensen die het doen (kan weer sinds screwup 1.3)
Dude, doe ff gewoon. In 't egt kan je toch ook niet door een tankshell worden geraakt en door een defibliriator ( of wat het dan ook is ) tot leven worden gewekt. Of gebombardeerd fwat dan ook..
Nu moet je niet zomaar een paar punten gaan vergelijken dat is gewoon het spel.. Als je geownt word door een bunnyhopper dan moet je niet zeiken maar beter worden en hem afschieten.. In het egt kan je ook geen oneindigt kogels meenemen of iemand beter maken door een pakketje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is mij ietwat te vaak gebeurd dat ik sta te wachten op teammates om in te kunnen stappen en vervolgens naar sint juttemus geschoten wordt :P Ik race gewoon weg als er ook maar een beetje dreiging is van vijandelijk vuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Het blijft tenslotte een public, iedereen voor zichzelf! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:45

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:11:
[...]

Ze lijken ook erg op elkaar de M4 is een ingekorte versie van de M16 dacht ik!
succes met testen dan dit weekend
Check deze site maar eens allemaal, elke gun wordt uitgebreid omschreven:

http://world.guns.ru/main-e.htm

Overigens ben ik dat maatje van JohnnyV en kan er dus over meepraten dat die gunner admin inderdaad wel érg hardnekkig in die chopper bleef zitten. Hij had makkelijk even die APC of Linebacker kunnen pakken die er ook stonden en die ik dan maar nam....

Daar JohnnyV en ik op elkaar ingespeeld zijn én over Teamspeak kunnen kletsen hadden we een einde kunnen maken aan de enemy chopper overheersing en de ronde kunnen winnen. Aan de andere kant vond ik hem TK'en zelf ook iets te drastisch, wij hadden ook die APC kunnen pakken alhoewel we dan alsnog door die enemy chopper te grazen waren genomen.

Met andere woorden, ik vond de TK begrijpelijk, maar had het zelf (waarschijnlijk) toch niet gedaan....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:45:
Het is mij ietwat te vaak gebeurd dat ik sta te wachten op teammates om in te kunnen stappen en vervolgens naar sint juttemus geschoten wordt :P Ik race gewoon weg als er ook maar een beetje dreiging is van vijandelijk vuur.
Je kunt ook in de buurt blijven om de footsoldiers wat bescherming te bieden, Als ze dan instappen kun je altijd nog vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warchaser schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:45:
[...]

Dude, doe ff gewoon. In 't egt kan je toch ook niet door een tankshell worden geraakt en door een defibliriator ( of wat het dan ook is ) tot leven worden gewekt. Of gebombardeerd fwat dan ook..
Nu moet je niet zomaar een paar punten gaan vergelijken dat is gewoon het spel.. Als je geownt word door een bunnyhopper dan moet je niet zeiken maar beter worden en hem afschieten.. In het egt kan je ook geen oneindigt kogels meenemen of iemand beter maken door een pakketje.
O, dus daarom gaan we het nog maar onrealistischer doen? O ik zeg niet dat ik wordt geowned door bunnyhoeren, ik cirkel gewoon om ze heen, maar het ziet er uit als een 12-jarige die met alle moeite toch mij wil killen, maar waarop ik hem een lading G3 stof geef, en dan mij uitmaken voor haxer, dat soort mensen zijn zo zwaar irritant.
Je meot gewoon normaal spelen, en niet bunnyhopen, in hotel gaan bij Karkand ect.
Defib tot leven is nog heel wat realistischer dan bunnyhoppen, want dat kan, ja oke als hij niet vol gaten zit. En als de mensen willen bunnyhoppen, doen ze dat maar lekker in Quake, of op een aparte server, of ze krijgen met mijn G3 te doen, want ze staan op mijn "Jachertje Wanted list".

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Je kunt ook in de buurt blijven om de footsoldiers wat bescherming te bieden, Als ze dan instappen kun je altijd nog vertrekken.
idd, je speelt toch in een TEAM? je MOET juist met je APC wat dekking bieden tegen vijandelijk vuur, lekker sportief als je dan aso weg scheurt.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Waarom klaagt iedereen over bunnyhoppen.?
Is het voor de klagers te moeilijk om een kill te maken ofzo.?
Ik bedoel de klagers willen alleen maar slachtoffers die een beetje in rondte kijken. Om zo toch een betere k/d ratio te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dCY schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:23:
Ik bedoel de klagers willen alleen maar slachtoffers die een beetje in rondte kijken. Om zo toch een betere k/d ratio te krijgen.
Nee, ze gaan best dood, maar het is zo irritant, zit je lekker een oorlogsspel te doen, met ja, wat onrealistische dingen, oke, kan zijn, och nog gewoon mooie oorlogsgame, zij het met fouten in oa teamwork.
Dan komt er gvd ineens een soldaat als een konijn voorbij, weg oorlogsspel gevoel, lijkt potverdomme Quake wel.
En op Awards en Rank (geeft vet gevoel, om dat te krijgen op je scherm) na vindt ik stats helemaal niet boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

In het rood hangen is geen TK hoor. Daarna een medic als gunner hebben of zelf medic zijn is trouwens wel handig om jezelf te healen eventueel en omdat het dan het makkelijkst gaat ;)

Maar wat ik veel erger vind dat wegrijden in een APC : Geen engineer zijn in wat voor armor dan ook en als ze dat wel doen dan vooral zo ver mogelijk uit elkaar rijden dat repairt zo handig |:(

Gelukkig zijn er ook spelers die het WEL snappen, maar dat zijn er zoo weinig dat de kans erop iets van 1:1000 is ofzo ...

* nero355 laatst lekkere ronde heeft gehad met 2 dudes die het wel snapten : Heel het level was schoongeveegd >:)

[ Voor 5% gewijzigd door nero355 op 16-06-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dCY schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:23:
Buiten dat het niet realisctisch is, dat is het hele spel namelijk niet maar dat terzijde. Vind ik Bunnyhoppen gewoon uitermate onsportief. Je krijgt ze wel dood maar ik erger me gewoon dood aan die eikels. Bunnyhoppen is gewoon not done, Net als tk voor een plane/heli/tank/apc/jeep/fun. Dat doe je gewoon niet.

En nee ik hoef echt geen makke lammetjes als slachtoffers, liever niet zelfs. Dat maakt het spel ook zo saai, Hoewel het af en toe wel een lekker gevoel geeft van: "He never knew where the shot came from." >:)
nero355 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:38:
In het rood hangen is geen TK hoor.
Fout, dat is het dus wel. Je krijgt er alleen geen -puntjes voor. Maar het is en blijft TK. Dus net als hierboven beschreven: Not Done!

-Correct me if I´m wrong-

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:38:
In het rood hangen is geen TK hoor. Daarna een medic als gunner hebben of zelf medic zijn is trouwens wel handig om jezelf te healen eventueel en omdat het dan het makkelijkst gaat ;)

Maar wat ik veel erger vind dat wegrijden in een APC : Geen engineer zijn in wat voor armor dan ook en als ze dat wel doen dan vooral zo ver mogelijk uit elkaar rijden dat repairt zo handig |:(

Gelukkig zijn er ook spelers die het WEL snappen, maar dat zijn er zoo weinig dat de kans erop iets van 1:1000 is ofzo ...

* nero355 laatst lekkere ronde heeft gehad met 2 dudes die het wel snapten : Heel het level was schoongeveegd >:)
Swiffer of Omo?
Gisteren teamwork op Ghost, nou ze rende nog net niet weg voor onze squad.
Telkens waren er ernstige gechten, en zodra onze squad aankwam, was het binnen 2 minuten over en op naar het volgende punt.
Rugdekking, healen, SWAT tactics(allemaal op een rijtje, sneaky langs muurtje en ineens stormen) Vervolgesn zaten we op dat gebouw naast het hoge gebouw naast COnvoy, ik liet garpple hook los over d erand(abseilen) en we namen via de grapple met zijn 6en positie op de balkons , en hebben ze helmaal AFGESLACHT).
Geloof me, het leek wel een film, iets waar kleine jongetjes heel agressief van zouden worden.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:44:
Kunnen ze niet een anti bunny hop regeling doen

Ik zit gewoon maar effe te denken hoor, Bijv: Na drie keer springen binnen 5 seconden krijg je hetzelfde Blurry-Vision als wanneer er een granaat vlakbij explodeerd.

Of wat meer random maar misschien ook leuker, Hoe meer je hopt binnen een bepaalde tijd Hoe groter de kans dat je wapen "jammed" Dat kan na twee kogels zijn (pang, pang, klik,klik,klik,klik - You have been killed by [playernick]), een half magazijn of gewoon direct. Dat betekent voor de hoppers dus dat ze hun eigen kansen aan het "verhoppen" zijn. Omdat de kans dat ze aan het einde van de game nog een werkend wapen hebben erg gering is. :p
echt soms denk ik 8)7

Is het zo moeilijk om iemand neer te schieten die niet kan terug schieten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:11:
Swiffer of Omo?
Gisteren teamwork op Ghost, nou ze rende nog net niet weg voor onze squad.
Telkens waren er ernstige gechten, en zodra onze squad aankwam, was het binnen 2 minuten over en op naar het volgende punt.
Rugdekking, healen, SWAT tactics(allemaal op een rijtje, sneaky langs muurtje en ineens stormen) Vervolgesn zaten we op dat gebouw naast het hoge gebouw naast COnvoy, ik liet garpple hook los over d erand(abseilen) en we namen via de grapple met zijn 6en positie op de balkons , en hebben ze helmaal AFGESLACHT).
Geloof me, het leek wel een film, iets waar kleine jongetjes heel agressief van zouden worden.
_O_ @ Laatste zin :D
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:06:
Fout, dat is het dus wel. Je krijgt er alleen geen -puntjes voor. Maar het is en blijft TK. Dus net als hierboven beschreven: Not Done!

-Correct me if I am wrong-
Mja zolang het geen min puntjes geeft vind ik het best :+

Ik doe het trouwens alleen als iemand voor de 6 miljoenste keer zo nodig in moet stappen terwijl die er niks van bakt en ik al 300 keer heb uitgelegd dat hij zijn TV guided ook maar eens moet gebruiken voor de lol en zijn rechtermuisknop ook nog een functie heeft ...

Meestal zijn ze dan ook gelijk weg en krijg ik een echte gunner voorin die wel raak schiet en ook met de TV guided :Y)

P.S. : Gebruik de EDIT knop eens die ziet er zo uit : Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:24:
echt soms denk ik 8)7

Is het zo moeilijk om iemand neer te schieten die niet kan terug schieten :z
Hey kom op wees eerlijk : Hoe vaak komt he tniet voor dat je 3 man in de rug nadert, ze niks doorhebben en zelfs een granaat niet helpt of een uiterst ideaal gerichte headshot ?!

Trouwens => [rml]1337aldi in "[ PC] WarRock (gratis multi-player game)"[/rml]

Dat spel lijkt steeds meer op BF2 kwa features alleen dan wat BF2 eigenlijk had moeten zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:39:

[...]

Hey kom op wees eerlijk : Hoe vaak komt he tniet voor dat je 3 man in de rug nadert, ze niks doorhebben en zelfs een granaat niet helpt of een uiterst ideaal gerichte headshot ?!

Trouwens => [rml]1337aldi in "[ PC] WarRock (gratis multi-player game)"[/rml]

Dat spel lijkt steeds meer op BF2 kwa features alleen dan wat BF2 eigenlijk had moeten zijn :|
Ik ben eerlijk, leer schieten

messchien wat meer infrantry servers only gaan spelen, kan je goed je skills bijwerken
en een grenaat ernaast helpt, na 3 hoog springen kunnen ze alleen nog maar 1 meter weg springen.

zal een geheimpje vertellen.

Als ze springen en ze komen weer naar beneden richt je wijzer gewoon hun borst, goeie kans om een headshot te maken.
kan je ook doen als hij omhoog gaat.

Echt sireus, het is omdat ze een random gun spray factor er in hebben gedaan of anders worden sommige speler helemaal ingemaakt.
want bf1942 had niet eens zo iets.

en met die random factor bedoel ik.

je rent je springt en je schiet, maar in werkelijkheid zou die kogels hun doel moeten raken maar omdat er een random factor inzit kan dat weer niet. :r

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Maar wat ik veel erger vind dat wegrijden in een APC : Geen engineer zijn in wat voor armor dan ook en als ze dat wel doen dan vooral zo ver mogelijk uit elkaar rijden dat repairt zo handig

Indeed, gisteren in AF met 3 tanks over het veld raggen met allemaal engineer. Mooi in elkaars bereik blijven en als je ziet dat de ander aangeschoten is, gewoon even naar hem toe gaan en helpen, voor je het weet is HIJ het die JOUW leven zo redt. Dan nog heel squad-like alle richtingen dekken en zodra je klaar bent weer aan de slag. Dat levert veel meer voldoening en punten op!

In Karkand is dat ookzo gaaf in die straatjes... dekken dekken dekken anders ben je de lul (of je moet een HELE goeie commander hebben die crates precies naast je dropt als je ze nodig hebt... en dat is helaas schaars).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:39:

Mja zolang het geen min puntjes geeft vind ik het best :+

Ik doe het trouwens alleen als iemand voor de 6 miljoenste keer zo nodig in moet stappen terwijl die er niks van bakt en ik al 300 keer heb uitgelegd dat hij zijn TV guided ook maar eens moet gebruiken voor de lol en zijn rechtermuisknop ook nog een functie heeft ...

Meestal zijn ze dan ook gelijk weg en krijg ik een echte gunner voorin die wel raak schiet en ook met de TV guided :Y)

P.S. : Gebruik de EDIT knop eens die ziet er zo uit : [afbeelding] ;)
Als jij 6.000.000 keer in een heli moet stappen bak jij er ook niets van :p

@P.S.: :? Waar heb je het over?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:59:
Ik ben eerlijk, leer schieten

messchien wat meer infrantry servers only gaan spelen, kan je goed je skills bijwerken
en een grenaat ernaast helpt, na 3 hoog springen kunnen ze alleen nog maar 1 meter weg springen.

zal een geheimpje vertellen.

Als ze springen en ze komen weer naar beneden richt je wijzer gewoon hun borst, goeie kans om een headshot te maken.
kan je ook doen als hij omhoog gaat.

Echt sireus, het is omdat ze een random gun spray factor er in hebben gedaan of anders worden sommige speler helemaal ingemaakt.
want bf1942 had niet eens zo iets.

en met die random factor bedoel ik.

je rent je springt en je schiet, maar in werkelijkheid zou die kogels hun doel moeten raken maar omdat er een random factor inzit kan dat weer niet. :r
Theorie theorie en nog eens theorie : Als BF2 zo ideaal zou zijn dan waren er helemaal geen klachten erover hier te lezen he ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:10:
Als jij 6.000.000 keer in een heli moet stappen bak jij er ook niets van :p
Grapjas :P
@P.S.: :? Waar heb je het over?
Je maakt makkelijk 3 posts onder elkaar en dat leest irritant + mag niet enzo ...
Tijgert schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:07:
Indeed, gisteren in AF met 3 tanks over het veld raggen met allemaal engineer. Mooi in elkaars bereik blijven en als je ziet dat de ander aangeschoten is, gewoon even naar hem toe gaan en helpen, voor je het weet is HIJ het die JOUW leven zo redt. Dan nog heel squad-like alle richtingen dekken en zodra je klaar bent weer aan de slag. Dat levert veel meer voldoening en punten op!
Je bedoelt kogels opvangen voor elkaar ?? Ja dat geeft voldoening nadat de enemy tank uit elkaar spat :9
In Karkand is dat ookzo gaaf in die straatjes... dekken dekken dekken anders ben je de lul (of je moet een HELE goeie commander hebben die crates precies naast je dropt als je ze nodig hebt... en dat is helaas schaars).
Ook schaars => Duitse Engineers die je tank repairen terwijl je Hotel schoonveegt vanaf de brug @ Mashtuur City :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijgert schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:07:
[...]

Ook wel gedaan, met 2 tankjs naast elkaar kwamen we 2 APC's tegen die concentreerde zich op de andere tank met zijn tweeën, toen hij geraakt wertdt ben ik er voor gaan staan ipv ernaast om de schade op te vanegn zodat we daarna weer fijn samen door konden, dat wordt overigens erg gewaardeerd en kun je rekenen op veel support van zo iemand en ook zijn clangenootjes blijft het niet on opgemerkt, ik kreeg daarna overal hulp vandaan, AT'ers die meehelpen armor te slopen, Support gasten die je ammo komen brengen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TallManNL schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 08:07:
[...]

Trucje hoef je bij ons overigens ook niet uit te voeren, ongeacht op wie je hem toepast. :/

Het kan dan irritant zijn dat je gunner niets raak schiet. Ik heb ook van die rondes waarin al mijn TV guided misgaan, is dat genoeg reden om mij te TK (zelfs nog zonder de minpunten) zodat je een andere gunner hebt ?

Als JIJ nou sportief was geweest waren jij en je clanmate op een andere manier gaan spelen (HMMVV oid) ipv zelf statsgeil te zijn omdat je verwacht meer kill damage assists te krijgen.
Dat is ook wel een beetje overdreven...die andere gozer (admin) had ook gewoon wat anders kunnen doen....wat hij deed is ook niet goed te praten maar je hebt ook genoeg van die pipo´s die gewoon " voordringen" terwijl jij al met je maat staat te wachten op die chopper die komen gaat. Als er dan zo iemand bijspringt dan wil ik m ook nog wel eens crashen ofzo. Hangt maar net van de situatie af...laatst had ik weer iemand die bij me ging zitten en hij zei al meteen dat hij een beginner was....Ik speelde op dat moment alleen en zo was het toch nog gezellig ondanks dat hij bijna geen kont raakte....maar we hadden toch de grootste lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
bvk schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:57:
Overigens ben ik dat maatje van JohnnyV en kan er dus over meepraten dat die gunner admin inderdaad wel érg hardnekkig in die chopper bleef zitten. Hij had makkelijk even die APC of Linebacker kunnen pakken die er ook stonden en die ik dan maar nam....

Daar JohnnyV en ik op elkaar ingespeeld zijn én over Teamspeak kunnen kletsen hadden we een einde kunnen maken aan de enemy chopper overheersing en de ronde kunnen winnen. Aan de andere kant vond ik hem TK'en zelf ook iets te drastisch, wij hadden ook die APC kunnen pakken alhoewel we dan alsnog door die enemy chopper te grazen waren genomen.

Met andere woorden, ik vond de TK begrijpelijk, maar had het zelf (waarschijnlijk) toch niet gedaan....
Heeft een van jullie via de chat jullie idee kenbaar gemaakt of had die admin dat maar blind moeten gokken ?

Ik snap de frustratie erin ook wel, maar ik zou dus wel in gedachte houden dat hij (mee) voor die server dokt en dat je de mogelijkheid krijgt daarop te spelen. Daar mag ook wat respect voor getoond worden.
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:25:
[...]

Dat is ook wel een beetje overdreven...die andere gozer (admin) had ook gewoon wat anders kunnen doen....wat hij deed is ook niet goed te praten maar je hebt ook genoeg van die pipo´s die gewoon " voordringen" terwijl jij al met je maat staat te wachten op die chopper die komen gaat. Als er dan zo iemand bijspringt dan wil ik m ook nog wel eens crashen ofzo. Hangt maar net van de situatie af...laatst had ik weer iemand die bij me ging zitten en hij zei al meteen dat hij een beginner was....Ik speelde op dat moment alleen en zo was het toch nog gezellig ondanks dat hij bijna geen kont raakte....maar we hadden toch de grootste lol.
Mwah, overdreven is het imo niet. Als die vent effort en geld steekt in die server en hij wordt INTENTIONAL geTKt geef ik hem groot gelijk dat hij kickt. Bovendien heb ik niet gelezen dat deze vent is 'voorgedrongen'. Verder is er nergens bericht van dat er uitleg van het plan is gegeven via chat.

[ Voor 33% gewijzigd door TallManNL op 16-06-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Weer ff wat anders. Van de week was er een filmpje van een knaap die in zijn heli switchte van de piloten naar de gunner seat en vice versa, zodat hij de tv guided kon gebruiken in zijn ééntje. Ik dacht dat ook eens te proberen maar....

Ik heb de heli volkomen stil hangen, 0 Km/uur, geen enkele beweging. Ik kan rustig koffie gaan drinken en als ik terug kom hangt ie nog steeds onbeweeglijk in de lucht. Maar zodra ik dan via F2 naar de gunnerseat ga begint het toestel onmiddelijk om zijn as te tollen! Weer terug naar piloot, kleine correctie met de stick en ik hang weer stil. Weer naar gunner en draaien maar weer.... :?

Hoe doet die knaap dat? Met een rondtollende chopper is het moeilijk raketten richten!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

bvk schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:33:
Weer ff wat anders. Van de week was er een filmpje van een knaap die in zijn heli switchte van de piloten naar de gunner seat en vice versa, zodat hij de tv guided kon gebruiken in zijn ééntje. Ik dacht dat ook eens te proberen maar....

Ik heb de heli volkomen stil hangen, 0 Km/uur, geen enkele beweging. Ik kan rustig koffie gaan drinken en als ik terug kom hangt ie nog steeds onbeweeglijk in de lucht. Maar zodra ik dan via F2 naar de gunnerseat ga begint het toestel onmiddelijk om zijn as te tollen! Weer terug naar piloot, kleine correctie met de stick en ik hang weer stil. Weer naar gunner en draaien maar weer.... :?

Hoe doet die knaap dat? Met een rondtollende chopper is het moeilijk raketten richten!
Dan doe je iets heel erg verkeerd :+

Stappenplan =>

1. Aim je TV guided vizier als piloot ietsjes meer naar links van je target af.
2. Switch snel met F2 naar gunner seat en druk heel snel op je rechtermuisknop.
3. Stuur de TV guided naar je doel en switch al eerder naar de piloot seat indien je TV guided niet meer bijgestuurd hoeft te worden.
4. Ontwijken van AA/Verder vliegen enz...

Er is ook nog een 2de manier doordat je heli een 180 graden beweging maakt als je switcht maar ik weet niet of dat nog werkt...

Met een beetje oefening moet je makkelijk 60-70 punten in je eentje kunnen halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij draait hem juist een beetje naar links of rechts, en schiet dan heel snel, en weer terug, maar dan nog is het zo irritant, de laatste tijd heb ik trouwens ook dat ik geen ene reet raak met TV missiles, terwijl ik daar vroeger toch wel bedreven in was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:43:
Hij draait hem juist een beetje naar links of rechts, en schiet dan heel snel, en weer terug, maar dan nog is het zo irritant, de laatste tijd heb ik trouwens ook dat ik geen ene reet raak met TV missiles, terwijl ik daar vroeger toch wel bedreven in was.
Bij mij spint de heli altijd naar rechts, maar het ligt inderdaad ook wel een beetje aan je doel hoewel je altijd een beetje meer links moet zitten puur wegens het tollen dus.

Een keer op die manier meer punten gehaald dan 2 gasten samen in 1 heli :X Goed voor je ego man :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:21:
[...]
Je maakt makkelijk 3 posts onder elkaar en dat leest irritant + mag niet enzo ...
Ok ik zal er rekening mee houden. Excuses voor het ongemak en thx voor de tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:26

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:30:
[...]

OKE NU ZEGGEN = wat is in rood hangen!?...
Hier wordt bedoeld dat de piloot met de neus van de chopper voorbij de rand van de map (in het rood gearceerde gebied op de minimap, 'in het rood dus') gaat hangen zodat alleen de gunner buiten het veld hangt. Hierdoor gaat er health af en dus uiteindelijk RIP.
* Oemfoefoe zegt niet doen want het is heel stout
bvk schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:33:

Als je chopper in 'strafen' zet en je switcht dan naar de gunnerseat, dan zal 'ie in mindere maten om zijn as tollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:43:
Dus het klopt dat ie niet onbeweeglijk blijft hangen maar gaat tollen? Ook stom, je zou dat wel verwachten als je verder de stick, tobo of muis niet aanraakt...
Hij gaat bij mij in ieder geval zó draaien dat ik helemaal dizzy wordt en zeker geen raket kan afvuren die ook nog iets raakt... te meer omdat ik het doel dan allang uit het oog verloren ben.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:21:
[...]

Theorie theorie en nog eens theorie : Als BF2 zo ideaal zou zijn dan waren er helemaal geen klachten erover hier te lezen he ;)
jij moet gewoon het spel leren spelen. Kijk naar counter strike daar zeggen ook zat mensen dat er nik van klopt, maar je moet het gewoon leren spelen. Er zit een soort spray in, waar je mee om moet leren gaan. In het echt zul je ook met een spray om moeten gaan en zo zal dat ook in bf2 moeten

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
bvk schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:12:
[...]

Dus het klopt dat ie niet onbeweeglijk blijft hangen maar gaat tollen? Ook stom, je zou dat wel verwachten als je verder de stick, tobo of muis niet aanraakt...
Hij gaat bij mij in ieder geval zó draaien dat ik helemaal dizzy wordt en zeker geen raket kan afvuren die ook nog iets raakt... te meer omdat ik het doel dan allang uit het oog verloren ben.
Als jij je TV-guided afgeschoten hebt, maakt het niet meer uit of die chopper tolt of niet, zolang die guided airborn is kan jij hem besturen :Y)

Nu ff serieus, je moet snel switchen, ik heb de C knop ervoor ingesteld zodat ik snel kwan switchen. Dus snel F2 (of C dan), dan rechtermuisknop, schieten en dan pas gaan mikken. Probeer iig op een flinke afstand te zijn van je enemy, dan heb je meer tijd de guided te sturen.

Man, ik wil ook weer spelen, waar blijft die verdomde koelpasta toch :+

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Equalized schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:57:
[...]

Als jij je TV-guided afgeschoten hebt, maakt het niet meer uit of die chopper tolt of niet, zolang die guided airborn is kan jij hem besturen :Y)

Nu ff serieus, je moet snel switchen, ik heb de C knop ervoor ingesteld zodat ik snel kwan switchen. Dus snel F2 (of C dan), dan rechtermuisknop, schieten en dan pas gaan mikken. Probeer iig op een flinke afstand te zijn van je enemy, dan heb je meer tijd de guided te sturen.
Sorry, maar ik snap er niets van. Hoe kan ik nou mikken als de hele wereld voor me langs tolt en ik allang geen flauw idee meer heb waar die vijand ergens uithangt?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:25:
jij moet gewoon het spel leren spelen. Kijk naar counter strike daar zeggen ook zat mensen dat er nik van klopt, maar je moet het gewoon leren spelen. Er zit een soort spray in, waar je mee om moet leren gaan. In het echt zul je ook met een spray om moeten gaan en zo zal dat ook in bf2 moeten
:? Ik heb geen problemen daarmee hoor en ook in CS niet :)
bvk schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 15:36:
Sorry, maar ik snap er niets van. Hoe kan ik nou mikken als de hele wereld voor me langs tolt en ik allang geen flauw idee meer heb waar die vijand ergens uithangt?
Gewoon doen wat ik heb gepost en de punten stromen binnen ;)

[ Voor 27% gewijzigd door nero355 op 16-06-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 15:38:
[...]

:? Ik heb geen problemen daarmee hoor en ook in CS niet :)

[...]

Gewoon doen wat ik heb gepost en de punten stromen binnen ;)
Of gewoon normaal doen, dan doe je all gek noob genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
bvk schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 15:36:
[...]

De truc is een enemy heli te spotten voordat deze jou spot. Dan heb je tijd om goed aan te vliegen en de tijd te nemen om te mikken.

Stel dat jij een heli ziet.

1. Draai met je neus naar hem toe (of iets meer naar links aangezien hij naar rechts begint te tollen.)
2. Switch snel naar je gunnerpositie
3. Vlak daarna ram je rechtermuisknop en dan is het eigenlijk niet anders dan als je gewoon gunner bent.
4. Als je mist, weer terug naar je vliegseat, en de heli weer onder controle krijgen. Daarna weer goed vliegen (in een chopper vs. chopper duel bijv. gaan strafen om hun guided te ontwijken), en het nog een keer proberen.

Tegen armor hetzelfde, je draait je neus goed, schiet de guided af en begeleidt hem naar zijn doel.

Dit allemaal moet trouwens wel zo snel mogelijk gaan en jullie weten het: oefening baart kunst ;). Succes :)

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 07:25

bartaa

Battlefield

of neem gewoon een gunner mee, lijkt me toch wel iets gemakkelijker B)

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

bartaa schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 16:02:
Raar maar waar => Soms wil niemand mee :D Normaal gesproken vliegen de TK's je om de oren, maar er zijn echt servers waar het niemand boeit !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wat wil je met Awesome Airminator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Equalized schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 15:46:
[...]

De truc is een enemy heli te spotten voordat deze jou spot. Dan heb je tijd om goed aan te vliegen en de tijd te nemen om te mikken.

Stel dat jij een heli ziet.

1. Draai met je neus naar hem toe (of iets meer naar links aangezien hij naar rechts begint te tollen.)
2. Switch snel naar je gunnerpositie
3. Vlak daarna ram je rechtermuisknop en dan is het eigenlijk niet anders dan als je gewoon gunner bent.
4. Als je mist, weer terug naar je vliegseat, en de heli weer onder controle krijgen. Daarna weer goed vliegen (in een chopper vs. chopper duel bijv. gaan strafen om hun guided te ontwijken), en het nog een keer proberen.

Tegen armor hetzelfde, je draait je neus goed, schiet de guided af en begeleidt hem naar zijn doel.

Dit allemaal moet trouwens wel zo snel mogelijk gaan en jullie weten het: oefening baart kunst ;). Succes :)
Bedankt voor de uitleg nogmaals, ik ga het vanavond maar weer eens proberen. Als ik het goed begrijp moet je dus zó snel wisselen dat je de enemy nog in je tv camera scherm hebt staan, je afdrukt en de tv gewoon de raket volgt. Bij mijn eerste pogingen zal ik gewoon te traag geweest zijn waardoor het doel allang uit het zicht was verdwenen.

En ik was in de war geraakt omdat ik verwacht had dat de heli gewoon helemaal stil zou blijven hangen.....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001

Stewie!

Keen must die!

Belangrijk patch 1.4 nieuws: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=272

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarara ... nog wachten tot juli of wa ? :r Jammer dat ze duidelijk niet beseffen hoeveel fans ze momenteel aan het verliezen zijn door CTD's en Conn. Probs ... Waarlijk triest }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 17:28:
[...]

Tarara ... nog wachten tot juli of wa ? :r Jammer dat ze duidelijk niet beseffen hoeveel fans ze momenteel aan het verliezen zijn door CTD's en Conn. Probs ... Waarlijk triest }:O
Tja, als je erover nadenkt hoe BF2 had kunnen zijn als EA/Dice hun prioriteiten wel goed op een rijtje hadden dan wordt je wel een beetje :'(

EA/DICE hebben het geluk dat, ondanks de vele irritaties, BF2 imo een waanzinnig spel blijft dat nog geen echte concurrentie heeft.

Het lijkt er bijna op of ze het beginnen te snappen door een open-beta patch aan te kondigen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 16-06-2006 18:27 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:46
op die link van Damor,
iedereen op die post aan het zeiken op die site,
Er wordt een keer iets veranders dmv een open beta bv, nieuwe patch die ECHT wel het eea op zal lossen.
Waarom dat gezeik dan nog altijd.
Het is nooit JAh cool kijken wat dat brengt, en dat heeft niets met verleden te maken. Er kan toch ook geinnoveerd worden in mogelijkheden?
ben is positief, altijd dat geblaat :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartaa schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 16:02:
'k heb een vriend waar ik soms 20 uur per week mee op TeamSpeak zit. Hij schiet zo ongeveer altijd raak. Ook dankzij het feit dat ik dan piloot ben natuurlijk :) . Maar werkt echt heerlijk als je met twee man in TeamSpeak en een chopper zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tomino schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 18:53:
op die link van Damor,
iedereen op die post aan het zeiken op die site,
Er wordt een keer iets veranders dmv een open beta bv, nieuwe patch die ECHT wel het eea op zal lossen.
Waarom dat gezeik dan nog altijd.
Het is nooit JAh cool kijken wat dat brengt, en dat heeft niets met verleden te maken. Er kan toch ook geinnoveerd worden in mogelijkheden?
ben is positief, altijd dat geblaat :r
Omdat men geen vertrouwen meer heeft in EA. Al sinds Battlefield 1942 zitten ze het publiek te paaien met 'leuke features' en gratis stuff om de belangrijkere problemen te verdoezelen. En zie hier dat het wederom opnieuw gebeurd met BF2. Vehicle drop als leuke gratis feature in 1.3, straks in 1.4 een gratis map en unlocks terugdraaien op unranked servers. Allemaal om de consumenten te paaien die straks de volgende boosterpacks (Armored Fury nu nog) en bf2142 moeten kopen :)

Ik kan er natuurlijk compleet naast zitten maar dit is wel het gevoel dat ik krijg als gamer/consument na zoveel jaren ervaring met BF-series en EA en de verschillende community sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quote het nieuwtje anders hier even, want op deze manier lijkt het verdacht veel op spam. De volgende keer edit ik link-posts gewoon weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 07:25

bartaa

Battlefield

Community Update - 6/16/06

Greetings,

The launch of Battlefield 2: Armored Fury has started off with great success, the maps have been great and the new scout choppers are introducing a whole new style of game play. Not surprisingly, there has been a lot of support and approval from the American community. Playing in Alaska, fields and Operation Road Rage make these maps a great change up in play. If not already, I suggest joining in the fun; it?s available for download at http://downloader.ea.com/products/en_US/bf2armor.

We recognize that this has been a very trying time for everyone who enjoys Battlefield 2 and are putting forth every effort to improve upon the issues that are causing some players frustration. The DICE team has been reviewing player feedback gathered from forums, email, and the ranker server providers in an effort to provide the best possible step forward from 1.3. While this work has been highly focused on bug fixing the team has also managed to put some work towards new content.

Some groups have noticed the testing of a new map ?Road to Jalalabad? being run on our test servers. This map will be included in our next patch release and is not part of a new booster pack. Some of the items on the change list for this next step are:

* Reversion: Allowing unlocks on unranked servers
* Fix/Reversion: We fixed the issue preventing mod teams from running multiple game modes in one map list.
* Tuning: We have lowered the number of players needed to start a ranked game.
* Tuning: We have made some modifications to the vehicle drop feature introduced in 1.3. These changes should reduce the overall impact of "cartillery" on game play.
* Crash Fix: We have located and fixed a crash connected to 1.3.

These are only a small portion of the fixes being worked on for our next step. We would also like to announce that we will be holding an Open Beta in early July for this next patch. We will have public servers hosted, Beta files available on mirror sites, and specific threads for feedback during this Beta period hosted on the EA forums.

As always keep your eyes on this space for all the latest Battlefield News.

-The DICE Battlefield Team

bron: www.battlefield2.com 8)

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
TallManNL schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:29:
[...]
Heeft een van jullie via de chat jullie idee kenbaar gemaakt of had die admin dat maar blind moeten gokken ?

Ik snap de frustratie erin ook wel, maar ik zou dus wel in gedachte houden dat hij (mee) voor die server dokt en dat je de mogelijkheid krijgt daarop te spelen. Daar mag ook wat respect voor getoond worden.
[...]
Toch nog even op reageren (ik hou van discussies)....

Zoals in mijn eerste post over dit onderwerp al vermeld heb ik meerdere keren "Bail out" geroepen en "plz" gevraagd. Als admin wordt je toch ook geacht op te letten wat er gezegd wordt door de spelers (om ongewenst gedrag te bestrijden) dus dat had hem na een paar keer wel op mogen vallen. En vergeet niet dat ik natuurlijk helemaal niet wist dat het een (betalende) admin was dus hoe kan ik er respect voor opbrengen dan? Voor hetzelfde geldt is het zo'n kereltje dat loopt te dreigen dat ie admin is maar dat heel niet is. Ik heb achteraf ook wel respect voor zijn beslissing... ik had wss hetzelfde gedaan, mijn post was meer bedoeld zo van "bedenk goed wat je met je gunner doet... het kan wel eens een admin zijn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

JohnnyV27 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 21:41:
[...]

Toch nog even op reageren (ik hou van discussies)....

Zoals in mijn eerste post over dit onderwerp al vermeld heb ik meerdere keren "Bail out" geroepen en "plz" gevraagd. Als admin wordt je toch ook geacht op te letten wat er gezegd wordt door de spelers (om ongewenst gedrag te bestrijden) dus dat had hem na een paar keer wel op mogen vallen. En vergeet niet dat ik natuurlijk helemaal niet wist dat het een (betalende) admin was dus hoe kan ik er respect voor opbrengen dan? Voor hetzelfde geldt is het zo'n kereltje dat loopt te dreigen dat ie admin is maar dat heel niet is. Ik heb achteraf ook wel respect voor zijn beslissing... ik had wss hetzelfde gedaan, mijn post was meer bedoeld zo van "bedenk goed wat je met je gunner doet... het kan wel eens een admin zijn" :P
Kijk, zijn we het allemaal eens, volgende keer pakken we het anders aan Johnny! Dan maar lekker een APC/Linebacker combi, allebei als engineer.

Zoekt ie het maar in zijn ééntje uit als chopper held ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb even een vraagje,
nu ik patch 1.3 heb geinstaleerd heb ik het prebleem dat mijn code niet meer geldig is, weet iemand of dit op te lossen is?(heb gewoon in winkel gekocht)

MVG martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk je ook een keer Battlefield 2 Deluxe te kopen, kun je niet eens inloggen.
Een clean install wegens net aanschaf. Maar Connecting to Account server . . . . . daar blijft het bij.

Nu heb ik wat op GoT gelezen dat het eventueel aan EA kan liggen en ik vroeg mij af of meerdere mensen op dit moment een probleem mee hebben om in te loggen?

Een kameraad heeft ook vanmiddag een clean install van het spel, die kon eerst wel inloggen, maar nu ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 13:45
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 19:01:
[...]

'k heb een vriend waar ik soms 20 uur per week mee op TeamSpeak zit. Hij schiet zo ongeveer altijd raak. Ook dankzij het feit dat ik dan piloot ben natuurlijk :) . Maar werkt echt heerlijk als je met twee man in TeamSpeak en een chopper zit.
Kan ik helemaal mee inkomen, het is zo geweldig als je met z'n 2en op TS én in een chopper zit.
De kills blijven maar komen, want 2 zien meer als 1 :P

"APC rechts, naast de boom. Chopper incoming op 2 uur, AA linksachter, naast village"
Dat is echt een perfecte combo _/-\o_

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 22:36:
Denk je ook een keer Battlefield 2 Deluxe te kopen, kun je niet eens inloggen.
Een clean install wegens net aanschaf. Maar Connecting to Account server . . . . . daar blijft het bij.

Nu heb ik wat op GoT gelezen dat het eventueel aan EA kan liggen en ik vroeg mij af of meerdere mensen op dit moment een probleem mee hebben om in te loggen?

Een kameraad heeft ook vanmiddag een clean install van het spel, die kon eerst wel inloggen, maar nu ook niet meer.
heb zelf ook delux, soms als ik inlog staat er fout code etc, maar na wat retrys doet ie het wel gewoon.

ach ja.. EA he. ze hebben zero hour ook gedood door hun mooie support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Open Beta in juli? Aan de ene kant is dit wel een mooi initiatief, aan de andere kant betekend dit dat de patch nog lang op zich zal laten wachten...
In ieder geval bevestiging van een nieuwe map, da's wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Kazu schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 22:36:
[...]

Kan ik helemaal mee inkomen, het is zo geweldig als je met z'n 2en op TS én in een chopper zit.
De kills blijven maar komen, want 2 zien meer als 1 :P

"APC rechts, naast de boom. Chopper incoming op 2 uur, AA linksachter, naast village"
Dat is echt een perfecte combo _/-\o_
Dan kan het echt nog hectisch zijn hoor. Ik vlieg vaak met Mysteri0uZ samen, hij gunnen en ik vliegen, maar ook al zit je samen op TS, is het echt niet makkelijk. Een beetje concurrentie, een paar jets en wat AA kan je algauw helemaal gek maken :P . Soms weet je gewoon niet wat je eerste prioriteit is en dan gaat het fout. Je moet dus niet denken dat je in een chopper oppermachtig bent, als je meerdere factoren met elkaar combineert kun je nog best snel (ook als je ruk vliegt O-) ) neergehaald worden.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs met een Vodnik kun je chopper neerhalen, da's best makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 13:45
Equalized schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 23:43:
[...]

Dan kan het echt nog hectisch zijn hoor. Ik vlieg vaak met Mysteri0uZ samen, hij gunnen en ik vliegen, maar ook al zit je samen op TS, is het echt niet makkelijk. Een beetje concurrentie, een paar jets en wat AA kan je algauw helemaal gek maken :P . Soms weet je gewoon niet wat je eerste prioriteit is en dan gaat het fout. Je moet dus niet denken dat je in een chopper oppermachtig bent, als je meerdere factoren met elkaar combineert kun je nog best snel (ook als je ruk vliegt O-) ) neergehaald worden.
Sure thing, soms heb je van die hele matige potjes waar je als chopper sowieso geen kans maakt.
Ik vlieg vaak met EyeWitness samen, hij piloot en ik gunner, gaat goed zo. Alleen laatst in Dragon Valley reden er 2 AA-vehicles rond, zat er iemand in mounted air defense én er was nog een chopper in de lucht.
Dan zit je echt de hele tijd "Daar, nee eerst die! Sh*t, nog een chopper" en ondertussen maar dat irritante lock-soundje :P

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Kazu schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 23:59:
[...]

Sure thing, soms heb je van die hele matige potjes waar je als chopper sowieso geen kans maakt.
Ik vlieg vaak met EyeWitness samen, hij piloot en ik gunner, gaat goed zo. Alleen laatst in Dragon Valley reden er 2 AA-vehicles rond, zat er iemand in mounted air defense én er was nog een chopper in de lucht.
Dan zit je echt de hele tijd "Daar, nee eerst die! Sh*t, nog een chopper" en ondertussen maar dat irritante lock-soundje :P
Of je gaat net zoals ik na flink wat vrijdagavond biertjes eens op de HuT server de net geleerde theoretische chopper lessen in praktijk brengen.
En dan Oemfoefoe en Roodkapje aan de andere kant...

Blijven proberen maar hé ;)

Mijn excuses aan HuT Dersan die het aardig met mij volhield... :o

[ Voor 6% gewijzigd door bvk op 17-06-2006 00:20 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:26

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

bvk schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 00:17:
[...]

En dan Oemfoefoe en Roodkapje aan de andere kant...
/Offtopic
Kapje en ik zijn erg benieuwd naar je ingame nick :?
Wij zijn ons namelijk van geen kwaad bewust. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
hoe moet je met 1.3 alles installeren?

bf2 vanilla, dan sf, dan 1.3 full erover ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Oemfoefoe schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 00:40:
[...]

/Offtopic
Kapje en ik zijn erg benieuwd naar je ingame nick :?
Wij zijn ons namelijk van geen kwaad bewust. O-)
Ik ben waarschijnlijk een makkelijke sitting duck geweest, waarbij je niet eens op de naam let:

[SDEM]bvk

On topic:
Ik neem aan dat de MEC en Chinese chopper dezelfde "draai maar rond" afwijking hebben, maar dat klopt toch niet? Als je in de pilot positie stil hangt tenminste, zou je verwachten dat de chopper in de gunner positie gewoon zo blijft hangen?

Specs

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Techvragen horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!
Ook slow-chat, one-liners en andere nutteloze replies horen hier niet thuis!