Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skipsel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06 16:06
Ik het probleem met betrekking tot de detectie van WLAN netwerken opgelost. Ik heb Nokia gemaild en vertelt dat ik geen enkel WLAN netwerk meer kon detecteren. Ik kreeg vervolgens het advies de batterij er 10 seconden uit halen. Dit haalde echter niets uit. Toen ik gister na het uitgaan mijn sim-kaart weer terugzette in mijn e70 (ik neem hem liever niet mee de kroeg in, daar heb ik een 6310i voor :) ) baalde ik als een stekker dat ik tijd, datum etc weer opnieuw moest invoeren. Maarrr..... hij herkende nu wel weer wlan netwerken :D Ergens tussen de 10 seconden en 8 uur moet je dus de batterij er uit laten en het probleem is opgelost. Jeej!

P.S. heeft iemand van jullie Gmaps al geprobeerd? Echt supergaaf. Vooral in combinatie met gps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:58

Tazzios

..

Skipsel schreef op zondag 24 september 2006 @ 15:00:

P.S. heeft iemand van jullie Gmaps al geprobeerd? Echt supergaaf. Vooral in combinatie met gps!
is idd heel leuk ik heb hem er ook opstaan

ik zoek alleen nog wat voor in de plaats van bemused_full.sis en VNCen.jar
het werkt wel maar is nog erg instabiel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:56
Ik merk dat nadat ik de firmware van mn e70 geupgrade heb het wifi bereik echt ontzettend is verminderd...Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189839

Aesculapius schreef op zondag 24 september 2006 @ 01:07:
Je moet ergens in je menu (Tools - Application Management dacht ik) aangeven dat je ook niet-gecertificeerde appz mag installeren, dan gaat het goed...
Top! inderdaad dat was het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:41
Yeah! _/-\o_ Tom tom 6 op mn E70 draaien!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

ik probeer terug te vinden in de logs hoe lang ik een gesprek heb gevoerd met iemand.

Manual + google geven niets terug. Lijkt me toch niet dat een foon van dit caliber alleen maar aangeeft wanneer ik gebeld heb, en niet zou bijhouden hoe lang?

If you choose to criticise you choose your enemies

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
Emmeau schreef op woensdag 27 september 2006 @ 22:32:
ik probeer terug te vinden in de logs hoe lang ik een gesprek heb gevoerd met iemand.

Manual + google geven niets terug. Lijkt me toch niet dat een foon van dit caliber alleen maar aangeeft wanneer ik gebeld heb, en niet zou bijhouden hoe lang?
Ga naar Menu->Logboek->Duur oproep...

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

• Dersan
Of groene telefoontje in drukken, dan naar rechts en nog een keer naar rechts

• joepadmiraal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 07:47
Dersan schreef op donderdag 28 september 2006 @ 08:08:
Of groene telefoontje in drukken, dan naar rechts en nog een keer naar rechts
Als ik dit doe krijg ik alleen een lijst met de start tijden.
Hoe lang het gesprek geduurd heeft kan ik daar niet vinden.
Is dit soms nieuw in de nieuwe firmware die laatst online gestaan heeft?

• Dersan
Huh ja ik zie het nu ook...Ik heb de nieuwste firmware, mja, in de oude firmware die ik had kon dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61204

beter geen firmware dan slechte fiirmware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Een paar vraagjes voor de E70 gebruikers..

Hoe snel is de telefoon? Hiermee bedoel ik zowel de snelheid van de interface, als grofweg de snelheid waarmee applicaties draaien (emulators, videoplayers).

En werkt het toetsenbordje lekker als je veel tikt?

Mis je het gebrek aan touchscreen niet?

Ik heb zelf nu nog een nokia 6600 die het op zich nog prima doet, maar ben wel toe aan een nieuwe. Voornl. vanwege het toetsenbordje en grotere scherm.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185385

ik werk er nu 2 maanden mee, vooral met de Blackberry Connect dus wel wat klavierwerk

sinds de firmware update van 2 weken geleden is ie snel, daarvoor echt TE traag

applicaties ? een spelletje, een woordenboek, het weerbericht, de browser, dat loopt allemaal prima

switchen tussen portrait en landscape is nu ook opgelost

opstarten van de tel duurt nog zeeeeer lang maar voor de rest heb ik niet meer te klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188340

Voor diegenen die veel foto's met de E70 maken en daar vervolgens nog meer me willen doen, bekijk de volgende link eens:

http://www.europe.nokia.com/nokia/0,,87882,00.html

Het programma Still Image Editor dat bij de software voor de Nokia 3250 vermeld staat levert prachtige mogelijkheden op. De Installatie op de E70 duurt heel lang (ik was bijna bang dat ik mijn telefoon wederom naar Dynafix moest opsturen na al die firmware-ellende) maar daarna krijg je in de Gallerij de mogelijkheid om foto's te bewerken. Je kunt vergroten/verkleinen, rode ogen verwijderen, roteren, tekst toevoegen, verscherpen, kleuren/contrast aanpassen en icoontjes en andere grafische plaatjes toevoegen. Het resultaat wordt steeds onder een andere naam opgeslagen zodat je nooit iets kwijtraakt.

Anoniem: 191215

Ik heb sinds gisteren de E 70. en mis de timer en stopwatch functie nogal. Ook de keylock is niet standaard aanwezig.

Keylock heb ik aan de gang gekregen met een gratis download maar is eigenlijk niet zo gebruiksvriendelijk, werkt volgens mij niet echt lekker in de carkit. (In de carkit moet je ook met de hand unlocken)

Inmiddels begrijp ik dat de timer en stopwatch in een programma zit wat je (betaald) kan downloaden. Handy clock bijvoorbeeld.
Ergens vind ik het niet normaal dat op zo'n duur toestel, wat van alles kan, geen timertje zit wat in alle voorlopers bij Nokia wel standaard aanwezig is.

Ben ik de enige die me hier over verbaas of zie ik iets over het hoofd in de instellingen?

Ik ben op het net aan het zoeken geweest naar gratis progjes met een timer en of stopwatch maar nog niets gevonden wat werk op dit toestel. Het gaat me niet om die 20 euro voor het programma maar ik vind het toestel al duur genoeg is om te gaan betalen voor wat ik nogal basic functies vind.

Kan iemand mij op weg helpen, of zit ik nu gewoon te meuten en moet ik de portemonee gewoon weer trekken?

Mvg Satkijker

een goede en gratis stopwatch bestaat wel degelijk

zoek even op "stopwatch10midp2" , het is een java file en werkt op mijn E70

en een goede en gratis "autolock symbian 3rd edition" kun je downloaden vanaf
http://www.my-symbian.com...ions.php?fldAuto=70&faq=1

ook deze draait al een tijdje op mijn toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank voor jullie reacties.
Ik ga het proberen.

Nog een vraag.
Ik kan met de telefoon verbinding met het internet maken via wifi.
Ik kan dus browsen op het web.
Maar is het ook mogelijk om mijn harde schijven van mijn computer te benaderen via wifi? en zoja hoe kan ik dat doen. (is er uberhaupt ergens een duidelijke handleiding over het instellen van de vereschillende mogelijkheden, ik kan het niet vinden in het boekje of op de cd rom)

Ik zou het zo leuk vinden om een bestandje van een harde schijf op mijn computer via wifi mee te kunnen nemen naar een andere locatie en dan ook weer via wifi op een andere harde schijf neer te zetten.

Ook zou ik mijn netwerkprinter willen kunnen aansturen, dat moet mogelijk zijn, maar waar moet je wat, instellen?

Ik hoop dat ik mijn vragen op het juiste forum stel. Ik heb al gezocht op dit hele forum maar nog niets kunnen vinden waar ik wat mee kan.

Mvg Satkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188340

Anoniem: 185385 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 20:59:
een goede en gratis stopwatch bestaat wel degelijk

zoek even op "stopwatch10midp2" , het is een java file en werkt op mijn E70
Dank! Werkt inderdaad perfect op de E70 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 00:37
Ik kan het maar nergens vinden dus dan vraag ik het hier maar even; als ik het toetsenbord uitgeklapt heb, hoe kan ik dan accent-tekens tikken? dus á é ë etc.?

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:00

kraats

Ik rol

Aesculapius schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:24:
Ik kan het maar nergens vinden dus dan vraag ik het hier maar even; als ik het toetsenbord uitgeklapt heb, hoe kan ik dan accent-tekens tikken? dus á é ë etc.?
Kijk, dat duurde bij mij dus ook even met uitzoeken ;) Gelukkig heb ik het wel gevonden:
In ieder geval zorgen dat je full support bij character encoding aan hebt staan voor je tekstberichten (was bij mij dus eerst niet zo). En dan met je Chr-toets ingehouden het teken indrukken waar je iets boven wilt zetten. Erg omslachtig, aangezien je juist met twee handen aan weerszijden van je toetsenbord zit.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:32
Acroach schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 08:05:
Yeah! _/-\o_ Tom tom 6 op mn E70 draaien!
TomTom 6 draait hier ook op de E70. _/-\o_

Alleen het opendoen van het scherm werkt niet echt fijn. TomTom doet het dan nog wel, alleen je ziet 'm niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
Klovan schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:50:
[...]

TomTom 6 draait hier ook op de E70. _/-\o_

Alleen het opendoen van het scherm werkt niet echt fijn. TomTom doet het dan nog wel, alleen je ziet 'm niet meer ;)
als je m opstart in landscape draait ie perfect! Ik heb de kaarten van west en centraal europa geinstalleerd (1,55 GB) en t draait als een trein, geen schokkerig beeld, snelle berekeningen. Van t weekend de proef op de som nemen. Weekendje naar Polen kijken hoe ie zich houdt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61204

Echt jammer dat je bij bijna alle winkels geen mogelijkheid hebt om de telefoon gewoon te kunnen proberen in je hand.... dan kun je ook echt goed checken of je de phone qua software handig vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Laatst online: 14:32
Acroach schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 12:16:
[...]

als je m opstart in landscape draait ie perfect! Ik heb de kaarten van west en centraal europa geinstalleerd (1,55 GB) en t draait als een trein, geen schokkerig beeld, snelle berekeningen. Van t weekend de proef op de som nemen. Weekendje naar Polen kijken hoe ie zich houdt!
Klopt, als je hem opstart in landscape dan blijft die daar ook gewoon in werken, alleen het switchen werkt niet echt :)

De berekeningen gaan ook een stuk sneller dan een Qtek 9010 of 8020. Bluetooth verbinding maken met een GPS gaat perfect. Dat zit echt een stuk beter in elkaar dan bij Windows Mobile. Je hoef zelfs niet eens de GPS toe te voegen als apparaat, dat doet TomTom allemaal uit zichzelf _/-\o_
Anoniem: 61204 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 12:59:
Echt jammer dat je bij bijna alle winkels geen mogelijkheid hebt om de telefoon gewoon te kunnen proberen in je hand.... dan kun je ook echt goed checken of je de phone qua software handig vind...
Ik ken wel een telefoonzaak in de binnenstad van Harderwijk, maar het zal waarschijnlijk onder SPAM vallen om dat hier te melden.

[ Voor 21% gewijzigd door Klovan op 03-10-2006 20:00 . Reden: Reactie op achiedeman ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

Klovan schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:49:
Ik ken wel een telefoonzaak in de binnenstad van Harderwijk, maar het zal waarschijnlijk onder SPAM vallen om dat hier te melden.
In H'wijk mag 'ie ook wel bij mij persoonlijk langskomen.. Kun je 'm echt in gebruik zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios

Tazzios

..

zit onder de chr toets links onder
venster iets te lang open gehad.

iemand al een file browser gevonden zodat je op je pc kan?
ik heb alleen nog maar mobyexplorer kunnen vinden

[ Voor 85% gewijzigd door Tazzios op 03-10-2006 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarcol
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-04 13:30
Ik ben aan het proberen geweest om die xvid codecs te installeren op mn E70, maar krijg het niet voor mekaar! Volgens mij zit de S60 3rd file er niet bij ofzo!

Heb hier en op Google gezocht maar krijg geen werkende file!

Iemand een idee hoe ik dit aan de gang kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Jarcol schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:01:
Ik ben aan het proberen geweest om die xvid codecs te installeren op mn E70, maar krijg het niet voor mekaar! Volgens mij zit de S60 3rd file er niet bij ofzo!

Heb hier en op Google gezocht maar krijg geen werkende file!

Iemand een idee hoe ik dit aan de gang kan krijgen?
download gewoon DivX Player freeware voor symbian 9.1

http://www.gsmhacks.com/f...y-avi-files-freeware.html

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-06 20:03
Geweldig! Het werkt.. alleen geeft ie nu nog aan dat ik een div4 codec nodig heb.. kan iemand me vertellen hoe ik daar aan kan komen, want kan dat ook niet echt vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 00:24
De processor in je telefoon heeft toch niet voldoende capaciteit om een normale xvid te decoderen. Je zal deze sowieso moeten verkleinen (of moeten leven met 2 frames per seconde). Troost je de moeite dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

bartvb schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 12:49:
De processor in je telefoon heeft toch niet voldoende capaciteit om een normale xvid te decoderen. Je zal deze sowieso moeten verkleinen (of moeten leven met 2 frames per seconde). Troost je de moeite dus :)
Ik kijk hier gewoon dingen die ik opgenomen heb van tv en omgezet naar XVid met Smartmovie Converter en gaat gewoon vloeiend. Resolutie is 320x200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Dat zeg ik ook :)
Standaard Xvid materiaal is iets van 2x groter en dat trekt een telefoon niet. Mijn (oude) laptop trekt dat niet eens fatsoenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelvank
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-03 22:49
Iemand enig idee wat Vodafone nou eigenlijk wil? Ik wil deze telefoon dus hebben met een Bel en Multimedia tegoed, maar de Vodafone winkel zegt dat zij het niet doen, je moet een vodafone-umts toestel nemen (en de E70 hebben ze niet als vodafone versie, bovendien wil ik geen vodafone versie).

Ze beweerden in de Vodafone winkel zelfs dat als je zo'n (niet-vodafone-umts) toestel aansluit op je bel en multimedia tegoed dat je abonnement dan automatisch wordt omgezet in een bel en sms tegoed. (Dat kan natuurlijk niet waar zijn, want je hebt gewoon een contract en ik heb de voorwaarden inmiddels helemaal nageplozen.)

Bij andere winkels beweren ze weer allerlei andere dingen:

- Geen probleem, kan geregeld worden (voor een redelijke prijs)
- We doen geen verlengingen met Bel en Multimedia tegoed.
- Verlengen kan bij ons wel, maar we krijgen de premie niet op het toestel als we er geen vodafone toestel bij verkopen. Dus zou je het toestel helemaal zelf moeten betalen
- Verlengen kan alleen met Vodafone toestel

Ik snap er echt niets meer van, maar ga morgen gewoon nog een poging wagen bij de winkel die zei dat het kon, maar misschien dat hier iemand is die wel weet hoe het nou eigenlijk zit? En zijn er misschien anderen die bovenstaande wel voor elkaar hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Voortaan kunnen alle TomTom 6 gerelateerde vragen terecht in het volgende topic: Het TomTom Navigator 6 Topic

De discussie vindt dan ook daar plaats, en niet hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand de link te vinden waar ik een adobe pdf reader kan downloaden voor mijn E70.
Ik zie hier in dit forum dat het moet kunnen draaien op de E70.
Ik heb al vanalles geprobeerd maar ik vind nergens de goede versie.

Mvg Satkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geprobeerd maar deze versie gaat niet werken op mijn E70.
De melding is: kan niet geinstalleerd worden. Ik denk een verkeerde versie.

Iemand nog een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepadmiraal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 07:47
Ik heb inmiddels me telefoon kunnen updaten!
Moest eerst een nieuwe versie van NokiaSoftwareUpdate installeren.
Update is goed gegaan.
Ik heb nog weinig kunnen testen omdat ik hier geen wifi heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:45
Devian schreef op zondag 17 september 2006 @ 22:13:
aaaaaaaaaaargh...

is tie net 10 sec bezig valt de verbing door die klote bagegr stekker weg... ik hoor het nog DING DONG windows geluid van een disconnected usb device...

hij gaat niet eens meer aan nu...
Mobiel weer terug van Service Center, nieuwste firmware staat erop en het was garantie.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weird-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
jelvank schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 19:32:
Iemand enig idee wat Vodafone nou eigenlijk wil? Ik wil deze telefoon dus hebben met een Bel en Multimedia tegoed, maar de Vodafone winkel zegt dat zij het niet doen, je moet een vodafone-umts toestel nemen (en de E70 hebben ze niet als vodafone versie, bovendien wil ik geen vodafone versie).

Ze beweerden in de Vodafone winkel zelfs dat als je zo'n (niet-vodafone-umts) toestel aansluit op je bel en multimedia tegoed dat je abonnement dan automatisch wordt omgezet in een bel en sms tegoed. (Dat kan natuurlijk niet waar zijn, want je hebt gewoon een contract en ik heb de voorwaarden inmiddels helemaal nageplozen.)

Bij andere winkels beweren ze weer allerlei andere dingen:

- Geen probleem, kan geregeld worden (voor een redelijke prijs)
- We doen geen verlengingen met Bel en Multimedia tegoed.
- Verlengen kan bij ons wel, maar we krijgen de premie niet op het toestel als we er geen vodafone toestel bij verkopen. Dus zou je het toestel helemaal zelf moeten betalen
- Verlengen kan alleen met Vodafone toestel

Ik snap er echt niets meer van, maar ga morgen gewoon nog een poging wagen bij de winkel die zei dat het kon, maar misschien dat hier iemand is die wel weet hoe het nou eigenlijk zit? En zijn er misschien anderen die bovenstaande wel voor elkaar hebben?
Mag ik vragen wat hier uitgekomen is?

Ik wil de E70 ook in combinatie met dit abonnement, en de MediaMarkt deed gister inderdaad nogal moeilijk over deze combinatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand misschien al de printer aan de gang?
Ik zou graag willen weten hoe ik mijn Hp netwerkprinter aan kan sturen via wlan?

En stom misschien, maar ik kan maar niet ontdekken wat een ikoontje in het display betekent.
Een soort "bakje" met een pijltje naar boven.

Volgens mij heeft het iets met een verbinding te maken maar ik kan het nergens vinden, ook niet in het boekje.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 191215 op 12-10-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het symbool "bakje met een pijltje naar boven" wijst er op dat er in de "outbox" nog berichten zitten die niet verzonden zijn / niet verzonden kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik gebruik de "Blackberry Connect" op mijn e70

weet iemand hoe ik de naam van deze mailbox kan wijzigen in bvb de naam van de firma waar ik werk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185385 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 22:54:
het symbool "bakje met een pijltje naar boven" wijst er op dat er in de "outbox" nog berichten zitten die niet verzonden zijn / niet verzonden kunnen worden
Dat ik dat nou niet zelf kon bedenken!

Dank je wel.

Inmiddels ook de printer aan de gang gekregen. Gewoon een kwestie van proberen met de verschillende instellingen.
Hoe langer ik speel met deze telefoon hoe meer ik hem ga waarderen.
Moet wel zeggen dat een firmware update (hoe spannend ook met de usb verbinding) de prestaties wel ten goede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186367

cdgrit schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 10:36:
Ook hier is het gelukt om mijn E70 met de nieuwste firmware uit te rusten. Installatie verliep soepeltjes.

Mijn eerste indruk is ook dat alles ietsje sneller werkt. Vooral open en dicht klappen gaat duidelijk een stukje sneller.
Gisteravond geupdate, alles ging prima, ik constateer echter op geen enkel punt verbeteringen (gelukkig ook geen nieuwe bugs). Ik lees dat sommige binnen 2 seconden beeld hebben na openklappen, bij mij duurt dat nog steeds 5 seconden. Maar goed de nieuwste firmware staat erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
De auto-keylock gaat nog niet helemaal goed hier...als ik hem vanuit keylock openklap, gaat hij netjes uit gelockete toestand (het scherm licht ook op), alleen na een seconde of 10 (of ik erop werk of niet) gaat de verlichting weer uit en die is dan met geen mogelijkheid aan te krijgen... Het toestel denkt nl. dat hij nog gelockt is, dus moet ik nu steeds in dichtgeklapte toestand unlocken, en dan pas openklappen.... (dat vergeet je nog wel eens :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weird-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
Sinds gisteren in het bezit van mijn prachtige E70 :)

Maar ik heb wel een klein probleempje/vraag:

Ik heb thuis een wireless netwerk d.m.v. een D-Link DGL4300. Deze heb ik beveiligd met WPA2 (WPA-Personal) en AES encryptie. Mijn probleem is nu dat de E70 wel wil connecten als ik er normaal WPA met TKIP encryptie van maak, maar met WPA2 en AES doet hij moeilijk.

Is er iemand die dit werkend heeft, of mij tips kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Grootste verschil dat ik merk sinds de update is de enorm toegenomen accuduur. Voor de update mocht ik blij zijn met 2 a 3 dagen. Nu houd hij het een week uit met BT en UMTS aan. Heel erg prettig, die enorm beperkte accuduur was toch wel mijn grootste probleem met dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
bartvb schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 14:45:
Grootste verschil dat ik merk sinds de update is de enorm toegenomen accuduur. Voor de update mocht ik blij zijn met 2 a 3 dagen. Nu houd hij het een week uit met BT en UMTS aan. Heel erg prettig, die enorm beperkte accuduur was toch wel mijn grootste probleem met dit toestel.
Nu je het zegt, het viel mij ook al op laatst dat ik langer met mijn accu deed, maar legde even de link niet met de firmware update ;).

Valt me trouwens ook op dat steeds meer mensen die toestelletje kopen, en terecht! :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelvank
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-03 22:49
Weird- schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 18:24:
[...]

Mag ik vragen wat hier uitgekomen is?

Ik wil de E70 ook in combinatie met dit abonnement, en de MediaMarkt deed gister inderdaad nogal moeilijk over deze combinatie
Tuurlijk! Nou, het ging weer zoals bij alle telco's, de bestaande klant heeft pech, maar dat bleek eenvoudig op te lossen...

Ik had ook het probleem dat ik meteen wilde verlengen omdat ik een partnerkaart wilde aanvragen en het nummer dat ik daarop wilde meenemen verliep bijna (de vraag of de voorwaarden bij verlengen meteen in zouden gaan heeft ook voor een eindeloos gewelles-nietes gezorgd trouwens). 1 winkel meende uiteindelijk wel te kunnen verlengen met E70 voor +/- 100 euro op B&M 35, alleen die hadden de E70 niet op voorraad. Zelfs na aandringen wilden ze niet meteen verlengen en het toestel later leveren omdat de kans bestond dat het toestel niet binnen zou komen. In hun computer stond overigens "Bel&SMS tegoed Multimedia", ik geloof dus maar half dat dit echt een Bel&Multimedia tegoed was, maar zei waren er van overtuigd, waarop ik zei "als het contract maar klopt".

Vervolgens ben ik naar de Mediamarkt gegaan. Dat verliep eerst prima: alles kon en ook voor rond de 100 euro. Toen bleek hij zich opeens vergist te hebben, verlengen kon alleen voor zo'n 250 euro. Dat vond ik wat veel. Opeens zei hij echter dat nieuwe abonnees de eerste 3 maanden gratis krijgen. Dus ik heb voor de afwisseling een nieuw nummer en betaal stukken minder. De voordelen opgesomd:
- ik had een abo voor een lagere prijs, die lage prijs moet ik dus nog 3 maanden betalen (ipv meteen de hoge prijs). Verschil: 3x zo'n 15 euro = 45 euro
- Meer korting op toestel. Verschil: zo'n 150 euro
- Abo loopt gewoon over 2 jaar af, ipv over 2 jaar + 3 maanden. Verschil: 3x 35 euro = 105 euro

En zo gehecht was ik nu ook weer niet aan mijn nummer dat ik er 300 euro voor over had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193782

Hallo mede e70 gebruikers,

Mogelijk heeft een medegebruiker een oplossing op deze vragen,

Bij het aanmaken van een Wlan verbinding met een web (64b) codering kan ik maar 5 karakters invoeren ipv de benodigde 6?
Mogelijk heeft iemand stap voor stap uitgewerkt hoe een lan verbinding tot stand te brengen?

Bij het surfen loop het geheugen extreem snel vol, is dit door een grotere sd kaart opgelost, of moet ik wat instellingen wijzigen. telefoon is nieuw en er is nog bijna niets op geinstaleerd.

mvg robert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de sleutel die ik gebruik is een WPA/TKIP beveiliging van +/- 20 lang en dat werkt perfect (ook al van voor de firmware upgrade)

wat betreft het geheugen dat volloopt bij het surfen: vanaf de nieuwe firmware (2.0618.07.10) is dat probleem verdwenen, daarvoor had ik het ook vaak
het heeft niets te maken met het SD kaartje, ik had voorheen een 1GB SD erin en dat gaf hetzelfde probleem (er wordt geen gebruik van gemaakt bij het surfen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194979

jelvank schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 00:10:
[...]

Tuurlijk! Nou, het ging weer zoals bij alle telco's, de bestaande klant heeft pech, maar dat bleek eenvoudig op te lossen...

Ik had ook het probleem dat ik meteen wilde verlengen omdat ik een partnerkaart wilde aanvragen en het nummer dat ik daarop wilde meenemen verliep bijna (de vraag of de voorwaarden bij verlengen meteen in zouden gaan heeft ook voor een eindeloos gewelles-nietes gezorgd trouwens). 1 winkel meende uiteindelijk wel te kunnen verlengen met E70 voor +/- 100 euro op B&M 35, alleen die hadden de E70 niet op voorraad. Zelfs na aandringen wilden ze niet meteen verlengen en het toestel later leveren omdat de kans bestond dat het toestel niet binnen zou komen. In hun computer stond overigens "Bel&SMS tegoed Multimedia", ik geloof dus maar half dat dit echt een Bel&Multimedia tegoed was, maar zei waren er van overtuigd, waarop ik zei "als het contract maar klopt".

Vervolgens ben ik naar de Mediamarkt gegaan. Dat verliep eerst prima: alles kon en ook voor rond de 100 euro. Toen bleek hij zich opeens vergist te hebben, verlengen kon alleen voor zo'n 250 euro. Dat vond ik wat veel. Opeens zei hij echter dat nieuwe abonnees de eerste 3 maanden gratis krijgen. Dus ik heb voor de afwisseling een nieuw nummer en betaal stukken minder. De voordelen opgesomd:
- ik had een abo voor een lagere prijs, die lage prijs moet ik dus nog 3 maanden betalen (ipv meteen de hoge prijs). Verschil: 3x zo'n 15 euro = 45 euro
- Meer korting op toestel. Verschil: zo'n 150 euro
- Abo loopt gewoon over 2 jaar af, ipv over 2 jaar + 3 maanden. Verschil: 3x 35 euro = 105 euro

En zo gehecht was ik nu ook weer niet aan mijn nummer dat ik er 300 euro voor over had...
Ikheb het veel eenvoudiger gedaan:

Ben naar belcompany gegaan ,vragen of ze het toestel op voorraad hebben, welks het geval was, nieuw abbo genomen bij telfort, 150 +75, zonder aanvulling, eerste zes maanden 50% korting op het abbo en het toestel kosste me 70 euro. met een 2 jarig abbo.

Greetz, Hawk1964.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195786

Als ik mijn E70 met de usb-kabel aansluit op mijn pc in de pc-suite modus wordt na een paar seconden de verbinding verbroken, in gegevensoverdrachtmodus blijft de verbinding wel open. Ligt dit aan mij of aan iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Als je een telefoongesprek opneemt hoor je continu zo'n heel vervelend piepje, die de andere kant van de lijn ook hoort. In instellingen kan ik niks vinden, maar kan je dit uitzetteN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
ja dat viel mij ook al op; dacht al dat het aan orange lag, maar als het door de phone komt moet het eigelijk wel uit kunnen. De andere kant begint bijna altijd met "wat was dat?" haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196104

Sinds kort heb ik een E70 en ontdekte een probleem(pje). Bij toegang krijgen tot een beveiligd WLAN heb je een sleutel (code) nodig die ingevoerd moet worden (bijv. WPA). Tot zover gaat het goed. Nu wilde ik opnieuw toegang krijgen tot hetzelfde netwerk en dan blijkt dat de sleutel weer opnieuw moet worden ingevoerd. Is er niet een mogelijkheid om de sleutels te bewaren zodat de hele rij tekens niet telkens weer opnieuw moet worden ingevoerd? WPA sleutels zijn behoorlijk lang en telkens weer de boel ingeven is buitengewoon irritant :( , zeker als je gebruik maakt van meerdere netwerken (hotspots). Wellicht geldt dit probleem ook voor de E60 en E61. Is dit probleem bekend en wie weet een oplossing? Zie ik iets over het hoofd, doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
Anoniem: 196104 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 10:53:
Sinds kort heb ik een E70 en ontdekte een probleem(pje). Bij toegang krijgen tot een beveiligd WLAN heb je een sleutel (code) nodig die ingevoerd moet worden (bijv. WPA). Tot zover gaat het goed. Nu wilde ik opnieuw toegang krijgen tot hetzelfde netwerk en dan blijkt dat de sleutel weer opnieuw moet worden ingevoerd. Is er niet een mogelijkheid om de sleutels te bewaren zodat de hele rij tekens niet telkens weer opnieuw moet worden ingevoerd? WPA sleutels zijn behoorlijk lang en telkens weer de boel ingeven is buitengewoon irritant :( , zeker als je gebruik maakt van meerdere netwerken (hotspots). Wellicht geldt dit probleem ook voor de E60 en E61. Is dit probleem bekend en wie weet een oplossing? Zie ik iets over het hoofd, doe ik iets verkeerd?
Als je een toegangspunt aanmaakt en je wil de volgende keer via dat toegangspunt op internet, dan moet je ook dat toeganspunt selecteren en niet EASY WLAN want dan moet je idd alles opnieuw ingeven.

oplossing is dus om in je telefoon toegangspunten aan te maken voor de door jou veelgebruikte WLAN netwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:15
Dersan schreef op zondag 05 november 2006 @ 21:26:
Als je een telefoongesprek opneemt hoor je continu zo'n heel vervelend piepje, die de andere kant van de lijn ook hoort. In instellingen kan ik niks vinden, maar kan je dit uitzetteN?
Heb niet toevallig die dictafoon aanstaan. Als ik die aanzet dan krijg ik ook zo'n pieptoontje door het gesprek.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
squaddie schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:58:
Heb niet toevallig die dictafoon aanstaan. Als ik die aanzet dan krijg ik ook zo'n pieptoontje door het gesprek.
Dat is precies het probleem.
Wanneer je de dictafoon aanzet tijdens een gesprek (om een gesprek op te nemen dus) hoor je steeds een pieptoontje tijdens het gesprek. Volgens mij valt dit niet uit te zetten. Beetje vreemd...

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat "piepje" hoort er bij, om de andere zijde te verwittigen dat het gesprek wordt opgenomen. Er bestaat wel betalende software om gesprekken op te nemen zonder "piepje".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

Anoniem: 185385 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:38:
Dat "piepje" hoort er bij, om de andere zijde te verwittigen dat het gesprek wordt opgenomen. Er bestaat wel betalende software om gesprekken op te nemen zonder "piepje".
Welke software weet jij hiervoor? Ik heb BestCallRecorder geprobeerd, maar hierbij kreeg ik zelfs elke 5 seconden een luide piep door het gesprek heen. Of is deze nog anders in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie kan mij vertellen of, en hoe ik radio 1 kan beluisteren via de E70
Ik surf naar www.radio1.nl en klik op het "speakertje". Er word iets gedownload maar er gaat geen stream lopen.

Is het uberhaupt mogelijk? en wat voor afspeler moet ik hiervoor eventueel hebben?

Groeten Satkijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios

Tazzios

..

Anoniem: 191215 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:54:
Ik surf naar www.radio1.nl en klik op het "speakertje". Er word iets gedownload maar er gaat geen stream lopen.

Is het uberhaupt mogelijk? en wat voor afspeler moet ik hiervoor eventueel hebben?

Groeten Satkijker.
voor zo ver ik weet kan je geen windows media streams kijken
je kan wel winamp stream(shoutcast) bekijkenluisteren en ik neem aan ook real player

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 23:28

DesertShooter

Afgekickt

Anoniem: 191215 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:54:

Groeten Satkijker.
Er is een programmatje voor het beluisteren van radio streams (op symbian telefoons):

TunIn.fm (zoek maar op Google)

Erg handig, er staat 100+ zenders in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
Heeft iemand al met succes SIP-telefonie werkend op zijn E70? Ik krijg het met mijn Voipbuster gegevens maar niet voor elkaar. Zo heel moeilijk kan het toch niet zijn? Ik begin het idee te krijgen dat ik het wel goed doe maar dat het toestel gewoon niet mee wil werken. Op diverse forums lees ik over mensen die problemen hebben, maar de geboden oplossingen werken niet voor mij...

Verder een werkelijk fantastisch toestel! Ik kan er nog steeds niet over uit wat ze allemaal in dit ding hebben weten te proppen, en dan nog met een qwerty-keyboard ook.

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DesertShooter schreef op donderdag 16 november 2006 @ 16:34:
[...]

Er is een programmatje voor het beluisteren van radio streams (op symbian telefoons):

TunIn.fm (zoek maar op Google)

Erg handig, er staat 100+ zenders in.
Gaat helaas niet werken op de E70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CanonG1 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:58:
Heeft iemand al met succes SIP-telefonie werkend op zijn E70? Ik krijg het met mijn Voipbuster gegevens maar niet voor elkaar. Zo heel moeilijk kan het toch niet zijn? Ik begin het idee te krijgen dat ik het wel goed doe maar dat het toestel gewoon niet mee wil werken. Op diverse forums lees ik over mensen die problemen hebben, maar de geboden oplossingen werken niet voor mij...

Verder een werkelijk fantastisch toestel! Ik kan er nog steeds niet over uit wat ze allemaal in dit ding hebben weten te proppen, en dan nog met een qwerty-keyboard ook.
Bij mij werkt dit gewoon op de E 70, (precies invullen wat in de handleiding op de site staat) maar ik vind wel dat het wlan gedeelte van de telefoon nogal een beetje buggy is.
Opnieuw opstarten van de telefoon wil nog wel eens helpen nadat je iets hebt ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
vind het wel weer tijd voor een nieuwe firmware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

CanonG1 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:58:

Heeft jouw toestel wel al de nieuwste firmware? Met de firmware update schijnen er wat dingen gewijzigd te zijn met betrekking tot de SIP instellingen ;)

Zozo, eindelijk weer eens in PSGG?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Ginz schreef op zondag 19 november 2006 @ 21:48:
Heeft jouw toestel wel al de nieuwste firmware? Met de firmware update schijnen er wat dingen gewijzigd te zijn met betrekking tot de SIP instellingen ;)
Yep, die heb ik er opgezet. Ik denk dat ik gewoon iets fout doe, want een softphone pakketje op mijn PC werkt wel prima met de gegevens die ik heb. Ik moet er gewoon nog wat meer tijd insteken.
Zozo, eindelijk weer eens in PSGG?
Ik hoorde laatst van iemand dat hier interessante dingen werden gezegd over o.a. mobiele telefoons, dan moet ik toch wel eens gaan kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
Anoniem: 191215 schreef op zondag 19 november 2006 @ 11:05:
[...]

Draait als een tiet bij mij.... op de E70. no problemo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Kunnen de blije gebruikers hier iets vertellen over de form factor, voor mij blijft het een koelkast, of went het wel na een tijdje? Past hij uberhaupt in je broekzak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
it0 schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:50:
Kunnen de blije gebruikers hier iets vertellen over de form factor, voor mij blijft het een koelkast, of went het wel na een tijdje? Past hij uberhaupt in je broekzak?
Hij is absoluut groter dan mijn 6820, en ik moet eerlijk zeggen dat ik in eerste schrok van de grootte. Maar ik loop er nu een paar weken mee rond en ik merk het eigenlijk niet meer. Hij past goed in mijn broekzak, geen probleem. Het qwerty-toetsenbord is groter dan die van mijn 6820, dat was in het begin echt wennen, nu typ ik er net zo rap op.

Dus of het een "koelkast" is ligt denk ik aan wat je wil, ik zou zeggen zorg dat je hem eens in het echt ziet en maak voor jezelf de afweging. Ik ben om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197874

Ik ben er ook dagen mee bezig geweest om voipbuster op mijn e70 draaiende te krijgen. Mijn probleem bij het direct inloggen bij voipbuster is dat er wederzijds geen geluidsoverdracht was na het beantwoorden van het gesprek (E70 naar vaste telefoon).
Uiteindelijk is het gelukt doormiddel van een tussen account bij voxalot.com te gebruiken (gratis).
De Nokia E70 logt in bij voxalot, bij voxalot staat mijn voipbuster account geregistreerd.
Voor de duidelijkheid het hieronderstaande werkt in ieder geval bij een orange livebox met WLAN, ik weet niet of dit ding iets te maken heeft of iets doet met NAT of STUN.

Instellingen Voxalot
Eerst een account aanmaken en inloggen
[Provider] selecteren
Description: VoipBuster
Username: username voipbuster account
Password: password voipbuster account
Host: sip.voipbuster.com
Port: 5060
Active: Yes
Sip register: Yes
[Save]
bij provider moet de status eerst registered zijn anders werkt het niet dit kan soms een halve dag duren volgens voxalot.

[Dial Plans] selecteren
Priority: 1
If the number: equals
.XXXXXXXXXXX (dit is om +31123456789 nummers te kunnen bellen)
route to: VoipBuster

Instelling E70
[Menu] [Instrum.] [Instell.] [Verbinding]
[SIP-instellingen]
Profielnaam: VoXalot
Dienstprofiel: IEFT
Stndrdtoegangspunt: "zelf in te stellen"
Openbare gebr.naam: sip:userid@voxalot.com
Compressie gebruiken: Nee
Registratie: Wanneer nodig
Beveiliging gebruiken: Nee
Proxy-server
Proxy_serveradres: sip:64.34.163.35
Beveiligingsdomein: voxalot.com
Gebruikersnaam: userid
Wachtwoord: password
Vrije routing toestaan: Ja
Overdrachtstype: UDP
Poort: 5060
Registar-server
Registar-serveradres: sip:voxalot.com

[Instell.internettelefoon]
[opties] [nieuw profiel]
sip van voxalot selecteren
Naam: VoXalot

[Menu] [Connect] [Internettel.]
Voorkeursprofiel: [VoXalot]
Registratiestatus: selecteren
Voxalot selecteren (Voxalot zal registreren en er zal geregistreerd staan

Bellen door een nummer uit [Contact] te kiezen [Opties] [Bellen] [Internetoproep]

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186567

Anoniem: 191215 schreef op zondag 19 november 2006 @ 11:05:
[...]

Dat is interessant! Waarom werkt dat niet bij jou?

We moeten het toesteloverzicht nog even updaten maar de E70 wordt gewoon ondersteund.
Er zijn al luisteraars met die phone.

Als je naar de pagina gaat wap.tunin.fm dan kun je daar de player downloaden en installeren.
Laat het even weten als er een probleem mee is; info@tunin.fm.

Mvg,

Wanjo Temkov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
Темков, вы Русскый?

Anoniem: 197874 schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:59:
Ik ben er ook dagen mee bezig geweest om voipbuster op mijn e70 draaiende te krijgen. Mijn probleem bij het direct inloggen bij voipbuster is dat er wederzijds geen geluidsoverdracht was na het beantwoorden van het gesprek (E70 naar vaste telefoon).
Uiteindelijk is het gelukt doormiddel van een tussen account bij voxalot.com te gebruiken (gratis).
De Nokia E70 logt in bij voxalot, bij voxalot staat mijn voipbuster account geregistreerd.
Voor de duidelijkheid het hieronderstaande werkt in ieder geval bij een orange livebox met WLAN, ik weet niet of dit ding iets te maken heeft of iets doet met NAT of STUN.

Instellingen Voxalot
Eerst een account aanmaken en inloggen
[Provider] selecteren
Description: VoipBuster
Username: username voipbuster account
Password: password voipbuster account
Host: sip.voipbuster.com
Port: 5060
Active: Yes
Sip register: Yes
[Save]
bij provider moet de status eerst registered zijn anders werkt het niet dit kan soms een halve dag duren volgens voxalot.

[Dial Plans] selecteren
Priority: 1
If the number: equals
.XXXXXXXXXXX (dit is om +31123456789 nummers te kunnen bellen)
route to: VoipBuster

Instelling E70
[SIP-instellingen]
Profielnaam: VoXalot
Dienstprofiel: IEFT
Stndrdtoegangspunt: "zelf in te stellen"
Openbare gebr.naam: sip:userid@voxalot.com
Compressie gebruiken: Nee
Registratie: Wanneer nodig
Beveiliging gebruiken: Nee
Proxy-server
Proxy_serveradres: sip:64.34.163.35
Vrije routing toestaan: Ja
Registar-server
Registar-serveradres: sip:voxalot.com

[Instell.internettelefoon]
[opties] [nieuw profiel]
sip van voxalot selecteren
Naam: VoXalot

[Menu] [Connect] [Internettel.]
Voorkeursprofiel: [VoXalot]
Registratiestatus: selecteren
Voxalot selecteren (Voxalot zal registreren en er zal geregistreerd staan

Bellen door een nummer uit [Contact] te kiezen [Opties] [Bellen] [Internetoproep]

succes
Hoi Henk,

Ik heb alles als beschreven uitgevoerd, in Voxalot staat voipbuster geregistreerd, maar de registratie vanaf mijn E70 wil maar niet lukken. Kan het zijn dat je eerst een saldo bij voipbuster moet storten of moet dat niet uitmaken? Weet jij de oplossing?

groet,

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Acroach schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:36:
[...]

Темков, вы Русскый?
Интересно, давайте по-русски говорим :)

Anoniem: 145881

Anoniem: 186367 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 08:37:
[...]

Hoi Henk,

Ik heb alles als beschreven uitgevoerd, in Voxalot staat voipbuster geregistreerd, maar de registratie vanaf mijn E70 wil maar niet lukken. Kan het zijn dat je eerst een saldo bij voipbuster moet storten of moet dat niet uitmaken? Weet jij de oplossing?

groet,
Ik heb de beschrijving ook netjes opgevolgd en tevens 10 euri gestort bij VoipBuster. Werkt prima op mn telefoontje, geluidskwaliteit is ook prima!
Het enige is dat er geen nummer meegestuurd wordt, dus de ontvanger krijgt "Private" oid te zien. Weet iemand of dit ligt aan Voxalot settings of misschien VoipBuster?

Anoniem: 145881 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:07:
[...]

Ik heb de beschrijving ook netjes opgevolgd en tevens 10 euri gestort bij VoipBuster. Werkt prima op mn telefoontje, geluidskwaliteit is ook prima!
Het enige is dat er geen nummer meegestuurd wordt, dus de ontvanger krijgt "Private" oid te zien. Weet iemand of dit ligt aan Voxalot settings of misschien VoipBuster?
Had je 10 euri voor registreren van E70 gestort of daarna, ik probeer nl. uit te vinden of dat het probleem kan zijn.

• SlamBam806
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-06 22:42
Hi,

Ik heb sinds kort ook de e70. Perfect toestel. Ik ben alleen wel op zoek naar een goede manier om mijn adressenlijst op te schonen & sorteren. Weet iemand een tool hoe ik handig mijn contacten kan bewerken? Wat ik vooral zoek is een tool hoe ik groepen kan toewijzen aan contacten. Ik kan dat doen in de e70 maar niet in die nokia contact tool. Iemand betere alternatieven?

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij doet het nu wel.
Ik had het progje gedownload via opera browser en dan gaat het niet. Met de standaard browser dus wel.

Nu alleen nog Radio 1 toevoegen en ik zou bijna geneigd zijn om lid te worden na de proefperiode :)

Mvg Satkijker
Anoniem: 186567 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:32:
[...]

Dat is interessant! Waarom werkt dat niet bij jou?

We moeten het toesteloverzicht nog even updaten maar de E70 wordt gewoon ondersteund.
Er zijn al luisteraars met die phone.

Als je naar de pagina gaat wap.tunin.fm dan kun je daar de player downloaden en installeren.
Laat het even weten als er een probleem mee is; info@tunin.fm.

Mvg,

Wanjo Temkov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145881

Anoniem: 186367 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:10:
[...]

Had je 10 euri voor registreren van E70 gestort of daarna, ik probeer nl. uit te vinden of dat het probleem kan zijn.
Dat was ervoor, maar zou volgens mijn niets uit moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo TripleE

Het maakt niet uit of je ervoor of erna geld stort bij Voipbuster.
Als ik het goed begrijp is voipbuster wel registered bij voxalot, en lukt het registreren van de telefoon bij voxalot niet.
Heb je ooit al een andere provider geregistreerd gehad in je telefoon, hetzij voipbuster direct of enig ander iets?
- Is dit niet het geval dan zou het aan de router kunnen liggen, hier is de telefoon erg gevoelig voor. Je zou nog kunnen kijken of poort 5060 open staat in de router, meestal is dit wel het geval.
Een ander idee is om het eens via een andere WLAN/router verbinding te proberen bij een ander.
- Is dit wel het geval dan staat er waarschijnlijk iets fout in de instellingen in de E70

mvgr Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is het nadeel van via via met voipbuster te bellen. Het hangt af van de instellingen van de providers/internet communication sites, van wat zij wel en niet vrijgeven en toestaan. Misschien is dit over een paar maanden weer anders, dit hele VOIP met je mobiel staat nog redelijk in de kinderschoenen. Een maand geleden werkte de beschreven oplossing ook niet. Toen moest je E70 registreren bij PBXes, in PBXes stond voxalot geregistreerd, en in voxalot stond weer voipbuster. Leuk he.
grtz Henk
Anoniem: 145881 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 11:07:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-06 17:16
it0 schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:50:
Ben achteraf heel blij ermee. Ik heb 'm met name gekocht vanwege de technische specs (wi-fi, cameratje, PC Suite, etc), maar ben heel erg blij met het toetsenbordje en de omvang. De e70 past makkelijk in mijn broekzak (waarbij ik wel enigszins wijde broeken draag) en zit absoluut niet in de weg. Met het toetsenbordje is het ook zoveel gemakkelijker om SMS-jes te tikken of webadressen. Vooraf zag ik het meer als een gimmick, maar het blijkt toch wel heel goed te werken! :)
Al-met-al ben ik echt heel erg blij met m'n aankoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
eduardtee schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:01:
[...]

Ben achteraf heel blij ermee. Ik heb 'm met name gekocht vanwege de technische specs (wi-fi, cameratje, PC Suite, etc), maar ben heel erg blij met het toetsenbordje en de omvang. De e70 past makkelijk in mijn broekzak (waarbij ik wel enigszins wijde broeken draag) en zit absoluut niet in de weg. Met het toetsenbordje is het ook zoveel gemakkelijker om SMS-jes te tikken of webadressen. Vooraf zag ik het meer als een gimmick, maar het blijkt toch wel heel goed te werken! :)
Al-met-al ben ik echt heel erg blij met m'n aankoop...
Haha maar ik zit dus op een middelbare school en het is altijd wel grappig.

Bel je bv met je mobiel ingeklapt zeggen ze wow das best wel een grote telefoon maar wel heel modern hoe komt dat? :?

Klap je hem open -> Ohhhhhhhhhhhhhhhhh zeggen ze dan, vol verbazing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185867

Anoniem: 197874 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 13:38:
Dit is het nadeel van via via met voipbuster te bellen. Het hangt af van de instellingen van de providers/internet communication sites, van wat zij wel en niet vrijgeven en toestaan. Misschien is dit over een paar maanden weer anders, dit hele VOIP met je mobiel staat nog redelijk in de kinderschoenen. Een maand geleden werkte de beschreven oplossing ook niet. Toen moest je E70 registreren bij PBXes, in PBXes stond voxalot geregistreerd, en in voxalot stond weer voipbuster. Leuk he.
grtz Henk

[...]
Al die omwegen heeft mij er een hele tijd van weerhouden . Veel te onstabiel. Maar toen kreeg ik de handleding van voiptalk.org onder ogen. Vervolgens de gegevens van voipbuster ingevuld en het werkt als een tiet.

Oja, ip-adres voor proxyserver is (niet) meer nodig. . Gewoon sip:sip.voipbuster.com invoeren (dus 2x sip)!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 185867 op 27-11-2006 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
thanks! dat gaan we binnenkort eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-06 11:33

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik ben op zoek naar een nieuwe GSM omdat mijn oude SE P910i een wrak is (accu is op en heb hem laatst moeten resetten omdat ie vast liep :X ). Gelukkig mag ik van de baas een nieuwe uitzoeken :P

Mijn voorkeur gaat uit naar de E60 of E70. Ik ben er nog niet helemaal uit. Kwa looks is de E60 gewoon wat mooier, en een camera heb ik niet nodig. Echter vind ik het toetsenbord van de E70 wel weer handig (dan heeft mijn 910i nu ook). Verder zit er kwa software niet erg veel verschil tussen voor zover ik weet.

Wat ik wel van belang vindt is dat email degelijk wordt afgehandeld. Dat wil zeggen: wat doe het ding als ik mijn IMAP mailbox met meer dan 9000 mailtjes open? Kan hij overweg met meerdere IMAP folders? En nog wat meer van dat soort dingen? Helaas kan ik er in dit topic weinig over vinden. Als iemand dus meer weet: graag!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Anoniem: 185867 schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:12:
[...]

Al die omwegen heeft mij er een hele tijd van weerhouden . Veel te onstabiel. Maar toen kreeg ik de handleding van voiptalk.org onder ogen. Vervolgens de gegevens van voipbuster ingevuld en het werkt als een tiet.

Oja, ip-adres voor proxyserver is (niet) meer nodig. . Gewoon sip:sip.voipbuster.com invoeren (dus 2x sip)!
met voiptalk viel mijn verbinding weg na ongeveer 40sec.

Met voipbuster werkt hier ook perfect. Ik had instellingen uit E61 topic gebruikt:
Profile name: Voipdiscount
Service Profile: IETF
Default Access point: *your access point identifier*
Public user name: sip:*user name*@voipbuster.com
Use compression: No
Registration: Always On
Use security: No
-Proxy server
--Proxy server address: *leave empty*
--Realm: *leave empty*
--User name: *leave empty*
--Password: *leave empty*
--Allow loose routing: Yes
--Transport Type: UDP
--Port:5060

-Registrar Server
--Registrat serv. addr.: sip:sip.voipbuster.com
--Realm: voipbuster.com
--User name: * user name*
--Password: *password*
--Transport Type: UDP
--Port:5060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Helaas geen antwoord op mijn vraag :'(

Nouja, dan zal ik dat antwoord maar zelf geven binnenkort ;) Heb hem in bestelling gedaan. Als het goed is komt ie over enkele dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
Weet iemand of het mogelijk is om mijn thunderbird-calendar te syncen met de kalender in de E70? Eventueel via een server die ik ergens installeer? Ik houdt mijn main agenda alleen nog digitaal bij en het zou erg prettig zijn als ik die nu ook altijd bij me kan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Aesculapius schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:11:
Weet iemand of het mogelijk is om mijn thunderbird-calendar te syncen met de kalender in de E70?
Voorzover ik weet helaas niet. De ontwikkelaars van die kalendersoftware schijnen zich niet te realiseren dat ze daarmee een enorm sterk punt zouden kunnen hebben. Ik zou ook heel graag gebruik gaan maken van Sunbird, maar zolang het niet synchroniseert met mijn Nokia heeft het voor mij geen waarde.

Synchronisatie-mogelijkheden met alle grote telefoonmerken, Windows Mobile en Palm zou het pakket heel groot kunnen maken volgens mij. Maar het zal wel lastig te programmeren zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

CanonG1 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:26:Ik zou ook heel graag gebruik gaan maken van Sunbird, maar zolang het niet synchroniseert met mijn Nokia heeft het voor mij geen waarde.
Kan de nokia zijn kalender niet synchronizeren met een webdav url?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless

voodooless

Sound is no voodoo!

Nou, ik heb hem binnen :) Dat is pas service!

Heb ik meteen een vraag: hoe kan ik een hidden access point gebruiken? Ik kan alleen zoeken naar access points, maar er zelf geen handmatig instellen..

Edit: natuurlijk al gevonden :)

[ Voor 8% gewijzigd door voodooless op 29-11-2006 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
voodooless schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:54:
Kan de nokia zijn kalender niet synchronizeren met een webdav url?
Niet dat ik weet. En dat zou niet handig zijn want voorzover ik weet (ik ben er niet helemaal in thuis) moet je dan een aparte webdav-server hebben, en dat is voor de meeste normale gebruikers geen optie.

Het mooiste zou zijn als er een aantal plugins zouden zijn voor alle mogelijke mobiele apparaten. Heb je een Nokia? Download de Nokia plugin, etc.

Ik denk dat dit wel één van de zwakke punten van OSS is. Dit zou een zeer nuttige functie zijn, maar hij is lastig te programmeren, o.a. doordat je het op meerdere toestellen moet testen. De gemiddelde ontwikkelaar heeft natuurlijk niet meerdere toestellen liggen. Daarom gebeurt het niet, terwijl de vraag ernaar groot is (check maar wat SunBird forums, daar wordt geschreeuwd om sync-mogelijkheden met mobiele apparaten). Aan de andere kant: SB is pas bij versie 0.3, wie weet wat er nog komt.

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste