Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198965

ik heb ook een e70, en na 1 dag alles geprobeert maar mn Letters en getallen komen niet overeen met wat ik in typ een Q wordt een A een A wordt een Q enz,

echt klotuh!!!!! Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Anoniem: 198965 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 22:47:
ik heb ook een e70, en na 1 dag alles geprobeert maar mn Letters en getallen komen niet overeen met wat ik in typ een Q wordt een A een A wordt een Q enz,

Al een software update geprobeerd met de SU tool van Nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:59

Dan komt je software niet overeen met je toetsenbord indeling. Het kan zijn dat je een Frans/Belgisch toetsenbord hebt en een Nederlandse software, óf dat je een Nederlands toetsenbord hebt en een Frans/Belgische software.

Een vraag: als je op de linkerhelft van het toetsenbord kijkt, zie je dan de letters

Q W E R T Y

of

A Z E R T Y?

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:54

Al geprobeerd om gewoon terug te gaan naar de winkel waar je hem gehaald hebt?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 23:28

DesertShooter

Afgekickt

Ik zoek al de hele dag naar een optie om mijn inbox te beveiligen met een code. Elke mobiel heeft dat, maar ik kan het op mijn E70 niet vinden. Hopelijk heb ik het gewoon over het hoofd gezien.
Weet iemand hoe het moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:58

Tazzios

..

DesertShooter schreef op zondag 15 april 2007 @ 18:32:
Ik zoek al de hele dag naar een optie om mijn inbox te beveiligen met een code. Elke mobiel heeft dat, maar ik kan het op mijn E70 niet vinden. Hopelijk heb ik het gewoon over het hoofd gezien.
Weet iemand hoe het moet?
standaard kan dat volgens mij niet
ook nog nooit een progje tegen gekomen.(niet naar gezocht ook hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Mijn E70 is alweer naar zijn grootje... linkerdeel van het qwerty-toetsenbord werkt niet meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Ik krijg bij het bellen naar mijn voicemailbox (lang op de 1 drukken) steeds de vraag of hij een gewoon of een internet oproep moet doen... Ik krijg niet gevonden waar je dat kan instellen, het moet altijd een "gewone oproep" zijn...

Iemand?

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs2ddup
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-04-2022
Menu --> Instrum. --> Instell. --> Netwerk --> Netwerkmodus op GSM zetten... volgens mij is het dan opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Geelaas ;(

Ik krijg nog steeds de keuze na 1 verlengd inhouden voor de voicemailbox:

Mlbx mob. opr.
Mlbx internetopr.

Ik wil gewoon Mlbx mob. opr. als standaard...

EDIT:

Er stond nog een half internetprofiel ingesteld, dat ook verwijderd, en weg is de optie... Tjees, dat je daar nou 3 weken mee zoet kan zijn hè? :+

[ Voor 31% gewijzigd door joeltje op 27-04-2007 14:49 ]

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvds
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2024
Hallo,

Wat zijn de ervaringen met de nieuwe firmware? versie 3.0633.09.04

Peter

[ Voor 13% gewijzigd door pvds op 28-04-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:35

kraats

Ik rol

pvds schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 21:52:
Hallo,

Wat zijn de ervaringen met de nieuwe firmware? versie 3.0633.09.04

Peter
Ik heb 'm er net op staan en gelukkig doet m'n phone het nog ;) Moet wel al mijn progjes opnieuw installeren, want blijkbaar heeft 'ie die niet goed gebackupped :( Misschien slim om ook een file-niveau backup te maken van je E70!
Eerste testjes lijken oké. Geen idee wat er gewijzigd zou moeten zijn. Zodra ik grote verschillen heb gemerkt laat ik het hier weten.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvds
kraats schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 23:25:
[...]
Ik heb 'm er net op staan en gelukkig doet m'n phone het nog ;) Moet wel al mijn progjes opnieuw installeren, want blijkbaar heeft 'ie die niet goed gebackupped :( Misschien slim om ook een file-niveau backup te maken van je E70!
Eerste testjes lijken oké. Geen idee wat er gewijzigd zou moeten zijn. Zodra ik grote verschillen heb gemerkt laat ik het hier weten.
Ik heb hem er ook op staan en TomTom blijft het gewoon doen ;) en alles lijkt wel weer wat sneller, soepeler te gaan.
Verder heb ik er geen extra programma's op gezet maar ik hoop dat SIP nu wel werkt ga ik volgendeweek testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76345

Ik denk dat mijn probleempje met de E70 vast heel simpel op te lossen moet zijn, maar ik kan het maar nergens vinden. Als ik een internetconnectie wil leggen, gaat het ding ongevraagd altijd via GPRS / UMTS connecten, terwijl ik thuis en op mijn werk gewoon WiFi kan gebruiken, vanaf stations die ook geconfigureerd zijn in de E70. Iemand enig idee hoe ik kan forceren dat hij altijd eerst WiFi probeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios

Tazzios

..

voor de e61 is een dezelfde firmware eerder uitgebracht
zou het chancelog het zelfde zijn?

linkje naar chancelog
http://www.symbian-freak....opic.php?t=9383&view=next

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepadmiraal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 07:47
Iemand enig idee hoe ik kan forceren dat hij altijd eerst WiFi probeert?
Ik heb hem zo ingesteld dat hij altijd vraagt via welke connectie er een verbinding gemaakt moet worden. Als er dus iemand is die weet hoe je een voorkeursverbinding kunt instellen hoor ik het ook graag.

Nog geen slechte ervaringen met de nieuwe firmware?
Dan ga ik hem morgen ook proberen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joepadmiraal schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:33:
Ik heb hem zo ingesteld dat hij altijd vraagt via welke connectie er een verbinding gemaakt moet worden.
Da's al een begin idd, dat kon ik ook niet vinden, hoe doe ik dit?
Als er dus iemand is die weet hoe je een voorkeursverbinding kunt instellen hoor ik het ook graag.
I second that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

Geen slechte, maar ook geen goede... Ik merk nog weinig verschil. Ik denk dat het verschil echt grotendeels in het VOIP-gedeelte zit. En daar doe ik (nog) niks mee. Maar je gaat er tenminste niet op achteruit, behalve dan het werk van het updaten en het daarna opnieuw instellen van sommige voorkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218595

Op mijn E70 met de laatste firmware slaag ik er niet in om de e-mail settings in orde te krijgen om via Proximus mijn gmail account te gebruiken (mail ontvangen en versturen). Het probleem ligt vooral in het feit dat ik niet weet welk toegangspunt te gebruiken (ik denk dat mijn mail instellingen zelf wel in orde zijn).

Ik heb zowel de toegangspunten die via de wizard worden aangelegd als die die vanaf de Nokia en Proximus sites via SMS worden doorgestuurd geprobeerd, maar niets schijnt te lukken.

Ik heb nu weer de toegangspunten die door Proximus worden geleverd: Internet, Live, Live!, Live(01) en MMS. Via Live slaag ik er wel in om te wappen (GPRS) maar, wat ik ook probeer, ik krijg geen verbinding met de mailbox (het toestel blijft eindeloos zoeken naar de verbinding).

Elke hulp zou heeeeel welkom zijn.

EVackier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
kan iemand nog eens 1x posten hoe ik in vredesnaam Voipstunt aan de gang krijg?

Ik had het eerst werkend via easypabx echter zijn hun niet gratis meer. Ik draai de nieuwste firmware. De instellingen die ik gevonden heb werken niet. Heb poort 5060 open staan op mijn router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xs2ddup
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-04-2022
Als het goed is, wordt er aan het begin van dit forum uitgelegd hoe je je mail kan instellen op de E70 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218595

xs2ddup schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 08:39:
[...]

Als het goed is, wordt er aan het begin van dit forum uitgelegd hoe je je mail kan instellen op de E70 :)
Bedankt voor de reactie. Jammer genoeg staat er alleen uitleg over de mailsinstellingen zelf en die lijken in orde te zijn want ik kan mijn mail gebruiken via WLAN. Alleen schijn ik niet de juiste toegangspunten te hebben om het ook over het Proximus netwerk te doen.

EVackier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Ik probeer via de Nokia PC Suite een backup te maken van mijn telefoon.
Zodra ik klik op backup maken krijg ik de volgende foutmelding:

Kan de inhoud van de telefoon niet lezen. Maak nogmaals verbinding met uw telefoon en probeer het opnieuw.

Opnieuw verbinden heeft geen zin.
Iemand bekend hiermee?

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvds
Hou je kabel goed aangedrukt de stekker maakt heel slecht contact.
beter gebruik BT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios

Tazzios

..

[...]

Ik heb hem zo ingesteld dat hij altijd vraagt via welke connectie er een verbinding gemaakt moet worden. Als er dus iemand is die weet hoe je een voorkeursverbinding kunt instellen hoor ik het ook graag.

wat ik irri vind is dat je rssfeeds ophalen niet kan instellen met "altijd vragen" ook als je bij je browser heb ingesteld dat tie het moet vragen, doet tie dat niet als je feeds ophaalt. hij gebruikt dan de laatst ingestelde toegangpunt van de browser.

ik had gehoopt dat dat verholpen zou zijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91841

Zeer gemengd topic,
Ik ben bezitter geweest van een:
Nokia 5510 / Nokia 6822b / Blacberry 7100V
Allemaal met volledig toetsenbord, op dit moment heb ik zakelijk nog de BB 7100v, maar die gaat weg prive grebruik ik een: benq-Siemens EL71:

Afbeeldingslocatie: http://www.portablegear.nl/images/fotos-nieuws/gsm-benq-el71-productfoto-groot.gif

Maar dat is gewoon een slecht toestel, dat ter zijde.
Ik heb een tijdje geleden dat EL71 toetsel op moeten sturen, daardoor ging ik weer de Nokia 6822 gebruiken.
Het toetsenbord daarvan bleek ik erg gemist te hebben, Vandaar dat ik weer opzoek ging naar een toestel met zo'n uitklap toetsenbord.
Dit toestel is erg duur maar wel mooi, alleen bevallen me de vele reacties van: het OS is zo langzaam niet.

Is dit echt zo extreem?, ik heb namelijk ook een MDA gehad met windows erop en die was echt enorm langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Je zou het voor jezelf eigenlijk even moeten uitproberen, het is maar net hoe erg je er over valt. Ik kon er niet mee leven; ik heb nu een Samsung i600 en die voelt veel levendiger aan in gebruik. Niet zo snel als mijn 6820 (voorloper van de 6822) overigens, die generatie toestellen is nog steeds snelheidskampioen qua UI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91841

Update voor mij:

Ik ben vandaag naar de winkel geweest, en deze telefoon vind ik veel te groot! :(
Ik dacht dat hij net zo groot was als de voorloper. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sawk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:50
Zou iemand mij kunnen vertellen welke Stereo headset er bij deze e70 geleverd word? Heb em reeds besteld maar ben benieuwd welke er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreas2005
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-05 12:29
Ik heb hem zo ingesteld dat hij altijd vraagt via welke connectie er een verbinding gemaakt moet worden.

Kryz schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:48:
[...]

[...]

I second that.
Een voorkeursvolgorde geef je aan in een groep: in het menu van de verbindingen zit direct onder de optie toegangspunt de optie toegangspuntgr. (=groep). Maak een groep aan, geef de toegangspunten en de volgorde aan. Daarna kun je in een aantal programma's gebruik maken van de groep als toegangspunt. Dan loopt hij de door jou aangegeven volgorde af.
Nadelen zijn:
1. De groep verschijnt niet in elk programma. Als de groep niet getoond wordt is die ook niet te gebruiken.
2. In VOIP is het niet te gebruiken! Nokia, wat is dit voor prutswerk??
Devian schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:40:
kan iemand nog eens 1x posten hoe ik in vredesnaam Voipstunt aan de gang krijg?

Ik had het eerst werkend via easypabx echter zijn hun niet gratis meer. Ik draai de nieuwste firmware. De instellingen die ik gevonden heb werken niet. Heb poort 5060 open staan op mijn router.
Het instellen én het gebruik ervan is niet echt gebruikersvriendelijk, zacht gezegd. Er is echter een veel gemakkelijkere manier: Ga naar www.fring.com, en haal daar de applicatie op. Met fring kun je ook een SIP-account gebruiken (een willekeurige, ze verkondigen het alleen niet al te duidelijk). Voorgeprogrammeerd is onder meer VOIPSTUNT! Het installeren is in 5 minuten gepiept, je kunt voor de verbinding gebruik maken van WIFI, maar ook van UMTS. Ook als je provider VOIP heeft geblokkeerd is met fring bellen via UMTS mogelijk. Fring laat zien hoe nokia het had moeten doen, naar mijn mening. Fring is daarbij nog gratis ook, en heeft als extra leukigheid dat het mogelijk is om gratis te bellen van de ene (SIP)provider naar de andere, bijvoorbeeld van voipstunt naar Skype.

[ Voor 5% gewijzigd door andreas2005 op 27-05-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
Als ik de nieuwste firmware installeer, ben ik dan alle eerder geinstalleerde java-toepassingen kwijt?

Zo ja, kan ik hier een backup van maken? Ik kan mijn java-games ook met sysexplorer niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreas2005
cdgrit schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:03:
Als ik de nieuwste firmware installeer, ben ik dan alle eerder geinstalleerde java-toepassingen kwijt?

Zo ja, kan ik hier een backup van maken? Ik kan mijn java-games ook met sysexplorer niet terugvinden.
Op je telefoon zit een optie waarmee je een backup kan maken van je telefoongeheugen naar het geheugenkaartje.
Daarna kun je de nieuwe firmware er op zetten (de firmware blijft van je geheugenkaart af), en de backup terugzetten. De applicaties zijn dan weer beschikbaar.

Die backup maken en terugzetten is wel noodzakelijk, ook als de applicaties zelf op de geheugenkaart staan. Op de een of andere manier ziet je telefoon na de upgrade die applicaties anders niet meer. Bij mij niet tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:30
Mijn nokia E70 is dit weekend overleden door waterschade opgelopen met uitgaan. Ik heb hem uit elkaar gehaald en laten drogen voor een ventilator voor 40 uur lang, toen was al het water wel achter het scherm vandaan en hij wilt ook wel opstarten. Alleen het probleem is dat de bediening het gewoon heel slecht doet, net alsof er knoppen blijven hangen, hij vliegt het menu door zonder dat ik iets aanraak.

Gelukkig had ik hem verzekerd bij pro-assist, en nu moet ik morgen mijn mobiel inleveren bij de BC, krijg ik een leentoestel en wordt mijn telefoon gerepareerd/krijg een nieuwe :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
Ik heb een weekje geleden de nieuwe firmware erop gezet. Ik heb het idee dat de webbrowser wel ietsje stabieler is geworden.

Maar ik heb ook een probleempje ontdekt: Ik heb aanstaan dat de naam van de beller wordt uitgesproken (indien deze in het adresboek staat). Als ik nu gebeld wordt door iemand uit mijn adresboek klinkt de ringtoon eerst gewoon normaal, daarna wordt netjes de naam opgelezen, maar daarna is de ringtone super zacht. In mijn broekzak hoor ik hem dan zeker niet meer. Meer mensen die dit hebben of iemand die een oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
andreas2005 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 14:50:
[...]

Een voorkeursvolgorde geef je aan in een groep: in het menu van de verbindingen zit direct onder de optie toegangspunt de optie toegangspuntgr. (=groep). Maak een groep aan, geef de toegangspunten en de volgorde aan. Daarna kun je in een aantal programma's gebruik maken van de groep als toegangspunt. Dan loopt hij de door jou aangegeven volgorde af.
Nadelen zijn:
1. De groep verschijnt niet in elk programma. Als de groep niet getoond wordt is die ook niet te gebruiken.
2. In VOIP is het niet te gebruiken! Nokia, wat is dit voor prutswerk??

[...]

Het instellen én het gebruik ervan is niet echt gebruikersvriendelijk, zacht gezegd. Er is echter een veel gemakkelijkere manier: Ga naar www.fring.com, en haal daar de applicatie op. Met fring kun je ook een SIP-account gebruiken (een willekeurige, ze verkondigen het alleen niet al te duidelijk). Voorgeprogrammeerd is onder meer VOIPSTUNT! Het installeren is in 5 minuten gepiept, je kunt voor de verbinding gebruik maken van WIFI, maar ook van UMTS. Ook als je provider VOIP heeft geblokkeerd is met fring bellen via UMTS mogelijk. Fring laat zien hoe nokia het had moeten doen, naar mijn mening. Fring is daarbij nog gratis ook, en heeft als extra leukigheid dat het mogelijk is om gratis te bellen van de ene (SIP)provider naar de andere, bijvoorbeeld van voipstunt naar Skype.
ZIet Fring mijn contacten ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96554

Mijn ervaring is dat spraaklabels niet helemaal lekker meer werken. bij sommige contacten mis ik de automatische spraaklabels. Bij het instellen van standaardnummers komen ze weer naar boven (ondanks dat bij andere contacten dit weer niet hoeft)

Daarnaast is ereen aanpassing gekomen in de Bluetooth. Op een CK7W werkt het nog goed maar de ingebouwde carkit op een Toyota Corolla Verso kan ik 1x een gesprek opzetten en verbreken zoals het hoort maar het 2e gesprek kan ik wel opzetten.... de radio mute maar ik hoor de andere kant niet en zij mij ook niet... Vreemd... (gebeurd sinds de firmware upgrade)

Beide problemen op meerdere E70's met de nieuwe firmware.

Iemand daar ervaring mee of enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Verder zijn er updates gedaan betreffende het WLAN gedeelte (voornamelijk voor de skinnyclient)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreas2005
Devian schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 12:28:
[...]

ZIet Fring mijn contacten ook?
Yep! Bij het er op zetten worden alle contacten overgenomen, en als je later contacten toevoegt komen ze ook direct in fring terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kleine opmerking: ik had gisteravond een lege Nokia (best knap, dan moet ik hem 8 dagen lang niet opladen of zo), en hij viel dus ook uit. Ik laad hem op, zet hem weer aan, vul mijn pincode in (naar mijn weten de correcte, al kon ik het me niet helemaal herinneren), drukte op OK, en niets. Pincode bleef staan. Clear, andere pincode, OK, niets. Ik snapte er geen reet van. Heb het ding nog 2x gereset. Pak ik daarna ipv de OK knop (linker blauwe navigatieknop) de joystick, en jawel, hij gaat direct door (wist ik toch mijn pincode nog). Wat blijkt nou: de linker blauwe knop doet het gewoon niet. Helemaal d'eaud! Wel irritant, want tijdens het navigeren heb je hem best wel eens nodig, en telefoon locken ging ook niet.

Vanmiddag zat ik weer te kloten met mijn telefoon, en ineens bleek dat hij het weer deed. Ook zonder falen. Het lijkt dus niet een hardware probleem (slechte contactjes) maar meer software of zo. Heel erg raar. Hij werkt nu weer, dus dat is prima, maar ik hoop niet dat dit vaker gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 00:37
Ik heb ook een vreemd verhaal...nouja, niet zo vreemd als Kryz ;) maar mijn E70 gaat opeens wel érg snel leeg :( Vannacht de hele nacht aan de stroom geweest, vandaag twee telefoontjes gedaan (in totaal iets van een uurtje) en nu geeft hij nog maar één klein streepje aan :-S. Halverwege de avond wel overgeschakeld op de headset, dus bluetooth heeft een uurtje of drie aangestaan nu....maar zó snel kan het ding toch niet leeglopen :S?

Weet iemand waar ik - voor het geval dát - een nieuwe (grotere?) battery kan kopen?

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreas2005
Aesculapius schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:17:
Ik heb ook een vreemd verhaal...nouja, niet zo vreemd als Kryz ;) maar mijn E70 gaat opeens wel érg snel leeg :( Vannacht de hele nacht aan de stroom geweest, vandaag twee telefoontjes gedaan (in totaal iets van een uurtje) en nu geeft hij nog maar één klein streepje aan :-S. Halverwege de avond wel overgeschakeld op de headset, dus bluetooth heeft een uurtje of drie aangestaan nu....maar zó snel kan het ding toch niet leeglopen :S?

Weet iemand waar ik - voor het geval dát - een nieuwe (grotere?) battery kan kopen?
Heb je toevallig Fring aanstaan? Die slurpt in één dag je batterij leeg? Of misschien een andere applicatie die aan blijft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
De wekker :S? Verder niets eigenlijk... ik heb hem nu weer opgeladen en zal even kijken of het eenmalig iets was of dat het terug komt...

edit: het ding is nu alweer bijna leeg, ditkeer zónder dat er lang mee getelefoneerd is of bluetooth aangestaan heeft :(

[ Voor 31% gewijzigd door Aesculapius op 22-06-2007 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 23:28

DesertShooter

Afgekickt

Aesculapius schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:56:
De wekker :S? Verder niets eigenlijk... ik heb hem nu weer opgeladen en zal even kijken of het eenmalig iets was of dat het terug komt...

edit: het ding is nu alweer bijna leeg, ditkeer zónder dat er lang mee getelefoneerd is of bluetooth aangestaan heeft :(
Ik heb hetzelfde, de mijne is ook bijna om de dag leeg. Heb wel fring geinstalleerd. Zal hem eens verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:41
Aesculapius schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:17:

Ik heb het ook regelmatig, vaak helpt het dan om ff de batterij te verwijderen voor 5 minuutjes, ik blaas dan ff een paar keer in de telefoon (niet dat t helpt ;) dat is alleen psychisch voor mezelf) de batterij er weer op. En bij mij doet ie het na een keer goed opladen dan weer perfect. Ik doe bijna 4 dagen met de batterij. Bluetooth altijd aan. Wel het zoeken naar hotspots uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224787

een goedemorgen,
ik heb in finland onlangs een e70 aangeschaft nu heb ik 2 kleine vraagjes.
mijn os heeft niet de nederlandse taal alleen fins noors deens zweeds en engels.
nu vind ikzelf engels op zich niet zo erg. alleen nu vraag ik me af of het spraakgedeelte van de contacten dan niet alleen in het nederlands kan. als de telefoon tegen me zegt wie dr beld dan is het eerder grappig dan verstaanbaar met al die nederlandse namen. en zelf iemand opbellen met een nederlandse naam met voice vind ik dan ook niet echt goed (of is dit in nederlands ook niet al te best?)
verder een vraagje over wlan ik zit momenteel aan boord met een draadloos netwerk.
ik heb bij tools settings connections een acces point gemaakt met wpa en bij wpa mode een preshared sleutel ingevoerd.(diegene die gebruikt wordt) en ik heb ok een accespoint groep aangemaakt waar wlan bovenaanstaat als ik nu naar connection manager ga en kijk bij active data connection dan staat er niks ga ik naar availible wlan dan vindt die het netwerk. daar in options kan ik dus define accespoint doen maar dan zegt die define accespoints for secure wlan networks in acces points in connections. maar dat had ik al gedaan volgens mij ... ook als ik de telefoon naar netwerken laat zoeken zegtr die dat er network availible is maar maakt geen conectie met het wlan....
hopelijk kan iemand mij hierbij helpen ik zal wellicht iets fout doen
mvr gr rene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios

Tazzios

..

Anoniem: 224787 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 10:14:
een goedemorgen,
ik heb in finland onlangs een e70 aangeschaft nu heb ik 2 kleine vraagjes.
mijn os heeft niet de nederlandse taal alleen fins noors deens zweeds en engels.
nu vind ikzelf engels op zich niet zo erg. alleen nu vraag ik me af of het spraakgedeelte van de contacten dan niet alleen in het nederlands kan. als de telefoon tegen me zegt wie dr beld dan is het eerder grappig dan verstaanbaar met al die nederlandse namen. en zelf iemand opbellen met een nederlandse naam met voice vind ik dan ook niet echt goed (of is dit in nederlands ook niet al te best?)
verder een vraagje over wlan ik zit momenteel aan boord met een draadloos netwerk.
ik heb bij tools settings connections een acces point gemaakt met wpa en bij wpa mode een preshared sleutel ingevoerd.(diegene die gebruikt wordt) en ik heb ok een accespoint groep aangemaakt waar wlan bovenaanstaat als ik nu naar connection manager ga en kijk bij active data connection dan staat er niks ga ik naar availible wlan dan vindt die het netwerk. daar in options kan ik dus define accespoint doen maar dan zegt die define accespoints for secure wlan networks in acces points in connections. maar dat had ik al gedaan volgens mij ... ook als ik de telefoon naar netwerken laat zoeken zegtr die dat er network availible is maar maakt geen conectie met het wlan....
hopelijk kan iemand mij hierbij helpen ik zal wellicht iets fout doen
mvr gr rene
naam opnoemen is zowiezo niet al te verstaanbaar

wlan zoeken werkt alleen voor onbeveiligde netwerken.
om op je beveiligde netwerk te komen moet je gewoon je toegevoegde accespoint kiezen.
dat er niks bij "active data connection" staat klopt hij verbind pas als een applicatie dat nodig vind.

nu mijn vraag:
werkt de E70 ook met een bluetooth stereo head set? en kun je dan ook tegelijker tijd met ene GPS verbonden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
Geen idee, hij doet het prima met de BH-600 maar die is mono; ik zou niet weten waarom stereo niet zou werken?
Mijn batterij probleem lijkt veroorzaakt te worden door het 3G / UMTS signaal; als ik mijn phone schakel op "alleen GSM gebruiken" blijft hij weer enkele dagen opgeladen, maar met UMTS is het dus binnen een dag gedaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dollyking
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:13

dollyking

duck tape

Tazzios schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:43:
[...]

naam opnoemen is zowiezo niet al te verstaanbaar

wlan zoeken werkt alleen voor onbeveiligde netwerken.
om op je beveiligde netwerk te komen moet je gewoon je toegevoegde accespoint kiezen.
dat er niks bij "active data connection" staat klopt hij verbind pas als een applicatie dat nodig vind.

nu mijn vraag:
werkt de E70 ook met een bluetooth stereo head set? en kun je dan ook tegelijker tijd met ene GPS verbonden zijn?
Alle wlan netwerken worden getoond, behalve verborgen natuurlijk.

De E70 blauwe tand, kan 6 connnecties tegelijkertijd aan. dus GPS en stereo oordopjes is geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios

Tazzios

..

Aesculapius schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:32:
Geen idee, hij doet het prima met de BH-600 maar die is mono; ik zou niet weten waarom stereo niet zou werken?
Mijn batterij probleem lijkt veroorzaakt te worden door het 3G / UMTS signaal; als ik mijn phone schakel op "alleen GSM gebruiken" blijft hij weer enkele dagen opgeladen, maar met UMTS is het dus binnen een dag gedaan :(
UMTS heb ik vanaf de eerste dag uit gezet ik gebruik het niet en er is hier toch geen goed bereik wat ook zkr niet goed is voor je accuduur.
Alle wlan netwerken worden getoond, behalve verborgen natuurlijk.

De E70 blauwe tand, kan 6 connnecties tegelijkertijd aan. dus GPS en stereo oordopjes is geen probleem
ja das waar verborgen netwerken zul je zelf eerst toe moeten voegen, en kom je niet tegen als je "wlan zoeken" kiest.

6 connecties,....... ff kijken waarmee ik nog meer kan verbinden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226649

Weet iemand hoe ik mijn Nokia e70 als GPRS modem kan gebruiken met mijn MacBookPro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
E70 firmware: 3.0633.09.04

Vandaag opgemerkt dat ik bij ontvangen oproepen op het linker knopje (opties) kan duwen wat ik wil... maar dat er geen menuutje meer naar voren komt. Daarna natuurlijk uitvoerig getest of het niet aan het knopje ligt... maar alle andere functies die het knopje heeft voert het perfect uit. Ook het indrukken van de joystick heeft geen zin. Gister heb ik nog een contact toegevoegd op deze wijze maar sinds vandaag werkt het ineens niet meer. Meer mensen die dit hebben gehad? of die dit bekend voorkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225988

In de reeks van "rare gedrag" verhalen over E70. Hier is dan mijne:
het werkte prima 14 manden lang. Ik was verliefd op mijn E70, TT6 draaide er op, alle mijn contacten stonden in, notes, todos etc. Eigenlek ik vond dit toestel gewoon als vervanging van laptop…and i loved it. Een nacht stelde ik alarm, zoals ik iedere avond deed. Volgende ochtend ging alarm, zoals gebruikelijk, op tijd die ingesteld was. Ik heb alarm uitgeschakeld en opeens opgemerkt dat toetsen branden niet en wat nog erger ze reageerden niet. Dus dacht ik laat even toestel uitzetten en opnieuw opstarten, misschien help dat, dacht ik. Sinds dien heb ik mijn lieve E70 nooit kunnen opstarten – het blijft bij NOKIA logo hangen. En nu…. :'( leven is over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
Anoniem: 225988 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 14:45:
In de reeks van "rare gedrag" verhalen over E70. Hier is dan mijne:
het werkte prima 14 manden lang. Ik was verliefd op mijn E70, TT6 draaide er op, alle mijn contacten stonden in, notes, todos etc. Eigenlek ik vond dit toestel gewoon als vervanging van laptop…and i loved it. Een nacht stelde ik alarm, zoals ik iedere avond deed. Volgende ochtend ging alarm, zoals gebruikelijk, op tijd die ingesteld was. Ik heb alarm uitgeschakeld en opeens opgemerkt dat toetsen branden niet en wat nog erger ze reageerden niet. Dus dacht ik laat even toestel uitzetten en opnieuw opstarten, misschien help dat, dacht ik. Sinds dien heb ik mijn lieve E70 nooit kunnen opstarten – het blijft bij NOKIA logo hangen. En nu…. :'( leven is over
En waarschijnlijk geen recente backup??? of synchroniseerde je met outlook.... er is hoop... probeer die harde reset... met ehm... * 3 groen (of hoe was ie ook al weer) dan doe je een factory reset...
ff weer synchroniseren met outlook en klaar... ;-)

edit: semi harde reset kan je ook nog eerst proberen: *#7370# (gevolgde door je beveiligingscode, standaard 12345)

[ Voor 5% gewijzigd door Acroach op 18-07-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Acroach schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:46:
En waarschijnlijk geen recente backup???
Dat was ook exact wat ik dacht... Ik zie het dagelijks. Ik hoop voor de vraagsteller dat er een recente backup is. Ik doe het van mijn toestel (ook tot de nok toe gevuld met 'mijn leven') wekelijks.

Voor wat betreft de klacht is er weinig wat je kunt doen, als hij niet voorbij het Nokia-logo komt zal een software-update of een hard-reset dmv de toetscombinatie je ook niet niet lukken. Je kunt langs een Nokia-servicepunt gaan bij jou in de buurt, als je mazzel hebt kunnen ze het daar voor je oplossen met een software-update. Lukt dat niet dan zullen ze hem voor je op moeten sturen naar Nokia, en om eerlijk te zijn ben je dan aan de goden overgeleverd. Externe reparaties gaan tegenwoordig naar Polen, dus reken er op dat je het toestel ongerepareerd retour krijgt en nog een keer op moet sturen, met de Poolse taal er op of met allemaal beschadigingen die er eerst niet waren. Maar soms gaat het in één keer goed! ;) Succes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acroach schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:46:
[...]

En waarschijnlijk geen recente backup??? of synchroniseerde je met outlook.... er is hoop... probeer die harde reset... met ehm... * 3 groen (of hoe was ie ook al weer) dan doe je een factory reset...
ff weer synchroniseren met outlook en klaar... ;-)

edit: semi harde reset kan je ook nog eerst proberen: *#7370# (gevolgde door je beveiligingscode, standaard 12345)
:'( geen bkups....ik zou graag willen reseten, maar ik kom niet verder dan NOKIA logo, dus ik kan niets intippen 8)7
ooooh...ik vrees dat ik alles kwijt heb geraakt...ik gebruik nu 6300, well leuke toestel ... maar hij is niet mijne E70 :')....alle data kwijt.....ik ben so pissed op mijzelf dat ik geen bkup maakte. En om nog erger voor mijzelf te maken - dag daar voor woude ik bkup wel maaken maar dacht ik toen: aaah, doe ik wel morgen (het was laat en ik wilde comp niet meer opstarten). DOM DOM DOM, niet eens bkup op memcard....

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 225988 op 19-07-2007 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
als je een nieuwe wilt, de mijn gaat eruit, ik heb een touch besteld...

Mailen mag ;)

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joeltje schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:53:
als je een nieuwe wilt, de mijn gaat eruit, ik heb een touch besteld...

Mailen mag ;)
Ik ga naar Georgië langs NOKIA service point om proberen laten repareren, anders wacht ik tot E90i komt (hopelijk ever een jaar of zo)
Dus geen nieuwe aankopen tot die tijd, mar toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
CanonG1 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:00:
[...]

Voor wat betreft de klacht is er weinig wat je kunt doen, als hij niet voorbij het Nokia-logo komt zal een software-update of een hard-reset dmv de toetscombinatie je ook niet niet lukken.
en of dat lukt!!! als ie uit staat: 3 en sterretje en groen en dan aanzetten... dan start ie als t goed is zo weer op... try it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Ik heb de mijne verkocht, nu heb ik nog een ori autohouder over, alleen de houder, geen kabels oid.

Iemand intresse? Mail maar even dan.

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios

Tazzios

..

aii geen garantie (water schade) en t joysticky is lam :'(
de reparateur geloofde wel dat het met een nieuwe joystick verholpen zou zijn maar mag het niet repareren zelfs niet als k er voor betaal. regels bla bla

maar s even een progje zoeken waarbij je de cijfers als joystick kan gebruiken :z

[ Voor 4% gewijzigd door Tazzios op 01-08-2007 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FC_
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

FC_

Ik heb nu al ruim een half jaar de E70, en hij bevalt me erg goed, maar heb er sinds kort een probleem mee. Hij heeft al veel mee gemaakt, zoals in de sloot gevallen, maar hij deed het sinds kort nog steeds perfect.

Een paar dagen terug op een feestje, werd er bier over me heen gemorst, en dus ook over me broek waar de E70 inzat, en nu denkt hij dat er een headset aangekoppelt zit, ook al is dat niet zo. Het headset icoontje staat altijd boven in beeld. En me microfoon en speaker van me telefoon werken dus niet.

Door de eerdere waterschade heb ik geen garantie meer, dus ik heb hem zelf maar helemaal open gemaakt (tot op de printplaat) en schoon proberen te maken (heb speciale spray hiervoor), maar dit had geen nut. Ik heb hem daarna geformatteerd door groen 3 en * ingedrukt te houden bij het opstarten, maar nog steeds stond het headset icoontje in beeld.

Als ik er een headset aanhang werkt die ook gewoon, maar ik zou hem graag ook zonder willen gebruiken :) Hebben jullie nog een idee over wat ik kan doen? Of zal ik hem toch naar Nokia moeten opsturen, en weten jullie misschien wat het dan zal gaan kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios

Tazzios

..

zie mijn bericht bij mij zei de reparateur ze willen hem zowiezo niet repareren als het ding iets van vochtschade heeft, is hun policy in iedergeval.

die van jou valt in iedergeval nog prima te gebruiken mail msn gps enz..

[ Voor 101% gewijzigd door Tazzios op 02-08-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145881

FC_ schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 13:12:
Ik heb nu al ruim een half jaar de E70, en hij bevalt me erg goed, maar heb er sinds kort een probleem mee. Hij heeft al veel mee gemaakt, zoals in de sloot gevallen, maar hij deed het sinds kort nog steeds perfect.

Een paar dagen terug op een feestje, werd er bier over me heen gemorst, en dus ook over me broek waar de E70 inzat, en nu denkt hij dat er een headset aangekoppelt zit, ook al is dat niet zo. Het headset icoontje staat altijd boven in beeld. En me microfoon en speaker van me telefoon werken dus niet.

Door de eerdere waterschade heb ik geen garantie meer, dus ik heb hem zelf maar helemaal open gemaakt (tot op de printplaat) en schoon proberen te maken (heb speciale spray hiervoor), maar dit had geen nut. Ik heb hem daarna geformatteerd door groen 3 en * ingedrukt te houden bij het opstarten, maar nog steeds stond het headset icoontje in beeld.

Als ik er een headset aanhang werkt die ook gewoon, maar ik zou hem graag ook zonder willen gebruiken :) Hebben jullie nog een idee over wat ik kan doen? Of zal ik hem toch naar Nokia moeten opsturen, en weten jullie misschien wat het dan zal gaan kosten?
MIjn vrouw heeft een andere Nokia (l'amour serie). Die had na twee maand ook het probleem datie dacht dat er een koptelefoon aan zat. Terug naar de winkel, naar Nokia gestuurd, blijkt dat ze nieuwe firmware d'r overheen hebben gezet, waarna het probleem verholpen was.
Is het misschien een idee om de firmware te upgraden, of, als je de meest recente al hebt, deze nog een keer te installeren? (weet niet of dit kan hoor),...

Zelf gebruik ik de E70, en merk dat ie af en toe wat instabiel is, gebruik Mail for Exchange, maar dit werkt zo af en toe niet. Als ik de telefoon dan uitzet en weer aan, werkt het weer wel...ook merk ik dat open klappen errug traag is af en toe. Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FC_
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

FC_

MIjn vrouw heeft een andere Nokia (l'amour serie). Die had na twee maand ook het probleem datie dacht dat er een koptelefoon aan zat. Terug naar de winkel, naar Nokia gestuurd, blijkt dat ze nieuwe firmware d'r overheen hebben gezet, waarna het probleem verholpen was.
Is het misschien een idee om de firmware te upgraden, of, als je de meest recente al hebt, deze nog een keer te installeren? (weet niet of dit kan hoor),...
Ik denk niet dat het veel uitmaakt, dezelfde firmware er opnieuw opzetten (want ik heb al de nieuwste), of het hele ding formatteren.
Zelf gebruik ik de E70, en merk dat ie af en toe wat instabiel is, gebruik Mail for Exchange, maar dit werkt zo af en toe niet. Als ik de telefoon dan uitzet en weer aan, werkt het weer wel...ook merk ik dat open klappen errug traag is af en toe. Enig idee?
Ik zou kijken of jij wel de nieuwste firmware erop heb staan. Het openklappen is een tijd terug erg versneld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145881

Ik zou kijken of jij wel de nieuwste firmware erop heb staan. Het openklappen is een tijd terug erg versneld.
3.0633.09.04, van 20-11-06.

Volgens mij is dat de nieuwste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152007

Mijn pa heeft van z'n werk ook een Nokia telefoon, een zilvere (kweet niet of het een E serie is) maar dat zilveren zit ff flink weg te slijten. Nu is dat voor zakelijke gebruikers geen probleem, die kopen om de 2 jaar toch een nieuwe bulk in.

Ik wilde dus weten of de E70 zilver ook last heeft van slijtage van het zilver, kan ik dus die zilveren gerust kopen of liever die zwarte?

En hoe is het nu gesteld met de out of memory errors enzo?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 152007 op 28-08-2007 11:00 ]

• cdgrit
Anoniem: 152007 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:39:
En hoe is het nu gesteld met de out of memory errors enzo?
Met de nieuwste firmware heb ik er vrijwel geen last meer van. Met vorige firmware versies was er vaak te weinig geheugen bij het laden van grote websites. Dit is wel zo goed als opgelost volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieuwhier
  • Laatst online: 05-04-2024
Tazzios schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:08:
maar s even een progje zoeken waarbij je de cijfers als joystick kan gebruiken :z
Heb je dat gevonden zo'n progje ??

Mijn joystick is ook stuk en zo kan ik er niet veel mee. Hij is 14 maanden oud, zou dat onder de garantie vallen nog ? Ik heb al wel een andere besteld(htc tytn 2) en wil deze voor reserve houden dan.
Of heeft iemand tips hoe je zelf kunt repareren ?

Op de site van nokia lees ik:
De Europese beperkte garantie omvat 24 maanden dekking voor nieuwe Nokia telefoons aangekocht op of na 1 april 2005 binnen de Europese Unie, IJsland, Noorwegen, Zwitserland en Turkije.

Anoniem: 232937

Ik zit met het volgende "probleem"
Op mijn E70 kun je bij e-mail instellingen kiezen voor "Uitsl. eigen netw." of "Altijd Ingeschakeld".
Het probleem is dat ik klant ben bij Telfort.
Zij gebruiken sinds enige maanden het netwerk van kpn.
Omdat mijn telefoon dat dus ziet als een "vreemd netwerk" werkt dit niet als ik "Uitsl. eigen netw." selecteer.
Als ik "Altijd ingeschakeld" selecteer loop ik tegen kosten aan doordat ik geregeld aan de andere kant van de grens kom.
Ik wil dan wel graag gebeld blijven worden.
Dus handmatig het kpn netwerk selecteren is voor mij geen oplossing.
Bij contact met telfort wisten zij mij te vertellen dat een nieuwe simkaart het probleem niet op zou lossen.
Het kpn netwerk geeft namelijk zelf aan dat ik op een vreemd netwerk zit (als telfort klant).
Weet iemand hoe ik het zo in kan stellen dat dataverkeer in het buitenland uitgeschakeld word?
Of een programmatje waarmee ik er voor kan zorgen dat uitsluitend op het kpn netwerk e-mail word gechecked?

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 16-01-2008 14:06 . Reden: Aanhef en groeten niet nodig ]

• MAher
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05-2024

MAher

.. far and free ...

Anoniem: 145881 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:26:
[...]

3.0633.09.04, van 20-11-06.

Volgens mij is dat de nieuwste...
Net de E70 binnen op m'n werk en dit is inderdaad de firmware die er op staat.

Memory errors zouden verholpen moeten zijn. http://www.allaboutsymbia..._E70_receives_v3_at_l.php

System | Suomalaiset Lehmät.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191215

Ik heb MobiReader geinstalleerd op de geheugenkaart van mijn E 70. Nu zou ik graag boeken willen toevoegen aan het programma. Wie kan mij vertellen in welke map ik de bestanden moet zetten? Op moet ik op een of andere manier synchroniseren om nieuwe boeken toe te voegen?

Mvg Satkijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher

MAher

.. far and free ...

Heeft iemand een sdhc-kaartje functionerend gekregen? 2 Gb is wat krapjes met wat muziek en een hoop kaarten voor GPS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb wat problemen met het verzenden van SMS berichten in het buitenland, kwam ik twee weken geleden achter toen ik op vakantie ging. Maakt niet uit op welk netwerk ik zit, ik kan geen SMS berichten versturen (krijg een foutmelding, weet niet exact wat, maar wat zoekwerk leverde op dat er mogelijk een probleem was met message center nummer). E70 resetten helpt niet, ik denk dat alleen het handmatig aanpassen van het message center nummer een oplossing zou bieden, maar ik vroeg me af of dat nummer altijd hetzelfde is, of dat je dat per netwerk weer moet wijzigen. Of misschien is er iemand hier die met de E70 hetzelfde probleem gehad heeft en de oplossing weet. :) Ik heb overigens een Orange abonnement, voor de volledigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher

MAher

.. far and free ...

Misschien even in een eigen topic vragen? Is niet E70 specifiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios

Tazzios

..

Anoniem: 76345 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:11:
Ik heb wat problemen met het verzenden van SMS berichten in het buitenland, kwam ik twee weken geleden achter toen ik op vakantie ging. Maakt niet uit op welk netwerk ik zit, ik kan geen SMS berichten versturen (krijg een foutmelding, weet niet exact wat, maar wat zoekwerk leverde op dat er mogelijk een probleem was met message center nummer). E70 resetten helpt niet, ik denk dat alleen het handmatig aanpassen van het message center nummer een oplossing zou bieden, maar ik vroeg me af of dat nummer altijd hetzelfde is, of dat je dat per netwerk weer moet wijzigen. Of misschien is er iemand hier die met de E70 hetzelfde probleem gehad heeft en de oplossing weet. :) Ik heb overigens een Orange abonnement, voor de volledigheid.
heb je +31 er wel bij staan dan?
orange +31 628 50 05 61
je komt er bij door bij je bericht naar instellingen>sms>berichtencentrales te gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Tazzios op 04-12-2007 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarcol
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-04 13:30
MAher schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:33:
Heeft iemand een sdhc-kaartje functionerend gekregen? 2 Gb is wat krapjes met wat muziek en een hoop kaarten voor GPS...
Het is al ff geleden? Maar heeft iemand dit voor mekaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

De E70 ziet er erg leuk uit: gewone telefoon en tóch een volledig toetsenbord. Ik kende de voorlopers wel maar de E70 is me eigenlijk nooit opgevallen. Is er al een opvolger gesignaleerd? Ik heb voorlopig de nog uit te komen E71 in m'n hoofd maar een soort E70i met ingebouwde GPS zou ook niet verkeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Hoe staat het met de andere nokia e70's?

Na 1 jaar en 9 maanden heeft mijn telefoon het opgegeven, de linkerhelft van het toetsenbord werkt niet meer...maar dit wel na diverse keren waterschade, veel stof en ook nog een aantal keer vallen...

Vaarwel nokia e70 :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Na twee keer opsturen naar Nokia én het kampen met de niet-oplosbare problemen als de enorme traagheid vond ik het twee maanden na aanschaf al welletjes.

Een volstrekt onwaardige opvolger van de 6820/6822...

Loop nu al weer een paar jaar rond met een Nokia 6021. In één woord: geweldig. Geen tierelantijntjes, simpelweg bellen. En: doet anderhalve week op een accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik heb nu als vervanger een nokia 1650 genomen, en ik dacht van als mijn abbo is afgelopen neem ik wel een nieuwe...

Maar zoals nu...dit nokia telefoontje is de eenvoud zelf, maar daardoor juist zo goed. Smsen bellen alles is heel makkelijk, menu's zijn heel snel...en sudoku en snake :D. En ook super lange accu duur.

Ik denk dat ik gewoon maar overga op sim only met mijn nokia 1650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-06 23:00
Ik ben nog steeds tevreden gebruiker :). Op het eens in de pakweg twee weken moeten rebooten vanwege en haperende screen saver na nog geen problemen mee gehad. Ik heb em nu ongeveer vier maanden als vervanging van mijn 6820, die kapot was gegaan na een val (ook het linker toetsenbord wat het niet meer deed). Zo enorm traag is hij nou ook weer niet, ik kan er mee leven iig. Daarnaast blijft ik hem ideaal vinden voor sms & e-mail en werkt de browser geweldig, dus zal ik em niet snel inruilen voor een ander type...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

Die van mij was ik redelijk zat, vanwege de erbarmelijk werkende 'joystick'. Vorige week heb ik 'm opengeschroefd en schoongemaakt en het schakelaartje met contactspray bewerkt. en ik ben weer blij!!! *O* Ik ben er nu weer verliefd op.. En ik doe er toch al heel ruim anderhalf jaar mee. Zo goed als nieuw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-06 20:30
mijn toetsenbord / joystick is ook aan het stukgaan. Belachelijk voor een toestel dat ik ruim een jaar heb en niet eens intensief gebruik.

Grootste nadeel vind ik nog wel symbian als telefoon OS: instabiel, traag, gebruiksonvriendelijk...
Ben benieuwd wat de iphone in NL gaat brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

vargo schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:16:
mijn toetsenbord / joystick is ook aan het stukgaan. Belachelijk voor een toestel dat ik ruim een jaar heb en niet eens intensief gebruik.

Grootste nadeel vind ik nog wel symbian als telefoon OS: instabiel, traag, gebruiksonvriendelijk...
je hebt 2 jaar garantie.

die nadelen, zo ervaar ik niet
Hebbie wel laatste firmware?

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-06 20:54
vargo schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:16:

Welke FW versie heb je ? Ik heb de E70 met versie 3.06 werkt prima.Ik heb hem sinds begin apr 2007.
Momenteel weet ik geen ander toestel die deze evenaart, de meeste Nokia's hebben geen fatsoenlijk toetsenbord (zelfs de N95, N96 en N82 niet) en de iPhone voldoet ook niet (teveel beperkingen opgelegd, jammer van het op zich prachtige toestel).