Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 80 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.085 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 19:57:
Ik heb een probleem dat ik niet goed me skills kan ordenen. Hoe kan ik dat het beste doen? Nu moet ik vaak onder een gevecht kijken wat waar zit... Tips plz :)
Bij mij staan de meest gebruikte eerst op mijn cijfers of dichtst bij mijn muis. Na een tijdje ben je het zo gewoon dat je echt niet meer hoeft te zoeken naar een spell/ability.

Ik heb: Shadow Bolt - Searing Pain - Immolate - Corruption - Curse of Agony - Drain Soul als eerste op mijn bar staan, andere spells die ik vaak nodig heb staan op flexbar buttons midden onder in mijn scherm, welke ik makkelijk kan aanklikken.

Nog andere spells/eten/drinken/healthstone/soulstone staan wel op mijn scherm, maar daar kan ik niet altijd zo vlug bij.

Eigenlijk denk ik dat zowat mijn hele spellbook op mijn scherm staat, terwijl ik toch nog een (imo) redelijk overzichtelijke UI heb.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/carnage/Pics/Random/critting%20streak.JPG

ff een screenshot bijgevoegd die ik nog online had staan. Er zijn ondertussen al enkele dingen terug veranderd, maar het generale idee is hetzelfde gebleven.

offtopic:
Ik was wat aan het slacken toen btw, gisteren in AQ20 3e plaats terwijl ik twee bossfights bijna helemaal dood was (Aggro trekken van Kurrinaxx en Ayamiss in phase 1 4tw :p )

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 20:04:
[...]

Bij mij staan de meest gebruikte eerst op mijn cijfers of dichtst bij mijn muis. Na een tijdje ben je het zo gewoon dat je echt niet meer hoeft te zoeken naar een spell/ability.

Ik heb: Shadow Bolt - Searing Pain - Immolate - Corruption - Curse of Agony - Drain Soul als eerste op mijn bar staan, andere spells die ik vaak nodig heb staan op flexbar buttons midden onder in mijn scherm, welke ik makkelijk kan aanklikken.

Nog andere spells/eten/drinken/healthstone/soulstone staan wel op mijn scherm, maar daar kan ik niet altijd zo vlug bij.

Eigenlijk denk ik dat zowat mijn hele spellbook op mijn scherm staat, terwijl ik toch nog een (imo) redelijk overzichtelijke UI heb.

[afbeelding]

ff een screenshot bijgevoegd die ik nog online had staan. Er zijn ondertussen al enkele dingen terug veranderd, maar het generale idee is hetzelfde gebleven.
voor mij niet :P ik speel pas 2 weken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:33
Vroeger gebruikte ik nog corruption in raids maar nu niet meer omdat ie niet instant is.. Dus mijn bar is heel simpel:

Curse of (Elements, Exhaustion óf Shadow, ligt aan de andere locks), Shadowbolt, +dmg trinket, Lifetap, en voor de rest boeit het me allemaal niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
Blijft die corruption erop zitten dan in MC ?

Wij hebben altijd 10 warriors mee waarvan er 8 deadly wounds hebben : P
2 prot specced
2 MS
6 of meer fury specced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
hey mensen.. ik zoek een trinket die je vorige skill instant cast en ik zoek een skill waarbij je veel dmg doet en net zo snel attacked als een wand (fire komt deruit) kben namelijk mage en wil die dingen weten maar wat zijn ze of wat is t;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:41
ImdaMned schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 22:56:
Blijft die corruption erop zitten dan in MC ?

Wij hebben altijd 10 warriors mee waarvan er 8 deadly wounds hebben : P
2 prot specced
2 MS
6 of meer fury specced.
van welke class kom je er veel te kort dan? of doen jullie alleen max DPS zerg runs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
Ziet er wel rustig uit :)

Ik ga morgen een 19" TFT scherm (heb nu 15" omdat mn 17" CRT kapot was gegaan) kopen en dan kan ik WoW ook op hogere resolutie spelen. Ik ga dan ook eens wat aan mn UI veranderen. Heb nu wel paar mods, maar wil ook mn aanvallen anders indelen met Discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blegh, vandaag weer AQ in naar de Twin Emps. Gisteren voor het eerst goeie switches en begon het ergens op te lijken (beste try ooit naar 84% oid) en vandaag heerlijke switches (misschien wat weinig dps bij deze tries) met wipes op 28% en 7% (inc n heal |:( ) Daarna door natuurlijk maar verder dan n 44% wipe kwamen we niet meer, dps was wel ok bij deze try met iets van 48% na ~7min. First kill leek zoooo dichtbij maar toch niet gelukt. :X Volgende reset dan maar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
En Noth down in de 4e/5e try (hier word nog over gesproken wie wel kan tellen en niet), feit is dat hij binnen een uur na de 1e pull dood op de grond lag.
5 dagen naxx gedaan nu en 5 bosses dood. Helaas zal dat vanaf morgen niet meer lukken, of we moeten morgen meteen Patchwerk gaan.

Screenie komt later wel, was vergeten er zelf 1 te nemen:
loot:
Cloak of the Scourge
en priest/mage/warlock belt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Zo, ik heb vanochtend gelijk een Pre-Paid Card gehaald zodat ik kon beginnen.
Mijn speelsessie begon:
Account maken, toen inloggen!
WildHammer-server gekozen omdat een vriend daarop speelt (plus Normal functie)
Toen het dilemma: de te kiezen CLASS!

Gisteravond in bed heb ik me eens bedacht wat ik wilde. Paladin en Hunter spraken mij het meest aan omdat Paladin de "grote wapens" kan gebruiken én tegelijk healen en Hunter omdat deze uitblinkt in Long-Range attacks wat mij zeer aansprak.
Ik heb een tijdje terug een week of 2 lang Maplestory gespeeld. Héél leuk spel maar ik was boogschutter, en het ontbreken van de in mijn ogen "coole" magical moves liet mij stoppen met het spel. Door vrees voor ditzelfde mee te maken in WoW koos ik Paladin.

2e Dilemma: Human of Dwarf!

Ik wilde een mannetje, dat wist ik zeker omdat deze krachtiger uitzien. Toen heb ik beide rassen eens goed bekeken en erover nagedacht. Ik kwam tot de conclusie dat ik een Human te "normaal" vind en koos dus voor Dwarf! Ook vind ik de Dwarfs leuker uitzien. (ik vind grappig dat zo'n kleintje zulke kracht uit kan stralen zoals Gimli van LotR)

Dilemma 3:
Daarna ging ik mijn Paladin Dwarf cosmetisch customizen wat mij op nog meer problemen liet lopen! Ik wist niet welk kapsel, gezicht en welke haarkleur ik wilde! Uiteindelijk heb ik gepakt wat ik op een of andere manier het best bij een Dwarf vind passen.

Eindelijk! Spelen maar!

Vol verwachting drukte ik op de knop die mij in de Warcraft MMO wereld gooien zou! Ik kreeg een aardig filmpje gepresenteerd over Dwarf. (Het filmpje viel mij ietwat tegen omdat ik een gisteren toen ik nog niet kon spelen overdonderd was door de pracht van het Intro filmpje)

Ik kwam in de speelwereld en ging even alle graphics recht zetten (onverwacht, heb ik alles op het hoogst kunnen zetten! alleen Anti-Aliasing heb ik op de 1e graad). Nu ziet het er prachtig uit!

Er stond een man voor me met een geel vraagteken boven zijn hoofd. Ik liep meteen naar hem toe want het was voor mij wel vanzelfsprekend dat hij iets belangrijks te melden had. Wat bleek, een Quest! Je wordt meteen in de actie gegooid :D !
Hij vroeg mij een tiental wolven te doden, dit voltooide ik moeiteloos met mijn 1e level-up!

Later heb ik alle Queesten van dat gebied voltooid (het gebied vóór de tunnel) en berijkte ik level 5.
Ik moest voor de queeste die ik tot het laatst bewaard had door de tunnel, dit ging vrijwel moeiteloos en bezorgde me een level-up :D

Toen ik aan de andere kant kwam heb ik even getrained tot level 7, toen nam ik 2 beroepen. Gelukkig dit keer geen dilemma, want ik wist direct dat ik Miner en Blacksmit wilde worden. Zo gezegd zo gedaan, meteen even de benodigde items gekocht en maar minen :D !
Ook even geoefend met smeden en wat geld verdient. Ondertussen had ik ook enkele sterkere Armours en Weapons, ook beschikte ik over enkele nieuwe spells.

Toen ging ik even verkennen, wat mij bijna heel het Dwarf gebied heeft opgeleverd. Nu ben ik in level 8. Ik ben 2x dood gegaan achterelkaar in het vijandelijke-Gnome gebied. De 1e keer ging ik mijn lijk zoeken en de 2e keer (wat al na 20 sec. was) heb ik er maar aan toe gegeven en respawnde ik bij The Graveyard. Toen ging ik meteen even voor een Full repair zorgen, en deed ik een Queeste.

Na die Queeste ging ik naar het noorden, omdat daar "Ironforge" ofzoiets stond aangegeven. Dit stond in de naam van bijna alle NPC's dus ik liep er eens naartoe. Overdonderd door een prachtig imposant fort compleet met tientallen Guards en gigantische kanonnen! Ik besloot naar binnen te gaan waar mijn Dwarf zich tot op heden bevind..........

Dat was mijn 1e World of Warcraft ervaring! Ik hoop dat jullie mij in het vervolg weer een beetje kunnen helpen, ook hoop ik over enkele dagen zelf mensen te kunnen helpen :) !

PS: Al mijn keuzes zijn vanzelfsprekend puur persoonlijk, en ik keur zeer zeker geen andere keuzes af! Laten we ieders keuzes respecteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 23:47:
[...]

van welke class kom je er veel te kort dan? of doen jullie alleen max DPS zerg runs?
we hebben gewoon veel warriors, veel alts omdat mains niks te zoeken hebben in MC, maar we kunnen makkelijk een class balanced raid maken
RMB schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 00:52:

Dat was mijn 1e World of Warcraft ervaring! Ik hoop dat jullie mij in het vervolg weer een beetje kunnen helpen, ook hoop ik over enkele dagen zelf mensen te kunnen helpen :) !
L O L., takiho's oudere broer die iig wel ABN kan typen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd leuk om te zien hoe nieuwe mensen overdonderd worden door de pracht van het spel :)

Een paar hints: Het beste is altijd ressen bij je lijk en niet bij een graveyard, want na level 10 krijg je bij graveyard ressen een debuff waarbij je stats en damage verminderd worden met 75%. Eerst 1 minuut, dit schaalt tot level 20 -> 10 minuten, en das best vervelend.
Verder is het ook best dat je altijd uitlogt in een inn, dan word je rested en krijg je twee keer zoveel xp per kill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Enthousiasme is altijd goed , t is een hele ervaring inderdaad :) Zoals gisteravond, we haden een nieuwe paladin initiate en die ging mee op MC farm run. Echt...de oooh's en aaah's vlogen ons om de oren, de dankjewels waren niet te tellen en tot overmaat van lol (ramp...hehe) kreeg hij ook nog een Lawbringer Chestpiece.

En helemaal tot overmaat van hilariteit (het was een Italiaanse goser...) scoorde net toen we aan Raggy wilden beginnen Italie de 1-0 ...toen werd ie helemaal blij :)

Aan t einde liep ie zn medepaladins (waaronder ikke) nog te bedanken dat we zo gul waren =) En MC vond ie helemaal het einde .

Deed me wel beetje denken aan mezelf stiekum haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 15:11

chromeeh

the Gnome

Ik speel nu een andere manier... alleen maar middels rested xp...
Ik heb vorige week in verhouding weinig gespeeld dus veel rested xp op gebouwd...
Heb nu dus dusdanig veel rested xp dat ik nu tot m'n volgende lvl rested kan spelen.
Alle xp die ik in een sessie verdien wordt 's nachts / overdag weer netjes aangevuld :)
Zo is het op een hoger lvl (ben gister 51 geworden :*)) redelijk te doen voor een casual :)

[ Voor 5% gewijzigd door chromeeh op 05-07-2006 08:01 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Zo level ik mn Rogue altje ook, doordeweeks beetje met main Paladin klooien, raids doen, etc en dan in t weekend overdag helemaal los met mn Rogue die weer helemaal rested is. Ben ik zo weer 2 lvl’s verder .

Trouwens ik zit een beetje met een dilemma, als je in een guild zit waar het momenteel nogal roerig is (veel members leaven, de nodige irritaties, etc) en je weet dat dat guild de #2 is van je server . Toch voel je je niet echt thuis meer en je wilt naar de #1 raiding guild, maar het is niet zeker of je daar in komt . Je kan wel apply’en bij dat andere guild, maar dat betekent per definitie einde verhaal bij je huidige guild. Dus loop je het risico om guildloos te geraken en da’s nou ook net niet de bedoeling…

Nou zit ik dus te denken, als die transfers eraan komen, dat ik ergens een plek kan regelen in een Nederlands topguild op een willekeurige server , welke niet om de week nieuwe members hoeft te recruiten en waar serieus semi-hardcore tot hardcore geraid wordt en waar t toch gezellig is.

Hoe vind je zo's guild welke aan mijn wensen voldoet? En hoe dan te werk te gaan? Hoe zouden jullie omgaan met zo een situatie?

[ Voor 6% gewijzigd door Japser op 05-07-2006 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

ik vind rested xp ook ideaal, zeker als je niet elke avond kan en wil spelen.
heb nu nog rested xp over van mijn vakantie van 2 weken.

tot hoe ver gaat die rested xp door?

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan maximaal 1.5 lvl rested XP hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Oh ik dacht max 2 - 2.5 lvl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:29

m0nk

16-09-2003 15.15

Grappig verhaal, zo gaat het bij de meeste wel.. Maare ik respecteer je keuze maar je hebt, in mijn ogen, 3 grote fouten gemaakt..

1. Je speelt alliance!
2. Een Dwarf?!
3. En dan ook nog een Bubbledin!

En daar nog in bed over nagedacht ook.......

:+

Maare iig veel plezier..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

threedrules schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 08:26:
ik vind rested xp ook ideaal, zeker als je niet elke avond kan en wil spelen.
heb nu nog rested xp over van mijn vakantie van 2 weken.

tot hoe ver gaat die rested xp door?
volgens mij als je 2 weken geparkeert in een INN staat, krijg je niet meer rested, maar de totale hoeveelheid durf ik niet te zeggen,

het moet sowieso een percentage zijn, maar watvoor percentage geen id.

het dillemma dat ik heb is met welke alt zal ik spelen.

lvl 14 undead rogue
lvl 14 orc warlock
lvl 38 undead priest

opzich wil ik het liefst met die priest verder, maar zit een beetje op een dood punt, die priest lvl ik tegelijk met een vriend van mij, die heeft er ook 1, daarom hebben we ook met zijn 2en noord STV op lvl 35/35 redelijk leeg kunnen questen, maar nu weten we niet echt waar we naar toe moeten, zijn ook naar Hammerfall geweest, maar kunnen niet echt veel quest daar vinden.

ik heb daar nog een leuke ervaring meegemaakt, 1 van de coolste spells uit wow vind ik toch wel MC == Mind Control.
in het zuiden van de arathi higlands heb je een massive brug naar alliance territory, wij liepen daar even het gebied te exploren, nou goed kwamen we 2 of 3 alliance tegen, dus we hebben ze geslacht, (waren ongeveer hetzelfde lvl) (ze waren iets te ver van de brug af, helaas)
toen zijn we naar die massive brug gegaan, beide aan 1 kan verscholen achet een pilaar, en ja hoor ze ressed weer, ze waren een beetje schuw, stonden achter bomen, maar na 2 minuten kwamen ze toch langzaam naar de brug.
de warrior voorop, MC casten, en hop ik had de warrior, en toen liep hij zomaar ineens van de brug af :D volgens mij leefde hij nog toen hij het water raakte, dus damn man dat is echt een eind terug zwemmen :D

echt 30 sec later kwam er nog een palladin aan, die vriend van mij MC hem en net voor de rand, breekt de MC, snel mijn MC eroverheen, en hop hij gaat ook over de rand, alleen helaas kwam deze op de rotsen terecht, (MORS dood) :p hehe

het lijkt mij nog wel een keer super vet om iemand vanaf de boot te MC'en :)
m0nk schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 08:48:
[...]

Grappig verhaal, zo gaat het bij de meeste wel.. Maare ik respecteer je keuze maar je hebt, in mijn ogen, 3 grote fouten gemaakt..

1. Je speelt alliance!
2. Een Dwarf?!

Maare iig veel plezier..
hmmjah beetje wel die eerste 2 punten zijn niet zo heel erg, maar BUBBLEboy. ik ga zelf zeker een keer alliance rollen, maar echt geen pally!! :P

[ Voor 13% gewijzigd door Valkyre op 05-07-2006 08:58 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Help! Als ik inlog is mijn character weg!! en ik kan niet inloggen op Wildhammer! De enige server die mogelijk is is Aerie Peak, welke offline is.

Dank jullie wel voor jullie positieve reacties ;)

Alleen begrijp ik de rested XP niet helemaal, kan iemand dit uitleggen wat er precies gebeurt in welke tijd etc.? En iemand zei iets over het dubbele aantal punten verdienen na een kill als je rested bent?

[ Voor 46% gewijzigd door RMB op 05-07-2006 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:29

m0nk

16-09-2003 15.15

RMB schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 08:58:
Help! Als ik inlog is mijn character weg!! en ik kan niet inloggen op Wildhammer! De enige server die mogelijk is is Aerie Peak, welke offline is.

Alleen begrijp ik de rested XP niet helemaal, kan iemand dit uitleggen wat er precies gebeurt in welke tijd etc.? En iemand zei iets over het dubbele aantal punten verdienen na een kill als je rested bent?
Het is woensdagochtend, maintenance day :) rond 11 uur is het meeste weer online

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-09 10:28
Je krijgt experience (ervaring) als je een monster afslacht, maar als je uitlog, in een stad of in een Inn staat (Het beste is uitloggen in de Inn/stad). Dan krijg je rested experience, dan krijg je bijvoorbeeld 5000 rested experience. Als jij monsters slacht die jouw normaal 100 experience geven, dan krijg jij met rested dus 200. Maar omdat je maar 5000 experience rested hebt, kan je dus 25 mobs (5000/200) killen voordat je rested over is en zou je weer met normale experience moeten levelen.

Leuk systeem hoor, als je er een beetje erg in houd met uitloggen kan je aardig wat extra experience krijgen :)

[ Voor 21% gewijzigd door FreeShooter op 05-07-2006 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 08:42:
Je kan maximaal 1.5 lvl rested XP hebben
Klopt, en de truuk is dan 1x full rested te krijgen...
Dit heb ik gedaan door een weekje reletief weinig te spelen :)
Je kan dan constant met rested xp spelen, tenzij je gaat power levelen....
Het mooiste is dat quest xp niet ten koste gaat van je rested xp, alleen de kills doen dat ;)

[ Voor 1% gewijzigd door chromeeh op 05-07-2006 09:22 . Reden: bleeeeeh typo's :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

FreeShooter schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:04:
Ja krijgt experience (ervaring) als je een monster afslacht, maar als je uitlogd, in een stad of in een Inn staat (Het beste is uitloggen in de Inn/stad). Dan krijg je rested experience, dan krijg je bijvoorbeeld 5000 rested experience. Als jij monsters slacht die jouw normaal 100 experience geven, dan krijg jij met rested dus 200. Maar omdat je maar 5000 experience rested hebt, kan je dus 25 mobs (5000/200) killen voordat je rested over is en zou je weer met normale experience moeten levelen.

Leuk systeem hoor, als je er een beetje erg in houd met uitloggen kan je aardig wat extra experience krijgen :)
Dankje, en weet je toevallig ook hoelang je dan uitgelogd moet blijven :) ?

(Gelukkig is het een patch moment, wist er niets van en schrok me kapot want me character werd ook niet weergegeven! :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
inn of stad maakt geen reet uit qua rested krijgen
beide geven evenveel rested

Als je gewoon uitgelogt bent krijg je ook rested, maar minder

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 16-09 10:12
Ik meen 15% per dag in een inn of stad. Dus na 10 dagen heb je full rested. Gister nog even m'n warrior BRD gedaan maar helaas nog 70% rested xp over... ik ga morgen op vakantie dus loop wel wat extra xp mis. :p

En MC is idd leuk. Troll mage de lava in gooien in BRM, vervolgens hem weer tegenkomen beneden bij de MC ingang en hem de lava in fearen. In Netherwind die gast dus dat zal wel een duur geintje zijn geweest. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik heb vlak na de 1.11 patch een build van WoW Europe geplukt die achteraf bekeken geen deuk in een pakkie boter brandt.

Ik ben nu dus op zoek naar een goede build. Solo grinding.
Ik prefereer Arcane/Fire, PVE only.

Op dit moment ben ik lvl46 dus ben niet op zoek naar een end- en/of raidbuild.

Mischien dat jullie iets weten? Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer en als ik denk een redelijke build te hebben passen ze hem twee tellen later op advies van een ander weer aan.
Ik weet dat iedere build zijn persoonlijke voorkeuren geniet, maar globaal moet er toch een redelijk goede build beschikbaar zijn?
Thnx alvast

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Mijn Dwarf Paladin loopt nu altijd met een Two-Handed Mace rond. Is het mogelijk, wanneer je een one handed wapen neemt je tegelijkertijd een Shield vasthebt in de andere hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Dat is wel het principe van een 1H weapon, dat je een shield erbij kan nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 20:27
RMB schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:31:
Mijn Dwarf Paladin loopt nu altijd met een Two-Handed Mace rond. Is het mogelijk, wanneer je een one handed wapen neemt je tegelijkertijd een Shield vasthebt in de andere hand?
Ja.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 22:02
Zat net weer effe de wow site door te spitten maar nog steeds geen nieuws over eventuele transfers die open gegooid worden :(

Begin nu toch wel erg ongeduldig te worden :O
blizzard gaat echt veel te laks met de Eu players om ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

RaDKiLL schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:15:
Ik heb vlak na de 1.11 patch een build van WoW Europe geplukt die achteraf bekeken geen deuk in een pakkie boter brandt.

Mischien dat jullie iets weten? Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer en als ik denk een redelijke build te hebben passen ze hem twee tellen later op advies van een ander weer aan.
Ik weet dat iedere build zijn persoonlijke voorkeuren geniet, maar globaal moet er toch een redelijk goede build beschikbaar zijn?
Thnx alvast
Denk dat je van je persoonlijke keuze moet uitgaan...
Er zijn voor elke class x soorten builds, de ene is weer 100x beter als de ander enz.
Maar het is voor een groot afhankelijk van je speelstijl, ik ben een Destruction / Affliction lock...
En ik weet dat er zat mensen zijn die 'mijn build' afkraken want dit mankeert er aan, dat mankeert er aan enz.

Ik wil morgen avond zien dat ik een groepje locks bij elkaar kan krijgen voor de Warlock quest ui Felwood, om de Fel Essences te collecten en voor Impsy de 'onderdelen' uit de Sunken Temple te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Japser schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 08:24:
Zo level ik mn Rogue altje ook, doordeweeks beetje met main Paladin klooien, raids doen, etc en dan in t weekend overdag helemaal los met mn Rogue die weer helemaal rested is. Ben ik zo weer 2 lvl’s verder .

Trouwens ik zit een beetje met een dilemma, als je in een guild zit waar het momenteel nogal roerig is (veel members leaven, de nodige irritaties, etc) en je weet dat dat guild de #2 is van je server . Toch voel je je niet echt thuis meer en je wilt naar de #1 raiding guild, maar het is niet zeker of je daar in komt . Je kan wel apply’en bij dat andere guild, maar dat betekent per definitie einde verhaal bij je huidige guild. Dus loop je het risico om guildloos te geraken en da’s nou ook net niet de bedoeling…

Nou zit ik dus te denken, als die transfers eraan komen, dat ik ergens een plek kan regelen in een Nederlands topguild op een willekeurige server , welke niet om de week nieuwe members hoeft te recruiten en waar serieus semi-hardcore tot hardcore geraid wordt en waar t toch gezellig is.

Hoe vind je zo's guild welke aan mijn wensen voldoet? En hoe dan te werk te gaan? Hoe zouden jullie omgaan met zo een situatie?
- Gras
- Groener
- Overkant

Meer heb ik niet te zeggen.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
RaDKiLL schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:15:

Thnx alvast
Als je voor solo grinding gaat dan is fire / arcane beter imo. Waarschijnijk is fire / frost zelfs nog beter op dat level omdat je dan nog geen 30 punten in fire (max fire dmg) + 21 arcane kan hebben (presence of mind)

Ik zou dan zoiets proberen: http://www.wowhead.com/?talent=o0xMZVgRzf0ux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 18:33:
[...]
Welke addon is dat waarmee je je buffs op die manier weergeeft?
inderdaad! gief addon! :P

Ziet er heel erg handig uit. (ik ken veeeeel addons, maar deze heb ik nog niet eerder tegengekomen!)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-08 20:37
sedatje schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:37:
Zat net weer effe de wow site door te spitten maar nog steeds geen nieuws over eventuele transfers die open gegooid worden :(

op de hoofdpagina van de europese site staat tog duidelijk een link waarin staat dat America eerst transfers krijgt en daarna europa aan de beurt is. oude bekende zin was hier van toepassing: RTFQL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mssn moet jij het boekje is doorlezen !
[...]

1. Je speelt alliance!
2. Een Dwarf?!

Maare iig veel plezier..
hoezo is dat een slechte keus? ik zie dat niet ecth in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:58:
[...]

hoezo is dat een slechte keus? ik zie dat niet ecth in :?
1. Alliance ownt!
2. dwarfs zijn de beste!
3. ja bubbeldins zijn ook nodig, en dwarf + bubbledin is een goede combo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bifur schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:01:
[...]

1. Alliance ownt!
2. dwarfs zijn de beste!
3. ja bubbeldins zijn ook nodig, en dwarf + bubbledin is een goede combo :D
is dit een btje sarcasme?

ik ben lkkr toch human rogue, maar wrom is dwarf paladin nou slecht :? ik zit troues wel aan de alliance kant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 00:52:
Toen het dilemma: de te kiezen CLASS!
Zelf heb ik in het begin uiteindelijk voor een Human Priest gekozen,
dit omdat deze veel nodig zijn in groepen enzo... (Ik had al wat voorkennis van vrienden)

Ik heb dus ook dan maar voor een vrouwtje gekozen omdat deze aantrekkelijker zijn (beter te onthouden? beter om in een groep te raken? meer aandracht?) en het gezicht, haar enzo... ging vanzelf omdat ik gewoon koos wat het mooiste was.

Waarom ik Human koos? Geen idee... Gewoon omdat de achtergrond er mooi uitzag? 8)

Uiteindelijk ben ik nu level 53, het levelt wel erg traag maarja... De moed volhouden. [Ik ben Holy/Disc omdat ik vrijwel veel instances doe, en ik heb Tailoring (hoog, +210) / Enchanting (laag, +-150)]

Maar ik ga proberen voor elke class een level 60 mannetje te maken, zo heb ik dus al een warrior, warlock, rogue, druid tussen level 10 en 20 en een mage tussen level 20 en 30. :-)
Wanneer deze wat hoger te liggen ga ik ook nog een paladin en een hunter maken.

Waarom doe ik dit dan? Hierdoor kan ik uiteindelijk kiezen waar ik veel zin in heb, en als mijn end-game guild een andere class voor de raid nodig heeft dan kan ik gemakkelijk verwisselen. Zo heb ik ook een uitgebreid assortiment aan Professions. (Zo heb ik dan bijvoorbeeld 2/3 mannetjes met 300+ tailoring uiteindelijk waardoor ik gemakkelijker aan Mooncloth zal geraken...) :)

Human Priest Mindhealer (Daggerspine)

En dus ook: Cosmo (Mage), Celticnature (Druid), Violence (Warrior) en nog twee namen die ik altijd vergeet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:03:
[...]

is dit een btje sarcasme?

ik ben lkkr toch human rogue, maar wrom is dwarf paladin nou slecht :? ik zit troues wel aan de alliance kant ;)
nee was geen sarcasme, ik speel zelf alleen maar dwarf :P

-60 warrior
-58 priest
-44 rogue

allemaal dwarf :D

DWARF POWAH!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:12:
En MC is idd leuk. Troll mage de lava in gooien in BRM, vervolgens hem weer tegenkomen beneden bij de MC ingang en hem de lava in fearen. In Netherwind die gast dus dat zal wel een duur geintje zijn geweest. >:)
Het blijft Cloth he, repair bill zal wel meegevallen zijn ;)
[...]

1. Je speelt alliance!
2. Een Dwarf?!

Maare iig veel plezier..
Niks mis met Alliance, en shields gebruik ik in pvp meestal toch echt alleen om mijn party langer in leven te kunnen houden. Maar met optie 2 ben ik het zeker eens, een Dorf paladin... Blasphemy!! Het zou verboden moeten worden.
Gohan-san schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 08:56:
echt 30 sec later kwam er nog een palladin aan, die vriend van mij MC hem en net voor de rand, breekt de MC, snel mijn MC eroverheen, en hop hij gaat ook over de rand, alleen helaas kwam deze op de rotsen terecht, (MORS dood) :p hehe

het lijkt mij nog wel een keer super vet om iemand vanaf de boot te MC'en :)

[...]

hmmjah beetje wel die eerste 2 punten zijn niet zo heel erg, maar BUBBLEboy. ik ga zelf zeker een keer alliance rollen, maar echt geen pally!! :P
Een paladin die doodgaat door MC is gewoon slecht bezig. Shield > MC. Altijd grappig in BRM als ik op weg ben naar Molten Core en een priest gooit me de lava in. Het is dan meer van "dank je, die kant moest ik toch op!".

Ik heb hetzelfde met Horde trouwens. Stomme overpowered shaman altijd ;) . Juist daarom heb ik nu een shaman alt aangemaakt op een EU server. Betere kennis van de vijand is natuurlijk altijd goed. Het levellen schiet alleen niet zo op omdat ik bezig ben met een rogue alt (gnome :Y) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:08:
[...]
knip knip

Ik heb hetzelfde met Horde trouwens. Stomme overpowered shaman altijd ;) . Juist daarom heb ik nu een shaman alt aangemaakt op een EU server. Betere kennis van de vijand is natuurlijk altijd goed. Het levellen schiet alleen niet zo op omdat ik bezig ben met een rogue alt (gnome :Y) ).
w8 maar op lvl 60 dan is de epic gear echt prut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
Maandag om 9 uur s' avonds een mage gestart, gisteren avond was die al level 20 8) Samen met m'n neefje dan wel.

Met m'n level 60 priest lekker healen en die mage maar laten aoe'en. Volle experience en zo'n 30K experience per uur.

Hoop hem vandaag level 26, maar denk niet dat het gaat lukken. Jammer want CoC is natuurlijk leuk voor aoe' en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Wat echt super is en zeker voor de warlocks onder ons aan te bevelen:
Een instance bijv. SM doen met een group met alleen locks :D :D
2 Voidy's, 1 Impsy, 1 Fell, 1 Succu >:)

Samen met de locks vormt dit een team dat zo verschrikkelijk veel dmg kan en crowd control...
Volgende keer als ik dit weer ga doen ga ik een filmpje maken...
5x Shadowbolt, 4x CoA, 5x Immolate, 5x Corruption, 1x CoE = bruuuuut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 17:36
kan de CoE lock niet beter CoS doen? aangezien CoA/Corruption en shadowbolt allemaal shadow dmg zijn en alleen immolate fire dmg?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

M1lamb3r schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:20:
kan de CoE lock niet beter CoS doen? aangezien CoA/Corruption en shadowbolt allemaal shadow dmg zijn en alleen immolate fire dmg?
Voor de wands is het ook wel handig om een CoE te casten...
Je doet zo verschrikkelijk veel dmg in een kort tijd dat die ene curse nu wel of niet een beetje meer dmg doet niet zo heel veel meer uitmaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
Waarschijnlijk bedoelt hij ook CoS, kan me niet voorstellen dat 5 locks zelf niet kunnen verzinnen dat ze CoS meoten doen ipv CoE. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:13:
Wat echt super is en zeker voor de warlocks onder ons aan te bevelen:
Een instance bijv. SM doen met een group met alleen locks :D :D
2 Voidy's, 1 Impsy, 1 Fell, 1 Succu >:)

Samen met de locks vormt dit een team dat zo verschrikkelijk veel dmg kan en crowd control...
Volgende keer als ik dit weer ga doen ga ik een filmpje maken...
5x Shadowbolt, 4x CoA, 5x Immolate, 5x Corruption, 1x CoE = bruuuuut :P
CoS lijkt me inderdaad nog wel handig erbij en natuurlijk de hele party een SoulStone :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:38:
[...]

Denk dat je van je persoonlijke keuze moet uitgaan...
Er zijn voor elke class x soorten builds, de ene is weer 100x beter als de ander enz.
Maar het is voor een groot afhankelijk van je speelstijl, ik ben een Destruction / Affliction lock...
En ik weet dat er zat mensen zijn die 'mijn build' afkraken want dit mankeert er aan, dat mankeert er aan enz.
k, hier komt het afkraken:

3/5 imp corruption, volgooien om hem instant te maken of 0 punten erin, dus 3 punten verspild
1/3 imp curse of agony, 1/3 of 3/3, dit is een voorbeeld van een talent die goed lijkt tot je de berekening maakt wat hij opbrengt
2/5 bane, 1 vd beste talents in de destrucion tree niet volgooien, simpel, gg
1/2 imp lash of pain, aka ik neem een talent die niemand ter wereld heeft
0/5 demonic embrace, zonder twijfel de beste tier 1 talent ingame niet nemen, again gg
0/2 imp lifetap, meer mana= meer dmg, nobrainer om slechts voor 2 punten 1 vd beste talents in affliction te nemen, maarja, je hebt wel 5/5 cataclysm wat dus alleen je destruction spells mana met 5% vermindert. Maw voor 3 punten meer heb je een slechtere talent....

Het is zeker leuk om zelf je build te maken, je punten te spenderen en gaanderwijs leren. Maar om nu zoveel langer te doen om te lvlen omdat je goede talents niet hebt genomen en waardeloze wel wat resulteert in trage kills etc... nee dankje, dan kan advies vragen geen kwaad, als er maar duidelijke uitleg is wat, hoe en waarom kan je daarna je keuzes maken

En leuke pants crash :s http://www.thottbot.com/?i=17194
M1lamb3r schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:20:
je hebt gelijk, alleen heb je het hier over een lvl 51 lock die nog steeds SM doet met 4 anderen en zegt dat het zo snel gaat want ze doen zoveel dmg...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
niet echt handig.. tis goed voor een rogue als het bijvoorbeeld leather was;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Servers weer online :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiesmorgens deze morgen.

Nog een paar min en dan gaat de server weer de lucht in _/-\o_

Helaas ben ik op kantoor maar zodra ik thuis ben is het weer grinding tijd.

Ben nu mezelf suf aan het grinden in silithus voor twilight texts, ik probeer exhalted te raken.

Helaas helaas pindakaas het gaat zooo sloom, en heb geprobeerd die combat/logistics en tactical quests te doen...en moet zeggen... :Z

Dus toch maar weer naar twilight grinden :P Heb 1250 in me bank liggen nog 500 meer en ben ik exhalted.
Helaas deed me guild gisteren een AQ20 run :( bah en ik was er weer niet, vriendin moest me perse zien, dacht nou lekker even 2.5 a 3k te krijgen maar helaas, ergggg jammer.

Leuk is, ik sta altijd op een plekje te grinden waar altijd de Elite patrol langs komt...makkelijk als hunter, icetrap....afstand nemen...aimedshot -->serpentsting-->multishot elite komt in icetrap-->aimedshot -->aspect of the cheetah en kiten totdat ze neer is...FD en haar corpse looten :9~

Toch gisteren 4 keer gedaan en alle 4, 10 x die twilight text gevallen :D toch weer 400 reppies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07
Heya, leuk dat je er zo van geniet, wat je wel moet weten is dat het levellen met een paladin behoorlijk langzaam gaat, ze hebben een enorme endurance, maar ze doen heel weinig schade en volgens velen is het een behoorlijk saaie class. Daarnaast wordt er eigenlijk van je verwacht dat je gaat healen zodra je in groepen een instance gaat verkennen. Zeker op hogere levels is hier niet meer onderuit te komen, je loopt zelfs een grote kans verwijderd te worden zodra je schade gaat doen ipv healen.

Verder heeft de paladin maar erg weinig 'coole' magische moves. De hunter daarentegen heeft wel veel mooie moves, (al dan idd niet magisch) en vooral als je leert kiten (schieten en rennen/springen tegelijk) is het een erg leuke class. Je doet enorm veel schade en je blijft ook erg lang leven. (en als je echt in gevaar komt kan je feign death gebruiken en zullen je tegenstanders denken dat je dood bent en je verder met rust laten)

Wil je wel een class met veel mooie magical moves en afstand tot je tegenstander, dan moet je voor mage gaan. Het grootste nadeel echter is dat ze enorm kwetsbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sedatje schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 09:37:

blijkbaar niet ver gezocht.
http://forums-en.wow-euro...427&p=1&tmp=1#post1089427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 16-09 21:29
hmm tja of gewoon de eerste pagina bekijken LOL (sommige mensen |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Gisteren een heerlijke PuG naar Uldaman gedaan. Begonnen met een paladin als healer erbij, maar die moest na een half uur alweer weg, dus kwam er een warrior bij, een level 60 warrior dat wel, maar er bleef nog genoeg xp aan de strijkstok hangen zo onderweg.

Wel hadden we wat twijfels of we de eind boss neer zouden kunnen krijgen, dus tactics besproken en toen ervoor gegaan. Tegen de tijd dat de twee elite adds erbij worden gehaald zat de boss al onder de 25% en toen was het nuken, nuken en nog eens nuken......en neer.

Was vet, stonden er allemaal bij zo van huh, toch gelukt zonder whipe. Mooi, netjes, lekker.

Loot was als vanouds niet om over naar huis te schrijven, veel priest spul terwijl die niet in de group zaten, dus alles greeden en verpatst.

Maar dit was zoveel beter als de groep waar ik van de week in zat, meer coordinatie, samenwerking, soms een beetje bandagen etc.

Nog maar 20K tot level 50, dus wellicht haal ik dat vanavond al binnen en anders is het morgen

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chubz schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:10:
[...]

w8 maar op lvl 60 dan is de epic gear echt prut :P
Het zal nog wel even duren voordat hij 60 is. Qua epic gear, tja... op zich zou ik het qua raids wel kunnen doen, eerst hier tussen 19h-23h ofzo en dan op mijn US server van 24h-4h. Maar ik vrees dat ik daar dan wel redelijk onderdoor ga wat betreft slapen ;) .

Aan de andere kant, decked out paladin EN decked out shaman... toch mooi spul. Wellicht toch het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:30:
[...]

k, hier komt het afkraken:

3/5 imp corruption, volgooien om hem instant te maken of 0 punten erin, dus 3 punten verspild
1/3 imp curse of agony, 1/3 of 3/3, dit is een voorbeeld van een talent die goed lijkt tot je de berekening maakt wat hij opbrengt
2/5 bane, 1 vd beste talents in de destrucion tree niet volgooien, simpel, gg
1/2 imp lash of pain, aka ik neem een talent die niemand ter wereld heeft
0/5 demonic embrace, zonder twijfel de beste tier 1 talent ingame niet nemen, again gg
0/2 imp lifetap, meer mana= meer dmg, nobrainer om slechts voor 2 punten 1 vd beste talents in affliction te nemen, maarja, je hebt wel 5/5 cataclysm wat dus alleen je destruction spells mana met 5% vermindert. Maw voor 3 punten meer heb je een slechtere talent....

Het is zeker leuk om zelf je build te maken, je punten te spenderen en gaanderwijs leren. Maar om nu zoveel langer te doen om te lvlen omdat je goede talents niet hebt genomen en waardeloze wel wat resulteert in trage kills etc... nee dankje, dan kan advies vragen geen kwaad, als er maar duidelijke uitleg is wat, hoe en waarom kan je daarna je keuzes maken

En leuke pants crash :s http://www.thottbot.com/?i=17194
[...]
je hebt gelijk, alleen heb je het hier over een lvl 51 lock die nog steeds SM doet met 4 anderen en zegt dat het zo snel gaat want ze doen zoveel dmg...
Lol denk niet dat de modjes het goed vinden dat wat ik nu denk over wat jij over m'n build vind hier typ :P :Y)
Trial and error... de beste manier van leren, respeccen kan altijd nog :)

En die broek... tja... als je kijkt van welke quest die komt en wat de andere rewards waren...
Moeilijke keuze lijkt me ;) En zeker wat ik er voor had is dit een hele verbetering :D

En dat ik SM speel is simpel: guildies helpen :)
Help ook nog wel eens guildies in DM als ik me verveel...

Maar is dat helemaal 'in' ofzo? Elkaars gear / build afzeiken ofzo? :r
Want dat is wat ik hier de laatste beetje veel zie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Mijn guildje heeft nefarian neergehaald. Ik was er als gm niet eens bij, moest net 30 minuten weg voor mn vriendin en precies in die tijd leggen ze hem om (ik had toch op zn minst nog een wipe verwacht), daarna mc ff snel gecleard.

Lekkere loot trouwens, ashkandi/wrath/transendence/cloak of broodlord/head en rag dropte spinal reaper/sulfuron ringetje/ds legs/onslaught girdle en we hadden na 5/6 maanden mc onze eerste obsidian edge blade, dus echt een warrior avond :). Deze week AQ40 verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:03:
[...]

Maar ik ga proberen voor elke class een level 60 mannetje te maken, zo heb ik dus al een warrior, warlock, rogue, druid tussen level 10 en 20 en een mage tussen level 20 en 30. :-)
Wanneer deze wat hoger te liggen ga ik ook nog een paladin en een hunter maken.

Waarom doe ik dit dan? Hierdoor kan ik uiteindelijk kiezen waar ik veel zin in heb, en als mijn end-game guild een andere class voor de raid nodig heeft dan kan ik gemakkelijk verwisselen. Zo heb ik ook een uitgebreid assortiment aan Professions. (Zo heb ik dan bijvoorbeeld 2/3 mannetjes met 300+ tailoring uiteindelijk waardoor ik gemakkelijker aan Mooncloth zal geraken...) :)

Human Priest Mindhealer (Daggerspine)

En dus ook: Cosmo (Mage), Celticnature (Druid), Violence (Warrior) en nog twee namen die ik altijd vergeet 8)7
hahaha als je 5 chars tegelijk wilt levelen naar de 60 word het heeeel saai omdat je dan achter elkaar de zelfde quests doet. Probeer ze gewoon met een stuk verschil te levelen als je voor de 20ste keer gnomeran in gaat word je wel gek hoor.
En daarbij is het ontzettend lastig als je meerdere chars hebt en je wat verder wilt gaan, zeker omdat heel veel om rep grinden draait. Ik heb zelf nu maar 2 lvl 60's maar ik kan ze al niet beide bijhouden, dus met mn main doe ik gewoon alles en de ander is voor de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:22:
Mijn guildje heeft nefarian neergehaald. Ik was er als gm niet eens bij, moest net 30 minuten weg voor mn vriendin en precies in die tijd leggen ze hem om (ik had toch op zn minst nog een wipe verwacht), daarna mc ff snel gecleard.

Lekkere loot trouwens, ashkandi/wrath/transendence/cloak of broodlord/head en rag dropte spinal reaper/sulfuron ringetje/ds legs/onslaught girdle en we hadden na 5/6 maanden mc onze eerste obsidian edge blade, dus echt een warrior avond :). Deze week AQ40 verkennen.
Dat is ook wat, wij hebben nefarian nu wel tig keer neergehaalt en geen 1 keer nog ashkandi.
Onze uberdamage dps warrior wacht er nog steeds op...die gast die al 2 keer meer damage doet dan een rogue full bloodfang gear met chrom sword en Thunderfury die zich eigen zijn kop boven water probeert te houden in damagemeter :P . Die warrior gast spoort zowieso niet, en nu wilt ie ashkandi al zo lang (om indd. nog meer damage te doen dan ie al doet) maar nooit het geluk gehad.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-08 19:14
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:16:
[...]

Het zal nog wel even duren voordat hij 60 is. Qua epic gear, tja... op zich zou ik het qua raids wel kunnen doen, eerst hier tussen 19h-23h ofzo en dan op mijn US server van 24h-4h. Maar ik vrees dat ik daar dan wel redelijk onderdoor ga wat betreft slapen ;) .
Ik ben ook eerste begonnen op een US server maar kwam daar niet veder dan Tier 0 en had geen zin om lang op te blijven voor MC en de rest om daar verder te gaan.

Heb ondertussen een Shaman gererold op een EU server die lvl 60 is uiteraard en 7/8 van EF heeft dus mag niet klagen. En geschopt to CL :)

Girls come and go, epics are soulbound!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:39

Pogostokje

* twiet *

DarkShadow schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:07:
ze hebben een enorme endurance, maar ze doen heel weinig schade en volgens velen is het een behoorlijk saaie class. Daarnaast wordt er eigenlijk van je verwacht dat je gaat healen zodra je in groepen een instance gaat verkennen. Zeker op hogere levels is hier niet meer onderuit te komen, je loopt zelfs een grote kans verwijderd te worden zodra je schade gaat doen ipv healen.
Hm, dit ben ik niet helemaal met je eens. En ik ben (onder andere) een 60 pala met inmiddels toch wel redelijk wat raid ervaring.

Levelen met een pala gaat misschien niet zo snel als met een rogue, maar omdat heel veel 'fouten' niet fataal zijn door je armor is het misschien niet de snelste leveling maar wel erg stabiel. Saai zou ik het ook zeker niet noemen ... je hebt enorm veel buffs en ook best leuke moves hoor. Je moet ze alleen leren kennen en begrijpen. Het is een class die misschien niet zo erg voor de beginnende beginners :P geschikt is omdat je wel de elementaire dingen als agro goed moet begrijpen.
Tot lvl 60 ben je naast buffer gewoon een damage dealer. Dat gaat prima en daar ben je ook goed in, bijvoorbeeld naast een warrior. Dus, 'hogere levels' is in dit geval alles tot lvl 60. Je zal als lvl 55 heus niet uit de groep gegooid worden als je niet healt maar DPS doet. Zie het zelfs als een stukje extra dat je wel KAN healen als de priest of druid opeens zonder mana zit. :)

Daarna (lvl 60 en na UBRS/SCHOLO/STRAT en dat soort dingen) verander je inderdaad meer richting secondary healer/buffer/debuffer/decurser en daarmee verander je talent points en is je DPS wat minder, dat klopt helemaal. Maar tegen de tijd dat je dat bereikt hebt is die stap heel logisch omdat je merkt dat je qua DPS wel wat achterblijft op een lvl 60 mage om maar iets te noemen.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderrs schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:45:
[...]

Ik ben ook eerste begonnen op een US server maar kwam daar niet veder dan Tier 0 en had geen zin om lang op te blijven voor MC en de rest om daar verder te gaan.

Heb ondertussen een Shaman gererold op een EU server die lvl 60 is uiteraard en 7/8 van EF heeft dus mag niet klagen. En geschopt to CL :)
Mooi man! Goed bezig. Ik zou aanvankelijk na de zomervakantie vorig jaar overstappen op een EU server, heb toen ook een Europese account aangeschaft. Ik heb toen een mage tot lvl 18 gekregen voordat ik het raiden te erg miste en definitief doorging op de US. Sindsdien officer in de guild geworden, ben ook semi-CL met een andere paladin die ook officer is.

Qua tier sets. 6/8 Tier 0, 8/8 Tier 1, en nu 4/8 Tier 2. Dat stomme Lightforge blijft toch knagen, misschien dat ik er wat moeite in ga stoppen om die alsnog compleet te krijgen. Judgement is nog maar 1 deel een verbetering voor me qua healing door die imba set bonus. Maar uiteindelijk is de full set toch ook wel leuk, vooral voor de pvp. We hebben met Judgement trouwens wel geluk in BWL, tot nu toe 2 met de volledige set, 2 staan op 7/8, en dan nog een paladin of drie die op 6/8 staan.

Volledig overstappen zal ik niet doen, maar een shaman on-the-side in een andere (betere) tijdzone is natuurlijk mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:19:
[...]

Lol denk niet dat de modjes het goed vinden dat wat ik nu denk over wat jij over m'n build vind hier typ :P :Y)

En die broek... tja... als je kijkt van welke quest die komt en wat de andere rewards waren...
Moeilijke keuze lijkt me ;) En zeker wat ik er voor had is dit een hele verbetering :D

En dat ik SM speel is simpel: guildies helpen :)
Help ook nog wel eens guildies in DM als ik me verveel...

Mwah, ik post simpelweg een reactie op je uitspraak:

Als je dan alleen kan zeggen dat je [insert cencuur] erover denkt, lig ik niet wakker van. Waarheid is dat je dmv talents een class beter/ sterker of leuker kan maken, als je zo koppig bent om na mijn kritiek niet naar de warlock trainer te rennen, suit yourself. Jij presteert het nu om in elke tree de beste talents niet te nemen, imp lifetap, demonic embrace en ruin of bane.

Mijn opmerking over sm was omdat het nu niet echt representief is om een instance te doen waar alle mobs grey voor je zijn en zeggen dat je veel dmg doet. Als laatste nogmaals je pants... wees blij dat ik niks over je wapen zei, voor beide geldt dat je er stats op hebt die voor melee zijn. Ik ben benieuwd wat je eerst had als pants als dit een hele verbetering is, 16 spirit! Al zuigt spirit voor locks, het is beter dan agi of strength

Afzeiken doe ik niet btw, het is onderbouwd flamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

[...]

Nou ja ik ben het ook wel met hem eens :D

Bedoel je stop al 3 punten in corruption ... maak het dan af. Instant is zo uber ... en op lvl 60 met leuke dmg gear is het 200 per tick ...(en je hoeft niet stil te staan)

Imp soul drain is meest nutteloze ooit .... nou ja, het zijn gewoon die 2 punten niet waard.

Imp CoA, zelfde verhaal hier, die punten kan je veel beter ergens anders in stoppen. In instances gebruik je toch meer CoS of CoE. Daar heeft namelijk iedereen wat aan en de totale dmg increase is hoger dan als jij er een CoA tegenaan gooit.

2 Punten in Supression is trouwens genoeg om mobs jou lvl bijna nooit te laten resisten. Weer 3 punten vrijgespeeld. Dan zie ik nog een verdwaalde Ampl Curse waarvan ik het doel ook een beetje mis.

Om over de andere trees maar niet te praten.

Je kan jezelf veel sterker maken om je eerst op 1 tree te richten. Zoiezo ben je nog geen lvl 60 en zou ik dat al helemaal doen. Destruction gebruikt te veel mana om te lvlen. Na elke mob moet je bijna weer drinken.

Demon is leuk om te lven maar niet mijn favoriet. Gebruik hem als secundairy tree. Persoonlijk ga ik zelf eerst voor Dark Pact. Imp meenemen om te grinden of Succu voor de hogere dmg. Je hebt gewoon een lopend mana potje mee.

http://www.wowhead.com/?talent=NA0iVMboVosxAh

Probeer dit eens om te lvlen .... Eerst de affliction tree volproppen naar Dark Pact.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Pogostokje schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:45:
[...]

Hm, dit ben ik niet helemaal met je eens. En ik ben (onder andere) een 60 pala met inmiddels toch wel redelijk wat raid ervaring.

Levelen met een pala gaat misschien niet zo snel als met een rogue, maar omdat heel veel 'fouten' niet fataal zijn door je armor is het misschien niet de snelste leveling maar wel erg stabiel. Saai zou ik het ook zeker niet noemen ... je hebt enorm veel buffs en ook best leuke moves hoor. Je moet ze alleen leren kennen en begrijpen. Het is een class die misschien niet zo erg voor de beginnende beginners :P geschikt is omdat je wel de elementaire dingen als agro goed moet begrijpen.
Tot lvl 60 ben je naast buffer gewoon een damage dealer. Dat gaat prima en daar ben je ook goed in, bijvoorbeeld naast een warrior. Dus, 'hogere levels' is in dit geval alles tot lvl 60. Je zal als lvl 55 heus niet uit de groep gegooid worden als je niet healt maar DPS doet. Zie het zelfs als een stukje extra dat je wel KAN healen als de priest of druid opeens zonder mana zit. :)

Daarna (lvl 60 en na UBRS/SCHOLO/STRAT en dat soort dingen) verander je inderdaad meer richting secondary healer/buffer/debuffer/decurser en daarmee verander je talent points en is je DPS wat minder, dat klopt helemaal. Maar tegen de tijd dat je dat bereikt hebt is die stap heel logisch omdat je merkt dat je qua DPS wel wat achterblijft op een lvl 60 mage om maar iets te noemen.
ik heb het ook meer over de algemene ervaring van mensen, en tja, eigenlijk boeit ubrs etc nog niet eens zo, in MC/BWL ben je gewoon een healbot, alhoewel er soms guildszijn die op zeker op de trash hun uitgegearde pallies met legendaries etc gewoon laten dpssen. Opzich ook best lekker, zo snel mogelijk door de trash heen jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:53:
[...]

Mooi man! Goed bezig. Ik zou aanvankelijk na de zomervakantie vorig jaar overstappen op een EU server, heb toen ook een Europese account aangeschaft. Ik heb toen een mage tot lvl 18 gekregen voordat ik het raiden te erg miste en definitief doorging op de US. Sindsdien officer in de guild geworden, ben ook semi-CL met een andere paladin die ook officer is.

Qua tier sets. 6/8 Tier 0, 8/8 Tier 1, en nu 4/8 Tier 2. Dat stomme Lightforge blijft toch knagen, misschien dat ik er wat moeite in ga stoppen om die alsnog compleet te krijgen. Judgement is nog maar 1 deel een verbetering voor me qua healing door die imba set bonus. Maar uiteindelijk is de full set toch ook wel leuk, vooral voor de pvp. We hebben met Judgement trouwens wel geluk in BWL, tot nu toe 2 met de volledige set, 2 staan op 7/8, en dan nog een paladin of drie die op 6/8 staan.

Volledig overstappen zal ik niet doen, maar een shaman on-the-side in een andere (betere) tijdzone is natuurlijk mooi meegenomen.
Ik ben gewoon een euro guild gestart op warsong, en we hebben nu BWL helemaal clear, de guild is in november afgelopen jaar gestart en in januari hadden we eindelijk genoeg members om MC te bekijken. We hebben nog wel veel amerikanen, maar dr is een behoorlijke doelgroep dat om bepaalde redenen alleen door de weeks overdag kan spelen :P. Anyway, wij starten rond 7 uur 8 uur savonds (nederlandse tijd) en als er mensen geinteresseerd zijn in joinen (open transfers ftw) kan je me wel een mail sturen: gerbertflooratgmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:53:
[...]

Tier 2 kan ik nog wel effe over dromen.
Ik heb pas 3/8 van Ten Stroms. (Pants en de Head en zelf de wrist van Razegor)

We zijn net begonnen in BWL hebben tot nu to 2 keer Razegor neer gekregen en een paar pogingen op Vael maar verder zijn we nog niet......

Meestal te weinig mensen online. Dit alleen al vanwege de zomer :Z

Maar daar heeft volgens mijn iedere guild wel last van.
Hoppelijk trekt het in aug / sep weer bij en gaan we er weer voor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 10:08:

Niks mis met Alliance, en shields gebruik ik in pvp meestal toch echt alleen om mijn party langer in leven te kunnen houden. Maar met optie 2 ben ik het zeker eens, een Dorf paladin... Blasphemy!! Het zou verboden moeten worden.
Aan het eind van het jaar zullen er ook Draenei Paladins rondlopen :P
Afbeeldingslocatie: http://www.wow-europe.com/shared/wow-com/images/burningcrusade/screenshots/ss45.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 12:08:
[...]

Aan het eind van het jaar zullen er ook Draenei Paladins rondlopen :P
Haha zeker. Ziet er toch een stuk beter uit dan een Dwarf ;)

Hm als ik dat screenshot zo eens bekijkt heeft die gast een Shield of Condemnation van Kel'Thuzad. Nerf Draenei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 12:20:
[...]

Haha zeker. Ziet er toch een stuk beter uit dan een Dwarf ;)

Hm als ik dat screenshot zo eens bekijkt heeft die gast een Shield of Condemnation van Kel'Thuzad. Nerf Draenei!
Nee, nerf Paladins. Die gasten zijn gewoon imba in zowel pvp als pve. En nee shamans zijn dat niet, zeker niet wat betreft pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 12:30:
[...]

Nee, nerf Paladins. Die gasten zijn gewoon imba in zowel pvp als pve. En nee shamans zijn dat niet, zeker niet wat betreft pve.
Paladins imba in PvP ? :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 12:33:
[...]

Paladins imba in PvP ? :D
Healer die niet dood kan gaan, immune kan worden voor alle damage terwijl hij iedereen healed en cleansed?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 16-09 21:29
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 12:41:
[...]

Healer die niet dood kan gaan, immune kan worden voor alle damage terwijl hij iedereen healed en cleansed?
ja
hmm ik vind t wel meevallen
ik als mage heb zovaak een pala neer gekregen in me 1tje dus ik zie t probleem niet echt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
palas krijg je ook simpel neer:S geen probleem:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 12:41:
[...]

ja
Mja, als er hulp bij komt terwijl hij een shield heeft, ok, maar 1v1 is dat shield niets meer dan uitstel van executie.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 12:55:
[...]

Mja, als er hulp bij komt terwijl hij een shield heeft, ok, maar 1v1 is dat shield niets meer dan uitstel van executie.
hehe vind ik wel een goeie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrGrr
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-04-2022
Tja als ze goed spelen wel ja, maar de meeste paladins weten niet wat dat is gelukkig. In AB is het zeer vervelend als een paladin met nog 2 andere bij de flag staat, voordat je die paladin dood is komt de versterking al weer zonder dat je vlag hebt kunnen veroveren.

Laatst in WSG een potje tegen 7 paladins, dat was echt zo saai…ze hadden wel goede gear (zelfs 1 met sulfuras) maar goed ze hadden onze flag in hun flagroom en gingen met 7-8 mensen verdedigen, ik heb echt nog nooit zoveel stun en bubble’s gezien. We konden gewoon niet door hun stun’s, bubble’s en heals heen komen. Na een uur hebben we het maar opgegeven, ze bleven nog steeds met 7-8 verdedigen. Dus toen zijn we maar weg gegaan. Conclusie: paladins kunnen altijd winnen door net zo lang tijd te rekken dat de tegenstander uit verveling maar iets anders gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Wat dacht je van 7/8 shammies die allemaal 4 totems neergooien

word je ook gek van : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 17:05
[...]

rofl, imba in pvp??
Pala doen geen fuck dmg en als ze shielden dan wacht ik van een afstandje rustig en bandage ik mezelf en daarna maak ik het karweitje af :) neuh, zo imba zijn ze echt niet.
Warlocks mogen ze wel nerfen vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

superbassie schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:02:
[...]

rofl, imba in pvp??
Pala doen geen fuck dmg en als ze shielden dan wacht ik van een afstandje rustig en bandage ik mezelf en daarna maak ik het karweitje af :) neuh, zo imba zijn ze echt niet.
een paladin in zijn eentje is zwaar underpowered.
waneer die samen met 2 fury warriortjes de vlag gaat halen heb je opeens best wel een probleem :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:02:
[...]

rofl, imba in pvp??
Een healende pally is in group pvp van ongekende waarde. Vergis je niet :)
[...]
Hij bedoelt het denk ik niet lullig, maar hij heeft wel gelijk.

Natuurlijk is trial en error prima, niets mis mee. Maar ik denk wel dat je jezelf ontzettend kunt verbeteren met 1 simpele respec. Je zult verbaasd staan van hoe krachtig je warlock dan opeens wordt en hoeveel meer dmg je eruit zal pompen. Je zult zoveel soepeler spelen.

Check anders eens deze site, alle warlock talents worden er uitgelegd, met nog eens commentaar van warlocks erbij of het talent bruikbaar is of niet.

Edit: commentaar op Crashoverride's post toegevoegd.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je van 7 a 8 hunters met allemaal pet aan en BM specced.

Je wordt opgevreten voordat je .."Help"...kan zeggen })
En dan leuk ook allemaal scattershot gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Dampie schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:15:
Gisteren een heerlijke PuG naar Uldaman gedaan. Begonnen met een paladin als healer erbij, maar die moest na een half uur alweer weg, dus kwam er een warrior bij, een level 60 warrior dat wel, maar er bleef nog genoeg xp aan de strijkstok hangen zo onderweg.

Wel hadden we wat twijfels of we de eind boss neer zouden kunnen krijgen, dus tactics besproken en toen ervoor gegaan. Tegen de tijd dat de twee elite adds erbij worden gehaald zat de boss al onder de 25% en toen was het nuken, nuken en nog eens nuken......en neer.

Was vet, stonden er allemaal bij zo van huh, toch gelukt zonder whipe. Mooi, netjes, lekker.

Loot was als vanouds niet om over naar huis te schrijven, veel priest spul terwijl die niet in de group zaten, dus alles greeden en verpatst.

Maar dit was zoveel beter als de groep waar ik van de week in zat, meer coordinatie, samenwerking, soms een beetje bandagen etc.

Nog maar 20K tot level 50, dus wellicht haal ik dat vanavond al binnen en anders is het morgen
je bent nu dus lvl 49... dan had je al lang ZF moeten doen ipv Uldaman :D
[...]

uitstel van execute ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
hehe, moet je eens tegen een goedgegearde paladin gaan met de juiste spec. hij hoeft geen eens dmg te doen, hij blockt je gewoon dood
\

GRRRRR, ik hoor zojuist dat een paladin bij ons Crul'Soruk heeft genomen, terwijl 2 warriors die wouden. :( :( . dezelfde eikel die al eens een shield en de trinket nam terwijl een def specced warrior em wou. en daarna begon ie in IF te lullen dat niemand anders em wou :(.

als het aan mij lag meteen /gkick helaas ligt het niet aan mij :'(

[ Voor 58% gewijzigd door RoeLeerT op 05-07-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bifur schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:13:
hehe, moet je eens tegen een goedgegearde paladin gaan met de juiste spec. hij hoeft geen eens dmg te doen, hij blockt je gewoon dood
\

GRRRRR, ik hoor zojuist dat een paladin bij ons Crul'Soruk heeft genomen, terwijl 2 warriors die wouden. :( :( . dezelfde eikel die al eens een shield en de trinket nam terwijl een def specced warrior em wou. en daarna begon ie in IF te lullen dat niemand anders em wou :(.

Hoe is dit mogelijk :/ Jullie Officers zuigen. Zo stom om op dit soort zaken geen prioritisering te zetten. Dat gaat verschrikkelijk veel guild drama opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
DarkShadow schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 11:07:
Heya, leuk dat je er zo van geniet, wat je wel moet weten is dat het levellen met een paladin behoorlijk langzaam gaat, ze hebben een enorme endurance, maar ze doen heel weinig schade en volgens velen is het een behoorlijk saaie class.
Dat is dus complete onzin. Een paladin doet NIET heel weinig schade! Tuurlijk, een raid specced/geared paladin doet weinig schade, maar dat doet m'n holy priest ook. Als je aan het levellen bent pak je een levelling spec en verzamel je levelling gear. Een paladin is dat niet significant veel trager dan andere classes en bovendien hebben ze geen downtime. Blizzard heeft de classes zo gebalanced kwa damage en downtime dat ze ongeveer even snel door een serie mobs kunnen komen.
*zucht*
Bifur schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:13:

'T is zijn DKP. Mensen NEMEN geen items, ze BIEDEN op items en die worden toegewezen.

[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 05-07-2006 13:30 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
wij doen niet aan bieden, wie meest heeft wint. Maar die gast moet tog snappen dat hij zo echt geen vrienden maakt. Zeker niet als ie na afloop zegt dat niemand anders ze wou. Dan weet je dat je iets fout doet, maar wil je neit dat de buitenwereld het weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

PVP is niet ontworpen voor 1v1, in group pvp is de paladin veruit de beste support class die er bestaat.
In pve is hij ook meteen veruit de beste support class.

Dat de meeste paladins zich zien als een holy waRri0r is hun probleem, dat soort paladins maken de horde alleen maar vrolijk "lol, heb je er weer 1".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
Hydra schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:25:
[...]

'T is zijn DKP. Mensen NEMEN geen items, ze BIEDEN op items en die worden toegewezen.
Bullshit imho!
Dat zijn gewoon warrior prior dingen. Boeiend als een paladin al zijn dkp erop spend, maar als RL laat je dat hopelijk niet toe... Daarom zuigt het biddingsystem zo hard he, je kan onderling afspreken met tegen elkaar opbieden, en op het laatst iemand zo hard naaien dat ie superveel dkp ervoor neerlegt..

Vaste waardes > bidding. De gene met de meeste dkp krijgt de keus of ie het wil of niet. Als het een paladin is met zo iets en hij wil em, moet zowel de paladin als de RL zichzelf schamen....

Dit is niet bedoeld als flame, maar als dit niet doordringt dan weet ik het ook niet. Ik zeg niet dat het een non-use op een paladin is, maar asjeblieft zeg. Warriors hebben er ZOVEEL meer profijt van...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Bifur schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:35:
wij doen niet aan bieden, wie meest heeft wint. Maar die gast moet tog snappen dat hij zo echt geen vrienden maakt. Zeker niet als ie na afloop zegt dat niemand anders ze wou. Dan weet je dat je iets fout doet, maar wil je neit dat de buitenwereld het weet
als ie het meeste heeft heeft ie het toch zellf verdient. Tis altijd zo een gezeik over wat paladins mogen looten of niet. Bij ons dropte obsidian edge blade nogal vaak dus een aantal paladins hebben hem niemand vond het een probleem want het is zonde om te dissen, maar ja nu dropte the untamed blade en dan rolt een pala en dan is het ineens vreselijk en mag het niet. Dus eigenlijk is de regel als niemand het hoeft of er is al beter loot te krijgen mogen palas het maar als het leuk spul is hebben ze pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
[...]

Dat is dus complete onzin. Een paladin doet NIET heel weinig schade! Tuurlijk, een raid specced/geared paladin doet weinig schade, maar dat doet m'n holy priest ook. Als je aan het levellen bent pak je een levelling spec en verzamel je levelling gear. Een paladin is dat niet significant veel trager dan andere classes en bovendien hebben ze geen downtime. Blizzard heeft de classes zo gebalanced kwa damage en downtime dat ze ongeveer even snel door een serie mobs kunnen komen.

[...]

*zucht*

[...]

Ook een dps pallie doet niet enorm veel schade, je kan lekkere dmg doen, maar je hebt ongeloofelijk weinig crits and je kan je dmg niet goed reguleren. Het is wel zo dat gear je een enorm eind op weg helpt. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat je niet moet denken dat je een soort warrior hebt gerolled (zoals velen dat dachten toen de game net begon).

En over dkp, ik stel gewoon priorities in onze guild, Stel je voor dat een pallie onze eerste ashkandi had gekregen, is gewoon pure bullshit en dat gaat niet gebeuren zolang ik het zaakje run. Pallies kunnen er best voor gaan, maar het zal wel ff duren voordat ze in aanmerking komen.

[ Voor 13% gewijzigd door DarkShadow op 05-07-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Je ziet ons tog ook niet op intellect spell damage items bieden omdat we dat nu zo leuk vinden. laat ik het zo zeggen: deze paladin had al Maladath, en dan wil hij opeens een wapen met AP en ...(zit op me werk dus kan het niet controleren). Ja ik geef toe dat ie het mag pakken en daar zit ook de fout in het systeem en in de persoon zelf. zo maak je geen vrienden en niemand zal je ooit nog wat gunnen als ze dat even kunnen laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Trouwens, iemand een oplossing voor het probleem dat je geen loot (die paarse,of blauwe links) te zien krijgt in de raidchat (/ra) ?? Is bijzonder hinderlijk , maar ik heb geen idee hoe t op te lossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hier ben ik niet mee eens, dat is echt lariekoek, hoe zou jij het vinden als er een Shield dropt die jij graag wilt als paladin omdat het je verbetert en een warrior die meer DKP heeft hem neemt, ongeacht Intellect of spirit erop of niet.

Kom je aan met....Mensen NEMEN geen items maar BIEDEN...Als we dat op elke item doen ziet je raid guild er ook knap fucked up eruit.

Rogues met mageblade, Hunters met daggers, etc ga zo maar door.

Kom op je snapt ook wel dat wat ie paladin gedaan heeft gewoon dom is, als ie in onze guild was zou hij hem niet eens krijgen imo, Prioriteit stellen Wapens -=- Class

Een dagger gaat altijd naar een Rogues daarna pas hunter, zelfde met die 1h axe van nef. Prior Tank wapen 2nd hunter als die hem wilt (dit vanwege een hunter de AP meer benut dan paladin)

Geloof je dat laatste gedeelte niet? eens zien wie de grootste hit heeft een paladin op melee of een hunter op range ;) make your choice.

Paladin maakt geen vrienden zo dat weet ik wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
Dit hadden wij van de week ook.
Onxyia neer gelegd. De Head ging naar een Mage waarvan zijn account die zelfde avond exprired en hij gaat voor 9 mnd het leger in en gaat zijn Toon ook nog een moven naar een andere server.

Iedereen pissed natuurlijk maar ja GM zie "als hij zijn DKP er op wil uit gegeven ga je gaan" :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:15
Op onze Server zijn meerdere Melee Paladins die toch wel aardig wat damage doen, maar die hebben dan wel de gear daarvoor en lopen ook nog eens rond met Ashkandi of Sulfuras
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat en one-liners horen niet thuis in dit topic!