Yeah I know. Het is ook mijn eigen keuze om in pure PvE guild te zitten op een PvP server, maar ik zou het ook niet anders willen. Ik heb de gedachte om damage te doen op mijn paladin nooit echt gehad, en anders had ik het nu al lang afgeleerd. Ik ben al lang blij dat ik die coole healing items op mag pakken. Ik bedoel, aan het eind van Naxxramas heb ik als het goed is 1000+ healing en 100+ mp5. Dat is dan toch ook wel het betere werk!Anoniem: 123304 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:48:toon volledige bericht
[...]
Ja ik begrijp je frustratie, maar in PvE is de bedoeling om je raid zo optimaal te verhogen in healing +dps.
Bij ons in de guild hebben wij ook 2 paladins die denken dat ze kunnen tanken, alleen verotte hiervan is dat wij ze steeds moeten healen en ressen omdat ze binnen sec gewiped zijn.
In PvP is het ieder voor zich maar in PvE moet je aan 40 man denken, iedereen heeft zo zijn gear + wapen arsenal.
Bij ons is er ook pas een nieuwe paladin in de guild gekomen, een dps paladin volgens hem...social iemand (geen echte member) hij deed mee in raid, en een 2h Axe dropte van 1 van die big wyrnkins in BWL nohhh je had zijn geklaag moeten horen dat hij hem niet kreeg omdat hij zei dat hij het net zo goed gebruikte als een warrior.
Eerst lachte we toen deed ie Gquit.
Maar goed iedere guild voor zich, de ene gebruikt DKP en de andere rollen.
(En dan haal ik uit de 20 man instances nog wel wat overige +damage gear zodat ik met volledig judgement op ~450 spell damage kom, en dat is dan met een dikke 84+ dps hamer