| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Laat me raden, defensive stance quest niet gedaan?KunDun schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:39:
Ok thnx, ben level 26 maar sunder armor heb ik nog niet kunnen selecteren.
Ah thanks, ik vroeg me altijd al af waar dat DKP voor stond...sanderrs schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:58:
De DKP lijst kan je net zo zien als je aanwezigheid premie.
Hoe meer je hebt hoe meer je mee bent geweest.
En idd de mensen die altijd mee zijn hebben gewoon meer recht op een item.
Dan iemand die soms maar eens mee gaat.
https://niels.nu
Anoniem: 123304
Tier 3 voor hunters zijn veranderd, de 8th bonus set is veranderd
We hebben nu ook meer agi dan rogues
Vette gear
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/armorsets/?6,5,6,0
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 123304 op 06-07-2006 12:12 ]
Ik weet niet of dat specifiek verbonden is aan de def stance quest, je kan immersHydra schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:05:
[...]
Laat me raden, defensive stance quest niet gedaan?
ook sunderen in battle stance. Nuja 't is al zo lang geleden dat mijn warrior level 26 was...
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Kheb zelf een addon die de namen kleurt adhv de class, lock = paars, war = bruin, enz. Chatbox heet de addon.Wiebbe schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:20:
Iemand wilde een pagina terug ook weten welke buff bar er werd gebruikt op een screenie:
http://curse-gaming.com/e...88-1-elkanos-buffbar.html
alstu ;p
Btw, kent er iemand die in je chatlog je chat neer gooit als:
[Raid][2][Warlock] Khalann: Yo wassup!
Als iemand lult in de raid?
(dus Raid channel, subgroep, class, nickname)
Als je van dmg en dps houdt moet je iig geen warrior rollenAnoniem: 104748 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:01:
Ach, mischien is het gewoon het standraad geklaag van mensen.![]()
Nog een vraagje dan, ik zit ook aan een warior te denken, maar ik hou van damage en dps en wil dus niet een tank worden. Is een fury warior net als een rogue puur een damage doener naast de MT?
Kortom, ik hou van damage, (vandaar me mage:) ) maar ik wil ook eens van dichtbij bezig zijn zonder mana... Wat is het verschil tussen een fury warior en een rogue op dat gebied?
Alleen het sappen enz.?
warlock owned warrior qua dmg en hp =/ dus als je van dmg houdt zul je toch een caster moeten worden aangezien er teveel warriors zijn en Blizz een hekel aan warriors heeft gekregen en ze dus zo nerfed in de hoop dat mensen geen warriors meer rollen....
Warrior is puur gear based mate, onze beste warrior ownt elke warlock bij ons in dps(ownt iedereen btwsuperbassie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:50:
[...]
Als je van dmg en dps houdt moet je iig geen warrior rollen
warlock owned warrior qua dmg en hp =/ dus als je van dmg houdt zul je toch een caster moeten worden aangezien er teveel warriors zijn en Blizz een hekel aan warriors heeft gekregen en ze dus zo nerfed in de hoop dat mensen geen warriors meer rollen....
Goed, maar hoeveel warriors zijn er met uber gear op een realm? Juist, echt niet zoveel.Bifur schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:54:
[...]
Warrior is puur gear based mate, onze beste warrior ownt elke warlock bij ons in dps(ownt iedereen btw).
En de kans dat je in een uber guild komt is ook heel klein, zeker als warrior. Daarom raadt ik mensen af om warrior te worden als ze alleen maar kijken naar gear uit AQ, BWL, Naxx.
Anoniem: 28168
Het waren er 59-=BoKKiE=- schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:05:
[...]
mja momenteel erg veel priests en er is er ook 1 teruggekomen
gisteren hadden we 55 man online voor bwl >_<

Oh well, hopen dat we nog een paar weken volle AQ40 raids hebben, twin emps moeten neer
koekje erbij?superbassie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:50:Blizz een hekel aan warriors heeft gekregen en ze dus zo nerfed in de hoop dat mensen geen warriors meer rollen....
Zelfde bij ons, wij hebben 1 warrior die echt...waar ie het vandaan haalt geen idee maar zodra hij begint laat hij de rest ver achter in damagemeter.Bifur schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:54:
[...]
Warrior is puur gear based mate, onze beste warrior ownt elke warlock bij ons in dps(ownt iedereen btw).
Ok dat ding is niet accuraat, maar als je zo snel zijn meter voorruit schieten dan denk je ook als hunter...bah breek me gun/boog in 2en en ga staken bij blizzard lol
In AQ40 bij princess huhuran is dat een mooi voorbeeld...laatste 30% schiet zijn dps SKY HIGH...hoe hij het doet...*Riddle riddle in the dark...*
Anoniem: 93525
Is idd vrij lastig om een goede guild te vinden die warriors wil hebben. En als ze warriors nodig hebben vragen ze minimaal een t2 set.superbassie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:58:
[...]
Goed, maar hoeveel warriors zijn er met uber gear op een realm? Juist, echt niet zoveel.
En de kans dat je in een uber guild komt is ook heel klein, zeker als warrior. Daarom raadt ik mensen af om warrior te worden als ze alleen maar kijken naar gear uit AQ, BWL, Naxx.
In mijn guild is inmiddels al de eerste warrior met 3 tier 3 parts te vinden
30% of 20%Anoniem: 123304 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:04:
[...]
Zelfde bij ons, wij hebben 1 warrior die echt...waar ie het vandaan haalt geen idee maar zodra hij begint laat hij de rest ver achter in damagemeter.
Ok dat ding is niet accuraat, maar als je zo snel zijn meter voorruit schieten dan denk je ook als hunter...bah breek me gun/boog in 2en en ga staken bij blizzard lol
In AQ40 bij princess huhuran is dat een mooi voorbeeld...laatste 30% schiet zijn dps SKY HIGH...hoe hij het doet...*Riddle riddle in the dark...*
Anoniem: 27963
Hmm, ze zijn allemaal veranderd. Iig allemaal bruikbaar nu. Die 8-piece bonus zoog ook wel erg hard, deze is goed voor aimed-multi cycle.Anoniem: 123304 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:11:
Zo zo zo zo ze zijn eindelijk bij hun zinnen gekomen die Blizzard mensen.
Tier 3 voor hunters zijn veranderd, de 8th bonus set is veranderd
We hebben nu ook meer agi dan rogues![]()
Vette gear
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/armorsets/?6,5,6,0
Overigens gebruik ik gewoon de arcane-multi cycle.
en zeker gezien de hoeveelheid dmg(lees rage) je krijgt door die irritante area poison bolts. das gratis executen mansebasgrif schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:06:
[...]
30% of 20%als een mob onder de 20% komt kan een warrior execute gebruiken, een leuke dps boost.
Bij mij geeft ie de hele tijd foutmeldingen als ik met de cursor over non spell icons ga...quickbuttons voor manadrinks etc. Ik gooi er em maar weer af denk ik...On_E schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 09:56:
Gisteren de addon Theorycraft geinstalleerd, laat op je tooltips zien hoeveel dmg je spells echt doen. (dus incl. je +dmg gear, talents, trinkets etc)
http://www.curse-gaming.c...s-3031-1-theorycraft.html
Toch wel 1 van de betere addons die ik ken
Anoniem: 92838
Jij hebt er denk ik ook last van.. Razorgore in MCAnoniem: 92838 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:16:
Wij gaan godzijdank volgende week gewoon weer ZG doen maar ik wil echt snel MC weer in. En
eindelijk een keer Razorwhore downen.
Niet dat we niet genoeg man hebben, alleen een hele schare vaste leden zijn vertrokken wegens tijdgebrek etc. Komt ook door het WK , maar da's bijna afgelopen dus betere tijden breken aan.Anoniem: 92838 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:16:
Hebben veel guilds hier "last" van de zomertijd? Ik bedoel, hadden we eerst altijd 30 man online en als er geraid werd 45-50, nu zijn het er echt 12 ofzoEn dan krijg je van die situaties dat mensen andere guilds gaan joinen want "er wordt niet geraid" om dan later terug te komen kruipen want er werd daar "ook niet geraid". Wij gaan godzijdank volgende week gewoon weer ZG doen maar ik wil echt snel MC weer in. En eindelijk een keer Razorwhore downen.
Wat betreft de wapendiscussie: niemand pakt me mijn Herald of Woe af
Alle guilds aan de horde kant van Bronzebeard hebben dit ook ... wij ook. Weer flink moeten recruiten en zijn nu weer aan Ragna en Onyx bezig. Maar het blijft elke keer net aan .. terwijl we normaal gesproken teveel hadden voor de 40 man instances.Anoniem: 92838 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:16:
Hebben veel guilds hier "last" van de zomertijd? Ik bedoel, hadden we eerst altijd 30 man online en als er geraid werd 45-50, nu zijn het er echt 12 ofzoEn dan krijg je van die situaties dat mensen andere guilds gaan joinen want "er wordt niet geraid" om dan later terug te komen kruipen want er werd daar "ook niet geraid". Wij gaan godzijdank volgende week gewoon weer ZG doen maar ik wil echt snel MC weer in. En eindelijk een keer Razorwhore downen.
Examens ... WK en zomer ...
There is no art to find the minds construction in the face
Smart-assRaseriaN schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:20:
[...]
Jij hebt er denk ik ook last van.. Razorgore in MC
Uiteraard heb ik het over BWL. Zou het te gek vinden om eindelijk Vaelestrasz te zien en daar lekker weken op te wipen
Juist. Eerst examens, toen dat stink WK (wel leuk, maar vind BWL leuker) en dan vakanties. Wij zijn maar een kleine guild maar toch alles tot BWL al gecleared etc. En dan mag je als guild bijna weer van voor af aan beginnenMuppet schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:22:
[...]
Alle guilds aan de horde kant van Bronzebeard hebben dit ook ... wij ook. Weer flink moeten recruiten en zijn nu weer aan Ragna en Onyx bezig. Maar het blijft elke keer net aan .. terwijl we normaal gesproken teveel hadden voor de 40 man instances.
Examens ... WK en zomer ...
Ja wij hebben daar nu voornamelijk last van, ongeveer 30-35 man online op raid avonden.Anoniem: 92838 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:16:
Soms 25, tja dat heb je met de zomervakantie.
Welke gek gaat nu nog achter ze pc hangen met zulk weer

Ik wil zoooooooooo graag huhuhuhuhuhuraaaaa neer hebben ik bedoel 1%
Maar goed als officer ken ik niet klagen want velen op onze server zijn lang niet zover als ons.
Azjul nerub.
Iemand anders op deze Server die hier zit?
Recklessness, Windfury Totem, Execute.Anoniem: 123304 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:04:
[...]
Paling Terran & Shaman
Anoniem: 149865
/nodAnoniem: 123304 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:31:
[...]
Maar goed als officer ken ik niet klagen want velen op onze server zijn lang niet zover als ons.
Azjul nerub.
Iemand anders op deze Server die hier zit?
Yeah, hier nog eentje. ben toevallig ook Officer bij REMY MARTIN, Alliance Guild. We zijn nu bezig aan Raggie in MC en Hakkar in ZG. We krijgen raids toch nog goed vol, zeker voor MC, schedulen we via eigen site waar members op inloggen.
blup
=aggro op dmg warrior = hele raid dood door te weinig volly tankers
Wel een keer lekker vlot door MC, t/m gehennas onder het uur... moet sneller kunnen
Deze plek is te koop.
Ahh grappigAnoniem: 149865 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:39:
[...]
/nod
Yeah, hier nog eentje. ben toevallig ook Officer bij REMY MARTIN, Alliance Guild. We zijn nu bezig aan Raggie in MC en Hakkar in ZG. We krijgen raids toch nog goed vol, zeker voor MC, schedulen we via eigen site waar members op inloggen.
Hier Scion of Darkness ^^ denk dat je ons wel kent
Schedulen doen wij ook al een lange tijd maar door de zomer dagen blehh
[ Voor 6% gewijzigd door Valkyre op 06-07-2006 14:06 ]
Dit topic is gesloten.