Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 80 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.931 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:38:
[...]

Ik hoorde (en zag) dat jullie gisteren een kansloze priest hebben "verloren" aan DiE (nr 1 horde guild op trollbane). Blij dat ie weg is? : )
mja momenteel erg veel priests en er is er ook 1 teruggekomen
gisteren hadden we 55 man online voor bwl >_<

hij was het zat om 'steeds' uitgeloot te worden (kon niet zo vaak mee volgens mij)
dus is hij op zoek gegaan naar een andere guild

kende hem voor de rest niet zo goed eerlijk gezegd :P qua persoon kan ik dus niets over hem zeggen, en qua priest ach 8 priests online is de laatste tijd meer regel dan uitzondering

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
KunDun schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:39:

Ok thnx, ben level 26 maar sunder armor heb ik nog niet kunnen selecteren.
Laat me raden, defensive stance quest niet gedaan?
sanderrs schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:58:
De DKP lijst kan je net zo zien als je aanwezigheid premie.
Hoe meer je hebt hoe meer je mee bent geweest.

En idd de mensen die altijd mee zijn hebben gewoon meer recht op een item.
Dan iemand die soms maar eens mee gaat.
Ah thanks, ik vroeg me altijd al af waar dat DKP voor stond...

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123304

Zo zo zo zo ze zijn eindelijk bij hun zinnen gekomen die Blizzard mensen.

Tier 3 voor hunters zijn veranderd, de 8th bonus set is veranderd :D

We hebben nu ook meer agi dan rogues >:)

Vette gear :D

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/armorsets/?6,5,6,0

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 123304 op 06-07-2006 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 16:32
Hydra schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:05:
[...]
Laat me raden, defensive stance quest niet gedaan?
Ik weet niet of dat specifiek verbonden is aan de def stance quest, je kan immers
ook sunderen in battle stance. Nuja 't is al zo lang geleden dat mijn warrior level 26 was... :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 14:52
Wiebbe schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:20:
Iemand wilde een pagina terug ook weten welke buff bar er werd gebruikt op een screenie:

http://curse-gaming.com/e...88-1-elkanos-buffbar.html

alstu ;p

Btw, kent er iemand die in je chatlog je chat neer gooit als:

[Raid][2][Warlock] Khalann: Yo wassup!

Als iemand lult in de raid?

(dus Raid channel, subgroep, class, nickname)
Kheb zelf een addon die de namen kleurt adhv de class, lock = paars, war = bruin, enz. Chatbox heet de addon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 12:58
Anoniem: 104748 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:01:
Ach, mischien is het gewoon het standraad geklaag van mensen. ;)
Nog een vraagje dan, ik zit ook aan een warior te denken, maar ik hou van damage en dps en wil dus niet een tank worden. Is een fury warior net als een rogue puur een damage doener naast de MT?
Kortom, ik hou van damage, (vandaar me mage:) ) maar ik wil ook eens van dichtbij bezig zijn zonder mana... Wat is het verschil tussen een fury warior en een rogue op dat gebied?
Alleen het sappen enz.?
Als je van dmg en dps houdt moet je iig geen warrior rollen :)
warlock owned warrior qua dmg en hp =/ dus als je van dmg houdt zul je toch een caster moeten worden aangezien er teveel warriors zijn en Blizz een hekel aan warriors heeft gekregen en ze dus zo nerfed in de hoop dat mensen geen warriors meer rollen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03 12:08
superbassie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:50:
[...]

Als je van dmg en dps houdt moet je iig geen warrior rollen :)
warlock owned warrior qua dmg en hp =/ dus als je van dmg houdt zul je toch een caster moeten worden aangezien er teveel warriors zijn en Blizz een hekel aan warriors heeft gekregen en ze dus zo nerfed in de hoop dat mensen geen warriors meer rollen....
Warrior is puur gear based mate, onze beste warrior ownt elke warlock bij ons in dps(ownt iedereen btw :S).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 12:58
Bifur schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:54:
[...]

Warrior is puur gear based mate, onze beste warrior ownt elke warlock bij ons in dps(ownt iedereen btw :S).
Goed, maar hoeveel warriors zijn er met uber gear op een realm? Juist, echt niet zoveel.
En de kans dat je in een uber guild komt is ook heel klein, zeker als warrior. Daarom raadt ik mensen af om warrior te worden als ze alleen maar kijken naar gear uit AQ, BWL, Naxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:05:
[...]

mja momenteel erg veel priests en er is er ook 1 teruggekomen
gisteren hadden we 55 man online voor bwl >_<
Het waren er 59 :X What's this 'zomerdip' everyone is talking about :P

Oh well, hopen dat we nog een paar weken volle AQ40 raids hebben, twin emps moeten neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-06 07:35
superbassie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:50:Blizz een hekel aan warriors heeft gekregen en ze dus zo nerfed in de hoop dat mensen geen warriors meer rollen....
koekje erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
De warrior aggro skills zijn zo goed dat ze aggro kregen van blizzards nerf knuppel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bifur schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:54:
[...]

Zelfde bij ons, wij hebben 1 warrior die echt...waar ie het vandaan haalt geen idee maar zodra hij begint laat hij de rest ver achter in damagemeter.
Ok dat ding is niet accuraat, maar als je zo snel zijn meter voorruit schieten dan denk je ook als hunter...bah breek me gun/boog in 2en en ga staken bij blizzard lol

In AQ40 bij princess huhuran is dat een mooi voorbeeld...laatste 30% schiet zijn dps SKY HIGH...hoe hij het doet...*Riddle riddle in the dark...*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

superbassie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:58:
[...]

Goed, maar hoeveel warriors zijn er met uber gear op een realm? Juist, echt niet zoveel.
En de kans dat je in een uber guild komt is ook heel klein, zeker als warrior. Daarom raadt ik mensen af om warrior te worden als ze alleen maar kijken naar gear uit AQ, BWL, Naxx.
Is idd vrij lastig om een goede guild te vinden die warriors wil hebben. En als ze warriors nodig hebben vragen ze minimaal een t2 set.

In mijn guild is inmiddels al de eerste warrior met 3 tier 3 parts te vinden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 17:27
Anoniem: 123304 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:04:
[...]

Zelfde bij ons, wij hebben 1 warrior die echt...waar ie het vandaan haalt geen idee maar zodra hij begint laat hij de rest ver achter in damagemeter.
Ok dat ding is niet accuraat, maar als je zo snel zijn meter voorruit schieten dan denk je ook als hunter...bah breek me gun/boog in 2en en ga staken bij blizzard lol

In AQ40 bij princess huhuran is dat een mooi voorbeeld...laatste 30% schiet zijn dps SKY HIGH...hoe hij het doet...*Riddle riddle in the dark...*
30% of 20% ;) als een mob onder de 20% komt kan een warrior execute gebruiken, een leuke dps boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Anoniem: 123304 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:11:
Zo zo zo zo ze zijn eindelijk bij hun zinnen gekomen die Blizzard mensen.

Tier 3 voor hunters zijn veranderd, de 8th bonus set is veranderd :D

We hebben nu ook meer agi dan rogues >:)

Vette gear :D

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/armorsets/?6,5,6,0
Hmm, ze zijn allemaal veranderd. Iig allemaal bruikbaar nu. Die 8-piece bonus zoog ook wel erg hard, deze is goed voor aimed-multi cycle.
Overigens gebruik ik gewoon de arcane-multi cycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
sebasgrif schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:06:
[...]

30% of 20% ;) als een mob onder de 20% komt kan een warrior execute gebruiken, een leuke dps boost.
en zeker gezien de hoeveelheid dmg(lees rage) je krijgt door die irritante area poison bolts. das gratis executen man :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 15:12

Japser

Jeej!

On_E schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 09:56:
Gisteren de addon Theorycraft geinstalleerd, laat op je tooltips zien hoeveel dmg je spells echt doen. (dus incl. je +dmg gear, talents, trinkets etc)

http://www.curse-gaming.c...s-3031-1-theorycraft.html

Toch wel 1 van de betere addons die ik ken :)
Bij mij geeft ie de hele tijd foutmeldingen als ik met de cursor over non spell icons ga...quickbuttons voor manadrinks etc. Ik gooi er em maar weer af denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92838

Hebben veel guilds hier "last" van de zomertijd? Ik bedoel, hadden we eerst altijd 30 man online en als er geraid werd 45-50, nu zijn het er echt 12 ofzo :? En dan krijg je van die situaties dat mensen andere guilds gaan joinen want "er wordt niet geraid" om dan later terug te komen kruipen want er werd daar "ook niet geraid". Wij gaan godzijdank volgende week gewoon weer ZG doen maar ik wil echt snel MC weer in. En eindelijk een keer Razorwhore downen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 11:54

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 92838 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:16:
Wij gaan godzijdank volgende week gewoon weer ZG doen maar ik wil echt snel MC weer in. En
eindelijk een keer Razorwhore downen.
Jij hebt er denk ik ook last van.. Razorgore in MC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06 15:12

Japser

Jeej!

Hebben veel guilds hier "last" van de zomertijd? Ik bedoel, hadden we eerst altijd 30 man online en als er geraid werd 45-50, nu zijn het er echt 12 ofzo :? En dan krijg je van die situaties dat mensen andere guilds gaan joinen want "er wordt niet geraid" om dan later terug te komen kruipen want er werd daar "ook niet geraid". Wij gaan godzijdank volgende week gewoon weer ZG doen maar ik wil echt snel MC weer in. En eindelijk een keer Razorwhore downen.
Niet dat we niet genoeg man hebben, alleen een hele schare vaste leden zijn vertrokken wegens tijdgebrek etc. Komt ook door het WK , maar da's bijna afgelopen dus betere tijden breken aan.

Wat betreft de wapendiscussie: niemand pakt me mijn Herald of Woe af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Alle guilds aan de horde kant van Bronzebeard hebben dit ook ... wij ook. Weer flink moeten recruiten en zijn nu weer aan Ragna en Onyx bezig. Maar het blijft elke keer net aan .. terwijl we normaal gesproken teveel hadden voor de 40 man instances.

Examens ... WK en zomer ... :S

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:20:
[...]

Jij hebt er denk ik ook last van.. Razorgore in MC :P
Smart-ass :P :D

Uiteraard heb ik het over BWL. Zou het te gek vinden om eindelijk Vaelestrasz te zien en daar lekker weken op te wipen :P . MC wil ik in om mijn Nightslayer compleet te krijgen (nog maar 2 stukjes :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Muppet schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:22:
[...]

Alle guilds aan de horde kant van Bronzebeard hebben dit ook ... wij ook. Weer flink moeten recruiten en zijn nu weer aan Ragna en Onyx bezig. Maar het blijft elke keer net aan .. terwijl we normaal gesproken teveel hadden voor de 40 man instances.

Examens ... WK en zomer ... :S
Juist. Eerst examens, toen dat stink WK (wel leuk, maar vind BWL leuker) en dan vakanties. Wij zijn maar een kleine guild maar toch alles tot BWL al gecleared etc. En dan mag je als guild bijna weer van voor af aan beginnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja wij hebben daar nu voornamelijk last van, ongeveer 30-35 man online op raid avonden.
Soms 25, tja dat heb je met de zomervakantie.
Welke gek gaat nu nog achter ze pc hangen met zulk weer O-) :P

Ik wil zoooooooooo graag huhuhuhuhuhuraaaaa neer hebben ik bedoel 1% :'( en we hebben nu al 3 keer het moeten cancelen omdat er te weinig classes waren online.

Maar goed als officer ken ik niet klagen want velen op onze server zijn lang niet zover als ons.
Azjul nerub.

Iemand anders op deze Server die hier zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Anoniem: 123304 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:04:
[...]
Recklessness, Windfury Totem, Execute.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149865

Anoniem: 123304 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:31:
[...]

Maar goed als officer ken ik niet klagen want velen op onze server zijn lang niet zover als ons.
Azjul nerub.

Iemand anders op deze Server die hier zit?
/nod
Yeah, hier nog eentje. ben toevallig ook Officer bij REMY MARTIN, Alliance Guild. We zijn nu bezig aan Raggie in MC en Hakkar in ZG. We krijgen raids toch nog goed vol, zeker voor MC, schedulen we via eigen site waar members op inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:03

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik, lvl 23 tauran dr00d :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
mdmeijer schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:36:
[...]

Recklessness, Windfury Totem, Execute.
=aggro op dmg warrior = hele raid dood door te weinig volly tankers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Zomervakantie is wel ellende, gister zo vlak voor het onweer barste ook de bom in de raid effe, MT zeiken over een deep wound voor de 5 sunders, daarna de DPS warrior maar wachten tot na de 5 sunders en daardoor een shitload healers die aggro hebben van firewalkers... gg ;)

Wel een keer lekker vlot door MC, t/m gehennas onder het uur... moet sneller kunnen ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149865 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:39:
[...]

/nod
Yeah, hier nog eentje. ben toevallig ook Officer bij REMY MARTIN, Alliance Guild. We zijn nu bezig aan Raggie in MC en Hakkar in ZG. We krijgen raids toch nog goed vol, zeker voor MC, schedulen we via eigen site waar members op inloggen.
Ahh grappig

Hier Scion of Darkness ^^ denk dat je ons wel kent :P
Schedulen doen wij ook al een lange tijd maar door de zomer dagen blehh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:49

Valkyre

Kitesurf FTW!

we zijn over de 1000 dus deeltje 81 hier maar verder :D

[ Voor 6% gewijzigd door Valkyre op 06-07-2006 14:06 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

is deze wel locked ?

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Nee, lekker interessant?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat en one-liners horen niet thuis in dit topic!