Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 80 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.848 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-05 15:24

On_E

Housemusic

sanderrs schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:05:
Dit hadden wij van de week ook.
Onxyia neer gelegd. De Head ging naar een Mage waarvan zijn account die zelfde avond exprired en hij gaat voor 9 mnd het leger in en gaat zijn Toon ook nog een moven naar een andere server.

Iedereen pissed natuurlijk maar ja GM zie "als hij zijn DKP er op wil uit gegeven ga je gaan" :X
Die Mage zijn goed recht om dat hoofd te 'kopen' IMO.

trouwens, speelt Absolution nog op Talnivarr ? Female Human Pally

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161226

On_E schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 12:33:
[...]

Paladins imba in PvP ? :D
Hihi, ze kunnen imba zijn, maar ik vind Paladin vs. Shaman altijd leuk om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-04 17:57
On_E schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:10:
[...]

trouwens, speelt Absolution nog op Talnivarr ? Female Human Pally
Geen idee. Let niet zo veel op namen van de Allys als ik aan het PVP ben.
Moet je effe kijken op www.warcraftrealms.com volgens mijn.

Girls come and go, epics are soulbound!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-05 00:19
Japser schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:53:
Trouwens, iemand een oplossing voor het probleem dat je geen loot (die paarse,of blauwe links) te zien krijgt in de raidchat (/ra) ?? Is bijzonder hinderlijk , maar ik heb geen idee hoe t op te lossen!
Al je addons uitzetten en kijken welke het veroorzaakt (door ze per groep aan te zetten).
DKP verhaal
En daar gaat de discussie weer :P ik zelf als priest kan me ook zo ergeren aan dat alles in hokjes wordt gestopt, imho moeje gewoon kunnen krijgen als je iets wilt hebben mits je genoeg DKP ervoor hebt.
DKP = de tijd die je in het raiden steekt en iemand die meer raid heeft gewoon meer rechts op een item, warrior niet genoeg DKP voor Ashkandi maar paladin wel? Pech voor warrior, hattie maar op andere items moeten passen want hij heeft niet voor niks minder DKP lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-03 12:08
of misschien moet een warrior wel veel meer DKP besteden om zijn class enigzins uit te kunnen oefenen. ik zie Paladins nog niet resist gears nemen die warriors echt nodig hebben om te overleven en dienstgevolge de hele raid

[ Voor 8% gewijzigd door RoeLeerT op 05-07-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
Helox-in-a-box schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:16:
[...]

Al je addons uitzetten en kijken welke het veroorzaakt (door ze per groep aan te zetten).

[...]

En daar gaat de discussie weer :P ik zelf als priest kan me ook zo ergeren aan dat alles in hokjes wordt gestopt, imho moeje gewoon kunnen krijgen als je iets wilt hebben mits je genoeg DKP ervoor hebt.
DKP = de tijd die je in het raiden steekt en iemand die meer raid heeft gewoon meer rechts op een item, warrior niet genoeg DKP voor Ashkandi maar paladin wel? Pech voor warrior, hattie maar op andere items moeten passen want hij heeft niet voor niks minder DKP lijkt me.
Dus alle warriors gaan passen op wrath/might zodat ze genoeg dkp voor ashkandi/tank trinket hebben?

gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

addictive schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:12:
[...]

je bent nu dus lvl 49... dan had je al lang ZF moeten doen ipv Uldaman :D
Dat weet ik ook wel ondertussen, ben daar ook al een paar keer geweest maar krijg iedere keer weer nieuwe quests als ik in Uldaman kom of ben, vandaar dat ik er ook zo vaak terug moet komen. Nu ook weer twee quests nog openstaan. Deze wilde ik eigenlijk doen, maar wist niet precies waar, dus instance in met groep en op een gegeven moment vraag ik waar is dit of dat, blijkt dat weer net buiten de instance te zitten, dus zal nog een keer moeten om die op te halen.

En daarna is het volledige focus op ZF, plus al die andere waar ik ondertussen meer en meer wordt voor gevraagd.

Maar was gewoon een goeie groep, zonder healer en het werkte ook nog eens een keer.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik speel nu een kleine twee weken, en met levelen gaat het goed,
ben lvl 26 Tauren Warrior. Alleen heb al een paar keer te horen gekregen
tijdens een instance dat ik sunder armor moet gaan dragen....
Toen ik vroeg wat dit was kreeg ik niet echt een duidelijk antwoord,
dus weet iemand misschien wat dit is ?

Ook hoor ik vaak mensen online zeggen dat ze iets gemaakt willen
hebben en dat ze zelf de 'mats' al hebben (matten?)
wat zijn die mats ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Bomen Zijn Relaxed op EU-Bloodscalp heeft ragnaros dan ook eindelijk down...

2x sons en met nog 12 levenden na de tweede sons was dit het resultaat...

http://video.google.com/videoplay?docid=7949010042742866786

Echt supageil, de loot viel iets tegen maar ja ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 04-05 12:55
KeeZ schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:34:
Bomen Zijn Relaxed op EU-Bloodscalp heeft ragnaros dan ook eindelijk down...

2x sons en met nog 12 levenden na de tweede sons was dit het resultaat...

http://video.google.com/videoplay?docid=7949010042742866786

Echt supageil, de loot viel iets tegen maar ja ;)
Had men dat ventrilo gepraat er nie uit kunnen laten lol op een gegeven moment schreeuwen ze echt je speakers kapot lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
KunDun schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:33:

wat zijn die mats ?
Je moet je even de Tooltip lezen.
Je bouwt meer Agro op.
Zodat de mobo jou gaat hakken in plaatst van de andere lui die mee zijn.

Want een dode healer betekend en dode warrior :P

[ Voor 61% gewijzigd door sanderrs op 05-07-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie

Dampie

Generalist ohne ende

KunDun schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:33:

wat zijn die mats ?
Sunder Armor is een aanval op de mob waardoor zijn armor naar beneden gaat, die kan je maximaal 5 keer per mob plaatsen, hierdoor zal deze sneller ten onder gaan. Dit is iets wat de warrior trainer je kan leren. En zoals hierboven al gezegd, het wekt aardig wat aggro op waardoor de mob op jou zal blijven inslaan in plaats van iemand anders.

Mats staat voor materialen. Dat wil zeggen dat ze iets gemaakt willen hebben en zelf de materialen meebrengen.

[ Voor 8% gewijzigd door Dampie op 05-07-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
ImdaMned schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:24:
[...]

Dus alle warriors gaan passen op wrath/might zodat ze genoeg dkp voor ashkandi/tank trinket hebben?

gg
Kheb liever dat alles gelijk is voor alle classes ja, gezeik iedere keer ook met Heart of Hakkar/ToEP alset naar een druid/shammy/priest gaat, gewoon alles gelijk voor iedereen en laten werken voor DKP, en dat de warrs idd gewoon heel hard res gear nodig hebben tja, als je tanks heb je tog ook geen dikke 2H nodig dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Dampie schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:37:
[...]

Sunder Armor is een aanval op de mob waardoor zijn armor naar beneden gaat, die kan je maximaal 5 keer per mob plaatsen, hierdoor zal deze sneller ten onder gaan. Dit is iets wat de warrior trainer je kan leren.

Mats staat voor materialen. Dat wil zeggen dat ze iets gemaakt willen hebben en zelf de materialen meebrengen.
Ok thnx, ben level 26 maar sunder armor heb ik nog niet kunnen selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Sunder armor is een warrior skill die ervoor zorgt dat de armor van jouw tegenstander omlaag gaat. Dit geeft teven een hoop aggro (threat) wat ervoor zorgt dat een mob (computergestuurde beest/mens etc) jou meer gaat haten en dus alleen op jou gaat slaan. Dit is jouw taak als warrior zijnde in instances. (wailing caverns enzo)

mats zijn materialen: een bepaalde hoeveelheid koper / silk etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
wij hebben het hier niet over een 2H'er maar een 1H'er :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Helox-in-a-box schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:38:
[...]

Kheb liever dat alles gelijk is voor alle classes ja, gezeik iedere keer ook met Heart of Hakkar/ToEP alset naar een druid/shammy/priest gaat, gewoon alles gelijk voor iedereen en laten werken voor DKP, en dat de warrs idd gewoon heel hard res gear nodig hebben tja, als je tanks heb je tog ook geen dikke 2H nodig dan?
't grind zo kut he, met een 1 hander en een dikke shield. Of denk je dat MT's geen repaircosts hebben, of dat crusader gratis is ?

[ Voor 8% gewijzigd door ImdaMned op 05-07-2006 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
ph4nt0m schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:36:
[...]

Had men dat ventrilo gepraat er nie uit kunnen laten lol op een gegeven moment schreeuwen ze echt je speakers kapot lol
Als dat er bij ons zo aan toe ging had ik ventrilo al lang uitgezet :P Er wordt bij ons niet gescholden of geschreeuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-05 11:19
KunDun schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:39:
[...]

Ok thnx, ben level 26 maar sunder armor heb ik nog niet kunnen selecteren.
Het is een quest die je moet doen voordat je hem krijgt... een warrior quest.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172947

ImdaMned schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:24:
[...]

gg
Dus alle paladins lopen blijkbaar rond zonder judgement/lawbringer, als ik je zo hoor. Want ja, als een paladin meer dkp heeft dan een warrior komt dat uiteraard omdat de warrior dkp heeft uit moeten geven aan tanking gear. Paladins hoeven natuurlijk geen healing gear op te pakken. Logisch.</sarcasm>

Bij mij in de guild is er class priority, redelijk tot in het extreme. Een warrior kan -100 dkp hebben, en ik 230+, en nog heb ik geen kans op Ash'kandi. Met ruim een jaar in de guild, een van de oudste guild members, sta ik ook hoog in lifetime dkp maar een warrior die net een paar weken in de guild zit en net uit trial komt krijgt priority op Ash'kandi. Belachelijk!

Niet dat ik een Ash'kandi wil, maar het gaat om het principe ;).

Gelukkig heeft Naxx de Maul of the Redeemed Crusader. Daar krijgen paladins tenminste wel priority (met Druids).

Oh, en resistance gear is gratis bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123304

Helox-in-a-box schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:16:
[...]

Ahhh, ja goed en de benefit voor ashkandi voor paladin is ten opzichte warrior is?
Dus als een goeie healing mace dropt voor paladins en ze hebben niet genoeg DKP dan kan een warrior hem gewoon nemen en hem lekker onder je neus wrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172947 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:45:
[...]

Dus alle paladins lopen blijkbaar rond zonder judgement/lawbringer, als ik je zo hoor. Want ja, als een paladin meer dkp heeft dan een warrior komt dat uiteraard omdat de warrior dkp heeft uit moeten geven aan tanking gear. Paladins hoeven natuurlijk geen healing gear op te pakken. Logisch.</sarcasm>

Bij mij in de guild is er class priority, redelijk tot in het extreme. Een warrior kan -100 dkp hebben, en ik 230+, en nog heb ik geen kans op Ash'kandi. Met ruim een jaar in de guild, een van de oudste guild members, sta ik ook hoog in lifetime dkp maar een warrior die net een paar weken in de guild zit en net uit trial komt krijgt priority op Ash'kandi. Belachelijk!

Niet dat ik een Ash'kandi wil, maar het gaat om het principe ;).

Gelukkig heeft Naxx de Maul of the Redeemed Crusader. Daar krijgen paladins tenminste wel priority (met Druids).

Oh, en resistance gear is gratis bij ons.
toon volledige bericht
Dat is niet iets belachelijk, het gaat erom dat een warrior ashkandi als voorbeeld 100x beter gebruikt dan een paladin.
je moet kijken daar de benefit van het wapen verschil tussen paladin/warrior. Hoe erg dps paladin je ook mag zijn de % dat je het wapen gebruikt is zowat niks vergeleken een warrior het wapen gebruikt.

Hem zie je toch ook niet in een paladin shield rond lopen? of met een healing mace? Kijk en dat is een principe ;)

Omdat je iets kan wielden betekent het nog niet datje het voluit benut tenopzichte van een andere class.

Net als hunters prioriteit heeft op range weapons dan welke andere class dan ook, ongeacht de DKP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
morpheus schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:42:
[...]

Het is een quest die je moet doen voordat je hem krijgt... een warrior quest.
Dit is een lvl 10 warrior quest.
Dus die moet je nog even opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
ImdaMned schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:40:
[...]

't grind zo kut he, met een 1 hander en een dikke shield. Of denk je dat MT's geen repaircosts hebben, of dat crusader gratis is ?
Je hoeft me nix te vertellen over het grinden van mats met een DPS-gegimpte build, kheb zelf een disc/holy priest, zie met lede ogen aan hoe mages/locks/rogues in tyrs kunnen solo-en en ik altijd iemand mee moet zien te nemen. Leuke manier van discussieren.
Anoniem: 123304 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:03:
[...]

Dus als een goeie healing mace dropt voor paladins en ze hebben niet genoeg DKP dan kan een warrior hem gewoon nemen en hem lekker onder je neus wrijven?
Tja als die warr zo dom is om zn DKP daar aan uit te geven waarom niet, alsof je in een winkel gaat zeggen "nee meneer die broek mag u niet kopen want die staat u niet goed", alsie het koopt dan moetie het zelf weten. Waar lees je dat iedereen elkaar maar zo hard mogelijk moet naaien betreft loot? Ik ben gewoon voor eerlijke regels voor iedereen en dat jij het zo kort door de bocht neemt tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helox-in-a-box schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:25:
[...]

Tja als die warr zo dom is om zn DKP daar aan uit te geven waarom niet, alsof je in een winkel gaat zeggen "nee meneer die broek mag u niet kopen want die staat u niet goed", alsie het koopt dan moetie het zelf weten. Waar lees je dat iedereen elkaar maar zo hard mogelijk moet naaien betreft loot? Ik ben gewoon voor eerlijke regels voor iedereen en dat jij het zo kort door de bocht neemt tja...
ja dat is peren met appels vergelijken. Je probeert in het spel verder te komen, niet om te showen in een outfit waar je niks aan hebt.

Ik neem niks kort door de bocht, ik zeg alleen dat het niet hoort in de handen van een andere class die het minder benut dan een andere tenzij de class zelf het anders verwijst.

Mensen hechten teveel aan DKP, probeer ook te denken dat waar je uitgeeft een verschil moet geven in jouw class en niet met van een andere.

DKP behoort in jouw class te zijn, het is dat Blizzard aan veel dingen geen class items gebonden heeft gemaakt anders zou dit hele gedoe nooit ter sprake zijn geweest.

Jij zegt gewoon puur op basis, ohh ashkandi is gedropt ik neem hem (ook al heb benut ik het wapen 50%) ik heb toch meer dkp dus heb jij "warrior" maar lekker pech en wacht je maar weer op een paar runs voordat ie weer eens dropt.
Dit klinkt in mij oren als egoisme, en niet in het feit dat je meer dkp hebt maar in het feit dat "jezelf" weet dat een andere class het meer benut dan jijzelf. En dat heeft niks te maken met naaien over loot, want iets nemen waar je amper wat aan hebt is de andere class die er wel veel aan hebt puur naaien inderdaad.

Eerlijke regels ben ik ook een voorstander van, maar als iemand iets neemt waarvan een andere class het harder nodig hebt is puur greed.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 123304 op 05-07-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123304 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:08:
[...]

Dat is niet iets belachelijk, het gaat erom dat een warrior ashkandi als voorbeeld 100x beter gebruikt dan een paladin.
je moet kijken daar de benefit van het wapen verschil tussen paladin/warrior. Hoe erg dps paladin je ook mag zijn de % dat je het wapen gebruikt is zowat niks vergeleken een warrior het wapen gebruikt.

Hem zie je toch ook niet in een paladin shield rond lopen? of met een healing mace? Kijk en dat is een principe ;)

Omdat je iets kan wielden betekent het nog niet datje het voluit benut tenopzichte van een andere class.

Net als hunters prioriteit heeft op range weapons dan welke andere class dan ook, ongeacht de DKP.
Hmm mijn punt is dat met absolute priority de dikke melee wapens naar iedere noob kunnen gaan die (nog) geen guild loyaliteit heeft, en misschien wel binnen een week /gquit om bij een andere guild zijn heil te zoeken. We hebben het al meegemaakt. En tsja, wat voor nut heeft het dan gehad om hem dat wapen te geven?

Ik vind sowieso dat mensen zich teveel blind staren op items en classes. Alle restricties die door de guild worden opgelegd zorgen voor frustraties bij de klassen die hierdoor gelimiteerd worden. Dit zijn dan de klassen die tijdens een raids een andere rol hebben dan erbuiten, en zorgt dat klassen met slechts een rol (mages / warlocks / rogues en in mindere mate hunters) in het voordeel zijn.

Toch mooi dat warriors, die dus hun wrath/might moeten oppakken, wel priority krijgen op 1H/2H wapens en al het dps plate gear, en dan vervolgens gaan zeuren dat ze gedwongen worden 2 sets op te pakken en daardoor door de guild in een dkp gat worden geduwd. Ze hebben in ieder geval de KEUZE om die dingen op te pakken, terwijl de druids / paladins / priests alleen maar stricte +healing gear op mogen pakken. Zucht.

Discussie is op het moment ook bezig op het warrior forum van mijn guild dus het zit me nogal hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-05 02:51
Paladins met Asscandy en Warriors met een healing mace vergelijken is pas appels met peren vergelijken. Tenzij ik een patch gemist heb en warriors healingspells kunnen gebruiken. Waar de stats op een wapen als Asscandy allemaal ook voor een Paladin OK zijn.

Kansloze discussie tbh. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Helox-in-a-box schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:25:
[...]

Je hoeft me nix te vertellen over het grinden van mats met een DPS-gegimpte build, kheb zelf een disc/holy priest, zie met lede ogen aan hoe mages/locks/rogues in tyrs kunnen solo-en en ik altijd iemand mee moet zien te nemen. Leuke manier van discussieren.
Ik antwoord op jouw vraag: wat moet een MT met een ashkandi

Nu ben ik wel van mening dat als er 2/3 askandi's naar een warrior zijn gegaan dat het vrij moet zijn voor dkp (dus ook huntah / pallie lewt) Een +def trinket is wel uber kansloos voor een pallie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172947 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:41:
[...]

Hmm mijn punt is dat met absolute priority de dikke melee wapens naar iedere noob kunnen gaan die (nog) geen guild loyaliteit heeft, en misschien wel binnen een week /gquit om bij een andere guild zijn heil te zoeken. We hebben het al meegemaakt. En tsja, wat voor nut heeft het dan gehad om hem dat wapen te geven?

Ik vind sowieso dat mensen zich teveel blind staren op items en classes. Alle restricties die door de guild worden opgelegd zorgen voor frustraties bij de klassen die hierdoor gelimiteerd worden. Dit zijn dan de klassen die tijdens een raids een andere rol hebben dan erbuiten, en zorgt dat klassen met slechts een rol (mages / warlocks / rogues en in mindere mate hunters) in het voordeel zijn.

Toch mooi dat warriors, die dus hun wrath/might moeten oppakken, wel priority krijgen op 1H/2H wapens en al het dps plate gear, en dan vervolgens gaan zeuren dat ze gedwongen worden 2 sets op te pakken en daardoor door de guild in een dkp gat worden geduwd. Ze hebben in ieder geval de KEUZE om die dingen op te pakken, terwijl de druids / paladins / priests alleen maar stricte +healing gear op mogen pakken. Zucht.

Discussie is op het moment ook bezig op het warrior forum van mijn guild dus het zit me nogal hoog.
toon volledige bericht
Ja ik begrijp je frustratie, maar in PvE is de bedoeling om je raid zo optimaal te verhogen in healing +dps.
Bij ons in de guild hebben wij ook 2 paladins die denken dat ze kunnen tanken, alleen verotte hiervan is dat wij ze steeds moeten healen en ressen omdat ze binnen sec gewiped zijn.

In PvP is het ieder voor zich maar in PvE moet je aan 40 man denken, iedereen heeft zo zijn gear + wapen arsenal.
Bij ons is er ook pas een nieuwe paladin in de guild gekomen, een dps paladin volgens hem...social iemand (geen echte member) hij deed mee in raid, en een 2h Axe dropte van 1 van die big wyrnkins in BWL nohhh je had zijn geklaag moeten horen dat hij hem niet kreeg omdat hij zei dat hij het net zo goed gebruikte als een warrior.
Eerst lachte we toen deed ie Gquit.

Maar goed iedere guild voor zich, de ene gebruikt DKP en de andere rollen.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:47:
[...]

Ik antwoord op jouw vraag: wat moet een MT met een ashkandi

Nu ben ik wel van mening dat als er 2/3 askandi's naar een warrior zijn gegaan dat het vrij moet zijn voor dkp (dus ook huntah / pallie lewt) Een +def trinket is wel uber kansloos voor een pallie.
Pak een 2h warrior op full dps en een paladin op full dps...Wie wint ^^

Een guild heeft niet alleen Defense warriors ook dps warriors, tenminste wij wel ;)
De tikken die de 2h warrior (dps warrior) uitgeeft zijn heel wat efficienter dan van de paladin.

Tenminste als je een goeie dps warrior hebt.

Edit:

Las je vraag iets verkeerd. Als er inderdaad geen andere warriors hem meer nodig hebben dan ja, als je de dkp hebt uiteraard, en damn je moet lucky zijn dat je zovaak de ashkandi gedropt hebt bij een nef kill.

Wou dat wij dat hadden :)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 123304 op 05-07-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
The Realone schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:41:
Paladins met Asscandy en Warriors met een healing mace vergelijken is pas appels met peren vergelijken. Tenzij ik een patch gemist heb en warriors healingspells kunnen gebruiken. Waar de stats op een wapen als Asscandy allemaal ook voor een Paladin OK zijn.

+healing op je bandages ja ;) maar dit is idd een kansloze discussie die al tig keren is gevoerd en iedere keer neemt iedereen zn eigen stelling in afhankelijk van de classe die hij/zij speelt. Als je eigen guild zn DKP rules werken prima :D

En tog vinnik dattik als priest op de Mana Igniting Cord had mogen rollen toenie 2x dropte in MC 6 maanden geleden ;)
Anoniem: 123304 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:49:
[...]

Pak een 2h warrior op full dps en een paladin op full dps...Wie wint ^^
Paladin indien warr full prot is ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Helox-in-a-box op 05-07-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123304 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:48:
[...]

Ja ik begrijp je frustratie, maar in PvE is de bedoeling om je raid zo optimaal te verhogen in healing +dps.
Bij ons in de guild hebben wij ook 2 paladins die denken dat ze kunnen tanken, alleen verotte hiervan is dat wij ze steeds moeten healen en ressen omdat ze binnen sec gewiped zijn.

In PvP is het ieder voor zich maar in PvE moet je aan 40 man denken, iedereen heeft zo zijn gear + wapen arsenal.
Bij ons is er ook pas een nieuwe paladin in de guild gekomen, een dps paladin volgens hem...social iemand (geen echte member) hij deed mee in raid, en een 2h Axe dropte van 1 van die big wyrnkins in BWL nohhh je had zijn geklaag moeten horen dat hij hem niet kreeg omdat hij zei dat hij het net zo goed gebruikte als een warrior.
Eerst lachte we toen deed ie Gquit.

Maar goed iedere guild voor zich, de ene gebruikt DKP en de andere rollen.

;)
toon volledige bericht
Yeah I know. Het is ook mijn eigen keuze om in pure PvE guild te zitten op een PvP server, maar ik zou het ook niet anders willen. Ik heb de gedachte om damage te doen op mijn paladin nooit echt gehad, en anders had ik het nu al lang afgeleerd. Ik ben al lang blij dat ik die coole healing items op mag pakken. Ik bedoel, aan het eind van Naxxramas heb ik als het goed is 1000+ healing en 100+ mp5. Dat is dan toch ook wel het betere werk!

(En dan haal ik uit de 20 man instances nog wel wat overige +damage gear zodat ik met volledig judgement op ~450 spell damage kom, en dat is dan met een dikke 84+ dps hamer :Y) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Helox-in-a-box schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:57:
[...]

+healing op je bandages ja ;) maar dit is idd een kansloze discussie die al tig keren is gevoerd en iedere keer neemt iedereen zn eigen stelling in afhankelijk van de classe die hij/zij speelt. Als je eigen guild zn DKP rules werken prima :D

En tog vinnik dattik als priest op de Mana Igniting Cord had mogen rollen toenie 2x dropte in MC 6 maanden geleden ;)
nope !, wel op firemaws clutch btw : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ging erom welke class wat benefit, ik bedoel een warrior kan ook slaan met een healing mace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172947 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:59:
[...]

Yeah I know. Het is ook mijn eigen keuze om in pure PvE guild te zitten op een PvP server, maar ik zou het ook niet anders willen. Ik heb de gedachte om damage te doen op mijn paladin nooit echt gehad, en anders had ik het nu al lang afgeleerd. Ik ben al lang blij dat ik die coole healing items op mag pakken. Ik bedoel, aan het eind van Naxxramas heb ik als het goed is 1000+ healing en 100+ mp5. Dat is dan toch ook wel het betere werk!

(En dan haal ik uit de 20 man instances nog wel wat overige +damage gear zodat ik met volledig judgement op ~450 spell damage kom, en dat is dan met een dikke 84+ dps hamer :Y) ).
^^,

Die naxxramas gear zie ik ook graag tegenmoet komen :*)

Helaas nog even wachten tot de vakantie periode voorbij is, nu komen we meestal met 30 -35 man dus schiet niet erg op en de beste geared spelers zijn nog pleittos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
Bottom line, (mijn idee)

Iedereen wil zich zo goed mogelijk gear voor zowel PVE and PVP.
Maar als je in een raiding guild zit dan moet je eerst voor PVE gaan.
Zodat iedereen beter wordt met zijn class. En dat het Raid ook makkelijker gaat. _/-\o_

Als de class alles al heeft van zijn gear dan kunnen de andere classes die het kunnen en willen gebruiken ook daarop rollen. En niet eerder. :9

Ik heb een Healing Shaman en ja ik wil graag ook Sulferos. Maar daar kan ik waarschijnlijk lang op wachten :X

[ Voor 16% gewijzigd door sanderrs op 05-07-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103205

Kansloze discussie tbh, no way dat je de ander overtuigt van je standpunt ;)
Het verschilt per guild wat werkt.

Zelfde zie je ook bij ffa ninjaloots, meteen iedereen die guild voor sukkels uitmaken dat ze ffa gebruiken omdat het toevallig 1 keer fout is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103205

sanderrs schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 16:44:
Bottom line, (mijn idee)

Zodat iedereen beter wordt met zijn class. En dat het Raid ook makkelijker gaat. _/-\o_

Als de class alles al heeft van zijn gear dan kunnen de andere classes die het kunnen en willen gebruiken ook daarop rollen. En niet eerder. :9

Ik heb een Healing Shaman en ja ik wil graag ook Sulferos. Maar daar kan ik waarschijnlijk lang op wachten :X
Keerzije van de argument is:
Als healers ook dmg gear kunnen looten, hebben ze meer fun in hun character, waardoor ze ook meer gemotiveerd zijn hun best te doen bij raids (en vaker te komen raiden) waardoor je dus weer pve wise verder komt :)
Het zijn 2 verschillende manieren om de zaak te bekijken en beiden hebben ze best goede argumenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach ieder zo zijn eigen standpunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127327

altijd maar weer die discussie met pala's vs warriors met grote 2h....

wanneer begrijpt nou iemand dat beide er evenveel recht op hebben

het is freaking pvp loot.... damage warrior in instance = fury duel wield neit grote 2hander

en who cares dat de warrior er meer damage mee doet dan de pala die is ook (grotendeels) afhankelijk van zijn big wapen tenzij je voor spell damage gaat maar dan roll je niet eens op zo'n 2 hander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Anoniem: 127327 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 17:19:

het is freaking pvp loot.... damage warrior in instance = fury duel wield neit grote 2hander

en who cares dat de warrior er meer damage mee doet dan de pala die is ook (grotendeels) afhankelijk van zijn big wapen tenzij je voor spell damage gaat maar dan roll je niet eens op zo'n 2 hander
fury 2hwield bestaat ook ;) en is een zeer viable build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Anoniem: 127327 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 17:19:

damage warrior in instance = grote 2 hander op meer dan 1 mob. Op puur 1 mob is dual wield beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-05 08:00

Yep, ik denk dat heel veel mensen zich niet realiseren dat een Ashkandi een 'toy' is en weinig toevoegd aan de raid experience.

'Hebben jullie geen fury warriors ofzo??'

Jawel, maar onze warriors zijn dual wield, dus dat geintje van 'it benefits them' gaat niet op :).

Anderszijds moeten mensen BLIJ zijn dat ze de mogelijkheid krijgen om deze instances uberhaupt te kunnen doen. 80% van de server zal nooit een Nefarian zien. Daar aan denkend zullen de meeste mensen hun loot whine temperen.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Bosmonster schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 14:42:
[...]

Als dat er bij ons zo aan toe ging had ik ventrilo al lang uitgezet :P Er wordt bij ons niet gescholden of geschreeuwd.
Bij ons is normaal gesproken ook alleen de raidleader (ik vaak) of andere 'key' person in dat gevecht aan het woord (MT bijv. of iemand met overzicht) gister was gewoon 1 dikke puinhoop die laatste 10%... maar Wat een gevecht :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

Iemand wilde een pagina terug ook weten welke buff bar er werd gebruikt op een screenie:

http://curse-gaming.com/e...88-1-elkanos-buffbar.html

alstu ;p

Btw, kent er iemand die in je chatlog je chat neer gooit als:

[Raid][2][Warlock] Khalann: Yo wassup!

Als iemand lult in de raid?

(dus Raid channel, subgroep, class, nickname)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
isnt that a mod? lol kweetniet miss in opties van raid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:57

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Wiebbe schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:20:
Iemand wilde een pagina terug ook weten welke buff bar er werd gebruikt op een screenie:

http://curse-gaming.com/e...88-1-elkanos-buffbar.html

alstu ;p
Thanx, maar hoe zet je je orginele buff bar uit dan? :)

nvm, had het al gevonden (was mod van CTmod die mee liep te rellen, gewoon mod uitzetten in addons menu ;) ), fijne mod iig, direct ook maar ff Perl classic frames er bij gepakt, maakt het allemaal nog wat strakker :D

[ Voor 27% gewijzigd door TepelStreeltje op 05-07-2006 21:48 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-04 20:54
Anoniem: 36290 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:08:
[...]

Een healende pally is in group pvp van ongekende waarde. Vergis je niet :)
Tja, ik had het over1vs1 gevechten met pala. In group zijn ze idd zeer irritant (of imba als je allie bent) en tegen 2 goed gegearde pala's ben ik kansloos :)

En over dat loot verhaal met pala, reroll Horde, heb je dat gezeik niet meer -> plate en goede wapens, allemaal voor warrior :D

ohja, had ook nog een vraagje: is er een site waarop ik kan zien wat op dit moment de beste guild van Europa is qua PvE?

[ Voor 13% gewijzigd door superbassie op 06-07-2006 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nevercry
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-08-2022
vandaag al 3x UBRS gedaan 1x dropte hij maar en verloor ik de roll en net dropte hij ook weer niet |:(

drakki mag mij gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-05 16:28
superbassie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 00:57:
[...]
En over dat loot verhaal met pala, reroll Horde, heb je dat gezeik niet meer -> plate en goede wapens, allemaal voor warrior :D
Nee, jullie zullen blij zijn met miepende shamans die ook dmg willen doen. ;)
Atkpower, omfg, need! Ofzo... ;) Hunters zullen dat vast leuk vinden. :P
ohja, had ook nog een vraagje: is er een site waarop ik kan zien wat op dit moment de beste guild van Europa is qua PvE?
http://www.wowwalkthrough.com/?page=guilds
Op die pagina staat een lijstje met welke guilds wat heeft gecleared in Nax. Het wil niet zeggen dat ze het best zijn, maar aardig goed zijn ze dan wel he. :)
nevercry schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 01:57:
vandaag al 3x UBRS gedaan 1x dropte hij maar en verloor ik de roll en net dropte hij ook weer niet |:(
Wat dropte, en verloor je?
Wat het ook is, live with it. Ik heb 30+ runs gedaan voor mijn magister chest, 2x gezien, alle 2 outrolled... om nog maar te zwijgen over de scholo en strat runs... Ik heb de moed maar opgegeven... :)

Toennet farm runs gedaan voor magister boots, wou ze nogsteeds hebben voor me tier 0.5 chain. Ooit zal ik em completen, maar mis nog wat delen. :P

[ Voor 30% gewijzigd door enira op 06-07-2006 02:00 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

nevercry schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 01:57:

nevercry my ass! Drakki mag je idd niet, drm probeert hij je te killen (en jij hem)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:20
Ach, ik heb al 30+ runs gedaan en nog steeds geen dreadmist robe dus heb ik die set maar opgegeven en ga ik meteen voor felheart/nemesis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

cls schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 02:57:
Ach, ik heb al 30+ runs gedaan en nog steeds geen dreadmist robe dus heb ik die set maar opgegeven en ga ik meteen voor felheart/nemesis.
Ik had indertijd (meer dan een half jaar geleden) mijn dreadmist robe op mijn eerst run :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Anoniem: 41820 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 08:27:
[...]

Ik had indertijd (meer dan een half jaar geleden) mijn dreadmist robe op mijn eerst run :p
Ik heb ook al meer dan 30+ runs gedaan en enige wat ik miste was die robe. Nu heb ik felheart compleet en boeit het me niet meer :D

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Muppet schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 08:42:
Ik heb ook al meer dan 30+ runs gedaan en enige wat ik miste was die robe. Nu heb ik felheart compleet en boeit het me niet meer :D
Heb inderdertijd ook iets van 30+ runs gedaan voor mn Shadowcraft Tunic. Valt dat eindelijk een keer en win ik hem ook nog! Valt de volgende MC Raid natuurlijk de NightSlayer Chest... had dat nou niet eerder gekunnen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Gisteren geprobeerd om m'n fishings skill te uppen door naar nat pagle in dustwallow marsh te gaan.

Ik vlieg van orgrimmar naar brackenwel village. Halverwege hoor ik dat er een nieuwe werkende fishing buddy is en doe exit game om deze mod te installeren. Log daarna opnieuw in en ziet:

you suffer xxx damage from fatigue
you died

TERWIJL IK AAN HET VLIEGEN BEN FFS !!!

Geen andere mogelijkheid dan te ressen bij de graveyard. Blizzard wil gewoon niet dat ik liet word in vissen : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
nog even een laatste reply op de hele DKP discussie, het ging niet over een grote 2H'er. Het ging over een paladin die een 1H'ed axe nam met stamina en AP terwijl warriors hem wouden. Hij had al een goede epic 1H'er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05 11:32

Blaasvis

Cidora \o/

hmmm die fatigue ding heb ik idd op een soort gelijke manier gehad :X

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie

Dampie

Generalist ohne ende

Ik had het van de week anders met vliegen.

Stap op in Gadgetzan (oid) en vlieg naar Theramore. Stijg op, krijg loading scherm, sta in Theramore.

Zo snel was het nog nooit gegaan, weet niet wat er mis ging en ben er niet dood aan gegaan.

Gisteren in ZF

Daar loopt een semi boss tussen al die torren. Wij die slopen, op 25% van zijn health, is ie opeens immune voor alle aanvallen, niet alleen van mij als lock, maar echt op alles wat we er tegenaan smeten. Heel weird. Alleen voidy deed nog damage, maar dat is zo weinig dat dat wel ff geduurd heeft voordat ie neerging. Heel vreemd ook.

Voor de rest weinig gekke dingen meegemaakt de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:03

Valkyre

Kitesurf FTW!

ImdaMned schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 09:06:
Gisteren geprobeerd om m'n fishings skill te uppen door naar nat pagle in dustwallow marsh te gaan.

Ik vlieg van orgrimmar naar brackenwel village. Halverwege hoor ik dat er een nieuwe werkende fishing buddy is en doe exit game om deze mod te installeren. Log daarna opnieuw in en ziet:
(
buddy als in bot?

en over dat fatique, ben het ergens op het forum tegengekomen in een blue post. word tzt wel wat aangedaan denk ik

--
een vriend van mij kreeg gister een DC, en toen leek het wel of hij 10 min terug gezet was, mistte wat exp, en was op een hele andere plaats dan waar hij dc kreeg.

[ Voor 15% gewijzigd door Valkyre op 06-07-2006 09:48 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Dampie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 09:47:
Gisteren in ZF

Daar loopt een semi boss tussen al die torren. Wij die slopen, op 25% van zijn health, is ie opeens immune voor alle aanvallen, niet alleen van mij als lock, maar echt op alles wat we er tegenaan smeten. Heel weird. Alleen voidy deed nog damage, maar dat is zo weinig dat dat wel ff geduurd heeft voordat ie neerging. Heel vreemd ook.

Die boss in ZF is zo geprogrammeerd. Op een bepaald percentage wordt hij immume voor melee damage. Wel typisch dat je als lock dan geen damage erop kan doen.

@Imda: vissen is stom.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-05 15:24

On_E

Housemusic

Gisteren de addon Theorycraft geinstalleerd, laat op je tooltips zien hoeveel dmg je spells echt doen. (dus incl. je +dmg gear, talents, trinkets etc)

http://www.curse-gaming.c...s-3031-1-theorycraft.html

Toch wel 1 van de betere addons die ik ken :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
De beste mod ever zodra je een beetje meer dan 1 gear hebt: Itemrack. easy switchen van de ene naar de andere gear, en je hoeft nooit meer te zoeken in je bags als je maar 1 item wilt veranderen.

kan het helaas atm niet linken want zit op me werk en daar kom ik niet op die website :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37222

Snap t hele ge o.h. niet over die 2 handers, beide pallies en warriors krijgen het gros van hun damage uit gear, niet uit wapens, warriors zouden tank gear moeten dragen in general, en voor een pallie is een schild ook neit verkeerd om wat langer te leven.
t enige wat een groot 2h wapen is, is show off.
en t maakt niet uit wat voor argumenten je aanhaalt, voor de totale raid is t niet echt zinvol.
Een beetje ok guild zorgt er gewoon voor dat gear word verdeelt op basis van raid efficiency. of je daar nu dkp voor gebruikt of iets anders, uiteindelijk wil je gewoon 40 goed gegearde mensen, en niet 2 full epix en de rest in blauwe en groene zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
een groot 2H'ed is niet show off. die ga je echt nodig hebben bij de emperors wil je ze dood krijgen. onze warrior met 2H'ed staat tog echt bovenaan de dmg lijst als hij zijn best doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 18:59

Phydomir

Dennis

Bifur schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 09:58:
De beste mod ever zodra je een beetje meer dan 1 gear hebt: Itemrack. easy switchen van de ene naar de andere gear, en je hoeft nooit meer te zoeken in je bags als je maar 1 item wilt veranderen.

kan het helaas atm niet linken want zit op me werk en daar kom ik niet op die website :(
Die moet ik ook nog ff installeren, wel makkelijk als feral druid die zo nu en dan ook als healbot wordt ingezet.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 16:13

chromeeh

the Gnome

Dampie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 09:47:
Ik had het van de week anders met vliegen.

Stap op in Gadgetzan (oid) en vlieg naar Theramore. Stijg op, krijg loading scherm, sta in Theramore.

Zo snel was het nog nooit gegaan, weet niet wat er mis ging en ben er niet dood aan gegaan.

Gisteren in ZF

Dat een mob ineens immune wordt heb ik wel eens eerder gehad / gezien...
Het lijkt dan net als je bijv een non-water mob (een die dus nie kan zwemmen) aanvalt terwijl jezelf in het water staat... (evade evade evade)
Maar als je pal voor de mob staat en je krijg alleen naar immunes dat best vaag...
Rennen als een gek om aggro kwijt te raken is dan zo'n beeste het enigste wat je kunt doen :P

Zelfde als dat je een mob feared, de mob rent weg en verdwijnt ineens :? :X
Gaat je xp :/

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revell485
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-03 08:32
@crashoverride
Waarom heb jij een Phantom Blade als warlock :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Revell schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:19:
@crashoverride
Niet over beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Revell schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:19:
@crashoverride
omdat dat er stoer uitziet ^^

ow, en hij was cheap geloof ik : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

ImdaMned schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:27:
[...]

Vooral met demonslaying. :D

Wat ik laatst had, moest naar IF vanuit Onyxia, maar hearthstone op cooldown.

- Boot Theramore - Menethil, boot staat op een gegeven moment stil en doet niks, dan begint hij echt na heel lang te laden, wat ook erg lang duurt. :?

- Mid-air in Alterac Mountains incl boot. :P Kon alleen ronddraaien, niet lopen. :?

- Stukje laden, boot komt normaal aan in Menethil. 0 NPC's. :?

- Ik reloggen, en vind mezelf dood aan het vallen onder de grond in Stonetalen Mountains. :?

- Ik klik op release spirit, krijg een loading screen :? en kom uit op de graveyard in Westfall :P Spirit ressen :/

- Hearthstone naar IF, ding was inmiddels up :P

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

[...]

Als je iets wil wat er stoer uit ziet zou ik even je Warlock quest doen en deze http://www.thottbot.com/?i=52032 scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revell485
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-03 08:32
hahah ok ik hou ook van goede looks in WoW maar dan moet het wel een wapen zijn die bij je class past :) Zo als de Krol Blade de looks zijn echt zo nice op me UD rogue :P (natuurlijk met Crusader witte glow) en de Arcanite Reaper op me Shaman die ik ooit gekocht heb alleen voor de looks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 16:13

chromeeh

the Gnome

[...]

;) ;)
Duidelijk toch :D

Ben nu bezig voor me SoulHavester >:)

[ Voor 10% gewijzigd door chromeeh op 06-07-2006 10:38 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-05 20:07
Gisteren dropte eindelijk Styleen's Impeding Scarab, en ik won hem :)

Volgende item waar ik voor ga is Elementium Reinforced Bulwark (beter bekend als de vermiste deur van de Orgrimmar AH), nog nooit gedropped helaas. Ik loop nu nog met Drillborer Disk rond, dus het is een mooi upgrade.

DKP sparen voor Thunderfury heb ik wel een beetje gehad.. die bindings droppen toch nooit (10+ maanden MC, geen binding of eye gezien)

[ Voor 8% gewijzigd door Mior op 06-07-2006 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik probeer nu exhalted te raken met CC om de 1h axe (voor hunters) te krijgen.
Nu zelf ik heb 1h doom's edge ik vind de looks van de 1h van CC vet eruit zien.

Ook al heb ik Kritiek gekregen dat ik het beter niet kan doen, maar elke keer als ik ernaar kijk in de showroom :P...denk ik...Awesome!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Mojo schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:37:
[...]

Vooral met demonslaying. :D

Wat ik laatst had, moest naar IF vanuit Onyxia, maar hearthstone op cooldown.

- Boot Theramore - Menethil, boot staat op een gegeven moment stil en doet niks, dan begint hij echt na heel lang te laden, wat ook erg lang duurt. :?

- Mid-air in Alterac Mountains incl boot. :P Kon alleen ronddraaien, niet lopen. :?

- Stukje laden, boot komt normaal aan in Menethil. 0 NPC's. :?

- Ik reloggen, en vind mezelf dood aan het vallen onder de grond in Stonetalen Mountains. :?

- Ik klik op release spirit, krijg een loading screen :? en kom uit op de graveyard in Westfall :P Spirit ressen :/

- Hearthstone naar IF, ding was inmiddels up :P
toon volledige bericht
hoezo er zijn maar een paar bugs? :P je heb wel een wereldreis gemaakt;P dat vind ik knap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-03 11:53
Hehe gisteren was horde op al'akir wel leuk bezig, een hele zooi veranderd in piraten die de boten van menethil kaapte.

kort filmpje gemaakt door een guildie, http://2t-dublin.dk/video/pirates.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Ik ben voorplan ook eens bi jde horde te gaan kijken, ik hoor veel verhalen over volwassenere spelers...maar goed ik zal het wel merken.:)
Ik wil dus een rogue beginnen, ik heb al op de wow sites gekeken maar die werken niet goed vandaag. Mijn vraag is, wat is de beste keus voor een rogue bij de horde? Mijn voorkeur gaat uit naar orcs, puur voor de look. Is troll of undead duidelijk beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-05 13:46

RMB

Nee, geen right mouse button!

Anoniem: 104748 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:54:
Ik ben voorplan ook eens bi jde horde te gaan kijken, ik hoor veel verhalen over volwassenere spelers...maar goed ik zal het wel merken.:)
Ik wil dus een rogue beginnen, ik heb al op de wow sites gekeken maar die werken niet goed vandaag. Mijn vraag is, wat is de beste keus voor een rogue bij de horde? Mijn voorkeur gaat uit naar orcs, puur voor de look. Is troll of undead duidelijk beter?
Mij was juist verteld dat bij Horde meer kinderen zaten omdat die de Orcs etc. vetter uit vonden zien :)
Ik denk dat het allemaal vrij weinig uitmaakt!

[ Voor 4% gewijzigd door RMB op 06-07-2006 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat wij een tijd terug hadden was dat we onyxia weer eens een keertje gingen doen na een hele lang tijd :9

Wat gebeurt er, we krijgen haar op 1% echt binnen no time 15 min duurde het maar en toen opeens verdween ze van de vloer 8)7

We hadden gewoon een lege ruimte, geen onyxia maar wel de eieren...How loco can it be :X

Nou, geen loot helemaal niks want er was niks om te looten...20 min later...Server reset in 15 min
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

de racial skill van orcs (tijdelijk +dmg maar -healing) is best handig voor een rogue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Ach, mischien is het gewoon het standraad geklaag van mensen. ;)
Nog een vraagje dan, ik zit ook aan een warior te denken, maar ik hou van damage en dps en wil dus niet een tank worden. Is een fury warior net als een rogue puur een damage doener naast de MT?
Kortom, ik hou van damage, (vandaar me mage:) ) maar ik wil ook eens van dichtbij bezig zijn zonder mana... Wat is het verschil tussen een fury warior en een rogue op dat gebied?
Alleen het sappen enz.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
rogue kan je altijd redelijk veel dmg mee doen, fury pas als je echt goede gear hebt. (maar dan doe je ook meer als een rogue }) )

Rogue kan stunnen/stealthen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161226

Ik dacht met Rhok'Delar genoeg te nemen, komt iets als dit er doorheen :P
Afbeeldingslocatie: http://koti.mbnet.fi/triton-/kuvia/wow/1.11/Items/Nerubian-Slavemaker.jpg

DKP opsparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-05 22:44
Gisteren in MC heb ik eens alleen mijn damage gear aangedaan en niet meegeholpen met het decursen om te kijken of ik mee kon komen met de top dmg dealers. Na een supergoed begin (constant 1e), werd ik op het laatst toch nog ingehaald door onze top rogue :D In het begin kon hij (natuurlijk) niet mee komen bij de AoE op de dogs. Ik heb er nooit echt op gelet, die dmg meters, maar het viel me op dat er heel veel verschil zit tussen de mensen en niet zozeer de classes. Bij ons was het rogue, mage, mage, warrior, 2 x warlock, mage, rogue, etc. (onze top hunters waren niet mee :p )

Het ligt dus mijn inziens echt wel aan de persoon die speelt; iets wat ik wel wist, maar ik dacht dat het in (veel) mindere mate was. Overigens een lekkere run gisteren in MC, alles t/m Shazzrah binnen 3 uur gecleared :D. Helaas geen loot voor mij, al dropten de Arcanist Gloves wel voor het eerst in onze guild, maar stond ik helaas 2e met DKP. Maar het is mijn mede mages gegund :D

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
In het begin was het kiddy gehalte aan alliance kant duidelijk hoger dan bij horde, nu maakt dat allemaal geen bal meer uit imo. Bereid je maar vast voor op barrens chat })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:17:
[...]

In het begin was het kiddy gehalte aan alliance kant duidelijk hoger dan bij horde, nu maakt dat allemaal geen bal meer uit imo. Bereid je maar vast voor op barrens chat })
Gelukkig heeft Alliance nu ook een Barrens chat, het LFG kanaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:19:
[...]

Gelukkig heeft Alliance nu ook een Barrens chat, het LFG kanaal ;)
pfft global LFG zal nooit het niveau van barrens chat halen :P

barrens chat > all ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:20:
[...]

barrens chat > all ^^
LFG some guys to spam the LFG channel with!

Leverd altijd wel een ruzietje of een hoop lol op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:20:
[...]

barrens chat > all ^^
Ik hoorde (en zag) dat jullie gisteren een kansloze priest hebben "verloren" aan DiE (nr 1 horde guild op trollbane). Blij dat ie weg is? : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-05 15:36
sanderrs schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 16:44:
Bottom line, (mijn idee)

Dan snap'k ECHT niet waarom nog een dkp systeem hebben? Kan je net zo goed gewoon rollen voor die rommel. Komt uiteindelkijk toch op hetzelfde neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
poohbeer schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:43:
[...]

Dan snap'k ECHT niet waarom nog een dkp systeem hebben? Kan je net zo goed gewoon rollen voor die rommel. Komt uiteindelkijk toch op hetzelfde neer.
Nee... want dan heeft mr. casual die maar 1 x per maand raid net zoveel kans op een item als mr. hardcore die 7 x per week raid. En voor pve is het voor de guild toch echt beter als dat item naar mr. hardcore gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

waarom geef je het dan niet gewoon direct aan mr hardcore..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
omdat er meerdere mr. Hardcores zijn van verschillende classes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
De DKP lijst kan je net zo zien als je aanwezigheid premie.
Hoe meer je hebt hoe meer je mee bent geweest.

En idd de mensen die altijd mee zijn hebben gewoon meer recht op een item.
Dan iemand die soms maar eens mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
systeem zuigt alleen als je veel nieuwe members hebt moeten recruiten door zomertijd :S, zij allemaal lage DKP terwijl ze tog heeel actief zijn
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat en one-liners horen niet thuis in dit topic!