Helox-in-a-box schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:25:
[...]
Tja als die warr zo dom is om zn DKP daar aan uit te geven waarom niet, alsof je in een winkel gaat zeggen "nee meneer die broek mag u niet kopen want die staat u niet goed", alsie het koopt dan moetie het zelf weten. Waar lees je dat iedereen elkaar maar zo hard mogelijk moet naaien betreft loot? Ik ben gewoon voor eerlijke regels voor iedereen en dat jij het zo kort door de bocht neemt tja...
ja dat is peren met appels vergelijken. Je probeert in het spel verder te komen, niet om te showen in een outfit waar je niks aan hebt.
Ik neem niks kort door de bocht, ik zeg alleen dat het niet hoort in de handen van een andere class die het minder benut dan een andere tenzij de class zelf het anders verwijst.
Mensen hechten teveel aan DKP, probeer ook te denken dat waar je uitgeeft een verschil moet geven in jouw class en niet met van een andere.
DKP behoort in jouw class te zijn, het is dat Blizzard aan veel dingen geen class items gebonden heeft gemaakt anders zou dit hele gedoe nooit ter sprake zijn geweest.
Jij zegt gewoon puur op basis, ohh ashkandi is gedropt ik neem hem (ook al heb benut ik het wapen 50%) ik heb toch meer dkp dus heb jij "warrior" maar lekker pech en wacht je maar weer op een paar runs voordat ie weer eens dropt.
Dit klinkt in mij oren als egoisme, en niet in het feit dat je meer dkp hebt maar in het feit dat "jezelf" weet dat een andere class het meer benut dan jijzelf. En dat heeft niks te maken met naaien over loot, want iets nemen waar je amper wat aan hebt is de andere class die er wel veel aan hebt puur naaien inderdaad.
Eerlijke regels ben ik ook een voorstander van, maar als iemand iets neemt waarvan een andere class het harder nodig hebt is puur greed.
[
Voor 6% gewijzigd door
Anoniem: 123304 op 05-07-2006 15:41
]