Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 80 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.087 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de startpost, je kunt niet zomaar beginnen te spelen je hebt een geldige gamecard of cc nummer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:34
Edit / Moet je niet ineens je post veranderen |:(

[ Voor 69% gewijzigd door FreeShooter op 03-07-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
RMB schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:23:
Kun je een creditcard account ook omzetten naar een GameCard account?
Je account is niet creditcard óf gamecard.
Stel: je betaalt voor 3 maanden met je cc, dan hoef je 3 maanden lang nergens naar om te kijken. Als die 3 maanden om zijn, zal wow automatisch je inschrijving weer met 3 maanden verlengen, TENZIJ jij het ondertussen hebt veranderd. Dat kan zijn dat je ipv voor 3 maanden, voor 1 maand met je cc wilt betalen, of dat je ipv met je cc met een gamecard wilt betalen. Dat kan je gewoon bij accountmanagement op de site regelen. Je koopt een gamecard, vult het nummer daarvan in bij account managment en zodra je cc inschrijving verloopt gaan de 60 dagen van je gamecard dan in.

[ Voor 11% gewijzigd door UltraR-pc op 03-07-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Dankje :D
En stel, ik wil 2 maanden niet spelen, is dat dus ook mogelijk? (Dus niet betalen, nadat mijn abonement is verlopen zonder mijn account te verliezen en mijn stats te houden)

[ Voor 43% gewijzigd door RMB op 03-07-2006 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
yep,
Als je met een cc staat ingeschreven die cc gegevens uit je account management verwijderen.
Als je met een gamecard staat ingeschreven, gewoon niks doen zodra die card is verlopen.

Als je weer wilt gaan spelen vul je je gewenste betalingsgegevens weer in, en gaan met die banaan.

[ Voor 22% gewijzigd door UltraR-pc op 03-07-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Dankjullie wel :D

Waarschijnlijk word ik Human/Dwarf Paladin of Dwarf hunter! (raad iemand mij dit aan/af? en waarom)

[ Voor 21% gewijzigd door RMB op 03-07-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 08:38
Ik ben van plan om een guild te applyen binnenkort (als ik de requirements heb die ze vragen). Ze willen dat je dit hebt:
Requirements:

- Level 60
- Have a good reputation
- Have a decent attitude
- Willing to help others
- Participate in guild events
- Active on the forums
- Be of at least 17 years of age
- Drakefire Amulet (Onyxia Key Quests)
- Attunement to the core - Complete
- BWL Access (Blackhand's Command)
- Attuned to Naxxramas
- Be able to raid at the following days: Monday, Wednesday, Thursday, and Sunday from 19:00 till 0:00 (server time)
- If you can not attend 3 out of 4 of these raids then do not bother applying to Winters Heart
- If you do not have at least the tier 0 set from Strat/Ubrs/Lbrs/scholo or gear from DM in all slots you it is not likely that we will be considering you
- You should also have a fire resistance of 100
- You MUST also have a nature resistance of 150
- You should also have a shadow resistance of 100
Zijn dit een beetje de standaard requirements voor een guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja ik vind 4 dagen van 7 tot 12 achter je computer wowen wat veel maar ik zal wel casual zijn, verder lijkt het ok.

Wel vind ik het raar dat je tier 0 moet hebben, losse gear kan imho net zo goed of beter zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:07
Azqi schreef op maandag 03 juli 2006 @ 12:29:
[...]

Ja die major mana pots die ik er als priest doorheen blaas zijn allemaal gratis. :?
Daar farm ik dus voor met Herbalism.
Ik ben je een beetje aan het stalken Azqi, maar ik zou graag nog even iets willen weten over het nieuwe geheugen dat je hebt:
posttoast schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:59:
[...]

Allereerst: bedankt voor het testen :)

Ik sta er eigenlijk vooral van te kijken dat je in Windows verschil merkt. Ik dacht dat 1GB onder XP al aardig was. Voor mij zou de aanschaf niet puur voor WoW zijn, ik denk dat tijdens flink Photoshoppen het ook wel iets zou schelen.

Wat ik me afvraag: merk je het ook bij het opbouwen van terrain in WoW? Ik heb de distance op zijn hoogst staan en dat gaat goed, maar: ik zie nog steeds een soort opbouw. Alsof WoW eerst grof uittekent en dan wanneer je dichterbij komt er meer detail bij maakt. Je ziet dit vooral als je op een Gryphon zit. Ik had het vermoeden dat meer geheugen hierbij zou helpen, wat is jouw ervaring daarmee?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

RMB schreef op maandag 03 juli 2006 @ 20:23:
Dankjullie wel :D

Waarschijnlijk word ik Human/Dwarf Paladin of Dwarf hunter! (raad iemand mij dit aan/af? en waarom)
Ik zou een dwarf priest aanraden. Waarom? Dat is de meest gewilde class als je met andere mensen gaat spelen. Zowel op lage lvls (omdat je een priest bent) en op hogere, vanwege fear ward. (Racial Skill). Paladin is niet zo geweldig denk ik... lvlt vrij langzaam en is een beetje saai. En een hunter is ook niet echt gewild onder de andere mensen.

[ Voor 6% gewijzigd door Mojo op 03-07-2006 21:44 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:24:
Nouja ik vind 4 dagen van 7 tot 12 achter je computer wowen wat veel maar ik zal wel casual zijn, verder lijkt het ok.

Wel vind ik het raar dat je tier 0 moet hebben, losse gear kan imho net zo goed of beter zijn.
Oh staat niet in die requirements maar je mag ook items hebben uit de end-game instances als UBRS, Scholo etc. En je hoeft niet 4 dagen te raiden maar 3 is wel minimum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan lijkt het me allemaal wel ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

posttoast schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:41:
[...]

Ik ben je een beetje aan het stalken Azqi, maar ik zou graag nog even iets willen weten over het nieuwe geheugen dat je hebt:
[...]
Bij het opbouwen van terrain merk ik geen verschil helaas. Heb wel wat met de instellingen geexperimenteerd, maar vond het niet noemenswaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Azqi schreef op maandag 03 juli 2006 @ 22:30:
[...]

Bij het opbouwen van terrain merk ik geen verschil helaas. Heb wel wat met de instellingen geexperimenteerd, maar vond het niet noemenswaardig.
OK, dan denk ik dat ik het maar laat zitten. Bedankt in ieder geval :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 4 dagen irritatie met een onspeelbare server, toch eindelijk resultaten.

Eerst de Widow Faerlina even om zeep geholpen (frost res leather schoudertjes) en daarna ook nog even Maexxna

Afbeeldingslocatie: http://homepage.ntlworld.com/acidduck/maex.jpg
(beter plaatje met damagemeters waar ik niet geheel toevallig ook hoog op sta ;p)

Wraith Blade
Mage Gloves
Druid Gloves

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:20
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 00:43:
Eerst de Widow Faerlina even om zeep geholpen (frost res leather schoudertjes) en daarna ook nog even Maexxna
Wraith Blade
Mage Gloves
Druid Gloves
GIEV! :P
Daar is me AQ40staff niets bij. Ik denk toch wel dat ik zo'n beetje me nax dkp ga opsparen voor die 1hander. Die legendary kan me eigelijk best gestolen worden. Natuurlijk is het vet om die legendary te hebben, maar het is niet echt een need.

We moeten eerst maar eens zover zien te komen in nax, en dan moet ik ook nog eens goede dkp hebben ervoor.. We zien wel...
Morgen gaat hopelijk anub'rekhan eraan, een first kill die ik ga missen omdat ik moet werken -_-

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanavond eerste serieuze try op vaelestraz gedaan,
na 5try's op 5% en op 7de try op 2%
en bij try 8 ging hij down

helaas dropte ie 2druid belts :(

op naar de volgende :)

en we zijn pas 2weken serius in bwl bezig >:) terwijl het voor 80%van de raid nog allemaal nieuw is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:19

Phydomir

Dennis

[afbeelding]
(beter plaatje met damagemeters waar ik niet geheel toevallig ook hoog op sta ;p)

Wraith Blade
Mage Gloves
Druid Gloves
Die bar die jij gebruikt voor je eigen hp en die van je party. Hoe heet die?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Phydomir schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 08:08:
[...]

ziet eruit als perl unit frames (classic), maar dan nagebouwd met Discord Unit frames
dus discord en dan lekker bouwen ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 08:18:
[...]

ziet eruit als perl unit frames (classic), maar dan nagebouwd met Discord Unit frames
dus discord en dan lekker bouwen ^^
dat is echt DIK waste of memory usage..

sowieso zijn alle D*F dingen memoery vreters

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34
Dekay schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:10:
Ik ben van plan om een guild te applyen binnenkort (als ik de requirements heb die ze vragen). Ze willen dat je dit hebt:

[...]

Zijn dit een beetje de standaard requirements voor een guild?
De vraag is niet of dit standaard/redelijk is wat ze vragen, maar of je dat er voor over hebt : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Mojo schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:41:
[...]

Ik zou een dwarf priest aanraden. Waarom? Dat is de meest gewilde class als je met andere mensen gaat spelen. Zowel op lage lvls (omdat je een priest bent) en op hogere, vanwege fear ward. (Racial Skill). Paladin is niet zo geweldig denk ik... lvlt vrij langzaam en is een beetje saai. En een hunter is ook niet echt gewild onder de andere mensen.
Kijk, HIER heb ik wat aan :D Hartelijk dank! ik zal eens goed gaan nadenken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

[...]

www.nurfedui.net
Is Nurfed Alpha

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:34
Afbeeldingslocatie: http://img97.imageshack.us/img97/5466/wowscrnshot0703062346533ph.jpg

Geen screen van mij, guildmaat en fella warlock :'(

[ Voor 54% gewijzigd door FreeShooter op 04-07-2006 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Zou iemand mij in volgorde van snel naar langzaam de levelvorderingen kunnen geven van de classes?

Paladin
Rogue
Priest
Warrior
Shaman
Warlock
Hunter
Mage
Druid

Want ik ga niet zo héél erg veel spelen dus wil redelijk snel vooruit, dit kan een bepalende factor voor mijn keuze zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-08 20:37
wacht maar na 5 minuten spele ben je helemaal verslaafd en kan je niet meer stoppen!

maar goed, wat levelt snel, goede vraag. ligt puur aan hoe goed je bent met een class, welke talents je gebruikt en wat voor gear je hebt. mijn priest levelled redelijk snel, hoewel het met mijn warrior wel sneller ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
RMB schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 09:06:
Zou iemand mij in volgorde van snel naar langzaam de levelvorderingen kunnen geven van de classes?

Paladin
Rogue
Priest
Warrior
Shaman
Warlock
Hunter
Mage
Druid

Want ik ga niet zo héél erg veel spelen dus wil redelijk snel vooruit, dit kan een bepalende factor voor mijn keuze zijn ;)
Ik denk dat je wat dat betreft op mij lijkt: ik heb het spel nu al meer dan een jaar (of langer?) en ben geen hardcore speler (ik heb zelfs nog geen level 60 karakter). We hebben niet allemaal de tijd om elke avond te spelen natuurlijk :)

Ikzelf speel met een Paladin en dat schiet dus niet erg op. Maar dat kan natuurlijk gewoon aan mij liggen. Ik begreep wel dat een hunter qua solo-spelen het makkelijkst is, dus als je dat van plan bent is een hunter een goede keuze.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Gisteren eens mee gegaan met een MoltenCore run...

Niks anders dan constant aggro overnemen van de MT waarna ik gewoon vrolijk de boss/mob tankte.
Natuurlijk meteen feint/vanish maar dat werkt niet altijd even vlekkeloos ;)

Gisteren had ik namelijk mijn nieuwe mace eens meegenomen op een testrun door Molten Core.
Heb 347DPS gehaald op puur en alleen Autoattack ;) (Moet wel Crusader proccen)
Dit is met Gift of the Wild, Blessing of Kings/Might, Battleshout en later dan nog Crusader erover.
Kan je zeggen, dan komen de SS's hard aan :D

Denk compleet gebuffed dat ik op 1650AP kom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
allemaal even snel ongeveer,
verschil is in ieder geval niet zo groot dat het een bepalende factor kan zijn voor je

speel wat je leuk vind, klaar

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paladin/Rogue/Priest/Warrior/Shaman/Warlock/Hunter/Mage/Druid
Even ruim gezegd, alle classes gaan even snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:16

chromeeh

the Gnome

Paladin
Rogue
Priest
Warrior
Shaman
Warlock
Hunter
Mage
Druid

Dit is heel erg wisselend, het hangt ook voor een groot deel van je speel stijl af... (PvP, PvE)
Ik speel zelf met een warlock, als ik wil kan ik elke avond wel een level omhoog, dan moet ik wel echt pushen met de quests.
Dat is nu net niet wat ik wil, ik wil gewoon lekker de vrijheid hebben om lekker rond te questen, en niet stug power lvl'en...
(Voor degenen die dat wel doen: er is niets mis mee het trekt me alleen niet)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
als je al 3 chars naar lvl 60 heb gelevelled gaat het je wel liggen, believe me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dit is de Nurfed Alpha UI.

Als jullie filmpjes willen, op http://www.four-kings.com/original/viewtopic.php?t=314 staan de meeste. Maexxna kill staat op http://files.filefront.co.../;5217758;;/fileinfo.html

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 09:10:
[...]

nou niet helemaal, paladin en shaman (eigen ervaring) lvlen niet zo snel maar heel veel scheelt het niet. Hangt ook een beetje van je speelstijl af. Ik grind graag maar heb een hekel aan downtime en dan zijn rogue/hunter/druid (feral) wel erg lekker om te lvlen. Druid geniet zelfs mijn voorkeur omdat downtime echt 0 is. Warrior gaat ook nog wel. Priest valt de downtime ook nog wel van mee vanwege spirit tap. Warlock en mage zijn leuk spelen en gaan ook lekker maar hou niet zo van het de hele tijd moeten zitten drinken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

Paladin
Rogue
Priest
Warrior
Shaman
Warlock
Hunter
Mage
Druid

Het is gewoon een kwestie van spelen en kijken wat jou het beste bevalt. Hier heb ik altijd het probleem dat ik na level 30 weer opnieuw begin. Beetje krom maar dan wil ik gewoon wat nieuws en leven mijn level 30 alleen maar met rested xp. Zal daarom ook nog wel even duren voordat ik een level 60 heb, maar ik heb geen haast.

Persoonlijk denk ik dat er wel degelijk verschil zit in het levelen. Maar om nu een class to snelste to bombarderen is vrij lastig. Rogue's en mages doen veel damage en hebben een mob dus vrij snel neer. Maar goed ze moeten dan ook regelmatig mana drinken of zichzelf bandagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
Killua schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 09:40:
[...]

nou niet helemaal, paladin en shaman (eigen ervaring) lvlen niet zo snel maar heel veel scheelt het niet. Hangt ook een beetje van je speelstijl af. Ik grind graag maar heb een hekel aan downtime en dan zijn rogue/hunter/druid (feral) wel erg lekker om te lvlen. Druid geniet zelfs mijn voorkeur omdat downtime echt 0 is. Warrior gaat ook nog wel. Priest valt de downtime ook nog wel van mee vanwege spirit tap. Warlock en mage zijn leuk spelen en gaan ook lekker maar hou niet zo van het de hele tijd moeten zitten drinken :)
ik weet voor 99% zeker dat mages het snelste levelde (verleden tijd), al is het alleen maar omdat blizzard alle AoE grind plekken (maraudon/DiM east) generfed hebben. (100k XP/U unrested haalde ik in DiM East :X)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:19

Phydomir

Dennis

Druid gaat aardig snel. Gewoon 0 downtime als je feral bent.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

[afbeelding]

Wraith Blade
Mage Gloves
Druid Gloves
Feli met de loot.
Wij hadden random van Faerlina eergisteravond nadat servers up waren gekomen: Malice Stone Pendant
En gisteravond kregen wij als random drop van Maexxna Crystal Webbed Robe.
Dus dat was best wel een tegenvaller en dat gecombineerd met maar 1 warrior/rogue item (bracers).
Ach ja tot nu toe, 4 dagen Naxx gedaan, 4 verschillende bosses gekilled.

Maar goed, wat is Maexnna slecht voor je als healer. Vooral omdat onze MT op zo'n 15% toen we allemaal stunned waren maar even een dubbele windfury kreeg en plat ging. Zo random als die stuns kunnen zijn. Gelukkig het nog tot een goed eind kunnen brengen, maar het is niet prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 09:10:
[...]

Ik heb een lock, een warrior, een priest en een mage en ik levelde het snelst als ik solo speelde met een warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 09:49:
[...]

Feli met de loot.
Wij hadden random van Faerlina eergisteravond nadat servers up waren gekomen: Malice Stone Pendant
En gisteravond kregen wij als random drop van Maexxna Crystal Webbed Robe.
Dus dat was best wel een tegenvaller en dat gecombineerd met maar 1 warrior/rogue item (bracers).
Ach ja tot nu toe, 4 dagen Naxx gedaan, 4 verschillende bosses gekilled.

Maar goed, wat is Maexnna slecht voor je als healer. Vooral omdat onze MT op zo'n 15% toen we allemaal stunned waren maar even een dubbele windfury kreeg en plat ging. Zo random als die stuns kunnen zijn. Gelukkig het nog tot een goed eind kunnen brengen, maar het is niet prettig.
Het is een trut. Zeker 10x gewiped omdat die bitch 2x crushing blows of een thrash attack deed ja :(. Dus, volle HoT's op MT en zorgen dattie 100% is, en dan maar hopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
MantaMania schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:00:
[...]

pak ook maar een paar van die stone guardians mee das tenminste nog een uitdaging op 60.
Die stone guardians zijn alles behalve een uitdaging, heb ze gisteren een dagje gefarmed met me m'n mage omdat ik voor mij Rogue de Shifitng Cloak wilde laten maken (en die heb ik dus atm ook).
De guardian stones leveren ook een aardige duit op op de AH dus dat was wel fijn.
Ook dropte er een Shaman relic (Totem of whatever die +33 to lighting shit geeft), die staat nu bij de horde kant op de AH.

Owjah, die 60 dino staat ook op me kill list, koste me een kingsize healing pot, een mana stone en was wel redelijk dik gebuffed nog. Ding dropt alleen geen flikker en als je geen skinning heb dan is het redelijk overbodig om die dingen te killen.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Hunter (vanaf 10-60 echt megasnel, gewoon beastmastery speccen)
Rogue (net onder de hunter, met 1% minder snelheid oid :P)
Warlock (aardig om mee te lvlen, maar meer werk dan een hunter, geen feign death, meerdere pets e.d., wel gratis lvl 40 mount)
Mage (veel drinken)
Druid (nu stuk sneller dan jaar geleden, cat form buffs e.d., innervate trainable)
Shaman (wel ok, beetje gear dependant)
Warrior (ligt aan gear)
Priest (tot 40 traag, shadowform)
Paladin (hoe hoger, hoe langzamer)

Heb alle classes tot 40 gespeeld, hunter+warrior+priest op 60 gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door marshallq op 04-07-2006 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
Routed schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 10:30:
[...]

Die stone guardians zijn alles behalve een uitdaging, heb ze gisteren een dagje gefarmed met me m'n mage omdat ik voor mij Rogue de Shifitng Cloak wilde laten maken (en die heb ik dus atm ook).
De guardian stones leveren ook een aardige duit op op de AH dus dat was wel fijn.
Ook dropte er een Shaman relic (Totem of whatever die +33 to lighting shit geeft), die staat nu bij de horde kant op de AH.

Owjah, die 60 dino staat ook op me kill list, koste me een kingsize healing pot, een mana stone en was wel redelijk dik gebuffed nog. Ding dropt alleen geen flikker en als je geen skinning heb dan is het redelijk overbodig om die dingen te killen.
nou ook als je skinning hebt heeft het geen zin om dat ding te killen. King Mosh dropt namelijk geen devilsaur leather :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi WoW mensen :9

Goeiemorguh, effe cuppa opzetten....zo :)

Zeg vraagje, ik ben momenteel al mijn vrijetijd aan het verdoen in het grinden in Silithus op Twilight texts. Ik probeer zoals je al raad Exhalted to raken met CC.

Ik ben nu 10950/12000 rep en heb al 750 twilight texts verzamelt en in me bank liggen.

Ik probeer exhalted to worden omdat ik nu alle items heb om mijn 1h axe (ik ben hunter class) te krijgen.
Nu zit er op deze Axe 16agi Ik gebruik zelf de DOom's edge met brutality blade.
Is het erg zinvol om voor deze 1h axe van CC te gaan en te combineren met de Doom's edge en dan de 1h axe van CC te enchanten met +15 agi erbij?

Of zeggen jullie....Pfffff jij niet intellectuele hunter, je moet beter gaan voor de polearm die frankriss dropt van AQ40 en die enchanten met +25agi.

Ik weet dat de polearm +enchant iets meer agi heeft maar nu vraag ik aan jullie....Is het waard?

Welke van de twee ken ik beter voor gaan? 1axe van CC en proberen exhalted te raken (btw ik ga niet voor earthshock trinket)
Of wachten totdat franky eens zin heeft de polearm te droppen.

Ik sta dik boven aan in DKP dus daar ben ik niet zo bang voor ik neem namelijk ook de huhuran stinger (bagger hadden haar op 2%, we hadden niet onze beste mensen in de raid helaas helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb begrepen dat je met verschillende plugins kunt zien hoeveel mensen er in de realm zitten en ook welke classes en levels enz. Welke plugin is dat, en hoe moet je het installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 10:44:

Zeg vraagje, ik ben momenteel al mijn vrijetijd aan het verdoen in het grinden in Silithus op Twilight texts. Ik probeer zoals je al raad Exhalted to raken met CC.

Ik ben nu 10950/12000 rep en heb al 750 twilight texts verzamelt en in me bank liggen.

Ik probeer exhalted to worden omdat ik nu alle items heb om mijn 1h axe (ik ben hunter class) te krijgen.
Is het erg zinvol om voor deze 1h axe van CC te gaan en te combineren met de Doom's edge en dan de 1h axe van CC te enchanten met +15 agi erbij?

Of zeggen jullie....Pfffff jij niet intellectuele hunter, je moet beter gaan voor de polearm die frankriss dropt van AQ40 en die enchanten met +25agi.

Ik weet dat de polearm +enchant iets meer agi heeft maar nu vraag ik aan jullie....Is het waard?

Welke van de twee ken ik beter voor gaan? 1axe van CC en proberen exhalted te raken (btw ik ga niet voor earthshock trinket)

Ik sta dik boven aan in DKP dus daar ben ik niet zo bang voor ik neem namelijk ook de huhuran stinger (bagger hadden haar op 2%, we hadden niet onze beste mensen in de raid helaas helaas)
Voor pvp is die polearm echt mega, 1900 raptor strike crits op casters 8)7 . Voor pve is brut. blade / dooms edge beter (denk ik, ik zou iig niet alle moeite doen voor die sili reward), maar het zal zich niet veel schelen. Persoonlijk vind ik die polearm gewoon toffer (en met +25 agi 2h enchant).
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 10:46:
Ik heb begrepen dat je met verschillende plugins kunt zien hoeveel mensen er in de realm zitten en ook welke classes en levels enz. Welke plugin is dat, en hoe moet je het installeren?
http://www.warcraftrealms...axlevel=60&servertypeid=2

[ Voor 11% gewijzigd door marshallq op 04-07-2006 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
ImdaMned schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 08:47:
[...]

De vraag is niet of dit standaard/redelijk is wat ze vragen, maar of je dat er voor over hebt : )
Dat sowieso, maar ik vroeg me het alleen af. :P

Ik heb alleen geen idee waar ik shadow/nature (heb ik ondertussen al gevonden op wow-europe forums) res. gear ga vinden. Ik weet fire gear wel te vinden via www.wow-loot.com maar die andere heb ik geen idee van. Weet iemand dat?

Verder zit ik nu bijna op level 60. Zit op 84%, ik ga dus zo maar even mijn eerste level 60 char dingen. :P Hij zit op 17 days played, ik heb het gevoel dat ik beetje te veel gerushed heb omdat ik zo graag level 60 wilde worden.

Dan heb ik nog een vraagje over een axe die ik wil proberen te gaan halen. Dat is de Annihilator. Is het het waard om dit ding te laten craften, aangezien hij nogal wat nodig heeft, of ik na ik beter voor iets anders gaan? Ik heb trouwens op het moment deze: Serathil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marshallq schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 10:48:
[...]

Voor pvp is die polearm echt mega, 1900 raptor strike crits op casters 8)7 . Voor pve is brut. blade / dooms edge beter (denk ik, ik zou iig niet alle moeite doen voor die sili reward), maar het zal zich niet veel schelen. Persoonlijk vind ik die polearm gewoon toffer (en met +25 agi 2h enchant).
Alleen ik doe geen PvP, ja alleen om me rank 3 te behouden om zo 10% discount te hebben op repairbills :)

Ik ben echt Agi based gebouwd, dus uiteraard hoe meer agi hoe beter, alleen ik ben nu MM build als ik die Sili axe zou gebruiken zou ik 1% crit missen. Maar dit is dan een moment om over te stappen naar Survival voor de LR.
510agi unbuffed nu als MM, 15% erbij +3%crit kom ik weer omhoog met %crit :)

Maar goed de polearm is nice ja, alleen de kans dat het dropt is erg klein, en geheid dat het dropt wanneer ik een keer niet in de raid ben, zoals me ook al gebeurde met Crossbow of smiting :9

Pech is me tweede naam hehehe, Maar goed...moet een keuze maken of voor allebei gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 10:44:

Imho is je huidige combinatie beter dan Scythe of the Unseen path. Brutality blade is erg nice omdat er crit op zit. Als je de CC axe wil gebruiken zou ik je doom's edge erdoor vervangen. Als ik (als hunter) al voor CC rep zou gaan, zou ik het voor Earthstrike trinket doen, dat is het enige waarvoor het de moeite waard zou zijn.

Verder is de polearm het beste wat je kunt krijgen voor PvP

Voor PvE heb je nu als combo: 9+15+1%crit (Brutality Blade) + 16 + 15 agi = 55 agility + 1 crit
En polearm geeft: 41+25 agi = 66 agi. De vraag is dan even wat je liever hebt, 11 agi of 1 crit. Denk dat het vrij weinig uit zal maken qua damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Dekay schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:01:
[...]

Ik heb alleen geen idee waar ik shadow/nature (heb ik ondertussen al gevonden op wow-europe forums) res. gear ga vinden. Ik weet fire gear wel te vinden via www.wow-loot.com maar die andere heb ik geen idee van. Weet iemand dat?

Verder zit ik nu bijna op level 60. Zit op 84%, ik ga dus zo maar even mijn eerste level 60 char dingen. :P Hij zit op 17 days played, ik heb het gevoel dat ik beetje te veel gerushed heb omdat ik zo graag level 60 wilde worden.

Dan heb ik nog een vraagje over een axe die ik wil proberen te gaan halen. Dat is de Annihilator. Is het het waard om dit ding te laten craften, aangezien hij nogal wat nodig heeft, of ik na ik beter voor iets anders gaan? Ik heb trouwens op het moment deze: Serathil.
Troep t.o.v. de 12 Arcanite bars en extra matts.. Kun je beter wat anders fixen in Scholomance.. die Icehacker o.i.d.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Hoe bedank je Blizzard voor het fixen van de lag en tegelijk een Maexnna killshot? Nou zo:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~weiss272/lagfix.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Ik heb net een nieuwe UI geinstalld, NienUi, op basis van NurfedAB en Discord.

Ik krijg alles ongeveer wel op de goeie plek, alleen krijg ik de text entry box (daar waar je in chat) niet verplaats. En juist dat ding loopt midden door mn chatscherm heen....hoe krijg ik dat ding in godesnaam verplaats. Verder verspringt ie vanzelf tussen /s, /g en /w, ook heel apart. Wat moet ik nu precies doen om dit op te lossen?

Dit is de url, de chatbar moet je ongeveer zien in het midden linksonder dwars door de chat heen

http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=2830

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb full Dragonstalker! omg omg omg omg, kreeg boots gister... EINDELIJK >.<

Snel effe mod installen die de procs aankondigt! pwns :)

wel 1 wipe op Vael ("oops, that was mind blast, not mind soothe" oid...), 2 wipes op trash en 2 op firemaw ^^

Ik won Broodlord Head ook _eindelijk_ eens een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:11:
[...]

Imho is je huidige combinatie beter dan Scythe of the Unseen path. Brutality blade is erg nice omdat er crit op zit. Als je de CC axe wil gebruiken zou ik je doom's edge erdoor vervangen. Als ik (als hunter) al voor CC rep zou gaan, zou ik het voor Earthstrike trinket doen, dat is het enige waarvoor het de moeite waard zou zijn.

Verder is de polearm het beste wat je kunt krijgen voor PvP

Voor PvE heb je nu als combo: 9+15+1%crit (Brutality Blade) + 16 + 15 agi = 55 agility + 1 crit
En polearm geeft: 41+25 agi = 66 agi. De vraag is dan even wat je liever hebt, 11 agi of 1 crit. Denk dat het vrij weinig uit zal maken qua damage.
Ja ok, maar earthstrike zal voor mij nutteloos zijn als vervanging voor mij Drakefang talisman waar constant 56ap op zit, die trinket heeft een CD en werkt maar 20sec het is ook niet de bedoeling aggro te trekken.
En heb geen zin om zoveel combat and logistics etc te grinden.
Denk nadat ik exhalted ben het wel even gehad heb.

Over de 1%crit, die krijg je drievoudig terug in survival spec daar zit ik niet echt over in.
Want als ik crit zit ik rond de 3k als ik te vaak crit heb ik problemen met aggro steeds.

PvP is grappig als je PvP'r bent, maar niet iemand zoals ik ;)

De overgang van MM en Survival ligt volgens veel mensen op 450Agi.

Die polearm is leuk, alleen droprate erg klein :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Routed schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 10:30:
[...]

met je mage daar zeg je het gelijk goed probeer het nog eens met je rogue kijken of het net zo makkelijk is. Voor melee zijn ze een stukje pittiger. Dan nog zijn ze te doen want ik heb ze ook gefarmed voor mn dodge enchant maar ze zijn zeker niet easy kills (als melee niet in full tier3).
Dekay schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:01:
[...]

ik zie dat je nog geen 60 bent en de guild waar je je aanmeld vraag om attunement bij naxx is dat niet wat vreemd, is het een elite guild die al naxx doet en gewoon een lage eis heeft of hoop jij op teveel.?

[ Voor 37% gewijzigd door MantaMania op 04-07-2006 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:40:
[...]

Ja ok, maar earthstrike zal voor mij nutteloos zijn als vervanging voor mij Drakefang talisman waar constant 56ap op zit, die trinket heeft een CD en werkt maar 20sec het is ook niet de bedoeling aggro te trekken.

Over de 1%crit, die krijg je drievoudig terug in survival spec daar zit ik niet echt over in.
Want als ik crit zit ik rond de 3k als ik te vaak crit heb ik problemen met aggro steeds.

Die polearm is leuk, alleen droprate erg klein :'(
Nou die Earthstrike is wel 280 ap ipv 56 ap voor die 20 seconden, scheelt nogal wat. Prachtig voor tijdelijke pwndps (Huhuran oid). Als je nou nog een sucky 1-hander had, maar dat is niet zo, imo beetje zonde om voor die scythe te gaan gezien de wapens die je al hebt (bij ons zou je er dan ook geen guildresources (scarabs etc) ervoor krijgen in dit geval).
Ook ik vind, net als Silk_dude, dat earthstrike in dit geval de enige reden is om voor exalted te gaan.

Andere reden zou trouwens het verkrijgen van recipe's kunnen zijn.

Ik ga trouwens raid-inactief en zal doordeweeks ook niet inloggen voor 3 maanden, startende na onze MC-run komende woensdag. Dit om mijn scriptie eens af te maken, zal dan waarschijnlijk ook niet vaak op dit forum te vinden zijn...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zit wat in idd. Maar voor mij persoonlijk zou die trinket het enige zijn wat ik echt wil van exalted @ CC. Ieder z'n ding natuurlijk :)

En verder moet je earthstrike natuurlijk pas gebruiken als je aggro-wise "safe" bent, dus na ~1 minuut vechten. Als je 'm dan equipped na een feign, gebruikt en bij de volgende equip weer terugswitched naar een "static trinket", dan win je alleen maar een hoop dps :)
[...]

Ook als je survival specced blijft die ene crit net zo hard tellen. Het enige is dat je agi _iets_ waardevoller wordt, maar die anderhalve agi die je extra krijgt maakt die 1% crit echt niet goed :)
[...]
Als je echt 100% PvEer bent zou ik voor die claw van Sartura en/of Fang of the faceless/Hakkari main-hand gaan. Of als je al in Naxx begonnen bent voor Harbringer of Doom (al kun je dan wel wat onenigheid met rogues krijgen).
[...]
Na de hunter-love patch dachten veel mensen dat, maar dat is achterhaald. Qua damage maakt het echt vrij weinig uit welke spec je hebt (al heb ik persoonlijk het idee dat ik met MM net wat meer damage doe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:52:
[...]

Nou die Earthstrike is wel 280 ap ipv 56 ap voor die 20 seconden, scheelt nogal wat. Prachtig voor tijdelijke pwndps (Huhuran oid). Als je nou nog een sucky 1-hander had, maar dat is niet zo, imo beetje zonde om voor die scythe te gaan gezien de wapens die je al hebt (bij ons zou je er dan ook geen guildresources (scarabs etc) ervoor krijgen in dit geval).
Ook ik vind, net als Silk_dude, dat earthstrike in dit geval de enige reden is om voor exalted te gaan.

Andere reden zou trouwens het verkrijgen van recipe's kunnen zijn.
quote]

Mhh ja, maar goed ken er nu net zo goed ervoor gaan nu ik alles al heb!

AQ20 is was bij ons in het begin een DKP vrije instance dus alles wat dropte was een roll net als ZG bij ons toen was.
Nu doen we wel met scarabs de DKP ervoor maar goed ik had ze allemaal nog bewaart van toen die tijd de spiked hilt kreeg ik gratis.

Dus misschien wel gewoon ervoor gaan denk ik. En die earthstrike...Mja misschien heb je wel gelijk zal me wel enkele weken kosten om die bij elkaar te krijgen aangezien me drukke werkomstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:04:
[...]

Zit wat in idd. Maar voor mij persoonlijk zou die trinket het enige zijn wat ik echt wil van exalted @ CC. Ieder z'n ding natuurlijk :)

En verder moet je earthstrike natuurlijk pas gebruiken als je aggro-wise "safe" bent, dus na ~1 minuut vechten. Als je 'm dan equipped na een feign, gebruikt en bij de volgende equip weer terugswitched naar een "static trinket", dan win je alleen maar een hoop dps :)

[...]

Ook als je survival specced blijft die ene crit net zo hard tellen. Het enige is dat je agi _iets_ waardevoller wordt, maar die anderhalve agi die je extra krijgt maakt die 1% crit echt niet goed :)

[...]

Als je echt 100% PvEer bent zou ik voor die claw van Sartura en/of Fang of the faceless/Hakkari main-hand gaan. Of als je al in Naxx begonnen bent voor Harbringer of Doom (al kun je dan wel wat onenigheid met rogues krijgen).

[...]

Na de hunter-love patch dachten veel mensen dat, maar dat is achterhaald. Qua damage maakt het echt vrij weinig uit welke spec je hebt (al heb ik persoonlijk het idee dat ik met MM net wat meer damage doe).
Thnx man voor je reply,

Over de crit en agi...het is 7 agi ten opzichte van 1% crit maar daar en tegen met survival krijg je 3% erbij. Dus winst zal +2% crit zijn.

Over die earthstrike heb je wel gelijk, weet trouwens iemand wat de CD ervan is? 3min net als de trinket van hakkar?

Over naxxramas dagger, die ken ik voorlopig wel shaken vanwege de dagger specced rogues, we zijn ook nog niet begonnen omdat we eerst huhuran neer willen halen, laatste try hadden we een wipe op 1% wel erg balen.

Claw van satura kreeg onze dps warrior laatste keer, wel een goeie trouwens :D thnx.

Polearm hou ik ook in gedachte...is moeilijk keus bah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

heb zelf doom's edge en brut blade, loop er al tijden mee en ben niet van plan te veranderen tot dat die polearm in naxx dropt (eye of nerub). Ding heeft zieke looks en zieke stats.
Tot die tijd doe ik het lekker met mijn Full DS Rhokkie en de rest (Zie sig voor profiel)
Enige wat ik tussentijds need is oog van Cthun en Ring of the Godslayer (beter dropt er nergens, ook niet in naxx)
Tier 3 kan me vooralsnog ook nog ff gestolen worden, DS is goed genoeg.
Pas als alles op Farm is ga ik tier 3 needen.

ohja, Barb of the sandreaver is 66 agil totaal, met 15% word dat dus 9 agil meer. 75.
houd daar ook rekening mee, snie om over naar huis te schrijven imho.
Enige wat je echt mist met dooms + brut is DIKKE raptor crits, maar ja, ook lekker boeiend ^^

[ Voor 21% gewijzigd door TepelStreeltje op 04-07-2006 12:32 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Vincentio schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:34:
Hoe bedank je Blizzard voor het fixen van de lag en tegelijk een Maexnna killshot? Nou zo:
[afbeelding]
Rade is nub! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:31:
heb zelf doom's edge en brut blade, loop er al tijden mee en ben niet van plan te veranderen tot dat die polearm in naxx dropt (eye of nerub). Ding heeft zieke looks en zieke stats.
Tot die tijd doe ik het lekker met mijn Full DS Rhokkie en de rest (Zie sig voor profiel)
Enige wat ik tussentijds need is oog van Cthun en Ring of the Godslayer (beter dropt er nergens, ook niet in naxx)
Tier 3 kan me vooralsnog ook nog ff gestolen worden, DS is goed genoeg.
Pas als alles op Farm is ga ik tier 3 needen.

ohja, Barb of the sandreaver is 66 agil totaal, met 15% word dat dus 9 agil meer. 75.
houd daar ook rekening mee, snie om over naar huis te schrijven imho.
Enige wat je echt mist met dooms + brut is DIKKE raptor crits, maar ja, ook lekker boeiend ^^
Hehehe nou ik ga niet ermee hengsten in raids :P

Ik heb ook full DS alleen ik gebruik de dragonbreath cannon, gewoon om de looks + de agi.
Ik heb alleen de ring van nefarian +48ap en Drakefang talisman inplaats the Badge of the Swarmguard
En ik heb de Prestors necklace met 30Agi en de cloak of the shrouded mist.
Zag dat jij daar 550agi met LR hebt. vraag me af hoeveel ik zou hebben.
Misschien serieus overstappen wel een goeie keus is.

Ja over de 15% moet je nemen over je totale agi niet alleen het wapen. 66agi = 10agi meer dan brut+dooms 10 agi = 20ap.

van die polearm in naxx dat gaat wel een tijdje duren voordat we bij die boss zijn die het dropt, dus in de tussentijd wil ik wel wat upgraden (ook al is het een beetje)

Misschien die polearm van franky wel nemen, dan verkoop ik al mijn text in de bank, ze gaan nu voor per 250 stuks voor 300g weg, heb er 750 dus weer wat poen erbij. Maar eerst de polearm tot die tijd blijf ik wel farmen ernaar. :9

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Gelukkig stond er niet bij wat Rade zei in raidchat, anders had ik hem niet kunnen posten. :X
Die bedankte Blizzard op een iets andere manier. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:40:
[...]

Hehehe nou ik ga niet ermee hengsten in raids :P

Ik heb ook full DS alleen ik gebruik de dragonbreath cannon, gewoon om de looks + de agi.
Ik heb alleen de ring van nefarian +48ap en Drakefang talisman inplaats the Badge of the Swarmguard
En ik heb de Prestors necklace met 30Agi en de cloak of the shrouded mist.
Zag dat jij daar 550agi met LR hebt. vraag me af hoeveel ik zou hebben.
Misschien serieus overstappen wel een goeie keus is.

Ja over de 15% moet je nemen over je totale agi niet alleen het wapen. 66agi = 10agi meer dan brut+dooms 10 agi = 20ap.

van die polearm in naxx dat gaat wel een tijdje duren voordat we bij die boss zijn die het dropt, dus in de tussentijd wil ik wel wat upgraden (ook al is het een beetje)

Misschien die polearm van franky wel nemen, dan verkoop ik al mijn text in de bank, ze gaan nu voor per 250 stuks voor 300g weg, heb er 750 dus weer wat poen erbij. Maar eerst de polearm tot die tijd blijf ik wel farmen ernaar. :9
Eye of nerub is ook niet eens zo goed, ja leuke agi en stam maar dual wield is nog steeds 10 keer beter voor pve.
+bows heb je toch geen flikker aan omdat autoshot geen last heeft van glancing blows en je toch al genoeg hit hebt.
Dat extra beetje dps van +bows/guns/etc is al ehelemaal te verwaarlozen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 12:16:
[...]
Over de crit en agi...het is 7 agi ten opzichte van 1% crit maar daar en tegen met survival krijg je 3% erbij. Dus winst zal +2% crit zijn.
Wat ik wou zeggen is dat je je gearchange (CC axe ipv Brut blade) los moet zien van je (eventuele) respec naar survival. Met welke wapens je rond wil lopen moet je los zien van je talent-build. Omdat het voor hunters niet heel makkelijk is aan veel crit te komen en het wel enorm bijdraagt aan onze DPS, is een wapen met 1% crit erop al snel beter dan een wapen zonder.

Als je alleen naar ranged dps kijkt dan is brutality blade met 1% crit en 9 agi dus veel beter dan Doom's Edge of CC axe met 16 agi. Ook als je LR talent hebt, dan is de afweging dus 1% crit en 10 agi tegenover 18,4 agi.

-edit-
Eye of Nerub is gewoon Barb of the Sandreaver on steroids. Enorm goed in PvP, maar sucky voor PvE. En die +4 voor guns/bows/xbows hebben ze erop gedaan om duidelijk te maken dat het als hunter wapen bedoeld is denk ik. Want (ranged) wapen-skill boeit echt helemaal niets voor hunters.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:23:
-edit-
Eye of Nerub is gewoon Barb of the Sandreaver on steroids. Enorm goed in PvP, maar sucky voor PvE. En die +4 voor guns/bows/xbows hebben ze erop gedaan om duidelijk te maken dat het als hunter wapen bedoeld is denk ik. Want (ranged) wapen-skill boeit echt helemaal niets voor hunters.
/me mompelt iets over een glancing-verhaal dat ie ooit ergens gelezen heeft wat nogal pleitte voor + to skills.

Zelf niet in verdiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
MantaMania schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 11:44:
ik zie dat je nog geen 60 bent en de guild waar je je aanmeld vraag om attunement bij naxx is dat niet wat vreemd, is het een elite guild die al naxx doet en gewoon een lage eis heeft of hoop jij op teveel.?
Ze zijn nog niet bezig in naxx. Ze zijn net begonnen in AQ40, hebben een aantal bosses neer. Dit is 1 van de guild waarvan ik aan de requirements kan voldoen, en ze hebben 2/3 warrior spots available. Ze zijn al wel ver dat is wel wat minder.

En over dat level 60:
Afbeeldingslocatie: http://www.phool-media.com/level60.jpg

:D :D
Net level 60 geding'd

[ Voor 8% gewijzigd door Dekay op 04-07-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

GRATZ! \o/

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
time played this level: 7 minutes.

hoe doe je dat als je net dingt......................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:23:
[...]
-edit-
Je snapt echt helemaal niets van +wapen skill he? Ga je er eens in verdiepen, zoek (zoals boven gezegd) eens op glancing blows, kijk ook eens naar de benodigde +hit percentages tegen 61+ mobs etc.
Bifur schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:41:

Lagggg!!!111
Ik kijk nergens meer van op, wat is nou 420000ms latency?

[ Voor 19% gewijzigd door QuarK op 04-07-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay

Ik ga nu maar eens normale gear zoeken ipv die troep die ik nu heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Dekay schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:49:
[...]

Ik ga nu maar eens normale gear zoeken ipv die troep die ik nu heb :D
Doe dat :P Maaruh, hoe kan je idd nu al 7 minuten gespeeld hebben in Level 60 terwijl je chatstamps aangeven dat je een paar seconden geledene gedinged bent?

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:43:
[...]

Je snapt echt helemaal niets van +wapen skill he? Ga je er eens in verdiepen, zoek (zoals boven gezegd) eens op glancing blows, kijk ook eens naar de benodigde +hit percentages tegen 61+ mobs etc.
:)

Ik snap wel degelijk iets van +wapen skill. En jij kan je er beter wat in gaan verdiepen. Hunters hebben _geen_ glancing blows op hun ranged attacks. En ik heb +8% to hit op m'n gear (en dat is voor een endgame hunter moeilijk om NIET te hebben) en daarmee mis ik vrijwel nooit, dus dat _beetje_ +hit dat je krijgt van +wapen skill is compleet onnodig. Conclusie: +wapen skill is nutteloos voor hunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:05:
[...]

:)

Ik snap wel degelijk iets van +wapen skill. En jij kan je er beter wat in gaan verdiepen. Hunters hebben _geen_ glancing blows op hun ranged attacks. En ik heb +8% to hit op m'n gear (en dat is voor een endgame hunter moeilijk om NIET te hebben) en daarmee mis ik vrijwel nooit, dus dat _beetje_ +hit dat je krijgt van +wapen skill is compleet onnodig. Conclusie: +wapen skill is nutteloos voor hunters.
Weet je dat 100% zeker? Ik heb namelijk screenshots gezien van een Aimed Shot crit die damage en glancing damage deed.
Mijn eigen pc heb ik niet tot m'n beschikking, maar ik zal eens kijken wat ik kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:23:
[...]

Weet je dat 100% zeker? Ik heb namelijk screenshots gezien van een Aimed Shot crit die damage en glancing damage deed.
Mijn eigen pc heb ik niet tot m'n beschikking, maar ik zal eens kijken wat ik kan vinden.
Ja, wat wel eens voor wil komen is dat je aimshot wordt geblocked door een baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Dekay schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:31:
[...]

Ze zijn nog niet bezig in naxx. Ze zijn net begonnen in AQ40, hebben een aantal bosses neer. Dit is 1 van de guild waarvan ik aan de requirements kan voldoen, en ze hebben 2/3 warrior spots available. Ze zijn al wel ver dat is wel wat minder.

En over dat level 60:
[afbeelding]

:D :D
Net level 60 geding'd
die pala quest giver waar je nu bij staat, die zegt soms "say hello to my little friend" Scarface ftw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:23:
[...]

Yep, dat weet ik vrij zeker. Was het geen raptor strike crit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 14:39:
[...]
Yep, dat weet ik vrij zeker. Was het geen raptor strike crit?
Nope, een aimed shot met glancing damage. Ben nu aan het kijken of ik dat screenshot nog kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Was Aimed Shot nou geen Physical damage voor de WoW engine?
Dan kan ik wel wat begrijpen achter het feit dat je daar glancing blows op kan krijgen.

Theoretisch zou +weaponskill dan wel nut hebben...

Maar dan nog, eerst zien dan geloven... ik geloof het nog niet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 15:19:
Was Aimed Shot nou geen Physical damage voor de WoW engine?
Dan kan ik wel wat begrijpen achter het feit dat je daar glancing blows op kan krijgen.

Theoretisch zou +weaponskill dan wel nut hebben...

Maar dan nog, eerst zien dan geloven... ik geloof het nog niet :Y)
Armor/defense verlaagt de damage van aimed ook afaik, dus physical damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaVl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-03-2024
Aimed shot en multishot zijn physical.

Magic immune bosses en meer van die zooi kan je allemaal raken met aimed en multi, en als mobs immune zijn voor physical, zoals de occultists in spirit form in scholomance, dan werken ook multishot en aimed shot niet.
Verder heb ik nog nooit een glancing gezien, eerlijk gezegd nooit op gelet, en zal het waarschijnlijk niet zien ook (drake fang talisman, biznick scope, prestors talisman, 2x ZG enchant, seal/band of jin 6/8 DS), ik heb de afgelopen 2 maanden geen mis gezien op mijn ranged shots, en ook nooit vreemde lage damage op mobs waar ik normaal meer damage op scoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer een map te maken die de weg van de beide Twilight Prophet aangeven, iemand die mogelijk al enige informatie hier over kan geven, aangezien ik enkel maar 1 weg half kan uitvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Paladin in 3/8 Lawbringer gaat vanavond voor het eerst naar Mardjomo the Excecuter, ik heb hem wel is gedaan, rond zomer afgelopen jaar.
Mijn warrior ziet niks anders dan Naxx en AQ40, mijn semi pro guild waar ik nu in ben www.wow-infinity.com is redelijk snel door MC gegaan ( Zie news) Hoe groot gaat het verschil zijn met bijvoorbeeld Sulforun the Harbringer? (die krijgen we met rond de 5 a 4 doden wel neer), Gaan we kans hebben op een down?

De guild is mainly allemaal in een paar epics, behalve the priest die is in full tier 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:29

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:04:
Mijn Paladin in 3/8 Lawbringer gaat vanavond voor het eerst naar Mardjomo the Excecuter, ik heb hem wel is gedaan, rond zomer afgelopen jaar.
Mijn warrior ziet niks anders dan Naxx en AQ40, mijn semi pro guild waar ik nu in ben www.wow-infinity.com is redelijk snel door MC gegaan ( Zie news) Hoe groot gaat het verschil zijn met bijvoorbeeld Sulforun the Harbringer? (die krijgen we met rond de 5 a 4 doden wel neer), Gaan we kans hebben op een down?

De guild is mainly allemaal in een paar epics, behalve the priest die is in full tier 2.
Zou je dat zelf niet al moeten weten aangezien je Warrior al in Naxx is ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:10:
[...]

Zou je dat zelf niet al moeten weten aangezien je Warrior al in Naxx is ?
Zoals ik al zei, de laatste keer dat ik in MC was, was eind zomer.
De meeste encouters herriner ik me echt nog wel, Maar hoe moeilijk ze waren? :X
Edit: En met Naxx bedoel ik dat we op de eerste boss bezig zijn, AQ40 hebben tot en met de Twin Emps down.
We hebben nog maar 1 run gedaan in Naxx, en die Warrior is heel lang op een pauze gegaan, om vervolgens achter te lopen, uit de guild gehaald te worden en in een wat mindere guild te komen

( Die andere guild heeft nu 2 bosses down in Naxx)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Eerst doet je Warrior niks anders dan Naxx en AQ40 en nu ineens is die zwaar inactief en is pas 1 keer in Naxx geweest.... Yarrrr!

Maargoed, domo is niet lastig en behoeft alleen maar 40 luisterende oren en een RaidLeader die de tactics kent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Wouter schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:51:
[...]

Doe dat :P Maaruh, hoe kan je idd nu al 7 minuten gespeeld hebben in Level 60 terwijl je chatstamps aangeven dat je een paar seconden geledene gedinged bent?
Dat is een goeie. Geen idee eigenlijk.

Net m'n eerste run in URBS gedaan en wat ook m'n eerste 'raid' was. Was wel gaaf, vond hem alleen niet erg moeilijk maar dat zou ook kunnen komen door onze uber 1337 party natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht maar tot je party de Rookery Event wil doen, daar wiped de helft van de pugs op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-09 23:37
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:01:
Wacht maar tot je party de Rookery Event wil doen, daar wiped de helft van de pugs op.
Waarom zit iedereen altijd zo te zeuren dat de Rookery je group wiped? Tenzij je completely retarded bent is het echt te simpel voor woorden. Je blijft gewoon bij de entrance naar kamer van Emberseer staan, en zorgt ervoor dat de Hatchers zo snel mogelijk dood zijn. Rennen ze weg naar eitjes, moet je er vooral neit achteraan rennen, tenzij je nog meer whelps wil, gewoon van een afstandje nuken. Je zal sowieso een paar whelps krijgen, maar meer dan 1 à 2 tegelijk zal het niet zijn.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Bifur schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:41:

hij is 7 minuten geleden ingelogd gok ik.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:48:
Eerst doet je Warrior niks anders dan Naxx en AQ40 en nu ineens is die zwaar inactief en is pas 1 keer in Naxx geweest.... Yarrrr!

Maargoed, domo is niet lastig en behoeft alleen maar 40 luisterende oren en een RaidLeader die de tactics kent ;)
Nee hij doet niks anders dan Naxx en AQ40, en ja hij is een tijd niet actief geweest?
Is dat raar dan?
Als ik online zou komen zou ik of naar AQ40 of naar Naxx gaan, Sounds strange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

http://www.j-klunder.demon.nl/ui.JPG

Nieuwe UI, vandaag gefinetuned :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke addon is dat waarmee je je buffs op die manier weergeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Gohan-san schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:20:
[...]
hij is 7 minuten geleden ingelogd gok ik.
Nee, was al tijdje ingelogd dus dat kan het ook niet zijn. Ik denk dat het een bug is ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekay schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 18:38:
[...]

Nee, was al tijdje ingelogd dus dat kan het ook niet zijn. Ik denk dat het een bug is ofzo?
Time played this level 7 minutes..

dus zit je 7 minuten op je huidige level = net gedinged, of heb ik nou een zonnesteek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 18:56:
[...]

Time played this level 7 minutes..

dus zit je 7 minuten op je huidige level = net gedinged, of heb ik nou een zonnesteek?
dat is wel correct wat je denkt maar het gekke is dat hij op de screen net dinged en zeker geen 7 min geleden :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah ok zover had ik nog niet terug gekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Will schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:18:
[...]

Waarom zit iedereen altijd zo te zeuren dat de Rookery je group wiped? Tenzij je completely retarded bent is het echt te simpel voor woorden. Je blijft gewoon bij de entrance naar kamer van Emberseer staan, en zorgt ervoor dat de Hatchers zo snel mogelijk dood zijn. Rennen ze weg naar eitjes, moet je er vooral neit achteraan rennen, tenzij je nog meer whelps wil, gewoon van een afstandje nuken. Je zal sowieso een paar whelps krijgen, maar meer dan 1 à 2 tegelijk zal het niet zijn.
Nou meneer de wow-pro, het is gewoon een feit dat veel pugs erop wipen, heb nooit gezegd dat het moeilijk was ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 19:26:
[...]

Nou meneer de wow-pro, het is gewoon een feit dat veel pugs erop wipen, heb nooit gezegd dat het moeilijk was ofzo.
Ik heb er nooit gewiped, maar wel vaak doodgegaan met hellfire'en en healers die het niet kunnen bijhouden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem dat ik niet goed me skills kan ordenen. Hoe kan ik dat het beste doen? Nu moet ik vaak onder een gevecht kijken wat waar zit... Tips plz :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat en one-liners horen niet thuis in dit topic!