Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 80 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.088 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-08 12:07
Waarom heet een epic mount een epic mount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het een epic mount is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Stiekem niet ;)
het is een wit item :)

Maar dat is er zo ingerolt, het klinkt toch goed?

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magnoon schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:17:
Waarom heet een epic mount een epic mount?
Leuke vraag :)

http://wow-europe.com/en/...unts/mechanostriders.html
Als je hier kijkt op de WoW site, praten ze over een level40 mount en level60 mount.
Dus waarom mensen het een epic mount noemt ? Ik zelf denk doordat het een prijzige mount is die niet iedereen zomaar kan bemachtigen en dat dan weer gerelateerd word aan "epic".

/edit
http://www.wowwiki.com
Ik zou graag deze link in de startpost willen zien :Y)
Dit omdat deze site veel dingen uitlegd die hier 10x gevraagd worden.

Bijvoorbeeld:
Hoe duur is mount ? (inc kortingen ect.)
http://www.wowwiki.com/Mount :>
Alles over prijzen en soorten tot in detail uitlegeld !

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Ben echt helemaal happy met me G15 keyboard in WoW. Alle stats staan netjes voor mijn neus en als ik een buff krijg dan zie ik direct wat daar de voordelen van zijn (en eventueel de nadelen). Echt kewl. Heb nu een paar toetsen geprogrammeerd en dat schijnt ook goed te werken. In ieder geval voor me voidy die nu met 1 druk op de knop de dichtsbijzijnde mob aanvalt. Perfect. Nu maar hopen dat ie niet op een gegeven moment een verkeerde mob opzoekt. Dat zou niet best zijn.

En dan ook nog met een PuG Uldaman in gegaan want daar had ik nog een paar laatste quests. Ongelovelijk zeg, ik ben echt geen goede speler, maar dit sloeg werkelijk alles. We komen nog redelijk netjes de mijnen door om uiteindelijk bij de end boss ons ding te gaan doen (had ik nodig voor mijn quest). Dus een aantal zegt zo van hier ben ik nog nooit geweest, hoe of wat gaat er gebeuren. Dus ik leg het uit, wat we het beste kunnen doen, etc. In ieder geval dat 2 mensen toch de adds moeten killen anders werkt het echt niet. Ik samen met een paladin zou de baas tanken (voidy) en de priest zou iedereen healen, maar de tanks bij voorkeur.

Dus we gaan beginnen, begin gaat aardig, maar zodra de adds erbij kwamen ging het compleet mis. De twee die de adds zouden oppikken bleven DPS doen op de baas, dus toen moest ik als de sodemieter de adds gaan neerhalen, maar toen liepen er al een stuk of 6 rond. Dus eigenlijk te laat om een whipe te voorkomen. Dus whipe, en iedereen gaat pleite want het was al laat.

Dus nu moet ik nog een keer daar naar binnen. Vind het daar helemaal niet leuk meer. Weinig xp te verdienen voor mijn lvl 49 lock (ok, ik weet het had daar al eerder klaar moeten zijn, maar ben niet zo'n snelle instance runner).

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34
Lord_Salo schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:07:
[...]

Hehe, is mijn ook gebeurd dat mijn poor lvl 47 gekilled werd door die Elite T-Rex. 3x ZELFS!! :'(
Dus effe met mijn main (UBER gepimped Warlock ) ingelogged en naar Ungoro afgereisd. Heb effe de T-Rex alle hoeken die er maar te vinden zijn in Ungoro Crater, laten zien :+ :+

LOCKS FTW!! _/-\o_
Als je zo'n bikk0l bent, pak dan ook ff die lvl 60 T-rex mee : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ImdaMned schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:54:
[...]

Als je zo'n bikk0l bent, pak dan ook ff die lvl 60 T-rex mee : P
pak ook maar een paar van die stone guardians mee das tenminste nog een uitdaging op 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:16

chromeeh

the Gnome

Lord_Salo schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:07:
[...]

Hehe, is mijn ook gebeurd dat mijn poor lvl 47 gekilled werd door die Elite T-Rex. 3x ZELFS!! :'(
Dus effe met mijn main (UBER gepimped Warlock ) ingelogged en naar Ungoro afgereisd. Heb effe de T-Rex alle hoeken die er maar te vinden zijn in Ungoro Crater, laten zien :+ :+

LOCKS FTW!! _/-\o_
Hehehe als lvl 50 lock solo je die t-rex niet zo heel makkelijk ;)
Mede door z'n grote heb je al veel ruimte nodig om te vechten (net zoiets al King Mukla :+ )
Weet nog niet of die T-Rex fear-able is, King Mukla namelijk wel...
Anders zou je middels Fear, DoT's, ShadowBolt, Fear, Dot's, ShadowBolt enz enz. 'm kunnen killen...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

Dampie schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:45:
Dus nu moet ik nog een keer daar naar binnen. Vind het daar helemaal niet leuk meer. Weinig xp te verdienen voor mijn lvl 49 lock (ok, ik weet het had daar al eerder klaar moeten zijn, maar ben niet zo'n snelle instance runner).
Dan ga je toch niet? ;) Zo nodig is die instance niet, het is leuk voor je gear, maar daar is alles ook mee gezegd. Enige gave aan die instance is de historie en de lore ervan, maar daar moet je in geinteresseerd zijn. Zo ja, dan moet je em toch maar doen en op het einde met een kereltje gaan praten. ;)

Heb nu zelf inmiddels een lvl 30 undead priest en ik moet zeggen, een megagave class. Heel iets anders naast een 60 Human Mage in full Netherwind en een lvl 60 warrior in Heroism :P Heals!

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 15:41

Japser

Jeej!

Woei, gisteren mn eerste Judgement Armor Set item geloot, en wel meteen de Breastplate :) Neffie was in een een goeie bui!

Verder lopen we ons helemaal stuk op AQ40, eerste boss nu net down, maar nu hebben we die drie torretjes die we dus op een of andere manier niet onder controle krijgen :( Klote NR dmg waar niet tegenop te cleansen valt en we zijn denk ik ook nog niet helemaal zo goed geared denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Mojo schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:07:
[...]

Dan ga je toch niet? ;) Zo nodig is die instance niet, het is leuk voor je gear, maar daar is alles ook mee gezegd. Enige gave aan die instance is de historie en de lore ervan, maar daar moet je in geinteresseerd zijn. Zo ja, dan moet je em toch maar doen en op het einde met een kereltje gaan praten. ;)

Heb nu zelf inmiddels een lvl 30 undead priest en ik moet zeggen, een megagave class. Heel iets anders naast een 60 Human Mage in full Netherwind en een lvl 60 warrior in Heroism :P Heals!
Tja instances hebben ook niet direct m'n voorkeur hoewel sommige leuker zijn als de ander...
Zoals Scarlet Monastary vind ik een leuke instance, mede omdat crowd control erg belangrijk is :)
Zul'Farak vind ik ook leuk, maar Ulda bijv. vind ik weer niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Dampie schreef op maandag 03 juli 2006 @ 10:45:
Ben echt helemaal happy met me G15 keyboard in WoW. Alle stats staan netjes voor mijn neus en als ik een buff krijg dan zie ik direct wat daar de voordelen van zijn (en eventueel de nadelen). Echt kewl. Heb nu een paar toetsen geprogrammeerd en dat schijnt ook goed te werken. In ieder geval voor me voidy die nu met 1 druk op de knop de dichtsbijzijnde mob aanvalt. Perfect. Nu maar hopen dat ie niet op een gegeven moment een verkeerde mob opzoekt. Dat zou niet best zijn.

En dan ook nog met een PuG Uldaman in gegaan want daar had ik nog een paar laatste quests. Ongelovelijk zeg, ik ben echt geen goede speler, maar dit sloeg werkelijk alles. We komen nog redelijk netjes de mijnen door om uiteindelijk bij de end boss ons ding te gaan doen (had ik nodig voor mijn quest). Dus een aantal zegt zo van hier ben ik nog nooit geweest, hoe of wat gaat er gebeuren. Dus ik leg het uit, wat we het beste kunnen doen, etc. In ieder geval dat 2 mensen toch de adds moeten killen anders werkt het echt niet. Ik samen met een paladin zou de baas tanken (voidy) en de priest zou iedereen healen, maar de tanks bij voorkeur.

Dus we gaan beginnen, begin gaat aardig, maar zodra de adds erbij kwamen ging het compleet mis. De twee die de adds zouden oppikken bleven DPS doen op de baas, dus toen moest ik als de sodemieter de adds gaan neerhalen, maar toen liepen er al een stuk of 6 rond. Dus eigenlijk te laat om een whipe te voorkomen. Dus whipe, en iedereen gaat pleite want het was al laat.

Geniale boss dat, mijn favoriete gevecht in de hele game.
Strategie die ik altijd gebruik:

fase 1
1 speler op de adds (liefst rogue of hunter met 1st aid).
priest of druid healt volledige party.
Rest op de boss.

fase 2
Zodra de 6 adds tegelijk komen, IEDEREEN op de adds (healer blijft healen).

fase 3
Zodra deze adds omver liggen iedereen weer terug naar zijn bezigheden uit fase 1.

fase 4
De 2 elite adds worden erbij gehaald door de boss.
Tank doet een aantal aoe aggro skills (shouts enzo) maar blijft gefocust op de boss. Iedereen doet volle dps op de boss, healer blijft healen. Adds negeren en gewoon de boss zo snel mogelijk omver krijgen.

Ik heb zelf toch altijd veel plezier in instances. In een groep van 5 mensen samenwerken vind ik echt iets heel speciaals hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door UltraR-pc op 03-07-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Skillz schreef op maandag 03 juli 2006 @ 09:44:
Na de 1.11 Patch heb ik mijn Mage ge-repect naar een (Fire-Heavy) Elemental Mage, alleen zit ik nu te denken hoe ik mijn talents nu precies moet indelen. Dit is hoe mijn HUIDIGE build uiteindelijk gaat worden:
(Ik ben nu lvl 34)

Fire (30 points)

5/5 Impact
5/5 Ignite
2/2 Flame Throwing
3/3 Improved Fire Blast
2/2 Incinerate
1/1 Pyroblast
2/2 Burning Soul
1/3 Master of Elements
3/3 Critical Mass
1/1 Blast Wave
5/5 Fire Power

Frost (21 points)

2/2 Frost Warding
3/3 Elemental Precision
3/3 Frostbite
2/2 Improved Frost Nova
1/3 Permafrost
3/3 Piercing Ice
1/1 Cold Snap
5/5 Shatter
1/1 Ice Block

Ik ben tot nu toe niet tevreden met de Pyroblast, gebruik die eigenlijk erg weinig en is eigenlijk alleen handig om een gevecht mee te beginnen OF je moet Arcane nemen tot je PoM hebt...

Blast Wave is ook niet wat ik verwacht had, maar dat is misschien omdat ik nog lvl 34 ben.

Nu zit ik te denken aan deze Build en zou ik graag jullie mening willen horen:

Fire (30 points)

5/5 Improved Fireball
5/5 Ignite
2/2 Flame Throwing
2/2 Incinerate
2/2 Burning Soul
3/3 Improved Fire Blast
3/3 Master of Elements
3/3 Critical Mass
5/5 Fire Power

Frost (21 points)

2/2 Frost Warding
3/3 Elemental Precision
5/5 Ice Shards
2/2 Improved Frost Nova
2/3 Piercing Ice
1/1 Cold Snap
2/2 Arctic Reach
3/3 Frost Channeling
1/1 Ice Block
Ik heb op de testrealm een stuk of 6 builds uitgeprobeerd en degene die uiteindelijk VERREWEG de beste was (imo) is de volgende 30 fire / 21 frost:
http://www.wow-europe.com...0000315005313200100051000

Met name shatter is van groot belang omdat dat 50% extra critchance geeft voor AL je spells.
Ice block is een hele goede lifesaver, zeker nu de cooldown nog maar 5 minuten is.
Pyroblast moet je houden omdat die nodig is om blastwave te kunnen nemen wat wel een erg prettige aoe spell is.

Ik ga niet voor arcane omdat met name de tier 1 en tier 3 daar (bovenste en 3e rij talents) bijzonder nutteloos zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door UltraR-pc op 03-07-2006 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MantaMania schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:00:
[...]
pak ook maar een paar van die stone guardians mee das tenminste nog een uitdaging op 60.
Nee man, die kan ik zelfs kiten, met mn half blue gear. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die rogue talent review :9~
Nu nog de reagent van blind en vanish aanpakken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
ReCreator schreef op maandag 03 juli 2006 @ 09:57:
Pfff.. gisteren na maanden niet meer gedropt te zijn.. eindelijk de NS Chestpiece in ontvangst mogen nemen... wat een opluchting!
Nu alleen de gloves nog (jaja) en een CHT en dan ben ik voor voorlopig weer klaar met MC... ga ik alleen nog mee voor leuke dingetjes.. ringen enzo...
scu6 met die CHT daar wacht ik ook al eeuwen op

btw over de revamp. Leuk die nieuwe talent met increased attack power, maar dat maakt orc rogues wel een beetje HEEL ASO. Verder vind ik de nieuwe IMP Kidney Shot een beetje ghey en voor pvp rogues zorgt dat er ook voor dat ze heel wat meer moeite gaan hebben met warriors ed

Voor de rest vind ik et wel een aardige revamp maar er is nog steeds geen ene reet veranderd waardoor ik mn build zou veranderen ( AP % increase op undead rouges? dat stelt toch weer geen reet voor)

wat ik wel ff vergeten was en wat wel vet aso is natuurlijk is de nieuwe vanish. Zeg maar dag met je handje mages en locks met jullie stink debuffs :P

[ Voor 44% gewijzigd door Proqzor op 03-07-2006 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:53:
Die rogue talent review :9~
Nu nog de reagent van blind en vanish aanpakken >:)
Vanish is niet erg dat geef ik er gerust aan uit.
Blind en ThistleTea, dat gaat gewoon nergens over. Het is imho niet normaal dat je bijna verplicht een profession moet kiezen om gebruik te kunnen maken van een core-ability.

En het spul op AH kopen is ook bijna geen optie want het is bagger duur.
Je kan zeggen wat je wilt maar geen 1 class heeft reagent's nodig van de AH of door een profession om maar 100% gebruik te kunnen maken van al zijn skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde ook thirste tea sorry. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
UltraR-pc schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:40:
[...]
Ik heb op de testrealm een stuk of 6 builds uitgeprobeerd en degene die uiteindelijk VERREWEG de beste was (imo) is de volgende 30 fire / 21 frost:
http://www.wow-europe.com...0000315005313200100051000

Met name shatter is van groot belang omdat dat 50% extra critchance geeft voor AL je spells.
Ice block is een hele goede lifesaver, zeker nu de cooldown nog maar 5 minuten is.
Pyroblast moet je houden omdat die nodig is om blastwave te kunnen nemen wat wel een erg prettige aoe spell is.

Ik ga niet voor arcane omdat met name de tier 1 en tier 3 daar (bovenste en 3e rij talents) bijzonder nutteloos zijn.
Ik zie dat je 5/5 op impact heb, waarom dat en niet 2/2 op flame throwing EN 3/3 op Master of Elements? Ik heb liever iets van mijn mana terug en maximaal bereik als een korte stun.

Voor de rest kan ik me goed vinden met jouw build.
Je hebt met jouw frost talents meer (kans op) "crowd control", wat wel erg handig is als je grouped bent.

[ Voor 5% gewijzigd door bitpixl op 03-07-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

RaseriaN schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:58:
[...]

Vanish is niet erg dat geef ik er gerust aan uit.
Blind en ThistleTea, dat gaat gewoon nergens over. Het is imho niet normaal dat je bijna verplicht een profession moet kiezen om gebruik te kunnen maken van een core-ability.

En het spul op AH kopen is ook bijna geen optie want het is bagger duur.
Je kan zeggen wat je wilt maar geen 1 class heeft reagent's nodig van de AH of door een profession om maar 100% gebruik te kunnen maken van al zijn skills.
Ja die major mana pots die ik er als priest doorheen blaas zijn allemaal gratis. :?
Daar farm ik dus voor met Herbalism.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Azqi schreef op maandag 03 juli 2006 @ 12:29:
[...]

Ja die major mana pots die ik er als priest doorheen blaas zijn allemaal gratis. :?
De healthpots voor een rogue ook ;)

Ik speel een rogue, en eigenlijk zijn blind en thistle tea gewoon ok, niks mis mee :)
Vooral Fadeleaf is makkelijk te krijgen, bijvoorbeeld in STV van die kurtzen mobs.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Skillz schreef op maandag 03 juli 2006 @ 12:24:
[...]

Ik zie dat je 5/5 op impact heb, waarom dat en niet 2/2 op flame throwing EN 3/3 op Master of Elements? Ik heb liever iets van mijn mana terug en maximaal bereik als een korte stun.

Voor de rest kan ik me goed vinden met jouw build.
Je hebt met jouw frost talents meer (kans op) "crowd control", wat wel erg handig is als je grouped bent.
Mijn build is iets meer op pvp gericht, als je wat meer voor pve gaat zijn jouw 5 punten wijziging wel aan te raden idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Azqi schreef op maandag 03 juli 2006 @ 12:29:
[...]

Heb je mana potions nodig voor je skills/ability's? Nee he.
Al jouw ability's werken zonder dat je een manapot burned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

RaseriaN schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:04:
[...]

Heb je mana potions nodig voor je skills/ability's? Nee he.
Al jouw ability's werken zonder dat je een manapot burned.
Je hebt gelijk, elke keer als ik een raidmember met Benediction sla, krijgt hij er 1000 HP bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Als je zorgt dat je een flinke lading spirit en +mana / sec hebt heb je je pots niet vaak nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Azqi schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:10:
[...]

Je hebt gelijk, elke keer als ik een raidmember met Benediction sla, krijgt hij er 1000 HP bij.
Loze opmerking van je, of je bent gewoon dom of je bent gewoon te dom om het te snappen.
Ik heb een reagent nodig die via een profession gehaald moet worden.

Geen andere class heeft een profession nodig om een talent/skill te gebruiken.
Iedereen kan al zijn shit bij de betreffende reagent vendor halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Azqi schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:10:
[...]

uh vergelijk het met elke keer dat je shield gebruikt dat je dan rugged leather als reagent nodig hebt ok?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hunter arrows anyone?

-edit-
Ok, ik kan ze ook bij de vendor halen, maar die zijn niet leet :P

-edit2-
Bottom line is dat elke class reagents nodig heeft, en voor sommige classes is dat duurder dan anderen. Ik ben er al anderhalf jaar aan gewend, ik zou hetzelfde doen als ik jou was.

[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:14:
Hunter arrows anyone?

-edit-
kan je kopen eya :P je hoeft niet perse thorium headed te gebruiken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
RaseriaN schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:14:
[...]

Loze opmerking van je, of je bent gewoon dom of je bent gewoon te dom om het te snappen.
Ik heb een reagent nodig die via een profession gehaald moet worden.
Fadeleaf dropt ook gewoon van mobs hoor.
Iedereen kan al zijn shit bij de betreffende reagent vendor halen.
ja zoals de soulshard vendor, light feather vendor.
mightyrage pot vendor (bijna zelfde effect als thistelthee imo)

maar ik snap je "probleem" wel hoor, maar bedenk het zo, zonder die reagents waren die skills schijnbaar overpowered, je mag blij zijn dat die dingen uberhoubt niet uit het spel gehaald zijn, zoals met de cloak van mages en open lockboxes van mages.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:14:
Hunter arrows anyone?

-edit-

-edit2-
Bottom line is dat elke class reagents nodig heeft, en voor sommige classes is dat duurder dan anderen. Ik ben er al anderhalf jaar aan gewend, ik zou hetzelfde doen als ik jou was.
Verkapte zin om te melden dat je al zolang speelt.. ik ben er aan gewend en ik heb me eigen er op ingesteld. Maar het is toch te gek dat een class afhankelijk is vaan een profession.

Daar gaat het me om, niet om het geld of wat dan ook. En ik weet dat elke andere class shit moet kopen maar dat is bij een reagent vendor niet op de AH.

Ok, betere arrows/bullets moet je craften maar je hebt tenminste nog de keus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

RaseriaN schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:14:
[...]

Deze manier van discusseren ligt mij niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marcbrummer/chinezen.jpg
Hmmm iets met reclame maken voor goldvendors / bots :X

Maar goed, zitten hier trouwens nog meer alliance van Nordrassil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

M1lamb3r schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:17:
Fadeleaf dropt ook gewoon van mobs hoor.
Klopt, maar dan nog heb je de andere reagent niet ;)
ja zoals de soulshard vendor
Deze kun je farmen, heb je geen profession voor nodig.
light feather vendor.
Deze kun je farmen, heb je geen profession voor nodig.
mightyrage pot vendor
Heb je deze nodig bij een skill/talent?
maar ik snap je "probleem" wel hoor, maar bedenk het zo, zonder die reagents waren die skills schijnbaar overpowered, je mag blij zijn dat die dingen uberhoubt niet uit het spel gehaald zijn, zoals met de cloak van mages en open lockboxes van mages.
Is blind overpowered? Het breekt ontiegelijk snel, zit op een 5minuten cooldown en heeft een dure reagent nodig. Ik zie Scattershot met kortere CD, geen reagent en breekt bijna nooit sneller dan de duration. Tea is sterk, maar dan ook alleen maar in bepaalde situatie's.

Nogmaals, ik vind het geen probleem. Ik vind het gewoon gek dat Rogue's verplicht al een profession moeten nemen om hun skills te kunnen gebruiken.

[ Voor 11% gewijzigd door RaseriaN op 03-07-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
chromeeh schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:19:
[afbeelding]
Hmmm iets met reclame maken voor goldvendors / bots :X
Ja, ik vind dit eerlijk gezegd ook een hele grote schande, verwijder die ads plz! Spelverpesterij, moet GOT niet aan meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-08 20:37
jij zegt dat je een profession nodig hebt voor thistle thee omdat je energy nodig hebt. hoeveel in cooking moet je daar voor hebben(een profession die je zowiezo altijd kan hebben)? 60 of 90??. das 1 uur werk. verder heb je er herbalism voor nodig. Als warrior heb je ook herbalism nodig als je rage pots wilt gebruiken. alleen wel ff iets hoger dan nodig is voor een rogue. En voor blind kan je gewoon ST farmen, haal je er 60 per uur(omgevormd).

De vraag is: heb jij TT zo erg nodig dat je er over wilt gaan discussieren hier, en mensen wilt beledigen, zeggen dat ze stomme opmerkingen maken. Dat is geen manier van discussieren.
Wees blij dat je voor poisons niks hoeft te farmen behalve geld, wees blij dat je niet elke keer dat je wil stealthen een reagent nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bifur schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:32:
jij zegt dat je een profession nodig hebt voor thistle thee omdat je energy nodig hebt. hoeveel in cooking moet je daar voor hebben(een profession die je zowiezo altijd kan hebben)? 60 of 90??. das 1 uur werk. verder heb je er herbalism voor nodig. Als warrior heb je ook herbalism nodig als je rage pots wilt gebruiken. alleen wel ff iets hoger dan nodig is voor een rogue. En voor blind kan je gewoon ST farmen, haal je er 60 per uur(omgevormd).
Nogmaals, want jij snapt het ook niet helemaal.
Het gaat niet om de tijd/geld weet ik wat dat je er in moet investeren.
Het gaat om het feit dat je verplicht een profession nodig hebt wil je uberhaupt van je skills kunnen genieten!
Cooking heb je nodig om het te maken, en je hebt herbalism nodig om de swiftthistle te halen, fyi
De vraag is: heb jij TT zo erg nodig dat je er over wilt gaan discussieren hier, en mensen wilt beledigen, zeggen dat ze stomme opmerkingen maken. Dat is geen manier van discussieren.
Wees blij dat je voor poisons niks hoeft te farmen behalve geld, wees blij dat je niet elke keer dat je wil stealthen een reagent nodig hebt.
Als je met domme voorbeelden komt dan maak ik domme opmerkingen, heel simpel.
Nogmaals, het gaat niet om het geld of tijd of wat dan ook! Elke class heeft reagents nodig voor zijn skills, maar geen profession!
Waar is dit forum anders voor? Beetje patsen met loot en screens? Discussieren mag gewoon hoor

[ Voor 7% gewijzigd door RaseriaN op 03-07-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

En toch is het vrij normaal. Fadeleaf kan je vergelijken met een gewone drop die andere classes ook nodig hebben voor hun skills, zeg light feather.

Daarnaast, Thistle tea is het zelfde idee als een rage potion en wat heb je daar voor nodig voor allebei? Juist, Herbalism.

Ik zie je punt niet, het is net zo als bij andere classes, je hebt alleen 2 van wat moeilijk verkrijgbare reagents.

Bovendien, jij hebt geen Buff-reagents die je hoeft te gebruiken en omdat je kan vanishen ga je sowieso minder veel dood, dat je ook weer repaircosts scheelt :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
RaseriaN schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:38:
[...]

Nogmaals, want jij snapt het ook niet helemaal.
Het gaat niet om de tijd/geld weet ik wat dat je er in moet investeren.
Het gaat om het feit dat je verplicht een profession nodig hebt wil je uberhaupt van je skills kunnen genieten!
Cooking heb je nodig om het te maken, en je hebt herbalism nodig om de swiftthistle te halen, fyi

[...]

Als je met domme voorbeelden komt dan maak ik domme opmerkingen, heel simpel.
Nogmaals, het gaat niet om het geld of tijd of wat dan ook! Elke class heeft reagents nodig voor zijn skills, maar geen profession!
Waar is dit forum anders voor? Beetje patsen met loot en screens? Discussieren mag gewoon hoor
Die tea is helemaal geen skill. Dat is gewoon even goed een pot als een health, rage of mana pot.
Gewoon een extra'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

UltraR-pc schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:45:
Die tea is helemaal geen skill. Dat is gewoon even goed een pot als een health, rage of mana pot.
Gewoon een extra'tje
Krijg je via een classquest, dus ik zie het gerust als een classskill.
Krijg je de Mighty Rage Potion eigenlijk via een classquest of is het een gewone recipe van een Alchemist ;)

Laat maar, niemand wilt het snappen of leest over mijn regels heen. Het gaat niet om het geld of de tijd of wat je moet farmen of wat dan ook! Geen een class heeft een profession nodig om te kunnen buffen, raiden, pvpen of wat dan ook. Rogues hebben een primary profession nodig om volledig gebruik te kunnen maken van hun skills.

Ga maar weer verder met de dagelijks casterdiscussie's hier

[ Voor 34% gewijzigd door RaseriaN op 03-07-2006 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

We snappen je punt wel, althans ik wel, maar ik zie niet in waarom het nou precies zo erg is zoals je het zegt. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Mojo op 03-07-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Mojo schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:05:
We snappen je punt wel, althans ik wel, maar ik zie niet in waarom het nou precies zo erg is zoals je het zegt. ;)
Je moet toch wat te zeiken/discussieren hebben? :D
Het enige erge is is dat Rogue's vast zitten aan Herbalism, dat was alles. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Je kan de tea recipe ook gewoon kopen in Hillsbrad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

UltraR-pc schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:08:
Je kan de tea recipe ook gewoon kopen in Hillsbrad.
Je hebt Reputation nodig met Ravenholdt voor dat en het recipe is Bind on Pickup.

[ Voor 10% gewijzigd door RaseriaN op 03-07-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie

Dampie

Generalist ohne ende

Als niemand het wil of kan snappen kan het toch ook met je uitleg te maken hebben, want ik neem niet aan dat wij hier allemaal dom zijn en jij hartstikke slim. :+

Maar veel opmerking die ik van jou voorbij zie komen hebben dezelfde strekking als waar het nu weer overgaat, je moet iets speciaals hebben / doen om volledig gebruik te maken van alle specialties die je class rijk is en daar baal je dan van. Denk je niet dat andere classes soortgelijke problemen kennen als jij.

En als je denkt dat een kansloze opmerking gepareerd moet worden met een zelfde soort opmerking is er weinig van de discussie meer over, die wordt op dat moment om zeep geholpen.

En btw, wat is er mis om de profession op te pakken waarmee je je eigen class vooruit helpt. Dat is toch ook geen schande ofzo.

Ik wil hier niemand aanvallen of wat dan ook, maar op deze manier is er niet te discussieren. Als mensen niet begrijpen wat je bedoelt, dan is het wellicht nodig om je uitleg wat aan te passen of om ervoor te zorgen dat men wel begrijpt waar je naar toe wilt. Maar dat houdt ook in dat je je openstelt voor kritiek en andere kijkwijzes.

Anyway, ik vind het vervelend voor je >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Dampie schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:16:
Als niemand het wil of kan snappen kan het toch ook met je uitleg te maken hebben, want ik neem niet aan dat wij hier allemaal dom zijn en jij hartstikke slim. :+
Zou een probleem kunnen zijn, maarja... wie bepaald dat dan he?
Maar veel opmerking die ik van jou voorbij zie komen hebben dezelfde strekking als waar het nu weer overgaat, je moet iets speciaals hebben / doen om volledig gebruik te maken van alle specialties die je class rijk is en daar baal je dan van. Denk je niet dat andere classes soortgelijke problemen kennen als jij.
Ik sta vierkant achter mn class en wil gewoon hetzelfde/soort gelijke dingen als een andere class.
Dat dat niet altijd kan begrijp ik gerust maar als er van alle classes van WoW, een er expliciet afhankelijk is van een primary profession vind ik het niet kunnen. Andere classes hebben daar (imho) in mindere zin last van dan Rogues.
En als je denkt dat een kansloze opmerking gepareerd moet worden met een zelfde soort opmerking is er weinig van de discussie meer over, die wordt op dat moment om zeep geholpen.
Sowieso is het nivo hier soms bedroevend en is een discussie niet altijd even makkelijk op poten te krijgen. Misschien een verschil in persoonlijkheden, who knows. Maar als je raar gaat reageren met kromme voorbeelden dan kan ik dat ook goed hoor.
En btw, wat is er mis om de profession op te pakken waarmee je je eigen class vooruit helpt. Dat is toch ook geen schande ofzo.
Kijk en dat is nou mijn hele punt. Het is geen probleem dat je een profession moet oppakken, er geld aan moet spenderen of tijd in moet investeren. Het gaat erom dat de Rogue de enige class is die dat moet en dat vind ik verkeerd, mag toch hopelijk wel?
Ik wil hier niemand aanvallen of wat dan ook, maar op deze manier is er niet te discussieren. Als mensen niet begrijpen wat je bedoelt, dan is het wellicht nodig om je uitleg wat aan te passen of om ervoor te zorgen dat men wel begrijpt waar je naar toe wilt. Maar dat houdt ook in dat je je openstelt voor kritiek en andere kijkwijzes.
Wil best blijven uitleggen, maar als er na een hele pagina alleen maar opmerkingen worden gemaakt die of er niks mee te maken hebben of totaal niet in verhouding staan dan houd ik het voor gezien.
Maar ik schaar me wel in de rij van de de patsscreens en patskills. Hoe zeer die van andere guild/classes niet zo erg worden op prijs gesteld dan van de gevestigde orde hier.
Anyway, ik vind het vervelend voor je >:)
Sarcasme heb ik al genoeg, heb de jouwe niet nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij gaat de discussie niet over de lekkere thee maar wel over de blind ability.

De thee heeft als reagent een herb nodig die je enkel krijgt samen met andere vrij low level herbs.

Blind heeft fadeleaf nodig. Het verschil is dat blind een standaard ability is en de lekkere thee meer een potion. Het punt is dat je fadeleaf moet hebben om blinding powder te maken en enkel zo een standaard ability kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die thee krijgt je bij een rogue quest en mag je dus echt wel een rogue ability noemen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor, rogues zijn echt de enige class die bijna verplicht een bepaalde profession moeten pakken. Een hunter zonder engineering bijvoorbeeld kan makkelijk *kuch*. Zullen we het dan nu weer over zinnige dingen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie

Dampie

Generalist ohne ende

Kijk nu gaan we tenmiste ergens komen.

Ik ben het met je eens dat een one-liner opmerking niet kan en eigenlijk gewoon achterwege dient te blijven.

Nu heb ik nog nooit een rogue gespeelt dus kan weinig inhoudelijk vertellen over hoe of wat, zeg maar gerust niets, maar wat ik zo in de tussentijd heb opgepikt is dat de rogue-class een uitzonderlijke class is in het spel. Deze beperking (zo wil ik het maar even noemen) maakt deze class nog explicieter dan die al is en als gevolg daarvan zullen er een hoop mensen gaan uitwijken naar alternatieve classes omdat een rogue te ingewikkeld gaat worden. Indien jij het kan volhouden om deze class tot in de puntjes te beheersen, ondanks de beperkingen die je iedere keer voor je kiezen krijgt, spreekt dat meer jou als speler. Wat dat betreft mijn respect.

Maar is dit ook niet iets wat binnen de guild kan worden opgelost?? Dat zou natuurlijk mooi zijn als je je contacten kan aanspreken om deze reagents te krijgen, wellicht zit er iemand anders te springen om materialen die ze zelf ook niet kunnen krijgen.

Enne, sarcasme hoort erbij toch, moet toch met een beetje vrolijke noot eindigen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:30:
Ja hoor, rogues zijn echt de enige class die bijna verplicht een bepaalde profession moeten pakken. Een hunter zonder engineering bijvoorbeeld kan makkelijk *kuch*. Zullen we het dan nu weer over zinnige dingen hebben?
Nogmaals, heb jij echt engineering nodig om al je skills te gebruiken?
Nee want je kan zoals je denk ik al weet, arrows en bullets kopen van vendor.
Ik weet het, het zijn niet de beste en niet iedereen doet dat maar dan nog. Het is mogelijk.

Nou, wat voor nuttigs wil je het dan over hebben? ;)

[ Voor 25% gewijzigd door RaseriaN op 03-07-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een discussie om niets, swiftthistle haal je in beginners gebiedjes. Gewoon een puppet met herbalism aanmaken en naar een level of 20 spelen. En af en toe een rondje briarthorn maken. Zo moeilijk is dat niet. Geef je hem ook nog alchemy en harvest je ook de andere herbs die je tegenkomt en je verdient er ook nog wat mee op die vervloekte AH ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Elke class is uniek, en zo zal elke class ook zijn unieke + en - punten hebben. bij rogues is het blijkbaar dat je een prof moet nemen om elke 3 minuten (CD??) even een leuke boost in dmg/stun te krijgen.

zo heeft warrior 3 abilities met 1 shared cooldown van een half uur.

zo heeft een paladin de taak om ziek veel reagents voor buffen in te slaan.

zo heeft een hunter(ehm ja, wat voor vervelends hebben zij eigenlijk behalve arrows?)

zo kan een warlock niet optimaal spelen zonder shards.

zo kan elke mana class niet spelen als hun mana op is.

iedere class is uniek, je kan ze niet met elkaar vergelijken als: jij hebt dat dus dat wil ik ook. Als jij dat wilt, moet je een andere class nemen, maar wel teleurgesteld moeten zijn bij die andere class dat je weer niet de skills hebt die je eerst had. Dat is de keuze die je moet maken als je voor het eerst inlogt in WoW en elke keer dat je weer een andere char maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:22:Kijk en dat is nou mijn hele punt. Het is geen probleem dat je een profession moet oppakken, er geld aan moet spenderen of tijd in moet investeren. Het gaat erom dat de Rogue de enige class is die dat moet en dat vind ik verkeerd, mag toch hopelijk wel?

[...]

Wil best blijven uitleggen, maar als er na een hele pagina alleen maar opmerkingen worden gemaakt die of er niks mee te maken hebben of totaal niet in verhouding staan dan houd ik het voor gezien.
Maar ik schaar me wel in de rij van de de patsscreens en patskills. Hoe zeer die van andere guild/classes niet zo erg worden op prijs gesteld dan van de gevestigde orde hier.
Echt waar, hoe bitter kan je zijn. Andere classes hebben het net zo slecht, zo niet slechter.

Als je het hebt over time consuming activities / nadelen per class:
Warlocks: Mana drinken + iedere keer weer shards verzamelen, soulstone management, healthstones uitdelen
Mages / Priests / Druids / Paladins: Mana drinken + Regents + Eindeloos buffen (áll the time) (water / food voor mages)
Shamans: Mana drinken / Totem management
Hunters: Pet food / Mana / Arrows/Bullets
Warriors: Véél hogere repaircosts dan welke class ook. Verder is deze class veel meer tijd/geld kwijt aan het verzamelen van allerlei soorten gear. Vaak tot het uiterste gemaximaliseerd, aangezien zij de klappen vangen en dus de hoogste resistances/defense/stamina moeten hebben.
Rogues: Fadeleaf. Punt. Ze hoeven niet constant te zitten om mana te drinken (zeer weinig downtime), een bandage of een healtje is vaak genoeg om ze meteen weer paraat te kunnen laten zijn, en ze hoeven geen volledige raids constant te buffen.

Ik denk dat je het getroffen hebt als rogue.

Disclaimer: Bovenstaande is appels met peren vergelijken. Maar whinen over 1 reagent is wat mij betreft te kort door de bocht, als je vergelijkt wat voor nadelen er aan andere classes zitten. Raserian: maak eens wat alts, level ze, en kijk dan nog eens wat er zo vervelend is aan een rogue.

Edit: Huntards vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Japser schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:23:
Woei, gisteren mn eerste Judgement Armor Set item geloot, en wel meteen de Breastplate :) Neffie was in een een goeie bui!

Verder lopen we ons helemaal stuk op AQ40, eerste boss nu net down, maar nu hebben we die drie torretjes die we dus op een of andere manier niet onder controle krijgen :( Klote NR dmg waar niet tegenop te cleansen valt en we zijn denk ik ook nog niet helemaal zo goed geared denk ik...
Als de breastplate van nef je 1e tier 2 items bent dan ben je van een MC guild naar een BWL farm (in dat gaval :/ ) of zit in je al een tijdje in een uber guild en ben je met je alt BWL ingeweest en je hebt lucky geloot (in dat geval :thumbs: )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kogels kopen bij vendor?

Jongens als je slim bent raak je gewoon honored met AV en koop je de ice threaded bullets/arrows.

Kosten minder als thorium met maar 1dps minder maar wel heel wat meer dps als de lage dps arrows/bullets die vendors verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Als thistle tea een bop item is van cooking dan heb je gelijk. Dan is het verplicht. Indien het BoE is lul je zwaar uit je nek wan dan kan je de reagents gewoon aan een guildie geven om het te brouwen voor je.

In dat laatste geval is een thistle tea niet meer of minder dan een rage pot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:48:
Als thistle tea een bop item is van cooking dan heb je gelijk. Dan is het verplicht. Indien het BoE is lul je zwaar uit je nek wan dan kan je de reagents gewoon aan een guildie geven om het te brouwen voor je.

Thistle Tea Recipe ;)
Voor de mensen die het niet kunnen zien door proxy's :

Recipe: Thistle Tea
Binds when picked up
Requires Cooking (60)
Use: Teaches you how to brew a Thistle Tea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:16:
[...]

kan je kopen eya :P je hoeft niet perse thorium headed te gebruiken ^^
Tja, een hunter die zichzelf een beetje serieus neemt heeft altijd thorium-headed mee voor bepaalde bosses, en zeker voor de nieuwe. Ennuh, Thorium en Dense Stone zijn dus niet goedkoop en er zijn er 2 van elk nodig voor een stackje arrows...

Je kunt niet alles zelf in het spel, ik ben ook geen enchanter, maar da's geen reden om daarom dan ook maar niets te enchanten. De AH en het trade-channel zijn er niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:51
ImdaMned schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:44:
[...]

Als de breastplate van nef je 1e tier 2 items bent dan ben je van een MC guild naar een BWL farm (in dat gaval :/ ) of zit in je al een tijdje in een uber guild en ben je met je alt BWL ingeweest en je hebt lucky geloot (in dat geval :thumbs: )
Of de loottables zijn ongeloofelijk scheef (en dat gebeurd, ik spreek uit ervaring :) ) waardoor een bepaalde set gewoon niet aan bod komt gedurende weken. Dan krijg je situaties dat als er eens 1 item dropped van die set je meteen moet concurreren met andere mensen van dezelfde klasse.
Als de rest dan meer DKP heeft ben je dus keer op keer de pineut :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:48:

thistle is in een van de eerdere patches een bop recipe geworden waarvoor je friendly moet zijn met ravenhold om het te kopen, en dit kan volgens mij alleen nog maar door rogues gedaan worden., of je een rogue quest gedaan moet hebben.

Vroegah, was het recept een BoE reward van de rogue quest :P daarom kan ik op mijn shaman ook thistle tea maken

ik had cooking al geleveled maar een maat van me die rogue is niet, en dus kreeg ik het recipe en maakte ik af en toe tea voor hem als ie de reagents gestuurd had ^^

nu kan je het dus alleen nog krijgen als rogue zijnde
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:52:
[...]

Tja, een hunter die zichzelf een beetje serieus neemt heeft altijd thorium-headed mee voor bepaalde bosses, en zeker voor de nieuwe. Ennuh, Thorium en Dense Stone zijn dus niet goedkoop en er zijn er 2 van elk nodig voor een stackje arrows...

Je kunt niet alles zelf in het spel, ik ben ook geen enchanter, maar da's geen reden om daarom dan ook maar niets te enchanten. De AH en het trade-channel zijn er niet voor niets.
i know, de primaire inkomsten op me rogue zijn ook als volgt

- Dark iron (ore)
- Thorium / dense stones
- thorium bullets/arrows als ik in een goede bui ben :P

zelf put ik momenteel uit een vooraad throwing axes die ik geloot heb van voone, paar runs achter elkaar die axes gewonnen, had er op een gegeven moment bijna 600 :+

@hieronder

het recipe is bop en dus nu alleen nog maar voor rogues verkrijgbaar, alleen mensen van de vanaf begin spelen zullen mogelijk op hun non rogue het recipe hebben

[ Voor 37% gewijzigd door Bokkie op 03-07-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:51:
[...]

Thistle Tea Recipe ;)
Voor de mensen die het niet kunnen zien door proxy's :

Recipe: Thistle Tea
Binds when picked up
Requires Cooking (60)
Use: Teaches you how to brew a Thistle Tea.
Da's het recipe. Het ging om de (al gebrouwen) tea zelf. En die is class-restricted, maar niet BoP. Je kan de tea dus prima in AH kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:54:
[...]

Da's het recipe. Het ging om de (al gebrouwen) tea zelf. En die is class-restricted, maar niet BoP. Je kan de tea dus prima in AH kopen.
Maargoed, het recipe is makkelijk te verkrijgen en maakt gebruik van een secondary profession, en dannog skill 60 ook, ik zie het probleem dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:05:
[...]

Maargoed, het recipe is makkelijk te verkrijgen en maakt gebruik van een secondary profession, en dannog skill 60 ook, ik zie het probleem dus niet.
En waar haal je de swiftthistle vandaan zonder op de AH bergen met geld uit te geven (Dit is soms 20g+ de stack)? Juist ja, herbalism ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
lvl 30ers killen in STV, droprate is niet zo laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:36
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 14:43:
[...]

Echt waar, hoe bitter kan je zijn. Andere classes hebben het net zo slecht, zo niet slechter.

Als je het hebt over time consuming activities / nadelen per class:
Warlocks: Mana drinken + iedere keer weer shards verzamelen, soulstone management, healthstones uitdelen
Mages / Priests / Druids / Paladins: Mana drinken + Regents + Eindeloos buffen (áll the time) (water / food voor mages)
Shamans: Mana drinken / Totem management
Hunters: Pet food / Mana / Arrows/Bullets
Warriors: Véél hogere repaircosts dan welke class ook. Verder is deze class veel meer tijd/geld kwijt aan het verzamelen van allerlei soorten gear. Vaak tot het uiterste gemaximaliseerd, aangezien zij de klappen vangen en dus de hoogste resistances/defense/stamina moeten hebben.
Rogues: Fadeleaf. Punt. Ze hoeven niet constant te zitten om mana te drinken (zeer weinig downtime), een bandage of een healtje is vaak genoeg om ze meteen weer paraat te kunnen laten zijn, en ze hoeven geen volledige raids constant te buffen.

Ik denk dat je het getroffen hebt als rogue.

Disclaimer: Bovenstaande is appels met peren vergelijken. Maar whinen over 1 reagent is wat mij betreft te kort door de bocht, als je vergelijkt wat voor nadelen er aan andere classes zitten. Raserian: maak eens wat alts, level ze, en kijk dan nog eens wat er zo vervelend is aan een rogue.

Edit: Huntards vergeten :P
Volgens mij vergeet je toch echt poisons en flashpowder. Een beetje aktieve rogue heeft zo een tas vol van dit spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:11:
[...]

En waar haal je de swiftthistle vandaan zonder op de AH bergen met geld uit te geven (Dit is soms 20g+ de stack)? Juist ja, herbalism ;)
Tuurlijk, en waar haal ik thorium en dense stone vandaan? Hier zijn dus de AH en trade-channel voor gemaakt.
Waar haal ik Goblin Rocket Fuel vandaan voor goblin engineering? Juist, van een alchemist. Het is een mmorpg, je hoeft niet alles zelf te kunnen, het zou pas lastig worden als het single-player was ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:17:
[...]

Tuurlijk, en waar haal ik thorium en dense stone vandaan? Hier zijn dus de AH en trade-channel voor gemaakt.
Waar haal ik Goblin Rocket Fuel vandaan voor goblin engineering? Juist, van een alchemist. Het is een mmorpg, je hoeft niet alles zelf te kunnen, het zou pas lastig worden als het single-player was ;-)
niet echt, nooit meer irritante hordies/alliance die je herbs/veins jatten })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
ok, maar tis zo moeilijk om ragnaros in je eentje te nakken he : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bifur schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:14:
lvl 30ers killen in STV, droprate is niet zo laag.
Die droppen fadeleaf :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:22:
ok, maar tis zo moeilijk om ragnaros in je eentje te nakken he : P
Lol wat dacht je van nefarian }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
ohja :+

mja, ik ben een veel ergere rogue, te lui om me cooking te levellen om swiftthistle tea te maken, ik heb het ook niet nodig, ik speel ook vaak op me broertjes rogue (lvl 60) en ik gebruik daar nooit swiftthistle, omdat ik het niet nodig vind :P

*edit1*

wat dacht je van C'Thun

*edit2*

wat dacht je van Kel'Thuzad

[ Voor 14% gewijzigd door RoeLeerT op 03-07-2006 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:26
Om even op een ander punt te komen; wie heeft er goede tips voor onze guild om Raggie neer te krijgen. We hebben hem nu al diverse keren geprobeerd (stuk of 5 keer), maar gisteren was ik er voor het eerst bij. We kregen Raggie pas tot 60% en toen kwamen de eerste groep van sons al. Gebruiken andere guilds pots om de dps te verhogen of is onze guild nog te onervaren om hem neer te krijgen. We gaan redelijk full DPS, maar het schiet op de een of andere manier niet op. Wie o wie heeft de gouden tip?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:25:
[...]

Lol wat dacht je van nefarian }:O
mwah, ragnaros > nefarian : P

althans, we "farmen" nef (2 x 1st try) en whipen op ragnaros ^^
Masch schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:28:
Om even op een ander punt te komen; wie heeft er goede tips voor onze guild om Raggie neer te krijgen. We hebben hem nu al diverse keren geprobeerd (stuk of 5 keer), maar gisteren was ik er voor het eerst bij. We kregen Raggie pas tot 60% en toen kwamen de eerste groep van sons al. Gebruiken andere guilds pots om de dps te verhogen of is onze guild nog te onervaren om hem neer te krijgen. We gaan redelijk full DPS, maar het schiet op de een of andere manier niet op. Wie o wie heeft de gouden tip?
Zowiezo buffs als arcane elixer en brilliand wizard oil gebruiken voor mage/lock en uiteraard de overige buffs voor de andere classes. Je zou de eerste keren ook de 83 fire resistance buffs uit UBRS kunnen pakken (priests laten mindcontrollen) en de onyxia buff mee kunnen pakken. Voor de rest is rondhopsende dps-ers / healer vaak een oorzaak (door de aoe effects van ragnaros als je je te dicht bij elkaar positioneerd). Bij de sons niet in paniek raken, maar dan zou ragnaros al op 40 of lager moeten zitten.
RaseriaN schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:30:
[...]

Komt omdat je voor Ragnaros waarschijnlijk alts en nieuwe mensen meeneemt.
Kan ook zo zijn omdat Ragnaros oude koek is, mensen niet meer opletten. ;)
beiden, alhoewel we pasgeleden toch ong 35 mains mee hadden. Maar gewoon te weinig focus en niet meer de wil om de buffs (want ey swa, dat kost geld weet je) te gebruiken.

[ Voor 85% gewijzigd door ImdaMned op 03-07-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:29:
[...]

Komt omdat je voor Ragnaros waarschijnlijk alts en nieuwe mensen meeneemt.
Kan ook zo zijn omdat Ragnaros oude koek is, mensen niet meer opletten. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RaseriaN op 03-07-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel fire resistance gear. Clothies +130, Melee +200, tanks +285 (liefst meer).

Gebruik alle mogelijke pots die er zijn. +dmg, fire protection, mana, HP, noem maar op.

Niet redelijk full DPS gaan, je moet gewoon all out kneiterend hard DPS gaan. Knal Rag vol met dots, zorg dat ie vol met dots blijft, en nuke nuke nuke.

Wij afgelopen weekend Rag voor het eerst pre-sons down, en heel MC gecleared in 1 uur en 59 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Voor je rag gaat doen het hoofd van Onyxia en eventueel van Hakkar inleveren zorgt voor wat leuke buffs :) Verder is het aan te raden om in het begin gewoon in pots te investeren. Greater Arcane Elixer voor casters, Mongoose voor hunters / rogues, Bril. Wizard / Mana oil etc. Als je een stap verder wilt gaan kan je de tanks flasks of titans geven (scheelt veel). of eventueel ook flasks of supreme power of die mana flasks maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
hoeveel healers hebben jullie mee? meer dan 15 is niet handig. Zorg gewoon dat iedereen redelijk gegeared is in FR, alleen niet zo erg dat je je dmg te erg nerfed is. en zorg dat de melee echt naar achter loopt bij de knockback warning. als het nodig is aan de pots gaan.

Wij doen het ondertussen zonder pots etc en krijgen hem voor de sons down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Bedankt voor de tips allen.

Even onze situatie schetsen van onze tries van gisteren;

- 2 Tanks zitten op 300+ FR (buffed)
- Melee zitten op 200+ FR (buffed)
- Casters zitten op 150+FR (buffed), enkelen zitten hier nog onder

We hadden 13 healers mee (6 priests, 5 pala's & 2 druids). Verder hadden we de buff uit LBRS & die uit het begin van de instance (die +30fr buff), anders komen we zeker niet aan de bovenstaande FR. Extra pots hebben we niet gebruikt, dat zouden we de volgende keer kunnen doen. Sommige mensen (waaronder ik) gebruikten wel fire protection pots, maar we hebben het niet verplicht gesteld.

Ik heb zwaar het gevoel dat we als guild gewoon nog moeten groeien om Raggie neer te krijgen, aangezien hij heel wat anders is dan de andere bazen in MC. Laatste run zijn we alleen maar één keer gewiped bij Sulfuron, dus de rest is redelijk op farm.

Maar ik moet zeggen dat ik Raggie redelijk imponerend vindt, hij is erg groot :p En zielig voor Majordomo :D

[ Voor 13% gewijzigd door Masch op 03-07-2006 15:49 ]

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:47:

We hadden 13 healers mee (6 priests, 5 pala's & 2 druids). Verder hadden we de buff uit LBRS & die uit het begin van de instance (die +30fr buff), anders komen we zeker niet aan de bovenstaande FR. Extra pots hebben we niet gebruikt, dat zouden we de volgende keer kunnen doen.

Ik heb zwaar het gevoel dat we als guild gewoon nog moeten groeien om Raggie neer te krijgen, aangezien hij heel wat anders is dan de andere bazen in MC. Laatste run zijn we alleen maar één keer gewiped bij Sulfuron, dus de rest is redelijk op farm.

Maar ik moet zeggen dat ik Raggie redelijk imponerend vindt, hij is erg groot :p En zielig voor Majordomo :D
:)

Klinkt goed. Jullie zijn er wel klaar voor, zo te horen (mits jullie DPS casters niet te veel damage offeren voor fire resistance). Pots maken / kopen is mijn devies. Het zou dan moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:50:
[...]

:)

Klinkt goed. Jullie zijn er wel klaar voor, zo te horen (mits jullie DPS casters niet te veel damage offeren voor fire resistance). Pots maken / kopen is mijn devies. Het zou dan moeten lukken.
Inderdaad, vraag iedereen om een paar uur te farmen voor mats voor flask of titans voor de tanks, en fire prot. pots voor iedereen. Dit scheelt echt enorm, hierbij wat arcane of mongoose pots en je krijgt m zeer waarschijnlijk neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Hoeveel try's hebben jullie al gedaan? ik las iets van 5 eerder op de dag. Dat is ook neit zo heel veel, in het begin zaten wij ook slecht met dmg, dit kwam voornamelijk door nog te weinig gear om genoeg dmg te doen, dit werd door ons in het begin opgeheven door veel pots te gebruiken. voor melee: Mongoose, Firewater, Str pots, elemental sharpening stones, Juju powers.

Maar voordat je Ragnaros aan wilt kunnen moet je leren de sons door te komen. daarom als tip: ga volgende keer niet proberen Ragnaros als eerste te killen, maar ga de sons goed proberen onder de knie te krijgen. als je dat lukt zonder deaths, ziet het er goed uit voor je, daarna kan je vol op dmg gaan oefenen. probeer anders een feral druid mee te nemen en een Oomkin druid :P. hoewel gezien eht aantal druids op jullie laatste poging zijn druids een probleem>???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Masch schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:47:

Netjes, ik heb met mijn hunter altijd op 110 gezeten, nooit meer nodig gehad. Gewoon greater fire prot. potjes gebruiken en voluit dps doen. Pre-sons 30-40% zit je goed, moet je wel zorgen dat je de sons overleefd (aangezien dat in het begin de enige factor is waarop je wiped, ragna zelf doet geen ruk als je een beetje mt kan healen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Druids zijn inderdaad een groot probleem (op onze hele server), we hebben er maar 2 die actief zijn en (bijna) elke raid meegaan :(

Verder hebben we nog maar 5 tries op Raggie gedaan. Inderdaad weinig, dit komt omdat we best vaak raids af moeten blazen in verband met te weinig opkomst..

Sons zijn we in ieder geval nog nooit doorheen gekomen zonder dat (meer dan) de helft van de raid dood, dus daarna lacken we helemaal DPS om Raggie neer te krijgen. Maar goed, we gaan het vanavond weer met frisse moed proberen.

Over die FR --> Standaard begint de hele raid al op 113 FR (LBRS + buff outside MC), dus zo heel goed zit onze guild nou ook weer niet in de FR :D Wel hebben we alles van de fiery & lava core's gebruikt om FR items te maken voor de members die er altijd bij zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Masch op 03-07-2006 16:15 ]

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:29:
[...]

[...]

[...]
Al eens nagedacht dat nefarian 3 phases heeft en ragnaros maar 2 ;-)

Probeer maar in je uppie 52 drakenoids neer te halen want op 42 gekilde drakenoids komt neffy al landen op je :D

En dan alsnog, Phase 3 alle drakenoids spawnen als elites lvl 60 en als je het nog leuker wilt maken...Class calls lol

go go try solo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Masch schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:11:
Druids zijn inderdaad een groot probleem (op onze hele server), we hebben er maar 2 die actief zijn en (bijna) elke raid meegaan :(

Verder hebben we nog maar 5 tries op Raggie gedaan. Inderdaad weinig, dit komt omdat we best vaak raids af moeten blazen in verband met te weinig opkomst..

Sons zijn we in ieder geval nog nooit doorheen gekomen zonder dat (meer dan) de helft van de raid dood, dus daarna lacken we helemaal DPS om Raggie neer te krijgen. Maar goed, we gaan het vanavond weer met frisse moed proberen.

Over die FR --> Standaard begint de hele raid al op 113 FR (LBRS + buff outside MC), dus zo heel goed zit onze guild nou ook weer niet in de FR :D Wel hebben we alles van de fiery & lava core's gebruikt om FR items te maken voor de members die er altijd bij zijn.
Wij hadden in het begin ook dezelfde problemen. totdat we de sons doorkregen (tanks verzamelen ze en houden ze bij mekaar) en we de ranged dps geen FR gear meer lieten gebruiken, nouja misschien iets maar voornamelijk DMG gear.

we kregen ragnaros dan onder de 40% voor de sons en dan ging hij neer voor de 2e sons. onze tanks hebben wel ranzig hoge FR zit zelf op 282 FR zodat ik met de druid buff sowieso 300 heb.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
1 magisch woord voor sons: "Banish". gebruiken als de sons achter iets anders aangaan als warriors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Afgezien van nefarian zelf heb je aan 1 mage genoeg om die risen constructs te solo-en. Hij moet dan wel liet zijn en er mag geen spell resisten, maar 1 mage kan die risen constructs aan : P

Maar momenteel heb ik het gevoel dat nef makkelijker is dan ragnaros. Natuurlijk is dit niet waar (red drakonids bijv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:31:
Afgezien van nefarian zelf heb je aan 1 mage genoeg om die risen constructs te solo-en. Hij moet dan wel liet zijn en er mag geen spell resisten, maar 1 mage kan die risen constructs aan : P

Maar momenteel heb ik het gevoel dat nef makkelijker is dan ragnaros. Natuurlijk is dit niet waar (red drakonids bijv)
1 mage drakonids? je moet dan wel een allemachtige Arcane explosion hebben van hier tot tokio.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:08
Wij hadden in het begin ook dezelfde problemen. totdat we de sons doorkregen (tanks verzamelen ze en houden ze bij mekaar) en we de ranged dps geen FR gear meer lieten gebruiken, nouja misschien iets maar voornamelijk DMG gear.
idd, sons zijn het belangrijkste, wij banishen er vaak 4 eenmalig, killen de resterende 4 en daarna zijn de andere wel weer unbanished, verder is het gewoon nuken :)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de sons banishen wij er 1
en de rest wordt bij elkaar gehouden door de warriors die oms te beurt challaging shout gebruiken.

en de rest full AoE dps erop,
en de laatste son jow erop en wanden maar

Tevens gisteren razorgore voor 2de keer neergekregen op de 2de try

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo doen wij het ook. 4 banish, MT pikt er 3 op (staat toch al in de buurt waar ze spawnen), MA pikt er 1 op.
Die gaat als 1e neer, daarna pakt MA er steeds 1 van de MT af.
tegen de tijd dat die 4 neer zijn komen de banishes los, warriors pakken er random 1 op en we volgen MA voor dps.
Gaat zo enorm snel.

Laatste keer ongeveer 10% voor de sons.. Pre-Sons zal niet erg lang meer duren voor ons =)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer een trial account te krijgen maar volgens mij werkt het e-mail verzenden vanaf die pagina niet. Is dit bekend?

http://teaser.wow-europe.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:02:
Ik probeer een trial account te krijgen maar volgens mij werkt het e-mail verzenden vanaf die pagina niet. Is dit bekend?

http://teaser.wow-europe.com
Lukt mij ook niet. Ligt aan de site dan denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:56:
zo doen wij het ook. 4 banish, MT pikt er 3 op (staat toch al in de buurt waar ze spawnen), MA pikt er 1 op.
Die gaat als 1e neer, daarna pakt MA er steeds 1 van de MT af.
tegen de tijd dat die 4 neer zijn komen de banishes los, warriors pakken er random 1 op en we volgen MA voor dps.
Gaat zo enorm snel.

Laatste keer ongeveer 10% voor de sons.. Pre-Sons zal niet erg lang meer duren voor ons =)
Hmm, tactics op sons, pwnage ^^

Wij leeroy-en ze eigenlijk gewoon nu... grappig gezicht, sons rennen alle kanten op :) Gaat nooit mis, dus waarom veranderen... ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Ik heb een leuk stripje gevonden, WoW = baaad :p

klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 16:18
ViRaX schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:09:

klik hier
whahaha prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:37:
[...]

1 mage drakonids? je moet dan wel een allemachtige Arcane explosion hebben van hier tot tokio.
:P
Wie heeft het over de drakonids? Ik heb het over de risen constructs lieverd : ) kiten ftw !

Als een mage al die mobs in ZG kan solo-en dan kunnen die drakonids ook. Enige probleem is misschien mana...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

ViRaX schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:09:

klik hier
Hoe kom je erop. :D

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Kun je een creditcard account ook omzetten naar een GameCard account?

[ Voor 110% gewijzigd door RMB op 03-07-2006 19:40 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat en one-liners horen niet thuis in dit topic!